نظر منتشر شده
۱۷۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47116
محمود احمدی‌نژاد در گفتگوی ويژه خبری
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۵۷
  برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات - 10

محمود احمدی‌نژاد در برنامه گفتگوی ويژه خبری




الف برنامه‌های سخنرانی‌، گفتگوها و مستندهای تولیدی ستادهای انتخاباتی همه نامزدها را برای نقد و تحلیل خوانندگان، پس از پخش از تلویزیون منتشر می‌کند.



لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.

 

ببینید:

 





گوش کنید:

 


 




 
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۰۳:۵۹
دكتر احمدي نژاد, به وظائف شرعي عمل كرد. چهار سال براي دادستان و قوه قضائيه صبر كرد, و جالا هم خودش را دوباره فداي انقلاب , شهدا, و مردم كرد.
آقاي موسوي به كردان توهين ميكند ولي اجازه بيان واقعيتها راجع به رفسنجاني, خاتمي و استوانه ها را نميدهد!
خانم رهنورد( زهره كاظمي) هم نبايد مغلطه كند. قانون گريزي جاي خود, مدارك تحصيلي جاي خود, مبارزات هم جاي خود .
مبارزه , پروانه قانون گريزي, تقلب و شانتاژ براي هيچكس صادر نميكند. (134791)
 
مرید مراد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۳:۳۱
درود بر تو... دکتر بن بست 22 ساله نظام را نابود کرد و نشان داد که هنوز بارقه ای از غرور مردم هست... هنوز بر لب شمشیرها تبسم هست... (134826)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۸:۴۳
قبول دارم قانون گریزی جای خود ، ولی چه کسی قانون گریز است؟
این کدام وظیفه ی شرعی است که به یک باره در روزهای پایانی به گوش می رسد ؟
آقای موسوی کجا اجازه ی بیان واقعیت ها راجع به \"رفسنجاني, خاتمي و استوانه ها\" را به احمدی نژاد نداد ؟ آقای احمدی نژاد یک نفس داشتند واقعیت ها را که بیان می کردند !
ولی این که درباره ی کردان احمدی نژاد پاسخ دهد واضح است چون خود او را معرفی کرده و وظیفه ی دفاع از کردان بر عهده ی اوست من که از دفاعیات احمدی نژاد در مناظره یادم میاد که گفت : من به مجلس گفتم مدرک مهم نیست به عمل نگاه کنید ( تا اونجا که یادم میومد ! ) حال شما درباره ی خانم رهنورد می فرمائید عمل مهم نیست مدرک را نگاه کنید ؟!؟!؟

پس قضیه وزیر کشور کنونی چه ؟ آقای احمدی نژاد جوابی داشت ؟  (134832)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۱:۴۹
رقباي آقاي احمدي نژاد دو ماه است بي وقفه تمام اين مسائل از جمله مدرك كردان و چيزهاي مشابه را تنها دستاويز تخريبي خود عليه ايشان قرار داده اند. حال چرا همين نكات درباره خودشان اشاره مي شود چنين داعيه دروغين انسانيت و ادب سر مي دهند؟! چرا آقاي موسوي بجاي تخريب، برنامه خود را مانند آقاي رضايي نمي گويد؟1 چون برنامه اي ندارد! ايشان عروسكي است دستاويز آقايان رفسنجاني، زنگنه و بهزاد نبوي ها! (135243)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۰۲:۵۸
ببخشید نکند ایشان خود را بالاتر از همه قوا می داند؟ التزام به قانون یعنی حرکت در چارچوب آن و خروج از این چارچوب نظام را با مشکلات و هرج و مرج مواجه می کند. مگر هر کس در هر مقام دولتی می تواند خود قاضی تصورات یا تجسسات خود باشد؟ پس قوه قضائیه برای چیست؟ (134912)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۳۸:۴۵
حرف های دکتر احمدی نژاد در گفتگوی خبری، مستند و متین ارائه شد و با دقتی شگفت انگیز مسائل ریز کشور را مطرح کردند؛ من مناظره های بسیاری را در دانشگاه ها دیده ام یا مطالعه کردم، به جرات می گویم احمدی نژاد حتی در زمینه ای مانند اقتصاد هم حرف های بسیاری در مقابل متخصصان این رشته دارد و همان طور که خودش اعلام کرد (تقریبا) در تمام زمینه ها حرکت رو به جلوی فوق العاده ای داشتند. (134935)
 
حمیدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۱۹:۴۶
آقای احمدی نژاد جهت پیگیری تخلفات خود ، توصیه می کند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند ! عجیب است که برای ادعاعای خود طی چهار سال حکومت ، علیه افراد مذکور اقدام قانونی نکرد ، اگر فعالیت های آقایان مورد ادعای آقای احمدی نژاد ، غیر قانونی بوده ، سکوت ایشان ظلم به مردم و خلاف شعارهای عدالت محوری است و ایشان موظف بوده طی چهار سال گذشته طرح دعوی و پیگیری قضایی می نمود ، نه اینکه در منظره تلویزیونی برای تشویش اذهان عمومی مواردی را مطرح کند که هیچ ربط و دخلی به جناب آقای میر حسین موسوی ندارد . این خدشه دار نمودن شان ملت است .

پایه اولیه عدالت محوری و حداقل وظایف شهر وندی رعایت قانون است که متاسفانه جای تعجب است که شخص دوم مملکت قانون گریز تشریف دارند و همواره بر خلاف جریان موج و امور جاری نظرات مردم و نمایندگان شنا می فرمایند . مانند : قصه ی آقای کردان و آقای رحیم مشایی و الی ماشاا...

امیدوارم مردم دانا و مدبر کشور همچون گذشته با درایت و بینایی خود ، تحول عظیمی را رغم بزنند . (134975)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۲۸:۳۵
برادر من احمدی نژاد شانتاژ می کند و بیسند محکوم میکند در حالی که در مورد کردان مجلس بررسی کرد و کذب ادعاهایش معلوم شد. در مورد ملوانان انگلیسی هم دروغگویی اش معلوم شد.اینها مواردی است که معلوم شده و اثبات شده و در مورد اون همه تهمتهای بیسندی که زده و هنوز بررسی نشده خدا عالم است که چند درصد آن دروغ است. (134984)
 
علي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۴۶:۴۰
در مناظره با ميرحسين از ايشان سوال مي شود چرا به مصوبه مجلس و مجمع تشخيص در باره شوراها عمل نميشود ؟ مي گويد: به ديوان عدالت اداري شكايت كنيد! آخر مرد حسابي تو قسم خورده اي كه تابع قانون باشي . اين جواب است كه مي دهي. چهارسال است كه شعار مي دهي مفسدان و غارتگران را افشا مي كني .آيا غارتگر و مفسد خانواده هاشمي و ناطق و صفايي فراهاني است؟ اگر چنين است چرا آنان را ظرف اين چهارسال به دادگاه و ديوان عدالت اداري معرفي نكردي ؟ (135060)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۴۷:۳۰
در مورد ملوانان که نامه سفارت رو چاپ کردند چرا خودت رو به اون راه میزنی
در مورد رهنورد چرا ایشون که حقه مدارکشو منتشر نمیکنه
در ضمن شما یه خط فکری رو دنبال نکن یه سر به سایتی مثل رجا هم بزن ببین سند تمام حرف ها احمدی منتشر شده همین گواهی موقت پایان دوره خانم رهنورد بدون نمره صادر شده دانشجو به من بگو چه جوری میشه دوره رو گذروند از آدم یه نمره هم نداشته باشند که باهاش گواهی صادر کنند (135062)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۱:۰۰
خواهشمند است زیر این مطلب چاپ گردد تا قدری منطقی باشیم.
1- قرار بود نامه از تونی بلر باشد نه سفارت.
2- قرار بود عذرخواهی باشد نه صحبت عادی و قدری هم طلبکاری.
3- قرار بود تعهد به موضع گیری انگلیس بر خلاف گذشته و نزدیکتر به مصالح ایران باشد..
برادر من به جناح بندی کاری ندارم ولی شما نامه را خوانده اید؟
در مورد مدرک و اینها هم سری به سایتها بزنید همه جا جوابش هست. (135270)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۹:۰۶:۰۶
اصل نامه سفارت امروز در بی بی سی منتشر شد. بند آخر نامه چنین است: \"سفارت علیاحضرت ملکه از این فرصت استفاده می کند تا مجددا بالاترین احترام ها را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اشعار دارد.\"
این بند توسط ایرنا چنین ترجمه شده است:
\"سفارت بريتانيا در تهران بدين وسيله به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران اطمينان می‌دهد كه توجه كاملی به عدم تكرار چنين وقايعی دارد.\"
واقعا نمی دانم چه باید گفت. (135430)
 
محمد رجبي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۴:۵۵
متاسفانه كساني كه عليه دولت حرف مي زنند بي حساب و كتاب عمل ميكنند. خلاصه روز قيامتي هم در پيش است. (135083)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۲۴:۰۴
جناب 134984 اشانتاژها و تهمتها مال طرفداران میرحسین بود. احمدی نژادصادقانه همه چیز را به مردم گفت آنهم با سند و مدرک و مستدل اما متاسفانه رقیبش که میرحسین باشد( البته بنده فکر می کنم بعد از آن مناظره میرحسین دیگر رقیبی جدی به حساب نمی آید) هر حرفی زد بدون مدرک و بر اساس اطلاعات اشتباه اطرافیان بود و به همه آنها احمدی نژاد جواب داد و بعد از جوابهای احمدی نژاد میرحسین هیچ جوابی نداشت بدهد. بروید بین مردم تا بدانید احمدی نژاد در این یکی دو صحبتی که داشته چه سونامی ایجاد کرده. (135108)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۹:۱۱
كاملا موافقم.... (135183)
 
علی محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۲۹:۳۵
زمان کناره گیری موسوس ازقدرت18 ساله بودم زیاد ازآن زمان یادم نمیاد ولی ایشان راآدمی مدیری با تدبیر میدانستم امابا امدنش به صحنه انتخابات دهم متوجه شدم اینقدرتدبیر نداشت تابازیچه سیاست بازان نباشد!
ان الله تعز من تشا وتذل من تشا (135191)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۱۳:۵۱
جایی که به ضرر طرف است (مثل اعلام موجودی ارزی) مسئله باید محرمانه بماند اما در بقیه موارد باید آبروی افراد را برد حتی به قیمت آسیب به نظام! (134798)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۵۳:۴۹
در دولت موسوي كه ايشان بودجه محرمانه در زمان جنگ (برخلاف نص صريح قانون اساسي) ارايه كردند چه استدلالي داريد؟ (135212)
 
یک نسل دومی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۱۵:۳۴
من چیز زیادی از دهه شصت یادم نیست ولی با شنیدن حرفهای آقای احمدی نژاد در این برنامه جمع بندیم این هست که یک عده بعد از انقلاب تا سال 84 داشتن کشور را می چاپیدند و منابع را هدر می دادند و به بیگانگان باج می دادند تا اینکه ایشون رییس جمهور شد و در حالی که درآمد کشور در 4 سال اخیر کمتر از دوره های مشابه بوده دولت چندین برابر موفق شده کار انجام بده و نرخ تورم و بی کاری و بدهی بانکها به بانک مرکزی و ضریب جینی را به شدت کاهش بده. به علاوه ما ملت نا امید و توسری خوری بودیم که بعد از سرکار آمدن دولت نهم تازه عزتمند شدیم و تمام قله های علمی و افتخار را فتح کردیم. در حال حاضر هم یک ابرقدرت هستیم که همه کشورها برای استفاده از تجربه های مدیریتی و نزدیک شدن بیشتر به ما صف کشیده اند. لطفا اگر اشتباه برداشت کردم راهنمایی کنید! (134799)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۲:۳۰
سخنان ایشان واضح وصادق وعلمی است.دیگران بدون مدرک ادعا می کند.
ثانیا نگاه ایشان براساس نگاه امام ورهبری است. وبه نظر بنده با اینکه خیلی آقا ورهبری وامام نمی گوید ولی خوب فهمیده است.حرکت ایشان هرچند خالی از اشکال وضعف نیست ولی به خطاها وانحرافات دیگران نرسیده ونسبت به آن وخدماتی که انجام داده ناچیزاست. (134804)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۳:۲۱
برنامه امشب خیلی عالی بود. به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. (134805)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۳۷:۰۳
سوالی دارم کاملا شفاف از کسانی که در جواب کد 134805جواب مخالف داده اند خیلی عجیب است !شما که نمیدانید منظورشان تایید یا عدم تایید آقای احمدی نژاد است اصلا هربرنامه که متعلق به برنامه های آقای احمدی نژاد است کلمه مثبت به کار برده شود مخالفند عجب گروهی هستید تحملتان بسیار کم است جمعتان در این سایت جمع است (135305)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۴:۴۲
این برنامه مصداق ضرب المثل خود گویی وخود خندی بود .جناب احمدی نژاد هرچه دلش خواست گفت واهانت وتهدید کرد وآمار اختراع نمود .تورم رسما 25 درصد اعلام شده (که نسبت به آن هم شک وجود دارد )را 15 درصد وکاهشی اعلام کرد .نرخ بیکاری را کم کرد .با فرمول عجیب وغریب درآمد دولت در حال جنگ سا ل های 60-64 را از دو لت خودش کمتر اعلام کرد و.............. مشکلاتی را که نمی شد کتمان کرد از قبیل مسکن به گردن بعضی ها انداخت وخبر از خرابکاری دشمنانشان داد.
انسان متحیر می ماند از این همه اعتماد به خود وخ....فرض کردن دیگران .یک نفر در این مملکت پیدانمی شود جوابی به ایشان بدهد وبگوید که از گرانی وتورم از بیکاری فزاینده قشر تحصیل کرده از رکود اقتصاداز تحقیر شدن خسته شده ایم واین آمار تراشیدن ودشمن داخلی وخارجی را مقصر کردن به ستوه آماده ایم (134806)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۱:۲۳
بعضي از كانديدها چنان تعريفي از زمان خودشون ميكنند كه فكر ميكنند تمام كارهايي كه كردند شامل مرور زمان شده و كسي آن دوران را بخاطر نخواهد آورد. بطور مثال آقاي موسوي از اميد كارگران به زندگي در دوره هشت ساله ايشان و اينكه حتي قيمت سيگار در زمان ايشان ثابت و نازل بوده و داستانهايي از اين قبيل. من اون دورانرو خوب بخاطر ميارم, چون خاطرات بچگي و نوجواني هميشه در ذهن يك انسان حك ميشود. برگرديم به سالي كه نيمه دوم نخست وزيري ايشان شروع شده بود. در آنزمان قيمت يك شلوار جين ادوين سه خط در بازاركويتي ها و چرچيل 4 هزار تومان, شلوار جين ادوين معمولي سه هزار تومان, يك شوار جيبدار ارتشي آمريكايي پنج هزاز تومان, يك قوطي پپسي واردتي صد و بيست تومان و ... البته بوتيك هاي بالاي شهر كه جاي خود را دارند. اين در حالي بود كه حقوق يك كارگر ساده چيزي نزديك به دو هزار تومان در ماه بود آنهم در قسمت بالاي شهر تهران. يعني حقوق يك كارگر ساده چيزي به اندازه قيمت چند قوطي پپسي بود. پدر بنده سيگار بهمن ميكشيدند. قيمت اين سيگار از بيست تومان به صد و بيست تومان رسيده بود و پيدا هم نميشد. قيمت دولتي سيگار جديدي به نام تير هفت تومان بود كه آنهم فقط به صورت آزاد پاكتي پنجاه تومان در دسترس بود. احتكار كلمه اي بود كه تا قبل از ايشان به گوشي كسي آشنا نبود. از بقال گرفته تا پارچه فروش همه و همه اجناس را احتكار كرده و بعد به چندين برابر قيمت و به صورت آزاد به مشتريان خود ارائه مينمودند. حتي اجناس كوپني مثل گوشت و روغن و تخم مرغ به صورت اتفاقي و در زمانهاي نامعين و در صفوف طولاني به مردم عرضه ميشد.
صدا و سيما تنها يك يا دو كانال تلويزيوني داشت كه آنهم چند فيلم قديمي دستچين شده را به همراه چند كارتون به طور تكراري و مرتب پخش ميكرد. بطور مثال فيلم هاي نورمن ويزدم, لورل هاردي, بينوايان به طور دوره اي و همزمان در سينماها و تلويزيون دوباره و دوباره پخش مي شد.
جمعيت كشور چيزي در حدود نيمي از جمعيت حال كشور بود. نه اينترنتي بود و نه اينهمه پل و جاده و استاديوم ورزشي و اينهمه بريزو بپاشهاي امروز. زيرساختهاي آنروز كشور شايد به سي در صد زيرساختهاي امروز كشور نميرسيد و به همين ترتيب ميزان هزينه نگهداري آنها.
گشت ارشاد امروز فرشتگاني در مقابل گشت ارشاد آنروزها ( گشت ثارا... و ديگر گشت ها) هستند.
جالب است بدانيد كه بر اساس قيمت طلا درآمدهاي نفتي در دوره اول نخست وزيري آقاي موسوي چيزي بين نيم تريليون دلار تا هفت صد ميليارد دلار (معادل دو و نيم برابر در آمد فعلي دولت نهم) و در دو دوره نخست وزيري آقاي موسوي چيزي بين يك تريليون دلار تا 1.4 تريليون دلار بوده است.
بالاترين ميزان مهاجرت به خارج از كشور در دوران آقاي موسوي صورت گرفت.
همانطور كه ميدانيد در زمان طاغوت ما بزرگترين خريدار اسلحه از آمريكا و قدرت اول نظامي در منطقه بوديم.
آقاي رضايي اخيرا تاكيد فرمودند قرار بود كه از آمريكا سلاح بخريم كه آنهم منتفي شد و ما بدون هيچ كمكي از خارج جنگ را به پيش ميبرديم.

سوال اينجاست كه اين ثروت افسانه اي به بهانه جنگ به جيب چه كساني رفته است و آقاي موسوي اين ثروت افسانه اي را خرج كجاي كشور كرده اند؟ (135144)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۷:۵۱
متوسط تورم 4 ساله را گفتند 16 در صد است . نه فقط امسال را!
می توانید مراجعه کنید به آمار صندوق بین المللی پول (این دیگه مال مراکز آماری ایران نیست که بگید دروغه!) که خبرگزاری فارس در روز 2 خرداد با استناد و لینک مربوط به آن انتشار کرد.
به قول دکتر زاکانی یک دروغ بزرگ مخالفان احمدی نژاد اینست که همه چیز را دروغ می دانند!
وای به روزی که قدرت به دست آقایان برسد. با این روندی که در این مدت در پیش گرفته اند روزی را می بینم که هم خودشان به جان هم افتاده اند هم مردم بر علیهشان شوریده اند. (135164)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۰:۳۴
1-تورم از ماه به ماه فرق مي كند در مدتي كوتاه تورم به 25 درصد رسيد و سپس روند نزولي به خود گرفت.گويا تنها نصف حافظه دوستان كار مي كند كه تورم 25 درصدي را به خاطر دارند اما كاهش تورم را...
2-چرا دوستان همه مشكلات موجود را به گردن دولت فعلي انداخته اند؟تعدادي از مشكلات ميراث دوران حكومت اصلاحات و سازندگي است كه اكنون نمود عيني مي يابد. مثلا اشتغال. وقتي نرخ تولد به 3% مي رسد در زمان 62-63 معلوم است كه كودكان ديروز جوانان امروز بوده و اشتغال معضل مي شود. بهتر بود دولتهاي 24 سال گذشته برنامه ريزي براي اين زمان نيز مي كردند. (135218)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۵:۱۰:۰۰
تورم 15 درصدی که رئیس جمهور گفتند درست است. 15% تورم نقطه به نقطه یعنی از اردیبهشت پارسال تا اردیبهشت امسال اجناس به طور متوسط 15% افزایش داشته اند. آن 25% تورم مربوط به میانگین کل تورم در سال 87 می باشد. خواهشنا دقت کنید. (135321)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۵:۰۷
ای کاش انسان های منصف امشب به صحبتهای رئیس جمهور گوش می دادند و متوجه می شدند که حق با کیه! (134807)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۷:۵۱
اگه آقای احمدی نژاد خیلی دل و جرات داشت چرا امشب اسم هاشمی و ناطق نوری ، ... رو دیگه به زبونش نیاورد؟
اصلاً اعلام کنه که رفسنجانی تو مراسم رحلت امام چی بهش گفت؟یه کاغذی هم رفسنجانی داد به جنتی،اونم داد به احمدی نژاد،تو اون کاغذ چی نوشته بود؟اگه تصمیم گرفته مراکز قدرت و ثروت را خراب کنه افشا کنه دیگه!
و همچنین نوه ی امام چی بهش گفت که داشتن تو مراسم رحلت می خندیدن!؟
ما تو مملکت به قهرمان نیاز نداریم.به خادم نیاز داریم.خادم به ملت. (134810)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۰:۴۵
1- چه راحت نامردی می شود. اسم بیاورد : چرا گفتی. اسم نیاورد : چرا نگفتی ؟
2- اسم آورده اینقدر که شما هم می دونی با کیه . دیگه چه خبره ؟ ضربه ای خورده اید حالا حالا ها کمر راست نخواهید کرد. (135126)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۹:۲۲
آقا مجيد درست ميگه، خادم نياز داريم ولي باور كنيد براي برخي خدمات اول بايد موانع را برداشت. آقاي احمدي نژاد گاهي تند مي ره ولي مسير رو درست ميره. باور كنيد آقايان دور و بر آقاي موسوي نخواهند گذاشت ايشان مسير رو درست بره. گاهي مديران در ظاهر در مسيري با ملايمت و شادي در حركتند و فقط وقتي به آخرش مي رسند مي بينيم مسير استباه بوده. (135249)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۳۱:۴۳
باز هم متاسفانه رویه نادرست رییس جمهور ادامه پیدا کرد و دیدیم که ایشان واقعا به این رویه اعتقاد دارند و بحث های مطرح شده از روی فشار نبوده است.

همچنین با توجه به اظهارات ایشان در مورد پایان جنگ ،متاسفانه اطلاعات ایشان در مورد جنگ و شرایط اواخر جنگ بسیار ناقص بوده و نشان از عدم حضور جدی ایشان در مسائل دفاع مقدس است.

گویا ایشان نمی دانند که در اواخر جنگ ما دیگر سلاحی برای نبرد نداشتیم و در چنین وضعی بعد از پذیرش قطعنامه عراق تا 40 کیلومتری اهواز نیز پیشروی کرده بود.

آیا درست است که کسی که در آن زمان در مسئولیتهای پایین نظامی قرار داشته، فرماندهان توانمند جنگ و کسانی که حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر را آفریدند، زیر سوال ببرد.
آیا صحیح است که اقتصاد کشور رادر زمانی که با 39 کشور جهان به طور غیرمستقیم در تقابل و نبرد بود را با زمانی که تمام زیر ساختهای کشور ساخته شده و آماده است، مقایسه کنیم.

ایشان انگار سخنان رهبری را نشنیده اند یا نشنیده گرفته اند، و دوباره با نفی دیگران به دنبال اثبات خویش بودند. (134813)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۳۲:۱۷
کاش مجری برنامه از ایشان می پرسید شما که شاهد این مسائل بودی (پست های مهمی هم در دولتهای قبلی داشته ای) چرا تا سال 84 احساس خطر نکردی؟ (همان سوالی که ایشان مکررا\" از آقای موسوی می پرسد؟) طوری حرف می زند که انگار از سال 84 تازه وارد این مملکت شده است! (134815)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۱:۴۹
دوست بی اطلاع ! دکتر یک لحظه از صحنه بیرون نبود. جهت اطلاع دکتر در کنار کار دانشگاهی خودش رئیس ستاد انتخابات آبادگران بود که حضرات رفرمیست گفتند ناقوس مرگ دوم خرداد را بصدا در آورد. حله ؟ (135129)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۱۰:۴۲
عزیز برادر ، الآن که رئیس جمهور است دارند به خاطر این افشا گری له اش میکنند ، ماهواره خراب میکنند و پیغام تهدید برای خودش و خانواده اش میفرستند . اگر شهردار و استاندار بود که الآن چندمین سالگرد شهادتش را گرامی میداشتیم .
تا دقیقه 90 به دسنگاه قضایی فرصت داد پرونده های مختومه شده که جرمشان قطعی و محرز است را اعلام کند و گویا قوه قضاییه جرات این کار را نداشت ، احمدی نژاد خود را فدایی ملت کرد . (135228)
 
رابعی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۳۸:۵۵
در فتنه ها تکلیف عوام مردم که بماند ، تکلیف قشر تحصیلکرده و روشنفکر هم در پرده ابهام فرو میرود

بهتر است این روزها به نهج البلاغه امیرالمومنین و قرآن کریم پناه ببریم

به والله قسم این روزها در تاریخ ملت ایران بی سابقه است

حضرت علی علیه السلام دست برادر نابینای خود که کمی بیشتر از دیگران از او مطالبه میکرد را با آتش دنیایی رد کرد و چه گردنها که به خاطر خیانت در بیت المال مسلمین از لب تیغ ذوالفقار خود نگذراند

دکتر محمود احمدی‌نژاد در برنامه گفتگوی ويژه خبری شبکه دو که ساعت ده و چهل و پنج دقیقه به طور مستقیم پخش شد در تکمیل سخنان مناظره ۱۳ خرداد گفت : آبروی مفسدان اقتصادی را در کوچه و بازار خواهم برد و انگ ننگ را بر پیشانی آنها خواهم چسباند .

باید بگویم حق همیشه فقط به مزاق عده قلیلی تلخ است اما اجرای آن کام توده مردم را شیرین خواهد کرد (134819)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۴۵:۰۸
اعلاماسامي فقط عوامفريبي است و كرنه در اين 4 سال اگر ميخواست ويا ميتوانست مدارك خود را به قوه قضاييه تخويل دهد .تا مفسدان به اشد محازات برسند نه اينكه شب انتخابات خرفي بزند تا راي جمع كند ايشان در 4 سال پيش نيز با ادعاي قطع برق در هنگام گفتگوي شبكه 2 نيز ظلوم نمايي كرد (134820)
 
مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۴۶:۲۵
آقاي دكتر احمدي نژاد

شما برايم بسيار عزيز و محتر بوديد، شما نور چشم و اميد من بوديد، 4 سال به هر نحو ممكن به خود قبولاندم كه شما بدنبال خدمت هستيد نه عاشق قدرت. با بسياري در اين مورد مخالفت و بحث كردم ولي شما امروز مرا از عملكرد خودم پشيمان كرديد. شما مرا شكستيد. شما بت من بوديد چرا چنين كرديد؟ چرا براي رسيدن به قدرت به هر دست‌آويزي متوسل ميشويد؟ چرا ابروي مردم را ناجوانمردانه ميبريد چرا ديگران را به مخالفت با رهبري متهم ميكنيد در حاليكه در قضيه سازمان حج خود شاهد ان بوديم كه اين شما بوديد كه مخالف نظر رهبري عمل كرديد. دكتر عزيز از اين رفتار خود توبه كنيد و از آن سيد بزرگوار پوزش بطلب. اميدوارم كه خداوند بزرگ از گناهان شما بگذرد. (134821)
 
حمید رابعی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۰:۱۰
پاسخهای مستند به سئوالات و اتهاماتی که در برنامه امشب جا داشت رئیس جمهور به آنها اشاره نماید اما به نظرم آنقدر این اتهامات بی اساس بود و آنقدر سئوالات بی اهمیت بود که رئیس جمهور به مسائل مهمتری اشاره نمودند


عذرخواهي ديپلماتيك رئيس جمهور آمريكا سند عزت و اقتدار ايران است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803150758

رد اظهارات موسوي از سوي معاون وزير خارجه در خصوص تقاضای رئیس جمهور از آمریکا برای انجام مذاکرات بین دو کشور قبل از انتخابات

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30568

موسوی نگران کتاب مبتذل عضو کانون نویسندگان است؟

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30530

اسناد بی‌قانونی در تحصیل و ریاست دانشگاه رهنورد

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30531

اساتید یزدی حمایت موسوي را از استاد اخراجی محکوم کردند

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30576

متن نامه عذرخواهي دولت انگليس از ايران براي آزادي تفنگداران اين كشور

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803150766

گزيده اي از تخريب هاي دولت توسط مدعيان اخلاق

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30575

روزنامه‌های ایتالیا هم گزارش سوءقصد به احمدی‌نژاد را نوشتند

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30538

حرف حساب:

بیست سوال احمدی نژاد از موسوی که پاسخی به آن داده نشد

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30565

اگر شما هم مطلبی به نظرتان میرسد اضافه کنید (134823)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۳۹:۲۳
از نحو استدلال شما لذت بردم. واقعا خیلی‌ زحمت کشیدید. کاش به غیر از رجا نیوز و فارس ۲ خط دیگه هم از منابع قدری بی‌ طرفتر مطالعه میکردید. در ضمن اگر بر خلاف رئیس جمهور و وزارت خارجه ایشان از سواد انگلیسی‌ متوسط یا خوبی‌ برخوردار هستید بد نیست به ترجمه نادرست (و خدای نکرده مغرضانه) همین خبر گذاری فارس دقت کنید تا به میزان دقت اطلاعات دریافتی خود از این سایت‌ها را بیشتر دریابید. یا علی‌ (135123)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۶:۰۸
آفتاب آمد دليل آفتاب. عزيز من شما بهتر است يه خورده فراجناحي تر عمل كني. من خودم براي اينكه اسير احساسات نشم، از همه طيفها مطلب ميخونم. از رجانيوز و فارس و الف و قلم نيوز و بي بي سي و ... برادر من ادم بايد حرف هم رو با هم بشنوه. متاسفانه مثل اينكه شما فقط رجانيوز و فارس رو مبنا قرار ميديد، من نمي گم خداي ناكرده مطلبي خلاف واقع توي اين سايتها گفته ميشه، اما هميشه عدالت آدم مورد خدشه واقع ميشه اگه به حرف موافق و مخالف با هم گوش نده. (135179)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۰:۱۱
من دانشجوی دانشگاه بن آلمان هستم، اینجا هم بحث انتخابات ما موضوعی هست که مورد علاقه افراد مختلف از ملیت های مختلف هست. امشب موقع شام از دوستان خارجی که با من بودند از سیاست های خارجی آقای احمدی نژاد و روش اون نظرشونو پرسیدم، دوست هندی من جمله قشنگی گفت
\"شما هزینه می کنید بقیه لذت می برند\"
جدای بحث های گروهی و حذبی و بدون اینکه نوشته هام جنبه حمایتی برای هیچ کدام از 4 عزیز کاندیدا داشته باشه باید بگم که برخورد با مسایل مختلف بخصوص در عرصه سیاست های خارجی توانای های را اقتضاء می کنه که ایشان متاسفانه از اون بی بهره هستند. (134824)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۵:۲۶
دانشجوی محترم دانشگاه بن رفیق هندیت خیلی حرف سبک و سطحی و سخیفی زده ما اگر در لبنان فلسطین سوریه و ونزوئلا فعال بوده ایم خودمان سودش را برده ایم . اگر خدای نکرده هدفت از اسم دانشگاه و کشور محل تحصیل و ملیت رفیقت کلاس گذاشتن باشه این رو بدون که هییییییییییییییچ اهمیتی ندارن اگه حرف حساب داری بزن هند و آلمان و بن و... به حرف سبک وزانت نمیدهد (135177)
 
مانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۰:۲۷
درود بر احمدی نژآد که راهی را باز کرد که دیگر زالوهای خونخوار نمیتوانند راه را به قبل برگردانند . (134825)
 
علیزاده
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۷:۴۳
آقای احمدی نژاد در این برنامه گفته اند تورم 15 درصد است نه 25 درصد. در حالی که بانک مرکزی دولت خود ایشان رسما این نرخ را اعلام کرده اند. اسم این راست است یا دروغ. لطفا طرفداران احمدی نژاد توی اینترنت جستجو کنند بعد منطقی جواب بدهند. (134830)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۴:۰۶
لازم به سرچ ! نیست. سایت بانک مرکزی در دسترس است ! منتقدان احمدی نژاد ملاحظه کنند ! (135136)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۶:۳۶:۰۳
تورم سال 87 25 درصد بوده
آقای احمدی نژاد تورم نقطه ای(اردیبهشت)را اعلام کردند (135357)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۹:۰۹
IQ عزیز یه سر سایت بانک مرکزی بزن میانگین تورم سال قبل 25 درصد بوده است الان تورم در ماه آخر 15 بوده است پس حرف چیز نزن (135143)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۱۴:۵۹
عزیز برادر نرخ رشد تورم با خود تورم فرق میکند .. خوب است اطلاعات اقتصادی خود را بیا فزایید . (135230)
 
محسن نوری
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۸:۲۵
امیدوارم مسائل مفسدان اصلی اقتصادی به فراموشی سپرده نشود و به صورت جدی مطابق قوانین اسلامی پیگیری شود.
به امید ظهور مولایمان مهدی (134831)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۵۹:۲۶
یک مشکل آقای احمدی نژاد داره و اون هم این هست که خودش رو در قالب یک رییس جمهور نمیدونه و خودش رو در نقش یک مصلح اجتماعی میدونه که به خودش اجازه میده قانون رو زیر پا بزاره و این بر فرض درست بودن تمام اظهارات ایشون بسیار خطرناک هست.حتی قانون بد هم بهتر از بی قانونی هست .آقای احمدی نژاد خودش رو قوه قضاییه هم میدونه در صورتیکه قضا اهلیت میخواد.و رییس قوه قضا یک مجتهد هست. (134834)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۰۱:۰۱
آقای عزیز اون موقعی امام اون حرف رو زد که جرم ثابت شده بود نه اینکه همین جوری بیان بگن اون آقا یا خانم این کار رو کرده بدون مدرک یا بدون دفاع و دادگاه. شما اومدی قبل از این پروسه آبرو ریزی کردی. (134836)
 
استاد ندیده
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۰۲:۴۶
حرفهای احمدی... خیلی خوب بنظر میرسه اما دروغهاش منو کشته !
امشب تو سایتها نامه سفارت انگلیس در مورد ماجرای ملوانان درج شده بود که دیدنی بود.
دریغ از عذر خواهی ونام بلر! (134838)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۲:۵۱
متاسفم براتون وقتی دولت انگلیس نامه میزنه که نام جد و پدر جد نخست وزیر و خواهر و مادر یارو که نمیزنه مثلا اگر ایران نامه ای ارسال کنه و عذر خواهی کنه همه اینو به حساب رئیس دولت می گذارند
این واقعا مساله ساده ایه الان این عذر خواهی به نام بلر ثبت میشه چون مسئول وقت دولت انگلیس بوده انگلیسی هم بلد نیستی مشکل تو است (135148)
 
روح الله افشار صفوی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۹:۳۸
نامه از سفارت انگلیس یعنی نام بلر !
سفارت که بقالی یک کشور نیست . وقتی سفارت یک همچنین نامه ای رو می نویسه ، به طور جد از بلر دستور داشته ، سر خود که همچنین نامه ای رو نمی نویسه! (135167)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۷:۳۵
آقاي احمدي نژاد تاكيد كردند شخص بلر. مي توانستند بگويند سفارت. ضمنا غذرخواهي در متن ديده نشد. (135283)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۰۲:۵۰
اکنون هیچکس حرفهای موسوی را یادش نمانده ... اما همه حرفهای احمدی نژاد را حفظ کرده اند ... سخنان احمدی نژاد مثل بمب صدا کرد و همه نامحرم شدگان ایران را رسوا کرد و منشا یک انقلاب جدید در ایران شد. این روزها همه از احمدی نژاد صحبت میکنند و حرفی از موسوی نیست!

طرفداران موسوی توجه کنند که:

1- عدم پاسخگویی به معنی متانت نیست!

2- جواب ندادن به شبهاتی که احمدی نژاد به او وارد کرد و او حتی به آنها اشاره هم نکرد به معنی ادب نیست!

3- اگر عدم پاسخگویی به معنی ادب است پس جسد صدام در گور نیز متین ترین و مودب ترین ها در دنیاست! ایشان بهتر بود که به تندروی های خود اعتراف و جلوی ملت عذرخواهی میکردند تا محبوبیتشان اضافه شود!

4- درج عکسهای رنگی زهرا رهنورد در سایتهای طرفدار موسوی توهین به ناموس است یا یک مدرک که نشاندهنده غیرقانونی بودن تحصیل همزمان ایشان برخلاف قانون میباشد؟ آنهم یک عکس سیاه سفید 3x4 ؟ ایشان خود ناموس داشتن را فراموش کرده اند که همه جا زنشان را میبرند و چه عکاسی هایی که از لباسهای رنگین زیر چادرشان نمیشود!

5- راجع به هاشمی همه آن مطالب را ملت میدانستند! حتی بی سوادترین مردم ایران هم میدانند که نفوذ هاشمی بر همه جا غیر قابل انکار است و این حرف جدید نبود. فقط تصریح شد!

6- اینکه موسوی گفت باید ملوانان را میکشتیم نشاندهنده این است که این شخص هیچ آشنایی با سیاست خارجی ندارد. به قول احمدی نژاد الان عرصه دیپلماسی عمومی است که موسوی در باغ این چیزها نیست!

به امید داشتن ایرانی آزاد و آباد و سربلند! (134840)
 
قیام
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۲۳:۰۶
آقا مهدی حرف دل ما را زدی خدا خیرت دهد.همه دیدند که موسوی آنجا نشسته بود وفقط حرفهای سرد ویخی را صدها بار از زبان دروغگویان شنیده بودیم با لحن خیلی سردی میخواند. اما حرفهای احمدی نژاد در همه جا مثل بمب صدا کرده چون حرف دل مردم بود. (135187)
 
علیایی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۵۳:۲۰
عزیز من یکبار دیگر متن مناظره را بخوان. فقط به بند 6 اشاره میکنم که موسوی گفت ابتدا گفتید باید بکشیم و در انتها و کلیه هزینه با احترام مافوق تصور آزاد کردید. اون افراط، این تفریطها را دارد و نباید در سیاست خارجی افراط و تفریط کرد.
نظر خودش فقط عدم افراط و تفریط بود. (135211)
 
قدما
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۱۶:۴۷
کي گفت بايد ميکشتيم . ايشون گفتند اول تصميم به کشتن اونا گرفتيم و بعد .....
متاسفانه مشکل آقاي موسوي اينه که نميتونه براي عوام حرف بزنه .
درضم زنده باد آقاي دکتر رضايي که متين موقر و با برنامه حضور پيدا کرده (135290)
 
اصطهباناتي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۰۶:۵۷
علم آمار، علمي است كه توسط آن مي‌توان كذب‌ترين ادعاها را در قالبي موجه ارائه كرد. مثلاً يك مسئول مي‌تواند بگويد كه تعداد پزشكان عمومي، از 20 سال پيش تا به امروز، 1.5 برابر شده و اين را يك موفقيت بداند. درحالي كه رشد جمعيت را ناديده گرفته و در عمل با 2 برابر شدن جمعيت طي همين 20 سال، تعداد پزشكان نسبت به جمعيت كشور، كمتر شده است.

در دولت اخير، شاهد بوديم كه در مواردي، تورم به بيش از 300 درصد رسيد، اما با كمال تعجب، همان سال (سال گذشته)، دولت بصورت فرمايشي، تورم را 6 درصد اعلام كرد. واعجبا! اينها يعني چه؟

بايد توضيح داد كه محاسبه نرخ تورم، يك كار روشمند است. يك سبد كالاي اساسي درنظر گرفته مي‌شود و كالاهايي از قبيل نان، برنج، روغن، تخم مرغ، گوشت، مسكن و زمين، خودرو و ... در آن قرار داده مي‌شود و متوسط رشد قيمت اين كالاها را نرخ تورم مي‌نامند.

كاري كه دولت انجام داده اينست كه كالاهاي درون اين سبد را به سليقه خود تغيير داده و كالاهايي كه نرخ تورم آنها زياد بوده را از آن خارج كرده و كالاهايي با افزايش قيمت كم را در آن قرار داده است تا بتواند نرخ تورم پاييني را اعلام كند.

پر واضح است با اين سبد كالاهاي اساسي سليقه‌اي، ما حق نداريم نرخ تورم ساختگي خود را با دولت‌هاي ديگر مقايسه كنيم، مگر اينكه همين سبد را براي محاسبه نرخ تورم آن دولت‌ها به‌كار برده باشيم.

آنهايي كه مي‌گويند نرخ تورم 24 درصد بوده، همان سبد كالاي سابق را معيار قرار مي‌دهند. وگر نه با سبد دولت نهم، 16 درصد هم زياد است.

مراقب باشيم با اين اعداد و ارقام و مقايسه‌هاي به ظاهر منطقي، فريب نخوريم. (134841)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۶:۱۱
دروغ هرچه بزرگتر ، باور پذیر تر ! \"\"در دولت اخير، شاهد بوديم كه در مواردي، تورم به بيش از 300 درصد رسيد، اما با كمال تعجب، همان سال (سال گذشته)، دولت بصورت فرمايشي، تورم را 6 درصد اعلام كرد. واعجبا! اينها يعني چه؟\"\" موقعی که این خط رو می نوشتی کیبردت آتیش نگرفت ؟ تورم اگه به صد درصد برسه دیگه نخود هم نمیشه خرید یعنی قدرت خرید دقیقا برابر با گرانی شده ! اونوقت سیصد درصد ؟ امروز صبح نون نخریدی ؟ ای خدا. باشه ببندید. کنتور که نمیندازه . (135137)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۱۲:۰۴
بطور متوسط دلار امریکا در 30 سال گذشته سالیانه 2.2% ارزش خود را از دست داده بنابراین قدرت دلار سال 87 تقریبا نصف دلار سال 57 است.
با این حساب باید درآمدهای نفتی دولت فعلی را تقسیم بر 2 کرد تا با درآمدهای نفتی دولت زمان جنگ قابل قیاس باشد. پس 300 میلیارد دلار درآمد دولت احمدی نژاد برابر است با 150 میلیارد دلار سال 57 و دولت موسوی در 8 سال 110 میلیارد دلار درآمد داشت که با احتساب کاهش ارزش دلار معادل 93 میلیارد دلار سال 57 میشود.
جمعیت کشور 40 میلیون و کشور در حال جنگ بوده و نیازهای خود را از طریق واردات تامین می کرده. امروز جمعیت 72 میلیون و بیشتر نیازهای کشور در داخل تامین میشود.
نقدینگی کشور در طول 4 سال بیش از دو برابر شده و دلیل اصلی تورم است. عمده دلیل افزایش نقدینگی هم افزایش قیمت نفت است و اگر آقای هاشمی هم رییس جمهور میشد این اتفاق می افتاد.
به دلیل کاهش قیمت نفت و چشم انداز 4 سال آینده آن که چیزی مابین 60 الی 80 دلار است. دولت آینده مستقل از اینکه چه کسی رییس جمهور شود با نقدینگی کمتر و تورم کمتری روبرو است و برای رویارویی با بحران مالی جهانی باید ارزش ریال کشور را کاهش دهد تا واردات گران شده و تولید داخلی و مصرف وطنی به صرفه شود.
هدفمند کردن یارانه ها امری اجتناب ناپذیر است و انجام آن موجی از گرانی را به همراه دارد که از آن بعنوان شوک قیمتی یاد میکنند و قطعا دولت دهم آنرا انجام خواهد داد و فقط مدیریت اجرا متفاوت است پس همه باید کمربندهای خودمان را سفت کنیم و در کنار دولت با همدلی، همیاری و صداقت مسیر توسعه را طی کنیم.
هدایت دولت دهم امر آسانی نیست. رییس جمهور دهم باید با تجربه بوده و ضمن بهره گیری از حداکثر توان نخبگی کشور میزان مناسبی از آرای جمعی را در کیسه خود داشته باشد.
پس هر چه بیشتر در رای گیری شرکت جسته و فرد مناسبی را با حداقل 70% آرا انتخاب کنیم و ضمن اعتماد به او و حاکمیت تمام تلاش خودمان را نیز از او دریغ نکنیم. (134844)
 
صالح
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۶:۰۸
دوست من در آمد های نفتی دولت که توسط کمسیون اقتصادی مجلس ۲۱۰ میلیارد اعلام شد. نتیجه اینکه این حرفای شما اساسا بهش ایراد وارده. وقتی در مورد چیزی اطلاعت کاملی در اختیار ندارید و بر اساس حدس و گمان نظر قطعی می دهید نتیجه پیدایش ۳۰۰ میلیارد دلار و ... است. (135178)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۲۵:۳۷
بسیار متاسفم که شخص رییس جمهور در این چند روزه برای هر کسی پرونده سازی میکنند. ایشان برای کسب قدرت به هر آب و آتشی می زنند. جان و مال و ناموس مردم مهم نیست . آبرو بریز با ناموس مردم بازی کن و رای جمع کن. مگر رییس جمهور سوگند نمی خورد که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم باشد. جرم کسی که سوگند را زیر پا می گذارد چیست. بله بنده هم موافقم که دوران هاشمی و دوران خاتمی دوران خوبی نبود. چرا ایشان از فضایل خود چیزی نمی گوید. ملت ایران بیدار استو هنوز سایه حرکت ناپسند پرونده سازی چند ش. آقایان الف لطفا فقط موافقا رو چاپ نکنین نترسین شما خودی هستین و کارتون ندارن (134850)
 
محسن ک
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۲۸:۳۱
من یک سوال دارم ! دوستان در صورت دانستن ، در اسرع وقت جواب منطقی ( خواهشن جواب منطقی ) به من بدن!
سوال : رئیس جمهور عزیز ! سوال من اینست ، شما که اینقدر به مسئله ( مفسدان اقتصادی ) حساس هستید و برای شما این مسئله مهم و غیر قابل عبور است ، چرا در این 4 سال که همه دستگاهها مثل مجلس و ... در اختیار شما بود ، هیچ تلاشی برای اقدامات قانونی و مجازات این افراد نکردید؟ ( مفسدین اقتصادی که یک شبه بوجود نمی آیند! چرا این حس انسان دوستانتون دقیقا 10 روز مانده به انتخابات انقدر بالا گرفته است! شما 4 سال برای رسیدگی به این پرونده ها وقت داشتید! ) (134854)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۲۰:۵۰
عزیز برادر ، تا دقیقه 90 به دستگاه قضایی فرصت داد تا به وظیفه اش عمل کند . اگر زودتر اعلام میکرد دستگاه قضایی او را به دخالت در روند دادرسی محکوم میکرد ولی الآن که جرم آقایان در دادگاه اثبات شده و مراحل دادرسی هم پایان یافته و با وجود تصریح قانون در افشای نام آین آقازاده ها و چپاولگران بیت المال به خاطر کوتاهی دستگاه قضایی ، به خاطر قسمی که در مراسم تهلیف در مجلس شورای اسلامی گفتند و میثاقی که با ملت ، شهیدان و امام شهیدان داشتند به وظیفه شرعی ، ملی و قانونی خود عمل کردند . (135235)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۲۹:۲۲
ما را چه شده است؟
کسی که پرچمدار نام امام زمان در ایران است، اینقدر راحت آبروی مسئولین نظام را که مهر تائید رهبری دارد، میریزد. (134855)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۴۲:۰۴
بسم رب الشهدا و الصديقين

سلام رئيس جمهور عزيزم :
اين نامه را فقط براي شما مي نويسم ،‌اميدوارم روزي آن را بخوانيد.

من يكي از همان هايي هستم كه اين روزها اسم هاي زيادي بر آن مي گذارند ،‌گدا ،‌فرشته نجات ،‌نسل 3 و 4 و ... ، ملت ،‌توده ، مردم و غيره .
ببخشيد اگر معرفي خيلي كاملي نبود ، نه دنبال مطرح شدن اسمم هستم نه آب و نان نه خانه و نه كاشانه .

راستش را بخواهي دنبال شرف و عزت هستم ، دنبال بزرگي و احترام ، گرسنگي نكشيدم ولي حاظرم گرسنه بخوابم ولي باشرافت باشم . همه ي ما در اين دنيا زره ي كوچكي بوديم ، 70 ميليون در برابر 6 ميليارد ، آري زره ي كوچكي بوديم و روز به روز كوچكتر هم ميشديم ولي امروز اينگونه نيست ،‌مي توانم سرم را بالا بگيريم ، كشور خارجي نرفته ام فكر هم نمي كنم بروم ، ولي روزگاري در مملكت خودمان هم سرمان از نا اميدي ، شرم ،‌خار شدن و 1000 گونه صفت از اين دست پايين بود آخر ما توده بوديم اهمييتي نداشت باشيم يا نه البته موقع راهپيمايي و انتخابات كه مي شد مهم مي شديم و بعد حتي در موزه تاريخ هم راهمان نمي دادند .

حرف بسيار است ولي بگذريم ،‌دوست دارم از تو بگويم و خودمان ...

بگذار بگويند اين حرف ها هم حرف خودشان است بگذار بخندند خيلي ها به اين سطرها ، تاريخ قضاوت خواهد كرد.

به ما عزت دادي ،‌به ما اميد دادي ، به ما سربلندي و غرور دادي . امروز وقتي به طلوع آفتاب نگاه مي كنم به خودم ،‌كشورم و ملتم و بيشتر از همه ((‌تو)) افتخار مي كنم .
ببخشيد گفتم (( تو)) ،‌آخر از خودماني ،‌احساسم مي گويد .
براي من بوي شهدا و مرام و معرفت و اخلاق آنها را داري ، گرچه هيچكدام را نه ديدم ،‌نه صدايشان را شنيدم و نه دستانشان را لمس كردم .

براي من هيبت و بزرگي خميني را زنده مي كني . سخن گفتنت از عدالت مرا به گذشته هاي دور مي برد كه آنها را هم نديده ام ياد آن زماني كه علي براي عدالت مي جنگيد .

خدا هر انساني را براي انتخاب حقيقت و راستي يا دروغ و باطل آزاد گذاشته ،‌روي سخنم با تو و آناني است كه حقيقت را برگزيده اند ،‌براي من تو معيار زنده ي حقيقتي و شجاعت و پاكي و استقامت و مردانگي و خوش قلبي و عدالت هستي .

بگذار به ما پوزخند بزنند ، بگذار برايمان سرهاشان را تكان دهند ، بگذار متحجر باشيم برايشان ، مهم خداوند است و راهي كه برگزيده اي و برگزيده ايم براي خوشنودي اش.

در اين چهارسال بارها به تو افتخار كرده ام خيلي بيشتر از آنچه كه در تمام عمرم احساس سربلندي كرده ام .

آخرين بارش هر ثانيه اي است كه به يادت مي افتم.

كاري ندارم كه انتخاب مي شوي يا نه ، براي من تو الگويي براي زندگي ، از تو سپاسگزارم كه زندگي با عزت را به من ياد دادي .

براي تو و آرمانت حاضرم جانم را فدا كنم و دلم به من مي گويد بسيار مثل من هستند .
عكسهايت را ديده ام كه چقدر پير شده اي ، نمي دانم واقعا چقدر فشار به تو وارد شد در اين چهار سال ولي دوست دارم بگويم من را هم و بهتر بگويم ما را هم شريك بدان در غم خود ،‌در اشك خود ،‌در نيايش خود و در لبخند خود.

با يقين مي گويم شهادت روزي نصيبت خواهد شد ،‌ روي ما حساب كن خيلي بيشتر از اين حرفها.

اگر روزي بخواهند به تو گوشه چشمي داشته باشند و زخمي بزنند خيالت تخت پشتت را خالي نمي كنيم ،‌پرچم عدالتت را روي زمين نمي گذاريم .

با تو كه هستيم خيالمان راحت است كه خدا هم با ماست .

نگاهت را به دنيا نمي دهيم محمود جان .

يا حق (134856)
 
masiha
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۴۸:۲۱
به نظرم دکتر احمدی نژاد در این برنامه بسیار روشن گر ظاهر شدند. روشن گر در زمینه عملکرد دولت و نیز برنامه های آتی ایشان. البته طبق معمول جواب واضحی درباره صندوق ذخیره ارزی ندادند. آقای حیدری گفتند منتقدین می گویند موجودی این صندوق سری نیست چرا که ورودی و خروجی آن مشخص است. دکتر قاطعانه این سخن را رد کردند اما در اثبات این سخن دلیل قانع کننده ای نیاوردند؛ از دو نوع حسابداری گفتند اما ما نفهمیدیم نهایتا موجودی این صندوق سری هست یا نه! (134859)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۳:۵۲:۵۴
من فقط يه سوال از محضر آقاي احمدي نژاد دارم:
آيا اين اطلاعاتي كه شما از دوره ي مهندس موسوي داريد رو امام هم ازشون مطلع بودن؟ (134860)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۰۴:۴۷
کاری به مسائل پیش آمده در این روزها ندارم. ولی این شجاعت احمدی نژاد قابل تحسین است. هر چند که بعضی اعتقاد دارند نباید در این برنامه هانام کسانی که حضور ندارند آورده شود. من هم میگویم درست. ولی مگر کسانیکه بیت المال را به تاراج میبرند و از سرمایه های عمومی جهت منافع و مطامع خود استفاده میکنند(بخوانید سوء استفاده میکنند) مردم ما در محضر آنها حضور دارند ؟ تا کی باید با اینگونه تو جیهات که نباید اسم فلانی برده شود، به صلاح نیست اسم بهمانی برده شود و ... بر روی مفاسد عده ای سر پوش گذاشت؟ قصد توهین یا تخریب آقای موسوی را ندارم. ولی عجیب است که بعد از مناظره ایشان با احمدی نژاد ، تعداد بسیار زیادی پوستر از ایشان چاپ شده و در سطح شهر توزیع شده. شنیدم تعداد آنها به چند میلیون پوستر میرسد. ما در سلامت مالی اقای میر حسین شک نداریم. ولی جای سوال دارد که چه کسانی و با چه اهدافی حاضرند اینهمه هزینه کنند برای ایشان. یقینا کسانی با ابقای احمدی نژاد منافعشان به شدت به خطر میافتد که حاضرند به هر قیمتی نگذلرند ایشان رای بیاورد. (134862)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۱۱:۲۸
من نمیدونم کی میخوان دیگه از این حمله به احمدی نژاد دست بردارند؟ یعنی واقعا دلشون واسه مملکت میسوزه ؟ من که بعید میدونم. لااقل کارنامه آنها طی سالیان گذشته نشون میده که زیاد دلسوز مملکت نیستند. فقط به فکر منافع مادی و سیاسی خودشون هستند. من بیش از 50 پیامک روی تلفن همراهم طی این چند روز اومده. هیچ کدوم از این پیامکها به تشریح برنامه ها ی آقای موسوی و یا تبلیغ اون نپرداخته. بلکه فقط به توهین و تهمت به احمدی نژاد پرداختن. مطمئنا اگه برای شما هم پیام اومده باشه و منصف هم باشین حرف منو تایید میکنید. اینجوریه که آدم شک میکنه نکنه مسائلی هست که مخصوصا نمیخواد احمدی نژاد رای بیاره. آدم دقیقا یاد 4 سال قبل میفته. وا عجبا. (134863)
 
محسن نوری
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۱۳:۰۷
محمود مافیا کش. محمود ه.ا.ش.م.ی شکن. (134864)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۴۲:۵۶
وقتي يكي ميگه محمود هاشمي شكن و شما چاپش مي كنيد يعني شما هم در گناه ايشون شريكيد. بابا همه دوست دارن فساد از بين بره، ولي راه داره، چاه داره. نه اينكه يه چويي تو جامعه بيفته و احتمالا قضيه يك كلاغ چهل كلاغ بشه. اگر الان محمود شده محمود هاشمي شكن از تلاشهاي دهه 70 روزنامه سلام و... بوده. منتهي هيچ وقت اين طور نامردي نكردن. اين كار غير از اينكه هيچ كمكي به مبارزه با فساد نميكنه، پايه گذار سنت بدي ميشه. (135203)
 
hamid
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۲۱:۱۱
افشاگری احمدی نژاد در دوران انتخابات درست مثل تحصن نمایندگان مجلس ششم است. آنها بخاطر رد صلاحیت و انتخابات تحصن کردند آقای احمدی نژاد هم بخاطر انتخابات افشا میکند. همان جوابی را که مردم به مجلسیان دادند قطعا به آقای احمدی نژاد هم خواهند داد (134866)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۲۶:۴۰
از قدیم گفته اند هرکس تنها پیش قاضی برود راضی برمیگردد نمونه اش آقای احمدی نژاد است وقتی خود متکلم وحده است خود میگوید و خود میخندد هی از خود(البته باسم ملت) تشکر میکند واقعا استدلال درآمد نفتی زمان موسوی و ایشان خنده دار نبود اصلا نفتی 16 دلار ی با نفت بشکه ای 140 دلار قابل قیاس است در دولت ایشان درامد نفتی 210 میلیارد درآمد و در دولت موسوی با قرضه بانک مرکزی قریب 400 میلیارد دلار و فقط هزینه جنگ 14 درصد خوب آقای احمدی نژاد فکر نمیکند ما میخواهیم خسارتهای ناشی از جنگ را دریافت کنیم چیزی نزدیک 56 میلیارد میشود نه قریب 1000 میلیاری که مدعی هستیم خوب فردا اگر سازمانهای بین المللی همین حرف رئیس جمهور محترم را سند قرار دادند چه جوابی داریم. باز سازیهای بعد از جنگ از کجا تامین شده . مکرو و مکراً والله خیرالماکرین . من فکر میکنم آقای احمدی نژاد برای دو روز حکومت بیشتر زده به سیم آخر و حتی منافع ملی و نظام را دارد ملعبه این دو روز حکومت میکند. با این عوام فریبی مردم روزی از خواب بیدار میشوند که نه از تا نشان است و نه از تاک نشان واقعاً دلم بحال این انقلاب مردمی سوخت . (134867)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۴۲:۱۳
به هیچ یک از حرفهای احمدی نژاد نمیتوان اعتماد کرد نه تنها به دلیل دروغ بودنش بلکه بخاطر تبلیغاتی بودنش ؛ چرا بعد از چهار سال این حرفها را میزند. کاش مملکت سرمایه هایش را همانقدر که دیگرانی که احمدی نزاد نام میبرد از دست میداد نه اینهمه به دلیل عدم مدیریت درست (134868)
 
معصومه
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۴۳:۲۵
این وظیفه شرعی محمود نبود یک کار تبلیغاتی فارغ از اخلاق بود (134869)
 
mehrdad
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۴:۵۴:۲۱
Ba Salam Khedmate dastandarkarane seite ALEF.Man be onvane 1 sharvande irani sakene khareje keshvar bishtare harfahaye adgahye DR ahmadinezhad ru ghabol daram.vali faghat az nazare siyasate khareji ishon moshkel daran.agar dar siyasate khareji ham tajdid nazar konan va az moshaverine zobde estefade konan behtarin dolat ru khahim dasht.ba tashakor be siiiyar. khoda ejretan bedahad .bye (134870)
 
حميد رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۵:۱۳:۱۸
متاسفانه اطلاعات وآمارهاي ارائه شده توسط دكتر احمدي نژاد مورد تائيد منابع موثق آماري نيست .حتي در مقاله اي كه چند روز پيش در همين سايت الف آمده بود ،مطالب وي در باره ضريب جيبي و نرخ تورم را تائيد نميكند .صرف نظر از مباحث دقيق علمي آيا در اينكه در اين 4سال وابستگي ما به نفت و واردات كالا هاي مصرفي بمراتب بيش از گذشته شده ترديدي ميتوان كرد؟ (134872)
 
سید هادی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۵:۳۴:۳۶
لم تقولون ما لاتفعلون؟
چرا چیزهایی میگویید که خود به ان عمل نمیکنید؟

دولت یقینا ضعفهایی داره!چون داره کاره اجرایی میکنه!
این دولت میتونست از این بهتر باشه؟یقینا میتونست!
اما انصاف داشته باشیم.کارهایی که خودشون سالها بود
بهش عمل نمیکردن رو از این دولت مطالبه میکنن.
از آزادی بگیر تا برنامه ریزی. به مدرک گیر میدن
بابا شماها خودتون اخره متقلبید.
دروغگویی.شما سالها داشتین دروغ میگفتین
.تهمت پروندتون سیاهه.

عاقل اون نیست بینه بد خوب تشخیص بده!
عاقل اونه بینه خوب و خوبتر و بد بدتر تشخیص بده ((امیرالمومنین)) (134873)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۵:۴۰:۵۴
با کاندیداتوری مهندس میر حسین موسوی، جریانی زنده شده است که هر روز که می گذرد، نادرستی تفکر مخالفینش را بر ملاتر و انها را پیش چشم مردم رسوا تر از قبل می کند.گفتمان و منش اخلاقی او در تمامی مناظره ها راه را بر تمام دروغ هایی که این چند روزه بر علیه او توسط مغز متفکرین گروه مخالف ترویج داده شده، بسته است.دست به تخریب چهره او زدند و هنوز هم از هیچ توهین و تخریبی ابا ندارند.به ستاد های او در شهرهای مختلف منجمله تهران حمله می کنند.طرفداران او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
علمای اعلام و مراجع معظم تقلید در آخرین نظرات خود،شیوه کاندیدای رقیب او را رد کرده اند و آن را نادرست و ناپسند شمرده اند.شیوه افشای رقیب میرحسین اصلا توجیه شدنی نیست.ایشان چگونه یکشبه تمام افرادی را که مورد وثوق رهبرمعظم انقلاب اند را زیر سوال برده و آنان را به چنگ اندازی به بیت المال و فساد متهم میکند؟ و در گفتگوی خبری حرف از \"داغ ننگ زدن بر پیشانی آنان\" و \"رسوا کردن و خیابان گردانی\" انان پیش مردم می کند. چگونه از توافقنامه ای که در زمان خود، مورد تایید رهبر انقلاب بوده (توافقنامه سعد آباد) بنام \"قرارداد نگین سعد آباد\" یاد می کند.آیا این شیوه یعنوان یک تاکتیک انتخاباتی، درست است؟ و ایا ذره ای عقلانیت و تدبر در رفتار ایشان می توان یافت؟
در نهایت بنظر می رسد با شیوه ای که ایشان در گفتگوی خبری جمعه شب پیش گرفتند، نشان دادند که از هیچیک از بزرگان نظام منجمله مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع نیز حرفشنوی نداشته و طبق آنچه مهندس میرحسین موسوی در مناظره با ایشان اعلام کردند به هیچ مرجعی مقید نیستند و صرفا بر اساس \"تشخیص خود\" رفتار میکنند.تخریب روزنامه های همسو نیز از ابتدای این هفته (هفته انتهایی انتخابات) نشان میدهد که این جریان هیچگونه مرزی برای خود قایل نبوده و کسب کرسی ریاست جمهوری را بر تمام منافع ملت که همانا \"حفظ وحدت\" و \"اجتناب از ایجاد تفرقه بین مردم و گروهها\" می باشد، ارجح می داند.
با اینهمه،امروز دیگر میرحسین موسوی فردی غریبه برای مردم نیست که با پیامک های آنچنانی بتوان اورا : \"بی برنامه\"،\"مغضوب امام راحل\"،\"خائن به مملکت\"،\"16 سال کجا بوده\"،\"برانداز\" و \"بی برنامه\" خواندو در آنطرف رقیب ایشان را فردی \"وارسته\"،\"متدین و حزب اللهی\"،\"مورد تایید رهبری\"،\"خدمتگزار\"و \"کارآمد\" معرفی کرد و از بی اطلاعی نسل جوان این مرز و بوم نسبت به شخصیت ایشان سوء استفاده کرد. واقعیات موجود نشان می دهد که منش اخلاقی میرحسین موسوی امروز همه جا طرفدار پیدا کرده است.همگان شیوه او را در مواجهه با مخالف پسندیده اند و همه می دانند که او بر خلاف رقیبش، از ابزارهایی که در دست دارد، بطرز ناجوانمردانه علیه مخالف خود استفاده نکرده و حق دفاع را برای مخالف (حتی غایب)، محترم می شمارد.همه می دانند که او برای اداره کشور چه برنامه های اقتصادی دارد و شیوه های نادرست رقیب را برای متوجه کردن رای مردم بنفع خود،درست نمی شمارد.او مقدس نما نیست و بر چفیه های مردم دست تبرک نمی کشد.او وزیر با مدرک جعلی ندارد و معاونینش هرگز دم از دوستی با مردم اسراییل نمی زنند.او با وانت میوه فروشی بر سر مناظره حاضر نمی شود و به مردم نیز وعده های آنچنانی نمی دهد.او به \"فکر\" و \"اندیشه\" مردم توهین نمی کند.نظر موافق قشر فرهیخته،دانشجو و هنرمند را با خود داشته و روالی عقلانی برای تنظیم سیاست خارجی درنظر دارد.
امروز همه او را شناخته اند، می دانند که او محبوب امام (ره) بوده و بهمین دلیل با استعفای ایشان مخالفت کرده اند و ایشان را فردی کارآمد دانسته اند و مخالفین ایشان را در اداره حتی یک نانوایی ناتوان دانسته اند (صحیفه حضرت امام)
آری او امروز دیگر برای نسل جدید و خوشفکر این مرز و بوم،یک \"غریبه\" نیست.
او محبوب است و همه او را می شناسند. (134876)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۵:۵۰:۲۴
من به احمدی نژاد رای نخواهم داد، اما صحبت او در مورد موضع آمریکا نسبت به ایران رو قبول دارم.
آدم باید منصف باشه، این موضع جدید آمریکا نتیجه ی کار های دولت احمدی نژاد! (134877)
 
maziar
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۲:۳۷
نه عزیز بخاطر شرایط بد اقتصادیه

وگرنه الان زیر موشک و تحریم بودیم

چشاتونو واز کنین (135272)
 
همايون
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۵:۵۴:۱۰
به سلامتي شاهد موج ديگر خروج نخبگان از مملكت باشيم. شايد قسمت اين است كه ايران براي كساني بماند كه راي مي خرند و راي مي فروشند. امشب اگر به چشم خودم تراولهاي بسته بندي شده در ستاد همين آقاي مهرورز را نمي ديدم باور نمي كردم. افسرده و دلتنگ شدم و براي ارزشهاي انساني و نه ديني دلم سوخت . شايد قسمت نباشد اين سرزمين اصول اخلاقي حاكم شود. فقر مفرط آدم را به تن فروشي وا مي دارد چه رسد به راي فروشي! براي مقابله با ديگران پول بيت المال چرا؟ (134881)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۴۰:۱۹
من به شما می گویم دلیل این افسردگی ات چیست .افسرگی و دلتنگی اصلاح طلبان بعد از مناظره احمدی نژاد با موسوی شروع شد خیلی هم شدید است. افسرده ها بعضیشون آحمدی نژادی شدن بعضی هم رفتن سراغ کروبی شما هم که میخوای بری خارج. توصیه میکنم همینجا بمونی خشمت رو کنترل کن احمدی نژاد و حامیانش تمم تلاششان را برای ساخت کشور خواهند کرد تو هم بمان و کمک کن (135201)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۶:۱۹:۴۰
در یونان قدیم عدهای بودند که با سخنوری حق را باطل وباطل را حق جلوه مدادند ومدتها باین شیوه حاکم بودند راه برخورد با اینها همان شیوه سقراط است در هر ادعا کلی وجزیی باید مصداق مشخص شود علوه براینکه این ادعا ها با بان چه مشاهده مکنیم سازگار نیست (134884)
 
فرزاد ـ تکزاس
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۶:۴۴:۱۳
من بعد از ۲۷ سال میرم به احمدی نژاد رای میدم



اومدن فائزه هاشمی از لندن و ادعای مردم سر دادن دلیل رای من به احمدی نژاد
است (134888)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۷:۵۴:۰۳
من قاتلي را مي شناسم چون قوه قضاييه نتوانست محكومش كند خودم دست به كار مي شوم ايا شرع و قانون ما اين را مي گويد (134905)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۷:۵۸:۴۰
اقاي احمدي نزاد تا كي به نصايح علما بي اعتنا خواهد بود بحث ابرو افراده نه سياسي كاري اكثر علما برخلاف نظر اين كاربر از نظر همان شرع كار احمدي ن‍‍زاد رو تقبيح كردن (134909)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۰۶:۰۲
در هر 6 ماه چند سفر استانی انجام می شه، چطور می شه که هیئت دولت همه ی کارها را ول کنه و فقط کار کارشناسی کند برای سفرهای استانی و اونهم 6 ماه قبل از هر سفر.

در مورد گشت ارشاد هم ایشان فرافکنی کردند. همه می دانند که این طرح با دستور مستقیم ایشان صورت گرفته است، حالا می گوید کار دولت و وزارت ارشاد و کشور نیست، کار نیروی انتظامی است. لطفاً یک از نیروی انتظامی در این مورد جواب بدهد.

آقای احمدی نژاد آنقدر مغلطه و فرافکنی و سفسطه و اغراق می کنه و آسمون ریسمون به هم می بافه که حرف راستش رو هم دیگه نمی شه باور کرد. (134914)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۰۷:۰۳
با سلام و خسته نباشيد به دوستان الف
به نظر بنده با اين ابداع جديد صدا و سيما ديگر مانند قبل با ايجاد شايعه و دروغ نمي شود مردم را فريب داد و راي گرفت. اين عمل واقعا قابل قدرداني مي باشد.
در مورد آقاي احمدي نژاد و آقاي موسوي هم بايد صادقانه صحبت كرد. بله آقاي احمدي نژاد در مورد كردان بسيار بد عمل كردند و قابل دفاع نيست ولي اين دليل نمي شود كه تخلفات ديگر دوستان مخفي بماند. اگر آقاي احمدي نژاد اشتباهاتي دارند ، درست ،‌قبول . اما ديگران چه ؟ اشتباهات آقاي احمدي نژاد را كه به مدد دوستان آقاي موسوي الان همه در كوچه و خيابان هم مي دانند خوب آيا نبايد اشتباهات ايشان را هم مردم بدانند. اشتباهات ايشان و همراهان ايشان! (134915)
 
فضولچه
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۱۲:۵۳
عهد کرده بودم در الف مطلب ننویسم اما لازم می بینم مطالب زیر را بیان کنم :
در اینکه احمدی نژاد دارای خلوص نیت در افشای نام برخی ها است به شدت جای تأمل است چرا که هیچگاه در 4 سال گذشته و علیرغم وعده های انتخاباتی اش چنین نکرد و حال در آستانه انتخابات چاره را در اتخاذ این روش دیده است . دیگر اینکه احمدی نژاد توضیح دهد در این 4 سال یقه کدام مفسد اقتصادی را گرفته و چقدر از زیان وارده به بیت المال را مسترد نموده است به جای آنکه شعار دهد . در نهایت احمدی نژاد بپذیرد که شرایط اقتصادی مردم نسبت به 4 سال پیش اگر بدتر نشده با شد بهتر نشده لذا از بزرگنمایی بیهوده فعالیت های دولت بپرهیزد . ضمناً مناسب است احمدی نژاد توضیحاتی در مورد داروی ضد ایدز ساخت وطن و حکمرانی ایران در فضا و فروپاشی آمریکا و فرانسه و کل اروپا و نظایر این خیال پردازی های با مزه به ملت بزرگ ایران (به قول خودش !) ارائه کند . (134918)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۱۹:۱۹
من تازه فهمیدم این آقای مقدسی (موسوی ) که 8 سال جنگ می پرستیدیمش چه دسته گل هایی داده !و چه جوری کشور رو اداره کرده !
خدا کنه بتونه از خودش دفاع کنه وگرنه ، ای کاش نمی اومد و همچنان محبوب می موند!
هر روز که می گذره به اینکه احمدی نژاد را در دور قبل انتخاب کردم بیشتر افتخار می کنم . (134921)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۲۳:۱۸
با سلام

با از برنامه نود ياد بگيريد يك مسابقه اس ام اس بگذاريد همه چيز معلوم مي شود. (134923)
 
معصوم
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۳۰:۲۴
در خصوص نامه حضرت علی به حاکم اهواز که آقای احمدی نژاد برای موجه نشان دادن کار خودش آنرا خواند، باید عرض کنم که منظور امام از آبروی مفسد و دزد بیت المال را ریختن، پس از گذراندن سلسله مراتب قضایی و اثبات جرم بود نه آنکه تو خیابان را بیفت و هر کی را که دلت خواست آبروش را ببر بعد هم بگو که مفسد بوده است.
آقای احمدی نژاد، نام بردن مجرم بعد از اثبات گناه در دادگاه صالحه تنها با حکم قاضی بر عهده دستگاه قضا یی هست نه شما که سر خود و قانون شکنانه مبادرت به این کار میکنید آن هم در دادگاهی که دادستان شاکی و قاضی اش هم خودتان هستید.
گفتید در دولت آقای موسوی با جوانها بد رفتاری میکردند و کروات دیپلمات رو میبریدند و از این حرفها. باید بعرض برسانم که جو آن دوران بعد از انقلاب انجور بود و آنهم مطمئنا افرادی با خط فکری امروز شما در آنروز مبادرک به آنکارها میکردند.
چندان خودت را از این سیستم جدا فرض نکن. (134928)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۳۳:۲۰
احمدی نژاد مقتدر و محکم حرف زد. حداقل حرفهای او مثل مناظره دو نامزد دیگر خواب آور نبود. (134931)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۴۱:۱۴
احمدي نژاد تنها ترين سردار زمان ماست خدايا به عزت وجلالت بر عزت ولايت و فرمانبرداران راستينش بيفزا (134936)
 
زنبوريان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۸:۵۲:۰۵
تحول اقتصادي ؟
.
.
.
خفه شديم از اين تحولات كه در اين سال ها برايمان افتاده...
.
من بيسواد اقتصادي ميدانم كه اقتصاد (علي الخصوص ايران) پروژه اي نيست كه در 4 يا 8 سال متحول شود رضايي جيگر ...
.
.
يه شعار يواش تر بده كه حداكثر 8 ساله از پسش بر بيايي نه اينكه مثل بعضي ها 4 سال ديگه هي بگي بهم تهمت زدن ، بد گفتن ، نزاشتن ... (134943)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۰۴:۱۴
زين پس به جاي واژه مجعول دانشگاه آزاد بفرماييد دانشگاه هاشمي و شركا و فرزندان - فرهنگستان علوم (134954)
 
علی اکبر
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۰۴:۱۵
آقای احمدی نژاد از حق دفاع کردند
آیا این جرم و بد اخلاقی است؟
چه کسی جرات آن را داشت که این چنین مفسدان بزرگ اقتصادی را رسوا کند؟ (134955)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۰۶:۳۱
بابا ديگه طومار اصلاح طلبي و اصلاح طلبا و اسراييل و همه صحنه گردونا تموم شد. احمدي نژاد صفر بعديت تو دور جديد كجاس. خوش به حالشون (134957)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۱۲:۲۷
آقاي احمدي نژاد فقط فرافكني مي كند هيچ برنامه اي براي اداره مملكت نداردبا اتهام زذن به اين وآن نميتوان راي جمع كرد اگر هم كسي مجرم باشد بايد در دادگاه اثبات شده بعد بوسيله قوه قضائيه اعلام گردد مگر رئيس جمهور قوه قضائيه است متاسفم من ديگه به احمدي نژاد راي نمي دم متاسفم (134965)
 
پویان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۱۴:۲۵
رئیس جمهور مثل همیشه مسلط و با اقتدار از امید و آینده روشن گفت. خیلی زیبا و شیوا سخن گفت. اصولا وقتی کسی عملکردش خوب و قوی باشد با اعتماد به نفس بیشتری صحبت می کند. (134969)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۱۷:۰۹
به نظر من آقاي احمدي نژاد در اين مصاحبه به بسياري از پرسش هايي كه در مناظره فرصت پاسخ دادن نشده بود را جواب داد. (134970)
 
مصطفی جعفری از شیراز
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۲۳:۴۱
خیلی با روحیه حرف زد استقبال عظیم مردم اصفهان در روحیه احمدی نژاد خیلی اثر گذاشته بود. حقیقتش استقبال اصفهان روی روحیه من که تا قبل از مناظره سبز پوش بودم هم اثر گذار بود. با استقبال مشهد دو دل شدم با مناظره از میرحسین جدا شدم و بااستقبال اصفهان مثل این افراطیها طرفدار دو اتشه احمدی نشدم اما واقع مطلب این است که میخواهم بهش رای بدهم. خیلی شجاعه وضعیت کشور اینطور که به ما گفته بودند نبوده وضع خیلی هم بد نیست. (134978)
 
111
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۲۴:۵۸
(ادب مرد به ز دولت است) جناب دكتر احمدي نژاد اگر صداقت داشت در طول چهار سال مي بايست اين افشاگري را مي نمود ! نه زمان انتخابات. (134979)
 
پيام
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۳۸:۳۲
آقاي احمدي نژاد نشان داد كه فقط در بحث‌هايي كه در آنها متكلم وحده است مي‌تواند پيروز باشد و همه چيز را به نفع خود تمام كند.

ديديم كه مسئله واريز نشدن دلارهاي نفتي را چگونه حل و فصل نمودند. يك اشكال محاسباتي ساده! يعني ديوان محاسبات اين مملكت هنوز جمع و ضرب كردن بلد نيست. فكر ميكنم آقاي احمدي نژاد همانطوريكه اصول مسلم اقتصادي ( از قبيل نقش افزايش نقدينگي در ميزان تورم) را قبول ندارند و عنوان ميكنند كه اين اصول را بايد بومي سازي نمود احتمالا اصول و قواعد رياضيات را نيز مي‌خواهند از نو تعريف كنند.

اين درحالسيت كه ديوان محاسبات هنوز بر گفته خود تاكيد دارد. نميدانم در كدام جلسات اين مسئله حل و فصل شده و ما خبر نداريم.

مسئله بعدي مقايسه دولت آقاي موسوي در زمان جنگ با زمان فعلي است. مهندس موسوي ، زماني مملكت و جنگ را اداره كرد كه هيچيك از سران مملكت تجربه قبلي در كشورداري نداشتند بسياري از مشكلات بصورت سعي و خطا حل ميشد و مشكلات و عدم ثبات ناشي ار انقلاب ، كشور را فراگرفته بود. اگر قرار است پس از گذشت 30 سال هنوز خود را با آن زمان مقايسه كنيم فكر كنم 100 سال ديگر هم به جايي نرسيم. (134995)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۴۰:۴۲
درود بر احمدینژا د دیگه همه چی تموم شد احمدی نژاد در مناظره کار رو تموم کرد در گفتگوی ویژه هم موقعیتش رو تثبیت کرد (134997)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۵۴:۵۳
احمدی نژاد، دیشب بسیار منطقی صحبت کرد. با عددو رقم. مردم مفسدان اقتصادی و کسانی که می خواستند از مردم بابت رای سال 84 انتقام بگیرند را می شناختند، آقای احمدی نژاد فقط نامشان را برد.
انتظار از آقای موسوی این است که در برنامه ای که خود حضور می یابند، به سؤالات ذیل پاسخ دهند:
1) نحوه مدیریت اقتصادی در زمان جنگ با توجه به در آمد عظیم نفتی (مشابه در آمد فعلی دولت نهم)
2) ماجرای دکترای خود و هدایت پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی در دانشگاه تربیت مدرس با وجود داشتن مدرک کارشناسی ارشد معماری
3) ماجرای رنگ های اسلامی اجباری در ادارات (مشکی و قهوه ای تیره و سورمه ای) و چیدن موی مردم در خیابان ها و بریدن کراوات ها
4) ماجرای صحبت ایشان مبنی بر محو شدن اسراییل از صحنه وجود
5) ماجرای بازیگر مورد استفاده در فیلم تبلیغاتی
6) جایگاه افراد حزب مشارکت و سازمان مجاهدین در کابینه ایشان
7) علت صدور فرمان 8 ماده ای امام
8) منابع مالی تبلیغاتی (آیا از منابع آقای هاشمی استفاده می کنند؟)
9) ماجرای مخالفت با تنها روزنامه ای که بر علیه ایشان تحلیل اقتصادی می کرده است.
10) ماجرای خانه نشین کردن نمایندگان مجلسی که به ایشان رای مثبت نداده بودند و متهم کردن ایشان به اسلام آمریکایی
11) تعداد ملاقات ها و رایزنی ها با مراجع تقلید در دوران مسؤولیت ایشان
12) نظر ایشان در مورد تورم 49 درصدی زمان هاشمی رفسنجانی
13) نظر ایشان در مورد انتشار کاریکاتورهای موهن درباره مراجع در زمان خاتمی
14) نظر ایشان درباره ثروت غیر عادی مدیران دوره جنگ، سازندگی و اصلاحات (135005)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۹:۵۹:۴۴
آقای احمدی نژاد میخواهندصحنه بازی را از زمین خود به زمین دیگری بکشند که عملکرد دولت ایشان زیر نقد نرود. و با برگه ای که 4 سال پیش بازی کردند دوباره وارد میدان شده اند. ولی سوال اینجاست که ایشان در زمان استانداری اردبیل که همین شایعات درخصوص خانواده آقای هاشمی در میان مردم عام دیده میشد چرا در مقابل آقای هاشمی سخنی به میان نیاورد و البته ایشان را مدح نیز نموده بود؟! و یا در این 4 سال چرا بحثی مطرح نشد و در شب انتخابات؟ کمی تامل در خصوص بد نیست! (135009)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۰۰:۱۲
با سلام
من فکر میکنم مقام معظم رهبری از این اقدام رییس رجمهور کاملا حمایت میکنند و احمدی نژاد حرف دل معظم له را زده اند زیرا حضرت ایت الله خامنه ای فرمودن که من به اوضاع مملکت بیشتر از شما واقفم اگر غیر از این بود حتما ایشان موظعی خلاف می گرفتن و طبیعتا سکوت علامت رضاست . درود بر احمدی دلاور (135011)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۰۰:۵۳
اتفاقا با افشای سند عذرخواهی دولت انگلیس حقانیت آقای احمدی نژاد ثابت شد فکر کنم منبع خبرهای طرفداران آقای موسوی رادیو اسراییل و امثالهم هستش که همیشه به کاهدون می زنند! (135012)
 
جواب
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۹:۵۳:۲۲
میشه لطفا بگین کجای این متن توش عذرخواهی بوده؟ چون من هرچی متن انگلیسی و ترجمه فارسی اون رو خوندم، عذرخواهی توش ندیدم. (135446)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۰۲:۴۷
اقای احمدی نژاد ادعا کردن که سفرهای استانی جزو دروس دانشگاهی شده است لطفا اسم آن دانشگاه را اعلام کنند. (135013)
 
جلال
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۱۱:۱۰
از سایت تحلیلی الف انتظار دارم آمار صحیح موارد اشاره شده در متن مصاحبه ها را از مراجع معتبر و کارشناسی شده ارایه کند تا حداقل به صحت وسقم ادعاهای کاندیداها پی ببریم .خصوصا در مورد تورم که گویا خود رییس جمهور هم هر دو عدد25 و15 رااعلام کرد ولی در عمل عدد25 را در هنگام افزایش دستمزد کارگری ملاک قرار داد (135021)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۱۲:۴۲
آقایان می گویند چرا ملوانان انگلیسی را آزاد کرد .... خودتان که می گفتید مرگ بر آمریکا هم نگویید پرچم را هم آتش نزنید... حالا چه شده می گویی نباید ملوانان را آزاد می کردید ... آخر چرا فراموش می کنید که خودتان چه کارهایی کردید...؟
در ضمن احمدی نژاد در این رابطه اصلاٌ دروغ نمی گوید بهتر است متن اخبار بی بی سی را در آن دوران بیاد داشته باشید در ضمن احمدی نژاد گفت اسنادش در وزرات خارجه موجود است و می تواند آنرا ارائه دهد ولی به هر حال همه دست بی یکی کردند او هرچه آمار و اسناد نشان داده بگویند دروغ است ولی هرچه خوشان می گویند بی هیچ سند و مدرکی درست است....؟ (135023)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۱۳:۱۲
سند عذر خواهی دولت انگلیس در مورد ملوانان در سایت فارس نیوز قرار گرفته ، به نظر من امکان نداره احمدی نژاد بدون سند علیه خانواده هاشمی حرفی بزنه (135024)
 
راحیل
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۲۷:۳۷
از قدیم می گن هر کس رو از دوستاش باید شناخت .
طرفداران آقای میر حسین خدا رو هم فراموش کردند.
به عزت زهرا نذاریم پرچم اسلام تو این کشور مسخره هر ناپاکی بشه. (135038)
 
ارش
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۲۹:۰۱
من به امید مبارزه با فساد اقازاده ها 4سال پیش به دکتر احمدی نژاد رای دادم ولی ایشان در طول 4 سال فقط ادعا کردند, الان دوباره شروع به ادعا مبارزه با فساد کرده اند پس این 4سال چه می کردید اقا.....اگر پسران اقایان فلانی مافیا راه انداخته اند چرا یک مورد اعلام جرم علیه ایشان نیست....تهمت زدن توسط رییس جمهور که خود باید مسیر و حریم قانون را نگهبانی کند جای 100 افسوس دارد......متاسفم برای انانکه شکست اخلاق را توجیه می کنند........ (135042)
 
حسن احمدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۴:۰۹
بزرگترين دزد تاريخ دولت ايالات متحده آمريكاست
سال 1970 هر اونس طلا 35 دلار
سال 2009 هر اونس طلا 965 دلار
كاهش ارزش پول ملي هر كشور را ماليات تورم گويند
كاهش ارزش مديريت شده يك پول بين المللي را دزدي مدرن گويند
اينكه احمدي نژاد مي گويد ارزش دلارهاي درآمدهاي نفتي نيمه اول دهه شصت به قيمت روز دلار بين سه تا هفت برابر امروز است حرف صحيح است (135049)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۷:۱۱:۵۸
نخیر اشتباهه
برای ما ارزش ریالی درآمد نفت مهمه
یعنی اینکه هر دلار چقدر ریال در اختیار دولت می ذاره
دوره موسوی میانگین نرخ ارز(موزون) 11 تومان بوده . الان 950 تومانه
ارزش دلار کم شده اما نرخ ارز 90 برابر شده
یعنی ارزش دلار برای دولت بیشتر شده (135379)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۴:۱۳
1- دکتر احمدی نژاد در این برنامه با دفاع منطقی از برنامه ها و عملکرد دولت نشان داد ، که بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.
2- ما برای اینکه در مدیریت و اقتصاد موفق باشیم احتیاج به مدل های بومی متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی داریم . و عملرکد دکتر احمدی نژاد این را ثابت کرد ، در حالی که دولتها گذشته با استفاده از نسخه های کاملا لیبرالی باعث بوجود آمدن شکاف طبقاتی شده بودند.
3- ادامه راه دکتر احمدی نژاد بهترین راه حل برای تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی در منطقه و رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله می باشد. (135050)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۸:۴۶
تعجب مي كنم از هواداران موسوي كه چقدر بي منطق هستند اين مدرك و استناد غير قابل انكار احمدي نژاد و اين همه ضعف زبوني و ترس و عوامفريبي موسوي را ديدند باز هم از موسوي دفاع مي كنند البته جو مردمي بعد از مناظره كاملا به نفع احمدي نژاد بوده و هست . (135054)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۹:۳۱
واقعا دیشب احمدی نژاد نشان داد بهترین برنامه ها را برای ریاست جمهوری دارد ، بر خلاف تخریب هایی که در این 4 سال علیه او شده است !
تا به حال صحبت های او این قدر به دل من نشسته بود . (135055)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۵۶:۵۹
وظایف شرعی را باید از راه شرعی بیان کرد.آیا اقای احمدی نژاد یک نامه به قوه قضائیه در این 4 سال بابت رانت و فساد مالی و.... و مواردی که عنوان کردند نوشته اند.. (135071)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۰:۵۷:۱۸
با سلام واقعا به صداقت و پاکی اقای احمدی نژاد دورد می فرستم حتما شنیده اید که آقای هاشمی در حرم امام احمدی نژاد را تهدید کرده است و قدرت و توان پسران خود را به رخ احمدی نژاد کشیده است بهتره است عین آن گفتگو را در این جا بیاورم :حجت الاسلام‏ والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی در حاشیه مراسمسالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آنچه شما در مورد فرزندانمدر مناظره گفتید جز دروغ و اهانت نبود. اکنون اگر من از شما بگذرم فرزندانمنمی‏گذرند و آنها شما را بدون پاسخ نخواهند گذاشتوی افزود: شما بهتر از هرکسی می‏دانید که توان و اقتدار فرزندانم چه مقدار استرییس مجمع تشخیصمصلحت نظام می‏افزاید: شما اگر رای هم بیاورید بالاخره باید بعد از 4 سال در اینکشور زندگی و تعامل داشته باشید نباید اینگونه با ذخایر انقلاب رفتار کنید. شمابرای آینده خودتان، تعامل، امنیت و زندگی می‏خواهید لااقل از آینده خود بترسیدالبته من آخرت را جدا می‏کنم
دکتر محمود احمدی‌نژاد نیز در یک جمله پاسخمی‏گوید که « همیشه توکلم به خدا بوده و من فقط از خدا می‏ترسم نه کس دیکر وجنابعالی و فرزندان محترمتان. باور من و بسیاری از مردم این است که به غیر از احمدی نژاد هیچ کس جرات نداشت با این خاندان و مافیای قدرت و ثروت و زر و زور در بیافتد. حالیکه اکثر مردم سالهاست به فساد این خاندان آگاه هستند. احمدی نژاد خود را فدای ملت و انقلاب و اسلام کرده است تا این انقلاب که با خون هزاران شهید بدست امده پاسداری شود چرا اینقدر کانونهای قدرت و ثروت به تکاپو افتاده اندمگر نه این است که می بینند کم کم قدرت و ثروت از دست میرود؟خدا خودش حافظ این انقلاب استزمانی که امام (ره) احساس کرده انقلاب در خطر است بنی صدر فرمانده کل قوا را عزل کرد و مجلس هم عدم کفایت او را صادر کرد زمانی که امام (ره) احساس کرد که انقلاب در خطر است حاصل عمر خود (منتظری) را فدای انقلاب کرد.مگر هاشمی و خانواده هاشمی از منتظری بالاترند؟به هر حال دل شیر میخواهد که با این خاندان قدرت و ثروت در بیافتی! افرین بر این شیر دل امام و رهبری که بغض های فرو خورده ملت را در این چند سال ترکاند خدا پشت و پناه احمدی نژاد است افرین بر این شیر مرد (135072)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۰:۰۲
آقای احمدی نژاد باز هم اتهامات بدون سند خودش رو مطرح کرد . اینبار قوه قضاییه و آیت الله شاهرودی رو هم زیر سوال برد و گفت این قوه جرات برخورد با مفسدین اقتصادی رو نداشت ! (135075)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۱:۵۲
کاملا به اقای احمدی نژاد حق می دهم چرا بر نمی گردیم و چهار سال گذشته را مروری نمی کنیم تا دلیل صحبتهای ایشان را بفهمیم چرا به راحتی خیلی از خدمات احمدی نژاد را نادیده گرفتیم شخصا بعد از مناظره ایشان نظرم نسبت به خیلی چیزها عوض شد من مطمئنم که احمدی نژاد هرچه که باشد به دنبال خدمت است و نمی خواهد هم کاسه بسیاری از مسئولانی شود که سالهاست مردم را بازیچه خود کرده اند. (135078)
 
یک دوست دار مجاهدان اسلام
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۶:۱۶
سلام
گرچه من غیر ایرانی هستم و شاید به من بگویید شما حق ندارید...
اما این را گفتنی هستم که ما به خاطر دعاهای که برای انقلاب و ایران کرده و می کنیم به خودمان حق دادیم بگوییم که اگر این افراد محترمی که می خواهند حمایت انقلاب اسلامی را از حزب الله و حماس قطع و یا کم کنند باید بدانند این دو حزب از اول به کسی نیاز نداشتند بلکه اگر ایران به آنها کمک رسانی می کرد وظیفه شرعی ان بود منت گزاری نکیند
تنها چیزی که ایران در آن سهم داشت و آن هم امام روح الله است که سبب شد شروع و جان گرفتن مسلمانان و مبارزات بود که خود سبب خیر برای ملت ایران شد
اما این را باید بارها یاداوری کنند در ایران که اگر یک روز امنیت در ایران است همانطور که شما خود را کمک کننده حزب الله می دانید حزب الله لبنان و مسلمانان دیگر نقطه های جهان در امنیت شما هم تاثیر دارند
نا شکری نکنید ... خداوند کسی را وعده نداده است تا آخر ... ممکن است انقلاب به نقطه ای دیگر برده شود چون این انقلاب باید پابرجا باشد اما نه فقط در ایران...
خداوند شمارا موفق گرداند و دعاهای مارا در حق شما و حکومت انقلابی مستجاب (135086)
 
پژمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۵۹:۴۸
فعلا با پولهای اهدائی برو حالتو بکن
حتما وقتی شما هم به صدام کمک میکردین وظیفه شرعی داشتین هان؟ (135268)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۹:۱۹
دوستان عزیز مگر همین شماها نبودید که میگفتید چرا اسامی مفسدان اقتصادی اعلام نمیشود وحالاکه اسم بعضی از اقایان را میبرند شما تحمل نمیکنید وای به روزی که اسامی کل اقایان برده شود ان روز چه کار میکنید خوب اگر جنبه ندارید پس چرا میگویید که اعلام کنند (135092)
 
شیعه واقعی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۷:۰۳
با سلام
خوب است مفهوم شانتاژ را بدانیم ساده ترین راه یافتن حقیقت این است که آقای احمدی نژاد نیز میتوانست وارد این بازی شود و او نیز سهم خود را ببرد نکته دیگر این است که انسانهای شریفی از ایشان حمایت میکنندحداقل بر یک اصل استوار باشیم یا بر اساس سند و مدرک یا اگر توانایی نداریم به بزرگترها اعتماد کرده و پیرو سخنان آنان باشیم و در آن راه به جدیت گام برداریم(در واقعه عاشورا عده ای نیز کنار نشستند و گفتند ما دعا میکنیم حق پیروز شود)در آخر یاد آور میشوم آقای موسوی برنامه ای جز تخریب ندارداصلا فکر کنیم احمدی نژادی نیست شما چه برنامه ای دارید چرا نمیتوانید علمی ثابت کنید اگر احمدی نژاد دروغ میگوید شما چرا ناتوانید اگر او عوام فریب است کار شما چه تعبیری دارد
عقیده ما این است که دولت نهم نیز ایراداتی دارد ولی بر انحصار طلبان برتری دارد
العاقبه للمتقین (135103)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۹:۳۵

یقینا این مصاحبه را تماشا فرمودید. به نظر شما آیا نظرات صریح رهبری در خصوص پرهیز از تخریب، آقای احمدی نژاد را شامل نمی شود. آیا عدم بروز واکنش مناسب از سوی آقای احمدی نژاد که داعیه ولایتمداری دارند در این رابطه و سایر مواردی همچون دوستی مردم اسراییل و سازمان حج کمی غیر قابل هضم نیست
حضرتعالی از سال های اول انقلاب در کوران مسائل اقتصادی بوده اید و در حال حاضر نیز از تمامی آمار و ارقام کشور مطلعید. اگر چه بخوبی می دانم که حامی نامزدی ایشان برای انتخابات هستید ولی بینی و بین الله این آمار درست بود؟
آیا براستی وضعیت کشور اینگونه است و وضعیت کشور آنگونه بود. حضرت آیت الله جوادی آملی فرموده اند که خداوند در برابر کسی که از راه خلاف بخواهد به مقصد برسد صبر نمی کند. آیا این فرمایش ایشان حجتی برای ما نیست که ما هم اگر چیزی را می دانیم که بر خلاف است آشکار کنیم
من حدود پنجاه سال دارم. جنابعالی با نطق ها و سادگی و صراحتتان از معدود کسانی هستید که می توانم به صداقتشان باور داشته باشم. انشاء الله با بیان واقعیت ها در خصوص این مصاحبه، آنگونه که خود صلاح می دانید روشنگری فرمایید و بدانید کم نیستند کسانی که تنها رنگی که می پرستند رنگ حقیقت است (134845)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۹:۵۰
طبق آمار رسمی بانک مرکزی که همه بهش دست رسی دارند درآمد دولت حدود 305 میلیارد دلار بوده که خود من شخصا رفتم با یک عدد ماشین حساب چرتکه انداختم شما هم برید ببینید و چرتکه بندازید. که آقای احمدی نژاد 211 میلیارد دلار اعلام کرد. یا بانک مرکزی دولا پهنا حساب کرده یا آقای احمدی نژاد کم حساب کرده. یکی به ما بگه بفهمیم. (134857)
 
منتظری
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۲۴:۱۷
بنام خدا
جناب آقای احمدی نژاد در مناظره خود با آقای موسوی در چهارشنبه شب مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و آن اینکه نام افرادی را با انتساب اتهام سوءاستفاده از موقعیت و فساد مالی در یک ساله همگانی بر زبان جاری کرد بدون آنکه اتهام آنان در یک دادگاه صالح به اثبات رسیده باشد . پیوند دادن این موضوع با فعالیت های سیاسی به نفع دیگری و یا علیه وی ، امری غیرمنظقی و غیرقابل قبول است - این اقدام ایشان مغایر صریح آموزه های دینی و مذهبی است - در اینجا فقط به دو حدیث شریف اشاره می کنم - مرحوم کلینی در کافی از امام صادق (ع) نقل کرده - عن ابی عبدالله (ع) قال رسول الله (ص) قال الله تبارک و تعالی : من اهان لی ولیاً فقد ارصد لمحاربتی - (کسیکه به بنده من اهانت کند خود را مهیای جنگ با من نموده است .) مرحوم شیخ طوسی در امالی از امام صادق(ع) نقل کرده - من اهان علی مؤمن بشطر کلمة لقی الله عزوجل و بین عینیه مکتوب آیس من رحمة ا... (کسیکه به مؤمنی اهانت کند در حد یک سطر کلام ، خداوند را ملاقات می کند در حالی که بین دیدگان او نوشته شده : نا امید از رحمت خداوند)
و اشتباه دوم ایشان که بنظر بزرگتر از اشتباه اول است اینکه در ابتدای برنامه جمعه شب خود در مصاحبه با شبکه دو سیما اشتباه گذشته و گناه خود را با فرمایشی از امیرالمؤمنین علیه السلام (در نامه به حاکم اهواز ) توجیه نمود .
درست است که امیرالمؤمنین علیه السلام به حاکم اهواز چنین دستوری داد لکن قیاس مع الفارق است زیرا آقای احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران امروز از ظرف امیرالمؤمنین حاکم نیست تا مخاطب نامه آن بزرگوار باشد بلکه رئیس جمهور اسلامی ایران است و نه حاکم اسلامی - مگر نه اینست که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتها تقسیم و وظایف هر مسئولی مشخص و تعریف شده است ؟
مگر نه اینست که طبق قانون اساسی مسئولیت رسیدگی به اتهامات اشخاص و تعیین مجازاتها به عهده قوه قضائیه نهاده شده ؟
مگر نه اینست که تخطی از وظایف و مسئولیتهای معینه در قانون اساسی تخلف و جرم می باشد ؟
مگر نه اینست که رئیس جمهور طبق قانون اساسی مسئولیت قوه مجریه و بخش اداری کشور را به عهده دارد ؟
مگر نه اینست که رئیس جمهور در خارج از دایره اختیارات خود نسبت به سایر امور در حکم یک شهروند عادی است و حق دخالت در حوزه سایر قوا را ندارد ؟
به علاوه آیا آقای احمدی نژاد نمی داند که در عرصه رفتار و گفتار استناد به روایات معصومین امری کاملاً تخصصی و در صلاحیت مجتهدین جامع الشرایط می باشد که روایات را از جهات و ابعاد مختلف باید بررسی ، ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنند آنگاه مستند فتوی و یا حکم خوود قرار دهند ؟
اگر بنا باشد هر فرد عادی و عامی روایتی را که در کتابی دیده و یا شنیده است مورد استناد عملی خود قرار دهد سنگ روی سنگ نمی ماند البته ما قاعده تسامح در ادله سنن را داریم که به خارج از این بحث می باشد .
آقای احمدی نژاد ؛ با همه زحمات و تلاشهایی که داشته و دارید و قابل تقدیر است اما توصیه می کنم از حد خود خارج نشوید و در همان محدوده مجاز خود تردد کنید که (خطر بس عظیم است) والسلام . (135110)
 
ا-ل
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۲۴:۲۲
به نظر من بعد از اين برنامه و ارائه آمار مستند و دلايل رو شده مشخص شد كه چه كسي كار كرده.
و همچنين هنوز مشخص نيست كه واقعا برنامه هاي آقاي موسوي رقيب اصلي دكتر چيست در صورتي كه برنامه هاي دكتر مشخص است و ضمنا بعد از دو باخت موسوي در مناظره هايش با دكتر ها (رضايي و احمدي نژاد) مشخص شده كه موسوي با برنامه وارد نشده و بيشتر شعاري وارد شده. آمار دكتر احمدي نژاد مشخص كننده خيلي از انتقادات نادرست به دولت بود. (135111)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۰:۰۳
آقاي موسوي فرمودند دولت غير قانوني عمل ميكنه و در مورد آقاي كردان و محصولي (كه در آنجا حضور نداشتند) اظهار فضل كردند كه آقاي احمدي نژاد هم جواب ايشونرو دادند. به قولي \"يكي گفتي, يكي شنفتي\".

اولا كردان مدركش واقعي هم بود دوزار هم ارزش نداشت چون افتخاري بود. سوال اينجا است چطور آقاي كردان و آقاي پورمحمدي كه هردو همسن هستند از بيست سالگي به عنوان دادستان (آنهم دادستان استان) با هيچ مدركي شروع به كار كردند. كي به اين دوتا پسر جوون اجازه داده كار كنند؟ اينها دادستان بودند يا كنترل از راه دور؟ سي سال اين آقايون جزو هزاران مديراني بودند كه مدارك الكي داشتند. شما فكر ميكني آقاي رضايي با مدرك شش ابتدايي و يك دوره آموزشي هنرستان واقعا سال 54 در كنكور سراسري مهندسي مكانيك قبول شدند يا در دانشگاه تهران در چهل و چند سالگي ظرف يكسال دكتراي اقتصاد گرفتند؟ شما برو بيست تا وبلاگ حامي آقاي رضايي و فيلمهاي تبليغاتيشون و توضيحات خودشون رو نگاه كن. بيست جور داستانهاي مختلف در مورد سوابق تحصيلي ايشون ميتوني پيدا كني كه همه با هم فرق دارند. آيا اينها تقصير آقاي دكتر احمدي نژاد است؟

ميدونستي آقاي كردان دريايي از اطلاعات آقايون رو در اختيار داشته, ولي چون ميخواسته تجربه و اطلاعاتش رو در اختيار احمدی نژاد بذاره يهو با فشار بالايي ها بعد از سي سال مدرك افتخاريش مهم شده؟

دوست عزيز كسي كه دوسره بخواد بار بزنه, دو سره هم پاش مينويسن. كسي كه ميگه سابقه مبارزاتي داره, مبارزه نكرده كه جواز قانون گريزي, تقلب , دست اندازي به بيت المال, و ... داشته باشد. مگه ميشه كسي ظرف سي سال, نيم تريليون دلار ثروت براي خودش و خانوادش دست و پا كنه؟ يا خانمي در چهل چند سالگي در چند تا دانشگاه همزمان ثبت نام و مدرك بگيره؟

بايد رئيس جمهور مفسدين رو معرفي ميكرد تا درس عبرتي بشه براي ديگران.
در مورد ملوانان انگلیسی هم مدركش در ايرنا هست. ميتونيد بريد بخونيد. (135125)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۲:۲۳
جالبه که می گویند دکتر احمدی نژاد از آقای هاشمی تمجید کرده است ،خوب اگر من هم بودم حرمت رئیس جمهور وقت رو نمی شکستم اینها کسانی هستند که در 3 ماه گذشته آبروی رئیس جمهور رو برده اند و حالا حرف از متانت و ... می زند
یک صحبت با آقای موسوی دارم و آن اینکه لطفا به نفع آقای کروبی کنار بروید چونکه ایراهی که شما می روید مطمئنا باعث برقراری عدالت در مورد حامیان شما میشه و این شما هستید که تنها می مانید (135147)
 
مرسده
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۶:۰۸
انتقاد كردن خيلي راحت است مخصوصاً اگر با غرض ورزي وبا خصومت شخصي
با كسي باشد مثل احمدي نژاد كه مو را از ماست جدا ميكند.
به جاي انتقاد برويد تحقيق كنيد روي حرفهاي رييس جمهور فكر كنيد.
احمدي نژاد زده به كاهدون بدجوري هم زده دست همه دانه درشتها را روكرده
معلوم است كه مقابله مستقيم نمي كنند باهاش (135151)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۸:۲۷
مگر آقای احمدی نژاد در زمان هاشمی استاندار نبود؟ پس جريان حلقه بسته قدرت چيه ؟! (135153)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۸:۳۴
نقطه قوت آقای احمدی نژاد سیاست خارجی ایشان است و محبوبیت ایشان را حتی در خارج از کشور و در بین افراد ساکن اروپا ما با تمامن وجود لمس میکنیم
درود بر احمدی نژاد (135154)
 
باویلی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۳:۰۴
متاسفانه مردم وقتی از تلوزیون تعریف میشنوند، میگویند که طبیعی است، ولی وقتی تخریب و تهمت میشنوند چشم و گوش بسته قبول میکنند. جدا از صحت و سقم ادعای احمدی نژاد در خصوص خانم رهنورد، متاسفانه عده کثیری بدون بررسی آنرا پذیرفته و رای خود را از موسوی برگردانده اند و در جواب «تحقیق کن» میگویند «مگر میشود رئیس جمهور در مقابل 50 میلیون نفر دروغ بگوید».
--- (135074)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۸:۱۴
آقاي دکتر با سلام
من هم از آن درد مندان و علاقه مندان به کشور و انقلابم که مانند خيلي هاي ديگه منتظرم بينم سرنوشت و تقديرم را خدا در اين کشور چگونه رقم خواهد زد.
انسان به اميد زنده هست و اگر قرار است که مملکت ما هر روز به سويي رود و هر روز کسي با شعار تازه اي وارد ميدان گردد و مردم را به سوي خود کشد ، حتما خداوند نيز تقديرش را بر همين قرار داده چرا که اگر مي خواست اين مملکت يک شبه آباد گردد که ديگر نه جنگي بود و نه اينقدر تفرقه و جدايي
اتفاقات اين روزها آدم را ياد صدر اسلام مي اندازد که با رحلت حضرت رسول چند پاره گي در دنياي اسلام حاکم گشت.اکنون نيز بعد فوت حضرت امام اين گونه شده است؟
عجبا،که تاريخ چه درس هايي دارد و همواره در حال تکرار شدن است.اما آقاي رئيس جمهور کاري که شما کرديد و اين گونه بعضيها را با هر توجيه در دادگاه يکطرفه محکوم کرديد در مرام علي (ع) نيست.آن حضرت 25 سال سکوت کرد و از حق الهي خود براي حکومت چشم پوشي کرد تا چراغ راه ما باشد چرا که فرهنگ سازي مهمتر از حکومت کردن است.آقاي دکتر ممکن است که شما 4 سال ديگر هم رئيس جمهور شويد اما کاري که کرديد در تاريخ ثبت خواهد شد و آيندگاني که ما آنها را نخواهيم ديد قضاوت خواهند کرد که شما علي گونه !؟ چنين با آبروي افراد و نظام بازي کرديد يا عمر و عاص گونه . خداوند عاقبت همه ما را ختم به خير کند . راست است که مي گوييند وقتي دنيا از انسانهاي پاک مانند آيت الله بهجت پاک مي شود خداوند غذاب خود را نازل مي کنند و دنيا به سمت نفاق و تفرقه مي رود. (135165)
 
Rohan
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۲:۴۳
به نام خدا سلام

چرا کسی صحبت های دکتر احمدی نژاد درباره گشت ارشاد صحبت نکرد خودش گفت من قبول ندارم حتی نامه ای به وزیر کشور نوشتد اما صحبت هاش در واقع 63 64 جالب بود که می گفت موتورسواران را سازماندهی می کردند و موهای بلند دختران و پسران را کوتاه می کردند لباس پاره می کردند لباس رسمی درست کردند به رنگ های مشکی سرمه ای قهوه ای تیره -حتی کراوت یک دیپلمات را هم با قیچی نصف کردند حتما همتون میدونید در زمان کی اینها انجام شد (م ح م ) الان هم کی دورو برشن جوونا (آزادی خواه ) -در مورد گشت ازشاد 65 درصد مردم راضی بودن البته نه اینکه الکی گیر بدن و بزنن -با انصافا قبول دارید وضع حجاب بد بود ؟الان هم که همون شده وضع مملکت اسلامی نباید این طور باشه (135174)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۴:۱۹
به نظر بنده فقط در یک حالت میتوان کار آقای احمدی نژاد را توجیه نمود و آن این است که باندهای قدرت و شبکه گسترده ای که به طور معمول توان قوه قضاییه و دولت برای برخورد با آنها کفایت نمی کند وجود دارند به طوری که آنها مسیرهای گریز از قانون را خوب بلندند و اوضاع را به خوبی و به نفع خود مدیریت می کنند. در این حالت چاره ای جز تمسک به قدرت مردم که مظهر قدرت خداوند متعال می باشد آنهم در نقطه حساس انتخابات که زمان ظهور قدرت مردم می باشد وجود ندارد و این یعنی استفاده از قدرت مردم برای اصلاحات عمیق و اساسی در نظام یعنی با کفه جمهوریت سلامت اسلامیت نظام را تأمین کردن
اما در صورتی که این شبکه ها وجود نداشته باشند و یا تعداد آن و عمق نفوذ آنها به حدی که اظهار شد نباشد آنوقت می توان گفت آقای احمدی نژاد اشتباه کرده اند و از فرصت انتخابات برای تحریک اذهان عمومی و جلب نظر آنها استفاده کرده اند که این طبعا نماد بداخلاقی آبروریزی و هتک حریم دیگران است.
اما اگر فرض اول درست باشد که خدا می داند و اهالی محرم نظام آنوقت کار آقای احمدی نژاد مصداق یک مبارزه آرمانی الهی و از افضل مصادیق جهاد در راه خداست.

البته یک نکته را هم نباید فراموش کرد نظام یک خانواده بزرگ است با مجموعه ای از خوبی و بدی ها تا حد امکان تحمل همدیگر مطلوب است و به صلاح مطلب گفته شده در شرایطی است که مفسدان اقتصادی حیثیات اساسی نظام را با خطر مواجه نمایند وگرنه باز هم تحمل کردن و هضم کردن تلخی ها و استخوانهای در گلو بهتر است تا عریان نمودن زخمها آنهم در پیش چشمان همه عالیمان
الهی انطقنی بالهدی و الهمنی التقوی (135175)
 
محمد پناهی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۴۱:۱۵
دیروز حرفای دکتر احمدی نژاد رو گوش دادم و بسیاری از سوالات و ابهامات و انتقاداتی که توی ذهنم بود جواب داده شد.
رایم از رضایی به احمدی نژاد برگشت (135202)
 
آدم زنده
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۴۹:۳۷
قضیه چیه که شماها اصرار دارید بگید آقای احمدی‌نژاد با این حرفا نظام رو برده زیر سوال؟ ایشون به‌هیچ‌وجه در مورد خود آقای هاشمی چیزی نگفتن غیر از اینکه اشرافی‌گری را پایه‌گذاری کردند، و حساب فرزندان ایشان را باید از خودشون جدا کرد. البته الان همه تلاش دارند که احمدی‌نژاد رای نیاره مثلا همون خانم فائزه هاشمی! که از لندن پا شده اومده که دردمند مردم بشه!

شما هم یه کم فکر کنید و کورکورانه حرف بزرگترا رو که با هزار ترفند دارن به شما تلقین می کنند، قبول نکنید. (135208)
 
حاجي محمدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۵۵:۳۰
در مناظره اول موسوي بود كه جعلي بودن مدرك آقاي كردان را گفت و بعد احمدي نژاد هم مدرك خانم رهنورد. بهر حال چيزي كه در مناظره ديديم اين بود كه موسوي جواب اكثر سوالات احمدي نژاد حتي مواردي كه به دولت وقت ايشان مرتبط بود را ندادند. اين سكوت نشانه ادب نيست، نشان ضعف يا قبول كردن آن موضوع هست. (135213)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۶:۴۴
با سلام :
ای مردم بشناسید گندم نمای جو فروش را :
من خودم در روزهای قبل از مناظره تحت تاثیر جو سازی ها علیه دولت دست به فهاشی هایی نسبت به این دولت زده بودم(از خداوند تقاضای بخشش دارم)
اما با برگزاری این مناظره بسیاری از حقایق بر من آشکار شد.
من فکر می کردم در عرصه بین المللی با دادن باج می توان به جایی رسید;
اما بعد از مناظره به معنای تعلیق پی بردم.
من فکر می کردم که افراد فقیر حق زندگی ندارند;
اما بعد از مناظره فهمیدم این افراد بر اثر سیاست های نادرست گذشته پدید آمده اند.
من فکر می کردم آزادی های حیوانی بهتر از دموکراسیست;
اما بعد از مناظره فهمیدم بلند بودن سر در مقابل امام راحل برتر است.
حال شما چه فکر می کنید؟ (135221)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۹:۱۷
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور
16/03/88 تاريخ درج خبر
باتوجه به اظهار نظر بعضي از كانديداهاي محترم رياست جمهوري درخصوص ستاره دار كردن دانشجويان در آزمون كارشناسي ارشد كه باعث تشويش اذهان عمومي شده است روابط عمومي سازمان سنجش آموزش كشور در اطلاعيه اي به اطلاع مردم عزيز ايران اسلامي مي رساند كه درج علامت ستاره يا كد گزينش در كنار اسامي در ليست ارسالي به دانشگاهها يك روال جاري بوده كه آمار آن بترتيب در سالهاي گذشته بصورت زير مي باشد:
سال 1378 551 نفر
سال 1379 628 نفر
سال 1380 566 نفر
سال 1381 1069 نفر
سال 1382 2584 نفر
سال 1383 27 نفر
سال 1384 200 نفر
سال 1385 224 نفر
لازم بذكر است كه علامت ستاره يا كدگزينش به اين معني بوده است كه، داوطلبان داراي سوابق انضباطي و يا نقص پرونده در هنگام ثبت نام در دانشگاه محل قبولي مي بايست نسبت به تكميل مدارك و يا رفع شبهات موجود اقدام مي نمودند.
همچنين براي آگاهي عموم مردم به اطلاع مي رساند كه در سال 1385 به روش سالهاي قبل اين عمل اتفاق افتاد كه با دستور وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري همه افراد كه علامت ستاره در كنار نام آنها درج شده بود بدون هيچ قيد و شرطي وارد دانشگاه شدند و براي سالهاي بعد اين روش بطور كلي كنار گذاشته شده است.


روابط عمومي سازمان سنجش آموزش كشور


http://www6.sanjesh.org/public/880316_01.php (135225)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۹:۵۹
با سلام
اگر احمدی نژاد رای بیاورد و یا نیاورد حرکتی را آغاز کرد که می توان آنرا رنسانس انقلاب دانست. امروز دیگر نمی توان بدون پاسخ مناسب بر مردم حکومت کرد؛ مدیران ارشد در حاشیه امنیت مدام العمر قرار ندارند و مردم در قبال عملکرد افراد بهترین قاضی هستند.
اگر شما دیروز در اصفهان بودید می فهمیدید که مردم ما چه چیزی را می خواهند و فهمیدن مطالبات مردم یکی از مهمترین اقدامات دولت هاست؛ مردم ما خواهان عدالت، برابری، عدم سو استفاده از جایگاه و مقام شغلی، ساده زیستی و حداقل امکانات معیشتی و رفاهی به صورت برابر و برای همه هستند. بدون در نظر گرفتن این که حال آقای احمدی نژاد تا چه حد به این پارامترها عمل می کند. ولی اگر در اصفهان بودید و انصاف هم داشته باشید می فهمیدید که دیگر سیب زمینی در کار نبود، و گرچه ماشین ارسال نامه به رییس جمهور در ورودی میدان امام بود ولی شاید کمتر از یک درصد مردم به فکر نامه بودند، دیگر کسی به دنبال دخترکان خیابانی نیامده بود، کسی برای گوش دادن به ترانه های جدید گروه ساسی مانکن دور هم جمع نشده بودند، دختران برای پسران دستبند سبز نمی بستند ولی همه چهره ها و سلیقه ها بودند تحصیل کرده، بی حجاب (به زعم بعضی ها)، پیرمردان و پیرزنان که در تصمیم خود محکم و قدم های آنان استوار و البته جیب های آنان نیز خالی بود و انقلاب متعلق به همین افراد است کسانی که حاضرند به خاطر آرمان ها از جان خود بگذرند. (سعید حجاریان: اشکال جریان اصلاحات این است که کسی حاضر نیست به خاطر آرمان های اصلاحات فدا شود ولی در طرف مقابل این موضوع برعکس است).
والعاقبه للمتقین (135226)
 
سلمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۲۲:۰۸
شما که این همه ادعا می کردید احمدی نژاد در مبارزه با فسا شعار میده باید اسامی رو اعلام کنه حالا که اعلام کرده میگید به نظام آسیب رسیده ، بد دهنی کرده ، اخلاق رو رعایت نکرده
شما بفرمایید ایشون باید به کدوم ساز شما برقصه شما خوشتون بیاد.
\"انسان\" برای این که ببینه کارش درسته یا نه به قرآن و سیره امامان و رهبری رجوع میکنه نه این که منتظر بقیه بمونه تا تاییدش کنن و هلش بدن تا کاری انجام بده.
شاید من نمیفهمم خواهش میکنم بنده نادان را روشن فرمایید این همه تاکید برای رسوایی مفسدان در جامعه در سخنان امامان مخصوصا در سخنان حضرت علی برای چه بوده است آن ها که منبع و چشمه علمند نمیدانند و آن وقت شما میدانید. اگر میدانید این سخنان را تفسیر کنید تا ببینیم منظور امام چه بوده است.

«جهاد بر شما مقرر شد و آن براى شما ناگوار است، و بسا چيزى را ناخوش داشته باشيد كه آن به سود شماست و بسا چيزى را دوست داشته باشيد كه به زيان شماست، و خدا مى‏داند و شما نمى‏دانيد»
سوره بقره آیه 265

و

«در دين هيچ اجبارى نيست. و راه از بيراهه بخوبى آشكار شده است. پس هر كس به طاغوت كفر ورزد، و به خدا ايمان آورد، به يقين، به دستاويزى استوار، كه آن را گسستن نيست، چنگ زده است. و خداوند شنواىِ داناست.»
سوره بقره آیه 256

والعاقبه للمتقین (135237)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۶:۰۹
چرا از استقبال بی نظیر و تاریخی مردم اصفهان از دکتر در روز 15 خرداد خبر و تصویری منتشر نکردید.دیروز مردم اصفهان سونامی احمدی نژاد را به ایران و جهان روانه کردند. (135247)
 
علی بختیار
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۴۶:۳۱
آنچه مسلم است همگان انتظار دارند ایده ها ، تفکرات و برنامه های کاندیداها را در مناظره ها تجریه و تحلیل کنند ضمن آنکه با نقد و بررسی عملکردها با سنجش توانمندی کاندیداها بتوانند به پاسخ مناسبی برسند. بنابراین ضمن آنکه باید حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی شود در این جهت باید مردم را در انتخاب صحیح کمک کرد. (135258)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۴۶:۴۸
اقای ریس جمهور بسیار مسلط و با اعتماد به نفس مطالب اقتصادی و سیاسی را مطرح میکرد. که این نشان دهنده هوش بالای ایشان است .ولی کل مطالبی که اقای موسوی مطرح میکند را مرور کنید واقعا قابل مقایسه نیست .ایشان هنوز در افکار و روشهای دوران جنگ است که ساده ترین روش برای حکومت کردن است . همه چیز را میتوان سهمیه بندی کرد و.... اقایان باید بدانند ان دوران گذشته و خواسته های مردم تغییر کرده و باید گروه اصلاح طلب کسی دیگر را به صحنه میاوردنند.که البته مشخص است که واقعا کسی که تقریبا مشکل نداشته باشند را نداشتند. (135259)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۳:۵۴:۴۷
بنده پس از افشاگري دكتر احمدي نژاد به اين نتيجه رسيدم كه ميرحسين هم مهره باند هاي قدرت و ثروت شده و حرفي براي گفتن نداشت و با حرفهاي كليشه اي خود سعي بر القاء نظرات صاحبان زر و زور داشت و منجر به راي دادن به دكتر احمدي نژاد شد كه دلسوز ايران است و با وجود فشارهاي بي سابقه جلوي غربيهاي زياده خواه ايستاد. (135264)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۰:۲۲
صحبت های شب گذشته آقای احمدی نژاد بسیار متین و کارشناسی بود
اگر عینک بدبینی رو دوستان اصولگرا و اصلاح طلب بر دارند می بینند که امروز انقلاب اسلامی خیلی از این اسباب دست و پا گیر را که چهره انقلاب رو مکدر کرده بود از خودش جدا کرد.
حالا احمدی نژاد رای بیاره یا نیاره (135269)
 
سارا
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۶:۵۹
1-وقتي هواپيماي ايرباس ايران را ناو امريكايي زد عزت ايران كجا بود؟
2-وقتي حجاج ايران را در عربستان به خاك و خون كشيدند عزت ايران كجا بود؟
3-ايا ايران اكنون عزيزتر است كه اوباما مي گويد ما به حق ايران براي داشتن انرژي هسته اي احترام مي گذاريم يا زماني كه محور شرارت شديم؟
4-مگر از ارزوهاي خاتمي هدفمند كردن يارانه ها نبود كه هيچگاه جرات اجراي ان را نيافت؟
5-مگر موسوي و هاشمي و خاتمي بعد از 24 سال حكومت چه كردند كه 4 سال پيش هم همين مردم از تورم، نبود مسكن مناسب،عدم اشتغال و ... مي ناليدند و مي فهمند كه بسياري از مشكلات امروز يادگار حكومت همين اقايان است.
نرخ تولد 3% اوايل جنگ را به ياد اوريد كه اكنون همان كودكان ديروز جواناني شده اند كه به دنبال مسكن و اشتغال مي دوند.اگر برنامه ريزي دقيقي در 24 سال گذشته وجود داشت ايا 4 سال پيش وضعيت ما بدانجا مي رسيد كه از هاشمي روي بگردانيم به احمدي نژاد؟ (135281)
 
استاد دانشگاه محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۴:۳۸:۲۷
من به همه دوستاني كه طرفدار موسوي هستند مي خوام چند توصيه بكنم؟
1-فارغ از ديدگاههاي سياسي آيا كانديد شما پرنسيب رياست جمهوري رو داره؟ به نظرتون در صورت پيروزي مي تونه از عهده ايفاي اين نقش بر بياد كسي كه در مقابل دو نفر تو مناظره كم مياره چه جوري مي خواد درمقابله با خيل عظيم مخالفاش بعدا دوام بياره؟
2- خيلي از شما دم از متانت و ادب مي زنيد آيا كم آوردن وناتواني در پاسخ به حرف حق رو اخلاق تعبير مي كنيد؟
3 - شما با چه منطقي با يه فيلم به بيش از 60 مليون آدم دروغ گفتيد چرا يه بازيگر رو اجير كرديد تا مظلوم نمايي كنيد؟لطفا بريد از همه اهالي مازندران بپرسيد زنان روستايي اين استان مي تونن بدون لهجه وبه فارسي سليس حرف بزنن؟
4 - شما كه درباره كردان صحبت مي كنيد چرا دردوره اصلاحات و الان يك بار به مدرك ليسانس خاتمي و دكتراي ميرحسين اعتراض نكرديد؟ چرا از خودتون نمي پرسيد براي چي ميرحسين با فوق ليسانس معماري پايان نامه دكتراي علوم سياسي رو راهنمايي ميكنه؟
5- چرا يك بار وفقط يك بار از اثبات خوتون حرف نمي زنيد فقط درصدد نفي احمدي نژاديد مگه اين بابا يك كار مثبت نداره؟
6- از شما مي پرسم اگه يه نفر تو اين كانديداها بتونه با اوباما مذاكره كنه وكليد حل مشكلات ايران وآمريكا بشه كدوم يكي جسارت وجرات اين كار رو داره؟ ضمنا اين نظام بعد از 30 سال كار نياز به عمل جراحي داره تاغده هاي سرطاني ومفاسد از اون پاك شه آيا جز احمدي نژاد پاك دست كسي ميتونه اين كار رو بكنه؟
لطفا هوشيارانه راي بديد نه احساساتي ما بايد به جلو بريم نه به خاطر منافع يه مشت آدم حزبي به نسل جوونمون خيانت كنيم؟ (135307)
 
تقی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۶:۰۲:۰۸
فقط در مورد مدرک دانشگاه آزاد عرض می کنم که در دانشگاه آزاد طبق قوانین سال 65 با دیپلم هم می شد مدرک گرفت چه برسد به لیسانس ! (135338)
 
ماني
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۸:۴۱
خود شما قضاوت كنيد.
جمله به جمله از زبان رييس جمهور
كل درآمد ارزي دولت نهم 211 ميليارد دلار
و به قرار ذيل هزينه شده است:
1- سرمايه‌گذاري انجام شده از اين محل را 50 ميليارد دلار،
2- بودجه‌هاي عمراني را 75 ميليارد دلار
3- سرمايه‌گذاري براي بخش خصوصي در قالب وام 20 ميليارد دلار
4- يارانه به وزارت نيرو را 25 ميليارد دلار
5- يارانه فرآورده‌هاي نفتي را 13 ميليارد دلار
6- هزينه‌هاي بودجه جاري را 75 ميليارد دلار
7- 3.6 درصد از كل درآمدها نيز در صندوق ذخيره ارزي بوده است كه در حدود 7 ميليارد دلار خواهد شد.

50+75+20+25+13+75+7 = 265

265 هزينه شده

211 درآمد داشتيم

دولت نهم نه تنها از بانك مركزي استقراض نكرده بلكه بدهي كه دولت از 24 سال قبل به بانك مركزي داشته را كاهش يافته

پيدا كنيد پرتقال فروش را (135372)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۷:۲۷:۰۰
برخورد با بنی صدر یک کار ارزشی هست و همه قبول داریم
1.اگر به قوه قضایه و امثال آنها تکیه می شد آیا بنی صدر برکنار می شد .
2.آقای هاشمی در سخنرانی آنزمان ایشان گفتند که آقای بنی صدر با گروه های مخالف ارتباط داشته است خوب طبق نظر کدام دادگاه این را مطرح کرده است. (135384)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۷:۳۳:۴۷
امام چندین بار در عمل و گفتار نشان داده که با شرایط برخورد با مسئولین با مردم عادی فرق می کند.
1.نمونه برخورد با بنی صدر ودار ودسته او باور بفرمایید اگر میخواست از طریق دادگاه و این مسائل با مسئله برخورد کند این قدر مسئله طول می کشید که کل انقلاب در خطر می افتاد.
2. هشدار به مسئولین که خطا نکنند والا آنان را تحویل ملت می دهد.
3. (135388)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۷:۳۷:۰۱
درست است که آقای احمدی نژاد در زمان آقای هاشمی کاره ای بوده است ولی اطلاعی از وضعیت رانتخواری نداشته است. (135391)
 
256256
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۸:۰۴:۴۱
اولا اگر فيلم مناظره را دوباره بببينيد به اين نكته هم بد نيست توجه شود كه اول آقاي ميرحسين بودند كه حرف آقاي محصولي را به ميان كشيدند و ايشان را متهم كردند بعد احمدي نزاد اسامي را آورد اگر متهم كردن افراد آن هم به قول آقاي ميرحسين كه دم از قانون ميزند وبر مجلس تاكيد دارد ومجلس در كمسيون اصل 90 اقاي محصولي را مبرا از اتهامات دانسته پس چرا آقاي ميرحسين اينگونه اظهار نظر كردند
ثانيا آقاي ميرحسين كه ديگه حرفي براي گفتن نداشتند و وقت هم اضافي آورده بودن دوباره شروع كردند به تكرار همان اتهامات در صورتي كه اينگونه نيست و ديديم كه احمدي نژاد به خيلي از آن اتهامات پاسخ گفتند (135410)
 
ناشناس 22
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۸:۲۷:۴۲
آقای احمدی نژاد صحبت از حلقه بسته ای کردند. مطمئن نیستم نظرم درست باشه. اما آیا این طور نیست که ایشون از اینکه خودشون تو این حلقه نیستند ناراحتند و دارن حلقه دیگری می سازن که خودشون و اطرافیانشون توش باشند؟ (135423)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۸:۵۸:۵۳
صحبت هاي آقاي احمدي نژاد درباره درباره سازمان مديريت و برنامه ريزي خيلي جالب بود ايشان گفتند: فكر ميكنيد دليل اين وضع فعلي كشور ما چيست دليل اين همه بي برنامه گي چيست. آموزش و پرورش و تحقيق ما همه ناقص است و اين حاصل همان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي است وكلي از وضع فعلي كشور ايراد گرفتند. خيلي جالبه تا قبلش همه چي عالي بود حالا... اصلا نمي دونم خودتون نظر بدين. (135428)
 
sajjad
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۹:۰۴:۰۸
در مناظره ای که یک طرفش آقای احمدی نژاد باشد باید وقت بیشتری به او تعلق گیرد چرا که آنها فقط میپرسند و ایشان فقط باید دفاع کنند.جواب بلی/خیر که نیست،طبیعتا در قبال شبهه ی کمتر از ده ثانیه آنها چند تا ده ثانیه برای جواب نیاز است.در امتحان هم سوال نیم خط و جواب اکثرا چند خط است.
البته یک ایراد هم ایشان دارند که اینقدر بگم ...بگم...و نصیحت میکند که نصف وقتش ... (135429)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.