نظر منتشر شده
۱۸۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 212925
فروش مقاله و پایان نامه در بورس تایپ و تکثیر
مهدی یاراحمدی خراسانی، 3 بهمن 92
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
در بازار به آرامی در حال قدم زدن بودم که به راسته ی پایان نامه فروش ها و بورس معاملاتی تحقیقات علمی و مقالات معتبر دانشگاهی رسیدم! ناخودآگاه چشمم به یکی از آگهی های تبلیغاتی پشت شیشه یک مغازه افتاد که جمله ای را به صورت ویژه تبلیغ کرده بود: «مقاله ی آی اس آی هم موجود است». شماره تلفنی که برای سفارش مقاله اعلام شده بود را یادداشت کردم تا بعداً با آن تماس بگیرم...

الو سلام! من برای مصاحبه دکترا يک مقاله آی اس آی نیاز دارم و زمانم هم خیلی کم است. نمی گذارد حرفم را تمام کنم و مکالمه را در دست می گیرد .. نگران نباشيد. کافیست شما فقط رشته تحصيلی تان را به ما بگویید. بقيه برعهده ماست. زير نظر بهترين اساتيد مقاله ای مناسب برای شما ظرف مدت سه هفته مطابق با استانداردهای روز تهیه می کنيم و حداکثر تا يک ماه برای یک ژورنال معتبر پذیرش می گيريم. از قیمت سوال می کنم. پاسخ می دهد؛ متفاوت است. بر اساس حجم مقاله، اعتبار نشریه و مسائلی از این دست بین یک تا پنج میلیون تومان!

هیچ فرقی نمی کند. باید مقاله و پایان نامه ارائه شود. اشکالی هم ندارد. اگر توانستی خودت بنویس، در غیر اینصورت از دیگران کمک بگیر و اگر هم کسی را نداری هزینه اش را پرداخت کن تا دیگران برایت بنویسند. تا چند سال پیش در خیابان های اطراف دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز علمی افرادی را مشاهده می کردیم که درگوشی به دانشجویان می‌گفتند برایت پایان نامه، کتاب و مقاله می‌نویسیم.

اما امروز در خیابان، اینترنت، کتابخانه و حتی دانشگاه به صورت علنی خرید و فروش تحقیق، پایان نامه، مقالات داخلی و حتی بین المللی تبلیغ می شود. کافیست در مرورگرهای اینترنتی واژه "فروش مقاله و پایان نامه" را جستجو نمایید و یا سری به مغازه های تایپ و تکثیر بزنید تا با چشم خود مشاهده کنید چگونه این به اصطلاح "تحقیق علمی" خرید و فروش و دست به دست می گردد.

یک تایپیست ماهر با مونتاژ چند مقاله، تحقیق علمی و یا پایان نامه ای که قبلاً برای دیگران تایپ نموده است برای شما در هر مقعطی که تحصیل می کنید و با هر موضوعی که نیاز دارید پایان نامه تولید می کند و آن را به شما می فروشد. با قیمتی که قطعاً برای دانشجو بسیار باصرفه تر از انجام یک تحقیق واقعی تمام می شود.

وقتی دلایل ایجاد این معظل را در ذهن مرور می کنم چیزهای زیادی به فکرم می رسد. شاید یکی از دلایل بروز این پدیده آنست که در کشور ما تقاضا برای انجام مقاله و پایان نامه ارائه می‌شود و نه تولید علم. لذا بخشی از تولیدات ما تنها برای پز دادن و پرستیژ اجتماعی است. به بیان دیگر ما به دنبال تولید دانش کاربردی نیستیم که مشکلات مردم را حل کند. نکته دیگر نگاه سطحی به علم و شیوه های غیر استاندارد ارزیابی در ورود به تحصیلات تکمیلی است. که بدون سنجش واقعی مهارت ها، صرفاً براساس مقاله و پایان نامه ای که معلوم نیست نویسنده ی واقعی آن کیست افراد گزینش می گردند.

بماند توسعه ی این فرهنگ در بین اساتید دانشگاه ها که در هنگام دفاع پایان نامه ها ۲ نمره را به مقاله اختصاص می دهند تا از قِبل تلاش دانشجویان اسم آن ها هم در صدر یک مقاله درج شود تا بر سوابق علمی شان افزوده گردد! قطعاً تا زمانی که این رویکرد اصلاح نشود تولید پایان نامه های بی ارزش کماکان ادامه می یابد.
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۰۴:۲۸
وقتی در همه ده کوره ها دانشگاه درست می کنند
وفتی جوانان از روی ناچاری و بیکاری دانشجو می شوند
وقتی بالای یک میلیون نفر برای کنکور فوق لیسانس ثبت نام می کنند
وقتی 3000 نفر بدون کنکور و مصاحبه و البته استعداد وارد دوره دکترا می شوند
وقتی درآمد یک میوه فروش چند برابر یک استاد دانشگاه است
وقتی فقط با رابطه می توان استاد دانشگاه شد
وقتی که مدرک دانشگاه بدرد لبو فروش می خورد

قروش پایان نامه، مقاله و مدرک شغل می شود. (1927168) (alef-15)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۰:۴۸
با سلام
مهم نیست که یک مقاله صرفا علمی باشد. کاربردی بودن یک مقاله مهمه است. اما نه اینکه یک شرط برای قبول مقاله.
انیشتین تقریبا هیچ مقاله علمی ننوشت. اما ارزش مقالات او خیلی زیاد است.
چند وقتی است که لفظ کاربردی بودن علم روی زبانها افتاده فارغ از اینکه علوم محض و پایه هم باید مورد توجه قرار گیرند. (1927412) (alef-10)
 
نادم
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۵:۱۵
متاسفانه در کشور ما هیچ چیزی به اندازه علم، ذلیل و بی ارزش نشده است. قبلا سیمان و آهن و مصالح ساختمانی را با روابط تهیه می کردند، ولی امروز، علم و دانش و مدرک و کرسی استادی و تدریس... (1927422) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۰۳:۲۵
دوست عزیز، هیچکدام اینها دلیل خرید و فروش پایان نامه نیستد، فقط از بین رفتن اخلاق و وجدان باعث آن می شود. اگر دانشجو قدری فکر کند که با کارش چه خیانتی به علم می کند، آنوقت پایان نامه را مفت هم به او بدهند، قبول نخواهد کرد. شک نکنید، اساتید هم اگر پایان نامه را با علم به اینکه نوشته خود دانشجو نیست بپذیرند، در ترویج فساد و بی اخلاقی شریکند. (1927456) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۰۴:۴۷
برادر حرفتون نادرسته. خیانت به علم رو وزارت علوم کرد که هر کسی رو دانشجو کرد. وقتی دانشجوی دکتری مملکت که عضو بنیاد بخبگان است ماهی هزار تومن هم درآمد ندارد انتظار داری در سن 28 سالگی از پدر بازنشسته اش پول بگیرد؟ خوب باید پایان نامه انجام دهد چاره جز این نیست. (1929273) (alef-10)
 
کریمیان
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۲:۰۷:۱۱
سلام..دقیقا موافقم...من بدر گرفتن لیسانس حقوق یک کار تحقیقی بسیار جالب و بدون عیب بدستم رسید ..اما از آن فقط بعنوان الگو و کلیشه ی یک کار تحقیقی دیگر با موضوع دیگری که مورد علاقه خودم بود استفاده کردم و الان میدانم که آن نمره 19 خیلی بهتر از نمره 20 قلابی است

هیچ چیز مثل احساس غرور و وجدان آرام به انسان و انسانیت اغتماد به نفس نمیدهد (1932982) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۳۲:۵۴
و وقتی به همه از کوچیک و بزرگ میگن اقای دکتر، خانم دکتر!!!! من فردی را میشناسم که به زور لیسانس گرفت چند وقت پیش که تو تلویزیون دعوتش کرده بودند جلو اسمش نوشتند : آقای دکتر.... (1927628) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۳۳:۱۶
خب شاید واسه فوق لیسانس و دکترا بکوب خونده.
من یکیو میشناسم مدرک مهندسیشو از دانشگاه غیر انتفاعی شهرستان گرفت ،بعد بورسیه یه دانشگاه اروپایی شد ،الانم خیلی باسواده.
دلیل نمیشه چون به زور لیسانس گرفته ،تا آخر عمرش آدم ناموفقی باشه ! (1929961) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۵:۳۱:۱۳
وقتی نیاز را خود وزارت علوم بوجود می آورد در حالیکه شرایط عرضه برای تولید دانش در داخل وجود ندارد و وقتی در تحریم هستیم و امکان ارسال مبلغ برای چاپ مقاله در ژورنال های خارجی توسط دانشجو وجود ندارد فضا برای دلالی افراد سودجو باز می شود. (1927922) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۵۳:۰۱
مگه مجلات معتبر پول می گیرن که مقاله چاپ کنند؟؟! از کی؟ (1929082) (alef-10)
 
امیدی
۱۳۹۲-۱۲-۱۲ ۱۶:۵۹:۰۵
برادر عزیز شما مثل این که در باغ نیستید. اگر دانشجو هستید باید لااقل حوالی باغ امده باشید. کمتر از 75 دلار یافتید ما را هم خبر کنید تا ............ (2004817) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۵۳:۳۵
دقیقا. یکی از اساتید ما می گفت مقالات خارجی خیلی راحت تر مقالتان را چاپ می کنند تا مقالات علمی پژوهشی ایران. شما مقالات علمی پژوهشی ایران را ببینید همه بر اساس پارتی عمل می کنند. اگر ببینند نام نویسنده اول استادی است که او را می شناسد و رابطه ای هیت چاپش می کنند والا هزار و یک عیب می گذارند تا چاپ نشو. وقتی نخبگان ما که اعضای هیات یک نشریه علمی پژوهشی هستند اینگونه عمل می کنند چه انتظاری از بقیه داریم... (1930534) (alef-10)
 
عدالت
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۱۸:۳۶
من می گم باید یه کم هم منصف بود، اون کسی هم که می تونه یه پایان نامه یا مقاله رو بنویسه باید اونقدر اخلاق داشته باشه که قبول نکنه این کار رو انجام بده! (1928112) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۰۵:۳۰
چطور زندگی کنه با زن و بچه؟ (1929274) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۴۲:۴۰
حتی اگه خودش تو دوره دانشجویی 7 تا مقاله آی اس آی داده باشه اما یک جا هم تا حالا به مصاحبه دعوت نشده باشه؟ اونوقت مجبوره تخصصش رو بفروشه به همونایی که جاش رو تو دانشگاهها غصب کردن! (1929635) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۱۵:۰۰
اخلاق؟برای اون دانشجوی دکتری یا فارغ التحصیل بیکار اخلاق که نون شب نمیشه دختر دایی من فوق لیسانس مهندسیشو گرفته والان که کار نداره برای مردم پایان نامه ومقاله می نویسه (1932852) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۴۵:۲۸
من خودم یه جوونم. می گم خودمون هم مقصریم . مثلا" همین تحصیلات تکمیلی با اینکه هممون دیگه داریم واقعیت تو جامعه می بینیم که کار دیگه ربطی به مدرک نداره فقط حرص می زنیم بریم مدرک بالاتر. بالای یک میلیون شرکت کننده ارشد که هر سالم اضافه می شن.بخدا مد شده هرکی لیسانس می گیره می ره امتحان فوق می ده .خوب آدم عاقل تو که می دونی لیسانس و فوف و دکتری فرقی با هم ندارن و همه بیکارن چرا جوگیر موج مدرک گرایی تو جامعه می شی اگه مسئولین دلشون برا تو نمی سوزه حداقل خودت دلت برا عمرت بسوزه اگه همون وقتی که گذاشتی تو دانشگاه برا ارشد و دکتری بری یه فنی مثل نجاری چه می دونم کابینت سازی یاد و جوشکاری .. یادبگیری به خدا بیشتر به دردت می خوره . (1928146) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۱۷:۵۶
من هیات علمی دانشگاه پیام نورم اینو به دانشجوای ترم یکیم گفتم ازم متنفر شدن. از اینکه ئامیداشونو به باد میدم از اینکه اونا هم میخوان مث من بشن ولی نمیدونن من بارتبه 23 کنکور این شدم وبا کلی زجر ونذر ودعا وبدو بدو وپیگیری. راست خریدار نداره تو این جامعه .باید خودشون سرشون به سنگ بخوره تابفهمن (1932859) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۴:۱۴:۴۳
اين حرفات كه همه تناقض بود دكتر جون (1929115) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۷:۴۸:۴۷
عزیزم مدرک به درد لبو فروشی هم نمیخوره

الکی دانشجو ها رو امیدوار نکن (1930144) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۲۳:۱۱:۱۷
من هیچ کس را به اندازه سیاستگذاران امور استخدامی و وزارت علوم مقصر نمیدانم. وقتی که معیار استخدام مدرکی که واقعا کاغذ پاره است می شود و وقتی که معیار ارزش گذاری اساتید داشتن مقاله با رابطه در مجلات داخل و خارج کشور می باشد باید پرسید چه کسی مردم را به این سو سوق داده است؟؟ باور کنید جامعه دانشگاهی در حال سقوط اخلاقی است!!! شعر استاد محزون را دانلود کنید ببینید که واقعیت دانشگاههای امروز ما چیست!!!! (1932096) (alef-10)
 
عرفان
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۰۸:۱۶
با سلام
اگر چه فروش پایان نامه و مقاله متاسفانه در کشور ما رایج شده است و نویسنده مطلب فوق به درستی به آن اشاره نموده است اما نکته من به بخشی دلایل ذکر شده برای این امر توسط نویسنده است که فرهنگ اساتید دانشگاهها را عامل این امر معرفی می نماید. در پاسخ به این عزیز می توان گفت که اگر چه آنچه که بر سر استاد و دانشگاهها آورده شده است و بسیاری از استادنماهایی که به جای استاد وارد دانشگاه کردند و چه بسیار استادهای واقعی را بازنشسته نمودند خود جای بحث دیگری می طلبد اما ریشه مشکل پایان نامه استاد و فرهنگ استادی نیست و معلوم است که نویسنده مطلب فوق آشنایی و اطلاع چندانی از بخشنامه ها ندارد چرا که اختصاص دو نمره به مقاله تصمیم استادها نیست بلکه بخشنامه است. و دست استادهای بیچاره نیست متاسفانه استادها مدیریت تصمیمات علمی کشور را در دست ندارند. (1927172) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۴۵:۳۷
استاد باید بتونه 1 موضوع تحقیقاتی معلوم کنه یا نه؟؟؟ (1928147) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۰۶:۵۷
خداییش درسته. استادای جوون بی سواد حتی تا دو سال هم ایده ندارند. استادم بهم میگفت تو باید 4 مقاله بدی ولی کاری ندارم چطور و از کجا و آزادی از هر کی کمک بگیری. کمک بگیری یعنی چی/؟ یعنی بخری (1929279) (alef-10)
 
dayani
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۰۸:۴۵
خیلی سالهاست که برای خوب نشان دادن خود مقرراتی را وضع می کنیم که زمینه اجرای آن بسیار ضعیف است. یکی از این مقررات پاداش دهی مالی به نشر مقاله در مجلات آی. اس . ای. است و دیگری اجبار دانشجو به نشرمقاله برای دفاع از پایان نامه . این دو مورد دشواریهای زیادی بوجود آورده است که یکی از آنها آئین نامه های دستوری و غیر علمی برای نشر مجله است.
حال که آهسته آهسته متوجه می شویم آنچه که در نظر بوده است، میسر نشده بلکه آفات زیادی نیز بوجود آورده است، باید شجاعت داشته باشیم و آئین نامه جدیدی وضع کنیم. پیشنهاد این است که نمره پایان نامه ارشد و دکتری برای مقاله حذف شود. اگر پایان نامه خوب است بیست بگیرد و اگر خوب نیست کمتر از بیست.
دیگر اینکه دانشگاهها را براساس نشر مقاله با هم مقایسه نکنیم. در اینصورت دانشجو مجبور نیست علیرغم میل باطنی خود نام استاد و مشاور را روی مقاله بگذارد و بپذیرد که آنها مولف هستند. با این عمل دیگر هر روز بناحق بر تعداد دانشیاران و استادان ایران افزوده نمی شود. دیانی (1927173) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۱۰:۵۴
بواسطه نوع شغلم با اکثر مناطق جغرافیایی و تقسیمات کشوری بخوبی آشنایی دارم.
اما گاهی اسم مراکز دانشگاهی را در نقاطی از کشور را می شنوم که هرگز قبلا نام آن منطقه بگوشم نخورده بوده است.
رواج و گسترش دانش آموزی و تحصیلات آکادمیک خوب است. ولی آیا به هر قیمتی؟

وقتی در گزارشات خبرگزاری ها می خوانم که مدارس ابتدایی برخی نقاط کشور هنوز دچار فقر امکانات هستند و گاه حوادثی تکاندهنده را در برخی مدارس شاهد هستیم، چه اصراری هست تا سنگهای بزرگی برای آموزش سطح دانشگاهی برداریم که فاقد هرگونه استاد معتبر، کارگاههای مجهز، منابع علمی معتبر و سایر استانداردهای آموزشی هستند؟

دانشجویان خروجی این مراکز دانشگاهی کیلویی و خرواری، راهی ندارند جز اینکه برای فارغ التحصیلی دست بدامان تهیه پایان نامه از بازار سیاه شوند.
جالبتر اینکه انواع پردیس (بخش پولی) دانشگاه های معتبر مثل دانشگاه تهران هم بدون توجه به اعتبار سابقه جایگاه علمی خود، همینگونه عمل می کنند.

شاید در سالهای پیش می توانستیم با شنیدن نام (مهندس) (دکتر) پی به جایگاه علمی فرد ببریم. ولی امروزه هرگز این امکان وجود ندارد. (1927175) (alef-10)
 
مهندس مسافرکش!
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۱۳:۲۶
وقتی مدرک تحصیلی در این مملکت ارزش کاغذ پاره را دارد طبیعتاً وقت گذاشتن برای تحقیق و پایان نامه نویسی هم بیهوده است .
اونهایی که شعار می دادن تو این هشت سال چه کار مثبتی واسه فارغ التحصیلان انجام دادند تا دانشجو رغبتی به پژوهش داشته باشه!!
پس زنده باد تایپ تکثیر سر خیابان دانشگاه!! (1927180) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۵:۳۶
نگران نباش من هم مهندسم و کارم نگهبانی است (1927424) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۵۵:۳۲
ولی بر پدر و مادرت رحمت که داری کار می کنی و نه دزدی و حروم خوری... (1929086) (alef-10)
 
کریمیان
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۲:۱۰:۰۶
تاثیر این زنده باد را در مرگ فرهنگی نسلهای خودت خواهی دید...گیرم که مدرک ارزشی نداشته باشه...وجود یک پژوشگر در این مملکت هیچوقت بی ارزش نمیشه (1932993) (alef-10)
 
ع.ع
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۲۶:۴۵
کار از اینم گذشته، فروش مدرک از دیپلم تا دکتری با ریز نمره و قابل استعلام از 5میلیون تا 50 میلیون نیاز به وقت تلف کردن هم نیست به راحتی انجام میدند . دولتی و آزاد و پیام نور و غیر انتفاعی از همه جور و هر رشته یی براشون فرق نمیکنه.مملکت ... (1927191) (alef-15)
 
عدالت
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۲۱:۰۵
دوست عزیز مملکت یه شبه خود به خود به وجود نیومده!
ما مملکت رو ساختیم! یه جوری حرف نزن که انگار تو بیگناهی و بقیه گناه کار! (1928114) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۴۴:۰۸
بیشتر مسئولینی که مدرک دکترا گرفته اند همینجوری بوده. در حین مسئولیت سنگین چه طوری میتوانند به رساله و تحقیق برساند؟ یک امتحان از مسئولینی که در ۸سال گذشته دکتر شده اند بگیرید ببینید در حد دیپلم سود دارند یا نه. نمونه‌اش هم مرتضوی که وقتی‌ دادستان بود دکترا گرفت (1928144) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۳۷:۳۴
بسیار متن خوبی بودخدا کند وزیر علوم بخواند (1927208) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۶:۵۷
وزیر علوم فعلا وقت ندارد این بزرگواران و مسئولان قبل از روی کار آمدن فرصت دارند بعدش فرصت ندارند وباید صفحه ی فیس بوک خود را به روزکنند (1927430) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۳۸:۲۴
اساتید دیگر شورش را درآورده اند اکثر آن ها هر سابقه ای دارند بر اساس زحمات دانشجویانشان است (1927212) (alef-15)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۵۷:۴۸
بی انصافی هم حدی دارخ!! (1927544) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۰۹:۲۴
چه بی انصافی؟ مگر من دانشجو مجبور نیستم اسم استادم را روی مقاله بنویسم؟ چرا اجبار میکنند؟ برای رضای خدا؟ یا برای پول و ارتقا؟ (1929286) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۳۸:۴۳
پایان نامه ها اکثرا کاغذهای سیاه بی ارزش اند (1927213) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۳۹:۰۷
حالا معلوم می شود که با ثروت می توان علم را خرید
پس شک نکنید ثروت از علم بسیار برتر است (1927214) (alef-15)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۰:۱۵
حیف از این همه درسی که سالها خواندم
حیف از این همه مقاله ای که نوشتم
حیف از عمرم
حیف از چشمم
حیف از جوانی
..
جوان ها درس نخوانید!!!
من بیست سال شبانه روز خواندم ولی الان همه با پارتی و پول از من جلوترند (1927216) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۶:۵۹
دقیقا همین طوره.
راه علم و درس خوندن تو مملکت ما به جز تلاش خیلی زیاد، خالی بودن جیب، تاخیر افتادن همه برنامه های زندگیت چیزی نداره.....

آخرش هم هیچی به هیچی،
پس از ته دلم دارم تجربم رو می گم...
همیشه به دنبال کسب آگاهی باشید (لزوما نه به صورت آکادمیک) اما برید سراغ کار آزاد و به زندگیتون برسید....
آخرشم تن و بدن (چشم و....) و اعصابتون سر جاشه... (1927450) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۲۱:۴۶
دیشب تا ساعت یک ونیم روی مقاله ام کار میکردم یکماهه کار میکنم وهنوزبه نظرم ضعیفه همکارام میخرن ومیذارن تورزومه شان وپژوهشگر برتر میشن تاکی؟ (1932871) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۱:۰۱
مدیران اکثر سازمان ها دانشجوی دکترا و ارشد هستند و از همه دانشجویان معدل بالاتری دارند. جالب نیست؟؟؟ (1927217) (alef-15)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۸:۲۹:۳۲
مدیر کل ما فوق لیسانس داره خدارو شاهد میگیرم الفبای و تعاریف ابتدایی و مبانی ابتدایی رشته شو رو هم نمیدونه اما خب مدیر کله (1928194) (alef-10)
 
رضایی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۲:۳۰
بساط دانشگاه را جمع کنید بهتر است (1927220) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۰۴:۱۷:۳۴
برادر عزیز اتفاقا هدف همین بوده. چون نتوانستند دانشگاه را از بیرون بزنند از درون تهی کردند. (1928790) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۳:۳۱
من دانشجوی دکترا هستم هزینه انجام پایانامه نزدیک 40 میلیون تومان می شود که باید از جیب بدهم با هزار بدبختی دنبال حمایت کننده صنعتی گشتیم یکی از شرکتهای وزارت نفت قرار شد بررسی کنند اگر تصویب شد 5میلیون پرداخت کنند ان وقت مسئولین انتظار دارند پایانامه کاربردی داشته باشیم
بهتر نیست بجای 40 میلیون 10 میلیون بدم بدون صرف زمان و درد سر یکی بخرم (1927222) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۳:۳۷
پایان نامه فقط عمر تلف کردن است (1927223) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۸:۰۲:۵۳
متاسفم برای طرز فکرتون. خوشحال میشم بدونم کدوم دانشگاهی درس خوندی. اتفاقا برای من بهترین دوره یادگیری دوره پایان نامه م بود که با دانش روز دنیا اشنا شدم. به نظرم کلاس هاس خسته کننده اساتید قدیمی و بروز نشده بسیار بی فایده تر از واحد پایان نامه ست و پایان نامه یه بخشی ه که بسیار به دانشجو و انگیزه ش ربط پیدا می کنه. بدون پایان نامه مدرک ارزشی نداره (1928176) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۴:۰۸
شخصا با متن این مقاله موافقم چون خودم پایان نامه ام را از تایپ و تکثیر به قیمت هشتاد تومان خریدم (1927224) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۵:۴۷
علم واقعی سیری چند.. (1927227) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۷:۲۷
الان باز یه عده میان میگن وقتی اوضاع کار اینطوریه و اوضاع تحصیل اونطوریه و مدرک بی ارزش شده و آموزش مملکت درب و داغونه ما برای چی، برای گرفتن مدرک، بیخود زحمت بکشیم؟!
البته خودشون بهتر از هرکسی میدونن که این حرفا همش بهانه‌س. (1927230) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۱۲:۱۹
نخیر استثنا ایندفعه همش حرف حقه (1929295) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۱:۲۸
این جمله را در گوگل جستجو کنید عمق فاجعه را متوجه می شوید
خرید و دانلود پایان نامه و پروژه های دانشجویی (1927233) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۳:۵۵
يكي از دوستانم براي انجام پايان نامه خود مجبور بود ماده شيميايي را از طريق سياهرگ دمي وارد جريان خون رت كند ؛ مسئله اي كه به ظاهر امري آسان و عادي تلقي مي شود اما سياهرگ دمي رت از سوزن تزريق كوچك تر است و براي تزريق شگرد ويژه اي وجود دارد ؛ از طرف ديگر هنگام تزريق نبايد جانور را بيهوش كرد ! بدست آوردن اين اطلاعات درباره تزريق دمي هشت ماه زمان برد اما در تمام پايان نامه هاي مشابه براي ورود ماده شيميايي به بدن حيوان ، جانور را بيهوش كرده بودند و در برخي پايان نامه ها تزريق به جاي سياهرگ در سرخرگ صورت گرفته بود ! نتيجه مشخص است ، هيچ كدام نتوانسته بودند ماده شيميايي را وارد خون جانور كنند و ماده شيمايي پس از تزريق به جاي گردش خون وارد پوست جانور شده بود و تمام نتايجي كه پس از اين تزريق بدست آمده بود اشتباه بود ! (1927238) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۵۹:۲۲
خوب که چی؟! (1929093) (alef-10)
 
صالح کامیابی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۴:۳۰
خوشبختانه امكانات آزمايشگاهي دانشگاه ها هر ساله در حال بهبود است اما عدم وجود متخصص جهت راهنمايي دانشجويان و گوشزد نمودن اشتباهات آنان باعث مي شود گاها پايان نامه هايي غلط و گمراه كننده اي نگارش شود كه با اينكه نمره بالايي در جلسه دفاع كسب كرده اند !!! اما هيچگونه ارزش علمي ندارند و بدبختانه عده ديگري براي انجام آزمايشات خود به همين پايان نامه ها استناد مي كنند . (1927240) (alef-10)
 
عمرانی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۴:۳۰
روزی که دانشگاه ها برای اولین بار در راستا افزایش درآمد و تامین هزینه اقدام به افزایش جذب دانشجو کردند این فاجعه رو می دیدیم. بماند که امروز برخی مراکز دانشگاه آزاد عملا مدرک فروشی می کنند. (1927241) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۰۱:۰۱:۵۷
من همون موقع در بین دوستانم گفتم اگه دولت با این ایده پیش بره چند وقت دیگه نیروی انتظامی رو هم برای کسب درآمد میفروشه به بخش خصوصی.
یکی از اساتید همکارم با خنده تلخی گفت خطر فروش نیروی انتظامی از فروش مدرک دانشگاهی بیشتر نیست

حالا می فهمم راست می گفت! (1928702) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۴:۵۱
پایان نامه روی مدار صفر درجه (1927242) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۵:۰۶
محتوای پایان نامه ها معطوف به شناسایی مسائل و کوشش برای ارایه راه حل نیست. در موارد فراوانی نیز دیده شده که دانشجویان به تکرار کارهای سایر دانشجویان و رونویسی می پردازند. (1927244) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۵:۳۶
واحد پایان نامه درمقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای ایران نتوانسته به اصلی ترین منظور که پیشبرد مرزهای دانش و حل مسائل است، دست یابد. این ناکامی در وهله اول متوجه استادان و دانشجویان نیست. آنها اگرچه غالباً اشتیاق خود را برای تدوین پایان نامه یی با فرم و محتوای عالی از دست داده اند، ولی گاه پایان نامه هایی با ارزش جهانی تحویل بایگانی دانشگاه می دهند. ولی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری حتی تااین اندازه درمطلوب بودن پایان نامه ها نقش ندارد. تماسها و تقاضاهای مکرر گزارشگر روزنامه ایران با وزارت علوم نشان داده که هیچ فرد یا مجموعه یی دراین وزارتخانه برای سیاستگذاری و تعیین رویکرد پایان نامه های دانشجویی پیش بینی نشده است. (1927246) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۶:۱۲
من درپایان نامه های دکترا، غلط های املایی بی شماری پیدا کرده ام. آنها نمی دانند از چه رسم الخطی استفاده کنند. فرم پایان نامه ها گاه رقت انگیز است (1927247) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۶:۳۹
پایان نامه های کارشناسی ارشد غالباً درجلسات دفاع موفق به کسب نمره قبولی می شوند (1927248) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۹:۵۶
دذ دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت 99% پایان نامه ها 19/5 به بالا از 20 میگیرند!!!! (1927807) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۱۴:۱۵
علم و صنعت که اوضاعش معلومه. بین دانشجویان دانشگاههای دیگر به دانشگاه تصویرسازی معروفه (1929301) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۸:۰۵
وزارت علوم به دلیل نداشتن برنامه و سیستم ، توان تحقیقی دانشگاهها را زایل کرده است. در دانشگاهها هیچ کس نمی داند کار او چه جزیی از یک نظام است. ولی در اروپا وامریکا وقتی یک دانشجو درمورد اعصاب سوسک تحقیق می کند، می داند که کار او بی ارزش نیست و برای پیشبرد علم یا حل مسأله یی درکشورش فایده مند است (1927251) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۹:۰۱
مضیقه مالی و درنتیجه پیروی نکردن برخی استادان از الگوی آموزشی به دامنه بروز ویژگی های منفی در پایان نامه ابعاد گسترده یی بخشیده است . (1927252) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۴:۱۱
اینجا که گفتید
یک تایپیست ماهر با مونتاژ چند مقاله، تحقیق علمی و یا پایان نامه ای که قبلاً برای دیگران تایپ نموده است برای شما در هر مقعطی که تحصیل می کنید و با هر موضوعی که نیاز دارید پایان نامه تولید می کند و آن را به شما می فروشد. با قیمتی که قطعاً برای دانشجو بسیار باصرفه تر از انجام یک تحقیق واقعی تمام می شود
خیلی دلنشین بود (1927259) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۵:۵۴
همواره این شبهه وجود داشته است که شاید معیار عقیدتی و سیاسی نسبت به معیار علمی اولویت و وزن بیشتری در نظر مسئولین داشته باشد. (1927262) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۶:۵۳
شنیدم که استاد بی مایه بود مث صندلی های بی پایه بود
ترش روی در وقت تدریس بود گه نمره بر تخت ابلیس بود
همه شاکی از طرز آموزشش چو رانندگان بود در پوششش
خلایق ز دستش به تنگ امده سر چاره جویی به سنگ امده
اگر مطلبی را سوالی شود بفهمد چه گفتیی و حالی شود
ز درماندگی می زند پوزخند نداند جواب و کند ریشخند
عجب باشد از مدرک دکتراش زیادی بود فوق دیپلم براش
بنالند زو جمله دانشجوان جدید و قدیمی و پیر و جوان
خدایا تو بیماریش چاره کن تو زنجیر استادیش پاره کن
که شرش شود کم ز دانشکده شود دور و سوزد در اتشکده (1927263) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۷:۳۸
در دوران احمدی نژاد 3000 نفر بدون ازمون در دوره روزانه پذیرفته شده اند! (1927265) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۳۲:۴۲
همه این 3000 نفر بورسیه هستند یعنی مخارج تحصیلشون توسط دولت تامین می شود . بسیاری از آنها هنوز نیامده استخدام هم شده اند. (1927811) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۴۰:۴۶
نه بابا اینطوریام نبوده،شایعه زیاد وارد این قضیه شد.
فقط کسایی رو بورس خارج از کشور کردن که از دانشگاههای درجه 1 غربی پذیرش آورده بودن.به نظرت هرکسی میتونه از دانشگاه"درجه یک"اروپایی یا آمریکایی پذیرش بگیره؟ (1929968) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۹:۱۳
تمام شد، بالاخره از نقطه جوش پایان نامه نجات یافتم، دفاع كردم به همين راحتي (1927268) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۵۴:۴۰
چی چی نجات یافتی خودت خبرنداری تازه رفتی تو قعر جهنم بی بصیرت !!!!!!!1 (1927536) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۹:۵۲
وقتي آدم درگير يك كار بزرگ مثل پايان نامه باشد همه كارهاي زندگيش معطل مي ماند تا آن كر بزرگ هم تمام نشده انگار جزي از گردنت آويزان است. يك عالمه برنامه براي خودم چيده بودم كه بايد ترتيب همشان را يكي يكي بدهم. (1927270) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۰:۰۰
در خیابان کارگر شمالی و محدود انقلاب این وضعیت دیده میشود و روز به روز هم تقویت میگردد.متاسفانه این 20 هزار مقاله ای که ادعا می کنیم تولید کرده ایم و داریم تولید علم می کنیم اکثرا فاقد سایتشنهای کافی است یا در ژورنالهای غیر معتبر با ایمپکت فکتور پایین چاپ شده اند و نه گر هی از کار جامعه باز می کنندنه گرهی ااز علم این مقالات عمدتا دو کابرد دارند:
1-ارتقاء هیات علمی
2-قبولی دانشجوی ارشد در دوره دکترا
بنده از نزدیک با این موضوع اشنا هستم و تنها باید گفت اوضاع بسیار اسف بار است اکثرا بدون انجام تحقیق کافی و با چسباندن دو سه مقاله خارجی مقاله تولید می شوذ.هیچ گونه تولید علم واقعی حداقل در حوزه علوم انسانی نداریم(قاطعانه عرض می کنم تولید علم ما در علوم انسانی صفر استو حتی اگر این همهخ تقلب و ...را هم در نظر بگیریم منفی است) (1927271) (alef-15)
 
ناصر
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۲۳:۲۵
واقعيتش در تمام دنيا سيكل علمي اينطوريه كه يك شركت بزرگ ايده ها و تحقيقاتشو ميسپره به دانشجو ها اونها كارشو انجام ميدن وايده از طريق دانشجو تبديل به توليد صنعتي ميشه ودوباره تحويل شركت مادر ميشه حين اين كار دانشجو كار علميشو خوب ياد ميگيره به منافع اتي هم دست پيدا ميكنه و شركت هم به هدف سود اوري بيشتر وپشتيباني از علم ودانشجو ميرسه . ولي دريغ از كشور خودمون . واقعا براي خودم تاسف ميخورم ترم آخر ارشدم و تازه ميخام شروع كنم برا پايان نامه . ما دريغ كه اين چرخه براي ما معيوب است . (1929948) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۰:۳۹
پایان نامه ها ابزاری برای چپاول دانشجویان به دست برخی اساتید شده است
الف لطفا این مطلب را سانسور نکن (1927272) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۱:۲۳
برخی اساتید برای پایان نامه به راحتی از دانشجویان با ج می گیرند (1927273) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۷:۲۴
من هم کاملا باچشم خود این مورد را دیده ام (1927432) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۸:۳۶
کاربردی نبودن پایان نامه های دانشگاهی مشکل بخش عظیمی از دانشگاه های دنیا و اصلی ترین دغدغه نظام آموزشی ما است. (1927433) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۹:۱۶
دانشجويي كه درصدد نگارش رساله ي دانشگاهي خود مي باشد، نيازمند تثبيت فضاي مفهومي تحقيق خويش به گونه اي است كه امكان تعابير گوناگون از آنرا از ميان برده و با شرح روان و دقيق برنامه ي پژوهشي خود، بررسي اش را به سادگي امكان پذير نمايد. (1927434) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۰:۲۷
یادم هست موقعی که پایان نامه می نوشتم چه مکافاتی کشیدم. هیچ کس نبود کمک کند. یه عده به نام استاد راهنماو مشاور از دولت پول می گرفتند که مثلا چه کار کنن اون هم هیچی. به فکرم رسید اگه یه نفر بخواد پایان نامه بنویسه چه چیزی باید بدونه. چه چوری موضوع انتخاب کنه؟ چه جوری پروپزالش پر کنه؟ حتی چطور بنویسه؟ چون مشکل بعضی ها اینه که نوشتن بلد نیستن. واینه چه طوری ویرایش کنه (1927436) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۱:۰۱
از آنجایی که اعتبار اختصاص یافته به پایان نامه‌های دانشگاهی نمی تواند پاسخگوی عملیاتی شدن موضوعات کاربردی باشد، انتخاب موضوعات کاربردی با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود. (1927437) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۱:۴۷
پایان‌نامه‌های دانشگاهی بر اساس مشکلات جامعه تعریف نمی‌شوند (1927440) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۳:۰۱
ظاهرا دانشجوي تحصيلات تكميلي را "پژوهشگر" تعريف مي كنند! مي گويند «دوره ي كارشناسي ارشد، و به خصوص پاياننامه ي كارشناسي ارشد، زمانيست تا شما "با كمك و نظارت استادها"، پژوهيدن را بياموزيد» براي همين تقريبا تمام درسها 4-5نمره به بالا را به "مقاله" اختصاص مي دهند.اما... (1927442) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۱:۴۵
مگر دانشجو اهل تحقیق و نوشتن پایان نامه است؟ اصولاً دانشجویان امروزی اهل این کارهای نامناسب مضر نیستند. عده ای تنبل بی سواد که اگر استادی هم پیدا شد که اهل کار و تحقیق باشد او را ذله می کنند و آنقدر فشار می آورند که رها می کند. (1927776) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۱۸:۴۷
استاد اهل کار و تحقیق اصلا نداریم دیگه (1929314) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۳:۳۷:۵۳
متاسفانه دانشجویان استادان را باعث این مساله می دانند. به عنوان یک استاد عرض می کنم درست است که به دلیل این آیین نامه لعنتی ارتقاء، اساتید مجبورند برای ارتقاء مقاله داشته باشند و بعضا به دانشجو فشار بیاورند، ولی به خدا اساتید هم از این آیین نامه به تنگ آمده اند. من قبول دارم که حتی یک درصد از این مقالات به درد مملکت نمی خورد و مشکلی از صنعت حل نمی کند. در ضمن فراموش نکیند خود دانشجویان هم برای پر کردن رزومه خود به مقاله نیاز دارد و در این بین متاسفانه هم برخی از دانشجویان و هم برخی از استادان مقالات تقلبی و کپی چاب می کنند و اسم دوست و همکار را برای افزایش کاذب تعداد مقالاتشان در مقاله یکدیگر می آورند. همه چیزمان به هم می آید. (1928591) (alef-10)
 
اقبالدوست
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۵:۳۵
(تز)

بقالی سرکوچه

تحقیق می پذیرد

عکاسی

ترجمه ی متون تخصصی

و کافی نت

پایان نامه

من در همین خیابان دکتر خواهم شد (1927281) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۷:۰۴
دو مطلب مهم است: یک-- درست نیست که اساتید دو نمره به مقاله اختصاص میدهند. شیوه نمره دادن به پایان نامه دست اساتید و حتی روسای دانشکده نیست بلکه مسوولان رده بالا درباره اش تصمیم میگیرند که باید این روش منسوخ شود. به تازگی در دانشگاه آزاد خوشبختانه دونمره مقاله حذف شده و فقط نبم نمره تعیین شده. دو- بخش مهمی از اشکال اینست که ظرفیت دوره های تحصیلات تکمیلی ناگهان زیاد شده و خیلی از دانشجویان متاسفانه توانایی نوشتن پایان نامه و تحقیق را ندارند و بنابراین این تجارت مجال پیدامیکند. گزینش دانشجوی ارشد و دکترا باید محدودتر و دقیقتر باشد. (1927282) (alef-15)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۳۰:۳۲
سلام -بخشنامه نیم نمره هم لغو شد .بازم شد 2نمره -یه سر بزن سایت معاونت دانشگاه اراد تا ببینی که یه ماهه بخشنامه عوض شد (1927394) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۳۱:۴۰
سلام اشتبه فکر میکنید در دست دانشکده است کاملا اطلاع داریم دوستان با توصویب همین موضوع دو نمره از پایان نامه بنده کسر کردند مقاله خوب چاپ کردن ماه ها وقت میبره ولی پول بدی کاغذ سفید هم برات سریع چاپ میشه (1927395) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۱۹:۵۲
درسته کاملا دست دانشکده هست و در شورای تحصیلات تکمیلی تصمیم گرفته می شود (1929318) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۱۱:۴۳
متاسفانه بخش نامه جدید دوباره نمره مقاله را 2 نمره اعلام کرد! (1927733) (alef-10)
 
یک مدرس دانشگاه
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۴:۰۶
نکته مهم اینست که با زیاد شدن ظرفیت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، افرادی پذیرفته میشوند که واقعا در حد فوق لیسانس یا دکتری نیستند.

به نظر شما اگر بار یک ولوو را روی یک پیکان وانت بزنیم چه اتفاقی می افتد؟

به نظر شما دانشجویی که نتواند عنوان یک مقاله انگلیسی را ترجمه کند در حد کارشناسی ارشد است؟



نکته دیگر - که البته نمیدانم از چه زمانی این قانون ابلاغ و اجرا شده است- اینست که هر فرد لیسانسیه بدون توجه به رشته تحصیلی لیسانسش تقریبا میتواند در هر رشته ای که دلش میخواهد در کارشناسی ارشد ثبت نام نماید ( و البته ثبت نام دردانشگاه آزاد. پیام نور و غیرانتفاعی ها معادل قبولی است)
دانشجوی کارشناس ارشد زراعتی دارم که رشته لیسانسش حقوق است و یا ان دیگری در رشته روانشناسی لیسانس گرفته است.

جناب دکتر توکلی، تا دیر نشده این قانون را ملغی کنید (البته اگر در حوزه کاری شما است). اونهایی که میخواستن مدیر بشن این چند سال شدند! دیگر بس است.

یک ارادتمند شما (1927790) (alef-10)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۴:۴۲:۳۹
ثبت نام در دانشگاه آزاد ، پیام نور و غیر انتفاعی ها معادل قبولی است؟؟!
اطلاعات شما غیرواقعی است جناب مدرس دانشگاه ! یعنی در واقع چنین چیزی در عالم واقع وجود ندارد، هرچند ممکن است نمونه هایی وجود داشته باشد که آن هم کلیت ندارد.حداقل تا کنکور ارشد سال قبل شخصا چنین چیزی ندیده ام.ضمنا تغییر رشته با توجه به سلایق و استعدادهای افراد نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه دانشجویان را در مسیر درست و متناسب با علاقه و استعداد آنها هدایت نموده و موجب شکوفایی استعدادهای ناشکفته است.لطفا قدری در اطلاعات و استدلالهایتان تامل بفرمایید.

یک فارغ التحصیل دانشگاه معتبر دولتی با رتبه دورقمی کنکور (1930980) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۹:۵۱
سیاست مدرک گرایی که در ایران در سالیان گذشته ترویج شده است باعث هجوم افراد کم ظرفیت و فرصت طلب برای دستیابی به جایگاهی شده است که به آنها تعلق ندارد. نگاهی به اطراف بیاندازید ببینید چه تعداد دکتر جدید از دانشگاهها و موسسات با رانت و رابطه، ارتباط اداری و....وجود دارند. برخی از این افراد انسان را به تعجب وادار می کنند چراکه اصولا در زمان کسب مدرک فعالیتهای بیشماری هم انجام داده اند. تصور می کنید این خروجی بد باید حاصلی بهتر از وضعیت کنونی داشته باشد. دانشجویان بی کیفیت پردیسهای دانشگاههای معتبر و حتی برخی از دانشگاههای معتبر، پایان نامه های بسیار ضعیف در سطح کارشناسی ارشد، دادن نمره های بالا بخاطر حفظ کیفیت دانشگاه توسط اساتید دانشگاه و البته سطح پایین خود این اساتید باعث شده دانشجو ما الان همه چیز را حاضر و آماده می خواهد. جستجو کردن و یافتن مطالب را که در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد باید به آنها یاد دهیم انجام نمی دهیم و دانشجو فقط یدک کش مدرک خود است نه چیز دیگر اینست وضعیت فعلی آموزش عالی ما. البته در این میان اگر هم دانشجوی فعال و خوبی وجود داشته باشد که حتما هم همین گونه است با وضع موجود سر خورد خواهد شد. استاد، دکتر و مهندس کلماتی است که مدتی است معنی واقعی خود را در میان از دست داده اند. (1927285) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۲۰:۰۲
من دانشجوی دکتری کامپیوتر در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران هستم.
طبق قوانین برای دفاع باید مقاله مرتبط در ژورنال ISI باشم ولی دریغ از امکاناتی که بتوانم لااقل به منابع موجود مانند مقالات و کنفرانس های معتبر دسترسی داشته باشم.

بعضی از قوانین در ایران نیاز به بازنگری دارند. وقتی که دانشجو نتوانسته مقاله های ISI مرتبط با زمینه تحقیق را مطالعه کند چگونه می تواند خود مقاله ISI بنویسد ؟

متاسفانه هیچ مجله ای در ایران در زمینه کار اینجانب با اعتبار ISI نیز وجود ندارد. به نظر می رسد که از نظر علمی ما در یک جزیره قرار گرفته ایم.
(1927286) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۰:۰۸
google scholar
edupaper.ir
paperdl.ir
رو تست کن. به عنوان دانشجوی دکترای کامپیوتر حتما با این سایت ها آشنا هستی. منظورت حتما این بوده که دانشگاه ها حتی امکان دسترسی به پایگاه های علمی رو که جزو نیازهای اولیه هستند رو فراهم نمیکنه. درست میگی. (1927435) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۴:۴۸
اقای دکتر جوانی خود را برای درس خواندن حرام کردی دیگر بس است (1927446) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۴۸:۱۰
اونم از این جزیره های بدون سکنه ی 2 میلیون سال قبل! (1927676) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۱۸:۳۲
تا جایی که من دیده ام و تجربه دارم خود دانشجویان هم با فرصت طلبی و از روی تنبلی و نداشتن دانش و عدم صرف وقت دنبال یادگیری و انجام تحقیق اصولی نیستند. اکثراً به یک عده آماده خور تنبل بی سواد تبدیل شده اند. (1927759) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۱:۳۶:۲۰
شما چه جور دانشجويي هستي اينهمه سايت كه مقاله مجاني در اختيار قرار ميدن و تازه با قيمت نسبتا پاييني هم مي توني هر تعداد خواستي بخري برو دنبالش ، تو همه دانشگاه ها محدوديت دسترسي به مجلات هست مگه چي نياز داري تحقيقات استراتژيك نظامي انجام مي دي تو دانشگاه ازاد؟ (1928918) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۲۰:۰۶
اين براي افرادي است كه اندك اطلاعاتي از اينترنت و نرم افزار ماكروسافت ورد ندارند .
وگرنه بنده با افتخار اعلام مي كنم پايان نامه 200 صفحه اي نوشتم كه حتي يك صفحه هم مطلب فارسي براي آن وجود نداشت .

اين رفتار دانشجويان واكنشي است به بي ارزش شدن مدارك دانشگاهي .
وقتي براي استخدام علاوه بر مدرك دانشگاهي نيازمند مهارتهاي بسياري هستيم كه حتي در زمان تحصيل اسم آنها را هم نشنيده بوديم ، همين كه پول بابت تحقيق و چاپ به انتشاراتي مي دهيم ، لطفي است كه به نهاد مقدس دانشگاه مي كنيم ! (1927288) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۰:۲۹
خاک بر سرمدرک دانشگاهی ما. بخدا من حاضرم مدرکم را بفروشم با پولش مشکلات زندگی ام را حل کنم کدام علم؟ کدام عمل؟ کدام پایان نامه؟ کدام تحقیق؟ همه و همه کشک است کشک (1927411) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۴۴:۵۱
از وقتی این پردیس های بین الملل راه افتاده است از درسی که خوانده ام شدیدا پشیمانم شدیدا (1927420) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۴۸:۵۰
افتخار به چی میکنی؟؟؟
علم تو مملکت ما هعیچ ارزشی نداره. هیییییییییچ (1927679) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۰۹:۱۰
اگر شرایط استخدام عوض شود و به جای مدرک دانشگاهی ، مهارت کاری در اولویت باشد بسیاری از جوانان نیازی به تحصیلات آکادمیک نخواهند داشت .
دانشگاه محلی است که در آن افراد یاد می گیرند چطور کارآفرینی کنند ؛ چطور اختراع کنند ، چطور کشف کنند .

وقتی کشور ما از نظر تولیدات صنعتی (نه تقلید صنعتی)در حد صفر است ، دوره های چند ماهه مهارتی کفایت می کند (1927729) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۲۶:۱۵
مشکل از اساتیدی است که خود نمی دانند دانشجو روی چه زمینه تحقیقاتی کار می کند. استاد خود باید زمینه تحقیقاتی را مشخص کند و در طول جند سال تحصیلی در جریان روند کار قرار بگیرد. متاسفانه بیش از 70% از استاتید دانشگاه های سراری و 90% اساتید دانشگاه های آزاد از علم بی بهره اند. این افراد همان اساتید باسابقه و قدیمی هستند که علمشان مربوط به 30 سال قیل است! (1927294) (alef-15)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۲۴:۰۰
اتفاقا اساتید قدیمی با دانش تر هستند و همه اساتید تحصیل کرده داخل چیزی حالیشون نیست و فقط حفظ کردن درسا رو (1927387) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۵۹:۱۵
دوست عزیز، این مطلب شما قطعاً مصداق توهین به اکثریت اساتید این مملکت است و نه انتقاد. انشا... ما روزی به جایی برسیم که از همین حرف های بی پایه و اساس و غیرعلمی فراری و متنفر باشیم! آیا شما واقعاً با 70 یا 90 درصد اساتید کشور آشنا هستید که در باره آنها اینطور قضاوت می کنید؟ (1927713) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۴۴:۲۳
این مطلب کاملا صحت دارد، اکثر اساتید قدیمی علم قدیمی دارند. فکر کردین این جماعتی که اپلای میکنن باسوادن؟ نه برادر من 90% این جماعت خارج تحصیل کرده اگر اینجا امتحان دکتری بدهند قبول هم نمی شوند. (1928145) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۳:۲۶
اتفاقا کاملا حرف درستی زدند. اساتید ما بی سوادن که نمیفهمن دانشجوشون عددسازی کرده. اگر استاد وقت بزاره دانشجو میتونه کپی کنه یا نفمه و مقاله بده؟ خودتونو گول نزنین. احتمالا شما خودتون استاد هستید که جوش میزنید. استاد من یک هفته به دفاعم مونده هنوز ازم میپرسه موضوع پایان نامت چی بود؟ (1929330) (alef-10)
 
بانو
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۳۶:۳۰
مطلب جدیدی نیست قدمت دیرینه دارد.بیشتر از 20 سال. (1927311) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۴۵:۳۲
خیلی تاخیر داری عزیز!
چندین سال است که این بازار مکاره علم فروشی دائر شده است :( (1927317) (alef-15)
 
فروچآ
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۰۱:۱۱
تولید علم بروش کپی پیست... سرعت دکتر شدن و مهندس شدن را زیاد میکند. بیشترین دکتر مهندس در منطقه، شاید آسیا، شاید بنسبت در جهان (1927356) (alef-15)
 
1360
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۱۲:۳۵
من نمیفهمم دانشگاه علمی کاربردی که تو یه مدرسه تشکیل میشه کی مجوز داده سخت افزارش این باشه وای به حال نرم افزار (1927373) (alef-15)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۲۷:۴۲
مجاب نمودن دانشجویان به ارائه مقاله معتبر بین المللی در زمینه پایان نامه جهت فارغ التحصیلی در رشته های تحصیلات تکمیلی (به خصوص رشته های فنی مهندسی) بهترین راه حل در مقابله با ظهور دانشگاه های - پول محور - در کشور می باشد و معیار مناسبی برای سنجش ارزش پایان نامه ارائه شده می باشد.

در پردیس های دانشگاه های دولتی و برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی عملا فروش مدرک تحصیلی در حال اتفاق است.

به نظر بنده که در مقاطع تحصیلات تکمیلی مجبور به ارائه مقاله در مجلات معتبر از پایان نامه بوده ام. انتشار مقاله ISI در رشته های فنی مهندسی از پایان نامه به همین راحتی نیست. به نظر می رسد منظور فروش مقاله ISI در زمینه ای غیر از پایان نامه و موضوعات متفرقه می باشد. (1927391) (alef-10)
 
علم
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۲۷:۵۶
وضعیت انجام تحقیق در ایران:
ctrl+a
ctrl+c
ctrl+v
ctrl+p (1927392) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۳۴:۵۸
ای بابا
اساتید ما خودشون معرفی میکنن پیش چه کسی برن بنویسن
من باید از پایان نامه ام دفاع کنم تازه بازی دراوردن مقاله با پذیرش بیار
تو این مدت کمتر از یکماه کجا میتونم پذیرش بگیرم جز اینکه بدم به همین ادما با 700تا یک میلیون تومن تو isiپذیرش بگیرم
این است قانون اساتید محترم دانشگاه آزاد (1927401) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۵:۵۰
وقتی که یک برگه ی مدرک همه چیز می شود فروش و خرید پایان نامه خیلی عجیب نیست (1927448) (alef-10)
 
استاد دانشگاه
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۲۲:۳۷
مشتری اصلی این مقاله ها و پایان نامه ها همان 3000 «دانشجوی » رانتی دکتری هستند

یک مساله دیگر نیز مساله عدم اشتغال است (1927480) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۲۳:۱۶
جانا سخن از زبان ما می گویی (1927484) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۲۳:۳۶
وقتی در دولت قبل مدرک دکتری یک وزیر زیر سوال می رود و رئیس دولت هم در دفاع مدرک دکتری را کاغذ پاره می نامد، پس در این اندیشه بوده اند که مدارک بی ارزش و در حد کاغذ پاره شود و راه رسیدن به مدارکی که ارزش کاغذ پاره داشته باشد آزاد گذاشتن در ورودی تحصیلات تکمیلی و بویژه دکتری است. همین چیزی که الان مشاهده می کنیم.
دانشجوی ارشد دارم که موقع امتحان چندین غلط املایی دارد.... (1927486) (alef-10)
 
شهروند
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۳۷:۱۰
11 سال دارم دانشگاه درس می دهم؛ چیزهای عجیبی دیدم، دانشگاهی دیدم که 13000 دانشجو داشت ولی کتابخانه اش 13000 کتاب نداشت، دانشجویان همیشه مطالبه دارند؛ اصلا نمی پذیرند دانشجو هستند گویا یک جبر عمومی ، اداری و ... آنها را به داشگاه رهنمون کرده، بگذریم از اینکه مدرس حق ندارد تحقیق دانشجویی به انها بدهد چونکه دانشجو روش تحقیق حتی شکل کتابخانه ای را نمیداند، در طول ترم مثل کارمندان دولت غیبت دارند و برگ استعلاجی پزشک، وقتی از آنها می خواهید مطالب گفته شده را با دیدگاههای دیگر نویسندگان تطبیق دهند مثل اینکه از آنها بخواهی از روی زمین به کره ماه پرواز کنند، ... (1927509) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۶:۲۶
خدا بهت سلامتی بده. باید پذیرفت در دانشگاهه که استاد پادشاهی میکند دانشجو نمیتوتند بدون سهل انگاری استادش خطا کند. اساتید باید سهم خطای خود را بپذیرند. در ضمن بنده خودم استاد هستم که این حرف را میزنم (1929335) (alef-10)
 
سینا
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۵۶:۰۳
16 سال قبل دانشجوی دانشگاه تهران بودم.

بعد از مدت زیادی چند روز قبل رفتم انقلاب.

با دیدن آگهی ها عرق سردی روی بدنم نشست.

قبلا" اینطوری نبود بخدا.

اینطوری ما هم زیر سوال میریم.

از مسولین محترم خواهش میکنم بساط دانشگاه رو بکلی جمع کنند.

دروس حوزه خیلی بهتره و دست کم شرافتش بیشتره. (1927539) (alef-10)
 
فرهنگ
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۱۷:۲۶
خوشبختانه 2 نمره پایانامه در سال جدید تبدیل به نیم نمره شده است. (1927593) (alef-10)
 
انواری
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۰:۰۰
کارشناس ارشدی را میشناسم که با بورسیه دولت حدود 200 میلیون در یک دانشگاه تحصیل کرده اما همین حالا به اندازه یک دیپلمه هم سواد فارسی . زیان انگلیسی و خواندن یک صفحه بی غلط قرآن و ..... را ندارد .
در مورد مدرک های قلابی هم من خودم تو اتوبوس از جوانی که با همراه صحبت میکرد شنیدم که برای صدور کارت معافی سربازی با کسی قرا ر میگذاشت که مدرک طرف را بگیرد با مقداری پول که نگفت چه مقدار است . و میگفت که برای دو نفر دیگر هم درست کرده ام و خیالت راحت که طرف معامله هم در خود سازمان مشغول به کار است . (1927603) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۲:۴۸
با سلام،

مقاله ISI باید توسط یک نشریه با این ایندکس چاپ شود و نیاز به داوری دارد که بین یک تا چند ماه طول می کشد. داورهای مقاله توسط خود نشریه انجام می شود. بنابراین چاپ این نوع مقاله خصوصا در مجلات معتبر (که در ایران هم نیستند) توسط یک تایپیست امکان ندارد. الان برخی مجلات با نرم افزارهایی اصالت اثر را بررسی می کنند. بنابراین اتفاقات ذکر شده فقط برای دانشگاههای کم اعتبار و مجلات کم اعتبار رخ می دهد. اساتید هر رشته هم از اعتبار مجلات خبر دارند. (1927610) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۳۲:۵۶
من همکارهیات علمی دارم لیسانس پیام نورگرفته فوق لیسانس آزاد الان دکترابین الملل میگیره مقاله isiهم میخره اونوقت دانشجو که میاد برا پایان نامه سراغش آنچنان سرش داد میزنه که کارت ضعیفه اگه می خوای اینجوری کار کنی برو درستو حذف کن با یه استاد دیگه بردار!
جل الخالق! (1932897) (alef-10)
 
masoud
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۶:۳۶
1- بهتر از بجای معلول به علت بپردازید محکوم کردن استاد و دانشجو کار زیاد سختی نیست.
2- وقتی علوم انسانی برای متولیان امر مهم نیست و حمایتی از این ایده حضرت اقا - علوم انسانی اسلامی- در بین خود حضرات مسئولین نمی شود نباید باقی مسائل را جدی بگیریم
البته بگذریم از مشکلات دیگر که اگر بگویم قطعا سانسور می کنید (1927618) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۷:۲۶
در بسيارى از دانشگاههاى معتبر ادنيا اصلا داشتن مقاله قبول شده/چاپ شده پيش شرط اتمام دوره دکتترى نيست. هر کجا که اساتيد به فکر بالا بردن رتبه علمى خود هستند و يا رئوساى دانشگاهها فقط به فکر بالا بردن رتبه دانشگاه هستند, داشتن مقاله الزامى ميشه. (1927620) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۳۱:۴۱
حالا فهمیدین جرا تحصیلکرده هامون بیکارن کی به این بیسوادا کار میده یا باید پارتی داشت یا کار فرما هم بیسواد باشه که استخدام کنه (1927627) (alef-10)
 
طنز تلخ
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۳۵:۳۲
مقاله ، مقاله ! پایان نامه !

همه نوع مدرک داریم

لیسنانس ، فوق لیسانس ، دکتری ، پرفسوری !

همه رقم

تعویض مدرک شما با شارژ ایرانسل پذیرفته می شود . (1927635) (alef-10)
 
استاد داشگاه دولتی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۱۵:۱۶
وقتی مثل قارچ سمی مکان هایی تحت نام دانشگاه ایجاد میشود و افرادی بی سواد و بسیار کم سواد به نام دانشجو ثبت نام می کنند و در بین اساتید باسواد هم افرادی را با هزار نوع پارتی و روابط و عاری از هر گونه دانش به جای استاد جا می زنند چه انتظاری دارید؟
اصولاً کدام بخش از این مملکت کارش روی روال است که دانشگاه و علم باشد؟ اقتصاد؟ سیاست؟ و ....
اگر یک استاد بخت برگشته هم بخواهد روال منطقی تدریس و تحقیق و پرورش دانشجو و هدایت رساله را انجام دهد با هزار محدودیت و تهدید و شکایت و مشکل از طرف دانشجویان عمتاً بی سواد و متوقع و تنبل و همکاران نااستاد رابطه دار و بی سواد مواجه میشود.
نمی دانید که چه زجری دارد که پس از یک عمر درس خواندن در داخل و خارج و شرکت در دهها کنکور و امتحان و سالها تدریس و تحقیق حالا با این دو گروه (دانشجو و همکار بی سواد تنبل و متوقع) روبرو میشوی و با حقوق اندکی که می گیری باید پاسخ اینگونه انتقادات را هم بدهی. (1927746) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۳:۳۷
زمانی که چیزی بی ارزش باشه، متعلقاتش هم بی ارزش میشه.
تو این مملکت هیچ کس به علم اهمیت نمیده و مدرک تحصیلی فقط یک واژه دهن پر کنه (1927788) (alef-10)
 
خودم
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۵:۱۴
دانشجو نباید در گیر و دار این طور چیزهای شکلی باشد. همه دانشجویان دکتری در کنار مضیقه های معیشتی، غده ای در سر هم دارند به نام رساله که ایا استادش می پذیرد یا ....
اونوقت پایان نامه های دفاع شده را ادم می بیند تاسف می خورد که این چیست دیگر!!! حیف کاغذ و وقت و...
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و.... (1927797) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۴:۴۶:۵۵
اخرش چنان دانشگاه را به ابتذال میکشانید که احترام و شانی برای دانشجو و استاد در این جامعه باقی نخوهد ماند. (1927835) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۵:۰۱:۲۶
راه حلش کاملا مشخص است . کافیست شرط داشتن مقاله را برای ورود به دوره دکترا بردارند .با وجود آزمون دوره دکترا و نیز شرط معدل می توان مقاله صرفنظر نمود . این بازار هم حتما فروکش می کند. (1927874) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۹:۱۱
اونوقت چطور آمار بدن 1000 برابر دنیا تولید علم داشتیم. مقاله تولید علمه؟ (1929339) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۵:۱۸:۴۶
قابل توجه آقایان مسئو لی که به تعداد مقالات افتخار میکنند .
اون چیزی که مقاله نوشتن رو در این ایران یک کار سبک و مسخره کرده ، اجبار است .
اجبار یعنی چه ؟
مثلا یک دانشجوی ارشد برای دفاع باید یک یا دو مقاله داشته باشه وگرنه از نمره پایان نامه اش 2 نمره کم میشود .
همین است که اکثر مقالات کشکی غیر کاربردی و اکثرا از روی هم کپی
میکنند .
استاد هم در این سیستم گرفتار ه اونم برای ارتقای خودش دانشجو رو تشویق میکنه یه مقاله حتی کشکی بده .
من الان دارم یه مقاله کشکی مینویسم . واقعیت های خنده داری رو کشف کردم .
1- مقاله های مشابه کار خودم رو که میخواستم از روشون کپی کنم و به اصطلاح رایج دانشگاهی سه تا یکی کنم پیدا کردم . اون ها هم از روی هم کپی کردن .
2- سر نخ چند تا رو گرفتم به این امید که برسم به مقاله اولیه و مولف اولیه و درستکار .
3- آقا رسیدم به اون اول اولیه . یکم سایت های خارجی ها رو گشتم مثل ساینس دایرکت . ای وای من ،داداش ، اون اول اولیه هم از یه خارجی اش کپی ترجمه کرده بود .
القصه : اکثر مقالات اسکلت شون کپی کاری هست .
همینه که صنعتمون هم کپی هست .
"این وسط انصافا تحقیقات اصولی و واقعی هم وجود داره به این بزرگواران جسارت نشه "
یا حق (1927904) (alef-10)
 
صمد
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۵:۲۶:۲۴
در این که این یک معظل هست شکی نیست اما چه باید کرد؟ چه همه فقط مشکلات رو می گن اینا رو که همه می دونن راحلتون کجاست؟ بیان مسئله ای که در آن راه کار اندیشیده نشود چیزی جزء تشویش اذهان عمومی نیست. (1927912) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۵:۵۸:۳۹
صد رحمت به مدرسه ، در کارخانه قند دانشگاه داریم (1927980) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۶:۲۸:۰۱
تو رو خدا آقای توکلی فکری به حال واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد بکنید که مثل قارچ رشد کرده و کیلو کلیو دانشجوی کارشناسی ارشد می گیرد که اغلب آنها توانایی اولیه برای ادامه تحصیل را ندارند.
بزرگترین مدرک فروش ما خود دولت است. نگاهی به قانون برنامه پنجم بیندازید. پردیس های چه می کنند، ساده ی ساده= مدرک فروشی با اعتبار دانشگاه های معتبر و گرفتن پول... (1928039) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۲:۵۷
90 درصد دانشجویان دانشگاه ازاد و 70 درصد اساتید این دانشگاه بیسواد محض بوده و دانشگاه ازاد افت علم در ایران است (1929329) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۱۵:۲۲
واقعا اين مسؤولين ما چه عقده اي به اين دانشگاه داشتند و چه جوري به ظن خودشان آنرا نابود كردند ، ولي مطمئن باشيد كه خداوند در قران كريم به علم و قلم قسم خورده وشما ها نميتوانيد فرهنگ و علم اين ملت آريايي را ازشان به يغما ببريد، گرچه در اين سالها نهايت سعي خودتان را كرديد ولي خداوند به شما ان شا ا.... كه ديگر امان نخواهد داد. آمين (1928107) (alef-10)
 
دانشجو
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۷:۳۵:۰۰
دانشجوی ارشدی روتوکلاس میشناسم که نه معنی کلمات رومیدونه نه درست نوشتن رومثلا استادشفاهی جزوه میگه بنویسین بوروکراسی اداری(کاغذبازی)اون مینویسه دموکراسی اداری.من هم که درسم خوبه همون نمره ای رومیگیرم که اون هم وامثال اون که توکلاس ماهستن میگیرن.دانشگاه که بی سروته به تمامی معنا.دانشجویی باماتویه ترم قبول شدبایدبامابیادپاس کنه ولی تمام کرده.اونایی که تورشته اصلی وتخصصی نبودن مدیرگروه میگه نبایدزبان تخصصی 2بگیرین چون آشناشونه ولی اونایی که کارشناسی اون رشته بودن میگن بایدبگیرین.وضعیت دانشگاه آزادخیلی خیلی خیلی ازهرنظرکه بگی کارکنان-استادان-دانشجویان واقعاافت تحصیلیش پایینه. (1928129) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۴:۰۶
دانشگاه ازاد افت علم در ایران.... (1929332) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۹:۰۳:۴۴
دوست عزیز
یک طرفه با قاضی رفته ای
درست است که مراکز فروش پایان نامه در خیایان انقلاب و جاهای دیگر فعالند ( من هم از سر کنجکاوی به آنجا سری زده ام) ولی در دانشگاه های معتبر ایران این گونه پایان نامه ها به پشیزی نمی ارزد
یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری در یک دانشگاه دولتی که یک یا چهار سال با یک استاد کار می کند و استاد در جریان همه نتایجی که دانشجو گرفته و نگرفته هست چگونه می تواند نتایج غیر واقعی را با استادش تحویل دهد و انتظار داشته باشد او متوجه نشود؟
دانشتن مقاله در آزمون دکتری برای داوطلب یک مزیت است ولی مصاحبه کنندگان راجع به محتوای مقاله از داوطلب سوال می کنند و اگر مقاله اش سفارشی و خریداری شده باشد چگونه می تواند نتایج آن را تحلیل کند؟
بیان مشکلات و معضلات جامعه خیلی خوب است ولی زیر سوال بردن قشر عظیم دانشجویان و اساتید بی انصافی است (1928238) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۴:۱۱:۳۱
فقط به پردیسها سری بزنید شما اطلاعاتت کامل نیست من از خود یکی از معتبر ترین دانشگاه پایتخت هم نمونه دارم (1929111) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۳۲:۵۵
بنده کردم شد. استاد هم نفمید الان هم دارم دکتری میخونم. مصاحبه کننده هم نفهمید. الانم همه دارن همینجوری عمل میکنن. فرقی بین دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد هم نیست (1929346) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۵۶:۰۰
اشتباه میکنی دوست عزیز، چون تو فضاش نیستی،
تعداد زیادی از بچه های دولتی تهران پایان نامه هاشونو میخرن.البته اونطوری که شما فکر میکنی نیست،پول رو میدی و یه شخص که معمولا دانشجوی دکتراستو کارشم پایان نامه نوشتنه پایان نامه رو کامل برات مینویسه (خودش انجام میده )و آماده تحویل میده.اینطوری نیست که بری دم مغازه یه پایان نامه بخری بیای بیرون! (1929988) (alef-10)
 
من
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۷:۴۵:۲۱
کافیه یه دور از روی مقاله خونده باشه ، مثل بلبل تحلیل میکنه

در ضمن مقاله های فروشی معمولا حاصل زحمات چند ماهه یک دانشجوی دیگه هستش که به خاطر پول حاضر به فروش اون میشه (1930142) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۸:۲۸:۲۹
اولا اینکه می گی کاملا اشتباه است. بنده متاسفانه خودم از روی ناچاری و بی پولی زمانی مجبور بودم پایان نامه بنویسم البته تنها کاری که ازم بر می اومد این بود که اولا چیز جدید بنویسم و کپی پیست نکنم (تولید عمل کنم) دوم اینکه شرط بزارم واسه دانشجو که بیاد بهش مطالب را کامل یاد بدهم و در واقع چندتا کنفرانس نسبتا معتبر هم با ان ها برای خودم داده ام (ولی خوب هنوز عذاب وجدان دارم) و در ادامه اینکه تا حالا 3 تا تز کارشناسی ارشد واسه دانشگاه تهران، 1 تز واسه شریف ، یک تز برای دانگاه امام حسین و البته 3 یا 4 تای دیگه هم برای دو سه تا از دانشگاه های سراسری شهرستان ها نوشته ام. اینا باز خوبه دنبال کار درست حسابی هستند دانشگاه ازادی ها که بیشتر دنبال این هستند یک تزی به قیمت 70 80 هزار تومان بخرند و سر و ته قضیه را هم بیارند. در کل چند توصیه می کنم جهت استادان و دانشجویان برای مبارزه با این امر
1- از کلیه دانشجویان تقاضا می کنم که به هیچ وجه تز خود را در اختیار آدم نا آشنا یا کسی که خیلی مورد وثوق نیست نگزارند چون مطمئنا از آن سوء استفاده می شود. بعضی از این موسسه ها کلا یک لیست کامل از انواع تزها دیگران دارند که بدون اجازه استفاده می کنند.
2- تا می توانید تز را خودتان تایپ کنید. یا اگر هم برای تایپ می دهید به دو سه قسمت تقسیم کرده و به دو سه نفر مختلف بدهید و عکس ها روابط و نمودارها را حذف کنید.
3- استادان گرامی نکته اول اینکه حتما موضوع تز را خودتان پیشنهاد دهید. تا حداقل از وجود تزهایی تکراری صرف که مفت می فروشن جلوگیری شود.
4- استادان گرامی سعی کنید در مراحل مختلف انجام تز با دانشجو همراهی کرده و در سیر کارکرد دانشجو باشید. دانشجو حتما باید نرم افزاری که در تز استفاده کرده را بلد باشد یا حداقل منابع را خوانده باشد . مطمئن باشید دانشجویی که تز را ننوشته از مقالاتی که به عنوان منابع و مآخد هست اطلاعی ندارد.
(1930182) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۳۶:۳۵
کی سوال میکنه؟هیشکی. همین که اسم ژورنال انگلیسی رو میبینن وحشت می کنن و سرتعظیم فرود میارن به مقام نویسنده اش! (1932911) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۹:۱۳:۱۳
متاسفانه دلالي و ثروت اندوزي از مسير زدن دانشگاههاي پولي و جذب بي سوادان فقط براي چپاول پول آن ها كشور را به تنگنا خواهد برد!!
بيشتر از اينكه دانشجو به فكر تحصيل و افزايش سواد و كمك به توسعه علم باشد به دنبال كاغذ پاره هايي به نام مقاله كه اكثرا واقعا بي ارزش هستند و همچنين به دنبال پارتي براي جذب در دانشگاه ها مي گردد!!!!!!
بايد كم كم براي علم مجلس ختم ترتيب دهيم! (1928250) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۹:۱۷:۱۰
يك پيشنهاد:

همهگي وارد سايت وزارت علوم شوند و به جناب وزير نامه اي در جهت حل اين معضل اسفناك بنويسند تا شايد كارگروهي از نخبگان علمي و دانشگاهي تشكيل دهند تا راه حل جامعه اي را بيابند! (1928262) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۲۱:۰۹:۰۶
درسته اصلا وزیر باید یک روز ساعتای 11 بره انقلاب ببینه چه خبره (1934188) (alef-10)
 
سینا
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۹:۴۹:۳۱
با دیدن چنین وضعیتی باید پی به سواد اساتید دانشگاه ها ببرید.

از کوزه همان برون تراود که در اوست. (1928305) (alef-10)
 
حسام
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۰:۳۸:۳۰
طوری جلوی یکسری از این مراکز نوشته اند پروژه و پایان نامه موجود است که انگار جلوی یک رستوران هستی و مثلا نوشته آش رشته یا حلیم موجود است !!! یعنی پژوهش هیچ ارزش و اعتبار علمی ندارد ، فقط گرفتن مدرک مهم است!!! به نظرم حالا وقتش رسیده که یک بازنگری اساسی توی انشاهای گذشته خودمان درباره علم بهتر است یا ثروت بکنیم !!! (1928359) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۷:۴۲:۲۶
باز نگری نمیخواد

از اولشم ثروت بهتر بود ، مارو فرستادن دنبال نخود سیاه (1930140) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۰:۴۱:۳۳
آقای وزیر علوم!! داری چکار میکنی!
آقای وزیر ارتباطات، سایت ها خرید و فروش مقاله چرا باز هستن!
کجاست این کارگروه مصادیق مجرمانه!!!
آقایان بسیجی و مخلص، کجایین!؟ نمیخوایین بیانیه بدین! (1928374) (alef-10)
 
دانشجوی دکتری
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۲:۰۶:۵۰
من دانشجوی دکتری هستم و این کار را انجام می دهم برای تامین مخارج زندگی برای اینکه استادم پول مقاله هایی که من نوشتم خودش می خوره و به من نمیده. میگه مثلا بخاطر تحریم و این حرفا دانشگاه بودجه نمیده برای پژوهش (1928467) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۲:۰۹:۴۶
متاسفانه معیار سنجی ما در مقاطع تحصیلات تکمیلی شده همین مقاله های ای اس ای که به خودی خود اغلب ارزش علمی ندارند و به جای این پژوهشهای تصنعی بهتر است با معیارهای واقعی علم افراد را بسنجیم. (1928469) (alef-10)
 
دکتر جمشید وحیدا
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۳:۴۳:۴۱
تنها میتوانم بگویم بکجا میرویم.؟ (1928600) (alef-10)
 
کارمند جوان
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۲۳:۵۲:۱۸
تیغ دادن در کف زنگی مست به که آید علم را ناکس بدست
چون اقتصاد ما در کل دولتی است وجود دانشگاه خصوصی و عمومی(آزاد) به همچین نتایجی رسیده وگرنه بعید می دانم در دانشگاههای خصوصی آمریکا و اروپا و ژاپن مدرک دانشگاهی به چنین ذلتی رسیده باشد.در شرایط غیر رقابتی هر مدرکی که بگیرید چه خریدنی باشد چه خون دلی فرقی نمی کند. به احتمال زیاد شما هم کارمند مستقیم یا غیر مستقیم دولت خواهید بود. پس بهتر است دولت تمام دانشگاههای پولی را منحل کند تا جان دوباره ای به علم و عالم داده باشد.
ده سال پشت کنکور بودن جوان شرف دارد به بی ارزش بودن مدرک دانشگاه مملکت.
کاسبهای قدیم می گفتند سرم را بشکن نرخم را نشکن. به هر حال علم هم وسیله امرار معاش است و نباید بازیچه فرصت طلبان و سیاست بازان بشود.
آقای توکلی حتما شنیده اید که اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنید بدترینها بر شما حاکم می شوند.پس بجنبید تا تتمه آبروی دانشگاه این مملکت غارت نشده.
در ضمن در مقاله فوق املای کلمه" معظل" غلط است. (1928620) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۰۰:۳۸:۰۰
فساد شکل های مختلف دارد اینهم مدل دیگر از فساد در جامعه که باید با هر نوع فساد برخورد جدی صورت گیرد. (1928678) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۱۴:۵۵
باور بفرمایید الان من واسه خودم مقاله نوشتم تا حالا نطدیک سی تا نوشتم همه ش با زحمت خودم نه منت استادای احمقو بردم نه هیچی. هرجا میفرستم چاپ بشه میگن عالیه ولی پول میخوان از بس همه چیو خراب کردن حق ما هم زایع میشه. و چون با دوتا فوق لیسانس بیکارم کم کم تو فکر اینم واسه بقیه بنویسم با پول با آنکه اصلا میدونم درست نیست ولی خیلی فشار مالی رومه. یک ریال درآمد ندارم . ولی خیل هستن آقازاده و غیر آقازاده ها از دانشگاهای عالی دنیا مدرک گرفتن فقط به لطف دزدی و از ما و هنوز بلد نیستن انگلیسی صحبت کنن. (1929029) (alef-10)
 
سینا
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۴:۵۹:۴۸
پسر دایی من پزشک از دانشگاه (دولتی!) است, میگفت استاد ما توی یک کشو ,


چهار برگه سوالات امتهانی داشت که برای هر ترم کشو را بیرون میکشید و بصورت

شانسی یکی از برگه ها را بیرون میآورد و به منشی میداد و میگفت از روی آن تکثیر

کند.

میگفت همین استاد در شهرکی دورتر استاد دانشگاه آزاد هم بود و

این سوالات هم توسط دانشجویان ترم بالاتر به یک ترم پایینتر داده میشد و هم از

طریق منشی به تازه واردان منتشر میشد و هم بین دانشجویان دانشگاه آزاد و

دولتی بود و میگفت تاریخ امتهان دانشگاه آزاد هم چند روز قبل از دولتی تنظیم

میشد. البته شاید باید پیام نور را هم اضافه کنیم...ضمنا" مسولین و نگهبانی

آزمایشگاه ها هم به سوالات دسترسی کامل دارند.

همین ها بعدا" باید مردم را معالجه!! کنند. و این تازه دکان دولتی است.

وقتی هم آمریکا مدارک پزشکی ما را اصلا" قبول ندارد لابد ناراحت میشویم.

آخه آدم عاقل اینها مدارک است ولی کو سواد استاد؟ کو سواد دانشجو؟ (1929151) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۳۰:۰۱
سلام

خیلی از بحثهای بالا مربوط به دانشگاههای آزاد و درجه 2 و 3 است. آنهم نمیشود کلی قضاوت کرد. هنوز هم دانشجوی درسخوان و استاد خوب و پرکار زیاد است. من که هرچه دارم از اساتیدم دارم (1929343) (alef-10)
 
یک معلم
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۳۰:۱۹
اگه استاد خودش موضوع را معین و مشخص کنه و از دانشجو گزارش بخواهد و در هر گزارش خواسته جدیدی از دانشجو بخواهد، آنگاه دیگر نمی توان پایان نامه را خرید. بنده خودم با دانشجوهام به این طریق موضوع میدم و دانشجو هم مجبور میشه خودش پایان نامه را انجام بده و دانشجویان هم بسیار استقبال می کنند. (1929618) (alef-10)
 
mmf
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۴۱:۰۹
حال سری به سازمانها بزنید ببینید چگونه پژوهشگاه است که سبز کرده. جالبتر اینکه تمامی ( با جرات می گویم تمامی پروژه های مورد نیاز مراکز دولتی) طرحهای ارائه شده دولت به این سازمانها با دوقلوی پژوهشی آنها می رسد. حال سوال اینه که دیگه دانشگاه بدبخت یا استاد بدبخت چه تحقیقی باید انجام بدهد که بدرد جامعه بخورد. مسلما هر کاری هم کند نقشی در جامعه نخواهد داشت چون آنهایی که پتانسیل استفاده در جامعه را دارند جای دیگر انجام می شوند. و اما اساتید. همه را به یک چوب نرانید بله برخی از اساتید از علم فقط ثروت اندوزیش را پذیرفته اند و به هزارو یک کلک و حقه ارتباط خود را با آن مراکز ( تهیه پایان نامه یا مقاله) برفرار کرده اند. ولی با این وجود هستند اسانیدی که با وجود تمام نیازشان خود را نفروخته اند. اما دانشجو. بپذیریم دانشجویان ما هم به اصطلاح اهل بخیه شده اند. سری به دانشگاهها بزنید ببینید دانشجویان در انتخاب اساتید راهنمای خود چه معیارهایی را دنبال می کنند. برخی راحتی انجام پایان نامه برخی شهرت استاد بزخی شرایط استا از نظر مقیم خارج بودن یا نبودن و ... خوب انتظار دارید از این دانشجویان چه برون آید؟ مسلما دیری نخواهد پایید هنگام عمل جراحی به جای بیرون ظاوردن صفرا کلیه هایمان را در آورند. یا پلی بسازند که با عبور اولین خودرو فرو بریزد. متاسفانه مقررات هم طوری دو پهلو شده اند یا مجریان برای کسب وجهه طوری مقررات را دور می زنند که به معضل دامن می زنند. در سالهای قبل عده بسیاری با مدرک دیپلم جذب مراکز دولتی شده اند بعد دولت گفت به مدرک حقوق بیشتر می دهد حال همه آنها شده اند دانشجئ ئاز همه مضحک تر اینکه مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی هم برای این عده درست کرد تا بعله. و باز هم جالبتر عده هموطنان ایثار گر یا ... در این میان کم نیستند. یکی از کارمندان با وجود به ادعای خئدش معامله با خدا حالت اشتغال گرفته و اصلا ایران نیست و با خانمش در مالزی هم حقوق خود هم خانمش را دریافت می کنند و حتما فردا عضو هیات علمی هم حتما خواهد شد و الی آخر. همه در شرایط موجود سهم دارند هر کس به طریقی عادی و ایثارگر و وطن فروش ندارد اقازاده و خانم زاده هم ندارد همه در این بلبشو شریک هستند. راستش به یک کلام ما اصلا اهل قانون پذیری نیستیم مگر زور و البته مجری قانون که آنهم خود هزار داشتان دارد. (1929633) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۵۹:۰۶
قدیم جرات نداشتی به استاد حتی در دوره لیسانس بگویی جایی کار می کنم چرا که در آن صورت باید منتظر حذف درست توسط استاد باشی اما با تبلیغات رادیو تلویزیونی این امر حالا به یک ارزش تبدیل شده و دانشجو با پررویی تمام توقع نمره ناحق دارد چون مثلا جایی کار می کندبگذریم از بالا نشین ها و آقازاده ها که آخر ترم برایشان از وکیل و وزیر و رییس سفارش نامه صادر می شود . نکته اینجاست که چنین افرادی با توجه به رو و توان پشت هم اندازی و پارتی که دارند خود علاوه بر کارهای اجرایی سمت علمی هم می گیرند و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . (1929655) (alef-10)
 
م
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۲:۲۷:۱۷
به چه بدبختی از بهترین دانشگاه های کشور لیسانس و فوق لیسانس گرفتم . حالا هم دانشجوی دانشگاه تهرانم در مقطع دکتری تو رشته مدیریت . با رتبه تک رقمی قبول شدم . ولی اونقدر تاسف خوردم وقتی دیدم دانشگاه آزاد علی آباد کتول فقط سالی بالای 500 نفر فوق لیسانس مدیریت میگیره . باور کنید این عدد واقعیه برید چک کنید . (1929871) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۰:۴۲:۳۰
خوشحالم که به آخر زمان رسیدیم (1930052) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۷:۴۰:۳۸
من یه پایان نامه دارم برای فروش ، قیمت الان چنده ؟؟؟ (1930139) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۷:۴۷:۵۳
با سلام
من عضو هیئت علمی دانشگاه تهرانم. واقعا متاسفم که علم به این سمت سوق پیدا کرده است. غیر از موارد ذکر شده این نکته نیز وجود دارد که هر ماه میزان زیادی پول برای چاپ این مقالات به خارج فرستاده می شود تا مقاله چاپ شود . راه حل ساده آن توجه به کارکرد علم است. در دنیای امروزی ما باید به دنبال کاربردی کردن علم باشیم اگر امتیاز دهی برای دانشجو و استاد را بر اساس مقاله حذف کنیم و کاربرد را در نظر بگیریم خیلی از مشکلات حل می شود. (1930143) (alef-10)
 
سینا
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۰:۰۶:۲۹
دانشگاه ؟ و صنعت درسته , لطفآ اشتباه تایپی نکن (1930318) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۸:۱۰:۱۳
به نظر من تعداد دانشجو کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد نباید به این اندازه باشد مثلا به جای 10تا15نفر با عوض کردن نام گرایشها200تا300نفر دانشجو میگیرد. بااین تعداددانشجومعلوم است که کیفیت آموزشی پایین می آیدواستادهم بااین تعداد نمی تواند جوابگوی این تعداد باشد ووقتی کیفیت آموزش پایین باشد چطور انتظار داریم دانشجو چیزی بلدباشد,طبیعتا دانشگاه هم به فکر درآمد زایی میباشد تایادگیری دانشجویان. (1931482) (alef-10)
 
كريم
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۹:۵۶:۱۷
اگر در اين دوره هم وزارت علوم و دانشگاه آزاد باز افزايش ظرفيت ارشد و بالاخص دكتري را بخواهند بدهند ، بدانيد كه ديگر همه آنها از راست و چپ ، يكي هستند و ما ملت سر كاريم، آيا به نظر شما باز ٤ سال بعد احمدي نژاد بايد منجي شود يا هاشمي رفسنجاني؟!؟! (1931717) (alef-10)
 
دوست
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۰۱:۰۰
چرا اینقدر جو میدید؟
بنده خودم در این موسسه هستم. چیزی به اسم فروش مقاله و پایان نامه وجود ندارد. ممکن است بخش مبانی نظری از تحقیقات بقیه باشد که اتفاقا الزامی است که با ذکر ماخذ از مبانی نظری بقیه استفاده شود.
ولی مگر می شود روش تحقیق و تجزیه و تحلیل داده ها کپی از کار بقیه باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفانه بدون کوچکترین اطلاعی فکر می کنید فروش پایان نامه وجود دارد در حالی که اینچنین نیست. (1932808) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۴۶:۵۲
ریس،ریس دانشکده ها،معاونین،هیت علمی ها ،مدیرگروههاو....دانشگاه آزادوقتی حقوقهای ملیونی اونچنانی میگیرن وتدریس هم جالبه دارن وفقط بایدبیان وببینی که توکلاس چی میگن.بایددانشجوارشدزیادبشه وانواع گرایشهاکه حقوقهاشون تامین بشه ودرضمن کم نشه چونکه اگه کم بشه................خودتان فکرکنین. (1932932) (alef-10)
 
میلاد
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۲۳:۱۷:۴۳
نظرات جالبه ... ولی به نظر من وقتی به تحقیقاتی که تو کشور انجام میشه اهمیت داده نمیشه دیگه چه فرقی داره ... چرا همه میرن از کشور؟ خودمون مقصریم ... (1936296) (alef-1)
 
پریسا
۱۳۹۲-۱۲-۱۵ ۱۸:۰۲:۴۴
وقتی منه دانشجویه کارشناسی باید پایان نامه درست کنم همین میشه!!
پایان نامه ماله ارشده!! (2009739) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.