موافقم باید کارتهای سوخت با سهمیه مشخص وقیمت هزار تومان پا برجا بماند وگرنه دوباره همان بلبشوی سابق وحیف ومیلهای بنزین شروع میشود ! (2936422) (alef-3)
این کارتها بدرد هیچکاری نمی خورد. استفاده ار آنها باعث اتلاف وقت و تشکیل صف طولانی در پمپ بنزینها می شود.
اگر از روز اول فکر اینجای کار را می کردند، بجای تلف کردن بیت المال و درست کردن سیستم کارت ، از کوپن کاغذی مثل اول انقلاب استفاده می کردند، اینک مسئولین کاسه چه کنم چه کنم در دست نمی گرفتند! (2936648) (alef-13)
کارت بنزین , ابزار موثری برای کنترل مصرف بنزین و افشای فساد قاچاق بنزین است و مطمعنا فقط قاچاقچیان سوخت خواستار حذف کارت سوخت هستند , """" جناب توکلی کارت سوخت که هزینه های بسیار کلانی هم برای راه اندازی آن شده یک ابزار کنترل مصرف است و با رهگیری سوختگیری های غیر متعارف و زیاد میشود قاچاق سوخت را نابود کرد , کارتهای سوخت باید باقی بمانند مثل کارت بانکی."" (2936859) (alef-13)
دوست عزیز بحث قاچاق بنزین است .
الان اگر کسی 2000 لیتر با یک کارت بنزین بزند سریع هم صاحب کارت و هم پمپ بنزین شناسایی می شوند . (2936879) (alef-3)
بنزین لیتری 1000 تومانی یعنی 30 سنت.
با کاهش قیمت نفت در جهان و افزایش 43 درصدی قیمت بنزین در ایران، دیگر قاچاق آن ( به غیر قاچاق به ترکیه) آنقدرها سودی برای قاچاقچی ندارد. در ثانی ارگانهای انتظامی باید به وظیفه خود بهتر عمل کرده و جلوی قاچاق را بگیرد. ثالثا" قاچاقچیان به غیر از استفاده از سهمیه کارتها از طرق دیگر مثل ..... برای این منظور استفاده می کنند. (2936953) (alef-13)
با یک کارت بیش از 120 لیتر در یک روز نمی توان بنزین دریافت کرد. (2936955) (alef-13)
بابا تو دیگه کی هستی!!!!!!؟ (2940887) (alef-11)
تکلیف این همه هزینه برای صدور کارت ها و ساخت دستگاههای کارت خوان سوخت چی میشه؟ همه رو باید ریخت دور؟ تا کی این همه بی مدیریتی؟ تا کی دوباره کاری ؟ (2936938) (alef-13)
مدیریت در کشور ما به سان بچه لجبازی است که برای مطرح کردن خود می خواهد جلب توجه کند
برای همین ما همواره مدیران اول کاری را انجام و مدیران دوم آن کار را لغو می کنند! (2936941) (alef-13)
شما یکی از اعضای کابینه یا احیانا یکی از نماینذگان محترم و بی خاصیت مجلس نیستید؟ (2937139) (alef-13)
بهروزی
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۲۱:۳۸:۰۸
نمیدانم چرا دولتها وقتی میخواهن کاری کنند قبل از اجرا با کارشناسان مختلف موضوع را در میان نمیگذارند . بایستی مجلس راهکاری برای جلوگیری از قاچاق بنزین و استفاده مجدد از کارت سوخت پیدا کند. (2959179) (alef-11)
این چه پیشنهادهای عجیبی است ؟
بنزین بدون کارت 1400 نومن ؟
من بدبخت که دولت محترم کارت سوختم را به دلیل 10 ساله بودن موتورم با سهمیه و مبلغ داخل کیف پولش سوزوند و حتی موجودی کیف پول را پس نداد حالا باید بنزین 1400 تومانی بزنم ؟ (2936424) (alef-13)
جانا سخن از زبان ما میگویی...متاسفانه این کاری بود که رسانه ها خیلی روش مانور ندادند و جز اولین کارهایی بود که دولت بدون اطلاع عمومی انجام داد. ما هم راضی نبودیم. انشالله در اون دنیا یقه مسئولین رو خواهیم گرفت.
نامردین اگه کامنت منو درج نکنین. (2936974) (alef-13)
کارت باید حفظ شود تا قاچاق نشود.
ولی علت اصلی این گرانی ها رئیس دولت قبل است که این وضع آشفته را به میراث گذاشت و الان روحانی با درایت خود سعی در قطع یارانه ثروتمندان پرمصرف و بازگرداندن یارانه ها به سمت افراد نیاز مند است. (2938249) (alef-11)
هرچند این پیشنهادا یک اقدام دیگه برای تو شیشه کردن خون مردمه ولی به نظر میرسه اگه اجرایی بشه ( و درست اجرایی بشه)، به نفع کشور باشه. (2936426) (alef-13)
نباید کارت سوخت جمع آوری شود چونکه دولت میتواند با استفاده از کارت سوخت آمار مصرف سوخت در کشور را پایش کند و از قاچاق سوخت جلوگیری کند (2936428) (alef-3)
مخالفم (2936771) (alef-11)
موافق یا مخالف چه فرقی می کنه ؟ مگه برای آقایان مهم است که مردم موافق باشند یا مخالف؟ برای کدوم کارشون تا حالا نظر سنجی کردن؟ (2936939) (alef-13)
سید حسین گوهریان
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۰:۴۲:۱۳
بر این باورم تا پایان سال جاری بنزین با قیمت بالاتر و بصورت ازاد توزیع خواهد شد و در نتیجه سهمیه بندی به قوت خود باقیست و نیازی به جمع آوری کارت های سوخت نمیرود (2936438) (alef-3)
و به همين سادگي مشكل حل شد..... (2936440) (alef-3)
مگر حقوق به قیمت فوب خلیج فارس پرداخت میشود که بنزین را با فوب خلیج فارس همیشه مقایسه میکنند؟
گناه ما چیست که دلار یکشبه سه برابر شد؟ (2936449) (alef-3)
حرف شما کاملا درست و قابل قبول .اینا چیزهایی رو که به نفع مردم باشه رو نمی بینند.فکرشون فقط به جیب خودشونه. (2936519) (alef-13)
شما به احمدی نژاد رای دادید و ایشون هم به این نتیجه رسید دلار باید 4000 باشه گناهی نکرده اید تصمیمتون درست نبوده (2936541) (alef-13)
احسنت، هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه. (2936874) (alef-3)
حسین قارداش2415
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۲۵:۱۵
گناهمان رای به...... بود! (2936590) (alef-13)
اميرحسين
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۰:۱۶
پيشنهاد شماره ٢ با وضعيت فعلي هيچ تفاوتي نداره، همچنان با كارت جايگاهداران ميشه هر ميزان بنزين ١٠٠٠ تومني گرفت (2936455) (alef-3)
میشود به جای کوپن مواد غذایی استفاده کرد (2936462) (alef-3)
پیشنهاد 1 غیر منطقی است چون برای بسیاری از اتومبیل های بالای 2000 سی سی کارت سوخت صادر نشده است و این اجحافی در حق اینگونه افراد میباشد و ضمنا هدف, یکسان سازی قیمت ها است و با این پیشنهاد باز هم دو نرخی باب میشود . (2936477) (alef-3)
سورنا
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۴۵:۳۰
به نظر من باید بنزین رو گرون کنن ولی در عوض اتومبیل با کیفیت و مصرف سوخت کم با
قیمت مناسب عرضه کنن!
تقریبا مثل اکثر کشورهای دیگر (2936484) (alef-3)
نیت شما خیر است ولی امور به احتمال زیاد در مسیر خیر پیش نمیرود.
دوماه بعد به بهانه ای 600 لیتر به 120 و سپس 60 لیتر تبدیل و سپس حذف میشود و دوباره نرخ بنزین به 1400تومان آزاد میشود و دوباره شخص دلسوزی پیشنهاد دلسوزانه ای میدهد و همینطور تا قیامت.
مشکل اصلی نبود اقتصاد و کار مولددر کشور است .مگر اینکه هر بده بستانی را اقتصاد فرض کنیم. (2936495) (alef-3)
قانون گفته بنزین باید ازاد بشه دولت هم کار غیرقانونی نمیکنه وقتی 45000 تومن ماهانه به حسابتون ریخته میشد چرا اعتراض نکردید؟ قانون هدفمندی یارانه ها میگه سال پنجم یعنی امسال دیگه باید قیمت کاملا ازاد بشه و به فوب برسه بنابراین دعوا و غر زدن و...نداریم امسال قیمتها باید طبق قانون ازاد بشه و به دولت هم بستگی نداره قانونه و باید اجرا بشه اگر نفت 60 دلار بمونه قیمت بنزین به 1300 و بالاتر باید برسه (2936544) (alef-13)
قرار شد به اندازه اضافه شد به قیمت سوخت. یارانه های نقدی هم اضافه بشه ما که هیچ وسیله بنزین سوزی نداریم به شدت موافقیم با افزایش قیمت بنزین. بشه دو هزار تومان ولی به یارانه نقدی هم طبق قانون اضافه بشه. کسی که هر فرد خونواده یه ماشین داره و بنزین و میسوزونند و دود و آلودگی و سرطانش برا من پیاده میمونه چرا باید از جیب من یارانه بگیرند؟ (2936972) (alef-13)
د نه دیگه اون طرفش را هم بگو که باید یارانه ها افزایش پیدا کنه (2937005) (alef-13)
خیر بحث افزایش یارانه نیست یارانه بعد یه مدت باید قطع بشه اصلا دائمی نیست. (2937429) (alef-11)
قیمت واقعی دلار زیر 1000 تومان هست (2947428) (alef-3)
اگه جمع شوندبهتره دیگه مجلس طرحی برامون درنظر نمیگیره (2936498) (alef-3)
به هیچ وجه نباید جمع شود
1- داشتن آمار مصرف کلی و مصرف هر خودرو
2- احتمال نیاز به سهمیه بندی مجدد
3- داشتن بنزین و گازوئیل با نرخ بالاتر در نقاط مرزی (2936500) (alef-3)
با پیشنهاد یک و 2 موافقم (2936507) (alef-3)
آنهایی که میگن هزینه میلیاردی ایجاد سامانه و صدور کارت هوشمند سوخت که باید جوابگو باشد بدانند اگر بنزین سهمیه بندی نمیشد الان مصرف کشور 150 میلیون لیتر بنزین روزانه بود که باید تمام فروش نفت خام را علاوه بر تولید داخل را بابت مصرف بنزین هزینه میکردم پس هزینه های اولیه کارت سوخت نسبت به صرفه جویی آن 1 به 1000 می باشد پس الکی فرافکنی نکنید دکتر احمدی نژاد منهای کارهای اشتباه آن خیلی کارهای بزرگی تو این مملکت انجام داد (2936511) (alef-3)
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۰:۴۱
لطفا چندتا از کارهای بزرگ ایشان را نام ببرید ؟ با تشکر (2936577) (alef-13)
مسکن مهر هسته ای نانو احداث کیلومترها جاده و سد هزاران استادیوم کوچک ورزشی گازرسانی به هزار روستا ...البته نمیشه بیدارت کرد (2936828) (alef-11)
مسکن مهر؟؟ واقعا الان مسکن مهر به نتیجه رسیده یا شده یک معضل؟ الان شما در شهر خودتان چک کنید ببینید وضعیت مسکن مهر را
سد؟؟ چندین سدی که ایشان بدون کارشناسی ساختند و آبگیری کردند الان جز مشکلات زیست محیطی هیچی نداره مثل سد گتوند و...
گازرسانی به روستاها هم الله اعلم چون اطلاعی ندارم نمیتونم چیزی بگم.... ولی با نفت بشکه ای بیش از صد دلار کل کشور را میتوانست گلستان کنه البته مشخصه پاک دست ترین دولت جمهوری اسلامی که اصلا اختلاسی نداشت!! پولی نمونه برای کارهای عمرانی...... خدایا.... انسان خواب را میشه بیدار کرد ولی انسانی که خود را به خواب زده نه (2936870) (alef-13)
درآمد نفت در این دوران را که برابر درآمد نفت از ابتدا تولید آن در سال 1287 تا قبل از دولت نهم بود را نادیده میگیری، اگه اون پولها همه صرف کارایی که گفتی شده پس این اختلاسها با کدام پول بوده (2940006) (alef-11)
کسانی که صحبت از بنزین به نرخ فوب خلیج فارس را پیشنهاد میکنند که البته بسیار هم بجاست یه نظری هم درخصوص خودروهای خارجی که صدی چهار میسوزانند بگن و همچنین عوارض بیش از صد درصد که باعث جولان دادن خودروهای بی کیفیت داخلی با مصرف صدی ده و یازده میشه بدهند با تشکر (2940014) (alef-11)
برق رسانی به روستایی که 50 خانوار بیشتر نداره با اون هزینه میلیاردی چه سودی داشت ؟هزینه بازگشت سرمایه اش می دونی چند ساله ؟ اگر دولت عقل سلیم داشت برای این 50 خانوار سلولهای خورشیدی همون فتو ولتاییک ها میگرفت رایگان ... بگذریم ...تو برج عاج نشستی دم از مسکن مهر میزنی نمیدونی که من جرعت نمیکنم دربالکنم را باز بزارم چون پیمانکار محترم مسکن مهر جوری ساخته که بالکن بلوک رو برویی نیم متر با بالکن ما فاصله داره ....خخخخخخ (2940725) (alef-11)
حالا عجله ای نیست. یکی دو ماه دیگه دوباره همین بنزین تک نرخی را سهمیه بندی می کنند. کارتها رو حالا حالا ها لازم دارند.
باش تا صبح دولتت بدمد کین هنوز از نتایج سحر است (2936518) (alef-13)
مهران
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۲:۱۲:۲۴
پیشنهاد غلطی است زیرا بازهم بنزین دو نرخی خواهد بود ...
کسی که مقاله را نوشته اطلاعات چندانی از کارت سوخت ندارد
کارت جایگاه دار دارای محدود است و بعد از اینکه تعدادی از ماشین ها از کارت جایگاه دار استفاده کنند این کارت محدودیت میخورد و دیگر قابل استفاده نیست تا روز بعد ....
لذا هنگامیکه مردم چندبار مراجعه کنند و ببینند نمیتوانند از کارت جایگاه استفاده کنند یاد میگیرن از کارت خودشون استفاده کنند ...
بنزین دو نرخی فسادآور است و بسیاری از جایگاه دارها با جعل گزارشات مبلغ کمتری به دولت بابت بنزین آزاد پرداخت کردند ....
پیشنهاد شما یعنی تداوم فساد و اختلاس و دزدی و .... (2936522) (alef-13)
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۲:۲۱:۰۷
1- هدف از گران کردن بنزین تک نرخی کردن آن بود یعنی آزاد و دولتی نداشته باشه. اگر قرار باشه با کارت سوخت جایگاه داران بنزین گرونتر باشه که باز همون وضع سابق میشه با این تفاوت که دولتیش 1000 و آزاد 1400.
2- چرا کسی که از کارت سوخت استفاده نمیکنه باید جریمه بده به جایگاه دار؟
3- عدد 600 لیتر در پیشنهاد دوم بر چه مبنایی حساب شده است؟کسی که از 600 لیتر بیشتر مصرف کنه خوب معلومه شغلش وابسته به ماشینه و صبح تا شب تو جادست مثلا بار بر یا مسافربره. بنابراین گران کردن بنزین برای این فرد سبب ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی میشود (2936534) (alef-13)
این کارتها باشد برای اخذ مالیات از مصرف کنندگان پر مصرف (2936535) (alef-13)
به نظرم بنزین را صدتومنی کنندوماهی 60 لیتر به هر سرپرست خانوار بدهند نه هر ماشین وقیمت فو ب خلیج فارس و قاچاق بنزین رابه دولت بسپاریم تاخود جوابگوی ان باشد (2936553) (alef-13)
آقاي روحاني تمامي طرح هاي درست اقتصادي احمدي نژاد را
قطع كرد (2936561) (alef-13)
با سلام
آخر خط پایان این افزایش قیمتها وهزینه ها کجاست ؟
این فوب قیمت خلیج برای ما یک مقصد ثابتی نیست باز 4 روز دیگه دلارو می برن بالاتر واین روال همچنان ادامه خواهد داشت
فقط تنها چیزی که هیچوقت با هیچ جای دیگه دنیا نباید قیاس شود درآمد مردمه (2936573) (alef-13)
ینزین سهمیه ای 1000 تومان و 60 لیتر در ماه
بنزین آزاد 1500 تومان 200 لیتر در ماه
موتورسیکلت برقی بدون عوارض و مالیات وارد بشه و طرح جایگزینی با موتورهای بنزینی در همه کشور اجرا بشه .
در نهایت اتوبوس و مترو را رایگان کنید تا مردم از خودروی شخصی کمترداستفاده کنند .
البته همه این پیشنهاد ها برای وقتی است که مسئولان به فکر حل مشکلات مردم وکشور باشند و نه در پی حفظ سود دارندگان سرمایه (2936586) (alef-13)
امير حامد
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۱۹:۳۷
قيمت بنزين و گازوىل كه قابليت قاچاق شدن را دارند بهتر است هر سه ماهه توسط دولت براساس قيمت هاى بين الملى به اضافه كارمزد حمل و پخش و ماليات مصرف، تعيين و كارت ها جمع آورى گردند. (2936587) (alef-13)
مسعود
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۵۸:۴۹
قربون خدا برم هرکس از راه میرسه و پیشنهاد میده برادر من الان در استان هایکه گاز نیست و مردم مجبور هستند بنزین فقط استفاده کنند هم فکر کردی این پیشنهاد رو میدی (2936610) (alef-13)
این کارت ها و لوازم جانبی بکار گرفته شده تا ابد سرویس نخواهند و باید برای استمرار سرویس دهی آن همچنان هزینه نمود .
لذا بایستی هر پیشنهادی در جهت تداوم استفاده از آن با فرمول هزینه فایده برای دولت و مردم و جایگا ه داران سنجیده شود.
هر دو راه کار فوق فاقد بررسی جامع میباشد .
چرا که در هیچ کجای دنیا سوخت کارتی نیست .
و کنترل مصرف را هم با کارت و سهمیه منطقی نیست .
قیمت آن میبایست در حدی باشد که نه برای قاچاق به کشور همسایگان و نه از همسایگان قاچاق به ایران مقرون به صرفه باشد .
خلاصه در هر حرکتی میبایست هم مردم و هم مسئولین برای خود کارهای بی ارزش دست و پاگیر فراهم نکنند. (2936618) (alef-13)
حامی ملت
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۴:۲۴:۲۴
دولت که به آرزوی دیرینه ش رسید هرکاری دوست داره بکنه (2936631) (alef-13)
دولت داره قانون رو اجرا میکنه شما با پر کردن فرم در سال 89 و ارسالش و گرفتن 45 تومن ماهانه برا هر نفر موافقتت رو با قانون اعلام کرده بودید این قانون هم الان شش ساله روی اینترنته چرا مطالعه اش نکردی؟ (2936829) (alef-11)
تعرفه واردات خودرو حذف و ماليات بر سوخت گذاشته بشه با اين كار ناوگان حملو نقل نوسازي و بهينه سازي ميشه (2936634) (alef-13)
به نظرمن یعنی نظراینهای که میگن کارت باعث شده جلوی بلبشو بگیرد پس بهتر است نون ،شیر،پنیروهرچه استفاده می کنیم کارتی باشه هم جیب ما پرکارت وهم اطلاعات بسیار بسیار دقیق برای همه حتی چینیها بدست می آید.اصلا مثل خیلی چیزها که اولیم ازلحاظ کارت هم اول می شیم . (2936650) (alef-13)
لیلا کام222
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۲۰:۱۴:۲۲
ما رکورد زدیم! (2936863) (alef-3)
دوستان بنظر بنده دولت مخالف اصلی برچیده شدن کارتهای سوخت هست.
زیرا خیلی طول نمیکشه تا دولت محترم تدبیرکنه بنزین هزار تومانی را سهمیه بندی کنه وبه هرخودروماهیانه همون شصت لیترقبلی رابه قیمت هزار تومان ومازاد برآن را باقیمت بالاتری که اعلام میکنه به مردم بفروشه. (2936660) (alef-13)
خوب بود ابتدا آماری واقعی از مصرف قبل و بعد از استفاده از کارت سوخت ارائه میشد تا بتوان نتیجه گرفت
ضمن آنکه مدتی بلااستفاده ماندن دلیل هدر رفتن نیست و ممکن است دوباره لازم و استفاده شود. (2936696) (alef-11)
باسلام به چند دليل بايد كارت سوخت وسيستم عظيم ان را نگه داشت
١ ، هنوزقيمت سوخت فروخته شده با قيمت تمام شده و خريد اري شده از پالايشگاه هاي داخلي فاصله دارد و عملا يارانه به سوخت پرداخت مي شود و معلوم نيست قيمت نفت كه در حال سعود است اين اختلاف را زياد نكند و مجددا بحث يارانه انرژي مرتفع نشوز
٢. كي گفته و روي چه منطقي تضمين مي دهد كه قيمت سوخت قرار است تك ترخي بماند
٣. هدف نگه داشتن سيستم كارت سوخت نيست هدف مصرف درست و مديريت مصرف در شرائط كنوني است و اين شرايط و ضرورت مديريت مصرف، وجود و نگه داشت سيستم كارت سوخت را با هر قيمتي و حفظ مي كند و بلكه بايد ان را ارتقاء دهيم تا پرداخت ها هم با اين كارت ها انجام شود و بتوان مثل بيشتر كشور ها از مصرف كنندگان سوخت كه هوا را الوده مي كنند ماليات كربن و الايندگي گرفت و پر مصرف ها را جريمه نمود و از اين ماليات ها به روستايي ها و بخش هايي كه روي جنگل كاري كار مي كنند جايزه داد و قاچاق احتمالي را كنترل نمود و هزار ان منفعت ديگر (2936713) (alef-11)
اگه جمع بشه یکی از استرس های مردم کمتر میشه (2936735) (alef-11)
کارتهای سوخت در دست مردم باقی خواهد ماند. سناریوی نوشته شده
در نیمه دوم سال و احتمالا از آبان ماه به بهانه ای دوباره بحث افزایش قیمت مطرح میشود و سپس بحث سهمیه بندی دوباره و دو نرخی کردن سوخت بنزین و این بار احتمالا 60 لیتر 1000 تومانی و 300 لیتر آزاد 1400 تومانی .
ببینید اگر این اتفاق نیفتاد. (2936740) (alef-11)
حقشه.روزی ی وعده غذا بخورید بیست تام بچه بیارید.اصلا روزه بگیرید دیگه بهشت تضمینه (2936834) (alef-3)
من موافقم که کارت سوخت را بردارند و قیمت بنزین با توجه به قیمت نفت تعیین شود یعنی الان که نفت پایین آمده بنزین هم باید ارزان باشه. مثل همه ی دنیا. (2936822) (alef-11)
كارت هاي سوخت را مي توان براي اخذ ماليات آلودگى محيط زيست از صاحبان خودرو استفاده نمود (2936833) (alef-3)
1400 تومان پیشنهاد خوبیست حداقل سال بعد به بهانه تک نرخی کردن راحت میشه بنزین رو 1400 تومان کرد (2936860) (alef-3)
حسین جون
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۲۱:۵۶:۰۲
آقا من یه سوالی دارم
تو این همه قانون و بند و تبصره قانونی برای افزایش حقوقها و درآمد مردم تا استاندارد جهانی نداریم؟؟؟
مردیم از بس گفتین و گفتن قانون افزایش نرخ فلان و بیسار !!! (2936896) (alef-13)
کدام شفافیت را می خواهید با کارت سوخت بدست بیاورید قاچاق سوخت در سطح کلان و ان هم در روی کشتی در خلیج فارس می شود ایا رانندگان خودروهای سواری و عمومی در تهران قاچاق سوخت می کنند اگر نمی توانید مرزها را کنترل کنید(که الیته از شما پذیرفته نیست) چرا باید مردم را در صف بنزین در تهران و شمال و جنوب کشور معطل کرد پس باید کارت سوختها جمع شود و اساسا این کارت و سهمیه بندی در شرایط بخصوص و ان هم در کوتاه مدت باشد برای هر بار سوخت گیری هر خودرو و موتور سیکلت حداقا یک دقیقه صرف کارت زدن میشود که شما باید اضافه در پمپ بنزین معطل شوید ان هم با موتور روشن وسیله نقلییه تان و الودگی ایجاد شده را هم که حساب کنید می توانید ببینید که این کارت سوخت یک بهانه شده برای اذیت کردن مردم و یک منبع درامد برای شرکت نفت(برای هر کارت تعویضی 10000تومان باید بدهید) (2936915) (alef-13)
بله به این صورت با اعمال نظرات شما دیگر طبقه 3 و متوسطی وجود نخواهد داشت
از دم همه نابود
امان از شکمهای سیر
ببین چه تزهایی میدن (2936925) (alef-13)
اینم از وعده های دولت تدبیر! و امید!!!
البته بنظر می رسد دولت با افزایش گرانی ها و آزادسازی قیمت ها در آستانه مذاکرات! به دنبال .... (2938579) (alef-11)
حالا چرا ذخیره مون میخوان بسوزونن؟ گناه کردیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده ککردیم؟ (2938803) (alef-11)
محامد
۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۰۸:۲۷:۴۷
موافقم فقط جون مادرت بگو این عدد ۱۴۰۰ تومن را از کجا آوردی........فکر میکنم بعد از ششماه پیشنهاد کنی جهت یکسان سازی با کوپن و بی کوپن ۱۴۰۰ تومن البته برای مبارزه با صهیونیزم جهانی و آمریکای جنایتکار خیلی هم خوبه (2938882) (alef-11)
خسته نباشي با پيشنهادهاي بسيار جذابت... (2938893) (alef-3)
ای کسانیکه دنبال حذف کارت سوخت هستید. آیا می دانید با این کار چندین موسسه و ستاد و چند هزار کارمند بیکار میشن؟ نرم افزارها و سخت افزارهای تهیه شده و قراردادهای نگهداری و ... را چکار کنیم . باید کلی خسارت پرداخت بشه.
یک قلم اینکه اگه ماهی 5درصد نه 2درصد کارتها مفقود بشه به عبارتی میشه یک میلیون کارت . و بعد حساب کنید هزینه صدور المثنی و پست و تردد این یک میلیون نفر در هر ماه و.... خوبه اینا بیکار بشن و یک معضل دیگه اضافه بشه به معضلات قبلی؟ (2939247) (alef-11)
نامدار
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۱:۲۴:۱۴
با جمع آوری این کارت ها
میخوان به یکی دیگه از طرح های خوب که استفادش رو بلد نیستند گ..د بزنند
بعد از حذف طرح شبنم و ایران کد (2942976) (alef-13)
خوب است نگاهی به دوره قبل از آقای احمدی نژاد داشته باشیم که در آن زمان دولت بابت هر لیتر بنزین چقدر سوبسید می پرداخت و امروز چقدر؟ اگر امروز، بعد از این همه سر و صدا و آزاد سازی قیمت ها و به هم ریختگی کل اقتصاد ایران و یارانه ها و گرانی ها و تورم و رکود، دولت باز مجبور است که هجم عظیمی از دارایی خود را به شکل یارانه به بنزین اختصاص دهد و هم زمان ماهیانه ملیاردها ریال به عنوان طرح هدف مند سازی یارانه ها، مستقیم بین مردم تقسیم کند، جبران این هزینه ها با کی است؟ آیا دادگاهی تشکیل خواهد شد تا مسببین و مقصرین را به سزای خود رساند؟ یا دادگاهی برای گوینده این متن و یا انتقال دهنده این متن تشکیل می دهیم و آزادی بیان را هر چه بیشتر محدود می کنیم؟
آقای توکلی، بعد از حکمی که گرفتی، آیا همچنان شجاعت نوشتن نظر مخالف را داری؟ (2943194) (alef-13)
فضل اله اخوان نیلچی
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۲:۳۹:۵۲
کارت سوخت های آزلد جایگاه ها مع شود وهر خودرو فقط با کارت سوخت خودش بتواند سوخت گیری کند با این روش جلوی سرقت خودرو و ردیابی خودرو انجام میشود ضمن اینکه در آینده همین کارت سوخت میتواند بعنوان کارت خودرو هم قابل قبول باشد وضمنا چنانچه در آینده مجبور به سهمیه شدن بنزین ضرورت پیدا کرد ابزار ان موجد است و دوباره نیاز به هزینه کردن نتست (2944255) (alef-13)
اگه قراره تک نرخی باشه کارت هیچ توجیهی نداره در جایگاهی دیدم همزمان از هرپنج تا کارت استفاده میشود باید فرقی بین کارت شخصی وکالت جایگاه باشه (2950215) (alef-3)