نظر منتشر شده
۱۱۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 376978
حسن عباسی در رابطه با ارتش چه گفت؟/ واکنش ارتشی‌ها: شکایت می‌کنیم
بخش سیاسی الف،‌ ۹ مرداد ۹۵
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسی خواسته است که از ارتش عذر خواهی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حسن عباسی باید هرچه سریعتر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند، در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

امیر سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان در حاشیه عیادت از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد، با انتقاد شدید از سخنان حسن عباسی گفت: «از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده است.»

پوردستان اظهار کرد: «وی (حسن عباسی) بدون شناخت و آگاهی اقدام به بیان سخنانی نسنجیده کرد و باید هرچه زودتر از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم ملت ایران عذرخواهی کند، در غیر این صورت موضوع به طور جدی‌تر پیگیری می‌شود و منتظر واکنش مراجع قضائی در این ارتباط خواهیم بود.»

وی ادامه داد: گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمان ها و نیروها بیان شده است.

پوردستان اظهار کرد: مجموعه نیروی زمینی در خصوص پاسداری از مرزها، نیروهای انسانی را با چینش منظمی در لایه های مختلف در سرحدات مستقر کرده است.

او افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر سامانه های به روز تصویری و نیز پهپادها به کار گرفته شده اند که با این وسیله تهدیدها در عمق خاک مقابل شناسایی شده و متناسب با تهدید، ظرفیت های دفاعی لازم در داخل ایجاد می شود و این امر باعث شده است مرزهای جمهوری اسلامی از امن ترین مرزهای منطقه باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ چهار رزمایش بزرگ و ۲۰ رزمایش تخصصی برنامه ریزی شده بود که تا کنون یک رزمایش عمده و چهار رزمایش تخصصی عملیاتی شده است.

چندی پیش ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که در سخنانی عجب گفته بود "اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد."

به گفته عباسی ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می خواهد.

عباسی این سخنان را در حالی بیان کرد که از سپاه پاسداران و بسیج تجلیل کرد.

بخش‌هایی از صحبت‌های حسن عباسی درباره ارتش که جنجالی شد.

تماشا
cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/5/7/4909852_786.mp4
 
کلمات کلیدی : حسن عباسی+ارتش
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۲۶:۰۱
بیچاره ارتشی هایی که با انقلاب همراهی کردند
این دستمزد آنهاست جناب عباسی؟ (3854798) (alef-13)
 
میلاد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۲:۱۲
با سلام و درود به ارتشی های غیور و امیر پوردستان عزیز
من چیزی که از کلیپ ضمیمه این مطلب از صحبت های آقای عباسی دستگیرم شد این بود که دشمن میخواست سپاه مانند ارتش باشد و آن بخشی از وظایف سپاه که در حیطه ارتش نمی باشد انجام نشود. که تناقضی با واقعیت ندارد. اما به نظرم نحوه ی بیان ایشان چندان مناسب نبود که موجب کدورت و سو تفاهم شده است.
همه ما ایرانی ها به ارتش کشورمان افتخار میکنیم و جز مردی و مردانگی و غیرت و وظیفه شناسی چیزی از آن ندیده ایم.
بنده از ارتش کشورمان به اندازه مقدار ناقابل یک فرد تقاضا دارم که از شکایت و بزرگ کردن این ماجرا چشم پوشی کنند.
جناب عباسی هم تا کنون بیانات خوبی داشته اند و باید ایشان را ببخشید اگر در بیان موضوع خود دچار خطا در بکار بردن جملات و رساندن منظور خود داشته اند. (3855391) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۳:۳۹:۵۵
سلام به نظر من مصداق ارتش کشور ما نبوده (3856260) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۷:۵۳:۳۲
کینه پایان ناپذیر جریان‌های سیاسی ورشکسته داخلی و خارجی از روشنگری‌های شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی در سالیان گذشته موجب گردیده که این جریانات هربار با هدف تخریب این شخصیت ها با تمسک به تحریف و دروغ پردازی به موج های خبری را راه بی اندازند.

یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است. با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به موارد متعددی از خبرسازی های دروغ علیه ایشان با بهانه هایی همچون توهین به مراجع و علما، توهین به اهل بیت سیدالشهداء و ... را مشاهده کنید.



شگرد و مدل تخریب در این موارد اکثرا از طریق تقطیع سخنان چند سال گذشته با هدف القاء پیامی انحرافی از سخنان حسن عباسی می باشد که تا کنون از طریق این روش موج های تخریبی بسیاری علیه ایشان به راه افتاده است.

در تازه ترین نمونه این بی اخلاقی آشکار، شاهد انتشار سخنان تقطیع شده حسن عباسی در جلسات درون مجموعه ای کلبه کرامت در سال 89 هستیم که سازندگان سناریوی جدید علیه استاد حسن عباسی با بریدن ابتدا و انتهای سخنان بیان شده در جلسه مذکور فای صوتی را به نحوی منتشر نمودند که القاءکننده توهین حسن عباسی به ارتش پرافتخار کشور می باشد.

در بین بین برخی از چهره های نظامی کشور بی اطلاع از اصل موضوع در بازی سیاسی مذکور قرار گرفته اند و شروع به موضع گیری علیه سخنان تحریف شده حسن عباسی نموده اند. اما استاد حسن عباسی در جلسه 230 کلبه کرامت در مورد چه سخن گفت؟

در این جلسه حسن عباسی به بررسی اسناد دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده می پردازد؛ با این محوریت که اساساً سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و نظیر آن در مسائل اقتصادی، سیاسی، پزشکی، اینترنت و… بر مبنای دکترین‌های جامع ارتش آمریکا تشکیل شده‌اند و برخلاف باور مردم، این سازمان‌ها عمومی‌نبوده و زیر نظر نیروهای نظامی‌ایالات متحده اداره می‌شوند.

در ادامه جلسه استاد عباسی با ذکر دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌در صیانت از انقلاب اسلامی و در تجهیز منابع و بسیج نیروهای خود در خدمت‌رسانی به مردم و رشد و سازندگی کشور در مسائل هسته‌ای، صنعتی، موشکی و عمرانی، از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم‌کاری فتنه سبز در داخل در تحریم همه‌جانبه علیه ایران پرده بر می دارد.

اما نظر استاد حسن عباسی در مورد ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران چیست؟

حسن عباسی در سال 1392 در گفتگو با همشهری پایداری شماره 117 به بیان نظرات خود در خصوص ماهیت ارتش و سپاه جمهورس اسلامی ایران پرداخته است که در ادامه می آید: " نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌از نیروهای مسلح انقلاب اسلامی‌جدا هستند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌محدود به مرزهای جمهوری اسلامی‌هستند و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، مسئولیت حفاظت از انقلاب اسلامی‌را برعهده دارند.

لذا قدرت‌های چهارگانه‌ای که در ارتش جمهوری اسلامی‌است، یعنی زمینی، هوایی، دریایی و پدافندهوایی با منطق خاصی تبیین شده و در دکترین نظامی‌کشور ما آمده است؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی اقیانوسی محسوب می‌شود، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی هوایی برد بلند ما محسوب می‌شود و به همین نسبت نیروی پدافندی وظیفه دفاع پدافند هوایی برد بلند و گسترده در کشور را متولی است و نیروی زمینی هم ستون فقرات اصلی نیروهای مسلح در حفظ کشور است.

اما در سپاه ساختار ماموریت‌های تکمیلی تبیین شده‌است؛ نیروی هوایی که مسئولیت هوایی و موشکی را عهده‌دار است و ساختار موشک‌های بالستیکی و برد بلند در ساختار نیروی هوایی دیده شده و ماموریت‌های حوزه‌ی ارتقای فضایی در این سطح تعیین شده است.

تعیین حدفاصل ارتش و سپاه مبتنی بر تدابیر حکیمانه‌ای که رهبر معظم انقلاب در نظر گرفتند برای جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و ارتقای رقابت تنگاتنگ و پایاپای بین دو نیروی مقتدر مسلح جمهوری اسلامی، که بحمدالله نتایج این وضعیت را در نیروهای چهارگانه‌ی ارتش روزبه‌روز در شکوفایی‌ها و ابتکاراتی که نسل جوان ارتش صورت می‌دهند و بسط دامنه‌ی ماموریت‌های آن می‌بینیم.

در سپاه هم درمیان نیروهای پنج‌گانه‌ی زمینی، دریایی، هوا و فضا، قدس و بسیج می‌بیند که سازمان بسیج در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروز مهم‌ترین نهاد تولید سرمایه‌ی اجتماعی در کشور محسوب می‌شود. نیروی قدس به‌عنوان مهم‌ترین عنصر قدرت خارجی جمهوری اسلامی‌نقش ایفا می‌کند و این توان را داشته که مستضعفین درون جهان اسلام و بیرون جهان اسلام را به اندیشه و فکر خودش معطوف کند.

نیروی دریایی سپاه بزرگ‌ترین سازمان عملیات ویژه و چریکی دریایی است که در کنار نیروی دریایی ارتش، تهدید جدی آمریکا در دریا را می‌توانند خنثی کنند و نیروی هوافضایی سپاه به‌عنوان یک نیروی جوانی که قبل از انقلاب شبیه نداشته، به‌عنوان پشتیبانی نزدیک، با هواپیمای سوخو۲۵ سطوح عملیات تاکتیکی را مدیریت می‌کند و در ترابری سنگین می‌تواند نقش و جایگاه ویژه‌ای در هوابرد داشته باشد.

در سیستم هوافضایی هم با ظرفیتی که امثال حسن تهرانی‌مقدم و سایر افرد خدومی‌که هیچ نامی‌از آنها نبود و بدون ادعا کار کردند تا به‌شهادت رسیدند قدرتی را ایجاد کرده است که یک رقم آن‌را در تسخیر هواپیمای آرکیو۱۷۰ و اسکن ایگل مشاهده کردید. این موارد، مواردی است برای کسی مثل من که از بیرون این موارد را می‌بیند و خبر دارد، شما باید برای فهم این دستاوردهای عظیم نیروهای دفاعی کشور در ارتش و سپاه از نزدیک به این نیروها سربزنید و توانمندی‌های آنها را در حوزه‌های استراتژیکی و تاکتیکی و بعضاً تکنیکی هم دنبال کنید.

ایران امروز نسبت به ۳۴سال گذشته از هر روز دیگری مقتدر تر بوده و دشمنان ما به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ۳۴سال گذشته ضعیف‌تر از هر دوره‌ای هستند که این برای ما حکایت از این دارد که دست خدا و توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) متوجه انقلاب، جامعه و مردم ما بوده و از این جهت ما باید سپاسگزار خدا باشیم." (3857891) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۴۲:۴۵
ایشون هم خودشون ارتشی بودن

لطفا قبل از زود قضاوت کردن فیلم کامل جلسه رو ببینید (3855438) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۴۶:۵۱
این سوالی است که همواره، پرسیده می‌شود و قطعاً فرماندهان ارتش هم مدعی انتقادپذیری هستند، اما چرا به محض اینکه یک نفر به آنها انتقاد کرد، از انتقاد با عنوان «حرف نسنجیده»، یاد کردند؟ چرا ارتش، با انتقاد هم برخورد تحکمی و نظامی می‌کند؟ آیا وقت آن نرسیده است که ارتش، پاسخگوی انتقادها باشد؟ آقای پوردستان! شما از خودتان نپرسیدید که چه شده است که مطالبی که مربوط به ۶ سال قبل است، به یک‌باره و توسط یک جریان سیاسی خاص، برجسته می‌شود تا جو مطالبه‌ی مردمی در مبارزه با فساد فیش‌های حقوقی نجومی را بشکند؟ شما که از فرماندهان ارتش هستید و باید بازی استراتژی‌ها را بهتر از هر کسی بشناسید، چرا بازیگر بازی سیاسیون شدید؟ اگر یک عده، چه در بدنه‌ی ارتش و چه در جریان‌های سیاسی خاص، بنا دارند که با این بازی‌های رسانه‌ای، انتقام مواضع انقلابی و روشنگرانه‌ی آقای عباسی را از ایشان بگیرند، شما، بازنشستگان شما و آن افسر جزء، چرا باید بازیچه‌ی دست آنها شوید؟
فتنه‌ی سبز ۸۸، فتنه‌ای بود که اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفته بود و همه‌ی مردم، از ارتش توقع داشتند و دارند که از ساکتین فتنه نباشد. فتنه‌ی ۸۸ که یک دعوای حزبی و جناحی و سیاسی نبود که شما از آن خود را برکنار بگیرید بلکه به تعبیر صریح مقام معظم رهبری، یک کودتا و معرکه‌ای بود که توسط دشمنان بیرونی این نظام و توسط دنباله‌ی داخلی‌شان، طراحی و اجرا شده بود. مگر ارتش، نمی‌خواهد جنگ نرم را بشناسد و مگر نمی‌خواهد در مواقع کودتا، محافظ نظام باشد؟ اگر ارتش می‌خواهد به این آرمان بنشیند که در جنگ‌های سخت نظامی، به داد این مردم و این کشور برسد که در دوران جدید، از کارایی خواهد افتاد. جنگ این روزگار، جنگ نرم است و اگر ارتش می‌خواهد خودش را از معرکه‌ی جنگ نرم، برکنار کند، صریحاً این را به مردم اعلام کند.
آقای پوردستان، حرف نسنجیده را آن افسر جزء شما زد که سپاه را و بسیج را که بازوهای استراتژیک انقلاب هستند، به شیر ماده، مثال زد. این افسر جزء شما، واقعاً نمی‌داند در سوریه، چه خبر است و چه کسانی، معرکه‌ی سوریه را به نفع جبهه‌ی مقاومت، رقم زدند و واقعا گمان می‌کند که پس از رفتن کماندوهای ارتش، جنگ به نفع جبهه‌ی مقاومت برگشت؟ حرف نسنجیده، مهملات آن افسر جزء شماست که با کنایه و طعنه، سپاه را متهم به مداخله‌ی در سیاست و اقتصاد و فرهنگ و سازندگی، و بسیج را متهم به مداخله‌ی غیرنظامی‌ها در جنگ کرد. آقای پوردستان، چه شده است که حرف‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای از گلوی یک افسر جزء شما، خارج می‌شود؟
آیا آن افسر جزء شما، طبق پیروی از سلسله‌مراتب فرماندهی و طبق تبعیت از مافوق، آن لاطائلات را بر زبان آورد؟ آقای پوردستان، واقعا نیروهای شما مانند آن افسر جزء فکر می‌کنند که هدف ما در جنگ سوریه، حذف حلب و رقه از روی نقشه‌ی جغرافیاست؟ این مثل آن است که بگوییم هدف رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، حذف خرمشهر از روی نقشه‌ی جغرافیا بوده است. اینگونه نیروهایتان را تعلیم کرده‌اید؟ حرف آقای عباسی، حرف دقیقی نبوده است اما اگر آن افسر جزء شما، از نیروهای مردمی بسیج و مجموعه‌ی سپاه، عذرخواهی نکند و اگر مجموعه‌ی قضایی ارتش، با آن افسر جزء، برخورد نکرده و اعلام رسانه‌ای نکند، و اگر مجموعه‌ی ارتش، موضعش را در مورد فتنه‌ی ۸۸ اعلام نکند، قطعا نیروهای مردمی بسیج و نیروهای سپاه، این را به حساب، مواضع فرماندهان ارتش می‌گذارند. (3855448) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۰۶:۴۳
ارتش فرمانده كل قوا دارد كه تحت امر ايشان ميباشد ، اگر رهبرى به ارتش دستور مداخله ميدادند بلافاصله هرنوع تحرك بر ضد نظام را سركوب مينمودند ، ضمناً بد نيست شما به قانون اساسى و وظايف نيروهاى مسلح مراجعه و مطالعه نماييد ، رهبرى با ها و بارها رضايت خود را از ارتش اعلام نموده اند و هرنوع سخنى غير از آن بيانگر نوعى دسيسه و ايجاد تفرقه در ميان نظاميان ميباشد . (3856203) (alef-13)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۰۶:۵۸
چرادتایک نفر مرد بلند شده وازارتش می خواهد دفاع کند به شما برخورده وزود جبهه گرفته اید پس شماهم مثل این اقاهستیدوبانظریاتش موافق . (3856204) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۵۵:۱۱
به نظر میاد این تعریف ماهیت و مأموریت های برونمرزی ارتش محترمه .
ارتش و سپاه و پلیس و بسیج ، همه تحت فرماندهی ولی فقیهند و هر کدوم به وظایف خودشون میپردازند .
حرفهای دکتر عباسی سوژه ی خوبی برای تفرقه نیست . (3855470) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۲۹:۵۲
صحبت های آقای عباسی دارای احتمالات و تفسیر است، و می تواند که هرگز اهانت به ارتش و ارتشیان نباشد، چرا؟ به دلایلی زیر:
اولا : مخاطب آقای عباسی ارتش و ارتشی ها نیستند، مخاطب آقای عباسی امریکایی ها هستند.
ثانیا : آقای عباسی صحبت اصلی اش در باره سپاه و بسیج است، نه ارتش و به امریکایی ها می گوید شما می خواهید سپاه و بسیج نباشد، و جایگزین آن ارتش باشد، بدون سپاه
ثالثا توضیح می دهد که شما ارتشی را می خواهید که در پادگان ها باشد و خنثی باشد
در حقیقت صحبت های آقای عباسی در مورد ارتش ،مفهومی است آن نوع ارتش خنثای به عنوان تنها نیروی مسلح یک کشور و لذا ایشان ، دست روی ارتش ایران نمی گذارد و نامی از ارتش ایران نمی برد برای اینکه ارتش ایران مصداق مورد نظر ایشان نیست، به همان دلیل که ارتش ایران برخلاف ارتش های مورد نظر امریکایی ها یک ارتش خنثی و پادگانی نیست بلکه پابپای سپاه بلکه بخش های از آن مانند نیروی هوایی و دریایی ارتش حتی جلو تر از سپاه موی دماغ امریکایی ها بوده اند،
این احتمال با توجه به دلایلی که ذکر شد در سخنان دکتر عباسی خیلی قوی تر خود را نشان میدهد تا احتمالی را که امیر عزیز پوردستان، برداشت کرده اند، البته برخی هم که به تعبیر قرآن فی قلوبهم مرض است، و از دلیر مردان ، ارتش و سپاه و بسیج ضربه خورده اند این روزها در طمع ماهی گرفتن از آب گل آلود اند و در رسانه ها آتش بیار معرکه شده اند، زهی خیال باطل، چرا که نیروهای مسلح پیکرهای متعددی هستند که همگی دارای روح و جان واحدند، روح، ولایت و غیرت و شجاعت و صیانت و حفاظت از این ملت و کشور و ارزش های بی بدیل آن. (3855542) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۲۴:۰۷
توجیه نکن برادر (3860362) (alef-3)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۴۶:۴۹
دکتر عباسی ، اهانتی به ارتش نکرده که عذر خواهی کند ، خوب دقت کنید ، توی حرفهاش می فهمید، دکتر عباسی به اوباما می گوید شما نیرویی می خواهید مثل ارتش که توی پادگان هایش باشد و هرکاری کنید آب از آب تکان، نخوره، بنده خدا کجا گفته که ارتش ایران توی پادگان ها نشسته و شما هر کاری بکنید آب از آب تکان نمی خوره، لطفا دقت کنید این دو جمله خیلی با هم فرق دارد، فورا کسی را متهم به اهانت به ارتش ایران نکنید. (3855575) (alef-13)
 
مشکین نقاب
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۰۷:۴۱
عباسی خیلی فهمیده تر از این حرفاست که بدون دلیل حرفی بزنه.
با دهان های از تعجب باز مانده منتظر جوابش باشین. (3855692) (alef-13)
 
ا
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۵۶:۰۴
بدون دلیل حرفی نمیزند یعنی چه؟ (3855847) (alef-13)
 
رزمنده ارتش در دفاع مقدس
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۵۷:۳۶
بخش سیاسی الف پرسیده که: حسن عباسی در رابطه با ارتش چه گفت؟
...............................................
پاسخ این است که بی.بی.سی ها و وی.او.ای و رادیو اسرائیل میلیاردها خرج کنند نتوانند توانست چنین کینه ای در دل ارتشی اعم از بازنشسته و شاغل به وجود بیاورند .

کار با ماست مالی و پوزش درست نخواهد شد . این فرد باید برای همیشه از سپاه اخراج بشود . (3856193) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۵۱:۰۹
یعنی چی مگه می شود افراد متخصص را بدلیل انجام وظایف اخراج کرد؟ (3856730) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۳۷:۴۱
قابل توجه امثال حسن عباسی ها:
......................................
امام خمینی(ره) در دیدار با مربیان سپاه فرموده‌اند: «باید سعی کنید جهات سیاسی در سپاه وارد نشود، که اگر افکار سیاسی وارد سپاه شود جهات نظامی آن از بین می‌رود. همیشه به سپاه سفارش کنید که آنها خودشان را یک جنگنده خدمتگزار مردم بدانند.» (صحیفه امام، جلد ۱۸، ص ۴۵)

در جای دیگر فرموده‌اند: «برای سپاهی‌ها جایز نیست که وارد بشوند به دسته‌بندی و آن طرفدار آن یکی، دیگری طرفدار آن یکی. به شما چه ربط دارد که در مجلس چه می‌گذرد؟ در امر انتخابات باز هم به من اطلاع دادند که بین سپاهی‌ها باز صحبت هست، خوب انتخابات در محل خودش دارد ] برگزار[ می‌شود، جریانی دارد، به سپاه چه کار دارد که آنها هم اختلاف پیدا کنند، این برای سپاه جایز نیست، برای ارتش جایز نیست. سپاهی را از آن تعهدی که دارد، از آن مطلبی که به عهده اوست باز می‌دارد و همین‌طور ارتش را.» (صحیفه امام، جلد ۱۹، ص۱۲). (3856239) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۷:۴۸:۰۴
اتفاقا آقای عباسی بسیار سنجیده سخن گفتند (3857884) (alef-13)
 
زنده باد اتحاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۹:۴۰:۵۰
صحیتهای بدی بود ولی دقت کنید این سخنرانی مال 8سال پیشه و البته تقطیع شده (3859018) (alef-3)
 
سرای امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۴:۰۱:۱۲
سلام دوستان
من خودم از خانواده ارتشم
و خدا شاهده برداشت بدی از حرفای عباسی نداشتم
حیفه که نیروهای انقلابی رو تضعیف کنیم
لطفا سخنرانی کاملش رو گوش بدید
نزدیک به 140 دقیقه است (3859676) (alef-13)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۳۳:۱۰
درود بر ارتشیان دلاور. در ویدیویی یکی از فرماندهان ارتش جواب این بی احترامی آقای عباسی را به خوبی داده است. لطفا آن ویدیو رو قرار دهید (3854814) (alef-13)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۳۶:۳۸
از شما بعیده یک طرفه مطلبی را متشر کنید، چرا که حداقل شما آقای عباسی را بهتر می شناسید.
این کلیب کوتاه تقطیع شده از یک جلسه دوساعته در سال 89 می باشد،
از شخصیتی مانند امیر پوردستان نیز بعیده که بدون اطلاع کافی از ماجرا در بازی ماجراجویان ورشکسته سیاسی قرار گیرند. (3854823) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۷:۱۰
دکتر عباسی واقعا درست گفته وگرنه چرا بعد از 5 ،6 سال امیرپوردستان یادش افتاده که چنین سخنرانیی هم شده (3855402) (alef-13)
 
ی.آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۴۸:۲۵
نن یک پاسدار نسل گذشته هستم (نسل اولی) شهادت و گواهی می دهم که ارتش کشورمان بعد از پیروزی انقلاب در هر برهه ای که کشور نیاز به ایثار و جانفشانی داشت برادران ارتشی مان دوش به دوش همراه ما بودند و در همه مراحل همه توان و استعداد و نبوغ خود را همراه با اخلاص و شجاعت و وطن دوستی و شیعه گری و انسانیت در دفاع از کشور و دین و ارزشهای انسانی اخلاقی و اسلامی اش گذاشته اند
آن ارتشی که آقای عباسی از آن صحبت می کند اصلا در ایران وجودنداشته و ندارد چنانکه حتی دز زمان پادشاهان دیم و خاندان دیکتاتور پهلوی هم ارتشیان زیادی بودند که دل در گرو اهل بیت (ع) و مراجع و علمای اسلام داشته و بدون اجازه و اشاره دین و مراجع عظام کوچکترین اقدامی نمی کردند و یکی از بزرگترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ما شناخت خمینی کبیر(ره) از همین خصوصیت برادران ارتشی ما بود که ایشان را مطمئن می ساخت که این عزیزان نه اینکه بر سر پیروزی انقلاب سده راه نمی شوند بلکه با ایثار و گذشت از جان شیرین خود راه را برای موفقیت حاکمیت اسلام باز می گذارند (بارها در سخنرانی ایشان به وضح به آن اشاره شده است)
آقای عباسی گویا در پاره ای زا حقایق جامعه تا حدود زیادی عقب افتاده اند و نگاهشان متعصبانه آنهم از روی نه خصم و کینه بلکه از روی غفلت و شناخت کمشان بوده و هست
امید است که ایشان پس از تامل و تحقیق سریع در مورد این موضوع موضع خود را تغییری اساسی داده و با خلوص نیت اقدام به جبران و اعلام بنمایند
که ایشان هرچند دلسزوانه ولی نا آگاهانه و نا خواسته دشمنانه عمل کرده اند (3854844) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۱۷:۲۵
سوای بحث دکتر عباسی که اصلا منظورش بی تفاوتی ارتش در ماموریت رزمی آن نیست بلکه آنطور که سپاه و بسیج در غائله فتنه نمیتوانند درگیر بشوند ....شما چرا از نام و نشان واقعیت استفاده نمیکنی ؟ از این نوع ادعاها کخ من فلان هستم ولی مخالف این هستم و یا آن در فضای مجازی زیاد بکار رفته است برای اینکه سخن و کلام طرف مورد نظر را باطل جلوه دهد ........


ماموریت ارتش قهرمان ما مشخص است و این لب کلام دکتر عباسی بود و مبحث وی مقابله با جریان فتنه بود نه زیر سوال بردن رزمندگی و دلاوری آن .....جای تاسف دارد که امیر پور دستان تابع جو روانی شد درک این مطلب زیاد سخت نیست ولی ظاهرا بعضی برای تحت الشعاع قراردادن چیزهای دیگر و ایجاد فتنه در میان نیروهای مسلح ذوق زده شده اند و سایت الف هم در این موج به حرکت در آمده است (3855527) (alef-13)
 
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۵۰:۵۰
من چند تا از سخنرانی های اقای عباسی رو شنیدم ایشون فقط ایراد میگیردند بدون اینکه هیچ راه حلی بدهند در واقع فقط به بن بست می رسند جالب اینجاست که ایشون رو استراتژیست معرفی میکنند (3854848) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۷:۵۲
اتفاقا اخر هر سخنرانی راهکار ارایه میده
از سخنرانیهاش میشه فهمید که گرایش سیاسی محض به هیچ کس و جریانی نداره که بزرگترین امتیازه (3855404) (alef-13)
 
Alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۵۶:۳۳
امیدوارم که ارتش با جدیت این موضوع رو پیگیری کنه تا عباسی بفهمه که ارتش هم دکتر روحانی نیست که هر دانشگاهیی بره و هر تهمتی بهش بزنه !!!

و اما کلامی از دانشمند شهید دکتر چمران :

سخنان تکان دهنده شهید چمران :
(توجه شود که این مرد خدا، سال 60 شهید شده و سال 95 این سخنان ایراد نشده!)

🔹 ادعای انقلابی گری دارند، فکر میکنند از انقلاب ایران طرفداری میکنند و پیروزی انقلاب ایران وابسته به وجود آنهاست، در حالی که به سهولت می توان دید ایشان بیش از هر دشمنی لطمه به انقلاب زده اند، انقلاب ایران را به لب پرتگاه سقوط کشانده اند، همه مردم را از انقلاب زده کرده اند، هرج و مرج و آشوب و بی نظمی در نظر آنان انقلاب معنی میدهد و تصور می کنند با بی برنامگی و شعارهای تند و احساسات کور و کارهای غیر منطقی میتوانند اتقلاب را به پیروزی برسانند.
🔹 با اعمال آنها چگونه آمریکا توانسته است ایران و انقلاب آن را بدنام کند، ایران را در دنیا منفرد نماید، در محاصره اقتصادی بفشارد، اختلافات داخلی را دامن بزند، نارضایتی مردم را روزافزون کند و ....
🔹می خواهیم با آمریکا مبارزه کنیم و تا زنده ایم با آمریکا و سیستم آن و ظلم و جنایات آن مبارزه خواهیم کرد ولی نه از روی دیوانگی، نه با شعارهای توخالی، نه با هرج و مرج و آشوب، زیرا می دانیم وقتی قادریم با امریکا مبارزه کنیم که مثل آمریکا از علم و تکنولوژی و تخصص برخوردار باشیم و ....
🔹ما می گوییم برای تقوی معیار بگذارید که قابل قبول همگان باشد..... ولی تقوی چیست؟ آیا ریش گذاشتن است؟ آیا ادعاهای گزاف بافتن است؟ کسانی ادعای تقوی می کنند که در نظر من بی تقوی ترین آدم ها هستند، اسم اسلام و انقلاب را ضایع میکنند، دروغ، تهمت، شارلاتانی، زد وبند و حقه بازی، لجن مال کردن مردم بی گناه، شایعه دروغ ساختن و مخالفین خود را با قلدری و زرنگی از میدان به در بردن، ... این ها متقی نیستند.
🔹دلمان میسوزد، میخواهیم فریاد بزنیم، اعتراض کنیم ولی میدانیم که تف سر بالاست. گریه می کنیم، خواهش میکنیم، میخواهیم راه نشان دهیم، فورا فحش و تهمت شروع می شود، ما را لیبرال نوکر آمریکا، غرب زده، متخصص بی تقوا و غیره میخوانند. این ها هم برای ما مهم نیست ولی فورا قلب خود را میبندند و به نصایح ما توجه نمیکنند و آن هدف غایی ما که نجات انقلاب است عاید نمیشود.
شهید دکتر مصطفی چمران
کتاب حماسه عشق و عرفان ص88 (3854859) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۳۶:۲۰
ولابد شما اصلا طرفدار فتنه گران نیستید ؟ (3855821) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۵۱:۵۲
حالا دکتر عباسی هم شد طرفدار فتنه بابا یه خورده به خودتون بیایید (3856732) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۱۸:۳۹
ارتش مثل دکتر روحانی نیست که دهن منتقدان مثل جهان نیوز، 9 دی، وطن امروز و... رو ببنده
ارتش مثل دکتر روحانی نیست که به منتقدان بگه برین به جهنم (3856149) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۰:۴۴:۱۹
به عنوان کسی که 2 سال در ارتش خدمت کرده با نظر عباسی موافقم (3859177) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۲:۵۹:۰۳
اتفاقا تمام عشق و حمایت مردم از ارتش ایران همسو نبودن اون با اندیشه حسن عباسی و همفکرانشونه (3854864) (alef-13)
 
محمد
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۱۱:۰۱
فکر می کنم نگفت ارتش ما این طوری هست بلکه گفت ارتش اینگونه را شما دوست دارید! (3854887) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۱۵:۰۶
افرین
کاش همه مثل شما فهمیده بودن (3855522) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۰۹:۲۸
نكته عالي بود (3856129) (alef-13)
 
راد
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۱۹:۴۶
آقای عباسی چطور بخود اجازه میدهید که اینطور واضح ارتش یک کشورو با این حرفای نسنجیده زیر سئوال ببرید . اول میایی از حضرت آقا تعریف میکنی و با حرف ولایت مداریتو نشان میدی وبعد به خودت اجازه میدی به یکی از اصلی ترین ستونهای نگهدارنده این کشور توهین کنید. خدا میداند حضرت آقا از حرفای نسنجیده امسال شما چی میکشد. مطمئن باش حضرت آقا زمانی از شما راضی خواهند شد که با بصیرت سخن بگوئید. (3854915) (alef-13)
 
علیرضا
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۲۲:۳۷
هنر ارتش این هست که احساسی عمل نمیکند و برای تک تک پرسنلش احترام قائل هست وبه جان آنها ارزش قائل .وتمام اهداف را با برنامه ریزی پیگیری میکند واز رسانه ای کردن آنها خوداری مینماید انشاءلله یادتان نرفته در ارتش دلاورمردانی چون صیادشیرازی ها و فکوری ها .سلیمی ها.فلاحی ها.بابائی ها .شیرودی ها . پوردستان ها و ..........خدمت کرده و میکنند (3854926) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۲۲:۳۸
مگه وظیفه ارتش موضع گرفتنه؟ (3854927) (alef-13)
 
Japan
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۲۳:۰۳
استاد عباسی از ارتش عذر خواهی کند ولی نیازی نیست از ملت هم عذر خواهی کند چون من به عنوان یکی از این ملت با ایشان موافقم . (3854928) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۵۲:۳۹
منم به عنوان یک ایرانی با ایشان مخالفم .
یطرفه از جانب ملت صحبت نکن .....
یه اشتباهی باب شده به اسم خود ملت پنداری (3855587) (alef-13)
 
محمد
Australia
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۲۳:۱۸
شايد منظور آقاي عباسي ارتش ايران نبوده، ولي واقعاً بايد ايشون موضعشون رو شفاف بيان كند و اگر نياز باشه معذرت خواهي كند. البته من اين شجاعت رو در آقاي عباسي ميبينم كه اگر اشتباهي كرده باشه معذرت خواهي كند چراكه ايشون رو فردي مومن و انقلابي ميشناسم (3854930) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۳:۰۶
شجاعت حرف زدن بدون رقيب نيست (3855395) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۳۲:۴۱
بعد از چند هفته یادت اومد که خبرشو بذاری؟ واقعا این اقا فکر میکنه کیه که به ارتش بزرگ ایران توهین میکنه. ارتش روی چشم ما جا داره. (3854947) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۵۹:۵۶
ایشون خودش ارتشی بودن

لطفا فیلم کامل جلسه رو ببینید و بعد قضاوت کنید (3855332) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۱۸:۳۴
ایشون هرگز ارتشی نبوده . (3856214) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۴۴:۴۶
عجیبه این صحبت ها واسه سال 89 هستش ، نمیدونم چرا همون 5 6 سال پیش ارتش غیرتی نشده؟؟؟؟؟ یکی میخواد این وسط اذهان رو منحرف کنه به سمت این موضوع ، تا موضوعاتی مثل قیش کیت و فریدون و اینا کمرنگ شه !!! (3854969) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۵۳:۰۷
به گفته عباسی : ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد.

کامل صحبتهای ایشان را نشنیده ام و اورا هم نمیدانم کیست .

لاکن همین تیکه از صحبت ایشان را عرض کنم .

منظور ایشان از بی سر و صدائی ارتش در مقابل کیست.
در مقابل کسانی که در داخل صحبتهائی میکنند که عمدتا سیاسیون هستند که برابر قانون اساسی و خط مشی سلسله مراتب حق ورود به این مسائل را ندارد .

اگر در مقابل گفته های خارجی هم که عمدتا سیاسی است به همین شکل.
و اما آنهائی که تهدید میکنند . تهدید متقابل ارتش چون از وزن بین المللی برخوردارست و سیاست رسمی مسئولان را تداعی میکند باید کاملا حساب شده مطرح شود .

در پیشگیری از تهدیدات گروهک داعش هم آنها عددی نیستند و ذکری بیش از حد از آنها شاید به گندگی آنها منجر شود .

لذا این برادر عزیز میباست با کنار هم نهادن این ملاحظات بگذارد ارتش به آموزشش و ارتقاء آمادگی رزمیش مشغول باشد تا ورود به پاسخگوئی به شعار ها .

نیروی دریائی ارتش هم که فعالانه متناسب با تهدید شعاری نقش خود را بخوبی عمل نموده .

نیروی هوائی هم صد البته در هوا که احتمالا چشم ایشان نمیبیند تا قضاوت منصفانه نمایند . پر سر صدا به انجام مسئولیتش مشغول است.

ایشان ترافیک هوائی را که در هوا با تمام هشیاری در حال رصدند و آنی غفلت فاجعه ببار خواهد آورد از سوی این نیرو واقف نیستند .

گفتن از مقطع جنگ هم زیره به کرمان بردن است .

همه سرمایه فرزندان نظامیان همین پرستیژ پدرانشان میباشد.
که نه کار خانه دارند و نه باغ و نه ملک - لذا از اینجهت به تحقیر افتخار آنها در همین حد هم خدشه وارد نکنید . (3854984) (alef-13)
 
dave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۵۷:۳۵
حسن عباسی خودشون ارتشی بودن

برای قضاوت درست باید همه صحبت ها رو شنید. شما فیلم کامل رو ببینید بعد نظر بدید (3855324) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۱۳:۰۴
حرف شما درست است

این هجمه توسط لیبرالها و افسادطلبا علیه دکتر راه افتاده ..متاسفانه ارتشیان عزیز هم چشم و گوش بسته و بدون تحقیق در مورد سخنانی که 6 سال پیش بوده ..جو گیر شدند...
پس نتیجه می گیرم استاد بیراه نگفته مملکت اب ببره اینها متوجه نمیشن ...

بنده خداها 6 سال خواب بودند ..
ضمن انکه مگه شما ارتش جمهوری اسلامی نیستید ..مگه به جمهوریت وابسته نیستید ..چرا سال 88 یک نفرتون در مورد کودتای 88 از ریاست جمهوری قانونی محموئ احمدی نژاد دفاع نکردید....در مقابل نظام دفاع نکردید.لازم نیست نیرو بیاری..دوتا سخنرانی نداشتید ..حالا جلوی صحبتهای بک استاد دانشگاه قد علم کردید..خجالت هم خوب چیزیه...
مگر شما عقیدتی سیاسی ندارید؟؟..پس این عقیدتی سیاسی شما چکار می کنه توی ارتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3855515) (alef-13)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۵۶:۴۸
اصلا به چه جرات به خودش اجازه داده به ارتشیان توهین کند. (3856192) (alef-13)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۵۷:۵۶
عقیدتی منتظر دستور جنابعالی است (3856194) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۵۶:۰۲
سپاهی بوده نه ارتشی (3855592) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۳:۵۳:۰۷
عادت به زدن حرفهای قلمبه سلمبه این بدیها رو هم داره

جماعت جو گیر غیر منطقی (3854985) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۴:۰۱:۰۷
الف از شما بعیده...این سخنرانی مربوط به 6 سال پیشه که برای کوبیدن ایشون از طرف عده ای روشده...اگه ایشون باید تقبیح بشن، تقبیحش کنید اما اون دست های خبیثی که بعد از 6 سال یه فیلم تقطیع شده رو از بایگانی درآوردن و رو کردن رو هم سرزنش کنید.... (3855003) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۰۹:۰۶
مگه کلا شامل مرور زمان میشه این مسئله؟ (3855506) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۴:۲۱:۵۱
ارتش علیه دشمن خارجی هست معلومه نباید در کار غیر تخصصیش دخالت کند (3855044) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۴:۲۶:۱۰
ارتش نیرویی کاملا مردمی و مورد تایید مردم است....و با گذراندن دوره های آموزشی طاقت فرسا نیرویی کارآمد و باوقار ارائه می دهد. ...من وقتی یک ارتشی میبینم احساس افتخار می کنم (3855054) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۴:۳۰:۱۸
این آقا اینروز ها فقط کارش شده تنش آفرینی یکی هم نیست جلوش رو بگیره... (3855066) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۵۸:۳۴
بعد کار وزیر خارجه که میگفت امریکا با یه بمبش کل سیستم دفاعی ما رو میتونه نابود کنه چی میشه؟؟؟؟ (3855328) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۰۷:۴۱
یعنی سپاه وارتش بیکارند که به حرفهای بی ربط این و اون گوش کنند (3856783) (alef-3)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۴:۳۸:۱۰
خوب راست میگه دکتر دیگه
بذار شکایت کنن (3855078) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۰۰:۴۳
یک آدم بیکار و ناآگاه که برایش سو تفاهم شده و خود را "متقکر" میداند به جنبه ای از شخصیت ارتش حمله کرده که اتفاقا نقطه قوت ارتش و نجابت سیاسی و اقتصادی و قانونگرایی ارتش محسوب میشود. (3855116) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۰۴:۰۱
بسیار متاسفم. اصل و مبانی اینگونه سخنرانی از درجه اعتبار ساقط است. نیازی به شکایت هم نیست. قوای مسلح ید واحدی هستند و اگر غیر از این تصور گردد به جایی نمی رسیم. (3855119) (alef-13)
 
موسي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۰۷:۲۱
خودخواه
مطمئن باش مردم ارتش رو بيشتر از شماها دوست دارند
به علايق مردم احترام بذار (3855123) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۱۱:۳۰
این هنوز نمی دونه همون ولایتی که سنگش و به سینه میزنه به ارتشی های غیور گفته در سیاست دخالت نکنید فقط حافظ میهن باشيد (3855128) (alef-13)
 
حسین مروتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۱۴:۰۰
با سلام
آقای عباسی اون روزی که دلیران ارتش در روزهای نخست انقلاب در جنگ این کشور را نگه می داشتند و یک تنه با دشمن می جنگیدند شما کجا بودید که حالا این حرفها رو می زنید (3855134) (alef-13)
 
سید حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۲۰:۰۶
اون روزی که بنده خدا با گفتن من سرهنگ نیستم قصد تحقیر نظامی ها رو داشت، چرا صدای ارتشی ها در نیومد؟
این یعنی عباسی درست گفته (3855137) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۹:۰۴:۵۳
شما با کدوم هوش و ذکاوت فهمیدی قصد ایشان تحقیر ارتش بوده ؟

امان از کج فهمی و حقد و کینه به دولت و شخص دوم کشور. (3855613) (alef-13)
 
شها ب
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۰۰:۱۶
ان روز نگفت سرهنگ نیستم چون فکر منافع امروزرا می کرده .اگه ریا نباشه . (3856198) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۲۲:۴۷
ایشون زمان حمله امریکا به عراق تو شبکه خبر با قاطعیت میگفتند ارتش امریکا ماهها تو عراق مقابل ارتش صدام زمینگیر میشه کلی هم به قول خودشون تحلیل های استراتژیستی میکردن بعد همون موقع یکی از امرای ارتش که از فرماندهان جنگ بودن با اطلاعات کامل و تحلیل های درست عملیات روز بعد ارتش امریکارو پیش بینی میکردندو پیشبینی سقوط رژیم صدام رو تو کمتر از ۳هفته کردند که دقیقا درست بود.
البته خیلی از فرماندهان قدیمی ارتش نه سهمی از انقلاب خواستند و نه الان پستی ومقامی ودرآمد انچنانی دارند و با همون حقوق بازنشستگی امرار معاش میکنند کمااینکه خیلی از برادران سپاهی وبسیجی ما هم امروز مظلومانه با همون حقوق ناچیز زندگی میکنند .کاشکی مردم ایران قدر قهرمانهای زنده خودش رو بیشتر میدونستند .کاشکی حماسه مقاومت ودفاع جانانه یک ملت درمقابل دشمن دندان مسلحی که تمام دنیا پشتش بودبهتر روایت میشد تانسل جوان و کسانی که بعد از جنگ متولداشدند بدونند چه زحمات ودلاوریهایی برای ایران کشیده شده. (3855142) (alef-13)
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۲۸:۳۴
من یک بسیجی و رزمنده جانباز زمان جنگ هستم، خوب واقعا این آقا نسنجیده حرف زده و بوی نفاق می دهد و انداختن تخم تفرقه بین نیروهای مسلح درست در جهت هدف دشمن است، ضمن دلجویی از عزیزان ارتشی ، یادآوری می کنم، که رشادت های نیروهای ارتش در زمان جنگ فراموش نشدنی است، ا (3855149) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۵۰:۳۹
با سلام
اگر دفعات قبل که بدون سند و مدرک سخرانی می کرد با ایشان برخورد می شد الان به خود اجازه نمی داد به ارتشیان زحمت کش و خدوم اینگونه بتازد با این وجود اگر این دفعه هم برخورد مناسب و در خور با حسن عباسی صورت نگیرد حتما دفعه بعد به قسمتی دیگر از اجتماع و ارکان نظام خواهد تاخت (3855182) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۵۳:۳۴
هدف این آدم اختلاف انداختن بین نیروهای ارتش و سپاه هست (3855189) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۵:۵۵:۴۰
چرا سپاه سکوت کرده??????!!!! (3855192) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۰:۱۰
شرح وظایف ارتش جمهوری اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفاوت هایی دارد ...........به نظر میرسد ایشان به نوع وظایف محوله ایراد میگیرند ............ (3855202) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۲:۱۸
در کشور ارتش به فرمان امام به درستی عمل کرده و در هیچ دسته و حزبی وارد نشده و نیز هیچ فعالیت اقتصادی ندارد, و به طور کامل یک ارگان نظامی کامل است (3855206) (alef-13)
 
Switzerland
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۱۰:۴۶
مشکل در این است که:
ارتش جهوری اسلامی مدافع کیان و ناموس و نظام اسلامی کشور است و چون بر اساس قانون حق دخالت در امور سیاسی را ندارد تا زمانیکه خطری نباشد مانند سنگ بزرگی است که آرام نشسته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع و حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و بر اساس قانون حق دخالت در سیاست را ندارد. ولی چون در سالهای اخیر این نهاد با اتکا به این اصل در حوزه امنیت و اطلاعات بیشتر وارد شده است پس بیشتر دیده شده است به همین بهانه این نهاد وارد حوزه های اقتصادی و درآمدزایی برای تامین هزینه های خود شده است از طرفی بر خلاف قانون فقط به دلیل اصل حفظ انقلاب اسلامی در امور سیاسی دخالتهایی داشته که انتقاداتی را به همراه داشته است.
گویا آقای عباسی همین موضوع را بهانه کرده است. (3855366) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۳:۳۱
فقط به ارتش توهین نکرده بودند که به این نهاد نظامی هم توهین کردند (3855207) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۴:۵۱
باید ستاد کل نیروهای مسلح. وارد شود و این فرد را به دادگاه بکشاند (3855209) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۸:۲۹
برخی در کشور سعی بر تضعیف ارتش دارند (3855220) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۱۳:۰۱
ارتش در ایران مظلوم واقع شده است (3855232) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۲۳:۳۶:۳۷
انگار از همه جا بي خبري عزيزم (3858548) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۱۵:۳۹
ارتش یکی از ارگان های غیر سیاسی کشور و قرار نیست سرو صدای از خودش داشته باشه. (3855236) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۱۹:۱۵
ما مردم ایران حمایت و پشتیبانی خود را از ارتش ایران اعلام می کنیم (3855243) (alef-13)
 
یکنفر از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۲۲:۴۳
دلواپس بی معرفت. (معرفت = شناخت و آگاهی) (3855250) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۲۳:۳۸
با اینکه نزدیک چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد

با اینکه ارتش در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشت ( قضیه همافران نیروی هوایی)

با اینکه پاکسازی گسترده در ارتش در اول انقلاب انجام شد

با اینکه ارتش در دوران جنگ فعالانه از کشور دفاع کرد (تقدیم 48000 شهید)

با اینکه اولین نیرویی که پاسخ دشمن را داد، نیروی هوایی ارتش بود (انجام 140 سورتی پرواز در همان روز اول جنگ)

با اینکه نیروی دریایی ارتش در همان روزهای اول جنگ نیروی دریایی عراق را کلا نابود کرد

با اینکه پرسنل ارتش نسبت به همتایانشان در سایر نیروهای مسلح کشور حقوق و درامد کمتری دارند

با اینکه ارتش نزد مردم وجهه ملی و محبوبیت دارد

با اینکه تمام کسانی که از دوران پهلوی در ارتش بودند بازنشسته شده اند

با اینکه.........

اما یاللعجب از امثال حسن عباسی که هنوز هم ارتش را ارتش شاه می دانند (شاهی که که سی سال است از دنیا رفته) و با این سخنان خام موجب تفرقه می شوند.
اقای دکتر توکلی شما را به مقدسات بررسی کنید چرا به اقای حسن عباسی دکتر می گویند؟ ایشان مدرک دکتری را از کدام دانشگاه گرفته اند؟ (3855253) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۴۰:۲۴
ارتش محبوب دل مردم است. (3855288) (alef-13)
 
اسماعیل / ب
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۶:۴۳:۱۰
چرا هرکسی موقعیتی پیدا میکند ،بی پروا‌ میشود وسخنانی خارج از حیطه مسولیتش و
خارج از حیطه تخصصش حرافی میکند؟ (3855295) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۶:۳۴
اقای عباسی این از بصیرت و ولایی بودن ارتش مقتدر بوده که به وصیت امام امت گوش داده و عهد خود را با امام و ملت نشکسته (3855401) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۷:۴۲:۵۴
شش سال پیش یک حرفی زده شده چرا الان باید جوابشو بدهند؟پس تا الان خواب تشریف داشتید؟اگر دشمن هم به کشور حمله بکنه شما بعد شش سال می خواهید جوابشو بدهید؟ (3855439) (alef-13)
 
پرسنل نیروی زمینی ارتش
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۰۱:۳۶
هنوز مشخص نیست این سخنان سخیف را کی گفته اما ظاهرا در جائی گفته که قرار نبوده رسانه ای شود .
سئوال:
اگر مشخص بشود فردی 6 سال پیش مرتکب قتل شده به نظر شما امروز با وی چه باید کرد با این فرق که آن قاتل به یک خانواده پاسخگوست و حسن عباسی به یک ملت . (3856116) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۲۵:۰۹
یک جوری حرف میزنی انگار تو جلسه ی محرمانه این حرفها زده شد،نوار حرفهایش تو کل ایران تو این شش سال موجود بود...مهم اینه که چرا الان؟؟؟ (3857521) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۴۳:۳۴
از کجا می دانید مطلع نبودند؟ کلا ارتش بسیار مظلوم است و خود را درگیر جناح بندیها نمی کند. فکر می کنم علت اینکه الان هم پاسخ داده اند این است که این فیلم بصورت گسترده ای پخش شده و ارتش هم مجبور شده واکنش نشان بدهد. (3856177) (alef-13)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۰۲:۵۹
توبشین خانه ات ارتشیها ازت دفاع می کنن. (3856202) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۱۵:۴۴
http://dr-abbasi.ir/11587/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D9%82%D8%B7%DB%8C%D8%B9-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.html (3855525) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۳۹:۲۱
چرا به اقای حسن عباسی دکتر می گویند؟ ایشان مدرک دکتری را از کدام دانشگاه گرفته اند؟ (3855558) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۴۸:۴۳
اين آقا كي هست حالا؟ (3855578) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۸:۵۱:۵۱
تریبون رو یکطرفه دست ایشون بدهید همه ملت بدهکار میشن ! (3855586) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۹:۱۱:۰۹
ایشون اکثر تحلیلهاشون اشتباهه
در اینجا باید گفت اگر ارتش در پادگانها هست حتما جناب عباسی دارن تو خلیج عدن با دزدان و راهزنان دریایی میجنگن تا امنیت خطوط مواصلاتی تجارت دریایی کشور رو تامین کنه
به نظر من آمریکا بزرگترین مشکلش سازمانهایی منظم مانند ارتش هست که در چهارچوب قانون به انجام دقیق ماموریتهای محوله میپردازند
آمریکا کسانی رو میخواد که با قانون شکنی از در و دیوار سفارتخانه ها بالامیرن آمریکا کسانی رو میخواد که خودشون رو فراتر از هر قانون میدونن و به اسم احساس تکلیف به نماینده مجلس حمله میکنن (3855621) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۹:۱۵
یک نادانی گفته ان زمانی که یکی گفت من سرهنگ نیستم چرا صدای کسی در نیامد اگر کسی سرهنگ نبود و گفت من سرهنگ نیستم ایا باید کسی صدایش در بیاید من هم سرهنگ نیستم پس صدایتان در بیاید چون واقعا من سرهنگ نیستم (3855788) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۵۰:۴۸
این سخنرانی مربوط می شود به جلسه کلبه کرامت 230 که در سال 89 برگزار شد. چرا برخی رسانه ها الان به فکر تقطیع و پخش این کلیپ کرده اند؟ بعد از 5 و نیم سال.
باوجود اینکه دکتر عباسی در تمجید از ارتش و نقش موثر آن در امنیت این مرز و بوم نیز صحبت کرده اند ، چرا آن صحبت ها دیده نمی شود ؟
به واقع آیا ایشان ماهیت ارتش را زیر سوال برده و آن را نا کارآمد خواند؟
شما رو دعوت می کنم تا دقایقی قبل و بعد این کلیپ تقطیع شده را هم ببینید .
ولی قبل از آن چیزی که مشخص است صحبت های مربوط به انتقاد از ارتش مربوط به عملکرد ارتش و سکوت این نهاد نظامی در ماجرای فتنه ی سال 88 می باشد و ربطی به ماهیت ارتش و چیزی که به غلط ناکارآمدی ارتش تفسیر شده ندارد.
http://roshangari.ir/video/43538 (3856184) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۳۲:۵۹
استاد عباسی این شهدای بزرگ ارتش که از جونشون گذشتن تا این مملکت روی ارامش بگیره
شهدایی مثل بابایی فکوری کشوری صیاد شیر ازی شیرودی ......
آقای عباسی حتما دادستان شهید دوران رانشنیده ای بزرگواری که در یک عملیاتی بازگشت از آن صفر بود به عمق بغداد با ان پدافند قوی حمله کرد هواپیمای خود را به هتل محل برگزاری اجلاس غیر متعهد ها کوبید که اگر آن اجلاس در بغداد برگزار می شد اجماع جهانی علیه ایران شکل می گرفت
همین ارتشیان بودند که با امام بیعت کردن و یکی از ارکان پیروزی انقلاب در بیست و دو بهمن را رقم زدن
قطعا آن زمان که این اتفاقات افتاده بود شما را خواب برده بود

همین امثال شما ها هستید به نام کارشناس مسائل استراتژی که باعث تفرقه و چند دستگی در جامعه می شوید .
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟؟؟؟ (3856233) (alef-13)
 
محمد
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۳:۲۰:۲۴
موقعه ای که فتنه گرا میگن انتخابات بهانه هست اصل نظام نشانه هست ارتش نباید سکوت بکنه بگه من وارد کارهای سیاسی نمیشم (3856256) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۳:۴۲:۱۹
ما اگه بصیرت داریم نباید زود قضاوت کنیم چه در مورد آقای عباسی و چه در مورد ارتش.اینکه بعد از چندسال صداشو در میارن برای دشمنی یا با دکتر عباسی عست یا دشمنی با ارتش همه میدونیم که هم ارتش و هم دکتر عباسی چیروی ولایت فقیه هستند چفقط بصیرت بصیرت.زود قضاوت نکنیم
دکتر شدن به مدرک نیس.الان این همه دکترا داریم آیا می تونیم بگیم چند تا نظریه پرداز داریم یا چندتا اقتصاددان به معنای واقعی داریم. در حوزه علوم انسانی ضعف داریم. مدرک ملاکی برای تشخیص عالم بودن فرد نیست.مدرک رو میشه خرید. (3856262) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۱۸:۰۵
با قسمت اخر گفته های شما در مورد مدرک دکترا موافقم. ضمن اینکه اگر در بین مدیران بررسی شود مشخص خواهد شد چند نفر واقعا درس خوانده اند و مدرک دکتری دارند و چند نفر با رانت و روشهای مختلف فقط عنوان دکتر دارند.
اما فراموش نکنیم یک قانونی باید باشد. اگر بی ضابطه هر کس بخواهد هر عنوانی به خود دهد که نمی شود. اینطور که می گویید هر کس می تواند ادعا کند من علامه دهرم و باید عنوان دکتر داشته باشم.
هر چند ادم بعضی افراد را که می بیند عنوان دکتری دارند خجالت می کشد که بگوید من هم دکترم! (3857500) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۸:۰۷:۰۶
سخنان ایشان در ارتباط با ارتش بسیار نسنجیده وغلط است.ارتش ولایت مدار،شجاع،فداکار وقهرمان همیشه با سپاه بسیج و بقیه نیروهای نظامی وامنیتی امنیت واسایش بی نظیری را در جهان رقم زده اند.جای تأسف از این اظهارات.(آزاده،جانباز،بسیچی دفاع مقدس) (3857924) (alef-13)
 
ابوطه
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۵۸:۱۱
جناب آقای عباسی یک فرد مومن انقلابی می باشند اگر ایشان از ارتش انتقاده کرده است شما جواب قانع کننده به ایشان بدهید نه این که به ایشان توهین کنید چرا این همه فتنه گران و اصلاح طلبان آمریکایی به کیان نظام اسلامی توهین کردند و می کنند این همه عکس العمل نشان ندادید. (3859546) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۲۳:۲۶:۲۶
کاش به مسئله فساد بانکی کشور هم مثل همین امر این طور قاطعانه و ضربتی برخورد می شد. و کوچکترین خطا تاوان بزرگی داشت. (3858529) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۸:۴۹:۰۰
سلام حالا که صحبت از ارتش شد ای مسولین تورو خدا فکری بحال معیشت ما بکنید ؟؟؟؟؟؟ (3858886) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۹:۴۶:۱۱
اینقدر وضعیت معیشتی و حقوقی ارتش افتضاح هست که واقعا باید این حرف رو میزد تا فرماندهان هوشیار گردند. (3859037) (alef-3)
 
ايرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۰:۵۶:۰۱
درود بر ارتش دوست داشتني ايران (3859215) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۶:۱۲:۳۰
اصولا جناب عباسی کی حرف منطقی زده که حالا دومین بار باشه؟ (3859932) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۱۸:۴۳:۴۲
آقاي عباسي ما شهيد مدافع حرم از ارتش قهرمان داشته ايم كه در جبهه هاي نبرد عليه تكفيري ها به شهادت رسيده اند . تحليل خود را از ارتش اصلاح كنيد . ادتش يك وظيفه دارد و سپاه وظيفه ي ديگر كه وظايف آن ها را قانون تعيين مي كند . (3862610) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.