نظر منتشر شده
۹۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 259302
واکنش توکلی به اظهارات علیخانی:
ده‌ها نامه علنی و غیرعلنی علیه رحیمی نوشتم/جرم رحیمی و مهدی هاشمی هر دو «بزرگ» است
بخش داخلی الف، 19 بهمن 93
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۹
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه همین الآن ده‌ها شکایت رحیمی علیه بنده و چند نماینده اصولگرا در دادگستری تهران مطرح است، گفت: بیش از ده‌ها نامه علنی یا غیرعلنی علیه رحیمی نوشتم.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتقاد قدرت‌الله علیخانی معاون پارلمانی هاشمی‌رفسنجانی از نطق اخیرش درباره مفاسد مهدی هاشمی، اظهار داشت: البته هر کسی حق دارد راجع به نطق بنده اظهارنظر کند، طبیعی است که وقتی یک سیاستمدار موضع‌گیری می‌کند این حق را برای همه ملت ایران قائل باشد که راجع به نظر او موضع‌گیری کنند.

وی افزود: اینکه برخی گفتند هدف بنده از نطق اخیرم در مجلس تحت‌الشعاع قرار دادن جرم رحیمی معاون اول دولت دهم بود، اینگونه اظهارنظرها با واقعیات تاریخی همخوانی ندارد؛ بنده شاید ده‌ها نامه علنی یا غیرعلنی علیه رحیمی نوشتم و در تمام مدتی که در دیوان محاسبات بود تا اینکه به بیمه ایران رسید، به شدت با اقدامات او مقابله کردم تا اینکه پایش به دادگاه کشیده و در برابر عدل قانون تکلیفش مشخص شود و خدا را شکر می‌کنم که قوه قضاییه بالاخره به خوبی به وظیفه‌اش در این زمینه عمل و آقای رحیمی را محکوم کرد و خیانت‌ها و خطاهایش نیز برای همه اعلام شد.

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: وقتی آقای رحیمی معاون اول بود، هیچ‌کدام از همین آقایان، آن زمان به کمک ما نیامدند، وقتی ما نسبت به اقدامات رحیمی انتقاد می‌کردیم، آنان نیامدند که بگویند باید با آقای رحیمی برخورد شود، تنها ما چند نماینده اصولگرا به مقابله با رحیمی پرداختیم و همین الآن هم ده‌ها شکایت آقای رحیمی علیه ما در دادگستری تهران مطرح است که از جمله آن می‌توان به شکایت علیه سایت الف، علیه آقای نادران، آقای زاکانی و سایر دوستان اشاره کرد؛ بنابراین سخنان این چنینی که ما به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن جرم رحیمی هستیم، درست نیست.

احمد توکلی بر همین اساس تصریح کرد: آقای رحیمی با سمتی که داشت جرمش خیلی بزرگ بود و آقای مهدی هاشمی نیز به دلیل انتسابی که دارد، جرمش بزرگ است و قوه قضاییه باید به این پرونده رسیدگی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه بنده در نطقم مطرح کردم اسناد مسلّم حقوقی است که در همه جای دنیا منتشر شده و گفتم این اتهام باید در دادگاه مورد رسیدگی قرار گیرد و هنوز هم معتقدم دادگاه باید محکم با پرونده مهدی هاشمی برخورد کند.

به گزارش الف، قدرت الله علیخانی نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم که اسم وی و چند تن دیگر از اصلاح طلبان این مجلس ذیل نامه حمایت از معاون اولی محمدرضا رحیمی به چشم می خورد، اظهارات توکلی درباره مفاسد مهدی هاشمی را جوسازی برای پوشاندن فساد دولت قبل خواند.

به گزارش دانا، قدرت الله علیخانی که از نمایندگان ادوار مجلس است در مصاحبه با روزنامه آرمان ضمن انتقاد از نطق اخیر دکتر احمد توکلی درباره پرونده مفاسد مهدی هاشمی اظهار داشت: از سخنان توکلی تعجب کردم. وی ضمن اشاره به تخلفات رحیمی عنوان کرده است: جوسازی ها نمی‌تواند فسادهای دولت قبل را بپوشاند.

این اظهارات علیخانی در حالی مطرح شد که احمد توکلی یکی از نمایندگانی است که از ابتدا پیگیر پرونده رحیمی بوده و به عنوان یکی از چند نماینده مجلس اسناد پرونده وی را تکمیل و فساد اقتصادی رحیمی را رو کرده است.

از طرف دیگر، قدرت الله علیخانی که امروز علیه احمد توکلی مصاحبه کرده، سال ۱۳۸۸ که محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول منصوب شد به همراه گروه دیگر از جمله تعدادی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم، طی نامه ای خطاب به احمدی نژاد از انتصاب رحیمی به عنوان معاون اول تقدیر کرد.
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۱:۱۳:۱۵
توکلی عزیزم در همین سایت الف در مقاله ای اشاره خوبی شده بود که با ذکر دلیل مجازات رحیمی رو در مقابل جرمش ناچیز دانسته بود

http://alef.ir/vdcfecd01w6dtea.igiw.html?258779

واقعا طبق گفته تان در این خبر، اعتقاد دارید مجازات رحیمی کافی و بازدارنده بوده برای مدیران خطاکار احتمالی در سیستم بانکداری و بورس و بیمه و ... ؟! (2669189) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۴۹:۴۰
متاسفانه آدم با شنیدن این هیاهویی که بعد از حکم رحیمی بلند شد ، فکر میکنه یک عده میخوان با پیش کشیدن و محاکمه هاشمی یک جوری ماجرا رو از نظر جناحی یر به یر کنن !! (2669450) (alef-17)
 
ابراهیم قنبری
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۲۶:۲۱
به نام خدا
لطفا ماورای همه باورهایمان کمی انصاف را مورد توجه قرار دهیم . آقای توکلی قبل از هر چیز به عنوان یک سیاستمدار این حق را به همه داده که اعمال ، گفتار و تحرکات وی را مورد نقد قرار دهند ، این چنین دریچه هایی را که به روی روحیات مسئولین در حال گشودن هستند به سادگی نبندیم. (2669490) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۳۶:۱۱
قربان اصلا ماجرا یر به یر نیست، جرم پسر بابا کجا، جرم اقای خط قرمز کجا، خط قرمز دربرابر پسر بابا مثل یک ماهی قرمز در برابر نهنگ است (2669497) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۴:۰۲:۲۵
من فکر نمیکنم هیچ جای دنیا ادمها به خاطر انتساب خونی زیر ذره بین قرار بگیرن. تا حالا هزاران بار شنیدیم فلان مقام رسمی به خاطر فساد زیر مجموعه و زیردستانش استعفا داده، اما آیا چنین چیزی رو در مورد فساد فرزند یا همسر نیز شنیدیم؟ من که به خاطر نمیارم. بیاید منطقی باشم و بپذیریم که فساد مقامات حکومتی هست که اهمیت داره و باید موجب واکنش شدید بشه، در حالی که فساد افراد خانواده ی بزرگان تنها یه جرم عادی هست که باید از طریق قوه قضاییه ی هر کشور پیگیری شه. چیزی که مهمه و عدالت و بزرگی مقامات رو نشون میده اینه که وقتی حکم صادر شد بهش تمکین کنن و احترام بذارن، کاری که آقای هاشمی و دخترشون در مورد حکم فائزه خانم به بهترین شکل انجام دادن و همگان، حتی افرادی که تا کمی قبل چشم دیدن فائزه خانم رو نداشتن، بهش معترفن. (2670052) (alef-17)
 
حمید رحیمی نژاد
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۶:۵۳:۵۰
برادر محترم فساد های اون فرد محترم هم در دوره ای بوده که مقام حکومتی داشته و به خاطر انتساب خانوادگی تا به حال محاکمه نشده و به همین خاطر مهمتره چون هم بحث فساد حکومتی در میانه و هم قدرت خانوادگی . (2670526) (alef-10)
 
شهرام . ق
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۷:۵۳:۴۹
سی سال قبل نوجوانی در پاسخ به این سئوال که سیگار تیر بهتر است یا بهمن گفت چیز بد که خوب و بد ندارده , و بقول معروف / چه حسن کچل , چه کچل حسن / (2671234) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۹:۵۰:۴۱
يعني الان م. ه به خاطر انتساب خوني زير زره بين است يا به خاطر اتهامات سنگين و گسترده؟ اگر كسي به خاطر قدرت فوق العاده اي كه داشته مرتكب خلاف هايي شده است بايد به صورت فوق العاده باهاش برخورد بشه. اينها ربطي به انتساب خوني نداره. ربط به قدرت زيادي داره (2671358) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۰:۵۹:۳۲
جناب توکلی! قدری به عملکرد خود توجه کنید و دریابید اساسا چرا وقتی براساس مدارک و اسناد ارایه‌شده، دادگاه‌های نروژ، آمریکا و سوئیس، هیچ اتهامی را متوجه مهدی هاشمی نکرده‌اند، در وجودتان عطش محکومیت مهدی هاشمی دیده می‌شود؟ شما همان هستید که سال‌ها قبل هم موضوع جاسوسی سیدحسین موسویان را در رسانه‌ها مطرح کردید اما بعد از بهره‌برداری سیاسی از این موضوع در موقعیتی دیگر از این موضعگیری خود اظهار ندامت و حتی از وی هم طلب حلالیت کردید. شما در ندامت‌نامه خود که در پرونده موسویان موجود است، اعلام کردید منبع سخنتان سخنان رسمی رییس‌جمهور و وزیر اطلاعات و سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس است؛ ولی متوجه شده‌اید اکثر چیزهایی که نقل شده بی‌اساس است: اینجانب به‌خاطر این مشارکت ناخواسته در آسیب دیدن ناحق آبروی آقای سیدحسین موسویان وخانواده‌اش از آنان طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم این کار مرا جبران مافات قرار دهد.

جناب توکلی! وقتی از گزارش‌های دستگاه‌های رسمی کشور و احکام دادگاه‌های کشورهای خارجی معلوم می‌شود مهدی هاشمی پولی از استات‌اویل نگرفته است، چگونه برخی اظهارات مقامات غیررسمی خارجی مستند نطق شما (2671145) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۲:۴۰:۱۳
اگر براساس مفاد کیفرخواست و عادلانه و قانونی عمل میشد حداقل مجازات وی اعدام بود و دوم اینکه مبلغ جزای نقدی با توجه به کاهش محسوس ارزش پول کشور به ویژه در طی چند ساله اخیر قابل تامل است ؟ (2669792) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۳:۰۵:۱۱
تازه غیر از این
مگر هنوز دادگاه حکم داده که ایشون دایۀ مهربان تر از مادر شده
صبر کنید دادگاه حکم بده بعد انقدر سر و صدا کنید
خواهر مهدی هاشمی که زندان رفت
مهدی هم اگر دادگاه تشخیص بده مجرم بوده باید زندان بره وگرنه نیاز به این سروصداها نیست (2669873) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۳:۳۳:۳۴
جرم رحیمی بزرگتره بخاطر اینکه از بیت المال خورده و بین نماینده پخش کرده (2672053) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۲:۲۷:۵۱
البته جناب دکتر عزیز، موضوع مهدی هاشمی هنوز اتهام نام دارد نه جرم. اینکه طرف اتهامات سنگینی دارد، قبول ولی اینکه بگوییم جرائم ایشان زیاد است، نوعی پیش داوریست. بهتر نیست اجازه داده شود قوه قضائیه کار خودش را بکند؟ (2671789) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۱:۴۹:۳۶
اقای توکلی چرا اون موقع که شما انتقادی از رحیمی نداشتید و روزنامه اعتماد ملی مطالبی در مورد فساد ایشان منتشر کرد و تعطیل و لغو شد موضع گیری نکردیدی؟ احساس میکنم شما زمانی شروع به انتقاد از عملکردی معاون احمدی نژاد کردیدی که حس کردید احمدی نژاد پایش را از گلیمش دراز کرده و باید مقابل او باییستید اما بنا به مصلحت علاقه به انتقاد مستقیم از او را نداشتید و پرونده هایی از رحیمی را منتشر کردید (2669209) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۶:۳۵:۵۸
اقای‌توکلی‌گفته‌نماینده‌ای‌رامی‌شناسد‌که‌پول‌گرفته‌و...سوال‌؟چراان‌اعتراض‌نکردی (2670489) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۲۲:۵۶:۴۶
همچنین ، جناب توکلی چرا دادگاه نحوه رسیدگی به تخلف 170 نفر ادعایی آقای رحیمی را اعلام نمی کند ؟ اگر رسیدگی نشده ، چگونه رآی آقای رحیمی قطعی شده ؟مگر اینها یک پرونده نیستند؟ (2671028) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۲:۲۷:۰۸
آقایان چرا از هر مساله ای وقتی چند سال می گذرد و اختلاصی انجام می شود تازه همه متوجه میشوند ؟!
یکبار هم که شده جلوی رانت و اختلاص را قبل از وقوع بگیرید ، هم اکنون در این مملکت یک بررسی بکنید ، طبق کدام قانون تجارت و طبق کدام حقوق مصرف کننده ، واردات تمام خودرو های وارداتی به چند خانواده که همه اسامی آنها را می دانند سپرده شده ؟!!!!!
آقایان نماینده چرا زودتر این مصوبه کذایی باطل نمی شود ؟؟؟ (2669218) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۳:۰۶:۴۳
لطفا آقای توکی اسامی 170 نماینده رو هم پیگیری کنید
با انصافی که از شما سراغ دارم می توانید (2669876) (alef-17)
 
روح
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۰:۴۷:۳۵
شما از کجا میدونی جلوی رانت و اختلاص! اختلاس! رو نگرفتن؟ وقتی جلوشو بگیرن که صداش در نمیاد (2671137) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۲:۲۹:۲۳
درود بر شرف دکتر توکلی که درک میکند برخورد با دانه درشتها و عدم رعایت قوانین پست قبیله ای چشم بستن بر فسادشان موجب احیای جامعه میشود.کاش آقای علیخانی در کسوت روحانیت هم چنین توجهی داشت و صلاح جامعه را بر صلاح وابستگان به قدرت ترجیح میداد که از صاحبان این کسوت تشویق امثال توکلی انتظار میرود نه سرزنش انان و متهم ساختنشان به اتهامات دروغین. (2669219) (alef-11)
 
gh
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۳:۲۹:۴۵
211 تا نماینده اصلاح طلی داشت مجلش هشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکشید گیریم چندتا اصلاح طلبم امضا کردن ولی اصل حمایت از شما اصولگرایان بوده از آنجا که مجلس هشتم مجلس شما بوده (2669227) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۴:۳۳:۴۸
پس جرمهای احمدی نژاد چی؟ (2669234) (alef-11)
 
فاضل
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۰۳:۰۷
شما چرا سعی می کنید با آوردن نام این آدم، جرم آقازاده را کم رنگ کنید. یادمان هست که به قول امام (ره) بعضی ها براینکه جرم امریکا در حق مردم ایران را کم جلوه دهند مرگ بر شوروی را پررنگ تر بیان می کردند (نقل به مضمون). حال شما برای لاپوشانی خیانت های این آقا سعی می کنید احمدی نزاد را جلو بیاندازید!! البته انقلاب اسلام نه شرقی بود ونه غربی بلکه جمهوری اسلامی. اهداف عالیه این انقلاب نه وامدار افراد منحرف به اصطلاح راست است و نه یاغیان متمایل به چپ. انقلاب در مسیراش هم ناخالصی ها را بدور خواهد ریخت انشالله. (2669390) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۳:۰۷:۲۶
احمدی نژاد هم باید محاکمه شود (2669877) (alef-17)
 
حمید رحیمی نژاد
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۶:۵۶:۴۹
چرا ؟؟ چون شما ازش خوشت نمی آد؟ عزیز من محاکمه که نقل و نبات نیست از هر کس خشمون نیاد بگیریم محاکمش کنیم اگه عنوان مجرمانه داشته باشه و فساد مالی محاکمه میشه شما هم اگر سندی مبنی بر عمل مجرمانه دارید می تونید به مدعی العموم مراجعه کنید و ارائه بدید تا محاکمه بشه (2670530) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۴:۴۲:۵۵
آقای دکتر توکلی ما رییس جمهور محبوب شما هم قبول نداشتیم (2669236) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۴:۵۱:۳۱
آقای توکلی شما در گذشته هیچگاه پشت تریبون مجلس علیه رحیمی و فسادهایش صحبت نکردید.شاید منظور علیخانی این باشد. (2669239) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۱۳:۴۲
شائبه ی سیاسی کاری وقتی قوت می گیرد که شما بر علیه آقای رحیمی که حکمش صادر شده ؛ در تریبون مجلس سخنی نگفته ای ولی در مورد آقای هاشمی بااینکه هنوز پرونده در جریان رسیدگی است ؛ نطق آنچنانی سر می دهی. (2669340) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۵۳:۵۸
آفرین به این همه انصاف دوست عزیز!!!
از اون طرف علیخانی از رحیمی پول گرفته و تازه از توکلی طلبکار هم هست. منطق اصلاح طلبی همینه؟؟؟؟ (2669379) (alef-10)
 
آزاده
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۴:۰۷:۲۹
میشه بگید کی گفته علیخانی از رحیمی پول گرفته و مثلاً توکلی نه؟!! تا جایی که من میدونم همه ی اعترافات تو دادگاه درباره ی پرداخت وجه به نمایندگان اصولگرا بود، و هیچ اسمی از اصلاح طلبان یا کارگزاران آورده نشد، حتی یه بار.
الف منصف باش و منتشر کن. (2670068) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۹:۲۶
آقای رحیمی گفته پولها را به نماینده های اصولگرا داده ، علیخانی هیچ وقت اصولگرا بوده ؟؟ (2670120) (alef-17)
 
عبدالحمید
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۵۵:۳۲
آقای دکتر توکلی
از زبان گویا و عملکرد حق گرایانه شما صمیمانه سپاسگزاریم و از اینکه تحت تاثیر هیچ جناحی نیستید خدا را شاکریم. آقای دکتر بخوبی می بینید که منتقدان از اظهار نظر های منصفانه برنمی تابند و جالب اینجاست که هروقت شما به حق، از فساد افراد منتسب به راست سخن گفتید هزاران لایک و تمجید از سوی لشکر کلیک بدست به اصطلاح چپ دریافت کردید. اما هنگامی که براساس مستندات غیر قابل انکار به فساد و قانون گریزی افراد منتسب به چپ سخنی گفته اید همین لشکر دنیای مجازی شما را به رگبار اهانت و انتقاد بسته اند. حال باید پرسید به کدام یک باید اعتماد کرد؟ بااینحال به خدا توکل کنید و منافع مردم را رها نکنید. (2669382) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۵:۱۹:۱۸
آقای توکلی عزيز قطعا جرم هردو بزرگ است و باید به اشد مجازات قانونی برسند. اما متاسفانه رفتار و سیاستهای دوگانه و تابع استانداردهای خاص از سوی جنابعالی باهدف فرافکنی و کور کردن موضوع 170 نماینده ، از طریق بولد کردن بی موقع موضوع آقای م.ه بسیار من و سایر دوستانی را که همیشه به شما رای دا ده ایم و از آن دفاع کرده ایم آزرد. امید که عمدی در کار نبوده باشد. (2669241) (alef-17)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۵:۴۸:۳۲
جرمی که ار لحاظ حقوقی تعریف مشخص دارد، به خاطر منصب یا نسبت خانوادگی مجازاتش بزرگ یا کوچک نمیشود، چون اگر بشود، کاملا بر خلاف این اصل است که همه در برابر قانون برابرند. از یک وکیل مجلس که دوره های متوالی در مجلس بوده انتظار میرود که از روح قانون و مفهوم آن آگاهی بیشتری داشته باشد و سنجیده تر سخن بگوید (2669246) (alef-11)
 
مهران
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۰۵:۱۰
منظور دکتر توکلی سوء استفاده از مقام و منصب است نه جرم، لطفا کمی دقت کنید نه اینکه مغلطه کنید.

باید یک فرقی بین کسی که از سر ناچاری و گرسنگی دست به دزدی می زند با کسی که با وجود شکم سیری دزدی می کند فرق داشته باشد و این عین عدالت است، نه اینکه چون فلانی مسئول و آقازاده است جرمش از یک بینوا کمتر باشد در حالی که باید اشد مجازات برایش در نظر گرفته شود تا درس عبرتی باشد برای دیگران، که اگر بود الان وضعیت مملکت اینجوری نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2669391) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۰۹:۴۶
گفته دکتر توکلی خیلی واضح تر از آن است که نیاز به توضیح داشته باشد اما گویا برای عده ای لازم است :

اولا که در اکثر جاهای دنیا اهالی قدرت و ثروت را کمتر مجازات می کنند نه بیشتر
دوما ایشان گفته به دلیل جایگاه و به دلیل انتصاب جرمش بزرگ است.
خدا در قرآن به همسران پیامبر می فرماید شما اگر گناه کنید گناهش بیشتر از گناه یک فرد عادی است. حکمتش هم خیلی واضح است، من اگر دزدی کنم تنها جرم دزدی رخ داده اما یک بزرگی اگر دزدی کند در کنار دزدی اش اثرات دیگری چون از بین بردن اعتماد عمومی به مسئولان را هم در پی دارد. پرواضح است که این جرم سنگین تر از جرم یک فرد عادی است.

حالا دوست عزیز، اگر تمایلات سیاسی شما آنقدر زیاد است که نمی خواهید ادله واضح را بپذیرید، آن حرف دیگری است.

جرم جرم است، چه اصولگرا انجام دهد چه اصلاح طلب و چه یک آدم بدون گرایش سیاسی.

بیایید دست از این همه جهت دار نگاه کردن بر داریم و مملکت را از این وضع نجات دهیم. (2669397) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۲:۰۳:۴۲
اگر می گویید جرم مهدی هاشمی به سبب انتسابش به آیت الله رفسنجانی باید بزرگ دیده شود خوب فرض کنیم قبول!!!!!!! آیت الله رفسنجانی از اول انقلاب بعد از امام خمینی نفر دوم نظام بودن و الان هم نفر دوم نظام هستند آیا برخوردی که با شان و منزلت ایشان می شود در این حد است؟ اگر فرزندشان باید حرمت پدر را نگه دارد آیا نظام و رسانه ها و ... حرمت ایشان را نگه داشته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2669684) (alef-17)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۰۷:۴۲
آقای توکلی شما حقوق خوندی؟ (2669263) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۰۹:۲۶
از این نماینده انتظار می رود که بگذارد قوه ی قضائیه در آرامش به پرونده رسیدگی کند و بر این قوه فشار نیاورد. (2669333) (alef-17)
 
عین میم
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۲۳:۵۹
حسن آقا برای درک بی عدالتی مردم عادی هم به خوبی ظلم را درک می کنند

آقای توکلی ای کاش شجاعت این را داشتی که صادقانه بگویی جرم آقای مهدی هاشمی که امنیت ملی است قابل مقایسه با جریم آقای رحیمی نیست

هنوز هم دیر نشده بالاخره به زودی معلوم می شود جه کسی شجاعت واقعی در ابراز حق در خصوص پرونده مهدی هاشمی دارد
قوه قضائیه اساسی محک می خورد ... (2669416) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۳۳:۰۶
حقوق نخونده اما یک شغلی به اسم مشاور حقوقی هست که مسلماً نماینده های مجلس هم بهش مراجعه دارن (2669426) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۱۰:۰۴
اگر قصد نشانه روی به سمت پدر است ،که سخت در اشتباهید. (2669265) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۰۷:۲۸
شاید بعضی ها بنا به دلایلی درپی آنند که چون پدر را نتوانستد ؛ پسر را به زمین بزنند . (2669329) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۱۶:۱۰
برادر ارزشی و اصول گرا جرم مهدی هاشمی در دادگاه صالحه به اثبات نرسیده و حکمی صادر نشده است ولی برای جرم رحیمی حکم صادر شده است.
پرسش اساسی این است که چرا زودتر در مورد اتهام مهدی هاشمی واکنش نشان نداده اید؟چرا با 12سال تاخیر ؟چرا در این مقطع خاص؟
ایراد شما لااقل کج سلیقگی است. (2669273) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۱۸:۱۱
از 12 سال پیش هم آقای توکلی گفت و مردم هم می دانستند، این حرف شما قوه قضائیه را زیر سوال می برد نه دکتر توکلی را (2669408) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۱۳:۵۲
تاسفانه آقای احمد توکلی در اشتباهی غیر قابل باورکه از فردی همچون او که استاددانشگاه است انتظار نرفته ونمی رود برای اثبات حقیقتی که تصور می کند بدان رسیده است درنطق خودچند اصل مهم را زیرپا گذاشت که تنها توجه به یکی از آنها شائبه غیر سیاسی بودن اقدامش را زیر سوال می برد:

1- بی اعتنایی به فرمایش امام که در بیانی محکم وروشن فرمودند هیچ کس حق ندارد قبل ازمحکومیت کسی دردادگاه واثبات جرم وی در دادگاه، اتهام یا اتهامات اورا به سطح جامعه ورسانه بکشاند .

2- بی اعتنایی به گفته های رهبری درنمازجمعه مورخه 28/3/1388 :

" هرکس ادعایی دارد بایستی درمجاری قانونی خودش اثبات بشود وقبل ازاثبات نمی شود اینها را رسانه ای کرد.اگراثبات بشود فرقی بین آحادجامعه نیست، اما اثبات نشده نمیشود اینها را مطرح کرد وقاطعا ادعاکرد."

رهبری دراین خطبه گفته است:"وقتی اینجور حرفها مطرح میشود تلقیهای نادرست درجامعه بوجود می آید جوانها چیز دیگری خیال می کنند چیزدیگری میفهمند."

3- نادیده گرفتن تقاضای مکرر مهدی هاشمی و وکلای او به دادگاه مبنی براینکه اجازه دهند دادگاه علنی باشد که متاسفانه این خواسته مورد موافقت قرارنگرفت تاشخصی مثل احمد توکلی بدون اعتنا به دفاعیات مهدی هاشمی ووکلای او،فرصت راغنیمت شمرده وچنین سخنانی را که دادگاه هم پس از شنیدن دفاعیات صحت وقوع آنها را رد نموده است بر زبان بیاورد (2669475) (alef-17)
 
روح
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۰:۵۱:۵۷
شما یه سرچ بکن تو سایت ها ببین تو این 12 سال کیا چیا گفتن!!!
عجب وضعیه.. بگن میگن ثابت نشده چرا میگین .. نگن میگن چرا نگفتین...
آی ملت تکلیف رو مشخص کنین (2671141) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۱۶:۱۸
یا حق
اینکه مهدی هاشمی مفسده ای دارد یا نه پایه خودش، اما چیزی که اهمیت دارد ۱- اینکه آقای توکلی اظهارات علنی شما علیه مهدی هاشمی در مجلس آنهم در زمانی که قرار است حکم صادر شود به هیچ وجه قابل مقایسه با اظهارات شما در مورد آقای رحیمی نیست و کاملا رنگ و بوی سیاسی دارد.
۲- از کی رای دادگاههای امریکایی وبه طبع آن اروپایی(که همه میدانند که زیر فشار دولت امریکا برای مقاصد سیاسی هر رایی صادر میکنند)در ایران ملاک قرار داده شده است. آیا در دادگاه نیویورک فقط یک رای آنهم برای مهدی هاشمی در مورد نظام جمهوری اسلامی صادر شده است؟
۳- من شما را بعنوان یک نماینده خوب قبول دارم و به شما رأی داده و بعد از این هم رأی خواهم داد ولی قبول کنید که اگر قرار باشد مبارزه با فساد رنگ و بوی سیاسی و حزبی بگیرد کار به جایی نخواهد برد. (2669274) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۲:۲۶:۱۹
اقاى توكلى از جاده انصاف و عدالت خارج نشويد هنوز دادگاهى مهدى هاشمي را محكوم نكرده رفتارهاى شما گاهى منصفانه نيست اكنون بهتر است جنابعالى و ساير نمايندگان ملت دغدغه تان بترتيب زير باشد .
ركود اقتصادى
گرانى و تورم
مالياتهاى گزاف
گمرگ هاى سنگين از بسيارى از كالاها
تورم خزنده
كاهش ارزش پول كشور
فسادهاى اجتماعى فحشا و اعتياد
بيكارى
افزايش طلاق و كاهش ازدواج
نا امنى در بعضى شهرها
رشوه و ارتشا
تجارى سازيهاى عجيب و غريب در كلان شهرها
ايجاد و وجود خزنده فرهنگ غربى و فرهنگ تجمل و تفاخر و تكاثر
از بين رفتن باغات در شهرهاى بزرگ
الودگى هوا
خشكسالى و بى ابى بزرگ كه در حال وقوع است
فرهنگ تملق و دروغ و تقدسهاى دروغين
دخالت هاى قدرت هاى لشكرى و نظامى در اقتصاد
قاچاق كالا
خروج ارز
افزايش مهاجرتها و تابعيتهاى دوگانه
ووووووووو (2669748) (alef-10)
 
حسن مصور
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۶:۳۳:۵۴
در تایید فرمایشات برادر امیر باید عرض کنم دکتر جان در شرایطی که ما شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی دادیم وتجربه هم صحت این موضوع راثابت وسالهاپای آن واایستاده ومی ایستیم وبه عینه معلوم شده مولفه ای که در جامعه ما ارزش ولی در غرب ضد ارزش وبالعکس
جای سئوال اینکه چه عامل یا عواملی باعث شدعکس سناریوی موصوف عمل کرده وبا غربی ها با شرایط مذکور هم صدا شده و تصمیم دادگاه آنها مبنا ومعیار قضاوت شما قرار گرفته است ؟ (2670485) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۳۱:۰۵
الان همه اصولگرایان برای مهدی هاشمی، قبل از حکم دادگاه، خود به جای قاضی نشسته و حکم صادر میکنند! درحالیکه تا همین اواخر توی همین سایت اعلام می کردند م. ر!!! (2669285) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۰۲:۴۲
میشه بگید شما اصلاح طلب ها چکار کردید؟؟
منظورم برای احمدی نژاد و رحیمی هست.....البته قبل از حکم دادگاه (2669389) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۱۹:۴۴
این بی عدالتی های شاخ دار کمر ملت بیچاره راشکسته (2669485) (alef-10)
 
ایرانی مسلمان
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۳۳:۰۰
چند سالی است که فاصله بسیار زیادی با سیاستمداران کشورم ؛ نسبت به گذسته پیدا کرده ام. اصلا درکشان نمیکنم که دعواهایشان بر سر چیست؟
آیا بر سر مال و مادیات است که خدا نکند؛ ایشان میتوانند مانند خیلی ها با دسترسی به رانت ها از اختلاس گران نامدار هم جلو بزنند؟
آیا قدرت طلبی است ؛ که آنرا در حال حاضر دارند؟
هر چه فکر کردم ؛ فقط به یک نتیجه رسیدم و آنهم اینکه از سر بی دردی درد های ایمن و بی ضرر برای خود میتراشند که خود را راضی کنند.
جنس مشکلات ایشان با نوع مشکلات من ؛ بعنوان یک شهروند عادی؛ بسیار متفاوت است.
من در اندیشه نجات زندگی خانواده ام از تهدیدات تحمیلی فقر مالی؛ فقر فرهنگی .فقر اجتماعی و سیاسی هستم ولی دوستان دیروز ما؛ امروز غرق در تعصبات سیاسی خود آینده کشور و فرزندانم را به خطر انداخته اند.
به هو ش باشید که خانواده بنده ایرانی مسلمان از نبود بنیه مالی مناسب برای تامین هزینه تحصیل؛ بهداشت؛ تغذیه و.... رنج میبرد.
به هوش باشید که فرزند تحصیل کرده ام با فوق لیسانس بعد از ۳ سال دوندگی با ۶۰۰ هزارتومان در شرکتی خصوصی کار میکند که فقط ایاب و ذهابش را تامین میکند.
به هوش باشید که اختلافات سیاسی دولتمردان ۶ سال خودم را خانه نشین کرده است.
به هوش باشید که قوه قضاییه اندوخته خانواده ام را در اختلاس نگین غرب بلوکه کرده و در یک بررسی چند ساله گیر کرده است.
به هوش باشید که دروغگویان اعتمادم را به سیاست و سیاستمداران از بین برده اند.
به هوش باشید در یک تلاش چندین ساله برای جلوگیری از مهاجرت فرزندانم بدلیل اثبات حقانیتشان در موضوعات مختلفی مانند سربازی و تبعیض ها و .....شکست خورده ام و تسلیم شده ام.
به هوش باشید که از امیدواران به آینده انقلاب از ابتدا بوده ام ولی ظهور و حضور غالب فرصت طلبان در بخشهای مختلف تصمیم گیری کشورم ؛ مرا نا امید کرده است.
آقای توکلی عزیز؛ انسان شریف و خوبی هستید و شما و چند عزیز دیگر در مجلس تلاشی صادقانه میکنید ولی در د من و خانواده ایرانی مسلمانم چیز دیگری است.
مشکل ما فقط ذکر و تفسیر دزدی ها و فساد ها و شناسایی مفسدان نیست. درد ما از نبود اقدام و درمانگر ی است.
مدتهاست که ما راهمان از مرفهان بی درد و فرصت طلبان غاصب جدا شده است. (2669286) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۴۲:۲۸
سایت الف
لطفا نامه حمایت 211 نفر نمایندگان مجلس از رحیمی را منتشر کنید تا ببینیم نام اقای توکلی هست ویا خیر

دیگر انکه اقای توکلی به قوه قضائیه فشار نیاورند بگذارند قاضی حکم دهد (2669299) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۰۹:۳۰
خیلی جالبه در خصوص پرونده رحیمی هر چی به قضاییه فشار بیاورند عیبی مداره بعد الان...الان دارین عدالت رو رعایت می کنید؟؟ (2669334) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۳۶:۰۷
چرا فقط به 170 نفر پول داد ؟ 211 نفر حامی داشت ! احتمالا مقسم پول فراموش کرده !!! (2669363) (alef-17)
 
هادی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۴۸:۲۵
اولاً : اینکه این آقایون( توکلی و ذاکانی و ... ) جرأت کردن که این همه جولان بدن در مبارزه با فساد اقتصادی از دست آورد های احمدی نژاد بود ، وگرنه هرکی غیر از احمدی نژاد می بود ، حتی به خواب شب شان هم نمی دیدند که بخواهید معاون اول یک رییس جمهور محاکمه کنید این از آزادی بیان و عملی است که احمدی نژاد بنیان گذاشت .
دوماً : اگر خیلی شجاعت دارید این همه مفسد دیگه برید از دولت های قبل تر پرونده اونها رو پیگیری کنید
سوماً : شما ها هر کدام یک قطعه ای از پازل آقای اکبر هستید که برای فرافکنی و تشویش ازحان عمومی به میدان آمدید و از مظلومیت احمدی نژاد سوء استفاده کردید و تا می توانید برای وی و اطرافیانش پاپوش درست می کنید .
چهارماً : اگر اسامی 170 نماینده به پرونده رحیمی کمکی می کند چرا این اسامی را اعلام نمی کنید برفرض اینکه پرونده رحیمی را به قول آقای حداد عادل تحت شعاع قرار دهد آیا این عدالت است که بقیه مجرمین را نادیده گرفته و همه ی تقصیرات را گردن یک نفر انداخت ،اگر آن پولی که رحیمی گرفته است ناسالم است برای همه این گونه است. این حق رحیمی است تا از تمام داشته هایش برای کاهش محکومیتش استفاده کند.
پنجماً: تمکین به قانون کجایش بی معرفتی است آقای توکلی ، اگرکه مقابله می کرد افرادی مثل شماها می گفتید احمدی نژاد طقیان کرده و می خواهد فتنه ی دیگری راه بیندازد و باید به حصر خانگی و یا نه بدتر به زندان او نهم نه اوین بلکه گوانتانمو برود . مثلکه این سکوت احمدی نژاد به کامتان خوش نیامده و همه ی برنامه هایتان را بهم ریخته است .
ششماً: احمدی نژاد را با سران فتنه مقایسه نکنید زیرا که هیچگاه احمدی نژاد را هچکس نمی تواند بازی دهد او زیرکتر از اینها است.
زیرکی به آن معنایی که شما در ذهن دارید نیست بلکه به این معنا که باید هزاران احمدی نژاد نامها بسوزند تا این مملکت آباد شود (گفته ای از دکتر محمود احمدی نژاد) (2669309) (alef-10)
 
الف
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۵۳:۰۲
الف جان شما که اهل واقعیت بودید .
چی شد ؟
شما هم آره .
چرا به 170 میلیارد رحیمی واکنش نشون نمیدی ؟؟؟؟ (2669311) (alef-17)
 
على
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۷:۵۳:۳۷
سلام
شما خوب بلديد سخنان بقيه روتحريف کنيد,اگر ازاقاى احمدى نژاد درزمانى که شما گفتيد تشکر شد نه بخاطر شخص رحيمى که تمکين به نامه رهبرى درمورد اقاى مشايي بود وگرنه هرکس ديگر بجز مشايي انتخاب ميشد انها تشکر ميکردند.لطفا بچاپ (2669314) (alef-17)
 
یک دوست
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۳:۳۳:۰۶
جناب توکلی
این که شما در بین اصولگرایان بهترین یا یکی از بهترینها هستید قبول دارم.
اما بالاخره اصولگرا هستید و همونطور که من بیشتر از محکومیت رحیمی خنک شدم، شما هم حق دارید که از محکومیت هاشمی بیشتر خنک بشید.
اصلاً هم بد نیست.
ولی انکار نکنید. (2669954) (alef-17)
 
فراز
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۰۹:۳۹
فعلا که تمامی جرمهای ماقبل تاریخ از جمله بیمه ایران و دیوان محاسبات و و غیره را به پای احمدی نژاد مینویسند ، احتمالا کرسنت و استات اویل را هم ربطش میدهند به احمدی نژاد . (2669335) (alef-17)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۱۲:۳۳
آقای توکلی چرا پرونده فساد 650 میلیون یورویی با یک تذکر بسته شد؟!!!!
چرا دادن ارز 1226 به واردات خودرو و فروش بذون کنترل آن، پیگیری نشد؟!!!!
در جریان تلاطم بازار ارز در سال 90 تا 92 چقدر افراد خاص از تفاوت نرخ ارز سود کاذب بردند؟ آیا به علت زیاد و گسترده بودن نباید پیگیری شود؟!!!!
آقای توکلی چرا اصولگرایان که طیف مقابل را به بی بصیرتی متهم می کردند، به بی بصیرت بودن خودشان در چند سال گذشته اعتراف نمی کنند؟ و چرا سردسته فساد عظیم سال های گذشته محاکمه نمی شود؟!!!!! (2669338) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۲۴:۱۵
حقیقت آن است که در پرونده های اصولگرایان از حداقل مجازات و در پروند اصلاح طلبان از حداکثر مجازات استفاده میشود (2669346) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۲۶:۵۴
ظاهرا اصولگراها می خواهند با مطرح کردن موضوع مهدی هاشمی با دولت معامله ای انجام دهند تا دولت از پیگیری پرونده های فساد آنها منصرف شود (2669351) (alef-17)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۴۵:۴۴
سلام از شجاعت جناب توکلی قدر دانی میکنم شما سیر پرونده رحیمی را از اول بررسی کین تنها توکلی وتعداد اندکی از نمایندگان مقابل ایشان ودار ودسته دزد هاایستادند درود بر توکلی عزیز (2669372) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۴۹:۳۹
جناب توكلي ضمن احترام خاصي كه براي شما قائل هستم قبول كنيد كه نطق شما در مورد مهدي هاشمي بسيار تابلو بود و ديگر مردم خيلي خوب مسائل سياسي را درك ميكننند. (2669374) (alef-10)
 
x
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۵۳:۱۸
جرم رحیمی بزرگتر است.چون او معاون اول رئیس جمهور بوده اما مهدی هاشمی یک شخص حقیقی. (2669376) (alef-10)
 
پیام
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۵۴:۴۶
بد ترین بد بختی برای یک مردم اینه که اونا هم مثل احزاب سیایسی فکر کنن و صحبت کنن...یک عده چنان از مهدی هاشمی دفاع می کنن که انگار هم حزبیش هستن...دوستانی که خودشون رو فدایی اقا مهدی هاشمی میدونن میتونن از حقشون بگذرن...اما من نه از حقم در قبال رحیمی می گذرم نه هاشمی!!! (2669381) (alef-10)
 
رزمنده دوران دفاع مقدس
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۱۲:۲۷
به نام خدا
باسلام وبا تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران .برای ما ملت عادی این پرونده ها روشن نیست فقط چیزی رامیدانیم که توسط دادگاه وافراد ورسانه ها اعلام میشود درست بودن وسیاسی بودن آنها پای خودشان ودرقیامت خودشان باید پاسخگو باشند ولی چیزی که مشخص است دربرابر قانون الهی وقانون اساسی ما که برگرفته از شریعت اسلام است همه یکسان هستند وهرکس درهرپست ومقامی باشد با یک شخص عادی هیچ فرقی ندارد وباید به تخلفات رسیدگی شود .امااین حقیقت دارد که درکشور ما برای ازمیدان قدرت خارج کردن رقیب دست به افشاگری میزنیم ودراکثر این موارد بخاطر رضای خدا جلوی رانت خواران رانمی گیریم که اگر چنین بود وضعیت کشور به اینجا نمیرسید واعتماد مردم نسبت به مدیران کشور سلب نمیشد. فرض کنیم خسارتهای مالی واقتصادی راجبران کردید اعتماد ملت راچگونه میخواهید برگردانید هر روز حداقل یک خبر فساد مالی افشاءمیشود ومتاسفانه اکثراً وصل به اصولگرایان هستند که بیشتر ادعای ولایتمداری دارند. جناب آقای توکلی مبارزه با فساد وجلوگیری ازآن را همه ملت ایران میخواهند اصلاًیکی ازدلایل انقلاب مبارزه با فساد اطرافیان شاه بود.ودر این راه نباید اغراض شخصی وجناحی را دخالت داد.چرا قضیه فیلم پخش شده درمجلس توسط رئیس جمهور محبوب اصولگرایان پی گیری نشد؟ وچندین مورد مثل این. پس برادر عزیز تا پاشنه در به این منوال بچرخد مبارزه با فساد ورانت خواری ره به جایی نخواهد برد وهر از چند گاهی برای پیشبرد مقاصد سیاسی وجناحی خود اعلم مبارزه با فساد را به دست نگیرید اگر راست میگویید اول از مجلس شروع کنید که خود بهتر میدانید ازکجا باید شروع شود یکی همین دریافت پول از آقای رحیمی ،سخن بسیار اما افسوس ......
(باز هم منتشر نکن اما خدا بر همه اعمال ماآگاه است ودیر نیست که دردادگاه الهی محاکمه شویم) (2669399) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۲۲:۴۰
تفاوت رحیمی و هاشمی در این است که دولت قبل توانایی فشار بر قوه قضاییه را نداشت اما مافیای حامی مهدی هاشمیفشار عجیبی به قوه قضاییه میاورند امیدورام حکم مهدی هاشمی عادلانه اعلام شود (2669414) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۹:۵۳:۳۷
اینجانب به سهم خود از آندسته از نمایندگانی که فسادهای مالی را بر ملا میسازند متشکرم. البته سایر سوء استفاده های مدیریتی ، نظیر انتصاب افراد نا لایق بر سمتهای مهم و در حاشیه قراردادن افراد لایق نیز باید توسط نمایندگان محترم بر ملا گردد. چون آسیب سوء استفاده مدیریتی کمتر از آسیب فسادهای مالی نیست. (2669454) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۰۸:۵۶
استات اویل و توتال فرانسه حدود بیست سال پیش قرارداد با ایران بسته اند اگر پولی پرداخت شده معمولا همزمان با انعقاد قرار داد است در این 20 سال آقای توکلی کجا بودند ؟ (2669465) (alef-17)
 
نادر
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۱۳:۳۷
آقای توکلی همچنان با قدرت پیگیر تمام مفسدان دست درازان به بیت المال باش (2669474) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۲۵:۵۳
" آقای مهدی هاشمی نیز به دلیل انتسابی که دارد، جرمش بزرگ است و قوه قضاییه باید به این پرونده رسیدگی کند."

آقای وکیل آنچه در دادگاه اثبات نشده اتهام است نه جرم !!!!! (2669489) (alef-10)
 
فراز
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۳۶:۰۹
اقاي توكلي، نماينده من شما اگه دلت برا كنترل فساد تو كشور مي سوزه تو رو به هر چي كه مي پرستي تلاش كن همه پرونده هاي فساد اقتصادي در جلسه علني بررسي بشن. آخه چي ميگذره تو اين جلسه ها كه بايد از ولي نعمتهاي شما ( مردم)پنهان باشه؟ (2669496) (alef-17)
 
دوست
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۰:۵۰:۳۴
سلام. دوستان مبارزه با فساد هر طور و با هر نیت که باشد به نفع مملکت است .در تعجبیم چرا مهدی هاشمی بعد از این همه پرونده و تخلف هنوز آزاد است آیا با یک فرد عادی هم اینطور برخورد میشود ؟آیا این ظلم در حق ملت نیست؟بنظر بنده باید دانه درشتها به اشد مجازات برسند چرا که میلیونها نفر را از زندگی وزنده بودن ساقط می نمایند .فکر میکنید مجازات چنین کسانی در یک کشور غیر اسلامی مانند چین چیست ؟غیر از اعدام است؟ (2669521) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۸:۱۹:۲۴
دوست عزیز همین نیتها عامل بروز فسادند پس نمی توان نسبت به نیتها و در واقع قصد و غرض و اهداف افراد بی تفاوت بود (2670653) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۱:۰۲:۲۴
اگر قرار است قانون تکلیف افراد را مشخص کند پس این همه سر و صدا برای چیست بگذارید پرونده طبق قانون بررسی شود و متهم نیز طبق قانون از حق خود دفاع کند جار و جنجال برای تحت فشار قرار دادن قاضی حایت از ان دارد که متهم جرم خاصی را مرتکب نشده (2669533) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۱:۰۷:۱۲
آقای توکلی آیا جرم رحیمی از جرم نمایندگانی که از او پول گرفتند بیشتر است؟ (2669541) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۱:۰۷:۳۹
جای تاسف است که شما قبل از اثبات اتهام کسی را مجرم خطاب کنید . (2669543) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۲:۳۰:۳۹
آقاي توكلي فرمودند :

و خدا را شکر می‌کنم که قوه قضاییه بالاخره به خوبی به وظیفه‌اش در این زمینه عمل و آقای رحیمی را محکوم کرد و خیانت‌ها و خطاهایش نیز برای همه اعلام شد.

آقاي توكلي خدا وكيلي به اين حرفت اعتقاد داري كه قوه قضائيه بخوبي در مورد رحيمي عمل كرد ؟
بعد از اينكه پست دولتي نداشت و يه فرد عادي اونم با اين حكم آبكي !

آقاي توكلي وجدانت ميذاره راحت بخوابي ؟ (2669761) (alef-10)
 
ميثم
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۳:۴۵:۲۹
برخورد نكردن دستگاه قضا با آقازاده ها زمينه را براي أمثال رحيمي محيا كرد
هروقت مهدي هاشمي مجازات شد به رحيمي گير بديد (2670002) (alef-17)
 
mahmood
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۳:۱۰
درود خدا بر توكلي ، نادران ، مطهري و سيد عماد حسيني نمايندگاني كه با پيگيري مجدانه خود اين از خدا بي خبر (رحيمي) را كه با اختلاسش به خون شهدا خيانت و نظام اسلامي را زير سوال برد به زندان فرستادادند دمتان گرم . كجايند آنهايي كه دنبال ماشين رحيمي مي دويدند !!محمود از سزيش آباد كردستان (2670094) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۵:۵۴:۴۳
ملت بزرگ ایران چنان سیلی بر صورت مستکبران و فاسدان و شیاطین جهانی بزند که نتوانند سرشان را بلند کنند چونکه خداوند زو جل بسیار بزرگتر از هر ابرقدرتکی است شعار الله اکبر ر ثل پتکی بر سر این بدینان سکولار جهانی خواهیم کوبید ملتی که تحت تحریم همه شیاطین قرار گرفته و سر خم نکرد و قرار است پرچم توحید را در اخر الزمان بر سراسر گیتی بلند کند و دین اسلام را جهانی کند همون چند درصد مردم مومن ایرانی بر همه طواغیت غلبه خواهند کرد (2670384) (alef-10)
 
یوسف
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۶:۰۹:۵۱
من با این موضوع کاری ندارم اما نامه حمایت از رحیمی به احمدی نژاد را برادران اصولگرا نوشتند امضای چهارپنج اصلاح طلب هم پای آن بود اما نامه را اصولگرایان نوشتند همانگونه که خود احمدی نژادرا اصولگرایان روی کار آوردندوتمام وکمال از آن حمایت کردند ودر واقع خسارات دوران احمدی نژاد بخشی از تاریخ اصولگرایان ودوره حاکمیت آنها میباشد . (2670425) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۸:۱۶:۵۷
نگاه باندی و جناحی به مسائل، حب و بغضهای شخصی و جناحی و نبود صداقت در رفتار و گفتار سیاستمداران بویژه در چند سال گذشته، باعث سلب اعتماد مردم شده و موجب شده مردم سیاستمداران را همچون چوپان دروغگو بدانند و لذا حتی اگر گاهی حرف راست هم بزنند مردم باور نخواهند کرد (2670650) (alef-10)
 
اربابی
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۸:۲۰:۳۳
اقای توکلی ترا بخدا حکم و مجازات این اقای رحیمی همین است .چرا به خودت هم دروغ میگی . اگه راست مگید وقتی نطقی و یک متنی که در واقع درست هم هست ایراد میفرمایید و کسی اهمیت نمیدهد چرا پیگیر نیستید .چرا اعتراض نمیکنید . مدرس باش .طالقانی باش . وقتی به اعتراضش توجه نشد مجلس را ترک کرد .تا صداش به گوش همه برسد و انقدر صدایشان بلند بود که هنوز صداش داره میپیچه . (2670655) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۸:۴۵:۲۱
اگر قرار است مست گیرند هر آنکه هست گیرند . چرا فقط برای عده ای خاص سرو صدا می شود بعنوان مثال چرا برای پرونده فاضل لاریجانی و مرتضوی و پسر ناطق نوری و نمایندگان مجلس و دهها مافیای اقتصادی دیگر پی گیری نمی شود حالا که احمدی نژاد و هاشمی از قدرت افتاده اند این همه سرو صدا به راه انداخته ایم مظلوم کشی عادت ماست اینکه احمدی نژاد توانایی اداره مملکت را نداشت دلیل نمی شود ناعادلانه همه چیز را به او نسبت دهیم . آیا همین حالا عده ای با خیال آسوده و ریشخند هر کاری می خواهند انجام نمی دهند خب نمی خواهد جای دوری برویم در اطرافمان هر روز از این فسادها می بینیم و خم به ابرو نمی آوریم.........وجدانان شما شاهد نیستید؟! (2670680) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۹:۱۵:۰۵
اقای توکلی شما چنان وانمود می کنید که در همه زمینه بلدهستید وهشدار دادید درست است خیلی مواقع کار خوب کردید ولی از شخصیتی چون شما برنمی امد که چنان از احمدی نژاد حمایت کند وبعد کنار بکشد ان هم اخرین وقتها مگر حسابها شهرداری در زمان احمدی نژاد غیر قابل رسیدگی یا رد نشد توسط سازمان حسابرسی پس چرا......................................................................................................................................................................................... (2670728) (alef-10)
 
از سار کاشان
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۹:۲۳:۱۷
چرا دکتر توکلی در کسوت یک قاضی ظاهر شده؟
چرا قبل از اثبات جرم و صدور حکم ایشان نظر قطعی می دهند ؟ به این میگند قلدری و بی اعتنایی به قوانین کشور، این اخلاق بدی است که دامنگیر جامعه شده (2670739) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۹:۴۷:۵۹
بر فرض هم که اتهامات وارده به مهدی هاشمی درست باشد، اما میدانید چرا نروژی ها در کشورشان محاکمه شدند؟

چون یک آدم زرنگ در ایران پیدا شده بود که تونسته بود علاوه بر عقد قرارداد سرمایه گزاری، چند میلیون دلار دیگر هم ازشون به نفع کشور وارد ایران کند. اگر مهدی هاشمی به نفع نروژی ها کار می کرد که اونها محاکمه نمی شدند. (2670780) (alef-10)
 
mehdi
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۲۰:۵۱:۱۰
آقای توکلی
انتقاد با تهمت زدن فرق می کند. از شما که انسان باخدایی هستید انتظار نداشتیم که جرم ثابت نشده را علنی بگویید. (2670851) (alef-13)
 
سلمان
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۲۲:۰۰:۰۰
چه اصول گرا چه اصلاح طلب هر کی خلاف می کنه وبه ملت و مملکت خیانت می کنه نباید از دید قوه قضاییه پنهان باشه باید جزای اونا را به دهند.خدا ازشون نگذره کسی که به مملکت خیانت می کنه .عده ای هستند با شکم گرسنه شب را سحر می کنند .ولی یه عده این جوری دزدی میکنند. (2670940) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۰:۴۵:۲۲
شما ها از عملکرده هم دیگر با خبر هستید متنها به ملت دیر اطلاع رسانی می کنید واقعااز این همه بذل بخشش ها وپرونده سازی ها علیه یکدیگر دست بردارید به بدبختی های پیش رویمان توجه کنید ما با چند جبهه در دیگرهستیم باند فساد داخلی ،استکبارجهانی کمبود آب گرانی بیکاری طلاق مشکل مسکن مشکل بازار بورس پرونده هسته ای لااقل به خود بیائید از خدا بترسید به سرهم نزنید گره ها را بازکنیددرفکر اموال به سرقت وبه غارت رفته توسط اسرائیل آمریکا باشید با جنگ دعوا با به سرهم زدند هیچ درست نمی شود (2671455) (alef-10)
 
ایرانی معتدل
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۲:۵۷:۳۵
آقای دکتر توکلی لطفا و خواهشا پاسخ بفرمائید :
آیا تا جرم کسی در دادگاه صالح اثبات و حکم قطعی صادر نشده باشد میتوان در مورد اتهامات او در سطح جامعه ، چه از تریبون مجلس و چه رسانه های خبری ، سخنی گفت ؟
اگر میتوان گفت چرا دادگاه مهدی هاشمی را علی رغم درخواست خودش علی برگزار نمیکنند ؟
آقا توکلی لطفا برای اثبات بی طرفی خودتون پاسخی قاطع و روشن بیان فرمائید !
به عنوان یکی از موکلین شما یکبار به درخواست من هم جواب بدهید . (2671909) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۵:۰۰:۵۷
تا رحيمي نره تو زندان و احمدي نژاد و مرتضوي و مشايي هم محاكمه نشن هيچ كسي باورش نميشه كه نماينده ها دارن حق مردم رو پيگيري ميكنن و هيچ كس باورش نميشه قوه قضاييه داره عدالت رو رعايت ميكنه. (2672349) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۵:۰۶:۵۲
آقاي توكلي عزيز هر وقت اسامي 170 نماينده اي كه از رحيمي و مرتضوي پول گرفتن رو به مردم دادي معلومه مستقل هستي و خودت پاكي. (2672368) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۸:۳۹:۰۲
جرم رحیمی و مهدی هاشمی هر دو «بزرگ» است؟ نه!!! جدیداً این طوری شده!!! (2672914) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.