نظر منتشر شده
۳۴۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 460703
بیانیه کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی؛
رنج ها، گلایه ها و دعوت ها راه عافیت طلبی را بر من بسته؛ به صحنه می آیم/ باید قفل رکود و بیکاری و انسداد در کسب و کار را باز کرد
بخش سیاسی الف،‌ ۲۰ فروردین ۹۶
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی بیانیه خود درباره انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی بیانیه خود درباره انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی عَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

ملت شریف و سر افراز ایران

در حالی چهارمین دهه ی عمر نظام اسلامیان سپری می شود که با وجود موفقیت ها و پیشرفت های امیدوار کننده، همچنان درد های مزمن ساختاری و سنت های نادرست مدیریتی مردم را رنج می دهد و #دولت را از پاسخگویی به انتظارات مردم و تحقق اهداف قانون اساسی ناتوان ساخته است.

مردم می پرسند با وجود این همه منابع سرشار و سرزمین پر نعمت، استعداد های متراکم انسانی و رهنمود های روشن رهبر عزیز انقلاب؛ چرا وضع کشور چنین است و چرا ظرفیت مجموعه های داخلی به جای هم افزایی برای حل مسائل کشور، صرف خنثی سازی یکدیگر و رقابت های تخریبی می شود؟

آیا نمی توان قفل #رکود و #بیکاری و انسداد در کسب کار و آسیب های اجتماعی ناشی از آن را گشود؟!

اینجانب به پشتوانه ی بیش از دو دهه تجربه ی مدیریتی در سطح کلان همچنین تعامل و نظارت بر ساختارهای مختلف ملی و رویارویی مستقیم با #مفاسد و نواقص موجود در سازمان ها و دستگاهای مختلف اجرایی، نسبت به ریشه های مسائل کشور و گرفتاری های مردم آگاهی و اشراف یافته ام و عمیقاً معتقدم این وضعیت قابل تغییر است و به مدد الهی امکان بازگشت تحرک، نشاط و #رونق به #زندگی_مردم وجود دارد .

ایران اسلامی #بن_بست ندارد و کلید واقعی حل مشکلات حضور و اراده ی همه ما مردم برای تحول جدی در مدیریت اجرائی کشور است و گام اول در ایجاد این تغییر، تشکیل دولتی توانمند و آگاه است که برای #خدمت به مردم و بازگرداندن #کرامت به آنان و مبارزه با #تبعیض #فقر و #فساد شب از روز نشناسد.

با آنکه اکنون بیش از یک سال است مأموریت خدمت به #مستضعفان و #محرومان ، #زائران و #مجاوران آستان قدس رضوی را وجهه ی همت خود قرار داده و این توفیق عظیم را غیر قابل قیاس با هر مقام مادی و معنوی دیگر می دانم ، اما ملاحظه ی رنج ها و گلایه مندی های مردم و دعوت وسیع اقشار مختلف و نخبگان از این خادم خود برای حضور در عرصه ی انتخابات، راه هر گونه عافیت طلبی و ترجیح علایق شخصی را به روی اینجانب بسته است.

اکنون با شناخت دقیق از ظرفیت های عظیم انسانی و مدیریتی کشور و در پی دعوت های پر شمار و محبت آمیز علماء گرانقدر ، اقشار مختلف مردم و نخبگان و جوانان دلسوز، مسئولیت دینی ملی و انقلابی خود را حضور در این صحنه یافته ام.هر چند تا کنون و طی سه دهه ی گذشته هیچ عزمی برای دستیابی به قدرت نداشته ام.

این حضور با توکل به خدا و توسل به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) فارغ از گروه بندی های سیاسی رایج و صرفاً با تاکید بر رعایت قانون ، اخلاق، انصاف ، #صداقت با مردم و پرهیز از #جنجال و سوء استفاده از مقدسات و بیت المال در رقابت انتخاباتی خواهد بود و معتقدم مردم صاحبان حقیقی سرنوشت کشور و انقلابشان هستند و آنانند که به واسطه ی فرصت دادن برای خدمت، بر مسئولان منت دارند.

#نجات کشور از بحران های پیش رو و بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم، صرفاً با ایجاد #تحول در مدیریت اجرایی، بکارگیری مدیران امین و #قوی و حرکت آگاهانه بر اساس اهداف برنامه ای جامع و همه جانبه که انشاءالله آن را در فرصت گفتگوهای پیش رو با شما ارائه خواهم داد، ممکن خواهد بود.

ابراز محبت اقشار مختلف مردم گروه های مختلف سیاسی و جبهه انقلاب اسلامی به این #خادم امام هشتم علیه السلام نوید بخش امکان ایجاد #انسجام و #همدلی حداکثری میان تمامی علاقمندان به سرافرازی ایران و دلدادگان به آرمان های #انقلاب اسلامی امام و شهداء برای تشکیل دولت جدیدی است که وضع کنونی را به نفع مردم و آینده ی درخشان ایران اسلامی تغییر دهد. ان شاالله


ولینصرن الله من ینصره
سید ابراهیم رئیسی
۲۰ فروردین ۱۳۹۶

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۷
 
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۰۱:۳۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۹ ۱۵:۱۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۹ ۱۳:۲۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۲۰:۵۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۷:۰۱
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۶:۵۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۰:۲۷
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۶:۴۵
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۲:۵۸
 
 
کلمات کلیدی : ابراهیم رئیسی+انتخابات ۹۶+جبهه مردمی انقلاب اسلامی+جمنا
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۶:۳۲
کلید این قفل دست همه کس نیست.با شعار وحرف نیست.دانش و مدیریت کاری میخواهد (4241350) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۰۸:۱۰
تو رو خدا کلید و قفل رو بی خیال بشید
این چه کلیدی هست که به هر قفلی می خورد (4243574) (alef-2)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۲۱:۲۷:۳۸
مردم انتخاب خودشان را خواهند کرد
بموقع و بجا (4245731) (alef-3)
 
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۰۱:۱۴
با سلام
من شخصا از اعلام نامزدی آیت الله رئیسی خوشحال شدم به دو دلیل یکی شخصیت شاخص ایشان در بین افراد مطرح جناح اصولگرایی و دیگر اینکه حتما اجماعی عمومی در این جناح برای حمایت از ایشان ایجاد خواهد شد که هر دو باعث انتخاباتی پر شور خواهد شد
اما نکته اصلی حضور ایشان که در صورت رعایت و رفع ابهام برای عموم مردم هم مفید خواهد بود حضور برنامه محور است که از اخبار منتشره و تاخیر ایشان در اخذ تصمیم نهایی نا امید کننده است .
تهیه برنامه موثر با وجود نخبگان و کارشناسان مجرب در تیم انتخاباتی حداقل 6 ماه زمان نیاز دارد در حالی که دست ایشان خالی است و زمانی باقینمانده
از طرفی تیم انتخاباتی ایشان همین بزرگواران جمنا و تشکل های اصولگرایی اند که خود به نوعی روز مررگی می گذرانند و کمکی از دستتشان بر نمی آید
از طرفی جمنا سهمخواهی گسترده ای در کابینه خواهد داشت که خود ذهن مجموعه را از هدف اصلی یعنی پیروزی برنامه و اجرای برنامه به فقط تخریب رقیب و کسب رای و سهم خواهی منحرف می کند .

در پایان گرچه اعتلاف و اجماع جمنا حرکت مبارکی است اما با عنایت به سخن وری استاد کلام و ذهن قوی و برنامه های علمی و اهداف ارزشمند رقیب یعنی دکتر روحانی و البته سابقه نتایج انتخابات دور دوم دولت های قبل ای کاش بجای سوزاندن کارت آقای رئیسی همچون ظرفیت های قابل توجه جناح در دوره های قبل برنامه برای 1400 تنظیم می کردند .

انشاءالله که به فضل الهی شاهد انتخاباتی سالم ، پرشور و آرام و بکام مردم شریف ایران باشیم یا حق (4243681) (alef-13)
 
سعید
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۳۵:۱۶
منم قبول دارم
یکی گفت کلیدشو دارم ولی 4 سال منتظر شدیم ولی تهش دیدیم کلیدش از اول شکسته بود (4243735) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۳۸:۱۸
احتمالا فقط دست روحانیه که اصلا هم اهل حرف و شعار نیست (4243743) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۸:۱۳
عجب بیانیه محکم وخوبی..اگر به لطف خدا رئیس جمهور رئیسی بشه و معاون اولیش رو هم قالیباف بزاره عالی میشه..به نظرم دیگه بشه روی اتمام سریع پروژه اتوبان تهران-شمال،کن لم یکن کردن قانون مالیاتهای مستقیم که توسط دولت فعلی ابلاغ شد وسرک کشیدن به حسابهای شخصی و خصوصی مردم را قانونی کرد،نجات دریاچه ارومیه وتالابهای کشور از خشکی،سرمایه گذاری سریع و عظیم روی انرژی خورشیدی در کشور،به کارافتادن همه ظرفیت تولیدی کشور،نجات محیط زیست کشور با مدیریت کارآمد،رونق بازار مسکن،برداشتن سایه شوم آلودگی هوا و ریزگردها از کلان شهرهای کشور،نجات جنگلهای شمال وجنگلهای ایرانی از آفت،حل مشکل کم آبی با راهکارهای موثر و کارآمد،تجهیز کشاورزی کشور به آبیاری قطره ای،تحول در امکانات گردشگری وتفریحی و دهها خواسته فوری و مهم دیگر مردم که دوزاده سال هست روی زمین مونده حساب کرد.کشور برای به جلو رفتن و رسیدن مردم به یک رفاه نسبی و حل معضلات فوریش به یک مدیریت جهادی و کارآمد نیاز داره که معطل ایجاد رابطه با این کشور یا اون کشور یا برداشتن یا برنداشتن تحریم نباشه..دولت قبل با طرح هدفمندی تورم شدید ایجاد کرد و با یک تحریم بانک مرکزی وا داد و ارز سه برابرشد..این دولت هم چهارساله معطل برداشتن تحریمهاست و و حل مشکلات را به یک بازه زمانی چندین ساله حواله میده و مرتب در برابر انتقادات دولت گذشته ومدیریت دوسه ساله آخرش رو به رخ میکشه و فقط میگه تورم را تک رقمی کردم..مگر مردم از شما تک رقمی کردن تورم خواستند؟تورم پانزده درصد باشه ولی رکود نباشه..رونق باشه..محیط زیست و آلودگی هوا حل بشه..اینکه مالیاتهای دریافتی رو صدوچهل درصد افزایش دهیم در این وضعیت رکود افتخاره که مرتب گزارش افزایش مالیاتهای دریافتی رو می دید؟کشور را فقط یک مدیریت کارآمد ودلسوز و جهادی که برای ساختن کشور ورفاه مردم معطل کسی یا کشوری نمیمونه میتونه نجات بده (4241356) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۵:۲۲
قراره شما رئیس جمهور بشی یا آقای رئیسی؟ چیزهایی که نوشتی میتونه جزء وعده‌های انتخاباتی باشه. ولی سوال اینه که جنابعالی چکاره هستی که از طرف دیگران وعده میدی. به عملی شدن یا نشدنش هم کاری نداریم. (4242623) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۷:۵۵:۱۷
این فقط یک نظر بود. چرا اینقدر ناراحت شدی؟ از اینکه ادم محکمی بیاد نارحت هستید؟؟؟ (4243552) (alef-2)
 
داراب
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۲۹:۴۰
آدم محکم ؟
شما میزان و محک محکم بودنتان چیست ؟
یعنی قبلیها که از شورای نگهبان رد میشدند محکم نبودند ؟
اگر قبلیها خوب کار میکردند که آقای رییسی این چنین نامه ای نمینوشت
پس خوب کار نکردند
یعنی محکم نبودند
حالا شما چجوری میدونین ایشون محکم هستند !!!!!!!!!!!!
درضمن
ایشون
کار سیاسی کرده ؟
ورزشی؟
عمرانی ؟
اقتصادی ؟
فرهنگی ؟ (4244482) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۵۳:۴۵
از لحن پاسختون مشخص هست که از روی کینه و حسد واحساسات جواب دادی خب بنده خدا نظر خودش رو در مورد رئیس جمهور فعلی و کاندیدای مورد نظرش نوشته این اشکال داره؟ چرا شما ها علیرغم ادعای طرفداری از آزادی بیان ذره ای نظر مخالف رو بر نمی تابید (4243766) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۴:۱۶
نکنه تو خود رییسی هستی که اینجور بیانیه صادر نموده ای
کاری ندارم کی هستی اما اینو بدان رییسی یادش باشد که خودش و تفکر و جریان خامی ایشان مشکل اصلی کشور هستند و ایشان میخواهد کدام مشکل را حا کند ؟؟؟؟ (4244157) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۰:۵۳
انصافا در این مدت ۱ سال در استان قدس و مدیریت سرمایه ها و به کارگیری ان ها در جهت درست اشتغال ، عالی کار کرد. (4241365) (alef-13)
 
Italy
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۱:۲۲
یک حسی بهم میگه این مرد میتونه مردم ایران را از رکود نجات بده..این روزهای سرد و تلخ اقتصادی باید تموم بشه..دولت مالیات باید بره (4241366) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۸:۴۸
این حس را به دکتر احمدی نژاد هم داشتی؟ (4242583) (alef-13)
 
خخخخ
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۷:۵۶
هر چهار سال ی بار این حس میاد میره (4242662) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۱:۳۷:۵۴
با همین حست ما رو 8 سال گرفتار کردی دلار شد 4 تومن خونه6 برابر و سمند 10 تومنی 30 تومن!!! (4243980) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۰۱:۴۴
زیاد به حست اعتماد نکن (4244299) (alef-13)
 
بنده خدا
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۲:۲۲
ببخشید جنابعالی با کدام تخصص قرار است این قفل را باز کنید؟ با کدام دانش مدیریتی می خواهید کشور را اداره کنید؟ چند سازمان ولو محدود که توانسته اید یک مشکل را از ان حل کنید نام ببرید.
جناب رییسی عزیز در کار مدیریت فر باید حایز دو دانش باشد. یکی دانش مدیریت که همان برنامه ریزی, هدایت, سازماندهی, کنترل و... است ودوم دانش تخصصی مربوط به حوزه ای که قرار است ان را اداره کنید حال بفرمایید جنابعالی کدام را دارید؟ والله خیانت به مردم بیت المال خون شهدا و... است که اگر دانش نداریم مسیولیت را بپذیریم. اگر دکترای اقتصاد, مدیریت و علوم مرتبط دارید بسم الله (4241369) (alef-13)
 
am
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۷:۴۱:۵۷
این حرف روهم باید به شیخ حسن روحانی هم گفت. مگه روحانی چه تخصصی داره که اینقد دارین ازش حمایت میکنین و چه مدیریت کلانی قبل از ریاست جمهوری داشته؟ (4243534) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۵۸:۲۳
حال یعنی رئیس جمهور فعلی خیلی تخصص داره (4243772) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۲۵:۳۵
اداره یک کشور قطعا به تخصصهای متعددی نیاز داره که یک شخص هم خود به تنهایی نمیتونه همه اونها رو داشته باشه و داشتن ویا نداشتن یک تخصص هم در بین این همه تخصص مورد نیاز تاثیر چندانی در کار نخواهد داشت بلکه رئیس جمهور باید توانایی و درایت بکارگیری هماهنگ ساری و هدایت افراد با تخصصهای گوناگون را داشته باشدو در واقع این کابینه و وزرا هستند که بای در زمینه وزارت خود تخصص داشته باشند نه خود رئیس جمهور (4243809) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۲:۴۷
چه شده که امریکا ، اسراییل ، شبکه های بی بی سی ، سلطنت طلب و بهایی و وهابی و اصلاح طلبان فراری و بعضا داخلی ، می گویند رییسی خوب نیست؟!! یعنی ان وهابی سعودی ، نگران ملت ایران است؟!! (4241371) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۴:۰۴
چون کارنامه ایشون مشخصه!!! نیازی نیست بقیه بگن خودت ببینی می فهمی که نباید بهش رای داد!!! البته این دلیلی نیست که به روحانی رای بدی!!! (4242591) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۴۸:۱۵
شما از پیچیدگی های کارهای حقوقی بی اطلاع هستید.روحانی، در سال ۹۲ به عنوان یک حقوقدان رییس جمهور شد نه به عنوان یک مدیر یا اقتصاد دان و جناب آقای روحانی یک حقوق دان درجه ۵ هم نیست و عموما کار حقوقی حرفه ای نکرده است، و پایان نامه دکترای او سطحی علمی پایین را نشان می دهد و لذا در برجام از نظر حقوقی با شکست بزرگی مواجه شد که متاسفانه آثار مخرب آن ،خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرد اما آقای رییسی، یک مجتهد و حقوقدان حرفه ای و با تجربه است که آقای روحانی به گرد پای او نمی رسد،
تعصبات کور و طرفداری های چشم بسته سبب شده برخی توهم کنند که روحانی مزیتی بر آقای رییسی دارد ، نه برادر گرامی، دچار اشتباه شده اید. (4243259) (alef-2)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۰۳:۳۰
مگه در مورد برجام ، ترامپ نمیگه ما ضرر کردیم. خودیها هم که همینو میگن.پس حرف خارجیهارو ولش . (4244309) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۳:۳۷
بهتر بود ایشان به جای بیانیه طولانی آرمانی، برنامه اجرایی خود را مستند و با عدد رقم و آمار، برای عبور از بیکاری و رکود به زعم خود اعلام می کردند، وگرنه از این بیانیه ها هرکسی از دور دستی بر آتش داشته باشه می تونه منتشر کنه و بنویسه، لطف کنند دقیقا با عدد رقم بگویند که برنامه شون چیه؟ بعد از چهار سال اقتصاد ایران با مدیریت ایشان کجا می رسه، (4241375) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۰۸:۴۵
این بیانیه ای که دادن بیشتر اعلام کاندیداتوری هست و گفتند ک برنامه. اشون رو در فرصت و گفتگوهای پیش رو ارائه خواهند داد .شما اگه به برنامهای کاندیداها نگاه مکنی و رای میدی زیاد عجله نکن (4243793) (alef-13)
 
خالد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۴:۴۶
احمدی نژاد اهل کار بود ، اما حاشیه هم زیاد داشت.
روحانی ، اصلا اهل کار نبود ، اما حاشیه هم زیاد داشت.
رییسی اهل کار است و اصلا حاشیه و جنجال ندارد. یعنی رییس جمهور مورد نیاز فعلی ملت. (4241379) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۶:۱۹
تازه اعلام کاندیداتوری کرده، صبر کن به زودی حاشیه هایش در می آید. (4242601) (alef-13)
 
نامی
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۳۳:۵۷
مهمترین حاشیه ای که آقای رییسی از خودشان اعلام
فرمودند و کسی هم
بهش توجه نمیکنه
اینه که
بعد از رای گیری در جمنا و اینکه دید نفر اول شده
اومد و گفت من در انتخابات شرکت میکنم
اما مستقل هستم و از جمنا نیستم
این کار اصلا قشنگ نیست که کسی منتظر رای هم فکرانش باشه
بعدش به اونا بگه که
نه من از شماها نیستم و مستقلم
حالا ایشون میخان رییس جمهور هم بشن !!! (4244499) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۷:۳۵:۰۵
خوب تا بحال که کار اجرائی نکرده تا حاشیه هایش درآید. (4243520) (alef-2)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۰۵:۱۷
عجب نتیجه گیری ؟؟؟؟؟!!!!!! (4244323) (alef-13)
 
محمد قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۵:۰۳
عزیزم خوش آمدی
چپ و راست رو رها کن و با یاری مردم مشکلات رو حل کن (4241381) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۶:۲۰
از ریس جمهور اینده انتظار میرود در گام نخست نسبت به وصول مطالبات معوق کلان بانکی و به چرخش در اوردن این پول ها در جهت تولید واشتغال اقدام کنند ودر گام دوم پاداش های بسیار سنگینی را که مدیران بانکی زیان ده که زیان های خود را مخفی می کرده اند واز محل سود های ساختگی گرفته اند این مال های نامشروع را از انها باز پس گیردmostafa.kamali95@yahoo.com (4241387) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۶:۵۳
اکنون با شناخت دقیق از ظرفیت های عظیم ....
کلمه ی اشنا (4241389) (alef-13)
 
الحمد لله
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۸:۰۵
آن مرد آمد! (4241392) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۲۷:۳۱
امید وارم این مرد برود (4243813) (alef-13)
 
علی عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۸:۰۸
همگان از حضور برنامه ریزی شده و پشتیبانان ِ واقعی ِ ایشان مطلعند ، به فضل خداوند آقای روحانی مجددا سکان اداره کشور را در دست خواهند گرفت (4241393) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۸:۲۹
درود بر رئیسی (4241395) (alef-13)
 
حقیقت جو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۸:۴۷
شعارها یتان خوب است ولی راه حلتان چیست
تجربه مدیریتی شما فقط قضائی است و کار اجرائی نکرده اید
فقط با حضورتان زمینه نقد عملکرد دستگاه قضا و تمام مسائل گذشته و حال انرا باعث میشوید (4241396) (alef-13)
 
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۰:۱۲
امید که غوغاسالاران اصلاحاتچی
بگذارند شما برنامه هایتان رابه گوش مردم برسانید (4241399) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۲:۲۰
بیا و مردم را از ۴ سال افراطی گری به اسم اعتدال ، خلاص کن. (4241405) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۳:۱۳
بر این مژده گر جان فشانم رواست...

روحانی بای بای! (4241408) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۲:۰۴
همین که عکس امام رضا را کنار ایشان قرار دادید برای من این معنی رو میده که شما در حال ریا و تزویر هستید (4242518) (alef-3)
 
آنتی افولگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۶:۳۸
به تعداد لایک ها نگاه کن ببینی که رای مردم همراهت هست یا نه. (4242534) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۹:۰۱
رای ها رو که آخر اردیبهشت میشمارن! (4242636) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۳۰:۴۷
اتفاقا اصلا به تعداد لایکها دل خوش نکن چون به هیچ عنوان نمایانگر رای واقعی همه اقشار ملت نیست (4243817) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۰۵:۲۶:۴۰
اتفاقا سایت الف سایت اصولگراست و همونقدر که قشر غیراصوگرا هست اصولگرا هم هست حداقل. (4246230) (alef-3)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۳:۲۹
هر کسی آمد قبل از آمدنش حرف زد و خوب هم حرف زد و بعد از رای آوردن فراموش کرد ! (4241410) (alef-13)
 
مهندس جنت شهری
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۳:۳۱
تا مرد سخن نگفته باشد...عیب و هنرش نهفته باشد...حاج اقا ولی یک ماه پیش فرمودید خدمت به امام رضا و زایرانش بالاترین خدمت است ..ایا فریاد دردمندی و گلایه های مردم در این یک ماه فقط به گوش شما رسید..البته مطمینا شما حب جاه ندارید ولی گروهی که شما را به این مصاف فرستاده اند مطمینا حب جاه دارند پس با انطاف برخورد کنید تا این شایبه انشا الله از شما دور شود... (4241411) (alef-13)
 
Czech Republic
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۳:۳۶
اون کانالهای تلگرامی که آقای ضرغامی گفت برای دوران انتخابات اصلاح طلبان خریده اند از امروز تا روز انتخابات روزهای پرکاری رو شروع خواهند کرد..باعث تاسفه که از یکطرف همه رو به قدرت طلبی متهم میکنند واز طرف دیگر هزینه میکنند وکانال تلگرامی میخرند که رقبا رو در صحنه انتخابات با هر وسیله ای تخریب کنند.. (4241412) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۴:۰۴
رییسی۹۶=ناطق۷۶
تاریخ تکرارمیشود (4241415) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۹:۰۳:۵۰
روحانی ۹۶ رفسنجانی ۸۴ تاریخ تکرار میشود (4242674) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۴:۱۷
جناب رئیسی لطفا برنامه خودتون رو برای خل معضلاتی که گفتبد هم بیان کنید. جون معضلات رو همه می دانند. اما راهکار را کسی ارائه نمی کند و بگویید چه ضمانت اجرایی وعده های انتخاباتی شما دارد؟. چون این دعده ها را کدام رئیس جمهور نداده؟؟
(4241418) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۶:۴۹
خوش آمدی جناب رییسی
ولی کار را باید به کاردان سپرد. با کدام سوابق می خواهید اقتصاد را نجات دهید؟ (4241432) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۸:۰۰
تعهد و دلسوزی و خداترسی خیلی بالاتر از سابقه است (4242633) (alef-3)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۴۱:۰۷
سلام بزرگوار

سوالی دارم از خدمتتون.
توی متون تاریخی ثبت شده وقتی امیرالمومنین سکان خلافت رو به دست گرفتند، از برخی از افراد مثل عمر عاص بعنوان والی خودشون استفاده کردند. خوب ایشون که قطعا میدونستند این فرد جنسش شیشه خورده داره، ولی چرا اینطور تصمیم گرفتند. به هر حال همه اهل تاریخ میدونن که عمر عاص فردی اهل سیاست و کار جمع کن بود فقط باید یکی این بابارو سازمان میداد.

و یه سوال دیگه: اینکه از پیامبر اسلام نقل شده : رحم الله من صنع شیئا و هو اتقنه: خداوند رحمت کند کسی را که چیزی را بسازد (یا امری را انجام دهد) و آن را به نیکو ترین وجه به انجام برساند.

خوب این دیدگاه و سیره بزرگان دین، که معلومه. حالا غیر از اینکه اتقان کار جز با اهل اوون کار قابل انجامه.
تمام خصوصیاتی که شما فرمودید درست، ولی تجربه نشون داده که اگر مدیری تخصص لازم برای حوضه مدیریتی خودش رو نداشته باشه، به راحتی زیر دستاش میتونن اوون رو دور بزنن و صحیح و سقیم رو با هم قاطی کنن و بعنوان یه کار کارشناسی درست به اوون بقبولونن. این بنده خدا هم که اصلا روحش خبر نداره اوون ها رو بکار میبنده و نتیجش میشه ...

در پناه حق (4243637) (alef-2)
 
بنده خدا
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۱۴:۳۷
حوزه مجید جان نه حوضه !!!! اون حوض که شما نوشتید ماهی قرمز توشه نه مدیریت (4243798) (alef-13)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۵۸:۴۰
ایشون رئیس سازمان بازرسی بودن که کل دستگاه های دولتی رو بازرسی کردن و اشراف کامل به دستگاه های دولتی دارن (4243282) (alef-2)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۸:۱۳
جناح راست و اصول گرا ها توجه کنید نسوزونید نسوزنید. از ناآگاهی مردم سوءاستفاده نکینید. تو این 30 سال مدیر باید تربیت می کردید نکردید الانم دارید می سوزنید (4241440) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۹:۰۳:۳۶
جناح چپ و اصلاح طلب كدام مدير رو تربيت كرده؟! (4242673) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۰۵:۳۱:۵۰
در حوزه سیاست خارجی مجمد جواد ظریف ها تخت روانچی ها افتخارات ملت.
در حوزه اقتصاد و صادرات اکبر ترکان ها و همچنین وزیر فعلی اقتصاد....
و..... (4246232) (alef-3)
 
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۰:۲۳
ما بالاخره نفهمیدیم، ...
از یه طرف میگن "با گذشت 4 دهه از انقلاب همچنان درد های مزمن ساختاری و سنت های نادرست مدیریتی مردم را رنج می دهد"،
از طرف دیگه میگن "اینجانب به پشتوانه ی بیش از دو دهه تجربه ی مدیریتی در سطح کلان و ..."

خو اگه شما بیش از 2 دهه در سطح کلان تصمیم گیری کشور حضور داشتی و باز این وضع مملکته، اولین کسی که باید زیر سوال بره خو خود شمایی عزیز برادر!!!
مگه حتماً باید رئیس جمهور شد تا بشه مشکلات مردم رنج دیده رو حل و فصل کرد؟
والا با این نوناشوووون .... (4241449) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۰:۴۶
ایشون در حوزه قضایی بودن که موفق هم عمل کردن!

این سوال رو باید از اونی میپرسیدی که ۳۰ سال وزیر و معاون وزیر بوده در حوزه صنایع مختلف کشور ، بعد برگشته میگه ما فقط در صنعت "آبگوشت" و "قرمه سبزی" موفق بودیم!!! (4242476) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۶:۰۴
یه کم فکر کنی متوجه میشی داداشم خیلی ساده است فهمش (4242532) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۲:۴۳
اینکه تجربه شما خوب بوده یا نه مردم باید قضاوت کنند . (4242565) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۵۴:۴۲
برادرجان، کلید دست روحانی و احمدی نژاد و خاتمی بوده، کلید دست آقای رییسی نبوده که مشکلات کشور را حل کند. (4243274) (alef-2)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۰:۲۹
هر کسی قبل از آمدنش حرف زد و خوب هم حرف زد و وقتی رای آورد فراموش کرد ! (4241450) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۱:۳۰
پس به کسی رای بدیم که بد حرف بزنه؟! (4242478) (alef-3)
 
مصطفي بروجن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۰:۵۸
الحمدالله
خبر خوشي بود (4241453) (alef-13)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۱:۵۲
آقای رییسی اگر خود را اهل تحول و تغییر می داند ضروریست برنامه تحول اقتصادی خود را ارایه نماید.
صرف داشتن اراده برای تغییر و انگیزه استفاده از افراد دلسوز نمی تواند ایجاد کننده تحول باشد.
در ضمن تا زمانیکه اقتصاد کشور در چنبره مالکیت انحصاری و بسته موسسات عمومی و شبه دولتی قرار دارد و دولت و مالیکت دولتی و شبه دولتی نقش اول را در اقتصاد ایفاء می کند نمی توان شاهد تحول مورد نظر بود.
آقای رییسی چه برنامه ای برای رقابتی نمودن و شکستن انحصارات موجود دارد؟ آیا وی نیز همانند دولتیان کنونی انتفاع از این شرایط می برد یا خود نماینده بخشی از موسسات شبه دولتی است و یا وی برنامه مشخصی برای بر هم زدن وضعیت رانتی کنونی دارد؟ (4241460) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۱:۵۳
سلام
به فضل الهی و یاری اهل بیت و رهنمودها و ارشادات حضرت آقا ان شائ الله آزادگی و عزت نفس را به کشور امام زمان باز گردانیدشیعیان ایران اسلامی به فضل الهی طعم شیرین حکومت علوی را بچشند (4241461) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۲:۴۳
آره تحت فشار تصمیم گرفته ها ! همین الان! یکسال پیش هیچ برنامه ای برای شرکت در انتخابات نداشت! (4241465) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۳:۱۳
خدا خيرتان بدهد ما را را از دست دولت رکود و بيکاري نجات دهيد

به خدا 4 سال عمرمان بر باد رفت (4241469) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۸:۵۶
نیست 8 سال احمدی نژاد خیلی خوب بود ؟ البته شما کاسب ها از گرانی بهره بردید (4241540) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۵:۲۵
از لج صفدر حسینی و نوبخت که ان ها را ذخیره نامید و قاضی زاده هاشمی که به فکر همکاران جراح خودش است .،به رییسی یا جلیلی رای می دهم.( پزشک عمومی تاکسی اسنپ). (4241880) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۴۱:۰۹
سوادشو داری برو طبابت کن کسی رو هم متهم نکن حق گرفتنیه نه دادنی
طبابت در مناطق دورافتاده از استاد دانشگاه با سی سال سابقه حقوقش بیشتره (4243638) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۱:۱۹
تهمت نزن
اگر هرهج ومرج طلبها سال 88 فتنه نمیکردند دشمن مارو تحریم نمیکرد سنگین ترین تحریم ها حاصل ادعای دروغ تقلب رای 11 میلیون بودش
کاسب تحریم کسایی بودند که صرافی زدند (4241939) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۲:۱۴
من نمی دونم چرا طرفداران روحانی از آمدن ایشان اینقدر بهم ریخته شدن و به سر و صورت خودشون می زنند!!؟؟
مگه شما همیشه نمی گید زنده باد مخالف و زنده باد آزادی و از این حرفهایی که تقریبا هیچ وقت بهش عمل نکردید

خب ایشون اومده و تا الان هم یک توهین به هیچ کس نکرده
مشکل شما اینه که میخواین تمام رقیبان رو حذف کنید و از الان شروع به تخریب کردید و دم از آزادی هم میزنید!!!!!!!!!!!

خب بابا ایشون اومده و شما به جای استقبال برای رقابت، از الان شروع کردید به تخریب برای حذف رقیب!!!!!!!!!!!! (4242099) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۴:۴۷
علت این است که از تولد کسی دیگر مثل احمدی نژاد می ترسند.از تندروی میترسند.از احساساتی شدن رییس جمهور میترسند.ملت دنبال آرامشند از کسانی که بخواهد آرامش 4 ساله را بگیرد میترسند.مردم از اندیشه های طالبانی و داعشی میترسند.8 سال احمدی نژاد باعث شد مردم از سایه خودشان هم بترسند.
مردم آگاه باشید.انتخاب تندروها یعنی ترغیب ترامپ به جنگ.ما جنگ نمی خواهیم ما آرامش میخواهیم همین و بس. (4242248) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۴:۵۱
حمایت آمریکا از داعش را چگونه می بینید؟
به اعتراف رسانه های غربی ایران با داعش می جنگد.
طالبان را هم آمریکا درست کرد.

این ها گزاره هایی است که نشان می دهد با داعش مخالف نیستید. درست مثل کدخدا. (4242525) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۴۳:۳۷
4 سال آرامش !!!!!!!!!!!!شما احتمالا تو این چهار سال خوب بهت رسید که آرومی و الا خیلی ها از غم غصه بیکاری و شرمنده شدن جلو زن بچه شبها خواب ندارند (4243835) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۵۰:۱۵
هیچکس جنگ نمیخواد ولی تجربه نشون داده که کوتا اومدن و باج دادن به کد خدا نه تنها جلوی جنگ رو نمیگیره بلکه این مسئله رو تسریع میکنه نمنش لیبی و عراق ،اگه نگران جنگی بهتره به روحانی رای ندی چون بر خلاف ادعاش سایه جنگ رو بر سر ایران بمراتب سنگین تر کرده (4243847) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۷:۱۰
من طرفدار روحانی هستم نه تنها از آمدن رئیسی ناراحت نیستم که بسیار هم خوشحالم.
به روحانی رای خواهم داد (4242317) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۳:۳۰
اتفاقا خوشحالیم متوجه می شون که چقدر طرفدار دارن (4242590) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۰:۵۶
4 سال اول احمدی نژاد عالی بود از سال 88 به بعد هم فتنه 88 و نامه نگاری به کنگره برای اعمال تحریم ها کشور را به اینجا رساند البته توافق سعداباد هم بی تقصیر نبود (4242135) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۴:۳۷
تیم تخریب روحانی دست به کار شد (4242185) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۹:۳۹
عزیزم اون داداش رییس جمهور بود از گرانی بهره میبرد (4242200) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۹:۱۱
یا دلال دلاری یا دلال مسکن (4241541) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۳:۴۴
مگر شاگرد قاضی هاشمی یا آخوندی هستی که به مردم توهین میکنی؟؟؟؟!!!!!!!!!! (4241915) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۵:۳۴
کدخدا! نترس (4242530) (alef-3)
 
حامی سید ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۰:۳۶
درود بر سید محبوب؛ ما رو از وعده های توخال و سرکوب منتقدان نجات بده. (4241552) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۰:۴۴
هشت سال هم عمر ما در آن دولت از بین رفت (4241554) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۳:۱۹
آخی قبلش داشتی تو یک کشور پیشرفته و با رئیس جمهوری فوق العاده که نوبل اقتصاد و فرهنگ و ... داشت زندگی می کردی؟
یادم رفته بود چهار سال پیش بیکاری که نبود هیچ، کارگر و مهندس و ... از خارج میومد ایران کار می کرد و همه در دنیای رنگی و جذابی زندگی می کردیم!!!
ممنون یادآوری کردی که روحانی مملکت رو با قدرت تمام نابود کرده و قبلش ایران گلستان بوده (4241569) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴:۴۲
4 سال ما که خوب بود البته برای کاسبان تحریم و دلال های مسکن و دلار بد گذشته (4241580) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۲:۴۸
به همین راحتی؟!!! دوست عزیز، شما با یک بیانیه ساده، امیدوار شدی؟
مگر کسانی که قبلا رییس جمهور شده اند، پیش از انتخابات، چنین بیانیه هایی نمی دادند و در بیانیه هایشان از رفع مشکلات سخن نمی گفتند؟؟؟ (4241636) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۴:۱۸
مگه خاتمی قبل از اینکه رئیس جمهور بشه جز چند سال که وزیر ارشاد بود و زیر فشارها استعفا داده بود کارنامه دیگری داشت؟ضمن اینکه جناب رئیسی پستهای مهم زیادی داشته و در هر پستی که بوده اند منشا تحول وکار شبانه روزی بوده اند برای مثال در همین یکسالی که در تولیت آستان قدس بوده اند اندازه پنج سال برای محرومین حاشیه مشهد و زائرین حرم رضوی کارهای واقعی و روی زمین کرده اند.. (4241816) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۶:۲۸
راست میگه مگه اونی که گفت 100 روزه حل میکهحل کرد (4241964) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۶:۲۷
حداقل و کمترین اش اینه که مثل روحانی هر چی ناسزا به دهنش میاد نثار جامعه نمیکنه (4242061) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۳:۳۴
ضمن استقبال از حضور جناب رئیسی، ولی با توجه به عملکرد بسیار خوب جناب آقای روحانی نسبت به عملکرد دیگر مسئولان، رای من روحانی است. (4241640) (alef-13)
 
حق جو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۵:۲۴
رای من روحانی دولت اعتدال است (4241649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۲:۵۶
رای من رئیسی (4242146) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۱:۲۱
بقایی بهتره . (4242561) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۵:۲۶
شما دلال ها 8 سال دولت قبل از زیر زمین به عرش رسیدن با فروش دلار و سکه و احتکار کالای اساسی مردم پول ها به جیب زدید....

حتما این 4 سال که تورم از 40 به 10 درصد رسید و قیمت ها تثبیت شد و....شما ها ناراحتید (4241652) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۵:۲۳
دوستان عزیز، چرا این قدر از ادبیات توهین‌آمیز استفاده می‌کنید. از این ادبیات برچسب زنی که متأسفانه در این چهار سال گذشته زیاده از حد از جانب یک جریان خاص سیاسی استفاده شد. واقعا گم شده این روزهای ما و یکی از راه‌حل‌های برون رفت ما از این مشکلات پپیش آمده اخلاق است.
باشد که برچسب‌زنی و ناسزاگویی از قاموس ادبیات سیاسیون و نیز ملت شریف ایران پاک شود.
ان‌شاءالله با رعایت هر چه بیش‌تر اخلاق، زمینه مساعد گفتگو را فراهم کنیم، و به سوی یک جامعه متحد ولو با وجود اختلاف نظرهای طبیعی پیش رویم.
و من الله التوفیق (4242212) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۷:۰۲
با این وخامت اوضاع اقتصادی مدیران بانک های زیان ده در چند سال گذسته که زیان خود را مخفی میکرده اند پاداش های بسیار سنگینی بابت تصویب تراز های ساختگی از مجامع خود واز بانک نیز به طور جداگانه معادل 6 ماه حقوق ماهانه در هر سال گرفته اند لطفا ریس جمهور اینده این مهم را در دستور رسیدگی ویژه خود قرار دهد واین پول های یا مفت را از انها باز پس گیرد (4241664) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۷:۱۰
چرا فقط 4سال؟!
چقدر جناحی فکر می کنید!!
تا وقتی آدمهای جناحی مثل شما هستند،کشور آباد نمی شود!!به خود بیایید و پرهیزگاری پیشه کنید و دست از باند بازی بشویی!
کاشکی می فهمیدیم،راه امام،جناح بازی نبوده و نیست! (4241665) (alef-13)
 
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۴:۵۹
با رکود مسکن میشه بالاخره یه روز خانه دار شد ولی اگه تورم باشه هیچ وقت.همیشه باید پس انداز کنی ولی اخرشم پولت به هیچی نمیرسه (4241701) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۷:۲۵
ما که دیدیم شد مگه توی چهار سال چند نفر صاحب خانه شدند؟ (4241970) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۶:۲۶
اگر گران نشود خواهند شد شما دوست دارى قيمت مسكن گران شود ؟؟!! (4242159) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۸:۱۰
برو بپرس و بشمار (4242320) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۵:۲۶
با عرض سلام و احترام.

الف جان امیدوارم سانسورم نکنی. محترمانه نوشته ام.

متاسفانه بیانیه ایشان هم سراسر شعار و حرف های کلی و مبهم است که دیگران هم سالهاست همین حرفها را زده اند و رقبای فعلی هم همین حرفها را می زنند.

مثلا گفته اند "نجات کشور از بحران های پیش رو" صرفاً با ایجاد
"تحول در مدیریت اجرایی"
"بکارگیری مدیران امین و قوی" و
"حرکت آگاهانه بر اساس اهداف برنامه ای جامع و همه جانبه"

1. آیا بحران های پیش رو، ناشی از "مدیریت اجرایی" است که با تغییر مدیریت اجرایی، بحران ها رفع شود یا بحرانها، ناشی از دیدگاه و اصول ما در تعامل با دنیاست؟ اینکه ما با 90 درصد کشورهای دنیا (مسلمان و غیرمسلمان، همسایه و غیرهمسایه) رابطه خوبی نداریم، ناشی از مدیریت اجرایی است یا اصول و شعارها و دیدگاههای پایه ای ما؟؟

2. "بکارگیری مدیران امین" آیا تا کنون مدیران ما امین نبوده اند؟ یعنی همه شان غیر امین بوده اند؟ خیانتکار بوده اند که این همه مشکل داریم؟

3. "حرکت آگاهانه بر اساس اهداف برنامه ای جامع و همه جانبه" به خدا اگر به من هم بگویند یک بیانیه بنویس، از همین عبارات کلی و مبهم و مصنوعی استفاده خواهم کرد. مگر رقبای ایشان میگویند باید "حرکت ناآگاهانه" داشته باشیم؟ یا اینکه باید "حرکت آگاهانه بدون هدف" داشته باشیم؟

انتظار می رود نامزدهای انتخاباتی، دیدگاه های خود را خیلی شفاف درباره مسائل و موضوعاتی نظیر موارد زیر (من فقط 3 مورد را می گم)، ارائه کنند تا رأی دهندگان بتوانند بین نامزدهای متفاوت، بر اساس واقعیت، تفاوت قائل شوند.

1. حد و حدود دخالت ارگانهایی نظیر سپاه، آستان قدس و بنیاد شهید در امور اجرایی، اقتصادی، صنعتی
2. سیاست خارجی ایران و لزوم صرف هزینه در عراق، یمن، لبنان، سوریه، ونزوئلا و نیجریه و میزان منافعی که قرار است از این هزینه کردها عاید ما بشود
3. تا چه میزان هزینه در بحث انرژی هسته ای و مناقشات هسته ای، به منفعت درازمدت کشور ما منجر می شود؟ (4241703) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۵:۱۳
ماشین تخریب !!!!!! (4241920) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۴:۵۹
عزیز برادر اگر شما با چند تا سوال منطقی "خراب" می شید، تقصیر خودتونه که برای سوالهای منطقی جواب ندارید. من کسی رو تخریب نکردم. سوال پرسیدم. (4242455) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۳۴:۰۵
برادر عزیز
سوالاتتون منطقی ولی آیا شما با جواب منطقی قانع می شوید؟
مشکل برادران اصلاح طلب همین است یا تحمل پاسخ منطقی را ندارند یا هر پاسخی را به سلیقه خود صحیح می پندارند و آخر هم به همین بهانه ها هیچ چیزی را قبول نمی کنند. (4243623) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۴:۴۵:۰۶
شما جواب بده. بعد قضاوت کن که آیا من قانع می شم یا نه. مشکل برادران اصولگرا هم اینه که همواره پیش داوری و قضاوت ناعادلانه دارن. (4244771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۲:۰۸
احسنت
. مردم ما به رشدی رسیده اند که تفاوت کلی گویی رو با دیدگاه تشخیص بدهند. (4242142) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۲:۴۲
وضع موجود خلاصه می شود ، در یک رییس جمهور اهل حرف بی عمل و وزرای اشرافی مغرور قارون ثروت
خلاصه برنامه رییسی عمل و کار است نه حرف با وزرای کاردان و عملیاتی. (4242651) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۴:۰۱
احسنت (4242209) (alef-3)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۸:۵۷
دوست عزیز، شما که خود جواب پرسش‌های خود را با این جمله دادی:
«به خدا اگر به من هم بگویند یک بیانیه بنویس، از همین عبارات کلی و مبهم و مصنوعی استفاده خواهم کرد. »
بیانیه است دیگر، و نه برنامه تشریحی مفصل. (4242226) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۲۶:۳۷
خوب عزیز دلم، من که نمی خواهم نامزد ریاست جمهوری بشوم.
منظورم این است که اگر به من، که قطعا صلاحیت نامزد شدن برای ریاست جمهوری را ندارم، هم بگویید بیانیه بده، همین عبارات را به کار می برم. بنابراین از کسی که چنین صلاحیتی را در خودش می بینید انتظار می رود عبارات متفاوتی به کار ببرد. (4242422) (alef-3)
 
صمد
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۲:۳۶
عالی بود (4242236) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۳۵:۴۵
احسنت احسنت احسنت به نویسنده این متن واحسنت به الف که منتشر کرد ! (4243221) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۰:۴۴
بله با سابقه درخشان اجرایی
بدبختی این کشور همین هست احساس تکلیف ها قبل از تخصص ها (4241719) (alef-13)
 
بهزاد
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۷:۴۳
جمله تون قابل تامل است شاید فرمول تمام وضعیت ما ایرانیان در همین جمله کوتاه باشد (4242123) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۲:۲۶
ظاهرا جنابعالی هشت سال قبل ترش رو خیلی با موفقیت به مال اندوزی و استفاده از عمر نامبارک تان گذرانده اید که در حسرت بازگشت اون دوران هستید!!!!! (4241728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۶:۱۵
اون ۸ سال چه ربطی به رییسی داره ، سوارخ دعا را گم کرده ای ، حرف از رییسی است نه بقایی!!!!! (4242459) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۲:۳۹
عزیزم با اون ۸ سال گل و بلبل حساب کنی دیگه چیزی نمی مونه ازمون (4241730) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۸:۵۳
نه که این چهار سال خیلی بهتر از اون بود

رکود
عدم تولید
تعطیلی
حقوق های نجومی
وزرای هزارمیلیاردی
خاین خواندن مردم به خاطر نخریدن خودروهای مونتاژی داخی
توهین و ناسزا به جامعه و مردم و منتقدین
آمار های غلط
برجام شکست خورده
توهین و سقوط ارزش پاسپورت ایرانی

و ده ها و صدها مورد دیگه (4242079) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۶:۴۱
مخالف حرفهايتان هستم اقاي روحاني كشور را از بدتر شدن اوضاع نجات داد . حتما در صورت حيات به ايشان راي خواهم داد . (4242191) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۲:۵۴
کیدها در راه است...

هوشیاری و توسل به اهل بیت علیهم السلام کارساز است

40 روز تا29اردیبهشت مانده و باید چله ذکر و توسل بگیریم تا خدعه های خصوصا شب و روز انتخابات اثر نکنند...

یاعلی مددی (4241732) (alef-13)
 
میلاد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۳:۰۷
چند مورد از انتقادات و علکرد ایشان را تا قبل از مطرح شدن ایشون بعنوان نامزد احتمالی ریاست جمهوری در جهت کمک به مردم با وجود قدرت بالا و نفوذ زیادشان نام ببرید ممنون میشویم... ایشان چه اقدامی تا کنون انجام داده اند که برای فقرا و مردم و جوانان و بیکاران مفید باشد؟ برای سیستم اسفبار جامعه و طلاق و نابسامانی های خانوادگی که در کشور بیداد میکند چه؟!!! برای بنده این مساله بسیار جای سوال دارد... (4241733) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۹:۳۱
هجوم تخریبی سازمان دهی شده دولت اعتدال به رییسی !!!!!!! (4241933) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۵:۱۹
جواب منطقی بده (4242456) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۶:۴۱
پس هیچ سوالی از هیچ کس نپرسیم تا مبادا تخریب بشه؟ (4242489) (alef-3)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۶:۱۳
ایشان با کدام دانش و تجربه اقتصادی میخواهد کشور را از رکورد و بیکاری نجات بدهد؟ ریس جمهور قبلی با سابقه مدیریتی در شهرداری و غیره و از همین جناح نتیجه آن را دیدیم. برادر به این سرعت آن 8 سال را فراموش کردی؟؟؟ (4241752) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۹:۵۵
تخریب نکنید نتیجه عکس می دهد!!!!! (4241850) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۱:۵۸
اولین شلیک موشکی ویلا نشینان ۵۰ ملیاردی ولنجک و لواسان به سید مظلوم رییسی. (4241945) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۴۴:۱۲
شما به سوال جواب بده چه کار داری ویلا نشین است یا کوخ نشین از عملکرد ایشان سوال شده جواب دهید. یعنی از فردا هرکس به ایشان انتقاد کرد می خواهید چماق تکفیر بر سرش بزنید ؟!! (4243244) (alef-2)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۲۶:۰۰
داداش من یک کارگر قراردادی هسنم منتها عقلم میریه بپرسم چه سابقه درخشان مدیریتی یا اقتصادی داشتن (4243722) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۵:۵۳
مگر آقای روحانی پیش از این چه دانش و تجربه اقتصادی داشته‌اند که سکان ریاست جمهوری را تقبل فرمودند؟
چرا این همه وعده دادند، آن هم با آن قاطعیت؟این‌ها چیزهایی است که غیر قابل انکار است.
و دست آخر چرا هنوز نیامده چنین هجمه‌ای را علیه آقای رئیسی به راه انداخته‌اید؟ لطفا اگر می‌توانید از عملکرد نامزد مورد حمایت خود دفاع کنید، و این قدر کسی را که هنوز نمی‌دانید در عرصه عمل چگونه خواهد بود امورد انتقاد قرار ندهید. (4242253) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۳۹:۵۵
مگر تجربه آقای روحانی چی بود؟ حد اقل از روحانی که با تجربه تر ، منطقی تر و موجه تر هستند و آب مملکت رو به آسیاب کدخدا نمی ریزند.
چرا با ادعای تجربه و دانش تخریب می کنین ؟
تجربه و دانش و مدیریت روحانی و خاتمی و سایر بزرگان اصلاح طلب کجا بود که ملت ندیدن.............. (4243635) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۷:۴۷
از این ابتدا از امام هشتم ع به نفع خود بهره برداری کرد (4241758) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۰:۲۵
تخریب نامردی است. (4241856) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۱:۳۶
کافیه طرح تحول جیب پزشکان جمع شود و کارانه هاشون قطع شود و مثل آمریکا که خیلی خودشونو باهاش مقایسه میکنن مالیات از 50 تا 90 درصد بر درامدهایشان برقرار شود تا نصف راه مبارزه با بیکاری طی شود. (4241773) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۶:۲۸
رای ما رییسی مالباخته کاسپین طرفدارسابق روحانی بی تفاوت (4241788) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۹:۱۸
منفی (4241847) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۴:۱۶
جناب رييسي رونقى كه توام با ارزانى باشد بسم الله اما اگر قرار باشد رونقى باشد كه در ان تورم و گرانى و روزبروز افزايش قيمتها باشد همان بهتر كه ركود باشد
جناب رييسي اگر كسب و كار و رونقى باشد كه موجب غنى تر شدن اغنياء و ضعيف شدن متوسطين جامعه و فقير تر شدن فقرا باشد عطاى رونق را به لقايش ميبخشيم
جناب رييسي عزيز اگر رونق و رواجى كسب و كار بخواهد منجر شود به همين افزايش شكاف طبقاتى كه ناشى از ٨ سال دولت اشتباه كار قبل بود ان رونق و رواجى را نميخواهيم
جناب رييسى برنامه شما و صحبت شما براى رفاه جامعه و ارزانى مسكن و كالاها و خدمات
چيست ؟ برنامه شما براى افزايش ارزش پول كشور و كاهش ارزها و دلار چيست ؟
خوب شما احساس تكليف چه كرده ايد حتما برنامه اى داريد كه احساس تكليف نموده ايد
مردم انتظار دارند برنامه هاى شما را در ارتباط با خدمات و رفاهى كه قرار است براى عموم
ملت انجام دهيد بدانند . با تشكر از سايت الف (4241951) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۶:۰۴
و ایضا خیلی از داشته هامون مثل تاسیسات هسته ای، عزت پاسپورت، قاچاق لجام گسیخته، بی تدبیری، خسارت کرسنت، معوقات !!!! 13 هزارمیلیاردی صندوق فرهنگیان، رجزخوانی امثال عربستان و جیبوتی و .. ، تعصیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی داخلی، جشن اشتغالزایی اروپاییها و فرانسویها پس از عقد قرارداد های محرمانه با خودروسازان داخلی و خلاصه خیلی چیزهای دیگه نجات بدین.
من وتعدادی از دوستان از کاندیداتوری شما خیلی خوشحال شدیم و حتما به شما رای میدهیم (4241961) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۸:۴۱
برنامه تان براى خدمت به ملت ايران چيست البته منظور همه مردم ايران است و نه يك طبقه كاسب و كارخانه دار و برج ساز و زمين خوار و از اين حرفها برنامه شما براى طبقه متوسط و ضعيف
جامعه چيست ؟ برنامه شما براى قيمتهاى گزاف مسكن چيست ؟ برنامه شما براى كاهش قيمتهاى
خدمات و كالاها چيست ؟ لطفا بفرماييد. با كلى گويى به شما راى نخواهم داد (4241984) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۱:۱۵
جناب رئیسی
شما ممکنه آدم شایسته و لایق باشید ! اما شما برای ریاست جمهوری چندان آماده به نظر نمی رسید !
کاش راهکاری هم برای از بین بردن رکود و بیکاری بیان می کردید !
اگر جنگ سوریه ادامه یابد نصف بودجه مملکت به اونجا سرلزیر می شود و اگر تمام شود کل بودجه کشور یرف بازسازی اونها خواهد شد ! البته که همین الان هم منابع بسیاری صرف این امور می شود ! شما ممکنه بفرمایید چگونه بدون منابع مالی ، و بدون سرمایه گذاری و البته امنیت سرمایه گذاری می خواهید اینکار را انجام دهید !

من سعی می کنم اهل منطق باشم تا اهل احساسات !
عقلم حکم می کند که مقایسه کنم :
1- اون مرد که همه شما ها از ریز و درشت ازش حمایت می کردید کشور را با رشد 7 درصد تحویل گرفت و با رشد منفی 6 درصد تحویل داد و البته اون همه حاشیه و تورم تحریم و .... !
2- روحانی اون شرایط خطرناک را که می رفت به یک بحران تاسف بار و کشنده تبدیل شود تعدیل نمود و خدمات زیادی هم داشته هر چند عیب و ایرادی هم داشته !
اما یه آدم منطقی بین این دو دیدگاه کدامیک را انتخاب می کند !؟ شما را یا روحانی را ؟ (4242040) (alef-13)
 
Italy
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۸:۱۸
دو صد گفته چون نیم کردار نیست! (4242074) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۶:۵۲
با احترام به ایشان. ایشان عملکردی در حوزه اجرایی نداشته اند و برای تصمیم گیری برای رای باید منتظر برنامه و تیم اجرایی ایشون باشیم. (4242119) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۵:۵۹
راى به تجربه بايد داد يا قاليباف اگر نبود روحاني (4242215) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۳:۱۹
بسم الله الرحمن الرحیم.سلام.امیدم به خداست که انتشارکنید. بایک مثال ساده شروع میکنم وقتی کسی میخواهد کالایی بخردکه قیمت آن بالاترازدرآمدش است چه کارمیکند میرود ازدوست یاآشنایی قرض یاوام ازبانک میگیرددولت نیزوقتی بیش ازدرآمد خودخرج کندمجبورمیشودیاپول بدون پشتوانه چاپ کندیاازجیب مردم خرج کندومنجر به تورم وگرانی میشودومردم هم مجبورمیشودندکه قرض یاوام بگیرند
سیدمحمدغرضی مدام گفت تااین سیستم اصلاح نشودهیچ چیزعوض نمیشودکه بدترهم میشود.زمانی تنهاتهران شرکت مخابرات داشت استانها وشهرستانها فاقدشرکت مخابراتدرزمان وزارت محمدغرضی مخابرات استانی وشهرستان راه اندازی شد.سیستم آنالوگ مخابرات تبدیل به دیجیتال شد.پانل خورشیدی مخابرات افتتاح شد اولین فیبرنوری ایران وکارخانه تولیدات فیبرنوری درمانی محمدغرضی است اگرمحمدغرضی مخابرات رادیجیتال نمیکرددولت بعدی چگونه اینترنت راتوسعه میدادبااینکه اولین شبکه های اینترنت درزممحمدغرضی است. تنهاداشتن سیم کارت تلفن همراه وموبایل که موبایل ارتباط برقرارنمیشود بایستم مخابرات تجهیزات به شبکه موبایل شود علت گران شدن سیم کارت درزمان محمدغرضی برخی ازمسئولان مخالفت کردندودولت پول دراختیارنگذاشت محمدغرضی سیستم مخابرات رابه سیستم تلفن همراه مجهزکرد وتحویل دولت بعدی داد .محمدرضا سال۱۳۶۷ماهواره مخابراتی زهره مجوزش راازمجلس گرفت اماتوری داخلی نگذاشت اکنون فروردین۹۶ دریغ پرتاب یک ماهواره مخابراتی//بااصرارمحمدغرضی فرودگاه بین المللی پیام برای پست هوایی راه اندازی شدوبعدازمحمدغرضی باتوجه به موقعیت آن منطقه آزاد درکنار راه اندازی شد حالا مشکلات امروز آن مناطق آزادچه دخلی به محمدغرضی دارد
اولین خدمات دفاترپیش خوان اززمان محمدغرضی آغازشده است مشکلات امروزش که به محمدغرضی ربطی ندارداگرهم کارایی نداردامروز کارایی ندارد (4242331) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۹:۰۷:۲۳
منظورت چیه ؟ یعنی الان به غرضی رای بدیم؟ (4242681) (alef-3)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۴:۱۰
اين كه شما مي خواهيد اين مشكلات را بر طرف كنيد بسيار خوب است ولي راهكار شما چيست كلي گويي دردي را دوا نمي كند (4241475) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۵:۳۷
من که خیلی خوشحال شدم ایشان اعلام کاندیداتوری کرد ، حضور ایشان به نفع روحانیست چون در مناظرات قدرت بیان روحانی آشکار کرده (4241478) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۶:۰۱
سابقه اجرايي حدود صفر (4241483) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۷:۴۵
اون که صفره اطلاعات شماست! (4241835) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۴:۵۷
مثل 92 روحانی! (4242155) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۹:۳۸
مثل روحانی خواهشا برو یه نگا به سوابق روحانی بنداز از نمایندگی مجلس گرفته تا جانشین فرمانده جنگ تا دبیر شورای عالی امنیت ملی رییس مرکز تحقیقات استرتژیک مجمع بازم بگم؟ (4242398) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۶:۴۶
مگر جمنا گروه و جذب نیس که گفتن فارق از حذب و گروه !!!
من به شخصه منتظر برنامه کاندیدا ها خواهم بود تا بیانیه هاشون (4241488) (alef-13)
 
مازندرانی
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۶:۵۸
آقا جان تشریف بیارید ببینیم چقدر رای دارید .امروز مد شده هر کسی به ملت شریف وسرافراز پیام میده.آقای رئیسی از سوابق وعملکرد ومیزان تحصیلات علوم سیاسی ویا بین المللی خود نیز به ملت شریف وسرافراز هم اطلاعات بفرمائید. (4241489) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۳:۲۲
مدیران کنونی نظام که خیلیهاشون تحصیلکرده غرب هستند چه تاجی به سر کشور گذاشتند ؟؟؟؟؟؟ والا هر ادمی که سیکل هم داشت مدیر میشد میتوانست خیلی بهتر از اینها کشور را مدیریت کند. (4241950) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۳:۰۵
نتیجه علوم سیاسی و روابط بین الملل جناب ظریف این شد از آن طرف جان کری با قول شفاهی سرکارش گذاشت از این طرف هم آقای روحانی به نام سردار دیپلماسی بادنجان زیر بغلش گذاشت، (4242482) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۸:۴۷
تا كنون عافيت طلب بودن؟! (4241498) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۹:۲۸
با ریسی بازی کردند

کاش در استان قدس میماند (4241501) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۲:۲۱
رییسی فهیم تر از آنست که بازی بخورد. (4241865) (alef-13)
 
هادی
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۰:۲۴
فقط روحانی. مملکتو بهم میزنه مثل احمدی نژاد. باور کنید. (4241506) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۹:۴۶
نه که الان مملکت از نظر اقتصادی بهم نریخته و همه مردم از وضعیت اقتصادی و شغل و کارخانجات و .... در شرایط خوب و حتی متوسطی هستند!!!!!!!!!! (4242085) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۳:۱۲
ثبات اقتصادی و آرامش رو با دولت روحانی تجربه کردیم. (4242383) (alef-3)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۳:۰۸
جالبه همه هم بزور و علي رغم ميل باطني ميان … (4241516) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۲:۵۶
میشه تخریب نکنی؟؟!!!! (4241868) (alef-13)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۶:۵۳
متاسفانه آدم ها رو نشناختید دوست عزیز زود قضاوت میکنید.
اگر از نزدیک ایشون رو نمیشناختم از ایشون دفاع نمیکردم.بدونید که اشتباه میکنید. (4241966) (alef-13)
 
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۸:۰۸
مخالف و موافق میدونن ایشون به زور اومدن! (4242319) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۴:۴۱
این دروغ را تنهایی گفتی یا دوستات هم کمکت کردند؟؟!!!! (4242484) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۴:۰۳
چگونه میخوای بازکنی؟ با کدام ابزار مگه چیزی هم باقی مونده؟ (4241521) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۵:۳۲
قربونت زحمت نکش (4241527) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۶:۵۱
قربونتم !چرا فرمايش مي فرمايي ؟ ! خب ايشان هم زحمت بكشند و تشريف بياورند " ميزان رأي ملت است " بله ؟! !! (4242535) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۵:۵۵
روحانی1400 (4241528) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۹:۳۳
عجب ! زمان تبلیغات شروع شده ؟؟ (4241545) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۰:۲۹
یعنی در کشور 80 میلیونی با این همه اقتصاد دانهای نخبه کسی بهتر و متخصص تر از ایشان در زمینه علم اقتصاد پیدا نمی شود که ایشان احساس وظیفه کردند؟ (4241551) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۰:۴۰
شما چه برنامه اقتصادی دارید؟ (4241553) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۱:۲۴
اگه امکان داره برنامه تان رابفرمایید که چه راهکاری علمی وعملی برای رفع بحران رکود وبیکاری درنظر دارید؟ (4241559) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۲:۳۲
بخدا اگر اقای رئیسی انشاالله رئیس جمهور شنوند تحول مثبت عظیمی در مدیریت اجرائی کشور و رفع مشکلات بزرگ کشور خواهد افتاد . چون از نزدیک اشنائی کامل با ایشان دارم و معتقدم انشاالله در ردیف امثال شهید رجائی و بهشتی میباشند (4241566) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴:۰۵
ايشون نيومده رياست جمهوري رو قدرت ميدونه و گفته (طی سه دهه ی گذشته هیچ عزمی برای دستیابی به قدرت نداشته ام.)
اونايي كه رياست جمهوري را قدرت نميدونستند و مقام خدمت و نوكري ميدونستند مثل احمدي نژاد آخر سر به زور از منبر پايين اومدن
بعدشم شما سه دهه پيش چند سالت بود و چه پشتوانه اي در خودت احساس ميكردي كه به قدرت پشت كردي
جنابعالي فكر كردي اگر راي بياري و مملكت را رو به غلط پیش ببري اون موقع يكسري مردم هم نظرشون نسبت به امام رضا عوض ميشه چون شما در چند خط چند بار تاكيد كردي كه خادم امام رضا هستي
و اگر هم راي نياري يكسري ميتونن بگن كه ديديد مردم از دين برگشتن و ديگه امام رضاشونم قبول ندارن چون به خادمش راي ندادند
پس كمي تامل كنيد و تو بيانيه هاي ديگتون بجاي تاكيد به خادم بودن امام رضابگين براي رئيس جمهور شدن چي در چنته دارين (4241575) (alef-13)
 
مُر قانون
Netherlands
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴:۲۷
قانونأ ایشون باید ابتدا از تولیت آستان قدس رضوی استعفا بدهند، بعد نامزد ریاست جمهوری یشوند. در غیر اینصورت شائبه سو استفاده از منابع آستان رضوی به نفع ایشان وجود دارد. با تشکر (4241578) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۵:۰۵
رای ما ایت الله ریسی (4241583) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۶:۴۷
اقا اصلا چرا باید کل مملکت دست چند خانواده که با هم به صورت سببی .و نسبی ارتباط دارن باشه و یکی مثل روحانی را چون از خودشون نیست تخریب می کنن (4242510) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۵:۱۶
رئیسی که اصلا رجل سیاسی نیست رجل قضایی است .ضمنا مگر شما اقتصاد دان هستید که میخواهید وضع اقتصادی را درست کنی؟ برنامه ات کو و رزومه ات کجاست؟ (4241585) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۴:۴۶
شما صلاحیت اظهار نظر در مورد مصادیق رجل سیاسی را نداری، صلاحیت قانونی آن با شورای نگهبان است. (4241876) (alef-13)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۹:۵۹
مگر آقای خاتمی مدیر اجرایی بود؟
4 سال سابقه ی وزارت ارشاد خاتمی رو چرا نمیگید که بعذ از اون رییس جمهور شدن
آقای رییسی در موقعیت هایی که بوده مدیریت کرده و معاون اول قوه قضاییه رجل سیاسی نیست؟!!!! یعنی چی؟ (4241934) (alef-13)
 
China
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۴:۱۵
مگر روحانی برنامه داشت غیر از اینکه تحریم ها برداشته شوند که دیدیم آب از آب تکان نخورد! (4242011) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۲:۵۲
آب از آب تکان خورده تو نمی خواهی ببینی (4242329) (alef-13)
 
China
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۴:۳۵
شما بگو چی تغییر کرد؟ الان توی چین دیگه به ایرانی اجازه ی باز کردن حساب بانکی نمی دن!! بعد از برجام البته!! غیر از چندتا هواپینای مرجوعی و فروش نفت که البته پولش راست می ره توی جیب خودشون چون باهاش هواپیما می خریم چیز دیگری از دولت دیدید؟ الان هم که داروگر و تولی پزس تعطیل شدند! (4242594) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۲:۰۳
آگاهیت را بیشتر کن بویژه درباره پول نفت و هزینه خرید هواپیما
درباره نهادهایی که کارشان اقتصاد نیست و اکنون بخش بزرگی از اقتصاد ایران در دستشان است (4242649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۵:۲۳
ریسی حقوقدان واقعی (4241586) (alef-13)
 
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۵:۳۴
اگه سنت 4 سال باشه درست میگی چون اون هشت سال سیاه رو ندیدی!! (4241587) (alef-13)
 
سنجاقي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۶:۴۱
جناب ريسي نوع كار دولت با انچه تا كنون شما مسوليت انرا داشته ايد بسيار متفاوت است در هر حال توصيه برادر انه دارم اگر در ليست اصولگرايان قرار گيريد مطمين باشيد راي نخواهيد اورد گول حرفها را نخوريد لطفا مستقل شركت كنيد احتمال موفقيت شما بيشتر خواهد بود (4241594) (alef-13)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۲:۲۵
امیدوارم ایشان رای بیاورند و تمام عزم شان را برای جلوگیری از فساد اداری و بهره وری کم نظام کشور انجام دهند.
و در مقایل مافیا های حاکم در کشور بایستند.مافیا های دولتی و شهرداری و ... (4241947) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۹:۰۵
خود شهردار رو که میخواد معاون اول کنه!! حتما اینجوری قراره با فساد بجنگه!؟ (4242609) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۰:۵۸
واقعا باید تبریک گفت به این تدبیر که هر بار با یه ترفندی ملت رو میکشونید پای صندوق رای!! دمتون گرم!!! ببینم چاپ میشه (4242612) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۸:۵۱
برای این همه تبلیغاتی که برای ایشان صورت گرفت، بیانیه‌ی ضعیفی بود. (4241612) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۶:۲۶
ضعفا کسانی هستند که غیر از تخریب بلد نیستند، تخریب نکنید که برای روحانی شگون ندارد. (4241885) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۱:۳۶
لطفا از تجربیات اجرایی تون هم بفرمایید که بدونیم! (4241631) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۶:۵۳
فقط 10 سال معاون اول قوه قضائیه بودن؛ که این یکی از مناصب ایشونه! (4241755) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۵:۲۹
روحانی هم 24 سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده (4241785) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۷:۵۵
معاون بودن؟ پس چرا مردم از دستگاه قضاء اینهمه گله دارند؟ (4241794) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۸:۱۶
این که اجرایی نیست (4241839) (alef-13)
 
بیژن
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۲:۵۲
نگفتن منصب! پرسیدند تجربیات اجرایی و بنده هم میپرسم لطفاً جناب آقای رییسی تجربیات اجرایی+ تخصص هاتون را ذکر کنید وگرنه به شعار دادن باشه ، همه همین شعارها را میدن (4241914) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۰:۴۵
این که میشه قضایی نه اجرایی! (4242133) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۳:۰۳
خوبه، بفرمایند چه گلی سر قوه قضائیه زدند که حالا احساس تکلیف کردن میخوان سر کشور بزنند؟!!! (4242270) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۰:۴۶
چرا با این عجله ، کمی صبر کن نوبت اعلام برنامه هم می رسد. (4241768) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۷:۰۶
به وقت خودش، عجله نکن. (4241891) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۱:۴۹
کسی که می خواهد کار کند شعار نمی دهد. (4241632) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۴:۰۶
دقیقا به همین دلیل نباید به روحانی رای داد! (4241740) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۸:۵۷
روحانی کار زیاد کرده و آنچه که برای من مهم بوده مهار تورم و آرامش بازار است (4241795) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۰:۱۱
باز خوبه شعارهاش و توهین هاش از روخانی کمتر بوده
خیلی هم کمتر (4242089) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۵:۴۵
مثل حل مشکلات اقتصادی در صد روز!!!!!!!!!!!!!! (4242278) (alef-3)
 
بنده خدا . اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۲:۴۲
آقای رییسی به اطلاع میرساند آقای روحانی خیلی زحمت کشیدند و مملکت را از سیه روزی گروه احمدی نزاد نجات دادند. هنوز هم بعلت بی عرضگی های دولت قبل مملکت سرو سامان نیافته است . اما بنده به اقای روحانی رای خواهم داد چون به وی اعتماد دارم و امیدوارم کسب وکار رونق یابد.
شما درکارهای اجرایی نبودید. و فکر میکنم توانایی های لازم را برای اداره کشور ندارید. مرا ببخشید که صریح و بی پرده انتقاد کردم. (4241635) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۸:۵۴
این هم نوعی تخریب محترمانه و با پنبه سربریدن است.افتاد؟؟؟!!! (4241900) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۳:۰۶
نیان تو رو خدا ، ما که رای نمیدیم به شما (4241637) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۳:۳۰
ما رای میدیم. (4241736) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۱:۲۸
من رای میدم به این سید دوست داشتنی (4241771) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۷:۰۷
رأی ما: شیخ دیپلمات (4241967) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۱:۱۸
خدا قسم میخورید معلومه ترسیدید (4241994) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۱:۰۲
راي به رييسي نخواهم داد زيرا تجربه اجرايي ندارد و كسي كه تجربه ندارد به تقوي نزديك تر است كه خودش نيايد ، اگر قاليباف بيايد به او راي ميدهم . (4242201) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۰۵:۳۸:۱۲
توروخدا بذار بیاد و ببینه که رایش چقدر کمه...مثل جلیلی 92. (4246236) (alef-3)
 
آنتی افوبگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۰۵:۴۰:۴۹
منتقدین روحانی اصلا میدونید تراز تجاری بعد از 4دهه مثبت شدن یعنی چی؟؟؟!!!....اصلا میدونید تورم رو تک رقمی کردن و رشد اقتصادی رو دو رقمی کردن اون هم فقط توی 4سال پس از 8 سال افتضاح احمدی نژاد یعنی جی؟؟....میدونید آرامش بازار و ثبات قیمت ها یعنی چی؟؟؟ (4246238) (alef-3)
 
میثاق
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۴:۳۳
روحانی برو ...
کمتر افتتاح کن ...
باور کن دست احمدی ما رو تو افتتاح پروزه های نیمه تمام و یا پروژه های محمود بنده خدا از پشت بستی ... (4241643) (alef-13)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۴:۴۲
درود بر این انسان شریف که بدون جنجال آفرینی و تخریب مواضع خود را اعلام نمود.
درود بر ادب تان که اگر رای هم نیاورید با ادب و شرف آبرویی برای نظام و مسلمین خواهید بود.
امید است که با منش تان درس رقابت اسلامی را به همه ما بیاموزید. (4241645) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۵:۱۳
درود بر روحانی (4241647) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۵:۵۰
ایران متخصص کاردان می خواهد نه دلسوز بی تجربه البته سایت الف از نشر دیدگاههای مخالف جناب رئیس سر باز میزند ومتاسفانه تبلیغات زود هنگام را شروع کرده است (4241655) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۰:۱۶
مثل کی؟؟!! مثل روحانی؟؟!!!!! (4241907) (alef-13)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۶:۳۸
انشاالله با حضور ایشون و چهره بدون جنجال و حاشیه هم کشور از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی به وضع مطلوب برسد و تمام گروها و احزاب هم بتوانند با ایشان کار بکنند و در صورت رای آوردن ایشان شاهد تفرقه میان مسئولین نباشیم (4241660) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۶:۴۴
سلام. آمدن آقای رییسی. یعنی انتخاب قطعی جناب روحانی. به نظرم جناب رییسی هیج شانسی ندارد. بهترین گزینه اصول گرایان دکتر قالیباف هست. حداکثر رای آقای رییسی 2 میلیون خواهد بود.
مشکل فعلی جامعه اقتصادی و مدیریتی هست و متاسفانه جناب رییسی هبج شناختی از آن ندارد ایشان گزینه خوبی برای ریاست قوه قضاییه هست اما هیج شانسی برای ریاست جمهوری ندارد.
بهتر است جبهه مردمی اصول گرایان تصمیم منطقی بگیرد. قالیباف قوی ترین و شایسته ترین گزینه هست. مدیر. سابقه اجرایی قوی و مردمی (4241662) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۸:۵۱
اين ارزو ها نياز به دانش اقتصادي روز دارد نه وعده و شعار البته براي انتخابات گفتنش أشكال ندارد (4241671) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۹:۳۳
چه برنامه ای برای استفاده از منابع و توسعه و پیشرفت کشور دارید؟ ایا صرفا شعار میدهید؟ اگر نه ، پس برنامه تان را بگویید.
کاش مناظرات انتخاباتی بخاطر مسائل مضخرفی مثل اینکه فلانی دزدی کرده فلانی اختلاس کرده، نباشه. برای این باشه تا هرکس برنامه توسعه و پیشرفت کشور را دقیقا برای مردم بیان کند تا مردم تصمیم بگیرند.
اینکه چه کسی دزدی کرده به چه درد ما میخورد جز اینکه ما را حرص بدهد؟ جز اینکه یک عده پررو تر شده و بازهم جولان بدهند. دستگیری و برخورد با این افراد وظیفه قوه قضاییه است که متاسفانه...
شما چه برنامه ای دارید؟
چقدر از ظرفیت های بیابان های ایران خبر دارید؟
چقدر از معادن و سنگ های معدنی در جنوب کشور خبر دارید؟
چه برنامه ای برای ایجاد ارتباط با دیگر کشور ها دارید؟
چه برنامه ای برای وضع اقتصادی مردم برای خروج از رکود و افزایش تولید دارید؟
چه برنامه ای برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی با کشورهای بزرگ دنیا دارید؟
نظرتان در مورد ازادی بیان و اندیشه؟
...
به امید روزهای بهتر ایرانم (4241673) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۹:۵۱
یادش بخیر عین این حرف هارو روحانی چهار سال پیش می گفت (4241674) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۰:۲۳
اون ۸سال حتما خیلی عمر با برکتی داشتیم.تمام جوونی ما رو احمدی نژاد نابو کرد.حداقل روحانی جلوی نابودی کامل کشور رو گرفت.باز هم روحانی ۱۰۰درصد (4241676) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۳:۱۵
هیچ دلسوزی نمی آد مسولیتی رو که یکسال نیست بدست گرفته رو ول کنه و بدون نتیجه گیری بخواهد در یک سطح کلان تر فعالیت بکنه
در ضمن چه کسی و کدام جوانی از شما خواسته کاندید شوید (4241690) (alef-13)
 
میرعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۴:۴۳
افتخار ایرانی - اعتدال روحانی (4241696) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۴:۴۴
نزدیکان شما همون نزدیکان احمدی نژاد هستند . چه توضیحی دارید >؟ (4241698) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۹:۵۱
آقای رئیسی باید برنامه هاشون ارائه بدن که چطور میخوان بیکاری و رکود و مشکلات اقتصادی رو برطرف کنن ، بنظرم من یکی از برنامه های کاندیداتورها باید مبارزه با فساد سیستماتیک در کشور باشه (4241715) (alef-13)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۱:۱۵
این برادر گرامی چقدر تجربه اقتصادی دارند؟ در کدام بخش از اقتصاد ایران فعال بودند؟ چه مدارک اقتصادی دارند؟ چه بنگاه اقتصادی را نجات دادند؟ در بخش سیاست خارجی چقدر تجربه دارند؟ واقعا کسی که در قوه قضاییه فعال بوده میتواند چرخ اقتصاد این مملکت را بچرخاند؟ (4241721) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۸:۱۷
میشه بگی برادر گرامی روحانی، و همچنین برادر و اخوی جناب آقای روحانی که در مسایل بانک ها و فسادهای اقتصادی ظاهرا نشانه هایی از حضور ایشان ادعا شده است، چه مدرک اقتصادی دارند؟

واقعا کسی که در شورای عالی امنیت ملی فعال بوده میتونه اقتصاد مملکت را بچرخاند که تجربه نشان داد متاسفانه علیرغم تمام شعارها نتونست که مملکت رو به اسم تک رقمی کردن تورم (که نیست) تعطیل کرد (4242288) (alef-13)
 
فرشاد
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۴:۳۱
چرا هیچکس قبل از اتنخابات نميگه چطوري و با چه روشی ميخواد رکود، بیکاری، تورم وبقيه مشکلات رو از بین ببره؟ (4241745) (alef-13)
 
شاهین پهنادایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۵:۰۵
به نام خدا خوش آمدید سید (4241747) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۶:۰۳
باز بیانیه تراشی و شعار (4241750) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۱:۴۲
قصاص قبل از جنایت نکنید ، با روحانی مقایسه نکنید. (4241911) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۵:۵۱
روحانی چش ماست. (4242531) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۹:۱۵
جناب آقای رئیسی
بنده از طرف خودم - نمی دانم شاید نظریه بقیه با من متفاوت باشد - از شما خواهش می کنم در تبلیغات خودتون تنها روی برنامه هایی که خواهید داشت و قرار است در صورت انتخاب شما عملیاتی شود بحث بفرمایید و از دخیل کردن احساسات مردم در به میدان آوردن نام امام هشتم و هر گونه نمادهای ایشان خودداری فرمایید. چون دنیای سیاست پر تزویر است و دنیای آن کاملا با آستان قدس که همه با افتخار و بدون هیچ چشم داشتی خدمات می کنند به آن امام عزیز جداست و اگر خدای نکرده شما به هر دلیلی نتوانید از عهده برنامه هایتان به هر نحوی بر بیایید .. چه بسا در طبقه ای از طبقات جامعه یک ارتباط مستقیم بین این دو - شیوه حکومت داری شما و شیوه حکومت داری امام که شما تولیت آستانش را برعهده دارید - خدای ناکرده شکل بگیرد و این قیاس نادرست اعتقادات مذهبی قشر کوچکی را هم که شده تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

این را به دلیل عرض نمودم یکی اینکه شما بر امام هشتم درود فرستادید. اگر این اتفاق از طرف هر کسی جز شما بود هیچ شائبه ای نداشت ولی شما چون ریاست آستان قدس هستید شائبه استفاده از امام هشتم که همه ما ایرانیها احترام بسیاری برای ایشان قائلیم برای رسیدن به پست ریاست جمهوری را در اذهان زنده می نماید و ثانیا در صفحه اول سایت عکس شما به همراه نوشته السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا آمده است....

با امید توفیق الهی و عاقبت به خیری برای همه برادران عزیز... (4241765) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۴:۲۴
بابا، خاتمی خودش را به هاشمی و خاتمی وشجریان چسباند تا رای بیاورد،
حالا آقای رییسی که خادم رسمی امام رضا ع است نباید بیانیه اش را به اسم محبوب و مولایش امام علی ابن موسی الرضا ع متبرک و مزین کند ؟؟!!!!
این چه فرمایشی است؟؟!!!! (4242012) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۸:۲۹
نخير نبايد بچسبونه
اتفاقا محب از محبوبش خرج نميكنه
ااين اول شرط. عشق هست
مگه اينكه تنها بخواهند نردياني باشه براشون (4242321) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۱:۲۰
با عینک تخریب نگاه نکنید، اخیرا این عینک را حسام الدین آشناتوزیع کرده است، اما این عینک لو رفته ، دیگه تخریب رییسی بی فایده است. سید آمد ، شیخ از درب خروجی پاستور در ۲۹ اردیبهشت با کلیدش یواشکی خارج می شود. (4242500) (alef-3)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۱:۲۴
ایشان هیچگونه سابق اجرایی در امور اداره کشور ندارند و همه تجربیاتشان فقط خلاصه شده است در سمت های مختلف دستگاه قضایی ، آیا پذیرش بالاترین سمت اجرایی کشور نیازمند طی کردن سلسله مراتب و حضور در بخش های اجرایی کشور نیست ؟ اگر این رویه درست باشد یک نفر هم که بیش از سی سال فقط در محیط دانشگاهی دارای سمت مختلف بوده است می تواند نامزد شود ؟ ایشان حتی بر خلاف اسلاف خود یا فضای مجلس هم آن چنان مانوس نیست و تجربه لازم را در زمینه قانونگذاری ندارد . بهتر بود حداقل شرایط برای این پست خطیر لحاظ می شد . (4241770) (alef-13)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۹:۰۶
با کلمات زیبا جمله ساختن راه حل مشکلات مملکت نیست. هرچند گمان نمی کنم چیزی در چنته داشته باشید اما منتظر ارائه برنامه هایتان هستیم. (4241796) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۳:۰۶
آقای رئیسی لطفا رزومه خودتون رو در قوه قضائیه اعلام کنید (4241811) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۳:۱۰
شعارهای تکراری
بیکاری ، رکود، اشتغال و ...البته روحانی تورمو کنترل کرد با روش خودش (4241812) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۶:۳۵
آقای رئیسی زود آمدند
ایشان تجربه کار اجرایی ندارند
کسی که این کشور را بدبخت کرد آقای احمدی نژاد بود
با تمام احترام نسبت به آقای رئیسی بنده به روحانی رای میدهم که یک ویرانه را تحویل گرفت و تا الان خوب کار کرده است و واقعا بیانات رهبری را اجرا کرده است (4241827) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۸:۱۸
شما هم از قفل حرف می زنید. این که شعار آقای روحانی است. آقای رئیسی همون اداره تولیت داشته باش تا یه کم کار اجرایی یاد بگیرید . انشاءاله دور بعد. مطمئن باشید رای نمی آورید چون کسی شمارا نمی شناسد. آقای روحانی چهارسال این کشور درمانده را اداره کرد و به کارها وارد شده چهارسال دیگه هم رئیس جمهور هستند. (4241840) (alef-13)
 
خير خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۸:۵۲
شمردن مشكلات
و ادعاي حل آن معيار انتخاب نمي باشد
همه ي ما مي دانيم مشكلات داريم
مهم
برنامه و راه كار عملي براي رفع مشكلات هست
كه انشا الله ارائه دهند
مردم ايران
لطفا فقط با احساسات ، زيبايي عناوين ، كارنامه ي مثبت گذشته انتخاب نكنيد
ما نياز به كسي داريم كه سيستم رو اصلاح كند
رويه كار ها رو اصلاح كند
وگرنه بهترين فرد هم بيايد كاري از پيش نخواهد برد
در ضمن
توقع حل يك شبه مشكلات كشور را از كسي نداشته باشيد
مشكلات يك شبه بوجود نيامدند كه يك شبه از بين بروند (4241843) (alef-13)
 
ولایی
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۹:۰۰
آیا معاون اولی در دستگاه قضایی که به استناد نظرسنجی های معتبر( صدا وسیما، ایسپا و ...) کم اعتمادترین دستگاه در نظر مردم است، برای حضرتعالی افتخار است؟ اگر می خواستید با فساد مبارزه کنید در همان جا مبارزه می کردید. آقای رئیسی شما اگر ولایی بودید در همان آستان قدس خدمت می کردید نه اینکه تشنه قدرت بشوید و ... . خواهید سوخت... حیف که خواهید سوخت..... (4241845) (alef-13)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۹:۳۳
بسیار خرسندیم از حضور شما
انشالله به شما رای خواهیم داد

دوستانی که میگن سابقه اول بفرمایین که سابقه روحانی چی بوده که رییس جمهور شد؟

فقط دو بار کل هسته ای رو تعلیق کردن (4241848) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۳:۴۰
آدم خوب و سید . ولی با کدوم تجربه . معاونت در قوه قضاییه که مملکت داری نیست. مردم برنامه می خواهند. روحانی تازه تجربه کسب کرده است. هرکس بیاید تا کاردستش بیاید چهارسال می گذرد. (4241872) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۴:۴۳
رای من هرکس غیر روحانی (4241875) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۶:۳۸
فرمودند میخواد آرامش را به ما برگردونه ، کدوم آرامش منظورشونه؟ برگرداندن آرامش 8 سال احمدی نژاد؟ یا 8 سال خاتمی؟ یا 8 سال هاشمی؟ یا 8 سال جنگ؟ (4241887) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۲۲:۳۶
اخ گفتى قربون دهنت (4242411) (alef-13)
 
محمد رضا رضايى
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۹:۵۷
جناب اقاى ريسى ورود شمارابه صحنه انتخابات گرامى ميدارم واميد وارم كه منتخب ملت بزرگوار ايران اسلامى باشيد من بعنوان يك ايرانى حق راى چند سوال از جنابعالى دارم ا ١ دربيانيه فرمودين جهت اسودگى خيال مردم ورهايى از بحرانهاى موجود گشوروتغير در مديريت كشوركانديدا شده ايد امكان دارد كه بفرماييد زمانى كه اقاى احمدى نژاد كشور رابه پرتگاه سقوط كشاندزيرساختهاى ايران را ويران وكشور را به انزوا در جهان كشيد ودارايى كشور وملت را در سايه تحريم هابه تاراج برد وداد امثال زنجانى هاخورد احساس وظيفه نكردين درست در زمانى كه درسايه مدريت جناب اقاى روحانى از انزواى جهانى خارج وبه ريل صحيح خود باز كشتهاحساس تكليف كردين ٢فرمودين با توجه به اينكه در قوه قضاييه دو دهه مشغول خدمت بودين بركارهاى نظارتى اشراف كامل دارين وهمچنين تعامل ونظارت بر ساختارهاى متخلف ملى ورويارويى مستقيم با مفاسد ونواقص موجود سازمانها ودستگاههاى متخلف اجرايى نسبت به ريشه هاى مسايل كشوروگرفتاريهاى مردم اگاهى واشرف داريد و اگر واقعا اينطور است بفرماييددر هشت سال حاكميت دولت پاك دست جناب احمدى نژاد درسايه مدريت جهانى اوومديران لايقش جناب اقاى خاورى وبابك زنجانى ثروت اين ملت را به تارج بردن از اشرف خود بر مسايل وقدرت قضايي تان كه دراختيار داشتين استفاده نكردين تا ثروت ملت به تارج نرود حال كه كشور در مسيرقانون گرايى طى طريق ميكند احساس نكليف كردن (4241906) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۷:۳۵
این حسام الدین آشنا متخصص جنگ روانی و تخریب چرا خودش آفتابی نمیشه ، و شما را برای تخریب رییسی فرستاده است، مردم دوست دارند خودش آفتابی بشه که جوابش را بدهند. (4242536) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۱:۰۱
تا حالا می گفتند روحانی رقیب ندارد ، حالا که رییسی آمد ببینید ، روحانی چگونه احساس خطر کرده است و طرفداران او چطور به دست و پا افتاده اند، و چگونه دارند هماهنگ به تخریب رییسی دست می زنند!!!!!! (4242558) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۴:۳۳
رکودبهترازتورم لجام گسیخته است زیرا اگرمردم مشکل مادی دارندلااقل دست دلال ها و واسطه ها هم نسبت به قیل یسته تراست که این برایشان رنجی بزرگ است رنجی بزرگترازرنج فقرااست چون حرص وآز وطمع اینها برایشان حکم مرگ رادارد. (4241918) (alef-13)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۹:۱۵
جناب آقاي رئيسي آنچه مارا ميرنجاند و جگر مارا آتيش ميكشد نه گرسنگي ناشي از ركود است و نه از گراني آنچه من و امثال من بي پارتي را ميسوزاند تبعيض و رانت هاي موجود است كه متاسفانه همه ناشي از صاحب منصبان خرد و كلان است انشااله قدم شما هم مبارك است اگر سياستي مثل آقاي روحاني را پيش بگيريد شايد موفق باشيد (4241931) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۲:۲۹
آمدن رييسي تضمين يكدوره اي شدن انتخابات و رياست حمهوري روحاني است چون خيلي ها فقط بخاطر راي نياوردن رقيب احتمالي روحاني به او راي خواعند داد يكيش من (4241948) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۷:۳۱
مگر کار آستان قدس کار کم و کوچکی است که ایشان برای ماندن در آنجا احساس تکلیف نمی کند؟ (4242337) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۴:۵۸
متاسفم برات (4242385) (alef-3)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۴:۵۳
جناب رییسی، قطعا واقف هستید که مردم عمدتا مستضعف و پا برهنه و دلبسته و امیدوار به عدالت و قسط اسلامی بودند و روحانیت را افرادی مقید به فرامین الهی و قوانین اسلام، خدا ترس، راستگو، دوری کننده از محرمات، ضد اشرافیت و تجمل گرایی و حامی ضعفا و فقرا می دانستند، به ندا و فریاد وا اسلامای امام راحل لبیک گفته و انقلاب کردند. اکنون اشرافیت و تجمل گرایی، شکاف عمیق طبقاتی، سوء استفاده ها از بیت المال، فقر و ناداری روز افزون و فریاد زیر آب مستضعفین، جامعه را در معرض آسیبهای اعتقادی و انقلابی و رفتارهای ضد اجتماعی قرار داده است.
اکنون رسانه های غربی که همواره به دنبال سقوط انقلاب و اسلام زدایی بوده اند با ورود شما به صحنه احساس خطر کرده و همه هم خود را به کار گرفته اند تا وضع موجود را حفظ کنند. این تحرک مزورانه غرب نور امیدی را در دلهای ما تابانده است. لذا به عنوان یک مسلمان کوچک و ناچیز از شما خواهش می کنم که به یاری خدا پس از موفقیت قطار اسلام و انقلاب را روی ریل اصلی بر گردانید، و خدای نا کرده و جسارتا اگر شما هم مثل کسانی هستید که از دیدگاه مردم مستضعف مردود شده اند، برای خدا و پیشگیری از ناامیدی بیشتر مردم از کاندیداتوری انصراف دهید. (4241954) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۵:۱۸
از همین تریبون از رئیس جمهور بعدی می خواهم که مشکل موسسه مجاز کاسپین را حل کند، به این دولت که هیچ امیدی نیست. (4241957) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۷:۵۹
خب اگه دودهه مسولیت مبارزه با فساد داشتی پس چطوریه که روز به روز کشور بیشتر غرق در فساد شده؟
بعد میخوای رئیس جمهور هم بشی؟! (4241978) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۷:۵۶
با سلام به ایشان ، یک سوال از جناب حجت اسلام رئیسی داشتم
آیا ایشان حاضر هستند قبل از انتخابات یک گزارش مالی از عملکرد قوه قضاییه و آستان قدس رضوی در این چهل ساله به مردم بدهند ؟به ویژه گزارشی از بحثی که اخیرا درباره حسابهای قوه قضاییه (شایعه یا راستشو نمی دونم ) گسترش پیدا کرده اونوقت من حرفتون درباره مبارزه با فساد قبول می کنم و بهتون رای می دهم . (4242025) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۴:۱۱
ایشون که تازه به آستان قدس رفتن و اونجا رو سامان دادن... (4242593) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۱:۳۳
تخریب ظریف و رندانه رییسی!!!!!
دیگه چی میخای که آقای رییسی به شما گزارش بدهد؟؟؟!!!!
اصلا روحانی بعد از ۴ سال حاضر است پاسخ سوال یک منتقدش را بدهد؟؟!!! آیاحاضر است بگوید چگونه اجازه دادند برای یک نهار هیئت دولت در کرج ۱میلیارد و۵۰۰ میلیون از بیت المال برای تدارک یک وعده نهار هزینه کنند؟؟!!! (4242614) (alef-3)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۹:۳۶
گر تو بهتر میزنی بستان بزن...بسم الله . اگه رای اوردین چهار سال دیگر کارنامه شما مورد نقد قرار میگیره البته اگر اجازه بدن . این دولت اگه هیچ منفعتی نداشته لااقل آزادیه بدون حد و مرزی برای منتقدانش وجود داره که هر طور دلشون خواسته یهش حمله کردن . تمام تریبونهای رسمی و اساسی در اختیار مخالفانش بوده از صدا و سیما تا نماز جمعه ها و روزنامه ها و .....امیدوارم اگر رییس جمهور شدین کارنامه قابل قبولی ارائه کنین و اگر نکردین منقدین شما ازادانه بتونن انتقاد کنن . من فقط یک ایراد به شما دارم . شما جز مناصب قضایی کارنامه اجراییه دیگه ای نداشتین . آستان قدس هم که درامد از خودش داره یعنی از نذورات درامد داره و لازم نیست مملکتی رو جواب بده . اما ریاست دولت یعنی مدیریت کلان یک کشور و پول دادن و پول گرفتن از مردم . این وسط میمونه عدالت در تقسیم اون درامد . اگر رای آوردین موفق باشین . ولیکن من فکر میکنم برای شما زود بود کاندید شدن در ریاست جمهوری . به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند . (4242032) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۹:۳۸
ايشان بايد قبل از هر كاري از توليت آستان مقدس رضوي استغفا بدهد تا شايبه سوء استفاده هاي مادي و معنوي از اين بارگاه مقدس از بين برود
در غير اينصورت يعني بيانيه داده شده فقط شعار است (4242033) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۵:۲۶
رئیس جمهور هم باید استعفا بده تا شائبه که چه عرض کنم!! شواهد استفاده از اموال و امکانات دولت در انتخابات رو نبینیم!!! (4242598) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۶:۰۴
جناب اقای رییسی باعرض سلام وخوش امدگویی لطفا بفرمایید چکار میخواهید بکنید اینکه صحبت از امام هشتم وازاین تعارف ها دردی از ملت دوا نخواهد شد (4242058) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۶:۳۸
سلام
من نمیدانم این احساس تکلیف بدون تجربه وسابق چیست . چقدر تجربه اجرای داری برادر عزیز
شما در قوقضایی کار کردی نه در مجریه
من دوره قبل رای ندادم ولی احساس میکنم روحانی مملکت را از یک فاجعه بزرگ نجات داد .
من برای بزرگان اصولگرا متاسفم . با این همه تجربه یک کاندید معرفی کردن که تجربه اجرایی ندارد .
این نشان میدهد بفکر مردم نیستند فقط میخواهند در قدرت باشتد
شما تشنگان قدرتیت نه تشنگان خدمدیت (4242064) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۹:۲۸
باز کار در قوه قضاییه خیلی بهتر از کار در شورای عالی امنیت ملی میتونه باشه بنظر (4242290) (alef-13)
 
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۲:۵۳
جناب آقای رئیسی عزیز لطفا بفرمایید منظور شما از عبارت «بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم» دقیقا چیست؟ منظور شما کدام دوره اسودگی است که ما قرار است به آن برگردیم. سپاس. (4242105) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۲:۲۲
منظورشون آسودگی در بحرانهای اقتصادی دوران احمدی نژاد، یا آسودگی درگیریهای سیاسی زمان خاتمی یا آسودگی فشارهای اجتماعی زمان رفسنجانی یا آرامش 8 سال جنگ بوده، والا من که آرامشی یادم نمیاد. (4242380) (alef-3)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۷:۱۳
این احساس تکلیف کردن مسؤلین کشور ما از اول انقلاب تا به امروز که فقط و فقط و فقط برای تصدی پستهای مهم کشور در مواقع انتخابات و انتصابات است تبدیل به معضل بزرگی برای مردم و کشور و نظام شده است.سؤال مهم این است که چرا شما فقط برای پستها و مقامهای کلیدی کشور احساس تکلیف میکینید و در اکثر مواقع هم داوطلبان احساس تکلیف کرده هیچگونه تحصیلات و تجارب مرتبط با پست و مقام مربوطه ندارند. همگی اذعان دارند که مشکلات بسیار بزرگی وجود دارد( خودشان در بوجود آوردنشان مستقیما سهیم و شریک بوده اند) و تنها این فرد و یا آن فرد است که میتواند از پس مشکلات برآید بدون اینکه کوچکترین شایستگی و یا لیاقتی از خود نشان داده باشد. آخر چرا همه شماها احساس تکلیف میکنید که مثلا رییس جمهور شوید؟؟؟؟؟ چرا یکی از شما ها احساس تکلیف نمیکند که نمیتواند از پس مشکلات عدیده کشور برآید و نیاید داوطلب شود؟؟؟؟؟ ما مردم مشکلات را میدانیم و به توضیحات شماها احتیاجی نداریم. لطفا از راه حل هایتان و برنامه هایتان بگویید.
استدعای من از اقای رییسی این است که بفرمایند و توضیح دهند که در این یکسالی که بر بزرگترین قطب معنوی و اقتصادی کشور تصدی داشته اند دقیقاً چکاری انجام داده اید؟؟؟ بازده این مرکز عظیم را چند درصد بالاتر برده اید؟؟؟؟ دست کدام کژاندیش را از این مجموعه کوتاه کرده اید؟؟؟؟ مدیریت ایشان بر آستان قدس در این یک سال چه نفعی برای استان خراسان رضوی داشته است؟؟
کدام معضل عظیم هموطنان زلزله زده استان را در همین چند روزه حل و فصل کرده اید؟؟؟؟؟ اصولا چرا باید هنوز خانه های گلی در ثروتمندترین استان کشور وجود داشته باشد که بر سر زحمتکش ترین قشر جامعه خراب شود؟؟؟؟ مدیریت ایشان در آستان قدس در مدن یکسال گذشته از فقر هموطنان عزیزمان در استان رضوی کاسته و یا اینکه بر فقر آنان اضافه کرده است؟؟؟؟؟؟ پولهای آستان قدس رضوی به چه مصرفی میرسده و میرسد؟؟؟؟
آقای رییسی از تحصیلات و تجربیات مرتبط خود بگویید. جناب رییسی بفرمایید با کدام توشه مدیریتی میخواهید ایران را اداره کنید؟؟؟؟؟
الف از شما تقاضا میکنم این مطلب را انتشار دهید, چون اول اینکه توهین به کسی نیست. و در ثانی سؤال بسیار مهم را برای همه داوطلبین مطرح
کرده ام. با تشکر (4242120) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۱:۱۴
رای من رییسی (4242138) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۹:۰۱
تا آنجاییکه بنده از سوابق آقای رییسی دیده ام آدم توانمند و خلاقیت در کارنامه گذشته اش از جمله سازمان بازرسی و معاونت قوه قضاییه مشاهده نکرده ام، مردم باید به کسی مسوولیت بدهند که علاوه بر تخصص و تعهد بايد از کارنامه عملکردی توانمند و خلاقانه ای برخوردار باشد و صرفا به شعارهای عوامفريبانه آنها توجه نکنند. (4242167) (alef-13)
 
alireza
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۱:۰۲
متاسفانه به وحدت نرسیدن اصولگرایان باعث شده همواره افرادی را نامزد کنند که برنامه درست و منسجمی برای حل مشکلات نداشته باشند . اصولگرایان 8 سال علیرغم میلشان از احمدی نژاد حمایت کردند و حالا هم دوباره علیرغم میلشان رئیسی را نامزد کرده اند (4242173) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۸:۳۷
ايشون با اينهمه سال بودن دو قوه قضاييه يكبار قانون اساسى رو مطالعه كردند ؟ اگر مطالعه شده عمل كردند؟ فكر نميكنم (4242197) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۳:۰۲
خدمت به زائران امام هشتم علیه السلام بهترین مسولیت است (4242207) (alef-13)
 
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۵:۰۵
جناب حاج آقا رئيسي
با سلام و احترام . البته جنابعالي روحاني و عالم ديني هستيد و حتما نهج البلاغه را مطالعه فرموده ايد . مولايمان علي (ع) فرمده اند كسي كه در كاري تخصص نداشته باشد و آن مسئوليت را قبول كند مانند اين است كه آن را غصب كرده است . و شما احكام مترتب بر غصب را حتما بهتر از ما مي دانيد . شما كه كارتون قضاوت و دادستاني و معاونت اول قوه قضاييه بوده چه تجربه و تخصصي در اداره كلان كشور در قاموس دولت و رييس جمهور داريد ؟ اي كاش در همان قوه قضاييه بمانيد و همان جا از تجربيات خوددتان استفاده كرده و خدمت كنيد . شهيد چمران مي فرمايند : (( مي گويند تعهد و تقوا خيلي مهم است اما اگر كسي تخصص نداشته باشد و كاري را قبول كند تقوا ندارد .)) البته ما شما را آدم با تقوا و خوش سابقه ايي مي دانيم و توصيه برادرانه ما اين است كه با ورود به اين عرصه غير تخصصي خود و مملكت را خراب نكنيد ومن الله توفيق (4242210) (alef-3)
 
محمدرضا وثوق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۹:۲۰
در کل دنیا برای حل مشکلات و مشکل راه و روشی بنام "پنج راه حل مشکل" هست که:
1-شناخت مشکل
2-شناخت ریشه مشکل
3-راه حل مشکل
4-روش اجرای راه حل
5-کنترل و استعمرار

یعنی یک نقشه راه کامل منطقی و با اصول و حساب و کتاب و دور از شعارهای کلی و مبهم و دربهشت نشان دادن

حال کدام خدابنده ای تا حالا این نقشه راه را به این مردم ارائه داده برای حل مشکل و مشکلات بی شمار (4242264) (alef-3)
 
ساکت
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۰:۵۹
در پی دعوت های پر شمار و محبت آمیز علماء گرانقدر ، اقشار مختلف مردم و نخبگان و جوانان دلسوز، مسئولیت دینی ملی و انقلابی خود را حضور در این صحنه یافته ام....
معمولا تجربه نشان داده کسانی که با اصرار دیگران قبول منصب می کنند، شیفته تر از دعوت کنندگانند برای رسیدن به منصب. چون اتفاقا ترس از همین دعوت های پرشمار است که همراه تکلیف برای در دست گرفتن قدرت، سبب بیچارگی ملت ایران شده است!از وقتی یادمان می آید مسئولان فقط به خاطر تکلیف و اصرار دیگران مایلند کاندید شوند و منصب دار شوند و بعد از انبوه تر کردن کوه مشکلات تقصیر را به گردن قبلی بیندازند. پس ما باز هم به روحانی رای می دهیم که حداقل ابتدا ناز و ادا در نیاورد و بعد بیانیه نداد که به خاطر دعوت ها کاندید می شود (4242267) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۰:۳۰
رای ما بقایی (4242293) (alef-13)
 
محمد
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۲:۳۱
سلام خدمت دوستان.بنظر بنده كه كشاورز هستم قشر روستايي وكشاورزما از اقاي روحاني حمايت خواهند كرد. واقعا بعد چند سال هزينه هاي ما كم شد. وقيمت گزاري محصولات ما يكسان با تورم بالا رفت. واقعا ايشان نظم دادن به توليدات گياهي وگوشتي ما. (4242299) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۹:۲۸
کشاورز هستی و از فیلتتر شکن امریکایی استفاده میکنی؟ (4242515) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۹:۱۶
اشکالش چیه؟ (4242639) (alef-13)
 
همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۸:۲۹
خطاب به همۀ دوستان گرامی که کامنت گذاشته اند عرض کنم که که مشکلات و مصائب این مملکت با آمدن و رفتن فرد درست نمی شود. آقای رییسی مگر شق القمر میخواهد بکند. این حرف ها همه گزافه گویی و تبلیغاتی بیش نیست. مسئله پیچیده تر از اونیه که فکر می کنید. مگر نعوذ باالله آقای رییسی خداست که گفته می خواهم مشکلات اقتصادی را برطرف کنم. برطرف کردن مشکلات نیاز به زمان و درست شدن خیلی چیزهای دیگر دارد که در این مملکت اصلا شدنی نیست (4242343) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۶:۲۵
روزی از شهید والا مقام دکتر چمران پرسیدن در تصاحب یک مقام تخصص مهمتر است یا تقوا
شهید بزرگوار گفتن تقوا از تخصص مهمتر است و فرماید اگر شخصی تقوا داشته باشد در کاری که تخصص ندارد وارد نمی شود . (4242357) (alef-3)
 
کاتب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۲۳:۳۰
من با اینکه میدونم طبق معمول نظر منو منتشر نمیتونید.ولی برای اتمام حجت برای یکبار دیگه نظرم رو ارسال میکنم.من از دوستان منتقد کاندیداتوری رئیسی یک سوال دارم؟یعنی میخواهید بفرمایید که به اندازه شما هم نمیفهمه؛که کاندیداتوری خودشو اعلام کرده؟!!!!!!یا اینکه نه چون با رهبری میانه بهتری داره و مورد اعتماد رهبریه شما رو دست پاچه کرده؟!!!؛و میترسین که بیاد و مردم به او رای بدن و تمام رشته‌هایی که شما برای نابودی امید مردم به اسلام ریسیدید پنبه بشه؟!!!البته گروهی از شماها هم اساسا علاقمند روحانی نیستین بلکه طرفدار گروه احمدی‌نژاد هستین و احساس خطر کردین؛چون با آمدن رئیسی دیگه کسی به گروه احمدی نژاد رغبت نمیکنه.روحانی که آراءاش ریزش کرده و قطعا رای نخواهد آورد.حالا اگر رئیسی نمیآمد احتمال قریب به یقین گروه احمدی‌نژاد پیروز میشد؛ولی الآن تمام رشته های گروه احمدی‌نژاد نیز پنبه شده.چون بقیه کاندیداها آراء مردم رو ندارن؛از جانب آنها خیالشان راحت بود ولی الآن!!!!!قضیه فرق کرده؛چون گروهی از مردم به احمدی نژاد حساس هستند؛طررفداران ایشان تحت لوای روحانی وارد عرصه تخریب رئیسی شده اند.اگر الف این پست من رو منتشر کرد.خواسته های واقعی مردم و راه رسیدن به آنها رو به صورت عملیاتی در یک مقاله مفصلا اعلام خواهم کرد.انشاءالله. (4242415) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۲۸:۱۹
حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی
دام تزویر مکن چون دگران قرآن را (4242425) (alef-3)
 
فیتو
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۳:۱۲
کشور به یه آدم تکنو کرات ...نترس...کاری و بدون ادعا احتیاج داره که سابقه فعالیت تو حوزه های اقتصادی کلان مثل نفت داشته باشه یکی مثل آقای زنگنه ..... ریاست جمهوری احتیاج به تخصص اجرایی داره (4242436) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۷:۴۲
حاج آقا شما هم می خواهید قفل ها را باز کنید اما با کدام کلید
قفل های ما یا خراب است که نیاز به کلید ندارد وهر کسی براحتی می تواند وارد شود (مانند ورود بی درد سر افراد نالایق به پست های مدیریتی ) یا قفل ها زنگ زده است که با هیچ کلیدی باز نمی شود (مثل قول های انتخاباتی افراد که پس از نشستن به مسند قدرت فراموش می شود یا به این نتیجه می رسند که قابل اجرا ء نمی باشد )
پس باز کردن قفل شعار است (4242442) (alef-3)
 
م.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۷:۴۳
و باز هم ادعای قفل بازکردن توسط روحانی ای دیگر (4242443) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۲:۰۸
نه بقایی رای میاره، نه رئیسی. این دو نفر فقط برای گرم کردن انتخابات می آیند! (4242449) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۱:۵۱
اصلاحيه
وزير بهداشت خبر افسردگي مردم را تكذيب و اعلام نمود منظورم توهم بود (4242479) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۰:۰۳
من هر سال به مشهد میروم و هر بار هم مبلغی بعنوان نذری در ضریح میریزم ولی امام رضا جان ببخش که احساس میکنم امسال ممکنه نذری من جای دیگه ای خرج بشه پس امسال من بدهکارتون انشاالله سال بعد (4242495) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۰:۰۵
دوست داشتنی است. (4242496) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۶:۱۹
درود به شرف الف که نظرات مردم را به نحو احسن و درست منتشرمیکند (4242577) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۳:۰۰
شما هم که با کلید دارید میاید برای باز کردن قفل! (4242618) (alef-3)
 
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۶:۳۶
جناح چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب همه شان امتحان پس دادند و در اداره کشور عاجز هستند و نمی توانند به کشور سر و سامان دهند همه اینها شعار می دهند در عمل کاری از پیش نمی برند اقای رییسی شما اگر می خواهید خدمت کنید بار گاه امام رضا (ع ) بهتیرن جایی است که شما در ریاستش قرار گرفته اید شما اگر مدیریت و تخصص لازم را داشته باشید می توانید با ثروتهای استان قدس بهترین کار ها را بکنید و اما یک سوال از شما دارم جنابعالی از اول حکومت اسلامی در راس امور هستید می توانید توضیح دهید کدام کار های مدیریتی را انجام داه اید تا به نقع کشور و مردم تمام شود
تنها گفتن اینکه من می خواهم به کشور سر و سامان دهم که مشکل حل نمی شود منهم می گویم اگر رییس جمهور شوم کشور را به قول اقای حداد عادل ژاپن اسلامی کنم
ولی متاسفانه نه تنها ژاپن اسلامی نشد بلکه از کشور های بی نام نشان هم عقب ماندیم اداره کشور تخصص و مدیریت لازم دارد اینکه من 39 سال است در راس امور هستم می خواه رییس جمهور شوم که مشکل حل نمی شود اینکه همه شما از محروم و مستضعف یاد می کنید شعاری بیش نیست با عملکرد دوستان شما در کشور محرومیت نه تنها ماهش نیافته بلکه اضافه هم شده است
برخی مسولان انقدر دروغ گفته اند که دیگر مردم اعتماد شان را از دست داه اند همیشه می گفتید (4242627) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۰:۵۹
لطفا اگر می خواهید کاندیدا شوید قول دهید بازنشستگان نیروهای مسلح و.. که تحت عنوان حالت اشتغال و.. در دستگاه های اداری رخنه کرده اند را بیرون کنید بخشی از مشکل اشتغال حل می شود هر کس با هر سابقه ای به محض سی سال خدمت بازنشسته شود (4242644) (alef-13)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۲:۰۰
یه پیشنهاد:
مگه قرار نیست که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشه. وعده و وعید الکی هم که زیاد شنیدیم. بیایید همگی به کاندید ریاست جمهوری که از ابتدا تا حالا فقط ماشین ایرانی داشته یا استفاده کرده رأی بدیم. (4242648) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۸:۵۲:۰۹
یعنی سایت الف داره از آقای رئیسی حمایت کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو به صراحت اعلام کنه (4242650) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۳:۴۷:۵۸
کاش یکی بیاد با مسئولین مفسد مبارزه واقعی ونه شعاری کنه و از وزرای انقلابی واقعی نه اشرافی به اصطلاح انقلابی استفاده و دفاع کنه بعد از انسانهای وطنپرست باسواد خداپرست بهره بگیره همه چیز حل میشه (4243258) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۰:۳۸:۰۹
ای کاش بجای سیاسیون مردان اقتصادی احساس وظیفه میکردند، بنظر بنده ما هم مانند امریکایی ها باید دنبال یک فرد اقتصادی یا تاجر باشیم، سیاسیون از همه طیف ها تا کنون امتحان خود را پس داده و همه در اداره کشور ناموفق بوده اند، ای کاش میشد از سیاست زدگی دور شویم (4243362) (alef-2)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۰۰:۲۱:۲۹
این حرف بسیار منطقی و عاقلانه است. (4245997) (alef-3)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۱:۴۲:۲۰
سلام عزیزان من امروز در شاهراه ایران یعنی شهرستان نایین هستم باور کنید در عمرم تا بخال این تعداد تریلی اتومبیل های وارداتی ندیده بودم مملکت افتاده دست یه مشت کاسب تحریم وارد کننده چه خبره اینها با چه پولی با چه سرمایه ای وارد مملکت میشه وسهم گمرکیه این اتومبیلها چی میشه مملکت افتاده دست ذخیره های نظام با رای منو شما وای بر ما (4243421) (alef-2)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۸:۴۶:۳۱
آقای رئیسی اگر با مسئله حب قدرت می توانی کنار بیایی پیشنهاد می گردد آستان قدس را رها نکن (4243651) (alef-13)
 
چکیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۲۱:۲۶
خدا وکیلی حضرتعالی چه تخصصی دارید؟ ترا به خدا اینقدر احساس مسئولیت وخدمت به مردم نکنید کشورداری بدون تخصص مربوطه امکان پذیر نمی باشد محبت کنید بگذارید افراد دلسوز وکارآمد بدون دلبستگی به گروهی حضور داشته باشند (4243717) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۵۲:۲۷
چرا سایت الف فقط گزینه مثبت برای اظهار نظر دارد؟
گزینه منفی را هم بگذارید تا نظرات کاربران درست تر مورد قضاوت سایرین قرار بگیرد (4243762) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۰۹:۵۹:۰۵
ایشان ممکن است از این بیش از بیست سالی که در مدیریتهای ...بوده اند ازجمله سازمان بازرسی کل کشور .دو تا از کارهای مثبتی را که به نتیجه رسانده اند (4243774) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۰:۴۴:۳۷
شاه کلید دست روحانی است.چهار سال تجربه دارد . (4243837) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۲:۱۶:۴۷
راي نداريد، باور بفرماييد (4244117) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۷:۰۹
به نظر من که به دور دوم میکشه (4244163) (alef-13)
 
نیت پاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۴:۳۰:۲۱
مگر قبل از این رفاه طلب بوده ای که اکنون می خواهی آن را کنار بگذاری ؟ لطفا شفاف تر سخن بگو ببینیم چه می گویی. (4244728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۴:۴۷:۵۷
باید تمام کاندید ها رزومه کامل خود را ارائه دهند .مسلما کسی که کار اجرایی نکرده با شعار نمیتونه پیش بره هم خودش را خراب می کند و هم مملکت رو .بعد از چها سال هم دیگه انتخاب نمیشه ولی زیان این چهار سال را چه کسی پرداخت می کنه؟خیلی باید چشم و گوش مردم باز باشد و گول تبلیغات کذب و واهی را نخورند. (4244782) (alef-13)
 
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۷:۴۱:۵۸
دولت بهار را دوست دارم (4245242) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۸:۰۸:۱۴
چرا هيچ كانديدائي نميگويد مشكلات را چگونه حل ميكند و موضوع اساسي كه سياستهاي كلان نظام در تعامل با ساير كشورها است را چگونه هم جهت با برنامه هاي خود ميكند همانطوريكه اكثر مردم مي دانند اين سياستها در اختيار رهبري است . (4245333) (alef-3)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۲ ۱۳:۳۹:۴۳
آيا جناب آقاي رئيسي احساس تكليف نكردند كه با همكاري با روحاني مشكل بيكار را حل كنند و فقط احساس تكليف كردند كه خودشون رئيس جمهور بشوند و مشكل بيكاري را حل كنند.
ان شاالله كه تشنه و شيفته قدرت نيستند! (4246864) (alef-13)
 
امیر کاظم محبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۰۷:۳۲:۵۱
واقعا چقدر خوب بود رییسی فقط یک راه کار عملی با توجه به تجربیات گذشته برای کاهش بیکاری و عبور از رکود ارائه می دادند بدیهی است منظور اعلام جذب و افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، افزایش تولید ، رفع موانع تولید ملی ، حمایت از تولید ملی و ..... از این دست نیست بلکه مثلا توضیح می دادند که مثلا موانع سازمانی و اداری تولید چیست؟
چگونه و با چه مکانیسمهای عملی و در چه زمان بندی می توانند به رفع موانع اقدام کرد؟
بسته پیشنهادی که بتواند با درک موانع در هر سازمان و ترکیب رفتار سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است؟
اگر پاسخ منفی است ارائه راه حل های انتخاباتی را عبث نمی دانند؟ فرمودند که قفل رکود را باز می کنند توضیح بدهند که قفل رکود چگونه قفلی است؟ چند زبانه ای است؟ ایا سالم است یا مملو از زنگاری است که باید زنگار زدایی گردد؟ برای زنگارزدایی قفل رکود چه مکانیسم عملی و ملموسی را می شناسند؟
موتور محرک اقتصاد بیمار و زنگار گرفته ایران کجا است؟
کدام بخش از اقتصاد در رکود با استفاده از چه مکانیسمی می تواند منجر به تحرک در سایر بخشها شود؟
ضریب مقاومت بخشهای اقتصادی برای خروج از رکود را چگونه می توانند مشخص کنند؟
آیا ضریب هم پوشانی و ضریب همبستگی بخشهای اقتصاد بیمار و مبتلا به رکود تورمی غیر چالاک و به شدت وابسته به واردات غیر شفاف را می شناسند؟
رابطه بین رکود اقتصادی و واردات بی رویه و بسیار گسترده و متنوع کالا را می شناسید؟ منبع شناخت شما کجا است؟
با اتکا به کدام سازمان به شناخت و راه حل یابی رفع رکود اقتصادی اقدام خواهید کرد؟ ایا مشکلات و بیماریهای سازمانهای دولتی مسئول مدیریت اقتصادی را می شناسید؟ با اتکا به سازمانهای بیمار مذکور چگونه مدیریت رکود را انجام می دهید؟
اقای رییسی صنعت صد در صد وابسته خودرو را به کدام مکانیسم علمی و قابل دسترس که قبلا تجربه و شکست نخورده باشد به سمت تولید ملی سوق خواهید داد؟
تصور می کنید صنعت خودرو در چه مدتی قادر به درک و اجرای سیاستها و بسته های اجرایی شما باشد؟ آیا رابطه صنعت خودرو ، سفته بازی زمین ، بازار مسکن و سفته بازی را می شناسید؟
رکود کدام بازار مذکور عمیق تر و واقعی اتر است؟ برنامکه ریزی برای کدام بازار مذکور قادر به تغییر بطئی سایر بازارها می باشد؟
آقای رییسی تصور می کنید گرفتاری دولت قبل و فعلی علی رغم تمامی تلاشهایی که صورت گرفته برای رفع یا کنترل و مدیریت رکود در کجا است؟
آیا بدون مهار تورم افسار گریخته می توان از رکود عبور کرد؟ فقط به یک راه و مکانیسم عملی با ذکر ضرایب قابل دفاع از ترکیب سیاستهای اجرایی مقابله با رکود تورمی افسارگریخته منتهی به سال 92 را توضیح بفرمایید؟
آقای رییسی ایکاش می توانستید و تمامی کاندیداهای جدی ریاست جمهوری می توانستند بجای طرح شعارهای بی ارزش و عوامفریبانه به ارائه فقط یک برنامه برای مدیریت یک مورد از مشکلات ریشه ای و ساختاری کشور اشاره می کردند مشکلات عدیده و در هم پیچیده ساختاری و نهادینه شده که قطعا توسط یک دولت و حتی طی مدیریت هشت ساله قابل درمان نخواهد بود. آقای رییسی دولتهای آینده با هر عنوان ترکیبی چگونه می توانند از چنین وضعیت بغرنجی عبور کنند؟ (4248096) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۱۹:۲۶:۴۶
بعضی ها در خواب و رویا به سر می برند. (4250600) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.