نظر منتشر شده
۱۸۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 293591
افزایش حقوق 600 هزار تومانی شامل کدام معلمان می شود؟
بخش اجتماعی الف، 17 شهریور 94
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
تصویب احکام رتبه بندی توسط هیئت دولت تنها خبر کامل از رتبه بندی فرهنگیان در هفت ماه گذشته بوده است که هنوز هم شاخص های آن مشخص نشده و معلمان بلاتکلیف مانده اند.

افزایش حقوق معلمان در سال‌های گذشته از مهمترین دغدغه‌های قشر فرهنگی کشور بوده است. تازه‌ترین وعده در این باره حکایت از افزایش حقوقِ فرهنگیان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد. این موضوع به پرسشی در ذهن بسیاری از معلمان تبدیل شده که حقوقشان کی و چگونه افزایش می‌یابد. شاخص‌های رتبه‌بندی برای افزایش حقوق معلمان چگونه است و شامل حال چه کسانی می‌شود. بسیاری از معلمان رقم ۶۰۰ هزار تومان افزایش را برای حقوق خود در نظر گرفته‌اند؛ چرا که بسیاری از معلمان معتقدند که آنان هم کارشان به اندازه‌ی پرستاران حساس و تاثیرگذار است و باید حقوقشان به مانند پرستاران افزایش داشته باشد.

آنطور که مهر اما گزارش داده، واقعیت چیز دیگری است. تصویب احکام رتبه بندی توسط هیئت دولت تنها خبر کامل از رتبه بندی فرهنگیان در هفت ماه گذشته بوده است. طبق مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۳ مشمولان طرح رتبه‌بندی معلمان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مراقبان سلامت، مدیران و معاونان مدارس و مجتمع‌های آموزشی و تربیتی می‌شود. این درحالی است که ظوابط و شاخص‌های این رتبه‌بندی تاکنون منتشر نشده است.

روز دوشنبه ۹ شهریور ۹۴، علی اصغر فانی در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان الگوهای بر‌تر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن اعلام این خبر که امروز طرح رتبه بندی معلمان و شاخص‌های مربوط به آن در شورای توسعه مدیریت به تصویب رسید، درباره میزان افزایش حقوق معلمان با توجه به این طرح بیان کرد: احکام تا قبل از مهرماه صادر می‌شود اما اجازه دهید در این باره در زمان صدور احکام صحبت کنیم زیرا شرایط و افراد متفاوت هستند.

در فروردین ۹۴ وزیر آموزش و پرورش گفته بود؛ بر اساس احکام جدید مطابق رتبه‌بندی، حقوق دریافتی معلمان از ۱۶۰ تا۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و ۱۴ درصد افزایش حقوق کارکنان در سال ۱۳۹۴ نیز به آن اضافه می‌شود. شاخص‌های رتبه‌بندی معلمان را تا شهریور مشخص می‌کنیم و به تصویب دولت می‌رسانیم و این لایحه در مهرماه سال ۱۳۹۴ عملیاتی می‌شود.

پس از آن نیز فانی در ۲۰ فروردین ۹۴ در جمع فرهنگیان نطنز اعلام کرد: این مصوبه که در آن حقوق فرهنگیان از ۱۷۵ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد باید برای آن شاخص‌هایی را تعیین کنیم و به استناد این شاخص‌ها معلمان به ۵ رتبه مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی تقسیم می‌شوند.

همچنین مشاور معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در سی‌و‌دومین اجلاس روسا و مدیران آموزش وپرورش گفته بود ۶۵ درصد فرهنگیان جزو رتبه عالی و خبره قرار می‌گیرند و افزایش حقوق بین ۳۳۰ تا ۵۴۰ هزار تومان خواهند داشت. افرادی که جزو رتبه ارشد قرار می‌گیرند، حدود ۱۵۰ هزار نفر هستند که مبلغ ۱۸۰ تا ۲۴۰ هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت و افرادی که در رتبه پایه قرار می‌گیرند، از ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

محمد فاضل مشاور وزیر آموزش و پرورش در باره‌ی شاخص‌های رتبه بندی اظهار کرد: احکام رتبه بندی معلمان در جلسه شورای توسعه مدیران به تصویب رسیده است و پیش از مهرماه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: به مرور جزییات رتبه بندی معلمان به مناطق و مدارس ابلاغ می‌شود تا احکام معلمان زده شود. افراد باید کف امتیاز را برای رتبه بندی دریافت کنند که فرهنگیانِ با کمتر از ۵ سال سابقه‌ی کاری امتیاز را دریافت نمی‌کنند. کسی که جدید استخدام می‌شود از بدو ورود که نباید از تمام امتیازات استفاده کند.

اما در خبری جدید مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد افرادی که کمتر از ۶ سال سابقه در آموزش و پرورش داشته باشند شامل طرح نمی‌شوند و باید حداقل امتیاز را کسب کنند.

اکنون که در نیمه دوم شهریور هستیم و خبر از تصویب شاخص‌های رتبه بندی به گوش می‌رسد، همچنان جزئیات شاخص‌ها اعلام نشده است و وزیر آموزش و پرورش نیز از افزایش حقوق نیز سخنی به میان نمی‌آورد. این تعلل و تناقض گویی‌ها شاید به این دلیل است که هنوز تکلیف شاخص‌ها در وزارت آموزش وپرورش مشخص نیست و کمتر معلمی شامل رتبه عالی و افزایش حقوق ۶۰۰ هزار تومانی می‌شود.

این در حالی است که معلمان اواخر سال گذشته و در ماه‌های اخیر نسبت به وضعیت معیشتی و جایگاه خود با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراضاتی را انجام دادند و هر بار وزارت آموزش و پرورش وعده اجرای رتبه بندی معلمان را داده است که شرایط بهتر می‌شود.

ناگفته نماند سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور نیز در این تعلل و بلاتکلیف گذاشتن معلمان سهم اندکی ندارد چرا که بسیاری از مصوبات همچون استخدامی و رتبه بندی معلمان توسط این سازمان باید تایید شود.
 
کلمات کلیدی : معلمان
 
خیشه
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۰۹:۵۷:۴۴
من یک برادر دارم که 22 سال سابقه دبیری دارد .
حدود دو هفته پیش که در منزل ایشان مهمان بودیم حساب کرد از روز 1 فروردین امسال تا 31 شهریور حدود 19 روز کاری داشته و حقوق ایشان حدود دو میلیون و 300 هزار تومان است.
بنده هم در یکی از دانشگاههای کشور کارمند هستم پستم کارشناس مسئول است و مدرکم هم ارشد و سابقه ام هم حدود 8 سال حقوق بنده هم حدود دو میلیون و 80 هزار تومان است و تعداد روزهای کاری ام در همین بازه زمان حدود 144 روز است .
انصافا معلمان قضاوت کنند در مورد حقوق بنده و برادر عزیزم. (3171894) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۲۴:۴۱
افزایش حقوق باعث افزایش بیشتر تورم می شود باید دلار را به قیمت واقعی زیر 1000 تومان خودش برگرداند (3172148) (alef-3)
 
الف ر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۲۳:۴۲
بر عکس دلار باید قیمت واقعی بشه که بشتر از 3500 تومن است اما مشکل اصلی تبعیض در پرداخت هاست مثلا یه لیسانس در دادگستری با سابقه 15 سال در یافتی حدود 6تا7 میلیون دارهوکلی امتیاز های دیگر مث زمین و مسکن بسیار ارزان ولی همین لیسانس در آموزش وپروش که رکن اصلی جامعه است یک ونیم میلیون دریافتی دارد از این بد تر پرداختها در شرکتهای دولتی است کی هست که بخاد عدالت را اجرا کنه اگه هم بخاد سر کارش با...... (3172482) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۵:۱۵:۲۸
ایران رتبه 17 -18 تولید ناخالص ملی در جهان را دارد که با توجه به وضعیت فعلی آن قیمت واقعی دلار زیر 1000 تومان هست (3175114) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۵:۱۶:۱۱
قیمت واقعی دلار با وضعیت فعلی بین 800 تا 900 تومان هست (3175118) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۰۷:۲۹
این عبارت "قیمت واقعی" خیلی عبارت جالبیه! از کجا آوردید این "واقعیت" رو؟ چرا زیر 1000؟ لابد هر عددی از صفر تا 1000 هم بشه، قبوله! (3173313) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۰ ۱۲:۲۴:۰۳
شما کشورتان را با یک کشور فقیر آفریقایی مقایسه می کنید که هیچ تولیدی ندارند و هیچ منابع زیر زمینی و اکثر مردم آن بی سواد هستند و دارای جنگ خانمان سوز و تحت اشغال دشمن هست !

ایران دارای تولید ناخالص رتبه 17-18 جهان همانطور که دوستمان در بالا ذکر کرده هست بجز منابع نفت و گاز و معدنی آن دارای توسعه انسانی هست فقط همان تولید ناخالص ملی ایران آنرا در رده 18 جهان برابری ارزش ریال را چیزی به زیر 1000 تومان می رساند و نقدینگی فعلی در ایران در مقایسه با وضعیت فعلی ایران اصلا بالا نیست

از طرفی باید این را هم در نظر داشت خود ایلات متحده آمریکا تا کنون صدها میلیاردها دلار بی پشتوانه چاپ کرده که در مقابل ریال چاپ شده در ایران اصلا چیزی به حساب نمی آید (3178602) (alef-11)
 
معلم از تهران
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۳۷:۳۶
عزیزم کارمند محترم دانشگاه ، موقعیت شغلی معلمان همانند استادان دانشگاه هست ، نه کارمند ، هیج وقت معلمان را با کارمندان مقایسه نکن . حالا خوبه خوتان را با استادان دانشگاه مقایسه نکردی هم از لحاط حقوق و هم لحاظ شرایط کاری . یادمان باشد معلمان فقط قابل قیاس با استادان دانشگاه هستند نه سایر کارمندان . این تعطیلی که شما فرمودید بدلیل فشار کار آموزشی و دانش آموزان است و در ثانی 6 ساعتی که معلم از اول مهر تا پایان اردیبهشت در کلاس حاضر میشود وقت خوردن چای را ندارد و لحظه ای غفلت ممکن است البته یقین داشته باشید اتفاق ناگواری می افتد . و معلمان در طول ساعات کاری توسط 40 دانش آموز ارزشیابی میشوند و اگر نتوانتد انتظارات دانش آموزان و اولیا آنها را فراهم نمایند برایشان دردسر درست میشود و میشود گفت نتها شغلی که هر لحظه مورد ارزشیابی قرار می گیرد ومعلمان همیشه تحت کنترل و تحت هیج شرایطی نمی توانند از کار بزنند . ممون کارمند محترم دانشگاه (3172193) (alef-3)
 
دبیر تاریخ
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۲۵:۳۸
این 19 روز کاری یقین داشته باشید که به اندازه 12 ماه شما اعصاب برادراتان خرد است اگر نیم نگاهی به قیافه ی پیر وفرسوده ایشان بیندازید متوجه بار غم زندگی در چهره ی شکسته ی او خواهید شد. شرمسار همیشگی پیش همسر وفرزندان بزرگترین افت فرهنگیان است . (3174151) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۲۶:۰۷
معلم گرامی انصافا شغل شما بسیار سخت تر از شغل ما کارمندان است
قیاس ایشان قیاس مع الفارغ است (3174152) (alef-11)
 
فرهنگی
۱۳۹۴-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۱:۲۵
احسنت خدا خیرت دهد. (3193553) (alef-11)
 
حسین - ج
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۵۵:۳۷
آقای خیشه اگر این مطلبتان راست باشد اما در مورد روز کاری و حقوق برادرتان راست نگفتید و انگهی شما گفتید که برادرتان با 22 سال سابقه تقریبا اندازه شما با 8 سال سابقه حقوق میگیرد (کمی بیشتر ) که این خود نشانه بیعدالتی است مضافا اینکه کارمندان ادارات دیگر علاوه بر حقوق حدود ماهی 175 ساعت تا 250 ساعت اضافه کار می گیرند که این هم بین 900 تا 1/5 میلیون می شود که معلمان از این امکان نیز محرومند وانگهی معلمان برای تدریس بهتر - تصحیح برگه - طراحی سوال و ......... ساعت ها در منزلشان کار می کنند که شما این موارد را ندارید بنده با 28 سال سابقه و لیسانس معاون یک دبستان با 300 دانش آموز ابتدایی هستم تا 15 تیر ماه هر روز مدرسه داشتم از 15 تیر تا 15 شهریور نیز هفته ای دو روز مدرسه داشتم از 15 شهریور نیز باید هر روز به مدرسه بروم حقوقم هم ماهی 2 میلیون و 300 هزار تومان است حالا چطور برادر شما با لیسانس و 22 سال سابقه کار اندازه من میگیرد نمی دانم (3172249) (alef-3)
 
کارمند دادگستری
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۰۴:۴۶
برادر فرهنگی بزرگوار ما که کارشناس مسئول در دادگستری هستیم اضافه کار ما سال قبل بود ماهی 90 هزار تومان امسال شده 60 هزار تومان یعنی این اعداد رو از کجا در میارید . واقعا فکر می کنید مرغ همسایه غازه؟! (3173309) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۰ ۱۱:۰۴:۳۶
ببخشید عیدی شما 5000000 تومان است . خوب هو حقوق می گیرین (3178498) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۲۳:۳۳:۱۰
لطفا حکم حقوقی تان را ارایه فرمایید (3182525) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۰۳:۴۰
اینکه از ظرفیت معلمان در ایام تعطیلات تابستانی استفاده ای نمیشود ربطی به معلم ندارد.
البته من معلم نیستم، کارمند وزارت نیرو هستم (شرکتی) که ساعت کاریمون از 7.15 صبح تا 3.15 عصر است ولی حقوق پست چی دفاتر مون که از یه دفتر در همین شرکت به یه دفتر دیگه تو همین شرکت نامه می برند (!!!!!!) حدود 2.5 میلیون است . علاوه بر اینکه در سال از کارت هدیه ماه رمضان، بسته رفاهی عید، پاداش اندازه یک ماه حقوق در اسفند، کارت هدیه خرید لوازم التحریر در شهریور و ... برخوردارند که هیچکدام از اینها را معلمان ندارند.
انصاف داشته باش برادر انصاف
کار از معلم بخوان بره سرکار دیگه
شما اگه شرکتتون تعطیل باشه میرین شرکت!!!! (3172270) (alef-3)
 
عیسی
۱۳۹۴-۰۶-۲۴ ۲۱:۵۸:۴۰
ازاینکه درکشورم افرادباشعوروبافرهنگی مانندشمازندگی میکنندبسیار خوشحالم امیدوارم خداوندبه شماوخانواده محترمتان عمرباعزتی رابدهد (3190705) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۱۸:۰۹
من هم در آموزش و پرورش با مدرک ارشد فیزیک و 9 سال سابقه یک میلیون و سیصد و هشتاد و شش هزار تومان حکم دارم و پس از کسر مالیات و بیمه و سایر بند ها که هنوز خودم نفهمیدم برای چیه خالص دریافتیم یک میلیون و پنجاه هست.
دوست عزیز شاید برادر جنابعالی بنا بر کم کاری داشته باشند وگرنه من و سایر دوستان و همکاران عزیزم چنین بیکاری و از دید بنده کمکاری را تجربه نکرده ایم.
حال جنابعالی تفاوت یک میلیونی حقوق خود با بنده را در حالی که یک سال از جنابعالی سابقه بیشتر دارم چگونه توجیه می کنید؟؟؟؟؟؟؟ (3172313) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۳۶:۴۰
شما کارت در حدی نیست که با معلمی مقایسه کنی . (3172357) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۴۹:۰۹
من هم معلمم . مگه ما کی هستیم؟ (3173283) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۱۴:۱۵:۵۸
شما هنوز نفهمیدید کی هستید! بهتره برید دنبال شغلی که بفهمید معلمی کار شما نیست (3181287) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۳۷:۲۲
متاسفم برای چامعه ای ک یک سوپر مارکت درامدش از معلمان بیشتر است.
متاسفم برای مردمی ک به همه چیز سطحی مینگرند.
و در پایان متاسفم ک برای افزایش چندر قاز ،مسئولین آموزش و پرورش غوغا ب پا میکنند و ابروی معلمان ک همانا پرورش نسل آینده را بر عهده دارند میبرند. (3172362) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۴۸:۵۴
اون سوپرمارکت هفت روز هفته رو کار می کنه اما یک معلم سه ماه تابستون که تعطیله . از یک هفته قبل اسفند تا 20 شهریور هم که تعطیله . در باقی روزهای باقی مونده هم تنها هفته ای 24 ساعت موظفی داره که به عبارتی می شه حدود 100 ساعت در ماه. با یک حساب و کتاب ساده می شه متوجه شد که مجموع ساعات کاری یک معلم حتی نصف یک کارگر یا کارمند بانک و ... هم نیست. (3173391) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۵۸:۵۰
جناب خیشه، چرا اومدی تابستان رو حساب کردی؟ خب تابستان مدارس تعطیله. یعنی وقتی دانش آموزی در مدارس نیست معلم برود مدرسه چیکار؟
اینحقیر نیز مثل شما در دانشگاه شاغل هستم. دانشگاهها هم تعطیلاتی در تابستان دارند. اعضای هیات علمی که مثل معلمان کاملا تعطیل هستند و حقوق متوسط چهار تا پنج میلیونی می گیرند و کادر اداری دانشگاهها هم حدود یک ماه در تابستان تعطیل هستند.
مطلب دیگر اینکه اگر برای معلمان ساعات تدریس مشخصی و به زعم بعضی دوستان ساعات کمی در نظر گرفته شده، باید گفته شود که تدریس با کار کردن یک کارمند کاملا متفاوت است. معلم یا استاد - البته فرض ما استاد و معلم واقعی است - باید برای یک ساعت تدریس چند ساعت مطالعه داشته باشد. و بعد اینکه خیلی از کارهای دانش آموزان و دانشجویان توسط مدرس در خانه و بیرون از وقت کاری انجام می شود. مثلا تصحیح اوراق، مطالعه ی تحقیق، تهیه ی طرح درس و غیره.
نکته ی مهمتر اینکه وقتی معلم یا استادی مثلا نود دقیقه تدریس دارد، واقعا 90 دقیقه را خالص کار می کند و تمرکز می کند. و شما دوست عزیز هیچوقت کار خودتون رو با کار یک مدرس مقایسه نکنید. البته اینجانب را ببخشید. چون کار خودم بنحوی مشابه کار شماست اینطور با اطمینان حرف می زنم. در حقیقت کار مفید شما به مراتب کمتر از کار مفید یک معلم است و فقط حضور بیشتری در محل کار دارید. و دیگر اینکه اهمیت کار معلم بسیار بالاست و ایشان نسل آینده ی کشور را تربیت می کنند و در کشورهای مهم دنیا برای معلم هم ارزش بسیاری و هم حقوق بالایی در نظر می گیرند. لذا بنده را عفو نمائید که اعلام نمایم به هیچ وجه با مطالب شما موافق نیستم. (3172415) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۲۴:۰۸
دوست عزیز دوست داری با اساتید دانشگاه هم مقایسه کن بعد حدف بزن (3172484) (alef-3)
 
فرهنگی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۱:۰۰
جدا برات متاسفم ،با این نظرت ، ارزش کار معلم به ساعت و روز نیست عزیزم !چطور و با چه وزنه ای شغل خودتو با برادرت مقایسه کردی !دانشمند (3172508) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۲:۵۸
برادر 31 شهریور هنوز نیومده که ایشون 19 روز کاری داشته؟! (3172511) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۹:۱۳
واقعا این کشور درست بشو نیست.
خصوصی سازی کیلویی چند ؟
تا وقتی نفت و مالیات کشور صرف حقوق مزایا و افزایش ان همراه با رسمی شدن و خیال راحت برای انبوه کارمنداند دولتی اکثرا مازاد بشه کشور درست نمیشه.
از یکطرف میگن نفت ارزون شده رکود هست بعد بذل و بخشش برای کارمندان دولت.
این سهم جوانان بیکار و مالیات کارمندان و کارگران بخش خصوصی با حقوق و امنیت شغلی کم و کسبه جز و کارگاههاست که بذل و بخشش میشه برای کارمندان و مدیران دولتی

جمع کنیم بابا که درست بشو نیست. (3172529) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۰۰:۱۹
شاید برادر شما از زیر کار در رفته
این دلیل نمیشه که همه همکاران ما اینطوری باشن
ما فقط دوماه بعد از عید کلاس میریم
یک ماه امتحاناته
در ضمن اون 144 روز کاری شما، مر روز چند ساعت کار مفید داشتید؟
با قبول همون 31 روز کاری هم شما هنوز بدهکار هستی به برادرت!
144 40دقیقه کار مفید در روز =5760 دقیقه کار مفید شما
31 270 دقیقه کار مفید در روز=8370 دقیقه کار مفید همکار ما که برادر شماست
متوجه شدید یا نیاز به توضیح بیشتر هست؟
در ضمن شما نشستن پشت میز رو با تدریس مساوی نگیرید، چون بر اساس اعلام یونسکو، هر ساعت تدریس معادل شش ساعت کار بدنی و 12 ساعت کار اداری
هم وطن عزیزم، شما انتضار دارید مثل برادرتان که 22 سال سابقه دارد حقوق بگیرید؟
چرا با هم پایه های ایشان در وزارت نفت مقایسه نمی کنید که 15 میلیون حقوق میگیرن؟ (3172592) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۱۴:۱۸
در جواب باين متن اقاي خيشه از قديم گفتند هر چه دروغ بزركتر باشه كفتنش راحت تر عزيزم برادر شما در كجا ي اين سازمان عريض وطويل مشغول خدمت رساني است كه هيج فرهنگي از ان اطلاعي ندارد شايد ايشان جزو در رو ها ي خدمتي هستند كه بعنوان نيروي مازاد معرفي شدهاند. ودايم در حال طفره رفتن از خدمت ومراجعه به بيمارستان وساير جاهاست چون اگر كسي واقعا مريض هم باشد ديگر برادرش نمي ايد او را الگو خدمت در يك سازمان قلم داد كند مطمعنا اگر حقيقت داشته باشد شما هم در اينده خدمتتان در ان سازمان كه مي فرماييد با تاسي از برادر بهتر وبيشتر نخواهد بود (3172626) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۲۲:۴۵
اقاي وزير بخدا درست نيست وقتي شما به تعدادي از برسنل حود كه بعنوان بازنشسته مي خوانيد بدهكار هستيد به ساير همكاران انها اضافه حقوق بدهيد هيج بازنشسته اي مخالف اضافه حقوق شاغلين نيست ولي هيج يك از شاغلين كه همين مسولين ستادي واجرايي اين ادارات شما هستند وهميشه ا ز بهترين امكانات اين سازمان ندار استفاده مي كنند نگفته اند جرا بفكر طلب اين قشر نيستند مكر مي شود يك سازمان به تعدايدي از كارمندان خود بدهكار باشد بعد در فكر افزايش بقيه برايد (3172645) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۲۹:۲۴
شما خودتو با هیات علمی دانشگاهت مقایسه کن (3172658) (alef-3)
 
خخخخخخخخخخخخخخ
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۴۹:۵۵
هرگز کار خود را با کار برادر معلمت مقایسه نکن. مثل اینکه من بگویم که چرا یک پزشک برای یک ساعت کار، 5000000 تومان پول میگیرد ولی یک کارمند 10000 تومان میگیرد؟؟! (3172700) (alef-3)
 
خسرو
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۵۹:۵۹
یعنی شما پزشکی؟ (3173211) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۱۷:۵۹
خیر اما همه ی پزشکان دانش آموزان ما بودند (3173559) (alef-11)
 
ا.ر
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۲۱:۴۱:۰۶
تا آخر دوره كه دانش آموز شما نبودند. يعني معلمين محترم كه همه چيز رو براي آموزش پزشك و مهندس و تكنيسين و...نميدانند. (3176031) (alef-11)
 
خسرو
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۰۷:۱۱
سلام
نصف سال تعطیل هستید نصف دیگه هم به عناوین مختلف تعطیل.انوقت همیشه طلبکار دولت و ملت که ما حقوقمون کم است و کارمون خیلی مهم
والله خیلی اعتماد به نفستون بالاست (3173220) (alef-3)
 
معلم بازنشسته
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۵۷:۳۶
خسرو جان اونوقت شما نوشتن "خسرو" را از کی یاد گرفتی؟! (3173407) (alef-11)
 
آموزگار سابق
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۷:۴۴:۵۵
سوادآموزي كار مهميه اما لزوما سخت ترين كار دنيا نيست. من خودم خط روسي رو بدون معلم آموختم. (3175556) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۰:۲۱:۱۷
والا من که معلم ابتدایی هستم وبا 35 پسر بازیگوش به جز روزهایی که همه کارمندان تعطیلند تعطیلی دیگری نداشتم الان هم تارهای صوتیم دچار مشکل شده دکتر گفته نباید حرف بزنی اما مگه میشه ؟ معلم وسکوت ؟ از حالا موندم اول مهر چه کار کنم ! راستی جناب خسرو جان میشه شما کلاس منو اداره کنی ؟ ! کاری نداره فقط وفقط 35 تا شاگرد پسر البته بدون دیگه مثل زمان دبستان جنابعالی نیست که معلم چوب بگیره دستش و بزنه تو کف شاگرد درس نخون الان باید تک تک دانش آموزان را از نظر سطح علمی جدا جدا بررسی کنی نه بانمره با جملات گویای وضعیت تحصبلی وذکر دلایل پیشرفت یا پسرفت باید رفتار هر دانش آموز رو در گروه ویا فردی از نظر استعدادها یا مشکلات روحی جهت تصمیم مناسب ذکر وبه مشاور مدرسه ارائه کنی خسروجان سال قبل دانش آموزی داشتم که رفتارش با قرص کنترل میشد واگر رنجشی پیدا می کرد دوتا مرد از پس مهار کردنش بر نمیومدن جناب خسرو جان باورکنی یا نه مهم نیست اماتمام طول سال تحصیلی در نهایت ملاطفت وبا انواع راهکارها این دانش آموز را کنترل کردم تازه 7 دانش آموز بیش فعال هم داشتم که به زحمت روی نیمکت می نشستند ! دانش آموزی که پدرش درکما بود وهمیشه افسرده ومایوس وحواس پرت دانش آموز عشق مد وبه قول خودش فشن دانش آموز با خانواده معتاد ودیگری با پدر مادر عقب مانده که بچه را تا حد جنون از درس ومشق خسته کرده بودن و بقیه هم که معمولی بودن با پدر مادرهای حساس که مرتب در حال محک زدن فرزند ومعلمشان بودند !
آقا خسرو کلاس منو تحویل می گیری با ماهی 1 یک ملیون و300 تومان؟!!! (3173763) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۲۹:۰۸
نگاهی به کشورهای پیشرفته نظرتان را تغییر خواهد داد امیدوارم به معلمی که خواندن و نوشتن و علوم را از او یاد گرفته ای احترام بگذاری من خود فرهنگی نیستم ولی مشکلات این قشر را می دانم (3174159) (alef-11)
 
کرمانشاهی
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۰۱:۲۱:۵۱
برادرعزیز کجاست این همه تعطیلی که می گی تابستان هم کلاس های ضمن خدمت وسازماندهی وامتحانات شهریوره تازه درطول سال شما که تعطیل می شیدباخانواده ی خودکیف می کنیدمامشغول مطالعه وطرح سئوال وتصحیح اوراق و.. می شیم یعنی خانه هم کارهای مدرسه ودیگه اینکه شماهزارمزایا داریدماچی هیچ نصف حقوقمان کرایه وبنزینه ولی شماچی همه مجانیه وتادوره ای هم که می رید پول می گیرید ولی مانه وهزارویک مزایای دیگه مثلاً اگردررشته ی موردنیاز دانشگاه آزادهم تحصیل کنیدهزینه رابهتان پس میدن ولی ماتایه قرون آخرابایدبدیم اصلاً چرااین همه دور بیاییدوضع مالیمان باهم مقایسه کنیم ببینیدفرقمان چقدرزیاده کجاست این عدالت ؟ حرف هازیاده اماوقتی گوش شنوایی نیس چه فایده پس کوتاه والسلام (3179809) (alef-11)
 
آموزگار سابق
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۰:۲۱:۱۳
شما مثلا معلمي بهتر نيست با وجاهت بيشتري صحبت كني؟ "خخخخخخخ" ديگه يعني چي؟ (3173761) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۰:۵۸:۴۴
خدایش این اقا دروغ میگه
بنده 29 سال سابقه دارم حکم کارگزینی بنده تازه شده حدود 2میلیون صد هزار تومان
چطوری برادر این اقا 2 و300حقوق میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3173789) (alef-11)
 
صابر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۵۷:۵۰
برادر من هم معلم هنرستان است
در سال تحصیلی گذشته حساب کرد کلا 69 روز به مدرسه رفته بود (3172721) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۵۱:۴۰
استرس شغل معمی بسیار بالاست و اینجور مقایسه ها جدا درباره معلمی باعث نگرش مسئولان رو خراب می کنه.
یک ساعت کار آموزشی با سی تا دانش اموز اونم توی هنرستان برابره با 5 ساعت کار اداری با بیستا مراجع (3173112) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۴۵:۳۵
مدرسه برادرتون تعطیل بوده؟ من یه فرهنگی هستم واز اول مهر تا آخر خرداد مرتب به مدرسه میروم تنبلی یه عده رو به حساب همه نزاریم (3173194) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۰۴:۴۷
البته ملاک مقایسه باید همسنگ باشد بطور مثال شما مزایای رفاهی و انگیزشی شغل ، وام های دریافتی و میزان پاسخگویی ، دانش مورد نیاز آن شغل می باشد
ارزیابی به این صورت که من مدرکم ارشد است و دیگری دیپلم و یا تعداد روز های کار من این قدر است و دیگری یک روز کار می کند بطور مثال بعضی از مشاغل فصلی و یا موردی هستند مانند کشاورزی ، بنایی و غیره و یا طرف با لیسانس شغل رفته گری را انتخاب کرده و این شغل شرافتمند حقوقش پایین است حالا من بروم با مدرک لیسانس آنجا کار کنم آیا باید خود را با یک لیسانس دیگر که شغل دیگری دارد مقایسه کنم

پس بیاییم به این صورت مشاغل یکدیگر و درآمد هم را مقایسه نکنیم. (3172735) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۴۰:۰۵
دروغ میگی
بنده دانشجوی سال اخر دکتر ام و 11 سال سابقه تدریس متاهل و د ارای یک فرزند. حکم ام 1570000 تومان است. حالا بازنشستگی، بیمه و مالیات و.. ازش کم کن چیزی حدود 1360000 برام می مونه. (3172809) (alef-3)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۴۳:۴۸
با پست و سابقه دقيقاً مشابه جنابعالي و همين تعداد روز كاري بنده حداقل 300 هزار تومان كمتر در آموزش و پرورش دريافت مي كنم. (3172821) (alef-3)
 
اقدم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۳۰:۴۳
دو میلیون و سیصد؟؟؟؟؟؟؟
چطور من با 25 سال سابقه هنوز یک میلیون و هشتصد زیر حکم دارم؟؟؟ ( و البته دریافتی خالص بدون وام و قسط) یک و نیم است!!!!!!! بهتر است موقع ادعا و اعتراض مستند حرف بزنیم. حرف معلمان هرگز بحث افزای حقوق نبوده و نیست. حرف ما عدالت است. اگر در این مملکت پول هست، با هم بخوریم. اگر نیست با هم گریه کنیم. نه اینکه کارمند فلان نهاد دولتی چند برابر کارمند دیگر حقوق بگیرد. حال چه آموزش و پرورش چه نیروی انتظامی چه پرستاران و چه شرکت نفت!! (3172952) (alef-3)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۵۳:۲۵
دانشگاهی عزیز! شما مثلاً اصلاح اوراق امتحانی را جزو روز کاری نمدانی؟! واقعاً از یک دانشگاهی بعیده. (3173006) (alef-3)
 
اکسیر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۵۵:۴۹
بنده دبیر هستم با سنوات22سال و5 ماه-ارشد زبان انگلیسی(آموزش)
آخرین حکم من یک میلیون وهفتصد هست.کسانی که در رسته آموزشی هستند کم و بیش همین وضعیت را دارن.چیزی که آدمو متاسف میکنه اینه که افراد در مواردی نظر میدن که اطلاع کافی ازش ندارن.اگرمعلمی حداقل ساعات موظفو داشته باشه در هفته 4 روز کاری داره که طی 2 ماه ونیم( بعدازعید)حدود 40 روز میشه.حالا اخوی جنابعالی رو نمیدونم.بعدش معلمی شغلی نیس که کیلويی بسنجید.ملاک تعداد ساعت نیست.میخواید حرفمو بفهمید یه روز برید کلاس.تازه معلمی زجرهایی داره که بچشم نمیاد.وقتی دانش آموزتو میبینی که بخاطر فقر لباس مناسب نداره,یامیبینی داره به بیراهه میره یا...میدهایناتمام شبانه روز آدمو آزار میدهمیدهاینا.بنده بعنوان دبیر زبان تا امسال علیرغم درخواست برخی اولیاء و دانش آموزان کلاس خصوصی نداشتم.میدونی چرا؟چون نمیتونستم ببینم اونای که پول دارن اینجا هم با بقیه فرق داشته باشن.باوجود اینکه ازنظر مالی خیلی مشکل داشته ام.شمانمیتونیدبفهمید وقتی محصلی بخاطر یک درس ممکنه سرنوشتش عوض بشه ولی چون منع قانونی( مثلانهائیه) داره نمیتونی کاری براش بکنی چه حسی داره.در بین معدود افرادی هستند که این مسائل براشون اهمیت نداره.محصل فقیره بجهنم.داره بدبخت میشه بمن چه.برای چنین افرادی میشه معلمی را کیلوئی سنجید.پس خواهشا اینرا به فرهنگ خود اضافه کنیم که تا وقتی در موضوعی اطلاعات کافی نداریم اظهارنظر نکنیم.به ضرس قاطع عرض میکنم اگر یک معلم در کارش راحت بود بدانید در کارش مایه نمیگزارد.معلمی کاریست فرساینده و در عین حال روحبخش (3173009) (alef-11)
 
علی ش
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۱۵:۲۶
اولا که بر فرض راست بودن حرف شما از حقوق 2 و سیصدی برادرتون معلومه که ایشان جزو خواص هستن و همون 19 روز کاری هم براشون زیاده و جای تعجب داره.
در ثانی گیریم حرف شما درست و ما معلمان در 6 ماه اول که هیچ، در کل سال فقط یک ماه کار می کنیم و 20 میلیون حقوق می گیریم. بنده به شخصه حاضرم این یک ماه کار رو پشت سر هم و یکجا با حقوق 1 تومن بردارم ولی 11 ماه دیگه م آزاد باشه تا با فراغ بال بتونم به تحصیل و شغل آزادم برسم.
دوست عزیز.
این روزهای کاری (به قول شما محدود) در طول سال پخشه و این اجازه رو به معلم نمیده که دنبال شغل و فعالیت دوم باشه. در نتیجه با این شغل نمیشه زندگی کرد. (3173049) (alef-11)
 
ناصر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۰۱:۵۱
دوست عزیز بسیاری از معلمان دوست دارند کار و حقوق ومزایایی که شما دریافت می کنید داشته باشند. ضمنا چرا از فروردین شما محاسبه کردید بقیه سال را ندیدید؟ (3173126) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۴۵:۵۶
سلام پسرم. دروغ میگی به جان خودت. نه کارمند دانشگه هستی و نه برادرت معلمه. چون بنده علاوه بر معلمی عضو هیات علمی پاره وقت دانشکاه بودم و فرمایش جنابعالی کاملا دروغه. ولی این را بدان کنترل و تدریس یک ساعته کلاس های امروزی به مراتب سخت تر است از کار یک ماه افرادی مثل شما پسرم. (3173195) (alef-3)
 
یک فرهنگی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۱۳:۱۲
تعداد روز های تدریس مدرسین همان دانشگاه محل کار شما در این بازه زمانی از برادر شما نیز کمتر است حقوق آنها ماهی چقدر است.دوست من معلم کارمند نیست بلکه یک عضو هیئت علمی است که در مدارس تدریس می کند.
این هم جواب شما! (3173232) (alef-3)
 
یه معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۰۴:۰۷
برادر شما جز محدود فرهنگیان بی کفایت هستند که آبروی بقیه را بردن (3173308) (alef-11)
 
دانشجوی دکترا
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۱۲:۳۴
یه جواب و یه استدلال ساده:آقای نوبخت فرمودند کل بودحه تخصیصی طرح هزار و سیصد و پنجاه هزار میلیارد تومانه این عدد رو تقسیم بر تعداد کارکنان آموزش پرورش یعنی یک میلیون و نود هزار کن و بعد حاصل رو تقسیم بر 7ماه باقیمانده سال کن میشه میانگین ماهی 225 هزارتومان!!! (3173323) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۵۱:۱۲
برادر عزیز شما نظر کرده است وگرنه هیچ معلم آموزشی با این مشخصات و دریافتی وجود ندارد. (3173395) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۱:۲۲:۳۳
اگر کسی میخواد سختی و حساسیت کار معلمان را بفهمد فقط یک روز کاری به مدرسه برود و ببیند چقدر سخت و طاقتفرساست.
سختی کار معلمان را میتوانید در سلامتی معلمان بازنشسته ببینید و مشهود است که یک معلم بازنشسته چقدر خسته است
و کار معلمی کار فرسایش آوری است. (3173449) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۱:۳۰:۵۰
مشکل ما در این است که:
1- نسبت به برادر بزرگتر خود که سالها تجربه کاری بیشتری دارد حسادت داریم
2- راحت در مورد دیگران قضاوت می کنیم
3- یک استثنا را به همه تعمیم می دهیم
الان فراوان فرهنگیان شریفی را سراغ داریم که با مدرک کارشناسی ارشد در
رشته های علوم پای که رشته های سختی هستند با سوابق کاری بیش از 20 سال حقوقشان کمتر از یک میلیون وپانصد هزار تومان می باشد . وساعات کاری مفید نسبت به خیلی از مشاغل کارمندی کمتر نیست . (3173462) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۱۵:۵۴
بر اساس بررسی های مرکز تحقیقات مجلس ساعت مفید کاری کارمندان 22دقیقه در روز است که میشود 52ساعت در ماه که در مقایسه با 96ساعت در ماه برای معلمان در صورتی که سال کاری را بدون احتساب امتحانات تجدیدی تو طرح مسئله و حل اوراق امتحانی که عمدتا در ساعات فراقت انجام میشود 8.5ماه در سال در نظر بگیریم در مجموع میشود 816ساعت درسال که در مقایسه با کار52ساعت در ماه کارمندان در سال بااحتساب تعطیلات نوروز و یک ماه مرخصی سالیانه یعنی 10.5ماه میشود546ساعت .یعنی باز هم معلمان حداقل 40درصد بیشتر ازسایر کارمندان کار انجام میدهند (3173555) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۱۹:۲۸
حقوق در برابر کار است نه در برابر زمان بنده خودم کارشناس مسئول اموزش وپرورش هستم تمام روز ها سر کار هستم ( کارمندان اداری در تهران تا ساعت 4 بعد از ظهر ) حقوقم نسبت به معلم هم تراز خودم اختلاف چشم گیری ندارد با این حال حاظر نیستم به کلاس بر گردم اگر چه به قول شما 19 روز کاری باشد در باره شغل معلمی فقط کسانی میتوانند نظر دهند که این شغل را انجام داده باشند (3173564) (alef-11)
 
dabir
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۳۹:۴۳
بنده دبیر با 26 سال سابقه و مدرک ارشد و فوق العاده ایثارگری در حکم فقط 2170000 تومان درج شده است. همچنین امسال در فروردین میخواستم به زیارت عتبات مشرف شوم اداره محل گفت باید مرخصی بدون حقوق بگیری چون شما در تابستان تعطیل هستید و ناچار مرخصی بدون حقوق گرفته و مبلغ 280000 تومان از حقوق اینجانب کسر و 4 روز نیز از سابقه اینجانب کسر شده حالا خودتان مقایسه کنید (3173592) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۳:۵۶:۱۱
کذب است
33 سال است که معلمم
21 سال است که فوق لیسانس گرفته ام
حقوق من حدود 2 میلیون تومان است البته بدون کسورات بازنشستگی.
میشود
صدها پزشک پرستار تکنسین داروساز و ... در کلاس درس من تحصیل کرده اند و به مراتب حقوق و مزایای بهتری از من دارند .
حالا من دارم با این حقوق پسر داماد میکنم و دختر عروس میکنم .
اجازه بدهید دیگر چیزی نگویم (3173725) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۱:۰۶:۵۱
شش ماه اول سال شامل 26 هفته است که کارمندان دانشگاه (از جمله دوست خودم )پنجشنبه وجمعه تعطیلند یعنی 52 روز وبا احتساب تعطیلات رسمی وعیدکه دانشگاه تعطیله 70روز به اضافه 15 روز مرخصی که شاملشون میشه یعنی کلا کمتر از 100 روزحداکثر سر کار رفتین حداقل راست بگین . در ضمن شش ماه دوم سال مثال می زدین که برادرتون هم حداقل 80 وحداکثر 125 روزبسته به مقطع و ساعت تدریس در روز سر کاررفته بوده البته در هرساعت تدریس معلم چقدر کار مفید میشه و هرساعت .... (3173798) (alef-11)
 
ملکی
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۱:۲۶:۱۳
دوست گرامی اظهار نظر شما کاملا معلومه که مغرضانه است چون شما هیچ اشاره ای به اون 9 ماهی که معلمین زحمت کش کشورمان هفته ای 36 ساعت را به سختی در کلاسهای بالای 30 نفر تدریس می کنند اشاره ای نکرده اید و اما باز هم میگویم مغرضانه چون شما مشخصا تعطیلات آموزش وپرورش را با روزهای کاری خود مقایسه کرده اید.. ضمن اینکه شما نمی دانید با توجه با عوض شدن کتابها معلمین 2 ماه از این 3 ماه را در کلاسهای ضمن خدمت سپری می کنند..باز هم مغرضانه ما معلمی با این حقوق نداریم مگر با سابقه بالای 25 سال که اونم دیگه بی انصافیه اگه حکمش 2 تومان نباشه که صد البته 300 تومنش بابت مالیات وبیمه و.... میره.. (3173821) (alef-11)
 
farrokh
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۲:۱۱:۱۲
بنده با هیجده سال سابقه تدریس در اموزش و پرورش با مدرک دکترا اموزش زبان انگلیسی (هر سه مقطع از دانشگاههای سراسری -کارشناسی سال 1379- ارشد 1382 و دکترا 1392) حقوق ماهیانه یک میلیون و نهصد هزار اخرین حکمم هست کهبا کسورات حدود یک ونیم دریافتی دارم....ماهیت کار معلمی اینگونه هست که تعطیلی ان بسیار زیاد است....اگر روزهای تعطیل مدرسه ای باشد مطمین باشید معلمان هم هستند....البته من بواسطه رشته تحصیلم درامدم بالاست ولی همکاران من باهمین سنوات و مدرک دکترا در رشته دیگر همین دریافتی را دارند.... (3173838) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۸:۵۴:۴۶
شما قسم بخور که مطالبتان را راست می گویی تا با جواب مستدل توجیهت کنیم (3174085) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۰:۵۴:۲۹
اگر ممکن است میزان کارمفید خودتان را هم با ایشان مقایسه ای بفرمایید. (3174322) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۱:۴۸:۲۱
بچه جان هنوز تو فرق بین آموزش و اداری رو خوب متوجه نشدی ،کافیه حساب کنی ببینی هیات علمی دانشگاه چقدر درآمد دارن و چند روز کار میکنند. (3174446) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۴:۲۱:۳۴
بهتر است برادر شما با استاد دانشگاه شما مقایسه شود نه با شما دوست عزیز (3174950) (alef-11)
 
یک ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۶:۳۳:۲۹
شما مطئنی که برادرتون معلم هستن؟ مگر معلمی هست که از روز 1 فروردین امسال تا 31 شهریور حدود 19 روز کاری داشته ؟ و اینکه حقوق ایشان حدود دو میلیون و 300 هزار تومان است؟ (3175348) (alef-11)
 
مهدى
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۲۱:۴۰:۵۰
من فرهنگى با 18 سال سابقه تو منطقه ى محروم هستم. با مدرك فوق ليسانس دريافتيم به زحمت يك ميليون و پانصده. در ضمن آموزش و پرورش تنها جاييه كه دريافتي تازه وارد و نزديك به بازنشسته حداكثر ٢٠ درصد تفاوت داره. برادر بزرگوارت آبرو دارى كرده حتما. (3176030) (alef-11)
 
amir
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۲۳:۳۵:۳۴
باسلام. دوست عزیز شما اگر تونستید 1 روز با دانش آموزان این دوره زمونه سر و کله بزنید و کلاس داری کنید، بعد حق دارید نسبت به حقوق فرهنگیان اظهار نظر کنید...
خیلی بی انصافی میکنید در مورد معلمان. (3176219) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۲۱:۱۷:۲۶
آقای عزیز وقت تلف کردن در ادارات را با کار تربیت نسل آینده مقایسه نکنید. ضمنا این دیدگاه حقوق در برابر وقت اشتباه است باید اصلاح شود. حقوق و دستمزد در برابر انجام کار مفید،. (3178012) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۰ ۱۱:۰۱:۴۴
دوست عزیز شما در طول روز 2 ساعت مفید هم کار نمی کنید. دانشگاه بودیم و کار کارکنان را دیده ایم .کارتکس می زنند و در این دانشگاه ول می گردنند. هر وقت در اتاقشون مرفتیم حضور نداشتند . (3178495) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۰۸:۵۴:۲۲
برادر عزیز انصافاً شما که شرایط رویایی برادرتون میدیدین پس چرا شما هم دبیر نشدین (3180091) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۱۴:۱۱:۰۶
بنده هم مثل برادر شما یک معلم هستم و باجناق بنده هم مثل شما در اداره آموزشکده فنی کار میکند. چیزی که شما عمدا از یادتان می رود مزایاست. بنده در عید سال قبل فقط اون 600 هزار تومان را بعنوان عیدی گرفتم ولی باجناقم علاوه بر اون 600 هزار تومتن یک کارت هدیه 400 هزار تومانی یک پاداش 700 هزار تومانی و یک کارت هدیه 400 هزار تومانی دیگر گرفته بود. حالا شما مقایسه کنید! کمی انصاف داشته باشید هیچ معلمی وقت آزاد ندارد همانطور که یک ارتشی در زمان صلح بیکار نیست. اگر هم بیکار باشید بدون پول بیکاری به چه دردت میخوره!؟ مسافرت میرید!؟ با کدوم پول!؟ (3181273) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۲۳:۳۱:۲۸
دوست گرامی اولا حکم دبیر 22 سال سابقه در حدود 16000000 ریال است یعنی یک میلیون وششصد هزار تومان +بعد از عید تا 15 خرداد درگیر امتحان و نمره هستیم البته برادر شما را نمی دانم . (3182517) (alef-11)
 
محرمی
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۱۲:۳۷:۱۹
من هم یک دبیر آموزش وپرورش هستم یک میلیون پانصدو شصت هزار تومان حقوقم است البته 29 سال سابقه دارم. (3183716) (alef-3)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۲۲:۴۷:۰۶
هنوز که 31 شهریور نرسیده چطور حساب کردی؟آقای کارشناس مسئول؟؟؟ (3188104) (alef-11)
 
دومان
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۰۱:۴۱
شرط می بندم مردم می گویند که این معلمان چقدر پر توقع هستند نگو که وضع داخلی اموزش وپرورش مانند کشور کره شمالی است که هیچ کس از ان خبر ندارد (3171901) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۰۳:۲۲
باسلام
انشاءال.. باهمت مسئولان محترم آموزش وپرورش تاهفته دیگراحکام صادرمی شودوشاخصها سوابق فردی،تحصیلات،سابقه خدمتی،پست موردتصدی و... می باشد،مثل سایرارگانهای دولتی،مگرحقوق بانکی ها که پارسال 800000 تومان اضافه شد،مشکلی پیش آمد،یاکارکنان سایردستگاهها که درمقایسه بافرهنگیان باشرایط مشابه حقوقشان دوبرابراست. به امیدخداوندمنان (3171905) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۴۴:۳۸
شما هم دیواری کوتاهتر از دیوار بانکیها ندارید اون حداکثر افزایش حقوق بانکیها بود نه اینکه همشون 800000، شما هم اگه استرس و فشار کار بانک رو داشتی متوجه میشدی نه اینکه نصف سال تعطیل باشی . با یه حساب سرانگشتی و تناسب بندی میفهمی که حقوقت از بانکیها بیشترم هست. (3172211) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۲۹:۴۳
با سلام به شما آقاي بانكي عزيز هركسي سختيهاي كار خودشو ميبينه ولي خدا وكيلي من حاضرم با شما شغلمو عوض كنم. حاضري ؟ (3172339) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۳۵:۳۸
استرس کلاس و مدرسه رو با بانک مقایسه میکنی . با ذهن و روح یک فرد زنده درگیر بودن سخته یا با یه مشت اسکناس . اون نصف سال رو از کجا اوردی . فرمولش چیه؟ (3172354) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۰:۴۰:۳۹
بسياري از معلمين هم براي يه مشت اسكناس اعتراض دارند ديگه مگه غير از اينه؟
هر كاري جاي خودش، پول كم نياوردي كه ببيني چه حالي بهت دست ميده. (3173779) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۴:۲۲
عزیزم منم اگه شکمم سیر بود مثل تو فکر می کردم !با سیکل و دیپلم نشستی پشت میز و دم از نصف تعطیلی می زنی؟ (3172514) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۰۴:۴۹
بلی منظورتان مزایای بانکیست دیگر (3172736) (alef-3)
 
حسن جعفري
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۴۰:۱۶
با سلام خدمت شما دوست عزيز كارمند بانك
با متولد سال 52 و حدود 23 سال سابقه در وزارت آموزش و پرورش هستم .
حاضرم كه فيش حقوقي خود را هر جا كه شما عزيز برادر مي فرمائيد ارسال نمايم و شما هم فقط فيش حقوقي خود را نشان مردم عزيز و فهيم ايران نمائيد . تا همه ي مردم شاهد وام هاي كلاني كه شما از حساب هاي قرض الحسنه مردم مي گيريد باشند . وام هايي با كارمزد پائين و مدت زمان طولاني .
چند وقت پيش شاهد يك فيش حقوقي يك كارمند بانك ... بودم كه 3 نوع وام گرفته بود باقيمانده وام ايشان حدود 90 ميليون تومان كه اقساط آن حدود 600 هزار تومان در ماه بود . شايد باورتان نشود ولي به خدا خودم شاهد بودم .
باز هم شما بانكي ها بناليد و از سختي كار خود گله مند باشيد .
با تشكر (3172810) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۱۳:۰۸
باید بجای افزایش حقوق و ایجاد تورم بیشتر قیمت دلار به قیمت واقعی زیر 1000 تومان خودش برگردد تا تورم واقعی کاهش یافته و قیمت کالاها کاهش و قدرت خرید مردم افزایش واقعی یابد (3171921) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۵:۳۱
اگه تونستی یک کالا با 1000 تومن درست کنی میفهمیم که دلار 1000 تومنه ! (3172847) (alef-3)
 
علیرضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۲۴:۲۲
همکاران عزیز 1350 ملیارد تومن اختصاصی برای 6 ماه را تقسیم بر یک میلیون نفر فرهنگی کنند . هر فرهنگی به طور متوسط 225 هزار تومان افزایش خواهد داشت. این همه هم بوق و کرنا و آبروریزی نمی خواد. طوری حرف می زنند که انگار تا حالا ما هم طراز مخابرات و نفت و بانک ها بودیم و حالا قرار است از آن ها بیشتر حقوق بگیریم. (3171942) (alef-3)
 
فرهنگی بازنشسته
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۲۵:۲۷
طی این چند سال حقوق شاغلین علاوه بر افزایش اول سال در طی سال نیز با عناوین مختلف افزایش داشته (هرچند این افزایش ها هم اندک وهنوز قشر فرهنگی پایین ترین حقوق را دریافت می کنند ) اما متاسفانه بازنشستگان فرهنگی فقط همان درصد اندک افزایش حقوق اول سال شامل آن ها شده وبعضا حقوق بازنشستگان سایر دستگاه ها حتی با مدرک دیپلم وابتدایی از حقوق یک معلم لیسانس بازنشسته بیشتر است . از رسانه های مردمی تقاضا داریم به مشکلات بازنشستگان فرهنگی هم بپردازند . (3171943) (alef-3)
 
بازنشسته
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۰۷:۲۳
فرهنگیان بازنشسته رافراموش نکنید انها به توجه بیشتری نیاز مندند (3172742) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۲۸:۱۲
امیدواریم مسولان برای افزایش حقوق بازنشستگان مثل شاغلین اقدام کنند چون شرایط بازنشسته بدتر از شاغلین است (3171953) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۲۹:۵۷
حکایت معلمان حکایت آش نخورده ودهن سوخته!!!!!!!! (3171956) (alef-3)
 
معلم از تهران
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۳۰:۴۱
سلام ، در حال حاضر حقوق سایر کارکنان دولت مثل شرکت نفت وگاز، وزارت خارجه ، وزارت نیرو ، وزارت دادگستری ، وزارت اقتصاد ودارایی وزارت کشور ، وزارت کشاورزی ، سازمان بنادر و گمرک ، بانک ها وزارت بهداشت وزارت علوم و مخابرات تقریبا تمام وزارتخانه ها از 2 برابر تا 15 برابر از معلمان بیشتر حقوق می گیرند در حال حاضر معلمان با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا دریافتی زیر یک ونیم میلیون تومان دریافت می کنند حتی اگر تا 3 میلیون تومان افزایش یابد باز هم فاصله حقوق معلمان با تمام کارکنان دولت فاصله ای عمیق وجود دارد . متاسفانه بی توجهی به معلمان یعنی بی توجهی به نظام تعلیم و تربیت . این انصاف نیست که معلمان از شاگردان خود کمتر حقوق ودریافتی داشته باشند . (3171958) (alef-3)
 
سهرابی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۰۷:۲۲
معلم از تهران این امار را از کجا اوردی؟
این چه حرفی است که میزنی.
طبق ساعات کاری معلمان بیشترین حقوق را در کشور میگیرند. (3172072) (alef-3)
 
معلم بازنشسته
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۰۲:۲۱
آقای محترم! مگه ساعت کاری معلمان کشور از ساعت کاری معلمان دیگر کشورها کمتره که اونو چماق کردی؟ اول طرز مقایسه کردنو یاد بگیر بعد قیافه حق به جانبی به خود بگیر. (3173024) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۱۷:۰۱
شما بجای اینکه مدرک تحصیلی رو مقایسه کنی ساعات کاری و تعطیلات رو مقایسه بکنی جواب سئوالتو میگیری (3172308) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۳۸:۱۸
هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه گزاری برای نسل های آینده است. هرچه به پای معلمان بریزند کم است. (3171979) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۰:۵۱
معلمان 6 میلیون هم به حقوقشون اضافه بشه باز هم میگن کم هست
ماشالله نصف سال که تعطیل هستند
عید و تعطیل رسمی و تابستان و گرد و خاک و برف و ... همش تعطیلند
بعد هم موظفی شون مگر چند ساعت در هفته هست؟ کل هفته بیکارند

بعد هم با لگد میزنن تو صورت بچه مردم. برید ویدئو لگد زدن معلم به دانش اموز رو ببنید..

حالا شما ها بی پول هستید یا اون فردی که با 300-400 تومن یک ماه روزی 8-10 ساعت کار میکنه؟
فوقش اداره کاری بهش بدن

شما که درمان ، بیمه خوب دارید. طلایی و ...
باشگاه تفریحی دارید.
و.....
آقا چاپ کن. چاپ کن بی زحمت
اگر دروغ میگم بیان جواب بدن (3171983) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۰۸:۰۶
شدیدا باهات موافقم (3172076) (alef-3)
 
پدر دانش آموز
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۱۷:۰۸
عزیزم کار تربیتی اگر ساده بود خداوند کریم بهترین انسانها را برای هدایت بشریت نمی فرستاد سختی کار تربیت همین بس که خداوند 124 هزار پیامبر را برای هدایت انسانها به جامعه بشری معرفی نمی کرد هرچه به معلمان حقوق بدهند کم است چون کار تربیت مهم وسخت است . (3172111) (alef-3)
 
قربان
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۱۹:۲۵
مدرسه تعطیل است نه معلم (3172120) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۳۳:۵۹
سلام شك ندارم كه شما از اوضاع فرهنگيان هيچ اطلاعي نداريد و دراون حدي نيستيد كه بتونيد درمورد قشر فهيم فرهنگي قضاوت كني .آخه برادر هر كاري را كه نميشه با حقوق اداره كار ژرداخت كرد .برو تحقيق كن ببين فرهنگيان بيشترين سواد را در بين ديگر كارمندان دارنداما حقوقشون ... (3172350) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۴۳:۴۰
با سلام
دوست عزیز در باب لگدی که گفتید:
آیا تمام کارمندان دولت رشوه دریافت می کنند؟
حالا همکاری بنا بر بی ادبی دانش آموزی (که بنده در کلاس درس بار ها شاهد رفتار هایی دور از شان کلاس بوده ام که بعضا اولیا از قبول عمل انجام شده توسط دانش آموز خود هم سر باز می زنند!!!) رفتاری دور از شان معلمی داشته،آیا جنابعالی به همین اندازه پیگیر قتل همکار عزیزمان توسط دانش آموزش در حین تدریس در کلاس درس در لرستان هستید؟
آیا جنابعالی از فداکاری همکار عزیزمان در درمان دانش آموز عزیزش با هزینه شخصی اطلاع دارید؟
آیا جنابعالی از فداکاری همکار عزیزمان در آتش سوزی و نجات آن ها و سوختگی شدید خود این همکار اطلاع دارید؟
آیا....
آیا....
آیا....
آیا....
دوست عزیز نمونه هایی از این دست بسیار است که جنابعالی با یک جست و جوی ساده در اینترنت قادر به مطالعه آن ها هستید.
امیدوارم قضاوت منصفانه را سرلوحه ی زندگی آینده خود قرار دهید. (3172372) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۰۳:۳۲
با این دیدگاه پوپولیستی نسبت به آموزش و پرورش نمی توان به آینده این کشور امیدوار بود. تمام مقدرات یک کشور در مدارس پی ریزی می شود و معلم باید تامین باشد تا معلمی کند نه اینکه غم نان و معیشت داشته باشد. با این دیدگاه به فرزندان خود ستم نکنید. (3172432) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۴:۰۰
جدی داری میگی اقای امیر؟
فقط اموزش و پروش باید تامین باشن؟
خداوکیلی الان معلم ها درست تدریس میکنن؟
واقعا مایه میزارن از خودشون؟ واقعا اهمیت میدن؟
نه خدائیش ..دلسوزانه درس میدن؟
والا نه.
اصلا خیلی از این معلم ها از لحاظ عملی هم پائین هستند
همکلاسی من سر کلاس دانشگاه، معلم فنی و حرفه ای هست
خودش میگفت ، تو 5 برابر من سواد داری. بعد من که نگاه میکنم خودم از نظر خودم بی سوادم
حساب کن این معلم دیگه چی میخواد به اونها یاد بده؟
ببنید چی کار کردید که همه دلشون از معلم ها خون هست
حس نفرت ایجاد کردید با افراط و تفریط (3172906) (alef-3)
 
حسن جعفری
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۷:۴۵:۳۷
با سلام
دوست عزیز اگه شما جرات داشتی حتما یک اسم حتی سوری در اول کامنت خودت قرار می دادی اما مشخص است همیشه دروغ انسان ها از اول کارشان مشخص می باشد .
با تشکر (3173956) (alef-11)
 
یک دبیر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۲۸:۵۷
در پاسخ به اظهار نظر های بالا نکاتی را عرض می نمایم هرچند با نهادینه شدن توهم متخصص بودن تقریبا تمام آحاد جامعه در تمامی مسائل ، امید چندانی به تاثیر پذیر بودن نکات مورد اشاره ندارم.
1- بنده یک دبیرمتوسطه با بیست سال سابقه کار و مدرک فوق لیسانس ریاضی حکمی زیر 2 میلیون تومان دارم ( پس از کسر مالیات و بازنشستگی و بیمه و ... حدود یک میلیون وپانصد هزار تومان دریافتی بنده می باشد ) .لازم به ذکر است در یکی از 10 دانشگاه دولتی برتر کشور و در زمانی که حتی دوره شبانه فوق لیسانس تاسیس نشده بود ( چه برسد به غیر انتفاعی و پردیس و ... ) دوره کارشناسی ارشد ریاضی محض را گذرانده ام .این مطلب را به این دلیل بیان نمودم که با گسترش قارچی موسسات مختلف در ده سال اخیر کسانی که تا قبل از آن موفق به گذراندن دیپلم متوسطه نمی شدند دارای مدارک کارشناسی و مهندسی و کارشناسی ارشدوبالاتر شده اند و این یکی از عوامل ایجاد توهم متخصص شدن همگانی در جامعه است که آسیب های اجتماعی آن در سال های آینده بیشتر نمایان خواهد شد.
2- در تمام جوامع پیشرفته نیروی انسانی متخصص آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه و ذخیره ملی تلقی شده ونقش آن در توسعه همه جانبه کشور اساسی است.در زمینه های تخصصی آموزشی ملاک اصلی ساعت بالای کاری ( مانند مشاغل اداری و خدماتی ) نیست بلکه عملکرد و انتقال و کاربرد مفاهیم مورد نظر ، میزان ساعت های تدریس هفتگی را مشخص می کند و کشور عزیز ماهم به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه مستثنی از این اصول بین الملی نمی باشد.
3 - در مشاغل اداری و خدماتی درپایان ساعت کاری ، کارمند کارش تا روز کاری بعدی خاتمه می یابد اما یک دبیر برای ارائه تدریس موثر و مفید برای جلسه بعد باید به مطالعه بپردازد و طرح درس آماده نماید و در منزل کارش ادامه می یابد که قانونگزار با استناد به همین استدلال 44 ساعت موظف هفتگی را برای دبیران آموزش و پرورش پیش بینی نموده است که نیمی از آن تدریس در مدرسه و نیمه دیگرفرآیند آماده سازی و تحقیق برای تدریس درخارج از مدرسه است.( بنده وضعیت کاری خودم را تشریح می کنم و مسوول عملکرد نمونه های احتمالی از دبیرانی که رفتارمتفاوتی دارند نخواهم بود )
4- تخلف در تمامی اصناف وجود دارد امانمی توان استثناها را به کل جامعه آماری مورد بحث تسری داد.البته سوال مهمی قابل طرح است که میزان احترام و انگیزه و مسوولیت پذیری در بین دانش آموزان زمان حاضردر مقایسه با نسل زمان جنگ چگونه است .بررسی این سوال در قبال پدر و مادر و خانواده آنها به عملکرد آنها در مدرسه و در قبال معلمان و اولیای مدرسه هم پاسخ خواهد داد.
5- نظر سنجی های متفاوت همواره بالاترین میزان اعتماد جامعه به فرهنگیان رادر مقایسه با سایر اقشار مورد تایید قرار داده است. (3172502) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۲۶:۱۴
نوکرتم ، هرچند از روی معلمان چیزی کم نمیکنه (3172653) (alef-3)
 
حسین قارداش2415
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۴۴:۱۷
برادر محترم! همه اینه که گفتی همه اش تخیل است و بس . لطفا بیشتر تحقیق کن . در ضمن تعطیل شدن مدارس در تابستان بیشتر به خاطر دانش آموزان است تا معلمان . و همچنین مگر سایر کشورها برای معلمانشان این تعطیلی را ندارند؟؟!! پس چرا بالاترین حقوق را میگیرند؟؟!! تعطیلی با جیب خالی و بدون مسافرت به چه دردی میخورد؟؟؟!! لطفا جواب بده! (3172687) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۰۵:۱۹
بیمه طلایی را خدا نصیبت کند. آمین! (3173031) (alef-3)
 
اکسیر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۲۳:۴۳
دوست عزیز من هم تائید میکنم افرادی فاقد شایستگی برای معلمی هستند کلاس میروند و گاها با کارهایشان افراد سطحی نگر را به همه معلمان بدبین میکنند.من آنها را معلم نمیدانم.دوست عزیز در مقابل معلمانی هستند که خود را وقف دانش آموز میکنند.خیلی بی انصافید.بخدا قسم معلمی چنان سنگینه که یک ساعتش از چندساعت کارهای دیگه توانفرساتره.باور کنید اگر این تعطیلیها برای معلم نباشه هیچ معلمی بیش از2 سال دوام نمیاره.
معلمی کار با انسان و عواطف انسانی است.کار فیزیکی نیست که دیده بشه.برای درک معلم فقط باید معلمی کرد.در آخر منصفانه میگم که اگر ما معلمها کارمان را درست انجام میدایم حاصلش افرادی بودند که مثل شما استدلال نمیکردن.پس قطعا کم کاری شده. (3173064) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۱۷:۲۰
افسوس که عمرم رو برای تربیت چون تویی تلف کردم
با مدرک دکترا از دانشگاه دولتی و بیش از 20 مقاله ی آی.اس.آی و بیست و چهارسال خدمت، یک و نیم میگیرم
افسوس که حداقل قدردان هم نیستید
هم وطن عزیزم، اونی که با لگد زده به کسی، اشتباه و خطا کرده و باید محاکمه بشه که میشه، چه ارتباطی به کل فرهنگیان داره؟
عزیز من، بیمه ی خوب؟ طلایی؟ من سالهاست که شکایت می کنم که بیمه ی شما رو نمی خوام و از من پول کسر نکنید، قبول نمی کنن
در مورد ساعات کاری و کار مفید صحبت نمی کنم و متاسفم که خبر ندارید بر اساس نتایج تحقیقات یونسکو، هر ساعت کار تدریس معادل 6 ساعت کار بدنی و معادل 10 ساعت کار اداری است، شما با نیم ساعت استراحت در روز می تونید تمام خستگی های خودتون رو از یاد ببرید، من چیکار کنم تا توهین های شما رو به شغل خودم فراموش کنم؟
با استدلال شما باید به آتش نشانی چطور حقوق بدن؟ شما اگر ارباب رجوع نداشتی حقوقتون کسر میشه؟ هم رتبه ی علمی بنده، با نصف ساعات موظف من در دانشگاه حدود پنج برابر من حقوق میگیره
افسوس مس خورم که معلم شدم
با اتفاقاتی که این سالهای اخیر رخ داده و توهین های آشکاری که توسط هم وطنانی از قبیل شما، به معلمان می شود، خودم را راضی کرده ام که از آموزش و پرورش استعفا داده و به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنم.
افسوس (3173146) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۷:۳۲
متاسفم برات این تنها جوابی است که می توان داد وقتی سطح فکر و شعورت تا این اندازه است واقعا برای تو فرهنگت و سطح فکرت متاسفم روزی چوب این افکارت را خواهی خورد وقتی معلمی با دلسوزی کار نکند و دانش آموز را به حال خود گذارد آنوقت خواهی فهمید ارزش کار معلم چقدر است که دیر می شود و فرزندت را نابود کرده ای (3173536) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۴:۱۶
600 هزار تومن هم پوله ؟ (3171995) (alef-3)
 
یک معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۷:۳۱
مقصر این نابسامانی هافقط وزیر است او فاقد نگرش مدیریتی است.شما هم بیخودی از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی نام نبرید که آن سازمان در تعلل و بلاتکلیف گذاشتن معلمان کاملا بی تقصیر است. (3172009) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۸:۱۶
این افزایش حقوق پرستارها کجا اتفاق افتاده که این نویسنده محترم از آن با خبر ولی خود پرستاران از آن بی خبر هستند بهتر است اول حکم کارگزینی یک کارمند رسمی پرستار را ببینید بعد مقاله رابنویسید همه ان حرفهای که رده اند همه اش دروغ بود وهیچ اتفاقی نیفتاده یک موقعی جامعه حقوق بگیررا علیه معلمان تحریک کردند واز پارسال هم جامعه پرستاری هدف قرارگرفته منظورچیست خدا می داند (3172013) (alef-3)
 
دبیر بازنشسته سال 86
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۰۳:۰۳
در این میان معلمان تاریخ گذشته با افزایش زینه ها و کاهش درآمد در فشار مضاعفی هستند.
البته مقایسه دریافتی خود با بازنشستگان جدید بی عدالتی را به وضوح لمس میکنند. (3172048) (alef-3)
 
مجید
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۰۸:۳۸
کارکنان سایر نهادها هر چند وقت حسابشون به مناسبتهای مختلف شارژ میشه آب از آب تکون نمیخوره، در حد شعار به معلمهای زحمت کش مبلغ جزئی اضافه بشه یا نشه که اصلا جوابگوی مخارج نیست ، هر روز رسانه ها رو پر میکنن از اخبار کذب که فلان کردیم برا معلمها،چنان کردیم!!!!!! (3172079) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۲۸:۱۸
دوست عزیز که می گویی معلمان تابستان تعطیلند،من یک معلم هستم ولی دراداره مشغولم وهرروز سرکارهستم،ضمنا" اعصاب معلمان درهمان 9 ماه تخریب شده ونیازبمندبه آماده سازی فکری وشغلی درآن 3ماه تعطیلی هستند،ضمنا" شما که ازمشکلات فرهنگیان بی خبری لطفا"نظرندهید.ممنون هستم. (3172166) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۳۱:۱۲
آخه جون ما بی خیال این فرهنگیان بیچاره بشین. خودمون کم خجالت می کشیم از این حقوق . حالا شما ها هی به بوق و کرنا کنید که می خاد حقوقشون زیاد شه . چه زیاد شدنی از عید به این بر 1000 بار گفتن حقوق معلما زیاد شد. شرم کنید. (3172173) (alef-3)
 
منو چهر راستی بروجنی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۵۰:۴۶
ایکاش بیشتر هم به حقوق معلمان اضافه شود که حقشان است .مگر نه که گفته اند بزرگان کار معلمی .شغل انبیا است .پس جه جایگاهی بالاتر از این پس هیچ قشری اگر تمام روز هفته را کار کند .کار معلم را نمی کند که معلم انسان ساز است .پس جایگاهش مشخص و حقش بیشتر . ایکاش باز نشستگان فرهنگی را هم در اینجا می دیدند که آنها هم قبلاً این مسیر را رفته اند .و اکنون با ضرب سیلی و چشمان ضعیف و گوشی کم شنوا این مظالم می بینند و توان بیانش را ندارند .مسئولین در این باره فکری بکنند که آینده بده کار این قشر ضعیف نباشند که رضایت خدا در گرو رضایت بندگان اوست . (3172233) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۱:۵۳:۵۳
بنده هم در بخش خصوصي هستم با هفته اي 44 ساعت كار روزانه و 10 ساعت اضافه كاري اجباري با سمت مديريت با 16 سال سابقه با حقوق ماهيانه يك ميليون و چهارصد هزار تومان. قابل توجه مسئولين محترم كار و امور اجتماعي جهت رسيدگي به وضعيت معيشتي بخشهاي كارگري و خصوصي كشور و حقوق بسيار پايين صنايع خصوصي (3172246) (alef-3)
 
رضا - املش - گیلان
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۲۱:۱۴
خدا گواه است که برخی از افرادی که به شغل معلمی اشتغال دارند اصلا بدرد معلمی نمی خورند متاسفانه آموزش و پرورش هم دارای مکانیزم ارزشیابی توانمندی نبوده که این افراد را برکنار نماید این افراد فقط بدنبال وقت گذرانی بوده همین حقوقی هم که می گیرند حلال و طیب نیست زیرا به وظائف ذاتی که همان تدریس است عمل نمی نمایند . (3172321) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۰۶:۴۵
بقیه ادارات که گل و بلبل هستن!!
نه؟ (3173131) (alef-3)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۴۸:۰۲
خطاب به آقای وزیر: 1-چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 93 پس از گذشت یکسال هنوز پرداخت نشده است؟؟؟
2-چرا طرح رتبه بندی معلمان شامل حال معلمان بازنشسته نمیشود با اینکه انها سالهای متمادی حداقل حقوق را دریافت کرده اند؟؟؟ (3172391) (alef-3)
 
امین
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۵۳:۱۱
من لیسانس برق با 9 سال سابقه 1100000 تومان حقوق دریافت میکنم.در ضمن من حاضرم کل تابستان رو هم تعطیل نباشم ولی حقوقم افزایش پیدا کنه.نمیدونم این حقوق های دو میلیونی کی تو اموزش و پرورش میگیره ما خبر نداریم (3172403) (alef-3)
 
علی محمدی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۵۸:۵۵
با سلام . با این وضعیت نظام تعلیم و تربیت و دیدگاه سطحی عموم نسبت به آموزش و پرورش که فقط تعطیلات را می بینند آینده خوبی برای کشور نمی توان پیش بینی کرد . لطفا کمی در مورد میزان حقوق معلمان در سایر کشورها تحقیق کنیدو بعد اظهار نظر بفرمایید در ضمن تعطیلات بقیه کارمندان کمتر از آموزش وپرورش نیست بنده با مدرک کارشناسی ارشد و تدریس در تمام ایام هفته حتی بعدالظهر ها و اضافه کاری در آموزش پرورش و دانشگاهها متوسط دریافتی 2400000 دارم در حالی که کارمندی با مدرک کمتر دریافتی خیلی بیشتر از من دارد
لطفا دیدگاهتان را نسبت به معلم و جایگاه بسیار مهم او تغییر دهید (3172416) (alef-11)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۰۶:۵۲
1-آقای بانکی عزیز. هفتاد میلیو ن وام. بیست تومن تو حسابت می مونه باهاش قسط اون هفتاد تومن را میدی بعد که وام تسویه شد اون بیست تومن مال خودته.
2- در طول خدمت حد اقل چهار تا وام درشت میگیزی..
3- موقع بازنشستگی تمام بدهی و وامت بخشیره میشه.
4- بزار معلم ها حق خودشان را بگیرند. از مزایای تو که کم نمیشه (3172440) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۳۳:۳۶
5- در تتطیلات از بهترین امکانات گردشگری نظیر هتل ها بهره مند هستید.
6- بهترین استخر های شهر و ده ها امکان دیگر را هم دارید. (3172666) (alef-3)
 
دبیر بازنشسته
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۱۶:۱۲
من بازنشسته هنوز نتوانسته ام از امکانات گردشگری و زیارتی استفاده کنم! دلت خوشه ها (3173052) (alef-3)
 
مهدی خرم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۴۱:۵۴
با سلام . بخشیدگی وام کارمندان بانکها دروغ محض است. پدر وبرادر من کارمند بانک ملت هستند. وام زمانی بخشیده میشه که فرد فوت نماید نه اینکه بازنشسته شود. (3173598) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۱۴:۳۵
راه حلش تشکیل کمپین فرهنگیه از اول مهر ماه که معلمان عزیز سر کلاس تدریس نکنند تا آموزش و پرورش هم مثل شرکتهای خورو ساز به چالش بیافته تا متوجه شوند وعده و وعید کاری رو صورت نمیده (3172463) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۲۲:۴۲
از این دولت آبی گرم نمی شود بیخیال بازم دم احمدی نژاد گرم فداش (3172481) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۴۳:۱۲
ما هر چه می کشیم از شش سال دولت حاجی بابایی می کشیم عزیز دل. (3173096) (alef-11)
 
پیگیر وام
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۴:۵۷
منابع قرض الحسنه بانکها عمدتا به کارمندان انها اختصاص می یابد و مردم فقط اسم وام قرض الحسنه را مشاهدهم میکنند.
الان کارمندان بانک وام خرید خانه وام خرید ماشین و غیره را بدون بهره اخذ میکنند ! (3172516) (alef-3)
 
مهندس
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۷:۰۲
بیچاره ما شاغلین بخش خصوصی صنعت که با حقوقی بسیار کمتر از دولتی ها و معلمین که اون رو هم با تاخیر دو تا چهار ماهه پرداخت میکنند نفس کشیدنمون هم سخت شده. (3172523) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۳:۵۳:۵۱
بقول یک اندیشمند بزرگ:
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﺮﺩ:
ﺍﻭﻝ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ , ﺩﻭﻡ ﻧﻈﺎﻡ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ .
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﮑﺴﺖ
برﺍﯼ ﺩﻭﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﻣﻌﻠﻢ
ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ و اسطوره ها...


و چقدر برایمان آشنایند اینها... (3172576) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۰۶:۳۶
کشوری آباد میشود که فرهنگیانش دغدغه فرهنگ داشته باشند ونه دغدغه نان !!!
امروز اگر حقوق فرهنگیان را نسبت به ساعات کارشان بسنجیم خواهیم دید که حقوقشان جزء بالاترین حقوقهاست ضمن آنی که متاسفانه فرایند آموزششان نسبت به گذشته گان فرهنگی بسیار ضعیف تر است (3172602) (alef-11)
 
میرمجیدصالحیان
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۴:۱۲:۲۸
باسلام واقعا جای تعجب دارد که افراد بدون تحقیق کامل وآگاهی یافتن از آن اظهار نظر می کنند.مگر حقوق پرستاران افزایش یافته است؟ واله ما که خودمان بی خبریم. (3172620) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۲۳:۵۷
اگر معلمی بد بود اینهمه برای استخدام امسال ثبت نام نمی کردند. معلمی راحتترین کترهاست. (3172770) (alef-3)
 
علی ش
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۴۸:۳۳
آواز دهل شنیدن از دور خوش است. اونایی که ثبت نام کردن معلم نیستن که بدونن اینجا چه خبره. منِ معلم با 10 سال سابقه و 27 سال سن، مبتلا به ضعف اعصاب و درد زانو و کمر و کلیه (از صدقه سر سیستم های فوق پیشرفته ی گرمایشی روستاهای کوهستان های شمال خراسان) دارم می بینم اوضاع رو و دنبال راه فرار می گردم از این گرداب اما چه سود؟ بعد از استعفا کی می تونه 10 سال از بهترین ایام جوانیم رو بهم برگردونه؟ (3173103) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۱۴:۵۳
دقیقاً درسته منم دبیر 34 ساله ام درد زانو امانم را بریده اکثر دبیرهای ما خدا شاهده یا دیسک و زانو درد و ..............دست و پنجه نرم می کنند خودتان را به خواب خرگوشی زدی کدام امکانات رفاهی - کدام تعطیلی . هیچ دقت کردید چقدر همه تلاش می کنند به ادارات آموزش و پرورش بروند تا رئیس جمهور عوض شود کارمندان ادارات هم عوض می شوند در مقایسه با دیگر ادارات مزایا کمتر است اما بدان باز نسبت به معلمی بسیار بهتر است .هم سختی کار و هم مزایا که اینقدر خواهان دارد خواهشاً یک تحقیق کوچک بکنید..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111 (3173552) (alef-11)
 
حمزه
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۰:۵۰
این همه سر وصدا کردند که 200 هزار افزایش داشته باشیم،به نظرم اگه اینم نمیدادند سنگینتر بودیم. (3172834) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۳:۰۵
ایهاالناس ! من معلمم حاضرم 12 ماه سال کار کنم بچه هام لباس نو بپوشن میوه بخورن سالی یه بار برن سفر مجبور نباشم کفش کهنه پارسالم بپوشم عاجز تحصیل بچه هام نباشم و ... تا جای ما نباشید درد ما را نمیفهمید .من با 27 سال معلمی علرغم مریضی نتونستم بیمه بشم . نفرین بر شغلی که درد فقر بکشی و کسی قدرت نفهمه (3172903) (alef-3)
 
علی ش
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۵۴:۱۷
جانا سخن از زبان ما می گویی.
این باید شعار معلمان بشه: تعطیلات نمی خواهیم! عدالت در حقوق و مزایا را اجرا کنید! (3173117) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۴۲:۱۶
بنده يك مهندسم .فقط بگويم بدا بحال ملتي كه كار يك معلم را به مدتش مي سنجند .كسي كه قراراست يك انسان كه نه بلكه چندين انسان را تربيت ميكندآيا با كار يك وكيل ويك مهندس وپزشك وتاجر برابراست.من شرمنده همه معلمان هستم ودست همه راميبوسم.براي ترقي يك مملكت بايد به زن بعنوان سكاندارخانواده ومعلم بعنوان تربيت كننده افرادجامعه توجه واقعي كرد ونه فقط با شعارهاي الكي (3172979) (alef-3)
 
علی ش
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۷:۵۱:۳۴
سلام بر تو دوست آزاداندیش
متاسفانه دشمنان پیشرفت این سرزمین هم به این مساله آگاهند و از همین باب پروژه ی طلبکار کردن جامعه از معلمان بدون یک ریال افزایش حقوق در حال اجراست. (3173111) (alef-3)
 
ددددددددددددد
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۰۲:۴۶
سلام و دورود بر تو برادر و مهندس با فهم و درک مملکتم (3173213) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۲۴:۴۶
احسنت به شیری که خوردی (3173245) (alef-3)
 
اکسیر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۸:۳۵:۵۵
از خدا میخوام هرکی آرزوی معلم شدن داره بهش برسه.البته گفته باشم فارغ التحصیلانی که بدلیل بیکاری,یا تصور راحت بودن معلمی سراغ اینکار میرن از دو حالت خارج نیس.اگر واقعا معلم بشن بعد از یکماه متوجه میشن چه اشتباهی کردن.اگر هم از اونای باشن که براشون فرق نداره محصلاش کی ان,چه مشکلاتی دارن و...که نمیشه اسمشونو معلم گذاشت.
بعقیده من معلم22سال سابقه در استخدام معلم بایدنهایت سختگیری بشه.اونای که پذیرفته میشن باید خوب تامین باشن.معلم علاوه بر تحصیلات مرتبط باید سرشار از عاطفه,خلاقیت وهنرو اخلاق باشه.مشکل دانش آموز را مشکل خودش بدانه و کارش را محدود به تدریس نکنه.معلم نباید دنبال شغل دوم باشه و... (3173179) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۹:۵۴:۱۷
چه فایده داره؟

من الان به شما میگم حقوق ها چطور اضافه می شود

به روش پلکانی

معلم اولی 1/8 می گیرد می شود 2

معلمی دیگر 2/3 می گیرد می شود 2/8

یعنی اختلاف بین دو معلم با سابقه و مدرک مشابه به دلیل برخی امتیازات مدام بیشتر می شود
از سال 92 تا الان متاسفانه دولت حقوق را به این شکل افزایش می دهد اما در دولت قبل عادلانه تر بود یعنی پلکانی معکوس برای همین فاصله حقوق معلمین بسیار کمتر بود. (3173293) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۱۰:۲۸
باسلام من ارتشی که خداشاهده600میگیرم ولب مرزبدون آب خدمت میکنم خدایش تبعیض نیست لیسانس برق دارم و8سال خدمت متاسفانه حق اعتراض هم نداریم بااین حقوق فقط زنده ایم.بعد شما!!!!!!!!!!! (3173318) (alef-11)
 
صالحی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۳۰:۲۴
من به عنوان یک فرهنگی نگران سایر کارمندان هستم، زیرا یک بار نشنیدیم حقوق شان زیاد شود، مطالباتشان پرداخت شود و.....!!!!!!!! (3173357) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۳۱:۴۸
من معلم نیستم اما بدا به حال و عاقبت ملتی که تعلیم و تربیتش و رسالتش با پست چی و راننده و انبار دار و ... مقایسه شود ( از نظر شخصیتی همه انسانها قابل احترامند) اما جایگاه مشاغل در جامعه بسیار متفاوت است !
کشوری اگر بخواهد خودش را در بین جوامع مطرح کند باید از آموزش و پرورش و در راس آن از معلم شروع کند توسعه و علم و معلم همیشه کنار هم بوده اند ! اما این همه اصرار در کشور ما برای توسعه بدون علم و معلم واقعا جای شگفتی دارد !که البته این گفته ها هیچ صاحب سمتی را در کشور آزرده خاطر نمی کند !!! (3173361) (alef-11)
 
کتابدار بیچاره کتابخانه عمومی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۰:۵۱:۳۴
تمام نظرات شما رو خوندم با این حال اگه خبر داشتید که در نهاد کتابخانه های عمومی کشور چه وضعی حاکمه اونوقت تازه متوجه می شدید که از شماها بیچاره تر ماییم که در کتابخانه های عمومی کار می کنیم فوق لیسانس با 6 سال سابقه حکم یک میلیون صد تومن با کار شیفتی هر روز حتی عصر پنجشنبه ها هم باید بری سرکار . تازه مصیبت وقتی شروع میشه که بخوای بری مرخصی باید خودت ینفر رو بجای خودت پیدا کنی و بعد بری مرخصی . تازه هر کاری باید بکنی ر چون شرح وظایف نداری . اگر آمار اعضای کتابخونه بیاید پایین که تازه تو ارزشیابی هم منفی میشی . جدیدا آقای مختار پور عزیر گفته که باید حتما تو خونه کتاب هم بخونی . (3173396) (alef-11)
 
مجتبی
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۱:۳۴:۰۸
من هم یمک معلم با 26 سال سابقه تدریس ریاضی از فشار خون گرفته تا کبد چرب و .... که دلیل آن هم نوع شغل ااست 1600 دریافتی دارم ما معلمان معمولا چند ساعتی از روز باید به مطالعه بپردازیم حتی غیر درسی وچرا که اطرافیان ومردم از ما انتظار دارند که افراد آگاهی نسبت به جامعه خود باشیم واقعا نباید معلم دغدغه نان شب و لباس خرج خانواده را داشته باشد بارها دانش آموزان از من میپرسند آقا شما با این همه که درس خواندی مگه چقدر میگیرید که ما هم درس بخوانیم چه بگویم می گویم همه چیز که پول نیست ولی آیا این جواب آنها را قانع میکند فکر نکنم باید به مسئولین دوباره ره یاد آوری کرد به احترام معلم بر پا (3173468) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۰۱:۳۹:۱۸
آقامجتبی به خداازکلاس که برمی گردم خانه تاشب مثل یه جنازه ام به زورخستگیم درمیره (3179826) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۱:۵۶
یعنی از این ماه شاهد افزایش حقوقیم یا ماه بعد ؟ (3173528) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۳:۱۵:۳۶
خیلی خوش خیالی عزیز! (3173649) (alef-11)
 
به آفرید
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۰۴:۰۶
سلام، دلخوش به این افزایش نباشین (3174106) (alef-11)
 
پیراسته فر
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۳:۰۲:۳۳
از آقای"خیشه "سئوالی دارم وآن اینه که درطول این144روز چندساعت کارمفید انجام داده اید!
وآیا شماهم پاسخگوی دانش آموز وهم پاسخگوی اولیای دانش آموز وهم پاسخگوی مدیر هستید ویا اینکه اگر مراجعه کننده ای حرف ناخوشایندی زد ،می گوید:فردابیایید،بایدپرونده رانگاه کنم،هنوزبررسی نشده و.. (3173631) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۸:۰۲:۰۵
اقای وزیر چرا حق همترازی معلمان مانند هیات علمی دانشگاها برای دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته نمی شود؟ تا کی این اجحاف ها باید در حق معلمان ادامه داشته باشد؟ (3173994) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۱۳:۴۳
به نظر ميرسد بحث معلم و غير معلم كار بي فايده اي هست. بايد گفت كلا جامعه حقوق بگير موجب بي مهري قرار گرفته و گرنه تفاوت حقوق دو ميليون و سه ميلون اصلا باعث ايجاد رفاه بيشتر نميشه. بنابراين ما حقوق بگيران بايد از افزايش حقوق همديگرخوشحال باشيم و دولت بايد به داد كارمندان برسد (3174124) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۹:۱۵:۲۵
سلام بر معلمان عزیز

من خودم پدرم معلم بوده و فوت کرده. حالا کاری ندارم. انصافا شما که میگید معلمی کار انبیاست متوجه حرفتون هستید؟ انبیا را خداوند کریم انتخاب کرده ولی اکثر معلمان که من می شناسم (همکلاسی یا همشهری) با پارتی رفتن سر کار.
چند تا مدرسه میخاهید به شما نسان دهم که در دفتر حدود 10-15 نفر الاف نشسته اند؟
وجدانن با اون ساعت کاری که شما کار می کنید اگر نسبت بگیریم دارید بیشترین حقوقو می گیرید.

از نظر سواد هم یکی از دوستان گفته بودن معلمان بالاترین سطح سوادو دارن. من سال اول در یک دانشگاه دولتی با بهترین رتبه در رشته برق قبول شدم. در کل دوران تحصیلم بجر حروف الفبا هیچی از معلمان و دبیران یاد نگرفتم.
معلم فیزیکی داشتیم که اندازه یک بردار را حساب کرده بود منفی دو و هر چی می گفتیم قبول نمی کرد

تمام حرف هایم قابل اثبات است

بروید ببینید اینایی که بعنوان حق التدریس می گیرن وضع علمی شون چطوره؟ من تو فامیل و همسایه دارم. طرف ریاضی و فیزیکو تو کنکور منفی زده بعد ریاضی پیام نورو 6 ساله گرفته اومده شده دبیر ریاضی.

چی میگید با اون سوادتون (3174130) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۶ ۱۰:۲۲:۱۲
اگر همین حروف الفبا را یاد نمی گرفتی الان بیکار الاف تو صف معتادان بودی (3194193) (alef-11)
 
حميد
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۰:۵۵:۵۵
بايد گريست و شديدا متاسف بود براي جامعه اي كه به دليل بي تدبيري مسوولين اعضاي جامعه به جان هم افتاده و به جاي آن كه حل مشكلات خود و ديگر هموطنانشان را مطالبه كنند در پي آنند كه ارزشهاي كاري ديگران را زير سوال ببرند و به هر قيمتي كه شده ثابت كنند خودشان از بقيه زحمت بيشتري ميكشند. با احترام به همه مشاغل و با اينكه خودم افتخار معلمي ندارم ولي به خاطر همسرم كه معلم است ميدانم كه تنها شغلي كه دريافتي آن از مبلغ مندرج در حكم كمتر است معلمي است. نه اضافه كار نه بن هاي مختلف نه پاداش و...
حقوق يك ميليون و سيصد هزار تومان براي يك ليسانسيه با 24 سال سابقه كار بايد مايه شرم دست اندركاران باشد (3174323) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۸:۴۷:۵۹
چرا کسی از افزایش حقوق معلمان بازنشسته حرفی نمی زند؟ مگه اونا سی سال زحمت نکشیدن؟ کاش این طرح شامل حال معلمان بازنشسته هم بشه (3175663) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۰۷:۴۴:۰۴
بنده معلم ابتدایی بودم وباز نشسته هستم انقدر ان زمان در کلاس می ایستادم و خدمت می کردم که الان از شدت ورم پا هیچ کفشی به پایم نمی رود اگر باز نشسته ها را فرامو ش کنید خود باید جوابگوی خدا باشید. (3176561) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۱۰:۰۳:۵۶
بنده تمام نظرات راخواندم جمعبندی من این است که ادم باید به حال مسئولین تاسف بخورد و ناراحت بشود نه نظر شهروندان عزیز چرا که آنهابا عملکرد ضعیف خود و دعم درک صحیح از شرایط جامعه چنین شرایطی را فراهم کردند که هر کس و ناکسی به بهترین قشر جامعه توهین کنند و غزت و احترام و جایگاه معلم زیر سوال ببرند واقعاً جای تاسف است (3176743) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۲۰:۵۱:۳۱
با 25 سال سابقه کاری در اموزش و پرورش و کادر ابتدایی کلاس اول ماهیانه یک میلیون و سیصد تومان میگیزم لطفا واقعیت ها را بیان کنید (3177987) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۱۱:۲۱:۵۳
باسلام من ارتشی که خداشاهده600میگیرم ولب مرزبدون آب خدمت میکنم خدایش تبعیض نیست لیسانس برق دارم و8سال خدمت متاسفانه حق اعتراض هم نداریم بااین حقوق فقط زنده ایم.بعد شما!!!!!!! (3205064) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۲۰:۱۰:۳۹
باعرض وادب احترام به معلمان عزیزوتبریک اینجانب همزمان باتحصیل وهمچنین افزایش حقوق وچهار ماه مرخصی وبه مرز رساندن وزیر به استیضاح خوشحال شده ام با اعتراض که داشته اید ولی مانظامیان هیچ اعتراضی ندارییم ونخواهییم داشت فقط دلمون خوش کردیم یایکی مارابکشند یا با این حقوق ناچیزی که دریافت می کنیم مارا بکشد فقط خدا درد مارا می داند وهیچ کس برای ما کاری نمیکند (3217839) (alef-11)
 
دانشجو
۱۳۹۴-۰۸-۱۶ ۰۱:۴۴:۰۵
من دانشجوی دانشگاه تهران با 26 سال سن، بار ها شده به کارمندای ادارات مختلف مراجعه کرده ام و فقط به خاطر خوش گذرانی و زحمت ندادن به خود، کار من ارباب رجوع را به تعویق انداختن، به عنوان مثال دو هفته پیش برای گرفتن اشتغال به تحصیل به مسئولش مراجعه کردم و ایشان فقط به خاطر اینکه با همکارشون سیب میل می کردن اسم بنده را در زیر اسم بقیه مراجعه کنندگان در یک لسیتی یادداشت کردند و انجام کار بنده را به وقت اداری بعد از ظهر به تعویق انداختن و بنده نیز نتونستم اون روز کارم رو تموم کنم و به فردا موند، بیشتر کارمندای ادارات ما(نه همشون) کل کار ها را جمع می کنند و ارباب رجوع را به اوقات بعدی وقت می دهند و در نهایت کار همه ی اونها رو در نیم ساعت آخر وقت اداری انجام می دهند، حالا خودتون قضاوت کنید ... (3304108) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.