نظر منتشر شده
۱۷۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 298172
کارمندان دولت خودروی قسطی می گیرند
بخش خبری الف؛ 7مهر 94
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۶
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت : مردم به عنوان مصرف کنندگان محصولات صنایع خودروسازی کشور همواره از صاحبان صنعت خودرو انتظار خودروهایی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر با شرایط بهتر دارند.

محمدباقر نوبخت بعد از نشست مشترک با وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین خودروسازان و قطعه سازان با بیان اینکه صنعت خودروسازی بخش بزرگی از اقتصاد ایران را تشکیل می دهد، افزود : با توجه به اینکه توسعه کشور با توسعه صنعت خودرو همبستگی دارد به همین جهت دولت خواست عمومی را در خصوص این صنعت پیگیری می کند.

وی گفت : جلسه امروز با صاحبان صنعت خودرو با هدف اشنایی دولت با مسائل و مشکلات این صنعت برای کمک به خودروسازان به منظور تامین خواسته مردم مبنی بر بهبود کیفیت و مناسب بودن قیمت برگزار شد.

معاون رئیس جمهور افزود : گزارشی را که وزیر صنعت ، معدن و تجارت و همچنین مسئولان صنعت خودروسازی ارائه کردند در سه بخش قابل تقسیم بود ، اول اینکه برای افزایش تولید با مشکل تامین منابع مالی مواجهند که تامین بخشی از این منابع طبق توافقات قبلی با بانک مرکزی از طریق تسهیلات فراهم شد ، دوم مطالبات مربوط به جایگزینی خودروهای فرسوده است که مقرر شد این مطالبات در اختیار صنعت خودرو قرار گیرد ، سوم کمک دولت به فرایند افزایش کیفیت خودرو هم مطرح و مقرر شد با استفاده از فناوری روزامد کیفیت خودرو افزایش یابد.

نوبخت با بیان اینکه ظرفیت صنعت خودرو ایجاب می کند تولید بیشتری متناسب با نیاز اقتصاد و تقاضای بازار داشته باشیم ، افزود : این تقاضا به جای اینکه از طریق خودروهای وارداتی و خارجی تامین شود و اشتغال را در ان بخش فراهم کند باید بر تولید داخلی متمرکز شود و مقرر شد دولت با ارائه تسهیلاتی به خرید اقساطی خودروهای داخلی کمک کند.

وی گفت : نوسازی شبکه حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس هم می تواند به افزایش تولید و اشتغال کمک کند که به همین منظور توافقاتی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت انجام شد.

نوبخت با بیان اینکه برای خرید اقساطی خودرو کارمندان توافق شد منابعی بویژه از طریق تبصره ۲۰ قانون بودجه ۹۴ اختصاص یابد ، افزود : نظام بانکی کشور در این زمینه کمک موثری را تقبل کرد و همه این تصمیم ها باعث خواهد شد که بتوانیم رشد مناسبی را در صنعت خودرو و اقتصاد داشته باشیم تا خروج از رکود با مهار تورم بنحو شایسته ای انجام شود.

وی همچنین گفت : توافق شد حداقل ۲۰ درصد از منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی بانک ها معادل ۱۴۰ هزار میلیارد تومان به خرید کالاهای صنعتی بادوام که خودرو بخش عمده ان است، اختصاص یابد.

نوبخت افزود : مقرر شد برای تحرک بخشی و افزایش تولید ، به هر یک از دو خودروساز بزرگ ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم و با نعمت زاده توافق کردیم برای کمک به تولید و انتظاری که برای رشد تولید و رشد اقتصادی داریم حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه تولید همین ماه در اختیار وزارت صنعت ، معدن و تجارت قرار دهیم و در مورد ۷۰ درصدی که مربوط به درامدهای اختصاصی مربوط به معدن است قرار شد تخصیص ها را کامل انجام کنیم.

منبع: تسنیم
 
کلمات کلیدی : خرید خودرو
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۶:۳۷:۰۸
دولت تحریم شکن (3221356) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۳۹:۲۵
هر کس خودرو قسطی بگیرد به خودش و ایندگان ظلم کرده است (3221861) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۲۵:۴۷
کلا دولت داره از کارمندا برای همه چی استفاده میکنه!
مالیات رو زیاد کرده و از کارمندا میگیره- خودرو رو میخواد به کارمندا بندازه ..
اگر کارمندها نبودن دولت میخواست چی کار کنه؟! (3222029) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۳:۱۲
این چه حرفیه آخه؟ مگه قرار شده به کسی به زور ماشین بدن؟!! افراط در هیچی خوب نیست دوست عزیز! (3222409) (alef-11)
 
کاری
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۱۰:۳۸:۵۱
ما کارمندان
به یک شرط میخریم
ابتدا سند بنام شود
بعد از 5 سال اگر هیچ خرجی بغیر از لاستیک و آب و روغن و بنزین نداشت
پولشو قسطی 10 ساله بدون سود از حقوقمون کم کنین
وگرنه
نمیخریم
بماند در انبارهایتان زیر آفتاب و باران
شما به ما محتاجین
شما (3229275) (alef-11)
 
آرش
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۱۸:۱۵:۲۰
ماشن رو اول میگیریم
اگر بعد از 5 سال مشکل پیدا نکرد
پولشو میدیم
بصورت قسطی
اینجوری میخریم (3230188) (alef-3)
 
اشرف مخلوقات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۳:۰۱:۰۴
اگه کیفیت را بالا ببریرد و شرایط را هم بهتر کنید اون وقت- حالا (3993950) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۵:۳۸
من کارمندم و خودرو نمی خرم..! خیلی ساده (3222500) (alef-11)
 
حميد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۲:۲۵
زوري که نيست آقا جان.نمي گيريم. (3222796) (alef-11)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۰:۲۴:۵۶
من میگم، اصولا چه چیز ماها قسطی نیست؟ ما چی داریم که قسطی نباشه؟ زندگی قشر متوسط و پایین تر جامعه با قسط میگذره. خونه قسطی. یخچال قسطی. ماشین قسطی. کت و شلوار نسیه ای و............................... (3224123) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۱:۵۷
بذار بخرن , هم پولشون رفته , هم اينكه هر روز بايد مرخصي بگيرن تو صف تعميرگاه باشن (3222794) (alef-11)
 
امید
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۴۲:۵۷
ما کارمند دولت هستیم و نمی گیریم (3223313) (alef-11)
 
رشیدی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۷:۴۲:۱۷
هر کی دنبال دردسر و نهایتا مرگه بره بخره...................... (3223604) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۸:۱۹:۲۴
حرف روز اول من: اینقدر افراد معمولی و بیخیال تو کشورمون متاسفانه زیادن که پراید پنجاه میلیون تومانی تولیدی را هم با جان و دل پول میدن و میخرن.کجای کارید. این کارخانه ها از این مردم به اینجا رسیدن، مردم استرالیا یا ژاپن که ایران خودرو را بوجود نیاوردند. کافیه صد تومان سود یا زیر قیمت بازار بدن، اونوقته که همین ارابه های مرگ را ده تا ده تا ثبت نام میکنن. (3224996) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۱:۱۸:۲۳
کارمندا آه ندارن با ناله سودا کنند اگر اگر اینقدر خرید اومده پایین علت اصلی یکی همین کارمندان که پول ندارن و قدرت خرید ندارن فکر میکنین بازار مسکن خوابیده بازار کل اجناس خوابیده بازار رونق نداره چرا چون کارمند پول نداره تورم اونهمه میره بالا رو حقوق کارمند چقدر میگذارن الان چند ساله حقوق ما ثابته چون مثلا افزایش میدن جذب مناطق محرومو کم میکنن میشه همون سال دیگه اصلاحیه میزنن دوباره کاهش دوباره میشه همون اضافه کار کم کردن مزایا را کم کردن بدبخت شدیم رفته حالا فکر می کنین کارمند پول داره بیاد ماشین بخره خواب دیدی خیر باشه داداش ....
الف جون بخاطر خدا بخاطر خدا بگذار ببینن (3225659) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۲۱:۳۵
تا وقتی که خودرو سازها بهترین کیفیت جهان، بهترین امنیت جهان ، بهترین خدمات پس از فروش جهان را برای آخرین مدل خودروی هیبریدی ، آن هم به قیمت فعلی پراید( 19- 20 میلیون) را به مردم عرضه نکنند ما خودرو نمی خریم.
چون اعتماد نداریم
والسلام (3222237) (alef-11)
 
ارمان
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۳۰:۱۸
اقا مال کی رو می بخشی این پول مردم
مردمم راضی نیستن (3222270) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۴۳:۳۵
با سود چند درصد می خواهند خودرو بی کیفیت قالب کارمندان کنند///// (3223108) (alef-11)
 
حسینعلی
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۰:۴۵:۴۳
با بهره 24درصد (3225500) (alef-3)
 
توهم
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۵۰:۱۹
این ها هماناهی هستند که میگفتند مردم برای خرید صف کشیدند (3223129) (alef-11)
 
هرکی نخره اخراجه؟
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۵۵:۰۰
انشااله اجباری نباشه و بگن هر کی نخره اخراجه (3223146) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۴:۰۱:۱۰
اگه عرضه دارن بازار خارجی برا جنساشون پیدا کنن ... (3226686) (alef-11)
 
رامین
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۶:۴۸:۰۶
یارانه ما رو قطع میکنند تا به خورد خودروسازان بریزند تا اونا تابوت متحرک بسازند و روانه جاده ها کنند . برنامه خوبی هم چیدند تا کارمندای بیچاره را طعمه کنند . (3221363) (alef-11)
 
فرناز
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۰۴:۳۸
یارانه پدرمن روکه یک بازنشسته است قطع کرده اندتاصرف پاداش های کلان مدیران خودروسازی شود واقعا که !!! (3221718) (alef-11)
 
یکی از کارمندان دولت
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۴۴:۴۸
من خودرو صفر قسطی هم نمیخرم (3221875) (alef-11)
 
آرتین
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۴۰:۲۱
کارمند بیچاره
هر بلایی و آزمایشی است
ابتدا سر این کارمند باید بیاید
هنوز حقوق نگرفته
مالیات و بیمه و اقساط و ... کم میشود
اما بازاریها و ....
مالیات دیر دیر میدهند
عوارض سال به سال نمیدهند
و .............
مگر چقدر حقوق میدهین که ما ماشین ایرانی بخریم و از حقوق آخر ماه کم شود !!!؟؟؟
نمیتوانیم بخریم
تا حالا نداشتیم اتفاقی نیوفتاده
بخریم
خرج بیمه / بنزین / تصادفات و ..... هم اضافه میشود به زندگیمان
ممنون
من نمیخرم (3222620) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۲۲:۴۲
ولی من و خیلی های دیگه می خریم. مطمئناً خودوری قسطی برای کسی نیاز داره خیلی مورد توجه است. شما انقدر تحریم کن و نخر تا عمرت تموم شه و بدون خودرو سر کنی ولی من مثل تو فکر نمی کنم. (3223049) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۷:۰۰:۱۹
باز خوبه که عمر آدم تموم شه نه اینکه توی جاده و خیابون تصادف کنه و بمیره... (3223464) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۸:۰۰:۱۰
برات متاسفم (3223664) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۸:۰۶:۳۲
من هم برای تئ متاسفم (3235914) (alef-11)
 
شهرام
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۸:۴۰:۳۲
خوش بحال تو و خیلی های دیگه , ضمنا عزیز دل من حتما این رو خودت میدونی که خودرو داشتن اگه طول عمر را کوتاه نکند باعث افزایش ان نمی شود و خلاصه ,, چه با خودرو و چه بی خودرو عمر همه تموم می شه ,, (3223819) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۰:۲۳:۳۸
من عمرم 80 سالگی تموم میشه تو عمرت سر صحنه تصادف. عمر خودتو که تموم میکنی عمر خانوادتو زنو بچت هم تموم میکنی .یه صحنه تصادف ببینی یه پای قطع شده ببینی اونوقت میفهمی معنی حرفامو . (3224120) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۰:۰۷:۱۲
عزیزم فقط مشکل اینه که شما کارمند نیستی بعدشم این خودروها که در شان شما نیست خودتون گفتید!!! (3224659) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۹:۵۶:۲۷
شما احتمالا کارمند ایران خودرو و یا شرکت های وابسته به خودرو سازی هستید. (3225256) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۵:۴۲:۴۰
برات با اين پيام متاسفم (3227236) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۳:۵۴:۵۲
بخر ببین کی ضرر میکنه (3234139) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۸:۰۵:۵۴
این حرفها بستگی به ذاتت دارد (3235912) (alef-11)
 
مسلم
۱۳۹۴-۰۸-۱۵ ۲۳:۳۳:۴۰
من کارمندم خودرو نمیخرم تو هم سنگ کی رو به سینه میرزنی همین مهر ماه حقوق یک ملیون معلم به عنوان مقرری باز نشستگی کم شده و چند سال اخیر مقرری باز نستگان رو پرداخت نکرده اند از جیب ما که رفته ممکنه بفرمایید پاداش کدوم عزیز از ما بهترونه (3304008) (alef-11)
 
سلام
۱۳۹۴-۰۸-۱۵ ۲۳:۵۰:۴۳
سلام من فرهنگی هستم ابتدا خودرو داشتم ولی چندسالی که ندارم تو این چند سال خیلی راحت تر بودم چون وقتی را که توتعمیر گاه صرف میکردم به عمرم اضافه شده و همچنین هزینه های مصرفی خودروی قبلیم به سرمایم خیلی راحت و خوشحالم تازه به هر جا دوست دارم سفر میکنم و بجای اعصاب خورد ی تو جاد ها راحت تواتوبوس یا قطارمیخوابم من یکی چند سال کمپینیم و جز خیر ندیدم (3304025) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۶:۵۲:۰۹
فروش خودرو قسطی به کارمندان !!!!!!!!!!!!! جالب است که تا قبل از این تحریم خریدن خودرو صفر اصلا صحبتی از فروش خودرو قسطی برای هیچ کس نبود ..... الان هم گمان نکنم این طرح شما موفق باشد چرا که کارمندان هم جزیی از همین مردم هستند و آنها نیز پول برای خرید خودرو صفر ندارند ../ (3221366) (alef-11)
 
مهمان
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۰۲:۳۰
آره هر جنس باد کرده ای رو بدید به کارمندان دولت !!! مثل قدیما که چایی تاریخ مصرف گذشته را به همراه مثلا یک عدد جاروی دستی اجباری با هم به کارمندان دولت میدادند تا انبارها تخلیهد شود ... حالا که هیچ کس راضی نمی شه خودروهای آشغال شما رو بخره حالا کارمندان شدند دوستان شما !!!! (3221371) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۰۵:۰۶
تا تكليف كيفيت و قيمت خودرو مشخص نشود با اين ترفندها مردم نبايد گول بخورند (3221372) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۲۲:۵۵
درسته
مردم باید حواسشون باشه دیگه دارن به هر ترفند و راهکاری دست میزنن تا آب رفته رو به جوی برگردونن
متاسفانه دروغ و پنهانکاری پای ثابت برنامه ها شده
به جای این کارها با مردم روراست باشید و به رفاه و امنیت اونا فکر کنید (3221799) (alef-11)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۶:۳۳
تو رو خدا این همبستگی رو حفظ کنید تا حداقل امنیت جانیممون از بابت اینگونه مشکلات بوجود آمده حفظ بشه.خرید خودرو صفر تحت هر نامی ممنوع . (3222504) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۳۷:۴۰
با تشکر از آقای نوبخت و دولت بیم و امید که اینقدر به دنبال مطالبات خودروسازان هستند....انگار نه انگار که این مردم هستند که از خودرو سازان ناراحتن به جای دلجویی از مردم میرید به خودروسازها وامهای میلیاردی میدید؟؟؟ (3221432) (alef-11)
 
یاحق
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۱:۴۷:۴۹
خاک بر سر من که به این دولت امید بسته بودم. خواست هفتاد میلیون نفر ایران فدای خواست کارخانه ورشکسته میکند!!!!!!!! . (3224319) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۳۹:۵۶
ایران خودرو دید مشتری برای محصولاتش نداره رو آورد به کارمندان مظلوم تا بتواند حداقل به این جما عت محصولاتشو غالب کنه (3221439) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۴۷:۵۰
نمیخریییییییییییییییییییییییم (3221464) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۵۱:۲۳
کارمندان دولت خودروی قسطی می گیرند:
جواب كارمندان: عمرا (3221472) (alef-11)
 
سام
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۲۸:۲۰
با سلام
اول از الف تشكر ميكنم كه سعي بر نشان دادن مشكلات و خواست مردم دارن
دوم هم عرضي داشتم خدمت مردم و كارمندان عزيز:
مشكل ما كيفيت پايين و قيمت بالاي خوروهاست نه قسطي و نقدي بودن!!
اگر تمام قسط هم فرضا بخريد بايد تا آخر عمرت اقساط بپردازي و هميشه يه پات توي تعميرگاهها باشه!!! ماشينهايي كه قبلا با كيفيت پايين ساخته شده و در انبارها انباشته شده هيچ وقت برنميگرده درباره از اول خط توليد عيب يابي و چك بشه در نتيجه همون خودروي بي كيفيت قبلي را ميندازن براتون شك نكنيد ١٠٠٪
مگر اينا نميگن از اسفند ماه خودروي با كيفيت توليد خواهد شد؟ خب اون بي كيفيتا كه تو انباره اونارو فعلا حراج بزنن تموم بشه بعد
من شك ندارم كه همون بي كيفيتارو دوباره به اسم مدل ٩٥ به مردم ميندازن
الف خواهشا چاپ كن🙏🙏🙏🙏 (3222559) (alef-11)
 
یک کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۷:۵۳:۲۸
با سلام
خودرو صفر نمی خریم (3221476) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۰۲:۰۸
خونه ی قسطی بدید بجای لگن قسطی (3221514) (alef-11)
 
سید
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۰۵:۳۶
الان که خودروهای بنجال تولید داخل اون هم به قیمت خون مردم! خریدار نداره یاد کارمندان دولت افتادید! ممنون از زحماتتون! جناب آقای نوبخت الان سه سال پیاپی هستش که حقوق دریافتی ما کارمندان وزارت کشوری البته در استانها داره هر سال از سال قبل کمتر میشه! شما هر ساله اعلام میکنید چند! درصد حقوقها اضاف شده! آیا در عمل هم دیده میشه!!! واقعا با این حقوق بخور و نمیر! چیزی اضاف میکنه که باهاش خودرو خرید!؟ (3221526) (alef-11)
 
مردم
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۱:۰۰
اين هم از همدلي و همزباني دولت با ملت. خودرو سازان به خاطر كدام عملكرد موفق بايد وام 500 ميليارد توماني بگيرند و بنجلاتشان را به صورت اقساط با حمايت دولت بفروشند. (3221542) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۳۹:۲۰
این 500 میلیارد برای پاداش مدیرانشونه که یه وقت عقب نیوفته !!! (3222332) (alef-11)
 
مهدي
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۲:۳۲
500 ميليارد تومان رو صرف خريد اتوبوس هاي حمل و نقل عمومي ميكرديد. (3221549) (alef-11)
 
عباس صادقی نژاد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۳:۵۱
با سلام
مردم را فریب ندهید ، قیمت ها را پائین آورده و کیفیت را بالا ببرید .
فروش قسطی که دردی را دوا نمی کند ، تازه مردم بایستی علاوه بر پرداخت قیمت بالای خودروی شما ، نزول وام شما را هم بپردازند . و در اینصورت دولت نه تنها ضرر نمی کند بلکه سود دو برابری می برد ، هم از طریق فروش قیمت بالای خودرو و هم از طریق بهره وام . (3221554) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۰۱:۰۶
الان دوساله که فوق العاده شغل کارمندهای تعداد کثیری از دستگاهها توسط اقای نوبخت بلوکه شده حال انکه این فوق العاده شغل برای کارکنان سازمان تخت امرشون مدتهاست برقراه با اضافه کار 175 ساعتی درماه (3222449) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۶:۱۶
خودرو سازها اگه ضرر دادن پس تقسیم سودشون تو بورس چیه؟ چرا با خودروسازهای برتردنیا ادغام وتحت یک شرکت ایرانی -خارجی تولید نمی کنند؟ چرا نیروهای سفارشی شون رو تعدیل نمی کنند؟ چرا کارخونه های ضررده شون تو خارج ازکشور بخصوص تو امریکای جنوبی تعطیل نمی کنند؟ (3222503) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۴:۰۱
ای کاش ما هم کارمند دولت بودیم.... (3221557) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۲۷:۱۸
من کارمند دولتم گول این حرفها رو نمیخورم . ان شاءالله مردم هم با همبستگی هم باعث می شوند خوردو به قیمت عادلانه و واقعی فرودخته شود و نه 7 برابر قیمت! (3222036) (alef-11)
 
ا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۲۰:۱۹
داداش نبايد خريد خواهر نبايد خريد همين.تا حالا يرمون كلاه رفته از الن ديگه نميزاريم سرمون كلاه بره (3223034) (alef-11)
 
s[hn
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۲۲:۰۵
من هم یک کارمند هستم بنده به سهم خودم گول همچین ترفندی رو نخواهم خورد (3223045) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۷:۱۰
ههههه واقعا خنده داره
مطمئنید خودروهای ساخت ایران جزء کالاهای با دوام هستش که دارید بهش وام میدید.
همین مونده قسطی خودمونو بکشیم (3221565) (alef-11)
 
امین
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۱:۱۹
نمی خریم . نمی خرن . (3221576) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۱۴:۵۷
باور کن میخرین این خط این نشون (3221760) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۵۱:۲۴
ديديد كه نخريديم كه به قسطي فروشي افتاديد (3221890) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۰:۲۸:۲۲
اینقد خطو نشون بکش تا صبح دولتت بدمد. ما خودرو صفر چه نقدی چه قسطی نمیخریم .حتی مفتش هم گرونه .ادم جونه خودشو زنو بچشو که از سر راه نیاورده (3224131) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۷:۱۴
من کارمندم و 2 سال پیش یه سمند خریدم و همکارم یه پژو پارس. هر دو به غلط کردن افتادیم. فقط اگه پول بدستم برسه یه ماشین خوب دست دوم خارجی می خرم. حمایت از تولید داخلی بله اما نه به قیمت قربانی کردن خانواده هایم. (3222373) (alef-11)
 
حسن قلی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۸:۱۹
کلا دست به خط و نشون کشیدنتون خوبه, عرضه ی تولید با کیفیت و متناسب با قیمت بازار جهانی رو ندارید. خدمات پس از فروشتونم عین ادبتون وجود خارجی نداره. ضمنا خودروی صفر نمی خریم (3222511) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۲۲:۴۲
نه جون تو باور کن نمیخرم میدونی چرا چون خسته ام چون پول ندارم و چون نمیخوام بخرم افتاد الان (3222531) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۶:۲۳
آقا بذار بخرن , بذار هركي ميخواد بخره , بعد مجبور ميشه هم قسط بده , هم سود , هم هزينه تعمير و نگهداري , هم وقت و اعصاب و هم خداي نكرده امنيت خودش و خونوادشو رو اين خودروهاي قسطي بذاره . (3222817) (alef-11)
 
بنده خدا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۵:۵۹
واقعا خسته نباشن
خودرو ساز رو دو دستس بچسبن كه خيلي براشون پولسازه
مردم هم كه هيچ (3221587) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۶:۱۴
با دوستان به بیراه رفتند. کارمندان دولت هم جزو مردم هستند. کاش به جای قر وفر و حاشیه رفتن گام عملی برای بالا بردن کیفیت و کاهش قیمت از طریق بازنگری به قیمت تمام شده، پیمانکاران، مواد اولیه، قطعات خارجی استفاده شده در خودرو با توجه به اعلام آمادگی اروپاییها برای تامین قطعات و تغییر مدیریت و اقدام به خصوصی سازی می شد (3221588) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۸:۴۳
به فکر راهی برای فروش خودروهای کج وکوله خودهستند ، بجای اینکه به فکر افزایش کیفیت وجان و مال مردم باشند. (3221608) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۹:۴۴
آقای روحانی با این حمایت از خودرو بندازان داخلی مطمئن باشید محبوبیت خود را از دست خواهید داد. (3221613) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۳۰:۴۹
خرید خودرو صفر فعلا ممنوع (3221615) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۳۹:۳۴
انتخابات اینده رقابت بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست . بلکه بین اکثریت مردم و اقلیت حامیان مونتاژکاران خودرو هست . هر مسوولی که به سمت مونتاژکاران گرایش پیدا کنه از سوی مردم طرد خواهد شد . برای مردم جان و مالشون بیشتر از هر چیزی ارزش داره. (3221644) (alef-11)
 
حیدری
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۴۸:۴۳
خرید خودرو
ممنوع
قسطی بفروشند
با وعده بفروشند
با هدیه بفروشند
با لاستیک اضافه بفروشند
نمیخرم
تا واردات آزاد بدون گمرکی نشود
تا قیمتها یکسوم نشود
کسی خودرو نمیخرد
کارمند هم که حقوقش تا آخر ماه کفاف نمیدهد
بیاید اقساط خودرو را به زندگیش تحمیل کند !!؟ (3221666) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۸:۵۰:۱۰
چرا همه امکانات مخصوص کارمندان است ؟ چرا به کارگران و افراد شاغل تحت پوشش تامین اجتماعی هیچ خدماتی ارائه نمیشود ؟ دسته چک برای کارمندان است ، خودروی قسطی برای کارمندان است ، وام بانک برای کارمندان است . (3221668) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۱۵:۴۲
اقا بیا سهمیه خودرو قسطی من مال شما . من ترجیح میدم پیاده برم تا اینکه لگن سوار شم (3221987) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۸:۳۳:۱۴
ما قشر بدبخت و بیچاره کارمند وزارت کار با 20سال سابقه و حقوق یک میلیون که پاییین ترین حقوق دستگاههای کشور است چه خاکی بر سر کنیم (3233069) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۳۳:۴۱
دسته چک؟!!! عیدیت دو برابر عید کارمندانه این رو هم رو کن! (3222060) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۷:۴۴:۲۴
کارمندی من از تو کارگری تو از من !!!!! مرد مومن چی میگی مگه الان بدبخت تر و فلک زده تر از کارمند پیدا می شود حداقل شما می تونید اضافه کار و دو شیفت کار کنید ولی برای کارمند اضافه کار برچیده شده ( یا برای خواص است ) و... خدا گواهه برای دکتر بردن فرزندم پولی نداشتم و..... (3224919) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۰۱:۵۸
خرید توسط هر کسی خیانته
دو ماهه دیگه اگر صبر کنن این خودروسازها از نفس میافتن (3221707) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۱۸:۴۲
چرا پول بی زبان این ملت را به حلقوم خودروسازانی میریزید (3221780) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۲۰:۴۲
آقاي نوبخت ما دولتي ها هم جزو كمپين نخريدنيم . حتي اگر با بهره 4% بما خودرو بدهيد باز پاسخ ما نه است ، اين نهة نه به سياست هاي شما و حمايت هاي غلط از خودروسازاني است كه با پول مردم ، خودرو بي كيفيت و آلاينده مي سازند و پاداش مي گيرند (3221792) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۴۲:۲۵
درود (3222102) (alef-11)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۰۹:۴۱:۳۷
مردم شریف ایران تجربه ثابت کرده صبر تو همه کارها نتیجه داده/صبر کنید/نخرید (3221869) (alef-11)
 
ثریا دالغین
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۰۴:۰۷
متاسفانه کارمندها هم آگاه هستند! (3221943) (alef-11)
 
1
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۱۶:۵۹
خرید خودروی نو ممنوع ... (3221995) (alef-11)
 
کامبیز
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۲۴:۰۵
من که می خرم چون ندارم. (3222024) (alef-11)
 
منت
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۱۸:۲۰
نداشته باش، جونتو دوست نداری؟ (3222782) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۰۴:۳۸
برو یه دست دوم بخر .. اگر راست میگی از عوامل خودرو سازی نیستی (3222965) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۷:۴۶:۵۵
شما از اون هفته ای دو نفر هستید ! حساب شما مشخصه !!!! (3224929) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۳۱:۲۴
راهی برای آب کردن خودروهایی که روی دستشون باد کرده (3222051) (alef-11)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۴۰:۵۵
قیمت ها راپایین بیاورید کیفیت و بالا بیاورید وام خرید خودرو هم بدهید سپاسگزار خواهیم بود در غیر اینصورت کمپین نخریدن همچنان ادامه دارد (3222093) (alef-11)
 
سید
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۴۳:۴۳
اگر شرکت های خودرو ساز غیر دولتی هستند دولت بر مبنای کدام مجوز قانونی می تواند از محل منابع عمومی کشور به انها کمک مالی کند ضمن اینکه هفته گذشته گزارشی از اختلاس و تبانی چند هزار میلیاردی شرکتهای ایران خودرو و سایپا به نفع مدیران بر خلاف مقررات شرکتها و قانون تجارت به مجلس ارائه شده است نمایندگان محترم مجلس خواهشا با اقتدار در مقابل فرافکنی ها و اقدامات خلاف قانون ... ایستادگی و از حقوق ملت دفاع کنند (3222106) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۰:۴۶:۲۰
ای کاش این نوبخت یکمی به چیزهای دیگه اینقدر زود کمک میکرد کاش یک مقدار از این کمک میلیاردی ایشون صرف وام زادواج میشد تا 7-8 ماه یا بیشتر تو نوبت نمانند کاش صرف معوقات کارمندان میشد بجای دادن خودرو قسطی کاش صرف یارانه نیارمندان میشد وهزاران کاششششششش دیگه که خیلی مهمتر از صنعت لگن سازی- فقط با نخریدن خودرو میتونیم اروم بگیریم (3222120) (alef-11)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۰۳:۱۳
فقط تاسف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3222179) (alef-11)
 
آرزو
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۱۲:۵۴
قسطی بخریم بعد که درجاده ها تلف شدیم قسطش بیفتد به گردن ورثه بدبخت
انوقت هی تو گور واسه ما تف ولعنت بفرستند
اقای نوبخت یک کمی به کاری که میکنی فکر کنی بد نیست این خودروها الان در زیر افتاب وبارون پوسیده شده اند مفت هم نمی ارزه (3222209) (alef-11)
 
محمدی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۲۳:۵۴
با این کارها نشان میدهند چیزی که براشون اهمیت نداره حرف و خواسته مردمه (3222245) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۲۵:۵۵
روحانی مواظب نوبخت و نعمت زاده باش دفعه دیگه رایت کم میشه ها
از ما گفتن بود (3222252) (alef-11)
 
سالار
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۳۴:۳۹
به نوعی بی احترامی به کارمندان بود.یعنی خودروهایی که هیچکس نمیخره وبی کیفیته بدهند به کارمندان.چرا خودروی لوکس وارداتی راقسطی به کارمند نمیدهند؟ (3222296) (alef-11)
 
عماد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۱:۱۱
قسطی با قیمت دو برابر. تازه بعد از تحویل باید کارمند مفت و مجانی ایران خودرو بشی و هر روز در یک از نمایندگی ها حاضر باشی. اینقدر بری و بیای تا خسته بشی و رضایت بدی . (3222340) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۳:۴۸
سلام
هرکس خودرو صفر بخرد به تمام ملت ایران خیانت کرده است خواهشمندم نخرید تا انشااله ورشکست شوند. (3222359) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۲:۱۲
گرفتن خودروچه قسطی و چه نقدی خیانت به ملت بزرگ ایرانه نباید خرید (3222404) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۲۷:۵۵
کمپین حرام بودن خرید خودرو بی کیفیت از مسئولان بی کفایت همچنان ادامه داره (3222558) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۴۰:۲۹
اگر خودرو ایرانی جزو کالاهای بادوام است پس بسنی هم همنطوره
بااین تفاوت که بستنی باعث حیات است و خودرو عامل ممات (3222623) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۴۲:۱۰
به همین خیال باشید که با این تسهیلات مشکلات صنعت خودرو حل و فصل شود این صنعت مریض است شما بجای درمان دارید مدام مسکن بهش تزریق می کنید خدا میداند که این تسهیلات از جیب مردم خارج میشود و مردم هم به اینکه منابع مالی نامحدود صرف دو صنعت بیمار که هیچوقت درمان نمیشوند بشود راضی نیستند و اسم اینکار هم مدیریت منابع نیست بلکه ادامه همان رانتی است که سالهای سال به این شرکتها داده شده منتهی با یک عنوان پر طمطراق (3222630) (alef-11)
 
علي
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۵۸:۳۴
تدبير و اميد شعاري بود براي راي آوردن حالا مي بينيم با اميد مردم چه مي كنند ؟كم كم دارم از دولت روحاني نا اميد ميشم (3222704) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۰۰:۰۲
بیچاره این کارمندان، چرا قبلا این خودروها را قسطی به کارمندان نمیدادند . با این کار بازار فروش پیدا میکنند. (3222710) (alef-11)
 
تافردا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۰۶:۲۶
بسمه تعالي
توليد کالايي که نه بازار داخلي دارد و نه بازار خارجي، ادامه ي توليد آن اتلاف منافع ملي و توهين به شعور مصرف کننده است.اي کاش دولت از توليداتي که داراي کيفيت هستند و مي توانند علاوه بر بازار هاي داخلي بازار هاي خارجي را نيز در اختيار داشته باشند حمايت مي کرد. (3222732) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۱۱:۳۲
دوستان این هم یه بار دولت کمک میکنه .آخرش میخوان چیکار کنن .اگه ملت متحد باشند و نخرن هیچ راهی جز تسلیم ندارند.مرم لطفا مقاومت کنید. (3222748) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۱۶:۱۵
من کارمند بازنشسته تامین اجتماعی ام یارانه ام را قطع کردند چون یک ماشین بالای پنجاه میلیون دارم او نوقت معاونین تامین اجتماعی از پول بیمه شدگان خودرو سرانتو سازمانی سوار می شوند تا اسیبی نیبنند حالا چطور دولت می خواهد خودروی بی کیفیت داخلی را قسطی به کارمندان بدهد در حالی که مدیران این دولت حاضر نیستند خودروی ملی سوارشوند. (3222768) (alef-11)
 
مردم
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۰:۲۱
به چه حقی یارانه من بیچاره رو به مدیران گردن کلفت خودروسازی دادید؟؟کاری نکنید که دور آینده انتخابات اصلاً... (3222792) (alef-11)
 
رضایی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۳:۳۷
بازار ازاد ماشین ارزونتره از کارخونه س چرا کارمند یا بقیه بخرن؟دو سه ماه دیگه مردم نخرن کار فرغون سازا تمومه (3222803) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۶:۲۱
کارمند

اگه خودرو مفتی بدن شاید من بگیرم. شاید.... (3222816) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۳:۱۹:۰۰
فکر جونت نیستی (3224558) (alef-11)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۳۴:۵۹
من کارمندم پوله نقدی خریدنشو رو هم دارم اما تا وقتی اینا آشغال تولید کنن نمیخرم (3222860) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۴۴:۳۹
خرید خودروی = خودکشی (3222902) (alef-11)
 
اسلامی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۰۱:۰۷
امیدوارم کارمندان اینقدر عزت نفس داشته باشند که به این مسئولین نشان بدهند که ابن الوقت نیستند و مسئولین در شناختشون اشتباه کرده اند که مردم ایران همدیگر رو میفروشند و هیچکس متقاضی خرید نشود تا برای یکبار هم که شده وضع درست شه (3222949) (alef-11)
 
خزان
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۴۶:۲۷
موافقم با نظر شما ، و بنده يقين دارم ملت شريف ايران روش مقابله با گراني و گرانفروشي را پيدا كرده اند و بهيچ وجه و به هيچ كس اجازه سوء استفاده از فضاي كشور را نخواهد داد و عزت نفس خود را به منصه ظهور خواهد رساند . و هرجنسي كه از قيمت واقعي خود ، ريالي بيشتر باشد ، تحريم نموده ونخواهد خريد . (3223322) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۰۱:۳۲:۵۶
اگر هم بخرند بازنده اصلي خودشون هستند چون همون چندرغازي هم كه ميتونستن پس انداز كنن بايد قسط بدن و بعدش هم خرج ماشين صفر كيلومتر كنن . اون زمان كه همه سر و دست ميشكستن بخاطر اين بود كه تو بازار آزاد بفروشن و سودي به جيب بزنن , الان قيمت بازار آزاد از كارخونه پايينتره و دلالها ديگه براي ماشين صفر ثبت نام نميكنن . خود بازار آزاد هم داره خودرو رو قسطي ميفروشه . (3228552) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۰۱:۳۸
کارمند آن بدبخت
آقایآن دلشان برای کارمند نسوخته روغن ریخته را نذر شاه چراغ می کنند (3222951) (alef-11)
 
به کارگران و کارمندان خود قسطی بفروشند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۳۸:۱۹
کارگران و کارمندان خودروز ساز حتی قسطی هم نمی خرند زیرا میدانند چه تولید کرده اند (3223299) (alef-11)
 
قرتاسي
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۱۲:۳۴
من كارمند به سهم خودم اعلام مي كنم غلط مي كنم خودرو قسطي آشغال بگيرم 7 برابر قيمت اصلي. (3222994) (alef-11)
 
م ع
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۴:۱۹:۱۵
طرح بسیار هوشمندانه ای است که از مخیله مدیران نابغه بیرون تراویده است

از این پس به جای ارائه بازنشستگی پیش از موعد کارمندان به آنها خودروهای

غیر استاندارد داده میشود که با توجه به وضعیت راهها و آمار تصادفات میتوانند
به جای کارمندان موتوفی نیروهای جدیدی را استخدام کنند و اینجوری به اشتغال زایی کمک میکنند. حد اقل سالی 10000 شغل ایجاد میگردد. (3223029) (alef-11)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۰۱:۲۳
اگر یک خودرو برای اداره ای قسطی در نظر بگیرند حداقل 100 نفر ثبت نام می کنند . (3223169) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۰:۳۶:۰۴
اون زمان تموم شد دیگه. الان خودرو تو بازار ازاد دارن قسطی میدن .قیمتشم از کارخانه پایین تره .این خودروهای تو پارکینگ ایران خودرو هم مونتاژ بی کیفیت هست. هر کس پولشو میخواد بریزه دور بره خودرو صفر بخره (3224155) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۰۷:۳۷
هر وقت نعمت زاده و فک و فامیلش و مدیران ارشد نظام و ایرانخودرو و فک وفامیلشون سوار این آشغال های تولید داخل شدند حق نظر دادن دارند و گرنه این مردم عادی بدبخت هستند که سوار این آشغالها میشوند و باید راضی باشند نه نعمت زاده و امثال او (3223186) (alef-11)
 
فرهاد
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۵:۱۴:۱۰
چرا همان اول که قیمت خودرو چن برابر افزایش پیدا کرد کسی عکس العمل نشان نداد (3223212) (alef-11)
 
یاور
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۶:۰۸:۴۱
این دولت مردمی است یا علیه مردم که مقابل ملت وای میسته
این یارانهای که از جبیب ملته به چه مجوزی به یک عده میده که آهن پاره بیکیفیت تولید کنه اینا میدادند به کشاورزا که تولید شیر و مواد غذایی کنند تا تو شیرامون پالم و آب پیدا نشه منشر کن الف (3223372) (alef-11)
 
مالک
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۷:۵۶:۴۳
من خوزستانیم،یه پژو داشتم فروختمش،یه مبلغی اضاف کردم یک ماشین خارجی دنده اتومات ،البته2013با چهل ویک ملیون خریدم،تازه فهمیدم چه ظلمی خودروسازان به ما میکنند (3223648) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۸:۰۱:۴۳
وضع خودروسازها خیلی بدترازایناست حتی با خرید قسطی و یارانه هم بحمداله درست نخواهدشدتنها راه اینه که مردم نخرن (3223671) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۸:۱۴:۴۵
پرداخت تسهیلات به این دو بنگاه ظلم بزرگی است به سایر شرکتهای خصوصی (3223724) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۹:۰۷:۳۸
کی گفته توسعه کشور با توسعه صنعت خودرو همبستگی دارد ؟؟؟؟ (3223899) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۹:۳۱:۱۰
ماشین ها باد کرده رو دشتشون مونده (3223956) (alef-11)
 
سهیل
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۹:۳۱:۱۶
دوستان عزیز ما هرچقدر برای خرید خودرو بی میل باشیم خودشون بیشتر میان دنبالمون پس صبر جایز است (3223957) (alef-11)
 
یحیی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۹:۴۲:۵۶
ماخودرو بی کیفیت نمیخوایم (3223982) (alef-11)
 
حسنا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۰:۰۵:۱۶
مامان منم کارمنده
ولی ما هم نمیخررررررررررررررررررررریییییییییییییییممممما گول نخورین (3224057) (alef-11)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۱:۱۷:۰۴
سلام
ما نوکر مردم ایران هستیم اگر مفتی هم بدن نمی گیریم.خلاصه یک کلام نمی خواهیم.
نوکر مردم در شرکت توزیع برق (3224240) (alef-11)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۹:۵۰:۰۲
سلام. امیدوارم اتحاد و یکدلی ملت در این زمینه از بین نره.اندکی صبر ..سحر نزدیک است... (3225241) (alef-3)
 
mr
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۱:۵۳:۰۸
جناب آقای نوبخت توی کجای اینکار خواست مردم لحاظ شده قیمتها کاهش یافته یا کیفیت خودرو ها افزایش یافت لطفا به اسم مردم به مزاج خودرو سازان عمل نکنید با اینکارها معلوم میشه که دولت اصلا به خواست مردم ارزشی قایل نیست (3224338) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۲۳:۱۹:۰۰
مگه نمیگن سود خوبی از صادارت خودروهامون میبریم. آقا تو رو خدا راضی به ضررتون نیستیم والا همشو صادر کنین دست از سر ما بردارین... (3224557) (alef-11)
 
محفوظ
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۳:۵۷:۴۹
اینده کارمندان دولت را به خودروی بی کیفیت فروختنه. (3224792) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۸:۰۷:۳۷
وجدانا انصافا مردانه اصن هرجور که شما باور میکنید من چند ساله میخوام یه خودرو بخرم کارمند رسمی دولت هم هستم ولی اگه قسطی ماهی 50 هزار تومان هم بدن دیگه نمیخرم نمی خوام نمی خریم نمی خوایم (3224971) (alef-3)
 
مصطفی
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۹:۱۷:۲۵
حمایت بی چون چرای دولت از خودرو سازانب باعث کاهش شدید آرای آقای روحانی در انتخابات بعدی خواهد شد مردم باید به هر کسی که بخواهد در مقابلشان بایستند نه بگوید حتی اگر روحانی باشد (3225148) (alef-3)
 
کارمند
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۹:۲۷:۱۳
خرید خودرو صفر ممنوع (3225171) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۰۹:۳۰:۱۱
چرا دولت خانه قسطی به کارمندانش نمی دهد؟؟؟؟ (3225182) (alef-3)
 
علی کریمی
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۰:۰۳:۲۵
جناب آقای نوبخت

حمایت دولت از صنعت خودرو سازی به علت سهم این صنعت در اقتصاد کشور منطقی و قابل درک است. ولی صنعت خودرو هم باید در جهت صیانت از حقوق مشتریان خود به برداشتن گام های موثری متعهد گردد. برخی از این اقدامات می تواند موارد مندرج زیر باشد :

1- انحلال شرکت های سوری تحت پوشش خود .
2- تدوین و اعلام برنامه های کاهش هزینه ها با هدف کاهش قیمت تمام شده خودرو و قابل دسترس در کوتاه مدت .
3- تدوین و اعلام برنامه های افزایش کیفیت خودرو های تولید شده با اهداف مشخص ، همگام با کیفیت خودرو های جهانی و قابل دسترس در کوتاه مدت.
4- شفاف سازی صورت های مالی.
5- ایجاد تناسب بین دستیابی به اهداف تعیین شده و پرداخت ها به مدیران ارشد.
6- نظارت مستمر و موثر بر نمایندگی های و مراکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور .
7- طراحی و اجرای سیستم پایش رضایت مندی مشتریان و انتشار نتایج حاصله. (3225279) (alef-11)
 
موسی
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۶:۴۸
ببخشید دولت نسنجیده عمل می کنه 90 درصد کارمندا ماشین ولو پراید مدل پایین دارن و نیازشون برآورده است نیازی به خرید ماشین با وام ندارن
کور خوندید به فکر حقه دیگری باشید (3226928) (alef-11)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۴:۴۲:۳۴
ما کارمند هستم و کمپینک : ما کارمند هستیم و خودرو صفر و قسطی نمی خریم: (3226954) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۷:۴۳:۱۶
من خودرو صفر نمیخرم (3227655) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۰۸:۱۶:۰۴
خودروی قسطی نمیخواهیم چون با این کیفیت نازل وقیمتهای سرسام آور همه اش ضرر هست. چراغ خودروها را عوض میکنند وکلی بر قیمتش می افزایند.دولتمردان عزیز به فکر مسکن مناسب وبا امکانات ودر شان مردم وکارمندان به نحو اقساطی باشند نه مسکنی در کویر لوت وبون امکانات وزیر ساختها.جناب آقای نوبخت،بنده به عنوان یک کارمن حاضرم سی درصد قیمت یک مسکن مناسب را بپردازم وبقیه اش را اقساطی ودر حد هرقسط بالای یک میلیون تومان بپردازم تا بعد از 18سال اجاره نشینی به حق اولیه که داشتن مسکن هست دست یابم.خودروی اقساطی غیر از ضرر برای مردم ،آلودگی هوا،افزایش ترافیک وتصادفات،هدر رفتن انرژی چیزی در بر ندارد.لطفا به فکر سرپناه مردم باشید،عرابه مرگ نمیخواهیم. (3228908) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۱۲:۵۲:۰۱
نگران نباشید حقوق کارمندان خرج روزمرگی رو کافی نیست چه برسد به خودرو (3229639) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۲:۰۲:۲۹
من کامندم ،
،قسطی هیچی، مفت هم بدن نمیخوام (3230476) (alef-3)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۲:۰۹:۰۷
دوستان!
منم میگم این اوضاعی که واسه خودروسازا پیش اومده نتیجه همین همبستگی ملت بوده. حالا اگه یخورده دیگه همت کنید و یخورده دیگه به خودتون زحمت بدین مطمین باشین به نتیجه دلخواهمون خواهیم رسید. (3231316) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۰۸:۵۸:۳۸
ما يكي از آشنايانمون تو شركت ايران خودرو كار ميكنه مي گه پيش فروش هاي اين چند ماه اخير خيلي خوب بوده و به دليل نبود تحريم توليدات خيلي بالا بوده و بيشتر صادر كرديم و ميگه كمپين هيچ تاثيري نداشته . امان از دست مردمي كه همكاري نكردند (3236041) (alef-11)
 
نادر امکانی
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۱:۱۲:۴۴
باسلام خبرگزاری تسنیم خبر از حیف ومیل 12000 میلیارد حیف ومیل در دو خودروساز کشور خبر داده است ولی متاسفانه هنوز وزیر پیر صنعت کشور دوباره در صدد پرداخت یارانه به خود رو سازان است تا بهتر حیف ومیل نمایند (3232338) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۱:۵۱:۵۲
اگه بگن از دم قسطی ووام بدون سود نمیخرم (3233656) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۲۱:۵۰:۵۲
کارمند هم تو تورم بالا سرش کلاه می گذارند ( افزابش حقوق به اندازه تورم نمی دهند ) و هم تو رکود که برا ش قسط و هزینه تولید می کنند . ((مثل مرغ که هم توعزا می خورند هم توعروسی )) (3235281) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۷-۱۶ ۱۰:۴۸:۴۹
آقا کارمندا دارن سود30درصد وامهایی که گرفتن رو میدن دیگه چیزی ندارن ماشین بگیرن.همکار من2سال پیش پارس خرید من باهمون قیمت خارجی دست دوم خریدم.من راحتم ولی اون توهرباربنزین زدن باید یکم روغن هم بزنه.خخخخخ. (3246387) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۶ ۱۹:۱۸:۵۹
با سلام نمیدونم ما ایرانیها چرا اینقد بدبختیم که به پرایدم راضی هستم کلا ما هر چی سرمون بیاد حقمونه (3247287) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۶ ۲۲:۴۵:۴۲
خدایی کی این ماشین های ایرانی بی کیفیت مخره
حیف اون پول
توی ایران همه بدبختن 99%کارمند (3247558) (alef-11)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۷-۱۷ ۱۲:۳۰:۳۰
من کارمندم توانایی خرید قسطی دارم. ولی به چند دلیل حاثرم پیاده باشم و خودرو نخرم.اول به دلیل احترام به مردم و این که باید با کمپین تحریم همراه سوم.دوم به دلیل این که جونمو دوست دارم. سوم به این دلیل که خودرو ملی بایستی به تقاضا و مطالبات مردم احترام بگذاره و کیفیت خودرو رو متناسب با کیفیت جهانی ارتقا بدهد و قیمت خودرو هم واقعی باشد. چهارم به این دلیل نمی خورم که دوسالیه که خودرو ندارم توفیق اجبار شده که تا محل کارم پیاده می روم و پیاده بر میگردم و برای سلامتی ام خیلی مفید بوده. (3248164) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۲۶ ۱۰:۰۷:۰۴
خوب تسهیلاته استفاده کنید دیگه نق چرا؟> (3267215) (alef-11)
 
شهروند
۱۳۹۴-۰۸-۰۱ ۱۱:۲۹:۵۳
با سلام و عرض خسته نباشید به جناب دکتر نوبخت گه حداقل وجه تمایزی که با بقیه داره جسارت عذرخواهی کردن را داشت که از مردم عذر بخواد بابت کیفیت زندگی ،نظراتی وجود داره که گفته شده خودرو سازی سواری رو تعطیل و در خورد روهای سنگین سرمایه گذاری شود، اگر نگویم بهانه که عصائه ادب نشود مهمترین موضوعی را که مسئولین بهش فکر میکنن اینه که اونوقت حدود مثلا سی هزار نفر بیکار میشن و قطعا فکر میکنن که تبعات اچتماعی زیادی داره که قطعا داره اما چه باید کرد ایا نباید واسه یه بار هم که شده یه کاری کرد تا کی باید تن به انتخاب اجباری داد بدترین افت برای هر سیستمی بی اعتمادی قشر اچتماع و مردم به آن میباشد که الان شده آیا خورد سازهای دنیا به بانک مرکزی اشان وصل هستند و بدون زحمت و نگرانی منابع مالی اشان تامین مبشود که خود رو را بدون پیش پرداخت تمامات قسطی و کاملا متناسب با درآمد خریدار میفروشند چرا فقط شعار میدهیم ، جناب اشتیانی مصاحبه کرده اند که بنده سی سال سابقه در صنعت دارم و نظر کارشناسی داده اند سیار خوب پس چرا وارد حوزه ورزش آنهم در رده مدیریتی شدید ؟ پیشنهادش که غلط بوده اگر پیشنهاد داند شما چرا قبول کردید و نگفتید سابقه من در صنعت هست بهتر است آنجا خدمت کنم ، بزرگوار یکی از بزرگترین دلایل این عقب ماندگی در صنعت و به طور مثال خودرو همین هست استفاده از نفرات و نظراتی که در حوزه مذکور صائب نیستو هزاران دلیل دیگر ، تععین مزیت نسبی در تولید درست انجام نمیشود ، المان در جنگ جهانی دوم ویران شد الان 50 الی 60 سال گذشته دزر دنیا اینجا که هستند ایستاده اند ما هم نزدیک چهل سال است مه سیستم قدیم را کنار گذاشته ایم چرا به جلو نمیرویم البته خود مردم نقش دارند رفتار مردم شهروندان هم نقش دارد که جای بحثش نیست مردم ما هم همیشه میگویند سیستم چکار کرد کاش یکبار هم میگفتیم ما هم وظایفی داریم البته وظیفه سیستم بیشتر و سنگینتر از مردم هست (3276479) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۰۳ ۱۴:۴۵:۲۳
سلام من پسر یک فرهنگی هستم من اگر دوست داشته باشم مثل تمام بچه های دیگه سوارماشین بشم بایدچکارکنم وقتی کارنیست ،حداقل اینجوری صاحب ماشین میشم درصورتی که پیام همتونو قبول دارم هیچ وقت خیرشون به خانوادهای ما نرسیده (3278810) (alef-13)
 
ظ
۱۳۹۴-۰۸-۲۸ ۱۸:۰۲:۵۸
یک کلام نخریدم و نخرید وبس. (3334767) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.