نظر منتشر شده
۱۶۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 187239
فان - انتخابات!
گوگل: هاشمی - مشایی - قالیباف - جلیلی
بخش داخلی الف، 23 اردیبهشت 92
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۹
صرفنظر از نظرسنجی های علمی و پایش های میدانی و ... راه های دیگری نیز برای سنجش میزان علایق وجود دارد. راه هایی که البته اکثر آنها غیرعلمی یا حتی تفننی نیز می توانند تلقی شوند.
 
به گزارش "الف"، از جمله این راه ها، دنبال کردن میزان جستجوهای کاربران اینترنت به دنبال اسامی نامزدهای انتخابات است.
 
ناگفته پیداست که کاربران اینترنت و جامعه مجازی، آنهم آمار جستجوها در جامعه مجازی که حتی می تواند توسط مخالفان یک نامزد نیز صورت گرفته باشد، قابل تعمیم کامل به جامعه واقعی نیست. نمودار زیر، آمار جستجوهای انجام شده در گوگل به دنبال اسامی نامزدهای انتخابات است.


لینک ابزار گوگل برای دنبال کردن روزانه این تغییر و تحولات به صورت زیر است:

(اینجا)
 
بنابراین آمار، هاشمی - مشایی - قالیباف و جلیلی تا پریروز (قبل از ثبت نام) بیشترین جستجو را برای خود ثبت کرده بوده اند و البته باید در نظر داشت که گوگل با نظرات شورای نگهبان چندان آشنا نیست! و ترکیب مذکور درصورت رعایت نظرات احتمالی شورای نگهبان می تواند احتمالا به صورت هاشمی - قالیباف - جلیلی تبدیل شود.
 
و البته هاشمی را می توانید با کلید واژه رفسنجانی نیز امتحان کنید که  ظاهرا تغییر چندانی در نتیجه نمی دهد.
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۷:۱۸:۲۹
مشائی هم هست البته. شیوۀ نوشتن در جستجوی گوگل تأثیر دارد. (1310985) (alef-10)
 
دلی خون
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۵۵:۲۲
اگر شورای نگهبان مشایی را تایید کرد ایا دلیل بر ضعف اوست؟ (1312382) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۶:۴۸
شورای نگهبان مردم هستند اگر خواستند به مشایی رای میدهند و اگر نخواستند رای نمی دهند. مگر در تمام دنیا این طور نیست . (1313313) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۲:۳۰:۵۴
همه جای دنیا یک نهاد قانونی برای بررسی افراد واجد شرایط در انتخابات هست حالا اسم شون فرق میکنه...هر کسی که نباید اجازه ورود پیدا کنه. (1313881) (alef-7)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۳:۱۰:۰۴
علی ااقا بهتر نبود حداقل به انتخابات ریاست جمهوری تووی کشور آمریکا یه نظر مینداختید ...حالم به می خوره از نظام سیاسی کشورشون فقط دو گروه میتونن رای بیارن عملا.تایید صلاحیت هم که دارن. یه کم روی جمله آخرتون دقت کنید ...انصاف چیز خوبیه (1314157) (alef-10)
 
شصت چی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۴:۵۴:۳۶
نه در هیچ جای دنیا این طور نیست (1314774) (alef-10)
 
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۶:۵۵:۳۱
نه تمام دنیا این جوری نیست یه خورده تو همین گوگل درباره شیوه انتخاب رئیس جمهور تو همین کشور های مدعی دموکراسی بگردی بدنیست. (1315274) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۲۱:۲۶:۳۳
شوراي نگهبان مشايي را تاييد كند، به نفع مردم و نظام است. خيالتان راحت باشد، كسي ديگر به امثال احمدي نژاد اعتماد نمي كند. (1316345) (alef-7)
 
مهرداد
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۲۰:۱۵:۲۹
در کشورهای مردم سالار افراد شایسته نخست از سوی حزب شناسایی و توانایی آنان در سمت های حزبی آزموده می شود از میان آنان داوطلبان کارآمد در سمت های انتخابی شهر،استان و سرانجام کشور در معرض رای هواداران حزب و سپس رای همگان قرار می گیرند پس شیوه غربال و بهگزینی گردانندگان آینده کشور به ترتیب رهبران حزب،هواداران حزب و مردم کشور می باشد (1320485) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۳۸:۵۷
گوگل درباره اين گونه كلمات هوشمند عمل مي كند - تفاوتي نمي كند كه شما مشايي سرچ كني يا مشائي (1312997) (alef-10)
 
میلاد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۳:۳۹
مشایی یا مشایی ، این شخص اصلا محبوبیت ندارد. معیار گفته شده ی الف به هیچ عنوان صحیح نمی تواند باشد.
جنجالی شدن و پوشش های خبری از سوی جناح ها و نشریات اینترنتی سبب افزایش جستجوی نام افراد می گردد.
من خودم به شخصه از کسی که تنفر بیشتری دارم نامش را بیشتر جستجو میکنم.

اینکه بگوییم مشایی محبوبیت دارد طنزی بیش نیست!!! (1313125) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۱:۰۵
اگه نتایج گوگل رو معتبر نمی دونید، یک نگاه به رأی های نظرات بندازید!
نکنه بعضی از افراد چون از یک نظری تنفر داشتن بهش + دادن؟! (1318051) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۰۵:۱۵
جستجو به معنای محبوبیت نیست؛ مردم میخ واهد بدانند این مشایی که رئیس جمهور خودش راب رایش می کشد دقیقا کیست! (1313351) (alef-13)
 
دبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۶:۱۱:۲۸
نه خیر مشائی نیست. اون اصلاً صلاحیت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری رو نداره. صلاحیت نماینده مجلس شدن رو هم نداره. (1315134) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۰۰:۲۵:۳۱
نخیر اینجور نیست شیوه نوشتن بریا گوگل مهم نیست . شما سرچ کن yahboo گوگل اصلاح میکنه yahoo....بزن مشایی یا مشائی نتیجه یکی هست. سواد نداری حرف نزن (1317054) (alef-7)
 
كيومرث
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۷:۲۷:۴۲
حتي اگر فرض بالا درست باشد كه مخالفان آيت الله هاشمي به دنبال اسم ايشان بودند اين نتيجه گرفته مي شود كه نام ايشان مورد توجه دوست و دشمن است و در پاسخ به كساني كه سن ايشان را دليل عدم استقبال مردم از ايشان مي دانند استدلال شما كافي است (1311025) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۶:۵۰:۴۲
اینکه هاشمی بیشتر جستجو میشه دلیلش اینکه بیشتر قشر مرفه و شهری نشین جامعه پای اینترنتن چون نونشون به راه و غم ندارن. بابای کارگر، کشاورز، دست فروش و... اینرنتش کجا بود؟
88 هم همین حساب کتابها رو کردید که فک کردید رای موسوی رو خوردن.
در غالب روستاها زجر کشیده ها به کسانی مثل جلیلی متمایل ترن تا ثروتمندانی چون هاشمی (1319799) (alef-7)
 
همشیره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۱:۵۷
قشر به قول شما مرفه وشهر نشین و اضافه کنید باسواد یا خودشون یا پدر ومادرشون همه اقای هاشمی رو می شناسندنیازی به جستجو ندارند. (1322817) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۸:۴۸:۲۶
موافق يا مخالف بهر رو نشان مهم بودن است (1311102) (alef-10)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۹:۰۵
غیر از مهم بودن گاهی هم دلیل کنجکاوی است.بد نیست از گذشته افراد باخبرشد. (1313218) (alef-13)
 
Ireland
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۹:۲۴
بنده از روی علاقه هاشمی را جستجو کرده ام؟ (1311163) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۱:۰۶
اين روش درست نيست
چون مثلا ممكن است كه مردم بخاطر هياهو و جنجالهايي كه مشايي براه انداخته اسمش رو سرچ كرده باشند و ربطي به انتخابات نداره (1311167) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۶:۱۲
کارساز نیس
خیلی ها هستن نت ندارن
خیلی ها هستن گوگلو نمیشناسن (1311187) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۱:۲۶
این سخن توهین به وزارت مخابرات است در ایران 46 میلیون نفر به اینترنت دسترسی دارند میگس نه از وزیر مخابرات بپرس (1312838) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۶:۰۰
وقتی در کشور ثبت نام کنکور سراسری در آن اینترنتی هست یعنی روستاهای دور افتاده هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به اینترنت دسترسی دارند.
من در عجبم اگر امثال هاشمی رای ندارند چرا انقدر اصولگرایان می ترسند این‌ها بیایند؟ چرا به دنبال رد صلاحیت هستند؟ چون خود اصول‌گرایان می دانند دستشان برای همه‌ی مردم رو شده و کسی که به دنبال تغییر است نمی تواند امیدی به هیچ کدام از آن‌ها داشته باشد. (1313779) (alef-13)
 
Latvia
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۸:۳۱
درسته خوده نویسنده هم گفته ملاک نیست،
اما هر کسی که اسم اینترنت رو شنیده دوتا چیز رو میشناسه:
علامت اینترنت اکسپلورر
گوگل! (1318043) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۶:۲۲
مسلما حضور هاشمی در انتخابات شور را افزایش می دهد اما اگر اقای هاشمی، اقای خاتمی را به عنوان معاون اول خود معرفی کند مسملا شور انتخابات شدیدا افزایش می یابدو امید پیروزی عقل گرایی بیشتر خواهد بود (1311239) (alef-10)
 
تفرشى
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۲۷:۲۴
بنظر من اقاى هاشمى بايد افراد درستكار و معتدل و عمل گرا هر جناح و گروه را عضو كابينه اش كند و باعث حل مشكلات و پيشبرد كارها شود ايشان مرد متقى هستند و حتى توانايى انتخاب كردن منتقد خودش را برط كاردان و معتدل و متدين بودن دارد . ميتوانند از اين افراد بهره ببرند
قاليباف - عارف معاون اول
دكتر حداد عادل - ارشاد - اموزش عالى
قاليباف - رضايى - دكتر روحانى - وزارت كشور
ولايتى - متكى وزارت خارجه و مشاور و نمايندگى سازمان ملل
دكتر توكلى - دانش جعفرى - خوش چهره وزارت اقتصاد - بانك مركزى - صنعت معدن تجارت
جهانگيرى و نعمت زاده ووو مسكن و راه
دكتر رضايى - وزارت دفاع
اقاى ابو ترابى - معاونت مجلس
محمد هاشمى يا محسن هاشمى - رييس دفتر
خانم دكتر دستجردى وزارت بهداشت
خانم ابتكار سازمان محيط زيست
اقاى پور محمدى - اقاى مصلحى - اطلاعات
حتى بنظر من اقايان خاتمى و احمدى نژاد بعنوان مشاورين و دنبال كردن برنامه هاى جنبش عدم تعهد و مسئله گفتگوى تمدنها و كارهاى اينچنينى
و بسيارى از اقايان كه نشان داده اند متعهد به قانون اساسى و ولايت فقيه و درعين اصولگرايى بدنبال اصلاحات در امور هستند و اصلاحاتيىهايى كه به اصول نظام و انقلاب معتقد هستند و همه از تندروى و بد اخلاقى ها.بدور هستند من فكر ميكنم چنين كابينه اى تمام دسيسه هاى دشمنان براى تفرقه و از بين رفتن وحدت بين مسئولين را از بين خواهد برد و قدرت چانه زنى و حتى پرستيژ بين المللى كشور را بالا خواهد برد . (1312295) (alef-13)
 
عليرضا ش
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۱:۰۴:۲۲
ايت الله هاشمى منتخب ملت در اين انتخابات خواهد شد و ايشان با تجاربى كه دارند ميتوانند در اين شرايط كابينه وحدت و كار و پيشرفت و اصلاح را معرفى نمايند و شعار انتخاباتى ايشان اين باشد .
دولت وحدت و كارو پيشرفت و اصلاح

دولت و كابينه اى متشكل از همه افراد معتدل و متخصص و متدين جناحهاى مختلف نظام باشد و حتى افرادى كه ممكن است منتقد اقاى هاشمى بوده باشند ولى كار امد متدين و معتدل و عمل گرا و اهل خرد هستند - از افرادى مثل اقايان - قاليباف - حداد عادل - روحانى - ولايتى - ناطق نورى - رضايى - توكلى - خوش چهره - شريعتمدارى - سبحانى - عارف - نجفى - جهانگيرى - متكى - پور محمدى - ابو ترابى - دانش جعفرى - خانم دستجردى - خانم ابتكار - مصباحى مقدم - جليلى - مهدى چمران - احمد مسجد جامعى - ال اسحاق - كمال خرازى - صادق خرازى - على لاريجانى - على اكبر صالحى - الياس نادران - افروغ - احمد وحيدى - على نيكزاد - اقازاده - ميركاظمى رستم قاسمى - جعفرى جلوه - ضرغامى - محصولى - ووووو و وو كابينه اى كه مصالح اسلام و نظام و انقلاب و ملت و كشور و قانون اساسى و عزت و پيشرفت را مقدم بر هر چيز بخصوص علائق جناحى بدانند و همچون رهبر معظم انقلاب سعى بر فرا جناحى بودن نمايند و هم و غمشان ملت ايران اقتصاد مردم رفاه مردم ديانت مردم و امنيت و اسايش و بهداشت مردم باشد .

به اميد. دولت وحدت و كار و پيشرفت و اصلاح (1312405) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۱:۳۸
و ايضا اگر خاتمي را وزير امور خارجه اعلام كند

و قاليباف را معاون اول (1312839) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۵۷:۴۹
موافق شما هستم
اما قالیباف همون شهردار بمونه بهتره (1313657) (alef-13)
 
ساسان
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۵:۱۸:۱۵
منظورتون اینه که آقای خاتمی بیاد معاون اول هاشمی بشه؟! رئیس جمهور 8 سال مملکت بیاد معاون اول بشه؟!!؟!؟ دوست عزیز در امریکا هم کم که معاون رئیس جمهور بسیار پست بالایه و قابل قیاس با معاونی رئیس جمهوری در ایران نیست هیچ رئیس جمهوری نمیاید معاون رئیس جمهور دیگر بشه، شما انتظار دارید خاتمی بیاد جایگاه خودش را تنزل بده؟! تنها کاری که آقای خاتمی می تواند برای هاشمی انجام دهد اعلام رسمی حمایت و حضور در بعضی از اجتماعات در کنار هاشمی در جهت حمایت از ایشانه که بسیار مثمر ثمر خواهد بود. (1314875) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۶:۴۲
این قسمت واقعاً باحال بود : گوگل با نظرات شورای نگهبان چندان آشنا نیست!
خوشم میاد همگی میگید مشایی حذف شده هست دوست دارم بدونم این بار آقای احمدی نژاد چیکار میکنه؟! (1311322) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۶:۳۸:۴۲
حضور مشائی حماسی است (1312650) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۹:۳۰
حذف کردن رقیب که هنر نیست،

یه روز ملانصرالدین در یک مسابقه اول میشه ، ازش میپرسن بین چند نفر اول شدی ، میگه فقط خودم تو مسابقه بودم. (1313077) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۹:۳۶
سلام ، ای کاش کاندیداها به جای تخریب یکدیگر ، برای یکدیگر آرزوی موفقیت می کردند. اما افسوس (1311328) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۸:۵۰
موافقم به جای اینکه اینقدر همدیکر را تخریب کنیم دنبال اصلاح بگردیم (1313483) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۱:۰۷
آقا تا دیروز گوگل یک شرکت آمریکایی بود که!!!! چی شد؟؟؟ خودتون خندتون نمی گیره !!! (1311337) (alef-10)
 
امین زمانپور
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۳:۵۱:۳۵
شما نمی خوای دست از این تریپ روشنفکری برداشتن برداری ، بیخیال بابا تا یکی حرف میزنه هی میگید تا دیروز میگفتید این آمریکایی ... یه کم بزرگ شو... (1312585) (alef-10)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۸:۱۱:۰۰
حیف رای منفی رو الف برداشته! (1315618) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۷:۲۵
محبوبیت جلیلی کاملا واضحه ! کسی که به قول شما همه به او رای خواهند داد ! (1311362) (alef-10)
 
امید
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۱:۴۰:۴۰
واضحه؟
کجاش واضحه ؟ چه خدمتی کرده به مردم تو مدت ؟ جلیلی سابقه مدیریت نداره فقط یک مذاکره کننده است (1311706) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۳:۲۱:۲۴
یعنی فکرمیکنی مذاکره کننده کم شخصیه ؟ اونم با دشمنان این مملکت! واقعا که ! (1312032) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۱:۳۷:۰۷
مذاکره کردن negotiate یک مهارته، آموزشهایی داره و قابل کسبه چه ربطی به شخصیت داره؟ با دشمن مذاکره می کنه بازم حسنی نیست که به خاظرش بگی "واقعا که!" یعنی مذاکره کننده ای که قابل اعتماده چه ربطی به این داره که محبوب باشه؟ واقعا که! (1312460) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۴:۳۲
در کل ادم با دشمنش مذاکره می کنه! کی تا حالا با دووستانش مذاکره کرده که ما دومیش باشیم ؟! (1313202) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۳:۴۷:۲۱
مذاکره کننده کدومه برادر، مگه میشه ایشون خودشون به تنهایی مذاکره کنند. ایشون صرفا به عنوان پیام رسان نظام در مذاکرات نقش داشتند. با تمام احترام برای ایشان و خدماتشان و نیز دبیران پیشین شورای امنیت ملی. (1312580) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۱:۴۴
نتیجه مذاکرات چی بوده ؟ به جز شدیدتر شدن تحریم ها ؟؟؟؟ (1312899) (alef-10)
 
ایران سربلند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۷:۵۲
درست میگین این آقا توی مذاکره چیزی رو نتونست به نفع کشور برگردونه جز شدیدتریت تحریم ها رو .حالا میخواد کل مملکت اداره کنه یه مقدار فکرتون به کار بیندازید تازه گیریم که ایشون کار خیلی بزرگی داره انجام میده و به اصطلاح مدیر قابلی باشه که نیست مگر فقط نظر اون که تو جلسات مطرح میشه یا به اون دیکته میکنند و اونم مثل طوطی باید تکرار کنه (1313477) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۰:۲۰
اگه یه نفر لال رو میذاشتن جای جناب جلیلی توی مذاکرات و فقط تو این مدت میرفت ور صندلی مقابلشون می نشست و بعد می آمد بیرون ، الان وضعمون تو پرونده هسته ای خیلی بهتر بود
همچین میگین مذاکره کننده انگاری تا حالا چه اتفاقی افتاده !!! فقط تحریممون بیشتر شده ،همین! (1313438) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۶:۵۱
بهترین معیار پیش بینی انتخابات تو ایران به نظر من حرف راننده تاکسیاست!
حرفشون ردخور نداره و تا الان من ندیدم اشتباه کنن.
من روزی چندین بار از تاکسی استفاده میکنم و میبینم که الان اکثرشون طبق حرف مردمی که باشون سرکار دارن میگن هاشمی ، اگر اتفاقات سال 88 تکرار نشه دوباره (1313472) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۳۵:۲۰
دشمنان اين مملكت تو همين مملكتند ، بيرون دنبالشون مي گردي كه پيداشون نمي كني ديگه داداش (1313518) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۲:۵۱
کدوم دشمن
تا کی میخوای این فکرهای عوامانه را داشته باشید .
جلیلی یک مذاکره کننده برای ایرانه البته فعلا نه کار اجرایی کرده و نه کار اقتصادی
و البته در نظر بگیرید که در عرصه بین الملل یا به قول شما دشمن هم جلوه خوبی نداره (1313692) (alef-13)
 
حسینی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۴:۴۴:۳۵
دوست عزیز ایشون هم با علامت تعجب گفته که واضح هست !!؟ نه اینکه واقعاً واضح باشه یعنی به نوعی تیکه انداخته (1312622) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۹:۳۳
بردار من شما مثل اینکه با افعال معکوش آشنایی ندارید! (1313032) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۹:۳۹
آقای جلیلی توی مذاکره با غربیها تا حالا چقدر توانسته است از تحریمها کم کنه ؟؟؟ (1318811) (alef-7)
 
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۳:۱۹:۲۳
جليلي حتي نتونست مذاكرات هسته اي را به نتيجه اي مثبت براي كشور و ملت برسونه و تحريمها يكي پس از ديگري از راه رسيده و مردم توي سختي و فشار شديدي افتادند. (1312022) (alef-10)
 
ساسان از اردبيل
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۲:۰۰:۲۲
نكنه دلت ميخواد مثل سياستمداران عصر قاجار و پهلوي منافع برحق مملكت را فداي مطامع ناحق بيگانگان بكنه ؟ درود بر جليلي (1312486) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۱۰:۱۲
همین الان هم میشه قطر داره کلی نفتو از میدان مشترک میفروشه هر چیزی بهایی داره بهای انرزی هسته ای چقدره؟ (1313380) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۳۶:۱۴
آره مثل درياي خزر و خليج فارس و ... كه همه رو با چنگ و دندون نگهداشتين (1313523) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۸:۰۲
جوابتو با مقایسه تعداد رای هات با کامنت بالایی گرفتی؟ (1318471) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۰:۵۹
چه ربطی به جلیلی داره! لابد بسته شدن نطنز مربوط به روحانی هست. جلیلی فقط مذکره کننده هست! نه تعین کننده سیاست ها. (1313038) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۸:۱۴
در واقع احمدی نژاد با عدم مدیریت اقتصاد داخلی و جلیلی با عدم توفیق در مذاکرات و تشدید تحریمها عوامل افزایش افسار گسیخته قیمتها هستند. حالا شما باز میخواید ایشون رو مثل اوشون ! بزرگ کنین بحث دیگه ایست. (1313073) (alef-10)
 
مهدي
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۱:۵۴
"هاشمي" لفظ عامي است و ممكن است به منظورهاي بسيار متفاوتي جستجو شود (1311381) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۲:۳۲:۱۶
و البته هاشمی را می توانید با کلید واژه رفسنجانی نیز امتحان کنید که ظاهرا تغییر چندانی در نتیجه نمی دهد.
(به گفته الف) (1312529) (alef-13)
 
امین زمانپور
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۳:۵۲:۴۲
مثلا برنج هاشمی ............ تو شمال خیلی طرفدار داره.... (1312587) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۶:۴۳
از فردا حامیان آقای جلیلی هی سرچ میکنن اونم شیفتی !!!! (1311396) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۷:۵۱:۱۷
افسران جنگ نرم در حال جستجو برای نام جلیلی در گوگل بسیج میشن !!!! (1312735) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۹:۵۰
درست مثل الان که حامیان هاشمی هی سرچ میکنن.. اونم شیفتی.. (1313110) (alef-10)
 
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۷:۱۵
هزاران منفی نثار شما باد! (1313316) (alef-13)
 
یاسین
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۲۰:۲۴:۱۷
بله سرچ میکنن اما نه تو اینترنت.... تو جامعه میگردن. حیف ما که 10 سال از عمرمونو حروم اصولگراها کردیم (1323595) (alef-13)
 
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۹:۱۴
سلام
من خودم به خاطراينکه ببينم آقاي هاشمي چي گفته اسمشو جستجوميکنم وگرنه اصلا قبولش ندارم (1311405) (alef-10)
 
غیر دوست
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۵۸:۴۶
اگه قبولش نداری چرا میخوای بدونی چی گفته (1311568) (alef-10)
 
هم نظر دوست
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۳:۵۹:۳۱
اين ديگه چه منطقيه ؟ مگه بايد قبولش داشته باشي تاببيني چي ميگه؟؟؟؟ (1312204) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۴:۱۲
براي طرفداران هاشمي دنبال منطق نگرد كه اگر منطقي بودند اين چنين نبودند!!! (1313246) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۰:۰۹
بابا چرا جنگ می کنین؟ تعداد رای ها به کامنت ها از الان مشخص می کنه کی رئیس جمهوره! تعداد رای همین کامنت قبلی در حمایت از هاشمی را با بقیه مقایسه کنید! (1318487) (alef-7)
 
ف م
Sweden
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۳۷:۴۵
البته این ابزار راهی برای سنجش "اهمیت" افراد در ذهن عموم است، نه محبوبیت آنها. (1311492) (alef-10)
 
United States
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۴۳:۴۰
جستجوی نام مشایی صرفا از روی کنجکاویه نه چیز دیگه ای (1311514) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۶:۳۳:۲۴
من از حامیان ایت اله هستم ولی رقابت بین هاشمی مشائی وقالیباف است ومن در عجبم که چرا از مشائی میترسند (1312645) (alef-10)
 
k
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۵۷:۱۴
اقای مشایی را از این جمع جدا کنید بقیه با هم ائتلاف کنند و ایرانی آباد تر و بهتر بسازند چرا که اختلافشان در شیوه است نه هدف . (1311562) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۳:۴۴
چرا مشائي را جدا كنند
مشائي براي پستهاي مديريتي پايين خوبه مثل مدير كل يك اداره (1312841) (alef-10)
 
نادر
United States
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۲:۴۵:۱۳
اینبار محسن رضایی شانس بیشتری داره به دور از این جنجالها ... (1311900) (alef-10)
 
امین زمانپور
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۳:۵۵:۱۶
قانون پایستگی انرژی رو یادته ... محسن رضایی هم قانون پایستگی داره ...
تعریف قانون پایستگی محسن رضایی : محسن رضایی هرگز از کاندیداتوری کنار نمی رود بلکه از انتخاباتی به انتخابات دیگر منتقل می شود.... (1312589) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۴:۳۲
عمرا تا هاشمي هست كسي به رضائي راي نميده (1312845) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۱:۵۱
شانس مجدد برای شرکت در انتخابات سال 96! (1313046) (alef-10)
 
رضا فلاح فر
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۳:۰۵:۵۶
قالیباف رئیس جمهور میشه به فضل الهی (1311966) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۳۵:۵۲
نمی شود چون خاطره ای جز چند برابر شدن نوسازی مالیات ... و به طبع ان 3 برابر شدن قیمت خانه در عرض یک سال را دیدیم صرف اینکه با پول مردم چند تا اتوبان زده شد کار!با پول همه کاری میشه (1312827) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۳۳:۰۶
انشالا که این طور نباشد. (1313504) (alef-13)
 
sami
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۰۰:۵۷
آقای مشایی داشت رد صلاحیت میشد بخاطر بعضی حرفایی که در مورد حجاب و دین زده بود اما احمدی نژاد اومد هشدار داد اگه مشایی رو رد صلاحیت کنید منم میگم که در انتخابات 4 سال پیش چه اتفاقی افتاد که الان بجای مهندس موسوی من رئیس جمهور شدم. اجمدی نژاد به مشایی میگه ملت ایران فقط بهشون بگو آزاد هستین هر کی دوست داره سر لخت بیاد بیرون یارانه هارو یه ملیون میکنمو این حرفا بعدش که بهت رای دادن مثل من شدی ریس جمهور بعدش بگو نشد. (1312212) (alef-13)
 
علی حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۳۵:۱۷
توجیه هایی که بعضی کامنت گذاران برای محبوبیت هاشمی آوردن بسیار خنده دار است.
هاشمی یک لفظ عامی است. ها ها ها ها
خوب مشائی چی؟ اون هم یک لفظ عامی است؟
چشم هاتون رو باز کنید، برنده انتخابات هاشمی است و انشاالله با حمیات رهبر دست همه تندرو ها از قدرت کوتاه میشه. (1312321) (alef-13)
 
dila
United States
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۳۹:۰۲
مشايي اگر رئيس جمهور بشه بنده رسما به افغانستان پناهنده مي شوم (عمق فاجعه را ببينيد ) (1312337) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۰:۵۳:۲۷
برنامه اصلی هاشمی در شرایط فعلی طبق نظر اصلاح طلبان = سیاست به اصطلاح تنش زدایی و در اصل سازش با غرب = تعلیق علوم پیشرفته از جمله هسته ای = لغو تحریم ها = از سر گیری صادرات نفت = واردات کالا های اصلی
اگه به مقاومت می خواهیم ادامه دهیم باید سختی رو تحمل کرد تا کشور پیشرفت کند. با بالا بردن دست به نشانه تسلیم از وحشت گرانی که برنامه اصلی اصلاح طلبان است به کجا مرسیم؟
تکلیف را معلوم میکنیم؛ مقاوت و پیشرفت کشور با وجود سختی ها یا سازش در برابر غرب برای راحت طلبی و رفاه ننگ آور و طولانی شدن مسیر پیشرفت ایران (1312375) (alef-13)
 
Qatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۴:۲۱:۲۱
یعنی اینهمه کشور تو دنیا چیشرفت کردند مثل ژاگن برزیل ترکیه و ... از همین روش شما تبعیت کردند آقا پیشرفت راههای آسانتری هم داره که خیلی ها رفتند بدون اینکه عزت و احترامشون هم لکه دار بشه ولی شما فقط همین راه رو بلدی (1314602) (alef-10)
 
ممقانی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۱:۵۰:۱۴
عالم مجازی با عالم حقیقی 720 درجه اختلاف دارد عین جنگیدن در بازی igi با جنگیدن در جبهه خودمان
مگر استقبال مردمی از پوتین -مدودف خودمان را در سفره ای استانی ندیدید شما که خودتان استاد هستید حضرات (1312474) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۱:۵۱:۴۰
اخه اين جه كاريه كه مى كنيد جرا هميشه هي واسه مردم جلوجلو جو درست مى كنيد كه فلاني اينه واون يكى راي نداره !!بابا بذاريد مردم بدون جنجال، منطقي تصميم مهم و بكيرند ! اخه الان دردمون جيه ؟راه و ساختمان ؟ عمران؟بابا درد اقتصاد ،مديريت هم تجربه و هم علم،هردو رو بايد درنظركرفت!!كسي كه علم اقتصاد داره ،برنامه اقتصادى كه جند ساله روش تحقيق شده
،جنم و اقتدار داره از جنجال و هياهو دوري مى كنه ، بيش بينيهاش در سيبست خارجي حداقل اين جند سال ديديم درست بوده ،جز اقا محسن در كسي نديدم،يا ابالفضل (1312476) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۳:۵۱:۵۶
برای شناخت مواضع /گفته ها/رفتارها و....افراد برخی از جستجوها انجام میشود واین دلیل بر محبوبیت انها نیست.ولی کارنامه ی هیچ یک از افراد فوق از لحاظ نسبی و سنی و مدت زمان خدمت درخشانتر ازدکتر لنکرانی وجلیلی نیست. (1312586) (alef-10)
 
saeed
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۶:۳۷:۱۱
فقط یکی بشه که بتونه این اوضاع را جمو جور کنه.البته فکر نکنم بشه جمو جورش کرد.شاید خیلی طول بکشه ولی فقط هاشمی رفسنجانی. (1312648) (alef-10)
 
مجتبی امیدی
Latvia
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۶:۴۷:۲۳
هاشمی سرچ دمیشه چون دست بردار این ملت نیست. هر آن منتظریم پشت هر غوغایی اسمش بیاد .همین. (1312657) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۶:۵۷:۴۴
احمدی نژاد 4 سال پیش با نقد عملکرد هاشمی و به قول خودش افشاگری از مردم 24 میلیون رای گرفت.
آیا حالا همون مردم به دلیل مشکلات اقتصادی که قسمتی از اون رو هم مربوط به تحریم های آمریکا میدونن، میان به هاشمی رای میدن. اون هم بعد از فتنه 88 و عملکرد هاشمی و فرزندانش.
کسانی که به موسوی رای دادند معلومه به هاشمی رای میدند؛ باید از اونایی که به احمدی نژاد رای دادند پرسید آیا با چرخش 180 درجه ای به هاشمی رای میدهند یا نه؟ (1312663) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۲۳:۵۰:۳۰
من اون دفعه به احمد ی نژاد رأی دادم ولی این بار به هاشمی رأی می دهم و لاغیر (1316930) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۷:۰۷:۱۷
مهم حال افراد است که باید ببینیم شورای نگبان چه تصمیمی میگیرد (1312666) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۷:۵۰:۰۱
خودتان را به خواب نزنيد بياييد به خيابان ببينيد مردم كوچه وبازار وجوانان كه با چه ذوق واميدي از امدن رفسنجاني حرف ميزنند (1312730) (alef-10)
 
محمدام
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۰۵:۵۴
اقا دکتر بهار رو بذارین 4 سال دیگه باشه حضرت عباسی گناه داره بنده خدا همش در حال عوض بدل کردن وزرا و ... اینا بود ادم جیگرش کباب میشه این همه رو تو این ابعاد ادم باید دانشمندا بررسی کنن کجاش جا شده بالاخره بقول خودش نخبه میباشد حال از منظر خاری البت دشمنان را منظور (1312768) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۲۱:۳۹
هاشمی تنها کسی است که می تواند اوضاع به ریخته و خراب مملکت رو سر و سامان دهد (1312793) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۵:۲۲
بزرگترين دستاورد دوره احمدي نژاد، بيداري سياسي بود. در انتخاب خودتان دقت نماييد. (1312850) (alef-10)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۵۳:۳۹
الف از اینکه از پروزه قارچ خور به نمودار رسیدی نشون میده رویکردتو داری اصلاح می کنی !! (1312873) (alef-10)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۱:۱۹
همانطوری که ملاحظه میشود , اختلاف آقای رفسنجانی با بقیه غیر قابل رقابت شده .... انشاا... با رای بالای به خیابان پاستور تشریف خواهند برد . (1312895) (alef-10)
 
یاشار
United States
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۱۸:۵۲
الان تو جامعه وضعی شده که هر چقدر اقای رفسنجانی رو تخریب کنند ارزش اون بالا میره مثل فرش دست باف (1312936) (alef-13)
 
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۲۰:۴۳
خیلی مثل من هاشمی رو تو گوگل سرچ می‌کنند، بخاطر مشکلات و بحران‌ها و حمایت از فتنه (1312941) (alef-10)
 
عبداله
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۲۱:۰۵
با آمدن هاشمی دست دزدان بیرحم بیت المال دوباره باز میشود. (1312942) (alef-10)
 
گیتی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۸:۴۲
نه که الان کوتاهه از یرادر خاوری چه خبر اخوی؟ (1313276) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۹:۵۴
یعنی اون سههزار میلیارد هم اون دزدید و احمدی نژاد معصوم بود (1313327) (alef-13)
 
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۰۱:۱۶
3000000000 اگه تونستی این عدد رو به حروف بنویسی! (1313331) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۳:۰۷
نه اینکه با امدن احمدی نژاد دستشون کوتاه شده بود. (1313752) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۲۲:۱۱
جناب اقای جلیلی هنوز هیچ نتیجه قابل قبولی درمذاکرات کسب ننموده اند. واگذاری ریاست جمهوری به ایشان منطقی نخواهد بود (1312945) (alef-10)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۲۹:۴۸
معاون اولی خاتمی بعد از اعلام تایید صلاحیت از سوی هاشمی اقبال عمومی و رای بیشتری برای ایشان خواهد داشت (1312967) (alef-10)
 
galexy
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۳۴:۰۲
ببین این احمدی نزاد چی به سر این مملکت اورده .برگردیم به 8سال قبل .احمدی نزاد هاشمی را فیتیله پیج کرد کسی که دربرابر هاشمی پشه ای بیش نبود وهمه از دست هاشمی به محمود پناه اوردند ببین این چی کار کرد که مردم دوباره دست به دامن هاشمی شدند هاشمی که تا8سال پیش منفوربود. (1312979) (alef-10)
 
ارش
United States
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۰:۲۰
تحلیلی از ابراهیم نبوی


هاشمی سال ۱۳۹۲ دیگر آن هاشمی سال ۱۳۷۲ نیست. او در هشت سال ریاست جمهوری اش در سالهای ۶۸ تا ۷۶ نشان داد که نقاط روشنی در کارنامه اش دارد که قابل توجه است، و اشتباهات بزرگی هم کرد که فراموش کردنی نیست، اما بیست سال دوری از قدرت، رفتن به انزوای سیاسی، نقد شدن توسط همه گروههای سیاسی درون و بیرون حکومت، ماندن در خانه، ضربه خوردن خانواده اش و دوستانش، تجربه دوران پس از شکست مجلس ششم و رفتارش پس از جنبش سبز، او را گوشه نشین کرد و نشانه های زیادی می گوید که او با چهره و منش دیگری به میدان می آید. این نکته امیدواری ماست که نشانه هایی هم برای آن داریم. او مانند بسیاری از سیاستمداران برسر قدرت جهان که پس از یک دوران حذف سیاسی، از اشتباهات شان درس گرفتند، به نظر می رسد متوجه بسیاری از اشتباهاتش شده باشد و از این رو می تواند در آخرین سالهای عمر سیاسی اش در آستانه هشتاد سالگی بهترین رفتارش را داشته باشد. (1313004) (alef-10)
 
هور
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۹:۳۸
منم موافقم. این قابل توجه اونایی که برای نقد یک فرد میرن میبینن وقتی تو دبستان بود چه عقایدی داشت... (1313109) (alef-10)
 
Hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۸:۴۴
حالا چرا همه مطالب الف سعی می کنند القا کنند که رقابت نهایی در "مثلث هاشمی - قالیباف - جلیلی" تعریف میشه؟؟؟ (1313026) (alef-13)
 
javad
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۶:۲۶
اعتبار بین المللی، اعتبار در کشورهای اسلامی، اعتبار در بین ایرانیان داخل و خارج از کشور حتی مخالفین، دور اندیشی، اقتصاد دانی، سیاستمداری، عمل گرایی، اجتهاد و ... تنها بخش هایی از توانایی های آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند. (1313059) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۸:۰۳
مشایی قبل از رد صلاحیت انصراف داد (1313072) (alef-10)
 
داود - اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۹:۲۳
اگه مشایی صلاحیت گرفت صد در صد رییس جمهور ما هستند (1313075) (alef-10)
 
عقیل
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۹:۴۰
ی ضرب المثل قدیمی میگه دود از کنده بلند میشه ...........

خدا هاشمی را حفظ کند (1313079) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۲:۴۲
توجه داشته باشین که دوستان و دشمنان! جلیلی و قالیباف و لنکرانی تنها زیر 10 واحد آنها را سرچ کرده اند حال آنکه دوستان و دشمنان ! آقای رفسنجانی 100 واحد نام ایشان را سرچ کرده اند!!!! عظمت رو شما داشته باش. (1313085) (alef-10)
 
جامعه شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۳:۰۹
با سلام به همه
این موضوع ربطی به تعداد ارای نامزدها ندارد و فقط نشان دهنده تعداد مراجعه کابران اینترنت به اسم های مذکور است
در ضمن قشر عظیم از نسل اول و دوم دسترسی به اینترنت ندارند.
امسال نسل سومی ها تاثیرگزار هستند
درضمن این نمودار نشان دهنده شانس بیشتری برای کاندیدها نیست و باید منتظر روزهای اینده باشیم که کدام کاندیدها می تواند موج ایجاد کنند.
ولی آنچه از رفتار ثبت نامی نامزدها مشخص شده است برنامه محور نبودن و برنامه نداشتن آنان را نشان می دهد. (1313086) (alef-10)
 
m
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۷:۰۰
فقط آقای هاشمی میتونه اوضاع رو به قبل و بهتر برگردونه (1313101) (alef-10)
 
saman
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۳:۴۹
همين امر نشاندهنده اينه كه مردم بيشترين تمايل رو به هاشمي دارند. (1313127) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۸:۱۸
يحيي ال اسحاق رو نگفتيد چرا؟ نيت كنند اول ميشه! (1313143) (alef-10)
 
محمدرضاابراهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۲۰:۴۹
باسلام
راستش تمام اين نقدها وآماروارقام وبحث هاي داغي كه مطرح شده براي داغ شدن تنور انتخابات بسيار مفيد وبه جاست ولي حقيقتا حضور بي سروصداي جليلي و اعتماد به نفسي كه از اين آقا باسرپائين انداخته و قيافه مظلوم گونه ايشان در روز ثبت نام ديديم اين فكر رو در ذهن من وبسياري از دوستان روشن كرد كه به احتمال زياد ايشون از صندوق بيرون خواهند اومد !! يعني بهشون تكليف شده كه وارد بشه درست مثل احمدي نژاد كه يه جورائي كاملا مطمئن بود از نتيجه . دركل خدا مي دونه از اين سياست بدبوتر خودشه . ماكه نفهميديم . والسلام (1313150) (alef-13)
 
h
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۲۱:۲۰
اقا علکی خودتون رو به فلان نزنید بخواهید نخواهید اگه عدالت باشه هاشمی رییس جمهوره.یا علی.ما به قانون اساسی هممم احترام میذاریم. (1313155) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۲۵:۴۸
جلیلی نمی شناسمش ؟ (1313168) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۲:۴۱
بنده هیچ علاقه ای به هاشمی ندارم ولی اگه قرار به رای دادن و انتخاب بین بد و بد تر باشه ترجیح می دم به هاشمی رای بدم تا امثال احمدی نژاد ها!!! (1313196) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۴:۴۶
در طول انقلاب از مسولين طراز اول مملكت تنها آقاي هاشمي ست كه شهامت اينو داشته كه با رها خودش و مورد سنجش راي مردم بذاره و اين از افتخارات آقاي هاشمي ست. و طيف هاي مختلف با تخريب هاشمي راي بيشتري به صندوق ايشان اضافه ميكنند در اين شك نداشته باشن نتيجه رو خواهيم ديد البته اگر در آرا دستكاري نشه. (1313204) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۰:۱۴
بهترین نظرسنجی حضور در بین مردم کوچه و خیابان هست
مردمی که تا چند روز پیش ناامید و افسرده آرزوی مرگ میکردن و الان با اسم هاشمی امید به دلهاشون برگشته
خدایا خیلی بزرگی
ما هنوز میتونیم برگردیم به 8 سال قبل
فقط باید همت کنیم و مسئولان هم با درس از گذشته از این امید و پتانسیل مردمی در جهت بهبود اوضاع استفاده کنن نه اینکه با کوبیدن بر طبل منیتها اوضاع رو خرابتر کنن (1313223) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۷:۴۲
واقعا نمی دونم چرا امثال جلیلی و حداد و لنکرانی و ... وقت خودشون و تلف می کنند . ریاست حداد بر مجلس را فراموش نکردیم که با طرح ساده لوحانه تثبیت قیمت ها و مجال به احمدی نزاد مسبب وضع امروز است که خریدن میوه و گوشت و پرداخت اجاره شده کل زندگیمون -جلیلی هم حکم نامه رسون رو داره خوشبختانه مردم شناختنش مملکت ما احتیاج به مردان بزرگ داره نه یک سری بی سواد اقتصادی که فقطمدعی اند .

تمام متفکرین و تحیصیل کردها به هاشمی رای میدهند

رای اولی ها و افراد متعصب به جلیلی ها رای میدن مثل سرکار خانم فاطمه رجبی (1313272) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۸:۲۸
99/99درصدآراء برای ایشون( مرد تقوا وعمل وسنیل صداقت وساده زیستی=اقای هاشمی رفسنجانی) کم است همه ایران متحدالعهدشده اندکه همگی رای خودرابه این پیرمردی که سراسرعمرش درتقوا وگسترش دین وحجاب وعفت وپاکی وساده زیستی ومردم دوستی ودوری ازثروت اندوزی گذارنده است رای دهند!
پس100درصدحضرت آقای رفسنجانی بدون حتی یک رای کمتر،ایشون رییس جمهوروصاحب اختیارهمه ماو نه تنهاآقای آقازاده های ثروتمندوولخرج واروپابگرد ولندن نشین همچنان باقی وپابرجا میمانند،بلکه آقای ما که درکرایه تاکسی مان هم گیرکرده ایم هم می شوند! (1313275) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۱:۲۰
سخنی با شورای نگهبان - 1
مفهوم موافق بند 7 ماده 28 قانون انتخابات مجلس و رد صلاحیت آقای هاشمی ؟!

بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین
" مردم بايد دنبال رئيس جمهورى باشند كه توانايى، شادابى، احساس مسؤوليت و آمادگى به‌كار داشته باشد "
بيانات‌ ولی امر مسلمین در ديدار مردم پاكدشت ؛10 بهمن 83
صرفنظر از اینکه در طي سه دهه پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامي ، دولتهاي متعدد و گوناگونی روي كار آمده اند كه عملكرد هر يك از آنها تاثيرات آشكار و نهاني بر عرصه سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي كشور داشته است اما انتخابات یازدهم رياست جمهوري 92 يكي از مهم ترين رويدادهاي سياسي جمهوري اسلامي در دهه کنونی است كه یقینا تاثير عمیق و مستقيمي بر تحولات یک دهه آتی کشور، منطقه و جهان خواهد داشت .
اکنون با پایان ثبت نام نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، یکی از سنگین ترین و خطیرترین وظایف شورای نگهبان در مهلت مقرر 5 روزه ای که البته تا 5 روز دیگر قابل تمدید می باشد ، یعنی تایید صلاحیت نامزدهای ثبت نام کننده آغاز شده است و همگان منتظر اعلام نتایج بررسی این شورا هستند .امر مهمی که اولین راستای انتخابات با آن شکل میگیرد و حتی میتواند در نتیجه نیز تاثیرگذاری ویژه ای به همراه داشته باشد . لذا وجود صلاحیت های لازم در نامزدها و احراز آن از سوی شورای نگهبان شاه کلید این معماست که چه کسانی در پایان وقت قانونی شورا ، نامشان اعلام خواهد شد .
با توجه به اینکه با نگاهی به سن نامزدهای مطرح و اصلی فعلی که میتوان شانسی حتی کوچک را برای ایشان قائل بود ، آیت الله هاشمی رفسنجانی با سن 79 سال مسن ترین نامزد مطرح میباشد ؛ نگارنده بررسی اجمالی را از حیث تطابق و یا عدم تطابق شرایط ایشان برای تایید صلاحیت ریاست جمهوری از جهت شرایط سنی میپردازد :
1) یکی از ویژگی هایی که فرد اصلح میبایست دارا باشد و مکرراً نیز در بیانات رهبر معظم انقلاب و نظرات کارشناسان سیاسی بر روی آن تاکید شده، داشتن توانایی و روحیه شادابی و نشاط است ، یعنی رییس جمهور آینده ایران باید کسی باشد که دارای روحیه شاداب و پر نشاط، توام با پرکاری باشد تا بتواند ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم، با تلاش فراوان به مردم خدمت کند ، کسی که ویژگی های مثبت روسای جمهور قبلی را داشته باشد و البته هیچ کس شک ندارد که نشاط، پرکاری، ارتباط گسترده مردمی، کشاندن کابینه به استانها و شهرستان ها و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف مردم از نقاط مثبت دولت های نهم و دهم و رئیس جمهورش بوده است ؛ امری واضح و بدیهی که حتی مخالفان سرسخت دکتر احمدی نژاد به آن اذعان دارند .
حال سوال اینجاست که آیا آیت الله هاشمی در آستانه 80 سالگی دارای همچون توان ، قدرت و نشاط و شادابی و نیرویی برای فعالیت بسیارسخت و توانفرسای اجرایی است یا خیر ؟
به نظر میرسد پاسخ چندان سخت نباشد .!!
2) یکی از مباحث بسیار مهم علم اصول فقه در مباحث الفاظ ، بحث مفاهیم بویژه " مفهوم موافق " است . اگرچه هم فقهای محترم شورای نگهبان و هم حقوقدانان محترم این شورا و البته بسیاری از خوانندگان یادداشت به معنای " مفهوم موافق " که در استنباط احکام شرعیه و صدالبته مسائل حقوقی جایگاه مهم و شایسته ای دارد ، آشنایند ، لکن برای تشحیذ ذهن دیگرعزیزان ، به اختصار یادآور میگردد که : " مفهوم موافق " آنجایی است که حکم از نظر سنخیت موافق حکم موجود در منطوق باشد .به عنوان مثال ، خداوند متعال در فرازی از سوره اسراء آیه 23 در خصوص والدین میفرمایند : " فلا تقل لهما «اف» " ؛ یعنی به پدر و مادر خود اف نگویید .این آیه به طریق اولی دلالت بر این دارد از ضرب و شتم ، ارتکاب اهانت و آزار شدیدتر از اف نیز میبایست اجتناب گردد . به عبارتی مفهوم موافق این آیه اینست که حکم نهی از اف گفتن به مراتبی شدیدتر یعنی اهانت ، آزار ، اذیت و ضرب و شتم و ... نیز سرایت میکند و باید از آنها نیزجداً پرهیز نمود .
حال سوال اساسی اینجاست که وفق بند هفتم ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی حداکثر سن داوطلبین نمایندگی مجلس میبایستی 75 سال باشد (و نهایتا نیز میتواند تا 79 سالگی نماینده باشد) و این در حالی است که یک نماینده مجلس فاقد کار و فعالیت اجرایی است که توان بسیار مضاعفی را میطلبد ؛ لذا مستفاد از این ماده قانونی و " مفهوم موافق " آن و به طریق اولی رئیس جمهور که باید کار سنگین اجرایی کشور را بر دوش بکشد نمیبایست سنی بالاتر از ۷۵ سال داشته باشد امری که در تعارض آشکار با ویژگی جوانی ، نشاط ، پرکاری و شادابی است و بدیهی است جناب هاشمی از آن بدور هستند .
النهایه ، و با این وصف و وضوح عدم تطابق شرایط سنی آیت الله هاشمی با شاخص های تبیین شده و همچنین یک شاخص اساسی قانونی ؛ اکنون بسیاری از صاحبنظران ، کارشناسان و فعالین سیاسی و حتی دیگر نامزدهایی انتخابات ریاست جمهوری ، مشتاقانه و بی صبرانه منتظرند تا رای نهایی و البته استدلال شورا ی نگهبان در خصوص تایید یا رد صلاحیت آیت الله هاشمی را ملاحظه نمایند .

والسلام علی من اتبع الهدی
ابراهیم بوداغی – مدرس دانشگاه (1313283) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۵:۳۳:۵۹
بداغ جان در یکی دوخط خلاصه اش می کردی بقیه حال داشته باشن بخونن !!! (1314952) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۰:۴۲
خسته نباشی استاد
چون زحمت تایپ اینهمه کلمه رو کشیدی،وقت گذاشتم و خوندم.
انصافا ترکوندی
جای شما اینجا نیست.حروم میشی
شما باید بر کرسی ریاست گروه حقوق دانشگاه بین المللی هاوایی تکیه بزنی
:دی (1318491) (alef-7)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۳:۵۸
از تو توقع نداشتم الف جان آخه این نمودارها علمیه ! (1313458) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۷:۱۷:۲۳
علمی؟
چه ربطی داره ؟
مگه قراره علمی باشه؟
نتیج سرچه یه حقیقته این کافی نیست که حقیقت باشه؟
بعضیا رو اصلا درک نمیکنم (1315354) (alef-7)
 
ع ع
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۸:۲۷
سلام
میدونم منتشر نمیشه
اما سوال بود برام
چرا هنوز تبلیغات شروع نشده آقایان حداد و ولایتی و .... اینقدر علیه هاشمی موضع گرفتن و تخریب ها شروع شده؟
جوابش رو خودم پیذا کردم قانون تبلیغ پیش از موعد رو ممنوع کرده نه تخریب ..
به عنوان مشتری روزانه سایت امیدوارم منتشر بشه البته نشه هم از محبوبیت الف کم نمیشه (1313481) (alef-13)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۴۴:۴۷
آقا من خیلی حرصم میگیره این احمد توکلی حرف میزنه . چه تو مجلس . چه توی این سایت . آقا تو چی میگی ؟؟؟؟؟ خواهشا بذار یکم کشور آروم باشه. (1313575) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۵۲:۲۶
آيت ا... در اين دوره بي رقيب در دور اول رئيس جمهور خواهند بود .... بايد فقط 30 ميليون راي پشت سرش باشه تا با قدرت هرچه تمام تر به پاستور راه پيدا كنه ... انشاا... (1313626) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۸:۴۱
جلیلی در دور اول انتخابات پیروز می شود انشاءالله. (1313799) (alef-13)
 
مهس
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۲۱:۰۴:۲۴
مگه تو ماه آپریل هستیم ؟!
(آخه دروغ تو ماه آپریل جایزه !! اونهم از نوع شاخ و دم دار ) (1316267) (alef-7)
 
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۲:۵۹
سلام به همه كساني كه با همت والا مي توانند به اثبات برسانند كه باز هم توان آن را دارند كه در عين كهولت سن و تخريب شخصيت دوباره پا به عرصه بگذارندو اين مصداق مثلي است دود از كنده بلند مي‌شود دوباره سازندگي (1314561) (alef-10)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۵:۳۷:۲۰
بوداغی خسته شدی یه کم استراحت کن (1314977) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۹:۴۴:۳۱
اینقدر مشایی مشایی می کنید که خودش فکر می کنه کیه
محلش ندید
یک مدت در موردش حرف نزنید
خوب می شود (1315958) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۳:۱۶
انشاالله قالیباف میشه (1317814) (alef-7)
 
esi
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۵:۰۸
هاشمی عشق است میدانید اگر هاشمی بیاید به نفع شماست و اقتصاد مملکت از اینی که هست یهتر میشود (1317996) (alef-7)
 
سید امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۴:۲۰
خب اگه ملاک گوگل باشه که الناز شاکردوست باید رییس جمهور بشه :دی (1318394) (alef-7)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۰:۴۴
آقای علیرضا ش خودت را نماینده همه مردم ایران می دانی؟! خیلی ها هستند نظر شما را ندارند. (1318861) (alef-7)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۸:۵۲
نگاه کردن به این آمار اصلا درست نیست!!
افرادی در این نظر سنجی قرار گرفته اند که از قبل ها در بورس اخبار قرار داشتند آن هم بخاطر سمتی که دارند می باشد!
و اینکه مثلا من توی گوگل زندگی نامه مشایی رو جست و جو کردم دلل بر طرفدار او بودن باشد نیست همینطور هاشمی که بخاطر اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام میشه یا نه کلی اخبارش روی بورس بوده و یا اینکه آیا ثبت نام میکنند یا نه
این اخبار رو همه دنبا میکردند ولی دلیل بر طرفداری از نامزد خاصی نیست (1319088) (alef-7)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۱:۲۰
آیت ا... هاشمی ... منجی ملت ... من با جون و دل براش تبلیغ منکنم (1319288) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۲۲:۵۷:۵۷
بت پرستی و بت سازی ممنوع، جهت اطلاع من اگر می خواستم رای بدهم گزینه مورد نظر هاشمی بود اما بت سازی ممنوع (1323971) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۷:۴۲:۴۴
فکر نمیکنم اگه هرکس دیگه رئیس جمهور بود اوضاع کشور فرق چندانی میکرد خداییش میخوایم رئیس جمهور انتخاب کنیم کم نیست که بیاید جوگیر نباشیم به خفقان دوران ریاست جمهوری هاشمی یه نگا بندازید گول شعارا رو نخوریم و به هرکس با عملکردش نمره بدیم نه صرفا با حمایتی که یکباره از جریانی که هیچ سنخیتی با خودش نداره کرده (1319996) (alef-7)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۲۲:۵۶:۵۱
دوست عزیز، تا حدودی حق با شماست، اما هر انسانی می تواند نظرهایش را در طول عمر تغییر دهد. به سیاست های پیامبر در دوران قبل و بعد از حجرت توجه نموده اید آیا؟ (1323967) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۸:۱۲:۵۵
بستگی داره واسه چه موضوعی سرچ کنی؟ (1320063) (alef-7)
 
غریبه
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۴:۳۰
ببینید الکی دعوا نکنید آقای رفسنجانی رییس جهور آیندست الکی زور نزنند این اصول گرا ها یکی شون شد رییس جمهور وضعیت ما اینه وای به حال بعدی . در ضمن رفسنجانی 90در صد را یها رو میاره مگر اینکه............................ (1320357) (alef-7)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۲۳:۱۲:۴۹
به امید خدا این دوره همگی از اشتباهات گذشته درس گرفتیم و با شور و انرژی تمام در انتخابات شرکت میکنیم و اصلحترین شخص رو انتخاب میکنیم در ضمن از سایت الف تشکر میکنم که اظهار نظر دوستان رو به صورت شفاف و بیطرف به رای میذاره (1320968) (alef-7)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۲۳:۱۴:۱۵
اگه می خواست این ملاکی واسه محبوبیت هاشمی باشه،پس معنیش اینه که مشایی رتبه دومه!!!!!!!!!!1
ولی به نظرم این نمودار بیشتر حساسیت رو نشون میده نه مقبولیت (1320971) (alef-7)
 
باران
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۳:۰۲
متاسفانه ما مملکت جوگیر ی هستیم /اصلا توجه به اظهار نظر هامون نداریم ملتی هستیم که همه خودمونو انسانهای مطلعی می دونیم اما خبر ندار ی م اطلاعاتمون به وسعت اقیانو س، اما به عمق یه بند انگشته . تعداد کمی از ما مستدل و منطقی اظهار نظر می کنیم.مگه طرفداری از کاندیدای ریاست جمهوری مثل طرفداری از تیم قرمز و آبیه که، انقدر متعصبانه اظهار نظر می کنیم آقایون خانوما تعصب از روی جهله از روی نادانیه..لطفا توجه کنید که کاندید مورد نظرتون الان چه تفکری داره چه برنامه ای برای مشکلات حال حاضر کشورمون داره . (1321208) (alef-10)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۱:۲۷:۵۰
به نتایج نظر سنجی های اینترنتی اعتماد نکنید چون همه اقشار جامعه را پوشش نمیدهد و فقط عده ای که به اینترنت دسترسی دارند را شامل می شود.مثلا 15 میلیون نفر و رای روستاها در انتخابات سرنوشت ساز است. (1321992) (alef-13)
 
خلیل
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۵:۴۹
سلام
فقط دعا کنید مشایی وارد گود نشه چون آدمایی که دنبال قدرت طلبی هستند دست به هر کاری میزنند به نظر من مشایی آدم حقه بازیه چون با رمالها رابطه نزدیکی داره... خدا عاقبتمون ختم به خیر کنه انشاا... (1322495) (alef-13)
 
س
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۲۳:۴۹:۳۲
اقا هر کاری می کنید دست به شهردار ما نزنید که داره خوب کار میکنه (1324101) (alef-13)
 
ارادت
۱۳۹۲-۰۲-۲۷ ۰۱:۰۳:۱۲
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد خدا رحمت کنه امام ره مملکت رو به بی تجربگان نسپارید اجماع و هم فکری برای سربلندی کشورتان بهتر است یا اینکه رنکینگ قبل از وقوع حادثه رو برسی میکنید فریب نخورید هاشمی دوست و برادر رهبری است ولی رهبری از احساسات شخصی در مصالح کشور خودداری میکند چون رهبر است ولی هیچ کس و هیچ کس جز هاشمی نمیتواند هشت سال جنگ دولت نهم ودهم را به سازندگی برساند چون تجربه دارد محسن رضایی دارای برنامه است اقتصاد بلد است و مطالعه کرده است عبدالله نوری هم صاحب تجربه بین المللی است و زیر رهنمود های حضرت آقا ارزش پول رایج کشورمان را بالاتر از افغانستان و ترکمنستان و تاجیکستان و غضنفرستان خواهد برد البته تئوریسین دولت دهم و نهم هم ادامه برنامه های بهار را پی میگیرد و بعد تاریخ خواهد گفت میگوید من نمیدونستم اینگونه میشه پس یا علی ماشالله حزب الله به هر که با تجربه تر است رای دهید یا علی (1324278) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۲-۲۷ ۰۲:۱۰:۲۰
نمیدونم چطور آقایون و خانمهایی که خودشون رو خسته میکنن برای نوشتن کامنتهایی در تحلیل این خبر متوجه سیاست کثیف سایت الف نمیشن!
هدف از این خبر چیزی جز تخریب چهره جلیلی نیست! کاری که الف از همون روز ثبت نام دکتر جلیلی تا الان داره با قوت و قدرت ولی بصورت کاملا زیرکانه و موذیانه انجام میده و حالا هم یه نمودار مسخره خودساخته!
با این کارها به جایی نمیرسی الف!
از اون طرف تیتر میزنی که بر سر نخواستن هاشمی دعواست و از اونطرف این کثیف کاریها
ولی تعجبم از اینه که چرا اینقدر با احتیاط و ذره ذره و قطره قطره حمایتتون رو از قالیباف نشون میدین؟
آخه مردم که بُز نیستن! مردم یادشونه که در اون دوره کذایی توکلی قالیباف رو در مقابل دیدگان همه در آغوش گرفت و حمایت همه حانبه و بی دریغش رو از این کاندیدا اعلام کرد!

ای خدا! برای چی دارم مینویسم؟! در الف چنین غیرتی نمیبینم که این کامنت رو منتشر کنه!!!!!! (1324389) (alef-13)