نظر منتشر شده
۲۰۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 238700
روحانی: کسی نباید از استیضاح عصبانی شود/ بدون لجبازی تابع محض قانون هستیم
بخش داخلی الف، 30 مرداد 93
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
رئیس جمهور با بیان اینکه کسی نباید از استیضاح وزیر علوم عصبانی شود، گفت: بدون لجبازی تابع محض قانون هستیم.

به گزارش فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل در دیدار ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان این استان اظهار کرد: نام امام حسین (ع) مرام حقیقی ملت ایران است و ما هر چه در این سال‌ها از عظمت و شکوه به دست آورده‌ایم در سایه عزت و عظمت نام مقدس امام حسین(ع) و تکیه بر اهل بیت(س) است.

وی گفت: ما امروز ایرانی را سراغ نداریم که در روز عاشورا سینه‌زن و عزادار امام حسین(ع) نباشد به طوری که تمام شبه قاره هند با ۱.۵ میلیارد جمعیت در روز عاشورا تعطیل است و در سراسر هند پرچم سیاه برپا می‌شود و همه بزرگان این نهضت رهبر و پیشوای خود را امام حسین (ع) می‌دانند.رئیس جمهور افزود: تنها در کشور ما عاشورا مورد احترام و تکریم نیست بلکه بیش از ۲ میلیارد جمعیت دنیا به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند.

وی ادامه داد: دولت روی قول‌ها و وعده‌های خود ایستاده و هرگز در جهت عقب‌نشینی از این مواضع نیست و ما در یک سال گذشته در حل مشکلات و معضلات ایثارگران قدم‌های هر چند کوچک ولی موثری برداشته‌ایم تا وظیفه خود را ادا کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را حل و فصل کنیم تا در پایان چهار سال شرمنده ملت ایران به ویژه ایثارگران و خانواده‌ها آنها نباشیم.

امروز پایان تحصیلات دانشگاهی سرآغاز گرفتاری جوانان است
روحانی با اشاره به وضعیت آموزشی کشور نیز تاکید کرد: امروز برای بسیاری از جوانان ما پایان تحصیلات دانشگاهی سرآغاز گرفتاری است چرا که با عبور از سد کنکور تازه مشکلات آنها در دوران تحصیل و بعد از آن که فارغ‌التحصیل می‌شوند آغاز می‌شود که دولت تلاش می‌کند این مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل برسد.

وی معضل اصلی کشور را بیکاری جوانان، مسئله رکود و عدم رونق تولید بیان کرد و گفت: دولت از سال‌های قبل با این معضلات و مشکلات جوانان آشنایی داشته و با تدبیری مناسب سعی دارد این موانع را یکی پس از دیگری برطرف کند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما در دوران انوشیروان نیستیم که به زنجیر ساختمان و عدل و داد ظاهری دلبسته باشیم بلکه در دوران مدرنی زندگی می‌کنیم که مردم باید در صحنه حاضر بوده و دولت نیز پشتیبان آنها باشد تا کار به دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بیفتد و هر کس به اندازه سهم خود در صحنه حضور داشته باشد.

رئیس جمهور گفت: همه چشم به دولت دارند تا از محل درآمد چاه‌های نفتی که ناپایدار هستند بتواند مشکلات را برطرف کند در حالی که این چاه‌ها ابدی و جاودانه نیستند و زمانی ذخیره آنها به پایان می‌رسد.

کمتر از ۵۰ درصد از نفت تولیدی خود را می‌فروشیم
وی افزود: ما در تحریم هستیم و کمتر از ۵۰ درصد نفت تولیدی خود را می‌فروشیم در حالی که باید بدانیم نفت ذخیره‌ای دایمی و ابدی نیست که بخواهیم آن را یک سرمایه همیشگی و جاودانه دانسته و در این زمینه امیدواری ایجاد کنیم.

رئیس جمهور سرمایه نفت را یک سرمایه بین نسلی دانست و گفت: باید این سرمایه برای فرزندان و نسل آینده باقی بماند و به جای آنکه از محل نفت فقط حقوق کارمندان را پرداخت کنیم باید نفت تبدیل به سرمایه مولد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع کنونی جامعه گفت: اگر زمانی بین مراکز علمی و نخبگان و عوام مردم شکاف بود امروز این شکاف برداشته شده چرا که خواست همه ملت ایران خواست یکسان و مطالبه واقعی است چرا که همه دم از اعتدال سر می‌دهند تا در سایه رونق اقتصادی و تولید این خواسته رقم بخورد.

روحانی افزود: همه دانشگاهیان، کشاورزان و همه و همه یک حرف می‌زنند و آن حرف رونق تولید و حرکت رو به ‌جلو است چرا که ما به هر استانی سفر می‌کنیم با توجه به استعدادها همه سخن از توسعه همه‌جانبه می‌زنند.

وی تصریح کرد: همه امروز انتظار دارند که شکاف‌ها و خلاءها برطرف شود و اخلاق خوب و دوری از افراط و تفریط جای خود را به اعتدال بدهد.

رئیس جمهور ادامه داد:ملت ایران رای به اعتدال داده است چرا که امروز شاهد آن هستیم نه تنها ایرانیان از افراط و تفریط خسته شده‌اند بلکه شعار کشورهای اروپایی و امریکایی و آسیایی گرایش به سمت اعتدال است.روحانی گفت: همه به شعار اعتدال برخاسته از ایران اسلامی احترام می‌گذارند به طوری که این شعار امروز جهانی شده و در همه جا می‌توان سراغی از آن را گرفت.

کسی نباید از استیضاح عصبانی شود/بدون لجبازی تابع محض قانون هستیم
رئیس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه همه باید در چارچوب قانون قواعد بازی را بپذیریم افزود: ما به رای نمایندگان مجلس احترام می‌گذاریم و از استیضاح ناراحت نیستیم و نباید کسی در این زمینه عصبانی باشد چرا که ما همه در کنار هم هستیم هر چند که دوست داشتیم وزیر علوم رای اعتماد بگیرد اما به تصمیم مجلس احترام می‌گذاریم.

رئیس جمهور فرجی دانا را از شخصیت‌های علمی و قابل احترام دانشگاهی اعلام کرد و گفت: بنده از وی در سایر مناصب استفاده خواهم کرد و به همین خاطر دیروز حکم مشاور رئیس جمهور را به فرجی‌دانا دادم.

روحانی تصریح کرد: نباید هیچ کس از این حرکت مجلس ناراحت باشد چرا که ما در چارچوب قانون به رای اکثریت مجلس بها می‌دهیم و در بسط اجرای قانون مطیع نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان هستیم.

رئیس جمهور گفت: ما در چارچوب قانون بدون لجبازی و یا مقاومت تابع محض قانون هستیم و حرکت‌های غیرمنطقی را در این زمینه نمی‌پذیریم چرا که مجلس و دولت و قوه قو قضاییه در کنار هم هستند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کارها را به پیش می‌بریم تا به مقصد واقعی برسیم.

هنوز تحریم‌ها پابرجاست است
روحانی افزود: ما نباید محدودیت‌ها را فراموش کنیم و بر همین اساس باید روند توسعه همه‌جانبه کشور به پیش برود چرا که امروز هیچ کس ادعا ندارد که مسئله هسته‌ای اولویت دولت یا مسئولان نیست و یا رفع آثار تحریم نیز نمی‌تواند بر روند کشور تاثیر بگذارد.

روحانی ادامه داد: همچنان سنگینی آثار تحریم‌ها بر دوش ملت ایران سنگینی می‌کند چرا که احساس می‌کنیم هر چند که برخی از آثار تحریم نظیر تحریم‌های بخش کشتیرانی برطرف شده است.

وی عنوان کرد: این مسئله موضوع دل بخواهی نیست که به خواست دولت یا رئیس جمهور اتفاق بیفتد بلکه تحریم‌ها فشار ظالمانه و غیرقانونی و غلط است که بر دوش ملت ایران سنگینی می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت در چارچوب قانون با حفظ حقوق ملت سعی دارد تا تحریم‌های ظالمانه را بردارد و در این خواست همه ملت مشترک هستند و جزو اولویت‌های ما است که دولت به جد آن را پیگیری می‌کند و در این مسیر دولت حامی ملت است و مقام معظم رهبری همواره دولت را مورد حمایت قرار داده‌اند.
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۱:۳۷
دکتر نجفی را وزیر آموزش عالی کن تا عصبانی نباشیم.فرجی دانا گوهری بود که جامعه دانشگاهی از دست داد.فقط نجفی میتواند جایش را پرکند. (2329622) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۷:۵۰
به نظرم روحانی هم زرنگی کرد و هم برنده عزل فرجی دانا شد. چون اولا با عزل فرجی دانا، مخالفت مجلس با خود را بهانه ای برای فرافکنی عدم موفقیت های خود جلوه می دهد و هم اینکه با اینکار اصلاح طلبان تندرو را از کابینه حذف می کند و فضا برای کارگزاران آماده تر می شود... نجفی به جای فرجی دانا... کارگزاران به جای اصلاح طلبان تندرو! (2330282) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۱:۳۴
یعنی‌ کسی‌ نباید برود به جهنم؟!!... چون این مورد از موارد خواستهای مردم است نه از موارد رفع تحریم و خارجی‌؟!!! (2330702) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۸:۰۵:۳۷
جمع کنید تحریفو، شما هر وقت حرف رو بدون تحریف منتقل کردی، بعد ادعا کن، گفت یه عده کم سواد، شد منتقدین بی سواد، گفت به جهنم که می لرزید، گفتید گفته منتقدین بروند به جهنم، به نظرم کوچکترین اثری از وجدان و تقوا واسه شماها نمونده.... (2332421) (alef-13)
 
مهدیار
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۵:۴۰
احمدی نژاد هم گفته بود 40 میلیون رای (شامل کسانی که به میرحسین و کروبی و ... رای داده اند) زلال و مردمی داشتیم حالا یک عده خس و خاشاک چنین و چنان.
بعد جمعی از دوستان شما گفتند به مخالفان خودش گفته خس و خاشاک.
در حالی که توهین روحانی به مخالفانش روشن و غیرقابل توجیه است! (2333320) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۴۸:۰۲
روت ميشه به فرجي دانا بگي اصلاحطلب تندرو؟! نميدوني مجبوري نظر بدي؟! (2331256) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۵:۱۹
آقای نجفی با سمت مربی بازنشسته شده اند. ایشان دکتر نیستند.

جای تعجب است که رییس جمهور آقای نجفی را دکتر نامیده اند. اگرچه دانش و سواد و تجربه به داشتن مدرک دکترا نیست. (2330397) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۲:۲۹
آقای نجفی دارای مدرک فوق لیسانس از آمریکاست و دانشجوی دکترا نیز بودند که در آستانه انقلاب اسلامی و بخاطر حمایت از انقلاب ادامه تحصیل را رها کرده و به کشور آمدند. (2331022) (alef-3)
 
مهدیار
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۶:۳۰
پس دانشجوی کترا می شه دکتر! (2333321) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۶:۲۸
خداخيلي بهتون رحم كرده كه رييس جمهوري محبوب و محترم داريم وگرنه الان تومجلس تمام بورسيه هاي اقايان رو ميشد اصولگرايان به پايان كار خود رسيده اند.
اما به خدا حقتون همون احمدي نژاد بود كه آبرو براتون نزاره.
الف چاپ كن اگه راس ميگي (2330452) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۷:۴۱:۲۷
بی آبروبی اینه که جند ماهه نتونستن نماینده به سازمان ملل اعزام کنند (2332391) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۳۸:۵۷
آقای رئیس جمهور
بخدا قسم درد این مرد م سیاست نیست
به اقتصاد بپردازید که فساد و رانت و بی سلیقگی و بی برنامگی، سالهاست شیرازه زندگی مان را تهدید می کند (2330651) (alef-3)
 
شهروند درجه ي 2
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۹:۴۹:۰۱
با شما كاملا موافقم اما دوست عزيز همه ي ما بايد بدانيم و بپذيريم كه مبارزه با فساد و رانت به عهده ي قوه ي قضاييه است در حالي كه ما سالهاست اين مهم را از ذولت ها خواسته ايم . خواسته ي ما از دولت ها بايد مديريت صحيح باشد و از قوه ي قضاييه ، برخورد با فساد و رانت ووو.. (2330913) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۱۳:۳۹
بدون سیاست اقتصاد هم راهی به جایی نمی برد. همانطور که اکثر کشورهای با درآمد سرانه بالا دارای حکومت دموکرایک هستند. (2330960) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۰۹:۱۸
ولی دوای درد مردم سیاست است. (2331059) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۵۶:۵۳
اقتصاد و سیاست را نمی توان از هم جدا کرد! تفاوت در دیدگاه اقتصادی اصلیترین عامل ایجاد احزاب متفاوت هست و اگر نه چه فرقی بین گروههای سیاسی قانونی داخل کشور وجود دارد؟‌ همه پیرو رهبر و سیاست های کلی نظام هستند. همه ملزم به پیاده کردن سیاست های فرهنگی نظام هستند و تنها جایی که برای مانوز و تفاوت وجود دارد همین اقتصاد میباشد! (2331532) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۸:۳۵:۳۵
ااون وقت کی به جهنم بره؟ (2330775) (alef-3)
 
احمدی نجات
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۲۲:۴۱
شما (2333618) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۱۱:۵۸
کسایی که به روحانی رای داده بودند و داشتن یواش یواش دلسرد می شدند ،متوجه شدن که جقدر دست روحانی بسته است (2331160) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۵۰:۲۱
فرجی دانا مظلومانه اما قهرمانانه رفت چون اخلاق را نباخت (2331373) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۳:۴۵:۴۶
سلام
اقای دکتر فرجی دانا به این آیه اعتقاد داشت که
لِّكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَىٰ مَا فَاتَكُمْ وَلَا تَفْرَ‌حُوا بِمَا آتَاكُمْ وَاللَّـهُ لَا يُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ‌ (2335529) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۳۰:۵۰
آقای روحانی به فکررفع تحریمهای ظالمانه باشید به فکر توسعه اقتصادی ایران باشید زمان به سرعت می گذرد اوضاع منطقه درشزایط خطرناک است .مردم ایران حامی شما هستند وفقط بخاطر رفع تحریمها وبهبود اقتصاد به شما رای داده اند
اکثر مردم در جریان فضای سیاسی نیستند و نمی خواهند باشند توسعه اقتصادی
بهمراه امنیت الویت اصلی این کشور است اگر فرصتها بسوزد .باردیگر کاسبان تحریم فعالتر می شوند واین اقتصاد نصفه ونیمه رابرزمین می زند وبه اهداف سیاسی خود خواهند رسید (2331776) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۵۴:۵۲
سایت وزین الف سایتی خوب و اخلاقی ولی متاسفانه محلی شده برای یک عده که زده اند به جاده خاکی . نمونه اش همین جناب منورا لبیان که می گوید نجفی را وزیر اموز عالی کن تا عصبانی نباشیم .جالب اینکه اینها از نهاد و ریشه تندرو هستند و انگ تندروی را بدیگران می زنند . الف عزیز اگر چاپ کردید ممنون می شوم . (2331900) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۳۶:۰۲
فرجی دانا خودش اعتراف کرد که در مورد بورسیه ها اشتباه کرده. اما نمی دانم چرا بعضی فرصت طلب هنوز بورسیه را تکرار می کنند. (2333284) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۴:۳۵
امروز حجت بر همگان تمام است. هر کس و هر مدیر و مسئولی قدمی در جهت منافع حزبی و گروهی خود بردارد و مصلحت مردم و نظام برای او مهم نباشد (مثل هیاهویی که بر سر استیضاح وزیر علوم راه انداختند و حتی نمایندگان مجلس را تهدید نیز کردند) روز قیامت باید پاسخگوی هزاران شهیدی باشد که جان خود را برای برقراری این نظام و اداره کشور بر اساس قانون اسلامی داده‌اند. (2329632) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۳۲:۵۴
کلا فقط اصولگراین میتونن حمله بکنن؟ بقیه باید سات بشینن؟ (2330307) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۵:۲۴
پیاده شو با هم بریم !! انقلاب کردیم خون دادیم که حرف بزنیم اعتراض کنیم نه این که با تهدیدمان به وسیله خونهایی که تازه خون فرزندان خودمان هم بوده وبرای آزادی وعدالت اسلامی داده ایم دهانمان را ببندند!!

بله فردای قیامت همه باید جوابگو باشند. از جمله همین مجلس !!
اما !!
چگونه است که جنابتان تهدید نمایندگان برای اخذ صلاحیت وزیر را دیدید !!
اما !!
تطمیع نمایندگان برای رد صلاحیت ایشان را ندیدید ؟! (2330372) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۲۹:۳۷
واقعا شهامت در باخت خیلی چیزه خوبیه که متاسفانه بعضیا ندارن!
خب عزیز وزیر تخلف کرد مجلس حق استیضاح داشت و استیضاحش کرد چرا هی آسمون به ریسمون میبافید و بلف میزنید که تطمیع شدند؟ چون وزیز مورد علاقه شما رای نیاورد همه دزدن؟ حالا اگه بهش رای میدادن همه میشدن آزاده؟
واقعا چرا بعضیا هوا هوس خودشون رو معیار حق باطل میدونن؟ اگه خودشون بخان میگن مردم و همه مردم اینگونه خساتن ! اگه مردم رای ندن میگن تقلب شده ! اگه نماینده ها رای بدن به نفعشون میشن نماینده های آزاده اگه رای ندن میشن نماینده های تطمیع شده !
واقعا هر کسی وجدان داره قضاوت کنه ! (2333639) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۷:۱۷
شهیدان تا کنون بخاطر این همه فساد مالی در دولت گذشته غصه دارند!
این سیاست بازی نمایندگان بود که دل ملت را شکست. (2330484) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۰:۰۹:۴۸
خوبه يه ناخودي اومد كه حرفي براي گفتن داشته باشيد ! (2332939) (alef-3)
 
ملت
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۱:۱۱
طوری حرف میزنی که انگار این مملکت فقط مال شماست.....شهدا هم متعلق به همین مردمن...اتفاقا برعکس شما چه جوابی برای شهدا دارین؟؟؟؟ (2330523) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۳:۵۴
باشه باشه (2330529) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۸:۳۴
امروز حجت برکسانی که رای مردم را نمیبینند تمام است. (2330601) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۸:۴۳:۰۰
ناراحت نشو چون اقای روحانی ماروفرستادجهنم بهشت خای شده ماهم اقای فرجی روفرستادیم بهشت که خالی نباشه........ (2330789) (alef-3)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۰۲:۱۵
شما دلواپسان لرزان چقدر راحت به آقای روحانی تهمت میزنید و حرفهایش را تحریف میکنید؟ مثلاً به جای"کم سواد" برای هجمه به ایشون و مظلوم نمایی خود "بی سواد" را به کار میبرید و اکنون نیز "به جهنم" را به "برو به جهنم" تحریف میکنید. (2331817) (alef-13)
 
محمد علی
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۴۹:۳۳
دکتر فرجی دانا زحمات شما همیشه در یاد مردم و علی الخصوص دانشگاهیان و

فارغ التحصیلان می ماند .

نخبه های واقعی هم اگر فرصت هیئت علمی شدن را از دست دادند دوباره

تلاش کنند انشاا... در سایه نظارت قوی مجلس و همکاری دولت انشاا... اتفاقات

دولت گذشته تکرار نخواهد شد.

از دولت متشکریم که به رای نمایندگان 77 میلیون ایرانی احترام گذاشت

وظیفه مجلس برخورد با اقدامات خلاف قانون و حفظ حقوق مردم است

انشاا... مجلس بر عملکرد تمامی وزرا علی الخصوص وزیر " صنعت "هم نظارت

کند. (2330675) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۵۴:۵۲
خون شهدا را هزینه دنیا ی بعضی نکنید. ما هم شهید داده ایم. خواست ما بقای فرجی دانا بود (2330685) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۹:۲۲:۰۸
اشتباهی مثبت دادم چطور شده شما شدی صاحب خون شهدا بقیه هیچ. شمایی که از ایثارگری شهدا سوءاستفاده می کنی ؟ (2330862) (alef-3)
 
karbala183
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۵:۱۸
خوبه اقای دکتر روحانی ولی در عمل نشون داده بشه که ادم عصبانی نشه.....

به نظرتون اقای نجفی از مجلس رای اعتماد میگیره؟؟؟

ایشون به خاطر بیماری قلبی و ضعف جسمانی چند ماه قبل از سازمان میراث فرهنگی استعفاکرده بود....

یعنی به این سرعت خوب شدند یا چیزی دیگری در مییان است.....

شما در انتصاب ها رویه احمدی نژاد رو پیش نگرفتید ؟؟؟؟ (2329639) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۸:۳۹
کربلا 183 جان با شما هستم خوب گوش کن !
ایشون قرار نیست وزیر بشه وزیر کسیه که برق از چشماتون می پرونه !!
می گی رای نمیاره ؟ خوب نیاره ! روحانی همینو می خواد ! (2330380) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۵:۱۶
عصبانی نشو. همونطور که ما به حرف رئیس جمهور گوش کردیم الان عصبابنی نیستیم شما هم عصبانی نشو و الا شما هم دچار بیماری های قلبی می شی (2330531) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۰۵:۵۳
نجفی به عنوان وزیر نمیتونه معرفی بشه چون قبلا برای مسئولیت وزارت خانه دیگر رای نیاورده! (البته دولت برای راضی نگه داشتن اصلاح طلبان نجفی رو گزاشته و هدفش وزیر کردن نجفی نیست)
با توفیقی و فرجی دانا جاده دانشگاه رو هموار کرده و یقینا وزیر بعدی رو از جنس کارگزارانی ها معرفی میکنه چون همه کارها رو قبلیا کردن و تاوانش هم دادن! (2331296) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۰:۵۵:۲۴
بابا رای چیه
این قراره سرپرست باشه مثل وزیر احتیاج به رای اعتماد نداره چون موقتی (2331449) (alef-3)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۰۶:۵۲
این نکته را در نظر بگیر که آقای نجفی برای وزارت علوم به مجلس معرفی نشده بلکه به سرپرستی ای وزارت منصوب شده است. همانطورکه قبلاً نیز آقای توفیقی به سرپرستی همین وزاتخانه منصوب شد ولی آقای فرجی دانا به مجلس معرفی شد. (2331826) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۸:۱۰:۴۵
مگه معرفی شده که رای اعتماد بگیریه؟ بعد میگید چرا میگید کم سواد؟ (2332432) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۵:۲۲
در یک سال گذشته رهبر معظم انقلاب چندین بارصراحتا و به طور مستقیم نگرانی خود را از وضعیت دانشگاه‌ها و فرهنگی کشور اعلام کردند اما اقدامی صورت نگرفت. دولت به جای پذیرش انتقادها از عملکرد ناصواب وزیر علوم دفاع کرد. ولی این را بدانید مردم می‌فهمند و اخبار و مسائل روز را رصد می‌کنند. (2329640) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۹:۴۰
مردم رای مجلس را قبول ندارند ! (2330383) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۵۶:۲۲
از قول مردم حرف نزن
من مجلس رو قبول دارم
ودولت رو قبول ندارم
خوبه این دولت نصف به علاوه7دهم درصد رای اورده اینقد شماها مردم مردم میکنید (2331271) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۵۲:۳۷
بنظرم حرف شما خیلی مسخرس چون این حرفه شما یعنی اینکه کل نظام قبول نداری (2331800) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۰۹:۴۹
اکنون 150 به 2 هستید. کدام بیشتره؟! (2331833) (alef-13)
 
یک شهروند معمولی
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۱۳:۴۸
دلتو به 7 درصد خوش کن! چهارتا کاندید شما که در مجموع کمتر از آقای روحانی رای آورده اند! (2331841) (alef-13)
 
رها
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۷:۴۸
شما خیلی مشکوک میزنی دوست من !!! (2331923) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۰۶:۲۸
شما کی باشی که از مردم صحبت میکنی؟
این مجلس همانند دولت با رای مردم سرکار اومده!
یاد بگیرین به رای مردم احترام بزارین! (2331300) (alef-3)
 
الف ر
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۰۴:۵۸
مجلسي كه ثانيه هايش هزينه چند ميليوني روي دوش ما ميذاره كارهاي مهمترش را فراموش ميكنه به عنوان مثال طرحي را به منظور جلوگيري از رشوه خواري ورانت خواري هاي بي حساب ويا شكاف هاي در امدي وهمچنين مجاب كردن قوه قضاييه در روند متهمين مفسد هاي اخير متاسيم (2331755) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۰:۴۹
ولی حرف مردم چیز دیگه ایی میگه.....برادر اخوی (2330495) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۸:۱۷
مردم این وسط کشکن . دانشگاهیا که راضی هستن (2330571) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۳:۲۷
این مردمی که ازشون اسم بردی خوب شماهارو شناختن و تو انتخابات مجلس تک تک اون نماینده هارو به خونه هاشون می فرستن (2330587) (alef-3)
 
افشین
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۹:۳۷:۵۵
مثل نه ای که به یارانه گفتن!!!!!!!!یکم ...خوب چیزیه (2331728) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۲۸:۲۹
تنها حرف درستت همین بود که مردم می فهمندواخبا ر ومسایل روز رو هم خیلی خوب رصد می کنن بنابر این دوست ودشمنشونو هم خیلی خوب میشناسن (2331088) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۰:۵۵:۵۷
مثال بیار (2331451) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶:۰۴
اگر بنا به گفته و ادعای آقای رئیس‌جمهور گروهی اقلیت و دشمن دولت هستند و به دشمنی علیه ایشان و همکارانشان در قوه مجریه مشغول توطئه شده‌اند چرا ایشان آنان را با اسناد و مدارک به دستگاه قضایی معرفی نمی‌کنند تا به پرونده آنها رسیدگی شود. اگر هم مخاطب این ادبیات خشن منتقدان دلسوز نظام هستند بهتر است رئیس‌جمهور موضوع این اهانت‌های خود را با یک عذرخواهی به پایان برساند. (2329650) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۰:۱۹
ادبیات خشن ؟! یعنی آمدن جناب نجفی ادبیات خشن است ؟ نه عزیز این روش و سیاست روحانی در قبال وزارت علوم همان قولیست که از ابتدا به رای دهندگان ملیونی خود داد وتا کنون هم از آن تخطی نکرده ! حال اگز شما معتقدید دولت باید خط ومشی جدا از خواست مردم داشته باشد این شمایید که باید در تفکر وخواست خود از دولت تجدید نظر کنید !! (2330428) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶:۱۷
آقای رئیس‌جمهور از وقتی که روی کار آمده به جای انجام کار مدام از وجود یک گروه کوچک که سر راه دولت سنگ‌اندازی می‌کنند سخن گفته است. بنویسید این شیوه مدیریت جواب نمی‌دهد. وقت آن رسیده که دولت واقعا به حل مشکلات مردم بپردازد و دست از حاشیه‌سازی‌های بی‌ثمر بردارد. (2329653) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۲:۵۲:۴۹
اقای 12.36.17 مثل اینکه در توهم زندگی میکنی و گر نه به وضوح می بینی که عده ای چون شمر کمر به سنگ اندازی جلو دولت بسته اند (2335442) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶:۳۶
برای خیلی‌ها سؤال شده چرا آقای روحانی ریاست محترم جمهوری با بیگانه‌ها ابراز دوستی کرده و مهربانانه با آنان صحبت می‌کند و حتی از جنایتکاری مثل اوباما به عنوان فردی مؤدب یاد می‌کند ولی در صحبت با مردم و هم‌وطنان خود از ادبیات تند و خشن و توهین‌آمیز استفاده می‌کند؟ (2329655) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۳:۲۴
آهای مردم آیا مهربانی روحانی با بیگانه ها واوباما برای شما سوال شده ؟!
اگر نشده مثبت بزن !! (2330441) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۷:۰۳
برای من سوال شده شما چرا با وجود رای عدم اعتماد به ویر علوم باز عصبانی هستی؟؟ عصبانی نباش (2330537) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۰:۵۸:۳۳
این خیلی ها کین؟ میشه اسم ببری
یا دوس داری من بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2331454) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۸:۳۱:۴۹
دوست عزیز آقای روحانی هیچ گاه در برخورد با مردم از دایره ادب خارج نشده اند. بلکه مخاطب ایشان همان عده و گروه هایی هستند که برای عدم موفقیت دولت و به خاطر منافع شخصی خود از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کنند. اگر خود را جزو آن دسته می دانید آری مخاطب رییس جمهور محترم آقای دکتر روحانی قرار گرفته اید. (2335015) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶:۳۸
من به عنوان یک فرد، از جریان اتفاقات بسیار ناراحت و کمی ناامید بودم. وزیر علوم را شخصا دوست داشتم.
اما صحبت رئیس جمهور کاملا درسته.
رئیس جمهور برای اداره این کشور باید یک مشی و نظام داشته باشد که به افراد خیلی وابسته نباشد.
امیدوارم مجلس آتی بهتر باشد.
امیدوارم وزیر بعدی راه را ادامه دهد.
امیدوارم در اراده ی خدمت آقای فرجی خللی وارد نشود.
امیدوارم مجلس از افراد افراطی خالی شود. (2329656) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶:۴۸
خطاب به بعضی از مسئولین زود رنج و عصبانی باید گفت زندگی اقیانوس بی‌کرانی است که تنها شناگرانی به ساحل نجات و موفقیت خواهند رسید که با سعی و تلاش و کوشش با سختی‌ها مبارزه کرده و با امواج خروشان زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. (2329658) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۳:۰۸
بابا همه اش سیاسته مونده این بدنه اصلاحطلبها بفهمن همیشه بازیچه هستند و پشت پرده چه خبره

این وزیر از خودیهای دولت نبود و دولت دوست داشت این وزیر بیفته
به نظرم دولت با وزیران منتسب به اصلاحطلب داره بدنه اجتماعی اصلاحطلبها و نیز اصولگراهای مجلس را بازی میده

دولتیهای اصلی از افتادن این وزیر خوشحال هم هستند و بروز نمیدهند

دلم برای اصلاحطلبها میسوزه که همیشه هیجانی هستند و به جای تعقل همیشه بازی میخورند و همیشه وسیله ای برای فشاز از پایین هستند (2330244) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۴:۳۰:۴۳
لازم نیست شما خودشو اذیت کنی. دلت به حال خودت و دوستات بسوزه که از هفت اسمان یه ستاره هم ندارید. اصلاح طلبان در دل اغلب مردم (نگفتم همه مردم تا برخی نیان ...) هستند و اینو خودتون هم میدونید و شما از هراسی که از پایگاه اجتماعی انها دارید این متن رو نوشتید. تفرقه بین اطلاح طلبان و دولت غیر ممکنه. (2332152) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۵:۳۰
ای کاش یک نفر مفهوم کاهش تورم و اثار ان را برای عوام توضیح می داد تا فکر نکنند کاهش تورم یعنی ارزون شدن در هیچ کجای دنیا چیزی ارزون نمیشه بلکه خیلی اندک و منطقی گرون میشه ما ایرانیه دنبال یکی میگردیم که تورم رو منفی کنه اون ادم هنوز متولد نشده و نخواهد شد (2330251) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۱۰:۴۹
تو دولت قبلی که تورم به معنی ارزون شدن بود!
تو این دولت معنیش عوض شده!
اشاره به مناظره های انتخاباتی! (2331312) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۹:۵۱:۳۱
حالا به معتای هر چی بود هم همه چی گرون می شد و هم تورم بالا می رفت اما حالا یکیشون داره میاد پایین این بدههههههههههههههههههه (2331740) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۳:۴۶
ظاهرا که الان شما عصبانی هستی ! وزیر روحانی رای نیاورد . روحانی ضمن تایید ودفاع از حق استیضاح برای مجلسیان با استفاده از حق رئیس جمهور سرپرستی را جایگزین وزیرش کرده . حالا این کجایش عصبانیت رئیس جمهور را می رساند که از دیروز تا حالا اصولگرایان ورد زبانشان شده ؟! (2330470) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۰۶
ما مردم هرکجا نگاه می‌کنیم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده آقای رئيس‌جمهور چگونه ادعا می‌کند که گرانی و تورم را توانسته کاهش بدهد. آمار و ارقامی که در داخل سبد زندگی مردم دیده نشود چه فایده‌ای دارد؟ (2329660) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۷:۰۹
فعلا سر مردم را با این وزیر علوم و فرهنگ گرم کرده دولت و هیجانات سیاسی را میبره اون سمت
فکر میکنی واسه روحانی کاری داشت که وزیر را نگه داره؟
روحانی حتی توی شورایعالی فرهنگی هم از وزیرش دفاع نمیکرد (2330255) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۱:۱۶
شما اونجا بودی؟ خودت دیدی؟ (2331459) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۲:۲۶
کاهش تورم به معنی ارزان شدن نیست، بلکه به معنی کاهش سرعت افزایش قیمت هاست، همین که قیمت دلار در حد ثابتی قرار داره خودش یک نعمتی است اگر کس دیگری بود الان قیمت دلار احتمالا دو رقمی شده بود (2330268) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۲:۳۷
خوب بعضی ها همون دو رقمیه رو می خوان آخه نتونستن تو دلاراشون سودکنند ! (2330502) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۸:۲۱:۱۴
اگر احمدی نژاد همچنان در مسند اجرایی قرار داشت یا اینکه کس دیگری انتخاب شده بود که قصد گفتمان اصولی پیرامون مسئله هسته ای را نداشت، الان قیمت دلار بیش از 5000 تومان بود. (2334996) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۹:۰۹
عصبانی هستید دوستان اصولگرا عصبانی، ولی می دونی جواب ما چیه؟؟ از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید (2330544) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۱۲:۴۸
به جهنم! (2331315) (alef-3)
 
دانشجوی سابق
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۳۰:۲۷
جای شکرش باقیه که شما مفهوم "به جهنم" را درست فهمیدی و در جای خودش به کار بردی. (2331869) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۲۷:۴۵
آقاجان کاهش گرانی و تورم به مفهوم از بین رفتن گرانی (ارزانی) نیست! (2331865) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۸:۲۸:۱۵
دوست عزیز کاهش تورم معنایش ارزان شدن اجناس نیست. معنای آن کاهش سرعت ماشینی به نام تورم است به این معنی که اگر قبلا با سرعت km/h 75 در حرکت بوده اکنون با سرعت km/h 25 در حرکت است و باز به زبان ساده تر اینکه اگر قرار بوده این ماشین ظرف 1 سال به قیمت های بالاتر برسد اکنون ظرف سه سال می رسد و البته با کاهش بیشتر تورم مدت زمان فوق افزایش بیشتری می یابد. پس تا وقتی تورم منفی نشده به دنبال ارزان شدن اجناس نباشید. البته در هیچ جای دنیا تورم منفی پذیرفتنی نیست چرا که به تولید ضربه می زند. تورم معقول و منضفانه برای مصرف کننده و تولید کننده در یک اقتصاد سالم حدود 4، 5 یا نهایتا 6 درصد است. (2335007) (alef-6)
 
1982
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۱۷
خیلی ناراحت کننده است که نماینده مردم دنبال این باشه حق دانشجو تضییع بشه واقعانکه (2329662) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۲۵
پس گذاشتن کسیکه 11 ماه پیش رای نگرفت لجبازی نیست؟ آیا تو دولت اعتدال کسی دیگه نبود؟ این لجبازی ها و هیاهوها بیشتر به ضرر دولت هست تا مجلس... (2329663) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۱:۲۲
نجفی فقط با یک رای کمتر نتونست وزیر آموزش و پرورش بشه، حالا به دلیل همان یک رای کمتر بایستی دیگر خانه نشین بشه و سیاست را کنار بگذاره؟ این چه استدلالی است که شما دارید؟
شاید الان نمایندگانی که رای مخالف و یا ممتنع داده بودن الان با وزیر شدن نجفی برای وزارت علوم موافق باشن (2330239) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۱:۵۱
من فقط حرفم این هست که برا کم کردن هیاهوها که به ضرر خود دولت هم هست، نمیشه یکی دیگه رو معرفی کرد...؟ مگر مملکت قحط الرجاله...؟ (2330363) (alef-3)
 
پیمان
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۲۹
آقای روحانی
سخت است که یک وزیر خوب را فقط بدلیل مسائل سیاسی حذف کنند و بعد هم جشن پیروزی بگیرند و ما دانشجویان چیزی نگوییم از این جناحی بازی و فکر حزب خود بودن تا مردم!
کاش از اسم مقدس علم اینگونه سوءاستفاده نمی کردند و بهانه را بر پیشرفت علمی نمی گذاشتند! (2329664) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۴:۲۳
ساده ای من هم یک زمان دانشجو بودم
دولت امنیت تدبیر و امید داره بازی میکنه باهاتون
دولت اصلی خیلی هم خوشحاله وزیر افتاد (2330249) (alef-13)
 
پیمان
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۲۱:۵۵:۲۶
من دوران احمدی نژاد 4 سال در دانشگاه بودم و جو امنیتی را دیدم
و حال نیز دانشجوام و جوی که شما می گویید را می بینم! (2332754) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۳۹:۵۶
از کجا معلوم دانشجو بودی؟؟؟؟؟ (2333295) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۲:۴۴
مثل اینکه قرار شده فقط نظرات موافقین استیضاح رو بذارین و این خوبه چون تعداد ارا داده شده نشاندهنده نظر مخالف مردم با استیضاحه (2330439) (alef-3)
 
امین
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۳۰
روحانی: کسی نباید از استیضاح عصبانی شود/ بدون لجبازی تابع محض قانون هستیم
جناب روحانی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را با انتخاب نجفی انشائلله که بنای لجبازی با مجلس را نداشتید (2329665) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۰:۱۴
دولت امنیتی برای این که لیستش توی مجلس رای بیاره دو تا دیگه از وزیرهایش را هم قربانی میکنه
ضمنا هر چه توافق هسته ای انجام نشه مطمین باشید دولت بازیهای سیاسی رو میکنه
وقتی رییس جمهور حاضر نشد بیاد برای وزیرش دفاع یعنی وزیر قرار بود بیفته
اصلاحطلبها هم بازیچه هستند مثل همیشه تا تخت تاثیر هیجانات سیاسی بشن پیاده نظام (2330262) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۵:۴۶
دولت به مردمی که انتخابش کردند قول داده وبر سر قول خود می ماند ! (2330515) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۷:۳۹
جناب دکتر روحانی به عنوان یک واعظ که چندین سال مردم را موعظه و نصیحت کرده و فردی با تجربه چندین ساله در مناصب مختلف و دست آخر به عنوان رئيس‌جمهور و شخص دوم کشور مسئولیت داشته بعید به نظر می‌رسید که چنین اشتباهات فاحشی را به تکرار انجام دهند. به هرحال انسان جایز‌الخطاست و فرصت جبران دارد اما شهامت سیاسی ایجاب می‌کند که ایشان اعتراف به اشتباه نموده و از مردم عذرخواهی کنند. (2329667) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۷:۱۲
روحانی مرد تدبیر است غلام حلقه به گوش نیست ! (2330519) (alef-3)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۳۶:۴۴
آنچه شما اشتباه فاحش مینامی من عین عقلانیت میدانم. اما حد اقل دونفر از طیف شما در روز استیضاح به دروغ متوسل شدند. آقایان زاکانی و نادران را میگم گه خیلی هم مقبول شما هستند. (2331874) (alef-13)
 
عالی
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۰۲
کدوم قانون؟!!!!
قانونی که برای ارضا عقده ها و کینه هاشون بدون در نظر گرفتن منافع ملی، اقایون ازش استفاده میکنن؟! (2329670) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۱۷
آقای روحانی ریاست محترم جمهوری از یک طرف معتقد است به زور نمی‌شود کسی را به بهشت برد از طرف دیگر منتقدین خود را به جهنم حواله می‌دهد. لابد معتقد است که کلید بهشت و جهنم در دست او است! (2329672) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۸:۱۳:۱۸
البته باید درک اسفل السافلین را هدیه می کرد. (2331665) (alef-3)
 
حبیب
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۳۰
درود بر فرجی دانا / انشاءاله راهش ادامه یابد. (2329674) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۳۲
گویا معانی و مفاهیم لغات در دوره موسوم به اعتدال عوض شده است:
گرانی یعنی ارزانی
فتنه‌گر یعنی خادم ملت
هوچی‌گری یعنی قانون‌مداری
عدم هماهنگی در کابینه یعنی دولت یکدست
تکدر خاطر رئیس‌جمهوری یعنی عدم آگاهی و اطلاعات غلط! (2329675) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۶:۳۱
آقا راستی از این 3000000000000 چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟از دولت پاکیها چه خبر؟؟رو که نیست....... (2330481) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۱۴:۰۱
چه جوری روت میشه از فساد صحبت کنی وقتی در فساد کرسنت 55 هزار میلیارد رو آقای روحانی به ثمن بخت فروخت؟!! (2331842) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۶:۱۴
گویا شما در خواب تشیف دارین
صبح بخیر دست و روتم بشوری بد نیست (2331470) (alef-3)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۴۰:۱۶
این کم سوادی ولجاجت است که چنین برداشتهایی را در پی دارد. (2331882) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۳۷
ما از استیضاح و عدم توجه به رای و نظر دانشگاهیان ناراحت هستیم . (2329676) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۸:۴۳
موضوعی که آقای رئیس‌جمهور در دولت خویش از آن غفلت نموده و باید به آن توجه ویژه بکند جوان ساختن ترکیب اعضاء دولت است بعضی از وزیران کابینه در شرایطی از سن و سال هستند که دچار فراموشی می‌شوند. چه برسد به اینکه از جا بلند بشوند و بخواهند کاری انجام بدهند. (2329677) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۹:۰۳
چگونه ناراحت نشویم وقتی که آقای رئیس‌جمهور یک آمریکایی جنایتکار مثل اوباما را فردی مودب مورد خطاب قرار می‌دهد ولی از هم‌وطنان خود با عناوینی مثل بزدل، بی‌سواد و... یاد می‌کند؟ (2329680) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۳۷:۰۳
همیشه حرف حق تلخ بوده وعده ای رو ناراحت کرده جانم (2331100) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۰:۵۷
شما ایرانی هستی؟؟؟؟؟؟ (2333299) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۹:۱۳
وقتی از زبان آقای رئیس‌جمهور عبارت به جهنم را شنیدم تصورم این بود که خطاب به کشورهای غربی است که سر راه هسته‌ای شدن کشورمان سنگ‌اندازی می‌کنند. ولی در ادامه متوجه شدم مخاطب ایشان گروهی از هم‌وطنان هستند و واقعاً متأسف شدم. (2329683) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۷:۵۴
دقیقا منظورشان همان گروه اندک از هموطنانتان هستند ! وما هم از ایشان تشکر می کنیم ! (2330539) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۸:۳۰
آخ ! بمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم! (2330541) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۹:۳۵
بزدل و ترسو آنهایی بودند که در بحث هسته‌ای اطلاعات کشور را به بیگانگان دادند، بزدل کسانی‌اند که از به کار بردن لفظ فتنه‌گر برای سران آن ابا دارند و... (2329684) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۴:۵۶
زیادی به رگ های گردنت فشار نیا خدای نکرده با این همه لایک مثبتی که بهت دادند یه موقع مریض میشی ها! از ما گفتن. (2330446) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۳۹:۱۹
حالا این وسط تو چرا به خودت گرفتی?! (2331108) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۹:۴۷
من به رئیس‌جمهور قبل رأی ندادم ولی از روی انصاف عرض می‌کنم والله و بالله و تالله وی چنین ادبیاتی که آقای روحانی برای منتقدین خود به کار می‌برند اصلاً به کار نمی‌برد درحالی که بی‌سابقه‌ترین توهین‌ها را در فضای مکتوب و فضای مجازی شاهد بود. (2329686) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۹:۵۲
آره تو راست می گی ! (2330549) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۴۰:۳۴
انصافتو ,شکر (2331109) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۷:۳۴
شما خاطراتت رو یه بار دیگه مرور کن
البته اگه آلزایمر نداری (2331473) (alef-3)
 
عبد الرحمن
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۵۴:۵۵
واقعا ر وزن اين قسم هارو نميدوني؟كه داري بدروغ و به نفع احمدي نژاد بكار ميبري (2331529) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۰:۰۱
این چه تدبیری است که قیمت‌ها هر روز افزایش پیدا کرده و فشار بر مردم بیشتر می‌شود. اگر آقای رئیس‌جمهور ما را بزدل خطاب نمی‌کند عرض می‌کنم با این بی‌تدبیری دولت در امور معیشت و اقتصاد کشور درمورد آینده زندگی خویش دلواپس هستیم. (2329688) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۱:۲۰
شما فقط دلواپس باش.خدا شمارو دلواپس آفریده ما چه کنیم!!!!!!!!!!!!! (2330462) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۰:۲۲
دلواپس بمان ! (2330550) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۴۴:۲۰
خدا نکنه کسی شما رو بزدل خطاب کنه اونم با تمام شجاعتی که تو هشت سال گذشته از خودتون نشون دادید ودر برابرامووووووووووور معیشت واقتصادکشور جیکتون در نیومد (2331115) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۸:۳۷
شما قبلا کجا بودی
چرا تو دوره قبل دلواپس آینده نمی شدی؟ (2331476) (alef-3)
 
جامعه شناس
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۰:۳۱
تابع قانون بودن یک حرف است و بحران سازی برای سرگرم کردن مردم برای فراموش کردن حقوقشان و حقشان یک مسئله دیگر فقط این را میدانم که این مردم برای حقوقشان تا ابد صبر نخواهند کرد و شما بر روی طناب پوسیده ای راه میروید که هر لحظه امکان پاره شدن ان میرود. (2329689) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۵:۱۷
شما اگر جامعه شناس بودی می دانستی یکی از حقوق مردم استفاده فرزندانشان از بورسیه های تحصیلی به صورت عادلانه است ! نه این که یک عده نا لایق بی سواد برخوردار شوند ووزیر را به دلیل افشا گری ومبارزه رد صلاحیت کنند ! (2330563) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۵۵:۳۶
جامعه شناسی رو با استفاده از بورس میخونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2330688) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۰:۵۵
هرچند مجلس و به خصوص طیف پایداری ها در این استیضاح به شدت بد رفتاری کردند و در پاره ای از موارد برای برکنارب وزیر متوسل به بد اخلاقی گردیدند، اما این رفتار آقای رییس جمهور جهت برقراری یک فضای همکاری با مجلس به ویژه ریاست عالیه آن نشان از این دارد که رییس جمهور خود کاربلد سیاست است و با سعه صدر و در عین حال با تاکید بر مواضع اصولی خود فضای روشنی را در فضای سیاسی کشور باز کرد. (2329692) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۶:۳۰
مردم باید حمایتهاشان راازدولت علنی تر کنند تا دراین مسیر سخت دلگرم شود.متاسفانه امروز صدای اقلیت از صداوسیما ورسانه های پرسروصدا وخبرهای جهت دارو دروغهای درلفافه پیچیده اخباربیست وسی بلندتر ازپیام مردم در انتخاب رییس جمهور است.مخالفان نمیخواهند پیام مردم را دریافت کنند.ازدولت میخواهیم عمق فاجعه این ۸ سال اخیررا نشان دهدواز فریاد جاهلان نهراسد.گویا آنها قصد ندارند رای مردم رابپذیرند. پس کوتاه آمدن دربرابر بی منطقها فرصت سوزیست. (2329715) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۳:۲۲:۱۱
چه دل خوشی دارید شما! زهی خیال باطل، زهی (2331595) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۳:۲۳:۵۴
تکلیف ما از حالا معلومه. فقط به لیستی رای میدیم که از طرف آقای دکتر عارف معرفی میشه. نه یک نفر کمتر نه یک نفر زیادتر (2331598) (alef-3)
 
ااااا
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۹:۰۳
حرفهای تکراری ..........امارهای توهمی............ (2329772) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۰۱:۲۴
جناب روحانی خوشبختانه شما با تدبیر و کیاست جایی برای عصبانیت مردم نمی گذارید به این بزرگ مرد رای اعتماد ندهند بزرگ مردی دیگر را به جایگاه خدمت رسانی می گمارید خوشبختانه مردانی با تفکر وهمت وتوان فرجی دانا در اطراغ شما بسیار است صبر وحوصله مردم هم در یاری رساندن به شما فراوان ! (2329780) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۰۲:۴۹
این استیضاع فرصتی شد تا روحانی ، چهره خود بعد از توهین به منتقدین ترمیم نماید . تابع محض قانون هستیم !!!!! کسی نباید عصبانی شود !!!!! (2329787) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۶:۱۷
واسه تو گفته که داری خیلی حرص میخوری.اروم باش اروم. (2331035) (alef-3)
 
فاطمه
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۰۳:۱۶
این برکناری بزرگترین نعمت بود برای اصلاح طلبان که مردم را اماده کنند برای تسخیر مجلس فعلا برای چند روز خوش باشید برای این عمل این مردم دیگر مثل دیروز فکر نخواهند کرد و تسلیت به تمام پایدارچی ها و اصولگرایان افراطی و غیره افراطی همه شما زیر سئوال هستید و با اینده تاریک و جایگاه از بین رفته شما نزد مردم (2329790) (alef-13)
 
محمد رضا
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۰۵:۲۹
آقای روحانی بنده از طرفداران شما هستم ولی روشی که شما در پیش گرفته اید با این مجلسی که ما دیدیم جواب نمی دهد. شما داخل را فراموش کرده اید یا بهتر بگویم از دست داده اید. به این هم فکر کنید اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه ای که شما می خواهید نرسد آنو قت در سیاست داخلی و خارجی هر دو بازنده خواهید بود. (2329800) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۹:۲۴
کاش جناب روحانی هیچ گاه عصبانب نشوند (2329851) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۲۰:۰۲
شاید به اشتباه قبلی در خطاب های زشت به منتقدین پی برده (2329853) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۱:۵۵:۰۰
بگو دلواپسان لرزان نه منتقدین. (2331902) (alef-1)
 
م.ز
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۸:۴۰
سلام اقای روحانی من هیچ گرایش سیاسی ندارم اما برایم خیلی جالب است که انقلاب ما بعد از 35 سال نتوانسته نیروی کارامد ومدیر تربیت کند که مجبور نباشیم با وجود اینهمه تغییرات وپیشرفت در دنیا هنوز از وزرای 30 سال پیش استفاده دکنیم من از جمله طرفداران شما نیستم به شما هم رای ندادم اما یقین دارم بسیارند از طرفداران اصلاح طلب شما که از بسیاری از وزرای کنونی شما هم خوش فکر ترند و هم اجرایی تر به الله قسم نمی خواهم از احمدی نژاد طرفداری کنم اما او تنها کسی بود که افراد وچهرههای جدید معرفی کرد که برای من هم ایجاد انگیزه کرد اما دولت شما باعث شد دوباره فکر کنم رسیدن به مقامات بالای دولتی برای ما دور از دسترس است.برایتان ارزوی موفقیت دارم. (2329929) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۶:۳۸
بنده به عنوان یک دانشجو و طرفدار اقای روحانی انتظار داشتم ایشون تو جلسه استیضاح شرکت کرده و از وزیرشون به طور کامل دفاع کنند. ایشون حتی روزهای قبل از استیضاح هم حمایتی از دکتر دانا نکردند. (2329948) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۷:۱۶
مجلس قصدش برکناری فرجی دانا بود.روحانی به عنوان یک سیاستمدار کار خوبی کرد بیخودی وقتشو تلف مجلسی ها نکرد (2331039) (alef-3)
 
دانشجوی سابق
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۲:۱۷
یکی از نماینده ها لو داد که تصمیم به استیضاح از قبل گرفته شده بود و ربطی به جلسه استیضاح نداشت. البته دفاع مستدل آقای فرجی دانا و عدم عنایت مجلسیان به آن مبین همین نظر است. (2331915) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۷:۲۳
اسامی بورسیه ها که منتشر شد خیلی هم بد نبود. بنده به شخصه متوجه شدم اون سیاه نمایی که در مورد غیر قانونی بودن می کردند درست نبود چرا که چند نفر از افرادی که از نزدیک می شناختم و الان هم در حال تحصیل در مقطع دکتری هستند اسمشان در لیست بود و انصافا هم افراد نخبه و دارای شرایط چه به لحاظ مقاله و معدل و چه به لحاظ علمی هستند. در واقع اونها اسم هر کسی که چه قانونی و چه احیانا غیر قانوی بورس گرفته بود رو منتشر کردند که اشتباه بود. (2329951) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۳۶:۳۳
حتما شما هم یکیشون هستی خخخخخ (2330323) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۵:۵۸
خدا وکیلی میدونی معنی بورسیه چیه؟ (2330450) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۹:۱۴
ثابت کن ! (2330577) (alef-3)
 
میلاد
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۶:۴۲:۲۶
حتما اسم خودتم هست دیگه که تعریف می کنی (2332320) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۳:۰۰
با تدبیر وامید چیزی به برچیده شدن افراط گرها نمونده.درود بر روحانی (2329974) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۵:۱۴
دولت روحانی باید برخی مدیران ارشد و وزیران اقتصادی اش را تعویض کند زیرا با آمار و تبلیغات نمشود اقتصاد را سر و سامان داد (2329981) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۵۱:۵۲
تیم احمدی نزاد بیارن که قمیت دلار از 3000 تومن ببره 10000 تومن حالتون بهنر بشه (2331128) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۲:۱۰
وقتی دولت و مسئولین زیر بار کارهای بزرگ برای کشور نمی‌روند و مرتب حاشیه‌سازی می‌کنند بعضی از تحصیلکرده‌ها برای خود در خارج از کشور سرمایه‌گذاری خواهند کرد. (2330035) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۳:۴۸
از نمایندگان مجلس به‌خاطر استیضاح وزیر علوم سپاسگزاری می‌کنم. گرچه برخی می‌خواهند محیط علمی را به یک محیط سکولار و لیبرال تبدیل کنند ولی به برکت انقلاب طی سال‌های قبل خیل عظیمی از اقشار متدین و شجاع و باتقوا و ولایی، مدارج علمی بالایی را در رشته‌های مختلف کسب کرده‌اند. این افراد را نمی‌توان فریب داد. (2330039) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۲:۲۶
همانگونه که مجلس توقع دارد که دولت تابع مصوبات و قوانين تصويبي او باشد. دولت هم بايد قانون را در مورد بورسيه ها ي رانتي بمرحله اجرا بگذارد (2330123) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۸:۲۱:۳۰
شما یک رایی ها عجب قدر هستید! والله! (2331669) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۴:۳۳
سرپرستی کسی که یکبار مجلس دست رد زده دهن کجی و لج بازی نیست؟! (2330132) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۴:۵۹
نه نیست حق قانونی رئیس جمهور است ! (2330591) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۸:۱۵:۱۵
نجفی قبلا وزیر علوم بوده؟ مگه نه؟
پس خوبه.مشکل چیه؟ لج بازی با روحانی؟ (2332445) (alef-13)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۱:۲۷:۲۳
آقای نجفی در دولت اصلاحات وزیر آموزش و پرورش بودند. محض اطلاع عرض شد. (2333039) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۲:۲۵
این ره که تو میروی به نرکستان است (2330153) (alef-13)
 
س
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۵:۲۵
شماهم که فقط راه ترکستان بلدی...بابا اینهمه جا خسته شدیم از بس ترکستان تبلیغ کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2330532) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۸:۳۶
شما 8 سال تابعیت کامل ترکستانو داشتین چه گلی به سر ما زدین؟بذار یه بار هم اینا برن (2331041) (alef-3)
 
علي
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۹:۴۹
نمايندگاه لج باز مجلس از رييس جمهور ياد بگيريد. اينقدر كشور با لج بازيهايتان را دچار التهاب نكنيد . علي الخصوص نمايندگان تهران بغير مطهري و محجوب (2330185) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۰۴:۲۶
انوشيروان از اين راه شخصا به داد همه رسيدگي مي كرد اما با وجود اين همه رانت خواري و دزدي عدالت شما چگونه است ؟با اين صحبتتان از علاقه ام به شما خيلي كم شد. (2330209) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۰:۳۳
اکاش همه خودشونو مطیع قانون میدونستن نه بالاتر از اون
قانون بد از بی قانونی که الان شاهدش هستیم بهتره
قانون بد میشه تغییر داد اما بی قانونی نه (2330235) (alef-13)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۸:۴۳
من فکرمی کردم الان فرجی دانا افشاگری می کنه واسم نماینده هایی که بورسیه گرفتند رو فاش میکنه اما همه دیدند که فرجی دانا بلوف میزد وهیچی نداشت که افشا کنه جالب که بورسیه ها به زیان فرجی دانا تمام شد ومعلوم شد که خود نزدیکان ایشان ازبورسیه استفاده کرده کلا این دولت اهل بلوف هست هرچی راجع به دولت قبل میگه دروغه (2330381) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۹:۰۳
بلی بلی فقط تو خوبی (2331042) (alef-3)
 
پویا
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۳۸:۱۸
واقعا؟؟؟؟؟ قسم بخور تا باور کنیم (2331350) (alef-3)
 
یلدا
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۴۰:۵۲
ما مجلس تند رو و افراطی نمی خواهیم ملت میانه روی رو بر گزیدند هر کسی در این نظام اهل افراطی گری باشه باید حذف بشه (2331357) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۳:۵۳
تو كه خودت بورسيه هستى ، نه ؟ (2331468) (alef-3)
 
سعيد
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۷:۲۷
اما ما عصباني هستيم (2330455) (alef-3)
 
عامری
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۹:۲۱:۰۴
واقعا معلومه که ایشان عصبانی نستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2330861) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۷:۵۷
برایم مشخص بود که اغلب اصولگرایان دنبال به زیر کشیدن دولت روحانی هستند. تردید ندارم اگر شرایط فراهم شود حتی به وزرای اصولگرا نیز رحم نخواهند کرد. کاش شرایط به سمتی برود که شورای محترم نگهبان با درایت خود به تندروهای هر دو جناح اجازه ورود به مجلس را ندهد. (2330951) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۴۶:۴۷
برای مشکلاتی که اقای رییس جمهور محترم فرمودند چه برنامه های کاربردی شفاف زمان بندی شده دارند ؟با سپاس (2331011) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۴:۴۵
از اینکه عملکرد دولت های رییس جمهور سابق اقای دکتر احمدی نژاد ضعیف بود و مشکلات زیاد در داخل و خارج از کشور برای مردم و کشور ایجاد کردشکی نیست ولی سازمان های نظارتی هم خیلی ضعیف عمل کردند.امیدواریم در این مقطع دولت اقای دکتر روحانی و سازمان های نظارتی عملکرد درست و موفقی داشته باشند وگرنه اگر ضعیف بودن عملکرد ها ادامه داشته باشد و عملکرد های ضعیف را بخواهند توجیه کنند قابل قبول نیست و یاس و عدم اعتماد در مردم گسترش پیدا می کند. (2331026) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۵۶:۰۶
اگر آقای روحانی می خواست وزیر علوم بماند سوال بدیهی این است چرا به مجلس نرفتند و از این فرد دفاع نکردند؟ باید دوستان از ایشان بخواهند. دفاع از وزیر مهمتر بود یا رفتن به سفر استانی؟! این سوال خوبیش آنست که وزیر بعدی-شاید ارشاد یا ظریف- از حمایت ایشان محروم نشود. (2331270) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۰۱:۱۴
حاج حسن دوستت داریم ولی از تو بعید بود به همچین سوتی در مورد فرجی دانا بدی! (2331284) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۳۵:۴۸
شاید هم عارف بیاید شاید (2331343) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۳:۵۹:۴۴
چرا مطلبی راجع به قتل رسیدن کارگر توسط ماموران شهرداری منطقه 4 ندارین؟؟؟ (2331386) (alef-3)
 
حسين
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۳:۰۴:۲۱
اقاي روحاني ما به شما گفتيم گوش نكردي .وزير بعدي كه در حد اين وزارت نيست نعمت زاده است كمي جاي ديدن آمار غلط اين اقا سري بزن به توليدكنندگان كشور كه ايشون نابود دارد ميكند صنعت ايرانرا .نمايندگان محترم وقت اين است كه نعمت زاده را به مجلس بكشانيد .وزير الكي دولت محترم !!!! (2331588) (alef-3)
 
بهروز
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۳:۰۹:۴۷
فقط زمان هاشمي بس ........................ (2331591) (alef-3)
 
مریم
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۹:۴۵:۲۸
اقای رئیس جمهور نازنینم وزیر فریخته شما مظلوم دسیسه بندی جناح رقیب شد از زمانی ایشان به این وزارتخانه تشریف بردند ارامش به دانشگاه امد متاسفم که سرنوشت بچه های ما برای این اقایان مهم نبود اقای دکتر فرجی دانا با عملکرد مثبت خود تو قلب مردم جای دارند امثال ان نمایندگان در انتخابات پیشرو مردم هم انها را استیضا خواهند کرد و رای اعتماد نخواهند اورد و در جواب ان برادر محترم مگر عملکرد اقای شهردار تهران به اقای رئیس. جمهور ارتباط دارد اقای شهردار که فقط بفکر تفکیک جنسیتی است و به جامعه نسوان توهین می فرمایند تذکر دهید که در مقابل این خودسری های عوامل شهرداری پاسخگو باشندحداقل یک عذرخواهی؟ (2331734) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۱۵:۵۹
روحانی دوست داریم و حمایتت میکنیم (2331769) (alef-13)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۳:۰۹:۵۷
بله ازاستقبالهای مردمی معلومه چه قدردوستش دارند حتی 5 درصد مردم هم به استقبالش نمیاند وتصاویر با دوربینهای بسته صدا وسیما گرفته میشه (2332010) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۶:۲۲
اره همینه واقعیت نشون میده نه اینکه بیاد تصویری غیر واقعی نشون بده که همه مردم جمع شدن اون یه عکسی برای چندین سال قبل.. (2334048) (alef-6)
 
امین
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۸:۵۱
متانت ادب و تلاش و بجا ومنطقی سخن گفتن دکتر روحانی قابل تحسین است (2331926) (alef-1)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۳:۴۵:۴۹
اینو راست گفتی واقعا جای تحسین داره این ادبیات
به جهنم - بزدل- گدا- (2332072) (alef-13)
 
ن
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۳۸:۳۳
آخه اینها زیباترین و برازنده ترین جملاتی بودن که در مقابل بعضیها میشد به کار گرفت.آدم نه باید همیشه خوش اخلاق باشه مثل دکتر روحانی عزیز و نه همیشه مبارزه طلب مثل احمدی نژاد.باید میانه رو باشه مثل دکتر روحانی و بدونه چی رو کجا بگه.برای همینه که انقدر دوستش داریم. (2333291) (alef-6)
 
کامبیز چهاردولی
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۱۶:۰۸:۵۳
فقط مونده اقای روحانی از مجلس بابت استیضاح تشکر کنه (2332282) (alef-13)
 
abdorahimi
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۲۲:۰۵:۳۰
با سلام

از جناب آقای روحانی و جناب آقای دکتر نجفی می خواهم راه دکتر فرجی را ادامه دهند چون مسیر درست بود .
روزنامه کیهان با تیتر درشت نوشت مجلس شاخ فتنه را شکست
باید پرسید شاخ فتنه را فرجی دانا به مجلس آورد یا بورسیه های غیر قانونی به وزارت علوم بردند ؟
شاخ فتنه با همه مسائل پیرامونش در وزارت علوم در مقابل نگرش قانون مدار وزیر جدید قرار دارد
اما نمایندگان تندرو در مجلس شاخ اعتدال و نگرش قانون مدار را شکستند و وزیر را به نفع تندرویهای خود به نام قانون به زیر کشیدند و به این عمل دسته جمعی افتخار کردند .پ (2332777) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۵۱:۴۸
فعلا که خوبه هرکی میخواد به انیکی توهین کنه خطابش می کنه تندرو . در صورتیکه تندروی بارز از ناحیه همانهایی بود که در سال 1387 رای مردم را قبول نکردند و اصلی هایشان با هماهنگی سفارت های خارجی اقلیتی را تشویق به بیرون ریختن کردند . 8 ماه ازگار خون به جگر ما کردند . طمع خارجی را برانگیختند . می رفتند را 28 مرداد رادوباره تکرار کنند . من نمی دانم چرا بشر اینقدر بی توجه است . نظرات غربی ها را می خوانی حالت بهم می ریزد . نظرات برخی از هموطنان را می خوانی به همین شکل .
اقای عبدالرحیمی در پاسخ به شما :
از جناب آقای روحانی و جناب آقای دکتر نجفی می خواهم راه دکتر فرجی را ادامه ندهند چون مسیر درست نبود .
جلوی تندروی در دانشگاه ها را بگیرید تا وقایع دهه 70 و 80 تکرارنشوند (2333535) (alef-6)
 
سلمان
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۲۳:۵۵:۴۶
از احترام گذاشتن آقای روحانی به نتیجه بعد از استیضاح تشکر می کنم.
اما انتقادی که من از آقای روحانی دارم مربوط به بعد از استیضاح نیست. بلکه مربوط به خود جلسه استیضاح است و آن هم این است که:آقای رئیس جمهور شما می توانستید طوری برنامه ریزی کنید که در روز استیضاح خودتان هم در پایتخت کشور و در جلسه در مجلس حضور می داشتید و به دفاعی قوی تر از آقای فرجی دانا می پرداختید.و خودتان هم نیز نهایت سعی تان را می کردید حتی اگر باز هم موفق به رای اعتماد کافی برای وزیرتان نمی شدید حداقلش این می بود که می توانستید بعضی از توقعات آن دسته از بدنه جامعه که به خاطر برآورده شدن برخی از آرمان ها در دانشگاه ها به شما رای دادند را راضی تر نگه دارید تا در آینده نگویند که آقای روحانی وزیر خوبی را برای وزارت علوم انتخاب کرد که نشاط و آرامش را به دانشگاه ها بازگرداند اما چه فایده که روز استیضاح او را تنها گذاشت و استیضاح وزیرش را شل گرفت.چون تجربه نشان داده که حضور و دفاع روسای جمهور در جلسات استیضاح برای دفاع بهتر و کسب رای اعتماد موثرتر بوده.حتی اگر موفق نمی شدید لااقل می گفتند آقای روحانی هر کاری که از دستش بر می آمد کرد اما جناح مخالف و تندرو لجبازی کرد. (2332916) (alef-6)
 
رها
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۰:۱۲:۰۷
آقای روحانی با انتصاب آقای نجفی که مجلس به او رای اعتماد نداد نشان داد که اصلا از استیضاح عصبانی نیست (2332944) (alef-3)
 
تاتا
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۶:۳۹:۱۱
انشاا.. این دولت تنها دولت ۴ ساله میشه و کلی میخندیم (2333142) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۰:۴۵:۳۹
90 درصد اونایی که دم از دکتر فرجی دانا می زنند تا حالا یکبار هم وارد دانشگاه نشدند. پس خواهشا به همون مباحث خاله زنکی بپردازید (2335630) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۱:۴۷:۲۴
آقای روحانی!
انتصاب شخصی که برای وزارت آموزش و پرورش رای نیاورد برای سرپرستی وزارت علوم اگه اسمش لجبازی نیست پس چیه؟ (2338965) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.