نظر منتشر شده
۵۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 299180
واکنش ایران خودرو به حق مشتری
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم، حاصل یک فرآیند است.

به گزارش خبرآنلاین، هاشم یکه زارع اظهار كرد: ما به عنوان توليد كننده مسئول هستیم خودرويي با كيفيت نزديك به سطح جهاني محصول عرضه كنيم، اما اين هدف نيازمند زمان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی كيفيت محصول را حاصل كيفيت قطعات و فرايند توليد دانست و گفت: تمركز ويژه روي قطعه سازي داريم و در دو سه ماه اخير با ۱۰سازنده اي كه كيفيت مورد نظر ايران خودرو را تامين نمي كردند، قطع همكاري كرديم.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: با توجه به وجود نيروي انساني متخصص و فناوري هاي سطح بالا در مركز توسعه محصولات، همه زيرساخت ها و زمينه هاي لازم براي خودروساز شدن را داريم.

يكه زارع موتور، گيربكس و استايل خودرو را از جمله مواردي ذكر كرد كه ايران خودرو در آن ها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما مي توانيم در سطح جهان به عنوان يك خودروساز شناخته شويم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.۴۱۱» در پايان امسال و عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.۵۰۲» درسال آينده خبر داد و تحقيق و توسعه قوي را از جمله امكانات ايران خودرو دانست.

وي افزود: با شركت هاي خارجي در حال مذاکره هستیم و قراردادهاي جوينت ونچر (همكاري مشترك) به صورت ۵۰ - ۵۰ داريم كه بر اساس آن ۳۰درصد توليدات مشترك به بازارهاي خارجي صادر مي شود.

يكه زارع ادامه داد: در زمينه پلاتفرم هم اقدامات مهمي صورت گرفته و تا دوسال ديگر پلتفرم جديد ايران خودرو حاصل همكاري با شركت هاي ايتاليايي و كره اي آماده خواهد شد كه روي اين پلاتفرم استايل هاي متناسب با فرهنگ و سليقه مردم ايران قرارخواهد گرفت.

وي خواستار بهره گيري مشتريان از تسهيلات خريد خودرو شد و با بيان اينكه دولت كمك كند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند،افزود: در زمينه جايگزيني خودروهاي فرسوده تصميم جدي لازم است و چنان چه امسال ۲۰۰هزار خودروي فرسوده را جايگزين كنيم هم در مصرف سوخت و هم در آلايندگي تاثير دارد.

وي يادآور شد: هيچ خودورسازي مايل به افزايش قيمت نيست اما ايران خودرو سعي مي كند با همين قيمت هاي موجود، كيفيت بالاتري را در محصولات خود ارايه دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ايران خودرو در نيمه نخست سال جاري شش هزار دستگاه خودروي سواري به بازارهاي جهاني صادر كرده و اين تعداد تا پايان سال به ۲۰ هزار دستگاه افزايش مي يابد.
 
کلمات کلیدی : بازار خودرو
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۳۷:۰۰
آقای مدیر عامل! متولی انجام این فرآیند کیست و چرا بعداز 36 سال (از زمان قبل از انقلاب صرف نظر میکنم) به منصه ظهور نپیوسته؟ (3234285) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۷:۱۴:۴۷
آلمان در عرض بیست سال از کشوری با خاک یکسان شده تبدبل به بزرگترین قدرت اقتصادی اروپا شد آنگاه این آقایان میگویند سی و هفت سال زمان کمی است !
گذشته از این، ما سی و هفت سال پیش، در آسیا پیشرو صنعت خودرو بودیم. تنها کاری که باید میکردیم این بود که اجازه ندهیم رقبا از ما پیشی بگیرند.
تجربه سالیان دراز مدیریت شما نشان میدهد اساسا امید بستن به شما حماقت است زیرا عامل اصلی عقب افتادن ما تنها و تنها خود شما بودید. (3234756) (alef-11)
 
ضفر
۱۳۹۴-۰۷-۲۵ ۲۰:۲۱:۱۶
50 سال دیگه بهشون وقت بدین جیبا خالی شده (3266535) (alef-11)
 
کیوان
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۷:۱۶:۲۹
دقیقا به این سوال پاسخ داده اند.....هدف گذاری ایشان تولید خودرویی نزدیک به سطح کیفیت جهانی است یعنی در بهترین حالت چند پله از دیگران عقب هستند به عبارت بهتر تولید خودرویی که دنده عقبش در خط تولید جا نمانده باشد و یا واشر سر سیلندر هم حتما داشته باشد!!!!! (3234760) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۲۲:۴۲
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: با توجه به وجود نيروي انساني متخصص و فناوري هاي سطح بالا در مركز توسعه محصولات، همه زيرساخت ها و زمينه هاي لازم براي خودروساز شدن را داريم. نکته 1 :از این جمله نتیجه میگیریم که شما هنوز خودتونو خودرو ساز نمیدونین اما وقتی حرف از پول شد ...ایشون گفتند ::هیچ خودروسازی مایل به افزایش قیمت نیست .نتیجه:::شما خودرو ساز نیستید و مونتاژ کار محصولات چینی و اینکه شما مایل به افزایش قیمت هستید چون خودرو ساز نیستید (3234881) (alef-11)
 
نوید
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۹:۴۸:۵۳
چرا تا حالا از اون قطعه سازای بی کیفیت استفاده کردید؟
تکلیف قطعات چینی چی میشه؟
تکلیف آشغالایی که به مردم فروختین چی میشه؟ (3235050) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۰:۲۶:۲۴
26 سال بعد از جنگ کافی نبود برای ارتقئ همه جانبه ؟! (3235599) (alef-11)
 
اسماعیل
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۱۱:۱۱:۵۶
آقا مدیر...
بفرمایید چند سال دیگر باید خون مردم بیگناه ، کف جاده ها را سرخ کند تا شما زمان لازم برای اجرای فرآیند مورد نظرتون رو داشته باشید؟؟؟؟
مردم گوش‌شون از این حرف ها پر است!! (3236431) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۴۰:۵۸
ایران خودرو و هیوندای کره جنوبی با هم شروع به کار کردن ،اما این کجا و آن کجا.
چندسال فرصت می خواهی برادر؟ (3234306) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۲۹:۲۸
ما دیگه گوشمون از این حرفا پر شده ... سرتون درد نیارم یک کلام :خودرو صفر نمیخریم .... شما مدیر عامل ایران خودرو هم برو یه فکری برا دوران پس از ورشکستگی کن (3234895) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۴۱:۰۶
۴۰ سال زمان داشتند، یک دوره کوتاه ۴۰۰ ساله دیگر هم داشته باشند، فرایند مورد نظر کامل می شود. (3234307) (alef-11)
 
آرش
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۴۹:۲۲
" گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم، حاصل یک فرآیند است."
دست شما درد نکنه
ما هم نمیگیم خم رنگرزی است
فقط چند سوال دارم که قطعا سوال همه مشتری های شما هم هست :
چقدر زمان نیاز دارید ؟؟؟
تا حالا چقدر زمان داشته اید ؟؟؟
به نظر شما با انحصاری بودن بازار در دستان پرتوان شما ، زمان اصلاح ساختار چقدر خواهد بود ؟؟
5 سال ؟؟
10 سال ؟؟؟
100 سال ؟؟؟
اصلا عمر من و امثال من کفاف می دهد که ایرانخودرو و سایپا محصولی با کیفیت و خدمات در حد استانداردهای بین المللی تولید کند ؟؟؟ (3234333) (alef-11)
 
وطن
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۶:۲۶
آقا آرش زياد سخت نگير كمپيني تشكيل دهيم و فرصت 40 ساله به صنايع خودرويي شايد فرزندانمان بتوانند 40 سال ديگر خودرويي در حد كيا امروزي سوار شوند .
به شرطي كه صنايع خودرو هم امروز خودروها را زير قيمت 5 سال پيش تحويل ملت بدهد معامله پاياپاي يك فرصت = قيمت ارزانتر (3234903) (alef-11)
 
نازنین
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۱۱:۰۴:۵۲
چاره کار نخریدن خودروی صفر است
با نخریدن
هم پولتون
هم جونتون
در امان میماند (3236404) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۳:۰۷:۲۷
مشكل مردم تنها قيمت نيست , الان مشكل اساسي كيفيت خودروهاست (3239518) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۳:۱۶:۱۰
وقتي پول خودرو را پيش پيش ميگيرين و ماه ها بعد تحويل ميدين چجوري و از كي طلبكارين ؟ (3239579) (alef-11)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۵۳:۰۶
نیازمند چه زمانی است اقای محترم. 20 ساله که دارید بدنه منسوخ شده شرکت های پژو و کیا رو تولید میکنید.تا کی زمان میخواید؟ مردم میفهمند. به شعور مردم توهین نکنید. من خودم چند ساله که دارم از خودرو های چینی استفاده میکنیم. سوگند یاد میکنم که با عیب و ایرادی که داره از خودرو های منسوخ شما خیلی بهتره (3234343) (alef-11)
 
حاج بی پول
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۹:۵۱:۳۳
جالبه که اول میگفتن دنا زیر 52 میلیون توی ایران صرفه نداره و میخوایم صادر کنیم.
بعد گفت حتما قیمتا افزایش خواهد داشت.

حالا هم دنا رو 42 میفروشه و هم میخواد قیمتارو ثابت نگه داره!!!
ما هم میخریم ولی شما باید به ما یه چند سالی فرصت بدی. خخخخخخخخ (3235061) (alef-11)
 
هنر
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۵۳:۳۸
خیلی جالبه قطعه سازی که شما میگید کیفیت مورد نظرتون رو نداشته، با رانت شما انتخاب شده اونوقت که درصدهارو تقسیم میکردید، اونوقت الان اون شد مقصری که تازه شما کشفش کردید! (3234344) (alef-11)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۳:۰۱
سی و چند سال کافی نبود؟
خودروی 206 تیپ 5 شما با موتور نیمه سوخته تحویل مشتری میدهید (3234377) (alef-11)
 
ناصر
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۷:۵۹
وقتی فرایندت کامل شد و خودروی خوب و با کیفیت و ارزان تولید کردی ما می اییم و می خریم
تغییر رویکرد ما نیز یک فرایند است که ممکن است ده سال طول بکشد.
اگر بچه ات را ببری بیمارستان و نقص های خطرناک برای جان فرزندت ببینی و رئیس بیمارستان بگوید می دانیم نقص هست ولی طی یک فرایند حل می شود. فوقش این فرزندت را ازدست می دهی انشاالله برای فرزند بعدی خوب کار می کنیم
پاسخ شما چه خواهد بود؟ (3234392) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۷:۵۹
50 سال زمان دیگه کافیه یا بیشتر زمان لازم دارید؟ (3234393) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۳:۰۵
26 سال بعد از جنگ کافی نبود برای ارتقئ همه جانبه ؟! (3234417) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۵:۳۱
داداش عزیز،
پس از اون همه ظلم سالیان قبل و با وجود بیانات توهین آمیز و بعضا" تهدید آمیز نسبت به مردم از جانب شما و آن فرد اصفهانی رییس اتحادیه تان، هنوز گفتارتان لحن پوزش خواهی ندارد.
پس هنوز پاسخ ما مردم به شما "نه" قاطع هست. (3234422) (alef-11)
 
آریو سوئد
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۷:۳۰
یکی از عوامل افزایش قیمت خودرو ساخت داخل ریخت و پاش بی حد و اندازه و بهره وری بسیار پایین در این صنعت است. عامل بعدی گران بودن نیروی کار در کشور است. در کشورهای صنعتی مبنای دستمزد نیروی کار بهره وری ، دانش و خلاقیت است چه در سطح مدیران و چه در سطح پایین تر در صورتیکه در کشور ما هیچ مبنایی وجود ندارد حتی به کسانیکه بازنشست میشوند غرامت هم پرداخت میشود که در خیلی از موارد این مبلغ بسیار بالا ست و توان اقتصادی و رقابتی این صنعت را کاهش میدهد. حقوق مدیران در این صنعت نسبت به توانی که این افراد در مقایسه با مدیران غربی دارند بسیار بالاست که در خیلی موارد باعث وارد شدن فشار مالی به این مجموعه میشود. تنها راه برون رفت از این مشکلات فقط خصوصی سازی واقعی این صنعت است. والا تازمانیکه این مشکلات وجود دارد هیچ کشوری حاضر نیست در این صنعت سرمایه گذاری کند. تا زمانیکه ما نتوانیم از نظر دستمزد ، کیفیت و بهره وری با کشورهایی مثل جمهوری چک، لهستان، رومانی، برزیل، چین، هند و ویتنام و غیره رقابت کنیم سرمایه گذار خارجی رغبتی برای سرمایه گذاری در کشور پیدا نمیکند. (3234432) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۹:۰۶
دم مردم گرم
اگه ادامه بدن مسلما نتایج خوبی از کمپین شون میگیرن (3234438) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۷:۳۰
سلام آقاي مديرعامل بنده يكدستگاه سواري دنا در بهمن ٩٢ثبت نام كرده ام ولي با وجود گذشت نزديك دو سال هنوز تحويل نگرفته ام به هر كجا كه فكر كنيد هم مراجعه كرده ام ،با اين مديريت مى خواهيد جهاني شويد (3234461) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۱:۱۱:۵۵
حالا یک چیزی تحویلت میدن که حسابی پشیمون بشی با 5 میلیون ضرر قسطی بفروشی (3235208) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۰:۲۵
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: با توجه به وجود نيروي انساني متخصص و فناوري هاي سطح بالا در مركز توسعه محصولات، همه زيرساخت ها و زمينه هاي لازم براي خودروساز شدن را داريم.

يكه زارع موتور، گيربكس و استايل خودرو را از جمله مواردي ذكر كرد كه ايران خودرو در آن ها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما مي توانيم در سطح جهان به عنوان يك خودروساز شناخته شويم.

بعد از این همه سال تازه می توانیم خودروساز شویم خودشون هم قبول دارن تا حالا خودروساز نبودن (3234497) (alef-11)
 
ارمان
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۱:۲۰
منظورت از صادرات به جهان جهان سومی های در حال جنگه (3234501) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۲:۰۳
نياز مند زمان است اره ديگه پرايد ٣٠ سال پيش هنوز داري توليد ميكني بازم نياز به زمان داريد
چقدر مردم رو ابله فرض ميكنين شماها (3234504) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۵:۵۴:۰۵
کدوم زمان برادر من شما 45 سال دارین خودرو تولید میکنین شاید هم بیشتر. ولی بعد از 45 سال اومدی میگی من زمان میخوام این 45 سال اگر یک فرغون سازی راه انداخته بودیم و اینقدر از آن حمایت کرده بودیم شه بود غول سازی مشکل شما برادرهای عزیز نه زمان هست نه قطعه نه مشتری و نه چیز شبیه اینها مشکل شما اینه که
1) شما اینکاره نیستین.
2) شما و امثال شما به کسی پاسخگو نیستین چون نیستین معلوم نیست این پولهای ایران خودرو کجا میرن و اون موقع شما میگین ما ضرر کردیم
3) متخصص پرور نیستین
4) مشکل بعدی شما اینه که مثل فرزند ناخلف یک پدر زیاد حمایت شده از شما و این موجبات... و چاقی بیش از حد شما شده است. (3234526) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۶:۰۱:۰۳
میفرمایید: " اما اين هدف نيازمند زمان است" ....چند سال دیگه نیاز دارید؟ تا الان چه میکردید؟ دلایل عدم موفقیتتان را بگویید. خلاصه گویی نکنید و از همه مهمتر دروغ نگویید. (3234549) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۶:۱۳:۰۶
آقای مهندس دقیقا چقدر زمان لازم دارید؟ یعنی می فرمایید در 35 سال گذشته احیانا کسی شما رو تحت فشار گذاشته؟
یک قرن زمان برای شما کافیست؟ وقتی می گید زمان، دقیقا دارید از چقدر حرف می زنید؟!
پژو 411، 502 دیگه چه صیغه ای هست! ما که جستجو کردیم، دیدیم خود پژو از این "پژو" خبر نداره!!!! (3234589) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۰۱:۲۵:۴۱
ولی من سرچ کردم. ۴۱۱ و ۵۰۲ مدل های پژو نیست! نام پروژه های این شرکت است که با این اسم عجیب و غلط انداز تنها تغییر چهره یا فیس لیفت و توربو کردن موتور همین دنای فعلی است!!!! خیلی تغییر خاصی را حس نخواهید کرد و این پروژه ها و شماره ها تنها برای نشان دادن پیشرفت است و نه خود پیشرفت! این کارها که در مملکت ما هر ۵ تا ۱۰ سال یک بار اتفاق می افتد در شرکت های بین المللی سالی دو بار انجام می شود (3238162) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۶:۴۰:۳۶
بابا یه 200 ساله دیگه به اینا زمان بدید بعدش هم خودشون هم مشتری ها مردن دیگه!!!! (3234673) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۶:۵۱:۱۳
این نیاز به زمان احتمالا به سال 3000 شمسی محقق می شود که همان 405 و سمند است با کنسول و چراغ های متفاوت .
خجالت آور است این گذشت این همه سال است که صدای مردم را در آورده . (3234698) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۷:۰۲:۳۲
اقای مدیر پروژه طراحی خودرو رانا شما که تقریبا شکست خورده.همون 206صندوقدار رو پشتشو عوض کردین شد خودرو جدید....اقای مدیر دقت کردین خیلی از 206های شما توی شهر چراغ ترمزشون یکیش سوخته ..میشه بگین چرا؟علتش اشکال ونقص فنی تو سیستم سیم کشی ماشین هست که باعث میشه چراغ هر ماه بسوزه. شما ایراد کاررو میدونین اما ریخت وپاش زیاد اجازه نمیده پول رو جای درست خرج کنین.بیچاره اون کارمند ومعلمی که حاصل پس اندازشو میده محصولات شما رو میخره. (3234732) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۱۳:۱۴
ماشین صفر با همه اتفاقات و کمپینها خریدم میگن باید ایراد را با چشم ببینینم اینکه ماشین ایراد داره به کار ما نمیاد تست هم نمی کنیم
چه جوری می خواهید جهانی بشید؟ (3234865) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۱۷:۴۹
خودرو نمی خریم
تا بهبود کیفیت و قیمت منطقی
خودرو نمی خریم
تا اون موقع همه ی تولیداتتون رو صادر کنید لطفا (3234872) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۸:۱۸:۳۸
احتمالا این 411 و 502 رو جدیدا با پژو قرارداد بستن!!!!
دو تا از تولیدات رو که نتونستن به دنیا بفروشن میارن ایران و ...
ما نمی خریم (3234873) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۰:۳۵:۴۸
این مدیران خودرویی خودشون به تولیدات خودشون اعتمادندارن میرن ماشینای مدل بالای خارجی میخرن مثل دبیرانجمنتون نعمت زاده که مدیربی ادبیم است انتظارداریدمردم بدبخت بیان بخرن چه تعدادازآدای بی گناه بازبایدتوجاده هابخاطره عدم مدیریت شماکشته بشن ????زنده بادکمپین نخریدن خودروی زیره صفرکیلومترایرانی (3235609) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۰:۳۴:۲۶
آخه چرا باید از شرکتی که مدیرعاملش اعتراف کرده خودروساز نیست ، خودرو بخرم؟ کسی که خودش میگه من تا الان خودرو نمی ساختم ، بنابراین این چیزایی که ساخته هر چیزی هست الا خودرو. تازه میخواد ایکس بسازه ، ایکس هم که یعنی مجهول ! تا الان که معلوم هاتون اینا بودن خدا بداد مردم برسه از مجهولاتتون! (3235153) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۰:۵۶:۲۱
چرا مغلطه مکنی مهندس!!!!!!!!!!!!شما ابتدایی ترین قطعات خودرو را نمیتوانید تولید کنید.مصداقشم قطعات چینی هندی و ترکیه ای ماشینهایتان است. مرد را چی فرض کردی( بلا تشبیه (3235184) (alef-11)
 
mr
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۲:۱۱:۵۶
خوب اقای مدیر دو کار را همین امروز هم میتونید بکنید اول کاهش قیمت دوم استعفا (3235325) (alef-11)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۹:۱۹
پس تا اون موقع ماشین نمیخریم ببینیم چی تولید میکنید، اینها که فایده ای ندارن (3235349) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۰:۳۱:۱۶
حرف های جالبی است برای بالابردن کیفیت زمان لازم است!!! 50 سال کافی نیست ؟چند قرن؟
خودرو سازها ازکی ها طلب دارند که دولت کمک کنند طلب شان بگیرند؟ حتما مردم که به همه بدهکارند!
خود رو سازان که مایل به افزیش قیمت نیستند! مردم خودشان باخواهش تمنا وگاهی هم با التماس گران می خرند !!!! خوب ....اند (3235605) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۲۱:۵۸:۱۵
فرآیند رو کچا میفروشتن بگین بخریم تقدیم کنیم . و مرسی از اینکه با قطعه سازان چینی قطع رابطه کردین . خب آمار تولید پایین اومده و نیازی نیست (3237865) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۱:۱۸:۱۴
حالا پیش خودش گفته بابا بگو دو سال ذیگه ، تا دو سال دیگه کی یادشه من چی گفتم!
40 سال زمان داشتید سمند رو تولید کردید،طراحی و پلتفرم دهه 80 میلادی
تنها راه خروج از این وضع،سپردن کامل خودرو سازی به بخش خصوصی و یک خانه تکانی اساسی از بالا ترین تا پایین ترین سطح در صنعت خودرو سازی هست (3238984) (alef-11)
 
ادل
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۱۵:۱۰:۵۹
اقاي مدير عامل فرايند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا فرايند را تعريف كنيد. شما حتي معني فرايند را نميدوني
فرايند به كليه فعاليتهايي گفته ميشود كه يه نهاده به ستاده تبديل شود
اونوقت ستاده شما چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3242633) (alef-11)
 
سنایی
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۲۳:۵۴:۴۰
باز یکم فشار امده فکر مشتری افتادن تا دوسال دیگه هم که کمپین تموم شده باز یک بهانه دیگه هیوندا با کیفیت ترین ماشینها رو از دم قسط به قیمت پراید ایران میده می صرفه اینا ماشین رو نقدی می فروشند 1سال دیگه تحویل میدن .بازم 30سال دیگه قت میخوان (3243484) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.