قرص خورده بوده زیر چششم باد کرده بوده معلومه لاغرم شده. قبول نیست زیر فشار این حرفا رو زده (205638)
az key tahala Clinton rast migeh???? (206120)
علیرضا
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۰۹:۲۸:۳۴
معنی protesters در کدام لغتنامه معادل اغتشاشگران است؟
چرا ما می خواهیم خودمان را گول بزنیم؟ (205648)
protester به معنی معترض می باشد. (205769)
دانشجو
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۳:۲۱:۳۰
دوستان محترم باید توجه کنند که :
القاعده هم که به نیروهای خودش پیغام می دهد، نمی گوید که ای تروریست های متحجر بروید مردم را بکشید؛ بلکه آن ها را نیروهای آزادیبخش و فداکاری می نامد که برای نجات جهان تلاش می کنند.
اما همه منظور القاعده را متوجه می شوند و می گویند که القاعده به تروریست ها پیغام داده است. حالا شما هر چه قدر هم بگردید در صحبت های القاعده لغت تروریست را پیدا نمی کنید.
این جا هم دقیقا همین جور است لزومی ندارد که کلینتون حتما از لغت آشوبگر استفاده کند.
وقتی رسانه های غربی، هر روز تصاویر آشوبگران و قانون شکنان را به عنوان \"معترضین\" پخش می کنند؛ مشخص است که منظور کلینتون هم از \"معترضین\" همان افراد آشوبگر و اغتشاشگر هستند.
به علاوه اصلا چه معنی دارد که وزیر امورخارجه آمریکا با این صراحت در امور داخلی یک کشور دیگر دخالت کند؟
فقط متاسفم که آمریکا به \"برخی\" هوادران موسوی به چشم پیاده نظامی برای خودش نگاه می کند. (205823)
az key tahla Clinton rast migeh? in hamuneh ke be rafighe siahpustesh Barak tohmat zad. shoharesh ham ke dorughgue bozorge! (206126)
حالا این خانوم کلینتون به هر کی بگه آزادی خواه، اون بابا اغتشاشگر میشه؟! (206397)
احتمالا خانم هیلاری کلینتون هم تحت تاثیر زندان وشکنجه این اعترافات را کرده است! (205669)
شما اول بگو چی گفت بعد اظهار نظر کن. من فکر می کنم شما از این حرفا همونهایی رو شنیدی که تلویزیون ترجمه کرده بود. (206022)
آقايان اصلاح طلب کلاهشان را بالاتر بگذارند!
لابد اقرار کلینتون هم مثل اعترافات ابطحی تحت فشار و شکنجه صورت گرفته و هیچ ارزشی ندارد! (205671)
می شود بدون شتابزدگی و هول شدن یک بار دیگر به طور دقیق به اظهارات این خانم و سایر اعتراف کنندگان انگلیسی و ... دقت کنید؟
اساسا چیزی به نام دخالت پیدا می کنید؟!
تلاش های دیپلماتیک رایج و عادی که وظیفه اصلی و واضح هر سفارتخانه ای است ( از جمله سفارتخانه های خودمان در سایر کشورها) را نمی شود دخالت نامید. بدون جمع آوری اخبار و ارتباط با سیاسیون ، هیچ سفارتخانه ای سفارت نیست. البته کار کنسولگری اصلا سیاسی نیست . اما «سفارت» یعنی همین! اگر بنا به این باشد که همه سفارتخانه های ما در تمام کشورها دارند دخالت و جاسوسی می کنند!
اگر در آمریکا چنین وقایعی رخ می داد ما چه می کردیم؟ چه می گفتیم؟ حال آنها چه کرده و چه گفته اند؟ لابد می دانید که چون آمریکا دشمن ماست مجوز این را نداریم که هر تهمت بیجایی را حواله اش دهیم . بله ! اگر به من باشد، می توانم آمریکا را متهم به بدنام سازی موسوی و شکست اصلاح طلبان کنم . زیرا هر کودک خردسالی بعد از 30 سال می داند که حمایت آشکار سایتها و خبرگزاریها و .. آمریکایی چه تاثیری در عرصه ی سیاسی داخلی ایران می گذارد! شما فکر می کنید آمریکاییها نمی دانند؟ اگر چنین فکری کنید معلوم است دشمن را دست کم گر فته و بازی خورده اید!
آنها امروز گیج اند! آینده ای را برای برقراری ارتباط پیش بینی می کردند ولی با بروز تحولات مهم در عرصه سیاسی کشور و تزلزل نسبی دولت نگران نتیجه ی این مذاکراتند و می خواهند بفهمند این دولت ماندنی است تا با او مذاکره کنند یا رفتنی است! به محض آن که بفهمند ماندنی است مذاکره خواهند کرد و البته هرچه دولت ضعیفتر و بی پشتوانه تر باشد ، برای مذاکره و امتیاز دهی بهتر !
ترا به خدا اینقدر ساده اندیش نباشید!
به موضعگیریهای اوباما بعد از انتخابات دقت کنید! تا جایی که ممکن بود می خواست دل دولت کریمه را نشکند ! توی دهن معاون خودش زد! به سنا نه گفت! و ... عاقبت دید افتضاح بالاتر از آنست که بشود سکوت کرد و....
( آقای الف! اگر می خواهی سانسور کنی بکن! ولی لااقل خودتون بخونید) (205783)
سلام
اگر کمی دقت کنیم بین جاسوسی و کار روتین فرق هست.
ولی بیایم تعاریف را بازخوانی کنیم،
همین (206248)
مثل اینکه تو آمریکا هم اوین وجود داره و این حرفاش شاید ناشی از همون باشه. (205684)
اصولگرا
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۰:۲۹:۳۲
به قول طرف: بابا مارادونا رو ول کن، غضنفر رو بچسب. منظورم اینه که کلینتون رو ول کن احمدی نژاد رو بچسب که داره با این رفتارهای اخیرش کار آمریکا را برای براندازی نظام راحت میکنه. احمدی نژاد باعث شده به شدت پایگاه مردمی نظام تضعیف بشه. من که یک اصولگرای دو آتیشه هستم هم دیگه تحمل گوش دادن به صحبتهاشو ندارم چه برسه به اونهایی که بهش رأی ندادن و ... (205686)
اصلا کسی که مردم بهش رای دادند و رهبری هم تاییدش کرده شما اصولگرای دوآتیشه چکاره هستی که خودتو میذاری جای مردم و میگی پایگاه مردمی نداره؟ (206096)
پس از پایان مصاحبه فرید زکریا با هیلاری کلینتون، برنامه GPS با اجرای فرید زکریا در CNN ادامه پیدا کرد که فیلم آن قسمت را آپلود نکرده اید. فرید زکریا در مورد محاکمه دست جمعی صد نفر از اصلاح طلبان صحبت کرد. عکس جالبی از محاکمه دست جمعی اصلاح طلبان را در کنار عکس محاکمه دست جمعی سران قدیمی شوروی سابق نشان داد که توسط استالین در 70 سال قبل انجام شده بود. دو عکس بسیار به هم شبیه بود! (205694)
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۰:۴۳:۱۹
protest:
اعتراض, پروتست, واخواست رسمى, شكايت
V واخواست كردن, اعتراض كردن
اگر انگليسي بلد باشيد معني آن را بهتر درك مي كنيد :
Formal declaration of disapproval or objection issued by a person or group, Individual or collective display of disapproval
V Object to, especially in a formal statement, Promise or affirm with earnest solemnity
در موارد بالا عبارت formal يعني رسمي تكرار شده. آيا كسي كه رسمي اعتراض مي كند مي تواند اغتشاشگر باشد ؟
اينها مي شود اغتشاش در موارد گوناگون :
anarchy, babel, bewilderment, confusion, commotion, disarray, turbulence, turbulency, topsyturvydom, garboil, sedition, rummage
(205683)
بله درسته رسما به عنوان اعتراض بی قانونی و قانون گریزی رو ترویج می کنیم. اسمشم میزاریم راهپیمایی سکوت! چون ما نه وزارت کشور و قبول داریم و نه هیچ کس دیگرو. هر کس هم با مخالفت کنه، دیکتاتور، مستبد، متحجر، دهاتی بی سواد واز این قبیل چیزهاست. هرکس هم ما رو تایید کرد ما کاری نداریم کیه و کجاست و فقط همینکه از ما حمایت می کنه کافیه! (205775)
شما اول بگو طبق کدوم قانون راهپیمایی نیاز به مجوز وزارت کشور داره بعد من بقیش رو برات توضیح میدم.
به سایت الف توصیه می کنم که یه خورده واقع بینانه مسائل رو مطرح کنند و در رد نظرات کمتر مسائل جناحی و سیاسی رو در نظر بگیرند. (206025)
احسان
۱۳۸۸-۰۵-۲۰ ۱۱:۳۳:۱۲
طبق بندهای 29 30 31 و 32 قانون احزاب ابلاغ شده توسط نخست وزیر، میرحسین موسوی در سال 1360. (206338)
جناب رضا احمدی،
انقدر گافها زیاد هست که دیگه ملا لغتی بودن و آسمون به ریسمون بستن هم کمکی نمیکنه.
ببین برادر من،
خانوم کلینتون که نمیاد بگه ما از یه مشت اغتشاش گر دفاع میکنیم. میگه ما از تظاهر کنندهها حمایت میکنیم. بعضیهای دیگهام همینو میگفتند. اما اگه فیلمهای تظاهرات رو دیده باشی به جنگ تن به تن میمونه تا تظاهرات. خلاصه مطلب اینکه خانوم کلینتون یه چی گفته، شما خیلی جدی نگیر .
در ثانی اگر قرار به تظاهرات صرف و فقط اعتراض، دولت آمریکا چرا از تظاهرات مردم هندوراس یا فلسطین ،لبنان و یا حتی فرانسه و آلمان (بر علیه دولت شون) حمایت نمیکنه؟ به نظر شما این شک بر انگیز نیست؟
ثالثا،
به اصطلاح معترضین چطور روشون میشه بعد از اون همه ادعا سرشونو بگیرند بالا و بگن دشمنان قسم خرده ایران که هر جا نحسی توی دنیا هست جای پای اینها هم دیده میشه، از اونها حمایت کردند.
برادر من،
قبول کردن یک اشتبا، از اصرار کردن بدون دلیل روی اون خطرات و عواقب کمتری داره. (205804)
شما هم انگار غیر صدا و سیما رسانه دیگه ای نداری که ببینی تو راهپیمایی ها چه اتفاقی می افته. بله کسی نمیاد بگه من از اغتشاش گر ها حمایت می کنم ولی باید ببینی اسم چی رو میگذاری اغتشاش. من فویا به شما میگم که این چیزهایی که در تلویزیون نشون میدن یا به عنوان خبر بزرگش می کنند فقط حاشیه کوچیکی از حرکت اعتراضی مردم ایرانه. اصل مطلب اصلا نه به خشونت اعتقادی داره و نه اصلا ابزارش رو داره واسه خشونت. تازه تو بهشت زهرا به نیروی انتظامی گل هم می دادند. بله قبول دارم که درگیری هم پیش اومده ولی اون درگیریهای و خساراتی که وارد شد و هیچ کس هم تایید نمی کنه یا ماله دو روز اول بعد از انتخابات بود که مردم خیلی عصبی بودند و رفتار غلط از اندکی از اونها سر زد یا مال زمانی بود که لیاس شخصی ها بهشون با وحشیگری بی نظیری حمله می کردند. پیشنهاد می کنم که یه سری به اینترنت بزنی ببنی که چه عکس هایی تو اینترنت از این قضایا موجوده. حتی اگه این قضیه شورش باشه ابزار برخورد با شورش میله و زنجیر نیست. ضمنا نیروی ضد شورش وظیفه مقابله با شورش رو داره نه لباس شخصی ها که معلوم نیست کی هستند.
با خودمون صادق باشیم (206031)
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۲۳:۱۹:۴۲
دوست من من ميگم بايد خبر درست به مردم رسونده بشه. ترجمه بايد درست انجام بشه بعد خواننده خودش انقدر درك و شعور داره كه بفهمه منظور چيه يا لااقل ميشه در تحليل ها همونطور كه شما تحليل كرديد اين معني ضمني بيان بشه. (206131)
رضا مدقق
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۰:۵۴:۱۰
حمايت خارجي از معترضين و سركوب داخلي مساوي است. مگر نه اينكه هر دو تشديد كننده و عميق كننده اختلاف است ؟ مگر نه اينكه حمايت خارجي بهترين بهانه براي سركوب است؟ مگر نه اينكه سركوب بهترين بهانه براي تحقير و تخريب نظام است ؟ آقايان دشمن شناس شب بخير! (205708)
آقا رضا،
این تز جدید مال کیه؟
کی میگه حمایت خارجی با سرکوب داخلی برابر ؟
تمام گزارهٔ شما منوط میشه به اینکه ۱-خارجی کیه و هدفش چیه؟
۲-داخل کیه؟
و در آخر چه کسی و تحت چه عنوانی داره سرکوب و یا حمایت میشه...!
کلی که نمیشه حرف زد برادر من. (205821)
با سلام متاسفانه هنوز که هنوز است یک فرهنگ بد در جامعه ما وجود دارد و انهم این است که هیچگاه نمی توانیم خودمان باشیم و برای رسیدن به هدف از هر ابزاری یا کمکی که شناختی نسبت به ماهیت ان نداریم یا اثرات انرا بخوبی شناسایی نکردیم استفاده نکنیم وزمانی که چیزی را نمی توانیم بدست بیاوریم یا از دست رفته می بینیم کل ان موضوع را نیز خراب نکنیم و مصداق انهم ضرب المثل ((دیگی که برای من نجوشد سر سگ توش بجوشد ))است متاسفانه در موضوع انتخابات اعتراضاتی وجود داشت صرف نظر از درست یا غلط ان ما نتوانستیم خودمان باشیم و برمبنای اصول و ارزشهای فرهنگی خود حرکت کنیم ایا اعتراض فقط امدن به خیابانها می باشد ایا می بایست از جامعه خرج کرد نمی شد اقای موسوی بجای اینکه به طرفدارانش بگوید به خیابانها بیایند خودش ومسئولین ستادش در وزارت کشور تحصن می کردندیا راههای دیگری را دنبال می کردند نمی شد نگذارند دشمنان این کشور از اعتراض انها سو استفاده نکنند حرکتی شد و دشمنان این کشور خوشحال شدن ایا ایشان نمی توانست حمایت امریکا واسرائیل وانگلیس را محکوم کند یا حداقل ان را رد کند ؟ چرا پس از گذشت بیش از یکماه تازه بیانیه می دهند می گویند مسیر ما از بیگانگان جداست ؟ مگر حرکت ایشان متکی به مردم نیست پس چه نیازی به حمایت دشمنان مردم داشت ؟ کجا رفت شعارهای اصلاح طلبی ؟ دانستن حق مردم است ! من امده ام دروغ نباشد ! من امده ام کشوری شاداب درست کنم !ارمانهای امام وجمهوریت را زنده کنم !به نظر ورای اکثریت احترام بگذارم !و...... ایا این اعتراضات بر پایه اصول اصلاح طلبی بود ؟ چرا باید کاری می کردیم که دشمن هم در ان بدون خواست ما دخیل شود ؟ نمی شد همان ابتدا حرکت خود را ازانها جدا می کردیم ؟ اینکه تصور کنیم امریکا و اسرائیل وغرب دوست ملت ما هستند اشتباه است انها دنبال منافع خود هستند ما نباید انقدر قدرت تجزیه وتحلیل داشته باشیم که بفهمیم دشمنان در کمین نشسته منتظر چنین حرکاتی هستند از دو حالت خارج نیست یا اینکه قدرت تجزیه وتحلیل نداشتیم و نفهمیده راه را برای دشمنان باز کردیم و ناخواسته شدیم ابزار انها یا اینکه می دانستیم وگفتیم بگذار به هر وسیله که شده به هدف برسیم حتی با کمک دشمنان این ملت که خدا نکند اینگونه باشد که در غیر اینصورت ما هم خائنین به این کشور ملت هستیم .
قطعا یک موضوع مشخص است نه موسوی وکروبی از امریکا امده اند وطرفدارانش امریکایی وبیگانه هستند ونه احمدی نژادو طرفدارانش غیر ایرانی و بیگانه هستند هر دو طرف نقاط مشترک بسیاری دارند هر دو ایرانی هستند .هردو بدنبال پیشرفت وابادانی کشورند . این مملکت را دوست دارند . به ارمانهای این ملت وکشور احترام می گذارند .امام وحرکت او را قبول دارند و....... ولی مشکل کجاست ایا اختلاف در امور اجرایی انقدر مهم است که بجان یکدیگر بیفتید و از حرکت شما همین ملت .همین کشور .همین اصول . بنیانها .اسیب ببینند ایا هر دو به گفته هایتان اعتقاد دارید پس منافع ملت وکشور را به خواستهای خودتان نفروشید در اخر همه بدانبد دشمنان این کشور کم نیستند همه منتظرند
نگاهی به افغانستان وعراق داشته باشید کدامشان سود کردند اگر انها بیایند کدامتان سود می کنید ؟این را بدانید رمز موفقیت این کشور ونظام وحدت وهمدلی مردم ان است این وحدت را خراب نکنید که قطعا باهر نیتی که داشته باشید اگر این وحدت را خراب کنیددر تاریخ جز خائن شناخته نخواهید شد (205721)
رضا مدقق
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۱:۰۸:۵۲
كسي اصلا فهميد خانوم كلينتون چي داره ميگه؟ چه ربطي داره ؟ بطور خلاصه ايشون داره داره ميگه معني اينكه ما گفتيم در صورت دستيابي ايران به دانش سلاح هسته اي چتر حمايتي روي منطقه ميذاريم اين نيست كه برنامه اتمي ايرن رو پذيرفتيم و كوتاه اومديم بلكه ميخوايم بگيم اگر ايران فكر ميكنه اين برنامه امنيت ايران رو و نفوذش رو روي همسايه ها بيشتر ميكنه سخت در اشتباهه و بايد محاسباتش رو دوباره انجام بده ... لطفا راجع به هر چيزي قبل از فهميدن اظهار نظر نكنيد. اين كجاش اعتراف بود؟! (205722)
رضا خان ،
شما قسمت دوم رو دیدید،
با دقت به قسمت اول دقت کنید. بابا بچهها اینقدر زحمت کشیدند معانی دقیق واژهٔ protest رو در آوردن اونوقت شما میگید چیزی نمیگه؟ (205809)
خانم كلينتون و آمريكا غلط مي كنند از معترضين حمايت مي كنند.
آقاي موسوي .. قبل از شكايت رسمي مردم را به خيابان مي كشاند.
رييس جمهور .. مردم را خس و خاشاك مي خواند يا مي خواهد سرشان را به سقف بكوبد و بعد مي گويد منظورم چيز ديگر بوده.
وزير كشور .. مجوز تجمع مسالمت آميز صادر نمي كند.
نيروي انتظامي .. به انسانها در كهريزك ..
نيروهاي خودسر . با لباس شخصي به دانشگاهها و منازل مسكوني مردم مي ريزند و جوانان را به اماكن نامعلوم مي برند.
قوه قضاييه.. متهمين را چهل تا پنجاه روز بدون دسترسي به وكيل و تفهيم اتهام نگهداري مي كند.
صدا و سيما .. اخبار گزينشي، تحريك آميز و دروغ و تحميق كننده تحويل مردم مي دهد.
...
من غلط مي كنم حرف زيادي مي زنم (205687)
آقا مهدی، جانا سخن از زبان ما میگویی، خیلی خوشم آمد از حرفات، به جز جملهٔ آخر (206098)
رضا مدقق
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۱:۱۶:۰۱
در كليپ اول ايشون ميگه داره تلاش ميكنه يه پرونده عليه ايران درست كنه كه به كمكش بشه تحريمها رو تشديد كرد اين اسمش اعتراف نيست چيز جديدي هم نيست ايشون نفرمودند كه چقدر از كمك بسيج و قوة قضائيه و نيروهاي خود سر و محاكمه هاي غير قانوني در تكميل اين پرونده عليه نظام بهره مند شدند. مردم دوست و دشمن خود را بشناسيد. جوري كه دوست نادان بر زمينمان ميزند عمرا دشمن نتواند! (205732)
اگر این حرف ها را ملاک قرار دهید کاملا نشان میدهد حمایت آمریکا برنامه ریزی شده نبوده، و وجود یک برنامه «انقلاب مخملی» که طراحی از بیرون داشته باشد ادعایی درست نیست، چون می گوید :
«ما می دانستیم که اگر خیلی سریع و خیلی محکم وارد میدان می شدیم توجهها ناگهان تغییر می کرد و رهبری از ورود ما بر علیه معترضین استفاده می کرد و این یک آزمونی برای قوه تشخیص ما بود. و من فکر می کنم ما از پس آن برآمدیم و پشت صحنه در وزارت خارجه حمایت خوبی داشتیم، همان طور که می دانید در حالی که جوانها فعال بودند توییتر به خاطر مسائل فنی نیاز به بسته شدن داشت (که ما حمایتش کردیم)...»
خلاصه اینکه همه می دانیم که حمایت آمریکا در جایی وارد می شود که نظام ما پاسخگو نباشد و این دلیلی بر این نیست که ایرانیان معترض که هنوز به ادعایشان پاسخ داده نشده همه عوامل اجنبی هستند یا با برنامه ریزی آمریکایی ها وارد میدان شدهاند. بلکه باید چشم و گوش را باز کرد تا این اعتراض ها را داخل نظام حل کنیم و نگذاریم خارجیها علمی که خودمون بلند کردیم را دست بگیرند ببرند توی کوچه فرعی. (205751)
اين جوريه ديگه بعضي ها كم نيارن.
اين حرف ها هم چيزي را ثابت نمي كنه.
خيلي هم دلشان مي خواد بازداشتشان كنند تا غائله ديگري بپا كنند.
ولي زهي خيال باطل آزاد بودنشان بهتر است ،
چرا كه مرده هايي در هيبت زنده هستند.
يكي از راه ها براي تشخيص افرادمراجع به ملاك ها ومعيارهاي مورد قبول بزرگواران خودمان است:
مثلا ملاك براي شناختن افرادنحوه صحبت كردن دشمنان در باره آنهاست.
اين حرف از اين بنده سراپا تقصير نيست،
مضمن آن از امام بزرگواري است كه عكسش را رياكارانه تزيين بخش صفحه اول سايتشان قرار داده اند. (205766)
اگر بخواهيد يك مصداق براي زنجيره اي بودن فعاليت هاي خارجي ها وطرفداران داخليشون پيداكنيد ، به خبري كه از قول فرمانده سپاه در چند رسانه خارجي ونحوه انعكاس آن در رسانه اي داخلي انعكاس يافت،دقت فرمائيد.
صدور اطلاعیه ای اقدام برخی از رسانه های بیگانه در انتساب اخباری به سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری پیرامون محاکمه برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اسلامی و افراد دیگر .
وسر مقاله يكي از رسانه هاي داخلي :
كهريزك را بيخيال موسوي و كروبي محاكمه شوند. (205776)
چه ربطی داشت؟! سرمقاله را خوانده ای؟!
اصلا اسمی از سردار جعفری برده؟!
سردار جوانی رییس اداره سیاسی سپاه این حرفها را زده و این مقاله هم درباره او است . اظهارات او هم از سوی هیچ مقام سپاه محکوم نشده بلکه اگر زمینه مناسب ببینند حمایت هم می کنند
حالا دوباره بگو چه ربطی داشت؟! (205936)
شما هم متاسفانه چون دیدت رو محدود به تلویزیون کردی از این حرفا می زنی یا اهل مطالعه نیستی یا فقط کیهان می خونی یا مقصود خاصی داری.
این خبر رو صدا و سیما از قول خبر گزاریهای خارجی گفت که البته قبلش هم سپاه اون رو تکذیب کرده بود ولی اصل خبر بطی به آقای جعفری نداشت بلکه مربوط به سخنان آقای جوانی رئیس اداره سیاسی سپاه بود که البته هیچ وقت هم تکذیب نشد.
یه خورده مطالعه کن. پیروی کور کورانه به هیچ عنوان در خور شعن یک انسان نیست.
(مسئولین الف لطفا چاپ کنید چون فقط در راستای گسترش فرهنگ مطالعه نوشتن) (206042)
maryam
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۲:۴۷:۰۴
dar in clipe video hich sohbati az hemayat kardane tazahor konandegan ya eghteshash garan nagofte. do bar goosh kardam (205792)
آیا دوستانی که کامنت گذاشته اند انگلیسی بلد هستند یا اینکه طبق اخبار صدا و سیما متوجه شده اند که این خانم چه می گوید؟ ای کاش سیاستمداران ما حداقل در ظاهر همینقدر شفاف بودند. آمریکا ادعا می کنه که از آزادی بیان حمایت می کنه و چون به وضوح حداقل آزادی بیان هم در ایران وجود نداره، از سایتهای مربوطه حمایت می کنه. این سایتها برای طر فداران دولت هم قابل استفاده هست. در این مورد خاص چه تفاوتی ما بین حرف و عمل امریک وجود داره؟ من نمی فهمم این کجاش اعترافه؟ (205850)
احسان
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۶:۲۸:۵۰
خوش به حالمون که اینقدر آمریکا از آزادیه بیانمون حمایت میکنه فکر کنم عاشق چشم و ابرومون شدن.
دست بردارید دوستان، نگرانی ما همین بود وگرنه ملت ایران حق دارن حتی خشونت آمیز اعتراض کنن چون ملت خودمونن اما بیگانه دلش برای جوونای ما نسوخته ما باید مشکلاتمون رو خودمون حل کنیم.
آمریکاییها اگه فرصت پیدا کنن از ملت ایران با راه انداختن حمام خون انتقام خواهند گرفت همانطور که به ادعای خودشون حدود 1 میلیون انسان بیگناه رو توی یک جنگ توی عراق کشتن و حتی افتخار میکنن (صهیونیست ها) که تا حالا 500 دانشمند عراقی رو سر به نیست کردن و یه انسان حقوق بشر دوست! هم صداش در نیومد. و آن زمانی خواهد بود که احساس کنند حکومت مرکزی توی ایران ضعیف شده. در این حالت فقط دودش به چشم من و شمای جوون کامنت گذار میره. اون وقت اگه تونستید اون بالاییهای از ما بهترون که برخی براشون سینه میزنن رو پیدا کنید. (205964)
یک میلیون نفر در جنگ عراق کشته نشده اند. در جنگ ایران و عراق که هشت سال بود شاید. اما امکان نداره در جنگ 21 روزه در عراق این اتفاق افتاده باشه. بعد از اون هم اگر کسی توسط آمریکا در عراق کشته بشه تلویزیون 200 بار اطلاع رسانی می کنه. در ضمن اعتراف کردن مال شرایطیه که مربوط به مسائل پشت پرده باشه. آقای شریعتمداری مگه شما تو کیهان کار و کاسبی نداری که میای برا الف نظرات قشنگت رو میذاری؟ (206582)
خیلی جالب آخر هم سایت تیوتر مجرم شناخته میشود سایتی که فقط برای اطلاع رسانی است ! مردم از خنده ! اون هم در شرایطی که تمام سایت های اصلاح طلب بسته و حتی یاهو مسنجر هم فیتر بود ! sms هم قطع بود ! دوستان خوشحال باشید که مخالفان ما اندازه یک فندق هم عقل ندارند (سانسور کن الفی!) (205977)
با سلام خدمت اقا سعید دوست من فقط انگلیسی بلد بودن کافی نیست شما کمی تعقل کن ویک کمی هم قدرت تجزیه وتحلیل داشته باش ان وقت می فهمی چه خبره احتیاجی هم به صدا وسیما وتوجیه نداری اصلا شاید فکر می کنی خانم کلیتون دوست ملت ماست ؟!اصلا چرا این خانم در رابطه با هندوراس .فلسطین .عراق .افغانستان و... حمایت از ازادی نمی کنه ؟ چرا درمقابل کودتا در هندوراس سکوت می کنه ؟ انجا مردم سالاری دموکراسی معنا ندارد؟
؟ فقط برای ایران اینها مهم است ؟ خیلی موارد زیاد ولی شما دوست دارید همه چیز را به نفع خودتان توجیه کنید .مرد ان است که به اشتباهات خودش اقرار کنه نه توجیه الکی کنه. (206004)
شاید این مطلب جاش اینجا نباشه .هرجا که فکر می کنید منتشر کنید.
من یک طلبه و یکی از طرفداران احمدی نژاد هستم.قبل از انتخابات براش تبلیغ می کردم.در انتخابات ناظر بودم و در کنار دوستان طرفدار موسوی توی صندوق از آراء صیانت کردیم.
بعد از انتخابات هم در قالب کارهای فرهنگی علیه ادعای تقلب که تهمتی به من و امثال من بود فعالیت کردم.این همه اموزش ببینی ! وقت بگذاری و ...
در روز انتخابات هم مثل جانت از رای مردم محافظت کنی بعد...
من دوست دارم بدونم چند تا از کسانی که در اعتراضات شرکت کردند از افراد دخیل در انتخابات بودند.آیا کسی از ناظران(از سه تا ناظر صندوق ما 2تا شون موسوی بودند) و یا اجرایی ها در اعتراضات شرکت کردن.ایا این 3000000 نفری! که در تظاهرات های شرکت کردند چند تاشون با انتخابات و مراحل قبل و حین وبعد از اخذ رای اشنایی داشتند ؟
بگذریم!
مسئله ای که اینجا برای من سئوال
پیش اومده اینه که:
احمدی نژاد دروغ گفته
احمدی نژاد سیاست نامدار
احمدی نژاد ولایت نامدار
احمدی نژاد لجباز و یکدنده
تمام اصولگراها هم به ایشون گفتند.
ولی طرفداران اقای موسوی که این مطلب رو می خونید وجدان خودتون رو قاضی کنید.
موسوی از مقدسات استفاده نکرد(رنگ سبز)
موسوی قانونگریزی نکرد
موسوی جونها رو تحریک نکرد
موسوی ....
چرا هیچکس از طرفداران باقیمانده از 13000000 تاکید می کنم هیچکس از رهبران تا کاربرهای ساده اینترنتی هیچ اشکالی در ایشان نمی بینه یا انتقادی نمیکنه؟ ایشان معصوم هست یا برای جلوگیری از افتادن بهانه به دست جناح مقابل سکوت شده(همون اشکالی که به جناح حاکم گرفته می شه)
ایا هیچ اشتباهی از ایشان دیده نشده است.یا اینکه کسی از درون سبزها جرات نقد ایشون رو نداره.
الله اعلم (205884)
آمريكا با كشورهاي متعددي نظير قطر و تركيه و اسراييل پيمان هاي امنيتي و نظامي دارد و طبيعي است كه در صورت تهديد اين كشورها از جانب ايران يا هر كشور ديگر ،امريكا به خاطر تعهد و يا منافع ملي خود در منطقه در برابر مانور هاي موشكي ايران واكنش نشان دهد. دولتمردان و سران نظامي ما بهتر بود به جاي خط و نشان كشيدن براي اسراييل و سخنان تحريك آميز در اين برحه حساس از زمان به فكر تنش زدايي با كشورهاي همسايه و خصوصا مسلمان باشد و ديگر اينكه به فكريك متحد بهتر از روسيه باشد كه به گواه تاريخ صدماتي كه از شوروي خورديم هيچ كشوري بر ما وارد نكرد. به ياد بياوريم چه مقدار خاك كشورمان كه توسط روسيه تزار از كشورمان جدا گرديد وهمجنين جريان بعد از جنگ جهاني دوم كه شوروي بعد از اشغال گشورمان در زمان جنگ ،با اتمام جنگ ارتش خود را در آذر بايجان (تبريز) مستقر كرد و از ضعف دولت آن روز ايران استفاده كرد و قصد جدا كردن آذربايجان را داشت كه با با اولتيماتوم ترومن رييس جمهوري وقت آمريكا ، شوروي مجبور به ترك كشورمان شد. (205903)
وقتی ذهنی درگیر \" توهم توطئه \" باشد ، سخنان سناریو برای براندازی است ، اعتراضات انقلاب مخملی است ، حرکات همراهی با بیگانگان است ، اظهار نظر ها آبی برآسیاب دشمن است ، احزاب پایگاه دشمن است ، روزنامه ها تریبون بیگانگان است ، سیاستمداران عناصر نفوذی است ، مردم یک جمعیت اندک سرخورده عصبانی و عده ای فریب خورده اند و ....
بابا حالمون بهم خورد از این توهم ، اصلاً حق با شماست یک مشت بزنید تو دهن امریکا یک لگد تو زیر شکم اروپا یه فحش آبدار به بقیه جهان هستی و کائنات بعد بپرید توبغل چین وروسیه ببرندتون ددر براتون به به بخرن . (205923)
يوسف جلالي
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۵:۳۵:۲۵
مگر ما از مخالفين آمريكا در تمام دنيا حمايت نميكنيم؟پس گله اي نيست. اما بايد معلوم شود كه دو مليون نفر از مردم ايران چگونه با تحريكات آمريكا به خيابان آمده اند؟اگر اينطور باشد پس فريب دادن اين مردم كاري ندارد! (205930)
پیشونی سفید
۱۳۸۸-۰۵-۱۹ ۱۵:۳۶:۲۱
تروریست به معنای جهانی(آمریکایی!) یعنی کسی که با آمریکا مخالف و در جنگ است.معترض هم از نظر آمریکا معنای معادل با تروریست دارد.
وگرنه دنیا پر است از تظاهرات بر علیه حکومت ها که احتمالا آمریکا آنان را شورشی می خواند.
آمریکا همواره از معترضان به حکومت در کشورهای مخالف سیاست خود حمایت می کند.
کش دادن این موضوع باعث میشه که باور کنید آمریکا خیرخواه ملت است. (205931)
تا الان هرچی صحبت از امریکا، انگلیس، اسرائیل و دول غربی پخش کردین و اونا هم گفتن، فقط در جهت استفاده دولت و حکومت ایران برای حذف سایرین از مجموعه بوده...
هماهنگی شما دولتی ها (داخلی و خارجی) برای من ایرانی مشخصه...
اینا رو که از خط خاررج کردین، تنها شما میمونین و اونا، اونا هم که زورشون بیشتره، ازشون دعوت می کنین بیان در رأس مملکت (البته همون پشت صحنه که الان هم هستن) بشینن. تموم مشکلات مملکت هم به دست شماها حل شده... حتی مردم. (205958)
بعضی از نظر دهنده ها حتی اگر به فارسی هم نرجمه میشد(ترجمه واقعی) نیاز به شنیدنش نداشتن چون قبلا صداو سیما و حسین شریتمداری از طرفشون فکر کرده بوده
خیلی جالبه که خبر رسانی جرم تلقی میشه و حتی تحریک به آشوب و .....
به نظر تون در فضای فیلترینگ شدید تلاش برای آگاهی مردم از اتفاقاتی که در خیابون ها می افته جرم بود
چرا از آگاهی و حتی از خبر رسانی اینقدر میترسد (205968)
خوب ؟
اين عزيزاني كه كامنت گذاشتن واقعا الان اين حرفها چه ربطي داره به دخالت و اين
اتهاماتي مثل انقلاب مخملي اين جور چيزا ؟
\"
اين كه گفته ما اصلا نميخواهيم بين معترضين ودولت قرار بگيريم تا حكومت ايران از ما براي
توجيه كارهاي خودش استفاده كنه به اين معني كه همون شعاري كه هرچيزي
ميشه تقصير امريكاست رو ايندفعه امريكا سعي داره ميكنه كه اقايون ازش استفاده نتونن بكنند
\"
ولي ميبينيم كه كارهايي كه در اين چند وقت براي سركوب معترضين شد انقدر غير قابل
دفاع هست كه از اين جملات نتيجه ميگيري كه بازهم كشته شدن ادمها معترضان در
خيابان و زندانها و كلا اعتراضات همه و همه تقصير دخالت امريكا بوده اگر كسي ميخواد
بگه بله بوده لطفا اين رو هم بگه كه چطور امريكا توانست ظرف چند ساعت نه حتي
يك روز چند ميليون ادم رو از اقشار مختلف جامعه فرداي روز انتخابات با هم بكشونه بيرون
و اين چه كساني بودند كه مردم رو در همون روز و روزهاي بعد با تير زدند و باعث شد تب
مردم بالا بگيره ؟
به نظر من بهتره بجاي اينكه دوبله اين خبر رو كه از 20:30 يا ديگر اخبار تلوزيون
ديدين يكبار ديگه از همينجا نگاه كنيد و بعد كامنت بزنيد (205984)
اقاي دكتر توكلي
سايت محترم الف
تمامش كنيد اين مضحكه خارجي دانستن اعتراض ميليونها معترض را.
بنده معترضم و يك قدم هم پا عقب نخواهم گذاشت.
نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي (206018)
ایرانیان مغرض که سواد انگلیسی ندارند و فکر می کنند کلینتون خدمتگزار
صهیونیسم در جریانات اخیر بی اطلاع و معصوم هستند لطفا\" مقاله زیر را که
خود آمریکاییان نوشته اند بخوانند تا متوجه شوند که کلینتون همان حرفی رازده است که سایت الف عنوان می کند. البته این اشخاص باید از واژه نامه بهتری
استفاده کنند تا مطلب را بفهمند:
http://news.antiwar.com/2009/08/09/clinton-us-supported-iran-protesters-behind-the-scenes/ (206033)
یک سوال ! کسی جوابشو داره منو هم روشن بکنه :
نتیجه منطقی این سه گزاره چیست :
1- هیلاری کلینتون در این کلیپ تصریح میکنه : We are continuing our support to opposition یعنی ما به حمایت خود از مخالفین ادامه خواهیم داد
2- امام گفت هرگاه دیدید آمریکا از شما راضی است بدانید مشکلی وجود دارد ( نقل به مضمون )
3- میر حسین موسوی ده بیانیه داد در محکوم کردن تقریبا همه ( دولت ، شورای نگهبان ، قوه قضائیه ، نیروی انتظامی و ... ) اما حتی یک بیانیه مشخص در محکوم کردن دخالتهای خارجی نداد .
در خوشبینانه ترین حالت چه نتیجه ای میتوان گرفت ؟
آیا من فارق از هر گرایش سیاسی حق ندارم توقع داشته باشم کسی که بقول خودش از وضعیت کشور نگران بود حداقل مرز مشخصی با این دخالتها تعیین کند ؟ (206079)
بیانیه چهارم تیر (شماره ۷) را بخوانید، به صراحت نگرانیش را از اینکه خارجی ها بخواهند سوء استفاده کنند بیان کرده و گفته روزنامه ما را رفع توقیف کنید تا راه نفوذ بیگانگان بسته شود.
حالا شما خودتان در خوشبینانه ترین حالت چه نتیجه ای میگیرید؟ (206451)
مسعود راستان
۱۳۸۸-۰۵-۲۰ ۱۱:۴۴:۴۱
من به توطئه غربي ها (استكبار جهاني) اعتقاد دارم ولي با ساده انديشي بعضي از دوستان به شدت مخالفم. توطئه نوعا زيركانه است. بعضي دوستان حرفشان اينست كه آمريكا از معترضين حمايت ميكند پس اعتراض يعني كمك به آمريكا و انقلاب مخملي و ... پس بايد آنرا سركوب كرد! يعني سياست و توطئه به همين شل و ولي است؟! سياست يعني آنچه در عمل اتفاق مي افتد و اين فرق مي كند با آنچه كه سياستمدان ميگويند. آنچه در ايران در عمل حمايت آمريكا براي معترضين انجام داده كمك به محكوم شدن آنها به كودتاي مخملي است به بعضي از دوستان ساده دل هم اين قوت قلب را داده كه هر چه باتوم بزنند در راه مبارزه با آمريكا و دفاع از نظام است! اين داستان آمريكا اعتراف كرده هم اوج طنز است. چرا اعتراف كند؟ توبه كرده و عابد و زاهد شده يا تحت فشار و شكنجه مقر آمده؟ خير اخوي اعترافي در كار نيست. حقه بازي است آنهم از نوع پيچيده. (206352)
مستوفي
۱۳۸۸-۰۵-۲۰ ۱۱:۴۸:۲۸
از آن دوستي كه نگران تعيين مرز موسوي با آمريكا است خواهش ميكنم بيانيه هاي ايشون رو بخونن ايشون هم مرز تعيين كرده و هم هشدار داده از دوستانتون بخواين فيلتر ها رو بردارن بگذارن صداي همه برسه تا حق طلباني مثل شما دچار شبهه نشوند. (206358)
Farbod
۱۳۸۸-۰۵-۲۰ ۱۲:۰۰:۱۱
It is not important whatsoever that if the United States, England, or France supports or opposes Mossavi or Ahmadinejad! No matter what, there will be always countries in the world supporting or opposing a cretin group or government.
The important thing is what the Mossavi or Ahmadinejad supporters want and say.
Now, Iran supports people around the world converting from other religions into Islam, so because Iran or another country supports the new Muslims, the western countries should put them in jail? (206371)