نظر منتشر شده
۲۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 147214
از ایساکو خبری نشد + پاسخ شرکت ایساکو
درددل بینندگان، 25 اسفند 90
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۵۸
اشاره: شرکت ایساکو ساعاتی پس از انتشار این خبر پاسخ زیر را برای الف ارسال کرد.

سردبير محترم سايت الف

احتراما ضمن تبريک فرارسيدن سال ۹۰ به حضرتعالي به استحضار مي رساند ، سايت الف درتاريخ ۲۵ اسفندماه سال جاري درستون درددل بينندگان مطلبي تحت عنوان از ايساکو خبري نشد منتشر کرده است که دراين مطلب به عدم پرداخت خواب خودروي پرداخته است. لذا به منظور تنوير افکارعمومي دستورفرماييد پاسخ ذيل دراسرع منتشر شود.

خودرو داراي گارانتي دو سال و چهل هزار كيلومتر بوده و به علت ايراد فني با كيلومتر ۴۲۹۷۹ در نمايندگي پذيرش گرديده، طبق دستورالعمل گارانتي و با توجه به كيلومتر كاركرد، مشمول دريافت خسارت خواب خودرو نمي گردد.

اشاره: اصل خبر در ادامه قابل استفاده است:

جامعۀ محترم تحلیلی خبری الف
نخست از اینکه پی­گیر حقوق قانونی مردم هستید برای همه آحاد مردم شریف ایران که شماربسیاری از آنان درجای جای جهان بیننده الف هستند ؛جای مباهات داردهمچنین از اینکه در بهمن ۹۰ نمونه­ای از شیوۀ مشتری مداری و مردمداری ایران خودرو وبه نشانی دقیق تر ایساکو را باکد مطلب: ۱۴۳۶۰۷ و با عنوان: "آیا راه تو را می­خواند؟" بر صفحۀ نخست و پیشانی آن رسانه درج نمودید هم سپاسگزارم.

در پی آن هم که پاسخ بی اقدام ایساکو و جواب حقیر رابا کد مطلب: ۱۴۴۴۸۷در آغازین روزهای اسفند ماه جاری نگاشتید نیز تشکر مینمایم اما باید به آگاهی هزاران پرسش نقش بسته در ذهن بینندگان ژرف­اندیش، کاوشگر الف که پیگیرنتیجه هستند برسانم که دریغ ،ایران خودرو و ایساکو رسیدگی و جبران خسارت این شهروند رابه بوته نسیان و فراموشی سپرده­اند!

به قول خواجه شیراز:

از خم ابروی کجش هیچ گشایشی نشد --- وه که در این خیال کج عمر عزیز شد تلف

خلاصه آنکه روشن نیست آیا گروه صنعتی ایران خودرو و ایساکو در قبال معطلی بی­دلیل ۱۸ روزۀ خودروی مردم بهایی قائلند؟

دیگر سخن آنکه هنوز هم مدیرعامل محترم ایران خودرو وایساکو آقایان مهندس نجم الدین و دکتر ظهیری می توانند با مراجعه به سابقه درج گزارش و پیگیری از هیئت تحریریه خبری الف و مراجعه به شماره شاسی ۸A۰۲۴۳۴۷ باپرداخت خسارت ناشی از توقف (اگر نگوییم توقیف) ۱۸ روزه خودرو درقامت خودرو سازی معتبر، مشتری مداری گروه صنعتی ایران خودرو را که دارای چندین نشان مشتری مداری است برابر دیدگان بینندگان قرارداده و بارقه ای از امید را در دل رنجوران از محنت معطلی در تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو بیفروزند که به تولید داخلی روی آورده اند.

نمی دانم هنگامی که سخن از مدیران ارشد صنایع خودروسازی کشور در رسانه ای اینچنین فراگیر می رود آیا متن و سابقه گزارش نظرهای مردم که را که درپی آن آمده است را به آگاهی آن مدیر عزیز می رسانند؟

در پایان باز این پرسش مطرح می شود که: آیاراه تورا می خواند؟

از بینندگان محترم نیز دعوت می نمایم چون گذشته با همکاری الف نظرها و تجربیات خود را درهنگام مراجعه به تعمیرگاههای مجاز ایران خودرو بنگارند امید که گوشی شنوا و دستی رسیدگی کننده یافت شود. با احترام به همه صنعتگران ایران خودرو و ایساکو که حتما راضی به نارضایتی مردم نیستند.
 
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۰۸:۳۷:۲۱
اینجانب مالک خودروی تندر 90 ساخت ایران خودرو نیاز به ترمیم خودرو داشته ازاین روی به نمایندگی مرکزی ایران خودرو در تهران مراجعه وعلیرغم اینکه امورمربوط به ترمیم خودرو قاعدتاً نمی بایست بیش از دوروزبه طول انجامد مع الوسف 18روزطول کشید که موجب صرف هزینه بسیار جهت تردددرمسیرهای گوناگون جهت اینجانب وخانواده ام گردید.ازسوی دیگرهزینه قطعات درب موتور وسپر که مشابه آن دربازار آزاد یک دهم مصوب شرکت می باشد مبلغ 8میلیون وپانصد هزارریال محاسبه ونیز بابت اجرت نیز همین مبلغ را جمعاً به مبلغ 17240000 ریال طی صورتحساب سریال 9070136 مورخ 27/10/90 نمایندگی 1105 ایران خودرو دریافت نمودند.
البته اینجانب چندین بار این مطلب را برای سایت الف ارسال نمودم که متاسفانه موفق به انعکاس مطلب نشدم.
بنظرمیرسد بایستی تصمیمات جدی وخانه تکانی اساسی مدیریتی درایران خودرو صورت گیرد.چون بنده علیرغم مشکلات فوق دوباردیگر هم درهمان نمایندگی خودروام رنگ شد که متاسفانه هنوز کیفیت رنگ علیرغم گذشت زمان 25روز درکیفیت بسیارپایینی قراردارد.
بنظربنده بهتراست بجای مشتری مداری بگوییم مشتری فراری!!!! (707570) (moderator18)
 
علیرضا انباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۰۷ ۱۱:۱۷:۰۵
بنام خدا وبا سلام به جامعه محترم تحلیلی خبری الف
بنده با نظر فوق موافقم بنده هم با این معزل مواجه بودم اما بطورکلی ایران خودرو وایساکو تنها کارشناسان خود را قبول دارند چون کارشناس مربوطه به ازای دریافت حقوق موظف هستند به نفع منافع شرکت اعمال نظر کنند نه رسیدگی به حقوق مردم ومن با مشتری فراری موافقم (862286) (moderator19)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۰۸:۵۴:۱۵
حرف‌مردم
خراسان - مورخ پنج‌شنبه 1390/12/25 شماره انتشار 18080
شير خيلي وقت است گران شده قرار شد يارانه آن را به مردم بدهند اين يارانه در جيب چه کساني واريز مي شود؟ لطفا به ما هم اطلاع دهيد!
با سلام، دولت فقط شعار ارزاني مي دهد، ولي واقعا گراني بيداد مي کند تا کي بايد به درد دل مردم بي توجهي شود؟
سلام، باور کنيد من و خانواده ام خوشحاليم که دارد نوروز مي آيد ولي از اين که روزنامه خراسان در ايام نوروز چاپ نمي شود از حالا ناراحتيم.
با سلام، امروز طرح سوال از رئيس جمهور را در مجلس گوش کردم: متأسفم که رئيس جمهور جواب هايش اصلا مربوط به سوال ها نبود و به حساب خودش زيرکانه جواب داد ولي يک بچه دبستاني هم مسائل را متوجه مي شود.
«اي که پنجاه رفت و در خوابي» دوره نمايندگي ات هم تمام شد مگر اين چند روزه دريابي.
آقاي رئيس جمهور خيلي با غرور در مجلس صحبت کردند جواب درستي نبود که به نماينده هاي مردم در مجلس دادند.
«هر دم از اين باغ بري مي رسد» بعد از پخش آگهي تبليغاتي از مراکز اطلاعات تلفن ۱۱۸، مرکز خرابي تلفن که حکم اورژانس رسيدگي به قطعي تلفن را دارد پس از اعلام صف تماس و پخش بيش از ۳ دقيقه بوق انتظار با دادن پيغام (مدت زمان مجاز استفاده از خدمات پايان يافته است) مکالمه را قطع مي کند. چه مقامي بايد به نحوه ارائه خدمات به مشتريان مخابرات رسيدگي کند؟
سلام. در جواب به آن عزيز که فرمودند دولت و مجلس هيچ کمکي به فوتبال نمي کنند به نظر شما فوتبال براي ما نان و آب مي شود؟ مشکل ديگري نداريم؟
روزنامه محترم خراسان ۳ روز است که با استفاده از GPRS قادر به خواندن ستون حرف مردم نيستم لطف کنيد اصلاحش کنيد.
از دريافت کنندگان پيامک هستم توضيحات مربوط به نحوه حذف يارانه قبلا هم از سوي مسئولان مربوطه و اصحاب رسانه اطلاع رساني شده بود بحث اين است چرا اين سازمان به گفته هاي منطقي خود مبني بر ارسال پيامک به دهک هاي بالا و با درآمدهاي ميليوني، در اين خصوص عمل نکرده؟ و اين احتمالا حاکي از عدم داشتن اطلاعات دقيق در خصوص افراد است! و يا مي خواهند براي همه پيامک بفرستند تا شايد تعدادي هم بدين طريق کم شود!؟
خدا را شاکرم که با حقوق ماهيانه ۲۵۰ هزار تومان جزو افراد با درآمد بالا هستم خيلي به خودم مغرور شدم.
به دولت مردان بگوييد ده ميليون نفر انصراف از يارانه را از بين خود و خانواده هايشان انتخاب کنند نه از من بدبخت که ۱۵ سال است مستأجرم و مانده ام و از زندگي با اين وضع خسته شده ام. لطفا چاپ کنيد.
سلام من مستأجر که جزو متمکن هاي کشور باشم پس فقراي اين کشور چه دارند. (707603) (moderator18)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۱۰:۱۹:۵۶
سلام وعرض ادب
اینجانب در تاریخ 10/10/90یک دستگاه پارس سفارشی ثبت نام کردم بعد از کش وقوس های فروان ومراجعه به نمایندگی وتماس با09644وچندین شماره دیگر وتحمل هزینه بلای تلفن واصرار خیلی راحت وبدون کمترین عذر خواهی گفتن خودروی شما تولید نمیشود وباید تبدیل کنی وما هم به ناچار وبخاطر تعطیلات تقاضای تبدیل به سمند ال ایکس را کردم که بعد از مطالعه شرایط وفاکتو فروش متوجه شدم که تا تاریخ 10/12/90سی پنج هزار تومان جریمه تاخیر لطف کردن حساب کردن ومبلغ 730000هزار تومان هم گرارنتر از شرایط اعلام شده قالب کردن .ما هم بلافاصله شکایتی تقدیم ایران خودرو کردم که تا کنون هیچ ترتیب اثری داده نشد..ه است .آنچه بجای نرسد فریا د است............ (707790) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۱۰:۵۱:۱۷
بازار انحصاری که داریم.
مشتری هیجانی که نداریم که داریم.
قیمت ها را هم به هر زوری که شده همیشه خدا می کشیم بالا که خودرو جلوه یک کالای سرمایه ای بپذیرد! و مردم بخشی از سرمایه هاشون را در قالب خودرو حفظ بفرمایند و بازار در حد فوق اشباع جاذب تولیدات ما شود!(همه جای دنیای مدرن، خودرو یک کالای هزینه بر و مصرفی است نه سرمایه ای)

حال با این شرایط، کدام مدیری به فکر افزایش هزینه ها می افتد؟! در حالیکه سیستم تامین قطعات تا دلت بخواهد نون توشه برای خیلی هاااااااا! به قیمت زمینگیر کردن خیلی هایی دیگر.

بابا، ولمون کنید تو رو خدا. امید به چی داشته باشم من کارشناس کنترل کیفیت! با فوق لیسانس از دو دانشگاه معتبرتر تهران (707858) (moderator18)
 
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۱۱:۵۱:۵۴
سلام
چند صباحی است که از درد دل پر مهر سکوت بر لب زده و خموشی گزیده ام و فقط الف میخوانیم و نت خاموش اما امروز...
دو ماه از تحویل گرفتن خودرو ملی سمند (تاکسی شهری) میگذرد شش سال درس خواندم شدم راننده تاکسی گرچه این شغل به نظر من بشدت محترم و اجتماعی است لیکن تخصص بنده نیست و به جبر زمانه یکی از آن دو نیم میلیون شغل نصیب ما شد!!!
بگذریم!
کارکرد ماشین 3000 می باشد خوردرو در تاریخ 20 اسفند 90 جهت تعویض دیسک و صفحه به نمایندگی برده شد (دقت فرمایید بعد از 3 هزار کیلومتر خودرو عیب پیدا کرده) مهندسین فنی!! ایران خودرو (دزد خودرو) بعد از بازرسی فنی اعلام کردند صفحه کلاچ گیج است!!! و شامل گارانتی نمی باشد!!!!
هزینه دریافت گردید خودرو تحویل شد!
صبح روز 22 اسفند خودرو در پارکینگ منزل روشن نشد!!! امداد خودرد با چک کردن مجدد دستور داد خودرو بر ماشین را مجدد به تعمیرگاه فوق ببرد با هزینه شخصی بنده!!!
مجدد بعد از تست خودرد اعلام شد:
1) دیسک و صفحه مجددا گیج است!!! (فقط مسیر تعمیرگاه تا منزل طی شده است) اما اینبار تعویض نمی شود زیرا طبق گارانتی باید قطعه خرد شود و بعد تعویض گردد حال این عمل باعث آسیب به دیگر قطعات خودرو میشود و مهندس فنی اعلام کرد به درک اونارو هم تعویض میکنیم!!!!
2) بعلت سهل انگاری مهندسین فنی ایران خودرد آب ناشی از برف و باران به قسمت ای سی یو خودرد نفوذ کرده و قطعه فوق سوخته است لذا باید درخواست داده شود!
3) امروز پنج شنبه 25 اسفند نود الان از تعمیرگاه اومدم خونه هنوز لبای درنیاوردم مهندس فنی اعلام کرد اگه تا شنبه رسید که هیچ اگه نه خداحافظ تا بعد از عید!!!
4) مسئول فنی اعلام کرد دیگه خسته شدم از بس بخاطر ایران خودرو با مردم کلنجار رفتم ماشینتو بزار اون گوشه میخواد درست شه آتیش بگیره بترکه فدای سرم برو از جناب نجم الدین دزد حقتو بگیر!!
5) حالا هی شماره تلفن بدید سازمان شکایات ، سازمان فلان و بهمان همتون دستتون تو یه کاسه است !
کارت سوختم شارژنداره و دنبال یه 4 لیتری میگردم برم یه 4 لیتر بنزین آزاد بگیرم بیام بریزم رو خودم آتیش بزنم خودمو خستم از این همه مردم داری و مردم سالاری!
4 ساله تو عقد موندیم و بعد از این همه درس شدیم راننده تاکسی اونم با اون همه بدبختی و بیچارگی برای ضامنین و فرسوده کردن ماشین قبلی با سود وام و وجه دریافتی این ماشین سمند ملی 17 میلیون و 500 هزار تومان برای بنده مصرف کننده در میاد!
6 فروردین 91 سر رسید قسط همین خودرو میرسه اما پولی برای پرداخت موجود نیست اقساط دیگر بماند!
دیروز سالگرد ازدواجمان بود و من از شرمندگی در خانه دریغ از ی تبریک چرا چون بیکاری امانمونو بریده دیگه چقدر بگم صبر کنیم درست میشه فلان مسئول فلان حرف و زد فلان آشنا فلان قول رو داد!
بابا چرا به داد این مردم نمیرسید اینا حرف نیست داستان نیست درده چرا این قدر دنبال پر کردن جیبهای خودتونید ؟
من نوعی به عنوان یک جوان با افتخار اعلام میکنم نه در این انتخابات و دیگر زین پس در هیچ انتخابی رای نداده و نمیدهم چرا چون شما مسئولین از راس تا پایین فقط و فقط و فقط به فکر خدمت به خودتونید و یاد دارین از مردم مایه بزارید!
اون از اون آقای به اصلاح رئیس جمهور با اون ادبیات چاله میدانی در پاسخگویی به مجلس
و اون از نماینده هایی که واقعا حیف از اون امکانات که فقط بشینن رو صندلی های مجلس به جکهای رئیس جمهورشون گوش کنن حقا که وکیل الدوله هستید نه وکیل المله
مرحوم مصدق تا 29 اسفند بدنبال ملی کردن صنعت نفت این مملکت بود و شما نماینده ها بدنبال اینکه از 13 اسفند تعطیل کنید یا از 20 اسفند واقعا برای خودم متاسفم که در عصر و در کشوری بدنیا اومدم که هم زیستی و هم نوعی و هم وطنی با این خلایق گبر شامل حالم شده
دیگه هیچی برام مهم نیست
خیلی وقته هیچی مهم نیست
دیگه مهم نیست چند ساله تو عقدم
چند ساله درس خوندم
چند ساله بیکارم
کیلومتر ها شرمنده ام
چقدر دل شکسته شدم
دیگه برام هیچی مهم نیست
مدام مردم و به فرآیندهای سیاه در آینده ای تیره و خاموش امید بدهید چه فایده
بخدا اگه یکی از این حرفها در بلاد کفر اتفاق می افتاد مسئول رو به میخ میکشیدند اما در این سرزمین اسلام ........!
خدایا ما چه گناهی کردیم که اون بلاد کفر بدنیا نیومدیم!
بی فایدست مردم این حرفا دیگه فایده نداره اینا فقط تخلیه کننده است و الا سالهاست که دیگه ما رای انداز شدیم و بعد اسم ما میشه بی بصیرتان اجنبی!

دوش می گفت این سخن دیوانه ای بی بازخواست
درد ایران بی دواست
عاقلی گفتا که از دیوانه بشنو حرف راست
درد ایران بی دواست
مملکت از چارسو در حال بحران و خطر
چون مریض محتضر
با چنین دستور،این رنجور،مهجور از شفاست
درد ایران بی دواست
با خرد گفتم که آخر چاره این کار چیست؟
عقل قاطع هم گریست
بعد آه و ناله گفتا چاره در دست خداست
درد ایران بی دواست

سعی کردم با تمام عصبانیت و ناراحتی واژه ای استفاده نکنم که مجبور به حذفش بشید خواهشا چاپش کنید گرچه چاپ هم نشد دیگه مهم نیست! (707979) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۴ ۱۲:۱۹:۵۳
دوست عزیز الحق والانصاف که با شجاعت حرف دل همه جوونهای این مملکت رو زدی..سالهاست که ما به رای انداز تبدیل شدیم...همه مسئولان فقط به فکر خدمت به خودشون هستند...و صد البته که تا رویه همین باشد:"درد ایران بی دواست" (722160) (moderator101)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۶ ۱۴:۵۲:۴۵
با سلام
از خوندن این پیام بسیار متاثر شدم . دلم برای خودم ، برای کشورم ، و برای مردم این مملکت سوخت . من خودم در مجموعه ایران خودرو کار میکنم . کاش مشکل این دوستمون فقط ایراد خودرو اش بود و می شد با ضرب و زور آچار و چکش برطرفش کرد . اما این دل پر درد نه فقط برای این دوست فوق لیسانس راننده تاکسیه ... برای من هم هست . برای خیلی های دیگه هم هست. کاش به جایی نمی رسیدیم که با هم زمزمه کنم : " درد ایران بی دوا است " اما تو این سالها گویا خیلی هامون به این نتیجه رسیدیم.
دوست من ، برادر من ، هم وطن من ، همه حرفات رو قبول دارم . اما ایران خودرو دزد نیست . دزد خودرو نیست . اینجا هم مثل هر جای دیگر این مملکت دچار ضعف های بسیاری است که شاید خیلی از آن ناشی از عوامل بیرونی باشد . آقای نجم الدین هم دزد نیست . حداقل توی دو سال گذشته زحمت زیاد کشیده . حداقل من به چشم می بینم که خدمات رو متحول کرده . اما مشکل از خیلی جاهای دیگه هم هست .
به هر حال اگه تهرانی پیشنهاد می کنم ه سر بری تاایساکو بخش CRM اونجا بچه های خوبی داره که می تونند به حرفت گوش بدهند و مشکلت را حل کنند . مطمئن باش.
بقیه مشکلات هم به قول خودت " چاره در دست خدااست ." (725291) (moderator101)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۲ ۱۱:۱۷:۰۳
افرین به اینکه یک نفر پیدا شد از سیستمی دفاع کند که در ان کار می کند . به این می گویند همیت .غالب مردم شهامت دفاع از سازمان خودشان را ندارند. (749889) (moderator18)
 
United States
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۱۲:۴۳:۳۰
سایت محترم الف
با سلام و تشکر

خبر شما را اتفاقی خوانده و ذیلا کلیه گزارش و نامه های رد و بدل شده را مسند بخدمتتان ارسال می نمایم . امید است که به اهل فن و در مسیر درست احقاق حقوق مردم گذارده و اگر برای حقیر هم کاری نشد ، نشود ولی برای این مردم بیچاره که محکوم به خریداری تولیدات باشکوه ایران خودرو هستند ؛ دردی دوا شود .
لطفا با حق تحفظ و رعایت ایمنی در مسیر عمومی استفاده و در مسیر قانونی نیز تمام کمال اجازه ارسال دارید. ضمنا ترتیب نامه از پائین به بالا بنابر ارسال می باشد .

میرزائی
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

جناب آقای نجم الدینی با سلام

پیرو نامه های الکترونیکی فراوان ؛ در تاریخ 23 / 12 /1390 فردی از شماره 44902459 تماس و فرمودند ! آیا مشکل اتومبیل شما حل شد یا خیر ! که حقیر عرض گردم خیر و بلافاصله فرصت اینکه نامشان را سوال کنم خداحافظی و قطع کردند !

امروز در ساعت 45 / 10 صبح مورخ 25 / 12 /1390 خانم اکبری از امور مشترکین تماس و گفتند مشکل اتومبیلتان را چرا نبردید تعمیرگاه حل کنید !

به ایشان یادآوری شد که قرار بود تعمیرگاه را هماهنگ تا شماره ای را برداشته تا در خصوص تعویض سیم کشی ای بی اس اقدام شود ! که ایشان ظاهرا تازه متوجه موضوع شدند و با مشورتی مجددا به این نتیجه رسسیدند که مجددا اتومبیل مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد !

توضیح داده شده که خانم کارشناس ! این کار قبلا با 16 روز خواب در تعمیرگاه 5 مورد بررسی و رسیدگی دقیق کارشناسان مجرب شما ! قرار گرفته و مجددا چراغ ای بی اس روشن شده و گاها ترمز نیز نمی گیرد. گفتند که حالا باید چکار کرد!

حقیر واقعا درمانده که به ایشان چه بگویم و در نهایت ایشان با مشورت به این نتیجه رسیده که حقیر قصد تعمیر اتومبیل و ترمز و امنیت اتومبیل که امنیت خودم و خانواده ا م است را ندارم !

ایشان پس از حدود یک ماه و اندی پیگیری پیش نهاد تعیین وقت یا در ایام عید و یا بعد از ایام تعطیلات را دادند ! که حقیر به ایشان گفتم که خدام فرد عاقلی اتومبیل خود را در ایام پنج روز عید به تعمیر گاه ایران خودرو با آن سابقه درخشان می برد که حداقل یک هفته و تا سقف یکماه نیز می خوابانند ! (البته بنا بر سابقه 16 روزه خواب و عدم تعمیر اتومبیل من در تعمیرگاه 5 ) .

جناب آقای نجم الدینی لطفا در یک کلام یا اتومیبل حقیر را تعمیرفرمورده و یا کاملا واضع و مکتوب بفرمائید که انجام نداده تا حقیر کاملا دست از این امید ناامید از شما و همکاران خدوم و صدیق ایران خودرو! شسته و به دنبال کار دیگری در تعمیر ماشین و امنیت خود و خانواده ام باشم.

میرزائی

رونوشت :
روزنامه محترم کیهان

سایت محترم الف

بازرسی ریاست محترم جمهوری

وزارت محترم صنایع

کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی

بازرسی کل کشور


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


--- On Sun, 3/11/12, CRM wrote:



_From: CRM
Subject: ‏‏هدايت: ‏‏جواب: ‏‏هدايت: IKCO Contact Us
Date: Sunday, March 11, 2012, 4:10 AM

باسلام واحترام

مشتري محترم به اطلاع مي رساند درخواست جنابعالي طي شماره نامه CRM-110714-HNNDجهت بررسي به واحد مربوطه ارسال شده است لطفا جهت پيگيري با شماره 44906339مركز تماس ايران خودرو تماس ، تماس حاصل فرماييد. با تشكر
--------------------------------------------------------------------------------
‏‏فرستنده: IKCO-Webmaster
‏‏ارسال شد: ‏‏2012/03/11 10:53 ق.ظ
‏‏به: CRM
‏‏موضوع: FW: ‏‏جواب: ‏‏هدايت: IKCO Contact Us

Sent: Tuesday, March 06, 2012 12:26 PM
To: IKCO-Webmaster; UNEXPECTED_DATA_AFTER_ADDRESS@.SYNTAX-ERROR
Subject: Re: ‏‏جواب: ‏‏هدايت: IKCO Contact Uswrote:

ubject: Re: ‏‏جواب: ‏‏هدايت: IKCO Contact Us
To: "CRM"
Date: Tuesday, March 6, 2012, 3:54 AM

جناب آقای نجم الدینی با سلام

پیرو مرقوه های قبلی و تحرک شدید شما و کارکنانتان ، متاسفانه هر دو مشکل اتومبیل حقیر هنوز حل نشده که هیچ ؛ مسئول پیگیری امور مربوط به اتومبیل اینجانب خانم اکبری و آقای سلطانی نیز در خصوص پیگیری نامه تعویض لاستیک هائی که قبلا فراخوان شده بود که تعویض شود و جالب که فراخوان توسط شرکت شما طوریست که به مشتری این فراخوان نمی رسد ! به اینجانب گفتند که چون نامه ارسالی از سوی تعمیرگاه شماره یک به بخش گارانتی های ایساکو به بخش این خانم و آقا ارجاع نشده از پیگیری معذور و در خصوص ای بی اس نیز حالا به شما خبر خواهیم داد!!!!

البته از آقای برادران مسئول محترم فنی و بازدید تعمیرگاه شماره یک جای تقدیر و تشکر دارم که کار مربوط به بازدید و تهیه نامه و ارسال آن که در هفته گذشته به شماره 90159801 زحمت زیادی کشیدند و مشکل از جائی مجددا شروع شده که این نامه به ایساکو رفته و باید از طریق خانم اکبری و سطلانی باید پیگیری شود که ایشان پیگیری کنند که خانم و آقای مربوطه نیز آب پاگی را بدست مشتریان و اینکه به ایشان در صورت عدم ارجاع مربوط نمی شود ! سوال اینجاست آقای مدیر مگر درخواست حقیر در دو فقره بوده و این خانم و آريالای در خصوص دو مورد درخواستی از طرف امور مشتریان کار حقیر را پیگیری نکرده اند !

البته این مدیریت درخشان شما که زبانزد تقریبا تمام کشور است را بیشتر از این نمی شود توقع داشت ؛ ولی آقای نجم الدینی حداقل ها را رعایت نموده و به کارکنان زیر دست تان نظارت فرمائید !!!! لطفا

بپیوست تمام مراحل و نامه های ارسالی به شما و مسئولین ذیربط کشور جهت استحضار و اطلاع از اینکه شما چه خدمات درخشانی در قبال پولی که ما مردم بیچاره به شما می دهیم ...

میرزائی

رونوشت :

روزنامه محترم کیهان
سایت محترم الف
بازرسی ریاست محترم جمهوری
وزارت محترم صنایع
کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی
بازرسی کل کشور
--------------------------------------------------------------------------------
جناب آقای نجم الدینی

باسلام

با سلام و تشکر از این همه دقت ، سرعت و کلی گوئی در جواب به مشتری شما !

دوست عزیز ظاهرا شما پس از دو ماه تازه متوجه شدی لیلی زن است یا مرد !

دوست گرامی اگر نامه ذیل را می خواندید و کمی احترام به مشتری می گذاشتید ، امروز این جوابیه مضحک را برای حقیر نمی فرستادید !

اتومبیل حقیر پس از 7 هفته که دو هفته و یک روز آن مربوطه به خوابیدن کامل اتومبیل من در تعمیر گاه بوده هنوز تعمیر نشده و آخرین موضوع پیش آمده در خصوص ای بی اس آن عیب مجددا بروز کرده و چراغ ترمز ای بی اس روشن می شود .
واما کشیدن چرخ تازه بعد هماهنگی به اصطلاح دقیق خانم اکبری و مراجعه من به تعمیرگاه شماره یک گفتند که مسئول مربوطه در دسترس نبوده ! و برو سه شنبه بیا !
در هر صورت بعد از کش و قوس زیاد و عدم وجود خانم اکبری در روز دوشنبه 9 / 12/ 90ساعت 8 الی 10 صبح در محل کار _عدم پاسخگوئی به تلفن 48228771 مجبور با تماس با آقای قازری رئیس محترم تعمیرگاه 5 شدم که هماهنگی و ....

خلاصه مقرر شد لاستیک های اتومبیل را تعویض و نامه آن را که بشماره 90159801 است که نوشته و در مرحله 57 نیز می باشد.

لطفا در راستای مشتری مداری با شکوهتان که منجر به جایزه صادراتی برای آقای نجم الدینی هم شد !!!! پیگیری کار این مشتریان بیچاره که مجبور و محکوم هستند از تولیدات بسیار سخیف شما استفاده کنند ؛ امعان نظر بفرمائید .
--- On Mon, 2/27/12, CRM wrote:
_From: CRM
Subject: ‏‏جواب: ‏‏هدايت: IKCO Cont 2012, 2:28 AM
با سلام

مشتري محترم به اطلاع مي رساند درخواست جنابعالي طي شماره نامه CRM-110714-HNND جهت بررسي به واحد مربوطه ارسال شده است لطفا جهت پيگيري با شماره 09644 مركز تماس ايران خودرو تماس ، تماس حاصل فرماييد. با تشكر

--------------------------------------------------------------------------------
‏‏فرستنده: ‏‏ارسال شد: ‏‏2012‏به: CRM
‏‏موضوع: Re: ‏‏هدايت: IKCO Contact Us
--- On Thu, 2/23/12, CRM wrote:

_From: CRM
Date: Thursday, February 23, 2012, 12:38 AM

باسلام و احترام

مشتري محترم لطفا جهت بررسي به همراه متن درخواست خود شماره شاسي خودرو ، كدملي و شماره تماس را نيز اعلام فرماييد.

با تشكر
--------------------------------------------------------------------------------

‏‏فرستنده: ikco-webmaster@ikco.com ‏[ikco-webmaster@ikco.com]‏
‏‏ارسال شد: ‏‏2012/02/23 12:43 ق.ظ
‏‏به: CRM
‏‏موضوع: IKCO Contact Us

سیستم ارتباط با ما - وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو

نام کاربر: میرزائی
آدرس ایمیل کاربر: hoshangmirzaei@yahoo.com
متن پیام:
آقای نجم الدینی
با سلام
در سایت الف مطلبی را در خصوص خدمات پس از فروش ایران خودرو دیدم و جوابیه شما !!!
ظاهرا این بی اطلاعی شما و یا با اطلاعی و فرار از حقیقت را شما می خواهید همچنان ادامه دهید !
اینجانب پس از تماس همکار شما برای تمدیدکارت طلائی اتومبیل اینجانب و اعتراض به اینکه خانم محترم حقیر پس از خرید اتومبیل 21 میلیونی که یکسال است ترمز ای بی اس آن که مهمترین بخش امنیتی آن است شرکت شما دوبار تعمیر و هنوز اشکال اساسی دارد ، دوباره دنبال فروش کارت طلائی هستید !
ایشان پیشنهاد شکایت کردند که پس از دو روز پیامکی آمد که شکایت شما بشماره 110714 ثبت شد !
پس از یک هفته فردی زنگ زندند که اشکال اتومبیلتان چیست و عرض کردم . گفتند که نمایندگی معرفی خواهیم کرد !
پس از سه هقته پیگیری و ..... بلعخره در تاریخ 17/10 / با سر در گمی و طرح اینکه اگر دوباره رفت و درست نشد چه ! تعمیر گاه شماره 5 کیلومتر 14 را معرفی و گفتم که دوبار آنجا بوده ولی !
در هر صورت در تاریخ 19 / 10 / به تعمیر گاه مراجعه و تعمیرگاه تا کنون به بهانه های مختلف که قطعه نداریم ! تحریم هستیم! و ..... بهانه گیری می کند.
پس از پیگیری از بخش های مربوطه خانم کلانتری و آقای عزیزی و آقای میرحاجی گفتند که باز هم ما تحریم هستیم و کاری برایتان نمی توانیم بکنیم !
بلعخره با پیگیری مستمر رئیس تعمیر گاه آقایی بنام قازری گفتند یدکی نداریم و منتظریم ایساکو تامین قطعات ، قطعه را بفرستد !
با پیگیری به جناب آقای نجاتی و همکار محترمشان که شاید صادقترین فرد مجموعه شما باشند وصل شدم که ایشان صادقانه گفتند که تعمیر گاه درست نمی گوید و ما قطعه را چند روز پیش ارسال و شماره آن نیز 90739911 می باشد!
با تماس مجدد با آقای قازری و دادن شماره فاکتور به ایشان بلعخره مجبور به قبول شدند و گفتند همکار من آقای عباسی اشتباه قطعه را سفارش داده ! و ما دوباره درخواست کردیم !
مجددا با دوستان عزیز مجموعه آقای نجاتی تماس و گفتند که ظاهرا مجموعه فوق تخصصی در این امر نداشته و این قطعه دومی که درخواست کرده اند نیز دو سالی است که روی اتومبیل ها بسته نمی شود و احتمالا باز دچار اشتباه هستند !
مجددا با آقای قازری تماس و به آقای عباسی وصل شدم که ایشان هم قول فردای آنروز را دادند که الحمدولله دیگر تلفنشان را هنوز جواب نداده اند ! هم آقای عباسی و هم آقای قازری !
حالا آقای نجم الدینی اینکه اتومبیل حقیر تا کنون بیش از دو هفته خواب و شش هفته پیگیری ! هنوز بلاتکلیف و من نمی دانم واقعا این قطعه با توجه به نظریه کارشناس آیا درست است یا خیر ! و آیا ما ملت باید به شما و تیم کاریتان که هیچ جوابگوئی ندارند اعتماد کنیم !
آیا ما باید جوابیه شما را که هیچ صداقت و یا همان اولگارشی همکارانتان که تلفنی به عرض می رسانند و هیچ صحتی هم ندارد ؛ باید باور کنیم !
لطفا در صورت احساس مسئولیت به عنوان مدیر عامل یک شرکت خودرو ساز بزرگ ! تماس حاصل تا تمام اسناد مربوطه و موارد بی مسولیتی همکارانتان که به بدترین وجه جواب مشتری را با بی مسئولیتی نیز می دهند را ارائه دهم ...
با تشکر / میرزائی 3 /11/ 1390
ونوشت :
- روزنامه محترم کیهان
- سایت محترم الف
- کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس
- وزیر وحترم صنایع
- دفتر محترم بازرسی ریاست جمهوری

00000000000000000000000000000000000000000000000000

با سلام

با آنکه می دانم مجددا شما امثال حقیر را باز سرگردان و سرکار می گذارید و در نهایت با یک عذر خواهی تاخیر تقریبا 6 هفتگی خود و عدم کاردانی خود و همکارانتان و عدم صداقت در مشتری مداریتان را می خواهید توجیه کنید و این نیز بهانه است چون من قبلا این موارد را اعلام و شما با مراجعه به شماره فوق که دادم می توانستید آنرا استخراج کنید و صرفا به دنبال وقت گذرانی و توجیه هستید ولی بماند .

شماره شاسی be607096 شماره ملی تلفنن
میرزائی

رونوشت :

روزنامه محترم کیهان
سایت محترم الف
بازرسی ریاست محترم جمهوری
وزارت محترم صنایع
کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی
بازرسی کل کشور

--------------------------------------------------------------------------------

توجه: لطفاً این ایمیل را به آدرس IKCO-Webmaster ریپلای نکنید. در صورت نیاز به پاسخدهی در هنگام ریپلای، آدرس ایمیل خود کاربر را جایگزین فرمائید. (708133) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۵ ۱۷:۳۳:۱۵
بسمه تعالی
با سلام
من یک ماشین پژوپارس ای ال ایکس گرفتم 10 مشکل برای ایران خودرو نوشتم وارسال کردم برام ایمیل اومد با فلان شماره تماس بگیر جالب وقتی تماس گرفتم فردی رو معرفی کردند که ازطریق ایشون اشکالات وسوالات خودم پیگیری کنم ولی هربارزنگ زدم کسانی که تلفن بر می داشتند با ناراحتی میگفتن همچین شخصی وجود ندارد.لذا منصرف شدم واعتقاد دارم کسانی که این همه پول گرفتند وآپشن های ماشین حذف کردن مدیونند وبه نظر یک تدلیس در معامله است بخدا ایرادات اساسی داره که نمی دونم چطورمهر کنترل کیفیت زدند.من بعنوان یک مشتری چون حداقل یک جواب هم نگرفتم راضی نیستم. (708683) (moderator18)
 
جواد ملازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۷ ۱۱:۵۴:۴۳
سلام بر دوستان سایت الف
این متن مربوط به ایران خودرو را خوندم گفتم بهتر شما در موردسایپا بدونین تا یه موقع دوستان فکر نکن ما سایپا سوارا بهتر سوار میشیم حالا میگم
دو سال پیش ما یه پیکان مدل 57 گرفتیم تا مثلال با وام 4 درصدی بتونیم ماشینه صفر بگیریم شش ماه خرج این ماشین کردیم تا درست ش بعد گفتن تحویل بدین مام از همه جا بی خبر بردیم تحویل دادیم بعد از دو ماه گفتن برین بانک ملت رفتیم وقتی رفتیم چشمتون روز بد نبینه از شرایط وام آريالا هی ما میگفتیم مگهخ وام خودروهای فرسوده یه ضامن نمیخواد دوستان میگفتن همینه که هست دو تا ضامن میارس اونم کارمند رسمی نمیتونی وامتو برگردون آقا مام سند خونه بردیم ضامن حساب جاری دار بردیم نه که نه به هیچ صراطی مستقیم نبودن رفتیم بخشنامه بانک مرکزی آوردیم گفتن نه رفتیم بازرسی بانک مرکزی زنگ زدیم گفتن آره بانک گفت نه آخرش به این نتیجه رسیدیم که التماس کنیم اتفاقا جواب داد بالاخره راه قانونی باز شد سرتو درد نیارم بعد از یک هفته وام مبارکو گرفتیم رفتیم برگرو دادیم سایپا گفتن باید 500.000 تومن دیگه بدی مام گفتیم چرا گفتن بانک این مبلغو به عنوان کارمزد برداشته مام از همجا بی خبر گفتیم سود و اولش گرفتن گفتیم اشکال نداره پولو دادیم رفتیم دفترچه قسطو از بانک گرفتیم دیدم باید 7.700.0000 تومن بدیم ما دهنمون اندازه چی باز موند شاکیت فرستادیم بانک مرکزی که الان 9 ماهه دارن جواب میدن بگذریم بریم سروقت ماشین 132 صفر کیلومتر ما از نمایندگی اینو درآوردیم بعد بردیمش اتومات کردی چشمت روز بد نبینه هفته اول لنت ترمزش بردو نمایندگی عوض کردم هفته بعد استارتش ایراد داشت تازه هفته سوم فهمیدم صندلی رانندش پشت گردنیش ایراد داره برا اینکه مشتری نفهمه برعکس انداختن بردم نمایندگی جلوی خودم با پیچگوشتی صندلی رو سوراخ کرد بزور فرو داد تو مثلا درستش کرد هفته چارم تازه لنتو استارتشو که تعمیر کرده بودن دوباره خراب شد بردم بیرون دیدم لننته چینیه استارته ام دسته دوم جفتشو عوض مردم هفته بعد جفت لاستیکای جلوم که اتفاقا کار برادرای مالزی بود ترکید اونام که جزو گارانتی نیست عوض کردم هفته بعدش باطریش خراب شد اونم نمانیدگی گفت جز گارانتی نیست گفتیم بابا بعد از دو ماه این باطری فاسد شده گفتن به مار ربط نداره انوم خودم عوض کردم تازه در صندوق عقب بالا پائینه ماشینم انگار با قلم مو رنگ مردن همجاش لکه رنگه تورو خدا یکی پیدا بشه بیاد از سایپا شکایت کنه چی میشه .
آقا دمتون گرم عیدتون مبارک (711389) (moderator18)
 
جلیلی
۱۳۹۰-۱۲-۲۷ ۲۲:۴۰:۲۶
من یه خودرو سمند ال ایکس به شماره شاسی bf235320 رو تا حالا چند بار واسه یک ایراد مشخص بردم نمایندگی و هر بار بعد از هفت تا 10 روز خواب ماشین رو بدون اینکه مشکلش حل بشه تحویل من داده اند.برای تمدید کارت طلایی هم امداد خودرو 1200000 تومان ازم پول گرفته و هر بار هم میگم مشکل من حل نشده نمایندگی میگه همینه که هست.برو شکایت کن!
چند بار هم شکایت کرده ام و جز کد پیگیری چیزی نصیبم نشده.
واقعا به حال این ملک و اینملت زار زار باید گریست. (712316) (moderator22)
 
Mehbod
۱۳۹۰-۱۲-۲۸ ۱۰:۲۹:۱۷
تا وقتی این بازار انحصاری و در کنار اون عدم کنترل و نظارت موثر بر ارایه خدمات و کیفیت محصول از جانب دولت، که به وجود آورنده این انحصار هم است ،وجود ندارد وضع مصرف کننده بهتر این نخواهد شد . من بیش از یک ماهه که پیش پرداخت خرید یک دستگاه خودرو رو در شیوه خرید نقد و اقساط به ایران خودرو پرداخت کردم . ایران خودرو متعهد بوده که ظرف یک ماه خودرو رو به خریدار تحویل بده ! چون موعد تحویل خودرو نزدیک تعطیلات نوروز هم بود ، خانواده برای مسافرت برنامه ریزی کردند . ولی حالا شرکت محترم ایران خودرو می فرمایند خودرو آماده تحویل نیست . ما قبلن هم از طریق نمایندگی پیگیری کردیم گفتند اگه قبل از اسفند قرار داد بستید حتمن بهتون میدن ! ولی اسفند هم تموم شد ! خبری از خودرو ما نشد ! فکرشو بکنید که همه برنامه های مسافرتون به هم بریزه ! خانواده ای که بعد از یک سال کار بی وقفه شما انتظار داره یه دو هفته ای هم به اونا اختصاص بدی ! چقدر ناراحت میشند ! اگر ایران خودرو احترامی برای مشتریانش قائل بود . باید حداقل دو هفته زودتر اعلام می کرد که ما نمی تونیم خودرو رو تحویل بدیم تا ما بتونیم برنامه مسافرتمون رو به شکل دیگه ای برنامه ریزی کنیم ! تو هر جای دنیا این اتفاق بیافته اون فروشنده رو جریمه می کنند ! (712921) (moderator22)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۲-۲۸ ۱۵:۵۵:۴۳
اینجانب اواسط شهریور ماه امسال یک دستگاه خودروی پژو 206 صندوقدار از ایران خودرو خریده ام بعد از گذشت شش ماه و با 12000 کیلومتر کارکرد دسته موتور شکست با امداد خودرو تماس گرفتم گفتند این ایراد از قطعات معیوب است و ما فراخوان داده بودیم سوال من اینجاست که واحد کنترل کیفیت قطعات ایران خودرو وجود دارد یا خیر؟ اگر این اتفاق در جاده برای بنده حاصل می شد مسئولیت آن با کیست؟ (این اتفاق دقیقاً دو هفته قبل تر برای دوستم افتاد که الاقضی ایشان هم مرداد امسال ماشین را تحویل گرفتند برای ایشان بجز شماره تمامی قطعات موتورش را طول یک ماه عوض کردند) معیوب بودن قطعه اصلی ماشین ناشی از کدام مدیریت صحیح است؟ بابا کو گوش شنوا پیدا کردین به ما هم بگین. (713502) (moderator22)
 
رضا
۱۳۹۰-۱۲-۲۸ ۱۸:۱۱:۳۷
سلام بر الف و الف دوستان

من فقط یک خواسته دارم از نمایندگانی که واقعا خود را نماینده مردم میدانند بخصوص جناب توکلی، نادران، مطهری و . . .

اونم اینه که یک فکر اساسی برای این وضعیت خوردوسازی داخلی بردارید شما را بخدا این حق الناسه خیلی بده برا جمهوری اسلامی که اینجوری تو جیب مردم خودش دست کنه و مالشون رو بخوره

اونم این مردم که تا حالا پای خیلی چیزا واستادن

بی کیفیتی خودروهای داخلی داره به قیمت جون مردم تموم میشه . اکه پلیس آمار خودروهای تصادفی توی جاده ها رو بده اونوقت می بینید که فقط سرعت بالا و کجی جاده و . . . عامل تصادف نیست بلکه کیفیت پایین خودروها یکی از عوامل یا مهم ترینشه

یه بار دیگه از طرف این مردم خواهش میکنم از نمایندگان راست و چپ و هر کی دلش برا این مردم میسوزه به کاری بکنید با خصوصی سازی یا آزاد کردن تعرفه (با کم کردن تعرفه ) واردات خودرو یا هر راهی که به عقلتون میرسه

حتی می تونید برا فضا سازی یک نظر سنجی در این باره توی سایت بزارید

از الف خواهش میکنم اگه این نظر رو پخش نمیکنه لااقل به گوش نمایندگان برسونه
در این زمینه حرف برا گفتن زیاده و خودتون نظرات مردم رو دیدین ولی

در خانه اگر کس است یک حرف بس است (713638) (moderator22)
 
فرهاد
Germany
۱۳۹۰-۱۲-۲۸ ۲۱:۵۱:۰۸
من جای شما بودم، با این قلم قشنگی که دارید، یک رمان یا یک داستان کوتاه، از اون داستان های طنز تلخ عزیز نسینی، از این ماجراهایی که به سرتان آمده می نوشتم. خوب فروش می رفت و شما هم معروف می شدید. (713863) (moderator22)
 
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۰۸ ۲۳:۲۴:۰۱
سلام از صنعت خودروسازي در مجلس تحقيق وتفحص كنيد. (718939) (moderator101)
 
صفورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۱ ۰۰:۰۷:۲۹
خودرو 207 صفر کیلومتر رو قبل از تعطیلات عید خریدم . هفته اول عید دیدم روغن ریزی داره . رفتم نمایندگی شهرک غرب ، پل مدیریت و آزادی ، اما یا تعطیل بودن و یا حاضر نشدن ماشین رو ببینن . خلاصه گفتن زنگ بزن 09644 و وقت سرویس بگیر ، تازه اونم ساعت هفت صبح . روز سه شنبه زنگ زدم و ساعت ده دقیقه از هفت گذشته بود که گفت ظرفیت امروز تکمیل شده است . آدرس یک نمایندگی در خیابان تیموری را داد اما اونم گفت وقت نداریم و ماشین رو ندید . خلاصه مجبور شدم برم بیرون و ماشین را سرویس کنم . تعمیرکار گفت مشکل فیلتر روغن چینی هستش که کارخانه استفاده میکنه . خلاصه خدا به داد من برسه با این ماشین که اولش اینجوری شروع کرده به بازی در آوردن و اینم از خدمات پس از فروش . (720369) (moderator101)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۳ ۱۰:۵۹:۲۶
سالها از حمایت دولت از خودروسازان میگدردواین حمایت با گرفتن انواع گمرکیهای سنگین از خودروهای خارجی است اما ماحصل ان برای مردم خرید ماشینهای بی کیفیت وگران داخلی است که عدم رضایتمندی مردم رادرپی داشته است واقعا باید این حمایتها ادامه داشته باشد (721588) (moderator101)
 
سینا
۱۳۹۱-۰۱-۱۴ ۲۲:۴۴:۲۲
منم 206 صفر گرفتم باک ایراد داره ولی تعویض نمیکنن (722888) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۵ ۰۰:۴۱:۰۸
دوستان..کمی هم به خودمون بر می گرده...نخرید...برادر من...نخرید دوست من.....سال 83...405 صفر خریدم که مطمینم از الانی ها کیفیتش بهتر بود...باز هم هزاران ایراد داشت...الان 7ساله یک جیپ آهو مدل 63 دارم...فرسوده است از لحاظ سنی اما خدا شاهده هیچ آزار و اذیتی نداره.....روزی هم که به زور از من بخوان بگیرنش می برم آتیشش میزنم....که آهن قراضه اش هم نصیب این دو خودرو ساز نشه...اینقدر بی احترامی به مشتری...اینقدر قطعات بی کیفیت...یکبار برید جلوی نمایندگی ببینید ماشینهای نوزاد چه ایرادهای مسخره ای دارند (722988) (moderator101)
 
ﺷﻌﻴﺐ ﻧﻈﺮﯼ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۱۸ ۰۱:۱۶:۰۳
ﺩﺭﺗﺎﺭﻳﺦ ۳/۱۱/۱۳۹۰ﺩﺭﻧﻤﺎﻳﻨﮕﺪﮔﯽ ﺟﻠﻴﻠﻴﺎﻥ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺭﻭﺁﯼ ﺳﺎﻝ ﺑﻨﺪﻩ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﺩﻓﺮﺍﻧﺴﻳﻞ ﺷﺪﻩ.ﻫﻨﻮﺯ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯﻩ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﺍﻳﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻪ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻪ.ﺍﻳﺮﺍﻧﺨﻮﺩﺭﻭ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﺑﺎﺭﺯ ﮐﻼﻫﺒﺮﺩﺍﺭﯼ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﻴﺸﻪ .ﺑﻨﺪﻩ ﺭﺍﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻴﺪﻡ
۱.ﻭﺑﻼﮔﯽ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﺎﮐﻴﺎﻥ ﺍﻳﺮﺍﻧﺨﻮﺩﺭﻭ ﺗﺸﮑﻴﻞ ﻣﯽ ﺩﻫﻴﻢ
۲.ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻴﻢ ﺗﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺎﮐﻴﺎﻥ ﻭﺯﻳﺎﻥ ﺩﻳﺪﮔﺍﻥ ﺍﻳﺮﺍﻧﺨﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﻭﺑﻼﮒ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﮐﻨﻨﺪ
۳.ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺷﺎﮐﻴﺎﻥ ﮐﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻼ ﭼﻨﺪ ﺩﻩ ﻫﺰﺍﺭﻧﻔﺮﯼ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ ﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺗﻴﻢ ﻭﮐﺎﻟﺖ ﮐﺸﻮﺭ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﻳﻢ.
۴.ﻃﺮﺡ ﺷﮑﺎﻳﺖ ﻣﻳﮑﻨﻴﻢ ﺑﺎ ﺩﻫﻬﺎ ﻫﺰﺍﺭﺷﺎﮐﯽ
۴.ﺍﮔﺮﻧﻔﺮﯼ ﻣﺘﻮﺳﻂ ۳۰ﻫﺰﺍﺭﺗﻮﻣﺎﻥ ﺩﺭﺍﯼ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺣﻖ ﺧﻮﺩ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻧﻤﺎﻳﻴﻢ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺯﻳﺎﺩﺷﺎﮐﻴﺎﻥ ﭼﻪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺍﯼ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.ﻭﺑﺎﻟﺒﻄﺒﻊ ﻫﻴﭻ ﻣﺴﺌﻮﻟﯽ ﺑﺮﺍﺣﺘﯽ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﻳﻦ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﺩ
ﺑﺎ ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﻳﺖ ﻭﺯﻳﻦ ﺍﻟﻒ .ﺷﻌﻴﺐ ﻧﻈﺮﯼ (727232) (moderator101)
 
فری
United States
۱۳۹۱-۰۲-۱۸ ۱۱:۱۳:۵۵
مقصر نمایندگان مردم هستند . باستی اگر بفهمند که نماینده مردم هستند نه نماینده شرکتها و نماینده دولت بنابراین بایستی از حقوق مردم دفاع نمایند . نماینده دفاع نماید . بایستی واردات خودرو خارجی به تا 5 سال کارکرده آزاد شود . اونوقت این شرکتها اینگونه تولیهای بنجل و خرابشان را به ایرانی قالب نمیکنند و مجبور میشوند که محصولات خود را بروز نمایند . چرا ما بایستی سوار پراید و پژویی شویم که پلتفرمش مربوط به 25 سال قبل است و در سال 15000 نفر را میکشد !!!؟؟؟ چرا همش مردم ایران را اذیت میکنین ؟؟!!! (772506) (moderator18)
 
حسن
۱۳۹۱-۰۳-۲۲ ۱۲:۳۷:۵۶
به استحضار مدیر عامل محترم ایران خودرو برسانید که خودروی سمند پایه گاز سوز با تاخیر خیلی زیاد به دست مشتریان می رسد . شاید برخی افراد بر اساس قول ایران خودرو در قرارداد با مشکلات زیادی مواجه شده باشند (828324) (moderator19)
 
مجتبی
۱۳۹۱-۰۴-۰۹ ۱۷:۳۷:۵۷
با سلام اینجانب سید مجتبی نعمتی یک محصول از شرکت ایران خودرو به شماره موتور 14790048838به شماره شاسی cf058937در تاریخ 08/90از شرکت ایران خودرو تحویل گرفتم مبلغ 18میلیون تومان این ماشین با چکهای صادره برای من ابخورده است از همان ابتدا مشکل روغن ریزی ماشین پایه گاز سوز شروع شده با هزار تا بدبختی مشکلش حدودا حل شد پس از 11هزار کیلومتر رانندگی ماشین در حال رانندگی دیدم خفه کرده و اصلا گاز نمیخورد بعد دیدم صدایی وحشتناک از ماشین داره در میاد اومدند گفتن ماشین واشر سرسیلند سوزانده مدت 18روز در نمایندگی اسلامشهر رمضانی ماشین خوابید بعد از 18روز رفتیم ماشینو برداشتیم 2کیلومتر راه نرفته تسمه هیدرولیک ماشین از جا دراومد اومدند گفتند اشکال پیش میاد ما هم گفتیم بر منکرش لعنت بله ،در خواست خواب ماشینو کردیم به 09644اصلا معلوم نشد چی گفتند برو نمایندگی رفتیم نمایندگی گفتند به ما مربوط نمیشه زنگ بزن 09644اقا خلاصه ما بیخیال این خواب ماشینمون شدیم الان هم هر روز صبح استارت میزنیم صدای تسمه هیدرولیک ماشین وحشتناک صدا میدهد بعد از مدتی رانندگی قطع میشود دوباره زنگ زدیم مرکز شکایت ایران خودرو گفتند اندکی صابون خشک بزنید درست میشه خلاصه اقا درست نشد ما با صداش کنا اومدیم امروز مورخ 09/04/1391رفتم از اسلامشهر تا ازادی یه کتاب بخرم وسط ره بعد از خیابان نواب در خیابان ازادی ماشین دیدم اصلا کار نمیکنه گاز کم میخوره تازه یه مشکل دیگه هم بعد از تحویل گارانتی و تعویض واشر سرسیلندر ماشین داشتم ماشین اصلا در سرعت 120انگار داره موتورش از جا درمیاد اقا ما با اینشم کنار اومدیم ولی دیگه اگه هی بخواد خراب بشه ما هرروز 50دقیقه صبر کنیم تا امداد خوردو بیاد بخدا کار و زندگی داریم که نمونه اش امروز انقدر طول کشید بیخیال شدیم گفتیم اقا ما نخواستیم میگن نه این هم شماره پیگیریش 12603125مورخ 09/04/1391.اقا خلاصه همش ایراده تو را به امام حسین ما 18میلیون پول ماشین دادیم مسولین ایران خودرو چه جوابی برای یک مشتری عادی که فقط حداقل انتظارش داشتن یک وسیله نقلیه برای این که کار او را اسان کند دارند .شما باشید بقیه این چکهای ماشین را به کدام دلخوشی پاس میکنید .خیلیها به من گفتند از ایران خودرو ماشین نخر من به خدای احد و واحد قصد خرید محصوا اوانته ایران خودرو را داشتم که در ان زمان 24میلیون تومان بود یا خودروی ورنا که حدود 20میلیون تومان ارزش داشته است ولی بخاط اینکه و فقط و فقط بخاطر حمایت از تولید کالای ایرانی و اینکه چند تا جوان مثل من نان بخورند این ماشین را خریدم اکنون که رضایت من را جلب نمیکند هیچبدتر هر روز جنگ اعصاب و اعصاب خودی و اینکه تو جاده کی مرا میخواهد بگذارد در هروز بیرون اوردن این ماشین از خانه دارم خودتان بروید چک کنید و لیست خرابیهای این ماشین را ببینید crmمرکز حمایت از مشتری اینجانب کارشناس ارشد مدیریت مالی هستم م مفهوم crm را خوب درک میکنم .به کارشناسان شما پیشنهاد دادم اقا ما مشتری مداریو محصول گرانتی شمار را نمیخواهیم ولی نمیتوانیم سر یه فرد و هموطن خود را با فروختن این ماشین کلاه گذاشته و زمینهای عذاب او و خانواده او را فراهم کنیم .گفتیم کار شناس شما قیمت بگذارد هرچقدر که این ماشین میارزد .من خو با هزینه شخصی خودم مابه التفاوت تعویض این ماشین با یک محصول دیگر از شرکت خوتان را که خودقبول دارید میدهم (آقا من از این حرفهای که دارم میزنم شرمندم امیدوارم مجامع بین المللی و کسانی که حداقل اندکی معنی مشتری مداری را درک میکنند من را ببخشند )و ان را تعویض کنید .حال شرکت ایساکو اگر ماشین شما از این بدتر هم باشد من باز کالای ایرانی خواهم خرید فقط جواب من را بدهید من کی با امنیت خاطر میتوانم ماشین خود را به قصد مسافرت از درب خانه به امید روزی که خراب نشود از منزل بیرون بیاورم حال با این تن لش و جسد اهنی که در دستم مانده چه کنم واقعا چه جوابی دارید .منتظر هستم . (867119) (moderator102)
 
یی
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۰۰:۲۴:۰۹
سلام به وقتش همه دم از مسلمانی میزنیم . ولی بعد از انسانیت هم میگذریم . وهیچ کس هیچ چیزی را گردن نمیگیرد .همه حرف زیاد میزنیم .ادمای بی عملی هستیم هرکی تو کارش یه جوری کم کاری میکنه اونی که درستکارم که باشه عقب میمونه .باتشکر (2866276) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.