نظر منتشر شده
۱۵۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 250473
شلاق معلم، دانش‌آموز را راهي اتاق عمل كرد+ عکس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
تنها چهار روز از حادثه ناگوار مرگ معلم فيزيك بروجردي به دست دانش آموز ١٥ ساله‌اش مي‌گذرد كه اكنون خبر بستري شدن دانش‌آموز ٩ ساله زاهداني پس از ضرب و شتم دوباره به دست معلمش كام همه را تلخ كرده است.

به گزارش اعتماد، گفته مي‌شود اين دانش آموز ٩ ساله براي چندمين بار بر اثر ضربات شلاق معلمش راهي بيمارستان شده است.شدت ضربه باعث پارگي رگ و عفونت دست اين دانش آموز شده و او را راهي اتاق عمل كرده است.

نورالله، پدر اين كودك درباره این حادثه می‌گوید: «روز یکشنبه ۲۵ آبان معلم پسرم، با شيلنگ مخصوص کپسول گاز فرزندم را از ناحیه دست مورد ضرب و شتم قرار داده که بر اثر آن فرزندم با پارگی رگ دست و عفونت شدید مواجه شده است»

پدر عبدالمجيد ادامه مي دهد: برای معالجه فرزندم او را به زاهدان منتقل کردیم اما بیمارستان‌های نبی اکرم و بوعلی با این بهانه که فرزندتان سنش کم است، او را قبول نکردند حتی بیمارستان بو علی ابتدا پذیرفت و برای او پرونده هم باز کرد اما با اینکه وضعیت دست كودكم بد بود دوباره به دلایلی غیرقابل پذیرش او را رد کردند.»

پدر عبدالمجيد كه تاكنون از ضارب پسرش شكايت نكرده مي‌گويد معلم پسرش قصد دارد تمام هزينه‌هاي بيمارستان را پرداخت كند.به گفته پدر اين دانش آموز ٩ ساله كه تا كنون چند بار به دست معلمش ضرب و شتم شده است «سرانجام پسرش در بیمارستان امام علی زاهدان بستری شد و یکشنبه، دوم آذر برای شست‌وشوی عفونت دست، به اتاق عمل منتقل شد و قرار است در روزهاي آينده رگ دستش به تيغ جراحان سپرده شود.»
 
ايراني
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۰۲:۴۱
جالبه كه پدر بچه از معلمه شكايت نكرده !‌ اينجا تو تهران معلم به شاگردش مي گه بالاي چشمت ابرو هست پدر و مادر با هم ميان درب مدرسه رو گل بگيرن ! (2512052) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۶:۳۱
چون از حقوق شهروندیشون بیشتر اطلاع دارند. (2512614) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۱۲:۳۳
این حقوق شهروندی در دوران ما کجا بود که معلمها عین ساواکی ها مارو میزدن؟! (2513372) (alef-13)
 
مسعود بهمنی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۲۶:۴۳
درستش همینه ، مدرسه ای که با دانش آموز برخورد ناصحیح و غیر حرفه ای انجام بده باید درش گل گرفته بشه (2512640) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۴۵:۳۲
با این دیدی که شما داری درب تمام مدارس دولتی باید گل گرفته بشه (2512901) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۵۸:۳۸
ومیشه بفرمایید با خانواده ای که کمترین اصول تربیتی رو به فرزندش یاد نداده و معزل کلاس وآموزش دیگر دانش آموزانه باید چه کار کرد ؟!! (2513249) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۰۳:۴۵
ببخشید خنجر بدیم خدمت دانش آموز که خدمت معلم برسه تا آموزش وپرورش حسابی حرفه ای بشه ؟! (2513257) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۱:۴۹
والا من نمیدونم. زمان ما هم تنبیه بود هم احترام به معلم. بچه ها از ناظم حساب میبردن. پدر و مادرا از 1 سنی میزاشتن بچه ها خودشون برن مدرسه. ما دهه 50 ها هم بچه های ناجوری نشدیم. فرم ارایش مو لباسمون هم باید دارای شرایط خاصی بود. من خودم دبیرستان البرز بچه هائی رو که با من بودن رو دیدم که همشونم ادم حسابی شدن.تمام بچه های دبیرستان البرز از معلم ها و ناظماشون حساب میبردن .الان دیگه پدر و مادر کم مونده بچه هاشون رو با ماشین میلیونیشون ببرن تو سر کلاس. بچه ها هم که نمیشه بهشون گفت بالا چشتون ابروست. نمره و مشق و این ها هم که دیگه کلا لوس بازی شده. خدا بداد نسل های بعدی برسه و اینده این مملکت. (2512657) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۱۹:۳۹
میدونی مشکل چیه اونقدراون نسل معلمها وپدرومادرها ی قبل ازشما شماروتحقیر کردن وفشاراوردن وتنبیه کردن که عقده ای شدین و باسوادهاتون وروشنفکراتون به این نتیجه رسیدین که همه این مشکلات شخصیتیشون به خاطر این سخت گیریها بوده پس فکرکردین شیوه قبلو کناربذارین ودیگه بچه هاتونو راحت بذارین تامثله شما عقده ای نشن ولی نمیدونستین که ازادی وبهای زیادی هم مثل تنبیه وسخت گیری مضره .
بیسواداتون هم مثله پدره این پسره وهمین معلمه وخوده شما همون راه قبلیا رو ادامه دادن وفکرکردن تنبیه وعقده گشایی سرکوچیکترازخودشون نه تنها مضرنیست بلکه مفیده .
نتایج هردوگروهو داریم این روزا میبینیم یه روزافراط یه روز تفریط . حدوسطو رعایت نکردیم که نتیجه کارمون این شده! (2512811) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۲۳:۰۹
نمونه این بچه های لوس دیروزی همین ها هستند که اینروزها تو اتوبانهای شهر با ماشین های میلیونی ویراژ میدن و مثل یک سوسک پشت فرمان نشسته و اینطرف و آنطرف میرن و به هیچکس هم پاسخگو نیستند. (2512823) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۲۴:۳۷
افراط و تفریط همیشه بده... نه باید اجازه داد معلم و ناظم هرکاری دلشان می خواهد بکنند نه باید از بچه حمایت بی دلیل کرد... تعادل همیشه بهترین راهه (2512990) (alef-13)
 
یه مدیر دبستان غیر دولتی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۲۸:۴۰
آقا آرش حرف دل ما معلما رو زدی ........ امان از دست این پدرمادرها ، من همیشه بهشون مگم : بچه ها ی شما خیلی که تومدرسه من باشند 6 ساله ، ولی یه عمر فرزند شما !!!!!!!!
و این یکی یک دونه ، تمام امید و آرزوی شما ها ، پس مراقب تربیت و ناز پروردگیشون باشید تا افسوس نخورین !!!!! (2513158) (alef-13)
 
مهدیه
۱۳۹۳-۰۹-۲۳ ۱۴:۴۲:۰۴
نه هر معلمی اجازه ی هر کار رو نداره یعنی چی بعضی از معلم ها فحش میدن تو روحشون (2546492) (alef-10)
 
مهدیه
۱۳۹۳-۰۹-۲۳ ۱۴:۳۹:۵۵
ببخشید خیلی ولی الان خیلی معلما هستن که بچه ها رو می زنن ولی دلییل عقده ی معلم هاست و من معلم خواهر زادم توی کلاس هر چی از دهنش در میاد می گه و رسیدگی نمی شه (2546489) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۷:۰۴
بیچاره تو حرفهاش گفت که معلم پسرش قصد دارد هزینه های بیمارستان را پرداخت کند، ببینید فقر چه به روز ما آورده!!! (2512875) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۴۱:۴۴
خیلی بی جا کرده معلم بی فرهنگ این آدم لیاقت استخدام در آموزش و پرورش رو نداره و علاوه بر اخراج وی باید مجازات جزایی وکیفری نیز برایش در نظر گرفته شود (2512890) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۴۱:۵۸
اداره آموزش و پرورش باید وارد عمل شود و پاسخ مناسبی به معلم بدهد/ (2513014) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۴۷:۳۶
معلمی شغل انبیا است . شأن معلم (واقعی) خیلی بالاست .
اینها نتیجه استخدام های بدون فکر ..... بر اساس یک سری امتیازات بیخود که اصلا ربطی به معلمی ندارد است . ...... باور کنید معلم واقعی بسیار کم است ....
و ارزش یک معلم واقعی خیلی خیلی بالاست ...با تشکر یک معلم با 22سال سابقه (2513026) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۵۲:۳۲
الف عزیز این اخبار اصلا اهمیتی برای پخش ندارد. بهتر است به مسایل مهمتری بپردازید. (2513232) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۵۶:۳۵
ایضا تو اصفهان ! تو کلاس همدیگه رو میزنن به هم بد وبیراه میگن وسط درس معلم مزه پرانی می کنند ومن معلم فقط می تونم بگم ساکت نکن نزن بسه بشین !! خدا نکنه خطاب به دانش آموز کلمه " بی ادب " از دهنم در بیاد فردای روز پدر ومادر برا توبیخ من معلم در دفتر مدرسه حضور می یابند ! حالا موندم این معلم زاهدانی چه طور از زیر ذره بین آموزش وپرورش ناز پرور خارج شده که برا چندمین بار مرتکب این جرم شده ! الله واعلم !!! (2513244) (alef-13)
 
بهمن
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۰۲:۳۹
در مکتب خانه های قدیم وقتی بچه را تحویل می دادند می گفتند گوشتش مال شما استخوانش مال ما
و این بود که امسال دکتر قریب و ....تحویل جامعه می شدند. (2513363) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۰۳:۰۵:۴۵
شما هم ظاهرا از این امر غافل بودی چون امسال نیست! (2738652) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۰۹:۳۱
مگر هنوز در دوران جاهلیت بسر میبریم که برای تنبیه دانش آموزان آنهم در دوران ابتدائی در مدارس از شلاق استفاده میشود,آقای وزیر میبایست برای اتفاق هائی که در مدارس کشور می افتد به مردم پاسخگو باشد. (2512076) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۴۲:۴۹
بله هنوز در دوران جاهلیت بسر میبریم! (2512502) (alef-10)
 
لرستانی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۰۱:۱۳
دقیقا شما در دوران جاهلیت هستید نمونه اش معلم بروجردی است که با ضربات دانش اموز بی شعور جانش را از دست داد و خانواده اش به خاک سیاه نشستند.
الان هیچ معلمی نمتواند به دانش اموز بگوید بالای چشمت ابروست.
قدیما مغلمین از ابهت خاصی برخوردار بودند الان دانش اموزان در این دهکده جهانی که امثال جنابعالی ساختید انچنان دچار بی هویتی و بی بند وباری شده اند که ار داخل مبایل دانش اموز ابتدایی و راهنمایی فیلم سوپر کشف میشود.ای امام زمان کجایی خانه ات اباد ................فریاد یا رسول الله (2513081) (alef-13)
 
عبدالله
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۱۲:۳۵
جاهلیت یعنی چه؟ جاهلیت یعنی این که انسان حقوق خودش را نداند. معلم نداند که تنبیه دانش آموز خاطی چگونه باید اجرا شود، دانش آموز تکلیفش را نسبت به معلم ، آینده خودش و زحمات پدر و مادرش نداند، آموزش و پرورش هم هر چند وقت یکبار تغییر روش دهد بدون آن که معلمش را برای نظام آموزشی جدید و کتاب های دید آماده کرده باشد.
رویهمرفته بیش از معلو و دانش آموز مسئولان آموزش و پرورش مقصرند که نه معلم را برای آموزش به درستی آماده می کنند و نه از نظر مالی تامینش می کنند. (2513121) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۰۷:۴۶
پ ن پ خیلی متمدنیم یه سر به نو گلان خندانی که به عنوان این نسل در خانوادهها تربیت میشوند بیندازید متوجه دوران حضورمان خواهید شد !!! در مدارس شلاق نیست اگر هم باشد برای زدن معلم است ! این معلم زاهدانی هم ریشه یابی شود ببینند از کجا آمده که با اصول امروزی آموزش وپرورش نا آشنا بوده ! (2513260) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۵۰:۵۸
تو ایران چه خبره؟! (2513345) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۱۶:۱۸
اینها نمونه هایی از اتفاقات و برخوردهایی است که شاید هزاران هزار ولی خفیف تر یا خارج از چتر رسانه ای در فضای آموزش اتفاق می افتد. مشکل اینجاست که مسئولان امر به جای پرداختن به درسها یا رویه هایی که روح و رفتار معلمان و دانش آموزان را بپروراند به تعدد کتابها و ضخامت آنها توجه کرده اند، به این که معلم و معاون پرورشی باشد، این که فلان و بهمان اردو را بروند و مثلا امام جماعت داشته باشند و نمازخانه اما فکر این را نکرده اند که دل اول باید صاف و صیقلی باشد تا بعد این آموزشها و آیه ها در آن اثر کند.
آموزش و پرورش باید با به کار گیری اتاق های فکر متشکل از روانشناسانان، جامعه شناسان و عالمان با تجربه و دانا و آگاه به علم روز و شرایط جامعه هم آموزشهای خود را تنظیم کند و هم پرورش را انجام دهد ولی همه ما عادت به دادن آمار کرده ایم، شما اگر کتابهای دینی و قرآن و عربی و دفاعی و ... را ملاحظه کنید ساعات زیادی از هفته را این آموزشها از آن خود کرده اند اما کجاست آن دینداری و آن اخلاص و آن فهم دینی؟ آیا با این همه آموزشها و نمره و تشویق و تنبیه شما جرات دارید اجاره ورود تلفن همراه را به مدرسه بدهید یا این که نگرانید آینده سازانی که این همه سال آموزش داده اید بلافاصله از آن استفاده نامناسب کنند.
به هر حال اینها همه نشانه است و روزی ما باید به جای شعارزدگی و ظاهرگرایی به فکر اصلاح واقعی و پرورش درونی باشیم، اگر دانش آموز در سال ده برگ معارف را فهمید بهتر از 200 صفحه خواهد بود که برای امتحان بخواند و فردا فراموشش کند. (2512093) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۱۵:۰۰
یک کلام باید جمعیت کلاسها کم شود جمعیت بالای 30 نفر در کلاسهای غیر استاندارد همراه با حجم بالای کتابها و وجود دهها برنامه فوق برنامه از قبیل انواع جشنها ومراسم عزاداری و اردوها و انتخابات دانش آموزی و... که از ساعات آموزش می گیرد ودر تدریس معلم خلل ایجاد می کند .نتیجه اش میشود اعصاب خرد معلم و عدم کشش دانش آموز وتوقع بالای والدین وتنش وخستگی وخدای نکرده این گونه رفتارها و البته باید دید چگونه این معلم بر خلاف قوانین سخت موجود که حتی اجازه یک خط کش برای استفاده خط بر را هم نمی دهد شلاق به دست گرفته !!!!!! (2513277) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۲۰:۴۳:۵۰
من به عنوان یک معلم کاملا با حرف شما موافقم در حال حاضر معلم کلاس سوم دبستان هستم و کلاسم 35 نفره است که تازه 20 نفرشان افغانی هستند در این کلاس من تا دانش آموز را متوجه درس می کنم حدودا ربع ساعت از وقت کلاس باقی نمی ماند وارد کلاس که می شوم تقریبا نصف کلاس به استقبالم می آیند که از دست بغل دستیهایشان که در نیمکت های سه نفره نشسته اند شکایت می کنند مثلا زیاد جا گرفته و ... به نظر شما من وقت بیشتری برای تدریس دارم یا معلم کلاس دوم که بدون توجه به حرف بچه ها با خط کس آهنی همه را سر جای خود می نشاند اگر کلاسم خلوت تر بود به بچه ها خیلی بهتر می رسیدم (2513539) (alef-13)
 
محصل سابق
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۱۶:۱۹
معلم ها دانش آموزان را کنک می زنند و دانش آموزان معلمین را سلاخی می کنند!
واقعا ثمره بیش از سه دهه کار آموزشی و پرورشی بعد از انقلاب همین است؟ (2512094) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۰:۴۸
آفرین به این حرف. حق با شماست. 30 سال تجربه آموزش و پرورش (2512433) (alef-10)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۴۵:۵۱
ملت ایران همیشه بدی ها رو بزرگ میکنه
چند سال پیش که یک معلم بخاری اتش گرفته رو در اغوش گرفته بود اینطوری نمیگفتن و به به نمیگفتن؟
اینهمه افراد بزرگ و لایق تقدیم جامعه شده
اینهمه رشادت در وزارتهای اطلاعات و ...
و فراوان از این دست دیده.نمیشن
بعد توی ده میلیون دانش اموز دو سه.نفر کاری میکنن میگید ثمره اش چی بوده چی شد چرا به انحطاط کشیده شدیم.
چرا باید اینطوری نگاه کنیم؟
چرا انصاف نداریم
درد این نداشتن انصاف از این قلیل اتفاقات خیلی دردناک.تره (2513210) (alef-13)
 
دلسوز خوزستانی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۲۱:۲۲
متاسفانه بعضی از معلمین اوضاع روحی وروانی سالمی ندارند .نمیدانم اینهارا چطور استخدام کرده اند؟( قابل توجه آقای فانی وزیر آموزش وپرورش) (2512629) (alef-10)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۰۴:۱۵
برادر عزیز کسی که به فکر آموزش و..رورش نیست به نظرم این اتفاقات خیلی طبیعیه. (2512760) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۱۸:۲۷
چرا هیچ کس از اون معلمی که چند وقت گزشته در لرستان به خاطر نجات جان دانش آموز جان خودشو از دست داد چیزی نمیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2512806) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۳:۲۴
ما از اول روانی نبودیم بعد سیستم آموزش و پرورش و تربیت خانوادگی بعضی از دانش آموزان ما را روانی کرد. (2512864) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۱۶:۵۱
40 هزارتای آنها را آقای حاج بابایی چند سال پیش بدون کمترین تجربه وآموزش معلمی استخدام کرد ! بهتر است قبل از فانی از ایشان سوال شود !!!! (2513279) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۱۱:۲۵
وقتی بدون گزینش علمی و سلامتی فردی هر کی دو تا کلاس صوری نهضت برقرار میکنه استخدام میکنن نتیجه ای جز این قابل انتظار نیست. (2513370) (alef-13)
 
سردار بی ادعا
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۱۵:۰۴
شما هم اگر حق وحقوقت را نمی دادند و با داشتن مدرک وکلی تحصیلات همیشه هشتت گرو نه بود وجلوی زن وبچه شرمنده بودی اوضاع روحی وروانی سالمی نداشتی برادر من در هه جای دنیا معلمین دارای بالاترین حقوق میباشند تا با آسایش خیال سر کلاس درس حاظر شوند ولی در ایران بر عکس است به معلمین حتی بن کتاب نمی دهند تا کمی مطالعه داشته باشند (2513377) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۴۶:۳۲
چه انتظاری دارین از تفکری که میخواد ازریربارمسیولیت شانه خالی کند .امسال طرحی اجرا شده که مدارس به اشخاص سپرده شود و توسط انهاهم اداره شود واموزش وپروش مسیولیتی نداشته باشد . دربخش8وسی شبکه 2ها به سراغ یکی ازاین نوع مدارس رفتن که به شخصی واگذارشده بود ,دختروپسر باهم درس میخواندن مختلط بودن و دوسه هفته ازشروع مدارس گذشته بود هنوز برنامه کلاسی نداشتن و معلمها ی که به کارگرفته شده بودن هیچ کدام تا قبل ازان تجربه معلمی نداشتن واصلا اشنا به حرفه ی معلمی نبودن ودوره ای هم ندیده بودن وفقط مدرک لیسانس داشتن واحتمالا باپارتی برای اولین بار امده بودن معلم شده تابیکارنباشن وهمینطور مدرسه معلم ورزش استخدام نکرده بود .فقط مدیر پول رابرای اداره مدرسه ودادن حقوق معلمان دریافت میکرد ولی خدمات قابل قبول ارایه نداده بود وهیچ کس هم نظارت نمیکرد . خودتان خوب میدانین احتمالا خدمات پایین هم به دانش اموزان به این دلیل بوده تاازپولی که ازاموزش وپروش دریافت میکرد بیشتربه جیب شخصی اش بزند .
  (2512703) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۱۸:۴۳
دادستان بعنوان مدعی العموم باید وارد عمل شود. پدر فقیر در مقابل هزینه بیمارستان شکایت نکرده .لی از نظر جنبه عمومی جرم دادستانی و از نظر پاسخگویی به افکار عمومی وزارت آموزش و پرورش مسئولند (2512100) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۴۲:۰۵
مگر این پدر و فرزند خدای ناکرده آقازاده هستند که مدعی العموم (بخوانید مدعی الخواص) وارد عمل شود...!؟ (2512690) (alef-10)
 
لرستانی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۰۳:۱۹
اقای عقل کل پس چرا برای ان معلم سلاخی شده کیفر خواست صادر نمیکنی (2513092) (alef-13)
 
پيرايش
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۴۴:۲۶
ايم معلم بيمار رواني است . بايد در بيمارستان بستري شود . پس از بهبودي محاكمه شود . (2513326) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۲۳:۵۳
این چه وضعیه این موارد به نظرم نیاز به شکایت شاکی ندارد و دادستان به عنوان مدعی العموم باید و وظیفه اش هست که دخالت کند چه پدر دانش آموز شکایت کند چه نکند و از آن طرف خود آموزش و پرورش نیز به عنوان مدعی باید این معلم را به ارگانهای قضاعی معرفی کند و ازش شکایت کند و همچنین وزیر محترم بهداشت که بسیار فرد درست و مثبتی هست با اون دو بیمارستان برخورد جدی کند تا همه این موارد درس عبرت شود. من به عنوان یک هم وطن واقعا تقاضای رسیدگی به این گونه جرمهای عمومی را دارم. (2512123) (alef-10)
 
واقع بین
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۲۴:۳۴
معلمها نمی خواهند بیانه بدهند؟؟؟؟موقع کشته شدن یک معلم توسط دانش اموز خیلی سریع بیانیه دادند ولی انگار با این موضوع مشکلی ندارند (2512124) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۳۵:۲۹
و
چه بیانه ای بدن ؟ نظرات یکی ازسایتها که بالای 500 تانظرو منتشرکرده رودیدم کامنتهایی که معلمهاگذاشته بودن همشون شاکی بودن که قبلا بچه ها رو کتک میزدن وتنبیه میکردن وکسی کارشون نداشته والان نمیتونن تا کتک بزنن اموزش وپروش یقه شونو میگیره !
شاکی بودن چرا کتک زدن وتنبیه بدنی برداشته شده !
اونوقت شما میگی بیانیه بدن .
بعضی معلما روانین وعقده ای ان ,بازن وبچه شون مشکل دارن ,باخونواده شون مشکل دارن ,خودشون هم مشکلات شخصیتی دارن ، میرن سرکلاس عقده شونو سربچه ها خالی میکنن ومیافتن به جون بچه ها,چون زورشون فقط به بچه های طفل معصوم میرسه.  (2512473) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۲۸:۱۵
ای کاش عقده معلمی برای تو روا می شد تا حرف مفت نزنی (2512837) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۴:۵۱
شما که این همه با ادبید بشید معلم (2512867) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۲۴:۱۳
لطفا عقده هایتان را خالی نکنید. مقصر اصلی نظام آموزشی غلطی است که نه می تواند درست معلم انتخاب کند، نه درست تربیتش کند و نه درست تامینش نماید. من قبلا معلم بودم. در دهه 1350 استاد روانشناسی داشتیم که با رفتارش به ما معلمی یاد داد و نه با کتاب درسی اش. مشکل اینجاست که نه در انتخاب، نه در تربیت و نه در تامین نیاز های اولیه، آموزش و پرورش ما توانایی لازم را ندارد. نتیجه همین است که می بینید. (2513149) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۵۱:۴۲
چه خبره ؟ چرا اینقدر همتون از معلم جماعت ناراحت هستین؟ بنده به هیچ وجه عمل این معلم رو تا یید نکرده و کاملا با تنبیه بدنی مخالفم....اما این همه ماجرا نیست.....شما ها که از وضعیت نظام آموزش ها ما که هیچ حرمتی برای معلم قائل نیست و باید در پایان سال نمره همه را بدهد و دانش آموز هر کاری در کلاس خواست انجام بدهد و معلم نباید به او از گل نازکتر هم بگوید......
آیا فکر می کنید همه چیز درسته و فقط کار این معلم اشتباه....همین عصبانیت ها و طرز فکر هاست که باعث شده دبیر فیزیک را سر کلاس سلاخی کنند!!!
شخصا 26 سال با تمام وجودم هر چه داشته و نداشته ام را برای دانش آموزان هزینه کرده ام ...البته گاهی هم تنبیه کرده ام البته خیلی قبل .اما بعد از عمل تنبیه تا ساعت ها ناراحت بودم و تا دانش آموز را راضی نمی کردم از مدرسه خارج نمی شدم. اما در تمام این مدت یکبار...حتی یکبار یک دانش آموز جوابم را نداده است.
اما باور کنید هیچ معلمی نیست که عقده ای باشد و بخواهد عقده اش را به دانش آموز خالی کند.به نظر شما آیا قبول شدن و نمره گرفتن کسی که زحمت کشیده با کسی که ابدا اهمیت نمی دهد عدالت است؟ اما هم اکنون اینگونه است و در این بین اگر معلمی قید همه سوالات و توضیح خواست های اداره را زده و نمره مفت ندهد می شود شمر و یزید و ..............
از طرفی خشونت فقط خاص مدارس نیست همه جامعه ما دچار این معضل است و متاسفانه خشونت نهادینه شده و جامعه را فرا گرفته است...
باید فکری اساسی کرد.. (2513347) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۹:۱۱
اخه اگه خودت ناظم باشی دانش اموز دیگه بیاد از دست یکی شکایت کنه و تو طبق دستور اموزش و پرورش حق کتک زدن و اخراج وی را نداشته باشی کدوم رو انتخاب می کنی؟ در برابر دانش اموزان دیگه وظیفه ات چی میشه؟ بعضیا برای بچه های مردم مشکل ایجاد می کنند. انتظار که نداری ناظم هر روز استیفا بده. (2512879) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۲۵:۱۲
یاید اون معلم دیوونه رو تا جایی که لیاقتشه کتک زد تا بفهمه بچه مردم امانته دستش نه اینکه عقده هاشو سر کودک مردم تخلیه کنه. (2512125) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۲۰:۲۱
اگه قرار باشه ماهم مثل اون باشیم که سنگ روی سنگ بند نمیشه. باید هرنوع مجازات خشن ممنوع بشه. (2512627) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۰۶:۵۵
نازش کنیم بگیم بچه مردمو دیگه نزن (2513106) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۴۲:۵۸
اوف تو با این اخلاقت معلم بودی بچه های مردم رو می کشتی. (2512893) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۳۳:۱۸
دست معلم بشکنه که با طفل معصوم این کار رو کرد (2512145) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۳۶:۰۲
نیاز به شکایت نیست مدعی العموم باید وارد شود
احتمالا از فقر این پدر میخواهد سو استفاده کند
این معلم باید سوابقش مشخص و تحت روانشناسی جنایی قرار گیرد
چطور اموزش پرورش اجازه می دهد این افراد استخدام شوند
بجه 9 ساله وزیر هم بود ساکت میشد؟
معلمها چرا ساکتند (2512152) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۵۲:۵۲
بله قطعا آموزش وپرورشی که به دلیل سیاسی بازی ها از روال طبیعی تربیت معلم به شکل اصولی خارج شده وهرکس به عناوین مختلف از نهضت سوادآموزی شرکتی وانواع استخدامهای فرمایشی وخلق الساعه و امثالهم واردش شده وضعیتی بهتر از این نخواهد داشت ! (2513350) (alef-13)
 
روح اله
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۳۸:۴۵
متاسفم ...چرا باید به این روز دچار بشیم (2512157) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۳۹:۲۴
وزیر آموزش پرورش معلوم نیست به چه کاری مشغول و هیچگونه نظارتی نداره و فقط شعار و حرف زدن بلد و لیاقت این وزارت رو نداره . (2512161) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۰:۵۵
وزیربایداستعفا بده بااین ماجراها
وقتی یه پیرمردو میکنن وزیر ،نمیتونه توان نداره تا به زیرمجموعه اش رسیدگی کنه
مجلس محترم هم که درخواب هستن (2512524) (alef-10)
 
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۰۳:۴۲
ایکاش از این دست پیرمرد ها!!! در کل مراجع و سازمان ها و ادارت مصدر امور می داشتیم. لطفا با تامل و منصفانه سخن بر زبان تان جاری سازید. جناب آقای دکتر فانی بسیار تواناتر و حاذق تر از آنانی هستند که شاید به زعم شما هموطن گرامی جوان یا جوان تر هستند. (2512759) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۵۹:۴۰
نصف فشارهای این روزها وسیستم به هم خورده و نا همگون فعلی وسردرگمیها ناشی از عملکرد بد دوران حاج بابایی است ! 25 ساله معلمم اما به اندازاه این چند سال اخیر شاهد فشار وسردرگمی وانحتاط نظام آموزش وپرورش نبودم ! اصلا انگار همه عجله دارن انگار ساعتها کفاف آموزش ورسیدگی به کار دانش آموزان رو نمیده ! یک جور عصبانیت وهیجان بر جو مدارس وکلاسها حاکم شده وتمام ناشی از بی برنامگی وتعجیل در پیاده کردن طرحهایست که برای هر کدام سالها آزمایش و رفع اشکال لازم بود !!! خود در چنین سیستمی آستانه تحمل کم میشه هم برای معلم هم برای دانش آموز ! (2513358) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۴۰:۱۰
بنام خدا
با سلام
به نظر من بايد مجلس فكري به حال وزير آموزش و پروش كند نه وزارت خانه علوم (2512164) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۴۰:۲۳
تو این آموزش و پرورش چه خبره؟؟؟؟؟ (2512166) (alef-10)
 
یک معلم
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۴۴:۱۳
خاک عالم بر سراینگونه افراد ...لطفا فورا اخراجش کنید( این اعمال ورفتارباعث شرمندگی معلم هاست) (2512176) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۴۵:۲۷
حتما اقازاده ای و تو مدارس خاص هستی و خوش می گدره بهت و نیستی تو مدارسی که بدون شلاق نمیشه به کلاس رفت.تو کلاسهایی که شما می ری مادر بزرگ منم می تونه اداره کنه. (2512900) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۵۵:۱۶
يكي به داد اين آشفته بازار برسد! (2512207) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۵۶:۴۱
واقعا این مملکت برای چنین موردی نیاز به شاکی خصوصی دارد؟!!
آقای مدعی العموم سرشان با امنیت ملی و تماشاچیان بازی والیبال شلوغ است!! (2512211) (alef-10)
 
دانش آموز
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۵۸:۳۲
بچه مردم رو داغون کرده بعد چون پدرش پول درمان نداره باید رضایت بده تا اون معلم نما راست راست راه بره به این میگن عدالت الف من تمامی هزینه های درمان دانش آموز + پول وکیل رو تقبل میکنم تا اون معلم نما به سزای عملش برسه لطفا اسم و فامیل دقیق این دانش آموز رو برام ایمیل کنید (2512222) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۰۱:۵۱
شمای دانش آموز چرا خود ما معلمها برای اعاده حیثیت حاضریم هزینه درمان ورسیدگی قانونی به این مورد را پرداخت کنیم ! (2513361) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۱:۵۹:۵۹
خداوند شفایش دهد. (2512223) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۰۱:۴۱
خدا اون معلم .... را بکشد! (2513253) (alef-13)
 
رهگذر
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۰:۳۵
به جای متهم کردن این و آن، کمی هم به ریشه های چنین اتفاقاتی بپردازید. آیا معلمی که از نظر معیشت و خانواده و مسکن و آینده مشکلی نداشته باشد می تواند رسالت بزرگ خود را با چنین عملکردی خراب کند؟ (2512227) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۹:۴۷
ببخشینا به جزیه سری از جامعه که پول دارن ولی بقیه همه باهمین مشکلات روبروهستن از کارمندوکارگرو خبرنگارو دانشجو وجوونو وبازنشسته ومستمری بگیروراننده تاکسی و...
همه مشکل اقتصادی دارن پس همه باید بریم همدیگرو بکشیم ؟!
درثانی معلم که مسیولیتش بیشتره ،نمیگن کارمندی شغل انبیاست میگن معلمی شغل انبیاست
بعدم کسی مجبورشون نکرده که برین معلمی
این همه شغل
اگرمعلمی توش چیزی نیست خب یه شغل دیگه انتخاب کنین
برین دلالی یاشغل ازاد
مجبورکه نیستین برین معلم شین بیافتین به جونه بچه های مردم بفرستینشون روتخت بیمارستان
معلم بایدعاشق باشه
معلم تربیت کننده یه نسله
بایدالگوی بقیه باشه (2512550) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۰:۴۵
نه اینکه تو تربیت شدی با این ادبیات- تو هم شاگرد معلمی !!! (2512852) (alef-13)
 
موسوی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۰۶:۱۲
حرف شما درست ولی معلمی وظیفه شو درست هم انجام میده هیچ تفاوتی با این طرز تفکرات تو جامعه ما نداره (2513367) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۲۰:۴۲
خود تو وقتی اعصابت از بدهکاری خراب باشه تحمل بچه خودتم نداری چه برسد 30بچه که هرکدام یک اخلاق ورفتار دارد (2513395) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۲:۳۸
این چه حرقیه شما می زنید. یعنی هر کی پول نداشت و مشکل معیشتی داشت باید بیفته به جون بچه های مردم؟ ایشون اگه خیلی مرده بره دزدهای کله گنده رو بزنه. (2512660) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۶:۲۹
معلم های عزیز ما انگار ساکت اند. چطور اگه یه مو از سر معلما کم بشه ماجرا رو تو بوق می کنند. یا اگه حقوقشون پس و پیش بشه پلاکارت دست می گیرن و راه میفتن ولی در برابر جنایت هم صنفی ها شون سرشون رو تو برف فرو کردن. (2512671) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۱۷:۴۷
من یک معلمم و ساکت نیستم بیش از شما هم به سیستم نا همگون موجود که مثل یک بشقاب شکسته بست وپینه زده شده معترضم اما ظاهرا جامعه ما از هر قشر وگروهی جملگی تند خو و عصبانیند !! الان خود شما آنقدر عصبانی هستی که بعید میدانم اگر یک شیلنگ به دستتان بدهند و مرا که یک معلمم ببینید به جای آن همکارخاطی نزنی !!! کمی آرام ! قدر مسلم مثل بسیاری دیگرجاها آموزش وپرورش پیر وخسته وفسرده ما نیاز به باز سازی دارد هرکس از راه رسید یک عده نیرو را برای استخدام به این وزارتخانه تحمیل کرد خوب این میشود حاصلش ! جناب قرائتی با تحمیل نیروهای نهضتی بر آموزش وپرورش با او چه کردید ؟ جناب امیر احمدی با بازنشستگی پیش از موعد معلمان که حاصلش شده کمبودنیروی فعلی با آموزش وپرورش چه کردید ؟ جناب حاج بابایی با افزایش دانش آموزان در هرکلاس به دلیل نیم وقت شدن مدارس واستخدام نیروهای خاص وبی تجربه با این مدارس چه کردید ؟ جناب فانی با این میراث درهم وبرهم چه می خواهید بکنید ؟! (2513386) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۴۷:۰۶
معلومه از دانش اموزان تنبل و بی انظباط کتک خور بوده اید. (2512907) (alef-13)
 
توحید
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۱:۰۲
اون دوست عزیزی که دیروز پری روز متن نوشت که به کجا می رویم و واویلا و اخلاق مرد و پسر پدر را کشت و داتش آموزش معلم را ، کجاست ؟ (2512230) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۳:۵۲
پدر دانش آموز باید شکایت کند برای چندمین بار شما شکایت نکردی این باعث عقد ه ای شدن دانش آموز میشود تا در سن 15 سالگی انتقام خودشو از معلمش بگیرد اینجاس که میگیم دست دانش اموز 15 ساله درد نکند .... (2512240) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۲۵:۱۲
قربانت شوم ، تو مملکت ما فقط پوله که حرف میزنه ، برای شکایت کلی پول باید خرج کنی و پروسه اداری را باید طی کنی ، آدم فقیر فقط یه حق داره اونم مردنه! (2512828) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۹:۰۲
معلم دیوانه باید بطور علنی و با پوشش وسیع رسانه ای محاکمه شود تا دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم (2512251) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۱:۲۶
در این صورت کسی حاضر نخواهد شد معلم شود. اگر برخورد یک معلم غیرانسانی بوده، دلیل نمی شود ما هم، بر خلاف موازین انسانی با او برخورد کنیم. مشکل این است که انسانیت در ما نهادینه نشده است. (2512656) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۵۸:۰۷
وااااااایعنی اگه یه معلمی دانش اموزارو بزنه باهاش برخورد بشه هیچ کی دیگه معلم نمیشه ؟!!!!!!!
یعنی اونایی که معلم شدن به این خاطرمعلم میشن که بچه هارو کتک بزنن ؟!!!!!!!!!!
چطوره به این معلم به خاطر این کارش مدال طلا بدیم یا ارتقا حقوقو وپست بدیم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه ی جای دنیا باادم خاطی برخورد میکننددیگه نه
ازکدوم کره شما تشریف اوردین ؟!!!
ادم چه نظراتی میخونه !!!!!!! (2512743) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۹:۱۶
پدر این دانش آموز به خاطر بقیه دانش آموزان با شرایط مشابه هم که شده باید شکایت کنه، پول بیمارستان کمترین چیزیه که می تونه بده این معلم سنگدل!!!!!!! (2512253) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۹:۲۶
خدایا :
این اتفاق در آمریکا می افتاد لااقل صدا و سیمای ما گزارش های خبری زیادی آماده می کرد ! (2512254) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۰:۴۱
متاسم (2512260) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۸:۱۶
لهجه کجاس داداش ؟ (2512621) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۳:۵۵
باید این استاد چه دانشجویش ببخشد چه نبخشد فقط و فقط عین القصاص شود وبس تا شاهد اینگونه حرکات نباشیم. (2512271) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۸:۵۳
جو گیر نشو توی دبستان بوده نه دانشگاه! (2512624) (alef-10)
 
همدرد
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۶:۴۳
باید اینجور معلمها که بویی از انسانیت نبردند و با زندگی وسرنوشت بچه های مردم بازی میکنند با شدیدترین برخوردها مجازات بشن و حتما باید ازسیستم آموزش وپرورش حذف شوند (2512276) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۶:۴۴
چه پدر ساده ای باید ازش شکایت بکنه حتی دیه هم بگیره این افراد معلم نماباید حد و حدودشونو بدونن (2512277) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۹:۵۹
باید این معلم ب سزای عمل برسد (2512288) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۲۱:۰۶
مرحبا به انسان (2512291) (alef-10)
 
آرش
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۲۸:۳۴
بنظرم اول باید از این پدر شکایت کرد . کوتاهی او باعث جسارت معلم شده . (2512319) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۰۸:۴۷
نه بابا ؟؟؟؟ چطوره جفت پای این بچه را هم قلم کرد بخاطر داشتن همچین پدری و معلمی .....
عجب نظراتی مردم میدهند ها (2512579) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۰:۳۷
در هر مدرسه باید که ناظر بی طرف به شکایات معلم و دانش اموز و والدین رسیدگی کند کسی که هم علمش وهم توانایی اش و هم اراده اینجور کار را داشته باشد (2512585) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۳۰:۴۸
هم معلم و هم دانش اموز قربانی عدم تدوین یک برنامه جامع تعلیم و تربیت هستند (2512325) (alef-10)
 
پرتو
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۴۲:۲۸
لطفا نظر وزیر اموزش و پرورش را هم جویا شوید با این روش موافق هستند (2512351) (alef-10)
 
نسیم شمال
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۴۶:۱۷
شما این اخبار ها رو میزارید که حقوق معلما رو ضایع کنید ولی بدونید تو سیستمی که معلم ارزش نداشته باشه بچه هم ارزش نخواهد داشت (2512362) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۲:۳۲
باید مانع این کارها شد چرا یک ngo مردمی بوجود نمی اد تا دفاع کند از این کودکان مظلوم (2512373) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۲۰:۴۲
ویک ان جی او که دفاع کند از حق همه مردم !! (2513396) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۴:۱۰
1-حتما هم معلم هم دانش اموز باید تحت روانکاوی قرار بگیرند معلم برای درمان و دانش اموز برای التیام
2- تمام دانش اموزان پیشین این معلم بررسی و اگر مورد ازار و اذیت قرار گرفتند تحت حمایت قرار بگیرند
3- این معلم از کار معلمی برکنار شود و تحت دادگاه و جریمه
4- سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت از پدر این دانش اموز که به نظر می اید بدلیل فقر و عدم اگاهی تحت تاثیر وعده های کاذب معلم قرار گرفته حمایت کنند
5- بلاشک این معلم باید دادگاهی شود (2512375) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۵:۲۵
چه معلمی به جای شرمسازی و معرفی خود برای تحمل مجازات رفته پدر ساده این دانش اموز را گول زده که هزینه بیمارستان که مقدار زیادیش را بیمه سلامت میده تقبل کنه
اقا تو باید دیه بدی بری زندان و از معلمی و شغلت برکنار بشی
تو دیوانه ای باید بری بیمارستان روانی بستری بشی (2512377) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۶:۱۳
چه خانواده بی فکر و معلم بی رحمی (2512378) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۸:۰۶
بسمه تعالی
اینگونه معلمان هنوز نمی دانند که دوره تنبیه فیزیکی تمام شده است. اگر آموزش و پرورش این معلم خاطی را اخراج کند اینگونه موارد و مواردی نظیر فاجعه بروجرد تکرار نخواهد شد. حتماً بایستی در این زمینه اقدام شود. همه در قبال این دانش آموز مسئول هستند. یادمان باشد که ما خودمان نیز پشت این میزها نشسته بودیم. معلمان قشر زحمت کشی هستند ولی بایستی یاددآوری شود که این قبا به تن بعضی گشاد است و صلاحیت ندارند وارد کلاس شوند. متاسفانه این معلم از نمونه است و ترحم به وی جایز نیست.
با احترام
مصطفی (2512385) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۰۸:۵۴
اين معلم بايد اخراج شود اين است جانشين پيامبر بودن همه كه نبايد درس بخوانند دادستان بايد به عنوان مدعي العموم وارد عمل شود شايد اين پدر از بدبختي ببخشد ولي تاوان ان پسر را كي ميدهد همين كارها را ميكنند كه انها هم ميكشند (2512404) (alef-10)
 
سلمان شکیبا
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۱۰:۱۷
مشکل اینه که این معلم به عمد و آگاهانه مرتکب فعل حرام و خلاق قانون شده
پدر بچه هم حق نداره رضایت بده بیچاره معلومه انقدر فقیره که معلم چون گفته پول بیمارستان رو میدم لابد ازش تشکر هم کرده!!!
در صورتیکه معلم لاقل باید میلونها تومن دیه و غرامت بده و در کمترین مجازات از آموزش و پرورش اخراج بشه. (2512407) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۵:۱۷
من تو پست معلم بروجردی گفتم معلمهامون خودشون مشکل دارن .اگرهمون پسره بروجردی رو پیدا کنن ویه روانشناس باهاش حرف بزنه مطمین باشین ته اش به این میرسن که یه معلم روانی تو دوران تحصیلش اینو کتک میزده . همین معلمهای روانی هستن که نسلی روانی پروش دادن .
امروز تو خبرها ی سایتهای دیگه خوندم وقتی معلمه بروجردی کشته شده بودا معلمهای بروجردی تاخبرو شنیده بودن کلاس هارو رها کرده بودن همه رفته بودن پسره رو پیدا کنند وتو بروجرد پدروپدربزرگ دستگیرکردن . فکرکنید پسره نوح بدبود نوحو دستگیرکنند.
بعضیا شاکی بودن چرا خبرمعلم بروجردی زیاد بازتاب نداشته و,ونوقت پسره چندروزه بیمارستانه هیچ کس صداش درنیومده مخفی کاری میکنن. (2512445) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۲۵:۲۹
وشاید هم یک پدر پرخاشگر معتاد یا شرابخوار وقداره کش که به اقرار بعضی دانش آموزان نزد همین معلمان کم هم نیستند !!! (2513407) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۸:۳۵
کجاست آقای محسنی اژه ای که به عنوان مدعی العموم وارد بشه لابد ماجرا از آب پاشیدن مردم به هم بالاتر و خطرناکتر نیست (2512463) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۹:۲۰
آموزش و پرورش به حال خودش رها شده و تعلیم وتعلم کاسبی وتجارت شده این اتفاقات که هر از چند گاهی رخ میدهد دیگر عادی شده بنده در رابطه با فرزند خود در تهران موضوع بعضی بی توجهی ها را در رابطه با سرویس مدرسه که ت9طفل معصوم را در یک پراید جا میدهندو ... به مدیر مربوط اعلام نمودم .متاسفانه به رغم محرز بودن نه تنها پیگیری نکردند بلکه منکر هم میشوند یعنی دروغ فاحش!حال قضاوت کنید اینها میتوانند با دروغ ،خشونت و... معلم فرزندان این کشور باشند ؟چه کسی پاسخگوست جه کسی باید نظارت کند؟.. (2512465) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۳۸:۰۷
بگو آقای معلم چرا بچرا تنبیه می کنی این دانش آموز درس هم خواند مدرک دکترا هم گرفت چکاره میشه اگر پارتی گردن کلفت نداشته باشد به بیکارهای مملکت اضافه می شه (2512485) (alef-10)
 
مادر
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۵:۱۵
برای اون پدر متاسفم که با معلم به این نرمی برخورد کرده/اگر اون معلم به پست من میافتاد............. (2512532) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۵:۵۴
بزنی بچه طفل معصوم رو ناقص کنی بعد بگی پول عملشو می دم. یکی به گوش این پدر ساده برسونه. بفهمه داره چه کار می کنه. (2512535) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۸:۲۹
مدیر و ناظم کجا بودند!!! خواب بودند؟ یا رفته بودند دنبال کار شخصی؟؟؟!!! . (2512544) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۹:۳۷
این بچه درمورد پدرش چه فکری خواهد کرد. (2512549) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۰۵:۲۸
وقتی در تهران مدارس ابتدایی رو هوشمند می کنند و بعد میگن برای کلاس های دیگر بودجه برای ایجاد گرما در زمستان ندارند و...شما خودت حساب مناطق محروم رو بکن..
تا کی قراره ایران فقط تهران باشه؟؟؟
من خودم در تهرانم ولی در جنوب تهران... (2512571) (alef-10)
 
mehdi
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۳:۲۵
متاسفانه ازدحام زیاد دانش اموز در یک کلاس باعث ایجاد شلوغی شده و کنترل کلاس را برای یک معلم مشکل ساخته باعث ایجاد چنین حوادثی می شود.به همین علت خیلی از معلمین تقاضای بازنشستگی پیش از معد را دارند (2512599) (alef-10)
 
يك معلم ستم ديده
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۰:۳۷
سلام ،چند سال پيش معلمي به جرم دفاع از حقوق كودكان ونوجوانان كه توهين در مدرسه را ميديد وهر گونه مبلغ اجباري ، را كه موجب تحقير دانش آموزان ميشد را مورد نقد وانتقاد قرار داده بود ولي به خاطر دفاع از دانش آموز واخلاقيات اين معلم به دست هيت هاي تخلفات سپرده شد وسالياني از سالها ابلا غ تدريس به ايشان داده نمي شد وابروي اين معلم در ميان همكارانش ودانش آموزان توسط عدهاي از حريم شكنان خدشه دارگرديد . وبايد براي تغيير وتحول تاوان پرداخت ومنصانه هم نيست كسي كه در ميان تعليم وتربيت نيست تهاجم فرهنگي دشمنان را ناديده مي گيرند وخطاي يه معلم را به حساب كل نظام وخطاي يه دانش آموز را كه از ناداني او سر چشمه گرفته كل زحمات ما فرهنگيان دلسوز به تعليم وتربيت را زير سوال مي برند در حاليكه تربيت ماهواره اي خود را فراموش كرده اند در نظام تعليم وتربيت ما به يك شكل چها ضلعي تربيت توجه بايد داشته باشيم 1. خانواده 2 معلم 3. متلعم 4مسئولين وقضاوتهاي ما زماني صحيح خواهد بود كه نگاهي كارسناسانه و اسيب شناسانه به اين مقولات داشته باشيم .وپشيداوري براي مجازات دلسوزان جامعه قطعا خسارت جبران ناپذيري براي اينده به بار خواهد داشت مثلا در شهري مثل تهران ما تنبيه نداريم و تنيه ها در سطح تذكرات شده ولي در عوض ما جوانان مسجدي ومومن را از نگاه كارشناسانه تحليل كنيم وآسيب هاي كه داش آموز تهراني متحمل گرديده با چه برنامه اي قابل جبران خواهد بود اوليا ء ومردم وخود دانش آموزان ومعلمين ومسءولين در اين مورد پاسخگو باشند .حقوق كودك مهمترينش تربيت دينيست چند درصد اونهاييكه در مدارس جلو تربيت ديني رو گرفته اند وايستا دگي كرده اند خوشبخت شده اند .بنده مخالف تنبيه غير اصولي از طرف همكاران مي باشم وتنبيه جهت اشكار كردن نقايص را حق معلم دانسته وورود نظرات غير متخصص را دراين امر غير منطقي ميدانم وبا ارزوي موفقيت براي كليه خانواده ها وتربيت اصولي همه (2512654) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۷:۴۳
آموزش و پرورش سیستم بیماری است که سال به سال این بیماری خطرناکتر می شود و تلفات بیشتری خواهد گرفت معلم دانشآموز جامعه
. بهوش باشید درمانگری لازم است تا غده های چرکین پیشرفته را شناسایی کند بهداشت روان کارکنان و دانشآموزان نیاز به بررسی و درمان دارد فشارهایی که از هر سو بر معلمان وارد می شود خروجی اش میشود آسیب دیدن دانشآموز قتل معلم
رسانه ها فقط به دنبال برخی از آثار این فشار ها و نارسایی ها نباشند ریشه یابی کنید راه حل بدهید راه حل بگیرید وزارت آموزش و پرورش نه می خواهد و نه توان آن را دارد که مشکل را ریشه یابی کند و درمان نماید این معضل بزرگی است که به یک اقدام جهادی نیاز دارد (2512678) (alef-10)
 
تقي
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۴۴:۳۴
خانه از پاي بست ويران است (2512695) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۴:۴۸:۳۵
كجائي وزير كجائي دادستان ؟ چرا همچنان درجاهليت مانده ايم؟ (2512714) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۰۷:۲۸
همه متاسفند و وا مصیبتا سر می دهند اما ایا خودتون رو لحظه ای جای اون معلم و یا معلمین دیگر قرار داده اید .مشکلات زندگیت به خاطر این وضعیت حقوقی بیداد می کنه و با اعصاب و روان داغون وارد کلاسی می شوی با 30 تا 40 دانش آموز که فقط کارت شده جمع کردن اینها . از طرفی حجم کتابهای درسی . از گل نازک تر هم به دانش اموز نمی توان گفت .چه باید کرد ؟ (2512770) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۱۳:۰۰
من معلم هستم و در هنرستان تدریس می کنم متاسفانه دانش اموزان از لحاظ اخلاقی و نظم با دوران ما فرق دارند تدریس سخت شده دانش اموز حرف شنوی گذشته رو نداره و وزات اموزش و پرورش هیچ حمایتی نمی کنه (2512789) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۱۹:۳۱
از قدیم گفته اند بی بی کم رو و بچه های محله بی انصاف
حالا حکایت آموزش و پرورش با وزیر ناتوان همه سوء استفاده می کنند (2512810) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۲:۲۱
این ]قا معلم نیست بلکه موجودی روانی است (2512859) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۰۰:۲۶
وقتی معلم کیلویی استخدام می شه وضع همینه (2512948) (alef-13)
 
پیراسته فر
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۳۶:۵۸
وقتی آموزش وپرورش به "مشاور"بهاداده نمی شود وبه "مشاوره" اعتقادی ندارند،مشاوران عملاً بع عناصرزائدتبدیل می شوند،نتیجه اش همین بلبشوی بی فرهنگی است.
البته منظورمشاوران کاربلدهستند،اهل مطالعه وتحقیق (2513009) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۴۲:۳۱
یک معلم کشته در اثر چاقو خوردن، یک دانش آموز هم در بیمارستان در اثر شلاق خوردن. تبریک عرض میکنم!!! معلمها 1 دانش آموزان 1. بازی به وقت اضافه میره!!! (2513015) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۵۶:۵۹
الا چه خبر شده که اینقدر افتادین به جون معلما البته که نباید دانش اموز را کتک زد به هیچ وجه ، ولی اینکه به قول دوستان سوار موج بشیم هم کار درستی نیستريال، این سریع بریم معلم را پاش بشکنیم و چنان و چنین کنیم که نشد، این ها فقط رواج خشونت هست و نه چیز دیگه تحمل هم چیز خوبیه
یواش تر هی نزنین تو سر معلما (2513061) (alef-13)
 
دکتر احمدی
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۲۹:۴۶
وقتی به معلول ها می نگریم شاید علت ها فراموش می شود. آموزش و پرورش شخصی به نام معلم را سر کلاس می فرستد در حالی که به او نه شیوه درست کلاس داری آموخته و نه شیوه درست تدریس و برخورد با دیگران که در کلاس دانش آموزان باشند. نه ایشان را از نظر حقوقی و رفاهی تامین می کند و نه از نظر امکانات آموزشی و تکنولوژی روز. بنابر این معلم چون مجهز به کلاس نرفته به زودی تسلیم جو کلاس می شود و به خشونت روی می آورد. کتاب ها مناسب سن دانش آموزان نیست چون به صورت رانتی و ناشیانه تالیف شده است. مدیر مدرسه از پرداخت هزینه آب و برق مدرسه هم می لنگد چه برسد به تهیه شرایطی که مدرسه برای دانش آموز جذابیت داشته باشد. دوستان آموزش و پرورش در حال احتضار است و دولت و مجلس و وزیر و مدیر و معلم تسلیم مرگ این موجود شده اند. خدا به خیر بگذراند (2513161) (alef-13)
 
یه معلم
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۷:۴۴:۱۸
کار معلم به هیچ عنوان مورد حمایت ما معلمین نیست کار بسیار زشت و خطرناکیه و تاوانشو باید بس بده ولی دلیل نمی شه به همه فرهنگیان گرامی و دلسوز حمله کرد و همه رو به چوب روند اگه شما فقط یه ربع جای ما تو کلاس باشین راهی تیمارستان می شید (2513203) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۳۱:۴۰
سلام ، من معلم هستم باور کنید خیلی وقته تنبیه بدنی از مدارس بر چیده شده زیرا با معلم بر خورد میشه حالا گاهی ممکنه معلمی نا خواسته دانش آموزی را تنبیه کند این را به همه نسبت ندهید انشاالله خداوند به همه کمک کند تا فرزندان این مرز و بوم به خوبی تربیت شوند و این دانش آموز عزیز نیز هر چه زودتر بهبودی خود را به دست آورد مطمئن هستم معلم عزیزی که باعث این موضوع شده خودش از همه ناراحت تر است. (2513295) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۸:۴۷:۴۱
نه به آن شوری شور نه به این بی نمکی .وقتی که معلم البته بعضی ازمعلمین دادن نمره قبولی رومشروط به پرداخت هزینه کلاس باصطلاح تقویتی (اجباری)میکنه ودرنتیجه بعضیهاشون تدریسشوموکول میکنه به کلاس مثلا تقویتی همین کارهایی هم که پیش میادبعدازمدتی تبدیل به مدمیشه و واویلا...بااینکه من بعنوان کارمنددولت که سروکارم باارباب رجوع است وقتی معلمهای حتی ابتدایی خودم رومیبینم به خوداجازه نشستن روی صندلیمونمیدم چون حس شاگردمعلمی هنوزدرقلب وجانم باقیست البته خدای ناکرده معلمین عزیزاین حرفهای بنده روتوهین تلقی نکنند.معلمی که بنده روچندبارازروی دلسوزی کتک زده بودالان بادیدن من دراداره ودیدن پزشک درمطب و...افتخارمیکنه ولی امروزه وضع کمی فرق کرده (2513335) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۰۳:۵۶
اسم وزارت آموزش و پرورش باید بهش وزارت تنبیه و کشتار متقابل (2513364) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۱۲:۰۹
ببینید دوستان هیچ کس تنبیه را تایید نمی کنه اما مطمئن باشید جریان جابجایی فرویدی در میان است معلم امکان داره مشکلات زندگیشا در قالب تنبیه دانش آموزان بیرون بریزد ما باید سعی کنیم معلم که کارش مانند انبیاء است را طوری آموزش و تهیه امکانات کنیم که فقط ذهنش به درس و برای آموزش باشد و لا غیر (2513371) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۲۵:۲۱
جانم، طفلکی! (2513406) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۹:۵۹:۲۹
چوب معلم گله هرکی نخوره خوله (2513481) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۲۰:۱۴:۰۸
با این خبر جدید میخاهید خبر کشته شدن ان معلم زحمتکش را کمرنگ کنید واقعا که معلو م نیست در این مملکت چه خبره؟ هی از قتلها ادر امریکا بگویید واخبار خودمان مخفی بماند تا اب در دلمان تکان نخورد یکی نیست بگه چاقو توی دست دانش اموز چکار میکنه ایا ابعاد این جنایت کمتر از ابعاد کشته شدن سیاه پوست امریکایی توسط پلیس است ؟از کجا معلوم که ان سیاهپوست جانی نبوده ویا خلافی را مرتکب نشده بود که ایقدر سنگ ان را به سینه میزنید ضمنا کشته شدن یک نفر بدست پلیس کجا وکشته شدن یک معلم بدست دانش اموز 15 ساله کجا سایت الف اگر بی طرفی منتشر کن ممنون (2513498) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۲۰:۵۷:۴۶
بابا این ها که چیزی نیست. تو آمریکا دانش آموزان با اسلحه هم رو می کشن آب از آب تکون نمیخوره انوقت ...
البته باید این معلم بی رحم و روانی رو بشدت مجازات کرد (2513565) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۲۰:۵۹:۲۴
این خبرقبل ازحادثه ی بروجرد بوده (2513568) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۶ ۱۴:۴۴:۵۶
باسلام این فقط میتونه یک قسمت بسیاربسیارکوچکی باشدازآنچه درآموزش وپرورش می گذرد (2613547) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
شلاق معلم، دانش‌آموز را راهي اتاق عمل كرد+ عکس