نظر منتشر شده
۲۷۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 189731
حدادعادل از کاندیداتوری انصراف داد
بخش داخلی الف، 20 خرداد 92
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
غلامعلی حدادعادل از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

غلامعلی حدادعادل، ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند. متن این نامه را که مجلس ایران منتشر کرده، به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه انصراف دکتر حداد عادل از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری
ملت شریف ایران
 
در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری توجه شما مردم عزیز را به نکات زیر جلب می­ کنم:
 
1- اینجانب که از سال 1341 با کاروان نهضت امام خمینی(ره) همراه بوده و از بهمن 1357 تا کنون در صحنه­ های انقلاب و مسئولیتهای مهم و سنگین اجرایی و قانونگزاری حضور داشته ­ام ، روش و بینش «اصول­گرایی» را در عرصه­ سیاست با تعالیم اسلام و قرآن و آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی و منافع و مصالح کشور منطبق و موافق می­ دانم و خود را اصول­گرا می­ شناسم و به این صفت افتخار می­ کنم.
 
2- پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می­ دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می ­توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه­ ایجاد حماسه­ سیاسی و حماسه­ اقتصادی است بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می ­دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی ­واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.
 
3- شرکت اینجانب در ائتلافی که به«ائتلاف سه ­گانه» یا «ائتلاف پیشرفت» موسوم شد دقیقاٌ برای آن بود که نامزدهای اصول­گرا در رقابت با یکدیگر سبب شکست اصول­گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­گرایان عهد و پیمان بسته ­بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده ­ام.
 
4- با نزدیک شدن به ایام ثبت نام نامزدها و حوادثی که در آخرین ساعت روز آخر ثبت نام روی داد و نگرانی­ هایی از باب تکرار حوادث تلخ سالهای گذشته به­ ویژه فتنه­ ی سال 88 را پدید آورد لازم دیدیم منتظر مشخص شدن آرایش سیاسی نامزدها بمانیم و پس از آن به مصلحت دیدیم که با شرکت در تبلیغات انتخاباتی و خصوصا با استفاده از فرصتهای صدا و سیما و مناظره ­ها، دیدگاه ها و برنامه ­های خود را به اطلاع ملت برسانیم. اینجانب تصمیم گرفتم مواضع خود را در مناظره­ ها و برنامه­ های صداو سیما به روشنی و صراحت اعلام نمایم و حتی در این مناظره ­ها از بیان نقد نسبت به مواضع بعضی از نامزدهای اصول­گرا نیز دریغ نورزم.
 
5- اینجانب در سخنان خود در چند ماه گذشته و به ­ویژه در هفته­­ های اخیر ضمن تأکید مکرر بر اینکه مشکل عمده ­ی امروز مردم مشکل اقتصادی است و وظیفه­ ی اول دولت آینده حل این مشکل می ­باشد، همواره کوشیدم تا از دادن وعده­ های فریبنده و غیر عملی که تنها به قصد جلب رای مردم داده می ­شود خود داری کنم. سعی کردم از سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و خدمات دولتها بپرهیزم و موجب یأس و ناامیدی مردم نشوم. کوشیدم تا سخنی بر خلاف مصالح کشور و امنیت ملی بر زبان نیاورم و دل دشمنان انقلاب را شاد نکنم. تلاش کردم آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را که از دل و جان به آنها اعتقاد دارم فراموش نکنم. امیدوارم در آنچه گفته­ ام توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.
 
6- اکنون بر پایه­ ی این مقدمات، امروز دوشنبه 20 خردادماه 1392 با در نظر گرفتن واقعیتهای پیش رو در صحنه ­ی انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ ای که از آغاز حضور در ائتلاف داشته ­ام به عهد خود وفا می­ کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­ نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم. امیدوارم سایر نامزدهای اصول­گرا نیز در این لحظه ­ی خطیر و حساس به وظیفه ­ی خود عمل کنند برادرانه و مشفقانه توصیه می­ کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­­ ی دوم، رقابت میان دو اصول­گرا باشد.
 
7- با انصراف خود از مردم عزیز می­ خواهم معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها دقیقا رعایت کنند و به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاری های ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند تا درخشش انقلاب اسلامی در فضای ظالمانه و ظلمانی نظام سلطه­ ی جهانی روز به روز افزونتر گردد.
 
8- وظیفه ­ی خود می­ دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده ­اند و یا در اجرای برنامه­ های صدا و سیما مرا یاری نموده ­اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی­ توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده ­ی شکر محبت های آنان برایم از همگان پوزش می­ خواهم.
 
9- وظیفه دارم از شورای محترم نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده ­اند تشکر کنم. همچنین موظفم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاه ها و برنامه­ های نامزدها بوجود آورده سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه­ ها، چه رسانه ­های مکتوب و چه رسانه ­های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به این جانب اطلاع رسانی مفید و سازنده­ کرده­ اند نیز تشکر می­ کنم.
 
10- امیدوارم ملت مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی ایران با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 24 خردادماه 1392 حماسه­ ی سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب» به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با مدیریت دولت آینده و وحدت و همت ملت فراهم سازند. امیدوارم حاصل همه­ ی تلاشها و نتیجه­ ی انتخاب همگان به خیر و صلاح کشور باشد و مایه­ عزت و ارجمندی بیشتر ملت ایران و تضمین کننده­ ی دوام و بقای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی گردد.
 
والعاقبه للمتقین
غلامعلی حداد عادل
20/3/92
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۲۴:۰۳
جلیلی هم به نفع قالیباف انصراف بعده! (1422457) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷:۴۷
آقای قالیباف هم باید به نفع آقای روحانی باید انصراف بدهند (1422876) (alef-6)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۱۹
خداکند از بقیه افراد باقی بامانده که توان حل مشکل مردم را در برون مرزی و داخلی را ندارند مردانه کنار بکشند. (1422993) (alef-10)
 
زینب
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۱:۴۱
جاااااااااااااااااااااان؟
حالا چرا به نفع روحانی؟ اینا که همفکر نیستن
جلیلی به نفع قالیباف بره کنار (1423107) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۶:۲۳:۰۶
جلیلی و قالیباف در حد 70، 80 درجه با هم اختلاف زاویه دارند برادر
حداد گفت به کسی رای بدهید که دنبال گفتمان ناب انقلاب اسلامی باشد
کدام یک از کاندیدا ها مصداق این گفتهه هستند
واضح است ... (1425074) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۵:۵۰
حالا صبر کن و ببین قالیباف رئیس جمهور آینده هستش یا نه (1423125) (alef-6)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۷:۳۱
خدا نكنه قاليباف راي بياره...! اونم توي شرايطي كه نامزدهاي قدرتمندي توي زمينه سياست خارجي وجود داره....!
قاليباف شايد توي ساخت تاسيسات شهري خوب كار كرده باشه اما هيچ تجربه اي توي امور خارجي نداره.... (1423675) (alef-10)
 
سید محسن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
آخه جلیلی توی سیاست خارجی اوستاس . نه؟ (1424386) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۶:۰۲
برادر بزرگوارم حمید جان قرار نیست یه نفر یه تنه به جنگ همه مشکلات بره که اگر اینجوری بشه تجربه 8سال گذشته تکرار میشه
ایکاش همه مثل آقای حداد از خود گذشته و فداکار بودند و تقسیم وظایف میکردند
ویکی رای میاورد و از بقیه تو امور مناسب استفاده میشد اگه قالیباف توان اجرایی بالایی داره نباید بسادگی از کنارش گذشت همونجور که از کنار قابلیتهای بقیه نمیشه گذشت
خدایا تورو به صاحب این ماه قسم خودت وحدت رو بین مردم و مسئولین برقرار کن (1424852) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۲:۵۸
اگر شما قصد داشتی از همون اول انصراف بدی برای چی اومدی وقت ملت رو گرفتی؟چرا اجازه ندادی کاندیدا های دیگر با داشتن فرصت بیشتری بتوانند برنامه های خود را بیشتر توضیح دهند؟شاید هم می خواستی زمان بیشتری برای اصولگرایان بوجود بیاوری؟ آیا این همان اصولی است که به آن معتقد هستین؟ آیا این همان اصول و انصافی است که ملت را ترغیب به رای دادن به نفع آن می کنید؟ طبق حدیث امام حسین، اگر مسلمان نیستید آزاده باشید، آری جناب حداد عادل، فک نمی کنید این به دور از عدالت است؟ شاید هم عدالت در اصولی که شما به آن معتقد هستید وجود ندارد. اما از آنجا که طبق این بیانیه و طبق فرموده های جناب حداد عادل، فرصتی که صدا و سیما در اختیار ایشان قرار داد صرفا جهت تبلیغ هم صنفان ایشان استفاده شد، لذا صدا و سیما به همان اندازه زمان می بایست در اختیار طرف مقابل قرار دهد تا گروه مقابل بتوانند از مواضع حزبی خود دفاع کنند.خواهشا چاپ کنید.... (1424936) (alef-10)
 
م
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۱:۳۶
روحانی هم به نفع ملت انصراف بده...
ملت هم به نفع... (1423650) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۰:۵۵
حالت خوبه؟
تو باغی یا نه؟

روحانی کیلو چنده؟ (1423733) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۵۴:۰۳
مردم کیلو چند (1424152) (alef-10)
 
داداشی
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۰۲:۴۳
می خری؟ فکر نکنم توانش داشته باشی. (1424786) (alef-10)
 
saeed
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۲۶:۱۰
آقای روحانی و عارف به نفع رضایی
وآقای رضایی هم به نفع غرضی
دیگه خیلی خوب میشه (1424082) (alef-10)
 
فاطمه
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۵۱:۳۴
چی میگی؟؟؟ قالیباف چه ربطی به روحانی داره؟ جلیلی اصلح تره قالیباف به نفع جلیلی کنار بره! (1424138) (alef-10)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۷:۴۲:۴۷
دوستان طرفدار آقای جلیلی چند تا از پارامترهایی که آقای جلیلی رو اصلح تر از آقایان غرضی، رضایی، ولایتی و قالیباف می کنه رو میشه بفرمایید ما هم بدونیم! (1425155) (alef-13)
 
دلی خون
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۵۶:۲۴
البته بودن ونبودن ایشان تفاوتی در ارا، اصولگرایان ندارد.. (1424373) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۰:۳۳
خدا کنه جلیلی انصراف بده فقط به نفع هرکی باشه
خیلی میترسم از پیروزی ایشون در انتخابات مردم ایران قدری آرامش میخوان (1422898) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۴:۵۴
آرامش با افراد بی حاشیه مثل جلیلی بدست می آید.
نه افراد پر سر و صدا و داد و بیداد کن مثل عارف و روحانی تا هر روز ارکان نظام به جان هم بیفتند (1423303) (alef-6)
 
Abulghasem
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۷:۴۹
از عارف بعد از اینکه رئیس جمهورشد، جز سخنان قانونی و رسمی برای
رسیدن به اهدافی که وعده داده، نخواهید شنید. عارف در مقام ریاست
جمهوری مایه آبروی بین المللی و درداخل مایه رفاه و ارتقاء اخلاقی ما
خواهد بود.
حاشیه و دادو بیداد ار ساحت دکتر عارف بسیار فاصله دارد. (1423439) (alef-10)
 
جواد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۲۰:۴۵
من هم به ایشون ارادت دارم... ولی آخه تو نظرسنجی ها خیلی عقبه! موندم مردد که بهش رای بدم یا نه!؟ (1424462) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۶:۵۴
آره مشخص است که با جلیلی و امثال جلیلی چه آرامشی به دست می آید!!! (1423472) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۴۶:۰۴
جلیلی کپی برابر با اصل احمدی نژاد... (1424330) (alef-10)
 
mohamad
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۸:۴۶
بله دقیقا !آرامش از سراسر وجودش میباره! (1423586) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۶:۲۰
آرامش از تعامل با دنیا حاصل میشه نه تحریم پشت تحریم (1423634) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۹:۳۱
حیف که نمیشه منفی داد. (1423642) (alef-10)
 
vahid
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۴۳:۳۵
با سلام
مثل اينكه به شما در اين 8 سال بسيار و بسيار خوش گذشته كه اينچنين سخن مي‌گويي؟ البته به خيلي ها خوش گذشت و به يك ملت .............. گذشت. (1423765) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۴۴:۰۹
هه،همین حرفا رو هم هشت سال پیش راجع به احمدی نژاد میگفتین... (1424319) (alef-10)
 
افسوس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۵۰:۲۳
اگر شما مطالبات به حق مردم رو سر و صدا و مشکل میدونی اون دیگه مشکله خودته از کی تا حالا مشکلاته مردم رو مطرح کردن شده بهم ریختن ارکان نظام؟ پس به نظره شما این بی کفایتی دولت رو باید به کی شکایت کنیم؟ (1424349) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۰۱:۲۷
ديديم كه احمدي نژاد محبوبتون چطوري با مجلس اصولگرا درافتاد و يكشنبه سياه رو به وجود آوردند. تازه احمدي نژاد با قوه قضاييه هم درافتاد و كابينه رو خط قرمز معرفي كرد. (1424392) (alef-10)
 
21
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۱:۳۱
برعكس جليلي هنوز كه هيجي نشده اين همه حاشيه راه انداخته
و همه حرفهاي روحاني و ولايتي و رضايي رو خيلي راحت تكديب مي كرد
و مثه احمدي نزاد هر كي كه ايشون نقد بكنه شمشير رو از رو مي بنده
كم حاشيه ترين كسي نيست جز دكتر رضايي (1424731) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۷:۰۰
خدا کنه که قالیباف به نفع جلیلی بره کنار (1424810) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۹:۵۲
آرامش با جلیلی می آید. خوب است همه اخلاق سیاسی را از جلیلی بیاموزیم. (1423330) (alef-10)
 
م
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۳:۱۰
اخلاق سیاسی یعنی وسط حرف طرف مقابل هی پوزخند بزنی؟ معنی اخلاق رو احمدی نژاد خوب به همه مون نشون داد، پس طبیعیه که پوزخندای جلیلی هم اخلاقی بیه حساب بیاد... (1423972) (alef-10)
 
محمد امین ق
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۶:۴۶
یه جوری میگید انگار که میخان با هم کشتی بگیرن و انتخاب بشن!! مردم ایران خوشون رییس جمهور بعد رو انتخاب میکنن و خودشون خوب میفهمن که کی میتونه آرامش براشون بیاره. اگه آقای جلیلی رای بیاره یعنی به نظر ملت ایران تنها کسی که میتونه آرامش بیراه ایشونه.
خوبه آدم یه خورده بفهمه چی داره میگه! (1423578) (alef-10)
 
فيروز
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۰:۰۷
درود بر جليلي سمبل اصولگرايي اخلاق مدار و درود بر صبر زيبا و متانتش (1423645) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۰:۰۶
والله راست گفتی. کاش جلیلی انصراف بده حتی به نفع روحانی یا غرضی! (1423798) (alef-6)
 
سینا.
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۱:۳۵
لطفا به اون بندی که ایشون اشاره می کنن "ائتلاف..."توجه کنین
کی میگه به خاطر جلیلی رفت کنار؟؟؟؟ (1423106) (alef-6)
 
یک پسر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۶:۵۲
لطفا بند هفتم را یکبار دیگر بخوانید :
"با انصراف خود از مردم عزیز می­ خواهم معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها دقیقا رعایت کنند و به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاری های ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند تا درخشش انقلاب اسلامی در فضای ظالمانه و ظلمانی نظام سلطه­ ی جهانی روز به روز افزونتر گردد."

همه آقای جلیلی را با گفتمان انقلاب اسلامی می شناسند.
آقای حداد انسان زمان شناس و باهوشی است. مستقیما از کسی اسم نیاورده ، این خود نوعی احترام به ائتلافی است که مدتی عضو آن بود .
درود خدا بر این مرد. (1423471) (alef-10)
 
م
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۴:۱۲
چرا نمیشه منفی داد؟ منفی منفی منفی... (1423976) (alef-10)
 
taha
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۵۷:۵۰
یعنی واقعا بندهای وفاداری به اعتلاف رو ندیدی ...طرفدارهای جلیلی هم مثل خودش تو یک باغی دیگه سیر میکنن (1424010) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۲:۱۰:۵۳
اگر کسی این ویژگی هایی رو که اسم بردی نداشته باشه صلاحیت نامزدی رو نداره پس همه واجد شرایط هستند.مگه فقط جلیلی این ویژگی ها رو داره!! (1424955) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۳:۴۶
مهم نیست به نفع چه کسی کنار رفته مهم اینه که سبد رای حداد بیشر برای جلیلی است (1423742) (alef-10)
 
اصلاحات
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۸:۱۷
چقدر هم سبد رای داره، محض اطلاع در نظر سنجی ها بعد از آقای غرضی تشریف دارند.
همه رای آقای حداد عادل با سبدش مال آقای جلیلی!!!!!! (1424748) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۱۳:۳۷
مگر حداد عادل چند رأی داشت که کناره گیری اش به نفع کسی سودمند باشد؟! ایشان در همه نظرسنجی ها زیر یک درصد بود. (1423898) (alef-10)
 
سيد گیلانی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۶:۰۷
محال است.آقای جلیلی معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی است.چه طور ممکنه با کسی که تا به حال به خودش جرئت نداده حتی نام گفتمان انقلاب اسلامی را بیاورد ائتلاف کند؟؟؟!!! (1423308) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۱:۲۵
حسرتش به دلتون می مونه (1423339) (alef-10)
 
مرسی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۵:۰۰
بی خیال بابا
ولی انصافا غداکاری رو توی رفتار حداد دیدم. خیلی انسان هست این آدم

مرسی! (1423399) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۹:۰۰
کدام فداکاری عاقلانه ترین کار را کردند چون شانسی نداشتند (1423587) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۱۷:۱۹
خودش را بیش ازاین نخواست با آرای چند صدتایی خراب کند. (1423701) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۵۹:۵۸
راست گفتى واقعاً كار عاقلانه اى كرد چون وقتى رايها رو مى شمردن بد مدل آبرو ريزى مى شد! از اول هم معلوم بود براى چى اومده لازم نبود اين همه زحمت نامه نوشتن به خودش بده! جالب ترش اينه كه مردم رو دعوت مى كنه دور دوم به دوتا اصول گرا ختم بشه، مريضيم به اصولگراهايى راى بديم كه باهم به تفاهم نمى رسن تا دور دوم باهم مسابقه بدن؟اگر اصولگرايى يك جريان خدمتگذار هست ، چرا بى خودى هزينه زياد مى كنه ؟ از اول متحد بياد جلو! جالبه كه اصلاح طلب از قطار اصولگرا مى ترسه و اصولگرا از قطار اصلاح طلب! (1424166) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۱:۰۴
وقتی اقای قالیباف و ولایتی به عهد و پیمان میون خودشون پایبند نیستند

چه جوری به عهد با مردم پایبندند!!؟

هر کی میدونه جواب بده (1423446) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۱۹:۵۴
براساس نظرسنجی ها:

حداد به وعده عمل کرد

حالا نوبت ولایتی است چون در هیچ نظرسنجی اول نیست و فرد دیگری به نام قالیباف اول است.

با این توضیحات یک نفر مانده که به قولش عمل کند و این جریان اصولگرایی که در مقابل جلیلی و دولت فعلی ایستاده در مقابل مردم وجهه اش کامل شود.

اگر ولایتی به قولش عمل نکند، چیزی از فضیلت قالیباف و حداد کم نمیشود. (1423909) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۷:۴۵
فکر کنم داری شوخی میکنی مثل اینک توصیه آقای حداد عادل رو نشنیدی ایشون گفتن به کسی که مدافع گفتمان انقلاب هست رای بدید قالیباف و گفتمان انقلاب حتما داری شوخی میکنی (1423482) (alef-10)
 
پیمان
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۸:۱۹
حالا دیگر رای ما با خیال آسوده از آن دکتر جلیلی است!!!
درود خدا بر این مرد باد. (1423524) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۱:۵۲
خدا را صد هزار مرتبه شكر كه ايشان رفت، البته بعد از راي هاي باطله ايشان اخر ميشد. (1423564) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۵:۱۴
مهم این است که انصراف بده به نفع هرکس (1423821) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۰۴:۴۴
منظورش حداد جلیلی بود دیگه .. کاملا مشخصه..
درود بر جلیلی...
ان شاالله فردا هم آقای فالیباف انصراف میدن و گفتمان انقلاب با قدرت تمام و در مرحله اول به ریاست جمهوری آقای جلیلی و معاون اولی آقای قالیباف همه مشکلات داخلی و خارجی را حل میکند... (1423877) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۲۵:۰۵
جلیلی هم انصراف بده! (1422460) (alef-6)
 
پرویز
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۴:۰۵
سه قطبی جلیلی قالیباف روحانی در حال شکل گرفتن است (1422928) (alef-6)
 
نوید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۳:۱۹
البته جلیلی باید به نفع مردم و نظام باید انصراف بده (1423253) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۲۶:۵۴
درود بر حداد بی ادعا!
فاعتبروا (1422465) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۱:۰۷
خیلی حیف شد. اصلا حرص رسیدن به مقام ریاست جمهوری نداشت و واقعا رقابتش تمیز بود (1422972) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۶:۰۴
از اولم خودشون می دونستند که از آخر اول هستند (1423360) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۶:۲۳
ميدونست اخر هست اما حاضر نبود به هر قيمتي پست رياست جمهوري و به دست بياره ،
حداد آدمي بود كه ميشد بهش اعتماد كرد (1424853) (alef-10)
 
خورشید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۸:۴۲
چقدر بد بود که مردم قدر این فرزانه رو ندونستن.
حداد به واسطه ی منشش تقریبا تنها کسی بود که میتونست همه ی متخصصین گروه های مختلف رو در کابینه جمع کنه. رابطه اش با رهبری و مجلس هم خوب بود و اهل کارای عجیب غریبم نبود. به نظرم بهترین گزینه بود.
یه سوالم از طرفدارای آقای جلیلی دارم.
جلیلی مگه چی داره که حداد نداره؟
حداد در واقع نخه ی پیشرفتته و البته معتدل تر جلیلی بود
اعتدال=رمز پیشرفت (1423371) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۸:۲۹
اصلا هم بی ادعا نبود، بلکه ناامید بود، وگرنه تا آخر در رقابت می ماند. (مثل رضایی در سال 84) (1423485) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۵:۳۰
چند بار گفت برای پیروزی اصولگرایان کنار رفته!
بعد این میخواست رئیس جمهور بشه از نوع عادلش !؟
همون بهتر که رفت!
ایشون بخاطر ضایع نشدن با آرا 10 20تا انصراف داد (1423509) (alef-10)
 
میرا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۴:۲۱
درود خدا بر آزاد مرد بزرگ، دکتر حداد عادل.
بعد از کناره گیری حداد موج مردمی جلیلی دیدنی خواهد بود (1422483) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۰:۴۸
جلیلی چه ربطی ب حداد داره طرفداراش ب قالیباف یا ولایتی رای بدن... ناسلاما=تی اعتلاف تشکیل داده بودن اخه (1422967) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۶:۴۳
غالب طرفداران آقای حداد کاری به ائتلاف ندارن. آنها کار به گفتمان دارند.در مناظرات هم قرابت جلیلی و حداد و تفاوت ایندو با بقیه بر همگان عیان گردید.الان قاطبه ی حامیان قبلی حداد طرفدار فعلی جلیلیند. (1423077) (alef-6)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۳۸:۱۵
آخه مگه حداد چنتا رای داشت به هرکی برسه تفاوتی ایجاد نمیکنه (1424296) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۹:۴۰
یعنی حداکثر نیم درصد به آرای جلیلی اضافه میشه (1424812) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۰:۲۱
بند هفتم رو یه بار دیگه بخون دوست من
توی این بندگفتن که طرفداراش باید به کی رای بدن ( جلیلی=گفتمان انقلاب)

"به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاری های ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند" (1423487) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۹:۳۹
شما هم ان بندی که نوشته اند من به ائتلاف پایبند بودم را بخوانید ... (1424688) (alef-10)
 
هم وطن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۷:۲۴
موج قشنگ! فکر کردی حداد مگه چند تا رای داشته که به نفع جلیلی موج راه بندازه!!!بنده خدا حداد اکثر اعضای خانواده اش هم بهش رای نمی دادند البته با این انصراف فقط می تونه موج مکزیکی راه بندازه!!!البته خود جلیلی هم حداکثر 10% رای داره (1423477) (alef-10)
 
پرسون
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۵:۵۶
جناب آقای حداد! شما نه برای پیروزی اصولگرایان بلکه برای پیروزی آقای جلیلی و تخریب دیگر کاندیداهای اصولگرا به میدان آمدید و البته در سرنوشت انتخابات تاثیرگذار بوده و در پیشگاه خداوند متعال یا معجور و یا پاسخگو خواهید بود. آقای ولایتی شما را دوست صدیق لقب دادند. اکنون شما نیز صدق خود در ائتلاف را لازم است با حمایت از یکی از کاندیداهای مورد ائتلاف یعنی آقای ولایتی یا قالیباف اثبات نمایید. در غیر اینصورت ائتلاف شما با آقایان از روی صدق نبوده و نیات دیگری داشته اید.
از الف خواهشمند است این نظر را منتشر کرده و حتی مقاله ای در این رابطه انتشار دهد و آقای حداد و اذهان افکار عمومی را به چالش بکشاند. (1422489) (alef-10)
 
مینا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۲۶
جلیلی انصراف انصراف... حداد از ولایتی حمایت کن (1422995) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۴۱:۲۲
الان شعار بود اين؟! (1424870) (alef-10)
 
سها
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۱:۴۴
آن موقعی که آقای حداد با ولایتی و قالیباف ائتلاف کردند خبری از آمدن جلیلی نبود.
بعدها که خبر آمدن جلیلی جدی شد آقای حداد گفتند حاضریم با جلیلی هم ائتلاف کنیم. ائتلاف آقای حداد به گفته خودشان با نیت پرورش اصولگرایان بود نه بدلیل قول به این و آن. (1423108) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۷:۰۳
بسیار موافقم
خدا ما رو از جلیلی و جلیلی رو از ما دور کنه (1423126) (alef-6)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۳:۱۴
اخوی شما بند 3 نامه رو نخوندی انگار؟
در ضمن برفرض هم که از کس دیگری جز ائتلاف 2+1 حمایت کنه هیچ اشکالی نداره چرا که هر وقت انسان بفهمه اشتباه کرده باید جبران کنه.
در ضمن این منش بیشتر در اصلاح طلبان هست که تنها به رفتار حزبی اعتقاد دارند نه به شایستگی. (1423160) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۶:۴۶
معجور غلط است
مأجور صحیح است. البته املایش!
به نظرم ایشان مأخوذ خواهند بود! به معنای مورد مؤاخذه (1423183) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۶:۴۹
وقتي ائتلاف ساز حرص رياست ميزند چه معني داره تحليل شما؟ دوستان صديق رو نديدين تو مناظره باهم چگونه تا كردن؟؟ بي خيال از چي ترسيدي وقتي ميگه به گفتمان انقلاب اسلامي راي بدن اين تحليل رو از كجااوردي؟ (1423315) (alef-10)
 
جواب
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۵:۰۲
همه می دانستند که خط مشی اعضای این ائتلاف با هم همخوانی ندارد. اما این ائتلاف از آن جهت تشکیل شده بود که خطر احتمالی حضور حریف قدری مثل آقای هاشمی را خنثی کند.
با رد صلاحیت آقای هاشمی دیگر نیازی نبود ا این سه نفر _ که دیدگاههایشان با هم زیاد همخوانی ندارد در ائتلاف بمانند.
بند هفتم بیانیه ی آقای حداد که هوشمندانه نوشته شده است نشان می دهد که ایشان بیش از همه با آقای جلیلی قرابت فکری دارند. البته این مطلب در مناظرات هم معلوم بود . (1423505) (alef-10)
 
سید امیر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۶:۲۶
واقعا خیلی آقای حداد عادل فداکارند. من تبریک میگم به ایشون. نمیدونیم ..این مرد نمونه ی بارز یک فرد مسلمون هستنند. خدا بهشون توفیق روز افسون بده من براشون دعا میکنم امید وارم شما ها هم دعاشون کنید تا در راه اسلام ثابت قدم باشند. انشالله... (1422490) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۷:۴۱
اخه شما چقدر ساده هستید حداد عادل از روز اول برای ریاست جمهوری نیومده بود-اهدافش از ثبت نام کردن.1-گرم کردن تنور انتخابات 2-حمایت از وضع موجود نظام 3-تخریب اصلاح طلبان در صورت لازم و غیره ..... (1423437) (alef-10)
 
همه
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۷:۰۷
یکطوری از فداکاری حرف می زنید انگار که ایشون کلید کاخ ریاست جمهوری دستش بود بعد کنار رفت! تو همه نظر سنجی ها آخر بود و آرای باطله داشت رقابت می کرد.

این هم از بصیرت عده ای! (1423636) (alef-10)
 
ثنا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۷:۳۶
پیش به سوی ریاست جمهوری قالیباف
زندهههه باااااااااددددددد (1422494) (alef-10)
 
جواد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۰:۴۱
از اول هم آمده بودند که بروند. (1422502) (alef-10)
 
مهدي
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۸:۵۹
دقيقاً...

ايشون يك سياست مدار حرفه اي هستن! (1423852) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۱:۲۳
انشاءاله بقيه اصول كرايان نيز به جنابعالى اقتداء فرمايند (1422505) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۹:۳۱
من میخاستم به ایشون رای بدهم حیف شد (1422529) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۸:۳۱
با اینکه من نمی خواستم بهشون رای بدم ولی معتقدم ایشون انسان بسیار شایسته و با تدبیری هستند (1422823) (alef-6)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۳:۴۶
اخبار ساعت 14 تلویزیون با آب و تاب فراوان این پیام را خواند البته با این پیش زمینه خبری جلب توجه کننده : ( به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمایید)
آیا اگر فردی مثلا اقای ایکس به نفع جریان اصلاح طلبی کنار میرفت باز هم صدا و سیما این طور پر حرارت ظاهر می شد؟ (1422850) (alef-6)
 
حسن دیپلمات
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۱:۰۱
اصلح بودن حداد عادل اثبات شد؛حداد عادل تنها پیروز عرصه انتخابات... (1422536) (alef-6)
 
saeed
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۰:۵۲
عجب ! یعنی میفرمائید کاندید اصلح بنفع کسی که کمتر صلاحیت داشت کنار رفت؟ یا للعجب !! (1423731) (alef-10)
 
به نام آزادی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۲:۲۴
شما که از اول میخواستین زود تشریف ببرین چرا اومدین؟
این همه هزینه و وقت و انرژی ارزش نداره؟
شرکت تو این مناظره ها و گرفتن وقت مردم ارزش نداره؟
چرا اینقدر خودخواهی وجود داره و باید به هر قیمتی برد داشته باشین؟
در مناظره سوم کاملا مشخص شد شما و آقای جلیلی با هم هماهنگ هستید .
بهتر نبود به جای اینکه سر مردم رو با نظریاتتون درد بیارید زودتر اعلام انصراف میکردین؟
بیایید برای فکر و نظر و شعور هم ارزش قائل باشیم .این رمز پیشرفته

البته

آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است. (1422540) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۹:۳۲
پس با این منطق عارف یا روحانی هم نباید انصراف بدند. (1422890) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۰:۲۰
متاسفم از گروهی که خود را همه مردم می نامند... (1423416) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۷:۱۲
آقای آزادی!
اول یه سوزن به جناب عارف بزنید بعد یه جوالدوز به آقای حداد! (1423581) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۰:۵۰
ایشان جزء 3 نفر آخر بود رای به هیچ وجه نمی آورد
و سنگین تر بود که همین کار را میکرد
ان شاء الله همیشه خداوند یاریش کند که تصمیم درست بگیرد و حرف درست بزند
البته با صحبتهای در نامه با بعضی مواردش اصلا موافق نیستم (1422570) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۹:۱۲
ایشان قطعا نفر آخر بود
نفر یکی مانده به اخر هم آرای باطله! (1422958) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۶:۰۵
در ابتدای رقابت بله، ولی قبل از انصرافشون جزو چهار نفر اول بودند... (1423005) (alef-6)
 
نرگس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۳:۵۵
بخدا بهترین و با اخلاق ترین کاندید رفت دلمون واست تنگ میشه دکتر دوست داشتنی عزیز.... خدا حفظت کنه آقا. (1422580) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۳:۵۶
زبان حال آزادمرد ایران دکتر حداد عادل:
فاش میگویم و از گفته خود دلشادم/ بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
.....
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار (دوست)/ چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
..... (1422581) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۴:۲۴
به نظرم آقای حداد به نفع آراء باطله از انتخابات انصراف داد (1422585) (alef-10)
 
محمد رضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۴:۴۵
خدا خیرتون بده که به وظیفه اجتماعیتون عمل کردین،انشا الله نفر بعدی اعتلاف هم که تو نظر سنجی ها عقب تر هست با اعلام حمایت از دیگری از کاندیداتوری کنار بکشن تا راه برای پیروزی با قدرت اصول گرا ها هموار بشه .
اما یادتون باشه نفر پیروز رو هم در تشکیل دولت باید یاری کنین.و منالله توفیق. (1422588) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۴:۴۷
زنده باد حداد. ایشون شایسته ی ریاست بر مجلسند (1422590) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۰:۱۰
اصلا انتخابات بدون حداد صفایی نداره!
متاسفانه و با انصراف کاندیدای حداکثری ما انتخابات دیگه از حالت رقابتی خارج میشه (1422612) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۱:۰۱
حداد بزرگترین فداکاری را در حق اصولگراها کرد.
(1422618) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۰۰:۴۴
پس احساس تکلیف چی میشه؟ (1423860) (alef-10)
 
سلماني
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۱:۰۸
خداوند جزاي شما يار صديق نظام و اسلام و رهبري و پسر نازنين ايران را بدانچه صبر فرموديد و پيمانه وفا و وقار را به سر برديد و در هيچ جاي حياتتان پيوند هاي سياسي شما را از پيوند منبع و مبدأ قدرت لايزال الهي نبرّيد افزون فرمايد. كاش همانگونه كه در مناظره ها هم طرف حق را بدون ترس نگاه داشتيد حتي در آخرين لحظه كه يك ثانيه هم وقت نداشتيد اهانتي ناگوار از سوي يار قديمي و صديق خود -طبيب عزيزي كه كنون قلبش در فشار و ناراحتي است و آرزوي سلامتي او را داريم- مبني بر اينكه شما ديپلماسي را بلد نيستيد!! -احتمالا ناخواسته - روا شد و شما باز تحمل فرموديد،
نظر نهايي خود را د رباره رييس جمهور منتخب خود -كه طبق عكس العمل شما در مناظره حدس ما روي دكتر جليلي است، اعلام فرماييد - اقلا به عنوان يك ايراني وجيه و بسيار محبوب خاطرات درس هايي كه در كودكي از روي تاليفات نجيب شما در كتب درسي خوانده ايم و لقمه لقمه معرفت را مزه كرده ايم با اين عمل شما زنده شد و درس عملي را نيز آموختيم مرحبا دكتر فرهنگ . سياست! (1422620) (alef-10)
 
هاجر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۱:۳۸
دوره دوم بین دو اصولگرا؟؟؟!! بقیه هم ادمن به خدا! (1422622) (alef-10)
 
یاشار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۶:۰۸
هردم از این باغ بری میرسد آقای حداد این آمدن و آن رفتنت بهر چه بود؟الف گوش کن شکی ندارم که ایشان به خاطر جلیلی کنار کشییده و در غیر این صورت الله اعلم.از آقای ولایتی متشکرم تو مناطره سوم بد جوری نسخه جلیلی را یکجا پیچید........... چه خوش گفت این صادق نیکو کلام /که بر دندریت مغزش سلام/پیچیده گشت کار سعید/ولایتی نسخه جلیلی را پیچید (1422639) (alef-10)
 
اذر مهدوی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۳:۳۹
ولایتی نسخه ی خودشو پیچید از جلیلی اگاهتر ومومن تر خودش است .تو هم بروکمی اگاهی پیدا کن بعد اظهار نظر کن (1423050) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۹:۳۵
وقتي ميگه به گفتمان انقلاب اسلامي راي بدين شك داري كه به خاطر جليلي كنار كشيده؟؟؟ (1423327) (alef-10)
 
من
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۴۵:۰۸
خدایی خوب برای خودتون تحلیل می کنید ها... (1424326) (alef-10)
 
نگار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۸:۱۱
به سلامت، خیر پیش !! (1422645) (alef-10)
 
یاشار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۰:۱۲
آقای حداد در مناطره سوم با جلیلی دست به یکی شده بود و بارها میان اینا کاغذ رد و بدل میشد علت کناره گیری اش از کاندیداتوری به خاطر جلیلیه الف جان اینو خوب اومدی الف جان ها..... (1422655) (alef-10)
 
صدرا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۰:۰۹
آقای حداد هنگام اعلام انصراف یادآوری کرد که همونطور که از قبل اعلام کرده بود، به نفع اصولگرایان و ائتلاف پیشرفت اصولگرایان(1+2) کنار میرود. حالا این کجاش به آقای جلیلی ارتباط داره....خودت بگو یاشار جان! (1423241) (alef-10)
 
یاشار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۳۷:۰۸
صدرا جان خوب مگر ایشان بعد از مناظره با جلیلی نماز نخواند و جلیلی بهش اقتدا نکرد عکسش تو سایتها است برو ببین گذشته از این صدرا جان یه کم دقت کن که متن کناره گیری اش بودار است و میشد فهمید به نفع جلیلی کناره گیری کرده ولی از آنجایی که ایشان فقط در تهران شناخته شده است و در استانهای دیگر طرفدار چندانی ندارد قطعا رقیب آرای باطله هم نیست و تاثیر چندانی بر آرای جلیلی و نتیجه انتخابات ندارد والسلام (1424109) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۵:۱۳
غلامعلی حدادعادل، ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم عزیز ایران اسلامی خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب (به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.)
به نظر شما مصداق این جمله حداد عادل چه کسی است؟ (1422665) (alef-10)
 
مدرس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۳:۰۶
به نظم مصداقش جلیلی هست یا حداقل جلیلی بیشتر از بقیه به این ملاکها نزدیکتره. (1422919) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۰:۰۵
چرا؟ چ.ن فقط شعار میده ؟ شما گفتمان انقلاب رو در کسی میبینید فقط شعار بده نه کسی که کار کنه (1423140) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۲:۰۸
مصداق معیارهای رهبر معظم انقلاب بی هیچ تردیدی جلیلی نیست. ایشان به صراحت حدس های موجود را نفی فرمودند و گفتند کسی از رای ایشان آگاه نیست. متاسفانه طرفداران اقای جلیلی بدون توجه به تصریح مقام معظم رهبری به شیوه ای تبلیغ می کنند گویا نظر رهبری به ایشان است و با تاسف بیشتر کسی از ستاد آقای جلیلی جلوی این سوء استفاده ها را نمی گیرد (1423536) (alef-10)
 
مدرس
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۲۱:۱۸
عزیز کسی در مورد رای رهبری حرفی نزد رهبری ملاکهایی را در مورد کاندیدای اصلح مطرح کرده اند و همیشه میکنند همانطور که امام هم مطرح میکردن بحث اینه که به عنوان مثال جلیلی با این ملاکها بیشتر همخوانی داره یا کسی دیگر؟ (1424817) (alef-10)
 
ساسان
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۶:۴۴
حداد خودش میدونست رایی نمیاره بنابراین سنگین تر بود که انصراف بده. اصلا" اومدنش هم توجیهی نداشت. (1422674) (alef-10)
 
حياته
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۶:۵۰
جناب حداد بهترين كارو كرديد. (1422675) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۶:۵۸
از اولش هم براي نمونددن اومده بود ولي ايكاش مي موند و تعداد راي هاش رو مي ديد. آقاي محترم تو كه نمي خواستي بموني چرا وقت تلويزيون و مردم رو گرفتي. (1422678) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۴۹:۱۹
مرد حسابی اگه حداد هم نبود که تو مناظره ها نسخه ی انقلاب رو پیچیده بودن! (1423793) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۷:۳۳
از اول هم معلوم بود كه تمايل به رقابت ندارند. اينكه گفته اند به كسي راي دهيد كه مباني جمهوري اسلامي را قبول داشته باشد خوب همه نامزدها قبول دارند وگرنه احراز صلاحيت نمي شدند. متاسفانه با همه ژست بزرگوارانه انصاف نداريد حيف از غلام علي عادل (1422680) (alef-10)
 
نادر دانشفر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۰:۴۵
حداد عادل دارای گفتمان برتر نسبت به کاندیدهای دیگر است نشان داد که همیشه اماده فداکاری درراه انقلاب است.امیدوارم ادامه یابد وگفتمان وانگیزه ایشان سرمشق برای اقایان باشد.درود برگفتمان اسلام ناب محمدی. (1422693) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۴:۰۶
همینکه ایشون قبول کردن رای ندارن خیلی خوبه. (1422705) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۶:۱۳
من تا قبل از این انتخابات نسبت به آقای حداد عادل نظر خاصی نداشتم ولی وقتی این شیوه مناظره رو ارش دیدم خیلی نسبت بهش علاقه مند شدم .امیدوارم هرکجا که هست موفق باشه (1422719) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۸:۳۳
منم ازش متنفر شدم (1423847) (alef-10)
 
زکریا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۱:۰۶
کار خوبی کردید رفتید شما را خیلی نمی شناسم چه به خوبی چه به بدی ، ولی مطمئن بودم درصد رای شما خیلی کم خواهد بود و با عقاید شما هم اصلاً موافق نبودم به هر حال ممنون که اخلاق را رعایت کردید و باعث شکسته شدن آرا (حتی حداقل آرا) نشدید انشاالله در یکجای دیگه موفق باشید. (1422738) (alef-6)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۸:۰۱
معادلات به هم خورد. با این شرایط جدید مهندس غرضی آخر میشه! (1422764) (alef-6)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۲:۱۱
زياد هم به اين بهم خوردن معادلات دل نبنديد. هستند هنوز ديگراني كه جناب آقاي مهندس غرضي گوي سبقت را از آنها بربايد.آخر شدن احتمالي جناب آقاي مهندس غرضي ميتواند (در صورت وقوع اين احتمال) بسيار شوك آور تلقي شود چرا كه عدم روي آوري و اقبال احتمالي به شخصيت هايي بسان جناب آقاي مهندس غرضي متضمن شناخت ناكافي جامعه نسبت به كارگزاران جمهوري اسلامي طي 34 سال دوران انقلاب است و از اين جهت مايه بسي تاسف خواهد بود. (1422978) (alef-10)
 
mk
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۷:۵۸
هااان؟؟؟؟؟چی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1423582) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۱۲:۱۴
چي چي ميگم.لازم نيست من چيزي بگويم.كافيست شما هم بيننده لااقل يكي از برنامه هاي جناب آقاي مهندس غرضي در شبكه هاي سيما مي بوديد(حتي با فرض اينكه قبلا به هر دليل شناختي از ايشان هم نداشتيد) از جمله در برنامه "به انتخاب شما" كه ساعت 19:10 الي 20:10 امروز دوشنبه 1392/3/20 از شبكه 3 پخش شد ايده هاي جناب آقاي مهندس غرضي به همراه تحليل مسائل مبتلابه كشورمان قابل تامل و دقت نظر است همچنانكه پيشتر نيز جناب ايشان در برنامه هاي "رويكردها،برنامه ها"/شبكه 4 و "پاسخ به سئوالات ايرانيان خارج از كشور"/شبكه جام جم 1 و "با دوربين"/شبكه 1 و "گفتگوي ويژه خبري"/شبكه 2 مفصلا از برنامه ها و سوابق شان با مردم سخن گفتند.بنا به اين اظهارات جناب آقاي مهندس غرضي و بررسي پيشينه و سوابق كاري و مسئوليت هاي كلان اجرايي جناب ايشان است كه اين حقير همچنان با توجه به كامنت هايي كه دربردارنده پيام نامهرباني و يا قدر ناشناسي و مهمتر از همه حاوي عدم شناخت صحيح از يكي از كارگزاران بسيار خدوم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است در سايت وزين "الف" خودم را ناگزير به پاسخگويي مي بينم هرچند كه شانسي براي جناب آقاي مهندس غرضي براي رئيس جمهور شدن در حال حاضر متصور نيستم ولي در هر حال بايد در حد توانايي و امكانات حق مطلب را حتي براي افراد جبهه و جناح مخالف نيز ادا نمود.اين را هم صريحا گفته باشم كه رتبه جناب آقاي مهندس غرضي بمراتب ميتواند بهتر از ديگران رقم بخورد به حول و قوه الهي.والسلام. (1424053) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۸:۰۸
خداخیردنیاواخرت رانصیبت کند. (1422765) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۰۰:۲۳
خیر دنیا که خیلی داده خیر آخرتو شک دارم (1423857) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۸:۴۶
از ترس آخر شدن انصراف دادی آقای حداد عادل..تمام نظرسنجی ها حتی رای شما رو از غرضی هم کمتر نشون میده...انصراف به نفع کی!!! جلیلی ؟ قالیباف؟ولایتی؟ برای من پاسخ این سئوال مهم نیست ولی انصراف دیر موقع شما، اصرار ولایتی به ادامه راه ، ادبیات قالیباف در اعتراض به ولایتی در مناظره،یه بار دیگه به مردم این نکته رو ثابت میکنه که اصولگرایان فقط و فقط و فقط برای خدا کار میکنن...نه قدرت طلبی و این حرفا...!!!!! (1422768) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۹:۵۱
کاپ اخلاق کاندیداها متعلق به او است (1422772) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۰:۵۴
لطفا به آقای رییس فرهنگستان ادب بفرمایید، نکات نگارشی را در نامه خود صحیح اجرا کنند. حذف یک فعل باید به قرینه باشد: به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند. است در فعل بوده است نمی تواند حذف شود چرا که قرینه در جمله بعد ندارد. (1422781) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷:۵۹
تذكر وارد نيست. جمله ايشان درست است فقط به جاي "و" بهتر بود از ويرگول استفاده مي كردند.
در ضمن فعل اصلي "بوده است" نبوده بلكه "بوده باشند" مي باشد. (1422878) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۳۳
ببین یکبار دیگه جمله رو بخون. دوم دبستان هم فعل است نمیاره ته این جمله «به کسانی رای دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده است!!!» (1422996) (alef-10)
 
عرفان
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۵:۳۲
من کارشناس ارشد زبان هستم. این جمله کاملا مصطلح، دستوری، و پر کاربرد است و نقصی نداره. (1424806) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۲:۰۴
آبرو داری کرد چون میدونست کمترین رای را میاره (1422787) (alef-6)
 
م
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۲:۵۹
واقعا آقای حداد نشون دادن دنبال قدرت نیستن .من میخاسنم به ایشون رای بدم با ای کارشون من مطمئن شدم درست انتخاب کرده بودم .امیدوارم همیشه موفق باشن وبتونن افرادی مخلص مثله خودشون رو تربیت کنن وتحویل انقلاب بدن چون انقلاب به افراد مخلص نیاز داره (1422791) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۴:۴۸
بهتر بودآقای عادل تا آخر ادامه میدادند تا جایگاه ایشان در بین مردم مشخص شود (1422803) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۷:۴۳
آقای حداد از اولم نمی خواست شرکت کنه تا اینجا هم نمی دونم برای چی اومد! (1422819) (alef-6)
 
شهرونددرجه2
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۶:۳۸
عاقلانه بود برنده انتخابات تا حالا ایشان وآقای رفسنجانی بوده اند واین یعنی یک رفتار سیاستمدارانه همان کاری که آقای لنکرانی با کناره گیری آبروی خود را حفظ کرد .کاش بقیه هم یاد بگیرند (1422867) (alef-6)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷:۰۴
ان شاء الله كه خير است. اميدوارم جناب آقاي دكتر حداد عادل به ثشخيص و انتخاب هموطنانشان در همه حال احترام بگذارند خواه در مرحله نخست كار انتخابات يكسره شود و ملت رئيس جمهور منتخبش را انتخاب كند وخواه كار به مرحله دوم كشيده شود و باز اميدوارم چنانچه يكي و يا حتي هر دو نفر كانديداي راه يافته به مرحله دوم از طيف غير اصولگرايان(گروههاي موسوم به اصولگرايي) نيز بودند جناب آقاي دكتر حداد عادل به تشخيص و انتخاب ملتراضي و افتخار كنند.آنچه كه اهميت مضاعفي دارد صرفنظر از شخص رئيس جمهور برگزيده حضور پر شور و حماسه اي ملت بزرگ ايران در عرصه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است هرچند كه رئيس جمهور منتخب ملت از هم طيفي هاي ما هم نباشد. لذا ضمن احترام به جناب آقاي دكتر حداد عادل به نظر مي رسد متاسفانه جناب ايشان از اين نكته بسيار ظريف مورد اشاره تغافل ورزيده اند. (1422869) (alef-6)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷:۰۹
دکتر ولایتی ثابت کرد که برای رسیدن به قدرت حاضر نیست هر کاری رو انجام بده مثل آقای قالیباف از تخریب هاشمی گرفته تا جلیلی و ولایتی.آقای جلیلی آنقدر درتوهمات حمایت از رهبری از خود فرو رفته که هر چی رهبری داد می زنه که از هیچ کس حمایت نمیکنم تو فیلم تبلیغاتی هی به زور می خاست بگه نظر آقا به منه.معنی ولایتمداری ایشان را هم فهمیدیم
به نظر من تنها کسی که با دیپلماسی و برنامه دقیق و قوی میتونه کشور را نحات دهد دکتر ولایتی است (1422871) (alef-6)
 
انصاری از داراب فارس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۸:۴۸
بسمه تعالی
درود خدا بر مردان پاک وخدا جو درود بر جناب حداد عادل که ثابت کرد مسلمان واقعی وپیرو ولایت فقیه ودوست دار انقلاب اسلامیست ایشان در مناظزه ها وتبلیغات نیز رفتار انسان دوستانه داشت دروغ نمی گفت وعده دروغ برای جزب رای نمی داد به گفتمان انقلاب علاقه داشت وحق را بیان می کرد خداوند حق تین مرد بزرگ را برگردن ما ادا فرماید
بنظر من اقای دکتر جلیلی هم خوی ومنش حداد را دارد وحرف او وعملش برای تقوییت گفتمان انقلاب است وما باید برای مایوس گردن دشمنان انقلاب به دکتر جلیلی رای دهیم (1422883) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۲:۲۵
بالاخره ما بايد واسه ساختن كشور رأى بديم يا واسه مأيوس كردن دشمن ؟؟؟!!!!!! (1423345) (alef-10)
 
توک
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۰:۳۱
به نفع چه گروهی کنار رفتند چون معلوم نیست جلیل اصول گرا است یا نه ایتلاف سه گانه الان به نفع جلیلیتمام می شود ایشان باید نام افراد که برای انها کنار می روند را بیان می کردند (1422897) (alef-6)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۲:۴۷
حالا کافیه قالیباف هم بره کنار تا آرای ولایتی از جلیلی بیشتر بشه . حتی اگر همه چیز عقلانی و بدون جار و جنجال پیش بره ، ممکنه ولایتی و رضایی به دور دوم برن و بلای تندروهای چپ و راست ، یعنی جلیلی و قالیباف و روحانی و عارف ، از سر مملکت کم بشه . ایران واقعا تحمل آدمهای پرخاشگر و چماق به دست و ... رو نداره . سه دوره هشت ساله حاکمیت گروههای افراطی ، مملکت رو نابود کرده . وقتشه امثال ولایتی یا رضایی یا حتی غرضی بیان سر کار که به جای چهار سال تسویه حساب ، نذارن وضع مملکت از این چیزی که هست خرابتر بشه (1422916) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۷:۳۶
احیانا به نظرتون با توجه به ارای بالای قالیباف این دکتر ولایتی نیست که باید از دست ا ز حب قدرت برداره و به نفع قالیباف بره کنار ؟!!!! (1423187) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۶:۳۰
آخ کاش می شد. ولی (اگرچه نا امید نیستم) چشمم آب نمی خورد. متأسفانه در این 16 سال گذشته، این دو جناح موفق شده اند بخش وسیعی از مردم را متقاعد کنند که انتخاباتی که در آن چشم طرف مقابل را در نیاوریم انتخابات نیست.

کاش می شد انتخاباتمان طوری انجام می شد که هیچ بخشی از جامعه احساس نکند که به قولی "پوز" بخشی دیگر را زده است و آنها را به خاک سیاه نشانده است و ... (1423312) (alef-10)
 
بازیکن آزاد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۳:۴۳
ایشان تنها برای حمایت از مواضع اصولگرایان و دولتشان نامزد شده بودند.در طول مناظرات هرگاه کفه ی ترازو به سمت و سوی انتقاد از دولت سنگینی می کرد،ایشان مانند یک بازیکن آزاد جا عوض کرده و به جبهه ی مقابل می رفتند و حال وظیفه ی ایشان به پایان رسیده. (1422925) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۴:۱۹
فقط توی ایران یک نفر ممکنه با x و y ائتلاف کنه و بعد به نفع z کنار بره!
(ایشون با اعلام کناره گیری به نفع "گفتمان انقلاب اسلامی" که شعار یک کاندیدا هست حمایت خودشو از اون فرد اعلام کرده) (1422929) (alef-6)
 
شيرواني
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۵:۱۸
جناب آقاي حداد شما وچند نفر از كانديداهاي ديگر كه روي كاغذ هم مشخص است راي نمي اوريد و انصراف مي دهيد چرا در شرايط كنوني اقتصادي مملكت اين همه پول بيت النال را هزينه مي كنيد ووقت مردم را مى گيريد بعد با اين همه هزينه تازه با يك بيانيه منت هم بر سر اين مردم مي گذاريد و انصراف مي دهيد اي كاش حداقل تا پايان مي مانديد
ايا اين بجز يك بازي سياسي و مظلوم نمايي كه دلسوخته مردم هستيد چيز ديگري است من ماندم شما در ان دنيا جواب چه خواهيد داد (1422935) (alef-6)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۱:۳۵
ایشان از همان اول برای رفتن آمده بودند
وقتی با قالیباف و ولایتی ائتلاف میکنن و در آخر به نفع جلیلی کنار میروند خود نشان دهنده مشکل دار بودن این موضوع میباشد
فقط آقای حداد در مناظره ها از هیچ صحبتی ترسی نداشت چون میدونست موندنی نیست تمام حرفهاش رو زد و ترسی از کم شدن رای هاش نداشت
و در آخر می فرمایند مهم پیروزی اصولگرایان است

پس پیروزی انقلاب چی
پیروزی مردم چی؟
پیروزی حماسه سیاسی چی؟

نخودی بازی کردن اینجوریه چه ببازی چه ببری برنده ای (1423533) (alef-10)
 
ورتکس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۷:۰۴
کناره گیری آقای حداد عادل به نفع دکتر قالیباف کار بسیار عالی و خداپسندانه ای است (1422944) (alef-6)
 
عبدالله
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۷:۵۱
آقای حداد عادل کار خود را پس از اینکه در مناظرات تمام قد از ولایت و نظام دفاع کردبا این انصراف تکمیل کرد. خداوند امثال آقای حداد را حفظ کند. (1422948) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۸:۵۲
حقیقتا آقای دکتر حداد عادل از نیروهای ارزشی انقلاب بوده و هستند و موضع گیری های ایشون در حمایت از ارزشهای انقلاب و اسلام حقیقتا ستوندنی است (1422954) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۹:۰۰
اقاي حداد كه خودشو اصولگرا نميدونست,چطورشد به نفع اصولگراها كنار كشيد? (1422955) (alef-6)
 
صدرا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۴:۵۹
شما که هنوز جهتگیری جناب حداد عادل رو نمیدونی، آخه چرا وقت خودت و بقیه رو یا این کامنتت تلف میکنی!!! (1423261) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۹:۲۰
حدادعادل توانایی ریاست جمهوری را ندارد بخاطر اینکه اصلا آدم سیاست مداری نیست و مطمئنا جلیلی رای نخواهد آورد بخاطر اینکه دید مردم نسبت به جلیلی همان دید احمدی نژاد به احتمال 90 درصد هیچکدام از اصلاح طلبان و آقای غرضی رئیس جمهور نخواهد شد به دلایل مختلف . طبق نظر سنجی اینترنتی و صحبت های بین مردم ولایتی شانس خیلی پایینی دارد پس می ماند محسن رضایی و قالیباف حالا شما هر تصمیمی می خواهید بگیرید بین این دو نفر بگیرید (1422959) (alef-6)
 
معلم
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۲:۴۲
اینهایی که میخوان برا تخریب جلیلی ایشون رو به احمدی نژاد وصل یا تشبیه کنن این نکته رو توجه کنن که در بسیاری از مناطق محروم روستاها و شهرهای کوچک(همونهایی که عموما به حساب نمیان و در فنته 88 هم ادعا شد نباید آرایشون با تحصیلکرده ها و روشنفکران برابر باشه) به هر کسی که احساس کنن شبیه احدی نژاد هست رای میدن. باور نمی کنید بیایید و بپرسید. پس برا تخریب جلیلی دنبال راه دیگری باشید این دلیل نتیجه معکوس میدهد. (1423154) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۰:۱۳
آقای حداد صلاً برنامه نداشت رایش هم از آقای غرضی بود (1422966) (alef-6)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۵۰
آقای حداد از متن سخن شما برمی آید که از اول هم قصد ماندن در صحنه را نداشتید چون امیدی به پیروزی و رای آوردن از مردم را نداشتید . اما بازی با افکار عمومی مردم برای کسانی که خود را بهتر از دیگران می دانند کار درستی نیست برادر عزیز شما که چنین قصد و نیتی نداشتید چرا وارد این عرصه شدید . شما به عنوان سیاهی لشکر شرکت نمودید و خوب می دانستید که آراء شما به چند صد هزار هم نمی رسد . امیدوارم در خلوت خود از درگاه خداوند متعال بخواهید که از سر تقصیرات شما بگذرد و من بعد از این بازیهای بچگانه نکنید . بازی با ملت عاقبت خوشی ندارد. (1422998) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۶:۳۲
اخه کی میخواست به این بنده خدا رای بده!
با انصراف ایشون رای خیلی خیلی اندکی (خیلی خیلیا) به رای اقای؟! جلیلی و اقای قالیباف و زضایی تقسیم میشه!
پس الکی دور نگیرید! (1423009) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۸:۴۴
من از آقای حداد اصلا خوشم نمیاد.......و هیچ وقت به ایشون رای نمیدادم ...اما به عنوان یک اصولگرای مبارز به ایشون احترام میذارم و جا داره از ادبیات درستشون در مناظره ها تشکر کنم که هیچ جا بی ادبی و بی شخصیتی از ایشون ندیدیم...... (1423020) (alef-10)
 
مینا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۹:۳۵
آقای حداد به نفع جلیلی کنار کشیدن و باید پاسخگو باشند چرا؟؟؟ اگر اینطور نیست با حمایت از دکتر ولایتی یا قالیباف اعلام برائت کنند (1423026) (alef-10)
 
عدالت
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۹:۵۷
واقعا متاسفم.آقایی که مدام در مناظرات بر تقوا تکیه داشت و فراجناحی فکر میکرد در نامه انصرافشون مدام از اصولگرایی و پیروزی در انتخابات به هر صورت و به هر طریق خبر می دهند. (1423030) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۱:۲۴
درود برشرف حداد عادل
درود بر پدر و مادر حداد عادل
درود براصول گرای واقعی
فقط اینرا هم بگم به جلیلی رای نمی دهم (1423040) (alef-10)
 
تقی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۲:۳۲
باورکنید اگه انصراف نداده بود حتما رای می آورد حیف شد. (1423046) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۴:۱۶
با کمتر از یک درصد رای , بودن و نبودنش هیچ فرقی نمیکرد . بیچاره قالیباف که منت ائتلاف حداد رو گردنشه ! (1423056) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۴:۳۶
ما که نفهمیدیم چرا شما مارادونا رو ول کردید و غضنفر رو چسبیدید . مواظب باشید روحانی رای نیاره اینقدر برخورد احمقانه نداشته باشید! (1423058) (alef-10)
 
جوان منتظر ازدواج آسان
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۳۶:۰۰
حالا تکلیف اونهایی که با وعهده ازدواج آسان ایشون قند تو دلشون آب می شد ، چی میشه ؟! (1423068) (alef-6)
 
فرید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۰:۵۱
این چکاری و باریه می ایند بعد می روند. انگار که مردم بیکارند به وعده های اینها گوش بدهند. من وکیل بیت المال نdستم ولی اینطوری وقت بقیه رو گرفتن که نشد مسئولیت پذیری.
آقای حداد عادل که اینقدر سنگ انقلاب و نظام را به سینه می زند وا می ایستاد تا می دید که این نوع ادبیات چقدر خریدار داره. (1423102) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۲:۱۰
ایا کسی که با ولایتی و قالیباف ائتلاف می کنه بعد به نفع آقایی که نماد حرفهاش گفتمان اانقلابه یعنی جلیلی انصراف میده شایسته درود فرستادنه؟ یا ایها الذین آمنوا اوفو بعهودکم.... (1423109) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۵۲:۰۶
اگه وفای به عهد خیلی مهمه پس ولایتی یا قالیبافم باید یکیشون بره کنار حالا ببینیم کسیشون حاضره بره کنار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1424140) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۳:۳۳
واقعا متاسفم آقای حداد!!
شما که از اول میدونستی باید کنار بکشی چرا زودتر انصراف ندادی تا رسانه هم بتون وقت بیشتری برای کاندیداها اختصاص بده این حقه که این همه وقت ملت رو تلف کنی
حالا که دیدی موندنت مایه آبروریزی چرا از آقای ولایتی یا قالیباف حمایت نمیکنی!! میدونی با این کارت این چند هزار تا رای رو تو سبد کی میریزی؟
ها این دیگه ریزه کاری عالم سیاست که دیگه به ما ربطی نداره!! (1423114) (alef-10)
 
حسن حسینی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۷:۳۵
به آقای حداد عادل " واوفوا بالعهود - به عهد وپیمان خود وفادار باشید" یادآوری می کنم .شما با دونفر عهد وپیمان بستید که از همدیگر حمایت کنید ودو نفر به نفع یک نفرتان انصراف بدهند ولی شما انصرافتان را به نفع هیچ کدام از آن دو نفر تصریح نکردید بلکه انصرافتان را بنفع نفر سومی تلو یح کردید.اینست اصولگرائی؟؟؟ (1423130) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۸:۵۹
آقای حداد در طول عمر سیاسی خودش چه در مجلس چه غیره عنصر موثری نبود. (1423136) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۹:۵۷
حداد عادل تنها نقش مشاور در مناظره رو برای جلیلی داشت و در ضمن به قول دوستمون ،خیلی خنده داره با ولایتی و قالیباف ائتلاف کنه و بعد به نفع گفتمان (کلامی و نه در عمل) جلیلی ؛خودشو کنار بکشه.
اگه می گفت به جلیلی رای بدید بهتر از این جمله مسخره بود.درضمن رای ایشون بعد آرای باطله بود.همچین کار بزرگی نکرده.باز اگه ولایتی به نفع قالیباف کنار بره یا روحانی و عارف یکی بشوند یه چیزی.صدهزار تا رای داشت اونم رفت تو کیسه جلیلی (1423139) (alef-10)
 
فالینا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۱:۵۱
اعتلاف نا نوشته در مناظره آخر با آقای جلیلی ؛ عدم دریافت نتیجه در اعتلاف 2+1 ، کاش نمی آمدید . (1423149) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۲:۳۴
چطوره 6 كانديداي باقيمانده به نفع جليلي انصراف بدند . و جليلي فقط با خودش رقابت بكنه . مي ترسم بازم راي نياره. (1423153) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۴:۱۴
آدم در جایگاه بسیار بالایی بنشیند دهها شغل داشته باشد فراتر از همه کاندیداها صحبت کند بعد رای اش از غرضی کمتر باشد بهتر است زرنگ باشد و زودتر روغن چراغ ریخته را نذر امام زاده کند . (1423166) (alef-10)
 
سعسد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۶:۰۲
این دیگه چه جور ائتلاف مسخره ایه اینا دارن! با دو نفر دیه ائتلاف میکنه به نفع یه نفر دیگه کنار میکشه!!!! (1423178) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۸:۵۱
انصراف جناب آقای حداد عادل چند وجه دارد که نتیجه آن : 1- عدم صداقت و پایبندی به عهد و پیمان خود در ائتلاف 3 نفره با آقایان قالیباف و ولایتی 2- تشدید بی اعتمادی افکارعمومی به اصول گرایان که به تعهدات خود درچارچوب مبارزات سیاسی پایبند نیستند .3- شخصی که داعیه فرهنگی و اخلاقی دارد میبایست حداقل کاری که میکند به شکست سیاسی ائتلاف اعتراف کند تا از ترویج بدبینی بیشتر جامعه به افراد اخلاق مدار شاید بکاهد . (1423195) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۱:۱۹
اینهایی که میگن حداد چرا اومد و میگن چرا رفت اگر عارف یا روحانی هم کنار برن همین نظرات رو میدن؟! (1423209) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۹:۳۸
عارف و روحانی دو دیدگاه متفاوت با هم و طیف حداد هستند.
اما در طیف حداد؛ دقیقا از جانب خودشان؛ با عنوان ائتلاف و دقیقا از یک پایگاه و جایگاه حضور و انصراف معنای دیگری دارد. به نظر نگارنده این سطور؛ این موضوع جز تخطی از اصول اخلاقی و تکیه بر صندلی قدرت فریب افکار عمومی چیزی نخواهد بود. (1423529) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۵:۰۲
با سلام
جناب آقای حداد
همان طور که مستحضرید

شرکت کردن یا نکردن شما در انتخابات تغییر چندانی به وجود نمی آورد
اکنون هم نبود شما باعث تغییر چندانی در رای ها نمی آورد

نتیجه ی اینجانب از خروج شما برای حفظ آبروی خویش می باشد نه پیروزی اصولگرایان و ...
با تشکر. (1423223) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۷:۰۳
بر اساس تمام نظر خواهی ها، آقای حداد در ته جدول قرار داشتند و امکان برنده شدن ایشان صفر بود. ایشان برای حفظ عزت نفس خود باید کناره گیری می کردند. توجیهات ایشان برای کناره گیری از همان سنخ ..... است. (1423229) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۰:۳۰
احمدی نژاد اصول گرایی را کشت . خدا بیامرزدش. (1423243) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۴:۰۷
ایشان انقدر شجاعت نداشت تا بماند و خودش را به رای مردم بگذارد (1423256) (alef-6)
 
حامی اصلاحات
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۵:۵۶
سلام.به نظر من آقای حداد عادل خودش هم می دونست که رآی نمی آره و بخواطر همین کناره گیری کرد.درود بر ائتلاف عارف-روحانی. (1423265) (alef-6)
 
فاطمه
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۶:۵۶
با سلام خدمت جناب آقای حداد عادل، صداقت شما بار دیگر برای ما ثابت شد واقعا از هر جهت نمونه‌اید.. نامزد من در انتخابات شما بودید ولی متاسفانه انصراف دادید امیدوارم بتوانم کسی رو انتخاب کنم که بعد از شما شایستگی ریاست جمهوری را داشته باشد... خیلی دوست داشتنی هستید (1423270) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۱:۱۰
جناب آقای حداد عادل انتخابات ریاست جمهوری رابا انتخابات مجلس اشتباهی گرفتن که وارد صحنه شدند ریاست جمهوری کسی رو می خواد که لیاقت و توانایی این پست مهم را داشته باشد مثل دکتر روحانی امیدوارم یکی دو نفر دیگه که هم شرایط آقای حداد را دارند و فهمیدن که رای نمیارن آبرومندانه برن کنار و بذارن مردم زجر کشیده ما روی آرامش وراحتی روببینن ودیگه هیچ مردی شرمنده خانواده اش نباشه....به امید ان روز (1423289) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۲:۱۷
اگر جليلي برنده نشه تمام موارد بند 7 اين نوشته زير سوال خواهد رفت (1423295) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۴:۵۸
از اولش هم معلوم بود انصراف میده. توی مناظره ها هم، مردم پسند صحبت نمی کرد و سخنانش برای رای نبود. فقط میخواست وقت بیشتری برای سخنان اصولگرایی در مناظره ها بر برنامه های دیگر تلویزیونی، ایجاد کند.
امروز هم به نفع جلیلی کنار کشیده و مردم رو به رای دادن به اون تشویق کرده. (1423304) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۳:۰۰
انگار جناب آقاي مهندس غرضي را خيلي دست كم گرفته ايد؟! بهتر نيست از ديگران مايه بگذاريد.البته معلوم نيست چنانچه جناب آقاي دكتر حداد عادل ادامه مي دادند رتبه هاي انتهايي را بدست مي آوردند.براي من اين تصور از آراي عمومي بهت آور است اگر رتبه جناب آقاي دكتر حداد عادل با توجه به سوابق ايشان تفاوت معناداري با رتبه لااقل چهار نفر ديگر از رقباي ايشان پيدا مي كرد.به جناب آقاي دكتر حداد عادل انتقاداتي وارد است وليكن جناب ايشان ميتوانستند در ميان 8 نامزد رتبه مياني(4 يا 5) را كسب كنند.بر خلاف نظر شما بعيد است جناب آقاي دكتر حداد عادل از بيم راي اوري كم انصراف داده باشندو انصراف ايشان بيشتر ناظر بر توافقات قبلي شان در گروه ائتلاف مذكور ميباشد. (1423542) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۰:۰۵:۲۴
نگفتم از بیم کم رای آوردن، بلکه اصلا بنا نداشته رئیس جمهور بشه. اصلا برنامه ای نداشت. حرفی برای گفتن نداشت. کما اینکه توی مجلس هفتم هم که رئیس بود، حرفی برای گفتن نداشت. ایشان سیاستمدار نیست که، ادبیات فارسی دان هستند. توی مناظره ی آخری هم برخی از کاندیداها به ایشان گفتند شما در زمینه سیاست خارجی اطلاع نداری، پس چیزی نگید. البته من میگم نه در زمینه سیسات خارجی که در زمینه سیاست داخلی هم اطلاعی ندارند.
مردم رو هم خوب نمی شناسند. جامعه رو فقط یک قشر خاص میدونند.
لذا از اول هم میدونست که باید انصراف بده، فقط وقت بیشتری برای بیان حرف های اصولگرایان در برابر وقت دو کاندید اصلاح طلب، ایجاد کرد.
درباره غرضی صحبتی ندارم. (1424621) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۷:۲۱
اگر جلیلی انصراف بده دیگه آرزویی ندارم
8 سال عذاب کشیدیم دیگه حوصله آدمهای تندرو رو نداریم (1423317) (alef-10)
 
elahe
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۸:۲۱
به نظر من حداد عادل بیش از حد محافظه کار بود و حتی توی مناظره هاشون فقط در جهت حفظ وضع موجود حرف می زدند انصراف به جایی بود (1423320) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۸:۵۹
واقعا با اخلاق ترین نامزد آقای حداد بود و کسی بود که دلش از همه بیشتر برای ملت میسوخت خیلی حیف شد (1423325) (alef-10)
 
بیژن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۲:۳۴
آقای حداد هم مثل آقای لنکرانی روغن ریخته را نذر امامزاده کرد. وقتی توی نظرسنجی ها ایشان کمتر از 1 درصد آراء را به دست آورده چرا باید وایسته نگاه کنه. اینطوری هم آبروی خودش را جمع کرده و هم منتی روی دیگران گذاشته (1423346) (alef-10)
 
بازیکن آزاد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۰:۰۶
ایشان تنها انجام وظیفه می کردند.در واقع حضور حداد عادل تنها برای دفاع از مواضع دولت اصولگرا در طول مناظرات بود. دیدیم هر بار که حجمه ی انتقادات به دولت سنگین میشد، ایشان مانند یک بازیکن آزاد جا عوض کرده و در جبهه مقابل ظاهر می شدند.گاهی با ولایتی بودند و گاهی با جلیلی و گاهی با دیگری.. (1423377) (alef-10)
 
مهدي
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۳:۲۸
بهتر بود از اول كانديد نميشديد
الان هم به نفع جليلي كنار رفتيد نه دو اصول گراي هم پيمان خود
اين تو مناظره ها هم مشخص بود. چرا وقت خود ومردم را هدر مي دهيد. صداقتي در اين انصراف نمي بينم. (1423391) (alef-10)
 
نظرآزاد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۴۶:۵۰
جالبه وقتی که برنامه میده واز برنامه اش برای ریاست جمهوری دفاع میکنه .یکدفعه از کاندیداتوری انصراف میده . این یعنی چی؟ اگر از اول میدانست با اقبال عمومی مواجه نمیشه پس چرا شرکت کرد؟ حالا هم که به نفع اصولگراها کنارکشیده پس این همه مناظرات و تبلیغات و سفرهای مختلف و اون همه وعده و وعید دادن در واقع سر کار گذاشتن مردم نبود؟ (1423781) (alef-10)
 
هم وطن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۵:۱۳
این اومدن و کنار رفتن ها کلا برنامه ریزی شده انجام میشه، واقعا آقای حدادعادل امکان رای آوردنش بسیا بسیار کم بود، ولی به خوبی کارش رو در باب اصولگراها انجام داد. امیدوارم کاندیداهای عزیز اصولگرا هم با یه استراتژی درست از دو پاره شدن آرائ مردم جلوگیری کنن. به امید پیروزی اصلاح و اصلاح طلبان و موفقیت آقایان عارف و روحانی (1423400) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۱:۵۹
چند سالي است آقاي حداد براي رياست مجلس شوراي اسلامي كانديد ميشوند ولي راي نمي آورند حالا هم مشخص بود براي سخنراني امدند وتمام شد رفت (1423423) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۳:۲۲
انصراف حداد فقط با انصراف جليلي واقعي ميشود والا مانوري بيش نيست (1423424) (alef-6)
 
احد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۳:۴۲
به نظر من ايشان نه به خاطر حرفهايي كه در بالا گفته آمده بود و نه بخاطر اصولگرايان كنار كشيد . ايشان آمده بودند رئيس جمهور بشوند وقتي مطمئن شدند راي نمياورند كنار كشيدند وگرنه اگر صادق بودند ميبايست به ائتلاف پايبند ميشدند و به نفع يكي از دونفر ديگر كنار ميرفتند تا ثابت كنند به يكي از اصول اوليه (وفاي به عهد) پايبند هستند (1423429) (alef-10)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۵۹:۰۳
کاندیدایی که نتواند به عهد خود میان سه نفر پایبند باشد چگونه می تواند به عهد با مردم پایبند باشه (1423442) (alef-6)
 
گلپا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۱:۱۰
ایشان به شکل مشخص اعلام نکرده اند که به نفع کدام کاندیدا از نامزدی انصراف میدهند !!
شاید منتظر هستند ببینند کی رای میاره روغن ریخته رو خرجش کنند!! (1423448) (alef-6)
 
هم وطن اصفهانی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۱:۲۹
کاش جلیلی هم کنار میرفت با تمام احترامی که برای جناب اقای حداد قائلم ایشان انسان خوب و محترم و مومن و متدینی هستند ولی مناسب ریاست جمهوری نبودند و جایگاه ایشان با این کار بهتر حفظ میشه اقای جلیلی هم همین طور به علاوه اینکه اقای جلیلی خیلی تند هستند و تمام نظراتشون باید از کانال رهبری عبور کند و با این حساب کار جمعی و مشورتی معنا نداره و بعلاوه تیم قوی ندارند همان احمدی نژادی های بی تجربه را میخواد سرکار بیاره باید رئیس جمهور آینده به قول اقای جلیلی از تمام ظرفیت مدیریتی کشور استفاده کنه باید مدیران قوی را در کابینه جای بده بحث جانشین پروری را مد نظر قرار بده که ما با این قحطالرجالی مواجه نشیم کاری که باید احمدی نژاد انجام میداد مدیران قوی را سرکار میاورد و نار دست انها و معاون انها مدیران دیگری را قرار میداد به عنوان جانشین اشنایی بیشتر پیدا می کردند دولت اینده باید به تمام معنا فراجناحی باشه اگه میخوایم از این وضع نجات پیدا کنیم شایسته سالاری با ید حاکم بشه (1423449) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۳:۰۲
ایشون فقط وقت ملت وشورای نگهبان را گرفت وگرنه خودش هم میدونست که انصراف می ده (1423453) (alef-6)
 
فاطمی صدر
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۳:۱۲
از بند 7 انصراف نامه هر کاری میکنم نمیتونم کسی رو جز " جلیلی" در بیارم. آقای حداد کار فوق العاده ای کرد. به موقع وارد شد. تمام قد از گفتمان انقلاب دفاع کرد و ایجاد ظرفیت کرد و به موقع خارج شد تا تاثیر قابل توجهی در نتیجه انتخابات بذاره.خودشو با این کار در حافظه تاریخی انقلاب ماندگار کرد. مرحبا. (1423454) (alef-6)
 
عرفان
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۴:۱۹
پیامبر(ص) جهت مکارم اخلاق مبعوث شدند و بی شک حداد اخلاقی ترین سیاست مدار ایران است. درود بر ایشان. (1423463) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۰۶:۵۵
1-خودشم می دونست و نظرسنجی ها هم نشان می داد که حداد نفر اخر است .2- اگه در مورد مسائل امنیتی می گفتی به ضرر جناح خودتون تمام می شد چرا در مورد اصلاح طلبان مطالبی که نباید می گفتی گفتی ؟؟؟ااا3-اگه 20درصد امیدوار می بودی محال بود که خودت را کنار بکشی (1423473) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۱:۴۲
بدون شک یکی از دلایل شرکت ایشان این بود که پشت آقای جلیلی باشد
تا در ضمینه ی هسته ای کم نیاورند,تنها یاور آقای جلیلی ایشان بودند
یکی دیگر از دلایل شرکت ایشان و همانند های ایشان زیاد شدن کاندیداها و
برای جلوگیری از مناظره های دو به دو بود.
بنا بر اینکه همه ی کاندیداها نظرشان با آقای جلیلی و ... متفاوت است
نتیجه می گیریم که این نظر نظری باطل شده می باشد
اما چه کنیم که باز آقای جلیلی رای خواهد آآآآآآآورد. (1423491) (alef-10)
 
علی غفاری
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۱:۴۸
هر چند جناب اقای دکتر در سخنرانی های خود برای ما معلم اخلاق بودند اما ذکر چند مطلب را لازم می دانم . الف) واقعیت این است که ایشان با توجه به نظر سنجی های مختلف چاره ای جز کنار کشیدن نداشتند . ب) ایشان مردم را دعوت به انتخاب فردی از طیف اصولگرایان نموده اند که بنظر می رسد خودشان هم از وضعیت آشفته این طیف ، مافیای موجود در داخل آن و .... بی اطلاع هستند . ج) استمرار طیف موجود به اصطلاح اصولگرا همان دیکتاتوری خواهد بود که نه ایشان و نه هیچکدام از مسئولین محبوب مملکتمان چنین چیزی نمی خواهند . چ) در آنچه به حال و روز اقتصاد این مملکت آمد و خدای ناکرده خواهد آمد اگر اصولگرایان به اندازه گروهی که آنان را منحرف می دانند و می خوانند مقصر نباشند باور نمائید کمتر از آنها مقصر نیستند . طی دو سال اخیر هر ضربه ای توسط این طیف به آقای احمدی نژاد زده اند صد برابرش به مردم خورده است . ح) ملت خواهان ارامش و اسایش با عزت برای خود و فرزندانشان در سایه اسلام و ایران هستند و مطمئن باشید که طیف محبوب شما چیزی جز این را می خواهد . (1423492) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۴:۵۰
تشکر از حداد تقاضا دارم 5 نفر دیگر هم کنار روند و رضایی و قالیباف بمانند (1423503) (alef-6)
 
هموطن-اصولگرای معتدل
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۷:۲۲
همه مردم به مرد بزرگ دکتر ولایتی رأی بدن. وقتی:

1- جامعه مدرسین دکتر ولایتی رو اصلح می دونن.
2- اکثریت جامعه روحانیت استان ها از دکتر ولایتی حمایت می کنن.
3- 160 نماینده ی مجلس از دکتر ولایتی حمایت می کنن.
4- حزب مؤتلفه اسلامی از دکتر ولایتی حمایت می کنن.
5- ۲۰۵ نفر از سفرا و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه از دكتر ولایتی حمایت می کنن.
6- ایشون رو اکثر جریان های سیاسی قبول دارن.
7- 16 سال مشاور بین الملل رهبری هستند.
8- فردی شناخته شده در جامعه بین الملل و مورد احترام جامعه بین الملل هستند.
9- به دور از حاشیه، معتدل و با تجربه هستند.
10- مهمترین بحث ما الآن سیاست خارجه هست. و ایشون 32 سال سابق در این زمینه دارند. (1423516) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۵۶:۵۵
بایدم حمایت کنن. دکتر جلیلی رئیس جمهور بشه همه دیپلمات های بی عرضه را بدون تعارف اخراج می کنه (1424007) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۷:۵۱
یک چیز را فراموش کردید . خیلی از مردم هنوز انتخاب نکرده اند و با این کار یک محبوبیت مضاعف برای آقای حداد ایجاد شد بویژه آنکه صدق و اخلاق ایشان در چشم مردم جلوه کرد حالا مرددین به نگاه حداد هم نگاه می کنند و طبق نظر افراد همین سایت نگاه حداد به سمت جلیلی است . (1423521) (alef-10)
 
حسن از بم
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۱۷:۵۱
انصراف جلیلی اصلا معنای خوبی در جامعه جهانی ندارد. اونم زمانی که نمایندگان دو دوره امنیت ملی کاندیدا شدن. (1423522) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۷:۵۲
کار خوبی کرد آبرومندانه کنار رفت و گرنه با شمارش رای هاش معلوم نبود چی سرش می اومد (1423558) (alef-10)
 
تارا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۲:۰۰
جناب آقای حداد لطفا پاسخگو باشید:
شما می دونستید که رای نمی یارید چرا اومدید؟ چرا ائتلاف تشکیل دادید؟ چرا وقتی می دونستید می خواید برید بعضی از کاندیداها رو تخریب کردید؟ چرا ائتلافتون به همریخت؟ آیا شما برای مقصود خاصی نیومده بودید؟ ایا از اومدنتون هدف خاصی یا اجرای هدف خاصی به نفع دیگران نداشتید؟ ائتلاف شما و تغییر ائتلافتون به نفع کی بود؟ آیا این یه برنامه از پیش تعیین شده نبود که بیاید و بعد برید؟ شما که تو نظر سنجی ها اینقدر رای نمی آوردید پس رفتن و یا موندنتون به نفع یا ضرر کی بوده؟ آیا باور ندارید که با این کارتون به این ملت خیانت کردید؟

آقای رضایی راست می گفت که شما فرد شعاری هستید این کارتون هم شعاری بود. (1423566) (alef-10)
 
reza
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۴:۴۹
اگر جليلي و ولايتي به نفع قاليباف وعارف به نفع روحاني وقاليباف وروحاني به نفع رضايي انصراف بفرمايند بهترين كار را كرده اند (1423572) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۵:۳۳
واقعا !!!!
معادلات انتخابات را به هم ردی برادر !!!
هیچ کس دوست ندارد از آخر اول باشد دکتر.
صداقت شماها ما را کشته دکتر !!!!
حداقل زمانی که شما از صدا و سیما اشغال کردید ، اگر صدا و سیما تبلیغ پخش می کرد ، با درامد آن میشد ده ها هزار شغل ایجاد کرد ، دکتر .
چه حضورهای کم هزینه ای دارید برای ملت امثال شما دکتر ها !! (1423574) (alef-10)
 
هنوز کم امید البته نه ناامید
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۲:۵۷
توصیه به آقای حداد؛
اگر از نمایندگی پارلمان هم استعفا بدهید، می شوید همان حداد فیلسوف و ادیب دوست داشتنی اما تا وقتی که ردای سیاست را بر دوش دارید، هر عملی که انجام دهید انگ سیاست را به درست بر خود داشته و خواهد داشت.
بسیار پسندیده است از اصول گرایی سیاسی گردش کنند به همان اشتغالات عمدتا فرهنگ محور؛ که در دل خود هم اصول را دارد هم اعتدال را هم اصلاح را و هم عاقبت به خیری را. همانطور که گفتید؛ والعاقبه للمتقین و چون فعلا در سیسیون ایران تقوی گم شده لذا عاقبتی برای آن نمی توان به غیر از آنچه می بینیم متصور بود.

من در مناظرات از شما چيز زیادی یاد نگرفتم تأکید زیاده از حدی بر مواضع خود داشتید که به نظر کمی افراط گرایی در دل خود داشت. تنها مورد قابل ذکر اين بود که ميتوان ديالوگ سیاسی-ادبی زيبا داشت و کنايه ها به زيبایی مطرح کرد بدون بداخلاقی و بدحرفی. لذا؛
دیالوگ سیاسی شما چون ممزوج به لطایف و تمثیلات ادبی است در میان سیاسیون فعلی منحصر به فرد است.
منتظر برنامه های شما در رادیو فرهنگ هستیم نه در رادیو سیاست! (1423601) (alef-10)
 
راستگفتار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۳:۲۴
ایشان با انصراف دادنشون جدا من را خوشحال کردند چون می ترسیدم مجبور بشویم حداقل 4 سال انشاهای ایشان را که هیچ دردی از درد مردم دوا نمی کرد تحمل کنیم . فقط ادبیات عرفانی مذهبی آن هم از نوع اتریلیزه (1423604) (alef-10)
 
صدر اعظم
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۴:۲۰
ایشان فقط از مهندس غرضی رای بیشتری داشت، لذا کار خوبی کرد. (1423611) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۳۲:۳۱
آرایش از غرضی هم کمتر بود. (1423941) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۷:۱۴
ایشان آمده بودند که نقش توپ جمع کن جلیلی و دولت احمدی نژاد را بازی کنند (1423618) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۸:۱۱
حدود پنج هزار رای به آرای جلیلی اضافه شد . (1423620) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۵:۰۲
با درود
كشور براي برون رفت از وضعيت موجود نياز به يك منجي واقعي دارد كه بنظر من بين اين هشت كانديد ديده نمي شود مردم بايد بدنبال تعيين سرنوشت خود به دست خود باشند البته اگر به دنبال دموكراسي واقعي باشيم (1423662) (alef-10)
 
شاپور
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۸:۵۶
کاش هیچکدام انصراف ندهند تا مقبولیت خود و هوادارانشان مشخص شود (1423682) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۲۴:۱۵
مگه آقای حداد هم کاندیدا یود؟؟؟!!! (1423714) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۲۸:۳۶
حداد خوب فهمید که کنار برود بهتر است چون بیش از 100000رای نمی اورد

البته جلیلی و ولایتی و غرضی هم کنار بروند بهتر است (1423723) (alef-10)
 
هموطن-اصولگرای معتدل
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۵۱:۲۹
آقای ولایتی انصراف بدن؟؟؟!!!!

از روز مناظره آراشون داره افزایش پیدا می کنه.


دکتر ولایتی محبوب قلب ها (1423997) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۰:۲۲
حکایت ضرب المثل قدیمی شمع سوخته ........... (1423727) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۵:۱۶
گرچه قصد رأی به آقای حداد را نداشتم ولی در کل و با گفتگوهایی که شد و جدای از این انصراف، ارزش و احترام آقای حداد برای من بیشتر شد.
انشاا... موفق باشتند. (1423745) (alef-6)
 
سرور
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۳۹:۳۹
من فکر میکنم منظور حداد عادل از بند 7 این بیانیه اشاره به سعید جلیلی بوده که گفته مردم به کسی رای بدهند که از گفتمان انقلاب اسلامی پیروی کنه و تابع رهبر و امام و دنباله رو شهیدان باشه. چون این جور حرفارو فقط جلیلی جرئت کرد بزنه. (1423757) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۴۶:۴۵
حالا با این وضع حسابی کلاف انتخابات سردرگم می شه. خداییش الان با این تصمیم شوک آور(!) اگه حدادجون نباشه کی آخر میشه؟خیلی حرکت موثری بود. همه چیز به هم ریخت !! به قول روزنامه ابتکار: شوک سوپر بزرگ!! (1423780) (alef-10)
 
بیسمارک
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۹:۰۷
کمر رستم شکسته مداد مغزی؛ خر کور هم میدونست که حداد الــــــــــــــکی اومده. غرضی هم اگر از عنصر ناشناختهای بنام ... استفاده کنه کنار میکشه (1423853) (alef-10)
 
ایران محمدی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۱۸:۱۴
ایشون که عضو یک ائتلاف بود باید نظرشون رو صریح بیان کنند و به نفع کسی کنار می رفتند. کلی گویی در مورد ویژگی های یک کاندیدا نشان از سردرگمی ایشون در حال حاظر دارد. و تصمیم به کناره گیری غیر منطقی به نظر میاد. (1423905) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۳۲:۲۹
امیدوارم آقای حداد تصمیم نگیرند بیانیه اشان را شخصا قرائت کنند چون از خواندن یک مطلب حتی از روی متن نوشته شده مشکل دارند!! (1423940) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۳۲:۵۳
واقعاً اقای حداد نشان داد در عمل هم اصول گرا بوده.یکی از نظرات ماندگار ایشان در اخرین مناظره این بود که وقتی هر نامزد از حق و حقوق اقوام ساکن ایران سخن میراندند. گفت با کنایه گفت خواهش میکنیم برای قوم فارس هم یک معاونت ! در نظر داشته باشند. (1423943) (alef-10)
 
محمد رضا
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۸:۵۰
هر کی مخالف جلیلی هست مثبت بده (1423988) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۰:۵۵:۱۴
دوستانی که جسته و گریخته اشاره به کناره گیری آقای حداد به نفع آقای جلیلی میکنند...
آقای جلیلی ، نور چشم ما، محترم ولی چه ربطی به آقای حداد دارد؟
آقای حداد بنابر وفای به عهد خود به قول و قرارهای ائتلاف سه گانه با آقایان قالیباف و ولایتی کنارگیری کردند. (1424003) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۰۶:۴۶
آقایان عارف یا روحانی یک نفرشون باید به نفع دیگری کنار برود در غیر این صورت رای اصلاح طلبان دو تکه میشود. (1424033) (alef-10)
 
یاشار
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۲۳:۱۰
بچه ها آقای حداد در نظرسنجیها چه سایتهای اصولگرایان و چه اصلاح طلبان از آخر اول است این را همه میدونن . این را بدونین که آقای حداد فقط در تهران شناخته شده است و در استانهای دیگر حامیان چندانی نداره علاوه بر این متن کناره گیری اش از کاندیداتوری کمی تا قسمتی بودار است میشه فهمیدبه خاطر جلیلی انصراف داده من به چشم خودم دیدم در مناطره سومی با جلیلی دست به یکی شده بود و کاغذ میان اینها ردوبدل میشد و شگفت تر از این پس از مناظره هم جلیلی و حداد باهم نماز خواندند و جلیلی به حداد اقتدا میکرد.به هر حال این کناره گیری تاثیر چندانی بر نتیجه انتخابات و حتی آرای جلیلی نداره!!!! (1424077) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۱:۳۲:۳۸
ایشان مگه کاندید بودن............ (1424098) (alef-10)
 
ع.رضائی
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۵:۱۵
با سلام
جناب آقای حداد عادل منظور شما از عبارت " واقعیتهای پیش رو در صحنه ­ی انتخابات" چیه؟
به نظر می رسه یکی از واقعیتهای پیش رو در صحنه انتخابات اقبال مردم به کاندیداهای مورد قبول جریان اصلاحات و اتحاد مثال زدنی آنها و نیز ائتلاف قریب به یقین این دو بزرگوار در روزهای آینده می باشد.
به امید شکفتن گل تدبیر و امید از بطن حماسه سیاسی (1424246) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۶:۰۳
رقابت اصلی بین جلیلی وروحانی است که بنظر میرسد جلیلی پیروز میشود !!!
فقط نظرات وبرنامه های این دونفر را بررسی کنید .ورای دهید بقیه را رها کنید گرچه نظریات مهندس غرضی ازهمه بهتر است ولی تبلیغات جالبی برای عوام مردم ندارد !!! (1424249) (alef-10)
 
سرافراز
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۳۸:۴۵
جلیلی حمایت خیلی از نیروهای نظامی رو داره !!!! من رای میدم اما نه به جلیلی به هرکی جز این اقا (1424298) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۲:۴۸:۵۲
به نظر من باید پول وقتی که از صدا و سیما و مردم گرفت رو ازش بگیرن. (1424342) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۰۳:۲۵
فقط روحانی (1424403) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۰۳:۲۸
اگه جلیلی اصراف بده پس کی رییس جمهور بشه (1424404) (alef-10)
 
من
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۱۶:۵۷
اگه می خواست بره جرا اومد و این همه هزینه کرد.....؟؟؟؟؟؟؟؟
بیت المله دیگه!!!!!!!!!!! (1424449) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۲۱:۵۷
تو كناره گيري حداد يه نكته وجود داره كه حداد هم مگه طرفدار داشته كه حالا طرفدارهاش بخوان به يه نماينده خاص راي بدن (1424467) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۲۳:۳۲:۵۱
بچه هایNA خیلی ناراحت شدند امیدشون به حداد بود فقط (1424517) (alef-10)
 
Justروحاني
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۰:۰۳:۲۷
الحمدلله رب العالمين! (1424615) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۴:۴۴
اگر انصراف نميداد رای ايشون از باطله ها هم کمتر بود (1424803) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۵۵:۲۷
حیف شد رای من ایشان بود ، حالا به غرضی رای میدهم (1424908) (alef-10)
 
majid
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۱:۵۷:۴۰
آقای غرضی هم اگر عاقل و زرنگ {اصفهانی) باشد کناره گیری می کند و چه بهتر که به نفع آقای محسن رضایی و یا دکتر ولایتی باشد. (1424915) (alef-10)
 
بیرانوند
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۸:۴۲
ایشان با چه متری اندازه گرفتند کتمامی خواست های رهبری و انقلاب در نامزد های اصولگرایان خلاصه شده؟ایشان در خوشبینانه ترین حالت و با سخاوتمندی حق بیان یک یا نهایتا دو بند از بیانیه فوق را داشتند اما بر چه اعتماد رسیدهاند که برای مردم ایران نسخه میپیچند؟امیدوارم جبهه اصلاحات هرچه زودتر با اعلام کاندیدای نهایی مجال اطلاع رسانی و تصمیم گیری را به طرفداران خود بدهند (1424952) (alef-10)