نظر منتشر شده
۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 421391
انتقاد از سایپا به سبک راننده تیبا!
یک راننده تیبا با نصب بنری روی خودروی خود از خدمات پس از فروش سایپا انتقاد کرد؛«خودروی تیبا2 شامل گارانتی بعد از 3000 هزار کیلومتر کارکرد، دارای صدای غیرقابل تحمل گیربکس بوده و شرکت سایپا پاسخگو نمی باشد.»
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲
http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/9/16/1972854_587.jpg
 
 
کلمات کلیدی : سایپا ، تیبا 2 ، گارانتی سایپا ، خودرو
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۱۸:۰۲:۱۲
خوب بود همه خودروها این کار را می کردند . (4053799) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۱۸:۰۳:۲۰
یه اچار ده توش گیر کرده خیلی پیش میاد (4053803) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۰:۱۱:۴۸
نمی خریدی، خود کرده را ... (4054099) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۰:۵۸:۲۸
ببینید چقدر انحصار در بازار خودرو وجود دارد، که یک مشتری مجبور به چه کاری شده است. ظلم همین است. همه ما زیر ظلم این شرکتهای انحصاری هستیم. (4054173) (alef-11)
 
رضا فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۰۹:۱۵:۵۶
همه خدمات سایپا اینطوریه
مثل ارائه بن کارت صادرات برای طرح اتو خدمت که نه میشه پولش رو از عابربانک گرفت نه میشه شبا کرد کلا باید روزی سه میلیون انتقال بدی که ده روز برای سی میلیونش طول می کشه. آخه کجای دنیا مبالغ بالا رو بن کارت می دن! (4204649) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.