نظر منتشر شده
۱۴۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 135315
متن ۱۰ سوال مجلس از احمدی نژاد
بخش خبری الف، 30 آذر 90
برای اولين بار در تاريخ جمهوری اسلامی مجلس از اهرم نظارتی «سوال از رئيس جمهور» استفاده كرد تا بلكه رفتارهای ناهنجار و قانون شكني های احمدي نژاد را مهار كند
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۲
به گزارش الف، با رسيدن تعداد امضاهاي طرح سوال از رئيس جمهور به حد نصاب، رئيس مجلس روز سه شنبه نامه سوالات را براي رئيس جمهور و نيز ۶ كميسيون مجلس ارسال كرد. از حدود ۹ماه پيش علي مطهري نماينده تهران به همراه عده اي از نمايندگان به دنبال احظار احمدي نژاد به مجلس بودند.
متن نامه سئوال از رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

با اهداء سلام، به استناد اصل هشتاد و هشتم قانون اساسی و ماده ۱۹۶ و ۱۹۷ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از خدمات فراوان دولت در حوزه‌های مختلف، بدین وسیله سئوالات زیر از رئیس جمهور محترم با یکصد امضا جهت طی مراحل قانونی و روشن شدن اذهان نمایندگان محترم و رفع سوء تفاهمات و به منظور تقویت نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌گردد:

۱. چرا قانون تسهیلات ارزی برای متروی تهران و کلان شهر‌ها و حمل و نقل عمومی سایر شهر‌ها،
۲. وزیر ورزش و جوانان پس از پنج ماه از ابلاغ قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان با نامه‌ای غیر معمول به مجلس معرفی شد، آیا این امر نوعی تلاش برای گریز از اجرای قانون نیست؟
علی رغم نیاز مبرم این شهر‌ها به روان سازی ترافیک، خصوصا با آغاز هدفمند شدن یارانه حاملهای انرژی، ابلاغ و اجرا نشد؟

۲. وزیر ورزش و جوانان پس از پنج ماه از ابلاغ قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان با نامه‌ای غیر معمول به مجلس معرفی شد، آیا این امر نوعی تلاش برای گریز از اجرای قانون نیست؟

۳. طبق آمار رسمی نرخ رشد اقتصادی کشور در سال ۸۹ زیر ۱% بوده و اگر نرخ اعلام شده از سوی صندوق بین المللی پول را بپذیریم حدود ۳% بوده است در حالی که طبق برنامه باید حداقل ۸% باشد. آیا این امر حاکی از ضعف مدیریت اقتصادی کشور نیست؟ همچنین با این نرخ رشد آیا ممکن است یک میلیون و ششصد هزار شغل در کشور ایجاد شده باشد؟

۴. مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه ارتقاء شاخصهای فرهنگی کشور در قانون بودجه سال ۱۳۸۹ چگونه هزینه شده است؟

۵. قانون هدفمند کردن یارانه‌ها پنج ساله بوده است در حالی که میزان افزایش بهای برخی حاملهای انرژی نشان می‌دهد که دولت مدت اجرای آن را کمتر از ۳ سال در نظر گرفته است. در نتیجه مردم باید فشار غیر لازمی را در پرداخت بهای مثلا گاز مصرفی تحمل نمایند. همچنین سهم بخش تولید صنعتی و کشاورزی تا کنون به درستی پرداخت نشده و باعث گران تمام شدن هزینه تولید کالا و محصول گردیده است. چرا دولت مقید به اجرای قانون مجلس نیست؟

۶. مقاومت یازده روزه جناب عالی در مقابل حکم حکومتی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ابقای حجت الاسلام مصلحی وزیر محترم اطلاعات چه توجیهی دارد؟

۷. چه ضرورتی وجود داشت که آقای منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه در زمان ماموریت خود به سنگال عزل شود به طوری که علاوه بر تحقیر شخصیت ایشان، نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان آسیب ببیند؟

۸. این سخن جناب
۷. چه ضرورتی وجود داشت که آقای منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه در زمان ماموریت خود به سنگال عزل شود به طوری که علاوه بر تحقیر شخصیت ایشان، نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان آسیب ببیند؟
عالی که مجلس در راس امور نیست، چه هدفی را دنبال می‌کند؟

۹. چرا جناب عالی با علم به اینکه انتقاد از برخی مجریان «قانون عفاف و حجاب» در رسانه ملی موجب کاهش اقتدار نظام در این حوزه و بد‌تر شدن وضع پوشش اسلامی در جامعه خواهد شد، در برنامه زنده تلویزیونی ضمن متهم کردن برخی مجریان این قانون، بر خلاف اجماع فق‌ها بر وظیفه دولت اسلامی در آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که نیازمند اعمال قانون است، با اعلام این مطلب که راه حل این مسئله منحصر به کار فرهنگی است، از دولت سلب مسئولیت نمودید و پس از مخالفت گسترده مراجع تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد و نمایندگان مجلس با سخنان شما، در مصاحبه زنده تلویزیونی بعدی اعلام کردید که سخن من‌‌ همان است که گفتم. این رفتار شما چگونه توجیه می‌شود؟

۱۰. چرا نظریه «ترویج مکتب ایران به جای مکتب اسلام» را که توسط رئیس دفتر شما بیان شد علی رغم ضدیت با مبانی انقلاب اسلامی و مخالفت قاطبه مراجع عظام تقلید و علمای بزرگ و دلسوزان نظام، تایید و بر آن تاکید نموده باعث تنزل جایگاه انقلاب اسلامی و زنده شدن تعصبات قومی در میان مسلمانان و سوء استفاده مخالفان وحدت اسلامی گردیدید؟ اصولا چرا از گروه موسوم به «جریان انحرافی» علی رغم هشدار و اعلام خطر علمای بزرگ اعلام برائت نمی‌کنید بلکه از این افراد دفاع می‌نمایید؟



رئيس مجلس اين سوالات براي بررسي به ۶ كميسيون مجلس ارجاع داد و در اين مرحله نمايندگان حق پس گرفتن سوال خود را ندارند. رئیس‌جمهوری مي تواند براي پاسخ به سوالات در كميسيونها نماینده خود را به کمیسیون‌های تخصصی بفرستد و يا خود در اين كميسيونها حاضر شود و به سئوال‌های نمایندگان پاسخ دهد. رئيس جمهور همچنين تا ۲۹ دي ماه بايد در صحن مجلس حاضر شود و به سوالات فوق پاسخ دهد.
 
نقاش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۷:۴۸:۱۶
فرداهمین نمایندگان امضاشون راپس میگیرند
حال که نگیرند مگه چی میشه
نمایندگان مجلس سوال:
۲. وزیر ورزش و جوانان پس از پنج ماه از ابلاغ قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان با نامه‌ای غیر معمول به مجلس معرفی شد، آیا این امر نوعی تلاش برای گریز از اجرای قانون نیست؟

________________________-
جواب احمدی نژاد: حضرات مگرخواب بودند یکساله که وزیرورزش داریم
مگه شمانمایندگان محترم مدرک کارشناسی ارشد داشتید که برای خودتون تفاوت قائل شدید وگفتید نمایندگان مجلس اگه کارشناسی ارشد نداشتند میتونند درانتخابات نامزدشوند این کمال تبعیضه
_________________________
خلاصه سوال وجواب تموم میشه
_________________________
اخباربیست وسی
تفاهم وتعامل بین مجلس ودولت محترم صورت گرفت ورییس مجلس بااحمدی نژاد خوش وبش کردند
________________________-
عزیزان محترم به گفته دکترمطهری : احمدی نژادجسورمجلس جسور ونماینده شجاع میخواد نه نماینده بله قربان گو
________________________-
باتشکرازدست اندرکاران محترم الف خسته نباشی
یلداتون مبارک (568519) (moderator22)
 
zenon
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۵:۱۱:۴۳
خواب نمی بینم ؟؟؟
سوال ؟؟؟؟؟؟
اونم 10 تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واوووووووو ؟
مگه میشه از مسئولی سوال کرد ؟؟ (( حالا جوابش پیش کش ))
آیا در مورد سوال پرسیدن از مسئولان خط قرمزی هم وجود دارد ؟؟
مثلا میشه مردم از بعضی ها سوال بپرسند و جواب هم بگیرن ؟؟
یا سوال پرسیدن حکم اعدام داره ؟؟ (569500) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۳:۵۸:۴۰
سوال پرسيدن خوبه اما اين سبك سوال ها كه ((آيا فلان موضوع دليل بر فلان مساله نيست)) نشون مي ده كه مجلس قصد زهر چشم گرفتن از رييس جمهور راداره و نه طبق نوشته ابتداي نامه قصد حل شدن سوتفاهم ها رو (570814) (moderator19)
 
lمحمد
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۵:۴۳:۵۳
برادر و خواهر عزيز نماينده ها چه كردن ؟..مگر ميشه شما خرما بخوري بعد به بچهات بگي نخور؟؟؟چرا نمايندها دراين دولت زبون باز كردن ؟؟؟؟دولت سازندگي مشكل نداشت يا اصلاحات ؟؟ نمايندها تو شهر خودشون چه كردن كه الان سوال از ريس جمهور دارن.؟؟؟ حالا هم كه وقت راي جم كردن .

اين سوالات خوبه ولي هدف پشت پرده چي؟.كاش صادقانه بود ولي افسوس....... (570145) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۱۴:۱۹:۰۳
مگر نمایندگان به قاون اساسی اعتقاد ندارند که زبان فارسی واسلام محور وحدت است پس دفاع از ایران هم شد جرم بنده قصد دفاع از مشایی واحمدی نژاد را ندارم اما بلاخره اینجا هزاران سال است است که ایران است... (570397) (moderator19)
 
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۷ ۰۴:۱۴:۰۹
با نظر شما كاملا موافقم وقت راي جمع كردن است، وگرنه اين طرح 9 ماه است مطرح شده ولي نزديكه انتخابات داره بررسي ميشه (577201) (moderator19)
 
حسام
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۷:۵۱:۱۶
سوال سه چقدر خنده داره است . خود مجلس به وزیر اقتصاد رای میده ، بعد استیضاح می کنه ، دوباره رای اعتماد می ده ، دوباره و دوباره و دوباره . ...

از سوال سه میشه فهمید که اینهانمایشی است که برای ملت داره اجرا میشه . وگرنه مجلس جرات نداشت به وزیر آقای احمدی نژاد رای اعتماد نده ، چگونه جرات کرده از خود آقای احمدی نژاد سوال بپرسه ؟

فکر کنم این سوالات در دفتر خود آقای احمدی نژاد نوشته شده و به مچلس داده شده و گفته شده از من بپرسید .

مثل بعضی ها که در دانشگاه زمانی که سمیننار دارند ، دو تا سوال به دوستاشون میدن میگن وسط سمینار بپرسید تا به دیگران نشون بدم کی هستم . (568521) (moderator22)
 
مرتضی اشرفی
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۷:۵۳:۳۱
صدها سوال مردم که به خاطر آنها آسیب دیده اند در نامه بالا دیده نمی شود؟
در باره درمان ایدز ، ترمیم نخاع ، فرستادن موجود زنده به فضا و..... گفته شده است موجب وهن افکار عمومی است. سهام عدالت به کجا رسید؟ این چه سهامی بود؟ چه عدالتی؟.....ادبیاتی که در این مدت بکار برد وهن جامعه ایرانی اسلامی بوذ.....کدام مسول ما تابه حال از چنین ادبیاتی استفاده کرده است؟ چرا آبروی مردم را در سطح جهان حفظ نکرد؟ .... (568526) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۰۷:۵۰
به نام حق

آقای وهن افکار عمومی ! تو افکار عمومی هستی که با این پر رویی نظر می دی ؟ افکار عمومی رایشو داد تو برو فکر افکار خودت باش که معلوم نیست از کجا نشات می گیره .

هر کاری دولت خاتمی کرد ، بعد از 10-15 سال خودش رو نشون خواهد داد ، هر کاری هم احمدی نژاد کد ، بعد از 10-15 سال آثارش معلوم میشه .

انتظار داری توی یه دهه ایران از این رو به اون رو بشه ؟ برو عمو جان ، خدا روزیتو جای دیگه بده

یا علی
زنده اند مردان حق (569575) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۴ ۰۰:۲۹:۱۰
ما نیازی به 10-15 سال نداریم و همین حالا هم نتیجه هاشو می بینیم و حس می کنیم. شماهم افکار عمومی رو تا حدی از مثبت و منفی ها ببین. (572282) (moderator19)
 
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۴ ۱۱:۲۰:۲۴
به نام حق جون
كارخانه سيماني كه 90 و چند درصدش تكميل بود و بعد از سه ماه از رياست جمهوري احمدي نژاد افتتاح شد و موارد بيشمار ديگري از اين دست مثل فاز 6 تا 10 پارس جنوبي، طرح هاي فولاد و پتروشيمي و ... را ايشان در تبليغات انتخابات 88 همه را در كارنامه خود قرار داد.
اين طور كه از نوشته شما بر مي آيد آينده را هم مي خواهيد براي ايشان مصادره كنيد. (572635) (moderator19)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۴ ۱۳:۵۶:۳۱
دوست عزیز اگر واقعا به دنبال حق و حقیقتی و به دنبال پیروی از علی (ع) بهتره یک نگاهی به رای هایی که به نظر شما داده شده بندازی ، فکر کنم اینطوری میفهمی که نظر افکار عمومی یعنی چی .
... . ان شاء لله زنده باشیم ببینیم رئیس جمهور بعدی از دست رنج آقای احمدی نژاد چی درو میکنه . (572855) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۱:۵۸:۳۵
سلام
با این نظر موافقم
تعداد سوالات میباید خیلی بیشتر باشد
ادبیات مورد استفاده در دوره نهم ودهم ریاست جمهوری از متانت و سنگینی لازم برخوردار نیست به همین سبب در کلام مجریان ونگارش در صدا وسیما نیز سخیف شده است (570083) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۸ ۱۶:۲۰:۱۷
من بخاطر اینگونه ادبیات و دروغ نشنیدن فقط تیتر رو میخونم و بعد نظرات مردم رو و از اون تا حدی میفهمم مقاله یا خبر چی بوده و کی راست میگه . (579927) (alef-11)
 
مصطفی
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۷:۵۶:۰۰
سلام
به نظر بعضی از سولات در حد سوال ار رئیس جمهور نیست! مثلا مجلس در راس امور نیست. احمدی نژاد یک بار این حرف را زد و انصافا هم درست بود. گذشت زمانی که مجلس در راس امور بود. اون موقع که در راس امور بود هاشمی رئیس مجلس بود کل کشور را می چرخوند. اما الان چی!؟ احمدی نزاد خود همه کاره است. امثال لاریجانی کاری نمیکنند. (568531) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۱۱:۰۵
غیر از مورد 9 ،بقیه سوال های مهمی هستند و باید از رئیس جمهور سوال شوند. (568547) (moderator22)
 
مسيح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۵۲:۱۳
جسارتا اگر مرقوم بفرماييد چرا سوال 9 سوال مهمي نيست ممنون مي شيم؟؟!!!!
اتفاقا زير حوزه هاي فرهنگي اهميت استراتژيك دارند نه عملياتي...مسايل فرهنگي حتي بعضيا بايستي در سطح سران سه قوا مطرح و هر سه پاسخ گو باشند (569476) (moderator22)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۱۱:۰۷
با سلام

اگر ممکن است اینها را نیز به سوالها اضافه کنید :

11- ایجاد دو و نیم میلیون شغل امسال در چه مرحله ائی است ؟

12- نوشتن نامه تبریک به اوباما برای کشور ما چه منافعی داشته است ؟

13- قیمت ارز را چطور تا این حد بالا بر ده ائید ؟

14- آقای خاوری را چطور فراری دادید ؟

15-چند درصد از مصوبات و وعده های جنابعالی در سفر های استانی اجرا نشده و چرا ؟

16- مهمان نوازی ملوانان انگلیسی و دادن اینهمه کادوهای نفیس به آنها و نیز دیدار شخص آقای رئیس جمهور با آنها چه منافعی به کشور داشته است ؟

.


.


. (568548) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۵۲:۳۰
باسلام

اين سوئالها را نيز ايكاش اضافه ميكرديد

- بردن زن و فرزند وتوه وعروس دامادو پدرخانم و.... با خود به هتلهاي مرفه درآمريكا وپرداخت هزينه از بيت المال را چگونه توجيح ميكنيد

2- اختلاس ميليارد ميليارد تومان در زمانيكه اكثر مديران بانكها مستقيما" توسط
رئيس جمهور انتخاب شده به چه معنائي است وخريد برليان 6ميليارتوماني براي زنان تبهكاران باند فساد از بيت المال آيا نزد مردم وخداوند جواب نميخواهد

3- فقير تر شدن روزبروز اكثر مردم بيچاره فقير مسئوليتش به عهده كيست

4- خرافه پرستي وتوهم زائي واهانت به تمام مقدسات اين مردم با آن معركه گيري كه درآمريكا به راه انداخته شد ( هاله نور مرافرگرفته بود ) جواب نميخواهد (569342) (moderator22)
 
مرتضی
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۳:۴۱:۰۱
بنده با بعضی از حرفات موافق نیستم ولی چه خوب می شد این هم اضافه می شد
سوال:خطاب قرار دادن ملک عبدالله پادشاه عربستان (لعنت خدا بر او باد)به عنوان خادم الحرمین الشریفین چه توجیهی می تونه داشته باشه؟
(امام فرمود: ما با آمریکا کنار بیایم با آل سعود کتار نمی یایم .
همون کسی که شیعیان بحرین و عربستان رو به عنوان جهاد در راه خدا داره قتل عام می کنه) (569400) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۱۲:۵۸
به نام حق

وظیفه رئیس جمهور یه چیزه ، وظیفه رهبر یه چیزه .

هر کسی به بهترین شکل باید وظیفه خودش رو انجام بده .

اینکه به فلانی نامه نوشته شده ، به فلانی چی گفتیم و این حرفا بیخوده .

پیامبر بسم الله رو از اول قراردادش با مشکرین مکه برداشت !!! اگه شماها بودید احتمالا جزء اونایی بودید که از پیامبر هم داغ تر شده بودن و ...

امام فرمود ما با آمریکا کنار بیایم با آل سعود کنار نمیایم ، خب ؟ ربطی داشت ؟ همون امام هم فرمود وقتی میرید حج پشت سر همونا نماز بخونید و مثل همونا عمل کنید .

یه کم ربط مسائل رو به همدیگه تشخیص بدید بد نیست .

یا علی
زنده اند مردان حق (569582) (moderator22)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۹:۱۹:۵۶
ای کاش وقت پیدا بکنید و وصتینامه امام راحل را در مورد رابطه ایران و امریکا ... مطالعه می کردید. (569707) (moderator19)
 
lمهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۱:۳۱:۲۶
دوست عزیز شما مسائل را تشخیص بده. امام کی گفت که پشت سر شاه آل سعود نماز بخوان. (570070) (moderator19)
 
zenon
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۵:۱۸:۵۳
لطفا این سوال رو هم اضافه کنید :
چه طور از دستگیری آقای جوانفکر ممانعت به عمل آمد ولی برای مردم بیگناه چنین امکانی وجود ندارد ؟
آیا این مسئله قانون گریزی را به دیگر مسئولان و مردم یاد نمی دهد ؟  (569507) (moderator22)
 
علی
United States
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۱۲:۳۶
تا ببینیم چگونه سر وته این را هم بیاورند خدا عاقبت ما ختم بخیر کند از این بازیهای سیاسی .. (568551) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۲۰:۳۱:۲۴
اصلااگر قرار باشه مردم سوال بپرسند میدونند چی را بپرسند.این سوالها بجز دعواهای جناحی چیزی نیست.اونقدر مردم اسوده خاطرند که" مکتب ایرانی "شده سوالشون؟خداوکیلی دست بردارید. (569799) (moderator22)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۳۱:۵۵
لطفا درباره بزرگترين اختلاس تاريخ بانكي ايران در اين دولت و اختلاس 1000 ميليارد تومان در شستا و اينكه هيچ مسوول دولتي پاسخگو نبود و يك نفر نيز استعفا نكرد يا بركنار نشد و اعتماد عمومي به شدت خدشه دار شد نيز سوال كنيد. (568578) (moderator22)
 
سهیل
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۳۲:۳۹
بجای سوال 9 باید پرسیده می شد:چرا وزارت امور خارجه ؛ایران با عظمت را به وضعی رسانده که بعد از یک عمل نسنجیده ؛وزیر امور خارجه باید به دور دنیا راه بیفتد و از همه عذر خواهی کند؟ بجای سوال 10 باید پرسیده می شد: پول نفتی که قرار بود بر سر سفره مردم بیاید ؛چطور شد که با اختلاسهایی نظیر 3000میلیاردی باید سر از کانادا و دیگر کشورهای دنیا در آورد؟ سوالهای 9 و10 خواسته مردم نیست.این سوالها جنبه جنگ قدرت دارد. (568586) (moderator7)
 
رضا
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۴۷:۵۱
سهيل جان اين طور هم كه شما مي گيد نيست. چرا اقدامات بي سابقه دولت در كاهش فاصله طبقاتي كه با اجراي پول يارانه ها انجام شد رو نمي بينيد؟
افزايش اقتدار نظام در سطح منطقه رو چطور؟ مي بينيد يا نياز به تلسكوپ داريد؟ (569126) (moderator22)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۱۶:۱۱
افزایش اقتدار نظام که کار این دولت نبوده! یعنی میفرمایید هزینه های محور مقاومت را فقط این دولت داده؟ زمان خاتمی و رفسنجانی هزینه ها پرداخت نشده؟ هزینه اقتدار نظام از سر سفره من و تو و با پایداری ملت پرداخت شده!
امابه نظر من این آقا با انتخاب وزیر امور خارجه کاملا مبتدی و بله قربان گوی محض همه هزینه های گذشته را به باد می دهد ! انفعال وزیر امور خارجه را نمی بینید؟ یا تلسکوپ می خواهید؟ (569216) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۵۶:۳۳
عجب! کاهش طبقاتی داشته ایم با پول یارانه ها یکی آقای خاوری شده است و یکی کارمند بدبحتی که بنزین 100 تومانی را باید 700 تومان بخرد
و گاز و برق و آبی که باید چند صدردصد گرانتر پرداهت کند و با تورم 40 درصدی دست به گریبان باشد که مثلا به او و همسرش ماهی 90000 تومان یارانه می دهند که کفاف گرانی ها را نمی دهد که هیچ باید مسافر کشی هم بکند این است کم شدن فاصله طبقاتی طرح شکست خورده یارانه ها ! (569263) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۱۹:۳۹
به نام هم

اخوی ، تو که از زندگی فقط پول بنزین و نون و آبت و بلدی چرا اومدی اظهار نظر سیاسی می کنی ؟

والله یهود خوب کاراشو انجام می ده وقتی توی گروتکلش می نویسه باید کاری کنیم که هر ... به راحتی بیاد توی مسائل سیاسی و دینی اظهار نظر کنه و فکر هم نکنه شاید این کار هر کسی نیست .

یا علی
زنده اند مردان حق (569585) (moderator22)
 
همراه
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۲۲:۲۲:۴۶
اخوی معلومه توغم اب ونان نداری .به ما هم بگو از کجا هزینه ی زندگیت رو با قیمتها سازگار میکنی ما هم یاد بگیریم. (569875) (moderator19)
 
کشورم
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۲۰:۵۳:۵۷
من فکر نمی کنم حضرت علی و مردان حق به این شکل با دیگران صحبت می کردند!
افسوس (572015) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۲۱:۰۰:۰۹
شما که بین یهود و صهیونیسم تفاوت نمی ذاری نبای اظهار نظر سیاسی کنی (572022) (moderator19)
 
لیسانس علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۳:۵۶:۵۱
میشه برای من بیسواد اقتدار راتعریف وملاکهای سنجش اقتداررابفرمائید.بالا وپائین رفتنش را ازکجا متوجه می شید (569427) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۰۸:۵۷
اگرمجلس درراس اموربود جسارت وتاراج اموال عمومی به این حد نمی رسید.اگرمجلس درراس امور بود یک نماینده به دیگری ایراد نمی گرفت چرا ازکارگران دفاع کردی .اگر............بود.محال بود دست بوس قدرت ووکیل دولت می شد.جزمجلس ششم چنین مجلسی سراغ دارید/ (569438) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۲۲:۳۶
به نام حق

یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااا این نظر و باش دقت کن دقت کن ، نوشته جز مجلس ششم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجلس ششم ! یا خدا چی دارن می گن اینا هنوز توی برفند !

اخوی ، مجلس ششم بود که نامه داد به آقا که ما نفت داریم ، بیخیال انرژی هسته ای ،

اخوی ، مجلس ششم بود که گفت از خدا و پیغمبر بگیر تا امام حسین و هم میشه استیضاح کرد .

اخوی ، مجلس ششم بود که تحصن کرد و گفت انتخابات تعطیل !!!

اخوی ، اگه خوابی بیدارت کنم ، اگرم خودت و زدی به خواب یه تکونی بخور بفهمم که بیخودی زور نزنم .

یا علی
زنده اند مردان حق (569589) (moderator22)
 
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۰:۲۲:۴۲
مهمترين نشونه جنگ قدرت هم اينه كه سوال بعد دو سال شب انتخابات به كميسيون ارجاع ميشه تا هم نمايشي بازي شده باشه هم سيخ و كباب نسوزه و اگر دكتر دست كرد تو جيبش ليستي در آورد بشه با يك عذر خواهي!!!! قضيه رو جمع كرد. (569153) (moderator22)
 
کشورم
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۰:۴۷:۵۶
پرسش 9 سوال مردم از احمدی نژاد نیست. سوال فقها از احمدی نژاد است.
حال این مجلس . منتخبین مردم اند یا فقها؟؟؟؟؟؟ (569178) (moderator22)
 
عيسوي
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۵:۵۲:۱۱
تا تعريف شما از مردم چي باشه؟!
ما هم جزئي از همين مردم، سئوال ما كه هست، شما رو نمي‌دونم (569531) (moderator22)
 
کشورم
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۶:۲۹:۵۱
منظور من از مردم ,اکثریت جامعه است(اکثریت)
شما یه مقایسه بین نظر ها بکنی متوجه می شی! (571642) (moderator19)
 
آريا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۵۵:۲۹
سهيل جان، اين سوالات از ديد شما سوالات مردمي و مهمي نيست، لطفا به عموم مردم كشور تعميم نده عزيز (569481) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۱۷:۱۳
به نام حق

قربون تو بشم من !!! دقیقا ایران با عظمت رو برای ما توضیح می دی !!!

اخوی به کجا چنین شتابان ؟ تمام حرفایی که می زنی لیست کن ، بعد برو منبعشو پیدا کن ، اونوقت شااااااااااااااااااید بفهمی داری چی می گی .

البته که آدم خواب و میشه بیدار کرد ، آدمی که خودش و به خواب زده عمرا .

به هر حال هر کسی باید یه طوری خودش و نشون بده دیگه .

حالا چی شد اعلام کردی سوالای 9 و 10 خواسته مردم نیست ؟ احتمالا کل مردم خودتی ؟ یا نقض سوال 9 و 10 به دل خودت می چسبه ؟ !!!

خدایا ، امام زمان دلشو به کی خوش کنه ؟ به ما ؟ !!!! آقا نیا که اگه صلح چند ساله با اروپا بستی همینا بهت می گن مشرک

یا علی
زنده اند مردان حق (569584) (moderator22)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۸:۵۶:۱۳
میشه خواهش کنم بی خیال این یا حق و زنده باد مردان حق بشی؟؟
اگه یکی ندونه می بینه پای همه نظرات مخالفان و موافقان اظهار نظر کرده اند و رای داده اند. با خودش فکر می کنه این حق چیه که هرجا اسمش اومده همه بش نظر منفی دادند. (569681) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۰:۴۹:۵۵
به نام حق

یعنی اگه همه بیان نظر مثبت بدن من آدم خوبیم ؟ حق هم با منه ؟

واقعا بعد از این همه سینه زدن برای امام حسین همین و فهمیدی ؟

یا علی
زنده اند مردان حق (570047) (moderator19)
 
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۱:۵۹:۴۴
حق از دید دوستان اصلاح طلب یک چیز نسبی است که به وسیله دموکراسی در هر سطحی مشخص می شود ، پس اگر به شما رای منفی داده شده نشان دهنده انحراف شما از حق است (570732) (moderator19)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۱۰-۰۴ ۱۳:۴۹:۲۴
یوسف خان نصف این ادم های اصلاح طلبی که شما میفرمایید الان تو لندن و امریکا در حال اصلاح امورند!!!! (572843) (moderator19)
 
ایرانی
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۳۴:۵۴
جای دو سوال مهم خالی بود:
1- حرف ایشان درباره خط قرمز برای ماموران مبارزه با فساد
2- توجیه همراه بردن پسر و عروسش به سفر نیویورک.

از نمایندگان می خواهم مایوس نشوند و به جد حق ملت را از این آدم بگیرند (568592) (moderator7)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۳۷:۵۴
من که چشمم اب نمیخوره احتمالا" یک بهانه در میآره (مجلس) و در اخرین لحظه قضیه رو ... میکنه
الف ممنون از پی گیریت (568603) (moderator7)
 
Netherlands
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۴۲:۰۴
مجلس با سوال - استیضاح و برکناری دولت می تواند خودش را تاریخی کند و حمایت اکثریت مردم را مجلسیان در دور بعد هم داشته باشند یا می تواند همان مجلس نماینده دولتی همیشگی باشد این دست خود نماینده ها است که مردم را انتخاب خواهند کرد و مردمی باشند یا حقوق بگیر دولت! (568611) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۲۴:۵۷
به نام حق

حاجی تند نرو ، خودت و 5 نفر دوروبرت و هم اکثریت حساب نکن . اکثریت رای دادند ، اسفند هم میان رای می دن می تونی وایستی تا اون موقع اکثریت دستت بیاد .

دنیایی که اومانیسم پروری کنه ، همین میشه که هر کی خودش و اکثریت حساب کنه و بقیه رو اقلیت ، عوام ، بی سواد ، مزدور ، جیره خوار و ...

حرف ما با شما ، صندوق رای اسفند .

یا علی
زنده اند مردان حق (569595) (moderator22)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۴۲:۲۷
واقعا برای این آقایون که اسم خود را نماینده مردم مینمایند متاسفم این بیشتر شبیه شوخی میباشد همه این داد و بیدادها برای این سیوالهای مسخره بوده که چرا ریس جمهور ایران گفته زنده باد ایران؟ چرا سیوال نکردند که چرا ایران را خراب کرده اند؟ ارزش ریال و پولی که عکس امام ره را دارد از ارزهای بیگانه تا به این حد پاین آمده ووو (568612) (moderator22)
 
آورین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۸:۵۶:۴۹
آورین آورین
حالا کی قرار شده امضا ها را پس بگیرن ؟ (568622) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۰:۵۳:۵۰
چرا حالا قرار شده سوال کنند.2ماه مونده به انتخابات؟؟/
تو این 6سال چیکار می کردن؟؟/
حالا قرار سر چیه انتخابات با هم معامله کنند؟؟/ (569188) (moderator22)
 
ناصر گرگان
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۹:۰۸:۵۰
حق قانونی مجلس است ولی بازهم درود بر مطهری که از هیچ قدرتی هراس ندارهووظیفه نمایندگی را بخوبی ایفا میکنه وشرمنده وجدان خود نیست. (568640) (moderator7)
 
عجب
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۹:۱۴:۴۵
10 تا سؤال توشتن نماینده ها، اولش خیلی مقتدر شروع شد. دیگه آخراش مردم رو بیخیال شدند چسبیدن به خودشون. (568650) (moderator7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۹:۲۵:۴۴
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!!
یک سوال هم از مجلس دارم که چرا تخت عنوان شرایط خاص و مصلحت سنجی با چشم پوشی چند ساله بر قانون شکنی های مجریان قانون موجب جری شدن هر چه بیشتر تا اختلاس میلیاردی شده اند. (568662) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۹:۴۹:۳۲
این طور که بوش میاد قراره یکی رو دراز کنندو همه کاسه کوزه هارو سر اون بشکنند بنظر من مسبب این حال و روزها همه مسئولین بخصوص هر 3 قوه هستند ! (568689) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۱۹:۵۹:۱۳
بهتره شما نماینده ها بگید چرا یک رییس جمهور نباید بتونه وزیر خودش رو برکنار کنه که حق قانونی اش است من با افکار اقای احمدی نژاد موافق نیستم ولی انصافا حقشه دیگه. نیست؟ (568697) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۰:۰۱:۰۵
نه میخوای این مجلس بی عرضه در راس کار باشه! (568698) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۰:۰۱:۲۱
مجلسی ها عدم استقلال نظرشان را در حین استیضاح وزیر اقتصاد نشان دادند حال با این سوالات جز اینکه وقت اقای احمدی را تلف کار کنند کار دیگه ایی نخواهند کرد شاید بخواهند بگویند ما هم هستیم که مردم تا الان میدانند کی هست و کیا نیستند (568699) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۰:۰۳:۵۹
به نام حق

اگه من بودم که از وزیر اطلاعات شکایت می کردم ! مگه ما چند تا مثل دکتر شهریاری داریم که به این راحتی شهید شد ؟ چند تا دانشمند ما توی دوران وزارت اطلاعات آقای مصلحی شهید شدند ؟ اگر نبود مصلحتی که "آقا" دیدند الحق که آقای مصلحی باید برکنار می شد . "آقا " مصلحت بزرگتری رو دیدند .

مگه همین شما نبودید که از بی کفایتی وزیر امور خارجه صحبت می کردید ؟

قانون هدفمندی رو هم شما قرار نبود اجرا کنی که این همه سنگ اندازی کردی جلوی دولت . دولت گفت من با این شرایط انجام نمی دم ، همین آقای توکلی گفت " من فکرمی کنم اینها بهانست برای دولت تا این طرح و اجرا نکنه " خسته نباشی آقای توکلی !!!! مطمئن هستم که قصد شما این بود که این کار و این دولت انجام بده و بعد همین و چوب کنید توی سرش !!!

حرف زیاده آقای توکلی ، انتخابات هم نزدیکه . . . مطهری ها و توکلی ها و ... دیگه جایی تو این مجلس ندارند انشاالله .

یا علی
زنده اند مردان حق (568701) (moderator7)
 
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۲:۴۰:۴۹
دلبندم شما اگر جای نمایندگان بودی باید استیضاح می کردی و نه شکایت!
ضمنا وقتی خودت قبول داری که بنا به مصلحتی نباید با وزیر اطلاعات برخورد می شد,دیگر ایرادگیری معنی ندارد. (569008) (moderator22)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۹:۲۶:۳۸
بهتر است یک نگاهکی هم به آرائ منفی و مثبت کاربران هم می کردید.





یا علی (569715) (moderator19)
 
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۵:۰۸:۳۳
مگر در زمان آقای اژه ای کسی ترور شد که آقای احمدی نژاد با ایشون به مشکل برخورد ؟

مگر ملاک کار درست وزیر اطلاعات تعداد ترور های زمان ایشان است ؟ کار اطلاعاتی که به این راحتی نیست که تا یک نفر تصمیم گرفت یکی دیگه رو ترور کنه نیرو های اطلاعاتی اون رو شناسایی کنن ، کما اینکه در زمان وزارت همین آقای مصلحی یک تروریست دستگیر شد ، یک جاسوس سیا دستگیر شد ، ریگی دستگیر شد و ...

اشتباه مشخص نیست از کجاست که وقتی اسم دانشمندان هسته ای اعلام می شود (معلوم نیست به چه دلیلی) حفاظت درست از ایشان انجام نمی شود که حفاظت از جان یک نفر مربوط به وزارت اطلاعات نیست

آقای احمدی نژاد باید توضیح بدهد که چرا با وزرای قدرتمند سر سازگاری ندارد (571542) (moderator19)
 
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۰:۰۴:۲۳
با سلام
محال است احمدی نژاد به مجلس بیاید. من هم حرف ایشان را تایید میکنم این مجلس در راس امور نیست. (568702) (moderator7)
 
قلی 25
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۰:۳۵:۵۹
باسلام: این احمدی نزادی که ما می شناسیم به جای اینکه جواب سوالها را پیدا کند گروهی را مامور کرده تا موارد بگم بگم !! را پیدا کنند ! ما هم که الا ما شا... از این موارد کم نداریم!! به همین خاطر همه غلاف می کنند الا سه چهار نماینده که انهم از پارسال همین طور یکسره داد مزنند وبه جایی نمی رسد. اگر همین نشد؟!! (568716) (moderator7)
 
سوال
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۱:۳۵:۲۳
از یه چیزه احمدی نژاد خوشم میاد اونم اینکه سوال رو با سوال جواب میده و سوال کننده رو ملزم به جواب دادن میکنه و میپیچونه که دیگه سوال نکنه
باید ببینیم که مجلس چقدر به این موضوع توجه میکنه
جدال مجلس با استاد راه اندازی جنگ روانی دیدنیه (570071) (moderator19)
 
سجاد
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۱:۱۵:۲۹
اميدوارم دزدان بيت المالي كه رييس جمهور محبوب و عزيزم دست كثيفشان را قطع كرده و امروز به بهانه هاي واهي به دنبال تخريب اين شخصيت بي بديل اند را خدا به احترام مرد عدالت مولا اميرالمومنين كه همينگونه تنها بود رسواكند/آمين يارب العالمين (568739) (moderator7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۲:۳۳:۳۵
اخوی سجاد اگر منظورت از دزدان بیت المال امثال خاوری است که بهتر است سوال کنی اینها منصوبان چه کسانی هستند. (569005) (moderator22)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۲۹:۲۱
دوست عزیز شما چرا اینقدر ساده انگارید؟؟ انفعال و ناتوانی دولت را در حل مشکلات کشورنمی بینی؟ انفعالمان در سیاست خارجی را نمی بینی؟ در کدام نظام که دست بعضی افراد به پول و قدرت رسید اختلاس انجام نشد؟ اینکه ریس جمهور به فرض دست چند نفر را از بیت المال قطع کرد هنر است؟ یا اینکه نان سفره عامه مردم را کوچک کرد معضل است؟اینکه دست غیر از بیتالمال قطع شود هنر است و محمود!!!اما بردشت نفت و گاز از میادین مشترک که توسط اعراب به تاراج میرود هنر بزرگتری است!این آقا زحمت می کشد اما خداوکیلی بهتر است بیش از این زحمت نکشد!ما راضی نیستیم! (569229) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۱:۲۱:۰۱
مجلس برای رسوا شدن آماده باشد. بعضی از این سوال ها آدم را به خنده می اندازد به نوعی بازگشت به عقب و طرح مسائلی است که برای هیچ کس اهمیت ندارد و یک کلام از سر دلسوزی برای مردم نیست بلکه به خاطر ایجاد تنش و کشمکش در آستانه انتخابات است قول می دهم احمدی نزاد جوری این سوالات را جواب می دهد که همه حق را به او می دهند تازه اگر شانس بیاورید افشاگری نکند. (568740) (moderator7)
 
منتقد
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۱:۴۹:۲۹
منتظر شنیدن پاسخ‌های منطقی رئیس جمهور به هتاکان هستیم. به همان‌هائی که مخالفین خود را «شعبان بی‌مخ» می‌نامند. (568767) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۲:۲۱:۰۹
چقدر به فکر بیکار ی فقر گرانی و بدبختی مردم هستید از این سوالات مشخصه بیشتر به تسویه حساب جلس و دولت پرداخته شده است.از این مجلس بیش از این هم انتظار نمی رود .برای منی که تو بدبختی و چه کنم چه کنم خدایا با این اوضاع اقتصادی و این حقوق کارمندی فکر می کنید مهم است به مکتب ایرانی پرداخته بشه یا اسلامی ؟؟؟؟ (568793) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۲:۳۱:۰۳
آيا اين سؤالات دليل مناسبي براي استيضاح رييس جمهور نيست؟
سؤال تنها به چه درد مي‌خورد؟ بايد برخوردها قاطع‌تر شود تا از اين پس هر كسي در هر سمتي جرأت نكند بنيان‌هاي اجتماع، جامعه و انقلاب را سست كند. (568798) (moderator7)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۲:۳۱:۱۰
آيا اين سؤالات دليل مناسبي براي استيضاح رييس جمهور نيست؟
سؤال تنها به چه درد مي‌خورد؟ بايد برخوردها قاطع‌تر شود تا از اين پس هر كسي در هر سمتي جرأت نكند بنيان‌هاي اجتماع، جامعه و انقلاب را سست كند. (568804) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۳:۳۴:۲۰
ای کاش در مورد بعضی از مسائل روز یک رای گیری می کذاشتید (568855) (moderator7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۳:۳۷:۰۴
آیا نباید از خود مجلسی ها بخاطر اینکه چرا اهرم نظارتی برنمایندگان را وتو کردند سئوالی پرسیده شود ؟ آیا این ها خدا هستند که نباید در حقانیت و نظراتشان شک کرد ؟ (568858) (moderator7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۳:۴۴:۴۰
اقا واقعا اين همه تخلف براي نابودي يك كشور نه ببخشيد يك امپراطوري بسه پس به اين نتيجه ميرسيم كه يا ما خيلي گردن كلفت هستيم يا خيلي پوست كلفت بابا به خدا از هر لحاظ حق با اقاي توكلي و مطهري هستش تو رو خدا استيضاح رو عملي كنيد تا اعتماد به جامعه بر گرده شايد هم كمي اميد... (568867) (moderator7)
 
محمد از کالیفرنیا
United States
۱۳۹۰-۰۹-۳۰ ۲۳:۴۸:۴۱
یعنی باید به حال مملکت گریست که نمایندگان مجلسش 10 تا سوال از رئیس جمهورش دارند و نمی تونند بپرسند! این سوالات الان 1-2 ساله مطرح هست اما حتی اجازه پرسش اون به وجود نمی آید حال آنکه خوب بود تا به حال نه تنها پرسیده شده بودند بلکه در مقام رفع و اصلاح اون گام برداشته شده بود!!!! (568870) (moderator7)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۶:۱۲:۳۴
محمد اقا حالا اگه نمی گفتی از کالیفرنیا نمیشد؟ (571620) (moderator19)
 
خسرو
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۰:۰۸:۳۴
با سلام. پرسشی در مورد اختلاس بزرگ و مشکلات متعددی که تصمیمیات نابجای بانک مرکزی گرفته را هم اضافه کنید. (568910) (moderator7)
 
حاج مجید
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۱:۰۷:۴۰
قبلا هیچ امیدی به طرح این سوال در مجلس نداشتم و اولین سوالی که برایم درست شد این بود که اعلام شده بود حد نصاب امضا به 73 برسد سوالات طرح می شود و در خبر ها بود که به حد نصاب 73 رسیده اما در سوال نوشته شده با امضای صد نمایند این تناقض کمی ابهام برانگیز است اما با وجود این مجلس حرکتی رو به جلو انجام داد لذا مایه امیدواری است اما چند نکته را باید مجلسیان مد نظر داشته باشند

1- همان اشتباهی که احمدی نژاد با بگم بگم خود مرتکب شد و با ابروی مردم بازی کرد انها تکرار نکنند احمدی نژاد درست یا غلط رئیس جمهور مملکت است باید درحد خودش احترام جایگاهش حفظ شود

2- درست است طرح سوالات کمی دیر شده است اما مستدل بررسی شود تا تاریخ گواهی دهد مجلس کار خود را به خوبی انجام داد

3- طرح سوال از رئیس جمهوری بازار گرمی انتخابات پیش روی نشود . چون انوقت مجلسیان هم دنیا را از کف داده اند هم اخرت را (568954) (moderator22)
 
عباس
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۱:۴۶:۴۷
سوالی که اگر نماینده گان نپرسند تاریخ خواهد پرسید :
اقای احمد ی نژاد ایا شما علم غیب داشتید که دو ماه قبل از انتخابات 84 با قاطعیت به دوستتان اقای اشتیانی گفته بودید که برنده انتخابات هستید در حالیکه هیچکدام از فعالان سیاسی کشور حتی در اصولگرایان بختی برای شما قایل نبود؟ (568987) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۲۹:۳۷
به نام حق

حاجی ، تو هنوز اندر خم اون کوچه ای ؟

چند ماه قبل از انتخابات من هم می گفتم احمدی نژاد برندست . پس منم علم غیب داشتم ؟

خداوکیلی چی چی می گی تو ؟ یکی یکی موهامو دارم می کنم از بعضی حرفا !!!


یا علی
زنده اند مردان حق (569598) (moderator22)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۷:۳۴
به مردان حق:
شما می تونید از الان پیش بینی کنید که احمدی نژاد و مردان کاردان او مورد استقبال مردم هستند .ولی به قول خودت اگر می خواهی این توهم نباشد برو میان مردم عادی جامعه و سوال کن. ببین حرفی مثل تو می زنند ؟اگر زدند من و دوستان مخالف عذر خواهی می کنیم .ولی اگر دید فضا بر علیه اوست به این فکر کن چرا متوجه نشدی ؟ (570180) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۰:۱۳:۳۲
به نام حق

پس یعنی انتخابات رو تعطیل کنیم دیگه ؟ مردم میان سر صندوق ها رای می دند . . .

نمیشه که مردم رو بگیم بیام توی کویر ، و یکی یکی بشمریمشون !!!

رای نزدیک به 25 میلیونی به رئیس جمهور ثابت می کنه که شما داری اشتباه می کنی . . .

یا علی
زنده اند مردان حق (570675) (moderator19)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۴:۲۵:۳۳
عجب مردان حقی که حقیقت را نمی بینند (571454) (moderator19)
 
مرتضی
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۶:۵۵:۳۵
اینا که سئوالای شاقی نیست که مجلسیها مدام تو بوق و کرنا میکنن. اگر مجلس تو این مملکت واقعا در راس امور بود تا این اندازه به حاشیه رانده نمی شد و نمایندگان ملت تا این اندازه از اوضاع کشور بی اطلاع نمیشدند که این سوالات پیش پا افتاده رو از رئیس جمهور بپرسن. خوب شما که همیشه جلسات غیرعلنی دارید آقای لاریجانی رئیس مجلس هم هر چند وقت یکبار با رئیس جمهور محترم جلسه سران قوا دارن پس تو این جلسات چه چیزهایی مطرح میشه که اینقد مجلس و دولت با هم کارد و پنیر میشن؟

اما از بین سوالات بالا سوال دوم از همه به جا تر به نظر میرسد هر چند باید بیشتر شکافته بشه. به نظر میرسه در آستانه المپیک شاهد فعالیتهای مشکوک جریان انحرافی در فدراسیونهای ورزشی هستیم. رئیس فدراسیون کشتی بعد از کسب نتایج درخشان کشتی گیران فرنگی و آزاد برکنار می شود و دیروز هم که سرپرست فدراسیون والیبال وادار به استعفا شد.

این وزیر ورزش که ما میبینیم بیشتر دست پختهای مخصوص مشایی رو درست میکنه اگه باز حسرت مدال المپیک رو بر دل مردم ایران نذاشت. (569029) (moderator22)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۷:۳۳:۴۶
یکی هم پیدا بشه از مشکلات موجود در مجلس از رئیس و نمایندگان محترم او سوال بپرسه
چهارشنبه سیاه مجلس چرا به وجود امد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (569037) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۷:۳۸:۴۲
اگر شما پاي حرفتون ايستاديد اونم مياد جواب مي ده (569038) (moderator22)
 
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۷:۵۹:۰۸
رئیس جمهوری که چندین سال است فقط با بک خبرنگار درجه 3 در شبکه 2 مصاحبه می کند (آن هم سوالات از قیل دیکته شده) باید هم به نمایندگان فشار آورد که امضاهای خود را پس بگبرند؛ چون ایشان اصلا مجلس را در سطحی نمی بیند که بخواهد به آن پاسخگو باشد. صد رحمت به شرف علی مطهری که هرگز تسلیم نشد. (569046) (moderator22)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۸:۰۷:۱۸
آقای سهیل عزیز ،شما دیگه چرا این قدر آدرس غلط جریان انحرافی راادامه میدهی و چه جور شما ذهن خود را میبری کانادا و بدنبال خاوری هستید .
باور کن خاوری در این جریان تنها یک ابزار بوده مثل هزاران ابزاری که قدرت های سیاسی به خدمت می گیرند .
شما خود قدری درنگ و تامل بفرمایید و چگونگی خروج ایشان از کشور را بررسی کن و متوجه میشوی که عجب آدرس غلط قشنگی به من و شما داده اند ،و باید گفت اولین گوسفند قربانی این جریان خاوری بوده است .
مطرح کردن ویلای آقای خاوری و بوق و کرنا کردن آن کاملا" انحرافی است ، ویلای آقای خاوری در کانادا حدود 5 میلیارد تومان می ارزد و این قیمت زیادی برای یک مدیر عامل بانک که جزء پانصد بانک بزرگ جهان است ، مبلغ زیادی نیست ، در عوض نیم نگاهی هم به قیمت آپارتمان و برلیان خانم ... آقای آریا بینداز و بعد متوجه میشی که آدرس غلط یعنی چه ...
ما از آقای اژه ای هم خیلی گله گی داریم و ایشان هم یک جورهای بدنبال آدرس های غلط می رود (569051) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۸:۴۷:۵۴
من هم معتقدم كه اين يك بازيچه اي بيش نيست. بر فرض هم اگر روزي احمدي نژاد به مجلس بيايد با اون فن بيان قوي اش، بجاي پاسخ به سوالات قانوني مجلس كه سوالات ما مردم ايران نيز هست، به مسائل حاشيه اي مي پردازد!!!... و مانند وزير نيرو همه چيز با سلام و صلوات و ماچ و بوسه به خوبي و خوشي تمام ميشود!!!!!!! (569074) (moderator22)
 
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۸:۵۴:۰۵
پس کی میتونه از نمایندگاه مجلس سوال بپرسه؟ لطفا جواب این سوال را هم بدهید. (569085) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۱۴:۵۸:۵۲
من وتو به عنوان کسانی که انها را انتخاب کردیم البته بهتره قبل وبه هنگام رای دادن خوب سوال کنیم بشناسیم بعذ رای بدیم تا کلاه نره سرمون ونیاز به سوالات بعدی نباشه. (570437) (moderator19)
 
مصطفی
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۰۵:۰۴
سوال دیگر اینکه چرا وقتی بدلیل اشتباه یک فرد در دولت در عدم رعایت قوانین مصوب میلیاردها تومان از اموال عمومی حیف و میل میشود (پروژه همایشهای کیش و اختلاس سه هزار میلیاردی ومواردی از این دست) بجای حداقل یک عذرخواهی ساده از مردمی که برای امرار معاش خود با سختی های متعدد روبرو هستند و حداقل مرهمی بر دل ریش انها باشد همواره تمام قد از انها دفاع میشود و حتی قوه قضائیه در زمان برخورد با این اهمال کاری متهم به سیاسی کاری میشود در صورتیکه وظیفه ذاتی ان برخورد با چنین مواردی است بدون توجه به مقام و موقعیت خاطی و اصل برابری تمام مردم در برابر قانون نقض میشود (569091) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۰۵:۴۸
سلام، اتفاقا آقای رییس جمهور به مجلس جلوس و قیام خواهند کرد و با این سوالات سبک ، آقای احمدی نژاد در افکار پیزوز میدان خواهند بود ، در موضوع آقای متکی چرا موضوع سفر آقای ولایتی به فرانسه و پیام آقای رییس جمهور به کاخ الیزه توسط آقای شیخ عطار، معاون وقت امورخارجه ، وعدم پذیرش وی را نگفتید !!؟؟ به نظر میرسه با این سوالات کوچک ، خصوصا بند 9 ، آقای رییس جمهور حالتان را بگیرد و همه تان در مقابل سخنان ایشان کم می آورید ، گروه انحرافی در کدامین دادگاه به اثبات رسیده که شماها بعنوان قانونگذار به فرد یا افرادی اتهام میزنید؟؟ آقای توکلی ، آقای مطهری !! با این سوالات بچه گانه شما زیر سوالید ، تخلفات به بزرگی قله دماوند این دولت خصوصا در مباحث اقتصادی و سیاست خارجی را ول کرده اید و به این مزخرفات چسبیده اید ؟؟!! ای کاش در میان مردم و با مردم بودید تا میدانستید چه سوالاتی کنید.
زنگ خطر : پاسخ به این سوالات باعث جذب بسیاری از منتقدین و مخالفین خصوصا افراد بند موضوع حجاب به سوی دولت میشود و بزرگترین تبلیغات را برای مجلس برای ایشان و اطرافیانش رقم میزند. عزل و نصب وزیر از اختیارات ایشان است و طرح آن ضربه به جایگاه رهبری است .
از بچه و آدمُِ بی چاک و دهن و دریده در دعوا چه انتظاری داری؟؟؟؟!!!!!! خداوند آخر عاقبت این انقلاب و نظام را که میلیونها شهید و مجروح و..... برایش داده ایم از دست شماها ( وکلای مجلس و دولت ) محفوظ بدارد.
آقای توکلی ، علیرغم ارادتی که به شما و آقای مطهری دارم ، میتوانید به استناد اینکه به شماها توهین شده ، این متن را در دید دیگر کاربران نگذارید!! (569094) (moderator22)
 
كريم قائم
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۰۶:۵۰
اميدوارم اين سوالها جواب داده بشه اگه هم نشد مسغره نشه
كاش حرفهايي كه در زمان انتخابات براي راي اوردن ميزدند همه ان حرفها يكي يكي جواب ميدادن چه كار كردن (569096) (moderator22)
 
دلسوز
Romania
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۱۶:۲۶
آقای توکلی شما توی این ۶ سال فقط ۱۰ تا سوال ابتدائی کلاس اول طرح کردی ، هنر این کار والله !!!!از این ملت بپرس که ۱۰۰۰۰ سوال دارند .کی جواب میده ؟؟؟؟؟؟ (569101) (moderator22)
 
هادي
Latvia
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۳۳:۲۴
فرضا سوال مطرح شود رييس جمهور بيايد و مثل هميشه يك سري آمارها و جوابها بدون مستند مي دهد و مجلس هم يك صدا الله اكبر مي گويند و همه چيز تمام و همه دوباره مي روند سر كارشون
لطفا چاپ كن (569116) (moderator22)
 
مهدی @بهشهر
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۵۰:۴۵
یکی باید از نمایندگان مجلس سوال کنه شما چه گلی به سر مملکت زدین بیشترین نارضایتی مردم از نمایندگان مجلسه نه از رییس جمهور هر شخصی تو هرکار و تو هر شغلی میتونه نقطه ضعف و قدرت داشته باشه ولی این همه دشمنی با رییس جمهور دیگه نوبره آقای مطهری (569127) (moderator22)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۰۹:۵۷:۴۶
جای 2 تا سوال مهم خالیه .
1- چرا وضع صنعت - کشاورزی - دامپروری و کلا اقتصاد اینقدر خرابه ؟
2- این امارهای اشتغال - رشد اقتصادی-تورم - بیکاری و... رو ریس جمهور از کجا میارن ؟ (569132) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۵۷:۳۷
این دو سئوال باید جایگزین سئوال های 9 و 10 نمایندگان شوند (569352) (moderator22)
 
اسطوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۰۶:۰۸
کار این مجلس سیاسی است . هرچند سئوالاتی که مطرح شده سئوالات خوب و دغدغه دلسوزان نظام هم هست اما این آقایان ثابت کردند که دنبال منافع خودشان هستند نه به دنبال منافع مردم و نظام اسلامی .
ای کاش این مجلس برای اینکه متهم به سیاسی کاری نشود به عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت و خانواده ایشان ، عملکرد آقای لاریجانی در مدیریت مجلس به خصوص در قضیه وقف اموال دانشگاه آزاد و ... نیز رسیدگی می کرد .
هرچند که پیگیری این مسائل از آدمهایی مثل آقای مطهری که متهم به رانت خواری از نام پدر بزرگوارشان هستند و غلام حلقه به گوش آقای رفسنجانی هستند ، بسیار بعید به نظر می رسد .
در هر حال خدا جای حق نشسته و تمام خیانتکاران را روزی رسوا خواهد کرد . (569199) (moderator22)
 
لحاف ملا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۱۲:۴۹
مردم دیگه از این موش و گربه بازی کردن مجلس و دولت خسته شدند و براشون این کارتون تام وجری تکراری و ملال آور شده.
ملت میدانند : این نمایش دولت و مجلس هیچ تغییری در مملکت ایجاد نمیکنه و منتظر شق القمر مجلسیها هم نباشند (569210) (moderator22)
 
Malaysia
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۱:۲۳:۳۲
از صمیم قلبم آرزوی نابودی آدمایی رو می کنم که بخاطر منافع شخصی باعث بالا رفتن دلار و ورشکستگی من در ایران و آوارگی در غربت کردند (569226) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۱۹:۱۹
اولا این سوالات در مقابل خیلی از سوالات واقعا ابتدایی هستند
ثانیا از روزی که این سوالات مطرح شده بود تا به امروز صدها مورد تخلف دیگه هم اضافه شده.
ثالثا چو جواب طرف دانی و پرسی سوالت خطاست. ایشون ثابت کردند فقط فرافکنی و لمپنیسم و سفسطه توی کارشون هست و نه منطق و استدلال.

اقای توکلی ممنون از روشنگری شدیدتری که در حال حاضر انجام میدید ولی فقط امیدوارم به خاطر انتخابات مجلس نباشه! (569298) (moderator22)
 
آلف- ر از انديمشك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۲۵:۴۷
پاسخهاي احتمالي به اين سوالات:
1- آقا ما داديم. دارن علنا دروغ ميگن. ما همه رو داديم مداركشم موجوده.
2- آقايون نماينده ها زشته به خدا ....اين سوال در شان مجلس نيست...( با خنده)
3- اين آمارها همه يا اشتباهه يا مغرضانست.رشد ما بيش از چندين درصد بوده و آمار ما هم اينو تاييد ميكنه.
4-همه در جاهاي خوب سرمايه گذاري شده. اسنادشم همه موجوده.
5-آقا اين نشونه توان دولته.ما تونستيم قانون 5 ساله رو در 3 سال اجرا كنيم.واقعا بايد از ما تشكر بشه
6-اون رو كه فرمودن صحبت نكنين منم صحبت نمي كنم
7-كي ميگه آقاي متكي ...؟؟!آقا چرا از بي بي سي خط ميگيرين؟ اين آقا خودش بمن گفت من اونجا نبودم
8-ما مي گيم نيس شما مي گي هست؟ باشه ما ميگيم نيست...(خنده)
9-...
10-...
شماها نبايد آلت دست صاحبان قدرت بشين.دولت شديدترين حملات رو داره تحمل مي كنه.ما دست همه رو از بيتالمال قطع كرديم و مي كنيم. خداحافظ
هركي هم جاييش ميسوزه بشينه تو آب خنك ...(خنده)
===============================
خداييش هر كي فكر ميكنه غير از اينه قرمزو بزنه (569304) (moderator22)
 
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۲۶:۴۸
اگراین مجلس درراس اموربود هنگامیکه 4800سرفصل بودجه ای حذف شد ویابودجه 90با چهار ماه تاخیر و برنامه پنجم با1/5سال تاخیر به مجلس ارائه شد سوال
می پرسید. (569308) (moderator22)
 
وحید
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۳۱:۵۲
هیچ فایده ای نداره، تو کشور ما ظرفیتی برای انتقاد درست و سازنده وجود نداره، همه آدمها فقط به فکر خود و منافع خودشونن و اکثر مسئولین کشور ما باند باز بوده و به فکر حفظ قدرت خودشونند. از این اقدام نمایندگان تشکر میکنم ولی خیلی بدبین هستم. این کار به هیچ جا نمیرسه؟؟!!! متاسفم متاسفم متاسفم!!!! (569318) (moderator22)
 
من
Europe
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۳۸:۳۰
صحبت سر اینه که دیگ به دیگ میگه روت سیاه
جمع کنین این جنگ زرگری را
مردم واقعا خسته شدن
مشکل از روزی آغاز شد که گفتند ظرفیت لیوان با استکان برابر است (569322) (moderator22)
 
من
Europe
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۴۳:۱۶
آقای اسطوره عزیز

بنظر میرسد که شما برق رادر خرمن مردم ندیده اید .کشور همه پیشرفت خود را مدیون تلاشهای امثال هاشمی است.جالب است . امثال خاوری ها واختلاسهای از این قبیل را نمی بینید ولی بحث دانشگاه آزاد راپیش می کشید. اقا ارزش واحد پولی کشور در برابر دلار را ملاحظه بفرمایید. دیگه از کجا براتون بگم. (569330) (moderator22)
 
اسطوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۰:۰۰:۴۶
آقای محترمی که به نظر من جواب دادید از شما خواهش می کنم خبرهای سایت الف را کامل بخوانید . زیر همین خبری که شما در رابطه با آن اظهار نظر کردید خبری است که نوشته شده : هاشمی 74 و احمدی نژاد 90 و در آنجا پاسخ شما درخصوص کاهش ارزش پول ملی داده شده است ؛ پس لطفاً دفاع غیر منطقی ازآقای هاشمی نکنید و در تحلیل های خودتان دقت کنید . ضمناً اگر اول نظر بنده را هم خوانده باشید نوشته بودم که سئوالاتی که از آقای احمدی نژاد شده حق است و سئوال اکثر دلسوزان نظام است . (571039) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۳:۳۹:۱۰
دوستان ببخشید رییس جمهور که به هیچ کدام از سوالات جواب نمیده سکوت میکنه سکوت الهام بخش وحدت!!!!!!
ضمنا احضار با صاد ضاد می باشد نه با طا ظا مجید جان!!!!! (569397) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۳:۳۹:۳۸
وقتی احمدی نژاد تونست رای اعتماد وزیر اقتصادش رو تو حد فاصل نهارو نماز بگیره..دیگه پاسخ دادن به این سوالات که کاری نداره!
نمی دونم...ولی می گن یه پرونده تو روز استیضاح وزیر همراش بود..به چه کلفتی!میگن همچین که بازش می کرد و ورق میزدش،نماینده ها رنگ و وارنگ میشدن..زرد!!سفید!!بنفش!! (569398) (moderator22)
 
بي خيال نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۰۹:۵۸
در قضيه استيضاح وزير اقتصاد نظر رئيس مجلس بعد از ناهار تغيير کرد پيشنهاد مي کنم اگر مي خواين اين سوال نتيجه بده همه اعضاي مجلس و دولت و همکاران و خلاصه دست اندرکاران اونروز رو که رئيس جمهور قراره بياد جواب بده روزه بگيرن شايد به حول و قوه الهي اگه جلسشون جواب نداد حداقل يکي از روزه هاي قرضي احتماليشون رو ادا خواهند کرد (569441) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۱۲:۳۸
خدایش بی عرضه تر از این مجلس مادام العمری مملکت تا حالا ندیده است بنابراین لطف کنید با این بازی سوال کنم و تو جوابمو بده وقت مردم شریف را نگیرید (569445) (moderator22)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۴:۵۴:۱۵
سوال ۱۱:
شما در برنامه تلویزیونی گفتید اگر به کودکی ماهی ۲۰ هزار تومن بدهند بعد از ۱۵ سال می‌شود، ۵۰ میلیون، ۷۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون تومن. (الف) بالاخره کدام جواب درست است؟ (ب) لطفا پای تابلو بروید و حساب کنید چقدر می‌شود؟ (پ) شما ریاضی سوم ابتدایی خود را در کدام خراب شده پاس کرده‌اید؟ (569480) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۳۳:۵۴
به نام حق

وای خدا ، الان نزدیک به دو ساعت و چهل و شش دقیقست دارم به این سوال می خندم !!!

اخوی ، جان من دیگه از اینا ننویس یهو سر کار یاد این نظرت می افتم می زنم زیر خنده .

یا علی
زنده اند مردان حق (569601) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۶:۳۱:۲۰
جناب صادق خان اگر کسی به شما ماهی 20000 تومن پول داد توصیه میکنم اونو ببری بزاری بانک و یک حساب بلند مدت باز کنی نه اینکه ... یه همچین حرفهایی بزنی!!! (571643) (moderator19)
 
ی
Kuwait
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۵:۳۰:۱۵
ای کاش این سوال هم پرسیده میشد:
شما چطور در تمام زمینه ها متخصص شده اید؟ (569513) (moderator22)
 
سیما
Germany
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۵:۳۷:۳۵
چقدر متأسفم برای این مجلس ملی که نام ایرانی و ایرانیت او را دچار تشنج می کند و تاریخ شناخته شده این مرز و بوم را 1500 ساله می خواهد. چقدر متأسفم برای مجلسی که هتک حرمتها را در خیابان ها علیه زنان می بیند، هتک آبروی کشور را در صحنه جهانی برای این اعمال می بیند و هنوز مشکلش این است که چرا رئیس جمهور گفته مسئله حجاب فرهنگی است و نه پلیسی! با این سوالها حتماً ملت و جوانان و زنان پشت سرتان هستند و اختلاس 300میلیاردی پی گیری می شود. هیهات من الظله. (569521) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۶:۲۳:۰۸
لطفا لیست اسامی ای که امضا نکردن رو بنویسین!
و لیست اسامی که امضا پس گرفتن رو پر رنگ تر بنویسین!
وقتی رئیس مجلس یک کشور به جای مردم تمام توانش ور به دفاع از رئیس جمهور میذاره، دیگه چی میشه از اون مجلس انتظار داشت. چرا متوجه نمیشیم که تک تک ما در جایگاه مصلحت اندیشی نیستیم!؟ (569555) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۷:۰۹:۳۶
به نظرم نمایندگان محترم قبل از طرح پرسش از رییس جمهور یک نظر سنجی هم راه می انداختند به نظرم سولات زیادتری و دقیقتری میشد پرسید (569578) (moderator22)
 
امیر علی ابراهیمی معروفی
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۸:۱۴:۱۶
با سلام
مردم ایران مطمئناً تو این 6 سال دولت آقای احمدی نژاد سوالات خیلی زیاد و اساسی از ایشو ن و دولتشون دارند و کاملاً حقشونه ... ضمناً رئیس جمهور هم حق داره بر مبنای رای مستقیم مردم و تنفیذ مقام ولایت به اون کاری که نتیجه گرفته عمل کنه و در مقابل از خوب و بد کارش به مردم گزارش بده و مردم ازش جواب بخوان ... اما... فکر نمیکنید
1_اکثر این سوالات خیلی ساده و سطحی هستند و آدم با کمی فکر میتونه جواباشو پیدا کنه ....
2_ فکر نمیکنید که آقای مطهری در این 9 ماه فقط بخاطر لج و لج بازی با آقای احمدی نژاد داره این بازیی سوالات رو دنبال میکنه...
3_ چی شده که آقای مطهری در دوره های قبل و دوران خاتمی هیچ احساس نیاز نمیکرد که خیلی از سوالات مراجع و مردم رو مطرح کنه ، اما اینبار انگار نزدیک انتخابات این حس وظیفه شناسیش خیلی گنده شده ...
4_ ضمناً این آقای مطهری کار دیگه ای تو مجلس غیر از این طرح سوال از رئیس جمهور نداره که چند وقته فقط داره علم این سوالات رو میگردونه؟
5_احمدی نژاد با رای مردم انتخاب شده ، و نمایندگان هم با رای مردم انتخاب شدن ، اما... چرا آقای مطهری و آقای توکلی و این دست از نمایندگان تا حالا این سوال رو از نمایندگان نپرسیدن که چرانمیتونن احترام رئیس جمهور قانونی مملکت رو نگه دارن(تو هیچ مملکتی تا به حال مجلس این چنین رئیس جمهور رو هو نکرده و توهین نکرده بودن) و یا حداقل بخاطر نظام و مردم سیاسی کاری نکنن؟
6_آقای مطهری حق داره از رئیس جمهور سوال بکنه اما ... چرا وقتی به خودشون میرسن هیچ سوالی ندارن؟ در مورد یکشنبه سیاه؟ در مورد طرح نظارت که حضرت رهبری دستور اکید داده بودن اما همین آقای مطهری در صحن علنی مجلس مخالف این طرح صحبت کرد ؟
7_ سوال خوبه اما نه بخاطر سیاسی کاری و لج و لجبازی اون هم سوالات اساسی نه سوالات بچه گانه ... (569628) (moderator22)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۱۹:۳۶:۱۱
با سلام


اگر اکثر سوالات ساده و سطحی هستند پس چرا اینهمه حساسیت در پاسخ دادن به آنها هست ؟ ثانیا اگر هم سوالات بنظر حضرتعالی ساده است می خواهند اصلی از اصول قانون اساسی را احیا کنند که تا حالا یک اصل مرده ایی بود و اجرای آن یک " تابو " بود که اگر بشکند منافع زیادی در زنده کردن مردم سالاری دینی دارد. (569736) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۲۱:۱۰:۱۵
هر سوال چند نمره داره من میگم نمره اش بیسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کنید هرچی تا الان گفته اگر برعکس بشه درست از اب در میاده این سوالات هم با توجه به رفتاری که از ایشان سراغ داریم جزء به مسخره گرفتن مجلسیان هیچ پاسخی نداره (569815) (moderator22)
 
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۱ ۲۲:۲۹:۲۷
اقتی رییس جمهور ما هیت نظرات نماینگان وخاستگاه سوال های مطرح شده را میداند وعدم التفات باین دلیل است که میخواهد از مجاری دیگر انرا پاسخ دهد ولا غیر (569882) (moderator19)
 
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۰۶:۴۱:۳۳
همونطور که دوستمون گفته اند، احضار درسته نه احظار!!!
از باب اینکه این روزها بی توجهی های زیادی به املای درست کلمات فارسی میشه و سوتی های خیلی بزرگی در انتشارات سطح بالا و پر بیننده دیده میشه، این نظر تکراری رو ارسال کردم! (570154) (moderator19)
 
حسینی
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۱۲:۱۲:۵۸
مجلس راس امور هست.اما باید از رجال وچهره های منتقد ودارای طرح وبرنامه مملوشود.خداروشکر می کنیم که بالاخره باپافشاری دکترمطهری وهمراهی 100نفر اولین قدم برداشته شد..این یعنی اینکه هیچکس نباید مصونیت کاذب برای خود درست کندوخود راعقل مطق بپندارد.این یک قدم به جلوبرای نفی خودسری وخود مطلق بینی است.اگر دکترمطهری درطول 4سال نمایندگی اش همین کار رو نهادینه نماید راه پدر بزرگوارش راطی کرده وازهمان جسارتهای بزرگ برخورداراست...مجلس چنین نمایندگانی میخواهد....مدرس گونه... (570275) (moderator19)
 
نازنین
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۱۵:۳۷:۳۸
احتمالا جناب رئیس جمهور میگن به خاطر مشغله کاری نرسیدند سوالات رو بخونن و آمادگی ندارن بعد واسشون سوالات رو تستی مطرح می کنن!!! (570474) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۰:۴۹:۴۰
فضاي خوبي نيست، حقيقتا نماينده مجلس كيفيت سوالاتش بايد اينها باشد،‌ بله ما هم نسبت به دولت نقد داريم،‌ اما جاي تاسف كه به جاي ديدن ساختارها،‌ ريشه ها و مباني و ارائه برنامه هاي متقن و استخراجي از مباني ديني و رويكردهاي تئوريك انقلاب و آرمانهاي آن،‌ نمايندگاني كه بايد تقنين و نظارت عالمانه كنند،‌ اينگونه بنا به هر توجيهي وارد اين بازيهاي سياسي و شايد تسويه حسابهاي شخصي مي شوند... والله اعلم و از ماست كه برماست، اگر چشمانمان را بهتر بازميكرديم و شايسته ها را به مجلس مي فرستاديم...
از خداجوييم عاقبت به خيري را (570687) (moderator19)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۲:۵۷:۲۰
الف جان ممنون که نظرات مردم چه موافق چه مخالف را منتشر میکنی (570776) (moderator19)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۰-۰۲ ۲۳:۴۴:۵۶
به نظر اینجانب رییس جمهور محترم ونمایندگان ارجمند منتخب مردم هستند و بهتر است با این سوالهای حاشیه ای مجلس بیش از این وقت مجلس را بیهوده تلف نکنند . بهتر است با هفکری ومساعدت بر مشکلات غلبه کنند.توفیق هرچه بیشتر دولتمردان ومجلسیان محترم رااز خدای منان آرزومندم. (570801) (moderator19)
 
تقي
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۰۹:۲۸:۳۰
به نظرم 10 سوال خيلي كم است ولي از هيچي بهتر است . و مجلس بايد زودتر اقدام ميكرد تا كار به اينجا نكشد..... (570997) (moderator19)
 
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۰۹:۴۹:۵۳
ای کاش آقای مطهری و دوستانشان در دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی نیز همین موضع را داشتند . زمانی که ... و کسی جرأت کوچکترین انتقادی را نسبت به شخص ایشان و اطرافیانشان نداشت و... حتی یک روزنامه منتقد هم در کشور حق انتشار نداشت .
بگذارید جمله خود را کامل کنم نمی گویم ای کاش نمایندگان محترم نسبت به آن دوران ... هم همین موضع را داشتند ، بلکه ای کاش دفاع غیر منطقی و غیر اصولی و چاپلوسانه از آقای هاشمی نمی کردند . همین و بس .
مردم عملکرد این آقایان را کاملاً زیر نظر دارند ...
البته این را بگویم که من اصلاً طرفدار احمدی نژاد نیستم و نسبت به ایشان کلی انتقاد دارم.. . (571026) (moderator19)
 
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۰:۱۱:۰۱
با یاد حق

به طور کلی در جمهوری اسلامی که از قوای سه گانه (مقننه - قضاییه -مجریه) تشکیل شده است و زیر نظر ولی فقیه موظف به انجام وظایف خود هستند.
می بایست شرایط کشور را در هر زمان در نظر داشته و در رفع کاستی ها و مشکلات ملت از لحاظ اقتصادِی فرهنگی برآیند.

دولت احمدی نژاد که طی دو دوره پر فرازو نشیب سکان دار مسائل اجرایی کشور بود علی رغم نقاط ضعف دارای نقاط قوت هم بوده است که من جمله
طرح هدف مندی رایانه ها که با موفقیت تا کنون پیش رفته است و در صر فه جویی ذخایر انرژی کشور نتیجه بخش بود.

از اقدامات مثبت دیگر دولت احمدی نژاد مسئله احقاق حق در مسئله انرژی هسته ای بود که مقتدرانه پیش رفت و سبب مایوس شدن آمریکا و اسراییل شد.

از اقدامات دیگر دولت طی این 8 سال توجه بیشتر به مسئله راه های کشور و حمل ونقل عمومی بود که تا حد زیادی موفق بوده است.

تاسیس پارکهای علم و فناوری و دانش بنیان که در مقایسه با دولتهای پیشین در نوع خود کم سابقه بوده است.

افزایش حقوق کارمندان دولت و استخدامهای جدید در اموزش و پرورش و پی گیری نظام هماهنگ هم از دیگر فعالیتهای دولت احمدی نژاد بوده است.

در ارتباط با طرح سوالات فوق امید است آقای احمدی نژاد پاسخگوی مجلسیان باشد.

باتشکر از سایت الف از انعکاس مطالب فوق (571056) (moderator19)
 
یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۳ ۱۸:۱۶:۳۷
در بهترین حالت 50 درصد سوالات سیاسی است
ای کاش حالا که قراره سوال پرسیده بشه سوالاتی باشد که دردی از مردم بر طرف کند و گرهی از کار انقلاب بگشاید (571768) (moderator22)
 
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۶ ۱۵:۴۱:۱۳
سلام
من یک سوال دارم حالا خدایی این سوالات مشکل مملکت ماست
متاسفم برای نماینده های امضا کننده
... (576144) (moderator19)
 
سمیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۰-۰۸ ۱۴:۲۲:۵۱
لطفا پرسش در خصوص داماد ایشان را هم در دستور کار قرار دهید. (579786) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.