بله دادگاه باید علنی باشد تا رسوا شود هر آنکه در او غش باشد (2286028) (alef-13)
منتظریم ببینیم چی می شه کاش علنی بود (2286499) (alef-13)
تا قبل از این گمان می کردم آقای توکلی در مورد ایشون محتاطانه اقدام می کنند اما با این مصاحبه به صراحت و شجاعت دکتر توکلی بیشتر پی بردم ...
خداییش دمت گرم ... (2286885) (alef-13)
خدا کنه محکوم نشه!!!!!! وگرنه دوباره باید طعم تحریم،گرانی،اغتشاش،جواب دادن به سازمانهای حقوقه بشری،و دها مورد دیگه از انتقام گیری اینها از مردم ایرانو،با گوشتو پوستو خونمون بچشیم!!!!!!!! به جای این کارا یه درصدی رو مالیاتا بکشین ،اونو بدین به اباجونیور،که به مردم غضب نفرمایند!!!!!!!! (2286500) (alef-13)
طبق معمول:
م.الف
م.آ
س.ق
ح.ک
ب.غ
و
.... (2286650) (alef-10)
من یکی اگه دادگاه غیر علنی باشه به هیچ عنوان برام قابل قبول نخواهد بود (2287564) (alef-13)
محمد میانجی
۱۳۹۳-۰۵-۱۴ ۱۰:۲۸:۰۸
آقای دکتر توکلی عزیز! استاد ارجمند بنده!! از روزی که با شعار "دولت پاک " در سال 72 وارد فضای انتخاباتی ریاست جمهوری شدید تا به امروز انتقادات تند و بعضا با حب و بغض شما بر عملکرد ایت اله هاشمی و اطرافیانشان همواره بوده است. کاش این حساسیت در خصوص دادگاه خانواده هاشمی را در خصوص اطرافیان احمدی نژاد و خود وی نیز داشتید. حداقل اینها مرد بودند و در دادگاه حاضر شدند. حداقل ایت اله هاشمی مرد بود و اجازه محاکمه پسرش را صادر کرد نه اینکه خطوط قرمز واسه اطرافیانش تعریف کنه.
الف مطمئنم درج نمی شه. اما حداقل به گوش دکتر عزیزمان برسانید. (2287642) (alef-13)
یاید تحقیق شود که این چند سالی که ایشان در لندن تشریف داشتند، مخارجشان از کجا تامین می شده. مخارج تحصیل ایشان در دانشگاه گرانقیمت آکسفورد از کجا تحصیل می شده. آیا دکترای ایشان مورد پذیرش وزارت علوم ایران قرار گرفته است؟ در ضمن چرا ایشان هم اکنون آزادند؟ اتهام ایشان کم نیست.
ایشان 2 هفته قبل از محاکمه تقاضای خروج از کشور و مسافرت به کانادا را داشته اند؟ چرا؟ آیا دادگاهی هم در کانادا دارند؟! (2286029) (alef-13)
قوه قضائیه محترم و با اقتدار برای عبرت دیگران، مفت خوران زمانه را تحویل زندان دهند و از هیچ تهدیدی واهمه نداشته باشند زیرا رهبری ، نظام و ملت بزرگ ایران پشتیبان آنان خواهند بود. (2286040) (alef-13)
من یه نوجوان هستم و هیچ طرفی نیستم.
ولی میگم درود بر وجدان مسئولین سایتتون
خدا بهتون جزای خیر بده
(2286042) (alef-13)
منتظر حکم قوه قضائیه هستیم
ایشون فعلا متهمه (2286056) (alef-13)
یه سوال
اگه حکم ایشون چی باشه شما فکر می کنید عادلانه است؟
لطفا احساسی نباشه و با دلیل بگید (2286061) (alef-13)
این رو باید حقوق دان ها بگن (2291957) (alef-13)
اگه سر حالم اگه شادم واسه اینه که پشتم گرمه
راحت تو خونه اگه لم دادم واسه اینه که پشتم گرمه
کیفم کوکه و دردهام رفته از یادم پشتم گرمه
یه پا ورزشکارم و از پا نیافتادم پشتم گرمه (2286068) (alef-13)
نامجو
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۷:۱۹:۳۰
این باتلاقی که تو افتادی توش هرچی دست و پا بزنی بیشتر می ری پایین!
درسته که با خودت فکر می کنی " پشتم گرمه!! " اما پشت ما ملت هم خداست! این گرمی پشت تو اگه از سوزش نباشه قطعا "پیش شعله های" آتیش جهنمه!
آره داداش!
چی؟
آرررررره داداش! (2286495) (alef-13)
ماشاا... این خانواده هم اقازاده دار هم خانم زاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2286073) (alef-13)
خدایی اون بالاست که شاهد بر اعمال اینجور آدماست (2286076) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۴۵:۱۶
مطهری چرا از مظلومیت خاندان هاشمی دفاع نمیکن؟؟؟ (2286082) (alef-13)
کدام مظلومیت؟ مهدی هاشمی شاه کلید فساد اقتصادی هست (2286501) (alef-13)
هاشمی مظلوم چون هر وقت کم می آورید او را محاکمه می کنید (2286780) (alef-13)
اگه راست میگین دادگاه رو علنی کنید (2286812) (alef-13)
باید مینوشتی مذمومیت ! (2286698) (alef-10)
من با محاکمه هر مجرمی موافق هستم.
ولی کاش خودتان هم اعتقاد داشتید که این دادگاه سیاسی نیست. (2286092) (alef-13)
هاشمی
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۵۰:۵۴
یک دفعه حکم هم صادر کن جناب آقای توکلی؟؟؟ (2286095) (alef-13)
شهروند.......
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۵۴:۴۰
با سلام سخنان جناب توكلي در برگزاري دادگاه علني سخنا بجا است مردم بايد آگاه شوند و بداند جريان چيه هست و افكار عمومي خود بر اساس مستندات قضاوت كند كه اين امر جايگاه قوه قضا ييه را بالا برده و اعتماد مردمي را همراه دارد انكه فرقي نيست بين اقازاده سران با جوان عادي و همچنين براي جناب مهدي هاشمي نيز خوب است چون دفاعايات اورا بدون واسط ميشنود مانند دادگاه جناب كرباسچي كه كاستي و دور زدن علني قانون توسط يكي از كارگزاران را مردم ديدند ديدند كه در آن زمان پول وتنها پول در شهرداري حاكم بود و هر كاري ميخواستند افراد متمول انجام ميدادند و تزين آبادي به بها ناديدن گرفتن حقوق شهروندان عادي بود و دراين دادگاه افكار عمومي چه چيزي را دريافت ميكنند پس علني باشد نترسيد كه اين مردم محرم هستند (2286107) (alef-13)
کاش به اتهامات وابستگان دولت قبل هم رسیدگی میشد (2286108) (alef-13)
بزن لایکو. آفرین به آقای توکلی. (2286117) (alef-13)
تشت رسوايي آن است كه خط قرمز دور مسئولان دولت قبل كماكان پر رنگ است ، ضمنا" اگر قرار به دادگاه علني باشد ، به ضرر خيلي ها تمام خواهد شد. (2286203) (alef-13)
١٣٨ صفحه فقط كيفرخواست داره!
دو روز فقط دارن كيفرخواست مي خونند!!
يعني نامه اعمال ما چند صفحست و چند روز (يا شايد هم سال) طول ميكشه كه خونده بشه!؟ (2286252) (alef-13)
کارمند
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۳۵:۴۹
چرا این قضایا در دوره ۸ساله احمدی نژاد مسکوت بود .من بعنوان کسیکه تفکرات اصولگرائی دارد به این قضایا مشکوکم چه برسد به دیگران (2286259) (alef-13)
هزاران هزار از بهترین فرزندان ایران خالصانه جان خود را دادند تا ه.... این پولها را با فساد چپاول کند ... باید انها را به کشور .... تبعید کرد (2286267) (alef-13)
مرگ بر غارتگران سه هزار میلیاردی (2286278) (alef-13)
کجای کاری داداش سه هزار تا که جلوی این لنگ می ندازه. (2286551) (alef-10)
اینطوری ها هم نیست. (2291958) (alef-13)
مرگ بر همه مفسدین (2291959) (alef-13)
به امید خشک شدن ریشه اختلاس گران ... (2286282) (alef-13)
mehdi
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۶:۳۹
با قسمت غیر علنی اون کاملا موافقم
کاش جرات برگزاری این دادگاه ها مثل دادگاه اقای کرباسچی وجود داشت
و مردم خودشون دلایل صدور حکم و میدو نستند (2286288) (alef-13)
صمصام
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۷:۱۱
حکمش رو فقط قوه قضائیه می دونه اون هم پس از بررسی اتهامات مهدی هاشمی بحرمانی رفسنجانی (2286293) (alef-13)
اگه اتهاماتش ثابت بشه حکمش.... (2286320) (alef-13)
فقط گير دادن به هاشمي ها !!!
انگار كه ديگه متهمي توي اين مملكت نيست !!!!! !!!!!! (2286323) (alef-13)
باید ریشه فساد رو زد، شاخ و برگ که فایده ای نداره.
ضمنا بعد از ماه ها برگزاری دادگاه اسمش گیره!!! (2286553) (alef-10)
فقط هاشمی ها نیستند شما مثل اینکه اخبار فساد 3000 میلیاردی رو دنبال نمی کنی!
یارو رو اعدام کردند.
دیگه میخواستی چیکارش کنند؟ (2291964) (alef-13)
این دادگاه همه چی هست
چون چیزی ندیم چیزی نمیگیم/ اما خیلی چیزا شنیدیم..... شما نشنیدی؟؟؟
انشالله عدالت واقعا رعایت بشه علی جون/ منتظر شنیدن صدای عدالت انسانی هستیم/همین!!!
یاعلی... (2286327) (alef-13)
جناب توکلی ضمن تایید مطالب شما ، چرا از دادگاه رحیمی کمترین صدایی در رسانه ها درج پیدا میکند (2286370) (alef-13)
شهروند درجه ي 2
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۶:۴۴:۲۶
اگر قوه ي قضا ميخواهد شائبه اي وجود نداشته باشد پيشنهاد ميكنم
1- دادگاه مهدي هاشمي علني باشد
2- يك جدول زمانبندي شده جهت رسيدگي به اتهامات افراد ديگر مثل م. ر و....از اين قبيل افرادي كه هنوز هم ميترسيم اسمشان را بگوييم اعلام شود تا افكار عمومي اقناع شود .
3- به اتهامات شخص احمدي نژاد هم رسيدگي شود حد اقل در حد موضوع 16 ميليارد تومن و البته نگوييد كه چون اين پول برگشته نيازي به دادگاه ندارد اتفاقا احمدي نژاد با استرداد اين پول به لحاظ حقوقي قبول جرم كرده اند
4-به مطلبي كه مورد تاييد اقاي بخشايش (نماينده ي مجلس) در باره ي فساد مالي چند هزار ميليوني اطرافيان احمدي نژاد رسيدگي شود و اگر مطلب مطروحه دروغ است طبق قانون با اقاي بخشايش و سايتهاي همسو بر خورد شود
5- در باره ي سي دي معروف يكشنبه ي سياه موضع گيري شفافي اتخاذ شود اگر ادعاي احمدي نژاد درست بود برادر اقاي لاريجاني به داد گاه احضار شود و اگر احمدي نژاد دروغ گفته و مطالب سي دي ساختگي بوده است به عنوان يك پرونده ي امنيتي تلقي شود كه شايد فتنه ي عظيمي ميتوانسته در پي داشته باشد
در غير اين صورت به من به عنوان يك شهروند درجه 2 حق بدهيد كه خروجي دادگاه مهدي هاشمي هر چه كه باشد انرا سياسي پندارم
تا دير نشده بجنبيد كه به قول احمد توكلي: "اعتماد مردم به قوه قضائیه از نان شب هم واجبتر است" (2286401) (alef-13)
ایشون اقا زاده رفسنجانی هست و با باقی افراد فرق داره (2286477) (alef-13)
کاش همه دادگاهها علنی بود ، خسته شدیم هی گفتن الف م ، دال ر و . . . (2286549) (alef-10)
طبق قانون تا زمانیکه جرم کسی ثابت نشه رسانه ها حق ندارند اسمش رو پخش کنند ولی متاسفانه این قانون در اجرا با تبعیض همراه است. (2291966) (alef-13)
احسان
۱۳۹۳-۰۵-۱۳ ۱۸:۰۵:۳۰
جو عامه جامعه زود تحت تاثیر شایعات و رسانه های جهت دار قرار می گیرد . ممکن است مهدی هاشمی تخلفات یا جرایمی داشته باشد یا نداشته باشد ولی اینکه این رو وسیله ای برای در تنگنا قرار دادن جریان هاشمی قرار داده اند مذموم است . هاشمی در زمان هایی تند روی هایی داشته ولی به حق مظهر میانه روی در بین تمامی جریانهای سی سال اخیر محسوب می شود . کسی که هم چوب تند روهای اصلاح طلب را خورد و هم اصولگرا . فارغ از عقیده سیاسی بازگشت مهدی هاشمی به ایران هم قابل تقدیر بود و علیرغم افسانه سرایی هایی که در مورد قدرت و اعمال نفوذ هاشمی شنیده می شد دادگاه تشکیل شد . با وجود شبهه در تمامی جریان ها حتی نزدیکان رییس قوه قضاییه امید است این هم شروع و هم پایان دادگاه هایی از این دست نباشد و همه پاسخگو باشند (2286596) (alef-10)
بقیه آقازاده ها هم که ماشالله همه پاک هستند ! (2286732) (alef-13)
آقاي توكلي وقتي كسي هنوز در دادگاه محاكمه نشده به چه منطقي حكم ميدهند و ايشان را محكوم ميشمارند، از جناب توكلي انتظار نداشتيم (2286752) (alef-13)
دادگاه آقای احمدی نژاد به کجا رسید؟ خوب است همه در برابر قانون یکسان باشند. (2286845) (alef-13)
قاضی توکلی اولویتهای اتهامی هاشمی را مشخص کرد !!!لطفا وضعیت اتهامات احمدی نژاد وحامیانش را اعلام فرمایند . (2287252) (alef-13)
سيدمرتضي
۱۳۹۳-۰۵-۱۴ ۰۸:۰۰:۵۸
لطف مي كرديد دادگاه آقاي م ر و ا ر م و دارو دسته شونو هم علني برگزار مي كرديد تا اعتمادمون بيشتر بشه (2287484) (alef-10)
از این دادگاه خوشحالم
امیدوارم قوه قضاییه به همه پرونده ها ورود پیدا کنه که احساس کنیم دادگاه در برخورد عدالت زاره
امیدوارم این دادگاه باب خیر بشه برای ورود به رونده های همه از جمله مخالفان افای هاشمی (2287503) (alef-10)
الف ر
۱۳۹۳-۰۵-۱۴ ۰۹:۳۸:۰۱
متاسفانه مردم به دو نهاد در كشور اسلامي بي اعتماد شدند يكي صدا سيما و ديگري دادگاهها (2287577) (alef-13)
وقتي غير علني برگزار شود يعني موضوع فقط سياسي است و بس و بقيه اش دروغ محض متاسفانه نتيجه قوه قضاييه غير مستقل همين ميشود كه مي بينيم (2288571) (alef-10)
دقت کردین.نظرات غیر قابل انتشار 3برابر این نظراتیه که گذاشتین.اینهمه سانسور برای چیه الف.اگه این پیامو سانسور نکنی البته................... (2289178) (alef-13)
موسی طیبی
۱۳۹۳-۰۵-۱۵ ۱۰:۱۲:۳۸
تشت رسوایی اتهامات مهدی هاشمی از آسمان افتاده و همگان صدایش را شنیدهاند.راستی راستی آقای دکتر خیلی مردی که جرعت گفتن این حرفا رو داری خیلی ها جرعت گفتن یک صدم این حرف رو به امثال این آقا زاده ها ندارند البته امیدوارم بیشتر مواظب خودتان باشید خدا پشت و پناه حق گویان باد (2289503) (alef-10)
این حرفا رو که ۱۶ ساله دارن میزنم الکی شلوغ نکن. مردم یه زمانی تا باغ و ویلا میدیدند میگفتن مال هاشمیه (2291248) (alef-13)
من و امثال مثل من که شهروند های درجه 2 محسوب میشویم و رابطه فامیلی یا مالی یا اجرایی یا غیره با مسئولین نداریم و از دور شاهد رفتار چند گانه مسئولین هستیم معتقدیم که اکثرا رفتارهای سیاسی تعیین کننده نوع عدالت و برخورد با مسائل است .غیرعلنی بودن دادگاه دو چیز را ثابت میکند یا پای مسئولیت دیگری نیز در پرونده باز می شود و مسئولین بالاتری هم در این فساد ها دست دارند و نمی خواهند مردم بدانند و یا اتهام های وارده چندان اعتبار ندارد که بتوانند ثابت کنند و الا برای اینکه مردم به اسرار ی نبرند نقض قانون میکنند یعنی برگزاری دادگاه علنی نقض حقوق مردم وقانون و مانع شفافیت است و با راستگویی که از شاخص های اسای اسلام است منافات دارد. (2291970) (alef-13)