نظر منتشر شده
۲۰۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 353018
نظر شما درباره این تصویر چیست؟
باور کنید اینجا تهران است؛ رژه خودروهای لوکس و میلیاردی در خیابان‌های شمال شهر تهران
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۴



 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۰۴:۳۹
وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برای اینست که اقدام و عمل صورت نمیگیرد و ایشان تذکر می دهند. این خودرو ها اگه با پول 100% حلال هم خریده شده باشد اشکال دارد چون ارز مملکت که باید در جای درست مصرف بشود هدر رفته است. این خودروها تو خیابان نباشند هم اتفاقی نمی افته! (3703696) (alef-11)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۹:۵۰
شاید 1٪ از این خودروها از راه 100٪ حلال خریداری شده باشد. (3703919) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۵:۳۵
شما این آمار 1% رو از کجا اوردی؟ قضاوت کار خداست نه بنده ی خدا (3704314) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۴:۵۹
همون 1٪ را هم با ارفاق گفتم. خداوند حق قضاوت روی زمین را به انسان داده. (3704400) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۳:۴۸
يعني ما الان نديده نشناخته ميتونيم درباره شخصيت شما قضاوت كنيم!!!!! (3704569) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۸:۴۶
بنده ندیده قضاوت نکردم،‌ماشینهای چند صد میلیونی این اشخاص در دورانی که تحریم شدید اقتصادی وجود دارد و سایه رکود سنگین بر سر اقتصاد است و اختلاف شدید طبقاتی بیداد میکند و بنا بر اظهارات مسئولان، اکثر ثروتمندان یا فرار مالیاتی دارند یا مالیات واقعی پرداخت نمیکنند ( بزرگترین جرم درکشورهای پیشرفته ) ، این مسائل نشان دهنده این است که این پول نمیتواند منشاء پاکی داشته باشد. هر عقل سلیمی هم این را کامل قبول میکند.
حالا متوجه شدید که ندیده قضاوت نکرده ام، بلکه اتفاقا با فکر و دقت در مسائل جاری مملکت،‌ قضاوت کرده ام که به ضرس قاطع میگویم، بسیار نزدیک به واقعیت است. (3704602) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۰۹:۲۴
چرا این دلارها بجای خرید مواد اولیه برای تولید به خودروهای لوکس اختصاص داده شده . دلیل روشن است ، سال 94 در آمد دولت در زمینه واردات خودرو دو و نیم میلیارد دلار پیش بینی شده بود.همچون واردات سیگار که دولت از مصرف سیگار استقبال می کند چون پول در می اورد. (3706173) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۴:۴۵
واقعیت اینه که این خودرو ها در کنار پیکانهایی که مردم سوار میشوند .وکشتاری که در جاده ها بر اثر بی کیفیتی خودروها اتفاق می افتد هر بیننده ای را اگر واقع بین باشد به تفکر وا میدارد .مگر قرار نبود به ازای هر خودرو خارجی یک خودرو فرسوده اوراق شود ؟پس کو جالبه بدانید که اوراق خودروهای فرسوده خرید وفروش میشوند تا این خودروها وارد بشند . (3704435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۳:۰۵
چه ربطی دارد، در همین یک دو ماه اخیر، چندین نفر در همین خوروهای چند صد میلیونی کشته شدند، مطمئن باش اگر جای پیکان، بی ام دبلیو زیر پای مردم باشه، آمار تصادفات نه تنها کاهش پیدا نمیکند بلکه افزایش میابد چون این خودروها فوق العاده پرشتاب و پرسرعت هستند و زمانی که با 200 کیلومتر بر ساعت تصادف کنی، رولزرویس هم باشد، باعث کشته شدن سرنشینان خواهد شد. (3704548) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۲۰:۵۴:۱۳
حضرت علی (ع)فرمودن هیچ کاخی بنانمیشود مگردرکنارش کوخی بوجودآید. (3706851) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۰:۵۸
نوش جونشون, امیدوارم روزی برسه که همه ی شهرهامون از پراید و پژو خالی بشن و به جاش ماشین های خوب و شیک سوار بشیم... (3704321) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۲:۵۲
اگر برای خرید این حوروها کار اقتصادی صورت گرفته باشه حیلی عالیه و نشانگر موفقیت یک فرد و یک چامعه است یعنی طرف مثلا 100 میلیارد به چامعه سود رسونده چند میلیارد هم به خودش رسیده یک میلیاردش رو رفته ماشین خریده اما ما میدانیم که رشد اقتصادی جامعه ما منفی یا ناچیزه لذا وجود این اتومبیلها در این شرایط از دید من فقط نشان دهنده فساد اقتصادی یا دلالی و..است و افتحاری هم نداره. این پولها زمانی که نفت 140 دلار بود یا تحریم وجود داشت ناشی از کاسبان تحریم یا رسوب پول نفت بین یم سری افراده. اما بازم تاکید می کنم اگر افزادی باشند که باغث رشد اقتثادی جچامعه بشوند و ماشین اینطوری هم داشته باشند بسیار هم عالیه و نشان دهنده موفقیت جامعه ما است. (3704395) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۰:۱۰
دلالی با استفاده از رانت !!!!!!!!!!!!!!!!!! (3704604) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۸:۴۲
نوش جونشون به شرطی که از راه حلال کسب شده باشه. بشرطی که فرارهای مالیاتی انچنانی رخ نداده باشه.
به شرطیکه ثابت بشه تو اوج دوران تحریم که کشور دچار رکود اقتصادی شدید شد اینها چطور اینقدر رشد کردند که فقط چند میلیارد پول خودرو حاضرند بدهند.

اگر اینها شفاف بشه اونوقت میشه گفت نوش جونشون (3704476) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۱:۵۴
دوست عزيز شما واقعا توجيه نيستي، الان اگه يه زمين يا خونه كلنگي داشته باشي در شهر هاي بزرگ از تهران و مشهد و تبريز و اصفهان و .... بفروشي پولش ميشه چند ميليارد، بانك به ٤ ميليارد حدود ماهي ٩٠ ميليون سود ميده، حالا اگه اين ملك بزرگتر باشه به همون تناسب ، يعني به ١٠ ميليارد كه پول يه كلنگي ٤٠٠ متري در مركز تا شمال تهرانه ماهي ٢٠٠ ميليون و بيشتر ميده، ........
اينها رو گفتم كه بدوني پول چقدر براي يك عده آسون به دست مياد نه غير قانونيه نه غير شرعي نه حرام كه اينطور متهم ميكنيد، جالب اينه که با پلاك اينها كه گذر موقت هم هستند قيمتي نسبت به اين پول هاي سنگين ندارند و تهيه اون براشون آسونه،
كشور ما با اوضاع نا به ساماني كه در دريافت و خرج ماليات داره، و همچنين تورم و حجم پول و گاها رانت هاي اطلاعاتي اقتصادي فضاي خوبي براي به دست آوردن پول هاي بزرگ ساخته و عده زيادي با تجارت ، ساخت و ساز ، پيمانكاري و .... سود هاي كم و زيادي برده اند كه اتفاقا كاملن قانونيه، تحصيل مال حرام ربطي به فقير و غني نداره، همونطور كه ممكنه در دهك هاي پايينتر جامعه خلافكار وجود داشته باشه در دهك هاي بالا هم همينطوره، خلاف و تحصيل مال حرام براي همه بد و ممنوعه ، فقير و غني نداره، (3704608) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۰۲:۴۰
هرچقدرم آدم پولدار باشه سوار شدن یه همچین ماشین هایی اسراف هست (3704519) (alef-3)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۱:۴۳
اسراف، ریختن پول پای ماشین‌های بی کیفیت داخلیه که سازندگانش نه آخرت میفهمن چیه و نه دنیا و معیشت مردم براشون معنا داره! خودرو و کالای با کیفیت، احترام به شعور و شخصیت مشتریه، این همون چیزیه که معمولا توی توصیه به خرید کالای داخلی لحاظ نمیشه! توهین به شعور مشتریه وقتی بهش بگی ببین جنسی آشغاله ولی بخرش! (3704607) (alef-11)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۱:۲۴
البته این ماشین های شیکی که می فرمایید تو امریکا هم همه نمی تونند سوار بشن!!!...اگر این ماشین ها متعلق به تولید کنندگان ثروت باشه خیلی خوبه خیلی ولی افسوس که بیشتر اینها نتیجه ی رانت و نوسان اقتصادی و فساد اقتصادی هست...یعنی متعلق به کسانی که از آب گل آلود ماهی گرفته اند...بیراه نیست مردم به همچین افرادی با سوظن نگاه میکنند هرچند در بین اینها شاید چند نابغه ی اقتصادی هم باشه که با کار افرینی و تولید ثروت به انچه که شایستگیش رو داشتن رسیدن...
در کل این عکس ها قلب فارغ التحصیلانی که با خون دل زحمت کشیده اند و حتی توانایی خرید یک ماشین 10میلیونی هم ندارند به درد میاره ... (3704587) (alef-11)
 
Spain
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۵:۴۳
نوش جون يك مشت زمين خوار و برج خوار و رانت خوار و بيت المال خوار !!؟؟ اگر از راه حلال بدست امد ماليات داده اند نوش جانشان ............. (3706237) (alef-11)
 
سقراط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۹:۰۷:۲۴
پس خدایا برسان پول باد اورده را ......
تا همه پورشه و بنز سوار شوند..!!! (3708947) (alef-13)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۸:۴۲
دو حالت وجود داره:
1- این اتومبیل ها از راه کار اقتصادی مفید بدست امده اند در این صورت باید بهشون افرین گفت و به عنوان قهمرمان اینها رو معرفی کرد
2-از راه نادرست بدست امده اند
در صورتی که جالت اول باشه این سوال مطرح میشه که چطور در شرایطی که رشد اقتصادی ما نداشته ایم و بیکاری در جال افزایشه و رکود داریم این اتومبی ها دارند در جامعه زیاد میشوند؟ چرا این اتومبیلها در فلان کشور که رشد 4 یا 5 درصدی داره به این سرغت زیاد نمیشه؟ به این نتیچه میشه رسید که این دوستان اکثرا این ات.ومبیلها را از راه های حلاف یا حداقل از راه دلالی و کارهایی که ارزش افزوده ایجاد نمیکنه بدست اورده اند چامعه ای که یک عده در اون جامعه روز به روئز اتومبیلهاشون بهتر میشه رشد اقتصادیش 8 درصده و این همه بیکار و گرفتاری و..نداره
چطور ممکنه در یک چامعه دلار 3 تا 4 برابر بشه ولی شاهد هجوم این اتومبیلها به داحل باشیم یک جای کار قطعا می لنگه
پیشنهاد می کنم 10 نفر از این دوستان رو خبرمگارا باهاشون مصاحبه کنن و ازشون مجل کسب و کارشون رو بپرسن اون موقع خواهید فهمید که قضیه بسیار جالبتر از اونیه که بنده بیان کردم
محاله در اقتصادی که تولید ناحالص داحلیش مشکل داره و تحریم بوده چنین اتفاقی از راه درست بیفته (3704477) (alef-13)
 
املی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۶:۵۲:۲۴
اقا یعنی اگر سرمایه دارد باید مثل جنابعالی پراید سوارشود؟ پس سرمایه اش را باید چیکارکند ماشین نخرد ویلا نخرد خانه نخرد لباس نخرد طلا نخرد چون تو نداری؟نه عزیزم توهم تلاش کن بدست میاری توهم فکرتو بکاربنداز سرمایه دار میشوی نوش جونشون دارند بایدهم استفاده کنند (3704800) (alef-11)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۰۴:۳۴
فکرش رو به کار بندازه یا .....
بنده خدا این همه مهندس و فارغ التحصیل دانشگاه شریف و باسواد و...
چرا یه مشت بیسواد زیر دبیپلم اینا رو سوارن ؟ (3706170) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۱:۲۳
تمام مردم کشور باید شانس این را داشته باشند که چنین خودروهای زیبا و امنی سوار شوند
یقیه ی ایران خودرو و سایپا را بگیرید که خون و پول مردم را به باد داده اند.
قیمت واقعی خودروهای زیبا و امن کمتر از نصف این قیمت است... (3706442) (alef-11)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۸ ۰۳:۱۷:۰۹
مگه ما گفتیم پولشون حرامه
بحث روی مانور تجمل و اشرافیت گرایی است (3709430) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۵:۳۰
آقا جان دارندگی و برازندگی
اگه این ها با پول سالم خریده شده باشند چه اشکالی دارد؟
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید ... (3703935) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۰:۴۱
اگر از راه سالم باشد نوش جانشان ولی متاسفانه فساد اقتصادی موجود در کشور اجازه نمیدهد که فکر کنیم از راه سالم شخصی میتواند ثروتمند شود. (3703995) (alef-11)
 
آریابان
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۸:۴۳
اینها با چه حجمی از انبوه پول های کثیف !!!!! باید جیب هاشون " پر شه " تا تبدیل بشه به یک "پورشه" ؟!؟!؟!؟!؟
چونکه در یک پارادوکس باورنکردنی، یه کمی اونور تر توی خیابون های پائین تر همین شهر، انبوه موتور سیکلت های زهوار-دررفتۀ اون-یکی ها !!! از بانگ خروس تا بوق سگ، به مسافرکشی!!! ، حمل بار !!!! های بسیارحجیم و انتقال خانوادۀ چهار و حتی پنج !!!! نفری خودشون مشغولند و ......... ؛
هزاران کوخ !!!! که مدفون شده اند در زیر یک کاخ !!! ؛ (3704423) (alef-13)
 
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۶:۲۸
شما خیلی ساده اید. کسی که از راه سالم و با کار و زحمت پول در اورده باشه ولو اینکه پولش از در و دیوار هم بالا بره هیچ وقت پولش رو اینطوری خرج نمی کنه. اینها همون نوکیسه هایی هستن که با چاپیدن ملت در دوران تحریم یک شبه راه صد ساله صدها کارمند دولت رو رفتن. در ضمن فکر کنم منظور شما از پول حلال مثلا مبالغ هنگفتی باشه که پزشک ها و دندانپزشک ها و ... از مردم می گیرن که باید به عرضتون برسونم به کردن خون مردم به شیشه نمیگن درامد حلال. اون پول ها هم صد در صد حرامن. کلا کسی تو ایران از راه حلال نمی تونه ثروت های افسانه ای به دست بیاره. از این بابت مطمئن باشید. (3704103) (alef-13)
 
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۷:۳۸
چرا نباید خرج کنه پولشو؟ اصلا پول رو برای چی میخواد؟
شما فرض کن دارایی شما ۵۰۰میلیونه اونوقت میرید ۵۰۰هزارتومن ی گوشی میخرین حالا فردی که ۵۰۰میلیارد داراییشه میره ۵۰۰میلیون خرج میکنه همون ۵۰۰میلیونی حداقل ی پراید ۱۰میلیونی دست دو م باید بگیره اینم میتونه۱۰میلیارد ماشین بگیره (3704345) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۵۴:۲۶
اگر هم از راه چاپیدن مردم به دست اورده اند, اصلا مقصر نیستند, بلکه کسانی مقصر هستند که باید مواظب چاپیده شدن مردم بودند (3704378) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۰:۰۲
10000 درصد موافقم. (3704464) (alef-13)
 
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۷:۴۶
سلام

درسته که درآمد دکتر ها ( البته متخصص هاش) زیاده. اما عزیزم زحمت و استرسی که اینا تحمل میکنند تا به این درجه برسند رو چرا نمیبینید. من هم معتقدم که بعضی از همین دکترها پول زیادی میگیرند ولی اون آقایی که عینک 3 دلاری را 350 هزار تومن میفروشه را نمیبینی. اون بی انصافایی که الکی الکی قیمت زمین رو بالا بردند و باعث بدبختی خودشون (در بلند مدت) و مردم شدند را نمی بینی. اون املاکی که پشت کولر نشتند یک معامله میکنه و میلیون میلیون به جیب میزنه را نمیبینید....

کی گفته اینا نوکیسه اند. مگه از نزدیک باهاشون معاشره دارید. شاید پول این ماشین ها حاصل سالها کار و تلاش خودشون و پدراشونه. فکر کنم اگه ابوبکر و خدیجه هم الان بودند از دست ماها راحتی نداشتند.


بالاخره باید قبول کنیم که عادت به سکوت نداریم.

این ساده لوحی نیست (3704501) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۵:۵۴
در دوران رکود اقتصادی و تحریمهای فلج کننده، کسی که به ثروت میرسد، صد در صد یکجای کارش میلنگند و در جایی دارد خلاف اقتصادی میکند. (3704574) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۰:۰۴
واقعا متاسفم که در مورد پزشک های شریف چنین نظری دارید. امیدوارم ابتدا کمی تفکر کنید بعد حرف (3704556) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۱:۰۲
مخالفم (3704559) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۲:۴۹
اگر رو کاشتند به جاش خیار و سبزی سبز شد.

کی تو دوران اوج تحریم و رکود اقتصادی میتونه از راه سالم به این پول های باداورده برسه. اینها همون کاسبان واقعی تحریم ها هستند.

امثال تو هم که شاید جز همین دسته باشن باید بگن که نوش جونشون!!! (3704488) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۷:۰۰
اره حضرت علی (ع) خوب جواب امثال تو رو دادن که با پول های باداورده تون خودتون رو لایق این ثروت و مردم عادی رو بی لیاقت فرض می کنید.

کاخی در جایی برپا نشد مگر در کنارش خانه مستضعفی ویران شد.


پس نگو نوش جونشون...

اینها حق مردم مستضعف سیستان و بلوچستان و زابل و مناطق مرزی کشور است که در حلقوم یه عده پایتخت نشین مرقه نشین ریخته می شود. (3704500) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۸:۴۰
آقا جان مطمئن باش اگه خودش زحمت کشیده باشه و ۱ میلیارد درآورده باشه قدر پولش رو میدونه و نمیره ۱ میارد پول ماشین بده! این حرفا هم برا نوکیسه هاس که میگن دارندگی و برآزندگی (3706435) (alef-11)
 
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۹:۱۴:۱۵
داداش تازه یک میلیارد پول یکیشه... اغلب هر خانواده چند تا از این ماشینها داره... (3708954) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۹:۲۳
اگر نظام مالیاتی کشور صحیح میبود و قوانین به درستی اجرا میشد، داشتن چنین اتومبیل هایی هیچ مشکلی نداشت، حداقل ارز رو برای چیزی که توانایی تولیدش رو نداریم میدیم و نه برای وارد کردن دمپایی و دسته بیل... (3703991) (alef-11)
 
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۳:۵۲
چیکار کنند برای اینکه بتونند سوار ماشینهای خوب بشند باید ترک وطن کنند مگه آدمی برای چی دبنال افزایش درآمد صبح و به شب می دوزه غیر اینکه می خواد از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار باشه حالا بعضیا فکر می کنند از این قبیل دارندهها از مسیر غیر سالم افزایش درآمد دارند خوب برند مشکل نظارت و حسابرسی رو حل کنند نه اینکه بگیم کسی حق نداره پولشو آنطوریکه دلش می خواد خرج کنه (3704021) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۶:۴۹
عزیزم می شه بگی با کدوم پول سالمی می شه یه همچین ماشینایی خرید ؟؟ ملت آگاه باشید یه سریا ها می خواهند با جملات نظیر " اینها ثمره کار و تلاش خودشونه" ، " نباید در مورد پولدارها اینطوری صحبت کرد و الا پولشون از کشور خارج می کنند " و ... سعی می کنند جلوی ذهن های پرسشگر را در مورد این مسائل بگیرند و به اربابانشان خدمت کنند . با تمام قوا بر علیه این دزدان و قارتگران حمله حداقل لفظی کنید. (3704107) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۲:۱۹
رییس اتاق بازرگانی بارها در برنامه های تلویزیونی توضیح دادند که چظور به یکی از پولدارترین مردان تاریخ کشورمان تبدیل شدند چند روز پیش در برنامه کارآفرین نیز هموطن میانسالی به خوبی توضیح می دادند با طی چه مسیر و پشت سرگذاردن چه مشغات و موانعی با در اختیار داشتن بیش از هزار نیروی کار ماهر در جایگاه سومین تولید کننده شیشه دنیا قرار گرفتند ندیدید فوتبالیستی رو که توضیح می داد چطور در ایام عقد قرار داد با یکی از تیمهای بزرگ و دعوت به تیم ملی هنوز شبها رو در کارواش محل اشتغالش می خوابید اما امروز همه به درآمد میلیاردی امروزش نگاه می کنند بهتر نیست بجای حسادت ، بدبینی و آرزوی بدبختی و سیاه بختی و سیه روزی و فقر برای سایر هموطنان آرزو کنید که روز ی همه ماشینهای مدل بالا رو به مقصد بازار خرید کشور ما تولید کنند؟ شما هم حتما می تونستید یا شاید هنوز هم قادر باشید با صرف همت مناسب ، به قول امروزیها خلاقیت و کارآفرینی یا درک فرصت های کم تکراری که در پیشروی شما قرار می گیرد هم تکونی به زندگیتون بدید البته اطمینان داشته باشید در چنین شرایطی هستند دیگرانی مثل امروز شما که شما را دزد و غارتگر اموال عمومی خطاب کنند. از مال و اموال دنیایی بگذرید باور کنید بیش از پول و درآمد به شدت نیازمند سرمایه عظیم اخلاقید که خدا به شما نیز مانند سایر بندگان عطا فرمود به سادگی در غارت و چپاول آبرو و حریم دیگران به باذد دادید. امیدوارم روزی با اخلاق و پورشه سوار باشید (3704564) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۹:۱۹
هر فوتبالیستی هر قدر هم تو کارواش خوابیده باشه هر قدر هم زحمت کشیده باشه نباید از زیر مالیات در بره، نباید پول مالیات مردم بهش پرداخته بشه، هر کی فوتبال دوست داره بره بلیط و لباس تیم و ... رو بخره تا برای باشگاه درآمد زایی بشه و باشگاه بر حسب پولی که طرفداراش حاضرن براش خرج کنن و درآمد تبلیغاتی اش به بازیکنانش دستمزد بده هیچکس هم ناراحت نمی شه ولی من مطمئنم اگه چنین شرایطی بشه هرگز این دستمزدهای میلیاردی به بازیکنان داده نمیشه چون بارها دیدیم که بسیاری از همین طرفداران ظاهراً پرو پا قرص دست به هر کاری می زنن که بتونن بدون دادن پول بلیط وارد ورزشگاه ها بشن (3704712) (alef-11)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۰۹:۰۷
پولش تو مملکت باشه چه گلی به سر ما زده
جنس خارجی و مارک فقط می خرن
حتی با خارجی ها وصلت می کنن
کلفت ها و سگهاشون هم که خارجین
کار تولیدی هم ندارن
مالیات هم نمیدن

پس چی شد ؟چیش به مملکت رسید؟ (3706172) (alef-11)
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۴:۲۸
من هر وقت ماشینای این مدلی می بینم، همونجا پشت فرمون ماشین خودم می گم: «ایییییول، دمت گرم، مبارکت باشه!»
بعدشم همون جا برای «مدیریت سیاسی اقتصادی» کشورم تاسف می خورم که باعث ایجاد این شکاف اقتصادی بین امثال من معلم چندشغله و این عزیزاان شده است. مشکل، این بندگان خدا نیستند، مشکل مدیریت و سیستمی هست که تعادل و توازن و شفافیت و عدالت ندارد!
مدیریت و سیستم اگر متعادل و شفاف باشن، شرایطی ایجاد نمی شه که من نسبت به هموطن و هم نوعم حس منفی و حسادت پیدا کنم! (3704221) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۲۹:۴۸
بهترين كامنتي كه خوندم، نه مغرضانه بود، نه با حسادت و نه با بيسوادي، درود به معلم زحمتكش، ايشالا كه هرچه زودتر اقتصاد سالم و شفاف و ناظر سالم و شفاف بر آن در كشور ما شكل بگيره، (3704675) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۵:۱۷:۳۳
معلم عزیز بهترین نظری بود که خوندم

موفق باشی (3706327) (alef-11)
 
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۵:۳۰:۳۹
اگر از راه صحیح به دست اومده باشه باید بهشون تبریک گفت جای اینکه سرمایه خودشون رو از کشور خارج کنن در کشور ازش استفاده می کنن

اما خدای ناکرده اگر از راه نا صحیح باشه باید تاسف خورد و فکری کرد که بعید است (3706357) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۷:۳۶
من خوشحالم که تو این مملکت ادمهایی زندگی میکنن که پول زیادی دارن
اینکه ما نمیتونیم درست زندگی کنیم دلیل نمیشه این حق رو از بقیه سلب کنیم (3704365) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۳:۳۵
من همه عمرم تحصیل کردم الان در پایان بالاترین مقطع تحصیلی هستم ایده ها و طرح های بسیاری در حوزه انرژی های نو دارم که می تونه بسیار در شرایط کنونی کشور کارآمد باشه، ولی متاسفانه آنقدر حمایت از پژوهش در دانشگاه ها ضعیف هست که حتی برای انجام پایان نامه دانشگاهی هم مجبورم نصف وقتم رو صرف کار دیگری کنم که پول آزمایشهام رو دربیارم
شما لطفا بگین کجای زندگی من نادرست بوده؟ مگر غیر از اینه که در تمام دنیا پژوهش تنها حوزه ای هست که هنوزم دولت ها بسیار بر روی اون سرمایه گزاری می کنن و تنها ایراد امثال ما این است که دوست داریم در ایران زندگی کنیم (3704721) (alef-11)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۱:۱۹:۲۳
من میگم کجای کار شما اشکال داره! اینکه فکر میکنید باید دولت بیاد از پژوهشگرا حمایت کنه در حالیکه در کشورهای پیشرفته عمده حمایت از پژوهش از طرف شرکتهای خصوصیه. چون در اونجا انقدر رقابت شدیده که شرکتها برای نوآوری سرو دست میشکنن. (3705163) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۸:۱۳:۵۰
اگه پول خودشون باشه که ایردی نداره ما که بخیل نیشتیم اما اگه با رانت باشه و از خون دل مردم ایراد داره . با این وضعیت اقتصاد کشور و وضع دارمد کار تولیدی بنظر میاد که این پول از را ه درست در نیومده باشه (3704907) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۵:۲۹
الف مگه ما ایرانیا آدم نیستیم توی دنیا که بهترین ماشینا رو داشته باشیم ؟ همچنین تیتر زدی اگار مردم با شتر میرن اینور و انور و این ماشینا چیز عجیب غریبین (3704401) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۳۲:۴۳
چه ماشینهای قشنگی !
مبارک صاحبانشون باشه ...
ایشالا همه مردم بتونن از اینا سوار شن (3704450) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۴:۳۶
کاسبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان واقعی تحــــــــــــــــــــــــریم ها همین ها بودند و هستند.


وگرنه چطور میشه تو اوج دوران تحریم ها و رکود شدید اقتصادی چنین پول های میلیاردی را بدست اورد و این چنین خرج کرد؟

جالبیش اینه که اینها سینه چاک امریکا و انگلیس هم هستند. اونوقت میگن کاسبان تحریم مخالف برداشته شدن تحریم ها و رابطه با غرب هستند (3704496) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۷:۰۸:۴۸
پاسخ به پیام 13:54:36 :
عجیبه!!!همشهری عزیز شما که همه چیز رو با هم قاطی کرده ای...کاسب تحریم یعنی کسی که با قطع رابطه با دنیا سود می برده . و هرچه اوضاع اقتصادی کشور شفاف تر بشه و معاملات ایران با کشورهای دیگه رسمی تر بشه، کاسب تحریم ضرر می کنه! (3704821) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۹:۲۹:۲۸
اگر مملکت قانونمند بود ما الان مشکلی با ثروتمند بودن بعضی ها نداشتیم. (3705014) (alef-11)
 
Spain
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۳:۲۹
از ديدن اين تصاوير ياد سكاف طبقاتى عظيمى كه در اين ده سال بوجود امده ميفتم خدا باعث و بانى اين اوضاع را جزايش دهد . (3706231) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۰۵:۰۲
نظر من اینه که دولت نظارتی بر نحوه درآمد شهروندان نداره و در نتیجه هرکس از هرجایی میتونه پول در بیاره، شما در امریکا حساب ده هزار دلاریت بشه یازده هزار دلار باید به صدجا جواب بدی این پولو از کجا آوردی .عموی بنده در امریکا با وجود داشتن تعداد زیادی پمب بنزین برای اعلام نکردن یک حساب بانکی در کانادا به اداره مالیات؛ آنچنان جریمه سنگینی شد که به طور کامل ورشکست شد، ایران چطور؟ (3703697) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۹:۱۶
نه عزیز دولت از ابن راه هم عوارض خوبی می گیره هم فشار اقشار پر درآمد رو از روی دوشش برای بسته بودن بازار خودرو برمی داره (3703917) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۰۵:۲۵
نوش جونشون حتما لیاقتشو داشتن (3703698) (alef-11)
 
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۸:۳۷
مطمئن باشید با کمی تحقیق راجع به مالکان این خودروها و نحوه کسب درآمد آنها، به بی قانونیهای اقتصادی کلان مانند فرار مالیاتی، قاچاق، رانتخواری، احتکار، دلالی ، زد و بند، اختلاس و امثالش خواهید رسید.
جالب اینجاست که یکسری از کاربرانی که کامنت گذاشته اند میگویند چه اشکالی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی واقعا نمیدانید !!!!! اشکال اینجاست که در یک کشور در برخی استانها مردم آب ندارند و بدون سرپناه هستند و به نان شب محتاج هستند، بعد یک عده بدون اینکه مالیات بدهند در عرض یک شبانه روز بوسیله رانت و پارتی بازی، میلیاردر میشوند در حالیکه نه نوآوری کرده اند و نه اختراعی !!!!!!!!!!!!!

به احتمال قوی افرادی که حامی این قشر و نوع درآمد آنها هستند خودشان هم مانند آنها رفتار میکنند و بعید نیست چند روز دیگر خودشان هم میلیاردر شوند بدون اینکه از راه درست و حلال به این ثروت رسیده باشند. (3703914) (alef-11)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۳:۳۲
اگر به میلیاردرهای دنیا هم نگاه کنید همه دارای نوعی خلاقیت بودند که باعث کسب ثروت شده مثل بیل گیتس، زاکربرگ و...و درواقع عمل خلاقانه ی اونها برای جامعه مفید بوده این هست که میلیاردر شدن ان ها به معنی کوچک شدن سفره ی مردم نیست بلکه بالعکس اما در ایران میلیاردر شدن بابک زنجانی به معنی کوچک شدن سفره ی مردم است ...چون در این ثروتی تولید و افزوده نمی شود بلکه پول نفتی ست که از جیبی به جیب دیگر منتقل می شود!!!
حالا سوال اینجاست که این عزیزان این ثروت را از چه راهی کسب کرده اند؟...به احتمال زیاد به چنین پاسخ هایی خواهیم رسید: اختلاس ، ارزش باداورده زمین ناشی از سونامی اقتصادی تحریم ها، دلالی و واسطه گری املاک و... (3704612) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۴:۲۹
برادر من تقصير از دولت هاست نه اينها، ما جرات نداريم از دولت و عوامل اقتصادي تاثير گذار انتقاد كنيم، مياييم اين ماشينارو نشون مردم ميديم، (3704682) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۱:۳۷
دارندگي و برازندگي.
نوش جونشون. بخيل كه نيستيم. (3703928) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۳۰:۴۱
زمانی میتوانی بگویی نوش جانشان که در کشورت عدالت نسبی حکمفرما باشد و فساد اقتصادی وجود نداشته باشد و اگر هم وجود داشت به شدت به آن برخورد شود
نه اینکه در کشور فلان مدیر حقوق صد میلیونی بگیرد بعد دولت و کافرمای بخش خصوصی به بهانه کمبود بودجه ، کارگر و کارمند که ماهی یک و نیم میلیون حقوق میگیرند را تعدیل و اخراج کنند !!!!!!!!!!!!! (3703948) (alef-11)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۴:۰۷
اگر در امریکا یا چین تعداد میلیاردر ها زیاد هست این به معنی عملکرد مطلوب اقتصاد اون کشورهاست چرا که سایر شاخص های اقتصادی اون ها (نرخ بیکاری، رشد اقتصادی،و...)نیز در حد قابل قبولیست اما مسیله اینست که کشوری که تعداد فراوانی از مردمش زیر خط فقر است و نرخ بیکاری در حد فاجعه ست و رشد اقتصادیش منفی هست و 40درصد صنایع اون به حالت نیمه تعطیل دراومده چطور ممکن است از راه درست و صحیح با تولید ثروت و کمک به اقتصاد به ثروت رسید؟...نمی شود به صراحت درباره همه ی دارندگان اتومبیل های اشرافی قضاوت کرد اما با توجه به این وضعیت اقتصادی کشور به نظر میاد راجع به اکثریت اونها باید سوظن داشت...البته شاید بعضی از طریق راه های قانونی ثروتمند شده باشن( مثل کسی که زمین 100میلیونیش طی سه سال تبدیل به 5میلیارد میشه)... (3704639) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۳:۵۰
یعنی افرادی که این ماشینها را ندارند لیاقت ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین طرز فکر است که مملکت را به این روز انداخته و اوضاع اقتصاد هر روز بدتر از دیروز میشود، لیاقت داشتن و نداشتن به ماشین میلیاردی نیست، بلکه به روزی حلال خوردن و بی قانونی نکردن و حق خوری و تقلب نکردن، میباشد.
این خودروها لیاقت افرادی میباشد که از راه حلال پول در بیاورند و اگر هر شخصی بخواهد از راه حلال ثروتمند شود در این شرایط اقتصادی، تا دویست سال دیگر هم نمیتواند صاحب همچنین خودرویی شود البته به استثناء نوابع و نوآوران که شاید یک درصد مردم هم نشوند. (3703931) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۸:۱۱
در مملکت که فردی بخاطر تنگدستی نمیتواند آب سیاه چشمش را درمان کند و در خیابان میرداماد خودکشی میکند یا شخص دیگری بخاطر بیماری معده،‌ نمیتواند هزینه درمان را پرداخت کند و در بیمارستان میلاد خودش را به پایین پرت میکند، داشتن ماشین میلیاردی گناه است، حتی اگر از راه مشروع باشد که متاسفانه اکثر آنها از راه نامشروع هم میباشد. (3703943) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۳۹:۴۶
فقر و نداری مردم به ثروتمندان ربطی ندارد چون کشور دولت دارد, قانون دارد
به نظر شما فقر مردم با سوار نشدن ماشین مدل بالا رفع میشود?

فقر مردم به دولت و مجلس و حکومت مربوط است, از کم کاری و عدم لیاقت اینها است که مردم روز به روز فقیر تر میشوند (3704463) (alef-13)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۷:۰۷
حق با شماست ...
در واقع ثروت و فقر در ایران به بی لیاقتی مسولین مربوط می شود...چرا که اگر اقتصاد ثبات داشته باشد و البته نظارت و مدیریت نه فقر انچنانی وجود خواهد داشت و نه ثروت اینچنینی!!! (3704647) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۹:۵۲
بله اگر اونها وظایف خودشونو به درستی انجام می دادن که الان این ثروتمندا اصلن وجود نداشتن (3704733) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۷:۲۹
راجع به بابک زنجانی هم همین را میگفتند و به اون نشان هم داده بودند و میگفتند کارآفرین است و لیاقت داشته و امثال همین نظر، ولی آخرش مشخص شد که ایشون مفسد بزرگ اقتصادی هستند. (3704027) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۱:۵۲
بله با دزدی و مال مردم خوری!!! (3704254) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۱:۳۹
اره حتما لیاقتشو داشتن!!!!.

اونی هم که پول نداره داروی بچه اش رو تهیه کنه و بچه اش تو شهرهای دور افتاده کشور به خاطر عدم تمکین مالی رو دستش می میره حتما از نظر تو و امثال تو بی لیـــــــــــــــــــــــــــــــاقت هستند!!!!!!!!!!!


مشکل تو و امثال تو همینه که خود برتر بینی تون گوش فلک رو کر کرده در حالیکه با خوردن پول و حق بیت المال همین مردم مستضعف به این پول های باداورده رسیدین و حالا غرور منشانه میگین نوش جونشون!!!! (3704483) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۰۸:۲۷
آدمهای زرنگ و باهوش! (3703699) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۰۲:۱۱
از کجا میدونی زرنگ و.باهوش بودن شاید دزد باشند (3703869) (alef-11)
 
مالک پورشه مدل 2015
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۳:۰۰
کافر همه را به کیش خود پندارد . (3703930) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۲:۴۰
میتونیم بپرسم شما چگونه صاحب پورشه دو میلیاردی شده اید و شغلتان چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟ (3703998) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۴:۴۶
از دیوار ویلای شما بالا نرفتم . (3704271) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۸:۴۶
دوران بالا رفتن از دیوار مردم خیلی وقته سپری شده.دزدیهای دوران ما خیلی نامحسوسه مخصوصا در کشور بی درو پیکری مثل ایران.البته منظورم شخص شما نبود. کلی گفتم. (3704333) (alef-13)
 
مالک رنو
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۱۴:۴۴
دمت گرم خوب جوابی دادی............. (3704037) (alef-3)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۳:۵۷
جناب مالک پورشه!!! لطفا توضیح بفرمایید در مملکتی که رشد اقتصادیش منفی هست ، نرخ بیکاریش 20درصد به بالاست و نیمی از صنایع اون تعطیل شده است،و اگر امار بگیرن بیش از هشتاد درصد از کسبه از وضعیت فعلی بازار به شدن ناراضی هستند و مدام از بی رونقی کسب و کار صحبت می کنند چطور می توان به پورشه مدل2015 دست یافت؟...به نظر می رسد افرادی همچون جنابعالی از بیل گیتس در زمینه اقتصاد بسیار باهوش تر هستند چرا که میلیاردرهای کشورهای توسعه یافته در شرایط رشد اقتصادی بالای کشور معمولن کسب ثروت می کنند چنانچه چین در دوران رشد اقتصادی بینظیرش تعداد میلیاردرهاش از امریکا نیز پیشی گرفت!!!...و برزیل هم شرایطی مشابه چین رو تجربه کرد...حال سوال اینست در کشور عزیز ایران که متاسفانه آمار فقر رشد روز افزونی دارد و رشد منفی اقتصادی به 4درصد رسیده است و الان از رکود رنج می برد چطور و از چه راهی می توان ثروتمند شد؟
با تشکر از جنابعالی و امثال جنابعالی ! (3704702) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۰:۲۷:۴۲
این سوالات شما را نباید مالک پورشه جواب دهد, بلکه کسانی جواب دهند که این وضعیت را بوجود اوردند, از نماینده مجلس بپرس, از دولت بپرس, از .....بپرس
مالک پورشه از وضعیت درست یا نادرست استفاده کرده و صاحب چنین موقعیتی شده, شما علت را رها کرده ای و معلول را چسبیده ای? (3705100) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۲:۰۹
اگر تونستی مسئولیت یک کارخانه با حداقل 5 هزار نفر را قبول کنید یک روز فقط یک روز نه بیشتر و مدیریت کنید بدون کلاهبرداری و حق کشی ، آنوقت ده تا پورشه داشته باشید عزیز ، نه بخیلم نه حسود . (3704390) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۴:۳۰
آدمهای دارای پارتی و رانت اقتصادی !!!!!!!! (3703934) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۳:۲۵
تازه به دوران رسیده ها که معلوم نیست که پول های باد اورده را از چه رانتی بدست اوردند (3704219) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۱۲:۳۲
چه خوب هر چقدر از ماشینها زیاد شه کشورمان ثروتمندتر دیده میشه (3703700) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۰۰:۴۸
بنده هم موافقم. و با این ایده که هجمه ای ضد سرمایه داری میشه مخالف هستم. نشر فقر و قناعت افتخاری رو کسب نمی کنه. اگر سازوکاری باشه که بیشترین افراد یک جامعه استطاعت خرید ماشین، خانه، لباس های خوب و تفریحات دلخواه رو داشته باشن افتخاره. این که فقط یک سری با رانت های مختلف به این برسن شرمندگیه، نه اینکه بخوایم فضای کسب و کار و طوری کنیم که یه جوون 20 ساله ما بتونه امکانات یه جوون 20 ساله رو که در آمریکا و اروپا زندگی می کنه داشته باشه. و اتفاقا این نشون میده که مسئولین خوب کار کردن. در حال حاضر کارنامه مسئولین نقص داره نه سرمایه داری بقیه. (3703865) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۰:۱۰
سرمایه داری بقیه از رانت و زمین خخواری و اختلاس ناشی شده . (3704119) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۶:۲۴
به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قیمت شکاف عظیم طبقاتی چون همین میلیاردها اکثرشان فرار مالیاتی دارند و خیلیهایشان یارانه هم میگیرند و مطمئن باشید شکاف طبقاتی ایجاد بحران خواهد کرد و باعث تهدید همین ثروتمندان نوکیسه خواهد شد. ریشه اکثر اختلاقات و جنگها و انقلابات در دنیا همین اختلاف طبقاتی و شکاف عظیم بین فقیر و غنی میباشد. (3703938) (alef-11)
 
اردوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۲۲:۰۳
تلفیق رنگ ها بسیار زیباست. بهتره خودرو سازهای ما هم به غیر از تولید خودرد با رنگ های سفید و مشکی و خاکستری، حق انتخاب های دیگری هم به خریداران بدن. (3703710) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۰:۰۸
جالب ترین نظری که خواندم (3703976) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۲۷:۴۲
عاقبت حقوق میلیونی مدیران .....
آن وقت مردم را از یارانه 45 هزار تومانی منع میکنند (3703713) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۷:۰۱
هیچ کدام از اینها حقوق بگیر نیستند استاد! (3704013) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۲۹:۴۷
خب که چی تا کی شعار و موج سواری ؟

من یک کارمند ساده با حقوقی پایینم اما از خودتان بپرسید مگر ما یک کشور کمونیستی هستیم که همه مثل هم باشند ؟

ما اکنون از کشورهای سرمایه داری هم جلو زده ایم . فاصله فقر و غنا بیداد میکند .

کل کشور کار میکند برای تهران مخصوصا شمال آن .

ولی این کارهای عوامگرایانه چاره کار نیست . چاره کار اجرای قانون ، مساوات در برابر قانون ، و رعایت موازین اخلاقی و قانونی از سوی بالا دستی هاست .

وگرنه روز به روز بیشتر فرو خواهیم رفت . (3703714) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۳۹:۲۲
خب مگه چه اشکالی داره؟ یعنی رفاه و پولداری به ایرانی ها نمیاد؟! برید و توی دوبی و ترکیه رو ببینید! مگه ماها کمتر از اونها هستیم؟!!! البته فکر نکنید که من خودم هم صاحب یه همچین ماشین هایی هستم. به خدا من یه دونه پراید دارم و ازش هم راضی هستم اما میگم مملکت ما هم باید شیک باشه. (3703722) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۴۱:۴۰
این اشک دیده من خون دل شماست (3703726) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۲۱:۴۲
آفرين (3704176) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۱:۲۴
ماشین میلیاردی سوار میشن، اما هنوز بلد نیستن (یا نمیخوان) بین خطوط برانن. (3703735) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۹:۴۵
يه جوري ميگيد كه انگار بقيه از داخل خط ميرن و اوج فرهنگ رانندگي هستن، اينا مشگل دارن!! (3704689) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۲:۵۸
اشکالش چیه؟ (3703740) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۳:۴۳
اصلا مگه نظر ما مهمه؟؟؟؟؟ (3703741) (alef-11)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۸:۲۸
خوبه
به امید روزی که همه‌ی مردم بتونن خودروهای خوب سوار بشن (3703748) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۰۳:۵۸
بى تدبيرى مسئولان (3703755) (alef-11)
 
مهدى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۰۴:۳۳
رانت (3703756) (alef-11)
 
مهدى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۰۵:۰۶
آقا زاه (3703759) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۰۹:۳۵
اگه سرمایه مملکت را آقایان به باد ندهند مطمئن باشید همه در شان خود یک منزل و یک خودرو خواهند داشت. مقصر سیستم است که مشکل دارد. (3703767) (alef-11)
 
سکینه
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۱۲:۳۵
رنگشون یه کم جلفه و ادم خجالت میکشه توی این ماشینها بشینه . (3703771) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۷:۱۶
شما چه رنگی دوست داری بگو تا در اسرع وقت بگم براتون بسازن و بیارن ؟ (3704598) (alef-11)
 
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۱۴:۴۱
تجسس در اسلام حرام است . از كجا معلوم شايد پولش را از راه حلال بدست آورده !! (3703777) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۳۲:۳۷
بی عدالتی هم در اسلام حرام است.
هیچ کاخی ساخته نمیشود، مگر آنکه کوخی ویران شود. (3703954) (alef-3)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۵:۳۷
بعید میدانم همانطور که حضرت علی فرمودند کوخ نشینی ندیدم مگر کاخ نشینان در برابر ان (3704225) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۱۵:۰۹
ما نظری ندارم فقط این را می گویم که سایپا مطمئن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3703778) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۰:۲۶
جدای از تفاخر و نیاز عاطفی شدید این بچه پولدارها به توجه دیگران، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که لزوما پول فرهنگ نمی آورد همچنان که خودروی زرد رنگ بین خطوط حرکت نمی کند. (3703785) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۸:۰۷
یک مشت ادم که دارای ظرفیت پایین که معلوم نیست چگونه یک شبه دارای چنین ثروتی شدند که چنین فخر فروشی میکنند (3704233) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۲:۰۱
یعنی شما پولشو داشتی نمی خریدی؟ بعد اگه می خریدی پزشو نمی دادی؟؟؟ (3704562) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۳:۰۲
یعنی پز ندادن اینقدر از نظر شما بعیده؟ آره عزیز دل بعضی ها دوست ندارن دل دیگران رو خون کنن ترجیح می دن همرنگ و همدل مردم باشن هر قدر از نظر شما عجیب باشه (3704738) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۱:۵۹:۴۵
من به سهم خودم میتو انستم ماشین 120 میلیونی بخرم ولی به خاطر اینکه بعضی از اطرافیان حتی چند تا جوون بیکار توی خونه داشتن رفتم یک 206 خریدم. که اونها حسرت نخورن. (3705216) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۰۶:۲۰:۱۳
چه پسر خوبي!!!! اخي (3711698) (alef-11)
 
محسن تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۱:۱۲
این تصویر به طور واضح حاکی از توزیع ناعادلانه درآمد در بین اقشار مختلف جامعه و شیوع بیماری اقتصادی در ایران به نام رانت خواری است. (3703788) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۳:۴۵
اگه سالانه 10 درصد قیمت خودروشون رو به عنوان عوارض بدن به دولت و شهرداری، ترددشون اشگال نداره! توجه داشته باشین که هرکس گسل های اقتصادی جامعه رو با سوار شدن بر این خودروهای لوکس تحریک میکنه، لااقل باید هزینش رو هم بپردازه! (3703792) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۲:۰۳
پورشه ٢٠٠ ميليوني رو اينجا ميخرن ٩٠٠ ميليون ، يعني ٥٠٠ در صد همون اول كار، (3704694) (alef-3)
 
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۵:۴۰
اختلاف طبقاتی به شدت در حال افزایش است و به جائی خواهد رسید که جامعه آن را تحمل نخواهد کرد. (3703796) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۸:۳۰
ماشین قرمز رنگ خوشکلتره (3703800) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۱:۱۳
چه عیب دارد که هر ایرانی به جای گاری های داخلی از ماشین به روز با قیمت واقعی استفاده کند ؟آن چیز که مد نظر شماست نهایت نظر تنگی است کاش در تمام شهر تهران و حتی کل ایران شاهد این باشیم که مردم در رفاه هستند.دوست دارید بنویسم که اینها مال که را خورده اند نه مینویسیم که انشالله با تلاش بدست آورده اند و انشاالله همه برای زندگی بهتر تلاش کنند (3703805) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۴:۲۷
اگر از راه حلال به دست آورده باشند مالیاتش هم بدن خیلی هم خوب است. خدا بیشتر بده. (3703808) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۵:۵۳
اینا همون ماشینایی هست که دوره احمدی نژاد وارد شده... و اون افراد هم همونایی هستن که در دوره ریاست همین آقا چند برابر پول این ماشینا رو درآوردن.
ما یه پراید داریم دیگه پیچ و مهرش داره باز میشه از هم، موندیم چطوری با کدوم پول عوضش کنیم... (3703810) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۸:۴۵
آخه کاکتوس مدلش ۲۰۱۵ هست (3706480) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۶:۱۹
شکاف وحشتناک طبقاتی (3703811) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۸:۳۱
دارن نوش جونشون خیس نیستیم! منم تلاش می کنم شاید یک روز بتونم به اینجاها برسم! (3703813) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۴:۰۲
تلاش لازم نیست اگه تونستی اختلاس کن با تلاش نهایتا به یه 206 میرسی (3704130) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۸:۴۱
2تاشون گذر موقت!!!! (3703814) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۹:۳۰
به جهنم که اینجا تهران است. (3703816) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۹:۳۷
فرض کنید نظر هم دادیم اونوقت چی میشه؟! تعداد این ماشینا کم میشه؟ نظام اقتصادی شفاف‌تر میشه؟ قانون از کجا آوردی اجرا میشه؟
اصلاً یعنی مسئولان امر در جریان این چیزا نیستن؟ (3703817) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۹:۴۶
چه خودروهاي زيبايي (3703818) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۴۶:۱۰
خوشحالم که هموطنایی دارم که می توانند حداقل از بهترین ماشینها در کشورم استفاده کنند (3703830) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۰:۱۶
ناراحتم هموطن هایی دارم که هر چی بیشتر بزنی تو سرش بیشتر میگه دستت درد نکنه!!!!!! (3706485) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۰:۴۶
جوانان بدبختی که در اثر آموزش غلط ما ، تنها راه کسب " افتخار " و " اعتبار " را در نشستن و خودنمائی کردن در یک پورشه می بینند ، حالا از چه راهی و با چه پولی مهم نیست . (3703840) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۱:۴۱
خدا قسمت همه مردم ایران بکنه ولی با این وضعیت ... (3703841) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۲:۴۱
مگه عیب داره طرف ماشین خیلی خوب داره. دمش گرم. مزاحم شما که نشدن. طبق قوانین رانندگی با ماشینش رانندگی کرده. (3703844) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۰:۵۱
این ها بیشتر مزاحم نوامیس مردم هستند (3704250) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۳:۲۷
اگر کودکان پنج شش ساله در شهر و در حال فروختن فال و گل برای رفع نیازهای اولیه زندگی شان وجود نداشتند خیلی راحت می گفتم مبارکشون باشه و سلامت باشند. (3703848) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۱:۳۴
ناراحت مافيا كودكان و گد ايات تهران نباش ناراحت اكر اجازه ندهيد پول داره مملكت از پولش در كشور خودش استفاده كند پول ها مملكت از ايران خارج و به كشورهايى ديگر خيلى راحت و با دست باز استقبال ازش خواهد كرد (3704018) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۶:۱۶
من از همه پولدارها می خوام همین الان با تمام داراییشون از ایران خارج بشن .بنده خدا این هیچ جا جز ایران نمی تونن زندگی کنن. کاری جز اختلاس و رانت خواری بلد نیستند برن آمریکا و اروپا همون سال اول تمام داراییشون به عنوان مالیات می گیرن آواره کوچه خیابونشون می کنند. (3704138) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۳:۴۴
دارندگی برازندگی (3703849) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۵:۵۲
چی کار دارید به مردم مایه دار ؟
فقط که نباید مدیران و روئسا اوارات دولتی با حقوق 85 میلیونی در رفاه باشن . (3703856) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۶:۳۲
ایران بهشت مایه دارها (3703858) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۷:۵۳
پول داره ، میتونه .
دولت هم ازش مالیات میگیره و هم عوارض (3703862) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۰۲:۴۲
بنظر من ماشین زرده خوشگلتره (3703872) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۰۲:۵۸
ما غلط بکنیم نظری داشته باشیم. حرف بزنیم یا سانسور میکنید یا انگ ضد انقلاب به آدم میچسبونن. تا فساد در مدیران رده بالای کشور باشه و رانت و دلار دولتی و پارتی و آقازادگی و وام پس نده های گردن کلفت وابسته از این بدترش هم سرمون بیاد چیزی نمیشه گفت. فقط بگم عزیزان بالا نشین که صبح تا شب دم از ا...و عدالت و انقلاب میزنین قیامتی هم در کار هست. (3703875) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۴:۰۴
دمشون گرم، چه ماشینای ردیفی. (3703901) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۶:۵۷
باز هم تيتر هاي پوپوليستي ! حيف و ميل هاي چند ميليارد دلاري به چشم نمي ايد ولي دوتا ماشين عبور موقت دل شيفتگان عدالت را ميلرزاند (3703905) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۳۱:۳۸
خوب همونهایی که حیف و میل چند میلیاردی میکنند یا بستگانشان، سوار این ماشینها میشوند دیگر. (3703951) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۳:۱۳
یک کلمه پوپولیستی را دائم تکرار میکند و هرشخصی هم که به بی عدالتی معتض باشد سریعا انگ پوپولیست به او میزنید. (3703982) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۸:۱۷
مشکل اینجاست این ماشینا از همون حیف و میله اومده (3704148) (alef-3)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۲۹:۳۱
حالا اگر به هوس سوار شدن این ماشینا به خارج بروند و پول ها را با خودشان ببرند بهتر است؟ (3703945) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۴:۴۸
حالا مثلا در کشور باقی بمانند یا بروند چه فرقی میکند در هر دو حالت پول بیت المال را صرف کلای لوکس و تجملی کرده اند آنهم در این شرایط وحشتناک اقتصادی. (3704004) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۹:۰۴
بله ببرند بهتر است . این مایه داران پولاشون توو بانکه و سودش می گیرند هیچ کاری بلد نیستند ببرد خارج هیچ اتفاقی نمی یوفته فقط روح و روان ما راحت می مونه (3704150) (alef-11)
 
ارتباطاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۳۴:۳۸
بنده کارمند یک اداره هستم با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ، و استخدام پیمانی(نه رانتی بلکه با امتحان با هزار مصیبت) با سابقه 10 ساله، بعد از 9 سال کار ، تازه تونستم یه پراید مدل 85 سوار بشم ......... بله این نشان دهنده این است که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به قول مرحوم سید جمال اسد آبادی اسمش اسلامی ، و جمعیتش اسمش مسلمان است؛ درواقع ناعدالتی محض در این جامعه حاکم است در این جامعه پست های مدیریتی خرید و فروش می شوند ........و انتظار بیش از این نمی توان داشت....... (3703958) (alef-13)
 
مهدی اسماعیل زاده کتدجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۵:۲۲
لذت به چه قیمتی؟ (3703986) (alef-3)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۱:۰۸
مگه ما ایرانی ها حق خوب زندگی کردن رو نداریم؟؟؟از کجا میدونید این ها به مردم فقیر کمک میکنن یا نه؟؟؟ (3703996) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۶:۱۵
اگر در مملكت ما انحصار وانحصار طلبي از بين برود مردم ما هم مثل همه دنيا پيشرفت مي كنند اين نتيجه بي عدالتي در اقتصاد واجتماعه (3704010) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۹:۵۹:۰۹
هموشونم که من میتونم بخرم پلاک موقت الان هامر زیرپامه 6 ماه دیگه کرایسلر و ...
اما اون آلبالویی ... (3704017) (alef-3)
 
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۲:۳۴
ان شاء الله روزي برسه كه زير پاي هر ايراني يك خودروي ملي در اين سطح قرار بگيره و مردم از سفرهايشان با خيال راحت لذت ببرند. (3704019) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۱۰:۰۰
چه مردمان رئوفی هستید شماها دارید از گرسنگی می میرید ولی از این آرزوهای مسخره می کنید (3704154) (alef-11)
 
امير
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۰:۴۰
تو خيلي از كشورهاي خاورميانه مردم ميتونن به راحتي و از دم قسط اين ماشينارو سوار بشن و لذت ببرن و ما ايرانيها بايد حسرت بخوريم و دعا كنيم كه تا كي بايد با مردم اينجور رفتار بشه (3704042) (alef-13)
 
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۳:۱۰:۴۶
اينكه ميتونن از دم قسط سوار بشن رو نميدونم ولي اينو ميدونم كه مثلا قطر با ٣ميليون جمعيت ٢٠٠ميليارد دلار توليد ناخالص داخليشه ولي ايران ٤٠٠ميليارد توليد ناخالصشه با ٨٠ ميليون جمعيت يعني هر قطري ١٣برابر ايراني سرانشه
كويت و امارات هم تقريبا اينطورين البته نه به شدت قطر
ايران كشور ثروتمندي نيست(حداقل فعلا و بالفعل) (3705294) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۲:۰۳
به غير از پورشه كه پلاك ايرانه بقيه متعلق به امارات و پلاك تردد موقت دارند به هر حال تنوع داده به خيابانهاى ما و با اين كه دستمون بهشون نميرسه ولى ديدنشون از نزديك نشاط اوره (3704045) (alef-13)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۷:۴۶
دوست من سلام"

اینجا که داری میبینی روما رزیدنت هستش یکی از بهترین ساختمانهای ایران!!!
این ماشینا اگه اینجا نباشن کجا باشن؟؟؟؟

من دوتا مثال میزنم:
1- یکی از بهترین و معروفترین ورزشکارای ایران که اتفاقا خیلی هم با سوادن توی همین ساختمون زندگی میکنن.این ورزش کار بسیار بسیار باهوش و با پشت کاره کلی کار آفرینی کرده و الان داره نون صفره خیلیها رو میده!!! یعنی میخواین بگید که حروم خورده؟؟؟؟
2- یکی از بزرگترین رستوران دارهای ایران توی این ساختمون زندگی میکنه ای به تنهایی از هیچ تونسته یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستورانهای زنجیره ای ایران رو راه اندازی کنه که متمعنم خیلی هاتون اونجا غذا خوردین و به به و چه چه گفتین ای فرد یکی از بهترین کاخونه های مواد غذایی رو داره که محصولش داره تو کشورهای اروپایی بله اروپایی نه افغانستان و عراق اروپااااا به فروش میره!!!!و برای مملکت ارز آوری میکنه!!!صادرات متوجه اید صادرات!!!! حد اقل دو سه هزار نفر سر سفره این آدم دارن نون می خورن!!!
این آدم رو باید دستشو بوسید باید بردش سر کلاسای بازار یابی و اقتصاد دانشگاه ها برای اساتیدی که خروجی کلاساشون اگه صفر نباشه به صفر نزدیکه
آموزش بده!!!
این آدما دزدن؟؟؟؟!!!!!!!!
این آدما نون هزاران نفر رو میدن اجازه ندارن واسه بچشون یه پورشه بخرن؟؟؟؟!!!!
من شخصا دست این آدمارو میبوسم و از خدا می خوام که صفرشون برکت روز افزون بده.
از این دست کار آفرینا"پزشکا"کارخونه دارا"مهندسین و....... زیادن .خدا برکتشونو زیاد کنه و دل ما هارو بزرگتر. (3704057) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۷:۳۵
1- ورزشکار با پول بیت المال و به لطف تماشاچیها به ثروت و شهرت رسیده، پس هیچ حقی به گردن مردم نداره
2- صاحب رستوران بزرگ اگز در کارش تقلب نباشد و وام کلان نگرفته باشد و از روغن مانده و گوشت فاسد و امثالش در غذاهایش استفاده نمیکند که فقط یک اقلیتی از رستورانداران این کارها غیر قانونی را انجام نمیدهند، باز هم منتی بر گردن مردم ندارد چون، مردم در رستورانش غذا میخورند و پولش را هم میدهند.
3- پزشکها که متاسفانه اکثرشون زیر میز بگیر هستند
4- مهندسین هم بجز یک قشر بساز و بفروش و یک اقلیتی از آنهایی که نوآوری کرده اند، بقیه در سطح قشر متوسط هستند و تا ده ها سال نمیتوانند از این ماشینها بخرند.

پس نتیجه اینکه این پولها از دست رنج به دست نیامده . (3704474) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۳:۳۶
یدفعه بگو کل مردم ایران مشکل دارند جز خودت!!!! خلاص (3704701) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۱:۰۴
اگه نتیجه کار و زحمتشونه نوش جونشون و
اگه حاصلی غیر از اینه مسولین محترم کلاهشونو بالاتر بزارن. (3704063) (alef-11)
 
ستاره
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۱:۵۷
جمع كنين اين حرفارو مگه همه بايد پرايد سوارشن ماايراني ها تو همه چي دخالت ميكنيم (3704065) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۳:۱۰
همه نباید پراید سوار شوند ولی همه باید بر اساس فرامین خداوند و قانون اساسی رفتار کنند و شخصی که با دزدی بیت المال و اختلاس به ثروت رسیده، جایش در زندان است نه پشت ماشین میلیاردی. (3704589) (alef-11)
 
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۶:۰۹
من بارها با پليس ١١٠در رابطه با دوردور كردن شبهاي تعطيل اين حضرات در منطقه خودمان تماس گرفته ام مسيري كه بايد كمترازيك دقيقه طي شود گاهي يك ساعت بخاطر ترافيك بيمورد طول ميكشد،متاسفانه ترتيب اثر نميدهند وبه پليس راهور ارجاع ميدهندكه در ان وقت شب هم هيچوقت پاسخگو نيستند،لطفا از فرماندهي ناجا سوْال بفرماييد ايا برقراري نظم وارامش جامعه جزو وظايف ذاتي واصلي پليس نيست؟جالب اينكه درطول روز چندين واحد نيروي انتظامي براي گرفتن خانمهاي بدحجاب در همين منطقه مستقرند ولي شبها انگار براي جرايم سنگينتر مشكلي وجود ندارد،
خواهشمندم مراتب با فرماندهي ناجا مطرح شود شايد ايشان دستور پيكيري دهند
منطقه الهيه تقاطع بزركراه مدرس (3704069) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۲:۰۳:۰۴
در آن زمانی که ناجا پاسخگو نیست میتوانید با تلفن 197 تماس بگیرید (3705219) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۶:۲۲
بیان چند مورد حائظ اهمیت است.حضرت رسول فرمودن که هر مردی که برای کسب روزی حلال تلاش کند و امکانات رفاهی برای خانواده اش فراهم کند حکم جهاد دارد. اینجا کسب روزی حلال در چیست؟ پیروی از قانون؟خب من ملکی میخرم به متری یک ریال بعد از ده سال میشود هزار ریال ایا این حلال نیست؟ مشکل من است؟ یا من شرکتی دارم که طبق قانون به پرسنل حقوق پایه اداره کار میدهم و سال به سال در امدم چندین برابر می شود این حلال نیست؟ یا بخاطر تحریم ،جنسی را وارد میکنم که قیمتش داخل وطن چندین برابر قیمت جهانیست و ان را طبق تعرفه ی بازار میفروشم ایا این حلال نیست؟عزیزان تا زمانی که سیاست مملکت سیاست یک بام و دو هواست و ما خودمان نمیدانیم چند چندیم اقتصاد مملکت ما چوب سیاست را خواهد خورد.و وضعمان و قانونمان اصلاح نخواهد شد.شما از کجا میدانید این اشخاص انسان های خیری نیستند؟ چرا از ظاهر مردم پیش داوری میکنید مگر شما مسلمان نیستید؟اوف بر شما .اسلام را در تنگ نظری میبینید؟ خانه از پای بس ویران است عزیزان (3704084) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۸:۰۶
باید بین خطوط حرکت کرد (3704086) (alef-3)
 
شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۸:۰۵
پس چیکار کنن خودروی بی کیفیت ایرانی سوار بشن؟
آدمهای ثروتمند مسئول مستقیم انسان های نیازمند نیستند گرچه بهتر است به فکر این اقشار باشند اما اجباری هم نیست.
چه موافق باشیم چه مخالف کاری از دست ما ساخته نیست. (3704146) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۹:۲۰
کاش همه میتونستند بخرند .کاش به جای پراید مردم ما سوار ماشینهای لوکس بودند. (3704241) (alef-11)
 
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۳:۱۲
ما هم زجمت کشیدیم ما هم سالها دانشگاه رفتیم حق ما این نیست .اختلاف طبقاتی تا چه حد؟رانت بازی تا چه حد (3704263) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۲:۴۶
انتقاد از اتومبيل هاي گران قيمت ، فقط سرپوش گذاشتن روي محروم شدن عموم مردم از اتومبيل هاي با كيفيت خارجي است ،
نمونه موفق آن كيش و قشم است كه از تاكسي تا اتومبيل لوكس همه از جديدترين انواع هستند و كسي هم معترض نيست ،

اينكه آشپزخانه ايرانيان با لوازم خارجي پر شده است اشكال ندارد؟
اينكه صنعت نساجي كشور از بين رفته اشكال ندارد ؟
كسي هنوز تلوزيون ايراني در خانه دارد ؟
برنج ايراني ؟ فرش ايراني ؟ لباس ايراني ؟
فقط بايد خودروي ملي مونتاژ شده آنهم به قيمت گران توليد كنيم ؟ (3704393) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۷:۱۹
کامنت ها رو میخوندم و متاسفانه بعضی از هموطنان عزیز با الفاظ نادرستی صاحبان خودروهای لوکس رو مورد خطاب قرار میدادند.

من چند نکته رو خدمت این عزیزان عرض می کنم، این نکته رو هم بگم که من فعلاً نه ماشین لوکس دارم و نه زندگی مرفه!

1. مطمئن باشید همه آدم ها با خوردن مال دیگران به ثروت نرسیدن. خیلی ها تلاش کردن و به این موقعیت رسیدن. به نظر شما جوونی که از صبح تا شب وقتش و تو کوچه و پارک و سر خیابون سپری میکنه و تنها سرگرمیش متلک انداختن به دختر و ناموس مردمه لیاقت سوار شدن ماشین لوکس یا داشتن زندگی مرفه و داره؟

2. خیلی از همین دوستان کارمند افرادی هستن که این ماشین های لوکس رو سوار میشن. تو کشور ما عظیم زاده هایی هستن که جزو میلیاردرهای خودساخته شناخته میشن و با داشتن ثروت های میلیاردی، به پیشرفت و کارآفرینی تو کشورشون کمک زیادی میکنن.

3. وجود افراد سرمایه دار نیاز هر کشوری هست، اگر سرمایه دار نباشه، کارخونه و شرکتی نخواهد بود و کارآفرینی هم شکل نمیگیره. بهتر نیست به جای اینکه بشینیم و افراد ثروت مند رو دائم لعن و نفرین کنیم و هزاران دشنام بارشون کنیم خودمون دست به کار بشیم و یه کاری رو شروع کنیم تا تبدیل به یکی از افراد موفق و مرفه جامعه بشیم؟

4. قبول دارم که تو کشور ما دست اندازهای زیادی برای افرادی که قصد کارآفرینی دارند وجود داره، اما میشه با تحمل سختی ها و مشکلات تبدیل به یک فرد موفق شد.

یک کارآفرین نوپا (3704439) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۱:۲۰
دوست عزيز ما به دليل نديدن آموزش و بعضا گرفتن آموزش هاي غلط سال ها طول ميكشه تا بفهميم شما چي نوشتي، آخه چرا ميايي حرف حق ميزني، نميدوني ما جنبشو نداريم، (3704716) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۳:۲۳:۲۲
در کشوری که فساد اداری، اقتصادی و دیگر انواع فساد وجود دارد، باور کردن این حرفعای شما بسیار بسیار بسیار مشکل است. (3706093) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۲:۰۰
زندگی مردم به خودشون مربوطه قضاوت از روی ظاهر هیچ وقت و در هیچ موردی کار درستی نیست (3704469) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۵:۰۲
هیچ انسان درستکاری در مملکتی که یک عده نان ندارند بخورند و سرپناه ندارند، برای خودنمایی پشت ماشین چند صد میلیونی نمیشیند. (3704593) (alef-11)
 
محمد
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۰:۴۷:۵۲
میشه بگین پس تو این مملکت پول به چه دردی میخوره؟ماشین خود که نباید سوار شد ، خونه خوب هم که نباید خرید ، سفر خارج هم که نباید رفت، پس پولدارها باید تو این مملکت چکار کنن؟ من خودم تا آخر عمرم نمیتونم ازین ماشینها بخرم ولر بخیل نیستم. هرکس پول داشت و خرید ، نوش جونش. (3705134) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۷:۴۰
خوب دیگه بلاخره حقوق 87 میلیونی و وام ضروری 400میلیونی باید یه جوری خرج بشه (3704475) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۴:۱۹
عزيزان من داشتن ماشين خوب فقط آرزوي ماست، وگرنه همون كروت زرد ٦٠ تا٧٠ تومان پولشه. گمركو بردارن ديگه داشتن ماشين ٣٠ ٤٠هزار دلاري آرزوي همه مردم نمي شه. اين آشغالارو هم مجبور نيستيم سوار شيم (3704494) (alef-3)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۶:۱۱
نظر من اینه که نوه فلان مقام عالیرتبه و خواهرزاده فلان مقام و ..... برای خودشون دارن سلطنت میکنن مردم ایران بعنوان رعیت در خدمت ۱۰۰۰ فامیل (3704644) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۲:۲۰
پراید از اینا بهتره.... (3704737) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۸:۱۰:۱۷
آقا زاده هاااااااااااااااا (3704900) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۳:۵۸:۳۰
برای همین است که برجام مخالفانی جدی دارد پون این ثروتها در سایه تحریمها و عدم شفافیت اقتصادی ایجاد شده اند (3706155) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۴:۱۳
بدبختیش برای ملت هست اما سودش تو جیب دولت هست با تعرفه گمرکی 150 دصدی و جای شکرش باقیست که از گمرک وارد شده و قاچاق نیست (3706597) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۲۱:۰۴:۲۴
مساله ی اصلی اینه که این ماشینها به رویایی دست نیافتنی برای مردم ایران تبدیل شده اند چون قیمتشان در ایران چندین برابر قیمت اصلی در اروپا است . در اروپا ماشینهای 2015 یا 2016 برندهای معروف مثل بنز و بی ام دبلیو را میشه به پول ما با حدود 150 میلیون تومان خرید و اون هم از دم قسط!!! خب همین تفاوت وحشتناک در قدرت خرید مسلمه که رفلکسهای خوبی در اینجا نخواهد داشت. (3706867) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۲۲:۵۲:۱۹
شمایی که می فرمایید مشکل دار است خدا میفرمایند از درامدت خمس بده و در راه خدا انفاق کن به نظرت توی دنیا کسایی نیستن که اگه درامد سالانه نصفشم خیرات کنن باز خیلی زیاده؟ زحمت کشیده میخاد ازش لذت ببره (3707029) (alef-11)
 
رضا 88
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۳:۳۲:۴۹
بنده با خیلی چیزا موافق نیستم ولی با این موافقم که اگه ما میخواییم توریست جذب کنیم که بهترین نوع تجارت است بایست کشور شیکی داشته باشیم همش پرایدم که نمیشه ...... (3708116) (alef-11)
 
Ukraine
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۴:۵۴:۳۳
خدا بشون بیشتر بده اگه حق و ناحق نکردن! (3708312) (alef-11)
 
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۷:۱۷:۰۱
من نظری ندارم ......با این حقوق کارگری خودم اصلا نمیتونم این قدر پول داشتن رو تصور کنم (3708671) (alef-11)
 
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۲:۵۷:۵۹
به نام خدا
خدا را صد هزار مرتبه شکر.
باعث افتخاره که هموطنانم بهترین ها را دارند.
انشالله روزی فرا رسد که مردم سرزمینم بهترین ها را داشته باشند. (3709242) (alef-11)
 
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۱۵:۴۹:۳۷
فکر کنم یکی از پس کوچه های آبادان بود؟ (3712635) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.