کد مطلب: 421391
انتقاد از سایپا به سبک راننده تیبا!
یک راننده تیبا با نصب بنری روی خودروی خود از خدمات پس از فروش سایپا انتقاد کرد؛«خودروی تیبا2 شامل گارانتی بعد از 3000 هزار کیلومتر کارکرد، دارای صدای غیرقابل تحمل گیربکس بوده و شرکت سایپا پاسخگو نمی باشد.»
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲
کلمات کلیدی : سایپا ، تیبا 2 ، گارانتی سایپا ، خودرو
خوب بود همه خودروها این کار را می کردند . (4053799) (alef-11)
یه اچار ده توش گیر کرده خیلی پیش میاد (4053803) (alef-11)
نمی خریدی، خود کرده را ... (4054099) (alef-13)
ببینید چقدر انحصار در بازار خودرو وجود دارد، که یک مشتری مجبور به چه کاری شده است. ظلم همین است. همه ما زیر ظلم این شرکتهای انحصاری هستیم. (4054173) (alef-11)
رضا فراهانی
۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۰۹:۱۵:۵۶
همه خدمات سایپا اینطوریه
مثل ارائه بن کارت صادرات برای طرح اتو خدمت که نه میشه پولش رو از عابربانک گرفت نه میشه شبا کرد کلا باید روزی سه میلیون انتقال بدی که ده روز برای سی میلیونش طول می کشه. آخه کجای دنیا مبالغ بالا رو بن کارت می دن! (4204649) (alef-3)