نظر منتشر شده
۱۴۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 97481
درباره حمله مشكوك به فائزه هاشمي
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۴۳
بخش تحليلي الف



انتشار فيلم حمله و توهين به خانم فائزه هاشمي، در روزهاي اخير توجه محافل سياسي را به خود مشغول كرده است. درباره اين موضوع تذكر چند نكته لازم است:



1- در زشت و ناپسند بودن اين كار ترديدي وجود ندارد. هرچند برخي اقدامات خانم فائزه هاشمي در سال‌هاي دور و نزديك، بسيار زشت و مشمئزكننده است، اما همة آن كارها دليل نمي‌شود عده‌اي به خود اجازه دهند كه به او فحاشي كنند و فيلم‌اش را هم روي اينترنت بگذارند...



ضد انقلاب و منافقان سنتي و جديد هر چقدر هتاك، بي‌ادب و دريده باشد، ما مثل آنها نيستيم هرچند فحاشي به مقدسات ما براي آنها عادت و متعارف شده باشد يك مدعي حزب اللهي و ولايتمداري نبايد دهانش را به دشنام آلوده كند. ما پيرو مولايي هستيم كه وقتي در جنگ صفين ديد اصحابش جواب توهين‌هاي سپاه شام را با فحاشي مي‌دهند، به آنها فرمود: «...خوش‌ندارم دشنام‌گو باشيد. همين كه كارهاي آنها را بازگو كنيد، به صواب نزديكتر و عذر پذيرنده تر بود...» (خطبه 199 نهج البلاغه)



2- در پي انتشار فيلم هتاكي به فائزه هاشمي، عده زيادي از چهره‌هاي اصولگرا به تقبيح اين كار پرداختند و ضرورت رعايت اصول شرعي در برخورد با منافقان و مفسدان را يادآوري كردند. اين حساسيت نسبت به حقوق شهروندي يك عضو خطاكار جامعه اسلامي، باعث افتخار است. در جامعه اسلامي، حكومت حافظ و ضامن جان و مال و ناموس و آبروي همه شهروندان است. چه اكثريت و چه اقليت. چه موافق و چه مخالف حكومت. در جامعه اسلامي حقوق شهروندي متهمان و مجرمان هم بايد در چارچوب قانون و شرع محترم شمرده شود. در روزهاي اخير، دفاع «اكثريت در قدرت» از حقوق شهروندي يك خانم خطاكار، آن هم پس از شكست وي در اجراي يك كودتاي ناجوانمردانه و خوش خدمتي اش به دشمنان خوني ميهن؛ تصوير زيبايي از جامعه اسلامي به نمايش گذاشت. واقعيتي كه بايد قدرش را بيشتر بدانيم و تلاش كنيم حقوق شهروندي همه مردم از جمله مخالفان، با كيفيت قابل قبول، ادا شود.



3- صرفنظر از زشت بودن حمله و فحاشي به خانم فائزه هاشمي، اين حمله و انتشار سريع فيلم آن در اينترنت، مايه تأمل و بسيار مشكوك است. در روزهاي اوج‌گيري بحران‌هاي چند ماه اخير، چنين حملاتي توسط عده‌اي كه آنها را خودسر، افراطي و ... مي‌نامند زياد ديده شده است.



يك نمونه: روز 24خرداد 88 و در شرايطي كه دانشگاه و محيط‌هاي دانشجويي در كانون بحران و اعتراض‌ها قرار نداشت و دانشجويان از تحولات سريع پس از انتخابات و آشوبگري‌هاي روز 23خرداد88 غافلگير و بهت زده بود، عده‌اي از همين افراد خودسر شبانه وارد كوي دانشگاه تهران شدند و با رفتاري وحشيانه، آتش التهاب را به محيط‌هاي دانشجويي گسترش دادند. حمله به كوي دانشگاه در شب 24خرداد88 به نفع چه جرياني تمام شد؟ حمله به كوي دانشگاه در سال 1378 به نفع چه جرياني بود ...؟



امروز كه پس از سالها مواضع دوپهلو و تعلل آقاي هاشمي در محكوم كردن صريح ضد انقلاب و مهره‌هاي فاسد غرب، عده‌اي از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري صلاحيت آقاي هاشمي براي ادامه رياست اين مجلس را مورد ترديد جدي قرار داده براي جايگزيني ايشان مصمم شده‌اند؛ حمله و هتاكي به دختر آقاي هاشمي و انتشار فيلم مظلوم واقع شدن آن خانم به نفع چه جرياني است؟



آيا وقت آن نرسيده كه آن مدعيان بصيرت كه با رفتار خود خون به دل رهبري مي‌كنند و مايه شرم ولايتمداران مي شوند، چشم بازكنند و ببينند در پازل چه كسي نقش ايفا مي­كنند؟



آيا حق داريم به ماهيت و انگيزه حمله اخير به فائزه هاشمي مشكوك باشيم؟

 

 
 
حامد
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۰۶:۲۹
آقاي نويسنده متن بالا
در كار اين آدم هتاك كه هيچ شكي نيست و اين نهايت مظلوميت آقاي رفسنجاني را مي رساند در ضمن آقاي رفسنجاني چنديين و چند بار سران فتنه و جريان پيش آمده را محكوم نموده اند و هيچگونه شبهه اي در اين زمينه نيست .
و اما بدان كه هاشمي رفسنجاني نامش با اين انقلاب مردمي گره خورده است و هيچ چيز باعث گسستن ايشان از اين انقلاب نمي شود و اينكه عنوان مي كني صلاحيت ايشان در خبرگان زير سوال رفته اين عقيده توست
خامنه اي زنده باد
هاشمي پاينده باد (415354)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۱۲:۵۶
راست میگی
من شهادت میدم که صراحت و شفافیت و قاطعیت ایشون در محکوم کردن سران فتنه بقدری زیاد بود که تمام استخوان بندی من رو لرزونده و حتی 2بار هم اورتوپتی رفتم که افاقه نداشت.
من تعجبم از شعور اون بچه ی 8 ساله ای هستش که اومده بود توی راهپیمایی و پلاکارد گرفته بود دستش که:
هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت!!!!
حالاحامد خان یا این بچه معنای محکومیت و شفافیت و صراحت رو درست نفهمیده یا شما!
والله اعلم! (415442)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۰:۰۰
منم تعجبم از شعور جنابعالی است.اقای یخی
اون بچه 8 ساله اصلا نمیداند که هاشمی کیست.شاید هم بداند و خانواده از هاشمی بد بگویند.
ان پلاکارد هم پدر داده .
اما من منی که 15 سال سن دارم،و هاشمی را خوب میشناسم در 22 بهمن به راهپیمایی رفتم و شعار دادم سلام بر خمینی و خامنه ای،درود بر هاشمی و عکس امام و رهبرم را در کنار هاشمی قرار دادم. (415521)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۳۰:۵۹
خوب منم میتونم یه پلاکارد بنویسم آقای احمدی نژاد قانون گرا باش و بدم دست پسر 5ساله ام ! بنظرت خیلی کار سختیه؟! (415880)
 
میامن
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۴۸:۰۸
مظلومیت آقا رفسنجانی هم از او حرفای ماندگار است! حرفهای شما عین حرفهای علی خان مطهری است (415477)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۵۲:۳۹
استغفرالله بگین قربان
و اینقدر بی انصاف نباشید
در افاضه کردن حرفای موندگار!!!، فکر نمی‏کنم کسی به پای علی فریمانی برسه
ایشون گوی سبقت رو از همه ربودند (415712)
 
غريبه آشنا
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۲:۱۹:۵۲
با سلام

فاطمه خانم از اينهمه كينه در دل يك مسلمان تعجب مي كنم. سالها است كه مردم ايران خوب و بد هاشمي رو ( هركس به فرا خور خودش) مي دونند ولي تا امروز چنين كينه ي بروز داده شده رو نديده بودم. البته آيات مكرم جنتي و يزدي و شاهرودي و . . . را هم مي شناسند ولي باز اين كينه و يا حب افراطي رو كسي بروز نداده. اگر مسلمانيم بايد به فكر روزي باشيم كه خداي تبارك و تعالي در موردش فرموده :
بسم الله الرحمن الرحيم
يَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ ﴿ طارق-9 ﴾

و اگر مسلمان نيستيم بايد مكارم اخلاقي را در حد توان مراعات كنيم. (415947)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۳:۰۷:۳۸
سلام
یک اینکه این کامنت من راجع به آقای هاشمی نبود
دو اینکه حب افراطی و کینه‏ی افراطی آدم رو کور و کر می‏کنه
چرا باید نسبت به کسی کینه داشته باشم؟
من اینجا چیزی نوشتم که دور از واقعیت بوده؟
اگه اینطور بوده بجای نصیحت کردن لطفا راجع بهش حرف بزنید (415966)
 
oilplan
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۴:۰۱:۱۹
بسم رب شهدا

مرور خاطرات گذشته و بررسي روند اتفاقاتي كه به موازات عمر ما رخ داد همه موارد روشن و مبرهنه. (415993)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۲۳:۲۵:۱۵
در بین آدم‏ها هستند کسانی که قواعد کلی و یا قواعد عمومی رو بهم می‏زنن (416206)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۰۱:۴۸
هزار سال دیگه هم بگذره باز هم گوشی دستت نمیاد (415663)
 
محمد رسولی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۰۸:۵۳
یعنی چون شما برداشت کردی که این ماجرا به نفع آقای هاشمی تمام شده پس حتما عوامل او پشت سر این ماجرا بوده اند؟ این تحلیل شما عجیب نیست در حالیکه عوامل این حمله در فیلم مشخصند و در محیط وب بعضی خود را معرفی کرده و به این کار خود افتخار می کنند؟ آیا چون مثلا قتل عثمان به نفع علی علیع السلام تمام شد و ایشان خلیفه شدند، پس حضرت علی پشت ماجرای قتل عثمان بود و عایشه و طلحه و زبیر مثل شما درست تحلیل کرده بودند؟ آیا چون حادثه کربلا در نهایت به نفع تشیع و به ضرر امویان تمام شد، پس امام حسین و شیعیان آن واقعه خونین را جهت نمایش به راه انداخته بودند؟ این مثالها فقط برای این بود که به تحلیل اشتباهتان پی ببرید، نه اینکه خدای نکرده قصد تشبیه فائزه هاشمی را با آن شخصیتهای مقدس و نورانی داشته باشم، پس لطفا کسی سعی نکند با مناقشه در مثال و تخریب تشبیه، سعی در زیر سوال بردن اصل استدلال کند. با تشکر. (415355)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۰:۲۳
آقای رسولی

آخه شهادت حسین بن علی(ع) که به معنای از دست دادن امام شیعیان بوده، چطوری می‏تونسته به نفع شیعیان تموم بشه؟
اگر امام سجاد هم بیمار نبودند که کلا بساط شیعیان برچیده می‏شد
اونوقت میشه بفرمایید قرار بوده به نفع چه کسی تموم بشه

در مورد علی (ع) هم که ایشون حتی بعد از مرگ عثمان هم سعی نکردند از اون واقعه برای رسیدن به قدرت استفاده کنن
مردم خودشون به علی هجوم آوردند تا ایشون خلافت رو بپذیرند تا جاییکه خودشون فرمودند اونقدر فشار جمعیت زیاد بود که حجاب از سر زنان می‏افتاد

پس نه علی(ع) و نه حسین بن علی(ع) در برابر اکثریت جامعه قرار نگرفته بودند که بعدش بخوان اوضاع رو به نفع خودشون تغییر بدن
در ضمن علی و حسین بن علی در هیچ تنگنایی قرار نداشتند که بخوان برای فرار از اون تنگنا دست به هر عملی بزنن یا مورد شک تاریخ واقع بشن
اگه شما موردی از این دو بزرگوار سراغ دارین لطفا اینجا بنویسید

مثالهایی که زدین کاملا بی مورده و هیچ ربطی به تحلیل مطلب بالا نداره (415619)
 
محمد رسولی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۵۲:۰۳
البته که شما کارشناس تاریخ اسلام هستید اما چیزی که ما از کودکی پای منابر شنیدیم این است که واقعه عاشورا نه تنها به نفع امویان تمام نشد و آنها ضرر کردند بلکه نفع این واقعه در نهایت به شیعیان رسید، حالا اگر آقایان بی اطلاع بوده اند تقصیر ما نیست.
علی علیه السلام هم هیچ تلاشی برای به دست آوردن حکومت نکردند، اما اگر بخواهیم مثل شما بدبین باشیم می توانیم بگوییم که آنچنان در قتل عثمان ماهرانه عمل کردند که مردم خودشان به سمت حضرت هجوم آوردند، در حالیکه می دانیم اینگونه نیست. می بینیم که از اصل قضیه نمی توان چنین برداشتی کرد، فقط به ما بستگی دارد که بخواهیم عادلانه در این مورد قضاوت کنیم و یا اینکه مانند طلحه و زبیر و عایشه از دید منافع خودمان به قضیه نگاه کنیم و قضاوتی داشته باشیم که به نفع خودمان و در راستای بقا و قدرت جناحمان باشد.
اینکه ائمه ما در برابر اکثریت جامعه قرار نگرفته بودند تا بعد بخواهند اوضاع را به نفع خودشان تغییر دهند درست است، اما ربطی به این استدلال ندارد. صحبت این است که از آن ماجرا نمی توان چنین برداشتی کرد مگر اینکه دلیل قانع کننده و شواهد کافی داشته باشیم، و نباید به این راحتی بر خلاف ظاهر حکم کنیم.
این درست است که در هر جرم و جنایتی، پلیس ابتدائا به سراغ منتفعین از جرم میرود، و جای تحقیق دارد، اما قطعا نمی تواند به صرف انتفاع او را مجرم یا حتی مظنون بداند، بلکه صرفا به عنوان سرنخ و نقطه آغاز به او نگاه می کند. حال چگونه می توان چنین شخصی را در یک رسانه عمومی، و البته با زبان کنایه، مجرم قلمداد نمود و با آبروی او بازی کرد؟ حتی اگر این شخص در پرونده های دیگر خود مجرم باشد و به جرم او رسیدگی نشده باشد.
اینکه شاید خود خانواده هاشمی در این ماجرا نقش داشته باشند، می تواند درست باشد اما مطلبی قطعی و یقینی نیست که بخواهیم در یک رسانه علنی کنیم.
مجرم بودن این آقازاده را نمی خواهم انکار کنم و البته به موقع باید به آن رسیدگی شود، که کوتاهی قوه قضائیه جای بسی سوال دارد اما استدلال نویسنده را هم به هیچ وجه نمی توان قبول کرد. (415710)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۲۰:۴۶:۴۲
آقای رسولی

چرا خلط مبحث می‏فرمایید قربان؟
ما از نتیجه‏ای که از واقعه‏ی عاشورا در نهایت عاید اسلام و شیعیان شد حرف نمی‏زنیم
ما داریم از برنامه ریزی قبلی یک عده برای وقوع یک حادثه صحبت می‏کنیم و اون عده باید مطمئن باشند که نتیجه به نفعشون تموم میشه
و در ضمن برای یه همچین آدمایی اولین چیزی که مهمه اینه که کمترین تلفات معنوی و مادی رو داشته باشند
حالا من میگم این مثال شما راجع به واقعه‏ی عاشورا مثال بی منطقیه برای اینکه نمی‏شه فکر کنیم که شیعیان برنامه ریزی قبلی کرده بودند برای اینکه امام خودشون و فرزندان امامشون رو یک جا فدا کنند برای اینکه به نفع اسلام تموم بشه
شیعیان که علم غیب نداشتند که ممکنه امام سجاد بیمار بشن و در جنگ شرکت نکنند؟
با از دست دادن همه‏ی رهبرانشون چطور می‏تونستند به ادامه‏ی حیات مذهب و دین خودشون امیدوار باشند؟
بنابراین نمی‏شه مثال شما رو پذیرفت

در مورد امام علی(ع) هم خود ایشون بهترین دلیل رو آوردند برای رد حرف کسانی که بهشون تهمت قتل عثمان رو می‏زدند.
امام علی فرمودند: « اگر در این کار با آنان (یعنی با کشندگان عثمان) یار بوده‏ام پس آنان را نیز بهره‏ای داده‏ام، و اگر به تنهایی کرده‏اند پس بازخواستی نیست مگر از خودشان»

حالا آیا علی بعد از به خلافت رسیدن به کشندگان عثمان بهره‏ای رسوند؟
تازه علی که مجبور شد بخاطر این تهمتی که بهش زده شد با بزرگان اون زمان وارد جنگ بشه

در ضمن من به استدلال نویسنده‏ی مطلب بالا کاری ندارم
من فقط با شما بخاطر دو مثالی که ذکر کردید بحث کردم چون بنظرم اون مثال‏ها نمی‏تونستن مثال‏های درستی باشن برای رد استدلال نویسنده‏ی مطلب بالا (415751)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۳:۱۲:۳۰
خانم فاطمه . ، با سلام و احترام؛
تصور نمی کنید اگر یک بار مطلب و کل کامنت ها را مرور کنید بعد در یک یا دو پست نظرتان ( و پاسخ های احتمالی را ) را با تامل بیشتر بنویسید، بهتر باشد؟ من این طور فکر می کنم که اینجا بیشتر محل ابراز نظر راجع به مطلب است تا فروم یا جای چت کردن. در ضمن به نظرم لحنتان بیش از حد لازم جدلی است. به جای جدل کردن، سعی کنید استدلال کنید. بهرحال در نهایت بحث ما دراینجا چیزی را در دنیای واقعی عوض نخواهد کرد. موفق باشید. (415967)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۲۲:۰۰:۲۴
سلام
من با کسی چت نمی‏کنم
جدل هم نمی‏کنم
من فقط نظرم رو درباره‏ی نظری که باهاش موافق نیستم می‏نویسم
در ضمن من بر عکس شما اصلا خوشم نمیاد که فقط بیام اینجا و نظرم رو درباره‏ی مطلب بالا بنویسم و برم
بنظرم هر شخصی که اینجا کامنتی میذاره باید مسئولیت چیزی که می‏نویسه‏رو بر عهده بگیره و توانایی بحث کردن با دیگران راجع به نظرش رو داشته باشه.
آدم آهنی که نیستیم قربان
بالغ هستیم و عاقل
منطق داریم و احساس
نمی‏تونم وقتی نظری رو می‏خونم و بهش اعتراض دارم، سکوت کنم
شاید نظرم راجع به فلان کامنت، اشتباه باشه اما دوست دارم نظرم رو بگم و متوجه غلط یا صحیح بودنش بشم چون اگه نقد نشیم نمی‏تونیم خودمون رو تصحیح کنیم و به جلو بریم.
نقد نشدن باعث سکون آدمها میشه
تازه خوش بحالشون هم میشه و فکر می‏کنن انسانهایی هستند بدون خطا و لغزش
یه چیز دیگه اینکه عوض نشدن واقعیت بیرونی دلیل بر این نمی‏شه که ما عقب بکشیم و یا راکد بمونیم.
شاید واقعیت بیرونی، غلط باشه. آیا ما باید تسلیمش بشیم؟ (416175)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۲-۱۷ ۰۹:۳۱:۴۵
بله مشارکت در استدلال و حق اظهار رای.کار خوبیه به شرطی که منجر به تنویر واگاهی بیشتر بشه. ولی جدل ورزی وتعصب بیجا هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.گواه ان نتایج کامنتهای شماست. (416301)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۳:۰۶
ببخشید که من نظر خودمو میگم و نتیجه‏ی حرفام اون چیزی نمی‏شه که دلخواه شماست و دوست دارید بشنوید (416514)
 
غريبه آشنا
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۲:۲۷:۵۵
فاطمه خانم امام فرموده اند:

ما هرچه داريم از محرم و صفر داريم(نقل به مضمون)

حالا نگوييد از شهادت امام حسين ما چه نفعي برده ايم.
به عقيده بنده (تكميل مي كنم) هر مطلبي ربط و بسط و ضبط لازم داره تا حق مطلب رو ادا كنه و آقاي رسولي حق مطلب رو ادا كرده كه صد البته فارق از تحليل هاي صرفاً سياسي است. شرع خدا رو به درك احساسي از قضايا با آميخته هاي سياسي منحرف نكنيم. يادمان باشد مقوله ترك معصيت است نه ارتكاب معصيت به توجيه سياسي. دشنام معصيت دارد و تهمت و افترا هم كذالك.
والي الله المشتكي (415950)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۲۲:۱۷:۲۲
غریبه آشنا

من کی گفتم که از شهادت امام حسین نفعی نبردیم؟
عجبا
من گفتم شیعیان علم غیب نداشتند که بدونن امام سجاد بیمار میشن و زنده می‏مونن تا امامت ادامه پیدا کنه. به همین علت این نظر آقای رسولی رو رد کردم که فرمودند می‏تونیم بگیم که شیعیان خودشون واقعه‏ی عاشورا رو بوجود آوردند تا بعدها بتونن ازش به نفع خودشون استفاده کنن

در ضمن من اصلا راجع به مسئله‏ای که برای فایزه خانوم پیش اومده نظری ندادم چون هیچ نظری ندارم
من فقط راجع به دو مثال تاریخی که آقای رسولی فرمودند نظر دادم
بنابراین دشنام و تهمت و افترا و معصیت و اینجور چیزا که شما فرمودید به حرفای من ربطی نداره (416181)
 
محسن عادلي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۱۸:۵۳
راستش همون روزی که اولین بار دیدم واقعا شک کردم
بخصوص اون قسمت که خانم فائزه هاشمی زل میزنه توی چشمای کسی که داره فحش میده و هیچ چیزی نمیگه
به نظرم باید سریع اقدام کرد
اگه واقعی بوده که حتما برخورد بشه
و اگه نبوده سریع عاملینش را به اطلاع برسونند (415362)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۰:۰۹
مشکل مملکت ما همینه:
وقتی پای حق آقا زاده ای در میانه سریع باید اقدام بشه ولی وقتی پای مردم عادی و بدون پارتی در میانه عدالت معنایی ندارد!
---------- (415417)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۱۵:۳۱

نکته بعد اینکه این خانم در کودتای شکست خورد دست داشته باید واقعا این جمهوری اسلامی اینقدر ضعیف شده است که خانم فائزه هم می تواند کودتا بکند. جل الخالق حداقل چیزی بگیویید که خودتان باور کنید.
نکته اخر برخی از خطاهای این خانم توسعه وزطش بانوان بوده است. در همان زمان هم بدترین فحاشی ها را نصیب وی کرد اما امروز در دولت احمدی نژاد همه آن کارها می شود صحیح هست کسی هم جیزی نمی گوید. یعنی فحشهایش مال خانم فائزه مدال هایش مال آقای احمدی نژاد.
بالاخره اینکه کدام آدم احمقی آنهم از خانواده شناخته شده می آید چنین فیلمی را ضبط کند الا اینکه بخواهد نشان دهد که چه در کشور می گذرد. برادر من اگر در ایران زندگی نکرده بودیم این حرفها قابل قول بود. نه ما که هر روز این نوع رفتار ها را می بینیم. خدا اخر عاقبت ما بخیر کند. ما آنقدر که از دوست نادان ضربه می خوریم از دشمن قوی ودانا ضربه نمی خوریم اگر بخواهی دهها مورد را برای شما ردیف کنم (415454)
 
هومن
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۵۳:۴۵
اقاي يخي جوري رفتار مي كنيد گويا اصلاح طلبان بر سر كارند !!!!به چه كسي اعتراض داريد ؟ايا انتظار داريد قوه قضاييه سكان انتخاب سياستهايش را بدهد دست جواني مانند شما ...تا در مقابل از اين قوه با اهمييت در اينترنت تعريف كنيد ؟
برادر من اسلام از ايجاد چنين تصويرهايي در برخورد با افراد لطمه مي خورد .اينكه شما خود حكم دهيد كه گوش فلاني بريده شود ...و خود اجرا كنيد ...قانون گرايي مي شود كيلويي چند ؟كشورهاي پيشرفته با قانون گرايي وارد جاده پيشرفت شده اند .بسياري از مردم اعتقاد دارند هيچگونه ارتباطي ما بين يك انسان خود سر و بداخلاق با تعاليم مذهبي وجود ندارد .چرا به اين مطلب توجه نمي كنيد و حتي سعي نمي كنيد درخواستهاي مجازات افراد از سوي شما پنهان بماند !!!؟ (415714)
 
هومن
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۴۲:۴۳
هنر مي خواهد كه از يك برخورد واقعي ...ماجرايي مشكوك در اورد .به نظر شما اگر واكنش نشان مي داد به اين فرد عصباني و قوي هيكل ... و ان موقع اين فرد اگر برخوردي بدتر مي كرد ...شما دوستان حقيقت جو نمي گفتيد اين يك سناريو است ؟و ايشان ذاتا يك انسان مودب بوده كه توسط عوامل فتنه وارد اين سناريو شده ؟ واقعيت اين است كهامروز يك بد اخلاقي به كمك افراد با ابرو پنهان مي شود .ولي ميبايست اين مورد جاي خود را به بحثها و گفتگو دهد .نويسنده مطلب هم درخواستي براي تطبيق رفتار با اصول عدالت گرايي دارد . (415707)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۲۷:۵۸
نکنه نویسنده این سطور میخواهد بگوید که این هم کار \"دشمن\" است و یا به نوعی خودزنی جناب هاشمی است و یا دارد مظلوم نمائی میکند شاید . از این جماعت هرچه بگوئید بر می آید . (415366)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۸:۲۱
احتمالا کا ر مزدوران اسرائیل و امریکا هستش (415705)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۲۸:۴۶
\" در پي انتشار فيلم هتاكي به فائزه هاشمي، عده زيادي از چهره‌هاي اصولگرا به تقبيح اين كار پرداختند \"
وقتی در مجلس ( به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری ) حکم نداده ، با آن چنان وضعی که همه دیدند شعار علیه چند نفر داده شد ، قبول کنید افرادی که در سطوح پایین تری قرار دارند دست به اقدامات رادیکالتری خواهند زد. !
متاسفانه با اشتباه سران ما ( از هر دو طرف ) جامعه بشدت دو قطبی و رادیکال شده . (415367)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۳۱:۲۲
چطور شده هرجا كه صداي اين رفتارها در دنيا ميپيچد شما به ماهيت ان مشكوك ميشويد در حاليكه خيلي وقت است به ايشان و پدرشان بدون اينكه هيچ اتهامي داشته باشند توهين ميشود. (415368)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۳۸:۱۶
بسم الله الرحمن الرحيم
ولو نشاء لطمسنا علي اعينهم فاستبقوا الصراط فأنا يبصرون
صدق الله العلي العظيم
سوره مباركه يس ايات آخر (415370)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۴۱:۳۹
بايد براي نوع نگارش الف تاسف خورد بارها توهين و تهمت مي زند و بعد مي خواهد از اخلاق و انصاف هم دفاع كند.
آخه برادر من اين چه نوع متني است بعد هم معلوم است كه از چه مي خواهيد دفاع كنيد (415372)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۵۸:۰۶
((آيا حق داريم به ماهيت و انگيزه حمله اخير به فائزه هاشمي مشكوك باشيم؟))

حتما مشكوك باشيد . كار استعمار و آمريكا و انگليس و اسراييل و بي بي سي و صداي آمريكا و اصلاح طلبان و موسوي و كروبيه (415381)
 
بهرام
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۰۹:۵۹:۴۴
سایت الف باید صریحا اعلام کند به نفع کدام جناح یا شخصیتی کار میکند ؟
شما صریحا در این مقاله به شخصیت آقای رفسنجانی توهین کردید . چه خوب است زمانی که نقل قولی از مولا علی انجام میدهید خود نیز آن را بکار ببرید .این طرز بیان که در مورد شخصیت اقای رفسنجانی استفاده کردید دست کمی از فحاشی ندارد.
یکی از خصوصیات انسان فراموش کاری آن بوده و دست اندر کاران سایت الف گویا در این مساله پیشرفت زیادی داشتند ،دوستان فراموش کردند که جامعه کنونی ما مدیون افرادی چون آقای رفسنجانی است و ایشان از نزدیکترین افراد به امام بودند و دور از ادب و انصفاف است این گونه سخنان .... (415382)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۵:۳۹:۱۸
در تائید کلام شما برادر عزیز اقای بهرام همان بس
که اقای هاشمی با عناوین
عضو اصلی شورای انقلاب منصوب امام .
وزیر کشور دولت انتقالی ایت الله مهدوی کنی
2دوره رئیس مجلس
مشاور عالی حضرت امام
جانشین فرمانده کل قوا
جانشین مجلس خبرگان
2 دوره رئیس جمهور کشور
حلال تمام مشکلات سیاسی داخل نظام
مشاور اور عالی مقام معظم رهبری (ریاست مجمع تشخیص مصلحت )
و ......
اینکه دوستان اصرار دارند ایشان در مسائل سیاسی
روز طبق نظرات ایشان موضوع گیری نمایند امری غیر معقول است . زیرا ایشان بعنوان بزرکترین سیاست مدار حداقل شرق نمی توانند در راستای
دکترین یا همان اجتهاد سیاسی خود موضع گیری نمایند .
نظر من تائید یا رد این بزرگ مرد نیست . ایشان سرمایه عظیمی هستند که خداوند پس از انقلاب نصیب کشور ایران نمود .
نام ایشان در تاریخ ایران همردیف . میزرا تقی خان امیر کبیر . و دیگر مصلحان بزرگ کشور جای خواهد گرفت (416036)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۳:۱۵
این شیوه از شیوه های استعماری انگلیس است. مظلوم نمایی و در سنگر حق پنهان شدن.
یک نوع خودزنی همراه با سکوت! برای پیدا کردن ریشه افراد خودسر باید دید اقدامات آنان به سود چه کسی می باشد. به سود هر طرف بود مطمئنا سر دسته و فرمانده شان در همان سمت است! (415394)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۳:۵۸
سلام
یعنی می خواید بگین افراد خودسر وجد ندارن؟
یا شایدم از هر نوع اشتباهی( منظورم عملی هست که منجر به سود طرف مقابل بشه) مبری هستن؟ (415460)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۸:۱۲
هاشمی کسی بود که امام شخصا دستور دادند برای سلامتی آقای هاشمی بعد از ترور نافرجامشان 10 گوسفند الساعه قربانی کنند. هاشمی یار دیرین امام زنده باشد و پاینده. (415400)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۵۸:۱۷
کاش زبیر میتونست خودش رو جزو اهل بیت پیامبر نگه دارد. (415481)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۵:۳۰
ای کاش یخی جان.!!!!!!
ای کاش هم سلیمان بن سرد خزاعی به یاری مسلم میشتافت تا بعد ها طواب نشود و بخشیده نشود مگر به شهادت. (415528)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۹:۳۶
این نمونه ای از همان قماشی است که بعد از عمل زشت ضمن اینکه در دل قند میسابند در در عمل تقبیح مینمایند. (415401)
 
عرفان
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۳۷:۵۲
این حمله و فحاشی از طرف هرکس و هرجناحی با هر هدفی باشد از سر اقتدار نیست و محکوم به شکست است . قابل دفاع هم نیست
انسانهای ضعیف فحاشی و توهین می کنند نه گروه مقتدر و متعقد! (415406)
 
آرش
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۳:۲۸
\"ضد انقلاب و منافقان سنتي و جديد هر چقدر هتاك، بي‌ادب و دريده باشد، ما مثل آنها نيستيم\"

چه جالب که هتاکی را در جمله بالا تمام کردید و خود را مبرا می دانید.
فیلم هتاکی به خانم فائزه هاشمی چون شناخته شده بودند پخش شد.اما من شخصا از این هتاکی ها به جوانان ایران کم ندیدم.
خدا همه ما را قضاوت کند انشالله. (415411)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۵:۳۰
اینها یک مشت آشغال هستند که ادعای ولایی بودنشان گوش جهان را کر کرده است و فقط مایه ننگ حضرت امیر هستند. (415412)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۶:۴۰
الف جان.
این اقا علی به کی اشغال میگه؟
مگه شما نباید نظراتحاوی توهین رو انتشار ندی؟ها؟ (415529)
 
عباس
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۴:۴۸
اينها يك مشت اراذل و اوباش سياسي اند كه عرض خود مي برند و زحمت حكومت مي دارند..... (415699)
 
كاوه
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۵:۴۲
نه طرفدار سينه چاك هاشمي هستم و نه تعصبي نسبت به ايشان دارم ولي معتقدم نسبت به او در اين چند ساله جفاي بسيار شده و شروع آن هم از انتخابات سال 84 شروع شده و در اين يكي دو سال اخير به اوج خود رسيد و رسانه هاي دولتي و نيمه دولتي و بيشتر اصولگراها شديدا به اين پروسه كمك كردند و پروژه هاشمي ستيزي را كه شروع آن را رييس جمهور شروع كردند تا به جايي پيش بردند كه به دختر ايشان در ملاء عام ركيك ترين الفاظ را به كار ميبرند و بدتر از همه در اختيار جهانيان هم قرار ميگيرد. در آخر لازم است بگويم كه از هاشمي زياد گفته ايد به جاي اينكه از مواضع دو پهلوي ايشان سخن بگوييد از رفتار نظام نسبت به افراد خود سر يا لباس شخصي ها سخن بگوييد از مصونيت آهنين آنها بگوييد.بگوييد كه در كنار نيروهاي انتضامي هم كار خود را به راحتي انجام ميدهند.ضمنا متن مقاله بالا را طوري نوشته ايد كه ميخواهد القا كند اين قضيه نوعي مظلوم نمايي و در واقع از قبل طراحي شده است كه اين هم جفايي ديگر به آيت الله هاشمي است. (415413)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۸:۲۸
شنیدم طرف رو دستگیر کردند.

واقعا باید باهاش برخورد بشه. آبروی بسیجی ها رو برد (415347)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۰۷:۵۴
آره برادر من آره
حق با شماست
قوه ی قضائیه باید سریع و بی درنگ برخورد کنه چون رعیت پررو میشن
اصلا رعیت را چه به این حرفها که حق آقازاده ای رو تو این مملکت اونم تو روز روشن بخوره!
حتی اگر این فیلم ساختگی هم که باشه باید دوتا گوشش رو ببرید تا درس عبرتی برای بقیه ی رعیت باشد که قانون شکنی فقط توسط آقازاده ها بلا مانع است و رعیت جماعت رو همچین له میکنن که فردا کسی جرات نکنه اقدامات غیر قانونی بکنه. (415435)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۴۵:۱۵
یخی جان آیا درست است که به رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار و همسنگر دیروز و امروز و فردای مقام معظم رهبری اینگونه جسارت شود؟
حال من میتوانم به احمد خاتمی ناسزا بگویم؟به جنتی؟به علم الهدی؟کسانیکه در مقایسه با هاشمی رفسنجانی به پای او نمیرسند (415516)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۰۴:۴۷
آیت الله جنتی به پای آقای هاشمی نمی‏رسن؟
یعنی کسی که از پسر خودش در راه هدفش می‏گذره، به پای کسی که هدفش رو فدای بچه‏هاش کرده نمی‏رسه؟
اینم از اون حرفاست (415717)
 
سيد حسين
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۴۰:۰۰
واقعا عالي بود.
اينها كساني هستند كه زمان پيغمبر هم ادعاي \"شان\" و \"شانيتشان\" ايشان را ميازرد.
آيت الله جنتي چون ساده زيست و بي آلايشند در نظر دنيا طلبان كم ارزش است لكن هاشمي چون هزاران مدير رانتي در بدنه دولت توليد كرده و به نوعي همه را اجير خود ساخته است داراي هيبت و عظمت است!
ان اكرمكمم عندالله اتقيكم (415733)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۵:۱۷:۱۲
اگر چه من با حرفهای شما تا حد زیادی موافقم ، ولی بی انصافی نکنید. شاید شخص اقای هاشمی بی تقصیر باشند. به هر حال قضاوت به عهده دادگاه است. (415850)
 
saeid fani
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۴:۱۴:۵۸
اسشون ساده زیس هستن تازه آقازاده از سفارت برگشتند و منتظر حکم جدید یه سفارت بهتر و بزرگتر هستن (416004)
 
saeid fani
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۴:۲۲:۴۲
من فقط یه حرف میزنم میگم قانون باید برا همه یکسان باشه پسر این و عموی اون نداریم. از من بدبخت گرفته تا بقیه چرا نباید اینجور باشه. اگه فلانی خلاف کرده و مدرک هست خوب قوه قضائیه هست چرا بقیه سنگ به سینه میزنن. در ضمن قوه قضائیه باید مستقل و همچنین عدالت محور باشه فرق نکنه من دزدی کردم یا تو جزیره کیش یکی 400 میلیارد کشیده بالا و یا فلان مدیر از پستش سوء استفاده کرده. یه کم اخبار خارجی ها مخصوصا ژاپن و چین رو بخونید اونها همه کاراشون بد نیست به خدا. یا حق (416006)
 
ابوذر
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۷:۵۹:۵۶
آقای سعید درست میگه عدالت باید واسه همه باشه ولی چرا اون موقع که ماجرای بیمه ایران پیش میاد هیچ کس دم از حق نمزنه اونیم که می گه مجبور می شه به سکوت.قانون برای متخلف یک دیدگاه واحد داره اونم مجازات حاله چه تو انگلیس چه تو دولت ولی موندم متعجب که الان همه میگن انگلیس دیگه فراموشکاریم حدی داره (416097)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۸:۰۷:۳۲
پسر هر كس ضد انقلاب باشد بايد مجازات شود (415863)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۲۳:۰۹
بی ادبی و بی نزاکتی در اسلام و شیعه همیشه مورد تنفر بوده است و همواره از طرف دشمنان شیعه شاهد آن بوده ایم
تقبیح این بی احترامی ربطی به سیاست ندارد بلکه به ایمان و تدین بر می گردد
اگر روزی کسی بخاطر سیاست در عاشورا کف و سوت میزند ما وی را بخاطر سیاست مورد شماتت قرار میدهیم یا بی ادبی و بی احترامی (415878)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۴۶:۵۸
ادب، نزاکت، احترام و رفتار مناسب اجتماعی علی الخصوص با خانمها در سطح جامعه رعیت و آقازاده نمی شناسه . لطفا از اختلاط مبحث بپرهیزید. (415518)
 
فرناز
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۳۱:۴۲
به يخي عزيز:
دليل نمي شود اگر مثلا\" خانم فائزه اقدام خلاف قانوني انجام داده باشد هركسي به خود اين اجازه را بدهد كه به جاي قوه قضاييه
تصميم گيري كند و خود مجري اين تصميم
خودسرانه باشد. مطمئن باشيد در چنين
حالتي سنگ بر روي سنگ بند نخواهدشد. (415560)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۴:۱۴:۴۸
فعلا دم آقای کوچک زاده گرم که لااقل یه جا هم که شده دارن این عقده‏ی فرو خفته‏ی ما رو خالی می‏کنن
مهم نیست ایشون شکایتشون علیه چه کسی است
مهم اینه که باید ببینیم با این دو شکایت همزمان، قوه‏ی قضائیه چه تعریفی از عدالت ارائه خواهد داد (415597)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۲۹:۲۵
سلام
مطلب زیر از سایت شخصی غلامعلی رجایی می باشد. چه خوب است کمی در مورد آن بیندیشیم//

گیرم اینها با هاشمی دشمن خونی اند، به همسر محترمه او چکار دارند؟ به شهادت تمام مقاتل، اهل کوفه که فاجعه کربلا را آفریدند تا امام زنده بود اهانتی به خانواده وحرم او نکردند اینها دیگر تولیدات کدام مذهب و مکتب هستند که از سپاه کوفه بدترمی کنند؟ (415672)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۵۲:۱۱
لعنت به کسی که بخواد از اهانت و فحاشی نسبت به کسی حمایت کنه
اما کسی هم حق نداره بعنوان اعتراض به اون اهانت و فحاشی، تاریخ رو تحریف کنه اونم با نادیده گرفتن اتفاقاتی که افتاده
همسر محترم آقای هاشمی صبح روز 22 خرداد 89 وقتی داشتند رأی خودشون رو در صندوق آرا مینداختن به ملت چیکار داشتند؟
همچین از عفت خانوم هاشمی صحبت می‏کنید که آدم به گوش خودشم شک می‏کنه
لطف کنید مراجعه کنید به نوار صوتی افاضات ایشون موقع رأی دادن (415735)
 
سخن تازه
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۲:۵۵:۵۷
آزادی در ایران نزدیک به مطلق است.
شاید این فیلم ساختگی باشه یعنی می دونستن که اگر به شهر ری بروند حتما به آنها حمله می شود، و درست فکر می کردند.
اول که خبرو خوندم فیلم را ندیده بودم. ولی وقتی دیدم واقعا خجالت کشیدم. خجالت کشیدم به جای همه اونایی که این کارو کردن و سرشان را بالا گرفتند که مسلمانیم.

آیا این کار از خلخال دراوردن از پای زن یهودی کمتر است؟ (415961)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۱۹:۱۸
من هم موافقم٬ باید برخورد بشود.

ضمناً اینکه حاکمیتن که نباید هربار که گروهی از وابستگانش خرابی به بار آوردند در بوق کند که مشکوک است. اگر مشکوک است بگیرید برود چند روزی در اوین و بعد هم در حضور قاضی در تلویزیون بیاید بگوید چه غلطی کرده.
اگر با این افراد برخورد نمی‌شود و صدای حاکمیت در نمی‌آید و بعد آقای رسایی می‌گوید مسئله حل شده است چون این‌ها مشکوک بوده‌اند! خیلی افتضاح است. این همان مثل دم خروس و قسم حضرت عباس است برادران. (415446)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۵:۱۲
دستگیرچیه رتبه هم گرفته توی صدای امریکا دیدم چه فوشهای میداد مردک (415452)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۴:۱۲
من از الف متعجبم كه با ترديد اين مساله را مطرح ميكند.
مگر داشتن كمي ريش و ظاهر آنچناني چقدر هزينه دارد؟
و آيا يك حزب اللهي اصلا حرف ركيك از دهنش بيرون ميآيد؟
من كه خودم رو حزب اللهي آنچناني هم نميدونم، اگه زير بار كتك هم قرار بگيرم حرف زشتم نهايتا از \"بي شرم و بي حيا\" تجاوز نميكند..
اين فحش دادن مخصوص بعضي از آدماست كه خودشون هم ميدونند چه كساني هستند. آنهايي كه ميتونند راحت فحش بدهند و اگه بعضي حرفهاي ركيك رو كه ميزنند و جنبه بي غيرتي داره رو بهشون تذكر بدي كه نگن بهت ميگن امل! ميگي حد داره اين حرفها ميگن برو خرافاتي!
اينها تو دانشگاه هم كم نبودند الان هم هستند و طرفدار نقد خدا و پيغمبر و قداستند... (415727)
 
سيد حسين
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۵:۴۰
ناشناس، بسيجي اينقدر بي هويت نيست كه فحش ناموسي بدهد. اين از كساني بر ميآيد كه اخلاق هاي غربي و لائيك را الگو برداري ميكنند ... (415728)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۳:۰۱:۴۵
همه جور امکان رو در این نوشته و دیگر نوشته ها گفتید ولی نگفتید امکان داره این مظلوم نمایی از طرف خودشون باشه (415845)
 
sina
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۸:۳۱:۲۰
چی باعث شد فکر کنید که این فرد بسیجیه؟؟!
اگر به ظاهر هست که این عکس رو نگاه کنید:
http://www.irupload.ir/images/sb9fmbdfmxll3w5z5v6k.jpg (415866)
 
حسين
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۰:۰۱
با سلام
عزيزان ما همه مسلمان پيرو قرآن و شيعه علي هستيم چرا تا جرمي ثابت نشده اتهام مي زنيم ابتدا بايد عامل غرب بودن و ضد انقلاب بودن ثابت شود بعد ما قضاوت كنيم . خداوند در سوره حشرميفرمايد:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَلْتَنْظُرْ نَفْسٌ مَا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ» ... (415416)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۴:۰۵
شما به چه حقی عملکرد خانم فائضه رفسنجانی را جطا می دانید؟ شما مگر قاضی هستید؟ (415419)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۴:۵۰:۱۸
آخی
یعنی ایستادن در برابر رأی اکثریت، خطا نیست؟
نکنه منظورتون اینه که 25 میلیون نفر غلط زیادی کردند که مث فایزه خانوم فکر نکردند؟ (415623)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۴۴:۱۲
شما به چه حقی عملکرد آقای احمدینژاد را خطا می دانید؟ شما مگر قاضی هستید؟ (415677)
 
لهل
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۱۲:۲۰:۲۵
پس بر چه حقي از عملكرد هاشمي ايراد گرفته مي شود مگر قاضي اند ؟ (418128)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۴:۲۱
http://www.ardebili.com/View.aspx?p=news&index=news&newsid=260 (415420)
 
علي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۲۳:۱۸
فحاشي بد است از هركس به هر كي
اما چرا اقاي اردبيلي در 21 ماه گذشته در مقابل فحاشي همين فائزه در شب شهادت (دوم خرداد88) به مقدسات توهين كرد ايشان بيانيه نداد
چرا ايشان در مقابل فحاشي علي مطهري سكوت كرد؟
چرا در مقابل توهين به امام حسين روز عاشورا توهين به امام و مقام معظم رهبري سكوت كرد؟
ايا توهين و فحاشي تنها به آقازاده بد است ولي توهين آقازاده مثل علي مطهري كه كلمه پقيوز و.. بكار مي برد اشكال ندارد!!!!حتي اگر فائزه خانم به راي مردم به مقدسات و... توهين كند!!! (415670)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۲۱:۱۰:۰۷
تازه وقتی صانعی به رئیس جمهور اون حرف زشت رو زد باز هم آیت الله موسوی اردبیلی سکوت فرمودند

در ضمن تحلیل بی بی سی فارسی امروز غروب روی این بیانیه‏ی آقای موسوی اردبیلی جالب بود.
بی بی سی می‏گفت اشاره‏ی مستقیم این بیانیه خطاب به نمایندگان مجلس بوده که در مجلس شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی سر دادند.
حسین شریعتمداری حق داشت که امروز اون یادداشت رو بنویسه و تذکر بده به نویسنده‏ی بیانیه‏ی مذکور.

جالبه که شریعتمداری فقط به آقای موسوی اردبیلی یاد آور شدند که کاش در بیانیه‏تون ذکر می‏کردید که منظورتون چه کسانی بوده
اما بی بی سی فارسی این یادداشت آقای شریعتمداری رو بعنوان یادداشت یک تندرو مطرح کرد
حالا کجای یادداشت ایشون نشون از تندروی داره خدا می‏دونه
تازه شریعتمداری کلی هم معذرت خواهی کرده که مبادا تذکرش جسارت تلقی بشه (415766)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۳:۵۳:۴۵
در پاسخ به علی 415670:
فحش داریم تا فــــــــــــــحـــــــــــــــش! (415990)
 
razmandeh
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۵:۲۶
سلام خدمت الف.من به عنوان یک ایرانی‌ با شعار الله اکبر،و مسلمان از دموکراسی آمریکایی استقبال نمیکنم ،بلکه از دموکراسی ایرانی‌ و با تفکر و اندیشه کًل مردمی استقبال می‌کنم. به این معنا که مجلسی با افراد با کفایت و وارد.قانونمدن تاثیر گذار نه تاثیر پذیر و قاطع.دوم راه انتقاد باز .در هر مورد.آقای توکلی مجلس در راس امور است (415422)
 
محمدعلیمحمدی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۵:۴۰
دردهمه ما دوری از مقتدایمان علی ابن ابیطالب است.چه آقای هاشمی وچه آقای احمدی نژاداشتباهاتی داشته ودارند اما چه شده همه حملات مختص آقای هاشمی شده الله اعلم.دربغضی ازحوادث بنام خدا وولایتمداری عملی صورت میگیرد که مصداق گناه مسلم است اما شکل و نمایش اسلام است.راه نجات تقواست ونصاف. (415423)
 
مبعث آزاد
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۶:۲۲
چرا وقتي متهم از جناح ماست فقط موضوع از زاويه حقوقي و داخلي بررسي مي شود اما وقتي متهم از جناح مقابل است بلافاصله به جاسوسي بيگانگان متهم مي شود و موضوع از زاويه امنيت ملي و حتي محاربه ديده مي شود؟ وقتي كه دشمنانمان را به دليل داشتن معيار دوگانه مورد تخطئه قرار مي دهيم، شايسته نيست كه خودمان معيار دوگانه داشته باشيم. (415424)
 
علي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۳۹:۳۰
قرائن و شاهدي زيادي وجود دارد بر اينكه كار خودشان هست
اولا اينها قبلا اين كار را كرده اند قضيه فرشاد امير ابراهيمي
دوما خود فيلم و اين كه فائزه خودش ادم بي ادبي و فحاشي است ايا سكوت او طبيعي است
در ثاني تحليل با قضاوت فرقه مي كند دوستان و خودشما تحليل مي كنيد بلاخره كساني كه فائزه فحاشي كردند قطعا قوه قضايه بايد دستگير كند و محاكمه شوند اگر قضيه ساختي و از طرف خود فائزه است بايد مجازات و افشا شود و اگر كار افراد سرخود است نيز بايد مجازات شوندوافشا شوند تا كسي به كسي ديگر فحاشي نكن
اما سوال اين است ايا قوه قضايه و شخص صادق لاريجاني همين طور كه با انها برخورد خواهد كرد با علي مطهري برخورد مي كند ايا با خود فائزه كه باب فحاشي را باز كرد برخورد مي كند
ايا نبايد به فائزه كه به مقدساتمان در روز عاشور و روزهاي ديگر برخورد كند ايا بايد براي فائزه توجيه كنيم براي علي مطهري توجيه كنيم ولي براي ديگران خواستار برخورد به نظرم بايد با فائزه علي مطهري و كساني كه به فائزه فحاشي كردند برخورد شود تا فحاشي نهايدينه نشود ولي اگر قانون براي ضعفا باشد نه آقازادگان در اينده وقتي مردم ديدند آقا زادگان فحاشي مي كنند كمكم فحاشي به همت امثال فائزه و علي مطهري نهاديه مي شود (415675)
 
کیان
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۰۱:۴۷
چرا برای مردم واقعیتها رو نمیگید که فرشاد امیرابراهیمی، به ظاهر حزب اللهی،که بعدها به خارج فرار کرد از همین خانم فائزه هاشمی پول میگرفته تا مجلس سخنرانیش رو بهم بزنه!تا بتونه مظلوم نمایی کنه اینو که توی روزنامه های زمان آقای خاتمی هم نوشتند.
اگر به طور ریشه ایی با این جریان فاسد برخورد نشه باید هراز چند گاهی شاهد اینگونه مسائل ساختگی باشیم هر چند که مردم روز به روز هوشیارتر میشن و ماهیت پلید بعضی از جریانات مشکوک سیاسی را بیشتر کشف می کنن. (415430)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۸:۱۹
کدوم روزنامه؟چه زمانی؟مدرک؟
اگر این فیلم خود سازی بود چهره فرد بسیجی نما گرفته نمیشد و قابل شسناسایی نبود.و خانم هاشمی بهانه به دست امثال شماها نمیداد. (415530)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۰۲:۱۹
ادب ونزاکت را ازمعمار انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت ایت العظمی (ره)باید بیاموزیم که همواره درسخنانشان حتی به رزیم منحوس پهلوی غاصب با تمام جنایات وغارتگری های این ملت مظلوم وستمدیده وبا تجهیزات تا بن دندان مسلح می فرمودند این پدروپسروحتی به مخالفانشان کلمه زشت ورکیک خطاب نمی کردند اگر ادعای شیعه بودن داریم باید از اهل بیت عصمت (ع)درعمل پیروی کنیم اگراسلام دین برتراست باید بااستدلال دینی وامربه معروف ونهی ازمنکرلسانی وعملی افراد نااگاه را به دین مبین اسلام سوق بدهیم (415432)
 
امین
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۰۵:۰۵
چند نکته:
1. جناب آقای هاشمی جزء معدود مسئولین جمهوری اسلامی هستند که حتی اگر در حال حاضر هیچ سمتی هم نداشته باشند از ارکان بسیار تاثیرگذار انقلاب به شمار می روند.
2. خودسرها هیچ گاه به عواقب کار خود فکر نمی کنند؛ یا بهتر آن است که بگوئیم تصویر درستی از عواقب و نتائج رفتارهای خود ندارند.
3. اگر لیدرها و رهبران عناصر خودسر مبادی آداب بودند، طبیعتا دامنه ادب و نزاکت به حوزه های اخلاقی هواداران آنها نیز کشیده می شد؛ اما چه کنیم و کدام خاک را بر سر بریزیم که اینگونه نیست.
وقتی در مجلس شورایی که متصف به وصف اسلامی است شاهد برخی رفتارهای زشت و زننده و خارج از چارچوب های ادب و اخلاق اسلامی از سوی برخی نمایندگان مجلس هستیم، دیگر از دیگران چه انتظاری می توان داشت؟

وقتی از سوی یک مقام عالی، منتقدان مشفق در مرئی و منظر میلیونها بیننده و شنونده به هجو گرفته می شوند و مدرک علمی آنان ورق پاره هایی بی ارزش معرفی می شود، انتظار داریم رفتار عناصر افراطی با عرض و آبروی مخالفین چگونه باشد؟

اینجاست که به قول آن شاعر:

گشته ام میدان به میدان شهر را، هر گوشه دردی هست

ارتفاع درد از پیچ شمیران می رود بالا! (415433)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۰۴:۱۳
ما هم از صمیم قلب آرزو میکردیم که ای کاش هاشمی هیچ سمت و منصبی نداشت و فقط از ارکان نظام بود (415485)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۲:۰۹
نه بابا؟اخه عزیز من مردکه شهردار و فرماندار بود 8 ساله داره دولتو میچذخونه بعد هاشمی رفسنجانی با اون همه سابقه فقط یکی از ارکان نظام باشه؟
شماها نه این نظامو قبول دارین نه این رهبرو نه اسلامو.
بکوبین.هاشمی بد تر از این شکنجه های روحی رو تو زمان خاتمی خورد.وقتی کتاب عالیجناب سرخ پوش گنجی با تیراژ بالا ابروی اکبر هاشمی رفسنجانی رو برد اما استقامت هاشمی استقامت کوهی بود در برابر طوفانی سهمگین (415534)
 
یحیی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۴:۰۷
دوست عزیز بازهم طلبکار شدید ،خود شما هم از الفاظ به قول خودتان بد سیاسی استفاده کردید نبریده دوختید در بند 2
این روزها مخالفان تفکر جنابعالی در هرصورت خطا کاراند چه مورد ضزب شتم ،فحش وافتراء قرارگیرند ویا چه فقط حرف بزنند شما همیشه از موضع قدرت واز موضع عاقل بودن سخن می گویید
اگر آقای هاشمی موضع شما را اتخاذ کنند سیاستمدار لایق ،بابصیرت ،خیمه انقلاب اند وگرنه بی بصیر تا حدود زیادی دوپهلو ،طرفدار سرمایه داری ودراین اواخر .......
سرور عزیز این جملات دیگه تاریخ مصرف ندارد باید برگردیم به عدالت به دین وآموزه های اصیل آن باید قبول کنیم انسان خطا ویا اشتباه درهمه زمینه ها با او سرشته شده است مهم این است که بپذیرد و در گام بعدی اصلاح کند از طریق تعامل همه جانبه ،سخن مخالف خود را بشنود خود را عالم دهر نداند قدرت وزور وثروت به کسی نمانده است تاریخ پر است ازاین همه تجربه های گوناگون تمام داستانهای قرآن کریم سرشار ازاین تجارب وبدنبال آن پند واندرزهای مفید است
تاختی بر خود واحوال خود بنگریم ونهیب زنیم از چه موضعی حرف می زنیم فقط خدا کند حداقل پیش وجدان خود شرمنده نباشیم (415450)
 
جاوید
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۴:۵۲
عزیزه من مشکل مملکت ما این است که همیشه کارهای خودمان را می خواهیم توجیه کنیم.بعنوان مثال هدف از نوشتن این مقاله چیست؟ هیج جیز بغیر از محکوم کردن هاشمی و خانواده اش .
این مشکل را ما ایرانیها همیشه داشتیم .خودمان را بحق بدانیم و طرف دیگر را محکوم کنیم
مگر نتیجه تحقیقات حادثه دانشگاه و کهریزک با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مشخص شد یا حادثه مجتمع سبحان .مطمئین باشید در تمام این حوادث اصل فراموش می شود و فرع آن بزرگ می شود.
خداوند همه بنده گان گمراهش را به راه راست هدایت فرماید (415451)
 
fereydoon
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۳:۵۹
یفیناَبه هتاکی همیشه از بی منطفی است و فقط منحصر به این مورد نیست و در سالگرد امام یا در ختم داماد ایشان هم هتاکی صورت گرفته و این هتاکیها باعث نمیشود که خبرگان در رای گیری خود تغییر موضع دهند وباصطلاح بواسطه مظلوم قرار گرفتن هاشمی بایشان رای دهند. جالب است همانهائیکه در این 30ساله از تصمیم گیریهای هاشمی منتفع شده انداینگونه رفتار میکنند. (415461)
 
حمید صالحی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۴:۴۳
اگر به این شکی که آقای نویسنده فرمودند به این فیلم و مثلا فیلم لحظه کشته شدن خانم ندا آقاسلطان وارده که به هر حال هست پس چه طور برای ذهنی که می خواد بی طرف قضاوت کنه همین شک به فیلم پاره کردن عکس امام در 16آذر و یا شعار نه غزه نه لبنان که این همه روش کار شد وارد نباشه؟این طرز برخورد با اخبار و اطلاعات بسیار قدیمی و بدون نتیجه ست آقای خبرنویس(نه خبرنگار).بنده البته همکارتونم و برای حرفه ام نگران میشم وقتی میبینم این شغل هم مثل اکثر مشاغل پرشده از آدمای کم اطلاعات مثل من و شما.خیلی نا امیدکنندست برادر. (415462)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۵:۳۳
چرا خودتان را خسته كرده و كلي مطلب مي نويسيد ؟كافي است آن فرد دستگير و محاكمه و مجازات شود .ان موقع وابستگي و هويتتش آشكار خواهد شد و نياز به قلم فرسائي هم نخواهد بود .
به اين سادگي .
لطفا محاكمه فرد را پيگيري كنيد و بس. (415464)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۴۲:۲۶
گرفتن فیلم و پخش فیلم در سایتهای ضد انقلاب خیلی مشکوک هست کدوم بسیجی اینکار را میکند (415474)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۲:۱۱
نه بابا؟اخه عزیز من مردکه شهردار و فرماندار بود 8 ساله داره دولتو میچذخونه بعد هاشمی رفسنجانی با اون همه سابقه فقط یکی از ارکان نظام باشه؟
شماها نه این نظامو قبول دارین نه این رهبرو نه اسلامو.
بکوبین.هاشمی بد تر از این شکنجه های روحی رو تو زمان خاتمی خورد.وقتی کتاب عالیجناب سرخ پوش گنجی با تیراژ بالا ابروی اکبر هاشمی رفسنجانی رو برد اما استقامت هاشمی استقامت کوهی بود در برابر طوفانی سهمگین (415535)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۲:۲۵
نه بابا؟اخه عزیز من مردکه شهردار و فرماندار بود 8 ساله داره دولتو میچذخونه بعد هاشمی رفسنجانی با اون همه سابقه فقط یکی از ارکان نظام باشه؟
شماها نه این نظامو قبول دارین نه این رهبرو نه اسلامو.
بکوبین.هاشمی بد تر از این شکنجه های روحی رو تو زمان خاتمی خورد.وقتی کتاب عالیجناب سرخ پوش گنجی با تیراژ بالا ابروی اکبر هاشمی رفسنجانی رو برد اما استقامت هاشمی استقامت کوهی بود در برابر طوفانی سهمگین (415536)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۴:۴۴
والله بسیجی داریم تا بسیجی.این کار بسیجی نماهایی بود که تو شهر ما انقدر هست فراوون.خواستی اسم میبرم که زندگیتو لو میدنو هر کاری بخوان باهات میکننو ریششون هم از دراویش بزرگتره و همشم تو پایگاه های بسیجن.
امام فرمود بسیج لشگر مخلص خداست مگر نه؟امام فرمود کاش من هم یک بسیجی بودم،مگر نه؟ (415539)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۱:۴۷:۵۴
این کار ارتباطی به بسیج ندارد. شعبان بی مخها همیشه هستند. (415476)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۴:۱۸:۲۶
خوشحالم شما هم قبول دارید افرادی مثل سعید تاجیک (شخص فحش دهنده در فیلم) شعبان بی مخ هستند (415599)
 
حسام
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۰۴:۱۱
با دستگیر نمودن فرد هتاک و محاکمه آن در دادگاه علنی همه چیز روشن می شود. ولی آیا این منطقی است کسی حاضر باشد بخاطر مظلوم واقع شدن خود و خانواده اش، عمدا فحش ناموسی بخورد و در اینرنت پخش کند؟ (415484)
 
مجید
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۴۸:۲۶
من که دیگه امیدی ندارم که حال شما ها خوب شه.ولی اگه خوب شد مواظب خودتون باشین. (415519)
 
احمدعلی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۹:۴۶
ضد انقلاب و منافقان سنتي و جديد هر چقدر هتاك، بي‌ادب و دريده باشد، ما مثل آنها نيستيم هرچند فحاشي به مقدسات ما براي آنها عادت و متعارف شده باشد يك مدعي حزب اللهي و ولايتمداري نبايد دهانش را به دشنام آلوده كند. ما پيرو مولايي هستيم كه وقتي در جنگ صفين ديد اصحابش جواب توهين‌هاي سپاه شام را با فحاشي مي‌دهند، به آنها فرمود: «...خوش‌ندارم دشنام‌گو باشيد. همين كه كارهاي آنها را بازگو كنيد، به صواب نزديكتر و عذر پذيرنده تر بود...»
آقای محترم یه روز که قراره معترضین جمع بشن شما هم بخاطر خدا و روشن شدن ذهن خودت بیا تو جمع اونا و خودت را مثلا معترض نشون بده بعد ببین همین آقایونی که این جملات زیبا را در موردشون نوشتی و از هر گناهی مبراشون کردی چه فحشهای نابی بارت میکنن که مغزت آژیر بکشه بجای سوت (415531)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۰:۱۶
گهی زین به پشت وگهی پشت به زین یادمان باشد تاریخ بالا وپائین زیاد داشته وهمین دنیا دار مکافات است آنروز کسی توسط هاشمی امروز هاشمی توسط کسی وفردا.... پس برای انسانهای عاقل این اتفاقات تعجبی ندارد که هیچ،باید عادی هم جلوه کند بامید دیدار در تاریخ (415532)
 
وحید
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۳:۰۶
زیباترین نظر نظر م یخی بود که معلومه روش فکر کرده و مثل دیگران رو هوا حرف نزده (415537)
 
مجيد
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۵:۰۹
بي جهت به خود زحمت ندهيد نام هاشمي رفسنجاني با بدنه نظام و انقلاب حك شده است . هاشمي به واسطه حضور در خبرگان هاشمي نشده است . هاشمي به واسطه سوابق اجرائي هاشمي نشده است . هاشمي با شعور است . هاشمي با تدبير است . هاشمي تيز بين و سياستمداري تمام عيار است . به اين زودي ها حوزه علميه شخصيتي فداكار و مبارز تربيت نخواهد كرد . مگر در طول اين سي سال چند نفر مثل هاشمي ظهور كرده است . (415540)
 
شهر ری
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۰۶:۳۸
شهر ری از این سعیدها زیاد داره. یه روز سعید عسگر. یه روز سعید تاجیک و... تا فردا نوبت کدوم سعید باشه. ولی بیچاره ها از سرنوشت هم درس و عبرت نمی گیرند؟ عسگر به کجا رسید که تو هم راه اونو دنبال می کنی؟ برو ببین سعید عسگر چقدر از کاری که کرده پشیمونه . ولی دیگه چه فایده؟ (415541)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۱۱:۳۴
اي كاش بجاي اينكه اين حركت زشت را مشكوك معرفي كنيد و به ناف اين و آن ببنديد؛ به اين نكته توجه مي كرديد كه فرد هتاك به نحوي واضح و آشكار در فيلم مشخص است و اين كار صورت نمي گيرد مگر اينكه ايشان به كار خويش دارد افتخار مي كند و اي بسا كه با پخش فيلم در پي اين بوده كه ميزان ارادتمندي خود را به همه نشان دهد و افتخارش صد چندان كند!
مدتهاست كه كساني با استفاده از افرادي خام سر خود قصد ترويج \"شعبان بي مخيزم\" در جامعه دارند كه به ايشان ايرادي نيست ؛ زيرا در پي ترويج باور خود هستند و اما اين ايراد جدي به قوه محترم قضاييه و ضابطين دادگستري هست كه همت چنداني براي برخورد ندارند.
فرد هتاك به راحتي قابل شناسايي مي باشد ؛ اگر اراده اي هست بسم الله.
اما در خصوص هاشمي بايد عرض كنم كه در مقوله برخورد با هاشمي يا هر بزرگوار ديگر ، خرد حلقه مفقوده ماجرا مي باشد؛ زيرا ديروز ابهت و عظمت هاشمي چنان بر سر نهادهاي نظارتي و قضايي سايه انداخته بود كه ايشان و اطرافيانش در صدفي ستبر از مصونيت قرار داده بود و هر انتقاد نرم از هاشمي از سوي بعضي از همين مخالفان دو آتشه امروز سركوب مي شد ! در پي آن تفريط مشمئز كننده امروز شاهد افراطي نگران كننده هستيم كه براي شكستن هاشمي ، همه اصول اخلاقي و ديني و اجتماعي را مي شكند و اين هشداري است براي محبوبين امروز كه از روز مبادا بترسند و به \"به به و چه چه\" امروز دل خوش نكنند كه شايد به همين جايي برسند كه هاشمي رسيد .
اي كاش بدرقه مان به خوشي و زيبايي استقبالمان بود! (415543)
 
سید حسین
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۱۵:۰۰
قابل توجه نویسنده محترم متن فوق
1 - امام ره در فرمان هشت ماده ای فرمودند که حتی اهانت به کسی که به حکم قانون محکوم شده است ،غیرشرعی و غیر قانونی و مستوجب کیفر است.
2-قبح رفتار توهین کنندگان آنقدر زیاد است که حتی دشمن هاشمی اگرکمی انصاف داشته باشد نمی تواند حتی بطور ضمنی از آن رفتار دفاع کند.
3-شما به بهانه مشکوک بودن این اقدام؛درجه اهمیت آن را کاهش دادید در عوض به هاشمی حمله کردیدو این درجه انصاف شما را نشان می دهد.
4-متن نویسنده محترم یک ادعا نامه بر علیه هاشمی و خانواده ان است تا یک تحلیل. (415544)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۱۶:۳۸
از كجا معلوم كار خودشون نبوده؟ در حالي كه هاشمي زير شديدترين انتقادات بود به خاطر مواضع خودش و بچه‌هاش، اين قضيه تونست تا حدي اذهان رو از اين مسئله منحرف كنه تا بتونن دست پيش بگيرن. (415546)
 
تافذدا
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۲۴:۴۴
بسمه تعالی
اگرامروزجلوشعبان بی مخ هاگرفته نشودفردادیراست (415553)
 
عاطی
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۵۶:۳۷
من که می گم اینا از خودشون بودند اینجوری یه چند روزی فضا به نفع خودشون شد (415584)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۳:۰۳
اقای الف
شما اگه خودت راست می گی چرا تا حالا سکوت کرده بودی؟
چرا نمی خواین با مردم واسه یه بارم که شده خبرو درست و سر موقع اعلام کنی. یکی بیاد با شما این کارو کنه هم اینجوری تیتر می زنی. یکم فقط انصاف داشته باشین. (415621)
 
آرش
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۸:۰۲
مهمترين مورد آن است كه عدالت بايد اجرا شود.
1- آيا شخصي حتي براي منافع خود حاضر مي شود آن توهينها را بشنود
2- آيا ملاك عدالت نظر مردم است و جمع، پس قاضي وقوه قضائيه چه مي شود
3- اگر شخصي مواضع صريح نگرفت فرزند او بايد توهين وناسزا بشنود
4- شما در متن نوشته ايد حادثه كوي دانشگاه مقام معظم رهبري چندين بار اعلام فرمودند بايد به اين موضوع رسيدگي شود واز روند آن رضايت ندارند.نقل از ديدار دانشجويان با ايشان ولي چه شده و كجا هستند مقصران آن ؟ (415644)
 
جواد
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۶:۳۷:۲۱
اون به اصطلاح حزب اللهی این کار رو کرد و فیلمش رو هم خودش گرفت و منتشر کرد تا به مردم نشون بده براحتی میشه خانواده هاشمی را خرد کرد تا احترام این خانواده کلا شکسته بشه.
از این دست به اصطلاح حزب اللهی ها زیادن.ولی اونهایی که ازشون حمایت می کنند بدانند که نوبت خودشون هم میشه. (415650)
 
ابوذر1389
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۱۹:۵۲
کار شخص دشنام دهنده به خانم آقازاده غلط است.
کار کسی که به این شخص دشنام دهنده توهین می کند همینطور؟
اگر قضاوت کار قوه قضاییه است هر دو به عهده ی ایشان است چه در بررسی پرونده آقازاده ها و چه مردم عادی ...
مطمئنا ساندویچ و خیاطی رفتن جرم نیست و مطمئنا قوه قضاییه هم غاغول؟
غلط این آقازاده از قبل فتنه و جریان آن بر کسی پوشیده نیست و برخورد با آن از خواسته های جدی مردم است و اگر محکوم کردن و دق کردن لازم باشد مطمئنا بر آن که غلطش بزرگ تر است اولویت دارد نه برای آن که آقای بزرگ تر دارد.
و اصولا کسانی که فحششان در خانه ملت ضبط و پخش گردیده حق دق کردن برای فحش ندارند... (415667)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۷:۴۹:۳۳
آقای بهرام نوشته:

\" ... دوستان فراموش کردند که جامعه کنونی ما مدیون افرادی چون آقای رفسنجانی است و ایشان از نزدیکترین افراد به امام بودند و دور از ادب و انصفاف است این گونه سخنان ....\"

ضمن محکوم کردن شدید این هتاکی و این بی حرمتی و این بی اخلاقی و بی پرنسیپی و عمل ناشایست و ضد دینی و تهیه آن فیلم جنایتکارانه در مورد خانم فائزه رفسنجانی و ضمن احترام به آقای رفسنجانی نباید فراموش کردکه که طلحه و زبیر از یاران علی بودند و در کنار سایر صحابه برای اسلام جانفشنیهای زیادی کرده بودند و برای اسلام شمشیرها زده و زخمهائی هم بر تن خود لابد داشته اند. ولی روزی رسید که به جمع اضدد علی مرتضی پیوستند و بروی یاران علی تیغ کشیدند آنهم در میان دشمنان بیشماری که امام را ظالمانه از هر طرف احاطه کرده بودند. و نتیجه آن ضدیتها با امام علی فقط به صحنه تراژدیک و جانکاه کربلا و جنایتهائی که بر علیه حق و حقیقت انجام گرفت, خاتمه نیافت, بلکه ضربات غیر قابل جبرانی بر پیکر اسلام و مسلمانان وارد گردید.

امروز هم ایران از هر طرف تحت فشارهای وحشتناک خارجی قرار دارد. آب به آسیاب دشمنان ایران و مسلمانان ریختن تحط هر شرایطی در حال حاضر توام با خیانت خواهد بود و بس.

شاخص این است که در حال حاضر با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که مارا احاطه کرده است چکاره هستیم و چه موضعی داریم. (415681)
 
قهوه تلخ
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۰۲:۰۶
2 حالت وجود داره یا این بنده خدا واقعا بسیجیه که دمش گرم با این جیگر شیرش. کاری که قوه قضاییه با اون هیبتش نکرد این طفلی دست تنها بالاخره اون کاری که از دستش بر اومده کرده.
یا اینکه فیلمه قلابیه که اون هم بعید نیست از این خانوم.
خون ملت رو تو شیشه کرده یکی نمیگه بالا چشمت ابروست. (415685)
 
یه بنده خدا
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۲:۰۹
خدمت دوستان عزیز عرض کنم که ادبیات فحاشی و... خیلی وقته که تو فرهنگ ما جا خوش کرده و دلیلش هم اینه که زورمان به یکی نمیرسه فحش میدیم دلمان خنک بشه . این مخصوص طرفهای بسیجی و اصلاحات یا رفسنجانی و ... نیست. هر که زورش برسه عمل میکنه هرکی نرسه فحش میده . رفسنجانی پدر خیلی ها را در آورد چون زورش میرسید. این جمله را نشنیدید که خانمش میگفت طرف خیلی حرف میزد گفتیم یکم ادبش کنند.
آقای رفسنجانی زدی ضربتی ضربتی نوش کن.
همینطور لطفا نه این بسیجیها را به حضرت علی و نه حضرات دیگر نچسبانید اگر در صدر اسلام تلفنهای دوربین دار و اینترنت بود واقعیتها بیشتر معلوم میشد همینطور در سی سال گذشته .
بهتر همه ما همیشه فکر کنیم یک دوربینی جلوی صورتمان هست و اخلاق و رفتارمان را کنترل کنیم که در آینده یک فرهنگ خوب بشه.
متاسفانه بعضی ها بهره برداری های سیاسی از مسائل فرهنگی میکنند.
من تو ایران نیستم ولی دلم میخواد همینطور که از فرهنگ ایرانیها تو جبهه خارج از کشور دفاع میکنیم دلمان هم خوش باشد که چنین چیزی هنوز وجود دارد.
با تشکر (415696)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۵:۱۷
فحش خودرن فائزه جنایت است اما حرفهای عفت و کارهای فائزه حروم و حریص مهدی و این خبر هیچ
http://www.tabnak.ir/fa/news/152156/%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D9%88%D9%84%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C (415700)
 
يك دوست
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۷:۲۹
آقاي م يخي نخود هر آش بدون كه توهين به هرشكلي باشه محكومه فقير و غني هم نداره بسيجي و غير بسيجي هم نداره. بسيجي واقعي بايد به رفتار و گفتار پيامبر و امامان عزيز نزديك باشه. اگه توهين از امامي شنيدي بگو ماهم بشنويم اگه پيامبر گفته بگو بشنويم. خدا تورو و عقلتو از مصيبت تعصب و تحجر محفوظ كنه برادر من. چون دوستت دارم اين حرفو ميزنم. يا حق (415702)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۷:۳۹
این حرف شما آخر لجن پراکنی است (415704)
 
آدم مشکوک
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۰۲:۴۱
خوب الف جان عزیز حالا که خود شما متوجه شدید که بعضا عده ای آب در کوزه دشمن می ریزند و حرکات مشکوک انجام می دهند دیگر حساب ما معترضین رااز اغتشاش گران و آنهایی که عکس پاره می کنند و از دیوار نیروی انتظامی بالا می روند جدا کن. لطفا...

خواهشا منتشر کن

با تشکر (415716)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۱۹:۱۲:۲۰
عجب تحلیل زیرکانه و بانمکی بود ! مصداق دست ÷یش بگیر تا ... (415721)
 
علی دوستدار ایران زمین
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۲۰:۳۰:۱۲
من به عنوان یک بسیجی از این حرفها و رفتارهای افراطی و فکر نشده و بعضا\" منافقانه ی ا فرادی که خودشون رو بسیجی و انفلابی و حزب اللهی می دونن اعلام برائت میکنم. اینها آبروی بچه حزب اللهی ها رو هم بردن ! (415745)
 
خط انقلاب
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۲۰:۴۶:۴۶
عجب پس فحاشی هم جرم است!
مثل فحاشی یک نماینده مجلس در مجلس
مثل فحاشی سبزها به ... و بسیجی ها و پلیس که فیلم هایش را با افتخار در یوتیوب گذاشته اند
مثل توهین فائزه به ...
مثل توهین و هتک حرمت یک بسیجی در روز عاشورا
بهتر است با این مسائل هم برخورد نمود و برای برخورد با آن به قوه ی قضائیه نامه نوشت تا معلوم شود فرقی بین آقازاده ها(بزرگ زاده ها) و مردم عادی (کوچک زاده ها) نیست! اگر انسان از این درد بمیرد ملامتی بر او نیست. (415752)
 
سخن تازه
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۴:۲۷:۵۱
برادر! فحاشی قبل از این که جرم باشه گناهه!

گناه که می دونی چیه؟!

به سبزو سفید و قرمزم کاری نداره آدم را می برد به جهنم( به صورت اکسپرس).

پایان پیام (416009)
 
سید امین(فدایی سید علی)
۱۳۸۹-۱۲-۱۵ ۲۲:۱۵:۴۱
لازم است باره دیگر خصوصیات بسیج را گوشزد کنم

تواضع و فروتنی
فروتنی و شكستن نفس از مهمترین فضایل انسانی است كه نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی می باشند. بسیج علاوه بر اینكه در مقابل خدا خاشع و فروتن است در برابر مردم متواضع می باشد. قرآن كریم ویژگی مؤمنان و مردان خدا را چنین بیان می كند:
” بندگان شایسته خدا كسانی هستند كه با آرامش راه می روند و آنگاه كه از نادانان حرف نامربوط می شنوند، نادیده می گیرند و اظهار محبت می كنند.
حسن خلق
اخلاق نیكو یكی از صفات پسندیده در اسلام و از شیوه های مطلوب جاذبه دینی و فضایل انسانی است. در میان آداب اخلاقی و سنتهای اجتماعی، حسن برخورد با مردم در اخلاق اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و برای نیروهای بسیجی كه با مردم ارتباط دارند این موضوع حائز توجه است. مهمترین مؤلفه جاذبه مردم به تشكیلات بسیج برخورداری نیروهای بسیجی به این صفت پسندیده است كه به عنوان یك رفتار مطلوب در میان نیروهای بسیجی رایج است. در اهمیت حسن اخلاق همین بس كه پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده است: ” برترین شما نیكوكارترین شما از نظر اخلاق است. آنان كه خود را آماده خدمت كرده و با دیگران با الفت و مهربانی زندگی می كنند.“ (415782)
 
سیدمحمودقدسی نیا
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۵:۴۵:۲۳
آنچه مسلم است حرکت جامعه بسوی حرکات رادیکالی بسیارخطرناک است.درچنین جوامعی هرکس به خوداجازه می دهدقضاوت کندمحاکمه کندوحکم رااجرانماید.
هنه بایدتلاش کنندتااینگونه برخوردهای منسوخ رابه برخوردهای قانونی توسط قوه قضاییه تبدیل نمایند. (415851)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۸:۴۳:۴۶
اگه فرد عادي بود براي كسي اهميت داشت .زشت به خدا .روزي يكي از فرزندان وزراي دوران امام شهيد شدن به امام گفتن براش نامه بنويسه وتسليت بگه امام گفيت كه من اين كارو نمي كنم به همه مردم تسيلت ميگم اون هم مثل بقيه .ازامام ياد بگيريم (415871)
 
ظالم مظلوم شده ومظلوم ظالم شده ایضا\"
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۰۴:۳۲
اگر مظلوم به ظالم پول ویا بهانه نداده بود که ضالم به حق ویا ناشیانه به او حمله کند اینقدر مظلوم مدعی نمی شد ظالم به او جفا کرده است . (415872)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۱۷:۳۳
...
مطمئنم اون ته دلش خیلی خوشحال بود و هست که آدمای صرفا احساسی مخالف به وقتش برایشان منفعت است هزار ماشاء الله که پول دارند تریبون دارند مزدور دارند می توانند خوب به نفع خوشون بهره برادری کنند و مظلوم نمایی کنند . (415874)
 
آبدارچي تنها
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۳۱:۴۰
امان از اين سياست ! امان از اين سياست !
هنوز كه هنوز است برخي حربه هاي نخ نما براي جلب توجه اعمال مي شه از برخي بسيار بعيد است .
من مطمئنم كه كمتر بسيجي پيدا مي شود كه اينگونه رفتار كند و هركس ريش داشت بسيجي نيست و هر بسيجي نماينده انقلاب و بسيج نيست.
و عضويت در هر گروهي خصوصاً نهادي مثل بسيج هيچ كس را تطهير نمي كند.
پس ما نيز از اهل سياست مي خواهيم براي رسيدن به اهداف بسيجيان را تخريب نكنند . هر چند كه آبرو در دست خداست.
بماند ...
اين روزگار نيز بگذرد (415881)
 
علی احمدی
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۰۹:۳۵:۴۴
ما مسلمان هستیم ان هم از نوع شیعه . در دین ما فحاشی انهم باکلمات زشت وزننده حرام وحد شرعی دارد. اما درمورد افرادی که این کار را کردن میتوان گفت که کمک بزرگی به خانواده هاشمی کردن وطی این چند روز سایت ها وطرفدارانشان به مظلوم نمایی از از خانواده هاشمی پرداختن. در صورتی که فائزه هاشمی یکی از عوامل اصلی فتنه 88می باشد وبا ید در مورد کارهایش به مردم جواب دهد....ما نباید با رفتارمان وسیله ای شویم برای مظلوم نمایی عده ای که خود بزرگترین جنایت را درحق این مردم ونظام کرده اند. به امید روزی که فائزه هاشمی میرحسین کروبی وخاتمی به خاطر خیانت هایی که به این نظام ومردم کردند محاکمه شوند ودر حضور مردم به سزای کارهایشان برسند. (415826)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۱:۵۵:۵۶
برای اینکه خانواده آقای هاشمی مورد حمله قرار نگیرند و احترام گذشته را دوباره بدست بیاورند باید چند صباحی از سیاست کناره گیری کنند این خیلی به نفع خودشان است نه انهایی که در انتخابات گذشته با انها عهد اخوت بسته بودند از این خانواده طلبکار می شوند و نه دوستان انقلاب و اسلام از انها ناراحت و هم باعث عافیت دین و دنیایی انها می شود وگرنه این خانواده مصداق خسره دین و دنیا می شوند و گرنه خودشان می دانند ...که فائزه جایش زندان بود و این اتفاقات هم رخ نمی داد (415938)
 
arshama
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۳:۴۱:۵۸
En kare Media hast aslan khale va ameh man ham metonostand yek chador sareshon konand va yeke beheshon entorye begand va bad begand be felanee fahashee shodeh,aslan sorate on fard be Faezeh nemekhoreh va kayfeyate film ra amdan bad gozashtand ke moshakhas nasheh,dar zemn mage faezeh ke hast?hatman mardom bayad be naveh naveh naveh hashemi bayad tazeem konand chon hashemi ye rooz karee bodeh/?na (415983)
 
داراب
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۴:۰۵:۴۳
من متاسفانه فرصت مطالعه نظرات دوستان را ندارم ولی به نظر من یکبار برای همیشه باید این موضوع روشن شود نمیدانم واقعا اینها موقعیت جدید را درک نکرده اند منظورم هر دو طرف قضیه است اقایان صورت مسئله روشن است چرا بهانه چرا فحاشی چرا درگیری واقعا اینطور نمی شود اگر استنباط این است که ان طرف درست میگوید که مردانه اعلام کنید واگر محق نمی دانید تبری بجوئید دوره این مواضع دو طرفه تمام شده (415996)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۰:۳۳
دوری از فتنه گران حتی کوتاه مدت موجب سعادت دنیای و اخروی اقای هاشمی است و اگر از ریاست خبرگان کناره گیری کند بزرگترین خدمت را به اسلام انجام داده (416054)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۸:۰۴
آقای هاشمی دوسال فرصت دارند دست از حمایت از بهاییان و منافقان بردارند این را نمایندگان محترم مجلس خبرگان نشان خواهند داد (416064)
 
قلی
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۱۷:۴۴:۲۲
اقلاب زنده است تا هاشمی زنده است(امام خمینی) (416090)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۶ ۲۱:۵۷:۳۴
ما حزب اللهی و ولایی و مخالف این اعمال وهتاکی ها هستیم (416173)
 
حاج مجید
۱۳۸۹-۱۲-۱۷ ۰۹:۵۹:۲۶
با سلام خدمت همگی

مطلبی هست که بایستی عرض کنم ، بحث اینکه گذشته افراد را در حال ایشان دخیل نکنید میدانید برای چه و بر چه فلسفه ای استوار است؟
بسیار واضح است که با یک مثال میتوانم بحث را تکمیل کنم:
اگر فردی یک کار ثواب مثل نیکی به پدر و مادر و ... انجام دهد ، آیا حق دارد که فردا با آنها تندی کند حتی اگر خود را محق بداند (فعلاً در جهت مثبت پیش میرویم) مسلماً نه.
پس اگر آقایان (خواص) در زمان گذشته کارهای بسیار بزرگی در راه انقلاب و اسلام انجام داده باشند باز هم حق ندارند کوچکترین اشتباهی بکنند چون ثواب و گناه فقط در محضر الهی بایستی رسیدگی شود و کسی در دنیا نمی تواند کارهای ثواب را با گناهان بشوید و بگوید این به آن در !
با این وجود باز هم اگر کسی پیدا شود که بگوید من با مسئولیت خود این کار را انجام می دهم صرفاً با مصلحت اندیشی میتواند باشد و تنها کسی باید با شد که وقتی از مصلحت صحبت میکند بایستی قطعاً کسی باشد که از تمام زیر و بم وزارت اطلاعات و آخرین اتفاقات روز گذشته و تمامی وزارت خانه ها و نیروهای انتظامی و تمام ارگانها اطلاعات بروز و دقیق داشته باشد تا بتواند مصلحت را در نظر بگیرد .
حال شخص آقای هاشمی با وجود اینکه مرد شماره یک مجمع تشخیص مصلحت نظام است باز هم از بسیاری از موارد فوق الذکر بیخبر است (قانوناً هم محدودیت دارد) تا چه برسد به افرادی مانند کروبی و ...
و اما مطلب بعدی اینکه اگر یک کار انسان واقعاً خالصانه و در راه خدا باشد در معادلات الهی خود بسیاری از لغزشها محافظت میکند و این تاثیر وضعی اعمال است و چنانچه اگر از کسی لغزشی دیده شود دو حالت دارد یا اینکه کار اول وی خالصانه نبوده و یا اینکه بعداً در انجام گناه اصرار ورزیده است !
پس بنابراین میتوان نتیجه گرفت که گذشته افراد را به هیچ عنوان در حال آنها نباید سنجید مگر اینکه حال فعلی آنها معلوم نباشد . (416283)
 
۱۳۸۹-۱۲-۱۷ ۱۲:۵۷:۳۹
اینکه عنوان شود فردی برای حفظ خود عده ای را برای فحاشی ناموسی به خود اجیر کرده باشد هر چند احتمال آن وجود دارد ولی خیلی بعید است و نباید به عنوان اصل قلمداد شود.این در شرایطی است که خود نگارنده نیز منکر برخی خودسری ها نمی باشد.قبول کنیم که بی ادبی هایی نیز در جامعه ما وجود دارد. (416479)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.