نظر منتشر شده
۱۱۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 269100
توضیح توکلی درباره شکایت‌های مطرح شده علیه وی؛
شکایت دادستان از توهین و مطالب خلاف واقع کامنت‌ها بود/دلیل شکایت رحیمی٬مرتضوی و بقایی
بخش داخلی الف، 9 اردیبهشت 94
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۲
** تیتر قبلی این خبر، مبنی بر شکایت دادستانی به دلیل انتشار نظرات مردم مطابق واقع نبوده و به همین دلیل ضمن تصحیح تیتر، بخاطر اشتباه قبلی پوزش می طلبیم.

نماینده مجلس نهم در مورد شکایت‌های مطرح شده از وی گفت: علاوه بر شکایت مرتضوی، شکایت رحیمی، رحیم مشایی، بقایی و جوانفکر و دادستان تهران نیز مطرح است.

احمد توکلی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره جزئیات دادگاه اخیر که برخی از افراد از جمله سعید مرتضوی شکایتی را علیه وی مطرح کرده‌اند، گفت: این دادگاه به صورت علنی در ۲۷ اردیبهشت ماه در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی قرار است تشکیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که به جز شکایت آقای مرتضوی در این روز دادگاه به شکایت افراد دیگر نیز بررسی می‌شود؟ بیان کرد: علاوه بر شکایت مرتضوی، شکایت محمدرضا رحیمی، اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی و جوانفکر و دادستان تهران نیز مطرح است که شکایت این افراد پیرامون توهین، نشر اکاذیب و... مطرح است.

نماینده مجلس نهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که ریاست قوه قضاییه شکایتی علیه شما مطرح کرده‌اند٬ گفت: نه این موضوع صحت ندارد، فقط دادستان تهران به علت انتشار کامنت‌های مردم ذیل خبرهای منتشر شده در سایت الف شکایت را با عنوان توهین و... مطرح کرده‌اند که قرار است در‌‌ همان جلسه دادگاه به این موضوع نیز رسیدگی شود.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز ۳۷ پرونده به این سبک و این نوع اتهامات علیه من طرح و اقدام شده که همه این ۳۷ پرونده بعد از رسیدگی در دادگاه و ارائه اسناد و مدارک مختومه و رای منع تعقیب صادر شده است.
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۱۶:۰۵
جناب دادستان گرامی
مردم علاقه مند به نظامشون هستند، اما باید باور کنیم ایراداتی در مملکت هست که بهترین ناظر اونها برای مسئولین مردم هستند که صداشون فقط می تونه از طریق نظردادن در سایت های آزاده ای مثل الف باشه . لطفا به احترام خوون شهدا که آزادی رو برامون به ارمغان اوردن بگذارید الف راه تمرین دموکراسی رو توو ایران ادامه بده (2857761) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۰۲:۲۲
آقای توکلی جدا از انصاف شما در رعایت رفتار با اصلاح طلبان درست کار و همچنین اصولگرایان، شکایت این سه متهم اصلی که همه اینها و...را شناختند از شما سند افتخار و پاک دستی شماست
خدا rوقت برادر (2858327) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۷:۵۷
با توجه به نظر شما اصلاح طلبان یا درست کارند یا خرابکار ولی اصولگرایان همه درست کارند!!!! (2858394) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۰:۵۹:۱۹
منظور خدا قوت (2858849) (alef-11)
 
جوادیان
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۷:۳۹:۲۰
من سالهاست سایت الف رو می خوانم و کامنتهای زیر هر خبر رو می بینم.هیچ گونه توهین رو ندیدم.انتقاد زیاد دیدم که واضح است انتقاد به معنی توهین نیست. (2858983) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۰:۰۲:۲۰
شما که اقای توکلی معتقدید تمام نظرات مردم رو درج میکنید و به ادعای خودتون بنگاه ازادی بیان بدون سانسور رو دارید و علت شکایت شکات رو...و به صرف درج چند کامنت که ان هم نظرات مردم بوده می دانید
این نظر رو هم درج و صد البته پاسخ بدید .......
خودتان پاسخگو باشید لطفا
مردم (2859086) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۲:۵۴:۱۹
سانسور شد .................. (2859304) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۰:۴۸:۵۷
کاش که این سایت زرد الف نظرات رو...و برای افزایش بازدید کنندش منتشر نمی کرد و نظرات مخالف ....افسادطلب ها رو پوشش میداد، بنده خودم چندین مطلب کاملا مستند و بدون توهین مخالف اقای مطهری نوشتم ولی اکثر قریب به اتفاقشون سانسور شدن (2858519) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۳۷:۵۳
این حرفها و سانسور به الف نمیچسبه . (2858691) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۵۸:۲۸
نظر من بارها سانسور شده بدون اینکه به کسی توهین کرده باشم. (2858802) (alef-11)
 
فرهنگ پرور
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۰:۳۷:۱۶
بله سانسور شده نظرات من هم بارها سانسور شده نظراتی که مخالف دیدگاه شما و جناح اصولگرا بوده, اما من اعتراض زیادی ندارم چون می‌دانم هنوز ظرفیت انتشار همه نظرات ایجاد نشده و حتی انتشار بسیاری از انتقادات سالم هم می‌تواند برای موسسه الف دردسر اآفرین شود (2859127) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۲۴:۳۸
در برابر هزاران کامنتی که در دفاع از اصلاح طلبان نوشته و سانسور میشن چیزی نیست دوست عزیز!! (2858745) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۳۷:۲۷
یه نگاه به مثبتات بنداز بعد سانسور سانسور کن. مثبتا که سانسور نمیشه. بی سانسور شدی 9 تا. واااااااای به روزی که سانسورت کنه. محو میشی (2858771) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۶:۴۱:۱۰
نظرهای شما جهت نداره ؟چون مخالف فرزند اقای مطهریه ؟ (2858951) (alef-11)
 
عبدالرحمن
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۱:۳۴:۲۸
كامنت آزادانه حق مسلم ماست ( البته بدون توهين ) (2858592) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۱:۰۰:۰۱
هميشه كامنت هاى توهين اميز منتشر نميشود فكر ميكنم (2858851) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۱۷:۵۵
من از اين كامنت هايي كه اينجا گذاشته شده تعجب ميكنم.

دوستان عزيز: واقعا بسياري از كامنت هايي كه در سايت الف گذاشته شده ....هستند.
كسي جلو نظرات انتقادي شما رو نگرفته ولي توهين به هر كسي در هر موضوعي ممنوعه.

...
خواهشا نظراتتون رو مودبانه اعلام كنيد تا تاثيري در كسي كه ازش انتقاد مي كنيد داشته باشه.

سايت الف هم بهتره به قوانين اخلاقي خودش پايبند باشه و نظرات حاوي توهين رو منتشر نكنه. (2858660) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۸:۰۸:۳۳
تا به حال کامنتی که توهین امیز یا مخالف ارزش ها باشد نگذاشته ام اما شاید بیش تز 100 بار سانسور شده! برای همین دیگه کامنت نمی زارم فقط میام مثبت می دم! از این خبر ها هم نیست هر چی توش توهین نباشه الف منتشر می کنه! (2859010) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۹:۳۱:۱۶
آقای توکلی امر به معروف و نهی از منکر واقعی را شما می کنید و مطمئن باشید همچون امام حسین همیشه افرادی پیدا می شوند که از...شدن واقعیت بر افروخته میشوند . (2859051) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۹:۳۵:۲۹
یک جمعیتی در میان کامنت گزاران الف هستند که همیشه تا الف انتقادی از دولت یازدهم می کند، می فرمایند زمان احمدی نژاد کجا بودید؛ حالا با شکایت جوانفکر و بقایی و مرتضوی و ... این احمدی نژادی ها آیا فهمیدند الف زمان احمدی نژاد کجا بوده یا هنوز می خواهند...حرف بزنند؟! (2859057) (alef-11)
 
میلاد
۱۳۹۴-۰۲-۱۱ ۱۴:۳۰:۵۰
یه سایت هم کداره نظراتو ازادانه منتشر میکنه چه مخالف چه موافق بهش گیر دادن.امیدارم ال کوتاه نیاد (2860790) (alef-13)
 
فریدی
۱۳۹۴-۰۲-۱۲ ۲۳:۰۵:۲۴
باید بریم سایتهای بیگانه نظر بدیم اشکال نداره یعنی اقای دادستان مردم کجا حرفشونه به گوش امثال شما برسون هر چند گوشی هم برای شنیدن نیست ولی بگذارید در اینجا حداقل کمی خود راسبک کنند (2863144) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۲۵:۰۵
شخصا از آقای دکتر توکلی و مسئولیت سایت الف تشکر می کنم.

من فکر می کنم دادستان محترم باید از سایت الف برای درج نظرات مردم تشکر کنند چون اگر این نظرات بصورت منطقی در این سایت درج نشود از جای دیگری بیرون میریزد که شایسته نیست.

بخصوص با وجود فساد گسترده ای که در دستگاههای اقتصادی کشور شاهدیم، انتقادات مردم به وضع موجود مبارزه با فساد اداری مالی ، در قالب بیشترین نظرات منتشر میشود که همواره تاکید مقام معظم رهبری هم همین مبارزه با فساد در دستگاههای اقتصادی کشور بوده است. (2857784) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۳۰:۳۹
آیا ممکن است که الف دوباره فیلتر شود؟ اگر فیلتر شود ما کامنت هایمان را در چه سایت دیگری درج کنیم؟ (2857805) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۳۸:۵۶
تنها سایت اصولگرا که صدای همگان را منتشر میکند همین الف است. (2858692) (alef-11)
 
عبدالرحمن
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۳:۳۸:۳۵
تقريبا و تا حدي با شما موافقم (2859358) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۴۲:۲۷
بعد اگر مردم رفتند و تو سایتهای خارجی کامنت و نظر گذاشتند ,گناهش به گردن....است . به نظرم الف مشتی است نمونه خروار و مسئولان با خواندن کامنتها میتوانند نظر و آراء عمومی را در حجمی کوچکتر شاهد باشند. (2858697) (alef-11)
 
معتدل
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۴۳:۵۸
من احتمال می دهم گروه انحرافی چون برنامه هایی برای بازپسگیری قدرت و اجرای ادامه خرابکاریهای خود علیه نظام و مردم دارد منابع پولی کشور را بین بابک ها و امیر خسرو ها پخش کرد تا بعدا ا ز این پولهای یا مفت بتواند کادر سازی و یا به اسم کمکهای مردمی ! در انتخابات خود خرج کند چون خوب میدانند چگونه وضع مردم را خراب کرد ه اند که با پول می توانند رای معتادان و . . . را بخرند و سایتها و رسانه های متعدد ایجاد کنند، شکایت از سایتها و نشریات معتبری که آنها را افشا میکنند هم قسمتی از برنامه آنها برای بازکسب قدرت و مواجهه با مخالفین خود است. (2857842) (alef-13)
 
بیگی
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۵۱:۲۹
بگذارید مردم درد دلشان را با سایت هایی مثل " الف " در میان بگذارند.از تجربه سیمای میلی برای پرتاب مخاطبین به سوی "بی بی سی " و "وی او ا " عبرت بگیرید که نمیگیرید. (2857865) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۲۰:۳۴
تبلیغ انتخابات مجلس از الان ؟ (2858096) (alef-13)
 
تلخک
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۲۲:۱۶
یعنی همین حد نه چندان زیاد از انعکاس نظرات را هم بر نمی تابند ... (2858104) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۱۷:۱۵
پس آقایان هر کار می خواهند انجام دهند مردم هم هیچ نگویند ما هتوز نفهمیدیم اون بیش از 800 میلیارد دلار مردم کجاست ؟ (2858222) (alef-13)
 
عبدالرحمن
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۳۱:۱۳
همين كه سايت الف تحت فشار منفي را از كامنتها حذف كرده است نشانه عدم گردش اطلاعات است . احتمالا فشار بر الف بيشتر شود و الف مجبور شود مثل سايت هاي ديگر كامنت ها را منتشر نكند (2858258) (alef-13)
 
فاطما
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۵۸:۰۶
آقای توکلی اشخاص مشکل دار از سما شکایت کر ه اند.بروند خو را اصلاح کنند (2857886) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۰۴:۵۹
کامنتهایی بعضا بسیار توهین آمیز در سایت شما علیه ...منتشر میشه ، نباید هیچ فرقی بین سایت شما با مخالفین نظام باشه؟
فرق الف با بی بی سی چیه؟ (2857911) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۰۶:۵۸
آقای دلواپس ما به هیچ عنوان کامنتی ندیدیم که به کسی توهین شود! .از خواب بیدار شوید انتقاد منطقی در هر کشور حق مردم ان کشور است .پس معنی دموکراسی چیست؟واقعا شرم آور است.مگر هرکس انتقادی کرد مخالف نظام است؟ (2858336) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۲۹:۱۴
دوست من ... یه کمی انصاف داشته باش.
این چه عادتیه که وقتی از قدرتمندی انتقاد میشود فورا فریاد وا اسلاما ، و توهین از ما سر داده میشود؟ (2858378) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۷:۵۱
بهتره که مردم نظراتشون رو اینجا مطرح کنند تا جای دیگه مطرح بشه
نظرات توهین امیز هم نیست علت اینکه فکر میکنید توهین امیزه اینه که برا خیلی مسائل تقدس بی مورد درست کرده ای در ذهن خودت
همه مسائل جامعه باید مطرح بشود تا راه حل پیدا شود. (2858393) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۰۶:۴۴
حداکثر یک صد هزارم مردم به سایت الف میان ، مردم فضای مجازی بگید بهتره (2857916) (alef-11)
 
آزاده جنگ تحمیلی
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۱۲:۰۶
شما دوست دلواپس من....
دلت خوش باشه که « حداکثر یک صد هزارم مردم به سایت الف میان » .
-------------------------------------------------------------------------------
بنده نمیدانم بعضی مدعیانی که نه انقلاب ، نه امام و نه جنگ را تجربه نکرده اند به چه صراط ، اندیشه و تفکری معتقد هستند اما عزیز برادر:
اینجا یک سایت اصولگرای ناب است که متولی آن با تجربه ای که از سالیان دراز مجاهدت پیش از انقلاب ، دفاع مقدس و سالیان پس از آن کسب نموده با تأسی به فرمایش امیر المؤمنین(ع) که « خیر الامور اوسطها » است ، اعتدال را بهترین منش خویش قرار داده .
قرار نیست همه خانواده به نوبت با نشستن پشت رایانه هر کدام تکرارا در فضای مجازی و یا بقول شما سایتها از جمله الف وارد ، و اخبار را رسد نماید .
معمولا در خانواده های ایرانی در ساعتی از شبانه روز که فرصت گرد هم آمدن است هر کس به نوبه خود دانسته هایش را به بقیه منتقل مینماید . (2858211) (alef-13)
 
نسل سوخته
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۷:۵۷:۳۳
برادر آزاده جنگ تحميلي ميدوني مشكل ما چيه اينه كه امثال شماها خودتون رو يه جورايي وارث و صاحب اين نظام و انقلاب ميدانيد و با يه ديد طلب كارانه به مثال نگاه ميكنيد پدر رو ستايي و بي سواد منم هم 36 ماه در جبه ها حضور داشته هيهههههههههههات (2859002) (alef-11)
 
نسل کوفته
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۲۰:۰۳:۰۳
جناب نسل سوخته که فکر میکنی نسل قبل خوردند و عیش کردند و تو نتونستی و سوختی......................... سلام

آن آقای آزاده جنگ و دفاع مقدس دارد حرف من و شما را میزند . ایشان خطاب به بعضی دلواپسان < که دلواپسیشان فصلی و قومی و از سر منفعت طلبی بوده و نه از سر دلسوزی برای کشور > میگوید شما ها با وجود اینکه سن و سالی ندارید که انقلاب و جنگ را دیده باشند اما خود را صاحب انقلاب فرض کرده اید و در ادامه نیز از سایت الف به دلیل اندیشه اعتدالی آن دارد دفاع میکند ... شما اول مطلب را خوب هلاجی کن و سپس پاسخ بوه لطفا (2860038) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۱۰:۰۷
دادستان سابق مجرم فعلی !!! بهتره این عنوان را به کار ببرید (2857920) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۱۲:۵۰
دکتر توکلی خداشمارا یاری کند انشاالله (2857928) (alef-11)
 
شیوا
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۰:۴۴:۳۵
ما که براش ذکر نذر کردیم اینقدر که این بشر خوب و رئوفه امید وارم عدالت قضایی شامل حالش باشد توکل به خدا انشاا... آنهایی که معضل درست می کنند جوابشان را همین شبهای عزیز از خدا بگیرند توهین که نکردم چاپ کن الف سانسورهم ممنوع (2858512) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۹:۳۷:۵۰
دکتر توکلی علم مبارزه با ظلم و فساد را بلند کرده اما بعضیها توان تحمل آنرا ندارند برای اینکه .... (2859063) (alef-11)
 
جلیل
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۱۴:۴۱
اینجا نگفتید که کامنتهای کدام بخش موجب شکایت دادستانی شده؟؟؟؟
الان تمام سایتها فارس نیوز خبرآنلاین تابناک نظرات مردم رو ذیل اخبارشون منتشر کمی کنند اون وقت باید اونها هم به دادگاه احضار بشند
انتشار کامتهای مردم موجب میشه مردم به جای اینکه به ماهواره سر بزنند همین سایتهای داخلی رو ملاحظه کنند و این کلا به نفع نظام هست
تند روی و محروم کردن اطلاعات جایی در دنیای امروز ندارد (2857934) (alef-11)
 
عبدالرحمن - خواننده حرفه اي الف
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۳۳:۲۴
مشكل كامنتها يك طرف ولي به نظر من تعداد مثبت ها به برخي از كامنتها خيلي ها را عصباني كرده است (2858262) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۸:۳۸
اون موقع که منفی ها وجود داشتن احتمالا خیلی ها رو بیشتر عصبانی کرده بود باعث تعطیلی منفی ها شد (2858397) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۹:۱۲
پس درست میگفتن که ازادی بیان هست ولی ازادی پس از بیان نیست! (2858400) (alef-13)
 
آزاده
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۲۷:۱۸
این خیلی ها بهتره از عملکرد خودشون و ...عصبانی شن به جای دیدن نظر مردم!!! (2858749) (alef-11)
 
آزاده
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۳۳:۱۹
تنها دلیلی که سایت الف رو میخونم کامنتای مردمیشه، فکر میکنم عده زیاد دیگه ای هم به دلیل مشابه خواننده الف هستن. یعنی واقعاً ....همین آزادی بیان ....حداقلی و نزدیک به هیچ رو هم ..کشور نمیتونه تحمل کنه (آزادی بیان مردم در نوشتن نظرات انتقادی خودشون در یک سایت اصولگرا که از فیلتر هم رد میشه)؟!! ...واقعا!!! (2858763) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۹:۳۹:۳۴
اگر....جای بی طرفی به دنبال تفکرات جناحی ... باشد در این صورت از عدالت خارج است و شایستگی ... (2859065) (alef-11)
 
نگونبخت
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۲۳:۲۶
دیگه شورشو در آوردین،آخه مگه مردم هم حق اظهارنظر دارن؟؟؟؟؟؟؟ (2857955) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۳۱:۳۴
سایت الف سعی می کندتادردهای مردم رابه گوش مسئولین برساندکه البته بسیاری ازنظرات راهم به علت اینکه ازایشان شکایت نشودمنتشرنمی کندامادرهمین حدهم ماازآقای توکلی سپاسگزاریم وامیدواریم دادستان محترم به دیده اغماض بنگرندکامنت هایی راکه درددل مردم است.همین الان هم بنده چندمشکل توامان خانوادگی دارم که نمی توانم اینجابیان کنم که منتشرهم نمی شود.بازهم ازآقای توکلی نماینده مسئولیت پذیرممنونم (2857979) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۳۶:۰۹
کامنت ها برآمده از ذهن مردم است و نمی توان ذهن مردم رو محاکمه کرد.
شما عملکرد مثبتی در ذهنها ایجاد می کردید تا کامنت ها هم در تایید عملکرد رحیمی٬ مرتضوی و بقایی باشند. (2857989) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۴۰:۲۱
" الف " بدون درج کامنت های مردم = خداحافظی همیشگی با " الف " مثل سایر سایت ها حتی با درج کامنت های مردم!!! (2858000) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۴۷:۱۵
خخخخخخ جالبه انتشار نظر مردم هم شده جرم (2858023) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۵۰:۱۸
نظر دادن حق مسلم مردم است (2858030) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۰۹:۳۰
من چندان توی فاز سیاست نیستم اما جدا برای آقای توکلی چه شرافت و افتخاری بیشتر از این که چنین شاکیان....دارد...
حداقل کاش یکیشون ....بود و پرونده ای در دادگاه نداشت!!! (2858069) (alef-11)
 
جلیل
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۰۹:۴۷
به اطلاع می رساند طرح استمرار صلاحیت نمایندگان فعلی تویسط شورای نگهبان رد شد که نمی دون چرا الف این خبر مهم رو در ج نکرده روسیهای برای ذغال ماند
این ... که وقت مجلس رو که متعلق به ملت هست به جای اینکه صرف رسیدگی به معیشت کارگران و معلمان و محرومان کنند صرف خودشون می کنند (2858070) (alef-11)
 
ک.م
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۷:۱۹:۴۶
منتشر شده شما نخوندی برو صفحه اصلی را نگاه کن ضمنا همه اش هم به حقوق گیر ندید دیگه (2858965) (alef-17)
 
جلیل
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۴:۱۷:۰۳
تا قبل از گذاشتن این کامنت منتشر نشده بود (2859430) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۲۴:۵۸
اگر مردم نتوانندنظرشان را بنویسند پس رسانه یعنی چه؟ (2858109) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۳۳:۱۸
یک کامنت را چند نفر میخوانند ؟ این کامنتها فقط یک درد دل واگر دقیقتر بگویم نوعی غر زدن است که مثلا در تاکسی وصف نانوایی وبانک وغیره هزاران مورد در روز تکرار میشود ، کامنت عصبیت مردم است از وضع موجود اتفاقا بهترین بهره برداری را میتوان از جمعبندی تمامی سایتها با فراوانی های مشخص دولت وبعضا نظام بهره برداری کند ودر رفع مشکلات مردم !،اگر برایشان مهم باشد که نیست اقدام کنند ،ان دادستان اگر توانست اختلاف نجومی طبقاتی ،ان رانت های بزرگ ،ان اختلاس های میلیاردی وان زمینخواری ها وان نفت خواری ها وان مال بیت المال خوری را برخورد کند نه توکلی را بخواهد که مردم را از ان غر زدن محروم کند ،این را میگویند مدعی العموم .... (2858128) (alef-11)
 
پیام
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۳۷:۳۶
بگذریم که از هر 10 تا نظرمون یکیش تایید میشه .ولی باز جای شکرش باقیه. امیدوارم خیانت در امانت هم نشه (2858142) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۴۰:۰۲
نظر بله اما توهین نه (2858146) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۴۰:۳۵
فقط تعریف و تمجید کنید تا اقایون خوششون بیاد! (2858149) (alef-13)
 
ک.م
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۷:۲۱:۲۲
حتما بخاطر تمجید هاست که دادگاهی شدن چه منطق قوی داری جناب محترم (2858967) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۰:۲۰:۱۹
نه منطق شما قوی ! (2859099) (alef-11)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۷:۵۴:۳۵
با سلام
واقعا جای تاسف دارد شکایت دادستانی تهران!!!!!این یعنی مردم در دهانتان را ببندید این توهین به مردم محسوب میشه اقای توکلی جا دارد از شما به دلیل شجاعتتون تشکر کنم شخصا (2858176) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۰۷:۵۵
شاید بهتر باشه خودشون مجله و روزنامه و سایت بزنن و خودشون هم کامنت بذارن...اینجوری خیلی صادقانه تره. (2858203) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۲۳:۲۲
این نظام 3 اصل داشته در ابتداء استقلال آزادی جمهوری اسلامی، آزادی یعنی بیان کامنت ونظرات مردم. (2858239) (alef-13)
 
حقجو
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۲۵:۴۱
اقای احمد توکلی عجب نام بامسمایی . پدر گرامیتان نام پیامبر عظیم الشان را برای شما برگزید و از نام خانوادگی شما مشخص است که شما توکل به خداوند قادر وتوانا دارید و نیاز به حمایت از بندگانش ندارید ولی خودتان میدانید و دشمنانتان بخوبی آگاه هستند که مردم ایران محکم واستوار همانند کوه دماوند حامی شما وامثال شما هستند . و من می دانم که شما را باکی از این شکایتها نیست چونکه ذاتا شما به دنبال حق وحقیقت هستید هر چند ممکن است در طول حیات خود اشتباهی سهوا مرتکب شده باشید که آن هم از الطاف رب بی نقص می باشد که آدمی را غرور نگیرد و بداند که هرچه خوبی در ما بندگان می باشد از کرامت خالق هستی است که به دست و زبان و قلم صادر می شود که البته افتخاری بس بزرگ است و اجری بزرگتر به همراه دارد گوارای وجودتان همیشه باعزت وشرف و سلامت زندگی کنید و عاقبت جنت مکان باشید انشاالله احمد سیف اللهی (2858247) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۳۹:۰۳
خداوکیلی دیگه باید در این مملکتو تخته بزنن که مردم نظرشونم نمیتونن بگن. (2858269) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۴۰:۱۱
دلم میسوزد و بدون آنکه بخواهم اشکهایم جاری میشود .
----------------------------------------------------------------
با نیم نگاهی به مجلسیان موجود ، جز به عدد انگشتان دست کسی را نمی شناسی ، و « بقیه » عده کثیری هستند از کسانیکه نام نماینده بر خویش نهاده اند. چه راحت بر ... و کسی هم مزاحمتی برایشان فراهم نمیکند .
راست است که میگویند: « دیکته نانوشته غلط ندارد » . کسی کاری به کار انبوه مجلسیانی ندارد که دغدغه موکلانشان را ندارند ! (2858276) (alef-11)
 
حسین د
۱۳۹۴-۰۲-۱۱ ۰۲:۲۴:۵۶
مجلس کنونی بسیار هم مردمی ودلسوز است. (2860425) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۴۸:۵۶
خدا را شكر مي كنيم كه به بركت نظام. مقدس. جمهوري. اسلامي. ازادي بيان. و اسباب. ان. بعني. رسانه هايي. مثل يايت الف. انقدر ازادي و شجاعت. دارند كه. ضمن انعكاس. در دها و الام. و انتظارات. مردم. مانع. از گرايش. ملت. به سمت. راديو هاي بيگانه. شده. و. انها محبورند برنامه هاي خود را. با مكالمات. ساختگي. و هجويات. پر كنند. اميد است. قاضي. محترم. با درايت و واقع بيني موجبات. تداوم. اين. امر خداپسندانه. نماينده پاك. و شجاع. و غيور ملت. را فراهم سازند كه. يقيننا. همين طور خواهد بود (2858305) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۵۳:۴۳
در همین بخش نظرات، گاهی موافقین آقای احمدی نژاد هم نظر می دهند و و لایک هم می گیرند. این نشان می دهد که سایت الف هم به موافق و هم به مخالف امکان بحث و گفتگو و ارائه نظرات را می دهد.
آقایانی که مخالفت و نظر غیر را بر نمی تابند بهتر است کار خلاف قانون هم انجام ندهند و خود را برای شنیدن نظر مخالفان نیز آماده کنند. (2858312) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۰۵:۴۷
مانظرمان را درالف میگذاریم چون دیگر سایت ها یا نشر نمیدهند یا دسترسی ما به آنها مسدود میشه.واقعا مردمی خوبند که حرف ونظر نداشته باشند ومثل عروسک کوکی عمل کنند؟خسته شدیم ازاین روال .... (2858332) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۱۶:۱۱
عاشقتم الف، واقعا وجه تمایز الف نسبت به بقیه سایتهای خبری در احترام به مخاطبین و انتشار نظراته. (2858355) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۱۶:۵۵
بزرگترین دلیل حقانیت شما شکایت امثال ب... از شماست. نظرات مردم هم وجود دارد با عدم انتشارشان این نظرات عوض نمیشوند! (2858358) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۲۱:۴۴
به آقای توکلی پیشنهاد می‌کنم نظرهای منتشر نشده را نزد دادستان ببرند تا خودش ببیند درد دل واقعی‌ مردم چیست و الف تا چه حد سانسور می‌کند. (2858367) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۴۴:۱۹
احسنت .
-----------
جناب توکلی لطفا « با حفظ آی.پی کامنت گذاران محترم » بعضی از کامنت ها را که نه از سر عناد با نظام بلکه از سر دین خواهی ، دلسوزی برای کشور گذاشته شده و سایت الف راضی به انتشار نشده را به دادستان نشان دهید تا بقول دوست ما ...غیر از شنیدن گله های واقعی مردم ، قدر شما را بدانند . (2858408) (alef-11)
 
علی یار- اصفها
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۰:۵۳:۴۲
از ته دل باهات موافقم واقعا که راست گفتی (2858527) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۹:۵۱:۲۹
اي كاش ... كه نه بلكه رئيس قوه قضائي متوجه اين بود كه نوشتن كامنت انتقادي نه تنها بد كه نيست بلكه از هر جهت مفيد براي دستگاه قضائي و نظام هست همه كامنتها بجز آنهايي كه مضمونش فحش و ناسزا هست لازم است بدون سانسور در معرض ديد باشد و مورد توجه باشد كه اگر حرف حساب در آنها بود مورد استفاده قرار بگيرد و اگر حرف ناحساب داشته باشد با تنوير افكار مردم متوجه درستي ونادرستي خواهند شد و بزرگترين حسن چنين كامنتهايي تخليه مردم هست كه حداقل ارامش را به مردم خواهد داد مردمي كه مطول شدن احكام شكاياتشان ذله شده اند مردمي كه بعضا تحت تاثير سفارشات و بي حوصلگي و سليقه شخصي بعضي از قاضي ها مورد اجحاف ...قرار گرفته اند (مثل من) و دچار ياس و نا اميدي بجا از دستگاه قضا يا مسئولين اجرائي كشور شده اند
آيا نبايد قوه قضائي سعه صد و دامنه تحمل خودشان را بيشتر كنند؟
ا.... (2858428) (alef-11)
 
raza
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۰:۳۶:۴۰
با سلام آقاي توكلي مرد شجاع نظام اسلامي ايران شما پيگير اختلاس و رشوه خواري محمد رضا رحيمي بودي معلوم است كه ايشان هم از شما به دلايل ....شاكي باشد !! رضا از سريش آباد كردستان (2858503) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۱:۰۲:۴۹
ما دیگه انتقاد نمیکنیم اما زمین همچنان دور خورشید میگردد (2858538) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۱:۲۲:۲۸
الف سوپاپ اطمینان بخشی از جامعه است.
وجود سایتهایی مانند الف بایستی مورد قدردانی قرار گیرند زیرا نقش فشار شکن را دارند. (2858573) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۰۰:۳۲
آقای توکلی حالا ما عصبانی بودیم یه چیزی گفتیم! شما و اعضای تحریریه هم که خودتون به مسائل واردید، صلاح دونستید و کامنتمون رو نشر ندادید؛ حالا یهو کامنت و آدرس آی پی ما رو ندین بهشون! آش نخورده و دهن سوخته! (2858620) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۹:۴۵:۱۶
کسانی که می آیند و به سایتهایی مثل الف اعتماد دارند و نظرشان را اینجا می گذارندکه مخالف نیستند . مخالفان واقعی اصلا" سایتهایی مثل الف را اصلا" قبول ندارند و در ضمن الف می تواند نظران را سانسور کند .
در ضمن طبق قانون اساسی شما تا به کسی آسیبی نرسانی آزادی بیان داری.
حقوق خودمان را بشناسیم و از آن دفاع کنیم . (2859070) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۱۴:۳۰
شما که قرار بود دادگاهی بشی، نظرهای ما رو سانسور نمیکردی دستکم! (2858652) (alef-11)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۲۶:۵۲
این جرم سیاسی است؟

بالاخره جرم سیاسی چیست؟

کامنت؟ پس چکار کنیم؟ بهتر است الف کامنتها را هم بردارد

مسئولین ما که در طی این 34 سال همیشه ....

بهتر است همین کامنتها را هم بردارید تا راحت شوند (2858677) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۲:۵۲:۰۵
اگر چیزی برعلیه این افراد بعنوان نظر درج شده است اکثرا مستند است وتخیلات وارزوهای بازدید کنندگان سایت نیست مثلا فلان شخص در احضار به تهران عوض بازخواست به وی مقام داده میشود این عین حقیفت است وتوهین نیست (2858706) (alef-13)
 
یک شهروند معمولی
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۲۹:۰۹
دادستان محترم! ... اصلاح امور ، صورت مسئله را پاک نکنید. (2858752) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۳:۳۵:۲۰
گیر دادن به نظرات مردمی که در همین مملکت زندگی می کنند، به نظام علاقه دارند و به خاطر برخی رفتارهای نادرست کامنت اعتراضی می گذارند، کار درستی نیست. (2858767) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۰:۲۴:۱۴
یعنی ما تو ایران حق کامنت گذاشتنم نداریم؟ (2858828) (alef-11)
 
بنده‎ی خدا (فیزیک‎دان)
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۲:۰۷:۴۴
سایت الف صدای آزاده‎ای است که هم اصول‎گرا و هم اصلاح‎طلب به آن حداقلی از اعتماد را دارند. معنی‎اش این نیست که اشتباه نمی‎کند ولی مگر دیگران بدتر از این را نمی‎کنند.
فقط آنچه مهم است شیوه‎ی برخورد با اشتباه است. متاسفانه اغلب شیوه‎ی برخورد.....با نقد یک نتیجه‎ی ساده داشته است: افزایش تعداد دیش‎های ماهواره و افزایش استفاده از فیلترشکن.
.... (2858889) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۶:۴۲:۴۷
آی پی هاراآقای توکلی وسایت الف نمی دهندآنهاازروی خط تلفنی که برای گرفتن اینترنت به شرکتهاداده ایدبه راحتی آی پی شما ومن وهمه کاربران رادارندوبه راحتی به آن دسترسی دارند.همه کسانی که به سایت های داخلی مثل الف مراجعه می کنندازخیرخواهان نظام اندمخالفین به این سایت هانمی آیند. (2858953) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۸:۰۳:۱۶
ازادی،حق انسان است،ازادی بیان،ازادی نوشتن،ازادی سیاسی و ازادی در ابراز نا خشنودی و در چار چوب قانون. کسی که مسولیتی دارد،اگر پاک و درستکار باشد و برای کشور و مردمش دل بسوزاند و کار کند،ترسی از انتقاد ندارد. کسی که وابسته به بیگانه نیست،کسی که پول مردم را نخورده،کسی که از راه نادرست ثروت بدست نیاورده،ترسی از نظر و باور مردم ندارد. می گویند،.... در تاریخ ما،سیاست مداران خوشنام(از سلسله های پس از اسلام)، کم بودند و آند تایی هم که بودند هیچ کس نتوانست انگی به انها بزند،در ان هنگامی که نه رسانه ای بود،نه اینترنت بود،نه تلفن,نه ماهواره،نه ضد انقلاب!و.و‌ و نه سایت! ولی می بینیم که مستوفی الممالک،خوش نام باقی ماند،قایم مقام فراهانی، امیر کبیر، مصدق، و.و.و هیچ کس نتوانست انان را لکه دار کند،ادم های بدنام به همچنین. پس: ان کس که پاک است از محاسبه چه باک است؟ (2859004) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۸:۴۰:۳۹
مردم فقط باید به به بگویند تا ... خوششان بیایید ! (2859019) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۰۸:۵۲:۰۸
به این میگن مردمسالاری؟ (2859022) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۰:۵۴:۱۳
آقای توکلی کار را از سرچشمه درست کنید. قانون مطبوعات را اصلاح کنید.
همواره در طول تاریخ... انتقاد را توهین تلقی می کردند. (2859152) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۱:۴۵:۳۶
آقای توکلی, هر روز ما میبینیم شما در حال مصاحبه و موضعگیری هستین. فکر کنم این زیاد مناسب نباشه.ا.....لختی سکوت کنید شاید بهتر باسد.صادقانه خدمتتان عرض کردم. (2859213) (alef-11)
 
جلیل
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۴:۲۵:۴۴
یادم میاد یه بار داشتم از تلویزیون به سخنان مقام معظم رهبری گوش می کردم ایشون فرمودند مردم نماینده ای رو دوست ندارند که ساکت و منفعل در جایی بشینه نماینده باید فعال باشه و اظهار نظر کنه در موضوعات مختلف
حالا شما ایشون رو به سکوت دعوت می کنی؟؟؟؟ وظیفه نماینده بیان مشکلات مردم و مبارزه برای مردم به خاطر خدا برای عدالت هست سکوت نماینده به منزله خیانت هست که باید در آن دنیا به خاطر این سکوت پاسخ بده
البته من نمیگم توکلی نماینده خوب و ایده آلی هست نه خ....
ولی اینکه سکوت نمیکنه و نماینده فعال هست قابل ستایشه از جمله بر ملا ساختن رانت در وزارت صنعت (2859444) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۳:۵۵:۵۲
مصداق «کامنتهای توهین آمیز» را اعلام کنید. اگر کامنتی توهین آمیز متعلق به بنده بود، شرافتمندانه مسئولیت آن را می پذیرم و به جای برادرمان آقای توکلی تاوان پس حواهم داد. فکر کنم بقیه دوستان هم چنین نظری داشته باشند. (2859394) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۴:۱۱:۳۷
فقط یک کلمه دکتر توکلی خیلی مردی .تو سایت الف مطالبی رو پیدا میکنید که بیشتر سایت ها به لحاظ بده بستان های ........ درج نمیکنند .بازم میگم خیلی مردی دکتر توکلی (2859416) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۶:۱۶:۱۱
هم ازدست نتانیاهو وسناتورکاتن امریکایی حرص می خوریم هم ازدست بعضی هاکه کامنت های مان راهم تحمل نمی کنندبازهم درودبر آقای توکلی که مطلب جدیدشان درموردسناتورکاتن رابه عرض خوانندگان الف رسانده اند.ماهم جواب جناب کاتن رادادیم که ایران برای ماحکم جان مان رادارد. (2859676) (alef-11)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۶:۵۰:۴۱
دمکراسی و مردمسالاری دینی از همین کامنتها شروع میشود (2859738) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۸:۱۸:۲۵
باز كه سانسور كردى ؟ (2859908) (alef-11)
 
معلم بازنشسته
۱۳۹۴-۰۲-۱۱ ۰۳:۳۱:۵۳
وقتی اسامی شاكيان راديدم به ياد شعرشاه نعمت الله ولی وآن پيشگویی معروفش افتادم ؛كه چگونه پيش بينی كرده بود ؛ جای شاكی ومتشاكی عوض ميشه ؛.... (2860459) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.