نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 482537
اپل از هواوی جا ماند
بخش دانش و فناوری الف،23 خرداد96
هواوی مدعی است که دسامبر ۲۰۱۶ از نظر میزان فروش و عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند، موفق شده اپل را پشت سر بگذارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
هواوی مدعی است که در دسامبر سال 2016 موفق شده کمپانی اپل را از نظر فروش گوشی‌ هوشمند پشت سر بگذارد. به گزارش اکونومیست تایمز، هواوی در طول ماه دسامبر جای اپل را در رتبه‌ی دوم بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان گوشی‌های هوشمند گرفته است. آلن وانگ، مدیر محصولات هواوی در کشور چین، در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هواوی موفق شده است جای اپل را از نظر میزان فروش جهانی در ماه دسامبر بگیرد.

بنا بر گزارش‌های منتشرشده این کمپانی چینی در طول ماه دسامبر 13.2 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را از نظر فروش به خود اختصاص داده که بیش از سهم 12 درصدی اپل در همان ماه است.

نوامبر سال گذشته شاهد انتشار خبری به نقل از ریچارد یو، مدیرعامل بخش تولید محصولات مصرفی هواوی بودیم که از هدف دوساله‌ی این شرکت برای عبور از اپل به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌ در سطح جهان سخن گفته بود. به‌طور حتم می‌توان گفت هواوی در حال رصد بازار برای مشاهده‌‌ی نتیجه‌ی تلاش‌های خود برای عبور از اپل و نهایتا سامسونگ در بازار گوشی‌ هوشمند است. به‌جرئت می‌توان گفت افزایش سهم هواوی طی ماه دسامبر یکی از نشانه‌هایی است که امکان تکرار آن در ماه‌های آینده نیز قابل پیش‌بینی است تا اینکه هواوی به‌صورت کامل اپل را پشت سر بگذارد.

البته نمی‌توان به داده‌های آماری ارائه‌شده توسط هواوی چندان دل بست؛ چراکه این آمار باید با اطلاعات اپل نیز همخوانی داشته باشد. با توجه به اینکه مؤسساتی نظیر IDC و Strategy Analytics گزارش‌های خود در مورد میزان عرضه و فروش کمپانی‌های مختلف را به‌صورت سه‌ماهه منتشر می‌کنند، نمی‌توان ادعای هواوی را با استفاده از داده‌های مورد نظر مقایسه کرد.

با تمام تفاسیر، هواوی طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2017 رشد بسیار خوبی تجربه کرده؛ به‌طوری‌که این کمپانی با احتساب آمار تمام 12 ماه، بیش از 139 میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کرده است.

منبع:زومیت
 
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اپل
 
Australia
۱۳۹۶-۰۳-۲۳ ۱۹:۵۴:۲۲
صاایران اگه حمایت میشد..

جی ال ایکس اگه حمایت بشه و کیفیتش و ارتقاء چشمگیر بده.. (4425066) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.