نظر منتشر شده
۱۱۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 91953
مهران مدیری هم به جمع کریم باقری و افتخاری پیوست
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۱


محسن مقدسی

 

اخیرا کلیپی از مجموعه طنزهای مهران مدیری وارد فضای مجازی و سایت ها شده است که همراه خود موجی از اعتراض و هیاهو و غوغا در بدنه سبز و جرس و پائین ترین تا بالاترین به راه انداخته است.

 

فیلم تازه منتشر شده مدیری، طنزی از برنامه های ماهواره ای است که چهره واقعی مهمانان و ادبیات مجریان و فساد  دست اندرکاران  این شبکه ها را مورد توجه قرار داده  و در روایتی طنز آلود آنها را به نقد جدی کشیده است.

 

نکته مهم این است که در چند روز اخیر که این فیلم در شبکه های مجازی منتشر شده،  موجی از اعتراضات و فحاشی ها علیه مهران مدیری به راه افتاده است و وی به شیوه ناجوانمردانه ای مورد هتک و حتی تهدید واقع شده است.

 

گرچه یکی از نزدیکان مدیری تلاش کرد، این فیلم را بی ارتباط به فتنه سال گذشته نشان دهد، اما حامیان وطنی فتنه و غوغاسالار شبکه های ماهواره را راضی نکرد و کار تا آنجا پیش رفت که قرار شد فیلم قهوه تلخ مدیری با هدف ضربه زدن مالی به وی به تیراژ بالائی کپی و توزیع شود.

 

این ماجرا توسط رسانه ها و افرادی صورت گرفت که تا چند ماه پیش به غلط مهران مدیری را قهرمان مبارزه با سانسور می خواندند و در سایت ها و شبکه های اجتماعی گوناگون از جمله فیس بوک، فرند فید، کلوب و بالاترین تبلیغات سنگینی برای «قهوه تلخ» می کردند.

 

اما یکباره مدیری از یک قهرمان ملی بودن به زیر کشیده شد و تا آنجا که نوشتند: حالا آقای مهران مدیری که با ساختن قهوه تلخ قهرمان شد، باید بداند که فاصله سقوط از قهرمانی به خیانت یک نیش قلم، یا یک پلان در مقابل دوربین بیش نیست. و یا " به هر حال اين فيلم هجو، دم خروسي براي قسم حضرت عباس كساني است كه ادعا مي كردند مديري نسبتي با رژيم ندارد."

 

و به این ترتیب مهران مدیری هم کنار افتخاری و دیگر هنرماندانی رفت که چندی پیش به دلیل دفاع از نظام و انقلاب مغضوب جریان فتنه قرار گرفتند.

 

مدیری چند روزی است که به خاطر یک فیلم انتقادی از شبکه های ماهوارهای ضدانقلاب  به باد فحاشی و هتاکی گرفته می شود. به طور نمونه نوشتند: از دید یک ایرانی بی خیال و نون به نرخ روز خور ،بله مهران مدیری کارگردانی است که در چهارچوب جمهوری اسلامی ایران فیلم میسازد، اما اگه انسانی بخصوص اگر از قشر فرهنگی هم باشد به اندازه یک ارزن به عدالت و انسانیت معتقد باشد بجای کارگردان شدن در نظامی که افکار عقاید خویش را به او دیکته میکند میتواند برود یک شغل دیگری انتخاب کند تا مجبور نشود برای امرا معاش و یا پیشرفت به سیاهی بگوید روشنایی!"

 

و یا اینکه برای ضربه زدن به منافع اقتصادی فیلم قهوه تلخ هم قسم شدند: "آقای مهران مدیری مردم عاشق چشم و ابروی شما نیستند، اگر سی دی های شما را کپی نمی کنند... در ایران هم حق کپی رایت نداریم...مردم به احترام همراهی نکردن شما با دولت جمهوری اسلامی سی دی های شما را تاکنون کپی نکردند...ا ما از ما نخواه که بر عهد خود وفادار بمانیم... زمانیکه شما اقلیت و مردم ایران را که مجبور به ترک خاکشان شدند به تمسخر گرفته ای. به هرحال یادتان باشد که عهد را شکستید... و حقی ندارید اعتراض کنید اگر مردم از این پس "جان من" های شما را ندیده بگیرند و کارهای ویدویی شما را کپی کنند."

 

این جماعت همان کسانی هستند که چند ماه پیش نیز کریم باقری را به دلیل فوتبال بازی کردن با رئیس جمهور و منتخب مردم مورد حمله قرار دادند و وی را یک وطن فروش خواندند. همان ها که به خاطر روبوسی علیرضا افتخاری با رئیس جمهور، وی و خانواده اش را مورد حمله و ضرب و شتم رسانه ای و فیزیکی قرار دادند.

 

با مهران مدیری نیز همان کردند که با یاران و همکاران هنرمند سابقش کردند و صد البته که جز این انتظاری نمی رفت. این اوباش سیاسی و مجازی که برای اعلام مخالفت و انتقاد منطقی به لکنت زبان می افتند و جز آتش زدن سطل زباله، کار دیگری در کارنامه افتخارات خود ندارند، برای هرکس تنها یک ارزش مصرفی قائلند. هر کس اهداف ما را دنبال کند و با ما باشد، مورد حمایت است و هر کس نخواست و با ما نبود باید حذف شود. چه با بمب و ترور فیزیکی و چه ترور شخصیتی و هتک حرمت و آبرو. این است سرنوشت افرادی که بی اعتنا به هویت و اعتبار خود، خرده اعتراض و انتقادشان از عملکرد برخی مسئولین را به جریان فاسد سبز پیوند می زنند.

 

 
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۵۴:۳۹
به درک.
از مردم بوقلمون صفت که 25 مرداد \"زنده باد مصدق \"گفتند و 28 مرداد \"مرده باد مصدق گفتند \"چی انتظار دارید؟ (387924)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۲۱:۴۹
کار زشت مهران مدیری توهین به مادر آقای همایون بود و بس. کاری بسیار مشمئز کننده که قطعا دل تمام علمای دین و هر مسلمانی را به درد می اورد. حتی به مادر یزید علیه اللعنه هم نباید اینگونه توهین کرد. کسی به دیگر بخشهای آن اعتراضی ندارد. بقیه اش طنز است . ولی اگر ادعای مسلمانی داریم باید دستگاه قضایی آقای مدیری را البته فقط بابت همین یک تکه فیلم و نه مابقی آن مورد بازخاست و تنبیه جدی قرار دهد. به هر حال آن خانم از آقای همایون دو شخصیت متفاوت و جداگانه هستند (388020)
 
محمد صادق باطنی
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۳۹:۰۲
عزیز جان! مدیری اصلا اسمی از شهرام همایون نبرد که شما می گویید به مادرش توهین کرده، مدیری فقط افرادی را به تصویر کشید که برای منافع شخصی خودشان دم از روح آریایی میزنند و احساسات مردم را به بازی می گیرند و در این راه حتی عزیزترین مقدساتشان را هم به حراج می کذارند تا منافع شخصیشان را ارضا کنند، حالا اگر آقای همایون خودش را شبیه چنین افرادی می داند به مدیری چه؟!
این همه آسمان ریسمان بافتنهای شما هم فقط بخاطر آنست که به یکی از مقدساتتان یعنی ماهواره توهین شده است و این اظهاراتتان فقط بهانه ایست برای بغضی که از کار مدیری در دلتان نقش بسته. (388074)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۷:۱۲:۲۶
شما از کجا به این نتیجه رسیدی که ادای شهرام همایون را در می آورد ؟
در ضمن این کانال ها وضعی مزخرف تر از طنز مدیری دارد (388088)
 
امیر
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۸:۵۲
اصلا بوقلمون صفت ولی به مادرش چه ربطی داره که نرخ می ذاره براش . فقط همین یه سکانس جای انتقاد داره . من تعجب می کنم به نظرتون چرا این فیلم باید پخش بشه . به نظرتون کی از تخریب مهران مدیری کیف می کنه . همونایی که نذاشتن قهوه تلخ از تلوزیون پخش بشه همونا این فیلم رو دادن بیرون که چند سال از تولیدش می گذره که محبوبیت مدیری رو از بین ببرن . مردم ما چرا اینجوریند ؟ (388175)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۳:۳۰:۰۶
شماره تلفن پایین صفحه، مال شهرام همایون بود (388491)
 
الهه
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۰:۳۲:۱۷
اِ....پس تو مشتري همايوني كه به خاطرش ناذاحت شدي!!! (388894)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۹:۲۷:۵۳
من با یک کلیپ دیگه که مهران مدیری در اون یک مدیری هست که اینقدر دروغ میگه که به تیمارستان میره اشتباه گرفتم
هم در اون کلیپ و هم در این کلیپ جدید دیدی که نسبت مهران مدیری (قهوه تلخ) داشتم عوض شدم و خوشحال شدم که ایشان به این طور مسائل توجه کرده اند
به ایشان تبریک میگویم بسیار خوب موضوع را مظرح کرده بودند (388986)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۰:۴۶:۳۰
دلیل کار مدیری سرپا نگه داشتن قهوه تلخ بود! با اینکه شاید قبلا تولید شده بود
اما بدی کارش این بود که مادر اون آقا و آریایی رو مسخره می کرد.
وگرنه حقشونه مسخره بشن (388190)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۷:۵۱:۵۸
مردم بوقلمون صفتن درست ولی کار مدیری هم کار جالبی نبود به هر امیدوارم از کپی قهوه تلخ صرف نظر بشه چون اون وقت تنها چیزی که داشت مردم را یک ذره به سمت رعایت قانون کپی رایت میبرد ضربه میخوره (388244)
 
عمار عمار
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۳:۲۴
نمردیم و معنی زنده باد مخالف من را فهمیدیم!
نمردیم و معنی آزادی بیان را درک کردیم!
نمردیم و متعصبان خشک مغز را هم دیدیم!
نمردیم و فهمیدیم چماق رسانه ای چیست!
نمردیم و لباس شخصی های رسانه ای را دیدیم!
نمردیم و معنی گروه فشار را فهمیدیم!
همه باید با ما باید اگر نیستند اصلا نباشند!
ما انحصار طلب و متعصب نیستیم!؟ (387937)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۳:۵۹
لطفا اگر ممكن است دليل ارتباط اعتراض شبكه هاي لس آنجلسي را به جنبش سبز ( ببخشيد فتنه) براي آنها كه نمي دانند مشخص كنيد
من به شخصه از هجوي كه آقاي مديري نسبت به شبكه هاي ماهواره اي سبك و بي منطق انجام داد لذت بردم اما متاسفانه ارتباط اين شبكه هارا با بعضي از تحركات اجتماعي داخلي متوجه نمي شوم (387938)
 
sajjad
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۲۱:۳۱:۳۲
عزیزم اصولا ربطی نباید داشته باشن
ولی اگه کسی از من حمایت کنه و اون فرد یا تشکیلات مشکل داشته باشن باید اعلام برائت کنم وگرنه منم نظر اونارو قبول دارم (388148)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۱:۲۱:۵۹
سران داخلی این تحرکات اجتماعی! میگن ما نگفتیم طرفدارامون این شعارها رو بدن
همون شعارهایی که این شبکه ها شب قبل از تحرکات!میگن فردا در تحرکات! گفته میشه
من هم معتقدم ارتباطی نیست یه جوری گفتم اسپانسر هم دیده بشه! (388904)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۳:۳۶
ابدا\"قابل مقايسه با اظهار ارادت افتخاري نيست.سعي نكنيد ايشان را خراب كنيد.عكسهاي ديدار خاتمي از صحنه قهوه تلخ و اظهار ارادت به سيد ،منش سياسي ايشون رو مشخص ميكنه.اگه راست ميگيد اونارو بذاريد!
در ضمن گاهي هم انوريها در باره ي هنرمندان اينوري طنز مي سازند (387939)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۸:۲۱
من این فیلم را دیدم بطور واضح یک شخص خاص را مسخره میکرد که تبلیغاتچی است و حرف میزند ولی واقعیت چیز دیگری است
تعجب میکنم مهران مدیری با این فیلم باید مغضوب دولت باشد (387945)
 
آشنا
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۴۷:۰۰
ما كه نه فيل را ديده ايم نه نظرات سبز ها را چگونه قضاوت كنيم؟؟؟

از طرفي سايت فيلم فيلتر شده از طرفي سايت سبزها فيلتر شده پس اول اينها را درست كنيد سپس موضوع مطرح كنيد (387958)
 
محمد نصرتی
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۵۹:۱۳
این جماعت اصلا نمی توان انتظار حرکات عاقلانه، منصفانه، اخلاق مدارانه و ... داشت.

اینها در حال مبارزه با فطرت انسانی خودشون هستند بنابراین نمی توان از آنها انتظار صداقت و ادب و متانت داشت. (387961)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۴:۴۳
اقاي مديري خيلي در اين فيلم بد حرف زد ادم جلوي بچه هاي كم سن و سال خجالت ميكشه و بنده به قضيه سياسي كاري ندارم (387968)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۷:۱۸
اين يعني دموكراسي و آزادي غربي!!! توهين، افترا، فحاشي و بي حرمتي نسبت به هنرمندان ايراني.
واقعا جاي تاسف داره كه آدمايي كه ادعاي روشنفكري مي كنند خودشون اصول اوليه روشنفكري رو رعايت نمي كنند. (387971)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۴۳:۴۳
همانطوری که مهران مدیری آزاد است که هر چیزی که را که به پر کردن جیبش از مال مردم کمک میکند انجام دهند مردم هم میتوانند هر چیزی که مانع تخلیه جیبشان میشود انجام دهند و این رفتار ها در همه زمینه ها حاکم است هر که نفوذش بیشتر باشد در نهایت برنده است یعنی مهران مدیری و امثالهم باید به ساز مردم برقصند تا بتوانند از جیب مردم ارتزاق نمایند. (387983)
 
حسين
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۴۹:۱۵
به نظر من اين برنامه مديري حق بيمه قهوه تلخ بود. (387987)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۰:۴۲:۳۱
من هم همینطور فکر می کنم برای اینکه پس از دیدار با خاتمی قهوه تلخ همچنان پخش بشه (388186)
 
حسن
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۰:۱۵:۰۹
اون خبر دیدار با خاتمی یه گاف بود! عکس های منتشر شده مربوط به نمایشی در خانه هنرمندان مربوط به 14 اردیبهشت ماه بود!! توی خبر آنلاین می تونید احتمالا بتویندی عکس های همون موقع رو پیدا کنید...


اگه می خواید تحلیل کنید لااقل روی یک فرض درست تحلیل های مشع شعتان را ارایه دهید :) (388887)
 
ايرج
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۵:۲۴:۱۶
فقط براي ادامه قهوه تلخ بود
ديگه قهوه تلخ را نميخرم (388563)
 
خودم
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۵۷:۲۹
آرزو بر جوانان عیب نیست! شما خیلی دلت میخواد مدیری همردیف با افتخاری بشه نه؟ اما نشد عزیزم، نشد، افتخاری کجا و مدیری کجا... مدیری کماکان محبوب و دارای جایگاه بالایی است بین همه چون واقعیات را میگه، این کارش هم شاهکاری بود که به زیبایی تلویزیونهای لس آنجلسی رو به سخره کشیده، اما خب چون شما هم سیاه و سفید می بینید فکر میکنید یا مردم باید طرفدار اون شبکه ها باشند یا همفکر با شما پس واسه خودتون نتیجه گیری می کنید و مطلب می نویسید! شما خیلی دلتان میخواد مردم با مدیری لج بیفتند اما هنوز درک نکردید که مردم چرا با افتخاری چنین برخورد کردند و چرا با مدیری همانطور رفتار نخواهند کرد... (387995)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۳:۴۲:۵۴
من با نظر شما کاملا موافقم... فقط می خوام یک نکته رو هم اضافه کنم و اونم این که الف ادعا میکنه که جرس در هیاهو و غوغا بخ وجود آمده... از مسوولین سایت الف خواهش می کنم لینک اون صفحه رو از جرس اینجا بذارن تا ما صحت و سقم این مساله رو پیدا کنیم. من شخصا هیچ متنی در جرس در مورد این برنامه ندیدم چه برسه به هیاهو و غوغا... (388232)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۸:۴۱:۵۰
تمام سی دی های مجموعه قهوه تلخ را نقدی خریده ام.. چون آقای مدیری را دوست دارم و اعتقاد دارم با زبان طنز بعضی واقعیات تلخ جامعه ما را به تصویر می کشد و در سریال قهوه تلخ بی تدبیری و بی کفایتی بعضی مدعیان حکومتمداری را به تصویر می کشد...... (388260)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۸:۳۹
البته نه فقط بعضی از بی تدبیریها!!!!!!
ما داریم تو اخبار این چند ساله دنبال بعضی از تدبیرهای احتمالیشان میگردیم و پیدا نمیکنیم! (389779)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۱:۰۵
وجدانا\" باسفسطه گري چرت وپرت نگو.مطمًن باش اين جنس توجيهات باعث تباهي وبي منطقي خواهدشد. اينجوري مجبوري حتي به خودت هم دروغ بگويي. (388271)
 
س
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۱۶:۳۷
تا مردم از نظر شما کی باشه. بله با افتخاری عزیز قابل مقایسه نیست ولی باز هم قابل احترام است. (388422)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۴۲:۰۸
معلومه که این دو نفر هیچ وقت هم ردیف نمی شوند. چون جنس کار این دو نفر اساسا با هم متفاوت است.
اما در یک امر مشابه اند: اینکه هر دو مورد غضب و اهانت مشتی جیره خوار وطن فروش قرار گرفته اند و به دلیل واهی نکوهش و سرزنش می شوند.
افتخاری به خاطر اظهار علاقه شخصی و مدیری به خاطر انتقاد از مشتی اپوزسیون وطن فروش (388451)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۱۳:۲۴
به نظر من فضایی که برای آقای مدیری شکل گرفت قابل مقایسه با آقای افتخاری و باقری نیست. چون بدنه بسیار بزرگی از ایشان در همین فضای مجازی ، حتی در سایت بالاترین، حمایت کردند. ویدنو های این برنامه بیش از 200 هزار هیت در طی 4 روز در سایت یوتیوب خورده که برای محتوای ایرانی بی نظیر است.
تمام ایتها نشان میدهد که ایشان بسیار فرد محبوبی هستند و به نظر من طنر پرداز نباید محدودیت در ساخت داشته باشد. (388010)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۱۶:۱۴
ببخشید جنبش سبز که شعارش بازگشت به قانون اساسیه چه ربطی به شبکه های لوس انجلسی داره!!! همه میدونیم که جنبش سبز ادامه خط مبارک اصلاحاته و بازم همه میدونیم که اونور آبی ها دل خوشی از اصلاحات ندارن (388014)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۰:۵۷:۳۱
نمیدونم، شما بگو؟؟
این ویدیو که صرفا درباره این شبکه هاست، پس جنبش سبز چرا منفعل شده؟ (388193)
 
باصر
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۱:۲۵
دوست عزیز خوشحالم که فهمیدی جنبش سبز فقط شعار برگشت به قانون اساسی رو می ده و خودش مخالف صد در صد اجرای قانون اساسیه،اونور آبی ها عاشق کسانی هستن که حرفای غرب رو تکرار کنن،به شما پیشنهاد می کنم در مورد دورانی که اصلاحات روی کار بود مطالعه داشته باشی و همچنین سال 88،می فهمی که همه ی غربی ها پشتیبان اصلاحات بودن و در کنار این مطالعه سخن امام یادت نره که مضمون سخن این بود که هر وقت دشمن از شما تمجید و تکریم کرد بدانید اشکالی در کارتون هست. (388272)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۱۸:۴۷
ببخشید می شه بگید این نظام و انقلاب که ازش دم می زنید چه کسی یا کسانی یا چه نهادهایی هستند؟! آیا این نظام محدود به اشخاص خاصی یا بخشی از مردم خاصی یا نهادهای خاصی است؟ (388017)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۱:۱۲
نظام همون مردمی هستند که 85 % از اونها در انتخابات پارسال و راهپیمایی نهم دی ماه شرکت کردند . اگه متوجه نشدی باز هم توضیح بدم (388157)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۴:۰۶:۴۶
عجله نکن جناب فدایی!
برای انتخابات بعدی درستی یا نادرستی حرف شما مشخص میشه! (389784)
 
حسين گيوي
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۳۴:۵۶
جاي شما خالي ماهم اين برنامه را از يکي از شبکه هاي رقيب همين کانالهاي ماهواره اي ديديم وکلي خنديديم دست مهران مديري درد نکند ظريف و با محتوا بود .در عالم واقع هم ما هر وقت سري به کانالهاي مورد اشاره ميزنيم چيزي جز تمسخر و دست انداختن اين حضرات نسيبشان نميکنيم.در مورد جنجال در فضاي مجازي هم اقليت کوچکي هستند که مودبانه ترين عنوان براي آنها فاحشه گري سياسي است چون هنوز از بودجه اهدايي کاندوليزا رايس وزير خارجه منفور جورج بوش ارتزاق ميکنند. (388030)
 
اشکان
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۳۵:۱۴
به درک؛مهران یه هنرمنده.یه هنرمنده عالی.مهران تو دل مردم جا داره.این فیلمشم عالی بود.حقیقت تلخه.مهران به کسی توهین نکرد فقط آیینه بود جلوی این شبکه ها.
وقتی خواننده زن متاهل میاد میشنینه تو شبکه ماهواره ای همه هیکلشو تو لباس خونه میندازه جلو همه بعد میگه من عاشق و مرید امام علی ام دیگه خیلی مهران لطف کرده اونجوری نشون داده حقیقتو!
وقتی مرتیکه ابله میاد واسه اهداف سیاسیش یه بچه 7ساله که باید فکر بازی و تفریح باشه رو میاره که بگه من آزادی میخوام حقش همونه.
وقتی شبکه میزنن که در حد اسم شبکه هم نیست حقشون همینه.
به قول مهران:\"خاک تو سرت با اون ایمیل نشون دادنت!\" (388032)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۰۶:۵۲
توهم تنها راه نجات از فشار در اقلیت بودن است . چیزی که این روزها سبزها با آن درگیرند . هر متوهمی چاره ای جز نابودی ندارد . (388054)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۲۱:۵۱
مشكل اين سبزيا اينه كه راست راستي فكر مي كنند همه ملتند. من خودم حتي يك صحنه از سريال قهوه تلخ را نديده ام. ولي روش سبزي براي به لجن كشيدن افراد درس عبرتي است براي كساني كه فكر مي كنند اينا ليبرال و آزاديخواهند. اينها از استالين هم فاشيست ترند. (388065)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۷:۱۲:۱۴
داداش استالین فاشیست نبود کمونیست بود! اون موسیلینی بود مجید جان! (388649)
 
منصور
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۴۴:۵۰
وسط دعوی نرخ تعیین میفرمائید موضوع افتخاری با مهران مدیری زمین تا آسمان فرق دارد مهران مدیری در یک زمانی یک کسی را به حق مسخره کرده حالا این چه ربطی به موضوع علیرضا افتخاری دارد؟
مگر مهران مدیری از آقای احمدی نژاد حمایت یا روبوسی کرده؟ هروقت این اتفاق افتاد آنوقت شیپورتان را بردارید. (388077)
 
مهدي
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۴:۰۵
به نظر شما چه اشكالي داره كه آقاي افتخاري به فرد مورد علاقش ابراز ارادت كنه!
فكر نمي كنيد كه خودتون داريد به سمت ديكتاتوري
ميريد!؟
به نظر من اين طرز فكر درست نيست. (388274)
 
جواد
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۵۶:۱۵
ببخشيد چه ارتباطي بين حركت مديري و افتخاري هست كه شما به هم ربطش ميدهيد ؟ مديري مگه احمدي نژاد را عاشقانه بغل كرده يا با او فوتبال بازي كرده ؟ يك كلپ ساخته براي مسخره كردن آدمهاي بي هويت كه فقط دنبال سركيسه كردن ملت از طريق آگهي و گدايي هستن \"\" شما چرا مثل روزنامه كيهاني ها فكر ميكنيد كه همه فتنه ها تا 2 سال قبل مال اسرائيل بود حالا براي جنبش سبز؟ (388084)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۷:۲۳:۴۰
در فیس بوک به جهاد سایبری مشغولم و عمق جهالت و نفهمی این قوم را درک کرده ام
من ننگ دارم آنها را هموطن خطاب کنم
در خوشبینانه ترین حالت که بحث شان به چالش کشیده شود نیمه کاره بحث را رها میکنند
ولی غالبا تخصص اصلی خودشان را رو میکنند. تخصصی در رشته فحاشی !
اینها اگر در زمینه های دیگری از زندگی نیز چنین مهارت هایی داشتند از نوابغ روزگار بودند .
اوضاع خنده داری دارند. من لذت میبرم وقتی میبینم دشمنان این نظام، دین، مردم و کشور اینچنین هستند. و از آنجا که در همه بحث ها پیروز میدانم هر فحاشی از سوی آنان را همراه پاداشی از سوی خداوند میبینم (388092)
 
رفیق
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۳:۴۳
ایمیل بده صحبت کنیم مجاهد
تا ببینیم کیه که حرف را نیمه کاره رها خواهد کرد (388273)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۵:۳۶:۲۹
بله حتما در خدمت هستم. از طریق سایت الف پیام شخصی بگذارید تا پاسخ بدهم
در ضمن من بخش بزرگی از کوردلان منکر دین خدا را لایق نهی از منکر نمی دانم امیدوارم شما این گونه نباشید (388571)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۰:۲۸:۰۲
بعد از گذشت ساعتها کماکان منتظرم
در ضمن بحث به شکل خصوصی نخواهد بود بحث علنی در فیس بوک (388892)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۸:۰۷:۰۳
جناب مجاهد عذر می خواهم معطل شدید
متاسفانه من برای کارهای فرهنگی از ارگان های خاص حقوق نمی گیرم، باید برم مثل مردم عادی کار کنم، از وقت اضافه بزنم برای سر زدن توی این سایت ها
فیس بوک؟! شما چطوری به سایت های فیلتر شده دست رسی داری؟
البته ما فتنه گر ها که تکلیفمون مشخصه و از فیلتر شکن و دیگر ابزارهای غیرقانونی برای سرک کشیدن به سایت های ناجور استفاده می کنیم

حالا یه آدرس فیس بود بده که اینجا همه ملت ببینن و بیان بحث کنن چون فکر کنم این سایت بخش هر خبری بعد یه مدت می بنده
پیغام خصوصی هم میذارم برات (388949)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۰:۳۲:۱۵
با عرض ادب و احترام خدمت شما. متاسفانه به اندازه کافی دریافت پیام های بسیار مودبانه و تهدیدات مدعیان آزادی بیان و احترام به اندیشه مخالف بالا است. مرا از گذاردن آدرس در منظر عمومی معذور بدارید. بر روی عکس نامه بر بالای هر کامنت کلیک نمایید، ایمیل از آن طریق ارسال میگردد و من میتوانم آنرا برای شما پاسخ دهم. در ضمن میتوانم عکس مناظرات عمومی را برای شما ایمیل کنم امید دارم پاسخ شما در میان یکی از دهها موضوع مورد مناظره میان من و دوستان با طیف های فکری مخالفمان باشد. و در ضمن من تخصص چندانی در زمینه علوم حوزوی ندارم. این وظیفه بر دوش برادران ما در فیس بوک است. پس در صورت تصمیم به تبادل نظرات به شکل ایمیل نمیتوانم در این زمینه ها پاسخگو باشم (389025)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۳:۰۳:۲۹
ببخشید . بر روی عکس شناسایی من کلیک کنید
تا امکان درج پیام خصوصی مهیا شود (389189)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۰۴:۲۳
دوست آذربایجانی فدایی :بدان که نمی توان هم جهاد کرد (به تعبیر خودتان) وهم در فیس بوک غور و تفحس کنید(باز هم به تعبیر خودتان)چون بعضی از فقها فتوای حرام بودن داده اند (388415)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۵:۵۷:۳۴
جهاد اگر به قلم است افضل است به جهاد تیر و شمشیر. البته ادعایم برداشت شخصی خودم و دوستان حاضر در سایت مذکور است. حمل بر خود ستایی و ریا نشود چنته پر و مطالعه زیاد و حافظه یاری گر زکاتی این چنین دارد
و حتما در عرصه هایی که سر رشته ندارم غور و تفحص! نخواهم داشت (388585)
 
فرهاد
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۷:۳۷:۵۷
نویسنده ی عزیز اگر جک تازه ی دیگری هم داری رو کن شاد شیم!

کی گفته که مهران مدیری با ساختن این کلیپ طرفدار دولت شده؟؟ اصلا چه ربطی داره؟ (388096)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۳:۵۲:۳۱
کسی هم نگفته آقای مدیری دشمن دولت است به وافع طنز آقای مدیری طنز سالم و فاخر و به جهت دید انتقادی نسبت به کج رفتاری های جامعه و دولت بسیار سازنده و موجب تفکر انسان ها در آن رفتار غلط و اصلاح آنها میشود
ای کاش امثال ایشان زیاد بود (388233)
 
نا شناس
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۷:۵۷:۲۰
کجا به قول شما این عوباش سیاسی و مجازی مهران مدیری رو مورد هجمه و فحاشی قرار دادن؟! من خودم خارج از کشور زندگی میکنم که وبسایت ها و مطالب افراد رو در اون فیلتر نمی کنند. در چند وبسایت که اسم نمی برم و معمولا مخاطبان اونها به شدت در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی ایران تند و افراطی و بعضا لجنوار صحبت می کنند، از این حرکت مهران مدیری دفاع کرده و به دلایل مختلفی که خودشان می دانند به آن فرد مذکور تعنه زدند.
شما این تحلیل ها رو از کجا می آورید؟ (388099)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۸:۵۴:۵۱
اگه یه سری به وبلاگ مهران مدیری بزنید متوجه میشید که این کلیپ ها 4 سال پیش ساخته شده و هیچ ربطی به جنبش سبز و بقیه چیزها نداره.البته اینم بگم همون موقع آقای مدیری بی خیال گرفتن مجوز واسه این کلیپ شد ولی مشخص نیست به چه طریقی این کلیپ وارد اینترنت شد،خودشونم موندن (388110)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۱:۲۴:۲۰
من گمان نکنم
بعضی از طعنه های داخل کلیپ اشاره به برنامه هایی دارد که در زمانهایی نزدیکتر به زمان کنونی پخش شده (388367)
 
لیلا سادات ...
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۹:۰۲:۰۵
بله مثلاً آهنگهایی که در کلیپ هست مثل ساس مانکن و بقیه حتماً مال 4 سال پیشه، نه!!!!!!!!!!!!!!! (388974)
 
احسام محمدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۹:۱۴:۲۷
با این ترتیب معلوم میشه عکس العمل از یک طیف وسیعی از مردو حادث شده که خود گویای خیلی واقعیت ها میباشد. از طرفی میشود این طور استنباط کرد که این تخریب از جانب خود کسانی بوده که از مهران ضربه خورده اند.... احتمالا ایشان در اییزودهای بعدی به این نکته اشاره میکنند. مهران با ملت است و بس (388115)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۹:۲۶:۰۹
من ماهواره ندارم البته اگر از تلویزیون ایران هم طنزی تهیه شود بهتر از این نخواهد شد چرا که تلویزیون ایران هم یا بدبختی نشان می دهد یا فیلم های خشونت بار یا آماری نادرست از بدبخت شدن اقتصاد غرب و خوشبخت شدن ما با اجرای طرح یارانه ها یا سخنان فکاهی مسئولین درباره اجرای موفق طرخ یارانه ها که هنوز اجرای واقعی نشده و قبض ها نیامده وهنوز بنزین 700 تومانی مصرف نشده تا آثارش و مخالفت های مردم را مثل ماجرای گازوئیل برای کامیونها بگذارد! (388123)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۱۹:۳۳:۴۵
احمد آقا این روز ها خیلی بلبل زبانی می کنی این نظام حاصل ثمره خونهای هزاران جوان و جانباز و آزاده و شیمیائی و دست و پا و چشم از دستها ئی است که از روی اخلاص جانشان را فدای آن کردند .این نظام صاحبی دارد که نام مبارکش حضرت مهدی عج تعالی است و نائب بر حق خامنه ای عزیز فرزند زهرای مرضیه س و حامیانش پا بر هنگانی هستند با یک اشاره ی رهبری پا برهنه به خیابانها سرازیر می شوند و با مشت های کره کرده بر دهن فتنه جویان و آشوبگران خود فروخته و یاغی و قداره کش می کوبند و سر جای خودشان می نشانند . این نظام محدود به هیچ نهاد ی و شخص خاص تعلق ندارد بلکه صاحب اصلی اش ابتداامت خمینی رض و بعد از ایشان امت خامنه ای ولی فقیه زمان است . (388126)
 
سعید
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۲۲:۱۷:۰۷
واقعا که مهران مدیری به بهترین شیوه موجود وضعیت کثیف شبکه های ماهواره ای رو نشون داد
به این میگن طنزی واقعی که دغدغه ی اجتماعی داره! (388163)
 
x
۱۳۸۹-۱۰-۱۸ ۲۳:۳۸:۱۴
بگذارید تا متهم کنند ...
چون خود بی پشتوانه اند راهی جز این ندارند این جماعت ضد همه ی ارزشهای انقلاب و ایران.
و مدیری بر خلاف این ها فروش قهوه تلخش بالا می رود چون ثابت کرد که با بدنه مردم است. (388176)
 
آرمان پایدار
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۰:۰۵:۵۹
اشکال کار کجاست ؟ در مهران مدیری ، در مردم و منتقدانی هستند که سبب ترش کردن نویسنده شده اند، یا اشکال در «محبوبیت دولت منتخب مردم» است که اگر کسی به رئیس آن دولت نزدیک شد به سرنوشت باقری و افتخاری دچار می شود و مورد نفرت و انزجار قرار می گیرد و اگر مهران مدیری بود راهی رفت که به غلت یا درست به این تعبیر شد که برای رضایت خاطر و خواست دولتیان و نظام بوده است به واکنشهای که ذکرش رفت رو به رو می شود؟ راستی مساله در کجاست؟ (388180)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۰:۴۵:۲۳
مدیری نه این وری نه انوری به نظر میرسه طرف پوله
این کار جدیدش هم در بعضی صحنه ها واقعا زشت عمل کرده بود ولی در کل طنز قوی ای بود و به نظر من این کار ابعاد شخصیت ایشون را واضح تر میکنه کسی که با تقلید و مسخره کردن افراد معروف توانست خودش را مطرح کنه و همین گونه هم پیش رفت (388188)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۸:۲۹:۴۷
شما که گفتی مدیری نه اینوری نه اونوری وطرف پوله
اتفاقا مدیری هنرمندی که کارش رو خوب بلده وقتی کار خوب میسازه پول خوب هم حقشه.اما از این گذشته ما ایرانیها خیلی خورده شیشه داریم .لطفا رجوع کنید به \"جامعه شناسی خودمانی\"نوشته حسن نراقی که الان بالای 25 بار تجدید چاپ شده.مدیری در برره و قهوه تلخ آیینه ای جلوی ما گذاشت که خودمون و تاریخمون رو ببینیم اما چون ممکنه به ما بر بخوره از طنز استفاده کرد،در مورد این کلیپ هم همینجوره،اونها هم باید خودشون رو میدیدند تا مردم را خر تصور نکنند. (388254)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۲:۰۹:۳۷
خالی نبند بابا
موافقان مهران مدیری تو این این شبکه های مجازی بیشتر از مخالفینش هستن. اثباتش هم خیلی راحته آرای لینک ها رو میشه راحت دید.
مشکل شما اینه که چند تا لینک رو به صورت گزینشی انتخاب می کنین و به کل شبکه اجتماعی نسبت میدین کاری که کیهان توش خیلی خبره س و شمام داری یاد می گیری
نمایش ندادی هم ندادی فدای سرت
در ضمن دم مهران مدیری گرم به خاطر این طنزش که آتیش به جون ماهواره های لس آنجلسی انداخته (388217)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۲:۵۹:۳۱
این کار علیه هر کسی هم که ساخته می شد یک هجو کاملاغیر اخلاقی است ! (388226)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۳:۱۶:۱۰
من امتیاز بالاتری به قهوه تلخ می دهم نسبت به اخراجی ها بهتر است خود این آقا هنر پیشه گی نکند کارکتر آنرا ندارد .
فیلم های راجب آد اب معاشرت و سنت ها .
طبیعت ایران تاریخ ایران حیات وحش ایران
عدم مسخره کردن قوم ها و لهجه ها و دیوانه بازی ولات گری در فیلم ها . (388228)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۴:۳۳:۴۹
آیا شهرام همایون یک خائن است این هم جواب شهرام همایون ویدئو را تماشا بفرمائید من هیچ گونه ا مکاناتی ندارم ا ما شما در ایران چرا حالا چرا از ما حمایتی نمی شود من که گیج گیج هستم امشب خبر سربریدن ۱۵ نفر از شهروندان مکزیک توسط قاچاق فروش ها بود و نوشته های مردم در زیر تیتر خبر نشان می داد مردم مخالف آزادی غربی هستند که کار خلاف بسیار زیاد شده و این وطن فروش شهرام همایون از کدام حقوق بشر دم می زند
http://www.youtube.com/watch?v=GrAN-7uBIQI (388235)
 
نا شناس
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۷:۱۰:۲۹
دوستان عزیز، شهرام همایون یا هر کس دیگه، اینجا بحث بحث شرو فرهنگ ایرانی‌ هست، کدوم طنزی هست که به ارزش‌های مردم توهین کنه؟ بله حالا مادر شهرام همایون باشه یا احمدی نژاد، هیچ فرقی‌ نمی‌‌کنه، ما مسلمون هستیم، حرمت مادر و وجودش برای ما مقدس هست، برای یک هنرمند ایرانی‌ این کار شرم آور، و وقیح هستش. و نکتهٔ دوم در مورد آریایی بودن، که با اسلام ما هیچ منافاتی نداره و حتا در کنار هم باعث مباهاته بیشتر هست. بشدت از آقای مدیری گله مندم، به شدت... (388240)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۸:۳۸:۲۰
اگر فارس و ايران به ديگران توهين كنند كه اشكالي نداره ؟؟؟؟ (388258)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۸:۴۱:۲۴
نمیدونم چرا دوستان مغلطه میکنن من خودم شخصاً از مهران مدیری خوشم نمیاد و از باغ مظفر و شبهای برره به اندازه کافی بخاطر تمسخر اقوام ایرانی و به کلی مردم ایران دل پری داشتم برای همین تا امروز حاضر نشدم یک ثانیه از قهوه ی تلخ رو ببینم اما این چیزایی که دوستان بهش گیر دادن مثل تمسخر و تکرار کلمه ی آریایی و متلک به شهرام همایون..اول برید ببینید این آقای شهرام همایون در پروندشون چه افتخاراتی دارن قضیه اونجایی که مهران مدیری میگه مرکز حراج جان و مال و ناموس تو دبی تیکه ی صریح و قشنگی به این مردکه. این لفظ آریایی هم که بکار برده میشه داره بیشتر ادبیات این حضرات بیسواد لس آنجلس نشین رو مسخره میکنه تا خود نژاد آریایی رو که اینا صبح تا شب تو شبکه هاشون بلغور میکنن اینا نه دلشون برای قوم آریایی سوخته نه زرتشتیان (زردشتیان) عزیز نه کوروش کبیر،این فرمولیه که از چندین سال پیش انگلیسا برای ایجاد یک تقابل بین اسلام و زردشت(کما اینکه هردو دین الهی هستن) آریایی و مسلمان و کوروش(ذوالقرنین)با حضرت محمد،نوشتن و تا حدی خوب پیشرفتن اونقدر که من و شمائیکه اسم ایران میاد رگمون میزنه بیرون هنوز به این فکر نمیکنیم که چرا ما باید روی قوم آریایی که چهار هزار سال پیش وارد ایران شدن تعصب داشته باشیم در حالی که هفت هزار سال پیش در سیستان شهر سوخته جراحی مغز صورت میگرفته که موفق بوده اما بر اساس تحقیقات بر اثر استریل نبودن محیط و ابزار بیمار میمرده.اون هیتلرم هی آریایی آریایی میکرد چون میخواست به نژاد ژرمن قدمت بده آما ما تمدن هفت هزار ساله داشتیم خودمون رو از دو هزارو پونصد سال به این طرف میشناسیم.
http://badernews.persianblog.ir/post/3927 (388259)
 
مصطفی بروجن
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۹:۳۳
من کلیپ را ندیده ام ولی از اینجا که آنها را با چهره اصلی شون به نقد کشیده ممنون آقای مدیری (388277)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۱:۰۳:۴۳
برای پی بردن به شخصیت مدیری بهتر است از کسانی که با اوکارکرده اند ، سوال کنید
از افراد مختلف شنیده ام که وی دستمزد کارکنان و حتی کرایه آزانسی را که یک هفته عواملش را جابه جا مرده ، پرداخت نمی کند و می گوید : همین که برای من کار کرده ای افتخار بزرگکگی برای توست . (388355)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۷:۱۵
شنیدم که نشد حرف!
منم خیلی چیزا از خیلی آدما شنیدم؟ بیام بگم؟
این که شما گفتی اسمش شایعه و تهمت نیست؟
شند و مدرک داری رو کن وگرنه منم مینویسم شنیدم آقای مدیری ئستمزد کارکنان و کرایه تاکسی ها رو دوبله میداد که مردم حال کنن! (389824)
 
سلام
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۱:۲۷:۵۵
دوباره سلام

آقایونی که از نقد شبکه های اونوری قند تو دلشون آب شده ، توجه کنند که این کلیپ مربوط به 4 سال پیشه!

اون زمان با حالا خیلی فرق می کنه. توی اون کلیپ خاصم خیلی اقراق نشده، تقریبا شبیه واقعیت بود.

اگه مهران مدیری از کارای آقای رئیس جمهور و دوستان (استاد بهبهانی، استاد مشائی، استاد بقایی و...) هم به همین شیوه انتقاد کنه بازم اینقدر کیف می کنید!؟

والسلام (388371)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۰۲:۵۲
از قدیم گفتند چوب رو که برمیداری گربه دزده حساب کارش رو میکنه.
حالا کی از این افراد اسم برده که هر کدوم به خودشون خریدند.اگه ریگی تو کفششون نیست پس زیاد شلوغش نکنند و مثل بقه مردم ببینند و بخندند. (388413)
 
احسان محمدزاده
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۱۳:۲۵
این فیلم مربوط به ماه های اخیر است چون در قسمت بتی و کتی تکیه کلام yesterday که مربوط به خاله قزی هست استفاده می شه.
خیلی هم باهاش حال کردیم.
مهران عزیز دوستت داریم. (388419)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۴۶:۱۸
قابل توجه شما لفظ yesterday خیلی قدیمی تر از خاله قزیه این برنامه هم در سال 86 تولید شده و هیچ ربطی به مسائل روز نداره گرچه درپیت بودن برنامه های این شبکه ها مال دیروز و امروز نیست. (388455)
 
رضا نیایش
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۲۷:۴۳
لطفا وسط دعوا نرخ تعيين نكنيد آقاي مديري هيچ ربطي به افتخاري نداره. اين قياس كاملا غلطي است حتي اگه درست هم باشه بايد گفت كه آقاي مديري يكي از بهترين طنازان ايرانه ولي آقاي افتخاري خواننده اي تمام شده با كارهاي نازل و كم ارزشه. (388432)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۲:۳۲:۵۵
با سلام
این آقایان و خانمهای که آن طرف آب نشستن و فقط می گویند لنگش کن خیلی کم جنبه تشریف دارن که با دیدن کمی از حقیقت اینقدر آشفته شده اند . اگر راست می گویند چه حرکت مثبتی برای مردمی که خواهان آزادی هستند اند انجام داده اند . به جزئ گدایی از مردم کار دیگری بلد نیستند (388440)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۷:۳۰
اینها که دم ا ز دموکراسی میزنند چرا از یک انتقاد کمدی اینقدر می هراسند (388506)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۵:۱۱:۲۰
اینجا کسی از شخص خاصی حمایت نمیکنه .خیلی ها مث من اولین مرتبه بود با اسم و چهره این آقایان و تلویزیون هاشون آشنا میشدند ولی مسئله اینه که چرا این حجم فحاشی و چرا داخل شدن به حریم خصوصی افراد و به سخره گرفتن کلماتی که بار ارزشی دارن.مهم نیست این سریال 40 سال پیش ساخته شده یا 4 روز پیش.میخوام بدونم اون قسمت به حراج گذاشتن مادر اون آقا چه اشاره به شخص حقیقی یا چه مجازی داشته باشه یا نه برای کی خنده دار بوده و نکته طنز آلودی داشته.و یا اینکه چرا همه اونهائی که نشون میدن هستند یا بنگی و یا فاحشه ؟ (388238)
 
matin
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۶:۲۸:۴۰
وقتی همین شبکه‌های ماهواره‌ای بخصوص channel1 رسما به دین و ایمان مردم فحاشی میکند این چنین واکنش‌ها بسیار عادی هست و البته هنوز جای کار دارد تمام مواردی که در ویدیویی منتشر شده در وب مطرح شده حقیقتی محض هست. رقاصی مردان در و گاه مردان زن نما - آرایش زنان توسط مردان و آموزش آن - فروش اجناس نامرغوب و گاه دور از شان یک انسان - افرادی که کوچکترین تخصصی در زمینه طبابت ندارند ولی دست به مشاوره و فروش محصولات خود میزنند - فالگیری و رمالی زنده - توهین به مقدسات و فحاشی به مردم ایران ... و بسیاری دیگر که بسیار آشکار و نمایان است از طرفی این موارد در جلوی دوربین صورت میگرد و در پشت صحنه متاسفانه مسائلی بس شرم‌آور تر از این جماعت خلق میشود. ویدیوی نوری‌زاده جاوسوس و کذاب که با معشوقه خود با آن وضع زننده چت میکرد که در همین وب موجود است.

یک کلام اتفاقا کار مدیری اصلا طنز نیست، مستنده (388611)
 
سیاوش خوشدل
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۱۸:۱۱:۰۰
اگر ادای شهرام همایون را درنیاورد پس ادای امیرقاسمی را هم درنیاورد .

چرا خودتان را گول می زنید .

ادای همایون را درآورد خیلی هم خوب درآورد.

فقط توهین به مادرش نادرست بود.

هر اصولگرا و اصلاح طلبی هم می تونه این مسئله رو بفهمه (388677)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۰:۴۱:۵۴
ضربه ای که مهران مدیری یکتنه به دجال لوس انجلسی زد تمام شبکه سیمای ملی در طول 30 سال نتوانسته بزنه اگر شما تفکیک و دعوا و تحقیر این شبکه ها را بعد از انتشار این کلبپ کوتاه ببینید از کم جنبه ای انها شاخ درمیارید فقط گوشه ای از حرفهای ب ن همان روزنامه نگار فراری و پناهنده که بین گروه ضد نظام از اعتبار خاص برخوردار است و برای رادیو المان فردا و امریکا کار کرده است را اینجا میگذارم تا خود قضاوت کنید.
ب ن از بروکسل مینویسد
در مورد برنامه مهران مدیری اتفاقا علت موفقیت این برنامه درست بودن اکثر شوخی ها و عینیت داشتن آنهاست. وقتی بیست شبکه لس آنجلسی که زبان فارسی را نابود می کنند و دائما آن را ویران می کنند، وجود دارد، وقتی در یک برنامه تلویزیونی مجری تلویزیون کارش فحاشی به مخاطبان و مخالفان است و از شنیع ترین رفتارها در مقابل دوربین استفاده می کند. وقتی شبکه رنگارنگ فحش های چارواداری را مثل نقل و نبات بر سر مردم می ریزند، اتفاقا کار مدیری هجو نیست، چرا که اغراقی انجام نداده است، فقط بخشی از فحاشی که در این تلویزیون ها رایج است و در داخل کشور با عبور از خط قرمز های فراوان می توان گفت، می گوید. مگر دروغی گفته شده است؟ مگر مصاحبه فلان زن خواننده با فلان مجری تلویزیونی چند سال قبل دقیقا با همین ادا و اطوارها صورت نگرفت؟
تلویزیون های لس آنجلسی به دلایل مختلفی مورد قبول و پسند مردم ایران، چه آنها که در داخل زندگی می کنند چه آنها که بیرون ایران زندگی می کنند، نیست. مهم ترین دلیل این موضوع ناهمزبانی آنان با مردم ایران است. آنها دائما زبان فارسی را با لودگی و به زشتی سخن می گویند، بخش اعظم گفتار و افکار آنها مخالف صریح عرف و اعتقادات مردم ایران است. اصلا چه کسی حق دارد به اسم دفاع از ایران زشت ترین اندیشه های نژاد پرستانه را علیه یک میلیارد مردم عرب و زشت ترین و رکیک ترین الفاظ را علیه افکار دینی و اعتقادات دینی مردم بکار ببرد. اگر همین گفته های زشت و بی پایه مجریان این شبکه ها به زبان عربی یا انگلیسی یا فرانسه منتشر شود، مسلمانان جهان آنها را نابود می کنند، و این موضوع هیچ ربطی به عقب ماندگی مسلمانان ندارد. اصلا چه کسی حق می دهد یک دیوانه روانی در اتاقش در لندن یا لس آنجلس بنشیند و از صبح تا شب به پیامبران و ائمه ای که مردم به آنها اعتقاد دارند، فحاشی کند. من یک بار برای کار به دفتر دویچه وله رفتم و با مدیر بخش خاورمیانه آن صحبت کردم و پرسیدم خط قرمز شما کجاست؟ و چیست؟ گفت خط قرمز ما عرف اجتماعی است. وقتی حقوق بشر حکم می کند که افراد حق دارند اعتقاد دینی شان را انتخاب کنند، شما چطور می توانید به خودتان حق بدهید و به اعتقادات درست یا غلط یک گروه میلیاردی از مردم توهین کنید. ای کاش توهین کنندگان در این شبکه ها از اندک سوادی برخوردار بودند تا آدم حداقل آن را نشانه آزادی فکر می دانست

اولا بخاطر آزادی پخش تلویزیون در ایالات متحده آمریکا بخش اعظم ایرانیان مهاجر که هر کدام به دلیلی در غربت یا گرفتارند یا آن را انتخاب کرده اند، و در جایی غیر از آمریکا و انگلیس زندگی می کنند تصویر تلویزیونی ندارند. از سوی دیگر اصولا بخش اعظم ایرانیانی که یا مشغول تحصیل اند یا مشغول کار، اصولا خودشان هم از تلویزیون های لس آنجلسی استفاده نمی کنند. مهم ترین گروه کسانی هستند که در فرنگ درس می خوانند و امیدوارند پس از پایان تحصیل بتوانند به ایران بازگردند و زندگی شان را ادامه دهند. این گروه از ده کیلومتری اپوزیسیون لس آنجلسی هم عبور نمی کنند. این جمله را من در اکثر شهرهایی که سخنرانی داشتم از برگزار کنندگان برنامه هایم شنیده ام که گفته اند \" این افرادی که امشب اینجا آمدند ما تا به حال ندیده بودیم.\" واقعیت این است که نسل جدید مهاجران دارد جای نسل قبلی را می گیرد. نسل قبلی در حالی که نه توانسته فرهنگ سی سال قبل ایران را رها کند و نه فرهنگ امروز فرنگ را بگیرد، در حال مضمحل شدن و تمام شدن است. تلویزیون های لس آنجلسی نماینده آن گروهی از ایرانیان بیرون هستند که مطمئن اند که تا آخر عمر در فرنگ زندگی خواهند کرد، جز برای دیدن اقوام یا خوشگذرانی ارزان به ایران نخواهند رفت و اکثر آنها با بهبود شرایط ایران مخالفند، چون فلسفه وجود خود در فرنگ را از دست می دهند. در رویای بسیاری از آنان مردی هست که خواهد آمد و خواهد گفت که همه این 32 سال خواب بود و امروز 23 بهمن 1357 است و دلار هنوز هفت تومان است و قس علیهذا (388787)
 
omid nt
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۰:۴۵:۰۶
آنهايي كه يقين دارند موج سبز مرده بدانند كه ما زنده ايم.
اين فيلم بر عليه آزادي خواه هاست و بايد پخش آن متوقف شود (388791)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۰:۱۶:۳۷
شما یا از جنبش سبز نیستی، یا نفهمیدی جنبش سبز چیست!
همین امثال شما آبروی یک ملت را می برید!
البته این آیه ی قرآن است: همیشه اکثریت با نا بخردان است! (388888)
 
اشکان
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۱:۴۵:۳۰
یکی از دوستان نظر دادن که این فیلم بر علیه آزادی خواه هاست و فلان و بهمان.
خدمت این دوستمون عرض کنم شماها که مدام از آزادی بیان دم میزنید تاب تحمل یه برنامه طنز هم ندارید؟!آزادی بیان خوبه فقط واسه خودتون که هرچی میخوایید بگید؟!خوب شد معنی آزادی خواهی هم فهمیدیم!
مهران مردم ایران دوست دارن. (388907)
 
لیلا سادات ...
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۹:۴۳:۵۲
جالبه این توهم جنبش لجن مال شده سبز هنوز دست از سر شما بر نمیداره (388993)
 
gg
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۳:۳۵:۱۶
موج فتنه به فسیل هم تبدیل شده اند فقط چشم بصیرت میخواهد که متاسفانه ندارید (389221)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۱:۳۵:۵۴
جای شما خالی ما هم کلی خندیدیم دست مهران مدیری در نکنه این دفعه بیش تراز قهوه تلخ،بالاخره یکی پیدا شدو این شبکه های بی محتوا وبی هویت را رسما زیر سوال برد من که به عنوان یک ایرانی از مهران مدیری تشکر می کنم. (388820)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۲:۳۶:۲۰
سلام..........


مدیری مدیریت مدرن و خوبی استفاده کرد (388847)
 
سوال
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۳:۱۸:۳۴
این فیلم مال چهار سال پیش بود .پس ربطی به جریانات اخیر نداره وسوال اینکه کیا و با چه هدفی یهو اون رو گذاشتن تو اینترنت. (388870)
 
saeed
۱۳۸۹-۱۰-۱۹ ۲۳:۳۲:۱۸
برای من جالب اینجاست که توی همین شبکه های اون ور آبی از صبح تا شب به همه مقدسات و ائمه و رهبران دینی و سیاسی ما توهین میکنند و همه جی رو به مسخره میگیرند اما هیچ کسی جیکش هم در نمیاد حالا این مهران مدیری اومده یه طنز ساخته اونم از کسایی که بارها در همین رسانه به همه ایرانیها و شعورشون اهانت کرده فریاد وا مصیبتا سر میدن آقای مدیری بدون که تعداد کسایی که بعد از این طنز تصمیم به رایت کردن قهوه تلخ گرفته اند بسیار ناچیزنددر مقابل طرفداران شما (388873)
 
ashi
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۰:۱۸:۲۰
بچه ها گول نخورید.با این تبلیغات منفی داخلی و خارجی فقط می خواهند مدیری رو از چشم مردم بندازن.چون مدیری با مردم بوده می خوان کاری کنن که مدیری از طرف همین مردم ضربه بخوره و تاکتیکشون هم القای این که مدیری با این طنز می خواسته به جنبش سبز تیکه بزنه در صورتی که چنین چیزی اصلا درست نیست.ولی به هر حال مدیری باید برای بقای کارش توازن رو رعایت میکرد.یعنی یکی به نعل بکوبه و یکی به میخ. (388889)
 
فیلسوف
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۵:۵۷:۱۶
من نظرم راجب طنز آقای مدیری دیدی دیگر است . اگه اون یکی از بهترین طنازهای داخلی باشه این مدل طنزها ویرانگره. هنر بازتاب روح زمانه هر جامعه است بطوریکه هتک هرمت و مسخره کردن آدمها با هر دیدگاهی و تهمت زدن به هر انسانی بدونه تشکیله دادگاهی اسفباره! معلوم نیست داریم کجا میریم حتی تو سودان هم برای جدایی جنوب از شمال کشورانتخابات برگذار شده ! دوباره باید اندیشید . اگه اینطوری پیش بره تز تخریب یه پیروز داره که آدمو یاده یه مثل آشنا میندازه
تفرقه بنداز و حکومت کن (388934)
 
رسول
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۸:۴۷:۲۲
دوباره یکی از ایرانیان عزیز آب توسوراخ موشها ریخته که پیداشان شده فقط درفضای مجازی دمشان گرم (388966)
 
حمیدرضا رسولی
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۰۹:۵۸:۲۲
آقای مدیری را با ملاک و ارزش و سنجش چه کار! او اگر این بار در چهره ای جدید خودش رو به معرض قضاوت همگان گذاشت نه به خاطر دفاع از حقانیت کشور و مردم این طرف آب!ویا مقابله با عقاید مردم آنطرف آب!این بنده خدا اگر این کارو می کنه همش به خاطر اقتضای شغلیشه،نه چیزی دیگه یعنی اقتضای طبیعتش همینه! از اولی که چشم باز کرده بخت بلند یارش بوده تا با استفاده از موقعیت فراهم شده توسط دورو بریاش بودجه مملکت رو با برنامه های سخیف و بنجلش، قشرهای مختلف مردم رو مورد تمسخر قرار بده! الان هم اگر این برنامه توهین آمیز رو ساخته نه به خاطر دفاع از ارزشها و ارمان ها و... از این چیزها! این بنده خدا اصلاً نمی دونه ارزش کیلویی چنده! بنده خدا عمرش رو برای فیلم قهوه تلخ تلف کرد که باز هم از طریق صدا و سیما به پول و پله بیشتری برسه ولی این بارچون دید نونش آجر شده، فروش سی دی هاش و جایزه آپارتمانش هم تو زرد از آب در اومد، بازم دید بهترین راه کسب پول و محبوبیت و... صدا و سیماست. دنبال این بود که راه ورود مجدد به این نوندونی رو پیدا کنه، که بهتر از این ترفند مشمئز کننده چیز دیگه ای به عقلش نرسید. پیش خودش گفت عیب نداره شاید با این کار طرفداران پرو پا قرص همیشگی ام روکه خیلی هاشون یه جورایی با اونطرف آب ارتباط دارند از دست بدم ولی مهمتر اینه که موقعیت قبلی یم رو در این ور آب بدست بیارم. الان هم خودش خوشحاله از این که تو تمام رسانه ها دارن میگن این آقای شومن هم ماهیت اصلیش رو شده، که مثلاً وابسته به رژیمه! این آقا رو چیکار با رژیم! تو پوستش نمی گنجه ! چون که دارند متهمش می کنند که ماهیت اصلی خودش رو مثل افتخاری و باقری رو کرد! خدا خدا میکنه این حرف ها دهن به دهن هم که شده به گوش مسئولان سیما برسه تا شاید یه بار دیگه هم که شده سفره ای براش گسترده بشه! چرا؟ چون آقای مدیری بصیرت نهفتش اجازه نداد تا بیش از این سکوت اختیار کنه!!!! به خدا بی انصافی اگر کسی یه آدمی مثل این رو با هنرمند متعهدی مثل افتخاری و یا ورزشکاری با مرامی مثل باقری مقایسه بکنه! سازنده فیلم برره باید با افرادی مثل خودش مقایسه کرد نه چیزدیگر! حمیدرضا رسولی (389009)
 
amir reza
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۱:۰۴:۲۳
بنظر من این کار آقای مدیری بسیار صحیح و خالی از خطا بود.چرا که حقیقت و ماهیت شبکه های بی ارزش ماهواره ای رو به نمایش گذاشتند.از رقص رقاصه های همجنسگرا و سبک در مسابقات تلفنی برنامه های ماهواره تا سیاستمداران تریاکی که از اون ور آب ها برای ما تعیین تکلیف می کنند.از فحاشی مجری های تلویزیون تا برنامه های بی محتوای ماهواره ای... کارت عالی بود آقای مهران مدیری... (389053)
 
امین
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۱:۲۵:۱۶
آخه جریان فتنه چه ...است که خیلی وقته که مرده این جریان طرفدار برهنگی ومیگساری و پارتی و رنت بازی و ....است که خدا همه آنها را له کرد. (389075)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۱:۳۵:۱۸
من که عاشق کارش شدم. هر کسی هم انتقاد میکنه و میگه توهین کرده، بی جنبگی خودش رو نشون میده. اگر حتی یه سر کوتاه به این شبکه های ماهواره ای بزنید، چیزی جز این برنامه های مبتذل نیست.
و آقای مدیری چه در قهوه تلخ و چه در این فیلم، نبوغ طنز خودش رو به رخ میکشه. و نشون میده که نوک پیکان انتقادش هم به سمت مسئولین کشور (در قهوه تلخ) و هم به سمت مردمه.
مهم اینه که مردم ما هنوز جنبه انتقاد ندارن. (389085)
 
شهروند
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۱:۵۴:۰۱
هزینه ای بود که براي ادامه قهوه تلخ صرف کرد.قهوه تلخ رو حفظ کرد ولی محبوبیتش رو از دست داد.ديگه قهوه تلخ رو نميخرم. (389113)
 
محم حسن
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۲:۳۲:۰۳
سلام .
اولا از اينكه به اين موضوع پرداختيد تشكر ميكنم . ثانيا،
رفتار شناختي شخصي مثل مهران مديري مشكل است از آنجا كه او هموار ه در طنز هايش كه انها را اغلب با سرمايه هاي داخلي و با هدف انتقادي ميسازدؤ همواره بايد در جستجوي نماد ها و نشان هاي مخالفت و نه انتقاد در آثار وي بود . خلاصه وار به چند مورد اشاره ميكنم:
1- در سريال شبهاي برره_ كه در واقع فضايي اغراق آميز از وضع كنوني مملكت بود_ همان طور كه ديديد نماد شهر را بز قرار داده بود. در وسط ميدان شهر تنديسي از بز نصب كرده بودند . در روي پولهايشان تصوير بزي حك كرده بود و همانطور كه در اين هجو ماهواره اي هم ملاحضه نموديد در يكي از سكانسهاي اين برنامه نيز به جاي عكس هاي شناخته شده اي كه در شبكه ي ماهواره اي مد نظرش پخش ميشود_ در واقع عكس مسئولين و ميدران نظام همراه با عبارت هاي بي ادبانه _ تصويري از يك بز را نشان ميداد .و البته تصوير دو شخصيت معروف كارتوني دست و پا چلفتي پتو مت.
حقيقت با كمي انديشيدن و كنار هم قرار دادن شواهد براحتي قابل استنتاج است، در واقع منظور او از بز با عرض معذرت همين افراد به قول خودش ريشو ست .كه الآن مملكت را اداره ميكنند. پس ميبينيد كه او در پس انتقاد و تمسحر ماهواره نشين ها در پس زمينه با ما هم توهين اميز برخورد ميكند.

2- شايد به خاطر داشته باشي در شبهاي برره عكس رضا خان كه بالا ي شر ياور طغرل نصب شده بود را و نحوه ي بر خورد او با عكس و صخبت كردن هاي توام با ترس مردم د ر مورد شخص اول مملكتع را اگر واقع بينانه تر به آن نگاه كنيد چه نتيجه اي به ذهنتان حطور ماكند؟

3- قصد طولاني تر كردن مظلب را ندارم اما فرا موش نكنيد اين فيلم _اگر بتوان اسم آنرا فيلم گذاشت_ مملو از عبارات زشت و غير اخلاقي است (كه در مقايسه با شبكه هاي لس انجلسي البته كه مديري آنهارا به هجو كشيده بسيار با ابرو تر است) . به نظر من اينگونه افراد را از ظرفداران رژيم خواندن تا حدي نسبت نا روا دادن به نظام است. ياد آوري مي كنم كارنامه ي نا مناسب اخلاقي مديري را در دهه ي گذشته و اعلام مي كنم نظام ما نياز ي به به خود چسباندن اينگو نه انسان ها ندارد .
مديري يك آدم معمولي و يك كارگردان نسبتا خوب است نياز ي نيست او را قهرمان كنيم .
اگر فردا اين ادم بر حسب منافعش يا هر چيز ديگر ايران را ترك كرد يا هر كار ديگري به نفع مخالفان نظام انجام داد حد اقل ما خودمان او را خوراك مطلوب تر ي براي رسانه هاي معاند نكنيم. كه مثلا بگويند كارگردان جمهوري اسلامي هم صدايش در آمد !
و آخر سخن اينكه افرادي مثل شجريان و مخمل باف را از ياد نبريم .
ممنون (389163)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۲:۰۶
دم شما گرم
از این به بعد به نمادها در برنامه های مدیری بیشتر توجه میکنم
از بز خوشمان آمد متوجهش نشده بودم
میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد (389853)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۲:۵۸:۲۹
دیدار خاتمی و مدیری مال چند سال پیش بوده نه مال قهوه تلخ (389183)
 
فیاض
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۱۳:۲۶:۵۶
مهران مدیری با اینکار به طور غیر مستقیم ماهیت جریان ضد رزیم رو هم فاش کرد
این ماجرا باعث بفهمیم هیچ تفاوتی بین همین رژیم با مخالفانش وجود ندارد
اینها هم اگر به قدرت برسند ، سانسور ، بی عدالتی و ... همه جا را پر خواهد کرد

مهران مدیری هم یک هنرمند و است و بر اساس عقایدش ( همان عقایدی که قهوه تلخ را ساخته بود ) کریسمس 2011 را ساخته است ، سوال من از شما اینه ، آیا وقتی چیزی مثل قهوه تلخ ساخته میشود ، چون به نفع شماست ف مهران مدیری یک قهرمان است و حالا که همان هنرمند با همان عقاید کریسمس 2011 را سخته شده یک ملعون ؟؟؟
قهوه تلخ را کپی نمی کردید به خاطر اینکه ندیری با صدا و سیما لج افتاده بود ؟؟
ما رو باش فکر می کردیم به خاطر حق و حقانیت کپی رایت بوده
پس امثال شما هم به جای خود از حق می گذرید

این فیلم در هیچ یک از صحنه های خود برنامه های مفید ماهواره ای را به بازی نگرفته است
برنامه های زیادی در حال پخش هستند که حتی کسانی که به احمدی نژاد رای داده اند می نشینند به پای دیدن آن
اما برنامه هایی که مدیری با ان ها شوخی کرده کاری جز افکار پوچ و بی منطقی ندارند


در آمریکا یکی 300 رو میسازه و یکی دیگه همون 300 رو مسخره میکنه به خاطر اینکه ازادی در خون و رگشونه

اما اینجه از جمهوری اسلامی بگیر تا جنبش سبز و غیره نشون دادن که چیزی که براشون مهمه اونی هست که به نفع خودشه نه حق طلبی


* دوستان عزیز روی صحبت من به هیچ شخصیت خاصی نیست
روی صحبت من به دارندگان تفکراتی هست که در متن به آنها اشاره کردم (389212)
 
عیسی
۱۳۸۹-۱۰-۲۰ ۲۳:۴۲:۱۵
من باید بگم اقای مدیری یکی ازتاریخ سازان سبک طنزکشورمان ایران است وبایداز اوبابت این کلیپ عالیش تحسین کنم وبگم که ظرفیت خاینان به ایران ومردمش همین قدراست (389500)
 
جهان
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۰:۵۲
سالهاست کانالهای متعدد ماهواره توهین های بیحد وحصری را به اشخاص ومقامات جمهوری ا سلامی روا می دارند مباح بود . حالا یکنفر مختصری جواب داد وادای شمارا در آورد طاقت نیاوردید.معلوم شد چقدر بی مایه وضعیف هستید. (389841)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۲۱ ۱۹:۰۲:۲۵
دست آقاي مديري درد نكنه.مسخره كردن شبكه هايي كه فقط دنبال درآوردن پول و فروختن كالاهاشون به ملت و گدايي كردن به بهانه ادامه حيات شبكه و هزار بهانه ديگه واقعا عالي بود.من عاشقش بودم با اين كار بيشتر شدم (390015)
 
مهنام
۱۳۸۹-۱۰-۲۲ ۱۵:۵۱:۳۵
سلام
من کاری به اینکه این طنز خوب بود یا بد ندارم. اما گله ای که به آقای مدیری دارم اینه که اگه شما مشکل شخصی با شهرام همایون داری قرار نیست بیای در یک مجموعه به مادر توهین کنی برای ما ایرانیا مادر خیلی محترمه و این خیلی زشت بود (390598)
 
سرباز آقا
۱۳۸۹-۱۰-۲۳ ۲۳:۱۰:۴۱
سلام شما کل فیلم و ماجرا را ول کردی چسبیدی به توهینی که درباره مادر شهرام شده یاد مناظره آقای احمدی نژاد با آقای موسوی افتادم که سبزها کل مناظره را رها کردن چسبیدن به اینکه چرا احمدی عکس زن موسوی نشون داده آخه ،نه که عروس پشت پرده بود کسی هم عکسشو ندیده بود توی تبلیغات موسوی دست در دست هم عاشقانه عکس یادگاری نمی گرفتن همه بهشون بر خورد.
غیرت ایرانی اونجا نشون دادن
حالا هم شما
این آقای شهرام اگه به فکر مادر بود اونو ابزار تبلیغاتی خودش نمیکرد.

مادر برای تمام مردم ملل مقدس و محترمه
اماوسیله تبلیغاتی نیستتتتتتتتتتتتتتتتت. (391092)
 
يه نفررررر
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۲:۱۹:۱۹
آقا من نميدونم طرفداري از اونايي كه نشستن ههون طرف مرزا دارن عشقشونو ميكنن زندگيشونو ميكنن.بعد جلو دوربين حرص الكي ميخورن چي به تو ميرسه.
آقاي مديري دمت گرم خوب تركوندي.كارت همينه.دمت گرم (393031)
 
یه ادم
۱۳۸۹-۱۱-۱۵ ۰۹:۲۴:۵۸
اره عزیزم اقای مدیری واقعا ترکوند ولی خودشو بیشتر ترکوند . اقایی که فکر میکنی همه رو زدی تساوی ام نداشتی
بنظرت اگه داستان برعکس بود مدیری اینوریارو مسخره میکرد الان داشت نفس میکشید؟
توهین به مادر همیشه بد بوده . (400272)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.