نظر منتشر شده
۷۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 368669
رییس جمهوری در ضیافت افطار با دست اندرکاران برجام:
برجام کم هزینه ترین راه برای رسیدن به اهداف بود/ به دشمنان منافع ایران، بهانه ندهیم
بخش سیاسی الف، 12 تیر 95
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۲
رییس جمهوری با قدردانی از همه دست اندرکاران برجام و بویژه خبرنگاران رسانه های همگانی تاکید کرد: راهی به جز برجام برای رسیدن سریعتر به این اهداف وجود نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شنبه شب و در ضیافت افطار با دست اندرکاران برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اظهارداشت: تردیدی نیست که اگر ارشادات ، حمایت ها و دفاع قاطع مقام معظم رهبری نبود ، در پیشبرد برجام با مشکل مواجه می شدیم.

دکتر روحانی با اشاره به بررسی برجام در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی گفت: این کار بزرگ با کمک هم انجام شد و مصحلت هم همین بود که همه بیایند. هر جا که شبهه ای وجود داشت مورد توجه قرار گرفت و این بسیار با اهمیت بود.

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فضای برجام اظهارداشت: دوره پیش از برجام سپری شده است و اکنون رسانه های همگانی ، دولت و مجلس و همه دلسوزان باید به این بیاندیشند که چگونه می توان از فضای پسابرجام در راستای منافع ملی بیش از پیش بهره گرفت.

دکتر روحانی ، با تاکید بر اینکه "راهی جز وحدت و اتحاد نداریم"، گفت: برجام مخالف داشت و هنوز هم نه تنها در آمریکا ، اروپا و منطقه که حتی در میان برخی کشورهای نزدیک هم که متاسفانه به غلط نگران قدرت ایران هستند ، مخالف دارد و به شدت در حال تلاش علیه برجام هستند و در این ارتباط ما باید از این دستاورد، مراقبت و حفاظت کنیم و به دست دشمنان منافع ایران، بهانه ندهیم.

رییس جمهوری پرهیز از سردادن برخی شعارهای غیر ضروری و بی نتیجه را ضروری دانست و گفت: بلند داد زدن، امنیت و منافع ملی ما را تقویت نمی کند. آن چیزی که قدرت ملی ما را افزایش می دهد تقویت واقعی قدرت دفاعی ، پیشبرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله ، تحقیقات دفاعی و جذب سرمایه است اما طرح برخی شعارها، صرفا به دست آنهایی که به دنبال ایران هراسی هستند ، بهانه می دهد و موضع آنها را تقویت می کند.

دکتر روحانی مطرح کردن بحث هسته ای از سوی برخی قدرت ها را محصول ایران هراسی برشمرد و گفت : ما در مقابل تلاش کردیم به همگان بگوییم که تعامل با ایران به نفع همه است، ایران یک تهدید و خواهان دستیابی به تسلیحات اتمی نیست.

رییس جمهوری اظهارداشت: ایجاد اشتغال برای جوانان ، رشد اقتصادی و بهره برداری از منابع مشترک نفت و گاز از جمله اهداف برجام بوده و هست و امروز همگان بویژه رسانه های همگانی، اساتید دانشگاه ها و کارآفرینان باید دست به دست هم دهند و در جستجوی راههای استفاده بهتر ازفرصت های پسابرجام باشند.

دکتر روحانی تاکید کرد که نباید از برخی حملات بهراسید و این حرکت ها نباید در روحیه و عزم شما ذره ای خلل ایجاد کند.

رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به اینکه مراسم افطاری در این شب به پاس قدردانی از همه کسانی است که در زمینه حل یک معضل بزرگ ملی که شکل بین المللی به خود گرفته بود، قدم های موثر و کارسازی برداشتند، ادامه داد: رسانه های کشور خدمت بزرگی برای اطلاع رسانی در زمینه برجام انجام دادند که باید کماکان به این خدمت ادامه دهند.

دکتر روحانی با مرور روند طولانی مذاکرات هسته ای افزود: یک معنای ظاهری مذاکرات ، نصیحت و بیانیه صادر کردن و همچنین اعلام شهر و زمان جلسه بعدی بود که ممکن است این نوع مذاکرات صدسال طول بکشد و این حل و فصل نبود بلکه ادامه دعوا است. اما مذاکره به معنای واقعی این است که طرف های مذاکره کننده ، در رسیدن به اهداف و مقاصد تعیین شده ، قدم های مشخص و متقابلی بردارند.

رییس جمهوری با اشاره به برنامه بدخواهان کشور و ملت برای به صفر رساندن فروش نفت ایران در بازارهای جهانی، گفت: البته نباید اقتصاد کشور تک محصولی و متکی به نفت باشد اما باید در نظر داشت که برای نجات از اقتصاد نفتی یک برنامه بلند مدت نیاز است.

دکتر روحانی ، تلاش دشمنان برای کاهش درآمدهای نفتی ، مسدود کردن فعالیت های بانکی و افزایش تا ۲۰ درصدی هزینه های نقل و انتقالات مالی را از اقداماتی برشمرد که دشمنان پیش از برجام مرحله به مرحله اجرا کردند و اظهارداشت :با کشاندن پرونده ایران به شورای امنیت و قراردادن ما تحت مواد ۴۰ و ۴۱ فصل هفتم منشور سازمان ملل و در مرز ماده ۴۲ قرار دادن به آن معنا بود که هر زمانی ممکن بود کشور، درگیر یک توطئه نظامی از سوی بدخواهان شود.

رییس جمهوری ، یک راه حل این معضل را مذاکره ذکر کرد و گفت: آغاز مذاکره ای جدی با طرف مقابل و با راهبرد برد- برد، یکی از راههای پایان دادن به این وضعیت بود و معتقدم اگر در این مسیر حرکت نمی کردیم، موفق نمی شدیم و این مسیر و راه را در انتخابات ۹۲ به عنوان یک وعده به مردم مطرح کردم و مردم نیز درهمان انتخابات ، به این مسیر و راهبرد رای دادند.

دکتر روحانی اظهارداشت: در چارچوب این مذاکرات و در نهایت برجام ، به توافقی دست یافتیم که مساله بسیار پیچیده پی ام دی ، حل و فصل گردید ، کشور از فصل هفتم خارج و تحریم ها بتدریج برداشته و مسیر تقویت برنامه دفاعی کشور نیز گشوده شد و اینها موفقیت بزرگی در راستای منافع ملی بود.

رییس جمهوری افزود: امروز حقوق هسته ای ایران اسلامی که خواست ملت بود، تثبیت شده است ،به گونه ای که اکنون یو اف سیکس و آب سنگین می فروشیم و کیک زرد خریداری می کنیم و همزمان هزینه های واردات، کاهش و مسیر ارتباطات بانکی هموار و زمینه برای سرمایه گذاری مهیا شده است و ما باید قدردان این کار بزرگ ملی باشیم.
 
کلمات کلیدی : روحانی+برجام
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۳:۵۱:۰۸
برخی فقط 8 سال تحریم برای مردم بیچاره درست کردند (3799387) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۰۴:۳۴
فقط بلدید بگید دولت قبل (3799551) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۱۸:۱۴
روحاني ، دو بار در پرونده هسته ای ناموفق بود, (3799609) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۲۰:۴۴
براي امثال حسين فريدون. معلوم است برجام دستاورد داشته و بايد شکر گزار باشند!! (3799611) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۳۲:۰۹
ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی....
الان یکسال بیکاری را به خودم تبریک گفتم (3799616) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۳۲:۵۳
در این سه سال مردم فقط صبر کردند ولی مدیران شما به جیب زدند... (3799617) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۳۶:۵۲
برجامي ها دور هم نشستن و از ان تعريف ميكنند، طبيعي است! معلوم است،كه ان كسي كه از شدت ذوق برجام، در بالكن هتل کوبورگ بالا و پایین میپرید, الان نمی تواند بگوید اشتباه کردم, (3799621) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۱۹:۰۸:۲۰
تاریخ نقد خواهد کرد (3804161) (alef-3)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۴۰:۲۷
سلام.

فکر نکن هنوز تفاوتی نسبت به اون 8 سال تحریم ایجاد شده. چون تحریمهای اصلی که ما رو زمینگیر کرد هنوز سر جاشه.

اینها هم همه حرفه که ما فلان کردیم. انشالا موقع انتخابات معلوم میشه که مردم خیلی چیزا رو خوب میفهمن. (3799625) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۵:۳۰:۵۰
برو تحقیق کن آنوقت متوجه می شوی که پایه گذاری تحریمها در دولت فخیمه جناب خاتمی به همراهی تیم جناب روحانی و ظریف و عراقچی ... صورت گرفت

اطلاح طلبان و کارگزاران هر چه بیشتر همکاری می کردند آمریکائی ها بیشتر باج می خواستند

الان هم درست بعد از دولت احمدی نژاد با همه انتقادهای که به او دارم وقتی روحانی روی کار آمد باز همان سیاست انفعال سبب شده است که روزی نباشد که ما توسط آمریکائی ها تهدید و تحریم نشویم ...

در حالیکه آمریکائی ها و انگلیسی ها در دوره احمدی نژاد جرات نداشتند اینطور بی حیایی کنند و به طمع بیفتند. (3799662) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۹:۱۸:۵۹
وقتی رئیس‌جمهور از حقوق‌های نجومی اشرافی برخی مدیران خودش اظهار بی‌اطلاعی می‌کند این سؤال پیش می‌آید که دولت محترم چگونه می‌تواند از وضع کشور و توافق حاصل از برجام اطلاع داشته باشد! از گفته‌های خود آقای روحانی می‌شد پی برد که این دولت به همه جا نگاه می‌کند الا وظیفه اصلی دولت در قبال مردم. (3799832) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۲:۵۲
روحانی راست میگه این کم هزینه ترین راه بود..
میشنی سر میز هر چی گفتن میگی بله بعد کار انجام میشه!!!!
برای راهی غیر از برجام طفلکی ظریف باید کلی صحبت میکرد (3800062) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۶:۳۳
برجام دست آوردی بود که بچه اول ابتدائی هم از پسش بر می آمد. (3800198) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۰:۳۹
این 8 سال تحریم نتیجه توافق سعا اباد و فتنه 88 بود (3800845) (alef-3)
 
مهدی
Australia
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۳:۵۶:۳۵
عزیزم قصه چیه که شما اصلاح طلب ها فقط فیتیله صنعت هسته ای رو می کشید پایین؟ دولت قبلی اصلاحات هم همین یک کار رو بلد بود.
شما کار اقتصادی که درد مملکته بلد نیستید؟ (3799396) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۲۷:۰۱
من طرف داز دولت اصلاحات نیستنم مخصوصا در بعد فرهنگی ولی انصاف حکم می کنه ادم حقیقت رو بگه اون دولت دارای رشد صنعتی با نرخ 10 درصد بود (3799497) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۰۱:۵۶
کار اقتصادی رو دولت قبل انجام داد که کشور رو تحریم کرد و اقتصاد رو خوابوند و به رشد اقتصادی -6.8 رسیدیم با چاپ پول هم به تورم بالای 35 رسیدیم بدانید که پول نفت و ریختنش توی بازار و پول باد اورده دیگه تموم شد.
قضیه اینه (3799548) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۷:۴۵:۲۲
کجا رفت آن حرف های قشنگ که می گفت دانستن حق مردم است. باید با مردم صادق باشیم. دیدید تمام حرف هایتان برای کسب صندلی قدرت بود. آقای رئیس جمهور تمام وزرای شما میلیاردر هستند اگر دانستن حق مردم است بیایند به مردم بگوین که این اموال را از کجا اورده اند. سه سال است که آقای نوبخت رئیس کارگروه دستمزد و مزایا است و بعد می گوید ما از این حقوق ها نامطلع هستیم و این ویرانه دولت قبلی است. پس سازمان مدیریت را که احیا کردید قرار بود چه کند پس همان بهتر که در دولت قبل تعطیل شد. (3799714) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۴:۰۳
چرا باید اصولگرا ها همواره شرائط اقتصادی را خراب کنند و همیشه از اصلاح طلب ها انتظار داشته باشند که آنرا درست کنند. محض اطلاع حضرتعالی دولت اصلاحات کارنامه بسیار موفقی به لحاظ اقتصادی داشت. (3800112) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۶:۳۴
شما که بلدین چیکار کردین؟ (3800119) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۰:۳۶:۰۳
اکثریت پیامهایی که از دولت دفاع کردند تایبد نشدند (3802171) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۷:۰۵
درسته که برجام انچنان که باید جواب نداده ولیکن بنده معتقدم در شرایط موجود بهترین تصمیم و بهترین کار ممکن بود و فکر میکنم خیلی ها اعتقادشون مثل بنده هستش.
در ضمن اینم بگم الف جان خیالت رو راحت کنم. این فضای تخریبی که علیه دولت درست کردی رو اصلا جواب نمیده و ما کماکان پشت سر دولت اعتدال خواهیم ماند. (3800136) (alef-13)
 
France
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۲۲:۰۴:۰۸
متوسط رشد اقتصادی سالانه در دوره اصلاحات بیش از 6 و حتی به گفته برخی تا 10 درصد بوده که بعد از انقلاب بی سابقه است. ما در اواخر اون دوره بسیاری از محصولات موردنیاز کشور که الان وارد می کنیم رو تولید میکردیم از لوازم خانگی گرفته تا موبایل وحتی برخی لوازم روز کامپیوتری و بسیاری موارد دیگه. (3801894) (alef-13)
 
مشکین نقاب
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۳:۵۷:۲۱
آقای روحانی
شما شاهکار نکردی. شما کاری رو انجام دادی که هرکس دیگه ای حتی جلیلی هم می توانست آنرا انجام دهد. (3799400) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۲۲:۴۲
جلیلی که فقط بیانیه می داد! (3799485) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۶:۵۲:۳۹
اما نكرد چون بلد نبود و زندگي مردم و هم برايش اهميت نداشت (3799689) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۷:۰۵:۴۰
راست ميگي جليلي هم ميتوانست انجام دهد اما نه خودش و نه رييس جمهور قبلي ارامش كشور براشون صرف نميكرد!!!! (3799695) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۸:۴۷:۰۳
مطمئنی؟!!!!
اونها که 8 سال فقط تحریم آوردن (3799777) (alef-3)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۹:۲۱:۴۷
هم وطن عزیز اظهار نظر شما توهین به آقای جلیلی بود مشکل این بنده خدا این است که بسیار نجابت دارد و به خاطر منافع نظام حاضر نبود امتیازی به غربیان بدهد یا به خاطر رای آوردن بی اخلاقی کند. خواهشا این کامنت منشر نمایید (3799839) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۰:۲۴:۰۴
منفي (3799938) (alef-3)
 
کربلایی
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۰۵:۰۴
برجام در 20 دقیقه و با حرف و حدیث های فراوان تصویب شد. درواقع آنرا با وارد کردن نیرو به تصویب رساندید. (3799410) (alef-13)
 
سیامک
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۱۱:۴۸
آقای روحانی مارو چی فرض کردی؟! (3799415) (alef-13)
 
مشکین نقاب
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۱۵:۲۴
کم هزینه ترین برای شما ولی پر هزینه ترین برای مردم بود! (3799421) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۶:۴۷:۴۹
هزینه اش برای شما چی بود؟ (3799688) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۷:۵۶:۲۳
آفرین واقعیت را گفتید ممنوم (3799718) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۰:۴۶:۵۵
هزینه مردم؟ باز کردن سانتریفیوژ و عدم تولید بمب هسته ای هزینه برای مردم بود واقعا؟ مگه اینا تا حالا به جز تحریم و بدبختی چیزیم برای مردم داشته؟ (3799989) (alef-13)
 
احمد
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۰:۵۲
كدام يك از دستاورد هاي برجام محقق شد؟
توليد،اشتغال،صادرات نفتي وغير نفتي؟
لطفا دولت عوام فريبي نكند
مردم در زندگي خود لمس مي كنند اين شعار ها واقعي است يا نه! (3799430) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۶:۵۴:۰۱
همينكه سايه جنگ از روي سر مردم برداشته شد،كار بزرگي بود (3799690) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۲:۳۶
جنگی رخ نمی دهد چون مقاومت ادامه دارد چون سردار سلیمانی ها هستند...
نه یک مشت پشت میز نشین .... (3800855) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۹:۲۰:۳۰
500 میلیون دلار پول های مملکت ازاد شد ، صادرات نفت ازاد شد مگر نه الان دلار به ده هزار تومن رسیده بود ! (3799837) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۰:۴۵:۳۸
شمایی که حتی کوچکترین اطلاعاتی نداری مگه مجبوری نظر بدی؟ صادرات نفتی ما الان به مرز 3 میلیون بشکه رسیده که در دوران طلایی شما به زیر 1 میلیون رسیده بود. برای اولین بار بعد از سالها تراز تجارت مون مثبت شده یعنی صادراتمون بیشتر از وارداته! صادراتمون به اروپا 60 برابر شده. (3799982) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۴۴:۴۰
1 میلیون بشکه نفت به قیمت 140 دلار و 3 میلیون بشکه نفت به قیمت 40 دلار، با سواد کدومش بیشتر است.

1 میلیون بشکه به قیمت عزت و شرف و 3 میلیون بشکه به قیمت ذلت و خواری، با سواد کدومش خوب است. (3800633) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۴:۳۹:۱۶
بله به 3 میلیون رسیده ولی با یک سوم قیمت زمانی که 1 میلیون بشکه می فروختیم
یعنی هیچ!!!!!!!!11 (3802416) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۱:۵۴
آقای رییس جمهور! در مورد مذاکرات
fITF توضیح دهید. قرار است بیگانگان به چه اطلاعاتی دسترسی داشته باشند؟ تروریست از نظر امریکا حزب الله لبنان و مانند ان است آیا نمایندگان شما گروه اقدام مالی در این مورد به فهم مشترک رسیده اند که مذاکره و ظاهرا توافق کرده اند؟ چرا پاسخگو نیستید؟ نکند خیانتی صورت گرفته که باید پنهان بماند. چرا دنباله رو امریکا بد عهد هستید؟ (3799432) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۰:۵۳:۳۳
خیانت رو اونایی کردن که با بدون حتی یک گزارش در 8 سال و با امنیتی و اطلاعاتی کردن موضوع هسته ای دهن همه رو بستن که به چه دلیلی و با چه هدفی میلیلاردها دلار از جیب مردم هزینه کردن و اون همه خسارت و تحریم برای کشور به بار اوردن! (3800008) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۴۶:۲۸
اینکه 6 کشور بزرگ را دوره میز مذاکره جمع کردن خیانت نیست، خیانت آن موقع بود که فیتله هسته ای را پایین کشیدید و 6 کشور پته تان را هم نمی خواندند. (3800645) (alef-3)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۳:۴۲
به خاطر انانی که در شرایط بسیار بسیار سختی در حال گذران زندگی اند و این گونه زندگی کردن برای هیچ مسئولی خصوصا دست اندرکاران بر جام حتی قابل تصور هم نیست , امیدوارم همه مطالب اقای روحانی واقعیت داشته باشد . (3799435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۵:۰۱
جناب رییس جمهور درحالی که کشور دچار مشکلات شدید درامدی اقتصادی ونفتی است.کدام عقل سلیمی گفته است سی شب ماه مبارک رمضان از جیب ملت به جمعی که واقعا نیازی به افطار ندارند خاصه خرجی بفرمایید.ایا اقتصاد مقاومتی این است؟؟؟ (3799437) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۶:۵۵:۳۱
ديگه چيزي نتونستي پيدا كني كه گير بدي؟ (3799691) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۹:۳۲
ببخشید کدوم هدف؟
جون هنوز که هنوزه بعد از چندماه دسترسی به بازارهای مالی جهانی ندارین (3799441) (alef-13)
 
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۷:۴۲
کم یا زیاد،راه پیشرفت کشور ایران فقط برجام و تعامل و شفافیت با دنیا است . (3803418) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۴۸:۱۶
موافقم کاملا دقیق و درست است. انشالله در باقی تلاش ها هم موفق و ماجور باشید. (3799457) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۰:۵۶:۲۸
-- آقا رسول ! بالاخره نظرت در مورد " برجام " نگفتي ،... شنيديم كه قبلا خيلي هم ... اما حالا از
زبان خودت بشنويم ... !
- موافقم ! ... قبول مي كنم !! صد در صد !! ... به چه دليل ؟ !! ... معلومه برادر ! از قرار اطلاع ، همان اوايل شنيدم ، اسراييل موافق با " برجام " نبود و از اجراي آن اظهار ناخرسندي مي كرد !! رئيس جمهور هم ميگن كه " برجام مخالف داشت ،هنوز هم نه تنها در امريكا و اروپا كه حتي در ميان بعضي از كشور هاي نزديك كه به غلط نگران قدرت ايران هستند ، مخالف دارد و به شدت در حال تلاش بر عليه برجام هستند " !! ... نه قربونتم !! حالا با اين حساب و با اين اوضاع ، من يكي دربست " برجام " قبول دارم و در اين راه هم خيلي پا برجام !! ... موافق نباشم ، در راستاي خواست اسراييل ، بعضي از امريكاييان و فرنگي ها و نيز بعضي از كشورهاي نامهربان منطقه حركت مي كنم ، ... استغفرالله ربي و اتوب ... به هيچ وجه من الوجوه. !! ... من نمي خوام در اين مورد آب به آسياب آن ها بريزم !! ... من با اسراييل هم فكر بشم ؟؟! ... خدا نكنه ! ... پناه مي برم به خود خدا !! (3799462) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۱:۰۸
هه !
ننگ و کوچک شدن افتخار ندارد ! ما این همه بدبختی کشیدیم که اینطور نشود که شد
آقای احمدی نژاد هم می توانست این موارد رو قبول کند چرا نکرد خدایی اسم برد - برد روش نذارید که آدم حالش بهم می خوره!

این همه تبلیغات حتی در پیام تبریک سال نو برای چیست ! واقعا ما رو چی فرض کردی ؟ (3800322) (alef-13)
 
دکتر رحیمی
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۲۱:۰۱
جناب دکتر روحانی فقط می دونم خیلی مظلوم واقع شدی و انواع تهمتها و افتراها و توهین ها از کسانی که درگذشته در خلسه بودند و امروز دلسوز کشور شده اند شنیدی.خداوند پشت و پناهت. (3799483) (alef-3)
 
و
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۲۶:۳۳
ميل به تسليم شدن در برابر غربي ها يكي از بارز ترين خصوصيت اصلاح طلبان هست كه از صدر تا ذيل اين را يك اصل مي دانند دليل اصلي اش هم اين است كه اينها چون در همانجا تحصيل كرده اند شعار متمدن بودن غربي ها را باور كرده اند و دليل ديگرش هم اين است كه فرزندان خود را به آنجا فرستاده اند تا تحصيل كنند و بعد بيايد مثل پدرانشان رئيس و وزير ما شوند براي همين سعي مي كنند ممنويات دول فخيمه و ارراب را رعايت كنند تا هم خطر و ضرري متوجه بچه هاشون نشه و هم بعدا از حمايت آن دولتهاي به اصطلاح مقتدر بهرمند باشند و هم اينكه براي تفريح و فرار و دوران بازنشستگي جائي را براي خود داشته باشند
چه كسي و با كدام توجيه مي تواند اين استدلال را رد كند (3799495) (alef-13)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۰۶:۰۳
قرار نبود دلار بالا باشه چرا پایین نمیاد دستاورد چیه؟ (3799552) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۱۲:۰۹
صندوق ذخیره فرهنگیان وحقوق های چند میلیونی .مگر می شه مگر داریم. (3799556) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۲۷:۴۰
یعنی از فیش های حقوقی هم کم هزینه تر. (3799568) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۷:۳۵:۴۱
آقای روحانی متشکریم (3799702) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۸:۲۸:۱۴
آقای روحانی فقط تونسته اند بخشی از خرابکاریهای احمدی نژاد و درست کنن. هنوز وقت به اصلاحات و کارهای جدید نرسیده. خرابیهای بوجود آمده اول باید درست بشه بعد کارهای جدید انجام بشه . از قانون نیوتن هم واضح تر است (3799753) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۹:۱۱:۵۹
اين دلواپسها اين توقع را اين گونه دامن ميزنند كه :

دركشوري كه درآمدش به يك دهم رسيده و 10سال تحريم بوده و 4 قطعنامه بين الممللي بر عليه آن صادر شده كه حتي كشورهاي به ظاهر دوست ( چين و روسيه ) امضا كردند و عزم جهاني بر عليه اقتصاد ايران بوجود آمده بود و چند هزار ميليارد تومان تعهدات دولت قبلي

مشكلات اقتصاديش يكساله حل بشه .

خوب واضح هم هست اينها اگر از اين مسايل مطلع بودن كشور را با تورم 40 درصد و رشد اقتصادي منفي 6 و رشد صنعتي منفي 9 مواجه نميكردند. و حالا هم متوجه نيستند كه مسايلي كه بوجود آوردند و مردم بدبخت هزينه هاي رو ميدهند يك شبه حل بشه .

عاشق قدرت و روابط حسينقلي خاني هستند. (3799814) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۴۹:۲۱
الان گفتند که تورم تک رقمی شد، شما هم باور کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه هم الان از پول تو جیبیش متوجه بلوف شده است. (3800660) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۸:۵۷
تاریخ وآیندگان قضاوت خواهندکردکه برجام "پرهزینه ترین"راه بود حالاشماتریبون دراختیارتان است هرچه می خواهیدبگویید!!!!!!!! (3800222) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۱:۲۶
اتفاقا برجام هم پرهزینه است وهم بهانه های زیادی به دست دشمنان می دهد.البته این برجام یک است حالابرجام های 2و3و.... بماند!!!!!!! (3800225) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۵۸:۱۲
شاید آسانتر هم میشد عزت ملی را حراج کرد و در مقابل رفع تحریمها را موکول به شاخ آهوی نا گرفته کرد (3800312) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۰:۳۷
نام امروزی عهدنامه ترکمانچای و ... با نام برجام
خجالت آوره ! خجالت آورترش افتخاریه که بهش می کنیم (3800550) (alef-3)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۲۳:۰۹:۳۰
چرا ایشان با برادر خود که خلاف میکند برخورد نمیکند! (3802001) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۸:۴۴:۱۸
چه منفعتی برای مردم داشته
به خدا همه چیز گرون و گرون تر شده و زندگی برای ما جوانها سخت تر (3802527) (alef-3)
 
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۰:۱۱:۳۸
برجام برای دلالها ترکمان چای و برای مردم
پیروزی بزرگ واقدام هوشمندانه ای بود (3807023) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۵۵:۳۵
آقای رئیس جمهور شما که بهانه به دشمن نداده اید حالا چرا دشمن بیش از گذشته به ایران طمع کرده است.؟ (3807556) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.