نظر منتشر شده
۱۵۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 194241
بالاخره گزارش واقعه قم قرائت نشد
بخش داخلی الف، 7 مرداد 92
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴

اگرچه بر اساس دستورکار از پیش اعلام شده صحن علنی مجلس، انتظار میرفت که امروز گزارش اهانت به رئیس مجلس در ۲۲ بهمن سال گذشته در قم، قرائت شود اما چنین نشد. 

جلسه علنی امروز مجلس صرف بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد و با وجودي كه قرار بود گزارش واقعه اهانت به رئيس‌مجلس در قم خوانده شود، اين اتفاق نيفتاد. تنها دو تذكر نمايندگان بود كه به اين موضوع اشاره داشت. واقعه قم به تنهايي از زمان وقوع آن تا به امروز، ‏‏خبرساز بوده، اما مراحل تهيه و تنظيم، انتشار اخبار آن و اين روزها نحوه قرائت آن در مجلس نيز بحث‌‌هاي زيادي را پديد آورد.
 
خبرهايي كه اعضاي كميته بررسي‌كننده اين واقعه از حضور و نقش برخي نهاد‌ها، اشخاص و جريانات در قم ارائه كردند، قرائت اين گزارش را مهمتر و توجه به آن را بيشتر كرد. بعد از اينكه مشخص شد اين گزارش به اتمام رسيده و نام برخي نهادها از جمله «موسسه پرتو»، وابسته به آيت‌الله مصباح يزدي در آن درج شده، مخالفت‌هايي براي جلوگيري ار قرائت اين گزارش صورت گرفت. 

برخي نمايندگان حتي جايگاه حقوقي اين كميته را غيرقانوني دانستند و آن را انتصابي معرفي كردند و به اين استناد قصد داشتند تا جلوي انتشار اين گزارش گرفته شود. اما مجلس اعلام كرد كه قرائت اين گزارش در دستور كار روز دوشنبه ٧ مردادماه قرار دارد. همزمان هفته گذشته خلاصه‌اي از اين گزارش در اختيار نمايندگان قرار گرفت و بخش‌هايي از آن در مطبوعات درج شد. مجلس قول داد كه حتما اين گزارش خوانده شود. منصور حقيقت‌پور  نايب‌رئيس كميسيون امنيت‌ملي هم صبح امروز خبر داده بود كه حتما اين گزارش خوانده خواهد شد. به اين ترتيب انتظار مي‌رفت در روزي كه خود لاريجاني رياست‌جلسه را برعهده نداشت، اين گزارش قرائت شود. 

نمايندگاني كه عموماً از نزديكان فكري و جناحي گروه پايداري و آيت‌الله مصباح هستند تلاش كردند تا اين گزارش قرائت نشود. با اين وجود تنها در دو تذكر نمايندگان به اين موضوع اشاره شد. نخست تذکر کمال الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در ابتدای جلسه علنی امروز که قرائت گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم را حق مجلس و یک ضرورت خواند و گفت: این چه داستان دل آزار و مسخره‌ای است که مجلس و نمایندگان آن به خاطر اجرای وظیفه قانونی خود قبل از اینکه از ناحیه دیگران و مشکل‌داران سرکوب شوند، توسط همکاران بسیار محدود مجلسی خود تخریب می‌شوند. 

نماینده مردم اردبیل خطاب به محمد حسن ابوترابی که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت، گفت: خواهشاً برای دفاع از حفظ شأن و اقتدار مجلس به جایگاه و حقوق نمایندگان بها دهید و به عزیزی که در نشریه‌اش همه مجلس را زیر سوال برده تذکر دهید. اشاره او به حميد رسايي و سرمقاله‌اي بود كه تحت عنوان: «گزارشی به نام مجلس نهم با ادبیات مجلس ششم» در نشريه ٩ دي منتشر شده بود. 

او در اين مقاله با انتشار بخش‌هايي از اين گزارش آن را متناقض دانسته و خواسته بود كه به ريشه‌هاي اين اعتراض توجه شود. همچنين نوشته بود كه اين گزارش « علاوه بر متهم ساختن آیت الله مصباح، موسسه امام خمینی و برخی از شاگردان وی، اتهاماتی به سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و شورای تأمین استان قم متوجه شده است.»

ادامه اداره جلسه‏ علني را باهنر برعهده داشت و نمایندهای که نشریه‌ا‌‌ش مورد تذکر واقع شده بود هم در پایان جلسه علنی و در دوره ریاست محمدرضا باهنر در تذکر دیگری به این موضوع پرداخت و نایب رئیس مجلس در پاسخ به وی گفت: انشالله این گزارش به موقع در صحن علنی قرائت میشود که می‌توان به ان پاسخهایی داشت چه در صحن و چه در رسانه‌ها.

باهنر با بیان اینکه «پیشاپیش حرف زدن و قضاوت کردن صحیح نیست»، ادامه داد: بهتر است همکاران محترم درباره این گزارش قضاوت نکنند.» او البته گفت كه به خاطر مشكلات آيين‌نامه‌اي و بررسي دستور كار مجلس فرصت براي قرائت اين گزارش ايجاد نشد و با وجودي كه خودش علاقه زيادي به خواندن شدن اين گزارش داشته، اما متاسفانه راهي براي آن پيدا نكرده‌ است.

در آخرین دقایق جلسه علنی حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در واکنش به تذکر دوم که هویت کمیته بررسی حادثه قم را زیر سوال برده و آن را انتصابی خوانده بود نیز گفت: یکی از همکاران محترم در بیاناتشان هیات تحقیق حادثه قم را انتصابی خواندند که به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی برای تنویر افکار عمومی لازم است توضیح دهم که وقتی مسئولیتی بر اساس درخواست صحن علنی به کمیسیون سپرده می‌شود، رئیس کمیسیون ماموریت کمیته را در جلسهای رسمی اعلام می‌کند و افرادی برای این ماموریت‌های ویژه انتخاب میشود.

وی از مسئولیتهای سنگین این کمیته‌های ویژه سخن گفت که برخی مایل به عضویت در آن نیستند. به گفته وی پس از حادثه قم، این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مطرح شد و اعضای کمیته بررسی برای ختم قائله تشکیل شد. از این رو این کمیته رسمی بوده و نه انتصابی.

همچنين باهنر اعلام نکرد که این گزارش چه زمانی در مجلس قرائت می‌شود. جلسه آينده مجلس در روز ١٣ مردادماه ساعت ٣:۳۰ عصر تشكيل مي‌شود كه اختصاص به مراسم تحليف رئيس‌جمهور منتخب دارد. به اين ترتيب لااقل تا اواخر هفته‌ آينده نبايست منتظر قرائت اين گزارش بود. در عين حال بايد منتظر بود و ديد كه آيا متن خلاصه شده اين گزارش دستخوش تغييبر خواهد شد يا نه؟‌

 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۳۶:۵۵
چرا؟ مجلس تو این 8 سال مصلحت اندیش شده
واقعا جای تاسفه (1537773) (alef-1)
 
mohsen
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۱۳:۰۵
وای به روزی که قدرت شعبان بی مخ ها از قدرت مجلس هم بیشتر شود!! (1538154) (alef-13)
 
فروغ
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۲۰:۵۸
شعبان بی مخ های فعلی از چه کسانی دستمزد می گیرند؟ (1538468) (alef-13)
 
گلدن توک
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۲۱:۳۷
خیلی وقته شده ببم جان (1538470) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۱۰:۲۶
متاسفانه قدرت شعبان بی مخها مدتهاست که بیشتر از مجلس شده دوست عزیز (1538635) (alef-10)
 
دلی خون
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۰:۳۳:۵۶
اینان همان اراذل واوباش مدرنیته هستند که در حاشیه ی امن قرار گرفته اند. (1538866) (alef-13)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۵-۱۰ ۱۳:۵۷:۳۶
مگر الان بيشتر نيست (1542516) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۱۳ ۰۵:۳۴:۳۸
و واي از روزي كه مجلس انقدر به حاشيه بپردازد و انقدر با رفتارهاي سخيف مردم را برنجاند كه بناچار چنين اتفاقات خودجوش ناخوشايند كه برآيند رفتار ناخوشايند مجلس است روي دهد (1547924) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۵۳:۱۸
مجلسی که نمایندگانش با 200 هزار رای از تهران وارد آن شده اند قدرت خود را وابسته به همین ها می دانند و توان اعتراض ندارند . بنازم به مجلس ششم که کمترین رای مردم تهران 700 هزارتا بود. (1538322) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۱۰ ۱۷:۴۹:۳۲
ایواله (1542902) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۴۲:۳۱
مشکلات ما تو این 8 سال بخاطر مصلحت اندیش مجبس بود (1538612) (alef-13)
 
x
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۰:۱۵:۵۲
جالبه این همه نماینده از اطرافیان مصباح میترسن (1539045) (alef-13)
 
بهلول
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۱:۵۳:۴۵
چاقو که دسته اش را نمی برد عزیز ، عده ای خوب میدانند که در دوران ریاست جمهوری روحانی باز به این افراد خود سر (که حالا دیگر تااندازه ای سرانش برای همه مشخص شده ) نیاز پیدا خواهند کرد . (1539105) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۶:۳۸:۰۴
باهنر اصولگرا اين بار نيز هنرمندانه به داد خودسرهاي ولايي رسيد..همان شعبان بي مخ‌هايي كه شايد روزي روزگازي دوباره به كار آيند و ره بر دولت برآمده از اراده ملت ببندند!
عجب مصالحي دارند اين اصوليون سياستمدار تشنه قدرت!؟ (1539398) (alef-13)
 
غلی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۸:۲۵:۴۳
سلام چون ترسیده اند با گوجه وتخم مرغ از خواننده اش استقبال کنند نه ببخشید حمله کنند (1539533) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۴۲:۴۰
عدالت اسلامی یعنی این؟؟؟؟ اگر عده ای از مردم عادی چنین اغتشاشی بپا میکردن 24 ساعته محکومیتشان صادر نمیشد؟؟ چرا از خدا و روز قیامت نمیترسن؟؟؟؟ به این علت هست که میگویم سیاست کار کثیفی هست.آدم عاقل و خدا ترس به سیاست رو نمیاورد (1537788) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۴۴:۵۲
برادر عزیز چرا توجه نمی کنید، قانون فقط برای همین مردم عادی است وگرنه دوستان اغنشاشگر در قم حزو عمله افراد بانفوذی هستند که نباید نام آن ها مشخص شود زیرا این کار قانونی نیست. (1538076) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۲۳:۲۲:۲۹
و بازهم بعضی ها برابرترند .... (1539749) (alef-13)
 
فریادکش
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۰:۵۳:۴۵
یاد آب بازی تو پارک آب و آتش تهران افتادم. سرعت عملشون به حدی زیاد بود که حتی تونستن ظرف چهل هشت ساعت از دستگیر شده ها، مصاحبه هایی پخش کنن که انگار قاچاقچی یا قاتلی یا چیزی . . . گرفتن. (1539065) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۴۳:۵۰
داوند این کشور را از شر تند روها در امان دارد. (1537791) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۴:۱۷
البته منظور این دوستمون خداوند بوده.تصحیح میکنم (1538048) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۴۷:۵۶
گزارش سازی فوق تیشه به ریشه اندک اعتبار لاریجانی زد.مجلسی که چنان سرگرم ترمیم وجهه خود است که یادش رفته مردم هم هستند (1537807) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۳:۲۸
هنوز که گزارشی خوانده نشده که میگویید گزارش سازی .شیطون ! نکنه اسم شما هم توی گزارش هست. (1538045) (alef-13)
 
lind
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۱۷:۲۲
فکر کنم خواجه شیراز هم متن گزارش رامیداند (1538723) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۴۱:۵۹
به سمت رئیس مجلس مملکت در حرم مهر پرتابده بعدش اسمش میشه گزارش سازی ؟؟ مطمئن باشید مردم چنین کاری نمیکنند مگر از پشت سرشون مطمئن باشند. (1538671) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۲۱:۱۳:۵۶
از نظر این دوستان مهر فتوشاپ بوده!! (1539672) (alef-13)
 
1360
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۵۲:۱۰
باید جلوی این تندروی ها و بی اخلاقی ها گرفته شود نمیشه یک عده به نام ولایت مداری هرکاری دوست دارن انجام بدن بعد به نام کی نوشته میشه ایشان دانسته وندانسته به کشور دارن لطمه میزنن
دیدن که مردم به کاندید مورد نظرشون هم رای نداد پس سعی نکنن دیگر افراد جامعه را از خود بیزار کنن
رئیس مجلس جایگاه والای در مملکت ما داره ایشان پشتشون به چه گروهی گرمه
نباید با اینها مماشات بشه
جلوی ضرر رو از هرجا بگری منفعته (1537821) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۵۸:۵۸
مجلسی که از مصباح بترسه همون بهتر که نباشه (1537837) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۴۱:۰۹
ضعیف ترین مجلس تاریخ ایران! (1538204) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۱۱:۵۰
و اگر این گزارش قرائت نشه میشه گفت از خائن ترین مجلسهای تاریخ ایرانه (1538637) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۳:۵۹:۰۷
اگر مجلس ما توانایی برخورد با این قانون شکنی را نداشته باشد عملاً عملکردش زیر سوأل میره.
خیلی جالبه افرادی هستند هر کاری که میخواهند انجام میدهند ولی هیچ کس هم توانایی اعتراض به آنها را ندارد حتی مجلس! یعنی خودسری در حد لالیگا
هرچند که اگرهم این گزارش خوانده نشود برای مردم مشخص است که چه کسی پشت این ماجراست.
باید شدیدترین برخورد با عوامل اصلی این حادثه شود.
بی احترامی به رئیس مجلس شورای اسلامی که نمایندگانش انتخاب مردم هستند یعنی بی احترامی به مردم و حق انتخاب آنها. (1537838) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۰۶:۳۳
حالا مي فهميم كه چرا در چند سال اخير . مجلس كه به گفته امام ره بايد در راس امور باشد به ته امور سقوط كرده است و چرا دولت نهم و دهم تا اين حد گستاخ و جري در قانون شكني شد و چرا ارزش پول ملي ما به يكباره به يك سوم كاهش يافت و چرا وزير اقتصاد در مجلس دوباره راي اعتماد گرفت و البته فلاكتهاي اقتصاد ادامه يافت و چرا اقتصاد كشور به اين روزهاي سخت افتاده است و چرا معيشت مردم تنگ شده است و چرا صداي مراجع عظام قم هم بلند شده است و چرا اوضاع فرهنگ عمومي و اخلاق ديني و محيط زيست و .. كشور هم خوب نيست و چراهاي فراوان ديگر...
همه مصيبتها و همه مشكلات يك كشور از يك مجلس ضعيف و مصلحت انديش نشات مي گيرد.... (1538342) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۶:۲۸:۰۹
البته برخورد قانونی و منصفانه نه شدیدترین (1539383) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۰۲:۳۰
این هم از عدالت اونوقت می گویید چرا مردم بدبین میشوند. این مورد اغتشاش و فتنه علنی بود براستی اگه کس دیگری غیر آقایان این کار ها را میکرد حالا کجا بود ؟ (1537843) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۱۲:۱۰:۲۱
خوب معلومه اوين مگر الان نيستند (1540388) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۰۴:۳۰
هميشه شعبان بي مخ ها با حمايت برخي سياسيون ومجلسي ها براي دوره كوتاهي زنده بوده اند ولي خوشبختانه عمرشان كوتاست و به همين علت هيچ وقت آينه عبرت قرار نگرفته است (1537847) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۴۷:۵۲
این جا است که همه می پرسند منفی ها کجا رفته اند. (1538082) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۰۸:۴۴
عجب قدرتی دارند این چند نفر (1537854) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۱۰:۳۳
خیلی از نمایندگان متشکریم.... چون معلوم شده کار تقصیر پایداری و مصباح بوده عمرا اگه بذارن قرائت بشه.... (1537859) (alef-1)
 
noorsoobh
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۱۴:۵۹
دیگر مجلس در راس امور نیست و سلام
نمی دانم چه اسراری دارند این نمایندگان عزیز که این رو به مردم ثابت کنن!
باور کنید ما باور کرده ایم .
مجلسی که نتواند گزارش یک تخلف واهانت به رئیس مجلسش را آن هم در مجلسی که متعلق به خودش است قرائت کند باور کنید دیگر در راس هیچ اموری نیست چه برسد به تمام امور!؟ (1537872) (alef-1)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۲۴:۴۷
به خدا اگر این کار رو مردم عادی کرده بودن....چنان اونها رو مجازات میکردن و برچسب میزدن...
با دیدن همه اینها من به این نتیجه می رسم که همه با هم برابرند اما بعضی ها برابرترند...:( (1537886) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۱۷:۳۰
محمود جان مطمئن باش اگر اینکار را مردم عادی کرده بودند به عاقبت کهریزک دچار میشدند . (1538259) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۲۵:۲۱
و هیچ وقت هم خوانده نخواهد شد!! اگر هم بشود همه تقصیرات بر دوش خاتمی و سوروس و ..... انداخته خواهد شد. (1537887) (alef-1)
 
a
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۳۲:۳۳
نیازی به خوندن نیست مردم می دونن چه کسانی پشت این حادثه بودند.
فقط یک آزمونی بود برای مجلس که متاسفانه رد شد و مجلس نشان داد که نه تنها قادر به برخورد با افراط نیست بلکه تحت فشار آنها تسلیم نیز می شود. (1537904) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۳۶:۱۵
وقتی بعد از کلی کشو قوس بالاخره همه قرارها بر این شد که گزارش امروز قرائت شود وبرخلاف انتظار بناگهان این اتفاق نمیافتد یعنی اینکه اولا" تو این مملکت دست بالای دست بسیار است.ثانیا" نیروهای خودسر همچی که میگند هم خود سر نیستند وپشتشون حسابی گرمه!خدا وکیلی غیر از اینه؟ (1537911) (alef-1)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۳۷:۱۵
معلوم می شود که برپا کنندگان غائله به مراکز بالاتر نزدیکترند. و این گزارش یا قرائت نخواهد شد و یا طوری تغییر خواهند داد که بدرد نخورد و کسی هم محکوم نشود. (1537916) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۰:۰۵
مجلسی که به رئیسش توهین بشه و کاری انجام ندهد باید هم کارتنهای مدارک تحقیق و تفحصش نه با شکستن قفل بلکه با خراب کردن دیوار بدزدند. (1537922) (alef-1)
 
سعید یزدی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۲:۵۰
ترس از دست دادن پست و مقام انع شده (1537929) (alef-1)
 
ايمان
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۴:۳۳
شما مجلسى نه تنها نمى توانيد از حقوق مردم در مقابل دولت مهرورز دفاع كنيد بلكه از احقاق حق خودتون نيز عاجزيد!؟ايت مقام عالى رتبه دولتى كه بوده كه شما رو تهديد كرده؟لا اقل جرات داشته باشيد اسمشو براى مردم بيان كنيد،البته أكر از شما فيلمى،فايلى،مطالبى و..نداره... ذ (1537932) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۶:۲۰
حق ملت است كه بداند در كشور چه خبر است .
گزارش ميبايست در صحن علني مجلس قرائت شود . (1537938) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۷:۱۶
نمايندگان مجلس همگي ريششان را از ته بزنند وخانه نشين شوند براي ملت بهتر است (1537941) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۷:۱۰
چرا ریش شان را بزنند ؟ مگر اصالت به ریش است؟ نه پسر جان به ریشه است. مصدق هم ریش نداشت ولی اصالت داشت. ریش برای اول انقلاب بود. اتفاقا" الان کسایی که ریش ندارند مومن تر و با عدالت تر هستند تا با ریش و پشم (1538056) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۵۶:۱۱
چرا این کار رو کنند حقوقی هست حالا دور هم میخورن مردم هم ناراضی مهم نیست (1538107) (alef-13)
 
شهاب 1+2
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۸:۵۰
مصباح ، بايد پاسخگوي اين ملت باشد . (1537945) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۷:۴۶
بعضیا پاسخگوی خدا هم نیست (استغفرا...) پاسخگوی مردم باشد ؟؟!! (1538060) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۴:۰۲:۳۳
مخالفان آقای مصباح ادبیااتشان همین است !!!
خدا رو شکر خودتان را ممعرفی کردید (1539229) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۰۲:۵۹:۳۲
اﺩﺑﻴﺎﺕ ﻣﺨﺎﻟﻔﺎﻥ ﻧﻆﺎﻡ ﻫﻢ اﺩﺑﻴﺎﺕ ﺁﺷﻮﺏ ﻃﻠﺒﺎﻥ و ﻓﺘﻨﻪ ﮔﺮاﻥ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﻗﻢ اﺳﺖ ﺧﺪا اﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ و ﺁﺭﻣﺎﻧﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭا اﺯ ﺷﺮ ﺷﻌﺒﺎﻥ ﺑﻲ ﻣﺨﻬﺎ ﺣﻔﻆ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻨﺎﻡ ﺩﻳﻦ ﺗﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﺩﻳﺎﻧﺖ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ (1539847) (alef-13)
 
بسيجي واقعي .
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۰:۰۰
خشكه مقدس هاي متحجر . (1537948) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۱۷:۳۹
اونایی که فتنه فتنه می کردند حالا معلوم شد که خود راس فتنه و تفرقه افکنی بوده اند. (1538463) (alef-13)
 
مهشيد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۱:۰۲
فهميديم كه اين خودجوش هاي كفن پوش از كيا دستور ميگيرن . (1537950) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۲:۱۳
ما وکیل الدوله نمی خوایم!!
ای کاش می شد این مجلس بی عرضه هم با دولت می رفت و انتخابات زودهنگام برای انتخاب نماینده واقعی برگزار می شد! (1537954) (alef-1)
 
صراف خيابون فردوسي
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۳:۰۷
همينا بودند كه خودسرانه از در و ديوار سفارت انگليس بالا رفتند و باعث شدند كه قيمت پوند از 2500 تومن بشه 4300 تومن !!!!!!!!! (1537956) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۳:۳۶
كي به اينا حقوق ميده ؟! (1537957) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۰۰:۴۷
من و شما (بیت المال) (1538704) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۶:۱۵
سر شکستگی دیگری برای مجلس تماما اصولگرا (1537959) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۵:۲۶
از اولش هم معلوم بود که این گزارش قرائت نمیشه. نیروهایی که قدرت حمله به رفسنجانی، ناطق نوری، سید حسن خمینی و لاریجانی را دارند، بدون شک ساکت کردن چند نماینده مجلس برای آنها کاری ندارد. (1537982) (alef-13)
 
نسخه پيچ
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۶:۲۴
يك بار براي هميشه بايد نسخه اين خود جوش ها پيچيده شود . (1537985) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۷:۳۵
از اينكه نامزد مورد حمايت حضرت مصباح ، رئيس جمهور نشد فوق العاده خوشحالم . (1537989) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۸:۳۲
آقاي مصباح دقيقا" چه كاره اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1537992) (alef-13)
 
سورنا
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۱۰:۴۷
عادت مجلس تحقیق و. تفحص های بی سرانجام و وقت تلف کردن بیخودی بیت المال میباشد . امروز اگه دولت تابع قانون نیست به خاطر این است که مجلس در راس امور نیست . (1537997) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۱۲:۵۰
اگر این کوتاهی و چشم پوشی در مقطع کنونی دوباره انجام شود شاهد تکرارهای آن در آینده نزدیک خواهیم بود. مجلس لطفاً کوتاه نیاید و گزارش باید قرائت و به اطلاع عموم مردم و مسئولین رسانده شود.. تا کنون هر چه مصیبت بر سر انقلاب و نظام آمده از همین چشم پوشی از اتفاقات و نخشکاندن ریشه های تحجر و انحرافات است . مقایسه و تحلیل تفکر و انگیزه قاتل حضرت علی (ع) با این جریان در این روزها بسیار به جاست .. (1538002) (alef-13)
 
ن / م
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۱۳:۱۱
در آن روز واقعه من در صحن داخل حرم بودم كه يك لنگه كفش و يك مهر به سر و صورت من اصابت كرد .
اگه من از دست اين آقا شكايت داشته باشم كجا بايد مراجعه كنم ؟
واصولا" حالا كه معلوم شده اين آقا و دار و دسته اش عامل اين اقدام بوده اند ، به بنده بابت جراحت سر و صورت ديه پرداخت ميكنند و يا اينكه ديه اينجانب از كيسه بيت المال بايد پرداخت شود ؟؟؟!!! (1538003) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۱۳:۲۶
بنده خدا کجایی؟ اگر شکایت کنی از طرف آقای مصباح به نخ تسبیح فتنه بدل میشی و در عرض چند ثانیه به جرم فتنه انگیزی محکوم به اشد مجازات میشی و چند ساعت بعد هم حکم اجرا میشه!!! آخه تو یکی از مردم عادی جامعه هستی دیگه (1538253) (alef-13)
 
یحیی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۰۹:۰۴
حتما دیه پرداخت خواهد شد !؟
شما صورتت بدجایی قرار داشته ، سیبل هدف (لاریجانی) رو کور کرده بودی باید یه چیزی هم از جیب بدی !! آخه آدم صورتشو روز 22 بهمن تو حرم حضرت معصومه بالا نگه میداره تا دید برادران ارزشی کور بشه !
توبه کن اخوی ! توبه !!!! (1538349) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۴:۲۵:۱۵
برادر من کلاهتو نگهدار باد نبره
به اصطلاح وکلای این مجلس که حتی اراده خواندن یک گزارش از حمله به رئیس قانونی خودشونو ندارن ، حتی اجازه ندارن از کسانی که این کار خلاف قانون و به شدت توهین آمیز رو اعلام بکنن اونم کسانیو که شان حضرت معصومه کریمه اهل بیت رو رعایت نکردن انتظار داری بیان برای احقاق حق شما قدم بردارن ؟
نه برادر من .
خلاصه کلاهتو نگه دار باد نبره . (1539249) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۱۴:۵۲
انتظار خاصی نباید داشت .قطعا دست اندر کاران قضیه قم آنقدر قدرت دارند که جلو قرائت این گزارش را بگیرند.این قبیل کارها هشداری است به مردم که منتظر تغییر خاصی نباشند.در بر همان پاشنه قبلی میچرخد و باز هم مردم کلاه گ.... (1538008) (alef-13)
 
ص
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۱۹:۱۳
معتقد هستم مجلس بايد حتما اين گزارش را به سمع ملت برساند تا مردم و در حقيقت موكلينشان بدانند كه نمايندگانشان در مقابل انارشيسم و اعمال غير قانونى ايستاده و بشدت با ان برخورد ميكنند و همچنين وكلاى مجلس همچون شهيد مدرس تسليم زورگويى و هرج و مرج طلبها نميشوند !!! با نخواندن اين گزارش استقلال و صلابت مجلس را زير سوال ميبريد . (1538017) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۲۶:۴۵
بابا شماها وکیل ملت هستید یا مدافع چماق بدستها و فتنه گران که بدنبال ایجاد تفرقه هستند . اگه کسی غلتی کرده باید به ملت پاسخگو باشه و تاوانش را هم بدهد .چرا زمان امام رحمه ا... جانشین رهبری برکنار می شود ولی الان از معرفی اخلال گران و تفرقه افکنان واهمه و ترس است . (1538034) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۵:۱۵:۰۳
سئوال خوب و ظریفی است . (1539310) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۲۷:۳۳
وقتی مجلس نمیتواند یک گزارش رابخواند .ببین تو کشورمان چه خبراست.!!! (1538035) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۲۹:۱۷
با این همه سستی وضعف روح مرحوم مدرس را آزار دادید اصلا"با این ضعفتان چرا سخنرانی می کنید؟چرا گزارش تهیه می کنید؟ اقتدارتان را دیدیم. (1538038) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۵:۴۹
چشم همه نمایندگان ملت روشن! (1538054) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۶:۴۷
توقع بی جایی بود که خوانده شود. این آقایان همیشه فراتر از قانون و مجازات بوده، هستند و خواهند بود. تنها خداست که مجازاتشان خواهد کرد انشاالله و خدا از همه بزرگتر است الله اکبر (1538055) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۴۷:۴۳
اگر توقع ما بی جاست اگر قرار شود که افراد فراتر از قانون ومجازات را به خدا واگذار کنیم چرا انقلاب کردیم؟ (1538527) (alef-13)
 
فرشاد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۵۱:۴۷
به اين ميگن عدالت!!!!! (1538095) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۵۱:۵۶
بنظرم یکبار دیگه سریال کیف انگلیسی به نمایش در آمد و معلوم شد مثل گذشته نماینده ها و مجلس از دیگران حساب می برند و مجلس سست و ضعیف نتیجه اش می شود دولت قانون گریز و متخلف و سرکش (1538096) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۰۰:۱۵
همه میدانند اینها از چه شخصی دستور میگیرند. امیدوارم این امکان باشد آقای روحانی ، این مجلس بی کفایت و فرصت طلب را منحل کند تا انتخابات مجلس دوباره برگزار شود. چقدر زجر کشیدیم از دست این نماینده ها... از خدا میخواهم هر نماینده ای که به کشور و مردم ایران خیانت کرد ، به زودی به سزای عملش برسد و از باقی زندگیش خیر و سلامت نبینند. (1538120) (alef-13)
 
علي علمي
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۰۱:۰۲
كاش در اين ماه رمضان و شب شهادت اسوه عدالت و تقوا از خدا بترسيم و دين خود را براي خالي كردن كينه ديرينه مان به مرزداران اسلام و انقلاب يعني علماي صبور و با استقامت نفروشيم (1538123) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۸:۱۳:۵۷
حالا این که گفتی صبور و با استقامت ، رو چه حسابیه؟ (1539020) (alef-10)
 
زضا
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۰:۰۵:۴۷
اینهامرزداران اسلام نیستند مرزداران فتنه ونفاقند مرزداران آشوبند مرزداران قدرتند مرزداران ظلم وظالمند (1539038) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۰۳:۰۲
ما که نفهمیدیم تو این مملکت چه خبره... اون ایام بعد انتخابات بعضی شهروندا به جرم سطل آشغال اتیش زدن محاکمه و محکوم شدن، حالا اینا تحت تأثیر آقایونی که تقریبا می دونیم کیا هستن، تو روز روشن تو حرم حضرت معصومه حرمت شکنی کردن اونوقت اسمشونم خونده نمی شه. خیلی خیلی عذر می خوام اما سطل آشغال بیشتر از حرم حرمت داره؟ (1538130) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۰۵:۰۵
این موضوع حامل بیام های مهم وخطرناکی برای تمام جامعه است اول : اینکه گروههای خودسر وتند رو چراغ سبزی برای ادامه اعمالشان دریافت میکنند.وباید منتظر اقدامات جسورانه تری از انها باشیم. دوم کاینکه این گروهها آنقدر در دستگاههای امنیتی وقضایی وانتظامی نفوذ دارند که بتوانند با حاشیه امن نظرات خودر بر کشور ومردم ومسیولان تحمیل نمایند . سوم : اینکه بعد از این هر مسولی بخواهد در جایی سخنرانی کند باید اول از انها اجازه بگیرد ومتن سخنرانی خود را قبلا در اختیار انها بگذارد تا انها انرا اصلاح وجرح وتعدیل نمایند . چهارم : که از همه خطرناکتر است تجمع افراد ماجراجو وتشنگان قدرت وثروت در اطراف گروههای تند رو ونهادینه شدن خشونت در فضای سیاسیاست. ونهایتا اینکه آزادی بیان وهمچنین ازادی بس از بیان تبدیل به الفاظ بی معنی وبی خاصیت خواهد شد. براستی این گروها قدرت خود را از کجا اخذ کرده اند . وقتی رییس مجلس امنیت سخنرانی نداشته باشد .وای بر استادان دانشگاهها و نویسندگان وروشنفکران وبعد مصیبت برای مردم کشور که دامنه رانت خواری کما کان گسترده تر خواهد شد (1538136) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۱:۰۴:۴۴
پایداري (1538891) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۱۰:۰۸
تا جلوی این سلفی ها گرفته نشود وضع مملکت همین است. (1538146) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۱۵:۴۵
از اول هم معلوم بودکه قرائت نمیشود،اقلیتی قلدر بر اکثریتی مظلوم چیره می گردند،با این رفتار نه تنها ریشه این حرکات خشکانده نمیشود بلکه بانیان جسورتر شده و از این به بعد بیشتر می تازند. (1538164) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۳۴:۳۴
مطمئنیدکه سال 88 همینا اون فتنه ها رو بپا نکردن؟ملت که تظاهرات سکوت کرد اونایی که بحران درست کردن وفتنه لابدهمینا بودن ؟اونایی که عکس امام رو آتیش زدنداحتمالا ازخودشونن! (1538192) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۳:۳۰:۵۱
چرا احتمالا,مطمئن باشید کار همین ها بوذ. (1538807) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۰:۱۵:۴۲
باهات موافقم صد در صد. (1538850) (alef-13)
 
سید علیرضا
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۴۳:۰۶
باید به دخالتهای دولت انگلیس پایان داد. (1538208) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۵۶:۲۳
خداييش اگه انگليس نبود حماقتامون رو گردن كي مينداختيم دوست عزيز؟؟؟؟لطفا يك كوچولو چشماتون رو باز كنيد .البته اگه زحمتي نيست!!!!!!!!!!! (1538327) (alef-13)
 
A
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۲:۱۰:۰۸
و چقدر هم ربط داشت ! (1538932) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۵۶:۴۱
هر وقت که قرار میشه یگ گزارش در مورد افراد خود سر و یا رانت خواری و اینجور موارد خوانده بشه، میگن با توجه به وضعیت کشور ، خواندن ان مصلحت نیست. من تعجب میکنم چرا عزیزان در مجلس درک نمیکنند که اصولا تعدادی از افرادی قدرت طلب با خراب کردن اوضاع اقتصادی و سیاسی و ایجاد تهدید جنک، همیشه سعی میکنند از این حربه سیاسی برای پوشش دادن به رانت خواری خودشان استفاده کنند و هر وقت هم که گیر میفتند، با این بهانه جلوی بررسی را بگیرند.
خداییش یعنی درکش اینقدر سخته.که بعید میدونم، یا اینکه ..... .

آخه تا کی قرار این دروغ ها را به خورد مردم بدین. . خوب از ایتدا بگید نمی خواهیم بخوانیم..



صفحه اختصاصي حديث و آيات 34 قالَ رَسـُولُ اللّه‏ِ صلي الله عليه و آله: ثَلاثٌ مَنْ كُنَّ فيه فَهُوَ مُنافِقٌ وَ إِنْ صامَ وَ صَلّى وَ حَجَّ وَ اعْتَمَرَ وَ قالَ «اِنّى مُسْلِمٌ»: مَنْ اِذا حَدَّثَ كَذِبَ، وَ اِذا وَعَدَ اَخْلَفَ، وَ اِذا ائْتُمِنَ خانَ . حديث

پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله فرمود: سه چيز است كه در هر كه باشد منافق است، اگر چه روزه دارد و نمازگزارد و حج و عمره كند و بگويد من مسلمانم: كسى كه وقتى سخن گويد دروغ گويد، و وقتى وعده دهد تخلف ورزد، و وقتى امانت به او دهند خيانت كند.

خلاصه قرار بود امروز وعده داده بودند که متن قرائت بشه ولی قرائت نشد. (1538229) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۱۶:۳۱
این هم رفت کنار حکم مرتضوی! (1538257) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۱۹:۴۶
وقتي امر به معروف و نهي از منكر تعطيل شود، ظلم رواج پيدا مي كند. (1538264) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۱۸:۲۲:۳۲
مشکل اینجاست که در جامعه ی ما فقط امر به معروف در مورد حجاب بانوان کاربرد داره نه جای دیگری. (1541513) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۷:۴۴:۵۲
چنین مجلسی بی کفایت است. (1538308) (alef-13)
 
majid r
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۰۸:۳۳
حالا بفهمید چرا می گویند صبر خاتمی. (1538348) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۱۱:۵۶
اون وقت که تو حرم امام به نوه ی امام توهین شد باید فکر اینجا رو می کردند پاش بیوفته بدتر از این ها هم میکنند.راستی چرا اونوقت کمیته تشکیل ندادن . آخ ببخشید یادم رفت نوه ی امام زیادی قریبه است ! (1538352) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۲۳:۱۸
همون اول معلوم بود که خوانده نخواهد شد (1538372) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۸:۵۶:۳۰
÷س حالا حالاها نا امنی داریم خدا به داد آقای روحانی برسه (1538419) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۵۲:۱۰
4 سال پيش آقاي لاريجاني و تمام دارو دسته اي كه به الان به ايشون تو قم توهين كردند همه با هم بودند الان همه متفرق و جدا (1538533) (alef-13)
 
افشین
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۵۵:۴۶
سایت الف لطف بفرمایند به مخالف هم اجازه ابراز عقیده بدهند و گزینه منفی رو فعال کنید (1538539) (alef-13)
 
قشقایی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۵۵:۵۷
قبلا فقط یک شعبان جعفری داشتیم.حالا بی مخها ازسروکول هم بالا میروند!!!! (1538540) (alef-13)
 
پرتو
۱۳۹۲-۰۵-۱۱ ۰۲:۱۸:۵۱
بابا کی میگه بی مخ
اینا مخ دارن خوبم دارن (1543482) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۹:۵۶:۳۷
آقا یکی به من بگه نظر شریعتمداری در مورد این اغتشاش چیه؟ امیدوارم خاتمی و موسوی و سوروس و ... نقشی توی این قضیه نداشته باشند. (1538544) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۱۵:۱۱
چرا گزارش قرائت نشد؟؟؟؟ اخه مجلس به این بی عرضگی هم مگه میشه؟؟؟؟ اقای توکلی جواب بده لطفا. ما تو این مجلس امیدومون به امثال توکلی و علی مطهری و برخیهای دیگه هستش که تعدادشون به عدد انگشتای دو دسته هم نمیرسه. بقیه نمایندها هم که بودن و نبودنشون هم هیچ فرقی با هم نداره فقط یه صندلی رو اشغال کردن. واقعا تاسف برانگیزه.
تعطیلش کنید و برید خونهاتون بشینید که با یه تهدید مقام دولتی قالب تهی کردید چون نماینده باید دل و جرات داشته باشه و بر سر حقوق ملت که یکی از این حقوق حق اطلاع از امور جاری مملکت است دفاع کند. (1538578) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۱۵:۲۹
عمل نکردن مجلس به حادثه قم توهین ته مردم و نظام است دیگر محلس در راس نیست (1538579) (alef-13)
 
امیر حسام
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۳۲:۵۷
متاسفانه پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب گروه هائی با استفاده از شرایط حاکم بر کشور برای تداوم حضورشان در حاکمیت جامعه را به دو طبقه سفید و سیاه تقسیم کردند و متاسفانه تا امروز هم به همین منوال است . (1538605) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۳۴:۰۱
کاش انتخابات مجلس نزدیک بود تامردم جواب یاوهای این عده را میدادن (1538607) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۱۷:۴۹
مجلس ششم کجایی که یادت بخیر، تنها مجلس مردمی تاریخ ایران مجلس ششم بود چون نمایندگان واقعی مردم بودندو مصلحت اندشی نمی کردند اما فراقانونی ها از مجلس مردمی می ترسیدندو .... اما صد افسوس که مجلس 7و8و9 مجالس تزئینی هستند (1538642) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۲۴:۴۷
این کار 2چیز را ثابت میکند 1 از نظر مجلس مردم نامحرمند 2مجلس بسیار ضعیف و مثل کبریت بی خطر است که در هشت سال گذشته با سکوت خود در مقابل دولت احمدی نژاد باعث این همه جفای دولت به مردم ایران شده است واقعا مجلس بی بخاری داریم ومن اقای لاریجانی را با ابهت تر و شجاع تر از این حرفها میدانستم وبرای من سخت است که قبول بکنم ایشان هم قدمی برای تمام شدن این تندروی ها برندارد (1538652) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۲۸:۳۷
ببخشید بنده نمیدانم اقای مصباح کیست چه کاره است؟چه سمتی دارد؟برای چه با این افراد برخورد نمیشود؟این اقا چرا باید در کارهای کشور دخالت کند و نظم عمکومی را مختل کند؟خواهشمندیم قوه قضائیه پیگیری کند ما قانون داریم اخه اینجوری که نمیشه اگر قرار باشد هر کسی برای خودش قلمروی تشکیل بدهد که دیگه فاتحه کشور خوانده است .خواهشمندیم به شدت با این افراد برخورد شود .نگذارید انقلاب تسط نا اهلان دچار مشکل گردد خواست همه مردم برخورد با این فرد و افراد است همانطور که با اراذل و اوباش برخورد میشد با این افراد برخورد گردد.
مساله دیگر پیش بینی من این است که دوستان اصولگرا در مجلس با روی کار امدن دولت اصلاح طلب یه سری کارهایی بکنند تا خود را از این همه انتقاد نجات دهند و اون کارها هم عبارتست از سنگ انداختن جلوی پای دولت
لذا فکر کنم تا یک هفته دیگه همه نمایندگان تبدیل به شیرهای غرانی شوند در برابر دولت (1538655) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۳۴:۵۳
مقام معظم رهبری
با عرض سلام و احترام
با توجه به اینکه این انقلاب با خون ده ها هزار شهید به ثمر رسیده و نگهداری شده است و از جمله اهداف آن برقراری عدالت و مبارزه با ظلم و زورگویی بوده است خواهشمندیم تکلیف این دوستان قانون شکن را مشخص کرده برای اجرای عدالت به دست قوه قضائیه بسپارید
با تشکر (1538661) (alef-13)
 
lمحمد
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۵۱:۵۸
بعضی ها انتظار دارند مجلس مقام و ساحت حضرات را ندیده بگیرد چه انتظار نابجایی
پیشنهاد می شود مجلس با امضا یک یک طومار که تخصص اکثر نمایندگان می باشد از قرائت گزارش جلوگیری کنند . (1538684) (alef-10)
 
بسیجی دهه شصت
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۵:۲۷:۱۱
lمحمد ... سحر نزدیکه .. بیدار شو .
ما انقلاب کردیم تا طومار این نوع نگاه برچیده شود .
------------------------------------------------------------
1- مؤلا علی(ع) اجازه نداد در آن دادگاه که شخصی از ایشان شکایت کرده بود قاضی جانب مقام و ساحت ایشان را بگیرد . آنوقت شما توقع دارید قوه مقننه مقام و ساحت کسانی که پر کاهی هم در مقابل علی(ع) نیستند را لحاظ کند .
2- امام بزرگوار(ره) در جائی میفرمایند اگر از خمینی توصیه ای آوردند ، بچسبانید به سینه دیوار . (1539331) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۱:۵۹:۳۳
چه امیدی میتوان به مجلسی داشت که نمیتوانداز صیانت رییسش هم دفاع کند آقای مطهری و توکلی لااقل شمت عکس العملی نشان دهید (1538701) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۱۴:۳۶
اگر غیر از این اتفاق می افتاد باید تعجب کرد! چه ساده اند کسانی که دل به این مجلس بی اختیار بسته اند تا مشکلاتشان حل شود . (1538721) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۳۰:۲۸
این نماینده ها حق خودشون رو نمیتونن بگیرن چطور حق ملت رو میخوان بگیرن
واقعا مضحکه
اون از قضیه حکمیت
بعد قضیه ابتر مرتضوی و وزیر کار
این هم از این
حاشا به ..................... (1538744) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۵۸:۱۹
این مجلس فقط بلد است برای منتخب ملت شاخ و شانه بکشد که مبادا کابینه ات بوی فتنه بدهد! به نظر من همان احمدی نژاد برای این مجلسان خوب بود که حالشان را بگیرد آدم نجیبی مثل روحانی با این مجلس به مشکل می خورد. (1538767) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۳:۰۶:۰۷
بنظرم مجلس اصولگرا با این نوع رفتار که مصلحت مردم رو نادیده میگیره بخاطر فشار تند روها به عاقبت دولت اصولگرا دچار خواهد شد.اونم چیزی نیست جز پس زده شدن نمایندگان اصولگرا از جانب مردم. (1538773) (alef-13)
 
اکبر
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۳:۴۶:۴۸
در زمانی که همه قدرت در اختیار افراد خاصی باشد. و تمام قدرت مالی و اقتصادی - سیاسی و حتی رسانه های کشور را بلوکه نمایند. و برای پاسخگویی به مردم از چماق بهره ببرد. دیر یا زود با چنین عکس العمل هایی از طرف مردم رو برو خواهد شد. و مزدوران آنها که کنترل رسانه ها را در اختیار دارند. دیگر نمی توانند از حربه های کهنه که کاربردی ندارند سود جویند. از قبیل گروههای سر خود - تندرو های - قانون شکنی - بی حرمتی - بی اخلاقی ها . خود سر - دیوانه ها - سنت گراها -
اگر حافظه تان یاری کند ، طی مبارزات مردمی بر علیه رژیم شاه ، همین جملات از طریق رسانه ها به خورد مردم داده می شد..
این فشاری که مردم می آورید، دوگانگی در گفتار و عمل و رفتارتان، زندگی تجملی آقایان و این تقسیم بندی هایی که بوجود آورید، اصلاحات - اصول گرا - اعتدال ...
مشکل اصلی خود شما هستید.عوام فریبی تا کی .....!!!! (1538825) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۲۳:۳۴:۵۹
هزاران مثبت تقدیم شما (1541895) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۰:۱۶:۱۱
از اولش هم معلوم بود مجلس مال این حرفها نیست!!!!!!؟؟؟؟؟؟ (1538852) (alef-13)
 
صابر
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۰:۳۸:۲۲
از مجلسی که دیروز با 510،520 امضا، از سه نامزد اصولگرای ریاست جمهوری حمایت کرده بود و امروز با 70 نفر به دیدار آیت هاشمی رفتند انتظاری نمی رود.
اینها حزب بادی و تشنگان قدرت هستند . (1538872) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۱:۰۰:۵۱
اگر خوىشون بكنند "مگه اشكالي داره؟!" ولي بقيه نكرده "فتنه گر" هستند! (1538885) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۱:۴۶:۲۱
اگه تو گزارش جای اسم مصباح و دارودستش اسم خاتمی بود باز تو قرائتش انقدر دس دست میکردن؟با این اوصاف به قول دوستمون از کجا معلوم فتنه 88 کار همینا نبوده باشه تا بعدها بتونن به نفع خودشون بهره برداری کنن؟خدا بهمون رحم کنه (1538925) (alef-13)
 
علی...
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۵:۱۳:۲۴
اگه من چنین کاری میکردم قطعا تا حالا کهریزک بودم ولی نورچشمیها... یه سوال برام پیش اومد : مگه این کفن پوشها قیدجانشان را نزدند ، پس چرا از افشای رسانه ای شدن ماهیتشان میترسند؟؟ (1538993) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۷:۲۶:۳۷
جالب هست هر وقت مجلس کمیته تحقیق تشکیل می ده و قرار می شه بعد از اتمام تحقیق، گزارش خوانده بشه این کار انجام نمی شه. این تنها مورد نیست موارد دیگری هم هستند. این نشون می ده که مجلس مستقل نیست. عده ای از نمایندگان هم بیشتر به استفاده از گوجه تمایل دارند تا قانون (1539012) (alef-10)
 
تیمور
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۰۹:۰۲:۰۰
سلام
چرا کاری می کنن که مردم گیج ومبهوت بشن.
آخه آقایان عزیز ومحترم
اگه این حرکات بد بوده ترا به خدا افشا کنید تا مردم تکلیفشونو بدونن.
اگه خوب بوده هم افشا کنید باز مردم تکلیفشونو بدونن.
من معتقدم:
همه جناح های سیاسی از ابتدا دارای گروه فشار و شعار بده و مجلس بریز به هم و بگو و دررو و بزن و بگیر وببند بوده اند .
فرقی هم نمیکنه چه این طرفی ها چه اون طرفی ها و چه هیچ طرفی ها . همشون از این گروه های فشار برای روز مبادا دارن.
چرا تا به حال هیچ کدومشون طی این سی وچند سال افشا نشده اند.؟
من به ضرص قاطع می گم که همشون برای قمپز درکردن و قپی اومدن برای همدیگه , این گروه ها را برای روز های آمپاس شدید , تو آستینشون آماده دارن.
مثل همین واقعه قم.
مثل همون واقعه شورش غیر مجاز وغیر قانونی دانشجویان درکوی دانشگاه واهانت به ارزشها و نظام.
مثل ریختن به کف خیابونها در روز عاشورا درفتنه 88 و تلاش برای نابودی نظام.
مثل هیاهو وجنجال و هجمه رسانه ای بیخودی برای دولت احمدی نژاد.
مثل واقعه کهریزک.
و.......
حالا دیدین که همه جناح ها از این گروه های فشار دارن و کم نیستند در کشور ما الی ماشا الله.
ما باید تربیت بشیم تا قانون را رعایت کنیم.
انشاالله دولت آقای روحانی در این زمینه موفق باشندوباید کمک کنیم.
والسلام. (1539026) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۰:۱۴:۲۹
بی انصافی کردید سخنان موافق گزارش را کامل آوردید اما سخنان رسایی را اطلا نیاوردید،چرا؟ حب الشی یعمی و یصم؟ (1539044) (alef-13)
 
محمد مهدی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۱:۱۱:۱۵
با سلام واقعا برای این مجلس متاسفم
آیا آیا آیا آیا توانایی دفاع از حق ملت را دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی که نمتواند از حق خودش دفاع کند چگونه می تواند از حق ملت دفاع کند (1539071) (alef-13)
 
منتظر
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۱:۲۴:۴۰
این دکان دو نبش قم ! که با آن پیامک 200 هزارتائی نتیجه اش شد 50 مستقبل از لاریجانی ! همان موقع پرونده اش را بسست ! ولی ظاهرا قرار بود عده ای از این پشم کلاهی برای خود ببافند که بافتند ولی با هزینه بیت المال ما مردم !!! (1539078) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۲:۰۳:۳۴
اگر سخنراني كس ديگري غير از لاريجاني بهم مي خورد اينقدر اصرار به پيگيري مسئله داشتند برادران مجلسي؟ (1539114) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۶:۵۱:۵۰
وای بر این مملکت. کسانی که قلب رهبر را بدرد آئرده اند چمام مصونیتی دارند که نامشان برای اعمال زشتشان برده نمیشود تا رسوا شوند (1539419) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۷:۳۸:۵۶
بعد از این به این گروه اسم"خود سر" دیگه نزارید دنبال یه اسم در خور این گروه باشید. مثلا : گروه وحشت (1539470) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۷:۴۷:۱۱
مجلس ششمم آرزوست (1539482) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۹:۴۴:۵۹
اگر با این افراد وگروه های افرطی متحجر برخورد قاطع نشه در آینده برای دولت روحانی هم مشکل آفرینی می کنند (1539618) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۱۱:۰۱:۱۵
حضرات از تهدید قدرت پنهان ترسیدند ؟ (1540233) (alef-13)
 
رشید
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۱۲:۲۸:۱۲
من جای خیلی از این نماینده های ترسو بودم استعفا میدادم... (1540447) (alef-13)
 
شهامت
۱۳۹۲-۰۵-۰۹ ۲۰:۱۴:۲۴
این اراجیف چیه که می نویسید هرچیز که با مذاق شما بود حتی اگر خلاف قانون بود باید روش اصرار داشته باشید؟
من شخصا با تحقیق و تفحص از همه جا یی که شائبه مشکل دار بودن و معضل کشور باشه موافقم اما ساز و کار اون باید شفاف باشه این هیات تحقیق از همون اولش سیاسی و بنابه خواست اقای لاریجانی شکل گرفت و هیچ انتخاب نمایندگان مجلس در اون نقش نداشت و حقیقتا انتصابی بود ..
چرا درست جواب نمیدهید که دلیل انتصابی بودن مجریان این طرح چیست ؟ آیا چیزی جز عقده گشایی ؟ یا نتیجه از قبل مشخص شده بوده و بنابوده به اسم تحقیق و تفحص مطرح شود.. (1541699) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۱۰ ۱۵:۳۳:۲۱
مجلسی که نتونه حق رئیس خودشو بگیره فکر میکنین بتونه حق مردم رو بگیره؟ (1542661) (alef-13)
 
بی نام
۱۳۹۲-۰۵-۱۰ ۲۱:۲۳:۳۵
قوی ترین مجلس مجلس ششم است . اگر مجلس لاریجانی نظارت میکرد اختلاس میلیلاردی اتفاق نمی افتاد.وجالب ان است احمدی نزاد از دولت خود پاکدستی یاد میکند.مشک ان است خود ببوید نه انکه عطار بگویید. (1543156) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۱۱ ۰۲:۱۵:۴۸
فقط بگین بیچاره روحانی
بااین وضع این 8سال چها که نخواهد کشید (1543476) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۵-۱۱ ۱۱:۰۷:۰۸
راست ميكن كه سياست ما عين ديانت ماست! اينا اخر دينداري بودند مسلما بايد سياست هم همينطور باشه!! (1543635) (alef-13)