کد مطلب: 418665
عذرخواهی اپراتور دوم ۲۴ ساعت بعد از قطعی اینترنت موبایل کاربرانش
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۶
بالاخره 24 ساعت پس از قطع و وصل شدن اینترنت موبایل کاربران ایرانسل، این اپراتور از کاربرانش عذرخواهی کرد.
متن عذرخواهی اپراتور دوم به شرح زیر است:
«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل میرساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ١٣٩٥ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانههای اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده میکردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.
این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.
ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی میکند.»
معمولا هنگام رخ دادن وقایع مشابه در کشورهای خارجی، اپراتورها بسته های تشویقی به کاربران خود می دهند اما ظاهرا کاربران ایرانسل باید با وضع موجود بسازند.
کلمات کلیدی : ایرانسل+اینترنت
محمدی
۱۳۹۵-۰۹-۰۸ ۲۲:۲۲:۰۵
با سلام، در زمان قطع شدن اینترنت کار انجام میدادم و هزینه مالی بر من وارد شده است. جالب است عنوان کردند تجربه مناسبی کاربران نداشتند ??? تجربه!!!!! ظاهرا باور شرکت این است همه جهت سرگرمی اینترنت استفاده می کنند. واقعا براشون متاسفم (4038525) (alef-13)