نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 375655
واردکنندگان خودرو دیگر بهانه‌ای ندارند
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم‌ها شرکت‌های واردکننده خودرو دیگر نمی‌توانند تحریم را بهانه مشکلات موجود در شبکه خدمات پس از فروش خود قرار دهند.

محمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شبکه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی مشکلات زیادی چون کمبود قطعات یدکی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مواردی مصرف‌کنندگان حدود یک ماه معطل می‌شوند تا قطعه یدکی خودروی آن‌ها تامین شود، خاطرنشان کرد: در گذشته نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی مشکلاتی چون کمبود و نبود قطعات یدکی را به تحریم ربط می‌دادند که البته هم‌اکنون این بهانه از بین رفته است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: متاسفانه شرکت‌های واردکننده خودرو به قدری که برای فروش و تبلیغات محصولات خود هزینه می‌کنند به شبکه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی اهمیت نمی‌دهند.

وی افزود: همچنین تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو پایین بوده و از پراکندگی مناسبی برخوردار نیستند به همین دلیل مصرف‌کنندگان دسترسی سریع و راحتی به خدمات این نمایندگی‌ها ندارند.

جعفری با بیان اینکه نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های واردکننده خودرو باید افزایش یابد، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان نیز باید دقت کرده و از خرید خودروهای وارداتی از شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش مناسبی ندارند خودداری کنند.
 
کلمات کلیدی : واردات خودرو
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۴ ۱۰:۵۶:۵۷
اخه قربونت برم کدوم حمایت از مصرف کننده .ظاهرا شما از هیچی خبر تداری یک سری به نمایندگی های مجاز این دو تا خودرو ساز بزنید ببینین مردم چقدر ناراضی هستن. (3843929) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.