نظر منتشر شده
۲۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 267913
اقدام بموقع نگین خودرو و حل مشکلات اخیر مشتریان
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۷
درپی درج مطلبی تحت عنوان "اجازه ندهید خودروساز خارجی به ما ظلم کند" مورخ ۱۵ فروردین ماه در بخش تعاملی الف، توضیحات ذیل جهت تبیین افکار عمومی از طرف شرکت نگین خودرو بدست تحریریه رسیده است:

متاسفانه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها و تاثیر مستقیم آن بر بازار خودرو های وارداتی، شرکت نگین خودرو موفق به انجام به موقع تعدادی از تعهدات خود در سال گذشته نشده و باعث آزردگی خاطر هموطنان عزیزمان شده است. به همین خاطر ابتدا از همه ی آنها به ویژه این شهروند عزیز پوزش می طلبیم و عذر خواهی می کنیم.

البته مشکلاتی که گریبانگیر نگین خودرو به عنوان یکی از شرکت های واردکننده خودرو بوده تنها معطوف به این شرکت نیست و دیگر شرکت های وارداتی و حتی تولید کنندگان نیز کم و بیش با این موانع دست و پنجه نرم کردند.

اما در ادامه ارائه این توضیح الزامی است که در ابتدای سال ۹۴ با تغییر در خط مشی و هدف اصلی شرکت، تحویل تمامی تعهدات باقیمانده نگین خودرو تا پایان اردیبهشت ماه تعیین گردید و تمامی توان شرکت به کار گرفته شد تا رضایت حداکثری مشتریان تامین گردد.

به کلیه نمایندگی ها در ابتدای سال راهبرد جلب رضایت حداکثری مشتریان ابلاغ شد و با تغییر نگرش و روش هایی که در نگین خودرو بوجود آمده است امیدواریم مشتریان نیز این تغییر را به خوبی در عملکرد شرکت احساس کنند.

از جمله اقدامات شرکت که از ابتدای سال جهت جلب رضایت مشتریان انجام شد عبارت است از:
- تغییر متن قرار داد شرکت و همچنین ارایه شرایط مختلف فروش تا مشتریان بتوانند با شرایط آسان تری محصولات نگین خودرو را خریداری کنند.
- افزایش جریمه تاخیر در تحویل خودرو ها به ۲۲ درصد که البته نگین خودرو از معدود واردکنندگانی است که در سال جدید این نرخ را اعلام کرده است.
- کاهش زمان شماره گذاری خودرو ها به کمتر از ۱۵ روز کاری و رفع کلیه موانع مربوط به اسقاط خودور ها.
- تخفیف ویژه برای تمامی محصولات از ۲.۵ تا ۶ میلیون تومان و ارائه تسهیلات بدون بهره در فروش های شرایطی، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور.

بدون شک با تمهیدات و روش های اندیشیده شده، نگین خودرو نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، جایگاه خود را در بازار خودروی کشور بهبود خواهد بخشید و با ورود محصولات جدید به بازار در سال جدید خبر های خوشی برای مردم در راه خواهد بود.

لازم به ذکر است به مشکل نویسنده گزارش نیز رسیدگی شده است و به زودی خودروی ایشان تحویل خواهد شد.

واحد بازاریابی و ارتباطات
 
امیر
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۰:۱۶:۱۵
چه عجب از این شرکت های خودرویی یکیشون پیدا شد بطور رسمی عذرخواهی کنه (2837752) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۰۳:۴۸
چطور در شرایط تحریم هر کسی میتونست خودرو وارد کنه، اونم ارزونتر از نمایندگی و فول آپشن،
ولی خود نمایندگی نمیتونست؟

مگه داریم؟ (2838178) (alef-10)
 
فرهادی
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۰:۱۸:۴۴
یعنی واقعا میتونن خودرو ها رو تا پایان اردیبهشت بدن ؟
امیدوارم این اتفاق بیافته (2837755) (alef-10)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۱:۴۳:۰۰
نه آقا این اتفاق نمی افته.همه را گذاشتن سر کار (2840456) (alef-10)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۲۶:۲۸
این شرایط رو که دولت اجباری کرده و قراردادهای جدیدی تنطیم کرده و ان رو الزام اور کرده همچین میگه انگاری کاری به نفع مردم کرده (2837886) (alef-10)
 
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۶:۳۹:۱۰
قابل توجه مسئولین محترم وزارت صنایع و بقیه سارمانها از جمله سازمان حمایت از مصرف کننده: نه تنها این نمایندگی بلکه بقیه شرکت های نمایندگی خودروهای خارجی نیز همین گونه عمل کرده اند و قراردادی شبیه به قرارداد ترکمنچای با خریدار ایرانی برخورد میکنند. با تقریب زیادی همین اتفاق برای بنده که یک دستگاه خودرو النترا از شرکت آسان موتور خریدم افتاد با حدود شش ماه تاخیر در تاویل خودرو و حدود یک ماه انتظار برای پلاک و مدارک آن(جمعا ده ماه) و ضرر و زیان ناشی از این تاخیر و عدم امکان استفاده یک ماهه از خودرو به علت نداشتن مدارک قانونی و هزینه پارکینگ و نگهداری آن. پس اگر مسئول و فریادرسی هست اینجانب هم شاکی بوده و درخواست رسیدگی و احقاق حق خود و جلوگیری از اجحاف به بقیه را دارم.
مشتری قرارداد شماره:93QH003210 به تاریخ :93/2/10 شرکت آسان موتور
تاریخ تحویل:93/12/7 تاریخ دریافت مدارک:93/12/27 (2838721) (alef-10)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۰۱:۲۶:۲۲
با عرض تاسف بنده هم در خرداد ماه 93 خودروی توسان از اسان موتور خریداری نموده ام وتا کنون که مورخه 6/2/93 میباشد خبری نیست که نیست و کسی هم پاسخگوی بنده نمیباشد لطفا راهنمایی نمایید (2848058) (alef-10)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۰۹:۱۶:۱۰
قابل توجه جناب آقای حسینی، مدیریت جدید نگین خودرو، لطفا اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت برای جلب رضایت مشتریان قبلی را اعلام فرمایید. آنچه در اطلاعیه این شرکت منعکس شده همه مربوط به مشتریان جدید آن شرکت و جلب نظر آنها می باشد در حالیکه بیش از 2000 خریدار خودروی فلوئنس ثبت نام شده در شش ماهه اول سال 93، پس از رفت آمد های بسیار و عدم پاسخگویی و مشتری مداری کارکنان نگین خودرو، پس از تاخیرهای چند ماهه، موفق به تحویل گرفتن خودرو خود بدون پلاک شده اند. بسیاری دیگر نیز هنوز موفق به دریافت حتی خودرو نیز نشده اند. از طرفی با توجه به قراردادهای یکطرفه تنظیم شده قبلی بدون در نظر گرفتن منافع مشتریان، تحمیل هزینه اضافی معادل با 5 میلیون تومان برای تبصره 13 علاوه بر مبلغ قطعی درج شده در متن قرارداد ( فریب دادن مشتری از سوی کارکنان آن شرکت با این توجیه که قبلا 3 دستگاه خودرو اسقاط می شد در حالیکه اکنون نیاز به اسقاط 5 دستگاه می باشد در حالیکه تعداد 4 دستگاه صحیح می باشد )، سود تاخیر 17% تا زمان تحویل خودرو و 12% تا زمان شماره گذاری (در صورتیکه تا زمان شماره گذاری امکان بهره برداری از خودرو وجود ندارد)، تحویل چک پرداخت خسارت برای 30 الی 40 روز بعد بدون محاسبه مدت زمان مذکور، عدم درج قیمت تمام شده خودرو در فاکتورهای صادر شده از سوی شرکت و ... اجحاف در حق خریداران قبلی می باشد. از این رو بنظر می رسد شرکت برای جبران هزینه های تحمیل شده بر مشتریان قبلی باید اقدامات موثری را انجام داده و اطلاع رسانی نماید. پیشهاد می شود برای جلب نظر مشتریان قبلی مبلع 5 ميليون تومان اضافی اخذ شده بابت تبصره 13 به انها مسترد گردد. (2840076) (alef-10)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۰:۵۹:۳۶
آقا همینکه باز از الآنم به فکر مردم باشن خودش جای تشکر داره
بالاخره تو این بازار که همه چیز هر روز گرون می شه خودش خیلی جرات می خواد که یه شرکت این کارو بکنه
قرار داد گذشته هم بسته شده و بعد هم تمام شده رفته
بیان الآن چه پولیرو پس بدن!؟
شما باید همون موقع یه کاری می کردی نه الآن
انقدر همیشه منفی نگر نباشید بابا
همه چیزو به چشم بد نگاه نکنید
به خدا همین ماشینای رنو شرف دارن به این اسباب بازی های چینی که مردم دارن از سر ناچاری سوار می شن (2840340) (alef-10)
 
آرمان
France
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۶:۳۶:۰۶
همین خودروهای چینی هستند که رقابت را افزایش دادند و باعث عذرخواهی اینگونه شرکت ها شده اند ، می دونن که دنیا دنیای رقابته چه قیمتی چه کیفیت چه خدمات، هر کس کم بزاره و یا بخواد زرنگی کنه سریعا از بازار حذف میشه
نگین خودرو هم متوجه این تهدید جدی شده (2841169) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۱:۴۳:۴۰
آقا مجید
همین بلا ها رو سر من آوردند.فقط شما نیستی (2840460) (alef-10)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۱:۴۱:۵۷
آقا سعید
یا شما از کارمندهای خود این شرکت هستید یا اصلا از مشتری های این شرکت نیستی که بدونی چه بلایی سر مردم آوردند. منظورتون از منفی نگری چیه ؟؟ افرادی مثل مجید و ... زیادند که به نوعی مالباخته به حساب میان. کسی که اومده و ترجیح داده که ماشین فرانسوی با کمترین آپشن رو سوار بشه از قشر مرفه جامعه نیست که 5 میلیون تومن براش چیزی نباشه و به راحتی ازش بگذره!!!!!!! 5 میلیون یعنی حقوق 2-3 ماه یک کارمند. همین الان هم که تغییر موضع داده اند و می گویند که به تمام تعهدات عمل می کنیم بازم دروغ می گویند.چون من به شخصه ماشین رو 1.5 ماهه تحویل گرفتم و گوشه پارکینگه و الان هم که زنگ میزنم حرف از آخر اردیبهشت میزنند.بازم معلوم نیست که آخر اردیبهشت چه بامبولی میخوان دربیارند. مگه تو سایتشون ننوشتن که در عرض 15 روز کاری ماشین پلاک میشه؟؟؟ اینا فقط برا اینه که وجهه خراب شده شان را درست بکنند و مشتری های جدید رو بکشونن پای میز قرارداد و سال دیگه همین بلا ها رو سر اونا دربیارن!!!!!!! (2840453) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۲۱:۱۲:۵۵
با سلام و احترام،
من از بهمن ماشین را تحویل گرفته ام و هنوز شرکت هیچ پاسخی در مورد زمان پلاک خودرو به من نمی دهد. این که حداکثر 15 روزه پلاک می کنند خلافی بیش نیست.
از سایت وزین الف خواهشمند است از چاپ این خبرهای دروغ خودداری کرده و اجازه ندهند این شرکتها مردم را بیش از این فریب دهند. (2841718) (alef-10)
 
مهران
United States
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۸:۵۷:۳۰
اقدام به موقع؟
کدوم موقع و چه اقدامی ؟
عادت به فرافکنی اینجا هم دیده میشه
اولا خودروها در شرایط تحریم ثبت نام و با آگاهی از روال کار در این شرایط تعهد شده.
همه اینها دلیل بر عدم پاسخگویی شرکت نگین خودرو نیست. بار ها تماس و ایمیل و فکس و پست همه بی جواب؟
هرج و مرج حاکم بر این شرکت و سوء مدیریت باعث خسارت به ثبت نام کنندگان شده که باید پیگیری بشود و می شود.
الان همین شرکت برای ثبت نام 150 روزه 30 درصد سود مشارکت گذاشته در صورتی که سود تاخیر 12 درصد است و الان ادعا می شود که 22 درصد شده مگه این پول با آن پول فرق می کند؟
شما دعوتنامه نگین خودرو رو ببینید خنده تون می گیره یه نامه است که میگه بیاین پول بدین !
حالا همون ایران خودرو که همه عادت کردن تو سرش بزن قرارداد و دعوتنامه اش بسیار دقیق و روشنه
به هر حال توصیه من اینه که دوستان تا وقتی که مطمئن نشدن روشهای نگین خودرو تغییر کرده ازین شرکت خرید نکنند. (2843623) (alef-13)
 
فرامرز
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۰۹:۰۳:۰۶
شرکت نگین خودرو فقط دنبال جذب مشتری جدید هست. هنوز بعد از گذشت 3 ماه برای شماره گذاری خودروهای تحویل داده شده قبلی اقدامی نکرده، اما برای فروش به مشتریان جدید شرایط پلاک گذاری ظرف 15 روز رو اعلام کرده. کاش سازمانهای ناظر و حامی مصرف کنندگان نظارت بیشتری بر عملکرد این شرکت داشتند و مطالبات مشتریان قبلی این شرکت را وصول می کردند. اگر از مشتریان سال گذشته این شرکت در خصوص نحوه عملکردشون نظر سنجی بشه افکار عمومی به حقایقی بسیاری پی می برند. (2845561) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۹:۴۲:۰۹
دوستان عزیز و نشریه محترم عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان.متاسفانه این شرکت تمامی این وقایع و رو سر ما پیاده کرده.الان که خوبه حداقل یه عذر خواهی کردن قبل از سال کارمندای این شرکت به واسطه پیگیریهای ما کم مونده بود ما رو به زیر کتک و ناسزا بگیرن که چرا پیگیری میکنید.واقعا کارمندای از خود راضی و دروغگویی داره که ناشی از وجود مدیر عاملی هست که هیچ نظارتی تو شرکت نداره هر موقع تشریف ببرین شرکت ، مدیرعامل شرکت اصلا حضور فیزیکی ندارن یه نفر و گذاشتن اونجا من که قبلا نمیدونستم به من میگفتن مدیرعامل ایشونه درصورتی که دروغ بود و من و سر کار گذاشته بودن.در ضمن من ته توی این پیگیریهارو تا گمرک جنوب هم پیگیری کردم اصلا خبری از وارد کردن مجدد خودرو تا آخر اردیبهشت نیست یعنی باز مشتریاشون و گذاشتن سر کار.این مطالب و عنوان کردم که مردم بدونن با چه شرکت کلاه برداری طرفن.تورو خدا اگه میخواین سرمایه اتون و بخوابونین برای دلخوشی خودتون و خونوادتون رویاهای شیرین خونوادتون و قربانی وعده های دروغین این شرکت نکنین چون همه اعضای خانواده ضربه میخورن.ممنون که حوصله کردین پای درد دل بنده حقیر بنشینید. (2849765) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۷-۲۷ ۱۳:۱۹:۰۰
من النترا ثبت نام کردم از فروزدین 94 برای حویل 90 روزه نقدی 60 تومن اون موقع پول دادم از آسان موتور. تا امروز که 27 مهر 94 هست تحویل ندادن هر دفعه میگن مشکل ترخیص داره. دیروز گفتن که بهد از تعطیلات عاشورا شرکت میخواد پیشنهاد بده که بیایین i40 - i20 -i40sw بگیرین. یعنی بجای ماشین 110 تومنی میهوان 170 - 180 تومنی و قالب کنن. خوب اگه انا رو میخواستیم که از اول ثبت نام میکردیم. (3269678) (alef-13)
 
حسینی از ساری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۱۲:۱۳:۲۴
باسلام وتبریک ایام ، بنده در تاریخ 95/11/27 خودروی رنو سیمبل خریداری و طبق قرارداد تحویل 10 روز انجام شود ولی متاسفانه تا این تاریخ ( 96/1/23 ) هیچ مدرکی برای انجام پلاک خودرو تحویل بنده ازسوی شرکت نگین خودرو نشده است
شایسته است اقدام عاجل صورت پذیرد تا بیشتر از این متحمل خسارت نشم . متشکر (4248769) (alef-11)
 
Mokhtar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۱۷ ۱۹:۲۲:۰۸
بإسلام ضمن عرض تشكر إز خواننده گان عزيز إز اينكه با نگين خودرو قرار داد بستيم احساس پشيماني ميكنم هر بار زنگ زدم به شركت دركرج هيچ كس جواب گو نبود بالاخره مشين رو بدون اپشن روي كاغذ تحويل دادند ما ماشين بدون پلاك رو در شركت گذاشتم بعد إز يك ماه شركت اعلام كرد برأي پلاك بياييد هزينه كرير با وخدمات با خودمان در مراحل پاك أفسر إعلام كرد بر چيبوتي خودرو حاوي شماره شاسي وجود ندارد خودرو در شماره گذاري زير افتاب سوزان مانده وشركت خيلي لطف كنه هزينه پارگينگ ودير كرد اما ما وقت وزنگيمان را إز سر راه أورديم خودرو در افتاب مانده وهزار مشكل مهم نيست اعصاب خردي مهم نيست هرچي قول داده بودند عمل نكردن فقط با زبان ميخواهند يك جوري سر پوش روي كار ها قرار بدهند خوب اميد وارم شركت احساس مسوليت كرده وجواب مسولانه بدهد اگر مشكلات شرگت گفته نشود هيچگاه در جايگاه خود قرار نيگيرد باتشكر مختار. (4464435) (alef-3)
 
احمد
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۰۸ ۱۳:۳۹:۴۸
سلام از خرید خودرو از شرکت نگین خودرو پشیمانم عدم پاسخگویی، تاخیر در تحویل پلاک،برخورد نامناسب کارکنان شرکت،عدم نصب آپشن، تفاوت خودروی ت
حویلی با کاتالوگ و... (4495160) (alef-11)
 
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۱ ۲۳:۳۹:۱۵
سلام دوستان عزیز از دیگر شرکت ها خبری ندارم ولی از نگین خودرو خرید نکنید یک قرار داد یک طرفه که عملا ریش وقیچی دست اونهاست نخرید نخرید اشتباه محض کردم (4532145) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.