نظر منتشر شده
۱۳۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 457418
قاليباف در پاسخ به برخی اظهارات:
شمايي که 13 سال مسئولیت مترو را برعهده داشتید، 8 سال فعالیت تان را با آن 5 سال زيرنظر ما مقایسه كنيد/ هميشه پست هایی بالاتر از ما داشته اید
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
متن سخنان قالیباف در مراسمی در دریاچه شهدای خلیج فارس در زیر می آید:

هم اکنون مسائل زیست محیطی برای شهروندان تهرانی مهم و کلیدی است . امروز همه دنیا از جمله مردم کشور ما در شهرهای کوچک و بزرگ به این باور رسیده اند که اگرمسائل زیست محیطی حل و فصل نشود و به آن توجهی نشود کیفیت زندگی درشهرها افزایش نمی یابد.

وقتی هوای شهر تهران آلوده می شود هیچ کدام از فعالیت ها و پروژه های شهری دیده نخواهد شد. وقتی گرد وخاک در جغرافیای کشور ما زندگی هموطنان را مختل می کند قطعا هیچ کدام از کارهای خوب در آن جغرافیا به چشم نخواهد آمد.  تصفیه خانه شهدای خلیج فارس، آب دریاچه را به صورت 400لیتر درثانیه تصفیه خواهد کرد.

یکی از دغدغه های همیشگی من که اهالی رسانه نیز به آن کمتر توجه داشته اند این است که ما در حوزه شهربازی برای تفریح خانواده ها در کنار فقیرترین شهرهای دنیا قرار داریم. شهربازی هایی که هم اکنون در شهر تهران وجود دارند نیز کوچک و غیرپیشرفته هستند.

انتقاد درست و سازنده می تواند از خطاها جلوگیری کند و کارها را با دقت بیشتر پیش ببرد. گاهی جملات و حرف هایی از برخی افراد گفته می شود که انصاف در آن وجود ندارد، افزود: جا دارد امروز و در این مراسم درباره برخی سخنان توضیح بدهم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ما در 12 سال گذشته نشان دادیم که در انجام کارها سلایق سیاسی موضوعیت ندارد، گفت: هر کسی که در نظام اسلامی به نظام ولایی و باورهای دینی اعتقاد دارد، متخصص و خدمتگزار است توانسته و می تواند در شهرداری پایتخت فعالیت کند. در این سالها هیچ گاه همانند کسانی که وقتی به قدرت می رسند اعلام کنند که همگی باید ازحزب ما باشند و اگر نیستند کنار بروند، رفتارنکردیم. درتمام این سالها مورد انتقاد هر دو جریان سیاسی کشور بوده ام تنها به این دلیل که به میل آنها رفتارنکردم.

وقتی 60 درصد خانواده های ما درآمد ماهانه شان کمتر از 1 و نیم میلیون تومان است از خدا دور می شوند، ما باید بتوانیم سعادت اخروی و دنیوی مردم را تامین کنیم. باید شرایطی را مهیا کنیم که بتوانند بندگی خداوند را کنند.

برخی گاهی اوقات موضوعاتی را مطرح می کنند و حرف هایی می زنند که با طرح آنها تنها به فکر مطرح کردن خود هستند. می گویند طی ده سال اخیر شهر را نابود کردند، امروز شهرتهران را نگاه و با گذشته مقایسه کنید البته کسانی این سخنان را مطرح می کنند که خودشان بیشتر از ما در این شهر فرصت داشتند اما اقداماتی انجام نداده اند. همیشه در پست هایی به مراتب بالاتر از ما قرار داشته اند اما هیچگاه اقدامات و عملکرد خود را مطرح نمی کنند. درگفتن برخی از حرف ها واقعا بی انصافی وجود دارد.

وی با بیان اینکه کل بزرگراه های تهران تا سال 84 تنها 304 کیلومتر بوده است. امروز بزرگراه های پایتخت به 533 کیلومتر رسیده و تقریبا دو برابر شده است. ما همیشه از ساخت بزرگراه نواب به نیکی یاد کرده ایم، اما واقعا ساخت این بزرگراه چقدر زمان برده است؟ برای ساخت بزرگراه امام علی(ع) 12 هزار خانه جابجا شد (تملک)، 57 پل بزرگ بر روی این بزرگراه ساخته شد و اینها در حالی بود که یک روز تاسیسات شهری برای ساخت این بزرگراه که شمال و جنوب شهر را به هم متصل می کنند، مختل نشد.

تا قبل از سال 84 یک متر تونل ترافیکی در شهر نداشتیم برای ساخت تونل رسالت 11 سال زمان صرف شد؛ 70 درصد هزینه تونل صرف شد اما 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در حالی که هم اکنون بیش از20 کیلومتر تونل درشهر تهران وجود دارد که با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. کل پل در شهر تهران تنها 157 پل بود. خوشبختانه تعداد این پل ها امروز به 333 پل رسیده است، ما دوربرگردان ها را جمع کردیم و  تقاطع های غیر همسطح کارشناسی شده احداث کردیم .

البته دولت ها نیز با این عزیزان که هم اکنون این سخنان را مطرح می کنند همیشه همراه بودند و حتی نسبت سببی و نسبی میان مسوولان دولت و مترو درگذشته وجود داشت. با همه این اوصاف تا سال 84 با احتساب خط 5 تنها 70 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته شده بود . من یک روز گفتم شمایی که 13 سال مسئولیت مترو را بر عهده داشتید  و ادعا می کنید که این کاره هم بودید و حتی 5 سال در دوره مدیریت ما و زیر نظر ما مسئولیت مترو را بر عهده داشتید، حداقل این 5 سال که زیر نظر ما بودید  با آن 8 سال مقایسه کنید و ببینید در آن 8 سال چه کارهایی صورت گرفت و در مقابل، این 5 سال پیشرفت چگونه بود؟.

ان شاء الله تا پایان بهار امسال خطوط متروی تهران به 300 کیلومتر خواهد رسید. درحالی خطوط متروی تهران تکمیل می شود که ما هم تحریم داخلی و هم تحریم خارجی بوده ایم . باید اعلام کنم که شرکت واگن سازی مترو نیز از ابتدای سال در سه شیفت کاری فعالیت خواهد کرد. می گویند تنها به سخت افزار شهر توجه شده است. بیش از 50 درصد از زیرساخت های شهر تهران در ده سال اخیر ایجاد شده است.

هرکس وارد پایتخت می شود تفاوت را نسبت به قبل متوجه می شود. ما بدون ایراد نیستیم اما قطعا اشکالات ما از آن عزیزان کمتر است و خروجی ما بیشتر بوده و از خداوند متعال می خواهیم به ما کمک کند. نباید چون بلد نیستیم کاری را انجام دهیم غرغر کنیم. حسادت گاهی اوقات باعث می شود حرف هایی زده شود که اصلا درست نیست؛ کینه و حسد برای هیچ جامعه ای بخصوص جامعه اسلامی مناسب نیست. حیات هر جامعه ای بستگی به کاری دارد که در آن جامعه انجام می شود، گفت: 90 درصد جوانان فارغ التحصیل ما اکنون بیکار هستند و باید فکری برای این عزیزان کرد.

در حوزه فرهنگی نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم؛ قریب به 400 مسجد در شهر تهران یا ساخته و یا نوسازی و یا تجهیز کرده ایم. تعداد صندلی های سینما و سالن های تئاتر که در سال های اخیر ساخته شده است قابل مقایسه با قبل نیست اما ما دیگر نمی توانیم که هنرمند تربیت کنیم.
قالیباف با اشاره به اینکه در حوزه رسیدگی به محرومین و توجه به معلولین نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم تاکید کرد: بانوانی در این شهر سرپرست خانوار هستند و در خانه های استیجاری زندگی می کنند. از تک تک این عزیزان بپرسید که آیا شهرداری تهران به آنان مراجعه کرده است یا نه ؟

چندین هزار نفر درطول روز درگرمخانه های شهرداری تهران تر وخشک می شوند. اما امروز 19 درصد زباله های شهر تهران در مبدا تفکیک می شود که این  مقدار در گذشته فقط 4درصد بوده است . ما حداقل دو مجموعه بزرگ تبدیل زباله به برق را راه اندازی کرده ایم و درآینده ای نزدیک بیش از دو سوم زباله های تهران به برق تبدیل خواهد شد.

این مقدار فضای سبز از دهه 60 تا سال 84 فقط 18 هزار هکتار بوده است اما هم اکنون فضای سبز و کمربند سبز پایتخت به 39 هزار هکتار رسیده است .

 من به آن عزیزان که می خواهند حرفهایشان شنیده شود باید بگویم قرار نیست پیشرفت ها را نادیده بگیرند .امروز اگر می خواهیم گزارشی بدهیم باید به سایر کشورها نیز نگاه کنیم .ما از مردم عذرخواهی می کنیم که زیبنده و در شان آنان نتوانستیم خدمت کنیم اما اعلام کنیم که انصاف نیست دربرخی از مقاطع سیاسی سخنانی مطرح شود که درست نیست.
تمام پروژه های نیمه تمام شهری در یکی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. تنها امکان دارد پروژه شهید شوشتری به بهره برداری کامل نرسد، البته جا دارد از مقام معظم رهبری برای کمک به پیشرفت این پروژه تشکر کنم زیرا پروژه شهید شوشتری از مراکز مهم نظامی، امنیتی و زیست محیطی عبور می کند.
 
کلمات کلیدی : قالیباف، محسن هاشمی
 
نادری
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۲۶:۱۲
پریروز دریاچه چیتگر بودم و یک دور کامل با همسرم دور دریاچه زدیم..لذت بردیم و کیف کردیم..مردم همه در حال تفریح و عکس انداختن..میخواستم از همینجا به دکتر قالیباف پیام بدم که خدا پدر مادرت رو بیامرزه و هرچی از خدا میخوای بهت بده..خدا نگذره از اونایی که بخاطر قدرت صبح تا شب دارن برای خراب کردنت نقشه میکشن ویک مشت تحصیلکرده الحق بیسواد تحت تاثیرشون قرار دارن..مترو میرم میگم خدا پدرت رو بیامرزه..بی آرتی سوار میشم میگم خدا پدرت رو بیامرزه..خیلی مردی...اینو بدون خدماتت پیش خدا ماجور هست همانطور که کرباسچی خدماتش در تهران یادگاری مانده و پیش خدا اجر داره..ازت خواهش میکنم اگر دولت(چه دولت پیش و چه فعلی)پول واگن برای مترو یا اتوبوس نمیده به رهبری نامه بنویس و راه حل بخواه چون واقعا در مواقع پیک جمعیت مردم در حال له شدن هستند..این پیام رو دادم که بدونی فارغ از هوچی گری سیاسیون و سیاهی لشگرهایشان مردمی هستند که فارغ از جناح وجناحبازی حواسشون هست کی داره بهشون خدمت میکنه و داره کار میکنه براشون حتی اگر بدلیل پروپاگاندای رسانه ای چندصباحی بتونن خدماتش را یا پنهان کنند یا نقمت نشان دهند.امروز داشت تلویزیون بازدید شما از تسویه خانه چیتگر را نشان میداد به دلم افتاد به خاطر گردش امروزم در دریاچه که خیلی بهمون خوش گذشت این پیام رو بزارم..راستی دکتر برای اینکه بدونی ما حواسمون هست میخواستم برای کند پیش رفتن پروژه شهربازی هزارویک شب که بدست شما شروع شده و بزرگترین شهربازی منطقه خواهد بود گله کنم چون معلوم نیست با شروع به کار شورای شهر جدید و انتخاب شهردار جدید سرنوشت این پروژه به کجا بکشه و امید داشتم تا شما هستی این پروژه را تمام کنی..بخاطر همه چیز ممنون دکتر..بخاطر دهها پارکی که مثل پارک علم وفناوری،مرکز شهردخت،بوستان توان(ویژه معلولان)،بوستان جوانمردان و آبشار و ولایت و گفتگو وایرانشهر با چندین سالن تاتر که بنا کردی..بخاطر ساختن بزرگترین مجموعه نمایشی کشور در منطقه 15(پردیس تاتر تهران که دوماه پیش افتتاح شد)...بخاطر ساختن تونل نیایش و پل طبقاتی صدر و اتوبان امام علی(ع) و همه کارهای عمرانی که در تهران کردی ممنون..بخاطر تحویل دادن تهرانی زیبا به مردم تهران که شهردار ونکوور را که یکی از زیباترین شهرهای جهان هست را نیز به تحسین واداشت ممنونم..بخاطر ساخت برج میلاد باشکوه ممنون..بخاطر ایجاد مراکز زباله سوز مهمی که برای سوزاندن روزی هفت هزار تن زباله تهران زدی..ممنونم بخاطر مترویی که داری به فرودگاه امام خمینی میزنی چون بنده به خاطر کارم زیاد با هواپیما به تایلند و کانادا سفر میکنم و خوب میدانم مردم چقدر به این مترو بخاطر هزینه های سنگین پارکینگ و تاکسی احتیاج دارند..ممنونم که همه این خدمات را در سالهایی انجام دادی که دولتها بخاطر اختلاف سیاسی سهم خود را از بودجه به طور کامل پرداخت نکردند و کشور در تحریمهای شدید بود و مدیران به بهانه تحریم کارهای روزمره خود را درست انجام نمیدادند اونم در کشوریکه در دوران پساتحریم هم بعضی مسولان ساختن پارکینگ در فرودگاه رو وظیفه خود نمیدانند..کاش مسولیت پروژه اتوبان تهران شمال و چهاربانده کردن جاده هراز هم به شما داده شده بود تا ملت اینقدر توی این سالها توی این جاده ها اذیت نشن..خداوند را شاهد میگیرم که این پیام را فقط برای این گذاشتم که بدانی بسیاری از مردم میدونن که چقدر برای این شهر و مردمش کارآمدانه سالها زحمت کشیدی و اینکه اگر با افتخار بعضی میگویند قالیباف را برای انتخابات سوزاندیم در تاریخ بماند که چه ظلمی به ملت کردند و بدانند مهم نسوختن دفتر اعمال ما انسانها در پیشگاه خداوند حاضر وناظر هست وگرنه چه بسیار قدر قدرتمندان تاریخ که اسمی هم ازشون در حال حاضر نیست.. بخاطر همه چیز ممنون و اجرت با خداوندی که حواسش به همه چیز هست بر خلاف بندگانی که حواسشون به خیلی چیزها نیست (4221945) (alef-13)
 
امیر
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۰:۱۸
جناب نادری شما که ای پی ت خارج از ایران هست، دریاچه خلیج فارس چه میکردی... خدا همه ما را به راه راست هدایت کند. (4222100) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۳۵:۴۵
من خودم جنوب کشورم نمیدونم چرا همیشه پرچم دانمارک میزنه برام. درصورتی که فقط نظر میدم اونم بصورت ناشناس دیگه کاری نمیکنم اما نمیدونم چرا پرچم دانمارک میزنه (4222436) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۴۳:۳۳
مال خودتان که خارجه مال منم قطعا خارجه ولی نمیدونم چرا چون من الان در خوزستانم تا به حال هیچ انسانی هم برای گردش در نرفتمه چه برسه خارج کشور، البته چون پولش رو ندارم (4222445) (alef-13)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۴۸:۱۴
با فیلتر شکن اومده عزیز من (4222452) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۰۷:۴۶
شما هم که ماشالله آی پیت همچین داخل کشور نیست! :)) (4222495) (alef-13)
 
فرهنگ
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۱:۳۷:۴۶
امیر خان
بارها دیده ام یک عده از این دست ایرادات می گیرند و جوابشان را نیز برخی از هموطنان مطلع می دهند . شما هم که علی الظاهر ادم بی تجربه ای در عرصه وب نیستیدو حتما دیده اید . برای چند هزارمین بار به امثال شما عرض می شود که من دارم از تهران برایت می نویسم . بدلایل فنی مربوط به سرور اینترنتی کاربر، نظرات برخی از هموطنان با پرچم های مختلف جاپ می شوند در صورتیکه فرد در ایران است . شما حرف ما را نپذیر . سوال کردن از اهل فن که کاری ندارد سوال کنید . اینتقدر هم ندیده و نشناخته توی ذوق افراط نزنید تهمت هم به کسی نزنید گناه دارد .من هم با شما موافقم که ارزو کنیم خدا همه را براه راست هدایت نماید . حیف است ادمی مثل شما اینطور سریع قضاوت کند و حکم هم بدهد و بعد ارزوی مغفرت و خدابیامرزی برای طرف هم بکند . (4222674) (alef-13)
 
سین
Sweden
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۳:۳۶:۳۴
اگرچه خودم نسبت به برخی مواضع و عملکردهای آقای قالیباف نقد جدی دارم ولی هر انسان عاقل و با انصافی وقتی کارنامه اجرایی ایشان را با امثال روحانی مقایسه می کنه تفاوت فاحشی رو می بینه! (4222936) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۱۰:۱۵:۴۵
من نه حوصله خواندن کامل متن این بابا را دارم و نه چیز دیگه.
فقط اینکه آی ‍پی مربوط به کشور بیگانه می افته ، وقتی از اینترنت رایتل استفاده کنی یا برخی موارد از شبکه نسل چهار ایرانسل، آی پی کشورهای دیگه می افته و این به خاطر برنامه ریزی قدیمی سیستم آی پی خوان در شبکه داخلیه. شما را هم به راه راست هدایت کنه. هم این بابا که اینقدر بلند نوشته که فکر کرده آدم وقت زیادی داره. هردوتاتون نیازمند دعایید!! (4223115) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۱:۰۲
از استخدامهای چند هزار نفری افراد زیر دیپلم که شغلی براشون تعریف نشده چه خبر؟؟!!!
از پلاسکو چه خبر؟؟؟



الف پیام چندصد کلمه ای بالا را تایید کردی
لطفا پیام من را که " " خدا گواهه" " در انتخابات سال 92 به ایشون رای دادم ولی الان پشیمانم را منتشر کن (4222103) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۶:۰۱
ببینید قالیباف چکار کرده با تهران، هرسال در زمان او پیشرفتهای بزرگی تهران کرده، همین یه مترو فقط بر کل مدیریت آنها برتری دارد. (4222122) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۱۳:۳۶
کامنت نوشتی یا رپرتاژ آگهی رفتی؟ حالا که این همه از خدا و پیغمبر یاد کردی تا صداقتت را ثابت کنی خوب بود راجع به این موارد هم چند کلمه قلمی می فرمودی.

1) املاک نجومی 2) بازداشت فردی که خبر آن را منتشر کرده بود 2) استخدامهای نجومی از افراد کم سواد معرفی شده توسط مداحان با حقوقهای آنچنانی و تخصصی که ندارند 3) مقایسه هزینه تجهیزات آتش نشانی با هزینه نصب بیلبوردهای سیاسی بر در و دیوار شهر 4) احضار آتش نشانان پلاسکو به حراست به دلیل گلایه هایشان از کمبود تجهیزات 5) لابی گری در مجلس برای رد طرح تحقیق و تفحص 6) هشدارهای متخصصان شهرسازی در مورد عواقب فاجعه بار برجسازی در اطراف شهر و ....... (4222132) (alef-13)
 
مهدی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۱۱:۳۲
رپرتاژ آگهی نیست حرف منم هست. منم دارم از مترو بی آر تی و خیلی چیزای دیگه استفاده می کنم. وقتی پنجشنبه هر هفته از بزرگراه امام علی از بلوار ارتش به راحتی تا عوارضی تهران قم می رم تازه می فهمم نسبت به مسیر قدیمی بزرگراه افسریه چقدر مزیت داره. منم میگه خدا پدر قالیباف رو بیامرزه. حالا اگه دوست داری فکر کن منم برای قالیباف رپرتاژ رفتم (4222284) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۶:۲۵:۰۰
باید ببینی با توجه به بودجه و درآمد شهرداری چه کاری کرده. اگه همه اینکار ها با 50% بودجه باشه باز هم هیمین حرف رو میزنی؟ اصولا انجام این کارهایی که شما گفتی جزء وظایف شهرداریه اما املاک نجوری تخلفه! (4222370) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۷:۴۱:۰۲
سلام
آخه مشکل اینجاست که وظایف را بعضا انجام نمیدن و ایشون بنظر بخشی از وظایف را مناسب انجام دادن. بنظر از برخی مدیران و مسئولان بهتر بودن. اما شخصا دلایل دیگه ای دارم بر رد ایشون.
یکی اینکه واقعا شبهه شده ماجرای تحقیق و تفحص و بهتره شفاف بشه.
دوم اینکه بحث فرهنگی بنظرم شتر سواری دولا دولا نمیشه. تکلیفشون را باید مشخص کنن چه فرهنگی را قبول و اجرا می کنن.
موفق باشید. (4222982) (alef-13)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۳۰:۵۵
درود (4222312) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۴۵:۱۰
همه کسانی که قالیباف را تخریب می کنند، فقط فقط فقط،هدفشان دفاع از ضعف و ناتوانی های روحانی است، و وابسته به اقلیت ناچیز اصلاح طلبان هستند گروه اصلاح طلب و اعتدالی، و اصول گرا روی هم جمعیتشان به یک میلیون نمی رسد ۷۹ میلیون مردم ایران نه جزء گروه اصلاح طلب اند، نه اصول گرا و نه اعتدالی، اگر به کسی رای میدهند به امیدی این است که خدمت و عملکرد مثبتی از او ببینند ،مردم به روحانی رای دادند اما فهرست بلند بالایی از عملکرد منفی او دارند، اما شاهد صدها عملکرد مثبت و مفید قالیباف هستند،
گروه اقلیت اصلاح طلب و اعتدالی، به دنبال تخریب قالیباف هستند همانطور که روحانی در مناظرات علیه قالیباف از تخریب استفاده کرد ، اما قالیباف نجابت به خرج داد ، اگر قالیباف در جواب روحانی می گفت من سرهنگ ام ولی شما آدم امنیتی هستی ، روحانی ۵۰۰ هزار رای هم نمی آورد. حالا در انتخابات ۹۶ خواهیم دید که مردم این ستم روحانی به قالیباف را جبران خواهند کرد. (4222329) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۰۷:۰۸
نابودي تهران ومحلات ان وفرهنگ اسمان سياه وترافيك لجام گسيخته فروش هوا و از بين بردن باغات و محلات ووووووو،،،،،واقعا توانايى زيادي ميخواهد (4222413) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۴۶:۰۳
کارهایی که انجام شده اسمش رپورتاژ نیست. واقعیته واقعیت (4222450) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۱۶:۵۹
اره هر کسی از خدمات قالیباف بگه رپرتاژ آگهیه حتما باید از هواپیما جدید بگه که رور حرم اما رضا طواف میدن.... باور کن مردم این کشور حاضرن املاک نجومی و... رو تحمل کنن ولی کار داشته باشن میفهمی کار کار کار (4222501) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۵۱:۵۷
تو مو میبینی و من پیچش مو

دوست عزیز متاسفم بگویم که شما فقط ظاهر ماجرار را میبینی و احساساتی برای آقای قالیباف شعار مینویسی.
کسی مخالف رفاه و توسعه شهر نیست. اما منتقدین میگویند نباید فقط بخشی از ماجرا را دید و بخش دیگرش را سانسور کرد.

هیچ با خود فکر کرده ای که ایشون پول این کارها را از کجا تامین کردند؟ از جیب مبارکشان درآوردند؟ تو شرائط تحریم و رکود ایشون اسکناس چاپ میکردند یا منبعش جای دیگری بود؟

نه برادر من! طبق آمار رسمی شورای شهر بخش اعظم این بودجه از طریق منابعی تامین شده که اسم ساده اش میشود: فروش تراکم، یا معامله ضابطه!
میفهمی یعنی چی؟ یعنی ایشون شهر را فروختند تا با آن این کارها را بکنند و نسلهای بعدی این شهر که با افزایش تراکم جمعیت و کمبود منابع مواجه خواهند بود تاوان اقدامات ایشون را خواهند داد.

چرا راه دور برویم؟ سری بزن به کسانی که روزگارشان به خاطر مجوزهایی که در مجاورت محل سکوننتشان صادر شده، سیاه شده است. سری بزن به همسایگان مجتمع ها و مالهای عظیمی که ایشون برپا داشت تا قیمت واقعی کارهای ایشون را بفهمی. ببینی اونها هم که صبح تا شب و روزهای تعطیل تا ساعت دوازده شب کل محله سکونتشان کن فیکون شده برای اموات قالیباف دعا میفرستند یا نه.

برو از چهارتا متخصص شهرسازی بپرس تو دنیا وسط بافت مسکونی همچنین هیولاهایی ساخته میشود؟ برو بپرس بودجه شهرداری تو این جاهایی صرف میشود که ایشون با افتخار میگوید یا این که ساختن اینطور بزرگراه ها و پل ها توی دنیا منسوخ شده...

برو داداش اراضی ذخیره شهر تهران در منطقه 22 را برو ببین چه کرد؟برو سری به باغهای معدوم منقطه یک بزن تا ببینی هزینه کارهای ایشون از کجا تامین شد.

من که فکر میکنم احتمالاً روزگاری نه چندان دور، بلایی که جناب قالیباف با فروش ضابطه بر سر شهر تهران آورد در کتابهای درسی شهرسازی به عنوان یک عبرت تدریس خواهد شد، حالا شما و دیگران کنار دریاچه عکس یادگاری بیاندازید یا نه. (4222208) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۱۵:۰۷
قالیباف در نیروی انتظامی هم که بود آنجارا متحول کرد..پلیس 110 یادگاری قالیبافه..قبل از آن دزدی ازخانه ای میشد یا دعوایی میشد یا کلاهبرداری به دام می افتاد ویا هر مشکلی پیش می آمد باید به کلانتری محل مراجعه میشد که علاوه بر اینکه مشکلات خاص خودش را داشت کسی تا می آمد شماره کلانتری رو پیدا کنه و تا کلانتری مامور میفرستاد کار از کار گذشته بود..حرف نمیزنه و نمیگه فلانی نذاشت کار کنم یا نمیشه کار کرد به جای حرف زدن کار میکنه (4222233) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۹:۵۹:۱۷
قالیباف پلیس 110 رو از 119 امریکا و بقیه دنیا کپی کرد! شق القمر نکرده که کاری که 30-40 تو دنیا اجرا میشد رو با کلی تاخیر تو ایران اجرا کرد. بعدش هم هرکسی در پست و مقام خودش کار میکنه وظیفشه هنر نکرده که. رفته تو اون مقام برایکار و پیشرفت خدمت دهی! چه رییس جمهور باشه چه وزیر چه شهردار چه مدیر یه مدرسه! وظیفه طبق قانون! گل افشانیهای جناب قالیباف هم وقتی دستش از قدرت کوتاه شد کم کم رو میشه ! والا صدر رو دو طبقه کرده هر دو طبقه عصرها قفله ! یکی نیست بگه انیشتین حمل و نقل عمومی چیه پس تو دنیا اتوبان میسازی؟ کل اروپا و چین و ژاپن اندازه ما عقل و علم و تجربه ندارن؟!!! (4223101) (alef-13)
 
مجتبی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۰۸:۱۱
دریاچه خلیج فارس (4222279) (alef-13)
 
منطقه ازاد ماکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۹:۲۳:۳۶
کاش مسئولین شهر ما فقط یک هزارم قالیبافف بودند
افسوس افسوس (4222564) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۱:۳۱:۱۰
قالیباف به عنوان فرمانده نیروی انتظامی واقعا عالی کار کرد. کاش بیشتر می‌ماند و این نیروی زحمتکش رو بیشتر و عمیق‌تر متحول می‌کرد. به عنوان شهردار هم اگرچه که باید متخصصین نظر بدهند اما من به عنوان یک شهروند، کمابیش از ایشون راضی هستم اما معایبی هم بهرحال دارد. فقط کاش ایشان با توجه به نفوذ و قدرت اجرایی و ارتباطاتی که دارد، برای مدیریت یک‌پارچه شهری اقدامات بیشتر و موثرتری می‌کرد. (4222670) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۹:۳۲:۵۶
از رومانی میای پارک خلیج فارس قدم میزنی ؟این دم خروست زده بیرون هرچی هم که بخوای دروغ بگی مردم دارن خون سازی را تو تهران میبینند که چه مشکل بزرگی درست کرده کرباسچی تخم ویرانی تهران کاشت قالیباف پرورشش داد و این فاجعه رو در تهران با تراکم فروشی درست کرد من سال 92 متاسفانه به قالیباف رای دادم ولی وقتی محله قدیمم را در سه راه امین حضور دیدم از تعجب شکه شدم که چه جوری این محله قدیمی که کلی تاریخ و واقعه در آن اتفاق افتاده هویتش عوض کرده فاجعه کرباسچی و قالیباف فراموش نمیشه (4223067) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۱۵:۰۴:۲۵
مگر مترو بدست اقای قالیباف احداث و توسعه داده شد؟
راستی شمایی گه میگی پول برای واگن سازی نمیدن جالبه بدونی که کارخانه ساخت واگن رو اقای محسن هاشمی ساخت و اتفاقا ایشون زمان احمدی نژاد بخاطر اینکه بودجه همین کارخانه تامین نشد و نتونست دیگه مترو رو توسعه بدن استعفا داد. اقای قالیباف در مورد املاک نجومی چه توضیحی دادن؟ (4223593) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۰:۰۲
کسانی از قالیباف انتقاد می کنند که چند سال مدیریت ان ها بر شهر تهران افتضاح بوده. (4221947) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۱:۱۱
از املاک نجومی و تخفیف های میلیونی چه خبر ؟ (4221949) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۵۰:۴۳
همونهایی به قالیباف تهمت زدند که دیدند قالیباف جلوی فساد بچه های انها ایستاد (4222092) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۰۱:۱۰
گفتی چه خبر یاد تقریبا هیچ و صفدر و فریدونو و رشد اقتصادیو و دلارو و کلید و فساد چند هزار میلیاردی افتادم (4222273) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۵۷:۱۰
منم یاد زنجانی و خاوری و مرتضوی وبقای و ... افتادم !! (4222344) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۰:۰۷:۵۷
معلومه بیشتر خوانندگان و یا بیشتر کامنت گذاران تهرانی اند.... با این سلیقه هم کل ایران را می سنجند و نظر میدن ولی مردم ایران چندان دل خوشی نه از تهران نه از مردم تهران ندارند که امکانات کشور را می بلعند و همش غر غر می کنند. (4222809) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۱:۴۵
قالیباف با تراکم فروشی شهر تهران رو نابود کرده (4221951) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۳۸:۰۲
لطفا گتره ای صحبت نکنید
کدوم عمل غیرقانونی صورت گرفته (4222069) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۱:۱۸
شهرداری به خیلی از شرکت های عمرانی طرف قردادش به جای پول تراکم داده. شما چه سند و مدرکی می خوای وقتی خیلی علنی تو مجلس کشور نواری از طرف رئیس جمهور در مورد برادر رئیس مجلس داده میشه و تکلیفش رو مردم نمی دونن چی شد؟وقتی هنوز نمی دونن تکلیف دکل نفتی چی شد؟ وقتی هیچ پاسخی در مورد حادثه پلاسکو به مردم داده نشد! وقتی نواری میاد بیرون از اعضای شورای شهر که توش میگه همه با هم بخوریم تک خوری نکنیم و آب از آب تکون نمی خوره.

در مورد املاک نجومی آقای توکلی هم تایید کرد که تخلفات و جرم های گشترده ای اتفاق افتاده. چی شد؟ هیچی! تو این مملکت مسئولی بابت بی کفایتی برکنار نمیشه. (4222104) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۵۹:۱۱
تراکم 8 طبقه در کوچه ی 8 متری و با گذر اصلی 16 متری رو شما قانونی میدانی ؟ بهتره یک سری به خیابان های پایین شهر بندازید .البته با برج سازی هایی که در شمال تهران انجام شده هم نیازی به توضیح نیست با ترافیک هر روزه ی اتوبان چمران و مدرس همه چیز معلومه. یک نگاه به دبی بندازید . بلند مرتبه سازی اصولی را خواهید دید. برج های 100 طبقه و 200 طبقه اما از انطرف اتوبان 10 بانده نه مثل اتوبان های ما که جدیدترین ان اتوبان 4 بانده ی خرازی است و توسط قرارگاه خاتم الانبیا و دوستان آقای قالیباف ساخته شده و در ورودی دریاچه ی خلیج فارس با کمال تعجب و شگفتی دو بانده !!! میشود... (4222215) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۰۹:۵۱
جنابعالی کمربند سبز تهران را در شرق و غرب تهران نابود کرده اید و به کمربند برج های تهران بدل کرده اید و حالا مدعی هستید خیلی مدیریتتان قوی بوده است . واقعا خودتان خنده تان نمیگیرد از این همه بی قانونی در بزرگ کردن شهر و نابودی اندک فضای سبز باقی مانده اش. واقعا دست مریزاد (4222226) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۴۹:۴۴
حقوقهای نجومی هم قانونی بود (4222258) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۰:۲۸:۲۲
دولت بخشی از درامد شهرها را به شهرداری بدهد تا شهرداری مجبور به تراکم فروشی نشود (4222827) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۳:۰۰
1. املاک شهر را به دوستان و آشتایان هدیه داده اید
2. شهر را به بساز و بفروش ها فروخته اید به گونه ای که از تهران زیبا و سرسبز پانزده سال پیش، امروز شهری زشت و کثیف پر از برج و پاساژ و سیمان و آهن بجا مانده است
3. بجای اینکه به وظایفتان برسید شهر را پر از بنر های پر هزینه سیاسی و غیر ضروری کرده اید
5. ماموران شما با چوب و چماق به جان دستفروش ها و فقرا افتادند
6. به احدی پاسخگو نبوده اید (4221953) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۱:۵۸
مردم دیگه از افرادی مثل شما که فقط دنبال تخریب کسانی هستند که برای اصلاح طلبان در انتخاباتها خطر شده اند خسته شده اند و روزبروز دارن خسته تر و عصبانی تر میشن..ایرران و ایرانی را رها کنید بزارید کمی آرامش داشته باشیم و مغزمان استراحت کنه..فقط دارید علیه همه سم پاشی میکنید..کار و زندگی که ندارید چون اگر داشتید کمی میرفتید بیرون گشت میزدید بلکه با دیدن تهران زیبا کمی وجدانتان بابت این تخریبها اذیت میشد.. (4222107) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۲:۰۷
و استخدام چند هزار نفر با مدرک زیر دیپلم و بدون شغل
و پلاسکو که مدام عذر خواهی میکردی!!!!!!!!! (4222109) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۱۰:۰۱:۳۸
یعنی کل مصیبت این شهر یه طرف این بنرهای صدمن یه غازسیاسی یه طرف روان ادم رو نابود میکنه! (4223105) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۸:۲۲
سلام عزیزان
به عنوان یک هموطن ایرانی و مازنی به شهردار قالیباف می بالم دکتر قالیباف چه در زمان جنگ و چه در زمان سازندگی بخصصوص تحول عظیم در شهر تهران که باعث افتخار و سربلندی ایران شده ، برادری خود را ثابت کرد بسیجی ، رزمنده ، جوان ، دلاور ، خادم ، بی ادعا ، دکتر ، خلبان ، فرمانده ، استاد دانشگاه ، و شهردار تهران ، همه و همه نشانه لیاقت و شایستگی یک جوان برومند ایران زمین است دکتر قالیباف به همراه پدر و برادرش در زمان جنگ 8 سال جلوی گلوله دشمن بود و برادر خود را تقدیم دفاع از کشور کرد و امروز بزرگترین سردار سازندگی ایران است باید قدر دان فرزندان شجاع و پرتلاش باشیم تا الگوی خوبی برای قرزندان کشورمون ایران باشند . با احترام اعتماد دانشجوی دکترا (4221962) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۲:۴۸
ببخشید شما شغلتون چیه
احیانا عضو ارگان خاصی نیستی (4222111) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۳۴:۱۹
فرض کن هست مگه عضو ارگانی بودن جرمه؟شاید هم شما جزو ارگانی باشی..هرجای حرفش غیرمنصفانه و مفته جواب بده واگر هم نیست و حق گفته خاموش باشیم که حکم عقل و انصافه (4222175) (alef-13)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۰:۲۰:۵۸
اگر 70% استخدامی های شهردار فعلی را کنار بریزید،با 50% بودجه کنونی ،میشود 2 برابر مقدار کنونی برای تهران کار کرد.متاسفانه فساد در شهرداری بسیار زیاد است.چه معنا دارد که اعضای شورای شهر- برخلاف قانون - با پول مردم تهران،در خانه های سازمانی انچنانی زندگی کنند؟
اگر سایت الف یا هر کسی مایل به پیگیری بود،بفرمایید تا آدرس و پلاک و نام 2 عضو شورا را که دیده ام ،بدهم. (4222821) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۲۱:۱۵
نه به احتمال فراوان یکی از اون 700 هزار نفر خوش شانسی که شغل گیرشون اومده تو این دولت (البته احتمالا چینی و آلمانی و امریکایی هستن) نیستن و بیکار خواهند بود (4222504) (alef-13)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۰۰:۰۷
جالبه کسایی از کار قالیباف تعریف میکنند که تهران زندگی نمیکنند.برای تعطیلات رفتم رشت به هموطن های رشت که نزدیکتونند بگید قدر شهردار خوب خودشون روبدونند.مثل بهشت بود شهرشون. (4222272) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۳۸:۴۹
جناب قالیباف بجز عده معدودی از مردم تلگرام زده که زیر شلاق تخریبی کانالهای وابسته به اصلاح طلبان چشم بر خدمات بینظیر شما در تهران بسته اند اکثریت نسبی مردم هرجای تهران میرن یک نشانه خوب از خدمات شمارا می بینند..من نه طرفدار اصولگرایانم و نه اصلاح طلبهای هوچی و نه هیچ گروه یا مرام سیاسی دیگر..فقط دقت میکنم ببینم در این وانفسای ادای کار درآوردن بجای کارکردن کی داره واقعا برای مردم و شهروندان کار روی زمین میکنه و قالیباف از آن دسته از آدمهاست..اگر هم تخلفی در مجموعه شهرداری رخ داده باهاش هیچ مشکلی ندارم چون اولا در مجموعه عریض و طویل شهرداری تخلف خواه یا ناخواه رخ میده ضمن اینکه تخلفاتی که از این مجموعه با تبلیغ وسیع اصلاح طلبان با پیش قدم شدن ونامه نوشتن خود شهردار به سازمان دیده بان شفافیت مسجل شد آنچنان کوچک بود که برای خود من خیلی عجیب بود ثانیا ترجیح میدم اگر هم تخلفی رخ میده در مجوموعه کسی رخ بده که شبانه روز داره برای مردم کار میکنه تا بتونم ببخشم نه اینکه توسط شخصی یا در مجموعه ای رخ بده که سنگین ترین کارشان صبح ها از خواب پاشدن و آماده شدن برای رفتن به محل کار مجلل تر از خانه شان هست و تلفن جواب دادن.. (4221964) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۵:۳۴
به عنوان یه فرهنگی از ایشون خواهش میکنم که کنار بکشند تا افراد شایسته که وابسته به قدرت نیستند زمام امور شهرداری رادست در دست بگیرند و شاهد سو مدیرتهایی مانند الودگی و... نباشیم (4222121) (alef-13)
 
مهدی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۱۴:۲۵
اقای فرهنگی مقصر الودگی تهران قالیباف نیست. مقصر آلودگی هوای تهران کسانی هستند که در ابتدای دهه هفتاد مناع از انتقال مرکز سیاسی از تهران به منطقه لتیان و لواسان شدند. خاطرات شصت و هشت شصت و نه و هفتاد هاشمی رو بخون متوجه میشی. اتفاقا الان همین افراد در حال تخریب قالیباف هستند (4222289) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۱:۴۵:۵۷
جناب مهدی
میشه شما بفرماییدشغلتون چیه تا بیشتر با هم اشنا بشیم و علت دفاع چشم بسته شما از ایشون هم مشخص بشه؟.
البته بعید میدونم راستشا بگی (4222683) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۱۵:۵۶:۵۸
عجب گناه یزرگی کرذند نگذاشتند پایتخت بره پردیس و سد لتیان. اصلا همشون رو باید دار زد. آخه مخچه تو اصلا می دانی پایتخت یعنی چه؟ مگه خونه مراد برقی را می خواستند جابجا کنند؟ آونم درست روی گسل زلزله؟ خدایا عقل را کجا تقسیم کردی که اینها همه غایب بودند. (4223675) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۴۰:۲۸
چند روزپیش گذرم به کرج افتاد کمی انورتر ازدریاچه خلیج فارس صدها اسمنخراشدرحال ساخت است که میشود گفت فاجعه ابزرگ زیست محیطی . (4221967) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۴۲:۲۵
نه سرهنگ و نه آقازاده .
هیچکدام (4221970) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۴۵:۳۶
بیت المالی را که سهم من است و بدون ضابطه و قانون و در قالب املاک نجومی در حلقوم مدیران ریخته شده است باز ستانید که حرام است (4221974) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۴۸:۰۳
قالیباف اول در مورد تخفیف های شهرداری توضیح بده بعد مدیریت مترو (4221977) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۴۸:۳۱
از معدود مدیرانی که کارش درسته
دستاوردهای مدیریتیش قابل مشاهده و دفاعه
صادقانه حرف میزنه و عمل میکنه
من که دوسش دارم
کاش مردم قدر اینچنین مدیرانی رو بیشتر بدونند
ایشاا... موفق باشه (4221978) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۱ ۱۸:۳۸:۴۳
شما ازانهائی هستی که درخانه نشسته ای و...... (4224998) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۵۴:۲۳
"این مقدار فضای سبز از دهه 60 تا سال 84 فقط 18 هزار هکتار بوده است اما هم اکنون فضای سبز و کمربند سبز پایتخت به 39 هزار هکتار رسیده است ."


البته درخت ‌های چهل سال را دادید بساز بفروش‌ها قطع کنند و به جاش نهال یک ساله کاشتید که چند ماه دیگه خشک میشه (4221990) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۵۱:۵۲
حداقل خدا میدونه شهرداری در اوج تحریم های داخلی از طرف دولت تدبیر چند ده تا باغ قدیمی گرون شمال شهر تهران رو خرید که درختان قدیمیش قطع نشه

شماها تماما انتقادهاتون سیاسیه! دیگه دستتون رو شد مدینه فاضله ۴ سال سرکار بود دیدیم چه فجایعی به بار اوردن (4222093) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۳۷:۵۸
مثل کاخ ثابت پاسال!! دروغ که ....کنتور نداره (4222179) (alef-13)
 
حقیقت جو
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۵۶:۰۴
البته جناب شهردار فراموش کردند راجع به املاک نجومی هم چیزی بگویند
ولی مردم فراموش نکردند که زمانی شهردار تهران بخاطر دادن چند سکه طلا زندانی شد (4221993) (alef-13)
 
MOUSA
Netherlands
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۱۹:۳۴
حتی یک سکه طلا هم مطابق قانون جرم است که خلاف هزینه بشود (4222143) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۲:۵۷:۵۹
کاملا درسته
ولی چرا جناب قالیباف حتی مجبور به پاسخگویی هم نشد (4222744) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۱:۵۶:۵۳
قالیباف این همه خدمت رو در شرایطی که از همه جهت چه حارجی و چه داخلی(!!!!؟) تحریم بود انجام داد
والا پروژه هایی که در دوره ایشون انجام شد آرزوی شهردارهای قبلی بود
کل شهردار ها یه تونل رسالت رو نتونستن تموم کنن ولی ایشون ده تا مثل اون رو تو دورش ساخت
تازه شهردارهایی مثل کرباسچی بودن که خودش رسما فساد کرده اونا رو فاکتور می گیریم (4221994) (alef-13)
 
مهدی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۱۶:۵۸
احسنت. یادمون نرفته زمان الویری و ملک مدنی کل هنر شهرداری همین بود که روی تپه های حاشیه بزرگراه مدرس شمال به جنوب همینجا الان پایه های پل طبیعت نصب شده با گل بنویسند یا حسین. حضرات اصلاح طلب و مدعی مدیریت (4222290) (alef-13)
 
مهدی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۲۱:۵۰
اقایون اصلاح طلب اصلاح طلب مگه همین شهرداری از سال هفتاد و شش تا هشتاد و دو دست جناح شما نبود چه کار کردید چه گلی به سر مردم زدید؟ تونل توحید که دو ساله باید تموم می شد جناح شما اینقدر درگیر دعواهای سیاسی حتی با هم جناحی های خودش در شورای شهر اول تهران بود که تو شش سال نتونست تموم کنه. ولی همین قالیباف که خار چشم شما شده در عرض کمتر از یک سال تموم کرد. یا برج میلاد. به راستی مقصر شهردار شدن احمدی نژاد شما اصلاح طلبان اصلاح طلبان نبودید؟ (4222297) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۵:۵۷
سردار خدمت کافیه


فرصت خدمت به دیگران بدهید
طی بیست سال گذشته بیست بار تغییر عقیده دادید،اخرش چطوری فکر میکنید؟ (4222016) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۴۳:۰۱
اتفاقا این خدمت های جهادی باید ادامه پیدا کنه
اگه شهرداری نبود میشد گفت در ۴ سال گذشته هیچ پروژه عمرانی در کشور انجام نشده بود (4222083) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۳۷:۲۶
اره واقعا جهادی به کارمندان شهرداری تخفیف دادن ! (4222249) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۶:۱۲
اشتباهاتی که در زمان تصدی قالیباف به شهروندان تهرانی شده آثار منفی آن گریبان نسلهای آینده را خواهد گرفت. بلند مرتبه سازی های غرب تهران و شمال وشرق وجنوب فاجعه زیست محیطی است. (4222017) (alef-13)
 
امید
Moldova, Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۶:۲۸
تبلیغات انتخاباتی و حمله به کاندیداهای شورای شهر با ذکر مشخصات از تریبون اموال عمومی آیا سوء استفاده از اموال عمومی نیست؟ شورای محترم نگهبان حتمأ به این موارد رسیدگی میکند.
ساخت بزرگراه و مترو با استفاده از تواناییها و نیروهای داخلی از زمان کسانی شروع شد که تجربه اینگونه کارها در آن زمان وجود نداشت. ادامه راه مسلمأ آسانتر خواهد بود و سوار بر تجربه دیگران و آمار دادن برای حفظ پست و مقام زیبنده مدعیان خدمت نیست. (4222019) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۴۱:۰۸
تبلیغات انتخاباتی یعنی دادن سهام عدالت شب انتخابات (4222077) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۱۰:۲۸
نباید شوع مترو با بودجه های آن موقع را با تداوم کار مقایسه کرد. ضمنا باید میزان مبالغ هزینه شده را هم مقایسه نمود صرفا ۱۲ سال و ۵ سال ملاک نیست.

فروش تهران و تخریب باغها (برای نمونه تشریف بیاورید درکه را ببینید) را هم باید به کارنامه شما افزود. املاک نجومی که توسط جناب توکلی هم بنوعی تایید شد خود داستان دیگری است. (4222021) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۴۰:۰۶
فروش باغ و تراکم فروشی رو جناب کرباسچی غیر قانونی برای منافع شخصی انجام دادن نه ایشون (4222073) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۱۱:۴۱
با وجود همه کمبود ها و نقص هاکه شاید خیلی از انها هم به حق باشه چون هرکسی در هر پستی ممکن است خطا کند ولی باز دمت گرم اقای قالیباف

و کاش اقایونی که این انتقاد های غیر منصفانه رو انجام می دهند یه نگاه کوچیکی به کارنامه چهارسال مدیریت خود بندازنند. چهار سال رکورد و نابودی عزت ملی (4222024) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۱۵:۳۵
اگر شما الان شهردار هستید به همت اصلاخ طلبان بود و گرنه احمدی نژاد و اطرافیانش شمارو حذف کرده بودند

اصلاح طلبان از فرد بهتر در مقابل رقیب شما حمایت کردند

حالا دیگه خیلی خدمت کردید لطفا بفرمایید کنار (4222032) (alef-13)
 
Slovakia
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۳۸:۵۳
شما هم که با اصلاح طلب اصلاح طلب گفتنتون شورش رو در آورده اید بخدا..خستمون کردید. (4222070) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۳۸:۵۹
به همت اصلاح طلبان؟!!!
حتما محسن هاشمی رو هم اصولگراها دوره قبل حمایت کردند (4222072) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۵۰:۰۷
اصلاح طلبان ازش حمایت نکردند. راستگو به اینجا رسوندش (4222091) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۱:۳۵
به همت دودوزه بازي يك عضو شوراي شهر كه با ليست اصلاح طلبان وارد شورا شد و رنگ عوض كرد (4222105) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۳۶:۱۷
ای کاش هر ایرانی نهایت میتونست 8 سال احساس تکلیف کنه !!!!! (4222068) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۲:۵۱:۵۶
عملکرد خوب و یا بد آقایان در انتخابات 96 مشخص می گردد ولی آیا واقعا عملکرد قالیباف و ریس شورا آقای چمران مثبت بوده است؟ (4222094) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۲:۴۳
قالیباف کارش درسته در مقابل کارنامه تقریبا هیچ آقایون (4222110) (alef-13)
 
باباعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۱۴:۵۹
از ساختمانهای سالم و 5 طبقه منطقه یک هم بگویید که با وسوسه مالکین انها و فروش تراکم به نفع پولسازی برای شهرداری همه را خراب کردند و 8 و 9 طبقه ساختند ، در حالیکه اصلا زیر ساختهای انها مثل آب و برق و فاضلاب و ترافیک شهری جوابگو نیستند . شما شهر تهران را برای پولسازی به نفع تبلیغات خودتان نابود کردید . در شهرداری ها رشوه و پارتی بازی بیداد میکند . اکثر پروژه های زیباسازی شما هم با بی کیفیت ترین مصالح یکبار مصرف و بدون برنامه نگهداری و تعمیرات ساخته شده است و بعد از دوسال یکی یکی خراب و از کار افتاده شده است . کار شما اصلا علمی نبوده سنگفرشهای پیاده روهای تهران که باید یکدست و حداکثر از 4 شکل و طرح باشند در هر خیابان با بی نظمی و شلخته گی و صد مدل ورنگ و شکل توی ذوق میزند زیبا سازیهای بد قواره و بد رنگ بد اندازه و ناهماهنگ و نیمکتها و تاسیسات آبنماها و جویها و جداول و نرده های پیاده روها که در طی سال بارها و بارها بدون دلیل و بدست پیمانکاران مشکوک با مواد و مصالح بد و بی کیفیت تعویض میگردند و صدها اشکال فنی و تکنیکی دیگر که اگر وارد هرکدام بشویم مثنوی صد من کاغذ است و بس . بله شما از نظر کمی کارهای زیادی کرده اید ولی ایکاش نصف این کارها را با کیفیت بالا و با دقت فنی بیشتر و در حد استاندارد میکردید تا حداقل برای یک نسل بعدی بماند ، نه اینکه با رفتار پوپولیستی فقط برای بالا بردن آمار کمی ، وبدون حساسیت کیفیت کار را فدای کمیت کردید و پول مردم شهر را به دور ریخته و حرام کردید و ضایع ساختید . از حریمهای اتوبان خرازی که صد در صد خلاف قانون بفوش گذاشتید و برجهای کذایی ساخته شده و برجهای بی کیفیت و خطرناک منطقه 22 و نابودی کمربند سبز 50 ساله کاجهای چیتگر و سوهانک هم که همه خبر دارند ،کاملا آگاه هستم که شما در پیشگاه خداوند با پرونده سیاه شهرداری خواهید رفت . حالا برای خود تریبون بساز و تبلیغ کن ولی بدان که افراد متخصص و آگاه و مطلع از هر کدام از کارهای شما صدها اشکال اساسی و وحشتناک خواهند گرفت . (4222134) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۳۹:۰۳
توی کشور ما از این متخصصها که از همه چی ایراد میگیرن زیاد داریم..مورد داشتیم طرف توی عمرش یک آجر روی آجر نذاشته ولی بعنوان یک متخصص از طراحی وساخت منارجنبان هم ایراد گرفته (4222251) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۱۵:۳۴
گرچه از نظر سیاسی آقای قالیباف رو اصلا قبول ندارم اما مدیریت ایشان بر پلیس و شهرداری تهران خوب و قابل دفاع بود. (4222135) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۳۳:۱۸
اره خصوصا از ترافیک تهران مشخص ! (4222246) (alef-13)
 
مهدی
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۲۲:۵۴
جوابتو تو کامنتهای بالاتر دادم. مقصر ترافبک تهران قالیباف نیست. اونایی هستن که ابتدای دهه هفتاد مانع از انتقال مرکز سیاسی کشور از تهران به لواسان و منطقه لتیان شدند. برو خاطرات شصت و هشت شصت و نه و هفتاد هاشمی رو بخون منظورمو می فهمی (4222507) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۱۸:۰۵
همه جای دنیا نسبت به 10 و 20 سال قبل تغییر کرده و هم کیفیت و هم کمیت و هم سرعت امور اجرایی بالا تر رفته
موندم با این کارنامه درخشان شما که از مواضع نزدیک انتخابات گله مند میشی
چرا در موضعی از همین جنس با تحقیق و تفحص مجلس مخالفت و برای لغوش لابی و برای ردش تشکر کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4222139) (alef-13)
 
Thailand
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۱:۲۵
ای کاش آقای قالیباف واسه استانهای محروم هم ورود میکرد همه نخبه های مسوول که نباید فقط در تهران خدمت کنند (4222150) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۸:۳۲
خوب عملکرد ایشان بهتر از احمدی نژاد می باشد شکی نیست
اما ایشان باید شهرداری را با خزانه تبلیغاتی خویش اشتباه نکند و محل درآدزایی نبیند بلکه باید شهرداری را محل خدمت رسانی و یک سازمان خدماتی ببیند دیگر آنموقع این قدر تراکم نمی فروخت و هبه نمی کرد (4222167) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۳۵:۰۰
الف ابتدا همه نظرات موافق قالیباف رو منتشر می کنه، جو ایجاد که شد و کلیکها زده شد چندتا نظر منتقد هم ادویه میزنه که باور کنیم بیطرفه، الف صادق نیست. (4222176) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۵۴:۴۸
نظرات شما که همیشه بیشتر و اکثر مواقع در صدره، مال ما رو که اکثرا منتشر نمی کنه (4222467) (alef-13)
 
مرتضی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۳۹:۰۲
قالیباف عشق رئیس جمهوری داره و تمام عملکرد مدیریتیش در این جهت کار میکنه که البته به نسبت سطح مدیریت در کشور مدیر توانمند و کارنامه داری است ولی تا نگاه سیاسی اش رو مشخص نکنه و مثل پرچم سفارت باشه رئیس جمهور نخواهد شد (4222182) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۴۵:۴۵
کاش مدیرانی مثل ایشون زیاد داشتیم که الحق تهران رو از یه دهات بزرگ به یک شهر نو و مدرن تبدیل کردن (4222200) (alef-13)
 
عماد
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۳:۴۷:۳۲
مشکل اینجاست که خرج کردن ثروت هنگفتی که بابت از فروش سرمایه های کشور به پایتخت سرازیر میشد ، افتخار و نشانه قابلیت مدیریت نشان داده میشود. چه فخری دارد اتوبان چند طبقه تهران وقتی که خوزستان آب ندارد ، سیستانی بیکار است و زمین های کشاورزی در سراسر کشور بایر مانده. (4222202) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۲۰:۵۱
چرا سر ملت منت میذارید هر کی مدیر میشه یاید کار کنه . همین. این سیاسی یازی ها هم فقط باعث عفب ماندگی بیشتر میشه (4222236) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۳۰:۳۹
گرچه به دلیل عدم توجه به جایگاه نظام مهندسی از آقای قالیباف انتقاد جدی دارم ولی اینکه در این سال ها هر روز گوشه ای از مشکلات شهر تهران را حل شده دیده ایم باید از ایشان قدردانی کرد. (4222242) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۴:۵۴:۲۶
مترو رو که شما شروع نکردی پدر جان بعدش هم اون اوایل تجربه نبود کم کم عده ای در ساخت مترو تجربه پیدا کردند و کار جلو رفت شما جوری صحبت میفرمایید انگار که خود حضرتعالی مشفول بودی در داخل مترو و پولش رو هم از جیب مبارک میدادی پولش رو که مردم دادن و ساختش رو هم مدیران و مهندسانی اجام دادن که در اون چند سال اول تجربه پیدا کردن (4222263) (alef-13)
 
مهدی
United States
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۲۰:۳۰
حضرت اقا میدونی ز زمان شروع به کار مجدد متروی تهران تا افتتاح اولین ایستگاه در صادقیه چند سال طول کشید؟ ده سال. یعنی سال هفتاد و هشت. ولی اینو میدونی تو دوره قالیباف تو یه بازه زمانی ده ساله، دهها ایستگاه افتتاح شد؟ (4222503) (alef-13)
 
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۰۰:۰۵
قالیباف اگر هدفش خدمت بود خوب بود ولی متاسفانه هر کاری میکند برای درست کردنِ سکوی پرتاب برای رسیدن به پستِ رئیس جمهوری است که در فرهنگِ اسلامی این رفتارها نمیگنجد (4222271) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۰۴:۴۸
واقعا کارهاتون بی نظیره آقای قالیباف.ممنون. (4222276) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۱۸:۳۳
و شمایی که تمام ساخت و سازهای تهران را به دوستان خود در خاتم داده اید و شرکتهای مهندسی و ساخت بزرگ را ورشکست کرده اید...شمایی که اظهرو من الشمس است چه امکاناتی به نیروهای شهرداری داده اید ...
شما لطفا ژست انقلابی نگیرید.اگر امام امروز بین ما بود ما شرمنده ش بودیم (4222292) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۱۸:۴۷
ایشون کی احساس رفع تکلیف میکنه و میره خونه بشینه؟ یه روز سرهنگ یه روز مدیر یه روز شهردار یه روز .... بابا بخدا دیگه مردم ازت اینهمه انتظار تخصص ندارن. (4222293) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۳۲:۲۵
اشتباه از انجایی شروع میشود که برخی میخواهند مردم را به بهشت ببرند بنابراین تمام کارهای درست و نادرست خود را عین حق میبینند ،اینو گفتم چون جناب قالیباف میفرمایند ما باید زندگی دنیوی و اخروی مردم را درست کنیم (4222318) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۳۸:۱۲
"این مقدار فضای سبز از دهه 60 تا سال 84 فقط 18 هزار هکتار بوده است اما هم اکنون فضای سبز و کمربند سبز پایتخت به 39 هزار هکتار رسیده است ."
٣٩٠٠٠ هكتار برابر ٣٩٠ كيلومتر مربع و كل مساحت تهران در حدود ٧٣٠ كيلومتر مربع يعني بيش از ٥٠ درصد مساحت شهر فضاي سبز هستش ! به نظر اعداد در خبر اشتباه درج شده باشد؟ (4222324) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۵:۵۳:۱۱
عملکردقالیباف خیلی بهترازروحانیه (4222335) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۸:۵۰:۱۷
فقط تو خوبی و قالیباف ! (4222530) (alef-13)
 
سیدعلی حجازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۶:۱۸:۰۰
به امید خدا این مرد می تواند به این همه بی سرسامانی , سروسامانی نسبی بدهد
متاسفانه بیگانه پرستان بی انصاف دیربازی است در کار تخریب ایشان اند و خودی های کوته بین وحسود باعدم پشتیبانی این نعت را از مردم می گیرند غافل از اینکه دود این نابخردی اولا به چشم خودشان و ثانیابه چشم همه م بخصوص محر ومان خواهد رفت !!
بخوانیم از متن بالا :

(وقتی 60 درصد خانواده های ما درآمد ماهانه شان کمتر از 1 و نیم میلیون تومان است از خدا دور می شوند، ما باید بتوانیم سعادت اخروی و دنیوی مردم را تامین کنیم. باید شرایطی را مهیا کنیم که بتوانند بندگی خداوند را کنند.)

از ما گفتن بود.
--
قالیباف
مردی که ایمان را عمری است نشانه ذفته است
و
تلاش را
بهانه
مگر نه اینکه:
" لبس الانسان الا ما سعی "
دلم گرفته
نه برای او
که برای مردمان دین باوری ,تکلیف اصل است
برحسب توان و امکانات
چرا که :
لا یکلّف اللّه نفسا الّا وسعها .
و
نه برای خودم
که:
به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست
عاشقم برهمه عالم که همه عالم اوست
و دل بشته به رحمت او
که
این عالم را برای آدمی خلق کرد و برخود تکلیف کرد رحمت را
كَتَبَ رَبُّكُمْ عَلَى نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ
و شرط این مهم را
در خدمت مردم بودن
با مردم بودن
برای مردم کار کردن
فدا شدن برای مردم:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَى أَنْفُسِكُمْ أَوِ الْوَالِدَيْنِ وَالْأَقْرَبِينَ(اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد پيوسته به عدالت قيام كنيد و براى خدا گواهى دهيد هر چند به زيان خودتان يا [به زيان] پدر و مادر و خويشاوندان [شما] باشد)
و دیدیم و دیدید که چگونه او خانواده اش را آماج تهمت ها قرار دادند
اما او
چه درراه دفاع
همچون رزمندگان
وچه در راه نجات
همچون آنش نشانان عزیز
ز خویش گذشت
--
امروزه همچون آقای قالیباف ما بیشمار مردمانی داریم که علی رغم تبلیغ و تخریب, بجای حرف ها و نقد ها,عمل را نصب العین قرار داده و گمنام درکار خدمت به مردم اند ومی دانند و مطمئن هستند که او می داند
مگر نه اینکه :
يَعْلَمُ مَا تُسِرُّونَ وَمَا تُعْلِنُونَ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿۴﴾
و آنچه را كه پنهان مى ‏كنيد و آنچه را كه آشكار مى داريد [نيز] مى‏ داند و خدا به راز دلها داناست:
(غم نداریم اگر دشمن اسلام زما کینه گرفته است به دل
وای اگر روز جزا باشیم در نزد خدا از خود و از کرده خویش سخت خجل )

آن روز که به تعبیر قرآن روز:
يَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ (آن روز كه رازها [همه] فاش شود ) (4222360) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۰۳:۳۲
احسنت واقعا دستاورد شهرداری رو وقتی با دولت تو این ۴ سال مقایسه می کنه فکر می کنه حتما قالیباف رییس جمهور بوده و روحانی احتمالا فرماندار یه شهر دور افتاده

هرچقدر کارنامه دولت خالی از عمل و پر از عملکرد فاجعه باره شهرداری پیشرو و پر از دستاورده اونم در زمانی که دولت حتی کوچکترین وظیفه اش رو در قبال شهرداری انجام نداده (4222406) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۱۱:۵۸:۴۶
املاک نجومی
استخدام چند هزار نفری افراد زیر دیپلم و بدون شغل
لطفا از ایات قران سو استفاده نکنید (4223287) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۶:۴۷:۱۴
اقا شما برو کاندیدا ریاست جمهوری شو دیگه چرا حرف زیادی میزنی . (4222388) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۳۰:۵۳
خیلی مدیریت ایشون قوی خصوصا در ترافیک تهران (!) فرو نشستن زمین در منطق مختلف (!) حادثه پلاسکو (!) تخفیف های زمین های نجومی (!) (4222429) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۴۶:۵۹
مردم تهران نخوان ایشون بهشون خدمت کنه باید کی رو ببینند ؟ (4222451) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۵۱:۳۹
قالیباف برو شهر خودتون خدمت کن ! مردم تهران شما و مدیریت شما را نمی خواهند (4222460) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۷:۵۵:۴۵
خدمات ارزنده ای از سوی آقای قالیباف در تهران صورت گرفته است اما نیاز است فکر و انرژی جدید به این شهر تزریق شود چون در سالهای اخیر فقط شاهد تراکم، ترافیک، آلودگی و شلوغی بی آرتی بوده ایم. (4222469) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۹:۳۴:۰۴
قالیباف خیلی خدمت کرد از خیلی ها که فقط فکر جناح و پول خوشان بودند. (4222573) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۹:۴۳:۳۲
قالیباف از خیلی ها بهتر عمل کرد منصف باشیم (4222581) (alef-13)
 
حلاج
Spain
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۰:۱۸:۱۲
جناب آقای دکتر توکلی
با سلام
چرا با هنوز آمار مخالفان هر مطلب را اعلام نمیکنید؟
این با کدام شعار جور است
دموکراسی؟
شفاف سازی؟
لاپوشانی؟
آقای دکتر در روزگار گردش آزاد اطلاعات این کارها دیگر جواب نمیدهد.
یه گلایه هم دارم.
یادتان هست چندین سال قبل طرح ثابت ماندن حامل های انژی را با کمک دکتر سبحانی در مجلس تصویب کردید؟
در هیچ کجا ندیدم که از این کار ابراز پشیمانی کرده باشید.
چرا؟
آن طرح اینقدر برای این کشور ضضر دشت که که ـن وقت که میخواست قیمت سوخت را واقعی کنند به یک معضل برزگ تبدیل شد.ودولت مجبور شد یارانه بدهد.در صورتیکه اگر اجرا طرح در آن سالها وبه درستی اجرا شده بود این قدر به مردم کشور فشار وارد نمیشد.
شما که از ابتدا از نظر فکری راست بودید چرا یک مرتبه چپ اقتصادی شدید؟ (4222615) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۱:۰۲:۰۸
اقای قالیباف.بد نیست به یادتون بندازم که چه پروژه مخرب و غیرکارشناسی شده ای رو در میدان امام حسین و خیابان هفده شهریور پیاده کردید که تبعات زیانبار اون چهار ساله گریبانگیر اهالی محله های اطراف اون منطقه شده و با اینکه اشتباه بودن این پروژه بر همگان ثابت شده همچنان اون منطقه رو در این شرایط نامناسب نگه داشتید و به اشتباه بودن کارتون اعتراف نمیکنید‌ (4222645) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۱:۰۵:۲۲
بلند مرتبه سازیهای غیر اصولی منطقه پنج و اطراف دریاچه چیتگر که سدی شدن برای ورود جریان هوا به تهران هم از خدمات شماست؟ (4222648) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۲:۱۳:۱۶
من دیگه نمی دونم که درست می گه غلط فقط این را می دونم در ایران کسی که بخواهد خدمت کند ریشه اش را می زنند. این را از عزل و نصبهای اداره خودم فهمیدم. (4222703) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۲:۴۶:۵۶
من که کانادا هستم کاریکاتوریست گل اقاوکارگری می کنم تشکر می کنم از قالیباف ادم زحمت کش است (4222733) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۲۳:۱۲:۴۷
اقای قالیباف خیلی برای شهر طهران زحمت کشیده اند و قابل مشاهده است ولی دیگر باید باز نشسته شوند و به دیگران هم فرصت خدمت به مردم را بدهد . اخه تا کی میخواد شهردار باشه بسه دیگه. (4222762) (alef-13)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۱-۱۰ ۰۲:۳۳:۴۸
کاری به عقده گشایی سیاسی دوستان ندارم...ولی به نظرم قالیباف بهترین شهرداری بوده که تهران تا به حال داشته. (4222911) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۱ ۰۱:۳۷:۰۴
قاليباف انگيزه اش أگر خدمت باشد خيلي خوب است ولي چه كنيم كه همه ي اين كارها براي رسيدن به قدرت رياست جمهوري است ولي زهي خيال باطل مردم به ايشان راي نمي دهند و اين بنده خدا هنوز باورش نشده امشب در خيابان بودم فردي كه ماشينش توي دست اندازهاي خيابون داغون شده بود ميگفت اين مرد همش فكر رياست جمهوري است يكي نيست به اين آقا بگويد بابا شهرداري هم كمتر از رياست جمهوري نيست كمي فكر مردم باش ناسلامتي اينجا پايتخت ايران است اين وضع آسفالتهاي خيابان هايش است ، اين وضع خطكشي خيابان ها است ، اين وضع فضاي سبز در مناطق ٩ و ١٠ و ١١ و ١٢ و ١٣ و ١٤ و ... است ، اين وضع ترافيك است ، اين وضع معابر است . اين وضع رسيدگي به درختان شهر است ، اين وضع همان دريا چه ائي است كه بدون مطالعات زيست محيطي احداث شده و باعث توليد مگس سفيد شده است آقاي شهردار از وضع املاك نجومي كه واگذار به نور چشمي ها شد ديگر نمي گويم از مسائل مالي شهرداري كه بماند از جلسات مربوط به انتخابات آمهم پيش از موعد و در سالنهاي مربوط به شهرداري حرفي نمي زنم ، جناب شهردار به مردم گزارش بده در مناطق مركز شهر بجاي احداث پارك و فضاي سبز چند درخت تنومند را قطع كرده اي ، بگو چند ورزشگاه و مكان ورزشي در مناطق آسيب پذير شهر ايجاد و احداث نموده ائي ، براي جلوگيري از اعتياد جوانان و نوجوانان مناطق آسيب پذير شهر چه گلي به جمالت زده ائي وخلاصه حرف زياد است اميدوارم سايت الف اجازه دهد اين مطالب كه عليه كانديداي همفكرش زده شده است را منتشر كنند (4224212) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۱ ۰۸:۱۶:۴۰
الف با انتخاب گزینشی کامنتها برای قالیباف تبلیغ میکند. (4224319) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۱ ۱۳:۳۸:۳۷
همه سر تا پا یه کرباسین فقط میخواین بگین شما خوبین دیگران بد هستند و مردم رو فریب بدین واسه قدرت و پست و ثروت کاش یکم به فکر مردم و آرماتهای انقلاب خون شهدا و روز جزا بودین (4224620) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.