نظر منتشر شده
۱۳۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 186465
احمد توکلی:
سخنان مصلحی در شان وزیر اطلاعات نبود
بخش داخلی الف، 14 اردیبهشت 91
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۷
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سخنان اخیر وزیر اطلاعات درباره نقش داشتن هاشمی رفسنجانی در فتنه سال 88 که البته بدون نام بردن از وی مطرح شد، با بیان اینکه مواضع بنده در قبال آقای هاشمی مواضعی تاریخی است و همه آن را می دانند و حوادث فتنه 88 بر انتقادات من نسبت به وی افزوده است، گفت: سخنان آقای مصلحی صرف‌نظر از صحیح یا نادرست بودن در شان ایشان نبود.
 
احمد توکلی در  گفتگو با مهر درباره سخنان اخیر وزیر اطلاعات اظهار کرد: کسی که عهده دار مسئولیت وزارت اطلاعات است حتماً می داند که موضع گیری وزیر این وزارتخانه در خصوص مسایل سیاسی با ماده 2 قانون تاسیس وزارت اطلاعات مصوب سال 1362 مجلس شورای اسلامی ناسازگار است.
 
وی افزود: البته مواضع بنده در قبال آقای هاشمی مواضعی تاریخی است و همه آن را می دانند.من همچنان یکی از منتقدان آقای هاشمی رفسنجانی هستم و حوادث فتنه 88 بر این انتقادات افزود.اما وزیر اطلاعات وظیفه قانونی اش در خصوص تامین امنیت و آرامش در جامعه است و باید از اظهارنظرها و اتخاذ رویکردهایی که بوی سیاسی می دهد، پرهیز کند.
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: سخنانی که اخیراً وزیر اطلاعات درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته نوعی برداشت سیاسی را با خود به همراه داشته است و البته با مواضعی که رهبر معظم انقلاب در خصوص آقای هاشمی گرفته اند، ناسازگار است.
 
توکلی ادامه داد: متاسفانه عملکرد نادرست و زیان‌بار آقای احمدی نژاد به خصوص در طول سال های اخیر زمینه ای فراهم کرده است که برخی از مسئولان گذشته، کارکرد خود را فراموش کنند. با همه این احوال وزیر محترم اطلاعات باید شان قانونی خود را رعایت کرده و مسائل سیاسی را به سیاستمداران واگذار کند.
 
کلمات کلیدی : وزیر اطلاعات+ مصلحی+ هاشمی رفسنجانی
 
دادپی
United States
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۵:۴۳:۱۱
آقای توکلی من با بعضی نظرات شما مخالفم اما دستتون رو میبوسم بخاطر اینکه این گفتتون الحق بجا و شایسته بود

(1280258) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۵:۵۰
یعنی وزیر اطلاعات مملکت حق نداره پس از 4 سال پرده از مهمترین بحران امنیتی کشور در سالهای اخیر برداره!؟؟ (1280577) (alef-13)
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۷:۵۱
میگن جناب وزیردولت احمدی نژاد. خوب معلومه به ضرر هاشمین حرف باید بزنه
برخی می گن وزیر اطلاعات در قید و بند دولت نیست و مستقل تره
باشه حرفشون قبول
ولی لطفا جواب این سوال بدن همین دوستان که همین وزیر که مستقل تر عمل می کنه موقع گرونی دلار و دامن زدنش کجا بود که به نفع نظام کار کنه و حرف بزنه خدایی نکرده ایشون وزیر اطلاعاته. اون موقع کجا بودن پس؟
حتما این موقع ها باید فقط حرف بزنن؟ (1280848) (alef-13)
 
Turkey
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۴۲:۱۰
دوست عزیز یادتون رفته احمدی نژاد میخواست اونرو از کابینه بیرون کنه؟ (1280885) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۳۴:۱۱
رفته بودن دلار وسكه بخرند (1281001) (alef-7)
 
روح
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۳:۱۱
چرا وزیر اطلاعات حق داره اما همین موقع انتخابات؟؟؟ همین موقع که نظر سنجی ها میگن هاشمی رای بالایی داره؟؟ یعنی شما اهداف سیاسی پشت این حرفارو نمی بینین؟ چجور الان همه یادشون افتاده به آیت الله هاشمی هشدار بدن؟ آقای حسینیان مصلحی و سید محمد خامنه ای؟ (1280865) (alef-13)
 
Turkey
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۴۷:۵۰
چرا وزیر ممکلت حق داره! ولی این حرف علیه هاشمی بیشتر از اینکه به هاشمی اتهام بزنه به خود وزارت اطلاعات و دستگاه های قضایی و امنیتی کشور اتهام میزنه! بر فرض حرف آقای وزیر درسته! چرا با هاشمی برخورد نشده؟ اگر فردی مثل هاشمی در یکی از بالاترین سطوح کشور خیانت کرده چرا باهاش برخورد نشده؟ اگر این اتهامات راست باشه فقط نشون دهنده ی ناکارامدی دستگاه های امنیتی کشوره! اگر هم به خاطر نفوذ هاشمی از برخورد با وی عاجز هستید پس شجاعت و قاطعیت ندارید! منتش را هم بر سر مردم نذارید!
آقای وزیر جایگاه خودشون رو با رییس هییت کوهنوردی استان البرز اشتباه گرفته اند! ایشون نباید امنیت ملی کشور را برای مسایل انتخاباتی به بازی بگیرند! من برای اولین بار با آقای توکلی موافقم! به نظرم باید وزیر اطلاعات به مجلس احضار بشه و پاسخگو باشه! (1280897) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۳:۱۶
نه دوست عزیز نمیتونه . (1280903) (alef-13)
 
پسر دایی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۰:۴۷:۱۶
حق نداره چون که :
1.رهبر انقلاب از تفرقه پرهیز کردن ...
2.مدرکی رو نکرده و حرفاش جنبه تهمت داره ...
3.طبق سخنان جناب توکلی در وطایفش تعریف نشده ... (1281194) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۷:۲۸:۱۲
به این روش در دنیا میگویند سیگنالینگ، یعنی یک سخنرانی عمومی مختصر برای کسی یا گروهی خاص که باید به آن گوش بدهد. در همه جای دنیا رایج است. تفرقه هم ایجاد نمیکند، چون آن کسی که باید آن را شنیده است. (1282181) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۴۴:۰۷
اگر وزیرند باید بدانند جایی به نام قوه قضاییه و دادگاه وجود دارد برای اثبات جرم یا تخلف. (1281361) (alef-7)
 
علي
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۲:۴۳:۱۷
بنده خدا اقاي مصلحي با اعلام اين موضع خود زني كرد (1281528) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۰۳:۵۶
بزرگوار این هم حق وزیر اطلاعات هست و هم حق مردم . اما نه پس از 4 سال 40 روز مانده به انتخابات . وزیری که 3 ماه دیگه بیشتر وزیر نیست . (1281595) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۱۶:۰۵
ماهم دلمون میخواد پرده برداشته بشه . ولی چرا فقط یک طرف تنهایی قاضی رفته وقفل بر دهان متهم زده اند .
خوشم اومد از مهندس سعیدی کیا که لااقل گفت راستی ها هم اشتباه کرده بودن (1281819) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۱:۴۷:۴۱
اگر مدیریتی بود همان زمان انجام می داد تا اینهمه هزینه از این مزدم بیچاره نشود و کشور هم اینهمه دچار بحران نمی گردید ،؛قدری از دزدی و رانت و عدالت هم بگوئید تا چاشنی ان شود (1282028) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۶:۵۸:۰۶
خوب همون موقع می گفت. چرا چهار سال صبر کرده، دم انتخابات یادش اومده؟ (1282153) (alef-10)
 
dovoud
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۲۸:۰۶
آقای توکلی در مملکت ما متاسفانه هیچ کس سر جا خودش نیست و به خاطر همین مسئله اظهار نظرها همواره به خطا می رود و گاه زیانهای بسیاری به کشور وارد می کند (1280643) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۷:۱۵:۵۵
حتما خودش میدونه که این حرفها هاشمی رو محبوب میکنه (1282171) (alef-10)
 
مرزنشین
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۳۲:۵۹
لطفا کسی حرفی از فتنه 88 رو نزنه به تریج قبای آقایان بر می خوره.متاسفانه برخی خود را به خواب زدهاند و همه چی رو فراموش کردن (1280657) (alef-13)
 
France
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۵۳:۲۳
فتنه شده نون آب واسه تو وامثال تو (1281066) (alef-7)
 
سيد ميثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۰۰:۴۲
باز دوباره نزديك انتخابات شديم و همه كس در مورد اظهارنظر مي كنن.
اين يكي وزير اطلاعاته اين همه مدت و در مورد مسائل حاد و مشكلات مردم حرفي نداشت اما حالا شروع كرده به حرف زدن در مورد اشخاص و...
راستي وزير محترم نظرت در مورد عملكرد دو رو بري هاي احمدي نژاد و خود احمدي نژاد چيه؟ مي دوني كه شايعات زياده در موردشون از فساد سياسي و اخلاقي بگير تا اقتصادي و حلقه انحرافي و...
در اين مورد حرفي نداري بزني؟ (1280914) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۵۹:۵۶
یعنی شما هم معتقدید دانستن حق مردمه،اما هروقت لازم باشه. (1281084) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۲:۲۵
در این مملکت هر کس یک حرفی بزند به یک عده بر می خورد و یک عده از آن تمجید می کنند.

حقیقت را باید همیشه گفت اگر چه تلخ باشد. (1280321) (alef-6)
 
فقیر
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۲۰:۱۷
این که گفتی، یعنی چه؟ بلاخره گفته های مصلحی حقیقته یا دروغ یا تهمت؟ (1280620) (alef-13)
 
محمد بیرجند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۱۸:۱۶
به نظرشما همه جق دارند حقیقت تلخ را بگویند یا فقط بعضی ها ؟ (1281829) (alef-10)
 
فضول
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۱۸:۵۷
از حقیقت نباید سوء استفاده کرد! اگه به موقع و با مدرک بود قابل تقدیر بود ولی نه بعد از اینکه امکان آقای هاشمی مشخص شد! خدا یا به آفایان تقوا و به ما ارزانی عطا فرما. (1281833) (alef-10)
 
حسسسسسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۷:۵۱:۵۷
ولي همه حقيقتهاي تلخ نه !!! (1282211) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۳:۰۰
مگر این حرفها در شان مردم ایران است اصلا" که همه خود را همه چیز دان بدانند و مردم را یک مشت نادان حساب کنند؟! (1280323) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۵:۴۵
آقای توکلی:

اگر وزیر اطلاعات نتواند حقایق را بازگو کند و نسبت به امری هشدار دهد، پس چه کسی باید این کار را بکند؟ (1280336) (alef-6)
 
United States
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۵:۴۵
برادر من این حقیقت ها شب انتخابات باید گفته شوند؟
توکلی هم که گفت با ماده 2 قانون واجامغایر است.یعنی کارش خلاف قانون بوده
ما هم مشکلی نداریم کلیه پروندههای واجا شفاف در اینترنت منتشر شود .منتها برای همه افراد. (1280533) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۷:۲۸
وقتی شب انتخابات ،یک عده مثل هاشمی طلبکار همه می شن نباید گفت صداقتشون تا چه حد مورد تردیده؟! (1280876) (alef-13)
 
Czech Republic
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۴۹:۴۵
جالب احمدی نژاد ها فقط دم انتخابات زبان به افشا گری باز می کنند ! (1281049) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۰۲:۵۳
فكر كنم نفر بعدى كه به او تهمت بزنند اقاى دكتر توكلى است اقا ى دكتر نامت در تاريخ ميماند با انكه همه ميدانند شما به اقاى هاشمى نقد و انتقاد داشته ايد اما شرافت را زير پا نگذاشته ايد. شير مادرتان حلال و روزى حلال پدرت داده است . (1281592) (alef-13)
 
عمار
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۲:۴۵
مردم مگر مسخره اند؟
خوب هرکس مشکل دارد یا ندارد این یک راهی دارد یک دادگاهی دارد.همه همدیگر را متهم به فساد وجنایت می کنند معلوم هم نیست که راست می گوید که دروغ!
این چه وضع پاسداری از حرمت وآبروی افراد است، واقعا که آدم برای خودش امنیت قائل نیست گنده ها این طور شکم همدیگه رو پاره میکنن وای به حال ما بی کس ها! (1280564) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۸:۳۰
پس کی باید گفت؟ طرف می خواهد کاندید ریاست جمهوری شود! (1280909) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۹:۳۷
آقای وزیر چرا دست های پشت پرده فتنه سقوط ریال(پول ملی ) درمقابل دلار را افشا نمیکنه .وچرا فتنه تورم کمرشکن را بیان نمی کنه !! آیا اینها نظام را درخطر قرارنداده؟ (1280591) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۹:۲۲
فتنه سیاسی با فتنه اقتصادی فرق دارد. (1280910) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۰۷:۳۱
فتنه ، فتنه است ! اتفاقا از اقتصاد است كه پدر سياست در خواهد امد
امير المومننين فرمودند :
لا معاش له لا معاد له (1281601) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۳۴:۳۹
صحت و سقم حقیقت را مردم قضاوت می کنند. نه یک نفر. چون مسئله شخصی نیست. (1280663) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۰۰:۱۷
ایشان وزیر اطلاعات هستند و اخبار و اطلاعات اشراف دارند. (1280913) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۰۴:۴۶
زسمی را که آقای احمدی نژاد پایه گذارش بود دیگران حتی مخالفانش هم خوب ادامه اش می دهند موضع بر سر اینکه ممکن است هاشمی نوعی دخالت داشته باشد نیست بلکه کیفیت آن دخالت میزان آن . و همچنین اینکه آیا دخالت مزبور چقدر به ضرر مردم یا کشور بود بحث هایی است که در یک دادگاه بیطرف مطرح و رسیدگی بشود نه در بحبوحه ی انتخابات آنهم در این هیر و ویر که اقتصاد و..کشور به نفس نفس افتاده است بهتر بود جناب مصلحی مدارک خودرا به دادگاه صالحه تسلیم میکردند و البته خیلی زود تر از اینها (1280771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۰۹:۱۰
اگر به حرفهاى ايت الله هاشمى همان زمان گوش فرا ميدادند اين وضع وخيم امروز وجود نداشت و يا شايد بسيارى مشكلات هم حل شده بود . (1281607) (alef-13)
 
یکنفر از مردم
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۲۶:۱۳
در دادگاه هم برای پاسداری از آبروی افراد ، انتشار مشخصات متهم تا قطعیت حکم، جرم است. در این مورد چی؟ تا کی یک بام و دو هوا؟ (1281857) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۷:۳۵:۲۳
نه بعد از 4 سال و به امیال سیاسی
مجلس باید جلوی این فساد گفتاری را شدیدا" بگیرد (1282190) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۷:۰۳
نیازی به هشدار وزیر اطلاعات نبود. مردم همه را خوب می شناسند. (1280345) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۸:۴۲
مطمئن باشید شورای نگهبان بر اساس وظایف قانونی خودش عمل خواهد کرد. (1280351) (alef-6)
 
FARHAD
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۱۰:۰۸
وزارت اطلاعات مي بايستي چشم نظام باشد و بزرگترين ضربه به اين تشكيلات اين است كه وارد مناقشات جناحي شود. (1280358) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۱۰:۳۶
آفرين بر توكلى با اينكه با خيلى از خطوط و افكارت هماهنگ نيستم ولى به عنوان يك شخصيت سياسى با جسارت خيلى برات احترام قائل هستم. (1280362) (alef-6)
 
دانشجو
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۱۵:۱۸
چه خوب که وزیر محترم اطلاعات حقایق رو بگن و همه بدونند که چه اتفاقی افتاده و کیا پشت سر فتنه بودند وگرنه بعضی ها بدون اینکه حواسشون باشه به سران فتنه رای میدن. (1280385) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۴۰:۱۳
مطمئنید همه ی حقیقت گفته می شود و مثلا یه جاهایی یک کمیش گفته نمی شود! (1280685) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۳:۲۹
وزیر اطلاعات بگن به کی رای ندید تا ما تکلیفمون رو بدونیم به کی رای بدیم ! (1280867) (alef-13)
 
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۰۱:۳۵
میشه بگی دانشجوی کدوم دانشگاهی و چه رشته آفای دانشجو (1281780) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۰:۵۷
هاشمی: من اهل ناز کردن نيستم.اگر احساس کنم که مي توانم کشور را از

اين شرايط دشوار نجات دهم مي آيم. اين تکليف همه است.هر کسي آبرويي دارد

و تواني بايد بيايد. (1280405) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۲:۳۶
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جلسه این نهاد در سال جدید بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان رهبری تأکید کرد. (1280410) (alef-6)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۶:۱۱
دلم داره آتيش ميگيره از اين رفتارها ، درد دل منو لطفا پخش کنيد:
از اينگونه رفتارها که بجاي من که خودم اهل جستجو و انديشه هستم ، تصميم ميگيرند متنفرم .
به امثال اين آقا ميگوم که قبل از وزارتشان ، در کسوت روحانيت هستند ، اگر مدرکي دال بر خيانت هر کس - از صدر تا ذيل- داريد ، لطفا منتشر کنيد و تصميم گيري در مورد خيانت طرف را به عهده ما مردم بگذاريد. اين در صورتي است که معتقد باشيد ملت خود داراي شعور هستند و اگر نه هم که هيچ.... (1280429) (alef-6)
 
عمار
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۶:۳۲
واقعا سند دارند؟! نه برادر من!
بجای سند تمایلات جناحی دارند (1280579) (alef-13)
 
عمار
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۱:۳۹
چند غیرتمند برای اعتراض به عدم حفظ آبرو و حیثیت مسلمانان پیدا می شود؟ فقط مطهری و توکلی باید در مقابل لگد مال شدن احترام ملت و کسانی که برای آن ها محترم اند سخن بگویند وفحش بشنوند؟! (1280598) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۰۱:۳۶
اینها که اصلا اعتقادی به شعور مردم ندارند (1280755) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۰:۰۷
آقای مصلحی:

اگر آقای هاشمی فتنه گر بودند به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت در مقامشان ابقا نمی شدند. (1280435) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۳:۳۱
ممکن است بعضی از فرزندان آقای هاشمی در جریان فتنه 88 نقشی داشته باشند ، اما خود ایشان از این اتهام بری هستند. (1280444) (alef-6)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۴:۱۷
فتنه گر نبودن فرزندان اقای رفسنجانی بصیرت داشتند و دلسوز مملکت بودن ولی بعضی ها که صدا و سیما و بیت المال و قدرت دستشون هست حقایق را ورانه نشان دادن (1280569) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۴:۲۲
وزیر اطلاعات می تواند فقط محرمانه و آنهم در پاسخ استعلام مراجع قانونی اظهار نظر نماید نه در قواره تمام قد نظام خود را مالک مطلق اما یک رقیب سیاسی کوچولو جلوه دهد . (1280451) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۴:۵۲
آقای مصلحی سخنگوی کیست ؟ آیا وزیر احمدی نژاد است یانه پس چرا با حرف هایی زاییده تخیلات کیهانی است دنبال خراب کردن دیگران و بی احترامی به شعور و درک مردم میکند. 8سال احمدی نژاد یکتنه کشور رو به اینجا رسوند و شما می خواهید ادامه دهنده همان راه باشید اما اینطور نمی شود. (1280455) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۵:۰۹
خوب است توجه شود که دکتر ولایتی نیز از عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در فتنه انتقاد شدشدیدی کرده است و احتمالا این بار به نفع ایشان کنار نخواهد رفت. (1280457) (alef-6)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۱:۵۶
امروز تکذیب کرده (1280902) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۵:۳۲
مصلحي بدان و آگاه باش كه وزير اطلاعات مهمترين افتخاري كه مي تواند كسب كند اين است كه حافظ حقوق ملي و مدني ايرانيان باشد و بزرگترين آفت براي ايشان افتادن در ورطه هولناك جناح بازي است كه توفيق خدمت كه از وزير مي گيرد هيچ بلكه وي را ملعبه دست فرصت طلبها مي كند.
مقام مانند تغيير آب و هوا در پاييز است زود مي گذرد ؛ بپاييم پشيمان نشويم! (1280461) (alef-6)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۵:۵۵
جناب آقاي مصلحي بهتر نبود اول تكليف آقاي مهدي هاشمي را روشن ميكرديد بعد سراغ پدر ايشان ميرفتيد ؟ اين همه جاروجنجال كه مهدي هاشمي از خط دهندگان و مجري اصلي فتنه است چه شد ؟ (1280463) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۶:۱۵
صرف نظر از جملات معترضه آقای توکلی! باید از ایشان تشکر کرد که به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کرده و حقا" به وزیر اطلاعات تذکر داده اند؟؟ بنده قبلا" هم از اقای توکلی که سابقه مبارزاتی خوبی داشته و در سن 26 سالگی نماینده و در سن حدودا" 28 سالگی وزیر بوده ، عرض کرده ام ؛انتظار هست هرجا امر خلاف قانون و اخلاقی بیابد بی ملاحظه متذکر شود؟ اینها وظیفه بدیهی هر انسان و به ویژه نمایندگان مردم است ؟ والا بنده هیچوقت طرفدار آقای هاشمی نبوده ام ؟ اما چه هاشمی چه هرکس مورد ظلم و اهانت واقع شود حمایت از وی را لازم میدانم ؟ از همینجا با تمام وجود به آقای علی مطهری عزیز و با شرف و شچاع تمام قد احترام میگذارم ! (1280466) (alef-6)
 
جمال
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۶:۴۰
لطفا اسناد خیانت خاتمی و هاشمی و سند پول گرفتن ایشان از عربستان را چاپ کنید تا من به شخصه توبه کنم و اندوخته ای!برای خود جمع کنم! (1280467) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۷:۱۴
سخنان مصلحی در شان وزیر اطلاعات نبود یعنی چی؟
بکشید ایشونو به مجلس ، ازش توضیح بخواهید................. (1280468) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۷:۴۸
با سلام به جناب دکترتوکلی
در تایید نظر شما درست نیست که اینطور بی مهابا با آبروی افراد بازی شود اینکه یک روز کسی را فتنه گر خوانده وفردا دیگری را بدون هیچ حکم شرعی وقانونی مفسدفی الارض بنامیم عاقبت خوشی ندارد باید سعی کنیم در این شرایط التهابات راکم کنیم نه اینکه خود به آن دامن بزنیم . (1280472) (alef-6)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۱۴:۴۵
بخا اينها دارند دل رهبر را خون ميكنند ايشان فرياد ميزند همدلى و رفاقت و درستى اين وزير چه ميگويد مجلس چرا ساكت هستيد شما نمايندگان باز هم قرار است انتخاب شويد !! درست عمل كنيد ! يك جو غيرت مطهرى و توكلى را اگر داشتيد خوب بود !! ساكتين شماها هستيد . (1281621) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۳۸:۰۶
یک اشتباه آقای مصلحی این است که می پندارند عقبه اجتماعی دارند و با این حرفها که معلوم نیست چقدر پایه و اساس دارد مثلا به آیت الله هاشمی ضربه ای بزنند و جالب اینکه مردم و حتی همان هایی که پای صحبتهای آقای مصلحی بودند هم در دلشان به این جملات و تندی که با آب تاب بیان شده به دید دیگر دیده اند.
مگر می شود کسی عامل فتنه در کشور باشد و رهبر معظم انقلاب نداند و به ایشان حکم دهند که مصلحت نظام را تشخیص دهند. (1280473) (alef-13)
 
حزب ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۴:۰۳
سلام, فکر می کنم که آقای مصلحی نظرات شخصی خود را اظهار داشته , از آقای مصلحی بعید به نظر می رسه که اینگونه بر علیه شخصیت بزرگی همانند آقای هاشمی اظهار نظر نماید!؟ اگر نظیر آقای هاشمی در این مملکت که شرایط ویژه کشور را بتواند مدیریت کند پیدا کردید, بگید تا از آن حمایت کنیم! (1280528) (alef-13)
 
وحید
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۴:۳۴
با سلام خدمت دکتر توکلی
آقای توکلی تشکر و ارادت ما خدمت حضرت عالی بی پایان است ، ممنون از اینکه به این آقایان گوشزد می کنید که مسلمانیم و یک مسلمان نباید به کسی تهمت بزند ، آقای مصلحی مواظب باشید !! چطور جواب سید محمد خاتمی و ... را در آن دنیا خواهید داد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1280530) (alef-13)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۶:۰۳
چندروزقبل یادآورشدم که ؛ اگراحمدی نژادگزینه دولت راتاروزآخرمخفی نگهداشته بخاطرعجیب بودن وغیرقابل پیش بینی بودن فوق العاده آنست! احتمالی هست که میگویداگرنامزدموردنظردولت شخص آقای مصلحی بودچندان تعجب نکنید! که البته این آخری(تعجب نکردن)ممکن نیست! البته احتمالااحمدی نژادهنوزنتوانسته وزیر جنجالیش راقانع کند،یاوزیردرحال نفکر است! امابااعلام آمادگی مصلحی "رئیس جمهور"خواهدگفت؛دولت جهت عرض "ارادت همیشگی" به رهبری و ملت وعذرخواهی ازهردو بخاطرمسائل مربوط به "عزل وزیر"وهمچنین پی بردن به توانائیهای زائد الوصف ایشان درمدت پس از "إبقای" وزیر درسمت وزارت اطلاعات، این گزینه رابرای ادامه راه عدالت گستری دولت به پیشگاه ملت تقدیم میدارد، تا ملت درباره آن تصمیم بگیرد! بازی که درصورت عدم رأی آوری مصلحی به نفع برکنارکننده آن دردوسال قبل ودرصورت رأی آوری بازهم به نفع آنهابااعلام پیروزی کاندیدای موردنظرشان رقم خواهدخورد. دراین راستا ازاینگونه اظهارات و شدیداللحن تر وصریح اللهجه ترش را درایام آتی شاهدخواهیم بود. روزهای آتی شاهدماجرا را با پای خود به صدراخبارخواهد آورد (1280535) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۹:۳۵
این بار حرف حق زدید آقای دکتـر، هر چند در مورد موسویِ عزیز ما بارها ناحق گفته اید. سپاسگذارم (1280551) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۴۶:۴۶
دلم تنگ حرف حق و آدم حق است (1281373) (alef-7)
 
آرمان
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۵:۴۳
ظاهرا آقای مصلحی فرامش کرده اند که مقام معظم رهیری یعد از وقایع 88 مجددا ریاست آیت الله رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید نموده اند. (1280607) (alef-13)
 
دانشجوی سابق
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۳۶:۱۳
چرا آن موقع سکوت کردید؟ آیا آن سکوت در صورت درست بودن ادعایتان، خیانت نیست؟ (1281876) (alef-10)
 
جلال
Sweden
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۶:۵۶
چطر وقتی به رییس جمهور مملکت میگن بنی صدر بهش میگن منحرف اقای توکلی و دوستاشون همچین اظهار نظری نمیکنن.امیدوارم انقدر جنبه داشته باشین که نظرات ما رو هم نشون بدین (1280611) (alef-13)
 
هميشه پاي يك احمدي نژاد در ميان است
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۹:۰۳
"متاسفانه عملکرد نادرست و زیان‌بار آقای احمدی نژاد به خصوص در طول سال های اخیر ......"
آخه چه ربطي به احمدي نژاد داره؟ يه نفر ديگه درباره يه نفر ديگه حرف زده بعد تقصير احمدي نژاده؟!!
متاسفانه اخيرا دوستان انصاف رو در برخورد با احمدي نژاد كنار گذاشتن (1280615) (alef-13)
 
منصور
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۲۰:۵۲
بإسلام تذكر بحق وبجا و مستند به قانون جز از فرد متكي به دين و تابع عملي به ايمه معصومين ع و پيرو عملي ولايت با تكيه بر جايگاه نمايندگي در اداي حق امانت داري ارا مردم شهيد داده همچون توكلي انتظار دلبستگان نظام است و يقينا اين بيان ارزشمند انهم تذكر بحق يقينا گذشته پاك و حال متوصل به تقوا در كقتال و اعمال و اينده اي واقعبينانه را حايت دارد خدا اين سرمايه ملي ( توكلي ) را براي اسلا م نگهدارد   (1280622) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۲۰:۵۳
سخنان شریعتمداری چطور ؟

مصاحبه سیدمحمد خامنه ای چطور ؟

سخن امام را در مورد فوق الذکر به یاد می اورید یا فراموش کرده اید که عمل وی را از اسرائیل بدتر داستند؟

سخنان اینگونه که بسیار این روزها شنیده می شود و همه انها که توصیه به مر قانون می کردند محکم حامی اینها هستند همه خلاف قانون شرع عرف و اخلاق است .

همین جو نابسامان اخلاقی بین مقامات ارشد حکومت نشاندهنده منحرف شدن نظام و سلطه نامحرمان بی اخلاق است .

هاشمی و خاتمی باید هر دو بیایند تا رد صلاحیت شوند و این نوچه ها فحاشی کنند و اندرون تیره و نیت های یلیدشان ظاهر شود تا هر که نفهمیده بفهمد.

انقدر که این هتاکی ها و عملکرد شورای نگهبان قانون و شرع !! مهم است تا اینده انعکاس درون تیم قدرت باشند و مردم اگاهتر شوند ییروزی هاشمی و خاتمی مهم نیست.

باید بیایند تا جامعه در این نقطه عطف بصیرتی واقعی ییدا کند تا فرداها نتوانند فضیحت را رنگ بصیرت بزنند. (1280623) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۲۰:۳۳
اقاى هاشمى و اقاى خاتمى خواهش ميكنيم بياييد كانديد شويد تا ملت ببيند با شما چه خواهد شد ! ! و اين بهترين درس به مردم خواهد بود و خيلى چيزها و نقشه ها و پليدى ها رو خواهد شد . (1281641) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۲۲:۳۷
آقای توکلی همه شماها چه بپذیرید و چه نپذیرید در برآوردن این اشخاص که قدرت تشخیص اینکه «هر سخن جایی هر نکته مکانی دارد » را نمی فهمند شریکید من یقین دارم هستی به این شگفتی بی حساب و کتاب نیست بنابراین ما به امید برآمدن آنروز صبوری می کنیم (1280630) (alef-13)
 
صدر الملك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۴۲:۰۵
جناب اقاى دكتر توكلى شايد خيلى ها يادشان نباشد كه شما در دور دوم رياست جمهورى اقاى هاشمى رقيب انتخاباتى با ايشان بوديد و در شرايط انروزها راى نسبتا خوبى هم اورديد اما هرگز از زبان شما بى احترامى به ايشان هتك حرمت ايشان و خداى ناكرده تهمت و بهتان نشنيديم و نديديم ، شما انسانى شجاع و متين و مقبول بوده و هستيد ،، سخنرانى ها ى شما در مجلس نشانگر حق گرايى شما است و با انكه همه ميدانند كه شما از منتقدان دوران رياست جمهورى ايشان بوديد اما انقدر بزرگ منش هستيد كه در سايت الف همه نظرات مخالف و موافق منتشر ميگردد ،، ايكاش مثل شما در اين كشور و بخصوص در مجلس بيشتر بود من معتقدم شما يك اصولگراى حق طلب و اصلاح گرا هستيد به شما بخاطر دل شير و منطقى تان تبريك ميگويم و انشاالله خداوند حافظتان باشد .
ضمنا به وزير محترم اطلاعات و سايرين عرض مينمايم كه جامعه را مبهوت و كسل نكنيد اگر به اقاى هاشمى مان نتوانيم اعتماد كنيم پس به كى اعتماد كنيم شما مرد خوبى بنظر مى اييد اما نبايد خود شما در ريل فتنه و انحراف بيفتيد !!
مگر غرب و دشمنان و اسراييل و امريكا چه ميخواهند !!؟؟
ميخواهند كه هاشمى خراب شود ، شما تخريب شويد ،. ديگران هتك هرمت شوند !!؟؟
چه چيز به اين مملكت صدمه ميزند ؟؟ هيچ چيز مگر خودتان !! خودمسئولين !! سياست شياطين
اختلاف انداختن !! نفاق انداختن !! دشمنى ايجاد كردن !! و اتش بپا كردن بوسيله خود مسئولين است !! پس بصيرتى كه رهبرى ميفرمايند كجاست ؟؟ حماسه اى كه قرار است ايجاد شود كجاست ؟؟ ايا اينطورى ؟!!!!!!!!!!! تاسف بار است (1280692) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۴۲:۲۴
سخن ایشون برای کشیدن ترمز این دوستانه و هشدار که اگر بنا باشد اسناد مطرح گردد و به دادگاه بروند، بعید است حکم معاند با نظام و مفسد فی الارض اعدام نباشد. پس سر خود را مثل کبک در برف نکنید و هشدار ایشان رو که قطعا بدونید از طرف نظام به این اقایان هست جدی بگیرید که فردا بتوانند به حیات رو به ممات سیاسیشان ادامه دهند (1280694) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۸:۵۲
آقای توکلی نشان داده که همیشه عقلانی و اخلاقی عمل می کند. به سهم خودم از آقای توکلی تشکر می کنم. (1280881) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۵۲:۰۲
من به عنوان یک جوان که در سالهای اول انقلاب متولد شدم سوالهایی ذهنم رو مشغول کرده .
اولین رییس جمهور که خائن بود .
موسوی که 8سال نخست وزیر بود فتنه شد
رفسنجانی که 8سال رییس جمهور بود شده ستون خیمه فتنه
احمدی نژاد هم که بعد 8سال شده جریان انحرافی
من نفهمیدم کی خوبه کی بده؟ (1280721) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۵۶:۳۲
من نزدیک به 30 ساله با مواضع سیاسی آقای توکلی آشنایی دارد از زمانی که ایشان نماینده و وزیر بود تا در روزنامه رسالت وسپس در روزنامه فردا و مدتی هم هست که سایت الف را راه انداخته همیشه تلاش میکنه موضع گیریهایی که می کند عادلانه باشد فقط من انتقادی که دارم زمانی که آقای قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری شده بود و آن همه هزینه هنگفت و ریخت پاش را انجام داد ایشان هیچ گونه واکنشی نشان نداد یا من خبر ندارم زیر ا ما آقای توکلی را بیشتر به حق گویی ایشان می شناسیم و حرف درست را هم باید زد براساس نص روشن قران حالا باید ان فرد حتی پدر و مادرت باشد! (1280740) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۵۷:۱۹
سخنان وزير اطلاعات بر خلاف نظر رهبري در نوروز امسال مبني بر حضور تمامي سلايق در انتخابات است. آيا وزير اطلاعات ولايتمدار است يا خير؟ يا گاهي وقتها كه به نفعش است ولايتمدار است؟! به هر حال حماسه سياسي با حضور تمامي سلايق به خصوص شخصيتهاي مشهور محقق مي شود و بس. (1280743) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۷:۵۹:۲۳
اين آقاي مصلحي آيا خود را قيم مردم مي داند؟! اگر مردم بايد انتخاب كنند و اگر ميزان راي ملت است و اگر مردم به گفته حضرت امام ره ولي نعمت مسوولان هستند پس چرا برخي به خود اجازه مي دهند كساني را جلو جلو بر اساس تفكرات سياسي و جناحي خود تاييد صلاحيت يا رد صلاحيت كنند؟! چرا به خود اجازه مي دهند خود را برتر از مردم بدانند و برايشان تعيين تكليف كنند؟! آيا مردم در نهايت انتخاب كننده هستند يا اين آقايان؟!
مشكل بزرگ كشور ما اين است كه عده اي خود را برتر از ديگران و قيم دانسته و البته نتيجه اقدامات 8 ساله اخيرشان هم براي كشور و نظام و مردم مشخص است! (1280750) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۰۲:۴۸
درود بر توکلی که واقعا در مواقع حساس بدون ترس شان نمایندگی ووظایف خود را انجام میدهد اگر واقعا نمایندگان به منافع ملی وموکلین خود توجه کنند بسیاری از فسادها به ویژه فساد سیاسی در نطفه بی اثر میشود واز تحمیل ها بر ارکان دولت پیشگیری میکند.درود بر حر وهمه آزادگان خدمتگزار انقلاب اسلامی وملت. (1280763) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۰۹:۲۱
فامیلتون (مطهری ) هم همین نظر را داده اند آیا در جلسات خانوادگی هماهنگ می کنید؟؟؟؟؟// (1280791) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۰:۳۲
این درایت و ادبیات سیاسی را از کجا اوردید؟ الف نباید هر کامنتی را منتشر کند .برخی از انها سطحی بسیار پایین دارند . (1280900) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۶:۱۵:۴۵
اينطور إظهار نظرها يا به قول شما كامنتها يعني عدم تحمل نظر مخالف، يعنى سانسور، يعنى فقط نظرات موافق نظر ما را منتشر كنيد!!! (1282135) (alef-10)
 
علی
United States
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۱۳:۳۲
با این سخنان وزیر اطلاعات در هر حالت شان این وزارتخانه رو کم کرد
اگر حرفشان در مورد هاشمی درست باشد ، چرا همچین کسی به ریاست مجمع تشخیص ابقا شده ؟ چرا اطلاعات تا الان به رهبری گزارش نداده !!!
اگر این حرف ها تهمت بوده که واقعا خجالت آوره که رئیس وزارتخانه ای با این اهمیت وارد سیاست بازی شده و مطمئنا در بقیه اظهار نظرهای این وزیر باید شک کرد (1280800) (alef-13)
 
محسن
Sweden
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۰:۲۰
معلوم نیست چطوری کسی که در فتنه نقش داشته،‌ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم هست! (1280826) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۱:۱۴
آقای توکلی همیشه بجا صحبت میکند مخصوصا در جاهایی که دیگران جرئت اعتراض ندارند مانند همین واکنش به وزیر اطلاعات. (1280829) (alef-13)
 
آذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۸:۰۹
اگر به گزارش youtube كه به هنگام انتخابات توجه شود در آن هنگام خبر نگار در موقع راي دادن از خانم هاشمي مي پرسد اگر نتيجه انتخابات ....شود ايشان در جواب مي گويد مردم به خيابانها بريزند. (1280849) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۱۴:۵۲
خب که چی؟؟ (1281282) (alef-7)
 
ش
Russian Federation
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۵۵:۵۵
بنظرم منظورش این بوده به خیابون بریزن مایحتاج زندگیشون بخرن اخه اگه طرف انتخاب شه قحطی میاد دلار میشه 4 هزار تومن و... که البته تمام پیشبینی ها درست از اب درامد (1281760) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۱۵:۴۱
گزارش youtube?! مگه نیویورک تایمزه؟! (1281817) (alef-10)
 
خوش نظر شهرضا
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۱:۰۷
سلام اقای توکلی اقای مصلحی بهتر می دونند کی چی بگند اونا تمام جوانب امر را می سنجند شما به کار خودتان برسید وزارت اطلاعات جز پاکترین وزارت خانه ها و دارای نیروهای مخلص که برا امنیت مازحمت می کشند هستایشون فقط گرا دادند شما بعضی مواقع از حقیقت فرارید (1280861) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۶:۰۶
حاج احمد آقا. چه عجب، بابا يكم هم اينطرفي گفتيد.!!!!!!!!!!!!!!!!!البته خيلي وقته شان ها جابجا شده. برادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!كجاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1280872) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۸:۳۱
توکلی و مطهری و ولایتی امروز هر سه از وزیر اطلاعات انتقاد کردند....

از این سه نفر متشکرم که اخلاق رو به انتخابات ترجیح ندادند. ... ممنون.. (1280878) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۲۹:۱۲
انشاالله كانديد ميشود و با حمايت رهبرى دوران اوائل انقلاب كه همه درستكار بودند و همه منسجم بودند و همه بفكر ملت و نه پست و مقام بودند را زنده ميكنند .
من با خيال راحت به اقاى هاشمى راى ميدهم . (1281678) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۴۳:۴۱
جناب توکلی
مردم فتنه گر وانقلابی بودن افراد را بهتر از شماها تشخیص میدهند تقصیر شماها وهاشمی ها هم اگراز احمدی نزاد بیشتر نباشد کمتر هم نیست
بی انصافی ها وغرضورزی های امثال جنابعالی بر مردم فهیم ایران پوشیده نیست خوب است بدانید ملت مسائل را خوب تحلیل میکنن اون چیزی که از گفتمان انقلاب و رهبری فهمیده ایم با مسلک و اخلاق شما ها خیلی فاصله دارد (1280888) (alef-13)
 
ps
United States
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۸:۲۷
دقیقانمیدانم چه تاریخی؟اماحدودااواخردوره آقای هاشمی یااوایل دوره آقای خاتمی بود. آقایان توکلی وباقریان مناظره ای داشتنددرموردشیوه رفتارکارکنان دولت.آقای توکلی منتقدبودندوازعدم صداقت وپاسخگونبودن کارمندان دولتی به مردم داشتند سخن میگفتندکه آقای باقریان پرید توی دلشان که چرا به هزاران کارمنددولت توهین مینمایید؟درآنزمان آقای توکلی نتوانستند پاسخی بدهندوسکوت کردند درحالیکه حرفشان درست بودولی تندروانه بزبان آوردندواگراین بحث ادامه میافت ومساله با مثالهای ملموس شکافته میشد شایدامروز شاهدفسادهای ملیاردی در درون این سیستم نبودیم . جناب توکلی اگرروزی شمارابه سکوت واداشتند شمادیگرانرا به سکوت وادارنکنید. (1280908) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۰۴:۴۶
كاش اقاي مصلحي به جاي اين اظهارات تفرقه افكنانه ، با علميات اطلاعاتي كاري ميكردند كه عاملان تخريب قبور مطهر حجر بن عدي و جعفر طيار شناسايي و به اشد مجازات برسانند. خون شيعه به جوش امده. ايشان كه روحاني هستند بايد دلشان به حال دين و اسلام بسوزد و نه پست و مقام و دولت متبوعشان. همه بايد وحدت داشته باشيم چيزي كه مقام معظم رهبري ميخواهند (1280921) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۱۴:۰۶
آقای توکلی شما نماینده ملت هستید یا ...؟
آدم زنده که وکیل و وصی نمی خواد. (1280944) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۱۹:۲۰
خام نشید وظیفه دستگاه اطلاعات کشور است که ملت را از یکه فتنه دیگر آگاه نماید باید از آقای مصلحی قدر دانی گردد. (1280953) (alef-7)
 
جلیل
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۱۹:۳۳:۲۲
آقای رفسنجانی خودش زبان داره ومی تونه از خودش دفاع کنه به جای این کارها لطفا به وضعیت مردم برسید آقای توکلی (1280998) (alef-7)
 
هستی
Netherlands
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۰:۱۵:۱۴
حالا استیضاحش میکنید یا نه؟! (1281125) (alef-7)
 
کاظمی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۵۰:۲۳
درود بر اقای توکلی مرد جسور و با منطق مجلس که حرف دل مردم را می زند. (1281385) (alef-7)
 
منصور
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۵۶:۱۱
تنها کسی که می تواند کشور را از این بحران نجات دهد آقای هاشمی است من امیدوارم بگذارند بیاید (1281401) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۲:۴۹:۱۹
این آقای توکلی ِ آتیش درست کنی که خودش همش ضد فرمایشات رهبری عمل میکنه، موندم با چه رویی باز هم به دیگران هی گیر میده!
میدونم فیلتر میشه. و بیخودی نوشتم (1281544) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۲:۴۹:۳۵
من همیشه میگفتم کیا کیهان میخونن ؟ الان فهمیدم اقای مصلحی هم همش کیهان میخونن. اقای رییس هرروزنامه ای رو که مفتی میدن نخون یه کم واسه فهم نظرات مردم همون اس ام اس هایی رو که به هم میدن رو بخونید یا کافیه تشریف ببری بازار ببینی وقتی یه نفر یه قیمت از فروشنده میپرسه چه لیچاری نثار باعث و بانی وضع موجود میکنه (1281546) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۲۱:۰۹
روی اقای توکلی خیلی زیادشده است (1281644) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۲:۰۰:۴۲
نماینده مردمه اقای محترم.اگه معنی نماینده بودن رو می فهمی پس زیاد حرف نزن چون از حقوق موکلین شون دفاع کردند.بقیه نماینده ها که ساکت هستند واسه خودشیرینی و.... بماند.... (1282056) (alef-10)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۲۳:۴۷
دليل بي توجهي ايشان به ماده 2 قانون تأسيس وزارت اطلاعات شايد اين باشد كه آقاي مصلحي از وزارت استعفا كردند و رييس دولت هم پذيرفت تا اينجاي كار تعهد وزير نسبت به مجلس و رييس دولت ساقط شد و بعد با دستور رهبري در سمتش ابقا شد و هم اكنون ايشان بر اين باور است كه ديگر تعهدي به قانون مصوب مجلس و مجلس و رييس دولت ندارد و مجاز است كه نسبت به قوانين بي توجهي كند! (1281659) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۳۸:۵۵
تا کی باید از هاشمی دفاع کرد
انحراف این آقا مال این سه چهار سال نیست (1281706) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۴۲:۰۵
همش در توهمات در توهم فتنه کشور نابود شد رفت اینها دنبال فتنه 88 هستند دیگه حال ادم از این لغت فتنه به هم می خوره به هر کس میخواند میگن این فتنه گر هست فتنه گر کسی است که کشور نابود شد رفت فقط دنبال تهمت زنی هست و هیچ کاری هم نمیکنه

آب در کوزه و اینها و امثال کیهان گرد جهان می گردند لطفا یک نگاه به اطرافتان بکنید ببینید کی فتنه گر هست فعلا که دیواری کوتاه تر از اصلاحطلبان و .. نیست

یک سوال از این اصولگراها داشتم آیا دوره خاتمی هم انها وقتی می خواستند انتخابات انجام دهند همه اصولگراهارا کافر و فتنه گر نامیدند و هرتهمتی به شماها زدند (1281718) (alef-13)
 
صادقی
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۳:۵۹:۳۷
بعضی از اقایان به جای فراهم کردن زمینه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی، متاسفانه زمینه ساز واز مروجان حماسه تخریب به شخصیت های نظام شده اند. اقایان در این چهار سال چه نتیجه ای بجر فشار اقتصادی به مردم ،وخوش بینی دشمنان قسم خورده این ملت حاصل شده است ، که باز هم ادامه می دهید اقایان محترم از ادبیات ونظرات شما معلوم می شود که اقایان خاتمی وهاشمی از شما که ادعای ولایت مداری می کنید خیلی خیلی بیشتر معتقد به ولایت مطلقه فقیه هستند !چرا به خطرات سهمگین تفرقه در کشورهای اسلامی از جمله سوریه توجه نمی کنید حال بیشتر از گذشته نعمت ولایت فقیه وشخص مقام معظم رهبری را دانستم که خدای ناکرده اگر یک روز در این ممکت رهبری وراهنمای های رهبری عزیز نبود شماها خودتان با دستهای خوتان تمام برکات این نظام مقدس، که با خون شهیدان و رهبری حضرت امام به ما امانت سپرده رابه خاطر بعضی منصب های زود گذر تکه پاره می کردید!در همه حال این فرمایش حضرت امام (ره) را فراموش نکنید که فرمودند ( پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد )بنده به عنوان یک شهر وند واصلاح طلب مطیع رهبری تمام بد اخلاقی های سیاسی علیه تمام مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اهانت وتخریب اقایان خاتمی صبور وهاشمی با بصیرت را محکوم واز فرصت اندک باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری از تمامی ملت بزرگ وحماسه افرین می خواهم با شرکت در انتخابات جواب این بد اخلاقی ها را داده ویک بار دیگر حماسه سیاسی بیافرینید (1281771) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۴۰:۳۰
چرا هرچه افراد رقیب را تخریب می کنید محبوتر میشن (1281883) (alef-10)
 
قلاوند
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۰:۴۳:۲۲
وقتی نظر سنجی ها نشان از محوبیت اشخاصی نزد مردم است اما مسئولین نه تنها به آن اشخاص میدان نمی دهند بلکه به انها تهمت هم بزنند درحفقیقت آن مسئولین خود را درمقابل مردم قرارداده اند اما نمی دانم چرا برخی مسئولین دوست دارند مقابل مردم باشند تا با مردم (1281888) (alef-10)
 
دانشجوی حسابداری تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۱:۰۶:۰۰
آقای دکتر ما بعنوان دوستدارشما ازشما وعقایدشایسته شما حمایت کرده ودوستدار شماییم

به نظرم هاشمی رفسنجانی گزینه خوبی برا ریاست جمهوری نیست چونکه سرمایه داران میشندهمه کاره و باندبازی و...

احمدی نژاد 4 سال اول خوب خوب بود ولی بعدها باتفکرات مشایی عوض شد

ای کاش هرکی میخوادرییس جمهوربشه درداین مردم رو تمام صحنه های انقلاب مرهون فداکاری های این ملت است را بفهمه

به امیدآنروز (1281939) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۱:۵۱:۱۴
نه اینکه الان همه مستضعفین شده اند همه کاره! معلومه داری چی میگی جناب دانشجوی حسابداری که باید از اصول اولیه عدد و رقم اطلاع داشته باشی؟! (1282599) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۰:۵۸
چهار سال اول چه گلی بسر کشور زد جز تحریم شعارهای بیخودی و حیف ومیل بیت المال (1283308) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۳:۲۹:۲۰
استراژی هر دستگاه امنیتی کشور تحلیل داده های اقتصادی- سیاسی- اجتماعی
وفرهنگی است به اضافه ان چه که به امنیت جغرافبایی کشور مربوط است در همین حوزه ها هم کسب اطلاعات از منابع برون مرزی . اگر وزارت اطلاعات را ضابط قوه قضائیه در حوزه اسیب های سیاسی و سایر حوزه های اجتماعی بدانیم
ان چه که مقطعی است ضمن گزارش به مقامات ارشد نظام گزارشات به قوه قضائه
ارسال می شود . نمی توان نسبت به یک شخص اظهار شود که مدارکی دال بر
فرضا ارتکاب جرم سیاسی در دست است اما قوه قضائیه از ان بی خبر باشد
بنابراین قبل از اظهار عمومی یا رسانه ای شدن باید مقام صلاحیتدار را کتبا هرچند محرمانه مستحضر کرد و شیوه اصولی هر دستگاه اجرایی همین است همانگونه که مثلا بازرسی کل کشور عمل کرده است طرح چنین مسائلی بر فرض تخلف یا جرمی واقع شود واگر شخص متخلف یا مجرم باشد که در صدد امحاء ان بر میاید (1282115) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۲:۴۶:۴۴
آقای توکلی با این حرفها اسمتونُ نذارن لیست سیاه مجلس؟ :-D
توی کشور فقط 2تا نماینده دلسوز داریم یکیش آقای توکلیه که واقعا هیچ چیز جز مصالح مردمُ در نظر نداره و دل و جرئتش ستودنیه (1282736) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۳:۱۸:۳۱
تهمت زدن در شان هیچ انسانی نیست. (1282809) (alef-10)
 
رسول مشهدی
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۱:۰۴:۳۸
آقای توکلی ترابخدا دست بردار .وقتی رییس جمهور شان خود رارعایت نمیکند از وزیر اطلاعتش چه انتظاری داری. (1284172) (alef-10)