نظر منتشر شده
۶۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 33859
استنکاف کلهر از توضیح درباره ادعای عدم قرائت 4 میلیون رای
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۴۹
مهدی کلهر، مشاور رییس جمهور از توضیح درباره ادعای خود مبنی بر قرائت نشدن 3-4 میلیون رای آقای دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات 84 استنکاف کرد.

به گزارش "الف"، نشریه شهروند در شماره این هفته خود در گفتگو با آقای کلهر مدعی شده بود که 3-4 میلیون از آرای دکتر احمدی نژاد در انتخابات 84 خوانده نشده است.

الف برای روشن شدن موضوع در تماس با دفتر آقای کلهر خواستار توضیح ایشان در مورد اظهارات خود شد که مقرر شد سوالات الف به صورت کتبی برای ایشان ارسال شود. الف سوالات را صبح امروز برای آقای کلهر ارسال کرد و درخواست کرد که تا پایان وقت اداری امروز به چهار سوال در این باره پاسخ داده شود. تا پایان مهلت مقرر پاسخی دریافت نشد.

متن پرسش و پاسخ شهروند با آقای کلهر و متن سوالات الف به شرح زیر است.
  متن منتشره در شهروند:
- سوال: پایگاه آقای احمدی‌نژاد از 17 میلیون سال 84 افزایش پیدا کرده است؟
 
- جواب: فکر می‌کنم این اتفاق رخ داده. البته آرای آقای احمدی‌نژاد 17 میلیون نبود، 21 بود. حدود سه چهار میلیون آرای آقای احمدی‌نژاد را رد کردند.

- سوال: چه کسی نخواند؟ دولت آقای خاتمی؟

-  جواب: اینها را بعدا می‌گویم. نزدیک به 18 میلیون رای ایشان خوانده و قبول شد. اما این آرای واقعی نبود. آرای واقعی خیلی بالاتر این بود.

متن سوالات الف به شرح زیر است:

1-  ماجرای "رد کردن یا نخواندن 3 – 4 میلیون آرای آقای دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات 1384" چه بوده است؟

2- دلیل سکوت سه ساله شما و دیگر همکاران آقای احمدی‌نژاد در این باره و دلیل افشای این موضوع در این مقطع زمانی چه بوده است؟

3- چه شخص،‌ سازمان یا نهادی در این موضوع نقش داشته است؟

4- اگر اسناد محکمی دراین باره وجود دارد، آیا دولت محترم حاضر است برای تعقیب آن در مرجع قضایی حاضر شود تا مسببان چنین اقدامی معرفی و تنبیه شده و از تکرار چنین مسایلی در آینده جلوگیری شود؟
  الف آماده انتشار توضیحات آتی آقای کلهر است.
 
 
ر .نصر
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۱۷:۵۸:۴۵
در دبستان ياد گرفتيم :دروغگو دشمن خداست

اميدوارم هدف وسيله را توجيح نكند.! (87594)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۹:۰۶:۱۶
در دبستان ياد گرفتيم بنويسيم \"توجيه\" نه \"توجيح\" (87735)
 
lمجمد
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۵:۴۷:۰۰
تو آموزش و پرورشی که دست پخت آقایان باشه این چیزا اهمیتی نداره.
تو مملکتی که رئیس جمهورش مدرک دکترا رو با کاغذ پاره مقایسه میکنه از چه چیزی میشه ایراد گرفت .
یادمه پیر مردای قدیم که فقط 3 یا 4 کلاس سواد داشتند هر کدوم کلی از اشعار بزرگان شعر و ادب فارسی رو از حفظ داشتن ولی امروزه دانش آموز سال اول دبیرستان رشته ادبی تازه داره جمله سازی رو یاد میگیره.
اگه فکر میکنید شوخی میکنم برید کتابا رو بررسی کنید.
اگه یکی از دوستان و ... دبیر ادبیات بود ازش بخواهید برگه امتحانی شاگرداشو براتون بیاره بخونید اونوقت آنقدر میخندید که اشک اندوه از چشماتون جاری میشه که چه بلایی سر فرهنگ و ادب این مملکت اومده. (88468)
 
علوی از قم
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۲۲:۳۰:۰۴
حرف دلمونو زدی ولی ما اسمتو نتونستیم بخونیم: امجمد؟ احمد؟ محمد؟ یا امجد؟ ... بهر حال حرفت درست دراومد و شاهد از راه رسید. این یکیم بزار پای بی سوادی ما .
همه این جملاتی که نوشتم برای مزاح بود ما نباید ملا لغتی باشیم. اصل بیان مطلب است .
ولی خوب است سایت الف غلط های املایی را تصحیح کند تا مسیر بحث عوض نشود . ببینید چند تا از کامنت ها به همین خاطر به بحث های حاشیه ای کشیده شدند . پس بهتره که سایت الف حتما این کارو بکنه و نظرات رو بدون تصحیح اغلاط آفتابی نکنه. (88613)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۰:۱۷:۲۵
توجیه (87772)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۵:۱۵:۵۴
توجيه نه توجيح ! ! ؟ (87883)
 
ورزشکار
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۱۷:۱۵:۵۱
شاید صفحه کلید ایراد داشته ، به هر حال مهم اعلام موضع بوده که شده حالا چه توجیح باشه چه توجیه (88323)
 
علوی از قم
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۷:۱۸:۴۴
این هم خودش یک نوع توجیه است! آقای ورزشکار (88509)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۷:۱۰:۴۰
توجیه درست است مثل اینکه تو هم خوب درس نخواندی ناقلا! (87922)
 
بيگي
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۰:۱۵:۴۰
دوستان اين گونه اشتباهات معمولا ناخودآگاه هستند. اگر بعلت ندانستن هم باشد دليل بر اظهار نكردن نميباشد. البته يادآوري آن نوعي آموزش است. از مسئولان سالت الف تقاضا ميشود همانطور كه جملات تند و خيلي احساسي را حذف ميكنند نسبت به اصلاح بعضي اشتباهات املايي نيز اقدام كنند. البته با تراكم كار مشكل است . (88057)
 
ناشناسقلی خان
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۱:۵۰:۲۱
بله ولی با این دلایل نمیشود اشتباه ایشان را توجیح کرد! (88245)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۱۸:۳۶:۴۱
اين هم يك تهمت ديگه كروبي ان طور ميگه اين اقا اينطور حالا حرف چه كسي درسته ما مردم دم خروس را قبول كنيم يا قسم حضرت عباس را (87605)
 
بيگي
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۱۸:۴۸:۰۰
آقاي كلهر در زمان انتخابات هم خيلي وعده هااز طرف دولت دولت آقاي احمدي نژاد دادند كدامش عمل شد؟ بد نيست رسانه ملي اين بار هنگام تبليغات \" هر \" كانديد يا سخن گوي ايشان نوار تبليغات قبلي آنها را هم پخش كند تا فرق بين وعده و عمل روشن شود.منظور من اين است آنها اگر شرايط مملكت را ميدانند مطابق شرايط و امكانات و اختياراتي كه خواهند داشت وعده دهند. اگر نميدانند بروند وقتي دانستند صحبت كنند. (87611)
 
علی
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۱۹:۵۷:۱۳
بنظر من اگر اقای کلهر مدرک برای ادعای خود ارایه نکند باید تحت تعقیب قرار بگیرد.اگر کسی خلاف کرد باید تنبیه شود تا دیگر کسی با ارای مردم بازی نکند.واگر حرف بی اساس است که احتمالا همینطور است باعث بد بینی مردم میشود واین باید عقوبت قانونی داشته باشد.حداقل وظیفه مدعی العموم است که موضوع را پیگیری و به اطلاع عموم برساند.سایت الف هم تا حصول نتیجه به پیگیری اادامه دهد.من بالشخصه از صیانت آراء نگران شدم. (87631)
 
ناشناسقلی خان
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۱:۴۸:۵۳
من با حرف علی بسیار موافقم. مگر میشود به همین سادگی چند میلیون رای خوانده نشود. اگر فرض کنیم که چنین کاری امکان پذیر باشد حتی خود 17 میلیون رای هم زیر سوال میرود زیرا که طبق فرضیه آقای کلهر بسادگی میشود آرای مردم را کم و زیاد کرد. بنظر من هم باید این مسئله پیگیری شود و نتایج آن به اطلاع مردم برسد. (88244)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۲۱:۲۹:۵۸
امانتداری دولت آقای خاتمی در مورد آرای مردم، از دومین دوره انتخابات شورای شهر تهران مشخص میشود که تمام افراد از جناح مخالف ایشان به شورا راه پیدا کردند و در حالیکه آرای یکی از اصلاح طلبان (فکر کنم آقای تاجزاده) بسیار نزدیک به آخرین فرد راه یافته به شورای شهر بود، ولی هرگز در آرای مردم دست نبردند.
آقای کلهر که خودش از نتایج نظرسنجی های اخیر آگاه بوده و میداند چقدر محبوبیت آقای احمدی نژاد کاهش یافته است، این حرف های بدون مدرک را برای جبران کاهش محبوبیت آقای احمدی نژاد میزند.
اگرچه از خط مشی اخیر سایت الف برای جلوگیری از انتشار نظرات مخالف، متاسف هستم، و فکر نمیکنم این نظر را هم منتشر کنید. (87647)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۱۰:۴۵:۵۴
ببم جان انتخابات شوراي اسلامي شهر را مجلس شورا برگزار مي كند و نظارت دارد در ثاني اصولا در انتخابات در ايران هيچ گاه تقلب به شكل وسيع اتفاق نمي افتد در ضمن اگر آقاي كلهر به دولت خاتمي اين حرف را زده كه شما ناراحت شديد دوستان خاتمي كه بدتر از اينها را گفته اند اگر آن دولت فخيمه صداقت داشت كه نمي گفت در آراء مردم دست كاري شده در حالي كه مجري انتخابات خودش بود واقعا كه جاي تاسف دارد در نظامي كه مردم باراها امتحان كرده اندو انتخابات بدون تقلب گسترده انجام مي شود باز هم از اين حرفها زده مي شود (88282)
 
کورس سلطانی
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۲۱:۴۲:۰۵
آقایان سه سال است که مردم را با همین حرفها سر کار گذاشته اند . یک زمان ادعا میکنند که مفسدان اقتصادی را معرفی خواهند کرد یک زمان میگویند رانت خواران وزارت نفت را افشا خواهند کرد و خلاصه هر روز برای مردم و دشمنان خارجی یک خوراک تبلیغاتی درست میکنند و جالب آنکه هیچ کس هم از این اقایان سئوال نمی کند و اگر کسی هم پیدا شود که سئوال کند کسی نیست که جواب درست و حسابی بدهند. (87649)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۲۲:۲۵:۴۰
با سلام
حالا اینم بد نیست بدونین که نه تنها آرای آقای احمدی نژاد واقعی نبود و به قول آقای کلهر بیشتر از این بود (به بیست میلیون میرسید) بلکه آرای آقای هاشمی هم انقدر نبود و کمتر از این بود (هفت هشت میلیون)
البته طوری هم نشد از روی این برداشتن گذاشتن روی اون! (87655)
 
عماد
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۲۳:۱۶:۱۳
لطفا به جناب كلهر ياد اوري نمائيد كه از قديم گفته اند /
هزار را خشت مال به پرس ؟
با با سه ميليون يا چهار ميليبون ؟ (87659)
 
علوی از قم
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۶:۲۵:۵۵
در تایید حرف آقا عماد :
یکی گفت: جمعیت چین یک میلیارد و خوده ای است.
گفتم : این خورده که می گویی 400 میلییون است که 6 برابر جمعیت کشور ماست. (87698)
 
علوی از قم
۱۳۸۷-۰۸-۰۷ ۲۳:۴۰:۰۰
باسمه تعالی
زیاد سخت نگیرید این جمله ایشان که فرمودند: :\"حدود سه چهار میلیون آرای آقای احمدی‌نژاد را رد کردند\" می تواند معنایش این باشد که آرای آقای احمدی نژاد سیزده میلیون و خورده یی بوده ، و حدود سه چهار میلیون رای برای ایشان رد کردند ، شد هفده میلیون و خورده یی. این اولا.
ثانیا این که می گویم زیاد سخت نگیرید برای این است که طرف واقعا حساب شده حرف نمی زند ، برای اینکه همه می دانیم آرای آقای احمدی نژاد 17.250.000 بوده واگر بخواهیم این عدد را گرد کنیم اعشار زیر 5 را حذف می کنیم و می گوییم هفده میلیون فوقش می گوییم هفده و نیم میلیون . حالا اینکه ایشان می فرمایند: \"نزدیک به 18 میلیون رای ایشان خوانده و قبول شد\" مشت نمونه خروار است که بقیه حرفهایشان چقدر حساب و کتاب می تواند داشته باشد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. (87664)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۴:۱۱:۵۲
آقای کلهر در مصاحبه با شهروند امروز گفتند که بنظر ایشان پایگاه مردمی آقای احمدی نژاد نسبت به سال 84 افزایش یافته است، و گفته اند آقای خاتمی رقیبی برای آقای احمدی نژاد نیست.
جهت اطلاع ایشان نتایج یک نظر سنجی اخیر که به طور مشترك از سوي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي و یک نهاد دیگر انجام شده و در سایت البرز منتشر شده را عرض میکنم
(http://alborznews.net/pages/?cid=8243):
هفتاد درصد مردم ایران حاضرند در صورتي كه سيدمحمد خاتمي مجددا كانديداي انتخابات رياست جمهوري شود به وي راي دهند و تنها ۱۳ درصد از مردم حاضرند دوباره به آقای احمدي نژاد راي دهند.
مطمئنا نظر سنجی های دیگری نیز توسط مرکز پژوهشهای مجلس انجام شده که نتایج آن منتشر نشده است. (87692)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۵:۰۶:۳۵
تمام ارايي كه شهردار تهران نوشته شده بود باطل اعلا شد. و فكر مي كنم همين ارا حدود 3 ميليون باشد. (87695)
 
علی معتدل
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۷:۳۳:۵۳
اخیرا در ارائه آمار و ارقام، روشی جدید توسط دولت محترم ابداع شده است که میتوان اسم آنرا \"آمار پرانی\" گذاشت. ایشان ظاهرا هیچ تلاشی برای آمارسازی هم نمیکنند و فی البداحه آمار میدهند. (87703)
 
نكته جو
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۷:۴۷:۲۳
آقاي كلهر حالا يادتان افتاده چرا زودتر نگفتيد لا اقل وزير كشور قبلي خود مداركش جعلي نبود اما الان با اين وزير كشور ومداركش كه يا جعل است يا كاغذ پاره فكر نميكنيد كه ديگر از تقلب و بي عدالتي نبايد حرفي بزنيد؟ (87704)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۸:۴۴:۴۹
با توجه به اینکه شورای محترم نگهبان ناظر بر انتخابات است ، تصور میکنم جوابگوئی این امر با آنان باشد . اگر ادعای آقای کلهر درست است ، به چه دلیل درموقع شمارش آرا از موضوع چشم پوشی کرده است ؟ واگر ادعای آقای کلهر نادرست است ، چرا بخاطر نشر اکاذیب و زیر سئوال بردن اعتبار و حیثیت این شورا که از اهمییت خاصی در قانون اساسی کشور برخوردار است ، نسبت به ایشان اعلام جرم نمیکنند ؟ (87721)
 
علوی از قم
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۶:۳۴:۵۱
باسمه تعالی
به ظاهر افراد کار نداشته باشید . ظاهرش هیچ عیبی ندارد . حرف و عملکردش را نقد کنید .
خداییش اگه بخواید به این چیزا گیر بدید خودمون پر از عیب و نقصیم . ببخشید منظورم از خودمون \"خودم\" بود از بقیه معذرت می خوام. (87699)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۸:۴۸:۴۴
اگر در این مملکتی که از همه جایش اصول برسر مردم میبارد قوه قضائیه ای یا دادستانی موجود بود کلهر هیچ گاه این تهمت را علنی اعلام نمیکرد کجاست دادستان به محمد خاتمی مظلوم تهمت دروغ میزنند اما کسی جوابگو نیست ا. (87642)
 
نیما
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۲:۳۲:۱۸
متاسفانه در این مملکت قوه قضاییه و نیروی انتظامی فقط در جهت حفظ حجاب بانوان و برخی مسائل پیش پا افتاده خیلی استوار هستند و به برخی از اظهارات آقایان که به نوعی تشویش اذهان عمومی جامعه است هیچگونه توجهی ندارند.
اگر چنین شایعه سازی و جعل مدارک دانشگاهی واقعا خلاف قانون نیست و پیگردی هم ندارد، ما هم برویم برای خود مدرکی بسازیم و اینگونه خود را آواره کشور های دیگر ننماییم. (87981)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۸:۵۰:۲۱
سلام
من فکر می کنم اینکه شما برای جواب دادن وقت تعیین می کنید این هم اینقدر کم ، و اینقدر هم زود قضاوت می کنید بی انصافیباشد. شما خودتون شاید چند روز طول بکشه تا به یک سوال جواب بدهید ؟
خوب بود صبر می کردید سوالتون را با جوابیه آقای کلهر با هم به نمایش می گذاشتید تا مردم اینقدر زودقضاوت نکنند. (87727)
 
سورنا
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۹:۰۰:۴۹
1-هاشمی شکایت به خدا می برد.
2- آن دیگری مدعیست با یک چرت کوتاه از نفر دوم به سوم جابه جاایش کرده اند.(خداییش استدلالهایش در این زمینه که در شهروند امروز چاپ شده جای تامل دارد)
3- برنده انتخابات که از پشتیبانی بی چون و چرای ناظر استصوابی انتخابات برخوردار بوده ادعامی کند 3-4 میلیون رایش را نخوانده اند.(20% جابجایی)
4- همین اقا (سومی) ادعا میکند ما سالمترین انتخابات و بزرگترین دموکراسی را داریم و حاضریم بر انتخابات امریکا هم نظارت کنیم.!(چند تا علامت تعجب دیگر هم لازم است).
(87654)
 
ايراني
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۰:۲۷:۰۹
من با نظر اين آقا كاملا\" موافقم (87779)
 
رحيم
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۸:۳۴:۲۳
جناب سورنا
من هم مثل شما در مورد كروبي همينطور فكر مي كردم
ديروز وقتي در مصاحبه شان خواندم كه در آخر قرائت آرا احمدي نژاد از استان اصفهان هشتصد هزار راي آورده و كروبي و قاليباف و لاريجاني و ... زير دويست هزار باور كردم
البته ظاهرا تقصير از اصلاح طلبان بوده است! (87940)
 
نیما
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۲:۴۱:۳۷
اینگونه سخنان نشانگر این است که چقدر در ایران تشنگان خدمت به مردم (البته کدام مردم نمیدانم) وجود دارد و برای این چقدر بندگان خدا تلاش میکنند تا هدف دستیابند.
و جالبتر اینجاست که وقتی به هدف دست نمی یابند ، نزد خدا شکایت میبرند یا خود را به گروه اصحاب کف تشبیه میکنند و سخن گروه سوم اینکه خود را تا حد معصوم بالا برده و در هاله ای از نور میبیند.
چقدر ما بندگان ناشکری هستیم که به این بندگان خدا تهمت ... میزنیم.
الهی العفو. (87983)
 
ناصر اسدالهی
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۰۹:۴۴:۰۰
با سلام
احتراما\" انطور که اقای کروبی ادعا کرده کلی از ارای ایشان خواند نشده اقای هاشمی هم که بخاطر شمارش نشدن ارایش بخدا پناه برده اقای احمدی نژاد هم که حدود ! چهارمیلیون ارایش خوانده نشده بر این اساس احتمالا\" ! ملت شریف ایران بیش از هفتاد میلیون رای به صندوقها ریخته بودند که محاسبه نشده واقعا\" باید گفت از بچه شیرخواره تا مرد نود و نه ساله در این مملکت هنگام رای سر صندوق ها حاضر میشوند ! البته تا کور شود هر انکس که نتوان دید (87757)
 
حاج رضا
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۰:۱۹:۱۳
هوالمحبوب
دوستان سايت الف اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد اين حقيقتي آشكار است كه آراي احمدي نژاد را در انتخابات دولت خاتمي با بي عدالتي تمام توسط تيم افراطي اصلاح طلبان با اغراض سياسي كمتر از آني كه بود اعلام شد خوب اينكار آنها دهها دليل داشت يكي اينكه آنها اصلا باور نمي كردند احمدي نژاد بتواند اينهمه آرا جمع كند دوم اينكه براي باند هاشمي در دولت خاتمي اوف داشت ميزان راي احمدي نژاد با هاشمي يك تفاوت 10 ميليوني داشته باشد سوم اينكه با اعلام راي پايين ايشان راه براي حرفها و حديثهاي مختلف را براي خود باز گذاشتند و اينكه در آن زمان كلهر نگفت به خودش بر مي گردد اما واقعا اگر آن زمان مي گفت اثري داشت ؟يا اينكه انتخابات دچار مشكل مي شد چيزي كه اصلاح طلباني كه نه دين داشتند و نه آزاده خواهان آن بودند شما آزاده باشيد آيا در طول اين سه سال براي همين 17 ميليون هزاران حرف و حديث اينها و دشمنان نظام درست نكردند آيا با اينكارشان نمي خواستند بگويند دست يابي به راي نزديك به خاتمي در دوم خرداد دست نيافتني مي باشد مي دانم شما نيز همانند ديگر سايتهاي خبري ديگر نظراتي را تاييد مي كنيد كه يا در مسير تحليل شما باشد و يا نظراتشان آنقدر ضعيف باشد كه موجب تقويت تحليل شما شود اما بنده شما را به خدا واگذار مي كنم. حاج رضا از www.hajreza.ir (87774)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۰:۳۱:۵۵
1 برو استغفار کن
2 بر فرض محال هم که احمدی نژاد 20 میلیون رای داشته، اصلا 45 میلیون رای داشته خوبه؟ الان چی؟ این وضعیت تورمه، این وجه ایران در جهانه، (ای کاش از رفتار شرطه های امارات توی فرودگاه دوبی با مسافراهای ایرانی خبر داشتی) بعد برای انتخابات میاد حقوق ها را یک شبه بالا می بره، می ره روستا ها پول پخش می کنه که چی که بگه عدالت داره؟ عدالت به این چیزهاست یا تامین اجتماعی؟ عدالت به این چیزهاست یا اشتغال زایی؟
اما حرف خودم: من همیشه فکر می کردم آقای احمدی نژاد که آدم خوبیه پس چرا اینقدر دروغ می گه؟ با خوندن حرفای کلهر فهیمدن خوب بنده خدا حق داره وقتی دور و برش آدمای خالی بندی هستند اونهم باورش می شه می ره تو سازمان ملل و شهرها همون ها را می گه (88061)
 
نیما
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۱:۱۴:۰۳
جمله خودتان را به خودتان میگویم.
اگر دین نداری لااقل آزاده مرد باش.
آیا برای حرف خود که اصلاح طلبان را بی دین میخوانید مدرکی هم دارید ؟
متوجه باشید که دارید دهها مسلمان را کافر میپندارید و این خود گناه بزرگی است! از خودتان میپرسم اگر کسی به شما چنین لقبی دهد چه واکنشی نشان میدهید؟ و درگر اینکه شما و حزبتان که به ظاهر مسلمان هستید چه خدمتی به ملت کرده اید که از دیگر احزاب ایراد میگیرید.(جز دروغ چه چیز دیگری داشته اید؟) (88082)
 
شقایق
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۵:۵۲:۰۲
دهها نه جناب نیما! میلیونها درست تر است. (88265)
 
حاج رضا
۱۳۸۷-۰۸-۱۲ ۱۴:۲۱:۱۵
هوالمحبوب
ممنون انشاالله همه ما اگر ديدن نداريم آزاده باشيم از شما سوال مي كنم آيا امام حسين (ع) در مقابل سپاه يزيد فرمايشش به غير مسلمانان بود ؟ آيا سپاه يزيد ادعاي كفر مي كردند يا با عملشان كافرين را شرمنده جنايتشان كردند از شما سوال مي كنم روي سخن حضرت امام خميني (ره) در خصوص مرفهين بي درد چه كساني بود از شما سوال مي كنم امروزه چه كساني غرق ثروت و مكنت هستند و اعوان و انصارشان هزاران ميليارد تومان فرار مالياتي دارند؟ فرزندان احمدي نژاد غرق در ثروتند يا فرزندان هاشمي؟آيا بنياد باران از جيب شخصي خاتمي اداره مي شود ؟يا كروبي اينهمه ثروت را از ارث
پدريش در اختيار دارد كه هزينه مي كند؟ از حزب من نوشته ايد من از خدا 46 سال عمر گرفته ام و معتقدم در ايران هيچ كدام از احزاب براي خدا فعاليت نمي كنند اگر به احمدي نژاد علاقه دارم به خاطر اين است كه او را يك مرد مي بينم در دنياي نامردان او در لباس رياست جمهوري فقط يك سرباز است نه عشق به مقام دارد و نه شيفته دنيايي است كه شما به آن عشق مي ورزيد او در مركزيت قدرت زورمندان فرياد مظلومين را سر كشيد چيزي كه هاشمي و خاتمي عاجز از انجام آن بودند من او را فرزندي مخلص اين انقلاب مي دانم آري بنده با افتخار اعلام مي كنم مريد خميني و خامنه اي هستم و دشمن همه مرفهين بي دردي كه انقلاب مستضعفين اين سرزمين را جزو تيول شخصي خود مي دانند . (88830)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۱:۱۱:۳۲
درغرب بخصوص آمریکا رقابت انتخاباتی دراین است که فردانتخاب شده چه برنامه برای غارت ثروت ملتهادارد آقایان راست وچپ اگرکارتان برای رضایت خدااست خدائی کارکنید
اگر خدای نکرده دین نداری لااقل آزاد مرد باشید کاری کنید که تاریخ همه چیز راثبت میکند آیا سرنوشت گذشتکان را دارید
مطالعه اصلا دارید فکر نکنم اگر اامروز حرف دردنیا خریدار دارد فقط راز آن این است که رضای الله را داشت طمع پول ومقام رااز سرت دور کن تادرذهن این ملت به نیکی یاد شوی هوی نفس کورتان نکند (87800)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۱:۱۷:۲۳
در دبستان ياد گرفتيم :دروغگو دشمن خداست



ببخشيد؟! خدا؟!
چه واژه قشنگي!
خيلي دلم براي رنگ و بوي خدا تنگ شده. (87803)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۱:۴۱:۵۵
بهتر است سایت الف اینقدر حاشیه‌سازی نکند و به اظهارات این و آن نپردازد. (87813)
 
؟
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۲:۴۷:۵۴
این بحث ها و این حرف ها نتیجه ای جز ایجاد بی اعتمادی نداره,بی اعتمادی به هیچ کس و هیچ چیز,یه دانشمند مصری بود که وقتی از اروپا برگشت ازش پرسیدن چی دیدی؟جواب داد تو اروپا مسلمان ندیدم ولی اسلامو دیدم, ولی اینجا(مصر اسلامی)مسلمون دیدم ولی اسلام ندیدم.گذشته از داشتن دین و مذهب,اصول انسانیت داره به تدریج از بین میره و جاشو بی اعتمادی می گیره .کرختی که تو جامعه حاکم میشه .... (87830)
 
حسن
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۲:۵۲:۴۰
انتشار حرف هاي بي پايه براي سلامت رواني جامعه مضر است گوينده اگر عاقل نيست ناشر كه عاقل است (87831)
 
سعيد
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۲:۵۴:۰۰
يعني اين ممكنه روزي يك نفر تو اين مملكت دروغ را تعريف كنه؟ افترا را تعريف كنه؟ تشويش اذهان عمومي را تعريف كنه؟ (87832)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۳:۳۲:۰۵
به ايشان بايد تبريك گفت ازجهت صحبت هاي دقيق وكارشناسي! 3 يا4 ميليون - بابا ميليون شش تاصفرداره
مثل پول مانيست كه كاري باآن نتوان كرد. (87849)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۳:۳۴:۴۷
شما مهلت تعیین می کنید؟ یک کم خنده داره!
احتمالا منم باشم، جواب سوالتونو نمی دم یا دیر میدم :) (87850)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۹:۵۸:۵۶
شوراي محترم نگهبان از طريق ناظرين اشراف كامل بر انتخابات بالاخص بر شمارش آرا دارد. كسي اين ادعا را دارد در واقع شوراي نگهبان را زير سوال برده است و دبير شوراي نگهبان بايد از ايشان شكايت بكند. بنده از سال 1367 در تمامي انتخابات باعناوين مختلف حضور داشتم بطور يقين مي گويم حرف كلهر دروغ محض است . در انتخابات رياست جمهوري ناظرين و شوراي نگهبان طرفدار سر سخت احمدي نژاد بودند و با دقت بسيار بالا نظارت داشتند . حتي يك راي نيز جابجا نشده است . آقايان بدانند با دروغ مي توان براي مدتي مردم را گول زد و بر قدرت باقي ماند اما نه براي هميشه خيلي زود تمام مي شود آن هم با افتضاح (87952)
 
جمال پازوکی
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۰:۴۶:۵۶
آقای کلهر با اینگونه حرفها از محبوبیت آقای احمدی نژادبیشتر ازرقبا میکاهددر واقع اینگونه صحبت ها ومطرح کردن اینگونه حرفهامردم را به انتخابات آتی دل نگران خواهد کرد واین سوال در اذهان پیش می اید آیا ممکن است با توجه به صحبتهای آقای کروبی که در همان زمان فرمودند خوابیدم بیدار شدم دیدم نفر سوم و....شدم اگر حرف آقای کلهر درست باشد که بعید میدام چنین باشد.اول از همه شورای نگهبان زیر سوال میرود که ناظرین این شورا کجا بوده اند..نظارت شورای نگهبان زیر سوال میباشد .دوم آیا ممکن است در انتخابت آتی چنین مسائلی پیش آید.واگر در آینده شخص دیگری پیدا شد وچنین صحبتهای بدون پشتیبانی منطقی را بیان نمود چه خواهد شد.ویک پیشنهاد به آقای احمدی نژاد .رئیس جمهور قبل از قوه قضائیه باید دست بکار شود اگر درست می باشد برای مردم سند ارائه دهند واگر واهی است (که مطمئنا واهی میباشد)آقای کلهر را از مشاوری خود عزل نمایند. (87960)
 
رشید
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۱:۲۹:۲۲
سلام . من یک آزاده ام .اینقدر دروغگویی در مملکت می بینم که گاهی آرزو می کنم کاش آزاد نمی شدم . (87968)
 
رضائی
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۳:۵۲:۱۳
مطمئنا کسی که دارای مقام رسمی است زمانی که مطلبی را عنوان میکند میداند که افکار عمومی مدارک آن را طلب میکند.لذا عدم جوابگوئی آقای کلهر نشان از آن دارد که ایشان نیز همانند خیلی ---حرف های بدون مدرک زده اند . این اقدام سایت الف شروع خوبی است که مسئولین توجه داشته باشند که برای گفته هایشان باید مدرک مستدل داشته باشند.بالاخره باید یک روزی این فرهنگ نا میمون از این مملکت صاحب زمانی برچیده شود (87959)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۶:۱۶:۱۷
هوالمحبوب
دوستان سايت الف اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد اين حقيقتي آشكار است كه آراي احمدي نژاد را در انتخابات دولت خاتمي با بي عدالتي تمام توسط تيم افراطي اصلاح طلبان با اغراض سياسي كمتر از آني كه بود اعلام شد خوب اينكار آنها دهها دليل داشت يكي اينكه آنها اصلا باور نمي كردند احمدي نژاد بتواند اينهمه آرا جمع كند دوم اينكه براي باند هاشمي در دولت خاتمي اوف داشت ميزان راي احمدي نژاد با هاشمي يك تفاوت 10 ميليوني داشته باشد سوم اينكه با اعلام راي پايين ايشان راه براي حرفها و حديثهاي مختلف را براي خود باز گذاشتند و اينكه در آن زمان كلهر نگفت به خودش بر مي گردد اما واقعا اگر آن زمان مي گفت اثري داشت ؟يا اينكه انتخابات دچار مشكل مي شد چيزي كه اصلاح طلباني كه نه دين داشتند و نه آزاده خواهان آن بودند شما آزاده باشيد آيا در طول اين سه سال براي همين 17 ميليون هزاران حرف و حديث اينها و دشمنان نظام درست نكردند آيا با اينكارشان نمي خواستند بگويند دست يابي به راي نزديك به خاتمي در دوم خرداد دست نيافتني مي باشد مي دانم شما نيز همانند ديگر سايتهاي خبري ديگر نظراتي را تاييد مي كنيد كه يا در مسير تحليل شما باشد و يا نظراتشان آنقدر ضعيف باشد كه موجب تقويت تحليل شما شود اما بنده شما را به خدا واگذار مي كنم. حاج رضا از www.hajreza.ir (88015)
 
منصف
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۸:۰۷:۳۱
به ضرس قاصع من معتقدم این هم نوعی فرافکنی است که یکی از نزدیکان دولت نهم علیه رقیب خود انجام میدهد. مطمئنا اگر چنین موردی وجود داشت آقایان مدتها قبل آن را در بوق و کرنا کرده بودند. آقای کلهر نمی داند که این گونه اتهامات قبل از اینکه به رقیب آسیب بزند به نظام و حکومت اسلامی ضرر میرساند. (88026)
 
عبدالله
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۹:۲۰:۵۳
آقاي كلهر متاسفانه نسنجيده حرف زده‌اند شاهد مصداق آنجاست كه در انتخابات شوراها گروه رايحه خوش خدمت راي نياورد و شايعات بر راي نياوردن آقاي دانشجو و خانم احمدي‌نژاد بوده كه با تقلب وارد شوراي شهر شدند بد نيست در اين خصوص مدعي العموم به صحبت‌هاي آقاي كلهر رسيدگي كند و اگر صحت نداشت براي عبرت سايرين كه آمار دروغ نگويند تنبه سختي ايشان را بكنند (88041)
 
م. عسگي
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۹:۴۷:۰۴
متاسفانه در اين كشور دروغ و ريا در حال نهادينه شدن است . يكي از دلايل پيشرفت كشور هاي غربي اين است كه در جامعه آنها ، راستگويي ،فضيلت و اصل است و دروغگويي از بزرگترين گناهان .
كارمان به جايي رسيدهاست كه يكي از مقامات در توجيه آن با بيان \" فقط معصومين دروغ نمي گويند \" توجيه فلسفي آن را نيز ارائه كرده است .
واقعا\" بايد به خدا پناه برد ..... (88050)
 
م م
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۱:۱۷:۳۷
هموطن عزیزم به خداوندی خدا اشک در چشمانم در این لحظه نقش بسته وبرای غریبی خدا وپیامبرش در این وادی گریانم
ای کاش می مردیم واین وضع را نمی دیدیم چقدر عوامفریبی چقدر مایه گذاشتن از دین .
آقایان به خدا روزی خواهد رسید که نه من ونه شما هیچ کدام در این سرای فانی نخواهیم ماند پس شما را به وجدانهای که اگر هنوز وجود دارد سوگند می دهم در راه رسیدن به ریاست حداقل از دین مایه نگذارید آبروی دین ودینداران را بیش از این نبرید (88084)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۶:۱۴:۰۷
دروغ و تهمت و افترا در بین سیاسیون رواج یافته خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر کند (88149)
 
ali
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۷:۵۵:۳۱
متاسفانه کلاه برداری و دروغگویی در کشور ما نهادینه شده چون بر اساس احادیث مردم بر دین ملوکشان هستند و بیشتر سردمداران ما برای رسیدن به مقام و قدرت حاضر به تن دادن به هر پستی هستند انسان الان حرف پیامبر بزرگ اسلام را میفهمه که فرمودند در اخر زمان دین داری از نگه داشتن ذغال گداخته در دست سختره وامروز اگر مومنی از این همه تزویر وریا ودروغگویی دغ کند جای تعجب نیست (88164)
 
تاریخ
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۰:۰۲:۱۲
دورغ گویی را از ویژگیهای مردان دولت نهم میدانیم
مردم فریبی را از زیرکیهای مردان دولت نهم می بیینم
بی حرمتی به شعور مردم ایران زمین را از خصایص دولت نهم است.

حافظه تاریخی مردم ایران زمین هیچگاه از این رفتارها پاک نمی شودو تاریخ خود قضاوت خواهد نمود امید وارم نسلهای بعدی هنگامی که کتب تاریخ خود ر ورق میزنند و به این دوره می رسند ما را مردمانی ناتوان و ضعیف نپدارند مانند ما که مردم زمان قاجار و رضا شاه را مردمانی ضعیف پنداریم ، کجایند مدرسها ، مصدقها ، فاطمیها (88225)
 
حامد
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۳:۰۱:۴۳
بعد از گذشت بيش از سه سال، ‏آقاي كلهر در گفتگو با هفته نامه شهروند امروز موضوعی را رسانه ای كرده است كه بچه هاي فعال در ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد، پس از مشخص شدن نتايج انتخابات در تيرماه ١٣٨٤، زياد از آن صحبت مي كردند.

جاي تعجب دارد كه سايت الف وانمود مي كند اين موضوع‏، ادعايي تازه است. البته رسانه اي شدن اين موضوع، تازگی دارد ولي از گردانندگان يك سايت خبري، بعيد است كه تاكنون مطلبي در اين مورد نشنيده باشند. وقتي بنا بر بي تقوايي باشد، شيخ اصلاحات كه مريدانش مجري انتخابات بودند، مي تواند ادعا كند كه به ضرر او در انتخابات ١٣٨٤تقلب شده است و كسي هم واكنشي به ادعای او نشان ندهد، ولي صحبت از کم کردن آراي احمدي نژاد كه دشمنان خوني اش مجري انتخابات بودند و تقريبا از چپ و راست، كسي مايل به پيروزي او نبود، عجيب جلوه می کند و سريعا با واكنش مواجه مي شود.

در تيرماه ١٣٨٤، اين بحث كه مقداري از آراي دكتر احمدي نژاد كم شده و به آراي آقاي هاشمي اضافه شده است در ميان اعضای ستادها، بحثي كاملا رايج بود. ادعاي بچه های ستاد احمدی نژاد بر اين اساس بود كه در جريان اعلام تدريجي آرا در ستاد انتخابات كشور‏، آراي احمدي نژاد همواره بيشتر از دو برابر هاشمي بوده است. مثلا اگر در ابتداي شمارش، آراي هاشمي ٢ ميليون اعلام مي شد، آراي احمدي نژاد ٥ ميليون بود. يا در زمانهاي بعد اگر آراي هاشمي ٤ ميليون اعلام مي شد، آراي احمدي نژاد ١٠ ميليون اعلام می شد و الي آخر (این آمار را تقریبی دارم می گویم. ممکن است این نسبتها قدری کمتر یا بیشتر باشد). اما ناگهان در مراحل آخر شمارش، نسبت حدودا ١به ٥/٢ آراي هاشمي و احمدي نژاد به نسبت ١ به ٧/١ تبديل شد. يعني آراي نهايي هاشمي ١٠ ميليون و آراي نهايي احمدي نژاد ١٧ ميليون اعلام شد.

در آن زمان دو دليل براي كم كردن از آراي احمدي نژاد و افزودن به آراي هاشمي بيان مي شد:

١- سبكتر جلوه كردن شكست آقاي هاشمي رفسنجاني
٢- باقی ماندن راي اسطوره اي ٢٠ ميليوني در انحصار آقاي خاتمي و دوم خرداديها

راستش من ادعاي فوق را نه تاييد مي كنم و نه رد مي كنم. اما با توجه به فرضي كه مبناي اين ادعا است (تغيير كردن فاحش نسبت آراي احمدي نژاد و هاشمي در ابتدا و انتهاي شمارش آرا) آن را موضوعي لازم به بررسي مي دانم.

هدفم هم از نگارش اين يادداشت، نه تاييد اين ادعا، بلكه توجه دادن به اين موضوع بود كه اين ادعا‏‌، آنطور كه وانمود مي شود ادعايي تازه نيست. (88252)
 
محمد نصر
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۳:۳۳:۵۴
فقط یک جمله خطاب به آقای رئیس جمهور :
دشمن دانا بلندت میکند،
بر زمینت میزند نادان دوست (88415)
 
رحیمی
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۴:۰۳:۴۶
گیرم 5میلیون رای دیگر هم داشت.
این حرف یک سیاستمدارنمی تواند باشد. (88428)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۷:۰۰:۱۲
به نظر من اين صحبت بيشتر جنبه مطرح كردن خود در افكار و انظار عمومي است و يك صحبت كاملا نسنجيده اي است كه چند هدف در ان احساس ميشود 1- اقاي كلهر زماني اين افشاگري را ميكنند كه تقريبا اميدي به موفقيت اقاي احمدي نژاد در انتخابات اينده ندارند 2- كل مصاحبه ايشان با ايلنا و شهروند نشان ميدهد كه ايشان به دنبال ايجاد پايگاه مردمي براي خود هستند و اين افشاگري؟ در پويته داخلي ان تخريب احمدي نژاد است وبوي دلسوزي از ان اصولا به مشام نميرسد 4- اقاي كلهر به نسبت ديگر مشاوران بسيار حسابگرانه حركت ميكنند از طرفي مجيز احمدي نژاد را ميگويند كه ذهن دوستداران ايشان و نهاد رياست جمهور و شخص احمدي نژاد را از نيت واقعي خود دور كنند از طرف ديكر به نوعي مي خواهند به مردم بفهمانند كه از جنس نهادي ها و مجموعه رياست جمهوري نيستند به تعبيري يكي به نعل ويكي به ميخ لكن در اين مرحله و مقطع چار اشتباه ناشي از خود بزرگ بيني شده اند و با گافي كه دادند مردم را در حقيقت نسبت به اهداف خود اگاه كردند و اين حتما كار خداست كه مهر پاياني بر زندگي سياسي خود زده باشند و بر ان همه ادعا كه هميشه راجع به اكراه دروغ حتي مصلحتي داد سخن سر ميدادند خود نيز در مغرض امتحان الهي قرار گيرند و به دست خودشان مردم را اگاه كنند كه در پشت اين چهره مردمي و كاريز ماتيكي هرگز صداقت و درستي وجود نداشته و با اين تز كه هدف وسيله را توجيه ميكند به مهمترين و كليدي ترين ارگان كشور افترا ميبندند و پاسخگو هم نيستند اقاي كلهر اصلش هم بي ارزش است دنياي ميز ها و جاه طلبي ها روزي براي همه به پايان ميرسد مگر شما از صداقت و درستي چه بدي ديده ايد كه متشبث به دروغ و تهمت ميشويد؟ (88499)
 
بی کس و کار
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۹:۰۰:۴۲
اولا - اگر یک کلمه از این حرفا و یا از این مدرک ها از من و امثال من بیچاره بیان و یا بدست می اومد . الان سرو کارم با قاضی شریف جناب آقای مرتضوی بود. ........خدایی نبود؟......
بین سه تا هفت سال هم زندان به اضافه جریمه نقدی بنفع دولت و استرداد اموال غیر.....
آگه بد گفتم بگو قربون دهنت....
دوما : خب اما آقای کردان و امثالهم که من و امثالهم نیستند. اونا خودشون دولتین. پس قضیه جریمه دولتی که مرخص دولت از خودش که جریمه نمی گیره. ....
اگه غلطه بگو ایوالله......
3 -حقوق و مزایای دکترا و فوق لیسانس و لیسانس و فوق دیپلم و دیپلم رو هم که تا حالا از دولت گرفته ، پس اینهم هاکذا..... خب دولت داده حالا هم ادعایی نداره. به فضول هاشم مربوط نیست
اشتب می گم بگو فدات.......


......زیرنویس . اینجور که پیش می ره همین روزا اعتراف می کنه که دیپلم و سیکل و پنحم ابتدایی رو هم براش گرفتن (یه چشمک ، یه خنده دهن گشاد)
پایان زیر نویس.......
ادامه مطلب....

فقط میمونه یه زندان . اونم که مسئله نیست. مگر برادر ارزشی رفیق دوست محکوم به حبس ابد شدو الانه سال های سال در بند و زعفرانیه و قیصریه و قیطریه است .چطور شد؟.... هان نه خدایی مرد....... نه سر و مور و گنده داره آب خنکش رو می خوره...... خب یه لیوان آقای کردان از همون نوش جان می کنن ...... --- (88490)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۲ ۰۹:۱۲:۰۱
اقاي كلهر :اگر حافظه تان ياري كند و بنا بر مصلحت فراموش نكرده باشيد چندي قبل شما از كودتاي خزنده مطبوعات صحبت كرديد و اذهان عمومي را شديدا ازرده نموديد زيرا مطبوعات منتقد را شما كودتا چي خطاب كرديد .اصولا چنانچه به نظرات شما طي اين سال ها دقت شود و اناليزي صورت گيرد كاملا مشخص است كه حضرتعالي در ارايه نظرات خود با اعتماد به نفسي كاذب بدون تحقيق و مطالعه صحبت ميكنيد و متاسفانه ان را به حساب رك گويي و صراحت ميگذاريد به نظر من مشاوري با افكاري مانند شما كشور را به سرازيري شك و بد گماني و سياه بيني سوق ميدهد شما هميشه انتقاد ميكنيد و معتقديد خود فرد بسيا وارسته و بون انتقادي هستيد اين همان طاغوتي است كه در وجود همه ما هست و نبايد به ان اجازه رشد داد متهم كردن ديگران با حدس و گمان و با حس ششم در عرصه سياسي فگاه فاجعه مي افريند يك رجل سياسي بايد مراقب كلمات خود حتي باشد فكر ميكنم شما عرصه سياسي را خيلي به شوخي گرفته ايد و بر اين تصوريد كه به دليل لفاظي غريزي كه داريد همه صحبتي را بايد از شما مردم پذيرا باشند و خودتان را مغز متفكر اين سر زمين ميدانيد حتي از لحاظ روانشناسي چهر هتان هم اين وهم شما را نشان ميدهد لطفا از برج عاجي كه بري خود ساخته ايد بيرون بياييد و مردم را دست كم نگيريد و اينگونه تحقير اميز بي محابا هر سخني را نگوييد به اقاي احمدي نژاد هم بد نكنيد شما حقوق بگير او هستيد و با مقامي كه ايشان به شما داده اند ميتوانيد خود را مطرح كنيد شايد هم فكر ميكنيد شما با ماظره خود با اقاي مرعشي 4 سال قبل به احمدي نژاد مقام داده ايد ؟اگر واقعا در ان زمان فكر ميكرديد حمايتتان از احمدي نژاد بر اساس روحيه حق طلبي و تشخيص درست بوده چرا امروز سعي داريد خلاف انرا ثابت كنيد من با مطالعه نظر اخرين كاربر متوجه شدم حق با ايشان است شما با رندي و زيركي قصد مطرح نمودن خود و تخريب احمدي نژاد را داريد و من با وجودي كه ارادتي به ريس جمهور ندارم براي ايشان احساس دلسوزي دارم شايد ااگر اقاي احمدي نژاد نامه حضرت علي عرا به مالك اشتر 3 سال پيش دقيق مطالعه ميكرد هرگز شما را به عنوان مشاور انتخاب نمي كرد و سخن اخر اينكه اقاي كلهر : شما تدارك يك كودتاي خزنده را در سر مي پرورانيد لكن افكار عمومي و ايمان و اعتقادات مردم را محاسبه نكرديد كه مرتكب اين اشتباه خود كرده شديد مطمين باشيد زماني اين مطالب را مي فهميد كه طاغوت وجو دتلن را كمي سر كوب نماييد. (88706)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۴ ۱۳:۰۸:۳۴
به چه دليل تا امروز اقاي كلهر پاسخي نداده اند ؟ايشان كه خيلي اهل مصاحبه و اظهار نظر هستند چرا در مورد سيو الهاي صريح و بي پرده شما سكوت اختيار كرده اند ؟يا سند ارايه دهند يا از ساحت مردم و كساني كه مورد افترا قرار داده اند غذر خواهي نمايند و تعهد نمايند كه مراقب سخنان خود باشند (89629)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.