نظر منتشر شده
۵۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 225739
استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش از طرح‌های پیشنهادی وزارتخانه در سال جاری است که با جلب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس از اراک حمیدرضا کفاش ظهر امروز در آئین پاسداشت هفته معلم در جمع فرهنگیان شهرستان تفرش اظهار داشت: دانش‌آموزان ایران اسلامی در تمامی سطوح تحصیلی از شاخصه‌های فرهنگی مناسبی برخوردار هستند و این ویژگی‌ها با برنامه‌های مدون فرهنگی، اجتماعی و معنوی ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به عملیاتی شدن دو طرح پرورشی فرهنگی در سطح مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: احیای احترام به پدر و مادر به عنوان فرشتگان زندگی بخش و معلم به عنوان فرشته تربیت و کارگر به عنوان گرداننده اقتصاد در دو مقطع پیش دبستانی و دبستان و احیای زبان سپاس در بین دانش‌آموزان مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی وزارت آموزش و پرورش است که با همکاری معلمان عملیاتی می‌شود.

کفاش با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان در سال جاری خاطر نشان ساخت: این طرح سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی عودت داده شد و با بررسی‌های دقیق در کمیته‌های علمی با محوریت معلمان دوره ابتدایی و با پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در فراکسیون فرهنگیان مورد تائید قرار گرفته که با جلب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از افزایش ۲۶ درصدی بودجه وزارت آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این افزایش بودجه با ارتقای طرح بیمه طلایی و رفع مشکلات تا پایان اردیبهشت ماه رضایت خاطر فرهنگیان را فراهم خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش از دیگر طرح‌های پیشنهادی وزارتخانه در سال جاری است که با جلب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

کفاش با اشاره به اینکه بزه‌کاری‌های اجتماعی همچون اعتیاد و سیگار کشیدن و دوری از خانواده در جامعه دانش‌آموزی کمتر است، ادامه داد: جامعه دانش‌آموزان ایران اسلامی با توجه به مسائل اعتقادی و تقویت معنویات با حضور در برنامه‌هایی همچون شرکت در نماز جماعت و حضور در مراسم اعتکاف در راستای تقویت اعتقادات مذهبی گامی مثبت برداشته‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش کلیدی قرآن در تربیت دینی دانش‌آموزان تصریح کرد: احیای مراکز دارالقرآن، برگزاری مسابقات قرآنی، انس بیشتر با اهل بیت(ع) و آشنایی عملی با سیره آنان و تفسیر برنامه‌های قرآنی و توسعه کانون‌های فرهنگی و تربیتی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارتخانه در ترویج فرهنگ قرآنی و تاکید بر امور معنوی در میان دانش‌آموزان است.

فرماندار شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت: تولید شخصیت متعادل و متوازن مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش است و همه جوامع در سطح خرد و کلان باید اعتدال در تعلیم و تربیت را رعایت کنند.

بهروز اردلان‌راد آموزش و پرورش را مهم‌ترین نهاد تاثیرگذار در فرهنگ و هدایت به شاخصه‌های جامعه اسلامی دانست و افزود: آموزش و پرورش مجموعه هدف یک کشور را تربیت می‌کند و در طول خدمت با سوال‌های متعدد از جانب دانش‌آموزان روبرو می‌شود و پاسخ به این افکار یکی از مهم‌ترین خصایص استاد مطهری بود. در این آئین از معلمان نمونه شهرستان تفرش با اهدا شاخه گل و لوح یادبود تقدیر شد.
 
آرتین
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۷:۴۳:۱۴
استخدام در بانک کافی نبود...حالا نوبت به آموزش و پرورش رسید.... (2134276) (alef-10)
 
kamal
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۰۴:۴۲
26سال سابقه دربانک دارم ولی این نوع استخدام فرزندان همکار باوجود فرزند تحصیلکرده بیکارم فقط درنظریات مردم است (2134794) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۰۹:۰۵
من خودم فرهنگی ام اما با این کار به شدت مخالفم چون معلم شدن خصوصیات و ویژگی هایی را لازم دارد که فقط باید از طریق آزمون و مصاحبه های تخصصی به دست آید و فرزند فرهنگی بودن به هیچ وجه متضمن این ویژگی ها نیست. (2134797) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۵۲:۰۷
حالا که مردم یکی دو بچه بیشتر ندارند. حالا یعنی هر چند اون بچه عقب افتاده هم بود ولی فقط چون باباش فرهنگیه باید معلم بچه ی من «هیات علمی دانشگاه» بشه....
این تصمیم خودخواهانه است و مسخره
پس بچه های ما هم سهمیه ی دانشگاه داشته باشند
بچه های نیروی انتظامی هم
بچه های خلبانان هم...
بچه های وزارت نفتی ها هم.... (2134960) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۵۳:۵۹
من هم استاد دانشگاهم... یک سهمیه بگیریم بچه هامونوا استاد دانشگاه کنیم بیاد به بچه های شما درس بده...اینجوری خوبه؟ (2134965) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۷:۵۶:۰۶
ناعادلانه است ما که بچه کارگریم چه گناهی کردیم؟ هر نهادی برای بچه های کارکنانش تسهیلات استخدام گذاشته ما بچه کارگرها چه کنیم؟ (2134291) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۰۸:۵۷
این غیر اخلاقی هست

هرگونه امتیاز غیر قانونی هست

همه امتیازها باید لغو شود
همه امتیازها (2134309) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۱۰:۲۶
واقعا حق یک فرهنگی هست، با زحماتی که در آموزش و پرورش میکشه یکی از فرزندانش که با تربیت فرهنگی خودش درسشو به پایان رسونده به جای والدینش استخدام بشه (2134315) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۱۳:۴۵
طرح احساسی. (2134318) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۲۳:۳۷
درست نیست . من بابام خدا بیامرز کارگر بود . من لیسانس ریاضی بیکارم (2134333) (alef-10)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۲۷:۰۶
نوشدارو بعد از مرگ سهراب! سه فرزند لیسانسیه بنده بازنشسته هنوز بیکارند ولی خیلی ها با داشتن پارتی مشغولند. (2134344) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۲۷:۲۷
ای بابا بانکی ها سهمیه دارن . وزارت خانه ها سهمیه دارن . ما که پدرمون روز مزد بود چه کنیم؟ (2134345) (alef-10)
 
فیضی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۳۳:۱۷
من یک فرهنگی هستم . متاسفم از این طرح دوره ساسانی شده فرزند شغل پدر را داشته باشه !هرچند این ظلم در ادارات ونهادهای دیگر وجود دارد . که باید از بین برود نه اینکه در آموزش وپرورش هم تصویب شود . آقای وزیر و معاونینشون لطف کنند طرح طبقه بندی مشاغل و طرح ارتقاء شغلی . وضعیت ارشد و خبره در بازنشسته گی و ... را پیگیری کنند . این شعاره ما بیش از 1میلیون فرهنگی بازنشسته داریم . مگه در سال چندنفر جذب در آموزش و پرورش داریم . پس تکلیف دانشگاه فرهنگیان وغیره چی میشه ؟ این هم از اون حرفهاست . شما به دل نگیرید . همه عمل می کنند حرفش را نمی زنند اینها هنوز طرح نداده بوق و کرنا کردن مردم به ما بگن دیگه شما چی می خواهید (2134352) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۲۹:۰۸
در دوره ساسانی هرگز چنین نبود این دروغ را شما معلمین ساختید وبه ناحق به خورد ما دادید ما هم بچه بودیم باور کردیم چون آقا معلم گفته بود
بعد که بزرگتر شدیم رفتیم پای اینترنت وهزار کتاب و...تازه فهمیدیم که ای بابا ارثی بودن مشاغل مال عربستان بود که به ناحق به امپراطوران ما چسباندند
حالا هم که با تصویب این قانون ظلم را در حق ما فرزندان کارگران و تموم کردند بیچاره پدرم که با کارگری روز مزد از هستی اش زد تا درس بخوانم اما تازه فهمیدیم که در جمهوری اسلامی جایی برای فرزندان کارگران نیست خدا از تان نگذرد
آقای توکلی شما را به خدا منتشر کنید شما رو به خدا به داد ما برسید نگذارید این چنین شود ما هم آدم هستیم گناهمان چیست که پدرمان معلم نبود مگر ما ایرانی نیستیم مدرسه ها را که با پول نفت ساختند واداره می کنند چرا ما نباید از فرصت برابر با فرزندان معلمان برخوردار باشیم (2134431) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۳۰:۵۴
آیا فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه -وزار -نمایندگان مجلس وسرداران وامرای نظامی و...هم بعد باید به جای پدر ب یا مادر نشینند با این تفاسیر به زندگی قبیله ای بر نمی گردیم
جناب حقوق دان این چه قانونی است (2134434) (alef-10)
 
یک شهروند معمولی
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۱۰:۲۲
بیشتر آنها یواشکی به جای یکی دیگه نشسته اند شما خبر نداری! (2134893) (alef-10)
 
فرزند یک کارگر ساده
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۳۳:۳۴
در اصل سی قانون اساسی تنها اشاره شد که تحصیل تا پایان متوسطه رایگان است واشاره ای به لزوم دولتی بودن مدئارس نبود من دلیل دولتی بودن مدارس را انهم با هزینه دو برابر مدارس غیر انتفتعی نمی دانستم تازه فهمیدیم هدف از آن چپاول پول نفت دیگران وهبه به فرزندان معلمان است این مصداق عینی رانتخواری وتبعیض است واز یک نظام اسلامی بعید است (2134438) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۳۵:۵۲
والا من که از صحبتهای شمای فرهنگی سر در نیوردم (2134442) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۵۲:۰۳
پس تکلیف دانشگاه تربیت معلم چی میشه (2134476) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۳۵:۲۰
دیروز دفتر مدیر کل اموزش و پرورش بودم . معلمی برای استخدام فرزندش امده بود مسدول دفتر او را به سخره گرفته بود که مگر این کار امکان پذیر هست؟اموزش و پرورش در حال حاضر چندین هزار نیروی مازاد داردو از طرفی مگر چه تعداد می توانند نیرو جذب کنند؟حرفی زده شده برای دل خوشی که جنبه عملی پیدا نمی کند. براستی خود اموزش و پرورش هم معلمانش را به مسخره گرفته است (2134535) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۳۷:۱۴
من هم بعنوان یک دبیر با استخدام ............. مخالفم این کار بی عدالتی است . پس لابد فرزندان کارگران هم باید کار گر باشند. خیلی متاسف شدم . کسی که این طرح تو کله اشه جاش تو اشغالدونی باید باشه. خواهش می کنم نظرم رو حذف نکنین. از طرف یک فرهنگی. (2134539) (alef-10)
 
کارگر زاده
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۳۵:۱۵
من برم بمیرم . (2134357) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۰۶:۳۵
از قدیم گفتن آوای دوهول از دور خوش است. آقای کارگر زاده به هر شغلی هم که فکرمی کنی به باتلاقی به اسم اموزش و پرورش که ما توش گرفتار شدیم فکر نکن. به خدا جز پیر شدن و اعصاب خردی و حقوق ناچیز چیز دیگه ای نداره. هر کی می شنوه معلم رسمی هستم می گه خوش به حالت که استخدامی اما کسیایی که این خرفا رو می زنن شغل های ازادی دارن که پول یک سال من رو عرض سه ماه درمیارن. بعد که شریاط سخت کاری رو براشون توضیح می دن می گن خدا کمکتون کنه. بله اینه قصه ما فرهنگیان. بعدش هم یه فرهنگی هیچ وقت اجازه نمی ده بچه اش به باتلاقی که خودش افتاده گرفتار بشه یعنی این طرح طرح بی خودی هست. (2134498) (alef-10)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۱۷:۲۷
وقتی در ادارات دیگه مانند تامین اجتماعی، برق، نفت و ... اجرا میشه شما مردی؟! چرا به اونا اعتراض نمیکنی؟ (2134594) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۸:۴۲:۰۳
با تشكر از زحمات فرهنگيان عزيز آيا اين قانون مصداق تبعيض و عدم رعايت شرايط مساوي براي همه افراد كشور نيست؟ آيا بايد يكي از فرزندان پزشكان را در دانشگاه پزشكي پذيرفت؟ (2134365) (alef-13)
 
يك معلم
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۵۸:۳۱
آقا جان شما به دل نگيريد . اينها فقط حرفه . هيچ وقت هم عملي نمي شه . تازه اگر هم عملي بشه دست بر و بچ رئيس رؤسا را مي گيره و به معلمي كه تدريس مي كنه چيزي نمي رسه .مثل افزايش فوق العاده شغل ، حق مسكن ، حق اياب و ذهاب ، اضافه كار ماهانه ، هديه روز زن و مرد و ... خدا وكيلي ببينيد كدامش به معلماني كه تدريس مي كنند يا در مدرسه هستند شامل مي شه؟ (2134485) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۱۲:۴۲
از پزشکان و تبعیض صحبت به میون اومد. پزشکان با این درامد بالایی که دارن بچه های خودشون رو می فرستن به بهترین کلاس ها و معمولا بچه هاشون هم از رشته های تاپ مثل پزشکی قبول می شن. شما اونها رو با فرهنگیان که به سختی پول لباس بچه هاشون رو هم تهیه می کنن یکی گرفتین؟! از تبعیض حرف می زنید اما خود بنده در مدرسه ای که کار می کنم پزشک عمومی هست که هفته ای نیم ساعت موظفه بیاد و برای دو سه تا بچه مریض نسخه بپیچه که اون رو هم با اکراه میاد. ایشون برای نیم ساعت در هفته می گیرن 2.5 میلیون تومن که با افزایش درصدی حقوق ها هر سال حقوقشون به طور تصاعدی می ره بالا در حالی که ماهایی که 24 تا 36 ساعت (کادر مدرسه) در اونجا کار می کنیم حقوقمون دور و بر یک میلیون تومانه. (2134508) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۳۹:۲۶
فرزندان ما فرهنگیان حاضر نیستند شرایط پدر و مادرشان و فقری که به واسطه این شغل گریبانشان را گرفته بار دیگر بپذیرند .حقوق و مزایای یک کارمند بانک با مدرک دیپلم را باحقوق و من با مدرک دکترا در اموزش و پرورش مقایسه کنید .اسفناک است! (2134542) (alef-10)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۱۸:۱۱
مقایسه ات آبکی بود! (2134597) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۱۵:۱۲
از فضل پدر تو را چه حاصل
چه قوانین مسخره ای (2134412) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۱۷:۴۲
دوستان نگران نباشید ما فرهنگیان هیچ وقت اجازه نمی دیم بچه هامون جذب سازمان اموزش و پرورش بشن مگر اینکه بخواهیم دستی دستی بچه خودمون رو مثل خودمون بدبخت کنیم. (2134415) (alef-10)
 
امیر فرهی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۲۰:۰۶
وزارتخانه خانوادگی (2134420) (alef-10)
 
حسن جعفری رزجی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۲۳:۱۰
با سلام
بنده به عنوان یک فرهنگی صددرصد با این طرح مخالفم و به این موضوع واقفم که شایسته سالاری باید باشد .
با تشکر (2134425) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۳۳:۳۴
فرض کنیم فرزند من دبیر از پرشکی یا رشته دیگری غیر از دبیری قبول شود که البته خودم با توجه به وضع بد مالی دبیران او را به این سمت سوق خواهم داد آیا او هم باید بدون تحصیل در رشته های دبیری در وزارت اموزش و پرورش استخدام شود؟ حضرات فکر اینجایش را هم کرده اند یا مثل همیشه حرف های غیرعملی می زنند؟ (2134437) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۹:۴۳:۰۲
خوبه دیگه
بابا رفت بچه میاد جاش
مگه اموزش پرورش سالی چندتا استخدام داره
دیگه بقیه قید معلم شدن رو بزنن
چه شغلی بهتر از معلمی
سه چهار ماه تابستون ( و خرداد ) تعطیل
عید تعطیل
بیمه ی تکمیلی
حقوق خوب
خسته نباشن (2134457) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۱۷:۳۴
والله ما بچه معلمیم از اینا که گفتی خبر نداریم (2134910) (alef-10)
 
بازنشسته
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۰۶:۲۱
ما که سه بچه داریم و آموزش و پرورشی نیستیم چه گلی به سر بگیریم. از این تصمیم مسولین نظام. (2134496) (alef-10)
 
مهمان
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۰۳:۴۰
چرا هرموقع نوبت فرهنگیان می رسد زبان ملت یک متر می شود آیا در این کشور اداره یا نهادی دیگر وجود ندارد؟ که از آن ها انتقاد شود ؟ فقط فرهنگیان هستند ؟ اگر این قشر از جامعه نباسد شمایی که همیشه ساز مخالف می زنید سواد خواندن و نوشتن را از کجا می آورید ؟ خودتان قضاوت کنید. (2134575) (alef-10)
 
بهزاد
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۲۳:۴۲
برگشتیم دوره ساسانیان!!!!!!

هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد...! (2134604) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۲۵:۱۴
طرح مسخره وغیر کارشناسی است (2134606) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۴۲:۳۶
با سلام خدمت کارگر زاده اتفاقا من فرهنگی زاده هستم وقتی میرید دم در شکت نفت وزارت نیرو سازمان آب وبقیه جاها که همش پدر فرزندی شده فرهنگی ها کی سهمیه داشتن یادمه چند سال پیش تو سال ۸۹ یه گزینه برا فرزندا فرهنگی داشتن بعد اونم حذف کردن ولی با کمال تاسف شرکت نفت و وزارت نیرو برا فرزندان کارکنان سهمیه گذاشتن کی شماها اعتراض کردید شده اصلا اعتراض کنید باید پسر یه فرهنگی باشی تا بفهمی (2134643) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۵۵:۳۱
بابا نه که اینجا وزارت نفت که با این خبر بچه هامون ذوق زده بشن عمرا بچه های فرهنگیان بخواهند شغل پدرشان را ادامه دهند آقای فانی اگر راست می گوید فرزندانش را به استخدام آموزش و پرورش در بیاره بقی کارمندان نیز ناراحت تبعیض نباشن من حاضرم جای فرزندم رو به آنها اهدا کنم. (2134670) (alef-10)
 
1
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۳۷:۳۹
ازبیکاری که بهتره (2134848) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۱:۵۶:۱۲
طرح بسیار خوبی است امیدواریم تصویب شود فرهنگیان به گردن ملت حق دارند (2134673) (alef-10)
 
بیکار
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۲:۱۳:۲۸
تا کنون هم همین کار میشده. الان جنبه قانونی گرفته (2134704) (alef-10)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۱۶:۰۸
بیکار جان یه نمونه اش رو در آموزش و پرورش بگو تا حرفت بهتان تلقی نشه! (2134905) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۲:۱۷:۱۵
با این طرح باید اموزش وپرورش را ارثی فرض کرد که کسی دیگر حق ورود به ان وزارت خانه را نداشته باشد واگر برای وزارت خانه های دیگر هم این طرح پیاده شود که عملا بر میگردیم به دوران طبقه خاص وطبقه های رعیت که حق داشتن شغل دولتی را ندارند (2134711) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۱۲:۳۶
این حق یک فرزند فرهنگی هستتش چون زحمت زیادی واسه جامعه کشیدن اینم حقشونه (2134803) (alef-10)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۱۶:۴۱
چنددرصدفرزندان فرهنگیان درحال حاضرفرهنگی هستند؟یک درصدهم نیستند.تحقیق کنیدتابه درستی حرفم برسید.می گویندشماباورنکنید. (2134811) (alef-10)
 
فرزند فرهنگی
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۳۰:۰۵
هرچند من به عنوان کسی که پدر و مادرم فرهنگی هستند هرگز حاضر نیستم معلم شوم و مجددا اشتباه انها را انجام دهم و بعد از 30 سال تلاش به هیچ جا نرسم.
با این حال این طرح اصلا درست نیست. انتصاب ها در مشاغل باید بر اساس صلاحیت باشه چه در شغل معلمی یا کارمند بانک یا شرکت نفت و ... (2134833) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۳:۵۵:۳۳
من به عنوان یک معلم با 23 سال سابقه فرزند بیکار را به فرزند معلم ترجیح می دهم . (2134867) (alef-10)
 
دوستدار معلمان
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۰:۰۳:۴۲
فرهنگیان قشر زحمتکشی هستند فرزندانشونم میتوانند در عرصه فرهنگ مفیدباشند امید وارم اجرا شوند ما مدیون زحماتشان هستیم (2134880) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۱:۲۲:۲۱
ظلم حد و موز دارد. پس تكليف كسي كه دستت جايي بند نيست و پد رش كاره اي نيست چه ميشود (2134988) (alef-10)