چرا این هفت سال این کار ها رو نکردید؟ مگر در طول این مدت رئیس جمهور ایران نبودید؟ (996912) (alef-1)
ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه است! (996948) (alef-1)
این سیاست فرافکنانه ی احمدی نژاد است که برای عوام فریبی این کارها را می کند. مثل اینکه در انتخابات با مطرح کردن پسران هاشمی رای جمع کرد.
از مجلس می خواهیم ایشان را استیضاح نماید.
به جای حل گرانی و تورم و بیکاری دنبال کارهای فرعی می رود. (997556) (alef-2)
م. مردم
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۷:۰۸:۴۶
شما اطلاع داری ایشون الان چه اختیاری برای حل تورم و ... داره؟ اطلاع داری اصلا چه بخشی از درآمدهای نفتی در اختیار دولته؟ اطلاع داری ...
متاسفانه مدتهاس که احمدی نژادو با بهانه های مختلف سلب اختیار کردن. انقدر احمقانه شده که حتی ابلاغیه های عادی دولت رو جناب رییس مجلس ابطال میکنه!
درود بر نیکزاد و جلیلی. (997690) (alef-4)
م. مردم
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۰:۱۳:۲۵
من از مردم عذر میخوام (998099) (alef-4)
نیت می تواند هر چه باشد.
اما کارش درست است. ایکاش رییس جمهورهای قبلی هم جرات نوشتن همچین نامه ای را داشتند. (997706) (alef-4)
عزیز دلم رئیس جمهور های گذشته نامه های محرمانه شان رو علنی نمیکردند که شما بفهمید (997903) (alef-4)
این حق رییس جمهور و حتی نماینده های مردم است که هر وقت بخواهند بتوانند از زندانها دیدن کنند.
نباید فراموش کرد که رییس جمهور و نماینده ها با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند و پاسداری از حقوق مردم از وظایفشان است. او تنها می خواهد به وظیفه اش عمل کند.
احمدی نژاد این بار حرف حق را زده است. (997732) (alef-4)
البته تا جوانفکر به زندان افتاد یاد این کار افتاده ! (998151) (alef-4)
مهم اینه که مردم از همه ی اقشار خواهند فهمید جایی به اسم اوین هم هست که توش زندانی ها نه قتل کردن نه دزدی کردن نه تجاوز کردن نه قاچاق کردن! اثر اجتماعی این طرح در میان مدت خیلی شدید خواهد بود! بازهم دم احمدی نژاد گرم با اینکه مدیر اصلا خوبی نیست ولی به خاطر شجاعتش میتواند کارهایی انجام بدهد که دیگران نمی توانند! دمت گرم دکتر! البته امید وارم زورتر دورت تموم شه! (997790) (alef-4)
كامران
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۶:۱۹:۰۲
ببخشيد اين اسمش و نوعش شجاعت نيست....يه چيز ديگست كه صلاح نيست گفته بشه....
رياست جمهوري كشور پرتنشي مثل ما جاي بازي هاي اين چنيني نيست...
واقعا تاسف خوردم كه يك نامه ي محرمانه رو اينطور جواب مي ده.... (998679) (alef-4)
كار احمدي نژاد در اين خصوص با مقداري اصلاح در نامه اش اگه باسياست هاي پوپوليستي و عوام فريبانه (كه هميشه پشت اينجور كارها پنهان مي كنه) همراه نباشه، كار درستيه و اين مصلحت انديشي ها پدر ملت رو در آورده/ اما شائبه سوء استفاده از اينجور كار ها از طرف ايشون و دولت محترم زياد بوه و هست/ اصول گرايان سطحي بين با بصيرت!!! اين چند ماه بايد منتظر باشن و ببينند. چون دكترشون خيلي برنامه داره!!!!!!!!!! (997980) (alef-4)
آفرین دکتر!
احمدی نژاد 1دونه ای!
با اینکه رای بهش ندادم ولی داره ازش خوشم میاد!
کاری که مروم مدتهاست جرات صحبت دربارشو ندارن داره 1تنه انجام میده!
واقعا لذت بردم...
دکتر از این برنامه های مفرح بیشتر داشته باش...
البته مفرح واسه ما و افزایش دهنده فشار خون واسه طرفات (999119) (alef-4)
چرا فکر می کنی سرکشی به زندان مسئله فرعی است ؟؟ (998105) (alef-4)
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! خداوندا شکرت! بالاخره ناله زندانیان سیاسی از زبان یکی بیان شد! (996950) (alef-1)
مسلمان
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۱:۲۱:۲۴
آقای احمدی نژاد درطول 6ماه گذشته حرفهای دموکراسی خواهانه میزند و نهادهای قدرت مقابله میکند.نمی توانم نیت خوانی کنم ولی این چیزی بود که ما از آقای خاتمی انتظار داشتیم ... به هر صورت در این موارد از او حمایت میکنم. (997615) (alef-4)
برادر خاتمي رو كه انساني اخلاقي و فردي شريف است و براي درست كردن ، اصلاح ووصل كردن آمده بود رو نبايد با ديگراني كه براي بهم ريختن و فصل كردن آمده اند مقايسه كنيد. از هر قشر و گروهي كه باشيم بايد بدانيم " بهم ريختن مملكت جز به نفع غارت گران به نفع هيچ كسي نخواهد بود . " (998003) (alef-4)
اينقدر ساده انديش نباشيد .
به مسائل عميق تر نگاه كنيد . لطفا .
ببخشيدا البته . (997811) (alef-4)
من نمیدانم اصلاً زندانی سیاسی داریم یاخیر و نمیدانم اگر داریم درچه حد مجرم بوده اند، ولی دوست دارم از این دیدگاهی که شما بموضوع نگاه کرده اید
جریان را ببینم و بر باور خود تاکید کنم که همه چیز جند الله است و چــــه بسا
خداوند آسمان وزمین را بهم بریزد تا بداد یک مظلوم برسد.
توجه کنید: من 50 سال، هرروزی 20 نخ و درایام طولانی تر بهار گاهی 30 نخ
سیگار میکشیدم. شبها سیگاروفندک بالای سرم بود و صبح قبل از شستن
دست و وضو گرفتن سیگارراروشن میکردم. ازخودم منزجرشده بودم. یکروز
سحر بدرگاه خدا التماس کردم که خداوند بنحوی که برگشتی در آن نباشد، مرا ترک دهد. سرطان حنجره گرفتم وکار بجائی رسید که دکتر گفت " سیــــــگار
برای تو یعنی مرگ. در وحشتی غیرقابل توصیف، سیگار را کــــنارگذاشتم و درمان را شروع کردم. با توجه به 73 سال سن، خودرا در چندقـــــدمی مرگ
میدیدم ( و در چند میلیمتری مرگ میبینم). درهرحال وقتی نظر متخصص دوم
را با فاصله زمانی نسبتاً غیرمتعارف، بدست آوردم، معلوم شد که آنچــــــــــه
تومورسرطانی تشخیص داده شده بود؛ چدیده ای بنام پولیپ است که باهمان
پاکسازی اول ازمیان رفت و من شرائط عادی خودرا بازیافتم، سه ماه بعد از
التماس به خدا و حالا پیرمردی که دیگر سیگار نمی کشید. (998153) (alef-4)
بهداد
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۱۳:۵۷
چه ربطی داره حالا می خواهد انجام بدهد... (996966) (alef-1)
جونم حمدی نژاد
جونم رووو
جونم آروم کردن فضای کشور
جونم آتو ندادن به غریبه ها
جونم به حرف گوش کردن رئیس جمهور
جونم به خیلی چیزا (997493) (alef-1)
نباید گفت جونم جونم در واقع با مدیریت این دکتر باهوش!!! باید گفت حراج حراج حراج ابروی ملی حراج اقتصاد ملی حراج منافع ملی و در نهایت حراج امنیت ملی در واقع باید پرسید چرا این اقا عدم کفایت سیاسیش بررسی نمیشه؟ (997686) (alef-4)
واقعن!
خوب تا حالا قانون اساسی رو نخونده بود؛ حالا خونده! (997982) (alef-4)
حرف احمدی نژاد درسته . اما نیتش ، خدا داند!!!!! (996977) (alef-1)
... گفته نقل شده از رجانيوز را در سايت شوراي نگهبان نيافتم. شايد سايت بروز نشده است. اما سه مقاله در اين باب هست:
1. اين مقاله كوتاه نتيجه گيري ميكند كه در امور قوه قضاييه رئيس جمهور نميتواند دخالت كند:
"با توجه به مباحث گذشته مي توان گفت كه براي رئيس جمهور
مسئوليتي نسبت به اجراي قانون اساسي در قواي ديگر وجود
ندارد و رئيس قوه مجريه نمي تواند براي اجراي قانون اساسي
در قواي ديگر دخالت نمايد چون در اصل 113 ضمانت اجرايي براي
اين مسئوليت وجود ندارد."
http://www.shora-gc.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=8fac823a-5745-41b6-a9e2-b879c74deb7b&WebPartID=45d16d73-f1d3-4c75-8f40-6a24ad4eb211&ID=3c8986a3-245f-4a5f-8409-c462f567bc38
2. اين دو مقاله ديگر مفصل تر هستند و ظاهرا به اين مطلب اشاره ميكنند كه پس از بازنگري قانون اساسي در سال 1368 رئيس جمهور نقش فراقوهاي ديگر نداشته و مسئوليت نظارت بر آنها را ندارد.
الف) اولين مقاله به تاريخچه اختلاف در تفسير بين رؤساي جمهور ميپردازد و مشخص ميشود كه منحصر به آقاي احمدي نژاد نبوده است. سپس در نتيجه ميگويد:
"... حق نظارت بر ديگر قوا و به تَبَع آن، حق ارائه تذكر، اخطار و اخذ توضيح از دستگاههاي خارج از قوة مجريه است كه به جهت تقليل شأن فراقوه اي رئيس جمهور در قانون اساسيِ بازنگري شده و قرار گرفتن در عَرض ساير قوا، دايرة محدودتري نسبت به پيش از بازنگري دارد و صرفاً شامل قوة مجريه و دستگاههاي زيرمجموعة آن ميشود. از اين رو، رئيس جمهور حق اخطار و تذكر نسبت به عملكرد قوة قضائيه، قوة مقننه، شوراي نگهبان، مجمع تشخيص مصلحت نظام، مقام معظم رهبري، مجلس خبرگان رهبري و ... را ندارد ..."
http://www.shora-gc.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=8fac823a-5745-41b6-a9e2-b879c74deb7b&WebPartID=45d16d73-f1d3-4c75-8f40-6a24ad4eb211&ID=46871f37-1060-4b66-966d-4cfcb6359d50
ب) مقاله ديگر هم تفصيلي است و ميگويد: "... با تجديدنظر صورت گرفته در قانون اساسي و تنزل شأن رئيس جمهور نميتوان براي وي صلاحيت دخالت در امور ساير قوا و نهادها را قائل شد." و نيز ميگويد: " ... رئيس جمهور حق ندارد با استناد به اصول 113 و 121 قانون اساسي متعرض صلاحيت ساير قوا و يا نهادها كه به موجب قانون اساسي و يا قوانين عادي بر عهده آنها نهاده شده است بشود و در رابطه با عملكرد آنها از اين جايگاه قضاوت نمايد."
http://www.shora-gc.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=8fac823a-5745-41b6-a9e2-b879c74deb7b&WebPartID=45d16d73-f1d3-4c75-8f40-6a24ad4eb211&ID=8275ce8b-5469-4575-9d75-dc20ca704eb1
3. مصاحبه سخنگوي شوراي نگهبان هم ظاهرا به اين مسئله اشاره دارد:
http://www.shora-gc.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=8fac823a-5745-41b6-a9e2-b879c74deb7b&WebPartID=45d16d73-f1d3-4c75-8f40-6a24ad4eb211&ID=a68088d4-5a22-464f-a7b0-647933534e0f
(4. در تفسير اصل 113 فقط سابقه اي قديمي در سايت وجود دارد كه مربوط به زمان رياست جمهوري رهبر انقلاب است و به قبل از بازنگري مي رسد:
http://www.shora-gc.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&ID=aabd2936-ed6a-4845-a870-67cd17bd10e2&LayoutID=41ac3004-064d-4591-9605-3bb75173947b&CategoryID=e2beada8-28bd-4ff4-a9f8-84d4ee0a2973
اين بخش فقط از جهت تاريخي موضوع شايان ذكر است.)
انشاءالله اطلاعات اشتباه نداده باشم. براي اطمينان خودتان هم مراجعه بفرماييد. (997657) (alef-4)
عزیز من کوتاه تر بنویس تا بخونیم (998046) (alef-4)
ولی الله
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۲۶:۳۸
آخه اون موقع جوانفکر عزییییییییییییییز در آنجا تشریف نداشتند،حداقل صبر میکرد م.ر تشریف ببرند یه بار کار بشه. (996984) (alef-1)
اقدام به کار خیر و برای اصلاح امر هیچ وقت دیر نیست (996985) (alef-1)
شعر اول:
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست (برای همین رئیس جمهور حتی لحظه ای نگذاشت قاضی مرتضوی معلق بماند، به این می گویند سبقت در کار خیر! )
شعر دوم:
گفت به ما سر می زنی، گفت خیر! (زبان حال یک زندانی کهریزک با رئیس جمهور)
شعر سوم:
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان (997978) (alef-4)
ایشون رییس جمور بود ولی جوانفکر تو زندان نبود !!! (996986) (alef-1)
رفتن ایشان حتا اگر برای بازدید از جوانفکر باشد باعث میشود از شرایط زندان اوین و دیگر زندانیان اطلاع پیدا کند که این بسیار خوب است (997012) (alef-1)
شهروند
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۳۹:۳۳
ایشان با اعزام نمایندگانی میتوانند براحتی از اوضاع زندانها باخبر تر شوند، چرا به زندان رجائی شهر نمیروند و یا سایر زندانها براستی آیا رسیدگی به امور مردم در خارج از زندانها بنحو احسن در حال انجام بوده که فقط زندان اوین باقی مانده! از آنجا که زندانها نیز بخشی از اجتماع میباشند در صورت رعایت حقوق شهروندی در سطح جامعه، این حق بطور زیربنائی در سطح کل جامعه اعمال خواهد شد که زندانها نیز بخشی از آن میباشد. آیا این افزایش تنشهائی که دائم از سوی خاصی صورت میگیرد به مصلحت نظام و جامعه است؟! (997587) (alef-4)
عزیزم شنیدن کی بود مانند دیدن (998113) (alef-4)
اطلاع پیدا کنه؟ مگر بی اطلاعه؟ اینها بازی سیاسی گروه های محتلف هستش. اینها هیچکدامشون دلشون به حال مردم نمی سوزه. فقط وقتی قافیه تنگ میاد از این حرف ها می زنن (997830) (alef-4)
mahdi
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۵۳:۴۹
با سلام
اگر متن نامه را حداقل یکبار با دقت میخواندید جوابتان را ملاحظه می کردید.
یا علی (997031) (alef-1)
حسيني
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۵۸:۰۲
سلام ايا ماههاي اخر رياست جمهوري بخشي از دوران رياست جمهوري نيست واز اين گذشته سوال من اين است كه رييس جمهور وظيفه بازديد ازندان را دارد ايا بازديد ايشان براي نظام مشكلي ايجاد ميكند وما بايد بپذيريم كه كه رييس جمهور تاروز اخر مسوليت دارد وگذشت زمان رافع انجام وظايف زمين مانده نميشود (997037) (alef-1)
فرمایش شما متین جناب آقای حسینی محترم ، بحث و جای تعجب در این است که ایشان چرا حالا که یار غارشان به زندان افتاده ، یاد بازدید از اوین افتاده اند ! و اگر راست می گویند چرا از اوین، چرا از یکی دیگر از زندان ها دیدن نمی کنند !!!
از خواهران و برادران دینی خاضعانه می خواهم فریب عوام فریبانه نون به نرخ روز خور که به تنها چیزی که نمی اندیشند صلاح مردم و مملکت است را نخورند، و خام گفته های فریبنده و ظاهرفریبشان نشوند ، زیرا مومن زیرک است نه ظاهر بین . (997779) (alef-4)
در هر صورت عملی صحیح است . (997814) (alef-4)
دوزار از سیاست این مملکت سر در می آوردی، اینا رو نمی گفتی (997959) (alef-4)
واقعا متاسفم چرا با یک رئیس جمهور همچین رفتاری می شه. (997085) (alef-1)
بخاطر رفتاری که این رئیس جمهور با ملت کرد با سیاست آزمون و خطا (997756) (alef-4)
در سیاست آزمون و خطا گاهگاهی بطور تصادفی هم که شده بعضی وقتها تصمیم خوب گرفته میشود ولی در هفت سال گذشته آزمونی در کار نبوده بلکه فقط خطا بعد از خطا داشتیم. (997937) (alef-4)
شما در دروغ گو بودن بعضی ها شک دارید ؟ در اینکه بسیار عوام فریب هستند و بعد از سالها یادشان به حقوق از دست رفته مردم افتاده !!؟
بعضی ها فکر می کنند مردم نمی فهمند و خودشان خیلی باهوشند ! (997093) (alef-1)
مرتضایی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۲۷:۱۶
در هر صورت عملی صحیح است . لطفا با اما و چون و چرا حق ملت را ضایع نکنید . (997104) (alef-1)
درود به احمدینژاد..حال کردم با این نامه ات دکتر..حرفهایی زدی که کسی انصافا جرات گفتن نداره. . (997138) (alef-1)
بهزاد
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۰۴:۲۴
عزیزی که این سوال را پرسیده " چرا این هفت سال این کارها رو نکردید؟ ...." ایشان که در متن نامه جواب این سوال را به ریاست قوه قضائیه داده اند! پس اگر نامه را خواندید جوابتان را گرفتید و دیگر نیازی به طرح مجدد نبود و اگر نامه را نخوانده سوال مطرح کردید که هیچ!!! الانم بهتر است اگر از جواب آقای احمدی نژادقانع نشدید سوال جدید مطرح کنید!
کاش ریاست محترم قوه قضائیه و شما به این سوال مطرح شده در متن نامه جواب بدهید " آیا به نظر جنابعالی اجرای اصول قانون اساسی می تواند تحت تاثیر سالهای مختلف مسئولیت یک مسئول متوقف و یا دگرگون شود؟ آیا باید پذیرفت که بسیاری از رفتارها و مواضع در قوه قضائیه تحت تاثیر حوادث سیاسی است؟" (997177) (alef-1)
چقدر ادم باید ساده و... باشد.بابا چشمای شهلا تو باز کن ببین مملکت را به کجا رسونده .من خودم 2 دوره به ایشون رای دادم اما کورم کردن از بس گفتن دیدی گفتیم.... (1004280) (alef-4)
این کارو نکرد چون مشغول آوردن نفت سر سفره ی مردم بود!
این کارو نکرد چون داشت از زندانهایی که مشاورش اون زندان نبود بازدید میکرد! (997257) (alef-4)
تقاضای رییس جمهور حتی اگر دیر باشد و یا به خاطر جوانفکر باز هم با ارزش است (997305) (alef-4)
میخواهند بروند و نتایج اجتماعی مدیریت هفت و اندی ساله شان را نظاره کنند!!!!
.
.
آیت الله آملی لاریجانی درب های زندان اوین را باز کنید تا
.
.
.
آقای رییس جمهور به زندان اوین بروند و با چشمانشان ببینند که چگونه در نتیجۀ سیاستهای اقتصادی ایشان چه جوانانی در دام قتل، قاچاق موادمخدر، اعتیاد، تجاوز و... افتاده اند!!!!!
.
.
.
بروند و به چشم به خاک سیاه نشستن مدیران یک کارخانۀ طلا سازی که در آسیا نمونه ندارد با اشتغالزایی بیش از 100 نفر را ببینند که چگونه با سیاست های ارزی دولت ایشان به خاک سیاه نشسته اند و کارگران و خانواده هایشان چشم به باز شدن درهای شرکت دوخته اند!!!! و چه بسیارند از این دست کارخانه ها که به علت بدهی و ... تعطیل شده اند!!!!
آقای احمدی نژاد برای شما و خودم متأسفم. (997347) (alef-4)
خب جوانفکرشو گرفتن (997399) (alef-1)
حالا داره انجام ميده! مشكلي دلره؟ كاره درستي داره مي كنه! اين كارش اي ول دكتر داره با اينكه من طرفداره مير حسين موسوي بوده و هستم اما اينكاره دكتر بسيار هم عاليه! (997400) (alef-1)
چون تو هفت سال میشد عدم کفایت داد ولی الان وضع مملکت بهم ریخته و بهترین وقته..... (997461) (alef-2)
دندون رو جگر خودمون فشار میدیم و تحمل میکنیم ولی انگار رو نیست سنگ پای قزوینه..... (997465) (alef-2)
مسعود
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۱۷:۰۹
دوست عزیز این چه سوالی است که شما می فرمایید؟ معلومه که ایشان خودش را رئیس جمهوری ایران نمی داند! ایشان فقط رئیس جمهوری مشایی و جوانفکر و رحیمی و هم پالکیهای خودش است. اگر رئیس جمهوری ایران بود به محض انتخاب شدن همان هفت سال پیش یک سری به اوین میزد. اما نه آن روزها ایشان نورچشمی همه بود و زندانیها را نمی دید. همین سال 84 ایشان این همه زندانی جدید اوین را ندید! البته بیماری چشمی ندارند فقط هر چیزی را که دلشان بخواهد می بینند. الان هم بره توی زندان فقط جوانفکر را می بینه! اما سلول بغل دستش تاج زاده را چشمش نخواهد دید. (997491) (alef-2)
تو بهتر ه که اظهار فضل نه کنی . بعضی که از مشائی و ... می گویند سنگ خود را به سینه می زنند . چرا تفکر نمی کنی آنها مشکلاتی دارند با سر زبان انداختن مشائیها و رحیمی ها و ... منافع خود را طلب می کنند . (997952) (alef-4)
بازم دمش گرم و من از امروز طرفدار دو آتیشه ایشونم . (997512) (alef-2)
اتفاقا اینها هم دنبال همین موضوع هستن. ایجاد شکاف در آرا و نظرات مردم (997847) (alef-4)
آقا این قانون اساسی احمدی نژاد از کجا آمده که قوانین مجلس را رعایت نمیکنه اما به اینجا که میرسه قانون اساسی میشه فصل الخطاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای رئیس جمهور لطفاً یه نسخه از این قانون اساسی خود نوشته تان را در اختیار عموم بذارید تا در زمینه قانون نوشتن هم از علم شما بهره مند گردیم (997554) (alef-2)
شما که دم از عدالت و حقوق مردم میزنید چرا مرتضوی را در چنین پستهایی میگمارید
بابا مردم شعور دارن بخدا
دست از سیاه بازی بردار (997557) (alef-2)
چرا رییس جمهور بوده اند ولی در طول این هفت سال کارهای دیگه داشتند مثل حکم دادن به آقای مرتضوی متهم ردیف اول پرونده کهریزک.
یکی دیگه از کارهای ایشون پیگیری دادخواهی مرحوم روح الاامینی بود. ایشان دنبال این عدالتخواهی ها بودند . در ضمن اوین تنها زندان این کشور است که توش جوانفکر پیدا می شود بقیه زندانها که جوانفکر ندارند؟ دارند ؟!!! (997564) (alef-4)
در این چند سال احمدی نژاد دو حرف قانونی زد و با مخالفت اصول گرایان مواجه شد یکیش این بود این نشان میدهد که اصولگرایان قانون برایشان هیچ اهمیتی ندارد . قانون گرایی شان فقط تا موقعی تامین کننده منافعشان باشد درست است وگرنه قانون هیچ ارزشی برایشان ندارند ولی به موقع با همین قانون مخالفانشان را می کوبند (997620) (alef-4)
زندان اوین رفتن کار خوبیه همچنین سر زدن به زلزله زده ها و خیلی موارد دیگه. (997695) (alef-4)
رضاحمیدی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۷:۵۷:۴۶
کلکم راع وکلکم مسول عن رعیته
هرکسی نسبت به دیگری وظیفه دارد برای اصلاح امور
من شهروند هم باید حق انتقاد ازروسای سه قوه داشته باشم نه اینکه همه چیزپشت پرده ونامه خیلی محرمانه باشد
بنابراین این کار احمدی نژاد باهرگونه تفصیلی قابل ستایش هست
رییس جمهورباید اززندا%D (997728) (alef-4)
نتیجه من از این اقدام : تغییر فضای سیاسی و اقتضادی کشور به سمت و سویی دیگر !!!! (998060) (alef-4)
آقای رییس جمهور!
همه ی اینها که گفتید درست، اما جانم، خودتی، خود خودتی، داتا خودتی، تمام قد خودتی، اصلا خودنی و خودت. (998888) (alef-4)
به جا صیانت از حقوق مردم (جوانفکر) به فکر ارزاق وعمومی و گرونی باش
چطور می دونی قانون اساسی قیم خوردی برا بقیه چیزا قسم نخوردی؟ (996934) (alef-1)
سهراب
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۰۰:۵۴
پس تا حالا کجا بودید این اخر کار یادتان افتاده که به بندیان سری بزنید چرا زمانی که کهریزک بود نرفتین وسر بزنید مگر ایران فقط زندان اوین تنها زندانش است برین قصر یا قزل حصار یا این همه زندان که توی ایرانه میخواهد ادرس بدم برین شهر های که 80در صد زندانیانش همه ایدز دارن وهمین جوری داخل سالم ها ولو شده وکسی هم بهشان اهمیت نمیده نه اقا جان کسی باور نمیکنه شما برای صیانت از حقوق زندانیان به انجا میروید (996940) (alef-1)
یادش بخیر !
سال 88 جناب احمدی نژاد در یکی از مصاحبه های خارجی شان با سوال درباره محکومان فتنه و محاکمه انها مواجه شدند و با بیانی شیوا فرمودند دستگاه قضائی در ایران مستقل است و به این ترتیب از پاسخ به سوال شانه خالی کردند .
استدلال ایشان آن است که به عنوان شخص دوم مملکت هرکجا بخواهند می توانند بروند !
سوال من از ایشان آن است که آیا تا به حال توانسته اند بدون هماهنگی با رئیس مجلس وارد صحن علنی ، بدون هماهنگی با فرماندهان ارشد سپاه و ارتش به پادگان ، بدون هماهنگی روسای دانشگاه به محل دانشگاهها ، بدون هماهنگی با دفتر رهبری به بیت رهبری و یا بدون اذن اجازه به خانه مردم عادی بروند ؟
شخص اول مملت قبل از انقلاب نیز اینگونه منم نمی گفت !
به کجا چنین شتابان ؟! (997736) (alef-4)
بی سواد
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۰۷:۰۴
آقای احمدی نژاد حالا یه بازی دیگه شروع کن که مشکلات اقتصادی رو تحت شعاع
قرار بدی و فراموش بشه . مردم گزارش از زندان نمیخوان مردم گزارش از بی
عرضگی دولت در کنترل لجام گسیخته مشکلات اقتصادی میخوان که چرا ساعت به
ساعت همه چیز عوض میشه برو از اینا گزارش بده به مردم !!!! (996953) (alef-1)
من نمی دونم چرا تو این کامنت ها اثری از دوستان دو آتشه ارزشی نمی بنیم... شما دوستان را چه شده است؟؟؟؟ بیاین دیگه ، جواب این جماعت یاوه گو رو بدین، این جمعات سبزجلبکیرو !!!! هر چی کامنت در مقابل اصولگرایان هست کلی موافق داره حتی اگر از احمدی نژاد حمایت کنه!!!!!!!!!!!
می دونین چرا خیلی واضحه:
دقیقا مشکل مملکت احمدی نژاد نیست مشکل دولتی که با حمایت صد جانبه اصولگرایان با کلی حاشیه اومد رو کار تا منافع این دوستان اصولگرا حفظ کنه... تا رویای حکومتی یک دست اصولگرا را به حقیقت برسونه(و این وضعیت دقیقا نتیجه این حکومت یه دسته).
دوستان عزیز به چشم دل بنگرید مشکل واقعی شمایین، شمایین که فکر می کنین هر چی حرف می زنید برحقه، مشکل مملکت این تفکر انحصاری شماست، تفکر به دون دانش، ناراست و مستبد و دیکتاتور منش شماست.
من کاملا با آقای احمدی نژاد از نظر شخصی مخالفم البته اونو به عنوان یه عضو کوچک از جامعه تمامیت خواه اصوگرا می دونم. خوب بر این اساس گناه اون در خراب کردن شرایط اقتصادی اجتماعی سیاسی و فرهنگی مملکت اصلا از بقیه اصولگرایان حامی و مشوق که الان دنبال سنگر می گردن می گن "کی بود کی بود ما نبودیم" بیشتر نمی دونم. حالا دیگه کیهان هم شده منتقد احمدی نژاد جالبه نه؟. منتقد چی؟؟؟ منتقد تجلی اصولگرایی!!!یه مقدار با خودتون روراست باشین این بهشتی بود که شما به مردم وعده داده بودین .
با تمام اختلاف عقیده شخصی که با آقای احمدی نژاد دارم واقعا به این صراحت و جراتش تبریک می گم و به نظر من این نامه صد و پنجاه درصد درسته.(مثل اختلاف 150 درصد عقیده ای که با دکتر توکلی مقاله های تو سایتش دارم ولی شجاعتش از نمایش کامنت های همیشه مخالف خودش و جریان مطلوبش تحسین می کنم) برای من مهم نیست به چه هدفی ایشون این نامه رو نوشته برای من این مهمه که حرف حرف کاملا منطقی و درستیه و بازم مهم نیست دیره الان، ماهی هر وقت از آب بگیری تازست... خوبه هیچ اشکالی نداره بذارین حداقل رئیس جمهور اصولگرای مملکت بره زندان، چه مشکلی داره؟ ما که هیچ زندانی سیاسی عقیدتی ندارم از چی می ترسین ؟؟ نکنه اونجا خبریه؟ نکنه یه عده زبونم لال بیگنانه در زندان های جمهوری اسلامی هستن که همینجوری الکی شوخی شوخی دارن جوانیشون از دست می دن؟ نکنه یه عده مهندس و وکیل و استاد دانشگاه و رونامه نگار و دانشجوی باسواد اونجان ؟؟ نه بابا من که باورم نمیشه .. (997656) (alef-4)
از كجا فهميدي مردم گزارش از زندان نميخوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (997825) (alef-4)
گزارش از زندان رو از نمایندگان مجلس می خواهند و نه رئیس جمهوری که به جای ساماندهی اوضاع اقتصادی به فکر ملاقات با زیر دستانش در زندان افتاده بلکه بتواند با ایجاد این جنجال جند روز بیشتر دلار 4000 هزار تومانی بفروشد تا از حاصل آن ، یارانه شما و امثال شما را تقدیمتان کند (998014) (alef-4)
عزیز دل گزارش نماینده ها را بارها دیدیم (مخصوصا در باره کهریزک و کوی دانشگاه) حالا بذار یه بار هم گزارش رئیس جمهور را ببینیم. (998126) (alef-4)
محمود
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۸:۰۴:۵۲
ببخشید این زمانی است که مجلس جسارت و کفایت علمی ، سیاسی وکاری لازم را داشته باشد این مجلس در مورد مرتضوی و قضایای مرتبط بی کفایتی خود را نشان داد.
اگر از این مجلس توکلی ، مطهری و برخی دوستان دیگر را بگیری دیگر کسی در انجا نیست.
کافیست به کسی یاد دهید دکمه شاسی را فشار دهد. (998763) (alef-4)
کریم- پ
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۱۰:۱۰
با سلام
بنده هیچ وقت به آقای احمدی نژاد کوچکترین علاقه ای نداشته ام ؟ ولی این نامه واقعا" تاریخی و بجا و شایسته و قابلیت تامل فراوان دارد؟ البته ایشان در روزهای اول نیل به مقام رباست جمهوری در حکم انتصاب اقای الهام عبارت نغز و دلسورانه و عمیق "" مبادا نامه ای بی پاسخ بماند "" را استخدام کرده بود که در ان مقطع برخی نشان از سوز و عزم راسخ او در رسیدگی به امور میپداشتند! هرچند به هیچ وجه محقق نشد؟؟ و نتیجه معکوس داد؟؟ (996960) (alef-1)
کل امور مملکت ول کردن فقط دارن یا دعوا می کنن یا لجبازی
خدایا مگه ما چه گناهی کردیم گرفتار اینا شدیم! (996962) (alef-1)
این حق رئیس جمهور است حتی اگر از ایشان رضایت نداشته باشیم و شاید روزی رئیس جمهوری بعدی هم بخواهد این کار را بکند و نباید از حق قانونی ایشان با بهانه های بی پایه جلو گیری کرد چرا که به نفع مردم است (996963) (alef-1)
اگر احمدي نژاد يك كار خوب كرده باشد ويك سخن حق گفته باشد قطعا محتواي اين نامه سراسر منطقي وحق است (996968) (alef-1)
مهم نیت است !
مهم این است که یکی از نقاط تیره کارنامه قوه قضائیه هم اکنون در دولت ایشان دارای یکی از مهمترین مناصب اقتصادی مملکت شده .
مهم این است که از یک طرف به خاطر رئیس یک روزنامه این چنین جنجال به راه می اندازند و از طرف دیگر وزیر محترم برای تسریع در مجازات روزنامه شرق نامه می نویسد . (997740) (alef-4)
به به .آقای رئیس جمهور در سال هفتم ریاست جمهوری به ناگاه متوجه شدند که قانون هم هست .باز هم خوب است. (996973) (alef-1)
استثنائا این مورد را به احمدی نژاد حق میدم . اما ای کاش زودتر اقدام می کرد . (996975) (alef-1)
نظرتون راجع به تاسعا وبودجه های کلان و مصلحت و.....چیه؟ (996988) (alef-1)
یه نوع تهدید یا گرو کشی مطابق معمول ایشون! (997588) (alef-4)
هر کی به فکر خویش کوسه به فکر ریش
شده حکایت ملت ما . داریم له میشیم این همه اختلاس" فحشا" دروغ گویی و....اونوقت اقایان به همدیگه درس قانون میدن. مسخره اید (997637) (alef-4)
از آن مهمتر این است
"سابعاً اتفاقاًرفع ریشه ای مشکلات مزمن اقتصادی کشور ایجاب می نماید که علاوه بر اقدامات صرف اقتصادی، نحوه اعمال عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی و رانت خواری های عده ای خاص و ایجاد امنیت عمومی اقتصادی که در تمهید فضای سالم اقتصادی و اثر بخش بودن سیاستها و برنامه های اقتصادی دولت نقش تعیین کننده دارد، نیز مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد."
ایشان به واضح ترین شکل ممکن کلید حل مشکلات (خودساخته)اقتصادی را تضمین عدم پیگرد همکاران خو دانسته اند و در واقع ایشان "نحوه اعمال عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی و رانت خواری های عده ای" همچون متهمان پرونده بیمه ، اختلاس سه هزار میلیاردی ، هتل های فرودگاه امام ، مناطق آزاد و ... را پسند نمی کنند و خواستار این هستند که این اقدامات "نیز مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد." (997751) (alef-4)
به نظر من آقای احمدی نژاد تازه پی برده اند که آنچه دولت اصلاحات دنبال آن بود رویه درستی بوده است!!!! (996993) (alef-1)
حداقل رویه اش که صد در صد متفاوت است. دولت اصلاحات دنبال بقای خودش بود، اما این بابا میداند که آینده ای ندارد و راحت حرف می زند. (997780) (alef-4)
خیر. شما تازه دارید پی میبرید اصلاح طلب واقعی احمدی نژاداست (997809) (alef-4)
faraz
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۲۹:۵۱
احمد دوست داريم. اين تو بميري از اون تو بميريها نيست.
سانسورچي سانسور نكني (خواستي اين جمله را حذف كن:)) (996994) (alef-1)
آقای رییس جمهور، آخرای دوره ریاست جمهوریش یادش افتاده به فکر نظارت بر فعالیت های قوه قضاییه هم باشه!
یه فردی که هیچی از سیاست ندونه هم از این حرف های نمایش گونه و تبلیغاتی خنده اش می گیره.
ولمون کن بابا، دیگه حنات رنگی نداره. دیدیم تو این مدت به اسم عدالت چه کارهایی کردی. ما دیگه این عدالت احمدی نژادی رو نمی خواهیم. لحظه شماری می کنیم تا دولتت سر بیاد و بری و دیگه بر نگردی. کسی که جلوی رهبر علنا (11 روز خانه نشینی و تهدید) بایسته به درد این مملکت نمی خوره. مگه بیاد تو رسانه ها علنا عذر خواهی کنه و بگه کارم اشتباه بوده. نه اینکه توجیه بیاره و بگه من و این حرفا! (996997) (alef-1)
خوشم اومد این هم نتیجه مصلحت اندیشی های آقا صادق در خصوص پرونده دولتیها . به نظر من این حق رئیس جمهور است که از زندان اوین بازدید کند همانطور که حق مردم است که از احمدی نژاد بخواهند به وضعیت مردم رسیدگی کند این حق مردم است که نزدیکان آقای رئیس را که متهم به فساد هستند در دادگاه ببینند (996998) (alef-1)
با وجود اینکه خیلی دیر است اما این لحن صحبت با قاضی القضات بسیار خوب بود. حداقل این برخورد ها این را روشن میکند که چقدر عدالت در این سیستم قضایی وجود دارد. (997003) (alef-1)
باید اجازه داده شود که از زندانها بازدید شود ، چرا که مسئولین همواره گفت اند شرایط زندانها خوب است ولی زندانیان از شرایط سخت زندان یا زندان انفرادی گفت اند (997004) (alef-1)
زندانبان به زندان می آید...هورا! (997936) (alef-4)
این یکی را رییس جمهور راست میگوید. من هیچ دل خوشی از ایشان ندارم ولی با اجازه ندادن بازدید زندانها به ایشان من و احتمالا بسیاری از مردم فکر میکنند که حتما در زندانها خبرهایی هست که مسیولین در صدد مخفی کردن آنها هستند. (997006) (alef-1)
برادر ایشون می خوان برن دیدن جوانفکر وگرنه رئیس جمهوری که ندونه تو زندان های مملکتش چه خبره به چه درد می خوره؟اتفاقا چون می دونه می خواد بره. (998704) (alef-4)
باریکلا به این رئیس جمهور
جدی جدی برو به این زندان ها و دادگاه ها سر بزن ببین چه خبره
خیلی باحاله
حسابی میخندی و حالشو میبری
باز هم ایول به این نامه نگاری (997008) (alef-1)
از نظر حقوقی، مسئولین کشور باید در حدود اختیارات مصرح در قانون انجام وظیفه کنند نه اینکه با استناد به وظایف مصرح اختیارات طلب کنند.
اگر جز این باشد هرج و مرج عجیبی بوجود می آید مثلا وزیر بازرگانی باید به استناد وظیفه تنظیم بازار زندان درست کند و اخلال گران را زندانی کند و یا قوه قضائیه به استناد وظیفه نظارت بر اجرای صحیح قانون مدیران دولتی خاطی را عزل نماید. (997014) (alef-1)
این چه برداشت غلطی ست که شما دارید؟ این موضوع ربطی به تفکیک قوا ندارد. اگر مدیر دولتی تخلف کرد باید به زندان برود (997863) (alef-4)
جناب رئیس جمهور محبوب
مگر در دولت جنابعالی کم بی قانونی و کم توجهی دیدم
مگر کم دیدیم که خود جنابعلی مکررا قوانین را زیر پا گذاشتی و حتی به روی مبارک نیاوردی
مگرر کم دیده شد که این همه کارشناس و اساتید را حتی یک بار هم به حساب نیاوردی
مگر جنابعالی در سال 88 در کشور نبودید و این همه زندانی را که تنها خواسته آنها فقط یک سوال بود را ندیدید ؟؟؟؟؟؟
الان چه شده که به فکر زندان و زندانیان افتاتید که این خود جای سوال دارد ؟؟
مگر در دولت جنابعالی اینهمه اختلاص این همه هزینه های کمر شکن که از بیت المال استفاده می شد جنابعالی توجه فرمودید ؟؟؟
8 سال هر جا رفتی گفتی لیست مفسدین در جیب من است و تا 10 روز دیگر اعلام می کنم . جنابعالی مردم را به سخره گرفتید بعد هم معلوم شد که بزرگترین اختلاص ها از اطرافیان شما برمی آید .
آیا از اهر و ورزقان خبر داری ؟؟؟
آیا از وضع من کارمند خبر داری؟؟؟
آیا می دانی دلار 4000 تومن یعنی چه و چه به سر مردم دارد می آید
جنابعالی که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره .
واقعا........... (997015) (alef-1)
بي بي
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۹:۴۳:۳۰
آقاي احمدي نژاد به جاي اين صحبتهاي به ظاهر درست به فكر معيشت مردم باشد بهتر است تا اينكه به فكر يك زنداني سياسي و..... و يا اختلاسهاي ميلياردي كه در دوره رياست جمهوري ايشان صورت گرفته (998011) (alef-4)
این چند ماهه آخر رو با دندان روی جگر باید تاب آورد!!
متاسفم برات آقای رییس جمهور با این ادبیات! آدم بیشتر یاد لجبازی های بچگانه می افته!!!! (997018) (alef-1)
مطمنم تو از کسانی بودی که با جون و دل به ایشون رای دادی (997591) (alef-4)
علي از شيراز
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۴۳:۱۵
بازديد رييس جمهور از زندان هيچ مشكلي براي نظام ندارد وشايد حسنش اين باشد كه رييس جمهو ر بتواند مشكل مالي يا ديه كسي را از طريق خيرين يا دولت تامين كند اميدوارم كه اقاي توكلي عزيز وشجاح به رييس جمهو رشجاع كمك كند تا بازديد انجام شود (997019) (alef-1)
ایرانی منصف
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۴۳:۵۹
احسنت آقای احمدی نژاد
من با این که مخالف سرسخت شما بودم و هستم ولی اگر در همین چند ماه باقیمانده با جدیت از حقوق ملت دفاع کنید بنده شما را خواهم بخشید. (997020) (alef-1)
امیدوارم جریان اصولگرایی بفهمد هیچ جایگاهی در میان ملت ندارد باید بداند کسانی که به احمدی نژاد رای داند به اصولگرایی رای ندادند حالا این هم از آقای احمدی نژاد (997529) (alef-2)
میبینم که الف سانسورش کم شده. این فتیله ی سانسور خیلی چیز جالبیه هر وقت صلاحه میکشن پایین. (997650) (alef-4)
اقای منصف
این کلمات را با خودت زمزمه کن:
حقوق ملت؟...؟
.....ملت؟....؟
...قدرت...؟
جنگ قدرت؟...؟.. (997925) (alef-4)
ایرانی منصف جوشش وتسه جوانفکره نه ملت والا این ملت زندان رفت اعدام شد آقای خادم ملت به روی مبارک نیاورد پا رو دمش گذاشتن اینطوری میکنه (1001103) (alef-4)
دست پیش رو گرفته پس نیفته. معلوم نیستت توی نامه محرمانه چی نوشته بود. ولی در وصف دکتر همین بس که فقط ظاهره که این وجه از ایشون هم تعریفی نداره. (997024) (alef-1)
حميد.
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۴۸:۵۲
آقاي رييسجمهور!شمامصداقآن پدريهستيدكه عنان مديريتخانواده اش راازدستدادهوديگرانوبستگانوآشنايانبه اونهيبوتوپوتشرميزنندكه:آقايمحترم!اين كارتان غلط است وآنكارتاندرستنيست...!من دارم جايشماخجالت ميكشم...!واقعاديگربسكنيد...! (997026) (alef-1)
تو نم ی خواهد خجالت بکشی . (997974) (alef-4)
zahra
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۸:۵۵:۰۶
متاسفانه ایشان به تنش آفرینی تعمد دارند و نمی دانم تا کی نظام به عنوان مصلحت می خواهد تحمل کند. (997032) (alef-1)
بخدا رو میخواهد گذاشتن این نظر. هفت سال تمام هست همه و از جمله همین ق. ق. هر بلایی خواستند سر این بنده خدا آورده اند و هرکس هرچی فحش و تهمت بلد بوده نثار کرده و رییس جمهور سکوت کرده حالا میفرمایید رییس جمهور به تنش آفرینی عادت دارد و دیگران برای مصلحت سکوت میکنند؟ عجب.... (997826) (alef-4)
با اینکه به احمدی نژاد رای نداده ام و برنامه های اقتصاد ی ایشان را برای کشور فاجعه بار می دانم ، اما باید گفت جسارت و رک گوئی ایشان را می پسندم ، کاشکی آقای خاتمی نیز به اندازه ایشان شهامت داشت . (997034) (alef-1)
faraz
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۲۷:۵۴
آقا اين اندازه پيش كش. اگر 1/10000000000 اين مقدار هم شهامت داشت، وضعيت خيلي فرق مي كرد. با اين وجود خاتمي را دوست داريم. (997783) (alef-4)
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
قدر خاتمی را هنوز هم نشناختید (997918) (alef-4)
رییس جمهوری یاد قسم خود کرده اند جا دارد چند مساله را یاد آوری کنیم.
اولا :ایشان در مقام ریاست جمهوری این حق را دارند که با رعایت شرایط از زندانها بازدید کنند.
ایشان برای آنکه این شائبه پیش نیاید زندان اوین را انتخاب کرده اند یا برای این که درگیری ایجاد شود. ما در کشور فقط اوین داریم
دوما ایشان در مجلس در مقابل قرآن قسم یاد کرده اند که از اصول قانون اساسی که مطابق اصول اسلام است و قولنین اسلامی پا را خارج نکنند.
ولی ایشان در طول 7 سال از دروغ هایی که اسناد آن در جامعه در دسترس است تا وعدههای غیر اخلاقی به مستضعفین که آنهم در کنار دروغگویی از گناهان کبیره است و مشمول عدول از قسم ایشان است و همین طور حمایت از اتلاف بیت المال و حمایت از اتلاف کنندگان بیت المال
حمایت از متهمان متجاوز به مال و ناموس و جان مردم که حتی با تغییر اساسنامه سازمان تامین اجتماعی مهر تایید میزنند.
و غیره و غیره و غیره و غیره و غیره
ایشان دم از نظارت بر قانون اساسی میزنند.
ایشان اگر اکنون استیضاح نمیشوند و اخراج از کار به دلیل مصالح مملکتی است و حال خود نمی فهمند که اکنون هم چند روزی فرصت داده شده را به احیای شخصیت خود در مقابل خدای خود و مردم بگذرانند .
آیا ایشان می پندارد اگر امروز هم رای گیری شود همان 23 میلیون نفر از ایشان حمایت میکنند؟
یا در حال حاضر 50 میلیون نفر از رفتن ایشان خوشحال و نور امید به دل خود راه میدهند؟؟؟؟؟ (997039) (alef-1)
ghambar
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۰۰:۲۸
احمدی نژاد 84تا احمدی نژاد 1391 (997042) (alef-1)
این آقا با این کارها پیش مردم عزیز نخواهد شد. متهم کهریزک را همه جوره حمایت می کند و دم از دفاع از حقوق زندانیان می زند. بازی ها و فریبهای ایشان کهنه شده است. (997044) (alef-1)
آقایان اصولگرا تحویل بگیرید! (997045) (alef-1)
مسعود
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۰۲:۵۱
به هر حال ریس جمهور ویا هر یک از نمایندگان مجلس باید بتوانند در هر زمان از زندانها بازدید کنند. (997050) (alef-1)
به این میگویند رئیس جمهور حامی مظلومان. دست مریزاد! (997053) (alef-1)
محمدمهدی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۰۴:۲۰
حداقل یه دونه از این کارها میکردی حالا ما میگفتیم این دومیشه خوب راست میگه! (997056) (alef-1)
صادقی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۰۶:۰۷
احتمالا میخواد بره حلالیت بطلبه (997060) (alef-1)
رامين
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۰۸:۲۸
آقای احمدینژاد در حالی اینهمه نظارت به اجرایی قانون را گوشزد میکند که در بسیاری از امور متهم به قانون شکنی هستند. (997066) (alef-1)
کم کم دارد از اقای احمدی نژاد خوشم میاد. دمش گرم (997067) (alef-1)
احمدی نژاد عزیر قوه مجریه را با انتصاب افراد آلوده ای نظیر قاضی مرتضوی به عدالت رساندی بیش از این سایر قوا را آباد نکن، بگذار از این خرابه ماترکی باقی بماند.اگرچه انصافا سیاهه ات از منظر قانون اساسی کاملا قانونی است (997072) (alef-1)
اگر اینطوری که آقای رئیس جمهور نوشته اند پس باید اجازه داد از این زندان دیدن فرمایند به شرطی که برنامه مدون و منظمی را هم برای بازدید از دادگاهها و زندانهای مختلف را هم داشته باشند (997073) (alef-1)
من با اینکه از اولین انتخاباتی که اقای احمدی نژاد شرکت کرد مخالف افکار و روش ایشون بودم ولی به نظرم یه نوع نگاه جدیدی توی ریاست جمهوری ایجاد کردن و خیلی از تابوها رو شکستن الان هم حرفشون بدون در نظر گرفتن نیت اصلیش تا حدودی منطقی به نظر میرسه ولی خوب متاسفانه فعلا نون خیلیها توی کوبیدن احمدی نژاده حتی دوستان سینه چاک قدیم!! (997075) (alef-1)
راستی آن روز که در بازداشتگاه کهریزک آن اتفاقات رخ می داد و دوست گرامی شما (آقای مرتضوی) عده ای را روانه آنجا می کرد یادت نبود از آنجا بازدید کنی و حقوق مسلم مردم را استیفا کنی. ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را (997080) (alef-1)
یکی از ملت
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۱۹:۰۴
این حساسیت به عملکرد قوه قضاییه و احقاق حق ملت از آن قوه ، زمان پرونده دار کهریزک و حمایت های همه جانبه و فرا قانونی از شخص ایشان در انتصاب و ابقا در یکی از حساس ترین پست های کلیدی کشور کجا بود ؟ (997086) (alef-1)
ایران پرست
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۱۹:۰۷
خدایا جای حق نشستی و به این تدارکات چی فهماتدی هیج کاره است و فقط قدرت از بین بردن اقتصاد را داشته که کا ملا انجام پذیرفت با فرار مجرمین به کا نادا و پول های مملکت تما ما ایران ویران شد . (997087) (alef-1)
با سلام
خود جناب احمدی نژاد هم که مصوبات مجلس را چون قبول ندارند اجرا نمی کنند
رطب خورده لطفا منع رطب نفرماید (997090) (alef-1)
به نظر من سایت شما خیلی در مورد رئیس جمهور جبهه گرفته. این پاسخ کاملا یک پاسخ منطقی و شفافه. (997091) (alef-1)
abbas
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۲۱:۵۴
با اینکه با کارهای ایشان مخالفم و ایشان هرچند با سیاسی کار این کار را بخواهد انجام دهد . ایشان بعنوان رئیس جمهور " حق دارد" از اوین بازدید کند. (997094) (alef-1)
اقای رییس جمهور دیگه بسه.به جای دامن زدن به اختلافات به فکر مردم باش.داریم از گرسنگی وفقر میمیریم (997097) (alef-1)
سبحان
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۲۴:۰۶
اين آقاي شخص دوم مملكت هنوز از سخنان مقام اول مملكت هفته اي نگذشته دارد عامدا با علني كردن نامه هاي محرمانه قوه قضاييه و خودش التهاب ايجاد مي كند .
اميدوارم مثل هميشه مجلس به مصلحت نداند كه با رييس قوه مجريه برخورد كند!!! (997098) (alef-1)
عباسی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۲۶:۰۶
حالا که قوه قضاییه اجازه بازدید نمیدهد. به عنوان یک شخص عادی که میتواند به ملاقات زندانی برود. (997102) (alef-1)
خدا بخیر بگذرونه.دو باره بگو مگو شروع شد.حالا احمدی نژاد با صادق لاریجانی.
همین و فقط کم داشتیم (997105) (alef-1)
ومکرو مکر ا... و ا... خبر الماکرین (997107) (alef-1)
ایرانی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۳۱:۰۳
بازدید از اوین بر اساس قانون هیچ منعی ندارد و جلوگیری قوهٔ قضائیه عین بی قانونیست. (997108) (alef-1)
سوگند شرعی خوردهايد كه صيانت از حقوق ملت كنيد وضعيت ما اين است!
جنابعالي اخيرا در كهكشانها نمايندهاي نداريد؟ (997110) (alef-1)
َاحمد
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۳۶:۲۴
جناب آقای رییس جمهور
مرحبا
موضوع مصلحت اندیشی را خیلی زیبا زیر سوال بردی . میشه بفرمایید آیا انتخاب قاضی مرتضوی بعنوان رییس سازمان تامین اجتماعی از روی مصلحت اندیشی نبوده؟ (997116) (alef-1)
Shahryar
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۴۲:۴۹
آقای احمدینژاد؛ سعید مرتضوی حالش خوبه ؟ (997129) (alef-1)
نامه کوبنده ای بود. (997133) (alef-1)
اگه راست میگی و میخای از حق مردم دفاع کنی نمیخاد به قوه قضاییه تهمتو توهین کنی قیمت ارز را که خودت عمدا بالا بردی پایین بیاور و گرانی 50و60 درصدی را به مردم تحمی نکن (997139) (alef-1)
در متن نامه توضیح داده شده است که از سال 1388 برای بازدید نامه نگاری میشده است (997140) (alef-1)
تازه داریم می فهمیم این چند سال مملکت رو چه کسانی می چر خوندند . (997146) (alef-1)
مانلی پاکباز
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۵۵:۴۸
بنده مخالف سیاست های آقای احمدی نژاد در سالیان گذشته بوده ام.
اما دلیل نمیشه که اگر بخواهد یک کار شایسته ای انجام بده و یا حرف معقولی بزنه مخالفت کنم.احساس میکنم مواضع ایشان در آمریکا و اقدامات اخیرشان به سود منافع ملی ماست. فکر میکنم آقای احمدی نژاد به اشتباهاتشون پی بردن،هر چند خیلی دیره و ما لطمه های فراوان خورده ایم اما همین چند ماه هم کافیه. (997160) (alef-1)
ایرانی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۱۹:۵۶:۲۲
علارغم اینکه ازکلیه اقدامات سیاسی, اقتصادی,اجتماعی رییس جمهور و رویه حکومتی او ناخوشنود هستم ولی این کار ایشان را حق مسلم جایگاه رییس دولت میدانم (997161) (alef-1)
ماهی را هر وقت از آب یگیرند تازه است. (997162) (alef-1)
به این علت تا حالا صبر کرد که پرونده اختلاس وبیمه بی سرو صدا بسته شود . (997165) (alef-1)
ابوالحسن-ع
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۰۰:۱۲
داداش از کوزه همان تراود که دراوست ؟! (997171) (alef-1)
آقای احمدی نژاد
سلام
خسته نباشی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی من فقط موندم آینده و تاریخ از شما چی می خواد بنویسه چی می خواد بگه از خدا می خواهم بتونم اون روز رو ببینم.
خدا از دلت خبر داره که چرا الان می خواهی به زندان اوین بری
حداقل با خودت صادق باش تو این 7 سال و نیم با ملتت صادق نبودی فقط خواستی با کلمات بازی کنی و مملکت داری کنی و....... ولی قبل از این همه هیاهو واقعا تصمیم داشتی بری جوانفکر را ببینی ولی حالا که همه فهمیدم جور دیگری مطرح می کنی.
چطور پس از انتخابات این همه جوان ها در زندان افتادن یکبار بصورت علنی و بصورت نامه نگفتی که می خواهی بری زندان را بازدید کنی و صحبت از اختیارات خود نکردی نگفتی که سوگند یاد کرده ام و بر اساس فلان اصل و فلان اختیار من باید از قانون اساسی صیانت کنم و خیلی مطلب دیگر که اگر صحبت کنم باید 1000 صفحه بنویسم ................
خدا به دادت برسه که اگر مورخین تاریخ در آینده مصلحت اندیشی نکنند و واقعیت ها را بنویسند چه خواهند نوشت.
از الف خواهش می کنم که این پیام را سانسور نکنه .
به امید روز اجرای عدالت ........................................ (997172) (alef-1)
حمیدرضا
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۶:۴۸:۱۶
فرض کنیم اگه دور دوم رئیس جمهور نمیشد ، چطور در دوره اول به قانون اساسی عمل نکرده است؟! (997682) (alef-4)
آیا درست است که رِِئیس جمهور که خود را مجری قانون اساسی می داند هفت سال سکوت کند و در آستانه انتخابات و در حالی که فشار اقتصادی و فرهنگی دشمنان روز به روز بیشتر می شود به دنبال اجرای " اساسی و ریشه ای" قانون اساسی بیافتد؟
آن هم زمانی که چشم تمام مسلمانان بیدار جهان به حکومت ماست آیا صحیح است تا با نمایش اختلافات خود آن ها را از حکومتی که به عنوان الگوی سیاسی و آینده راه خود می دانند دلسرد کنیم؟ (997182) (alef-4)
آفرین به آقای احمدی نژاد
اصلا معلوم نیست تو قوه قضائیه چه خبره.
این کار حتی اگه تبلیغاتی هم باشه، ولی برای شکستن رویه ای که قوه قضاییه رو معصوم میدونه خیلی خوبه. همونطور که شکستن تابوی سوال از رئیس جمهور خوب بود. کلا شکستن تابوها خیلی خوبه. به امید روزی که همه به صرف اینکه کارشون مقدسه، از نظارت مبری نباشند. من جمله نیروهای مسلح و ... (997183) (alef-4)
با سلام
اقاي احمدي نژاد صحبتهاي شما متين اما چرا حالا؟در ثاني براي اصلاح اساسي امور كشور كمي دير نشده؟اصلاح اساسي امور كشور از بازديد زندانها صورت مي گيره؟چرا تا قبل از رفتن جناب جوانفكر به زندان به اين اصلاحات فكر نكرديد؟در جايي از نامه ي خود مرقوم كرده ايد كه ايا مي توان براي احاد مردم كه پشتيبان خاصي جز خداوند ندارند امنيت قضايي متصور بود؟اقاي احمدي نژاد ايا اين مردم در سايه ي دولت شما امنيت معيشتي-شغلي و....دارنديا داشته اند؟رييس جمهور گرامي اينها فقط سوالات اندكي از خيل سوالهايي است كه خيلي وقته در دلم تلنبار شده .
با همه ي اين حرفها اميدوارم مسئولين محترم قوه قضاييه با اين بازديد موافقت كنند (997184) (alef-4)
با اینکه سرسختانه با آقای احمدی نژاد مخالفم این بار باید حق را به آقای احمدی نژاد بدهم.
تمام مشکلات ما از زمانی شروع شد که مصلحت بر قانون چیره شد. (997187) (alef-4)
همه مشکل وقتی پدید اومد که جوانفکر زندانی شد (997203) (alef-4)
از هر کار درستی باید پشتیبانی کرد هر چند فقط برای تبلیغات باشد (997204) (alef-4)
اگر از احمدی نژاد خوشتان نمی آید بحث دیگری است . اما این حق اوست که از زندان بازدید کند. اگر رییس جمهور این حق را نداشته باشد پس چه کسی این حق را دارد. در کشورهای پیشرفته گروه های مردمی نیز این حق را دارند چطور میشود گفت در کشور ما رییس جمهور چنین حقی ندارد؟؟؟ مگر در زندانها چه خبر است؟ (997205) (alef-4)
Morteza
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۲۸:۳۷
جواب خوبی بود لذت بردیم (997208) (alef-4)
خوشحالم که سال84 بهش رای ندادم و مناسفم از اینکه سال88 رایم را فنا کردم (997212) (alef-4)
alireza
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۳۶:۲۷
ای کاش رئیس جمهور دغدغه مردم عادی رو هم داشتند... (997226) (alef-4)
نه دیگه ایشون فقط سال آخر هر دوره یادش میاد رییس جمهوره! (997227) (alef-4)
فرهنگ ادیب
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۳۹:۰۰
اقای احمدینزاد
با این کارهایی که می کنید نه من و نه اطرافیانم شما راحلال نخواهیم کرد. (997231) (alef-4)
اگرچه کاملا با حرف و عمل این دولت مخالفم ولی منصفانه دلایل رییس قوه قضاییه ناکافی و غیر موجه است. یعنی شما چیزی داری پنهان می کنی؟
حالا شما بدو بدو بکن برای وصول حقوق و کارمندان دادگستری! چون این دولت لجبازی خواهد کرد و دودش می ره چشم خلق الله!! (997233) (alef-4)
کنجکاو
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۴۳:۵۴
اولاً :راستی چقدر وقت گذاشتید این نامه را نوشتید ؟! !!!!!!!
ثانیاً : اگر این بازدید را انجام دهید ، همه مشکلات مردم حل می شود ؟!
ثالثاً : آیا بهبود اوضاع معیشتی مردم ، در قانون اساسی نیامده ؟!!!
............ (997239) (alef-4)
سیاوش
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۴۴:۳۵
درود بر داش محمود. ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست. (997240) (alef-4)
کلمه الحق و یرادو بهالباطل (997241) (alef-4)
یه ضرب المثل قدیمیه که میگه:جلوی ضرر وکار اشتباه هر موقع گرفته شود منفعت است. (997242) (alef-4)
مهران
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۰:۵۰:۵۳
احسن به ریس شجاع قوه قضاییه امیدوارم موفق باشی (997253) (alef-4)
بسیار خرسندیم از اینکه رئیس جمهور محترم تمام مشکلات جامعه را حل و مرتفع نموده و انشائالله این بحران خود ساخته را نیز مانند سایر بحران هایی که ایجاد می کند برای سرپوش گذاشتن به مسائل جامعه فراموش نماید (997255) (alef-4)
بی سواد حداقل متن رو میخوندی تا جوابتو بگیری (997259) (alef-4)
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران:
نکات زیر قابل تذکر به شما هم است:
1- فارسی را پاس بدانید
2-مشکلات ارز و طلا را حل کنید
3- مشکلات گرانی مخصوصا در حوزه صنعت خودرو و لبنیات را حل کنید
که اینها مهمترین مشکلات مردم است (997260) (alef-4)
مگر رهبری نفرمودند اختلافات را علنی نکنید؟
در شرایطی که رئیس محترم قوه قضائیه برای رعایت دستور رهبری نامه ی حاوی مسائل مورد اختلاف را به صورت محرمانه برای رئیس جمهور ارسال می کند تا اختلافات علنی نگردد، مشاهده می کنیم که احمدی نژاد در کمال ناباوری محتوای آن نامه را نیز علنی می کند و اختلاف را به صورتی عریان مطرح می کند. (997263) (alef-4)
HASSAN
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۱:۰۱:۱۵
آقای احمدی نژاد تهدید کرده بودند که خط قرمز های من کار نداشته باشین (997264) (alef-4)
آقای احمدی نژاد حداقل هوای یارانش را داشت. خاتمی چی؟ نوری را زندانی کردن صداش در نیامد. (999163) (alef-4)
قانون اساسی مهم تر یا مصلحت؟معلومه مصلحت؟؟؟مصلحت کی؟ملت یا آقایون؟
آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟! (997266) (alef-4)
چرا آیت الله لاریجانی زندان جوانفکر را عوض نمی کند؟ او را به زندان دیگر بفرستند و احمدی نژاد به اوین برود (997282) (alef-4)
ترو خدا بس کنید (997300) (alef-4)
به نظر مبرسه آقای احمدی نژاد میخواد تو سال آخر ریاست جمهوریش با ورود به بعضی مسائل خودش رو جلوی مردم و مخالفانش مثبت نشون بده و خاطره کارهای دیگرش رو کمرنگ کنه .
خدا رو چه دیدین شاید تا چند ماه دیگه قدیمی ترین منتقدینش طرفدارش بشند و دوستان و حامیان قدیمیش بزرگترین منتقدینش (997301) (alef-4)
به نظر تازه جو گرفتدش. (997303) (alef-4)
چه دلیلی داشت نگذارید این آقا بره دیدار اون آقاش؟
بابا ول کنید دیگه.
من انتظارم از قوه قضاییه بیش تر از اینها بود به خدا. از رییس دولت که خیلی وقته قطع امید کرده ام.
باشد که دیگر تکرار نکنم (997304) (alef-4)
جناب آقای توکلی شما که باآقای رییس جمهورملاقات می نمایید اصول دیگر قانون اساسی ازجمله اصول 29و30به خصوص30وتمام اصول دیگر قانون اساسی راگوشزد نمایید. باشد که مثل اصولی که الان به یادش افتاده اند مدنظر قرارگیرد (997307) (alef-4)
سرباز
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۱:۳۹:۱۹
حق شما همین ادبیات است! رئیس جمهور دوستت دارم. باز هم انتشار نده آقای الف! (997312) (alef-4)
بهترین کار در ماههای آینده جدی نگرفتن احمدی نِژاد و اقدامات جنجالی وی است
نان ایشان در تنور جنجال پخته میشود (997317) (alef-4)
آقای احمدی نژاد
آیا بعد از وقایع کهریزک هم به عنوان رییس جمهور احساس مسئولیت کردید ؟ یا با سکوت خود باعث شدید شخصا رهبری وارد عمل شوند
آیا با مسئولیت دادن به امثال مرتضوی که عامل و متهم پرونده کهریزک بودند هم به دنبال اجرای کامل قانون اساسی و احقاق حق ملت هستید ؟ (997319) (alef-4)
باسلام
حتی اگر علت بازدید آقای جوانفکر باشد باز جای شکر دارد که آقای رئیس جمهور متوجه شدند می توانند از زندانها هم بازدید کنند واقدام نمودند مگر اینکه بزرگی یا آقازاده ای زندانی شود شاید صدای مظلومی شنیده شود (997325) (alef-4)
به آقای لاریجانی خیلی بیشتر از آقای احمدی نژاد اعتماد داریم (997327) (alef-4)
تاکنون بحث اصل تفکیک قوا مطرح میشد آیا اصل 113 مربوط به نظارت تنها بر قوه مجریه است یا تمام قوا ؟ (997328) (alef-4)
با کمال تاسف و با عرض معذرت از جایگاه رفیع ریاست جمهوری بدون در نظر گرفتن مصداق کنونی آن !
نامه ی توهین آمیز و سرتاسر شبهه انگیز احمدی نژاد خطاب به رئیس محترم قوه ی قضائیه که در آن از سر بهانه جویی و عقده گشایی ، شبهه های کلان و اساسی علیه سیستم قضایی کشور وارد آورده است ، آن سخن احمدی نژاد را به یاد من می آورد که گفت :
" کابینه ی من خط قرمز من است و تهدید کرد که تعرض به آن ها به کل کشور آسیب می زند ."
کاری که اکنون احمدی نژاد انجام داد دقیقا ختی ناخواسته در همین جهت است و می رود تا کل کشور را به هم بریزد و بخش مهمی از تقصیر ها بر گردن نمایندگان فاقد قاطعیت و ملاحظه گری است که از خطاهای تخم مرغی پرهیز کردند تا حالا به شترش رسیده اند !!
شما گزارش احمد شهید بر علیه سیستم قضایی ایران را با تهمت هایی که رئیس حمهور در لفافه ی شماتت رئیس قوه ی قضائیه در نامه ی خود آورده است با یکدیگر مقایسه کنید تا دریابید که متاسفانه احمدی نژاد از او پیشی گرفته است !
آقای احمدی نژاد !
اصول قانون اساسی آن زمانی نادیده گرفته شد که بزرگ ترین دزدی ها و رانت خواری ها از جیب این ملت مظلوم ، توسط برخی دستگاه های تحت مدیریت تو و توسط برخی مدیران قوه ی تو صورت گرفت . و در آن زمان تو کجا بودی ؟!!
آقای احمدی نژاد ! آیا شورای نگهبان به عنوان مفسر قانون اساسی گفته است که تو می توانی در حوزه ی اختیارات مستقیم سایر قوا ورود کنی ؟
چرا به شورای نگهبان تهمت می زنی ؟
به نظر می رسد درماندگی قوه ی مجریه با این شرایط سختی که برای اقتصاد این کشور و قدرت خرید مردم به وجود آورده به جایی رسیده است که رئیس جمهور را وادار کرده چنین اقدامات غیر موجهی برای انحراف پرونده ی خود در مجلس انجام دهد . (997329) (alef-4)
مصمم به اجرای کامل قانون اساسی و اصلاح اساسی و ریشه ای امور کشور هستم!!!
حالا چه عجله ای بود قربان میذاشتید یه چند صباحی از دولتتان بگذره بعد شروع به اصلاح ریشه ای میکردید (997332) (alef-4)
خداییش کم کم داره از احمدی نژاد خوشم میاد (997333) (alef-4)
اینگونه نامه نوشتن و با نامۀ عمومی پاسخ نامۀ بسیار محرمانه را دادن بسیار بسیار معنی دار است!!!!!
اولین نشانۀ آن این است که رییس جمهور ما از متانت لازم برخوردار نیست.
به نظرم آقای دکتر کم آورده اند و می خواهند مشکلات را به گردن این و آن بیندارند و حتی نظام و مجلس را مجبور به برکناری وی کنند تا بعداً بگوید من می خواستم عدالت را اجرا کنم و... اما نگذاشتند!!! (997334) (alef-4)
آقای رییس جمهور سلام علیکم یعنی درطول هفت سال گذشته این همه بندهای قانون اساسی وسوگند رییس جمهورازپاسداری قانون اساسی واجرای آن یادتان رفته بودوحالا که........به خاطرشماآمده است .ضمناهمان قسم ازسوگنددرمورداجرای قانون دراموراجرایی کشور که ملت درمضیقه اقتصادی هستند رافعلاتامهلت تمام نشده دنبال فرمایید (997338) (alef-4)
اصولگرایان و حامیان و همنظران محترم حالشو ببرید حالا نوبت شماست که مورد نوازش جناب دکتر قرار بگیرید .گوارای وجود.
خود کرده را تدبیر نیست! (997348) (alef-4)
عبدالله
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۱:۵۹:۳۰
یعنی تمام مشکلات مردم حل شده !
همه اصول قانون اساسی اجرا شده فقط اصول مربوط به بازدید از زندان اوین بر زمین مانده !
آنهمه زندانی که تعداد کثیری بدلیل مبلغ ناچیزی زندانی شده اند ناشی سیاست های غلط شماست !!؟
آقای احمد نژاد ! مردم کمرشان زیر بار گرانی شکسته !!؟ شما را بخدا دست از لجبازی و حمایت های بیجا از اطرافیان بی کفایت تان بردارید .اعلام نظر های اقتصادی نزدیکان جنابعالی مضحکه عام و خاص شده !!؟ هر بار مجرمی برای گرانی می تراشید یک آمریکا بار دیگر جمشید بسم الله!!؟ شنیدن اینگونه مطالب قلب آدمی را بدرد می آورد !
آقای احمدی نژاد ! کجای قانون اساسی نوشته شده برای سوال از متهم باید به دفتر کارش مراجعه کنند چون معاون جنابعالی است!! مگر مجرمین نباید در مقابل قانون برابر ومطیع باشند ؟ ......وهزاران سئوال دیگر (997350) (alef-4)
بابا کاری نداره که اجازه بدید بازدید کنه فقط قبلش جوانفکر رو ببرید یه زندان دیگه اونوقت نیت اصلیش که بازدید از اجرای عدالت در زندان هست رو پخش مستقیم بزارید همه ببینیم :-) (997354) (alef-4)
خود را آماده کنيد برای بازديد دائمی از اوين!
رئيس جمهور ! چطور دم از حقوق مردم می زند که حقوق کارمندان را 15 درصد افزايش می دهند و تورم رسمی اعلام شده بيش از 25 درصد است!
تورم واقعی که 300 درصد است!
مردم را چی فرض کرده ايد؟ (997356) (alef-4)
درسته که در 7 سال گذشته از این کارها نکرده؛ اما هنوز هم دیر نیست و باید این کار رو به فال نیک گرفت.
بالاخره روزی میرسه که در مملکتمون حداقل قانون اساسیمون رو کامل اجرا کنیم؟! (997367) (alef-4)
اقای احمدی نزاد: دستت برای مردم رو شده است حرفهایت خریدار ندارد (997372) (alef-4)
آقای احمدی نژاد!
شما نگران عدالت هستید؟آیا می دانید با این هزینه های سرسام اور مردم در سختی هستند یا گرانی هنوز به محله شما نرسیده است؟
آقای رییس جمهور!
آیا می دانید به خاطر شما چقدر تحقیر شدیم و چقدر سرزنش شنیدیم اگر به خاطر رهبر و مقتدایمان نبود یک لحظه هم تحملتان نمی کردیم!
آقای رییس جمهور!
شما که دم از عدالت می زنید پس چه کسانی ارز دولتی برای ماشین های لوکس دریافت کردن و سودهای چند ده میلیاردی کردند و بیماران در به در دنبال داروهای بیماری ها صعب العلاج هستند؟
آیا شما خواب هستید یا اطرافیانتان اطلاعات غلط به شما می دهند؟
آقا رییس جمهور!
هدفتان از این همه درگیری واصطکاک بین مسئولین چیست؟
اگر برای مردم است که بدانید مردم از شما به خاطر رفتارهای شما و دفاع از اطرافیانتان و کشیدن خط قرمز دور کابینه تان و لجاجتتان در این قضایا خسته شده اند مطمئن باشید که من بیشتر از شما در بین مردم هستم و اطرافم را هم چاپلوسان نگرفته اند زیرا نه آقازاده هستم و نه مسئول و نه فامیل جنابعالی بلکه فرزند یک کارگر هستم .
آقای رییس جمهور!
هرچند می دانم شما آنقدر تک رای هستید که این حرف ها حتی اندکی بر شما تاثیر نمی گذارد اما خواهش می کنم به خاطر سربلندی ایرانی (که اقای مشایی سنگ آنرا به سینه می زند) دست از این همه لجاجت بردارید و به جای اینکه به فکر مشاوران مجرم خود باشید کمی هم به فکر مردم محروم باشید.
در پایان تلاش زیادی کردم که چیزی نگویم که پیامم چاپ نشود و امیدوارم پیامم را آقای رییس جمهور بخوانند. (997373) (alef-4)
دلم به حال ملت می سوزه که امیدشان به این مسئولین جهت دفاع از خود و کشورشان بسته اند.
اقایون حداقل از ملت خجالت بکشید.امام که نیست جانشینش که هست. (997382) (alef-4)
هی گفتید تکلیفتون بود به این بابا رای بدید. حالا دریابید (997389) (alef-4)
فرهنگ ادیب
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۲۴:۴۸
یک کامنت سرگشاده به اقای محمود احمدینزاد رییس جمهوری خاکی و مردمی چند سال قبل
اقای رییس جمهور
همه ان کارهایی را که در نامه نوشتید می خواهید با یک بازدید از اوین مشخص کرده و پیگیری نمایید ان هم با این حد از اولویتهای اساسی و برزمین مانده ؟ . چگونه است که شما به عنوان رییس قوه مجریه اینگونه بی پرواتاخته اید ؟ امروز داشتم مقالات سایت های امریکایی را می خواندم . در این ارتباط حداقل دومقاله فقط در سایت یاهو دیدم. از فردا بایستی مجددا تحلیل های بزرگنمایی شده انها را شاهدباشیم . چرا ؟چون ما خویشتنداری نمی کنیم . چرا ؟ چون ازخودگذشتگی ها بعضی وقت ها در حد شعار می ماند . چرا ؟ چون اولویت بندی نمی کنیم . چرا چون همان برخوردی را که با اسراییلی داریم فکرمی کنیم با خودی هم باید داشت . چرا؟ چون همواره حق را با خود می دانیم . بنده ضعف در هرسه قوه را قبول دارم . شما دارید و دیگران هم دارند. ولی این نامه که نظایران مسبوق به سابقه نیز هست بسیار بی موقع و لحن ان نیز نامناسبتر از موقع ناشناسی ان بود.
من و اطرافیانم در حال حاضر به عنوان اعضایی از خانواده ملت زیاد از شما توقع انچنانی در اصلاح بیشتر در قوه قضاییه رانداریم. اجازه بدهید انها به اصلاحات خودبرسند و شما نیز این سمت را بچسبید تا بیش از این متضرر نشویم. اقای دکتر کشوربا تنش و بحران بجلو نمیرود. ایا این کارشما اینقدر الویت داشت؟ این کارشما تاچه حد در راستای نصایح اخیر رهبری است؟ متاسفانه بدلیل مصلحت بیش از این نمیتوانم جلو بروم. (997392) (alef-4)
آن زمانی که شما اجرای قوانین را با صلاحدید خود ابلاغ و یا اجرا نمی کردید مثل بودجه مترو و ... به این مسائل فکر نمی کردید!
آیا در طول این سالها برای حق کسانی که با شما هم هم نظر نبودند همینقدر محکم بودید؟ (997393) (alef-4)
سید یاسر
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۲۶:۰۸
درود بر احمدی نژاد عدالت خواه (997395) (alef-1)
بجای این بازی ها یه فکر به حال تورم و وضع آشفته مملکت کنید (997398) (alef-1)
الحق که استاد فرافکنی هستند ایشان (997415) (alef-4)
اجرای قانون اساسی چه در سال اول و چه در سال هفتم باید اجرا شود مگر شما مخالفید ؟ (997419) (alef-4)
به نظر من رييس قوه قضا اشتباه كرد آقاي رئيس جمهور يك سخنران حرفه ايست و برداشت خودش رو از اين حركت كرد حالا الان چه بره اوين چه نره فرقي نميكنه.ولي به فكر مردم باشيد.مسئوليت تمام ميشه. (997434) (alef-4)
سید رضا
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۴۶:۵۵
1-آقای احمدی نژاد تکبر مایه خسران انسان است مصلحت اندیشی در کارها با دیگران فرموده قرآن است شاید متن قانون نباشد:و شاورهم فی الامر ، و امرهم شوری بینهم و ... هرچند از شما که با مصلحت اندیشی متن نامه رهبری:((مصلحت)) ، ولایت فقیه را درمورد حضور مشششّایی درکابینه تان را نقض کردید و ده ها پست را به او واگذار کردید و... جز این انتظار نمیرفت.
2-نظارت بر حسن اجرا و اهتمام قوه قضاییه ازو ظایف شماست؟ که به فرموده خودتان بارها از پشت تریبون تذکر!!!میدهید؟آیا مسئو این قوه نمیتوانست با اقدامی مضحکانه اقدام تذکر رعایت حدود اختیاراتتان نماید؟یا نامه ((خیلی محرمانه)) که از اسناد کشوری میباشد را فاش کند؟
3-افشای اسناد و نامه های محرمانه جرم بوده و لازم به تذکر است که :
الف:ملت با دانستن نامه های عالیجنابان به هم شب دست پر به خانه نمیروند.
ب:افشای این اسناد تنها بهانه ای برای هیاهوی دشمنان اسلام و ملت ایران را فراهم مینماید و بدین جهت نامه مهر خیلی محرمانه میخورد.
4-حضرتعالی چگونه اتهام توقف و یا نادیده انگاشته شدن حقوق اسامی مردم را به قوه ای میزنید که حامی حقوق مردم در بابر کسانی است که سه هزار میلیارد تومان را خوردند و بردند و حامی آنها خط قرمز خود را کسانی داسنت که به زودی و پس از اتمام خط قرمز شما!!! به پای میز محاکمه کشیده خواهند شد(م.ر)
5- شما فرمودید برخی معتقدند که برخی رفتار مسئولان قوه قضایه عادت شده است که امنیت قضایی مردم را خدشه دار میکند (دوباره اتهام!!!)کدام رفتار ، رفتاری که پای خط قرمز ها را به میدان میکشد؟ رفتاری که رانت خواری بیمه ..... را به میدان میشکد(شخص : م.ر) ، رفتاری که مشخص میکند حزب حامیان دولت که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کاندید شان در شهرستانها کمک های ملیاردی تحت نظر مستقیم چه کسی فعالیت میکند؟
رفتاری که مشخص میکند مشایی کیست؟
رفتاری که مشخص میکند با ورد و جادو و رمالی اقتصاد و فرهنگ مملکت را به گند کشیدن کار درستی نیست؟
رفتاری که مشخص میکند انتصاب دکتر جاسبی(ریاست اسبق داشنگاه آزاد (اسلامی!!!) به عنوان عضو شورای اسلامی کردن دانشگاه های کشور یعنی چه؟
رفتاری که مشخص میکند تحقیر های متعدد جنابعالی در کشور های فرامنطقه ای از جمله در چین ، به ضرر کشور و تحقیر مردم نیست که دوباره سفر میکنید؟
فتاری که مشخص میکند 160 نفر هیأت همراه که کشور آمریکا تنها برای این تعداد روادید صادر کرد نه بیشتر و بقیه جاماندند در سفر به نیویورک در کدام اصل قانون ، الزام سفر بوده است؟
رفتاری که ...
بقیه بماند آقای بالاترین مقام رسمی کشور ...
خدایا مارا به راه راست هدایت کن و از گمراهان قرار مده. (997438) (alef-4)
ایرانی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۴۷:۰۶
به جون خودم وخودتون گویا میخواد یه قدمی واسه خدمت به این مردم بیچاره برداره (997439) (alef-1)
امیرعلی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۴۷:۲۷
اینکه بعد 7 سال می خواد این کارو انجام بده، دلیل نمیشه الانم انجام نده! این حرکت شجاعانه بود (997440) (alef-1)
شجاعت رو با .....اشتباه نگیر (997774) (alef-4)
مصطفی
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۴۹:۱۶
اقای احمدی نژاد مصلحت اندیشی ها بود که شما تا الان مانده اید اما به نظر من مصلحت این است که کلا شما را برکنار کنند چون هزینه های ماندن شما انقدر بالا رفته که ماندن شما به قیمت تهدید برای کل کشور میباشد (997441) (alef-4)
آقای رییس جمهور دست بردارید از فرافکنی و فریب دادن مردم!!
آیا شما نمی بینید که دشمنان دارند برای شما سوت و کف می زنند؟؟!!
به جای اینکه شما خودتان را برای نظام هزینه کنید، این نظامی که با خون 300 هزار شهید که تک تک آنها اگر از شما بهتر نبودند قطعا بدتر نبودند، به ثمر رسیده است، برعکس نظام دارد برای شما هزینه می دهد!!
به جای این که با فساد اطرافیان خودتان برخورد و آنها را عزل کنید دارید فرافکنی می کنید. آیا می خواهید مانند انتخابات که با مطرح کردن اسم پسران هاشمی و ناطق مردم را فریب و رای جمع کردید، باز مردم را فریب دهید؟
مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.
فساد در اطرافیان خود شما وجود دارد. جریان انحرافی ریشه فساد است.
تمام تورم و گرانی از قصور و سوء مدیریت اطرافیان شماست.
شما کوچک تر از آن هستید که بخواهید از نظام باج گیری کنید.
شما اگر بصیرت داشتید یک نامه خیلی محرمانه را افشاء نمی کردید.
علی مطهری راست می گوید که شما هم جزء سران فتنه هستید. واقعا بخش زیادی از فتنه 88 ناشی از عملکرد شما بود.
آیا شما نمی بینید که ضدانقلاب و دشمنان دارند برای شما سوت و کف می زنند؟؟!!
امیدوارم که به سرنوشت بنی صدر دچار نشوید. (997443) (alef-4)
محمود
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۲:۵۶:۳۰
حالا به هر دلیلی که در این هفت سال این کار انجام نشده نمی شود توقع داشت که تا پایان دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد نیز انجام نشود. هرچند که ممکن است این بازدید جنبه شخصی یا انتخاباتی داشته باشد ولی قطعا رسیدگی به وضع و امور زندانیان مخصوصا زندانیان سیاسی به نفع ملت خواهد بود و آقای لاریجانی نه به استناد قانون و نه به استناد مصلحت اندیشی شخصی خود نمی توانند جلوی این امر را بگیرند. از طرفی مگر چه اتفاقی در زندانهای ایران می افتد که دومین مقام عالی رتبه یک کشور مصلحت نیست که با خبر شود؟ این نزاع و درگیری های لفظی کمترین فایده ای که برای ملت دارد روشن شدن برخی مبهمات است!!! به امید احقاق حقوق کامل مردم ایران (997452) (alef-4)
از احمدی نژاد خوشم نمیاد اما استناداتش منطقی به نظر میاد به جای هوچی گری رسانه ای اگه قوه قضاییه جواب قابل قبولی داره ارائه بده (997453) (alef-2)
ماه های آخره کم کم نقاب ها برداشته میشود
مردم با مشکلات اقتصادی گرفتارند و رئیس جمهور ...... (997454) (alef-2)
هرچند پاسخ های رئبس جمهور اشکارگر نامه محرنامه رئیس قوه قضائی است اما خوبست نامه یادشده نیز افشا میشد. (997462) (alef-2)
یادجمله ای ازآقای متکی. وزیرسابق امورخارجه افتادم که درارتباط با محمود می گفت :این آقامثل عزیزدردانه خانه ای هست که هرچقدرروی خوش ببیندگستاخ ترمی شود و جمله ای از آقای موسوی درمناظره با محمود که می گفت من درارتباط با نحوه اداره کشور درآینده احساس خطر کردم و کاندید شدم. نمی گم الان کشور بصورت دیکتاتوری اداره میشه ولی اینطور که پیش می رود به دیکتاتوری می انجامد. ( این همه دم ازبصیرت مسولین می زدید وگفتید کسانی که این حرفها رامیزنند بی بصیرت هستندوخودرابابصیرت خواندید).این هم شد نتیجه اعمال وگفتارتان. حال مثل یک سیاستمدار واقعی واسلامی بیایید بگویید اشتباه کردیم وهمانطورکه دردوران امام راحل بنی صدرعزل شد این آقارا هم عزل کنیدتا کشور هم درداخل وهم درخارج ازاین بیشتربه بن بست نرسد. (997463) (alef-4)
جالبه
باز انتخابات شد احمدی نژاد یاد مفسدان اقتصادی افتاد
این دفعه که بچه های هاشمی زندانند
همش تقصیر بچه های ناطقه (997466) (alef-2)
اقای احمدی نژاد رو راست بگید چه چیزی را میخواهید پشت این حرفها مخفی کنید
کارنامه خود شما در پایمال کردن حقوق مردم و به هدر دادن منابع ملی و حیف و
میل اموال این ملت سیاه است ؟؟؟ (997467) (alef-2)
جناب کمال اگر من را جزء مردم بدانی به عنوان یک کارمند بخش خصوصی به شخصه از جناب رئیس جمهور راضی هستم و برایند عملکرد های ایشان را مثبت و به نفع مملکت ارزیابی میکنم پس لطفا اسم مرا از لیست مردمی که خود را وکیل انها تصور کرده اید و از طرف انها نظر میدهیدخط بزنید. (998061) (alef-4)
دوست عزیز عقیده شما محترم من هم خودم را وکیل کسی نمیدانم ولی به عنوان یک شهروند این قوه تشخیص را دارم که بفهمم درامدهای بی سابقه و سرشار نفت خرج مملکت نشده و با اقدامات غیر کارشناسی و بی کفایثی سازمان یافته دولتی منابع کشور حیف و میل شده توصیه میشود بیشتر اطلاعات کسب کنید (998667) (alef-4)
چه قد سران مملکت زرنگن واسه اینکه ذهن مردم متوجه جای دیگه بشه چه بازی هایی رو راه می اندازن (997473) (alef-2)
متاسفم كه چرا اقاى رييس جمهور محترم بجاى تمركز وبرنامه ريزى براى حل مشكلات مردم از قبيل اشتغال وتورم اين قدر بدنبال مسايل حاشيه اى و تفرقه افكن است اميدوارم توصيه رهبرى معظم رابشنوند و در اين مدت باقيمانده كارهاى نيمه تمام را انجام دهند (997474) (alef-2)
من معتقدم تنها کار درست احمدی نژاد در این هفت همین یک نامه است (997477) (alef-2)
ولی برخی از حرفاش راسته. (997480) (alef-2)
واقعا یکی باید جلوی احمدی نژاد رو بگیره چون داره مملکت رو به حاشیه می بره (997482) (alef-2)
آقای احمدی نژاد :
آقای لاریجانی بگم . . . . بگم . . . (997483) (alef-2)
MortezaRahimyYeganeh
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۱۶:۲۳
دکتر جان این ها حساب به کسی پس نمی دهند. شما را هم به زور تحمل کرده اند. در قوه ی قضاییه و دادگاه های آن چیزی که اصلا وجود ندارد رشوه است. تو را به خدا اگر گذاشتند بررسی کنی بیا تا اسناد درستی کار این قوه در مورد دادگاه های مربوط به خود را ارایه دهم. مردم همه امروز به هم می گفتند رحمت به شیر پاک خورده ای که بتواند دادگاه ها را مورد نقد قرار دهد. خدایا دکتر را در این امر بزرگ یار و یاور باش. هر چه بگندد نمکش می زنند وای که امروز دادگاه ها چه که نمی کنند. (997488) (alef-2)
درود بر شجاعت ایشان برخلاف دیگران که عضو حزب باد هستند به آنچه گفتهپایبند است کاش ما ایرانی ها برای یکبار هم شده مردمان شجاع را حتی اگر مخالف یا دشمنشان باشیم تحسین کنیم (997489) (alef-2)
دوستان اجازه بدهید کسیکه 7سال اشتباه کرده یک کار ولو با دید سیاسی یک کار درست انجام دهد (997498) (alef-2)
ولی انصافا چیزهایی هم که درباره قوه قضائیه گفته بجا و درسته.
هر چند که استدلالش درباره بازدید از اوین چندان منطقی نیست و اگر هم نطقی است این منطق چرا تا قبل از این اعمال نشده بود؟ (997503) (alef-2)
احسان
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۲۸:۵۵
حاشا به غیرتتان که در این بهبوهه ی سخت اقتصادی و هزار مشکل جانفرسا ی دیگر که ملت نیاز به آرامش سیاسی و اصلاح امور دارند،شما درگیر بازی غرور و بازیهایی اینچنین بچه گانه و سخیف هستید.
آقای احمدی نژاد..مطمءنید امروز پیگیریها و دغدغه اصلیتان باید همین ها باشد؟..حاشا به غیرت ایرانی بودنشان. (997505) (alef-2)
آقای رئیس جمهور
چرا نمیخواید واقعیات جامعه رو ببینید؟
بهتر نیست بجای لج و لج بازی مسئولین با همدیگه و با دنیای خارج بفکر اصلاح شرایط اقتصادی کشور باشید.
میگن هر وقت خواستی دروغ بگی سعی کن دروغت آنقدر بزرگ باشه تا از بزرگیش همه باورشون بشه. فشار گرانی هم تو کشور ما آنقدر سریع و شدید بود که همه رو وارد شوک کرده و نمیونند چکار کنند. (997508) (alef-2)
احمدرضا
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۳۴:۳۰
آقای احمدی نژاد چطوری می خواهید از حقوق اساسی ملت دفاع کنید؟
با بازدید از زندان؟ یا کنترل بازار و کم کردن فشار از روی مردم؟
اگر شما مقصر باشید من به عنوان یه جوون مجرد و یک دانشجوی کوچک این ملت روز قیامت از شما نمیگذزم.
از قیامت بترس . بترس که نزدیکه (997511) (alef-2)
ابوالفضل
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۳۶:۳۱
ایکاش خاتمی هم بجای صحبت از مردمسالاری دینی یک ذره شجاعت احمدی نژاد را در خصوص دفاع از همکارانش را داشت ؛ ایکاش ایکاش ... (997513) (alef-2)
راس می گی!! ما مردم فرهنگ اصلاح طلبی نداریم؛ اهل بزن بزن و یقه گیری و جار و جنجال هستیم!!!! وقتی طرف نرمش نشون می ده خفه اش می کنیم؛ وقتی با چماق می زنه تو سرمون، مثل موم نرم میشیم! زیر بار حرف حساب نمی ریم، اما زیر بار سمبه ی پرزور می ریم!!! (997889) (alef-4)
hamed
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۳۶:۵۰
شجاعت احمدی نژاد رو قبول دارم و بس... (997514) (alef-2)
شجاعت یک فضیلت اخلاقی است و با ... تفاوت دارد (997893) (alef-4)
بابا ايول .خاتمي از اين عرضه ها نداشت (997515) (alef-2)
ایرانی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۹:۲۰:۲۴
خاتمی عرضه داشت در کنارش فرهنگ ریاست را بلد بود ورعایت می کرد از ادبیات بهتری در بار ه این خدمت گزار مردم صحبت کنیم بهتر نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (997942) (alef-4)
خاتمي انساني اخلاقي بود و هست. برا اصلاح و درست كردن اومده بود نه بهم ريختن/مملكت بهم ريختن كاري نداره. و احمدي چيزي برا باختن نداره / (997961) (alef-4)
خاتمی فلسفه ی اخلاق را خوانده و تدریس کرده بود.
خاتمی گفتگوی تمدن ها را در تقویم جهانی نهادینه کرد.( نه کْفت و کو)
خاتمی به ثبات جامعه و ثبات اجتماعی و فکری خانواده ها اعتقاد داشت و لو آنکه خرم، عبدالله نوری و مهاجرانی و دیگر نزدیکانش را از دست بدهد.
حاتمی ضمن رعایت مصالح ملی هیچگاه کوتاه نیامد اما همواره ادب را مراعات می کرد. (998772) (alef-4)
ولي خودمونيم
هيچكس دلخوشي از قوه قضائيه نداره
خدانكنه پا يكي مون به اونجا باز شه كه اگه بشه الفاتحه
مملكت شده پر از دزد و كلاه بردار و اوباش و قاچاقچي و ...
كاره قوه قضائيه هم شده شعار و شعار و شعار
آفرين احمدي
اگه يه كار درست كرده باشي همينه (997522) (alef-4)
بهرامی یاسوج
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۵۲:۱۷
اقتصاد خرابه اشکال نداره
باید با قوه قضاییه اینطور برخورد میشد احسنت خوشم اومد جیگرم خنک شد
جون مادرت نمایش بذه خواهش می کنم. (997533) (alef-2)
خوب رئیس جمهوره بابا حق داره
رئیس جمهور یعنی رئیس کل...... (997535) (alef-2)
بی طرف
۱۳۹۱-۰۸-۰۱ ۲۳:۵۶:۰۸
1 صفر به نفع احمدی نژاد تا اینجا حالا ببینم روزهای بعدی چی میشه
البته احمدی نژاد 9 ماه دیگه تعویض میشه دیگه وقتی نداره (997541) (alef-2)
آقای احمدی نژاد شما دارید فرافکنی می کنید و مشکلاتی که ناشی از عملکرد ضعیفتان است را گردن دیگران می اندازید.
واقعا اگر بصیرت داشتید می دیدید که دشمنان نظام و آمریکا و اسراییل دارند برایتان کف و سوت می زنند. (997544) (alef-2)
فرافکنی یا فرانفکنی، بهرحال چه ایرادی دارد که مقام دوم مملکت از زندان بازدید کند؛ قرار نیست که حکم قضایی صادر کند؛ گفته میخواهد بازدید کند.
این هیچ ایرادی (بنظر من) ندارد. تنها بهانهای است که زندانها از این به بعد با بازدید (ترجیحا) سرزدهی مقام دوم مملکت (که هم تنفیذ دارد و مسئول مستقیم بودجهی همان زندانهاست) روبرو بشوند.
مردم، همگی، سئوال خواهند کرد که قوهی قضائیه چه مشکلی دارد که اجازهی بازدید به ریاست جمهور را نمیدهد. (997618) (alef-4)
mahdi
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۰۱:۵۳
در خبرها آمده بود که آقای مطهری از یک منبع موثق شنیده است احمدی نژاد خواستار رفع حصر اقایان کروبی و موسوی شده است. نامه فعلی را بعد از این خبر داریم می خوانیم. او (احمد نژاد) اصل 121 و سوگند ریاست جمهوری را متذکر می شود.اما همو نبود که در مناظره ها آبروی همین ملتی را که دم از آن می زند برد؟ آقای مطهری سابقا یادآوری کرده بود که هر دو طرف ماجرای انتخابات باید محاکمه شوند. اما در ضعف قوه قضائیه ما همین بس که نه تنها هیچ کدام به محضر عدالت نرفتند، بلکه کسی که باید زمانی محاکمه می شد اینک تیغ انتقاد بر کسانی که به مصلحت با او فتار کردند گشوده است. (997546) (alef-2)
صرف نظر از اینکه قوه قضائیه در کارهای خود اشتباه یا خطایی مرتکب شده یا خیر نامه بر ملا شده فوق که به رئس جمهور نسبت داده شده سر تا پا سیاسی و انتخاباتی است و اگر وضع به این صورت پیش رود بعید نیست با دخالت و فتنه گری دشمنان در کمین نشسته داخل و خارج و دامن زدن به اختلافات درونی به گردن کشی قوای سه گانه علیه یکدیگر و نافرمانی وسرکشی بیشتر بیانجامد و خدای نکرده کشور را باز در معرض آشوب و خطر نا امنی قرار دهد . (997548) (alef-2)
بنده خدا
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۰۷:۳۱
تازه فهمیده چه خبره ! (997553) (alef-2)
نسخه چاپی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۰۹:۳۲
مجلس محترم ببین با مصلحت اندیشی هات چه بلایی داری به سر مردم میاری.
انتظار مردم اینه که مجلس که ناظر بر اعمال رئیس قوه مجریه است جلو زیاده خواهی ها و قدرت طلبی رئیس جمهور رو بگیره. مگر مجلسی ها نمی بینن ایشون دارن فقط مظلوم نمایی می کنن . به نظر من تیتر این خبر باید بشه " کولی بازی " یا " ننه من غریبم ". (997558) (alef-2)
باسمه تعالی
چند مورد از اقدامات این دولت در دو دوره کاری ؛
مخالف با جلووعقب کشیدن ساعت ؛
تغییر شروع وخاتمه کار ادارات؛
ادغام شوراهای عالی؛
اظهار لیست موجود در جبیب واعلام قریب الوقوع اسامی ؛
عزل ونصب های فراوان وبدون دلیل موجه از نظر مردم در سطح وزرا و مسئولین ؛
انتساب افراد مسئله دار در پست های کلیدی؛
اعلام ارزان شدن کالا وخدمات در سال بعد از اجرای قانون هدفمندی توسط بقول خودشان ،بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری ؛
در گیر شدن با شهرداری تهران وشهردار وممانعت از پرداخت کمک به مترو؛
اعلام پیدا شدن اسناد زمان پهلوی در صندوق عقب ماشین؛
ایجاد خشکسالی توسط دول غربی ؛
گشایش خارق العاده در وضعیت ارز کشور؛
بالا وپایین رفتن وضعیت ارز بدست بسم ا...؛
جدا شدن ری از تهران؛
وحال اجرای قانون اساسی؛
و...
اما براستی این همه هو وجنجال برای چیست؟
نه این که؛
نبود برنامه ای کلان وعلمی برای اداری کشور وعدم استفاده از افراد توانادر بدنه کارشناسی دولت واستفاده از افراد متملق ، نتیجه ای جز از این ببار آورده؟
در خاتمه ،
شاید ، توسل به این گونه خبرها وحرکات برای مشغول شدن چند صباح افکار عمومی جواب بدهد که داده،
ولی
بعد از هفت سال واندی ماه دیگر هرگز . (997562) (alef-4)
این وسط بیشتر از همه از کار مجلس خندم میگیره که به خاطر همدلی و وحدت قوا بیخیال استیضاح وزرا و سوال از رئیس جمهور میشه (997563) (alef-4)
از متن نامه برمیاد که ادبیات احمدی نژاد نیست. این به این معنیه که احتمالا مشاورین ایشون این نامه رو نوشتند.
اما!!! جدای از اینکه خیلی ها از اول میگفتند که ایشون صلاحیت ندارند و اصول گراها چشم بسته حمایتشان میکردند! حرف بیان شده در نامه به نظر من درست بود. مواردی که ذکر شده به طور مثال این که رئیس قوه قضاییه حق دارد در مقامی که قرار دارد قضاوتی راجع به نیت افراد کند کاملا درست است. به هر حال علاوه بر دولت دستگاه قضا هم اشکالات بسیار اساسی دارد.
خواشمندم منتشر کنید (997565) (alef-4)
به نظر من حرف آقای احمدی نژاد در این مورد منطقی هست. حالا هر هدفی که ایشون داشته باشه از این بازدید، منع قانونی براشون وجود نداره و کار رئیس قضا به نظر بنده از روی تدبیر نبوده است.
به امید روزی که همدلی بر وجود همه ما سایه بیافکند. (997570) (alef-4)
farhad
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۲۹:۳۲
قاضی مرتضو ی = عدالت
????? (997575) (alef-2)
جناب دکتر توکلی اگر به آزادی بیان اعتقاد دارید این نظر رو چاپ کنید:
دکتر برای بررسی اینکه مهدی هاشمی توی زندان هست یا نه داره میره، خودش تو نامه گفته از کجا میدانید که من برای دیدن جوانفکر می رم. البته تا حالا فکر کنم که قوه قضاییه قضیه رو پس از چند روز ماست مالی کرده باشه! (997577) (alef-2)
چرا تا وقتی که اقای جوانفکر به زندان نیفتاده بودن ایشون به فکر رسیدگی نیفتاده بودن؟
اینجور که معلومه از دید اقای احمدی نژاد مردم فقط اطرافیانشون هستند و ایشون رییس جوهور کشوری با 300 نفر هستند که دورشون رو گرفتن!!!
با یک نگاه به خط قرمز ها، صحبت ها و رفتارها و موقعیت اونها این اثبات می شه (997589) (alef-4)
ناشناس
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۰:۴۷:۱۱
ایکاش یه ذره از این شجاعت رو خاتمی هم داشت!!!!!!!!!! (997590) (alef-4)
اگر اسمشو بشه گذاشت شجاعت. (998154) (alef-4)
این اسمش شجاعت نیست،لجاجت است. (998616) (alef-4)
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر ؛
سلام علیکم ؛
با عرض احترام ؛
مستدعی است ؛ در صورتی که وقت گرانبهایتان اجازه می دهد به لیست موجود در جیبتان ، مراجعه فرمائید،چرا که گذشت ایام ممکن است آن را با مشکلاتی غیر قابل جبران روبرو کرده باشدونیاز به بازنویسی وبازسازی داشته باشد.
رجاء واثق دارد ، این سند مهم می تواند، به عنوان میراثی فرهنگی برای مقامات بعدی مفید واقع شود.
مخلص جنابعالی وچشم انتظار هشت ساله رویت لیست .
ایرانی مسلمان (997602) (alef-4)
چی شده ، احمدی نژاد از نظر منفی زنها سابق عزیز شده. (997605) (alef-4)
منفی زنها جدیدن (997877) (alef-4)
گوبا نهاد ریاست جمهوری به عنوان ورودی اصولگرا میگیره و خروچی اصلاح طلب میده. کاش وقت می شد همه ی اصولگراها 2 دوره رئیس جمهور می شدن تا کشور از این وضع در بیاد (997609) (alef-4)
منصوری
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۱:۱۴:۴۱
بسیار جای تاسف است.تهمت و افترا هم حدی دارد.بنده که اینکار را نکردم .تهمت هایی که اساس نظام را هدف گرفته.لطغا شما بشمارید رییس جمهور چند بار تهمتهای مختلف را ردیف کرده؟ایا باز هم مصلحت؟باز هم مماشات؟انهم وقتی که مملکت را شخص ایشان به این روز انداخته؟و حالا اینگونه فرافکنی؟ (997611) (alef-4)
متهم اصلی زندان کهریزک و قاضی توقیف فله ای مطبوعات رو میکنی رییس پولدارترین سازمان کشور (تامین اجتماعی) بعد از حقوق زندانیان و مطبوعات حرف میزنی؟؟؟؟؟؟ (997613) (alef-4)
خاتمی
برو یکم از احمدی نژاد یاد بگیر
این اصلاح طلبا فقط ادعاشون میشه
فقط بلدن پز روشن فکری بدن و مثل ترسوها بخزن تو سوراخ
احمدی نژاد هر بدی که داشت و داره حداقل جنم این رو داره که تا اینجا ها جلو بره
البته از سایت شما بعید می دونم این نظر رو تایید کنید ولی همین که خودتون هم بخونید بد نیست. (997617) (alef-4)
شهرام/////////////////////////
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۰:۰۲:۰۷
سلام آقا امیر به نظرم زمان دولت خاتمی سن و سال جونی داشتی که اون موقع رو یادت نیست .البته من هم جونم اما یه ذره اخبارای تلویزیون خودمونو گوش میکردم.
مگه اقای رئیس جمهور تا کجا جلو رفته,که جنم بخواد .جنم رو اون کسی داره که با نفت 8 دلاری مملکت رو چرخوند.
خاتمی سال 76 هیأت نظارت بر اجرای قانون اساسی رو که درست کرده بود آقای جنم دارت تا رئیس جمهور شد برداشتش.چند وقت پیش برای دفاع از دوستانش میخواست اونو دوباره دایر کنه.
جنم رو اون کسی داشت که در برابر مخالفانش با احترام برخورد میکرد و همیشه شعار درود بر مخالف رو سر میداد
جنم رو اون کسی داشت که با خون مردم سر اینکه هولو کاست بود یا نبود بازی نمیکرد تا بعد از 7سال بگه نباید اسم هولو کاست رو میاوردم
جنم رو اون کسی داشت که تابوی نقد به رئیس جمهور رو شکست,و همه دیگه جرات میکردن رئیس جمهور رو نقد بکنن.
جنم رو اون کسی داشت....
البته نمیگم خاتمی جای نقد نداشت ولی تو رو به خدا با این دولت اونو مقایسه نکن .خدا و کیلی دلت میاد.
شایدام تعریف شما از جنم چیز دیگه ای باشه. (998065) (alef-4)
محمود
۱۳۹۱-۰۸-۰۳ ۰۹:۱۲:۴۴
دمت گرم آقا شهرام گل گفتی نمیشه سید عزیز رو مقایسه کنی اینها گلشون باهم تفاوت داره اصلا"بحث جنم واینا نیست یکی اینجوریه ویکی مثل خاتمی صبور ومنطقی وباصداقت و اصل ونسب داروآقا خدا برامون حفظش کنه (999328) (alef-4)
جالبه که زمان و مکان اقدامات مورد توجه هست. اگر بازدید از زندان به دلیل زندانی شدن آقای جوانفکر مورد توجه هست چرا اجرای حکم زندان ایشون در زمان حضور آقای احمدی نژاد در سازمان ملل مورد توجه نیست؟ بخصوص اینکه برخورد آقای احمدی نژاد با بازداشت آقای جوانفکر مسبوق به سابقه هست. (997635) (alef-4)
اقای احمدی نژاد کدام اصل قانون اساسی به شما اجازه داده همان قانونی که شما قسم خوردی اجراش کنی که 160 نفز از نزدیکان نزدیکت را با پول بیتالمال به امریکا ببری اجازه داده که م - ر نفر اول اختلاس بیمه جزو خط فرمزت باشد اجازه داده که غارتگران بیت المال ازادانه بگردند اجازه داده که متهم کهریزک در پست های مهم کشور باشه و...... خدا وکیلی اگر جوانفکر تو زندان نبود تا احر دوره به فکر بازدید از زندان اوین می افتادی ما میگیم تو راست میگی میخوای از زندانها بازدید کنی برو از زندان گوهر دشت کرج -عادل اباد شیراز و... بازدید کن و زندانهای دیگه چرا از اوین؟ (997646) (alef-4)
این 160 نفر را اگر نمی برد همین قوه قضائبه نصف آنها را بازداشت می کرد
پس فکر نکنید این 160 نفر را برای تفریح و گردش برده است
به جوانفکر هم ویزا ندادند که اگر می دادند الان در دفتر کارش بود
عمق قضیه بیشتر از ابن حرفهاست
رحیمی هم چون در غیاب رئیس جمهور جانشین اوست نمی توانستند بازداشت کنند (1000630) (alef-4)
آقای رئیس جمهور وقتیکه مقاله آقای موسویان که در کشور آلمان به صورت سخنرانی در مورد دلایل نظامی نبودن برنامه هسته ای ایران مطرح شده است را خواندم گفتم دولت شماباید ابراز ندامت وشرم کند که در اوایل کار به جنین دیپلمات توانمند ودلسوز ماچه تهمت هائی زدید وبرای ایشان ناجوانمردانه درخواست مجازات کردید که به حمداله کارشناسان امنیتی ما وقوهء قضائیه گول شما را نخوردند اگر بعدا از ایشان حلالیت می طلبیدید حال ما می توانستیم باور کنیم که در سال آخر واقعا به فکر حقوق ملت هستید واین نامه ها سیاسی نیست ولی متا سفانه چون چنین کارهائی را نکردید واز آنهائی که مورد ستم دولت شما قرار گرفته اند عذر خواهی نکرده اید ما هم شما را با ور نداریم که به فکر حقوق ملت باشید. (997648) (alef-4)
مثل اینکه شما هنوز نشنیدین که هیچ خبری تو سایتتون نیست، احمد قابل در گذشت. گقتم در جریان باشین. (997666) (alef-4)
جناب دکتر توکلی سلام از طرفداران سایت الف هستم وهمانند این سایت هرچیز را که خوب باشد خوب وبد را بد میدانم بازدید از زندان حق رییس جمهور است و نفی این حق و ارتباط دادن موضوع به دیگر خطاهای ریس جمهور منطقی نیست (997671) (alef-4)
حسن نورابادی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۶:۰۷:۳۷
حلقه محاصره احمدی نزاد توسط سه فامیل یعنی برادران لاریجانی و مطهری کامل شد از اقای توکلی میخواهم که طی نوشتاری مردم را به ارامش فکری دعوت کند (997672) (alef-4)
حمیدرضا
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۶:۴۲:۱۲
به آقای لاریجانی پیشنهاد میکنم که زندان آقای جوانفکر را تغییر دهند و سپس با بازدید رئیس جمهور موافقت کنند. اونوقت خیلی چیزا روشن میشه!!
با کسی که استاد صفصطه (سفسطه) است مثل خودش برخورد کنند!! (997679) (alef-4)
نجف آبادی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۷:۳۵:۴۲
آقای احمدی نژاد
باباتوروخدااین حرفاروول کن به دادمردم برسید زیربافشاراقتصادی له شدیم
واقعا گل کاشتید بااین طرح هدرمندی یارانه ها (997702) (alef-4)
خدائیش این یه حرف دکتر درسته.
حضرت آقای لاریجانی تا کی رافت اسلامی.
مجرم امروز میره زندان فردا صبح جلوتر از ملت تو خیابونه.
خلاصه این تقصیر و میندازه گردن شما شما گردون اون و بالاخره ما................. (997705) (alef-4)
از وضعیت معیشت مردم در کف خیابانها بازدید کنید و پنبه را از گوش در آورید
یا اینکه استعفا دهید.
دعایتان می کنیم (997720) (alef-4)
با نام خدا و با سلام بر انسانهاي كه اشتباهاتشان را بعد از هفت سال مي فهمند و مصمم در اصلاح آن هستند و سلام بر توبه و سلام بر باز گشت بر را حق و اين دليل نميشود هر كس مخالف آقاي احمدنژاد است هر كار درستي كه كرد باز هم فكر كند اين اشتباه است سلام بر مخالف حق طلب مانند جناب دكتر علي مطهري و سلام بر آزادگي و سلام بر دوشمنان ما (997721) (alef-4)
می بینم که دوستان از روزنامه ایران کلی جولان دادن توی کامنت نوشتن، حدود 50درصد از کامنتها مال این دوستان است (997723) (alef-4)
احمد ش
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۰۲:۵۲
جناب رییس جمهور مگر اجرای قانون اساسی وقسم شما باید اینجا نمود کند شما مسیول همه امور جاری مملکت هستید عدالت در معیشت مردم یادتان رفته بقول معروف خر را گم کردهاید دنبال ÷النش میگردید (997738) (alef-4)
مگر در زندان اوين چه خبر است كه به مقام دوم كشور اجازه بازديد نميدهند .در حالي كه استانداران وفرمانداران هر زماني ميتوانند از زندانهاي محل ماموريتشان بازديد كنند وهيچ منعي هم نيست بلكه مديران قضايي خوشحال هم ميشوند وانها را هم همراهي ميكنند .موضوعي ساده را بزرگ نكنيد.من اگر جاي رياست قوه قضاييه بودم رييس جمهور را همراهي ميكردم (997739) (alef-4)
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است (997760) (alef-4)
زنده احمدی نژاد (997763) (alef-4)
شايان
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۲۹:۴۱
با سلام
خيلي جالبه
دوستاني كه تا همين 2-3 سال پيش براي اين آقاي دكتر سينه چاك ميدادن ببين چطوري دارن ميكوبنش.
خدا رو چه ديدي شايد عدو شود سبب خير (997785) (alef-4)
فرهنگ ادیب
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۲۹:۵۶
نظر اقای احمدینژاد در برخی مواردفاقد پشتوانه قانونی است
عطف به نامه شماره 46909/31/9 مورخ 17/3/1391، مبني بر اظهارنظر تفسيري در خصوص اصل 113 قانون اساسي موضوع در جلسه مورخ 31/3/1391شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و نظر شورا به شرح زير اعلام ميگردد:1- مستفاد از اصول متعدد قانون اساسي آن است که مقصود از مسئوليت اجرا در اصل 113 قانون اساسي، امري غير از نظارت بر اجري قانون اساسي است.2- مسئوليت رئيسجمهور در اصل 113 شامل مواردي نميشود که قانون اساسي تشخيص، برداشت، نوع و کيفيت اعمال اختيارات و وظايفي را به عهده مجلس خبرگان رهبري، شوراي نگهبان، مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس شوراي اسلامي، قوه قضائيه و هر مقام و دستگاه ديگري که قانون اساسي به آنها اختيار يا وظيفهاي محول نمودهاست.3- در مواردي که به موجب قانون اساسي رئيسجمهور حق نظارت و مسئوليت اجرا ندارد، حق ايجاد هيچگونه تشکيلاتي را هم ندارد. (997787) (alef-4)
حسین صادقی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۳۲:۲۰
خیلی از اصول قانون اساسی رو زمین مونده ایشان اگر واقعا به دنبال اجرای قانون اساسی هستند بهتر است به نکات زیر که عمدا مربوط به قوه مجریه است توجه داشته باشند:
اصل 30 - دولت موظف است وسايل آموزش و پرورش رايگان را براي همه ملت تا پايا ن دوره متوسطه فراهم سازد و وسايل تحصيلات عالي را تا سر حد خودآفاي ي آشور به طور رايگان گسترش مي دهد.
اصل 29- برخورداري از تامين اجتماعي از نظر بازنشستگ ي، بيكاري ، پير ي، ازکارافتادگي ، بي سرپرستي ،در را ه ماندگي ، حوادث و سوانح ، نياز به خدمات بهداشتي درماني و مراقبتهاي پزشكي به صورت بيمه و غيره ، حقي است همگاني . دولت موظف است طبق قوانين از محل درآمدهاي عمومي و درآمدهاي حاصل از مشارآت مردم ، خدمات و حمايتهاي مالي فوق را براي يك يك افراد آشور
تامين آند.
آقای رئیس جمهور بهتر نیست وقت و انرژی خود و ملت را بیشتر به مسائلی از این دست بپردازید . (997792) (alef-4)
اين كه ايشان فرموده اند: "از آنجا که این مکاتبات مربوط به حقوق اساسی ملت است ضرورتی به محرمانه بودن ندارد" به استناد كدامين اصل يا قانون حقوقي است؟ و در صورتي كه پشتوانه حقوقي ندارد ايشان بعلت افشاي نامه محرمانه مرتكب تخلف شده و مستوجب كيفر مي باشند. (997794) (alef-4)
احمدي نژاد بداند مشكل مملكت در حال حاضر در درجه اول مشكل اقتصادي است نه زندان اوين . تا زندان اوين الان اهميت پيدا كرده. چقدر احمدي نژاد عاشق جار و جنجاله. اين آدم ميتونه مشكلات كشور رو حل كنه ؟ (997796) (alef-4)
همه مردم ايران
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۴۰:۲۲
و مكرو ومكروالله ان الله خيرواللماكرين (997800) (alef-4)
سیدغلامرضاقاضوی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۴۷:۲۰
ماهی را هروقت از اب بگیرید ،می میرد وتازه نمی ماند وازقبل هدف از گرفتن باید مشخص گرددورعایت کلیه موارد پیش بینی شود. (997820) (alef-4)
محسنی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۴۹:۰۵
اقایان نمایندگان مجلس
جلوی احمدی نژاد را بگیرید خدا می داند که دارد کشور را نابود می کند .نکند دیر شود . (997824) (alef-4)
شهروند
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۸:۵۱:۵۲
به نام خدا
با سلام
جناب الف در حال حاضر که تمام دنیا همچون گرگان گرسنه منتظر اند تا در لحظه مناسب ملت ما را تکه پاره کنند و در این اوضاء بهم ریخته اقتصادی ما و تحریمها و این بحران آفرینی عمدی دولت و با توجه به اینکه خود رییس دولت اختلافات داخلی را علنی می نماید و دشمنان این ملت ستم کش را حریص تر و ترغیبتر می نماید آیا باز هم باید در احضار ایشان جهت پاسخگویی یا استیضاح تردید کرد و یا مصلحت اندیشی نمود در جایی که خود رییس دولت هیچ مصلحت اندیشی ندارد بلکه از عمد دست به چنین اعمالی می زند شماها فکر میکنید بدتر از این می شود به والله بهتر می شود با برکناری این فرد بحران ها وشوکهای وارده به این مملکت حداقل از داخل کشور تمام میگردد و بر مسایل بیرونی و فشار های خارجی توجه می گردد و اوضاء سامان می یابد , به قول قدیمها مرگ یک بار شیون هم یک بار , دندان پوسیده را باید کند انداخت دور وسلام .> (997832) (alef-4)
عدالت یعنی خط قرمز کشیدن دور همه دوستان رییس دولت؟
" " بازجویی از معاون رییس دولت در دفتر وزیر دادگستری و احتمالا" پذیرایی مفصل از ایشان در جلسه تفهیم اتهام؟
عدالت یعنی عدم اجرای حکم دیوان عدالت در مورد بقایی و مرتضوی؟
عدالت یعنی حذف ایثارگران از بدنه اداری؟
عدالت یعنی آنچه رییس دولت را راضی می کند؟
عدالت یعنی هر جوری که دلشان می خواهد با معیشت و اداره جامعه بازی کنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته قوه قضا هم پر از اشتباه و حق کشی است که در جای خود قابل بررسی و تجزیه وتحلیل است؟!!!!!!!!!!!!!! (997841) (alef-4)
يك نكته از اين معني:
اگر هم قانوني در قوه قضائيه مبني بر لزوم اخذ اجازه افراد و شخصيتها براي سركشي به زندانها وجود دارد بايد در مورد شخص رئيس جمهور كه مسئوليت حفظ قانون اساسي و نظارت بر اجراي آن را دارد ، بعلت تعارص با قانون اساسي لغو گردد.
سركشي از زندانها مخصوصا بدون اطلاع قبلي، مي تواند به صيانت از حقوق ملت كمك نموده و جلوي تعديهاي بسياري را بگيرد. ضمنا چه خوب است رؤساي محترم جمهور سركشي از زندانهاي مختلف را در دستور كارهاي جدي خود قرار دهند. (997856) (alef-4)
آقای رئیس جمهور دستت درد نکنه قربانت از خیر این یکی بگذر تو بقیه کارهایی که وارد شدی یک جمشید بسم الله ئ کسی پیداشد زد دربو داغون کرد کلا اوضاع را بیا این بندگان خدا را به حال خودشون رها کن بگذار محکومیتشون تمام بشه چشم انتظار دارند به خدا. (997857) (alef-4)
با سلام اقدامی مناسب ودر صلاحیت رییس جمهور میباشد و بهتر انست که قوه قضاییه ممانعت ننماید با تشکر یحیی (997958) (alef-4)
به كجا چنين شتابان؟
مشكلات مملكت را رها كردند و به فكر اين كارها افتادند؟
باز هم مجلسيان كوتاه بيايند تا ببينيم كي ضرر مي كند؟
ملت ايران هم خدايي دارند
مجلسيان مسولند در قبال گراني و....
ولي باز هم با قول شرف و مصلحت و.... كوتاه مي آيند
درود بر مدرس (997972) (alef-4)
ا-م-ق
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۹:۳۶:۰۲
نباید کاری کرد که دشمنان امیدوار باشند برای رسیدن به اهداف شومشان (کشور را دچار درگیر داخلی نمایند) (997993) (alef-4)
آقای احمدی نژاد با شما هستند. گوش بده عزیزم! (998601) (alef-4)
اگه خاتمی چنین نامه ای داده بود حکم ارتدادش سه سوته صادر می شد!! (998005) (alef-4)
چرا ریاست محترم جمهور در ماههای آخر خدمت به مردم به اجرای اصول تمام قانون اساسی افتاده است و چرا گزینشی از حرفهای امام استفاده می شود .خیلیها سالها قبل از این می گفتند که تمام اصول قانون اساسی باید اجرا شود گوش شنوایی نبود الآن چه شده است که باید چنین شود چون یک نفر زندانی شده است که دوست آقای ریس جمهور است . پس باید فهمید که همه زندانیان دوست و زن وبچه و دیگر فامیلها را دارند و دیگر نمی شود مردم را گول زد چون مردم همه مسایل را به خوبی می دانند (998010) (alef-4)
lمحمود
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۰۹:۴۵:۱۱
جناب احمدی نژاد ..زندانهای زیادی در کشور هست .چرا اوین؟؟؟ راستی این همه سفر استانی رفتی چرا به زندانهای مراکز استانها بازدید نکردی؟؟؟ بگو جوانفکر دیگه خیال همه را راحت کن !!!! (998018) (alef-4)
جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محترم
با سلام
نظر شما را به اصول 57 و 60 و 113 قانون اساسی همچنین اصل 110 قانون اساسی جلب می نمایم با توجه و دقت نظر در اصول مذکور می توان نتیجه گرفت که نظارت بر عملکرد قوه قضائیه بر عهده رهبری می باشد و شما مطمئنا
از طرف ایشان حکم جدید بر نظارت و بررسی اعمال قوه قضائیه را ندارید در صورت تمایل شما به بازدید از زندانها حتما باید با هماهنگی رهبری و دستور ایشان انجام شود وگرنه مداخله در امور رهبری یکی از اتهامات وارده به شما
می باشد که باید از آن دفاع کنید، آن هم در قوه قضائیه طبق اصل 140 قانون اساسی. (998029) (alef-4)
تاهمه چیز به باد نرفته مسئولین مملکت عدم کفایت عدم کفایت (998062) (alef-4)
بس کنید لطفا با این اوضاع مملکت وقتی احمدی نژاد حرف از عدالت و رسیدگی به حقوق ملت و اصلاح امور میزنه مرغ پخته هم خندش می گیره (998063) (alef-4)
هاشمي
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۰:۰۴:۳۱
اين نامه قطعا ضربه به احمدي نژاد بود بايد ديد پشت صحنه اين گل به خودي چه چيزي است؟ (998073) (alef-4)
سلام
متاسفانه در این کشور مردم مسولین وکلیه ارکان فقط احساساتی کنترل میشود.وقتی زمان انتخابات میشود همه اون کسانی که در انتخابات شرکت میکنند هیچ وقت به صورت جدی و علمی کاندیدای خود را انتخاب نمیکنند و فثط
به خاطر این که قلان کسه نشه به نفر رقیب رای مدهند بدون اینکه دقیقا او را بشناسندواز سر لجبازی رقیب را نفی مکنند.عده ای در سال 88 رای به رقبای احمدی نزاد دادن که از رقیب ایشان هم هیچ اطلاعاتی نداشتن.ایا رقیب برنامه مدون برای اداره کشور داشت نه.فقط از روی احساسات حمایت می کردند.امروز هم به همین ترتیب می گذرد .تو همین نظرات اعلام شده ببینید
چقدر با بیفکری جواب دادنوافسوس که زمان و عمر ما به چه راحتی میگذرد.
اقای احمدی نزاد در دوره ریاست خود بارها برای انجام کارهایی از قبیل
ریاست مرتضوی وفعلا جوانفکر پافشاری می کنند و به گفته خودشان میخواهند
گزارشی به رهبری بدهند.سوال من به عنوان یه شهروند عادی این است که اقای رییس جمهور ایا از درده یه پدر و مادر از بیکاریه فرزند لیسانسش شما مطلع هستید.ایا از بحران به وجود امده در کشور که غیر قابل انکار هست شامل گرانی
-فقر-فقر فرهنگی-فقر اجتمایی-بی بندوباری وضعیت حجاب در یک کشور اسلامی-عدم رعایت قانون در همه سطوح جامعه -عدم امنییت خانوادهای مهجب از ترس لغزشهای ایجاد شده در کشور.
مطمعن هستم مطلع هستید.
ایا راهکاری اندیشیدهاید.حتما جواب شما این است که دستهای پنهان جلوی عملکرد شما را میگیرند.
شما خودتان این اتش بازی را شروع کردهاید ومطمن باشید هیزم این اتش کسی نیست جز مردم مستضعف و مستمند
امیدوارم جوابگو خداوند باشید نسبت به عملکردتان. (998089) (alef-4)
چقدر بده که بعضی ها فکر میکنند باید فقط سیاه نمایی کنیم و اوضاع داخلی کشور رو آروم نشان بدیم
حالا وضع هرجوری باشه دیگه مهم نیست (998135) (alef-4)
ما که نفهمیدیم چی نوشتی! (999153) (alef-4)
خوبه آقای احمدی نژاد بدونه که با روش مملکت داریش خیلی از اصول قانون اساسی را زیر پا گذاشته.
تو را به خدا بس کن دیگه حنای شما واسه مردم رنگی نداره. باز میخوای رای جمع کنی که یاد مردم افتادی.
مردم دارن به خاطر سیستهای اقتصادی شما له میشن.البته اگه سیاستی وجود داشته باشه (998148) (alef-4)
كاش رئيس جمهور كه قسم به دفاع از حقوق ممممممممملت خورده بجاي بازديد از زندان به فكر سفره خالي ميليونها ايراني بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (998719) (alef-4)
میلاد
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۹:۴۳:۴۶
نامه خوبی بود و نشون داد احمدی نژاد وابسته به هیچ گروهی نیست (998849) (alef-4)
این رفتار احمدی نژاد مثل ادمی میمونه که داره شطرنج بازی میکنه و اخر بازی که میبینه داره میبازه مهره ها رو به هم میزنه تاشاید فرجی بشه (998911) (alef-4)
کلمه الحق و یراد بها الباطل (998922) (alef-4)
آخه دکتر جون به جای اینکه اینهمه وقت صرف کنی وکلی فکر کنی تا همچین نامه ای را تهیه کنی بهتر نبود کمی وقت میذاشتی وفکر میکردی روی کنترل ارز؟ تا ما باورمان بشود که دولت عمدی قیمت دلار را برای جبران کسری بودجه بالا نبرده. آخه تو که حامی مستضعف هستی چرا متوجه نشدی که مثلا لبنیات داره ماهی دو بار افزایش قیمت میخوره ولی جنابعالی به جای رسیدگی به امور اقتصاد ی با جدی نگرفتن مشکلات و متهم کردن دیگران دارید آب به آسیاب دشمن میریزید. (998970) (alef-4)
مرتضی
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۲۳:۵۶:۵۲
همه می دونید که آقای احمدی نژاد هرگز بدون مشورت کاری انجام نمی دهد ! حالا مشاور ایشان در زندان است . بدون مشورت هم که کاری نمی کند ، پس قوه قضائیه باید بگذارد ایشان برود و مشورت بگیرد و الا کارها بر زمین می ماند ! (999041) (alef-4)
مرتضی
۱۳۹۱-۰۸-۰۳ ۰۰:۱۷:۱۴
ایشان قبلا هشدار داده بودند که به کابینه بنده نزدیک نشوید !
حیف ... !
رئیس جمهور مملکت اینقدر با سعه صدر !!!! (999057) (alef-4)
چه خبره تو این مملکت؟
همه به هم تذکر میدهند، تیکه می اندازند، تهدید میکنند...
یعنی که تو این سالها همش اینجوری بوده و حالا رو شده؟ (999090) (alef-4)
اين آقا عادت با روش هاي شلوغ كردن و هزينه از جيب مردم به اهدافش برسه مثل همين روشي كه براي رئيس جمهور شدنش استفاده كرد بايد گفت كه ديگه اون ممه رو لولو خورد آقاي رئيس (999278) (alef-4)
حمد علی اصفهانی
۱۳۹۱-۰۸-۰۳ ۰۹:۰۷:۲۷
باسلام
دکتر جان ممنون خواهم شد دست از حمایت سعید مرتضوی بر داری تا به اتهامات بی شمار نامبرده رسیدگی شود اگر دادگاه هی باشد (999309) (alef-4)
سلام عوام فریبی بس است سعید مرتضوی بعد از چهار بجای محاکمه و رسیدکی به تخلا فات به عنوان متهم اصلی کهریزک ارتقا مقام یافته بس است بخدا خسته شدیم (999615) (alef-4)
جناب اقای احمدی نژاد این همه نگران از نحوه اجرای عدالت هستید چرا هفت سال با این نگرانی ارام بودید وامروز نگران ملت شدید نکند اقای جوانفکر ملت مد نظر سماست (999702) (alef-4)
بسمه تعالی افعال انسان دو رکن دارد 1)حسن فعلی 2)حسن فاعلی جناب پرزیدنت خود قضاوت کنید کدام رادارید؟ آیا مردم راکه شما خس وخاشاک میدانید میخواهید جواب بدهید!!!قاضی پرونده کهریزک که الان ملیجک شماست چراوقتی دوستان وطراحان افکار عمومیتان دستگیر میشوند بفکر پاسخگوی به ملت بزرگ !!!ایران می افتید ازخدا بترسید ریا تا کی؟ (999728) (alef-4)
به هر حال
تازه کتاب قانون رو خونده
تازه به فکر زندانی ها و اسرا افتاده
تازه بفکر مردم مظلوم تفتاده
تازه میخاد بجای استان گردیهاش به زندان گردی هم بیوفته
میخاد ببینه اگه رفت زندان کجا گیرش میاد
هر دلیلی که داره
هر دلیل
آقا ما مردم که غریبه و نامحرمیم حتی آمار بیکاری و تورم و تولید ناخالص و خالص ملی ومیزان ذخایر ارز و طلا و ... که نمیدهند به ما چون ما مردم نامحرم هستیم !!!!
این بیچاره که به هر حال رییس جمهوره
این هم نامحرمه !!!!
این که از خودشونه
سال 84 یادتون رفته که همه مراکز و سازمانها ونهادها وارگانها ازش حمایت میکردند ؟!
از خودشونه (1000035) (alef-4)
اولاً به آقای احمدی نژاد بگویید دیگه فصل این حرفها تموم شده ثانیاً این حرفا دیگه خریداری نداره ثالثاً بعد 7 سال نیم تازه یادش افتاده بره وضعیت زندان ها رو ببینه رابعاً چرا زندان اوین این همه زندان داریم بره جای دیگه رو ببینه خامساً نکنه چون داداش .. اونجاست (جوانفکر ) میخواد بره اونجارو ببینه سادساً عوض سرکشی از زندان اوین و رسیدگی به وضعیت اونجا از ادارات زیرمجموعه خودش سرکشی کنه که مدیران منصوبش پدره کارمندان رو در آوردن و فقط فکر پر کردن جیب خودشون هستند سابعاً قوه قضائیه چرا بی خود مقاومت میکنه جوانفکر رو به یه زندان دیگه منتقل کنه بذار رییس جمهور بره از اوین بازدید کنه ثامناً رییس جمهور عوض این حاشیه سازی به فکر مردم باشه گرونی بیداد میکنه الکی مردم مردم نکنه و به مردم ابزاری نگاه نکنه تاسعاً من دیگه حال ندارم بقیه اش رو دوستان ادامه بدن
رونوشت: جناب آقای دکتر احمدی نژاد (1000079) (alef-4)
بچه کوچک هم فهمید که احمدی نژاد هر قانونی برای توجیه مطالبش به ضررش باشدآن را معکوس میکند یادم یک خبرنگار خارجی از پرسید دستگیری های اخیر چی بوده ؟ برای فرار از پاسخ گفت این بعهده قوه قضاییه است و مستقل میباشد در کشور ما قوه قضاییه. ولی حالا انگار او رییس آقای لاریجانی است ! ولی دیگه حنا ی او رنگی نداره (1000386) (alef-4)
عزیزان اگه ایشان دلشون به حال قانون اساسی سوخته بود و مدافع بود صریحا نمی گفت من فلان قانون رو قبول ندارم و اجرا نمی کنم /در این جریانم مطمئن باشین اگه جوانفکر زندان نبود عمرا این بحث را می کردند اگر حقوق مردم اهمیت داشت به مرتضوی این همه پست و مقام نمی دادند و قانون را عوض نمی کردند تا این باشه و رئیس بمانه اگر اهمیت داشت تا حرف م ر نمی شد نمی گفتن کابینه خط قرمز هست و حق ندارند کسی بیاد و به اینها گیر بده (1000410) (alef-4)
فرشاد
۱۳۹۱-۰۸-۰۳ ۲۱:۰۸:۲۵
اگر چه با احمدی نژآد مخالف بودم اما از این شجاعت و این اخلاقی که دارد و حرفش را می زند خیلی خوشم میاد. واقعا حرف هاش حرف حسابی هست. البته در این مورد. حرف دل خیلی ها را زده. خیلی هااااااااااااااااااااااااااااا (1000916) (alef-4)
خیلی جالبه که ما این قدر ساده لوح هستیم و برای کسی که همه چیز رو دستاویز رسیدن به مقاصدش کرده و می کنه، کف می زنیم! چند سال باید بگذره و چه بلاهایی سر مملکت باید بیاد تا این آقا رو بشناسیم؟ بیشتر از گذشته مطمئن شدم که «بر ما هر آنچه لایقمان هست می رود». (1001244) (alef-4)
سید محسن
۱۳۹۱-۰۸-۰۴ ۰۸:۲۴:۰۲
با عرض سلام
با اینکه در دولت دکتر کشور دچار مشکلات وحشتناکی شد اما کشوری که در اون رییس جمهور حق بازدید از زندان رو نداشته باشه حقش خیلی بدتر از اینهاست. فکر نکنید که نمیدونیم اینم یه بازی سیاسی جدید از طرف تیم آقای رییس جمهوره، اما در این موردخاص باید ازشون به شدت طرفداری کرد چون انصافا دکتر حرفایی رو میزنه که جز خودش هیچ کس جرات زدنشو نداره. و البته بد نیست یادی هم بکنیم از دوستانی که در سال 84 و مخصوصا 88 هر کاری کردند که ایشون سر کار بیاد و حالا باید خدمتشون عرض کرد خود کرده را تدبیر نیست و در پایان عرایضم باید بگم:
باش تا صبح دولتت بدمد.....کین هنوز از نتایج سحر است (1001342) (alef-4)
آقای احمدی نژاد بعد از آن هولوکاست بازی های مشکوکش، حالا برای بدست آوردن جایزه صلح نوبل تلاش آغاز کرده است و احتمالا از جاهایی اشاراتی هم به او شده باشد. مدتی است دوره مدیریت جهانی ایشان کلید خورده است کاری هم به دردهایی که مردم در داخل با آن دست و پا میزنند ندارد. (1001399) (alef-4)
آقای توکلی درست است که با احمدی نژاد خوب نیستی ولی پا روی حق نگذار (1001668) (alef-4)