نظر منتشر شده
۲۱۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 166126
پیرامون خبر دعوای اپل و سامسونگ؛
رسانه ملی و لزوم احترام به شعور مخاطب
شهاب خاکسار، 22شهریور ۹۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵
بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیما شب گذشته با اشاره به محکومیت شرکت سامسونگ در موضوع شکایت شرکت اپل، از تحویل جریمه ۱میلیارد دلاری مذکور به صورت سکه های ۵ سنتی خبر داد.

این خبر، در حقیقت یکی از شایعات زردی است که این روزها در فضای مجازی منتشر شده و مخاطبان زیادی نیز یافته است. نکته قابل توجه در این زمینه آن است که چرا رسانه ملی در چنین بخش خبری پربیننده ای اقدام به پخش اخباری از این دست می کند؟

آیا باید پذیرفت که اصول حرفه ای فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی تا این حد در رسانه ملی آسیب دیده اند که هر خبر بی سر وتهی بدون ذکر منبع و بررسی صحت وسقم آن سر از بخش های خبری در می آورد؟

آیا صرف اینکه چنین خبری مدعی رودست خوردن یک شرکت آمریکایی است – و ما را از این جهت خوشحال می کند! - مجوزی است برای پخش آن؟ مدیران رسانه ملی را آیا هیچ دغدغه اعتماد مخاطب هست یا به راستی او را محکومی فرض کرده اند که الی الابد محکوم به شنیدن و دیدن از رسانه ای است که مدتهاست اصول حرفه ای و احترام به فهم مخاطب، از آن رخت بربسته؟

جهت اطلاع سردبیر ۲۰:۳۰ و سایر مدیران رسانه ملی؛ این خبر واقعیت ندارد چراکه؛
۱- اساسا قاضی این دادگاه هنوز رای نهایی خود را اعلام نکرده است و رای صادره فقط رای هیات ژوری می باشد. رای نهایی احتمالا ۲۰ سپتامبر یا ۶ دسامبر اعلام خواهد شد و ممکن است مبلغ نهایی چیزی غیر از ۱.۰۴۹ میلیارد دلار اعلام شده باشد اما در هر صورت این جریمه هنوز قابل پرداخت نیست.

۲- در صورتی که حتی اگر سامسونگ هم بخواهد این جریمه را به صورت سکه های ۵ سنتی بپردازد، طبق قانون، اپل می تواند از دریافت آن خودداری کرده و به کامیونها بگوید برگردند! برای اطلاعات بیشتر، وب پیج خزانه داری آمریکا را ببینید:
http://www.treasury.gov/resource-center/faqs/Currency/Pages/legal-tender.aspx

۳- یک میلیارد دلار برابر با ۲۰ میلیارد سکه ۵ سنتی می شود و با توجه به اینکه وزن هر سکه حدود ۵ گرم می باشد وزن این سکه ها حدود۱۰۰ هزار تن می شود. اولاً برای حمل این تعداد سکه به بیش از ۴۰۰۰ دستگاه تریلی ۱۸ چرخ نیاز است؛ ثانیا اصلا این همه سکه در چرخه پولی وجود ندارد.
 
Russian Federation
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۴۲:۰۲
... و از این دست فراوان است در این جعبه جادوی به راستی ملی! (951646) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۵۷:۳۲
نه به شعور ملی توجه میشه نه به منافع ملی نه به ..... ملی. (951730) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۱۷:۱۵
در دنیا بر سر کاهش قدرت دولت ها دعوا است در امریکا تی پار تی که همه می دانند حرفش کاهش قدرت دولت در عرصه اقتصاد است یا جنبش تسخیر وال استریت با شعار مالیات برای برنامه نه حقوق کارمندان به صحنه امده است صدا وسیما می گوید مبارزه با سرمایه داری (951819) (moderator16)
 
جواد
Netherlands
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۲۷:۲۴
در حال حاضر جابجایی بیش از ده هزار دلار در فرودگاه و کشورهای غربی امکان پذیر نمی باشد و به جرم پول شوئی شخص دستگیر و پول آن مصادره می شود و این خبر صدا و سیما یک جوک بیشتر نمی باشد .
یکی از دوستان من در آمریکا جهت خرید ماشین مبلغ 9 هزار دلار نقدی برده بود که نمایشگاه دار از معامله با او ترسیده بود و گفته بود این همه پول را چرا نقدی آورده ای مگر با قاچاقچی ها در ارتباط هستی که نه هزار دلار نقد آوردی (952345) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۳۲:۵۰
در مسابقه المپیک وقتی کشتی گیر آمریکائی حریف ایرانی را برد و مدال نقره به ایران رسید صدا و سیما از نمایش توزیع مدال های آن وزن هیچی نشان نداد و اگر ایران حریف آمریکائی را می برد 1000 بار آنرا تکرار می کرد.
ما باید آمریکا را در اقتصاد و سیاست شکست دهیم، ورزش یک سرگرمی ساده است برادر جان (951949) (moderator16)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۲:۰۷:۲۲
اشخاص کوچک فکرهای کوچکی دارند ! (952816) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۸:۲۴:۱۰
اگر صدا و سیما در انتخابات 88 و جریانات بعد از آن درست عمل میکرد و یکجانبه به قاضی نمیرفت و و از هیچ جناح و کاندیدی حمایت نمیکرد کار به جاخای باریک نمی کشید (952011) (moderator16)
 
محمود
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۹:۵۲:۵۲
واقعا اگر صدا و سیما در سال 88 درست و به جا عمل می کرد و به موقع همگان را از ابعاد فتنه واقعی که برای براندازی نظام برپا شده بود باخبر می ساخت، کار به جاهای باریک نمی کشید.
فتنه 88 تقابل دو یا چند کاندیدا و جناح نبود، جنگی برای براندازی نظام بود.
متاسفانه صدا و سیما در این ماجرا هم مثل خیلی از مواقع نمره قبولی نگرفت. (954173) (moderator16)
 
آنتی اکس
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۲۷:۵۳
توهم زدی داداش ! بیدار شو ! همش مال این بود که من و تو را توی صف رای دادن نشون بدن به دنیا ! (954908) (moderator16)
 
lمحمود
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۲۲:۱۸:۳۶
برادر یا خواهر گرامی / منظور دوست قبلی را درست برعکس گرفته اید عمدا یا سهوا و بنظر می رسد بیشتر سهوا! خود همین لفظ فتنه بار ارزشی و جانبداری دارد و از اصول خبررسانی حرفه ای به دور است کی می خواهید بیدار شوید؟ نتایج این دولتتان را هم که در همین سایت اصولگرا می بینید دیگر از چه چیزی دفاع می کنید یک جو عقل و انصاف هم خوب چیزی است (956288) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۴:۴۶:۱۴
جالب تر اینکه هیچ موسسه مستقلی نیست که آمار دقیقی از میزان نارضایتی مردم از عملکرد بخش های مختلف ارائه بده! یه جورایی جرم محسوب میشه!

حالا در مورد آمریکا ، ایران آمار و با دقت تا ده رقم اعشار اعلام میکنه. غیر از اینه که اون آمار از خود آمریکا در میاد؟

این توهین به شعور ملته! (952970) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۳۴:۵۳
تو بخش وبگردی این خبر رو گفت. وبگردی هم اسمش روشه دیگه! یعنی منبع خبر در حد شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی بوده (951767) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۱۴:۰۷
چیزی به اسم common sense هست که با کمک اون میشه بین چرندیات محض و شایعاتی که ممکنه درست باشند (مثلاً آیفون جدید که چند ساعت دیگه معرفی میشه و ممکنه صفحه ش درازتر باشه) تمایز قائل شد. (951816) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۳۱:۳۹
معادل فارسی "عقل سلیم" (951946) (moderator16)
 
Bosnia and Herzegovina
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۴:۰۵
"شعور عمومی" برادر! (952399) (moderator16)
 
Canada
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۰۴:۳۲
خسته نباشی. دیگه بدتر. این خبر حداقل یک ماه پیش تو شبکه های اجتماعی بود که بعد از چند روز هم تکذیب شد. تازه صدا و سیما خبر را پیدا کرده! (952205) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۰۱:۳۵
زیاد سخت نگیرید اون روز تو امریکا بارن نیومد تا کوچه ها را اب بگیرد وصدا وسیما برنامه تحلیلی درباره سقوط ازاد امریکا به دلیل اب گرفتگی یک کوچه بسازد لذا این خبر را اورد (951919) (moderator16)
 
بچه ی شازند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۱۹:۲۴
ظریفی می گفت خداوند بر جهان رحمتش و بر ما حجتش را تمام کرد ما اخر دنیا ییم و حرف آخر را هم ما می زنیم (952771) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۲۱:۲۷
من فکر می کردم ریاست صدا و سیما کار سختی است! کافی است 10 خبر نگار و دروبین داشته باشی و اینها را جاهای مختلف بفرستی!

البته خبر نگار باید بتواند واقعیت را وارونه کند! (951936) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۰۶:۰۹
آقا اینا رو ولش کن!
پراید و پژو 405 و 206 و ... رو نشون میدن بعد آرمشونو میکنن که مثلا تبلیغ نباشه!!!
یعنی من نمی دونم پراید پیه که آرمشو می کنی؟؟؟؟!!!
صدا و سیما با این عملکرد های بی خردانه روز به روز داره به نظام کشور و نظام ضربه می زنه و اعتماد مردم رو سلب میکنه (952069) (moderator16)
 
حمیدرضا
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۵۰:۴۱
سلام. این خبر درست هستش . دقیقا مثل تمام خبرهای دیگه. اصلا هم به شعور من مخاطب توهین نشده چون اصلا اخبار بیست و سی رو حداقل 5 سالی هستش که نمی بینم مثل بیشتر افراد! (952117) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۳۳:۱۲
جناب آقای توکلی شاید اینجا این حرف خیلی مرتبط نباشد، اما!!!

هرچند ایرادات شما به صدا و سیما و دولت کاملا درست و وارد است ولی آیا مجلس از این ایرادات مبراست؟

چرا کمتر به ایرادات مجلس می پردازید. به نظر من مجلس بسیار مسئول تر است. زیرا قدرت آن را دارد که در مقابل تمامی این مسائل ایستادگی کند. تذکر شفاهی و یاد آوری کافی نیست. مصالح ظاهری را کنار بگذارید و به خاطر مصالح واقعی مردم عمل کنید که قانون گرایی برای همه، تاکید می کنم همه است. (952789) (moderator16)
 
کلاس اولی
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۳۶:۳۴
طبق قانون اساسی، مجلس حق تحقیق و تفحص در تمام امور مملکت را دارد .هیچ تبصره و استثنایی هم قانون اساسی قائل نشده . پس چطوریه که تا مجلس میخواد ببینه اون تو چه خبره ! و از درامد و هزینه های رسانه ضدملی می خواد سر دربیاره ، بعضی ها مانع میشن ؟ (954912) (moderator16)
 
سید محسن
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۳۸:۴۰
بابا جان چرا نارحتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه از ترجمه غلط و به عمد محمد مرسی در افتتاحییه اجلاس نم بدتره ؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار سوریه هم همینطوره!
خب باز هم بگم..................
اگر برنامه های ضرغامی خان غیر از این باشه باید تعجب کرد؟ (952792) (moderator16)
 
دلسوخته
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۴:۲۵:۵۰
بله و نمونه نه چندان دور ان تحریف در ترجمه سخنان مرسی در اجلاس سران بود که البته کسی هم از ملت عذر خواهی نکرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی ملت بلعععععععععععععععععه دیگه !!!! (954479) (moderator16)
 
Russian Federation
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۴۴:۳۳
اگر فقط همین یکی بود می شد یه جوری زیر سبیلی رد کرد. آخه از این دست گافها اونقدر زیاد شده در اخبار رسانه ملی که دیگه تشخیص صحت و سقم خبرها سخته. (951649) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۱۸:۲۵
بخش خبری صدا و سیما حتما باید روزانه حداقل یک یا دو خبر ضد آمریکایی پخش کند، اگر خبرهای درست و حسابی در اون روز خاص پیدا نشد مجبورند که به این جور خبر ها روی بیاورند، بیچاره اون کسانی که مجبورن در روزی که هیچ خبری از آمریکا نیست ختما یه خبر منفی رو پیدا و پخش کنند! خب همین جوری میشه دیگه! (951821) (moderator16)
 
قاری
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۴۲:۴۱
تفسیر اخبار:
اونا بد هستند پس ما خوب هستیم . (954921) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۴:۲۰
2سال پیش بود به عمد پای 20 و 30 مینشستم و دروغ میشنیدم و اذیت میشدم، با کمال تعجب باز هم روزهای بعد مینشستم دروغ میشنیدم و عصبی میشدم، یه مدت با اینکه پشت کنکور دکتری بودم تو این فکر بودم که یه وبلاگ بزنم و فقط اختصاصش بدم به اخبار 20 و 30 و هرروز دروغا رو ثابت کنم یا حرفا رو به رای مردم بگذارم و اخبار همون روز رو تحلیل کنم و بررسی کنم چون روزهای زیادی بود که راست ترین اخبارش فرار یک حیوون در یکی از کشورای غرب بود و اومدن حیوون به داخل شهر، که اینم واسه این پخش میشد که بگه مثلا فلان شهر یا کشور امنیت نداره، به هر حال چون میدونستم سایت یا وبلاگم فیلتر میشه و حق اعتراض و انتقاد ندارم و نباید به دنبال فطرت حقیقت جویی باشم تو این زمینه ها ولی مثلا آرزو داشتم یک روز آقای فلاح رو ببینم بهش بگم تو شب چجوری سرتو زمین میگذاری و میخوابی و یا به دست اندر کاران 20 و 30 بگم که مگه شما ادعای مسلمونی ندارید ؟ مگه نمیگید اینهمه فشار که رو کشور به خاطر اعتقادات ملت ایرانه؟ خوب گناه کبیره شده کاره هرشبتون و....................
حالا بعد از 2-3 سال میبینم که الف هراز چند گاهی از 20 و 30 انتقاد میکنه و همین که مردم میان نظر میدن و مثبت و منفی میدن ، وقتی ملت ایران رو میبینم که سربلنده و بدنبال حقیقته آروم میگیرم و از همین جا دست نویسنده این مطلب رو به گرمی و مردی میفشارم (952400) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۴۵:۰۸
میدونی 20 و 30 مخفف چیه؟ 20 تا دروغ ، 30 تا چاخان ! (954925) (moderator16)
 
دلسوخته
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۴:۳۰:۴۳
چرا صحت و سقم خبرا این طوری معلوم می شه که هر چی صدا و سیما گفت برعکسش کن اون اخبار درسته !!!!!!!!!!!!!!!! (954484) (moderator22)
 
کلاس اولی
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۳۸:۴۴
خیلی سخت نیست . هر چی رسانه ضد ملی گفت ، تو برعکسش کن ، واقعی میشه ! (954915) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۴۵:۵۱
عالی بود :)) (951651) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۵۲:۴۱
بدبختی های ما کمه بیچاره ها خبر ندارن،واسه همین رفتن سراغ مشکلات سامسونگ و اپل (951660) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۵۷:۵۰
شما نگران نباش چون:
1- کمتر کسی اینقدر بیکاره که نگاه کنه
2-اگه هم تصادفا نگاه کنه میدونه که همه چیز را باید در یک منفی ضرب کنه
3-دیگه کار از این حرفها گذشته! (951668) (moderator16)
 
محمود
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۵۸:۳۲
صدا و سيماي ميلي هيچگاه به شعور ملت احترام نگذاشته است چون:
1-سخنان مرسي و بان كي مون را به دلخواه خود به مخاطب داخلي عرضه كذرد.
2-هيچ كس در آن در مخالفت سخن نميگويد گويي تمام ملت در همه بحثها قالبريزي شده و همنظرند!
3-تمتم رسانه هاي خرجي وقتي واقيعات ما را ميگويند اگر خوششان بياد مستقل و اگر بدشان يبايد بنگاه سخن پراكني(به قول خودشان لجن پراكني!!) استكبارند. بارها پيش آمده يك رسنه خاص هم بنگاه..و. بوده وهم مستقل!
4-هر وقت در بخشي از اقتصاد،فرهنگ يا... فاجعه اي براي كشور پيش آمده بجاي انعكاس مشكل داخلي ما آينه تمام نماي آن را در اروپا و امريكا و... ديده ايم.مثلا بحران اقتصادي فعلي، كه در يونان واسپانيا و... صدايش درآمده.
5-بهاي سوخت در امريكا و فرانسه خيلي بالا رفته و در ايران ارزان ميشود!
6-مردم در اروپا و امريكا با مشكل مسكن و تهيه مايحتاج ضروري مواجهند و در ايران...
7-.... (951669) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۰۴:۴۷
به موارد بالا اضافه کنید:
8.در سفر چهارم استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی چون استقبال خوبی نشده بود صدا و سیما فیلم سفرهای قبلی را به جای فیلم آن سفر پخش کرد تا به زعم خود به مردم بقبولاند که دولت مثل روز اول طرفدار دارد (951807) (moderator16)
 
Meek
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۱:۴۵
خیلی جالبه وقتی در بعض برنامه ها گفته میشه که فلانکس چنین گفت
و چنان گفت ولی دیگر نگفت که .......... با این نگفت که .......رسانه ملی حرفی رو که خودش میخواد میزنه یا مثلا میگه : آمریکا فلان وبهمدان و .......غافل از اینکه.......... بعد حرفای دلخواه خودشو اضافه میکنه، و خب آخه یکی باید بگه چرا آمریکای غافل را از غفلت بیرون میاری و نمیذاری توی همون غفلتش بمونه؟
یا باز : ولی آمریکا نمیداند که ..................... خوب، بهتر که نمیداند، چرامیگی که بداند؟ آدم یاد رادیو مسکو میفته توی اون بحبوحه جنگ سرد، درست همان الگو. (951967) (moderator16)
 
الکی خوش
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۱۸:۳۱
حالا شما چرا اینقد اصرار دارید که این رسانه ملیه............................ (952083) (moderator16)
 
اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۲۲:۳۳
متاسف شدم از اینکه می بینم با قدرنشناسی تمام زحمات همکارانم در صدا و سیما غیر منصفانه نقد می شود !!
آری ! بی بی سی بنگاه دروغ پراکنی است . دشمنی روباه پیر در طول تاریخ علیه کشورمان بر کسی پوشیده نیست و از قضاوتهای نابجای برخی هموطنان در تعجبم!! و ابدا منکر این نیستم که در سازمان چند هزار نفری وعریض وطویل صدا وسیما ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. انتظار انصاف ذاریم . (952086) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۰۳:۲۵
من هم از همکاران شما هستم اما هیچوقت حاضر نیستم افتضاح احمقانه ای مثل ترجمه سخنان مرسی رو ندیده بگیرم.
من کارگردانی هستم که بارها تیغ سلیقه ی ناظرین بیسواد پخش فیلمهایم را زخمی کرده.
راستی شما ازهمکاران پخش نیستید؟ (952202) (moderator16)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۰۳:۴۰
همان بنگاهی که سی وچندسال پیش شده بود منبع اطلاع از اخبار انقلاب ایران و دوستان انقلابی و دیگران به خاطر سانسور رسانه ای طاغوت، اخبار را از بخش فارسی آن پیگیری میکردند؟
چرا اینقدر سریع فراموش میکنیم؟ (952247) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۱۴:۱۶
عزیز شما به حای گیر دادن به بی بی سی از همکارانت دفاع کن! البته اگه حرفی داری واسه گفتن!!!! (952258) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۴۵:۴۹
از یه نفر آدم وطن پرست خواهش می کنم بمن بگوید این 44 نفر برای چی منفی دادند؟!!
بی بی سی بنکاه سخن پراکنی نیست ؟
انگلیس روباه پیر نیست ؟ (952365) (moderator16)
 
هموطن
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۵۸:۵۰
اسدی عزیز، هر موقع که صدا و سیمای میلی ذره‌ای، تاکید میکنم فقط ذره‌ای از خودش انصاف نشون داد و با انصاف خبرها رو پخش کرد و با انصاف با شعور مردم برخورد کرد انوقت شما هم می‌تونی انتظار انصاف داشته باشی. وقتی که شما هنوز از مردم طلب کاری و اونها رو که صاحبان اصلی این مملکت و ولی نعمت مسوولین هستند رو قدر نشناس می‌دونی فقط میشه گفت که پناه میبریم به خدا از شر جاهلانی از این دست.
نکته آخر هم اینکه اگر مردم نخوان که شم و همکارانتان انقدر زحمت بکشید، چیکار باید بکنند ؟ (952382) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۴ ۱۰:۳۳:۳۱
بسا سخنی که پاسخش سکوت است . (953450) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۰:۵۵:۴۷
صدا وسیما برای کسانی است که به این نظام اعتقاد دارند و از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند . وگرنه قبله آمال برخی BBC و یا رسانه هایی است که بودجه آن توسط سرمایه دار های صهیونیست تامین می شود نتیجه آن هم ساخت فیلم های موهن و یا تولید افکار " نه غزه نه لبنان ..." است . (953976) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۵۶:۳۰
بفرمایید اون بخش عظیم درامد رادیو تلویزیون صرف کمک به کجا شد ! (954945) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۱:۰۲:۰۵
اصلا ناراحت نشو !
آقای مرسی دستور داد ساختمان جدید رژیم صهیونیستی در قاهره هر چه زودتر آماده شود !! مرگ بر اسرائیل غاصب و حامیانش امریکا و انگلیس . (953979) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۵۴:۲۹
رسانه ملی نه عزیزم! رسانه ضدملی! (954942) (moderator16)
 
صمد
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۰۸:۱۳
خبرنگار صدا و سیما داره از سوریه گزارش میده و میگه همه چی آرومه اونوقت جلیقه ضد گلوله پوشیده... خب آدم چی بگه به اینا آخه ؟ :)) (952387) (moderator16)
 
صمد 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۵:۱۲:۱۲
مشه گفت همچی آرومه ما ایرانیا چقدر خوشبختیم. (953000) (moderator16)
 
تار و مار
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۰۰:۵۲
سوریه پشه زیاد داره. اونو پوشیده بود که مالاریا نزندش (954947) (moderator16)
 
موافق الدوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۳:۵۵
باهات موافقم.
اصلا کی گفته دروغ بده؟ (952397) (moderator16)
 
آرسان
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۴۴:۳۳
کسایی که چرندیات بی بی سی رو میبینن به تو منفی دادن
بی بی سی رو که همه میشناسن دروغ میگه (952491) (moderator16)
 
یک همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۵:۱۶:۳۲
من خبر زلزله رو 5 دقیقه دقیقا 5 دقیقه بعد از اینکه خودم تو تبریز زلزله رواحساس کردم از بی بی سی مطلع شدم و سریع به منطقه رفتم(ساعت18:30 تو هریس بودم) ولی از صدا و سیمان ایران ساعت 22 بچه ها شنیده بودند و برای کمک آمدند(ساعت 22:45 دقیقه) (953006) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۰۴:۱۵
اگه ماهواره نداری ، اخبار صدا و سیما رو ببین . عین همه ! هر دوتاش دروغه ! (954951) (moderator16)
 
علی
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۸:۳۶:۰۳
هم وطن عزيز اگر هر از گاهی اشتباهی پيش می آمد ملت هم گذشت می کردند اما متاسفانه وضعيت رسانه ملی بنحوی شده که همه منتظرند که هراز گاهی اشتباه پيش نيايد و شعور مخاطب هم در نظر گرفته بشود ولی ظاهراً این هم خيال باطلی است. (952598) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۰۶:۱۲
رسانه ی ملی ؟واقعا ملیه ؟ اونی ملی بود کفش ملی بود که بیشتر کارکنانش تعدیل شدند . (954953) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۲۱:۲۷
شما جزو اقلیت 5 درصدی هستید برایتان متاسفم سر خودت رو کردی زیر برف یا شاید هم نفعی برای شما داره از زحمات صدا وسیما!!طرفداری میکنی (952776) (moderator16)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۲:۲۳:۴۳
جناب آقای اسدی شما نمی دانید یا خودتان را به ندانستن زده اید (952835) (moderator16)
 
دیسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۵:۰۹:۰۷
اشتباه یکی دو تا سه تا 10 تا 20 تا 1000 تا 10 هزارتا اینهمه هم اشتباه میشه؟روسیه اشتباه میشه،سوریه اشتباه میشه،زلزله آذربایجان اشتباه میشه،مشکلات اقتصادی داخل کشور اشتباه میشه و میلیاردها موضوع دیگر.کدومشون اشتابه میشه نکنه ناف صداوسیما رو اشتباهی بریدن؟ (952996) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۱:۴۱:۳۸
عجب منطقی! چون بی بی سی بنگاه دروغ پراکنی است پس رسانه ایران هم باید دروغ بگوید تا اونها حالشون جا بیاد! این وسط هم مردم بووووووووق!!! (954289) (moderator16)
 
پیمان
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۰:۴۵
آخه مگه کسی دروگوهرهای 20:30 رو باور میکنه 20:30 کلا زنگ طفریحه (951672) (moderator16)
 
Canada
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۱۳:۱۴
با این موافقم چون من به چشم یک سرگرمی بهش نگاه می کنم. خیلی هم حال می ده. (952210) (moderator16)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۸:۱۹:۴۵
پيمان جان، دلبندم!
1-دروگوهرهاي يعني چه؟
2-"تفريحه" نه "طفريحه". (952590) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۰:۵۵
منظورش این بود :« دُرّ و گوهرهای » .ضمنا شما که معنای تفریح از اون واژه براتون تداعی شد ، چرا گیر میدی بهش ؟ (954958) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۱:۵۷
اتفاقا منم ديشب ٢٠:٣٠ رو ديدم و براي گوشهاي خودم متاسف شدم . الان يه ماهه اين خبر احمقانه كذب بودنش مشخص شده (951673) (moderator16)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۱۹:۴۷
توي مردم بريد به عينه مي بينيد و مي فهميد كه يكي از دلايل كاهش اعتماد مردم همين رسانه هاي يكطرفه و صدا و سيماست كه آشكارا به مخاطبانش توهين مي كند و آنها را به سوي رسانه هاي بيگانه براي دريافت اخبار صحيح سوق مي دهد. (952215) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۲:۲۲
درش را ببندید یا بگید شهردار به جاش بوستان آب و آتش بسازه که جوونا برن توش آب بازی کنن ! (954959) (moderator16)
 
زبون نفهم
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۴:۳۴
چرا تعجب می کنید. خب بیست و سی یک برنامه زرد است و این یک ملیاردمین باری است که دست به شایعه پراکنی می کند.
اما از اینکه به نقد یکی از فجایع رسانه ملی پرداخته اید متشکرم (951675) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۸:۲۶
ضد امریکائی باشه مهم نیست کی گفته باشه راست باشه یا دروغ باشه... اینست سیاست صدا و سیمای غیر ملی (951681) (moderator16)
 
خسته
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۹:۵۸
تنها موضوعی که مسئولین صدا و سیما اصلا به آن فکر نمیکنند "شعور ملی" است . یکی از ارکانهای اساسی آشفتگی وضعیت فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه قطعا خود صدا و سیماست و این موضوع لزوم داشتن شبکه های خصوصی را روز به روز پر اهمیت تر میکند ... (951682) (moderator16)
 
رضا
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۳۰:۴۵
من حدود یک سال که اخبار ملی را نگاه نمی کنم بجز بخش سخنان رهبری آن به خاطر عدم نشر در خارج از کشور (951697) (moderator16)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۰:۲۶
صدا و سيمايي كه در آن همه صداها و همه تفكرات و گرايشها شنيده نمي شود و يكطرفه است ملي نيست... (952216) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۱۴:۳۴
خیلی بیکاریییییییییی! (952259) (moderator16)
 
sgh
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۴۳:۲۵
احسنت
دمتون گرم خوب تخریبشون کردید
اما شما هم کم تو خبراتون گند نمیزنید ها و وقتی هم برایتون کامند میزاریم که سوتی دادید محترمانه نمیگذارید بالا بیاد.
بی بی سی با اون همه دروغ های شاخدارش و مغرضانه اش داره تمام سعی خودش را میکنه که بگه رسانه داخلیتون داره بهتون دروغ میگه آنوقت برای یه خبر بی اهمیت از تو مجلس خودمون تخریبی صورت میگیره که صد تا مثل بی بی سی نمیتونند انجام بدهند.
شما که دلت برای مردم و نظامت میتپد ببین این خبر بیشتر به نفع کی است و کیا بیشتر از این خبر نهایت سوء استفاده را میکنند. آنهایی که مردم را دوست دارند یا آنهایی که دشمن این ملتند؟؟؟
بصیرت بصیرت بصیرت (951710) (moderator16)
 
خسته
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۱۹:۳۳
شما احتمالا جز ارتش سایبری نیستی که دوست دارید هر جا کسی مخالف نظر شما حرف حق زد زود برچسب بزنید به بی بصیرت بودن و فتنه گر و ضد نظام و ضد انقلاب بودن ؟؟!! (951823) (moderator16)
 
Canada
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۱۵:۳۱
حالا شما لطف کن 3 تا از خبرهای دروغ شبکه های خارجی رل بنویس ما هم بدونیم.
با تشکر (952213) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۳۸:۳۳
بنظرم این خبر برای آنهایی که مردم را دوست دارند و کامنت شما با آنهایی که دشمن این ملتند !!!! بصیرت بصیرت بصیرت (952358) (moderator16)
 
عليرضا
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۸:۲۳:۴۲
وقتي با گوشت و خونت فساد و گراني و فقر و اعتياد و... را حس مي كني و اخبار صداسيما يك سره از رتبه هاي اول كشور و پيشرفت و جزء 5 كشور شدن و موفقيت و گل و بلبل صحبت مي كنه بصيرت كه تو كله آدم نمي مونه هيچ، دو تا شاخ هم روش سبز ميشه! برو برادر با بصيرت حال نداري!! (953124) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۵:۰۶
کی مردم را دوست داره؟ ضرغامی ؟ (954963) (moderator16)
 
محمد
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۴۴:۲۶
بیست و سی هم خانواده ..هانو ..نیوزو اینهاست دیگه انتظار دیگه ای نداریم ازش !! بزارید کارشونو بکنن حقوقشوند بگیرن . صدا و سیما مدت هاست مرده مدت هاست ورشکست شده ای کاش اینقدر بودجه نداشت حداقل! (951713) (moderator16)
 
تافردا
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۴۵:۰۷
بسمه تعالی
صداوسیمای دولتی است واخبارش هم دولتی است همانطورکه اقتصاددولتی است پس ازنظرصداوسیمامردم محکوم به شنیدن ودیدن آن هستند (951716) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۸:۱۷
خودت ببین ، به اخبار گوش نده ! وقتی میری چیزی بخری و می بینی فیمتش رفته بالا ، حتما باید از اخبار بشنوی تا باورت بشه ! بابا صدا و سیما فقط قیمت های نارمک را می دونه ! (954967) (moderator16)
 
مانی
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۵۱:۴۸
اینها همه به خاطر انحصار غیر منطقی تلوزیون است. انحصار رقابت را از بین می برد و عدم رقابت منجر به پدیده ای می شود به نام رسانه ملی ، که سالیان سال از مخاطبان خود عقب است ، گل سر سبد آن برنامه ۲۰:۳۰ (951722) (moderator16)
 
روح اله
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۵۲:۵۹
این خبر رو من 2 هفته پیش در یکی از شبکه های اجتماعی دیدم و همونجا هم نوشتم شنونده باید عاقل باشه،

گویا چند صباحی است که چوپان دروغگو از اتاق خبر صدا وسیما سر در آورده ، وای بر آن روزی که دیگر کسی برای شنیدن حقیقت سروقت پکیج کانال های صدا وسیما نیاید. (951723) (moderator16)
 
علی
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۵۴:۱۷
"بخش خبری پربیننده"
فکر نکنم این عبارت درست باشه (951726) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۳۳:۲۶
شما هادارید ازبیست وسی میسوزید همچنین حرفی میزنیداگرنه به کوری چشم دشمنان ووطن فروشان بیست و سی بیشترین بیننده رادارد دراخر الف توبادرج این خبر بهانه بهدست یک مشت وطن فروش داد ی تا اینطوری صداوسیمارابکوبند در حالی چه همه اینهایی چه الان دراین سایت نظرمیدهند دروغهای بی بی سی رامی بینندصدایشان درنمیاید (951904) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۴:۱۹
بله بیشترین بیننده دارد از نگاه یک برنامه طنز (952220) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۱۵:۱۳
بیست و سی یه برنامه ی سوخته هستش! نمیتونه بقیه رو بسوزونه (952260) (moderator16)
 
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۴:۰۰
جالبه! كجاي دنيا ديديد وقتي يك نفر ميبينه بقيه آدمها مثل خودش فكر نميكنند به اين راحتي آنها را "يك مشت وطن فروش" خطاب كنه؟ (952398) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۶:۲۰
چقدر جنس ادبياتت شبيه صدا و سيماست! معلومه برنامه هاشو زياد نگاه ميكني كلك. (952405) (moderator16)
 
خسته
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۳۴:۲۴
بنده شخصا عاشق این نوع ادبیات ارتش سایبری هستم ... برادر به خودت مسلط باش سکته میکنی اونوقت ارتش سایبری یک نیروی پرکار رو از دست میده دیگه کمتر می تونی به هم وطنانت برچسب "وطن فروش و دشمن" بزنی !!! درکل خسته نباشی رفیق ... (952485) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۲۷:۱۱
یادم انداختی ! یکی توی مانور شرکت می کنه ، اسیر دشمن فرضی میشه ! (954974) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۷:۰۴:۴۳
پس شما هم توصيه كن اب رو بريزيم همو.نجايي كه ميسوزه! اكه از20:30 بسوزيم از اخبار ساعت 19 و 21 و...بقيه چي ميشيم؟ (952546) (moderator16)
 
حمید ل
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۰:۳۴:۳۴
اقا چرا طاقت انتقاد رو ندارید و هر کس که حتی از لحاظ علمی انتقاد میکنه و ضعف ها رو برای بهتر شدن میگه چند ادم متحجر مثل شما اتهام بیگانه پرستی بهش میزنید!؟؟ (952712) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۲۲:۴۴
گاهی اوقات وقتی راهی برای خندیدن و تفریح نیست ناچاریم کمی 20:30 نیگا کنیم. همون طور که برای پاک کردن شیشه ها از روزنامه استفاده میکنیم . البته بعضی از روزنامه ها جنس کاغذشون برای این کار و کارهای شبیه اون مناسب تره . (954970) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۱۹:۴۵
این عبارت یه جمله ی تبلیغاتیه ! (954969) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۰۰:۳۱
من طنز هشت و سی رو فقط برای تفریح و خنده نگاه می کنم شما رو نمی دونم (951734) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۰۶:۳۸
من كه خودم و اعصابمو راحت كردم و اصلا هيچ برنامه اي از صدا و سيما رونگاه نميكنم. طنزشونم به درد خودشون ميخوره. (951871) (moderator16)
 
ابجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۵۷:۲۷
دروغ گریه داره عزیزم نه خنده انهم دروغهایی که خیلی جدی میگویند و مخالفت کردن با ان دروغ را فتنه مینامند (951989) (moderator16)
 
عرفان
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۴:۰۸:۵۶
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است.کارم از گریه گذشتست بدان می خندم (952935) (moderator16)
 
ابجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۵۹:۵۳
اینترنت ملی را برای بیننده ها توضیح میدهید یعنی همون اینترنتی که تو کره شمالی وجود داره (951993) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۰۴:۴۰
به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر می‌گویم.

اخبار تکنولوژی ایرانی از لحاظ دقت و کیفیت و محتوا بسیار افتضاح هستند.
رسما به یک آدم گفتن برو تو اینترنت بگرد هر چی دستت اومد بریز رو آنتن. (951737) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۰۲:۱۲
من هم به عنوان یک استاد دانشگاه در رشته داروسازی می گویم که خیلی از اخبار پزشکی و دارویی که در تلویزیون گفته می شوند فاقد دقت و صحت است یا بعضا اکتشافات ادعا شده نخ نما و پوسیده است. مثلا دهها سال است که در طب مدرن ما می دانیم که اسانس گیاهان اثر ضدمیکروب و قارچ دارد حالا هر روز اعلام کنید که دانشمندان ما از اسانس یونجه اثر ضدقارچ دیده اند!! این که نوآوری در حد خبر نیست. البته یونجه را به شوخی گفتم. (951864) (moderator16)
 
بلا سوخته !
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۳۰:۲۳
البته نه هرچی دیگه ! (954979) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۱۶:۱۶
بخش خبر صدا و سیما بیشتر به جای آن که محلی تخصصی برای تحلیل و پردازش خبر باشد، تبدیل به واحدی برای ماله کشی و افکار سازی آنهم به سلیقه مدیران مربوطه شده. یادتان هست در جریان نشت نفت در خلیج مکزیک روزی نبود که از ناتوانی امریکا در مهار چاه و نفت و این که ایران حاضر است به کمک برود حرف زدند ولی وقتی یکی از چاههای خودمان در همان مواقع آتش گرفت، تا وقتی که کاملا خاموش شد، لام تا کام از آن هیچ نگفتند!!! یعنی حدود یک ماه خبرهای آن اصلا جایی درز نکرد!
در همین بیست و سی دیشب جایی کامنتهای زیر یک سایت به عنوان مخالفت مردم یک کشور با سیاستهای دولتمردانش تلقی شد ولی محال است همین چند نظر نسبتا پاستوریزه را حاضر باشند از آن رسانه پخش کنند.
گزارشهای خبری هم اکثرا شده ژانگولر بازی و چاله میدانی، معلوم نیست جای خبر معیار کجاست! (951747) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۰۹:۱۴
صدا و سيما سالهاست كه خبر پخش نميكنه و تبديل به دستگاه صرفا تبليغاتي شده (951874) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۱۶:۴۵
ضرغامی کی میره تا صدا و سیما یکمی سامان بگیره (952765) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۳۶:۱۱
ضرعامی بره یکی دیگه میترن از مهمات سازی سپاه ! ضرغامی خودش قبلا توی مهمات سازی ساصد ( سازمان صنایع دفاع )مدیر بود . (954986) (moderator16)
 
معترض
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۱۷:۳۲
با سلام
میخواستم بپرسم در این کشور که مدعی آزادی و اسلامی بودنش هستند من و هم فکرانم کجا میتوانیم اعتراض خود را از صدا و سیما اعلام کنیم و از اینکه بیت المال صرف تبلیغات یک گروه خاص میشود راضی نبودن خود را اعلام کنیم و درخواست روزنامه ها و تلویزیونهای مستقل و آزاد را کجا باید مطرح کنیم ؟ (951750) (moderator16)
 
Meek
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۷:۵۱
جناب معترض، ممنون،

این شد یک حرف جدی با پایه، خوب هزینه نجومی رسانه را تمام مردم
میدهند، آیا حلال است که نظر یک عده اصلاً منعکس نشود؟ (951976) (moderator16)
 
همراه آخر
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۳۸:۱۴
اون دنیا میتونی آزادانه حرفتو بزنی ! عجله داری؟ (954987) (moderator16)
 
دایی سعید
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۲۳:۵۲
از شرق وغرب ملولم وافغانم ارزوست /صدا وسیما خود را از ما بهترون میداند . (951754) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۳۴:۱۳
به دلیل سانسور شدید نظر ها و اخباز ضد ونقیص سایتتون رو تحریم می کنم دیگه به اینجا سر نمیزنم توی سایت شخصی خودم هم میخوام دیگران هم تحریمتون کنن شما که جنبه آزادی بیان ندارین چرا آخه بخش نظرات گذاشتید (951766) (moderator16)
 
اسممو عوض کردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۳۵:۰۹
تحریم ها باعث پیشرفت ما میشه!!!
ضمنا ما سی ساله تحریمیم!! (952429) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۴۵:۴۴
بیست و سیه دیگه! (951778) (moderator16)
 
عفب افتاده
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۴۲:۱۹
اگر بیست و سی را این طوری بنویسید معنیش عوض میشه .
beast & sea جانور و دریا . به این موضوع سرسری نیگا نکن . یه دنیا حرف توشه ! (954988) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۵۱:۵۴
1- ممنون از روشنگری شما
2- 20:30 کلا از ایمیل‏های بی سرو تهی که هر روز به دستمون میرسه داره برنامه اش رو پر میکنه. متاسفم از این بابت
3- ای کاش شما هم منبعی رو که ازش برداشت کردید رو میفرمودید. من رد این ادعا رو از این جا دیدم. فکر میکنم رعایت امانت نکردید. احتمالا نشریه گاردین عین مطالب شمارو به انگلیسی ترجمه کرده و رو سایتش گذاشته !!!

http://www.guardian.co.uk/technology/blog/2012/aug/29/apple-samsung-trucks-nickels-fake

4- اگر ذکر منبع میکردید الان (فقط الان) دلیلی پیدا نمیکردم که بگم "رطب خورده منع رطب چون کند"

5- به هر ترتیب از روشنگری شما سپاسگزارم (951787) (moderator16)
 
حامد
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۵۳:۰۶
صدا و سیما به جای اینکه بیاد در این همه گرانی صحبت کنه میاد در مورد این اخبار مسخره و بی پایه واساس حرف میزنه (951792) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۲:۰۸
بنظر صدا و سيماي ميلي هيچگونه گراني و مشكل در ايران وجود ندارد و همه مشكلات دنيا گريبانگير اروپا و امريكاي و اسراييل است . (951969) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۴۵:۲۵
اول فکر می کردم اشتباها به جای « ملی » میگی : « میلی » ، الان معنی حرفتو فهمیدم . دمت گرم . واقعا درسته ، چون مطابق میل بعضیا کار میکنه ، رسانه میلی ! (954989) (moderator16)
 
اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۲۷:۲۳
لابد عامل گرانی صدا وسیماست !! (952093) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۴۶:۳۰
حامی گرانی و تورمه ، عامل گمراهی و کتمان حقایقه ! (954990) (moderator16)
 
مرغ فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۳۸:۵۶
کدوم گرونی؟؟
مگه ما تو کشورمون گرونی داریم؟ جوسازی نکنید آقا!
بی خودی شلوغش میکنید که چی بشه؟ (952433) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۵۴:۲۰
دوست عزیز یعنی شما واقعا تا این حد درک و حرفه ای گری در مدیران سیاسی صدا و سیما سراغ دارید که این موضوعات را متوجه بشوند !؟؟ آز آدم فهیمی مثل شما بعید است!!! (951795) (moderator16)
 
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۵۹:۳۹
تيتر خبر را اصلاح كنيد. كي گفته صدا و سيما "رسانه ملي" هستش؟ (951803) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۸:۳۳:۱۳
آفرين. به اين ميگن نظر مختصر، مفيد و دقيق. (952027) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۴۹:۰۳
به قول اون عزیز رسانه ی میلی هستش ! (954992) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۰۶:۳۴
هر که حس میکه به شعورش توهین میشه رسانه ملی را نگاه نکنه مخاطب رسانه ملی برای عزیرانی است که نه تنها شعورشان خدشه دار نشده بلکه با توجه به اینکه این را بخشی از جنگ روانی و تبلیغا تی ما علیه استکبار می شوند دچار شعف نیز میشوند (951809) (moderator16)
 
خسته
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۵۴:۳۴
یک بزرگی میگفت : حتی اگر میلیونها نفر به یک چیز احمقانه ای اعتقاد داشته باشند آن چیز همچنان احمقانه باقی خواهند ماند ، ببخشید دوست عزیز ولی تحلیلت از نوع سیاستهای رسانه ی ملی به شدت سطحی بود ، وقتی دروغ گو و دروغ برای مردم شیرین و جذاب شود چیزی به جز انحطاط و انزوال شعور در انتظار آن جامعه نیست . (951856) (moderator16)
 
محمد
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۱۰:۵۱
ای ول بزن زنگو استکبار به خاک سیاه نشست گناه داره بسشه !! یک دلار استکبار = بیست و شش هزار ریال ما (951877) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۸:۱۴:۴۷
قاضی بی طرف : شماه به اتهام" اخلال گر اقتصادی" و تشویش اذهان عمومی محکوم بهحبس می شوید (952586) (moderator16)
 
منشی دادگاه (طرفدار حرب باد )
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۵۳:۰۴
نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت ملی هم بهش اضاه کن . (954997) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۸:۵۹:۰۰
خوبه و جای امیدواری برای تلوزیون دولتی ایران که هموز همچین آدمهای بیکاری وجود دارن که وقت گرانبها رو صرف دیدن خزعبلات رسانه باصطلاح ملی می کنن. خدا رو شکر ما که کلا تلویزیون ایران رو جمع کردیم راحت شدیمم. خیلی سوهان روح بود (952059) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۵۵:۰۸
سوهان روح و مته اعصاب و چکش روان (955002) (moderator16)
 
Canada
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۳:۴۵
اینقدر نگاه کن تا در همین دنیای کوچک خودت باقی بمانی. (952219) (moderator16)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۲۴:۱۵
لطفاً انصاف و ادب را رعايت كنيد و با "ملي" ناميدن صدا و سيما به ملت اهانت نكنيد. (952418) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۵۰:۲۹
خودت فهمیدی چی گفتی؟ (954995) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۳۱:۲۱
شما هم يك نظري دادي ، اگه خودت بودي هم اشتباه داشتي ، (951832) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۰:۱۸:۲۰
بابام جان من ساده نباش این اشتباه نیست مخاطب رو ساده لوح فرض کرده (952155) (moderator16)
 
ميرزابنويس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۵۵:۳۴
آقاي وثوق سردبير محترم 2030 انتشار اخبار تنها با ذكر منبع خبر يكي از اصول خبرنگاري است كه اين روزها فراموش شده شايد دليل اصلي آن در رسانه ملي استخدام پسر خاله ها در اين موسسه دو لتي يا غير دولتي يا نمي دانم چي كه نه تحصيلات خبرنگاري دارند نه تحصيلات مرتبط يا استفاده از باشگاه خبرنگاران (خبرنگار مفتي ) كه اين موسسه دولتي ببخشيد نمي دانم چي هم به بهانه استخدام در اينده عمر جوانان جوياي كاري كه مي توانند در موسسات ديگر مشغول به كار بشوند به هدر مي دهد باشد . (951858) (moderator16)
 
آقازاده
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۰۵:۲۶
عشق صدا سيما اينه كه مردم بذارن سركار {نيش عقرب نه از ره كين است ............ (951870) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۶:۱۶:۴۶
من اسم صدا و سیما را رسانه ضدملی گذاشته ام .نمیدانم نظر شما چیست؟ (951885) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۰۹:۰۵
شاید بیشتر مردم ایران همین نظر را تایید کنند و لی رسانه ای ندارند که بیان کنند . الف جان لطفا تو منتشر کن (952389) (moderator16)
 
Russian Federation
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۸:۳۸
lما برفک های تلوزیون را به این دغل بازی های صدا وسیما ترجیح می دهیم (951978) (moderator16)
 
تازه وارد
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۱:۵۹:۴۲
اگر اینا بفهمن که رقص مورچه ها ( برفک) تماشا میکنی ، سانسورش می کنن ها ! به جاش تی وی را خاموش کن وحشت در تاریکی ( صفحه خاموش و تاریک تلویزیون ) را نگاه کن . (955004) (moderator16)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۹:۳۰
من ا در اخبار صدا و سیما ی ایران بود را نبود و هست را نیست برای خودم دیکته میکنم (951979) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۸:۱۸:۴۸
اشتباه مترجمه! (952006) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۳۰:۱۴
اساسا من دریافته‌ام که استفاده از تخمین‌های ساده از این دست، حتی برای دانشجویان سال اول دانشگاه صنعتی شریف نیز کار آسانی نیست. چون در سیستم «قلم‌چی‌ای» آموزش و پرورش به آن عادت نکرده‌اند. امیدوارم یاد بگیریم که یک ورزش بسیار‌ جالب ذهنی آن است که همیشه با استفاده از گنجینه جدول ضرب سوم ابتدایی به ضرب و تقسیم و برآورد اعداد و ارقام بپردازیم. ملتی که چنین کند به نظر می‌رسد ضریب هوشی جمعی‌اش ارتقا قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در نتیجه حکومت کردن بر آنها نیازمند هوش خواهد شد که دستآورد قابل توجهی است! (952097) (moderator16)
 
افشین
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۸:۳۹
این آقا کلا چی گفت ؟ (952225) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۰۱:۳۶
دستور اشپزی داد . هیچی . خودشو ناراحت نکن! (955008) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۳۵:۴۵
الف جان! نمونه بی احترامی به شعور مخاطب همین دعوای آقای رحیمی و پور محمدی است! همین الان در یکی از سایتها دیدم که شخص ثالثی که مدیر یکی از بخشهای مسکن است گفته که آقا دعوا نکنید که 21 میلیارد پول پیش من است و من دارم باهاش مسکن می سازم! خیلی ببخشید اما شما فکر نمی کنید که مردم را هالو فرض کرده اند! (952103) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۲:۰۲
یکی از دوستها نوشته بود از سایت گاردین ترجمه کرده و این مقاله رو نوشته. باید بگم این بنده خدا حتی زحمت ترجمه کردن هم به خودش نداده و از یک سایت ایرانی دلیل ها شو کپی کرده. به قول دوستمون رطب خورده منع رطب کند
http://narenji.ir
به بهانه سکه‌های 5 سِنتی: دروغ‌های هزل‌گونه (952106) (moderator16)
 
Luxembourg
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۲:۵۵
رسانه ملی باید رسانه باشد .... رسانه ملی اگر رسانه نباشد .... رسانه نیست. (952108) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۰:۲۴:۵۵
یعنی میفرمایید رسانه ملی = دانشگاه
عجب
از سخن بزرگان چنین نتیجه گیری فوق العاده است (953957) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۰۴:۴۴
از چه ای کل با کلان آمیختی؟
تو مگر از کوزه روغن ریختی؟ (955010) (moderator16)
 
برديا
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۳:۲۹
اين بنده خداها گناهي نداشتند مقصر مترجم بوده برين يقه اون رو بگيرين (952109) (moderator16)
 
قیطر
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۳:۴۸
ظاهر اراسته وساده پوشی نیک است اما تظاهر به خوب بودن وریا خیلی قبیح وچندش اور است................ (952110) (moderator16)
 
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۵۶:۰۹
با سلام
یک مطلبی رو می خواهم بگم اما نمی دونم که منتشر می کنید یا نه.
متاسفانه صدا و سیما به گونه ای رفتار کرده که آینده نظام جمهوری اسلامی ایران رو که با تمام جان دوستش دارم را در معرض خطر قرار داده و البته سایر نهادها هم مقصر هستند. اما رسانه ملی به عنوان تریبون نظام مقصرتر است.
به نظرم ما طوری رفتار کرده ایم که مردم دقیقا خلاف دولت فکر می کنند. هزار نمونه می توانم بیاورم اما به یکی بسنده می کنم.
11 سال از حادثه 11 سپتامبر می گذرد و در طول این 11 سال مداوم در در 100ها ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی و متنی تبلیغ شد که این حادثه کار دولت امریکا برای حمله به عراق و افغانستان بود اما آیا مردم چنین فکر می کنند؟ نه قطعا اینگونه نیست که مدعا نظر سنجی سایت خبر آنلاین بود که به سرعت از روی سایت برداشته شد که مردم این اقدام را کار القاعده می دانستند.
می دانم خیلی ها اکنون مرا ضد نظام و ... معرفی می کنند اما من به عنوان فوق لیسانس مسائل بین المللی، قلبم برای نظام و کشورم می تپد به همین دلیل خطر را نه از خارج بلکه از داخل و از فکر مردم احساس می کنم. مردمی که اکنون دائما گمان می کنند رسانه ملی(تریبون نظام و نماد آن) آنها را کودن و ابله فرض کرده است.
پس بیایید به جای پاک کردن صورت مسئله به فکر بازیابی اعتماد مردم به باشید. (952124) (moderator16)
 
پدر بيكار و بي پول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۴۰:۴۶
اتفاقاً موضوع اينه كه مردم درست تشخيص داده اند. اگر قراره "به فكر بازيابي اعتماد مردم باشيد"، بايد تشخيص مردم را به رسميت بشناسيد و به آن احترام بگذاريد. (952435) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۰:۱۶:۰۱
1. چند وقت پیشم یه گزارش جادویی راجع به گواردیولا درست کرده بودن که باید به صدا و سیما تبریک بگیم!
2. الف جان خواهشمندم ویراستاری مطالب را جدی بگیرید چند بار تا به حال این غلط ها را ذکر کرده ام اما هیچ بار در سایت اجازه انتشار نظرم را نداده اید. اساسا ژوری به معنی هیئت منصفه میباشد و هیئت ژوری اشتباه است. (952149) (moderator16)
 
زبون نفهم
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۰۳:۳۸
دو چیز می تواند جهان را نجات دهد: 1. دوری کردن از توهین به عقاید و ارزش ها به بهانه آزادی بیان 2. دوری از خوشونت به بهانه دفاع از ارزش ها (952203) (moderator16)
 
s-h-h-t
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۳۷:۱۸
بالاخره بنگاه سخن پراکنی 20:30 یه دیگه... (952228) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۴۳:۳۱
رسانه ملی مثل تیم ملی خیلی وقته حیثیتش از بین رفته (952231) (moderator16)
 
حمید
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۱:۵۵:۲۸
با تشکر از سایت خوبتون
که اینا رو می گید. (952244) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۳۹:۱۹
این شصت هفتاد نظر که سهله
اگر ده هزار نظر هم بگذاریم باز هم صدا وسیما براش مهم نیست و راه خودشو میره!!! (952284) (moderator16)
 
تازه وارد
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۰۸:۵۳
بله راه خودشو میره که از قبل براش تعیین شده.به حرف من و شما که نیست. بعضیا بهش خط میدن؟ بگم؟ بگم؟ (955013) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۴۷:۳۷
وقتی رسانه کاملا دولتی باشه انتظار دیگری نمی توان داشت مگر آنکه دولتش بلانسبت دولت ما،! دولت خوبی باشد (952291) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۱:۱۰:۴۰
برادر من صدا و سیما کی شد دولتی؟ دیواری کوتاه تر از دیوار احمدی نژاد ندیدین؟ این بیچاره که دیگه سیما اختیارش نیست. (953984) (moderator16)
 
بی طرف
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۱۱:۴۶
حق باا شماست . صدا و سیما دولتی نیست اما وابسته به جکومت است . ضمنا هر کس که قد کوتاهی داره ، لزوما دیوارش کوتاه نیست . (955015) (moderator16)
 
احمد
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۵۰:۳۶
یکی دیگر از نواوری های صدا و سیما این است که صدای هزاران تماشاگر یک مسابقه ی فوتبال را دوبله می کند . مسابقه ی فوتبال زنده پخش می شود اما صدای تماشاگران ان حذف و به جای ان از صدای تماشاگران فوتبال های قبلی استفاده می کند . (952297) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۱۳:۴۱
جدی؟ اینو دیگه نشنیده بودیم! عجب ابتکاری! (955017) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۲:۵۴:۵۵
طرز خبر گفتن آقای یاذرلو (مجری ۲۰:۳۰)واقعا مضحک است
برای جلب توجه، در لحن و ادایش بسیار اغراق میکند (952302) (moderator16)
 
صابر
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۳۳:۳۲
ای بابا این چیز عادی هستش تمام رسانه های دنیا یه جورایی می خوان خبر ها رو هدف دار و به نفع خودشون بگن برید خدا رو شکر کنید که رسانه های ما مثل رسانه های بعضی کشور ها نیست که دروغ هیچی بعضی اخبار مخالف خودشون رو در دم خفه می کنن تازه وقتی ما تو فضای اینترنت به خیلی از سایت های خبری که سر می زنیم بیشتر خبر ها در حد حاشیه هست و چند روز بعدش هم تکذیب می شه ولی کسی نمیاد بگه که به شعور ما اطمه خورده (952352) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۱۷:۲۸
راست میگه، خدا را شکر که هنوز کره شنالی نشدیم. اما دیگه چیزی نمونده! به حولقوه الهی دیگه میشیم کره شمالی - نه ببخشید کره اسلامی ! (955019) (moderator16)
 
ماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۲۳:۵۶:۱۱
انحصار در هر چیز که باشد مشکل جدی بوجود میاورد صدا وسیما باشد خودرو سازی باشد صادرات واردات باشد و یا هرچیز دیگر فرقی نمیکند...البته وسایل ارتباطی جدید انحصار چندین ساله صدا وسما را شکسته اند اما مسولینش در خواب سنگین چندین ساله اند و یا خود را به خواب زده اند ویا چاره ای ندارن (952375) (moderator16)
 
حمید
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۰:۲۷:۱۵
همه اینا یه طرف ، فوتبال اروپا رو نشون می ده صداش ، صدای یه مسابقه دیگست (952421) (moderator16)
 
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۱۵:۰۴
غزیزان نظرات همه را خواندم و از اظهار نظرات شما ممنونم . ازاینکه با شغور شما بیندگان گرامی بازی شده عذز خواهی میکنم . زئیس صدا و سیما

( بزرگترین توهم تازیخ ) (952464) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۱۹:۲۷
خوب بود اما چند تا نقطه زیاد داشت ! ..... (955020) (moderator16)
 
حمید ل
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۱۶:۵۰
باور کنید این تعداد سکه وجو داره!!!چون طرف ما امریکاست.ضد سیاست های امریکا هستیم اما رسانه دولتی تمامی مشکلات مردم ایران رو ندید میگیره و تمامی خبرهای ضد امریکایی رو اعم از طوفان و سیل و زمین لرزه و مشکلات شرکتهای خصوصی و... رو پوشش میده و چیزی که من در محیط خود میبینمحاکی از این است که بی اعتمادی به رسانه ملی(دولتی) است حرکتی مثل تحریف سخنان رییس جمهور مصر.(که واقعا شاهکار بود).بخدا ما از طوفان و سیل در امریکا خوشحال نمیشیم.زرد شدیم از بس زرد شنیدیم.هميشه بايد با واقعيت زيست، نه با وهم و خيال.از ارسطو پرسيدند بهترين سخن كدام است؟ در پاسخ گفت : آنچه موافق عقل باشد، گفتند پس از آن چيست؟ گفت : سخني كه شنونده بپذيرد، گفتند بعد از آن چه؟ گفت : سخني كه از سرانجام آن اطمينان داشته باشيم كه ضرري متوجه ما نخواهد ساخت، گفتند بعد از آن چيست؟ گفت : اگر سخن يكي از اين سه شرط را نداشته باشد از صداي چهارپايان پست تر است.((از قابوسنامه)) (952466) (moderator16)
 
حمید ل
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۲۳:۴۰
رسانه رسالت دارد که اخبار را صحیح و واقعی برای مخاطبش باز گو کند نه اینکه خبر سازی کند.البته خیلی وقته دیگه بهدغیر از برنامه نود چیز دیگه ای از جعبه جادو شده ی سیاسیون بی سیاست چیزی نمی بینم.بزرگترین سیاست صداقت است. (952472) (moderator16)
 
مهدی
Spain
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۱:۳۴:۰۶
خوب بود میگفتین از کدوم صحفه فیس بوک کپیش کردین (952484) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۷:۳۶:۵۱
مهم اینه که یک سر خبر به امریکا مربوط میشه (952555) (moderator16)
 
China
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۷:۴۶:۱۵
من که حتی درستی ساعتم را هم با این صدا وسیما چک نمیکنم , چون میترسم اشتباه بگه ...یعنی تا این حد ............ (952559) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۱:۰۵:۵۸
خیلی ها فقط ادای شهروند جمهوری اسلامی را در می آورند ! (953982) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۲۲:۳۸
بد نیست بدونید که خودم چند بار شاهد بودم که تاریخ را اشتباه اعلام کردن . (955024) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۸:۰۶:۳۱
ضرغامی رفته ترکیه - به دعوت همتای ترکیه ای - درباره تعاملات و همکارهای دو جانبه در ساخت فیلم وسریال گفتگو کنه ببین چقدر پیشرفت کردیم حتما می خواد بپرسه چکار میکنن که سریالهاشون تو تمام کشورهای منطقه طرفدار داره؟ (952580) (moderator16)
 
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۸:۴۷:۲۳
الف ممنون از اینکه این خبر رو پوشش دادی

همین رفتارهای غیر حرفه ای و غیر صادقانه رسانه ملیه که حجم بسیار زیادی از مردم رو به سمت شبکه های خبری ماهواره ای کشونده (952607) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۱۵:۲۰
شما اصلا دلتون نميخاد تنوع در اخبار باشه (952764) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۲۳:۴۳
منظورت از تنوع ، دروغه؟ (955025) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۹:۱۵:۱۰
برای من الان رسانه ملی مصداق بارز چوپان دروغ گو شده است.... (952628) (moderator16)
 
استاد مهدی
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۹:۴۱:۴۷
مهم این است که ما هر شب در اخبار 2030 پوز امریکا را میزنیم ورتبه اقتصادی اش را پایین می اوریم .برای اطلاع هموطنان عزیز رتبه اقتصادی انها منفی 100000000000ورتبه ما در جهان اول .هورا هورا هورا ما در بهشت وانها در جهنم زندگی می کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (952657) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۲:۲۵:۱۶
اما ما برای ورود به اون جهنم گرین کارت و ویزا لازم داریم. (955026) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۹:۴۲:۱۸
این است رسانه ملی (952659) (moderator16)
 
سيد مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۱۴:۲۰
خود شما ورداشتين گاردين و کاملا کپي کردين تو سايتتون اونم گاردين يک ماه پيش و در بي سوژگي روز تعطيل اين خبرو منتشر کردين.
اصلا منبع خبر خودتون کجاش موثق بوده؟؟؟ (952761) (moderator16)
 
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۱۰:۳۶:۱۱
من خيلي دل خوشي از سيما ندارم اما اين بخش رو ديدم ... از کجا معلوم اين کار براي فريب مخاطب بوده شما در سايتتون دچار اشتباه نمي شيد !!!
به نظرم نقدتون کاملا غير حرفه ايه ...
اگه راست ميگيد نظر منو کار کنيد ! (955333) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۲۵:۰۷
اسم صدا و سیما که میاید یاد مترجم محمد مرسی میافتم . از این گونه انسانهای متعهد !!! در سیمای ایران زیاد یافت میشود . (952782) (moderator16)
 
بیسواد
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۲:۲۳:۳۲
جالبه که درخصوص اخبار موجود در مورد حمل شمش های طلا ودلار به ترکیه وتوقیف این محموله به نفع ترکیه تنها دلیل دروغ بودن موضوع از نظر اینوریا این بود که برای حمل چنین حجمی چند کامیون وچمدون لازمه وب همین راحتی غیر ممکنه
حالا کافیه از همین فرمول ساده در مورد عملیاتی شدن این خبر استفاده کنند
مردم رو چی فرض کردن اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (952834) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۲:۴۹:۰۱
فعلا دوره بیست و سی است الان موقع عروسی اش است ولی در همیشه روی یه پاشنه نمیچرخه . تاریخ انقضاء آن هم تمام میشود (952858) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۳:۰۱:۱۳
مگه 20 و 30 رسانه زرد نیست؟ واقعا به اخبارش اعتماد دارید؟ (952871) (moderator16)
 
قاف
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۴:۱۳:۰۹
ملت وسیله ی روزهای سرنوشت ساز است صدا وسیما با مردم خود صادق نیست (952942) (moderator16)
 
mohsen
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۶:۵۲:۰۰
یکی از مراجع تقلید گفته بود شرعا استفاده از فیلتر برای دسترسی به سایتهای فیلتر شده درست نیست.پس رفتن به این سایتهاهم شرعا درست نیست.من نمیدونم این برادران ... چطور خودشون به این سایتها میرن یا ماهواره نگاه می کنن که بعد بیان برای مردم توی خبر از ماهواره و سایتهای فیلتر بگن.
بهتره اونهاهم مثل ما نگاه نکنن وگرنه به عامل استکبار یا فریب خورده تبدیل میشن و بعد میرن کهریزک. (953074) (moderator16)
 
حمید
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۲۲:۱۵:۵۶
سلام
اقا علما کیستند؟(باعرض معذرت از علما)
چرا به انها مراجعه میکنید؟
شما خودتان یک عالمه مجتهد ومتخصص دین هستید!!!
اما نمیدانم چرا برای اتصال برق یا یک مشکل خودرو به اهل فن مراجعه میکنید؟
اما در دین شما همه مجتهد،عالم،رجال شناس و متخصص در سیاست علوم جدید هستید.
قدری فکرکنید برای خودتان مثل نان شب که ندارید!! واجب است
ببخشید شعار معروف یادم رفت:
نان،مسکن،آزادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (954810) (moderator16)
 
پارمیدا
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۸:۰۷:۵۶
این چه وعضشه؟برداشتین از پیج ستاد مبارزه با چرندیات کپی زدین بعد میگین گاردین آخه؟ (953110) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۸:۱۱:۱۸
اندر حکایات 20/30 همین که مجریاش محاوره ای حرف میزنن!،مث اینکه یادشون رفته دارن خبر پخش میکنن!! (953113) (moderator16)
 
رضا
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۲۰:۱۱:۰۲
لطفا نظرات را با فونت درشت تری قرار دهید (953189) (moderator16)
 
جواد
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۲۱:۱۱:۲۳
بزرگترین مشکل جامعه از رسانست این رسانه از ملی به رسانه ی خصوصی و سلیقه ای تغیر نام بده (953220) (moderator16)
 
javad
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۲۱:۲۳:۰۴
درود بر شما من فکر میکنم دوستان عزیز و زحمت کش ما در صدا و سیما زیادی تحت تاثیر شبکه های منحرف اجتماعی قرار گرفتن و اخباری که در این شبکه های منحرف پخش میشود سریعا توسط این دوستان زحمت کش برای مردم فهیم ایران به اشتراک گذاشته میشود (953228) (moderator16)
 
علی
۱۳۹۱-۰۶-۲۴ ۱۴:۱۷:۵۵
به نشانه اعتراض به ریاست صدا و سیما تلوزیونهای خود را از برق بکشید (953627) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۲۲:۵۱:۰۸
عین مطلب شما در تاریخ سی اوت در فیسبوک منتشر شده ، شما و صداوسیما از یک ریشه اید با هم بجنگید (954829) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۵۴:۵۶
دروغ پشت دروغ (954943) (moderator16)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.