نظر منتشر شده
۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 248158
چرا مدیر فیس بوک همیشه تی شرت یکسانی به تن دارد؟
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
نسل تازه ای از مدیران ظهور کرده اند که ایده های غیرمتعارفی دارند.

به گزارش خبرآنلاین، مارک زوکربرگ، بنیانگذار و مدیر فیس بوک، در نخستین جلسه پرسش و پاسخ عمومی اش با پرسشی نامتعارف مواجه شد اما پاسخ او به این پرسخ مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

یکی از حضار در این جلسه از مارک زوکربرگ پرسید که چرا او همواره تی شرت مشابهی به تن دارد؟ در حالیکه بسیاری انتظار داشتند که مدیر فیس بوک پاسخی طنزآمیز به این پرسش بدهد اما او خیلی جدی توضیح داد که همواره تی شرت مشابهی می پوشد چرا که در این حالت مجبور نیست در مورد اینکه چه لباسی بپوشد دست به انتخاب بزند. او گفت: "من می خواهم تعداد تصمیم گیری هایی که به فیس بوک مربوط نیستند را در زندگی ام تا حد امکان کاهش بدهم." البته او توضیح داد که تعدادی تی شرت مشابه دارد و به همین خاطر به نظر می رسد که همواره لباس یکسانی پوشیده است. او حتی گفت که تصمیم گیری هایی مانند اینکه برای صبحانه چه چیزی بخورد هم تصمیماتی خسته کننده است که نیاز به صرف انرژی دارند و او نمی خواهد که وقتش را برای چنین مواردی تلف کند.

سال های قبل تصور مدیران ارشد بدون ظاهری رسمی تقریبا غیرممکن بود اما اکنون به نظر می رسد که نسل تازه ای از مدیران ظهور کرده اند که ترجیح می دهند تمام تمرکز خود را به بهبود کسب و کارهایشان اختصاص دهند.
 
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۱۱:۰۱:۲۵
ای ول داره وقعأ...
دختر پسرای بزک دوزک کرده ی ما یاد بگیرن. (2473755) (alef-10)
 
محمودی
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۱۲:۵۲:۰۶
این همان چیزی است که مدیران ایران همیشه گرفتار آن هستند (2474043) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۱۷:۲۳:۰۵
از نظر روانشناسی این موضوع زیاد هم خوب نیست . تغییر در لباس -خوراک و حتی مسیری که هر روز برای رسیدن به خانه یا محل کار طی می کنیم سبب افزایش خلاقیت فرد می شود .
ایشان بزرگتر که شدند! متوجه می شوند که تصمیم گیری شغلی یک فر آیند است که باید در کنار دیگر مسایل زندگی به آن پرداخت . (2474803) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۲۱:۳۵:۰۳
آره واقعا شاید با اجرای این فرایند یه کم خلاقیت شغلی پیدا کنه بیچاره! (2475245) (alef-10)
 
علی 12
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۲۳:۰۳:۵۶
"""افزایش خلاقیت""" رو خوب اومدی!! (2475391) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.