نظر منتشر شده
۳۱۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 308678
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی؛
5 هزار خودرو صبح امروز به فروش رفت/ پراید و تندر90 بیشترین انتخاب متقاضیان وام خودرو/ برای دریافت وام به بانک‌ها نروید
بخش اقتصادی الف، 18 آبان 94
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق اقتصادی (وام ۲۵ میلیون تومانی) فوری است، گفت: تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز (دوشنبه) بیش از ۵۰۰۰ ثبت نام برای فروش خودرو انجام شده است.

قائم مقام وزیر صنعت در واکنش به انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه چرا در لیست اعلامی وزارت صنعت خودروهای خارجی وجود دارد که تولید داخل آن بالاتر از ۴۰ درصد نیست گفت: «براساس این طرح ۲۶ نوع خودرو مشمول دریافت وام شده‌اند. ۱۸ مورد از این خودروها برای شرکتهای ایران خودرو و سایپاست که تولید داخل آنها بالای ۶۰ درصد است.»

سود وام خودرو چگونه محاسبه می شود؟
وی افزود: «در طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی سود تسهیلات ۱۶ درصدی در نظر گرفته شده است که این درصد سود در صورت تمایل خودروساز به افزایش مدت زمان بازپرداخت اقساط متغیر خواهد بود و طبیعتا میزان سودی که به تسهیلات تعلق می گیرد در پایان بیشتر خواهد بود.»

خسروتاج با اشاره به اینکه سیستم بانکی در سه طرح خرید خودرو، خرید کالاهای واسطه‌ای و کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به کمک خریداران آمده است، اظهار داشت: «امیدواریم واحدهای تولیدی از محل این طرح‌ها بتوانند نیازهای خود را تامین و تا حدودی گردش منابع در اقتصاد رونق پیدا کند.»

خسروتاج با اشاره به اینکه در سال گذشته همین ۲۶ نوع خودرو حدود ۹۵۷ هزار دستگاه تولید شده‌اند گفت: «این موضوع نشان می‌دهد سهم قابل توجهی از بازار به این ۲۶ خودرو اختصاص دارد.»

خودروهای چینی برای احترام به مردم در لیست هستند
وی با بیان اینکه خودروهای چینی فقط ۵.۶ دهم درصد از حجم تولیدات خودرو را در سال گذشته به خود اختصاص دادند تصریح کرد: «علت درج اسامی برخی از شرکتهای خودروساز در این فهرست احترام به سلیقه مردم است. اما باز تاکید می‌کنم ۹۵ درصد خودروهایی که در فهرست وزارت صنعت قرار دارند بالای ۶۰ درصد تولید داخل هستند.»

زمان تحویل خودرو به مشتری
سخنگوی وزارت صنعت اظهار داشت: «خودروسازان در این طرح متناسب با تولید و ظرفیت خود اقدام به فروش محصولات خود می‌کنمند حتی توصیه کرده‌ایم تا تحویل خودروها در اسرع وقت صورت گیرد تا خریداران با مشکلاتی روبرو نشوند.»

سند خودرو به نام مشتری نخواهد شد
وی اضافه کرد: «خودروها تا پایان اقساط به نام مشتری نخواهد شد و اگر بخواهند بعد از دو هفته اقدام به فروش خودرو کنند باید کل مبلغ خودرو را یکجا به شرکت خودروساز پرداخت کنند تا امکان فروش آن برای فرد متقاضی به وجود آید.»

در نیمروز اول ثبت نام چند نفر برای وام خودرو ثبت نام کردند؟
قائم مقام وزیر صنعت با اعلام اینکه از روز جمعه خودروسازان به تمام نمایندگی خود جزئیات را اعلام و آنها موظف به ارائه خدمات به مشتریان هستند گفت: «از ابتدای ثبت نام که صبح امروز بوده تاکنون ۵ هزار دستگاه خودرو به فروش رسیده است. که ۹۹ درصد این خودروها از خانواده پراید، پژو و ال‌۹۰ بوده‌اند. »

چرا دوره بازپرداخت وام خودرو کوتاه شد؟
وی در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم اطلاعیه مشترک بانک مرکزی و وزارت صنعت در بازپرداخت ۷ ساله وام خرید خودرو امروز خودروسازان اعلام می‌کنند که فروش آنها با بازپرداخت ۴ ساله است گفت: «برخی گفته‌اند خودروسازان می‌گویند ما تمایل به ۴ ساله شدن بازپرداخت وام خرید خودرو نداشتیم اما چون بانک مرکزی فقط ۴ سال خرید دین را انجام می‌دهد ملزم به این کار شده‌ایم که بنده باید بگویم از همان ابتدا ما در اطلاعیه خود مدت بازپرداخت این وام ۴ تا ۷ ساله اعلام کرده بدیم و این خودرو ساز است که با سنجش مشتری اقدام به تعیین مدت زمان بازپرداخت می‌کند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر آمار قطعی از میزان خودروهای دپو شده در انبارها وجود دارد یا خیر اظها رداشت: «روزانه دو تا سه هزار خودرو در شرکتهای خودروسازی تولید می‌شود و این آمار مدام در حال تغییر است به طوری که نمی‌تواند آمار دقیق از موجودی شرکتها اعلام کرد.»

برای دریافت وام خودرو به بانک‌ها نروید
در ادامه نشست خبری مشترک سید علی اصغر میرمحمد صادقی مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه متقاضیان برای دریافت وام خودرو نیازی نیست به بانک‌ها بروند، گفت:‌ «برای ارائه‌ تسهیلات طرح‌های رونق اقتصادی، از نظر مبلغ، سقفی در نظر نگرفته‌ایم و سقف تسهیلات بسته به تقاضای مردم شناور است. »

علی اصغر میرمحمدصادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی نیز در ادامه این نشست گفت: میزان تسهیلات پرداختی سیستم بانکی در سال گذشته ۲۱۶ هزار میلیارد تومان بود که ۶۲ درصد آن به سرمایه در گردش و بخش صنعت اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین در ۶ ماه اول امسال میزان تسهیلات پرداختی توسط سیستم بانکی ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بود که ۱۰۲ هزار میلیارد تومان آن برای سرمایه در گردش بوده است که ۶۳.۲ درصد را شامل می شود.

وی با اشاره به جلسات متعدد بانک مرکزی با وزارت صنعت، خودروسازان و بانک عامل، افزود: در این طرح هیچ نیازی به مراجعه مردم به بانک ها نیست و اسناد در اختیار خودروسازان قرار می گیرد و آنها این اسناد را در بانک ها تنظیم می کنند.

وی همچنین اظهار کرد: «در بحث خرید خودرو با توافقات صورت گرفته قرار بر آن است که تا مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت وجه خرید اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گیرد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با خودروسازان قرار شده این مبلغ صرفا از طریق نمایندگی‌های مجاز خودروسازان ارائه شود و برای دریافت این وام نیازی نیست مردم به بانک‌ها مراجعه کنند. »

کدام بانک ها عامل پرداخت وام خودرو هستند؟
میرمحمدصادقی در ادامه این نشست خبری با اشاره به اینکه در خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۵ بانک که عامل معرفی شده است گفت: «در خودروهای کشاورزی بانک عامل بانک کشاورزی است و در سایر خودروها نیز بانک ملت، تجارت، سپه، و صادرات بانک عامل تعیین شده‌اند.»

وی در خصوص بحث بازپرداخت تسهیلات خودرو نیز اظهار کرد: «اگر اسنادی که به خودروسازان واگذار شده وصول نشود پیگیری این موضوع با خودروساز است و بانک‌ها با صاحب چک کاری نخواهند داشت. در خصوص بحث نرخ نیز صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود که بار دیگر تاکید می‌کنیم رقم ۱۶ درصدی سود تسهیلات خودرو در صورتی خواهد بود که این تسهیلات در مدت چهار سال و به شکل ماهانه بازگشت داده شود و اگر به طور مثال فردی در این خصوص اعلام کند که امکان پرداخت ماهانه را نداشته وعلاقه‌مند است اقساط خود را به شکل سه ماه یکبار پرداخت کند، قطعا نرخ سود او بالای ۱۶ درصد خواهد بود.»
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۶:۵۱:۲۳
الان اون عزیزانی که فک میکردن کمپین داره جواب میده تحویل بگیرن
این کمپین ها فقط تو بازار های ازاد جواب میده نه تو بازار خودروی انحصاری ما
اصل مسیله کمبود نقدینگی و و ضع معیشتی مردمه (3311335) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۵۸:۲۰
من که به امار 5000 تا اعتمادی نددارم همانطور که به علامت استاندارد خودروی پراید اعتمادی ندارم.
الف به حکم ازاداندیشی منتشر کن (3311543) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۵:۰۴
5000 تا فروش رفت؟ شرایط رو خوندید؟؟
گواهی امضا ضامن و وکالت فک پلاک باید محضری باشه که خودش 5 روز طول میکشه حاضر بشه.
بماند که سی چهل تا چک و کلی مدارک و ... لازم است.
چطور همه این خورده فرمایشات خودروسازها در کمتر از یک روز انجام شد؟؟
وقعا چیزی که توی کشور نمی شه بهش اعتماد کرد؛ آماره.
چیزی که توی این مملکت مد شده ؛ آمار سازیه (3311595) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۱۹:۵۳
کمپین مپین رو چهارتا بچه بالا شهری راه انداختند از اول هم هیج اهمیتی نداشت

طرف تو کامنتش نوشته می دونم که همتون می تونید خودرو دارید پس چرا گول وام رو می خورید!
من :| خودرو :| رکود :| پایین شهر :| (3311869) (alef-11)
 
تبریزی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۵۱:۲۳
آخه بچه بالاشهری که فورد و پورشه می رونه میره خودروی ایرانی می خره که بخواد علیه خریدش کمپین هم راه بندازه؟ یه حرفی بزنید بگنجه. مردم اه در بساط ندارن که سی چهل میلیون بدن فرغون چهارچرخه بخرن شما تئوری توطئه مطرح می کنی. (3311968) (alef-11)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۶:۱۳
فورد که پلاک نمیشه تو ایران (3312177) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۴۱:۴۴
چرا عزیزم، خوب هم میشه، اما گذر موقت.. (3312406) (alef-11)
 
لر بختیاری
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۰:۴۱:۰۶
ماشین های آمریکایی مانند فورد و شورولت تو ایران پلاک ملی نميشن جز تو مناطق ازاد (3315682) (alef-11)
 
بابک
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۹:۳۰:۴۴
اونقدر بد بختیم که پراید پلاک میشه فورد نمیشه (3317463) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۱۰:۳۱
خودرو نمیخره ولی تا دلت بخواد وارد میکنه (3312188) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۰۰:۲۶
احسنت (3312782) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۴۷:۵۹
جناب تبریزی بنده بچه بالا شهری نیستم و یک پژو مدل 87 دارم و خودروی بی کیفیت هم دیگر هرگز نخواهم خرید گفتم که بدونی (3313093) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۲۷:۱۴
.

از ماست که بر ماست.

. (3312222) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۲:۲۴:۱۷
پس این شرایط استثنایی بخاطر چیه مرتیکه؟؟ خواهشا منتشر کنید این آدم ... جوابشو بگیره که همین شرایطم از صدقه سر کمپین داره (3312708) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۱۱:۵۸
عزیزم بی خیال
جوجه را آخر پاییز می شمارند ضمنا کمپین برنده میشه شک نکن من تو شیرازم از هر کی از دوستان سوال گرفتم نه خودشون نه آشنایان نخریدند احتمالا افاغنه ثبت نام کردند (3313172) (alef-11)
 
فریدون
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۵۶:۵۰
نمیخریم
چون در چند سال گذشته که تحریم بودیم
قطعات از چین وارد شده
همه این خودروهای فروشی با وام
از قطعات چینی تکمیل شدند
چند ماه دیگر
میبینیم که همین خریداران
توی صف تعمیرگاه و نمایندگی و دادگاه و دادسرا
هستند برای شکایت و تعمیر ماشین و .....
نخرین که هم جون و هم پول و هم اعصابتان را از دست میدهین
اونها به ما مردم محتاجند
ما احتیاجی به این لگنسازان نداریم (3313828) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۲:۲۰:۵۹
داداش من کجای شیراز زندگی میکنی که ندیدی ملت جلو نمایندی دل افکار و رهنما صف کشیدن؟ برادر من ملت ریختن دارن میخرن. افغانی و خارجی هم توش نیست. همش ملت خودمونن.. آمار غلطه، بحثی درش نیست. دروغه اونم کماکان بی بحث هست، ولی ملت دارن میخرن. اینم بحثی درش نیست. اونایی که دارن آتیش به مالشون میزنن چند ماه دیگه که با بی توجهی شرکت و اشکالات متعدد مواجه بشن میفهمن چه کلاه گشادی سرشون رفته. یا علی. (3316647) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۲:۳۲:۳۳
دوستان عزیز، خونه من دقیقا روی یکی از همین نمایندگی ها هست. نمیدونم چطوری باید توصیف کرد اینهمه هجوم مردم. فارغ از مردم آزاری و دعواهایی که مشاهده و تجربه کردم، ولی به چشم خودم دیدم که مردم ما چطور برای این وام دست و پا میشکنن. فرمودند دیدن چهار تا کاغذ دال بر خرید نیست، من میگم شنیدن کی بود مانند دیدن. بنده حقیر به چشم خودم دیدم که عده ای با چک و سفته و مدارک دارن میرن تو شرکت. حال اینکه به فرموده دوستان همه مراحل رو یه روزه نمیشه انجام داد، کاملا میشه گفت صحیح هست و آمار فروش فریبی بیش نیست. من یه پراید 87 دارم که در طول چند سالی که دارم، خدا روشکر با آرامش و احتیاط رانندگی کردم، برام پیش نیامده که فرمون در بیاد، ترمز نگیره یا با سرعت بره و خاموش نشه، ولی بی احتیاطی بقیه برام پیش اومده. با سرعت 60 کیلومتر (طبق نظر کارشناس) خوردن به ماشین من، سر شاسی های ماشین رفت که رفت. چون ایمنی نداره. من خدا شاهده که خلافی ماشینم نهایت برای یه شیشه دودی بوده که اونم رفع کردم. ولی احتیاط بنده حقیر تنها نمیتونه مانع از مرگ 20-30 هزار نفر در جاده ها بشه. من با احتیاطم حتی از جون خودمم نتونستم مراقبت کنم. با این حال، نه حاضرم دیگه ماشین خودم رو سوار شم و نه حاضرم نو بخرم. یه سری چیزا هست که ریشه ای تر از نظر بنده حقیر و صد ها نفر دیگر هست. اینکه ملت دارن میخرم شکی نیست. زیاد هم میخرن. آمار دروغ میگه، ولی مردم میخرن. ولی تنها امیدی که داریم اینه که فرهنگ صحیح مصرف و خرید به مردم آموخته بشه. شاید نسل بعد بیاموزد...
یا حق. (3316690) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۱۰ ۱۸:۴۲:۲۴
لایک (3360045) (alef-11)
 
سیروس
۱۳۹۴-۰۸-۲۲ ۰۲:۱۹:۳۱
دوست عزیز اولا اینجور صحبت کردن راجع به همزبان ها افغان درست نیست
دوما افغان ها وقتی میتونن به قیمت بازار ازاد خودرو های روز دنیا رو بخرن چرا باید بیان اشغاله پراید و پژو 206 مونتاژ بی کیفیت شرکت ایرانخودرو رو بخرن؟ (3319944) (alef-11)
 
جان
۱۳۹۴-۱۱-۰۵ ۲۱:۴۷:۵۶
هان! افاغنه؟

من رفتم یکی از نمایندگی شهرمون دیدم هر چی روستایی و بقولی دهاتی هست صف کشیدن... (3496721) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۹:۲۴:۱۴
حرص نخور
تبلیغ ساختگی برا تحریک مردم برای خریده.
تو را خدا نخرید
اخه تا کی باید فریب بخوریم.
بخدا ثوابی داره
اینها قاتل مردم هستند(منظورم ماشینهای بی کیفیته. ماشین که نه لگن ) (3315008) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۱۰ ۱۸:۴۳:۰۸
ای ول داداش (3360046) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۰۶:۴۸
با عرض سلام خدمت همه دوستان دست نوشته زیر مربوط به یکی از دوستان در گروهش هست که به خاطر تقاضای عدم خرید خودروی داخل با اعتراض و ترک یکی از دوستان که کارمند ایران خودرو هم بود و به خاطر بیکاری بیست هزار نفر گروه را ترک کرده بود ارایه کرده بود ... یکی از دوستان داغدیده .... پخش کنید تا همگان بدانند:
ای کاش گروه را ترک نمی کردی،
شما اشاره کردید که در صورت تعطیلی ایران خودرو حدود 20 هزار نفر بیکار میشوند آیا به آمار تلفات جاده ای دقت کرده ایم
سالانه حدود 20هزار نفر تلفات جاده ای .....
من خودم قربانی همین تلفات جاده ای هستم برادرم و برادر خانمم در سال 92 و 93 به رحمت خدا رفتند بخاطر همین ماشین های بی کیفیت و غیر ایمن، که هنوز داغشان بر دلمان تازه است. و هنوز خانمم دچار روان پریشی است
حال یک سوال خانم ....: اگه به فرض ایران خودرو تعطیل بشه ایران با 20هزار بیکار مواجه میشه ولی در حال حاضر هر سال 20 هزار نفر فوت و همچنین خانواده هایشان داغدار میشن،
مورد دیگه این ما 35 سال جنس ایرانی خریدیم به امید اینکه اقتصاد مملکت بچرخد و شاهد پیشرفت آن باشیم ولی متاسفانه مافیای تولید کنندگان خودرو نه به فکر بازماندگانشان هستند نه به فکر جان مردم
آیا به نظر شما همه این مردمی که اکنون ماشین های تولید داخل را نمی خرند اگه این ماشین ها با کیفیت و ایمنی بالاتری عرضه شود با افتخار آنرا نمی خرند
همین چند وقت پیش برنامه خبری شبکه 3 ماشین پرایدی را نشون میداد که دنده عقب نداشت دیگه این مورد حرفی برای گفتن برای خودرو ساز داخلی نذاشت حتی به خودشان جرات معذرت خواهی هم نمیدن، میدانی چرا؟؟؟
چون تنها چیزی که برایشان مهم نیست جان مردم هست (مردم به هر قیمتی ماشین های تولید داخل را بخرند اگه تصادف کردند و مردند مهم نیست، مهم این که چرخه اقتصاد به هر قیمتی بچرخد)
مردم ایران خیلی از وسایل دیگر مثل یخچال و تلویزیون و... که تولید داخل را میخرند و اگه این وسایل خراب بشه بابتش فقط با پول تعمیر و یکی دیگه میخریم و جانی تلف نمیشه ولی ماشین یه چیز دیگه و داستان دیگه ای هست نهن جان آدم هاست
حال قضاوت با شماست
1 ماشین تولید داخل بخریم و سالی 20 هزار نفر بمیرند
2 _ ما مردم ایران تا ایمن نشدن خودرو های داخلی از آن نمی خریم تا شاهد سالی 20 هزار نفر فوتی نباشیم
با امید انروز (3312789) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۵:۱۱:۳۳
اون بیست هزار نفر بیشتر بخاطر بی احتیاطی و خواب آلودگی و عدم بستن کمربند ایمنی و . ... میمیرند شما اگر با همین پراید هم مثل آدمهای متمدن ممالک پیشرفته رانندگی کنید این آمار تاسف برانگیز رو در تصادفات شاهد نیستید. (3314294) (alef-11)
 
SAMI
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۲:۴۵:۳۵
بالفرض ما متمدن.اگه داشتیم مثل بچه آدم رانندگی میکردیم و ی دفعه مثلا ببینی فرمون جدا شد یاااااااا مثلا ترمز کار نمیکنه یااااااا ماشین همینطوری تخته گاز داره میره و خاموش بشو نیس

اون وقته که خودتو و تمدنت و .... همش بایییییییییییی. (3315777) (alef-11)
 
Mat
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۶:۲۲:۴۴
دوست عزیز من در کارمند ارژنس 115 هستم میخوام بگم حادثه وقتی که فکرشو نمیکنی اتفاق میوفته اونم تو چند ثانیه من خودم شاهد تصادفات زیادی بودم همیشه راننده مقصر نیست در هر صورت ممکنه برات اتفاق بیوفته من همیشه وقتی بم اعلام ماموریت میش و اپوراتور اعلام میکنه خوردو پرایده دعا میکنم که زنده باشه و فوتهای میبینم که اگه واقعا خودرو خارجی بود میتونست زنده بمونه (3317154) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۸:۱۳:۱۸
نه عزیز درست قضاوت کن وقتی چرخش در میره لاستیک میپوکه چبکار میکنی وقتی فرمون میبره (3317315) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۸:۱۱:۴۲
حرفت طلا خدا کنه درست بشه ایران عزیزم همه چیز با کیفت داشته باشیم واقعا دیگه همه خسته هستن از این فرغونها (3317314) (alef-11)
 
مجید
۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۰۹:۲۸:۵۸
دوست عزیز سلام
مطلبی که نوشتی رو داخل تمام تمامی گروههایی که می شناختم انتشار دادم تا بدانند که چه رفتاری با مردم این کشور داره میشه. خانواده ما هم داغ جوان 32 ساله دیده فقط به خاطر بی کیفیتی پراید.خدا ازشون نگذره. (3318341) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۱۲:۲۳:۳۷
سلام
می گوییم کشته های جاده هایمان بخاطر غیر ایمن بودن اتومبیل های تولید داخل است!!! باش قبول هیچکس منکرش نیست اما فرهنگ رانندگی ما ایرانی ها هم بالاست؟ چرا سرعت بالا؟ چرا با خستگی رانندگی می کنیم تا فاجعه درست کنیم؟
به خدا قسم خانواده ما 5 نفریم که سه سال پشت سر هم با یک پراید که نه کیسه هوا داره و نه ترمز ضدقفل و بقیه چیزا رفتیم شمال و برگشتیم و این در صورتی بود که ماشین کامل پر بود و خوابیده بود کف جاده!! نمی خوام بگم حادثه ما بقیه است و من خوب رانندگی می کنم نه اما مراعات می کنم البته شاید یک روزی هم برای من این اتفاق افتد البته زبونم لال...
دوستان چرا فرهنگ نامناسب رانندگی را با کیفیت پایین محصولات داخلی توجیه می کنیم چرا خودمان را اطلاح نمی کنیم. قیمت ماشین بالاست و من هم قبول دارم و همچنین ایمنی اتومبیل ها هم کم است وبا کمپین هم موافقت کامل دارم اما از تمام ایرانی های هموطنم خاهش میکنم با احتیاط رانندگی کنید، با خستگی نشین پشت ماشین و فرهنگ رانندگی مان را ببریم بالا....
پدران ما با پیکان و ژیان و فلوکس تمام ایران را گشتند و هیچ آسیبی به آنها نرسید!!! شاید صبر و فرهنگ بالاتری نسبت به ما در رانندگی داشتند..
متشکرم (3318757) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۹:۳۷
کمپین یه راهه یه ابزاره برای مردم که بتونن حرف بزنن. حالا اگه شما فکر میکنی این کار بچه بالا شهریهاست و اینکه شما اصولا حرفی برای زدن نداری دیگه خود دانی (3312888) (alef-11)
 
Mahdi
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۳۱:۴۹
به جاي وام 10 درصد قيمت رو كاهش مي داديد كه هم تورم كم بشه هم بازار رونق بگيره. (3312915) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۰۲:۰۷
چه ده درصدی خدا پدر بیامرز یک چهار قیمت باید بشه سه چهارم اضافیه (3312981) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۰۹:۰۲
تو بی خبری بی خبر (3313162) (alef-11)
 
کاوه
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۵:۳۰:۲۱
حالا خوب شد چهار تا بچه بالا شهری یه کمپین راه انداختن تا امثال تو سراسیمه برید ماشین بخرید
دمشون گرم
ایول به غیرتشون یه کاری کردن
نشستن بیرون گود بگن لنگش کن
حالا این چهار تا بچه بالا شهری بشن چهل تا چه میکنن (3314359) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۴۳:۳۱
کمتر از یک روز چیه . در کمتر از 8 ساعت صحبتای این اقا اومد بیرون. ببین به چه روزی افتادن (3312118) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۴۵:۴۷
بعد هر کی تو اون عکسا داره یک کاغذو نگاه می کنه حتما قرار نیست بخره!! منم میتونم برم اون کاغذا رو فقط نگاه کنم (3312123) (alef-11)
 
شایان
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۲:۵۴:۳۴
گفتی امار دلمو کباب کردی با همین چند وقت پیش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد با امارهای کذائی سعی در نمایش کیفیت خودرو های داخلی نسبت به خودرو های وارداتی میداد مدیر دیگری انباشته شدن صد هزار خودرو و نخریدن این خودرو ها را طوری دیگری جلوه میداد اما تمام این دعوا ها سر عدم کیفیت خودرو تولیدی داخلی+بالا بودن قیمت+و عدم جوابگوئی مسئولین و نمایندگان این شرکتها بوده است . الف جان میتوانی باور کنی با این ترفند این فرغون ها به فروش برند؟............... (3312722) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۴۴:۵۱
پسر خوب نگفت که 5000 تا فروش رفت!! یه بار دیگه بخون
میگه 5000 تا ثبت نام داشتیم. ثبت نامه که کاری نداره، میری نمایندگی فرم پر می‌کنی به این میگن ثبت نام
حالا به این آمار اعتماد داری یا نه؟ (3312931) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۰۸:۴۷
آفرين ، خيلي خوب گفتي / مردم ما اگر براي عقب نماندن ، فرمي را پر كنند، براي ضرر ندادن ، وقتي حرف چك و سفته پيش مياد، عاقلانه عمل ميكنند و من مطمئنم اين آمار ثبت نام اوليه در حد پر كردن يك كاغذ بوده و اميدوارم بداد خودشان برسند. و بيشتر مردم طبقه سوم چنين ريسكي مي كنند و بقول خودشان ( ما كه نداريم ، حالا اين ضرر سود هم روش) !! و خدا كنه هوشيارانه جلو روند. (3313881) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۰۰:۲۳
تازه میگن اونهایی که چک ندارن سفته بدن مرد حسابی میدونی سفته چهل ویک میلیون تومان جند میشه واقعا شماها این مردمو چی حساب کردین چی ؟؟؟؟ (3312970) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۱:۲۴
دوستان بنده مدیر کیفیت یکی از قطعه سازان ایران خودرو هستم ، حدود 12 سال تجربه کاری کیفی در زیر مجموعه های قطعه نشان داده که مدیران بسیار با کفایتی در سطح کشور داریم که از نظر کیفی و مطابق سازی با استانداردهای جهانی قابلیت بسیاری دارند . نکته اینجاست که متاسفانه در راس این شرکت های انحصاری مدرایران رانتی و قالب شده ای هست که هیچ گونه سوادی نسبت به محصول و خودرو ندارند و این ناکارآمدی سیستم خودرو سازی و قطعه سازان مبتلا به بیماری کم کاری و کم کیفی کرده به طوری که کیفیت علی رغم هزینه های سنگینی که برای قطعه سازان بنام و کارکشته ای که داره اهمیتی قائل نمیشن .و این موضوع باعث رشد چندصد برابری شرکت های قارچی که واردات قطعات بی کیفیت ویا بعضا تولید ضایعات را خریداری وبه سیستم مونتاژ خودرو سازی تزیق میکنند . قابل ذکر است که بنده هیچ گونه اقدامی در این یک دهه گذشته از سوی مدیران ارشد کیفی ایران خودرو ، در راستای بالا بردن و یا حفظ کیفیت انجام نشده که نشان گر بی کفایتی اونهاست . متاسفانه خوردو سازان (مونتاژ کاران ) قطعه سازان را مقصر اصلی میدانند و لی اینطور نیست سیاست های غلط و مافیای که در خرید و مونتاژ قطعات است باعث این اتفاقات حال حاضر شده .
چند نکته و مشاهدات بنده از خرید تا مونتاژ محصول رو ذکر میکنم .

برای ورود به سیستم خودرو سازی (قطعه سازی ) بسیار سخت گیری میشود ولی بعد از زد و بندهایی بطور کل قطعه ساز رها میشود .( برای هر محصولی)

کلیه بازدید های ادواری و سرزده کارشناسان خودروسازی فرمالیته است و گاها کارشناس نیستد و حتی کم سواد و یا بی سواد هستند .

چندین بار در خطوط مونتاژ گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو بودم اشک در چشمان جم میشد وقتی شاهد مونتاژ بودم ، بطوری که از هر چند گیربکس بعضا از واشر و یا چسب آبندی و یا روغن مناسب استفاده میشد.

چند صد دستگاه گیربکس به علت کلیم از مشتری (نمایندگی ها) بازسازی ظاهری و بعد در خودرو های صفر کیلومتر استفاده میشد.

و در پایان به جد خدمت هموطنان عزیز عرض میکنم که بیشتر محصولات در حال فروش خودروسازان علل خصوص ایران خودرو از بد ترین قطعات چند دهه گذشته است . (3313006) (alef-11)
 
حسینی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۲۰:۱۵
همه این آمارها دروغه
مگر کشورهای خارجیست که شما
بتونید مدل جدید پونتیاک یا شورلت را
همان لحظه با اقساط 5 ساله بدون سود از نمایندگی ببرین بیرون
تازه چندین سال خدمات رایگان هم ارائه میدهند
اما در ایران چی ؟!
ماشین را میدهند اما خدمات و ... ندارند
بای همینه که کسی نمیخرد
اینها همش هم بازیه
نمیخرم بسه
بسه از اینها من ماشین نمیخرم (3313204) (alef-11)
 
سلام
۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۱۴:۰۹:۳۴
کی گفته فک پلاک و گواهی امضا پنج روز است!!
امروز صبح بردم دفترخانه و تا نیم ساعت هردو رو صادر کرد و تحویلم داد و بردم نمایندگی و دیدم همه خودرویهای معروف تموم شده!!! هر کس میومد دم در اسم خودرو رو میپرسیدن که چی میخوایی و وقتی از خودروهای معروف میخواست از دم در برمیگردوندنش و میگفتن فروش اونا تموم شده!!!
من موندم این بسته شش ماهه بوده یا شش روزه!!
البته اگه به شش روز برسه!!
همه اونایی که تو کمپین بودن و میگفتن پول نقد داریم ولی نمیخریم هم روز اول تو صف دیدم و فقط اونایی که توانش رو ندارن و میشناسم تو کمپین موندن!!
چهار سال دیگه خودرویی مثل پژو با این تورم و کاهش ارزش پول وقتی شد چهل پنجاه میلیون بعد برید خودرو بخرید!!
خدا شاهده روز دوم با صدتا مصیبت تونستم ثبت نام رو انجام بدهم. (3318957) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۱۹:۴۰
من به امار ۵۰۰۰ نفری اعتماد ندارم.

شما چقدر ساده ای !!!
گفتن بیشتره درخواستا ماله پراید وتندر بوده .
ازاون ور قسطش مابین ۴۰۰ تا ۷۰۰ هست .
اونیکه پراید میخره٫ ازکجا میاره چهار صدتاپونصدهرماه قسط بده ؟!
اونایی که پراید میخرن جزاقشارمتوسط وپایین جامعن . مگه چقدریه کارگرو کارمند حقوق میگیره که چهارصدو خرده ای بده قسط ؟!
اخره ماه زن وبچش چی میخورن پس ؟!
اونیکه میتونه ماهی هفتصدتا هشتصد قسط بده ٫ یعنی اونقدر وضعش خوبه که نمیاد خودشو علاف این طرح کنه .راحت میره ماشین میخره . (3311867) (alef-11)
 
saeed
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۸:۳۶
خوب باي يك عده خوب است اوني كه ميخواد نقدا 25 پول بده پول ميزاره تو حساب 5 ساله 22 درصد ميگيره بعدش از سودش كمي از اقساط رو پرداخت ميكنه . (3312184) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۴۷:۰۰
۱۸ درصد سودا شده ! (3312420) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۲۲:۱۳
25 میلیون با سود 18 درصد میشه ماهی میشه ماهی 375 هزار تومان سود، ضمن اینکه شما باید بیخیال کم ارزش شدن پولت بشی طی 7 سالی که میخوای قسط بدی. هرگز کسی چنین کاری نمیکنه که بخواد پولش رو اینچنین بی ارزش کنه. (3312897) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۶:۰۵:۲۱
تو هم دیگه اینطور نگو. با پراید مسافر کشی کنه ماهی 3 تومن کاسبه. اونوقت نداره 500 بده! (3312764) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۱۹:۵۲
من در نمایندگی سایپا کار میکنم و این دو روز شاهد ثبت نام و هجوم مردم بودم شاید باور نکنید که از یک هفته قبل شروع به اسم نویسی و شماره تلفن گرفتن از مردم برای تماس و خبر از شروع و باز شدن سایت شد (3313202) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۲۶:۳۵
این یعنی جان مردم هیج ارزشی نداره. (3312068) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۲۸:۲۱
اصلا بگو 5000 تا درست باشه
تو خبر گفته خودرو سازا روزی 3000 تا خودرو تولید میکنن
یعنی دو روزه همه رو تحویل میدن
بعدش چی!؟ (3312224) (alef-11)
 
الی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۲۹:۰۴
دوست عزیز هر کسی غیر نعمت زاده این آمار رو میداد من باور نمی کردم
یه آمار من درآوردی زدن از اون طرفم برای فروش خودروهاشون محدودیت ایجاد کردند تا به افکار عمومی القا کنن که دارن خوب میفروشن
جالبه که خودرو به نام خریدار هم نمی شه بدبخت اون خریدار که 4 سال از عمرش رو باید قسط بده (3312371) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۱:۲۳:۱۴
الف تشکر میکنم نظر بنده رو منتشر کردی. واقعا فکر نمیکردم نظر بنده رو منتشر کنید.
با ارزوی توفیق و موفقیت و البته صداقت برای شما (3312673) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۸:۰۰
تصاویر ازدحام در نمایندگی ها بهترین گواه . (3312883) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۳:۲۱
این ازدحام کسر کوچکی از خریداران بالقوه ایست که هرگز دیگر خودروی بی کیفیت نمیخرند مگه مریضن خودشونو ناموسشونو و خوانوادشونو به خطر بندازن آخه (3313109) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۰:۴۱
با وجودی که میدونم درست نیست ولی مثلا خودمو به خواب میزنم اصلا" من میگم درسته اینها که اگر کارمند باشندپول ندارن میخرن تابفروشن پولشو نقد کنن حالا کی میخواد اقساط بده خدا میدونه یعنی ماشین خریده را هم می فروشن بازار هم یک سوم قیمت نمیخره وبازار هم اشباع میشه از خودروهای کم قیمت درنتیجه .... میشه توبازار و ماشینهای مونده که در اینصورت اوضا از اینم بدتر میشه قابل توجه آقایان اقتصاد دان .... (3313004) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۷:۰۰
کاملا صحیح است امار غلط است (3313122) (alef-11)
 
حیدر
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۴۴:۱۸
آیا دولت ووزیر صنعت نمیدانداین همه مردم به کیفیت وگرانی خودرو ونحوه وام اعتراض دارند در ضمن آن کسانی که ثبت نام کردند که از ان تیپ آدم های هستند که پولدارند و یا هیشه دنبال وامهای مضاربه ای 24 الی 30 درصدهستند حالا که وام 16درصد گیرشان امده در هوا می قاپند دیگر نمیدانند قیمت خودر بیکیفیت وباقیمت چهار برابر نصیبش میشود .واما این وام بدرد برای قشر کارمندان وبازنشستگان وقشر متوسط وپایین نمیخورد چون توان باز پرداخت قسط آنرا ندارند. (3313281) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۷:۲۵:۵۵
دقیقا همینه
این یه حقه ست در واقع یه تبلیغ غیر واقعی برای تحریک مردم برای خرید ماشینهای بادکرده و بدرد نخور (3314720) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۲۱:۲۳:۲۸
سلام هم وطن گل گفتی (3315279) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۰:۲۰:۴۳
سلام آمار کذب محضه (3316346) (alef-11)
 
کمیل
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۰:۲۳:۱۷
آخه این چه جورشه که برای وام خودرو این همه تبلیغ میشه ولی برای وام سه میلیونی ازدواج یا ندمیدن یا تبلیغ نمیشه بها داده نمیشه
چی بگم...... (3316358) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۰:۴۸
5000 تا خیلی کمه برای روز اول نهایتا خودروسازها بتونن 20 تا 30 هزارتا بفروشن بعدش چی؟ اونوقت که تب استفاده از این وام و خرید پراید به قیمت 40 میلیون فروکش کرد چی؟ اونوقت میخوان چه محصولی را به کدام خریدار بفروشن؟ (3311552) (alef-11)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۱۹:۱۶
خدایی یه آمار درست بدید ببینیم چند میلیون بی مخ داریم؟ (3313389) (alef-11)
 
محس
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۲:۰۶:۳۶
ماشین نخرید تا ارزان شود (3316602) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۱:۳۷
بازی روانی و تبلیغی را مگر بلد نیستی .
این اقای وزیر صنعت و همکارانش دارند جو روانی می ساتزند انهم از روی نسخه های کهنه شده

هیچ خبری از 5000 نیست خودشون دارند بازار گرمی می کنند تا این هیجان دامن مردم بینوا را بکیرد و انها را در صف خریداران قرار بدهد .

اما اشتباهشان در دو جیز است ک

اول اینکه مردمی که هدف این بازی وام قرار گرفته اند . توان خرید ندارند این مردم زندگی خود را نمی توانند بچرخانند انوقت وام 25 میلیونی کحای دردش ان را درمان خواهد کرد . انهم با اضافه شدن بیمه تمام خطر و هزاران گرفتاری مالی دیگر . چند نفری هم که نسنجیده به این بازی وارد شوند هم پس اندازشان را از دست می دهند و هم بزودی اسمشان جزو بدهکاران بانکی درج خواهدش د . ماشینها را هم از زیر پایشان بیرون می کشند

دوم اینکه کمپین قوی تر از این حرفهاست اقایانبند باز و تبلیغاتچی بخش صنعت خود رو . خواهید دید که این طرفندتان هم به اب خواهد رفت (3311586) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۴۳:۳۴
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ. ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻛﻤﺒﻴﻦ. (3312822) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۹:۴۹
شما بگو 5000 تا ما هم میگیم باشه (مثلا ما باور کردیم)
از روز بعد از تحویل این ماشین ها عینا 5000 نفر تو صف تعمیرگاه میبینیم و میندیم بهشون (3311615) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۲۲:۱۹
برای آقایانی که قصد خرید خودرو دارند و دوست ندارند کلاه دو برابری سرشان برود : فعلا خودرو نخرید تا بنجل های بیشتر قطعات چینی شان را آب کنند وبعدش که با فرانسه قرار داد بستند با کیفیت و به قیمتش بخرید (3312803) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۴:۵۶
خدایی چند هزار تا ممکنه به این شکل بفروشید بعدش چی؟ در ضمن اگر پنج هزار فروختید خوشحال نباشید این نشان میده مردم پول ندارند که حاضرند با این شرایط ماشین بخرند مردمی که در پرداخت وام با مشکل بر خورد می کنند اونایی هم که دارند ماشین شما رو نمی خرند پس بهتره دست از این لجبازی بر دارید و ضمن بالا بردن کیفیت قیمت ها رو متناسب با در آمد مردم عرضه کنید والا دیر یا زود ورشکسته خواهید شد و الفاتحه (3311646) (alef-11)
 
مجتبی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۵:۲۷
افرین. نظر منم همینه. مردم از بی پولی نمیتونن جم بخورن. کمپین کجا بود. اون زمونی که پراید 7 میلیون بود حقوق کارمند 800 تومن و گوشت قرمز 8 تومن میشد ماشین صفر خرید. الان حقوق کارمند 1200 هست قیمت گوشت 26 تومن و پراید 20 میلیون تومن. (3311738) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۶:۰۶
هموطن اینا 100 هزارتا رو هم بفروشن باز برا جدیدا مشکل خواهند داشت چون باز ملت منتظر وام خواهند موند شک نکنید کار خودشون رو با این وام در اینده بسیار بسیار سخت خواهند کرد. یه زمان سربازی پولی شد بعدش که پولی رو لغو کردن دیگه کسی سربازی نرفت اونایی هم که میرن ناچارن
حالا ابنا هم مطمئن باش فقط 100 هزار ادم بدهکار به بانک ایجاد می کنن. و برای فروش محصولات بعدیشون باید باز منتظر وام بمونن
دیگه اطمینان داشته باش محاله خودروی داخل رو کسی بدون وام بخره و دولت هم از این به بعد باید مدام وام و تسهیلات ارائه کنه. به خودروسازی ها هم میگم تا دیر نشده و کارتون به تعطیلی نکشیده خط مونتناژ خارجی راه بندازین .
این کار عاقبتی نداره (3311741) (alef-11)
 
یک ایرانی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۲:۴۰
اولا که 5000 نفر مراجعه کردند و سئوال کردند . فرغون سازان هم اعلام کردند که 5000 دستگاه فروختیم ( شما راست میگی !!!!)
ثانیا بنده کاری به کمپین ندارم ؛ شعور و عقل چی حکم میکنه . با یک محاسبه ساده یه خودرو 32 میلیونی (البته قیمت و ارزش واقعی اش 13 میلیونه)
برای خریدار در میاد 52 میلیون تومان .
ثالثا برفرض محال آمار خودرو سازها درست باشه و 5000 خودرو فروخته باشن
این رقم چه ارتباط به 100/000 خودرو باد کرده در انبارها داره . تازه این تعداد مربوط به سایپا و ایران خودرو هست . آمار ماشینهای بنجل مونتاژ چینی را هم بهش اضافه کنید .
رابعا خیلی از افراد باشرف پول خریدش را هم دارند و نمیخرند ؛ شما کمبود نقدینگی و معیشت مردم را به عنوان تایید مطالبت نیاور .
خامسا کمپین نخریدن فرغون صفر همچنان موفق و پیروز است . عجله نکنید
آمار عدم استقبال مردم با شرف و فهیم ایران تا چند روز آینده به گوشتان خواهد رسید . با تشکر از سایت الف (3311766) (alef-11)
 
خسته
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۵۸:۳۷
تو رو خدا نخرید !! خواهش میکنم نخرید !! اگه خانوادتون براتون مهمه نخرید !! اگه آینده بچه هاتون براتون مهمه نخرید !! نزارید خودروسازای .....و انحصار طلب سر پا بمونن !!! الف مدیونی منتشر نکنی !!! (3312153) (alef-11)
 
نمايندگي ايران خودرو ساري
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۰:۰۱:۰۹
سلام مردم عزيز ايران
من خودم كارمند نمايندگي هستم
امروز ٣تا فروش داشتيم!!!!
همه اين اخبار دروغ بزرگه اصلا باور نكنيد
از كمپين شما حمايت ميكنم🙏 (3312567) (alef-11)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۰۱:۵۱
ببین.نه کمپین و نه بازار آزاد و نه وام بانکی برام مهم نیست.همه ایران هم برن بخرن من نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییخرم! (3312302) (alef-11)
 
شما
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۲۰:۱۲
احسنت به شما (3312485) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۱۳:۰۰:۵۷
واقعا دمتگرم (3318856) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۱۶:۵۴
وقتی خود وزیر میگه صد هزار خودرو خاک میخوره 5000 که عددی نیست (3312341) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۲۲:۲۹
دوست عزیز خونسردیتو حفظ کن،شب دراز است و قلندر بیدار... (3312352) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۴۲:۳۲
اون کسی که این وام رو بگیره باید به عقلش شک کرد به خصوص که گفتن تا زمان پرداخت قسط های وام خودرو به نام خریدار زده نمیشه. به علاوه گفتن اگه طرف بخواد بفروشه باید کل قسط ها رو پرداخت کنه که این یعنی طرف یکهویی باید 40 50 میلیون بده تا بتونه خودروی دست دومش رو 15 20 میلیون بفروشه (3312410) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۲:۲۰:۴۸
این شرایط رو از صدقه سر مردم و کمپین دارید. ننگ بر شما (3312707) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۳:۵۷:۵۳
شما باور کردید؟ (3312742) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۲۶:۲۸
چرا خودتونو باختيد به فرض هم که آمار فروششون درست باشه که بعيد مي دونم ، اين فروش 5000 تا توليد دو روزشون بوده ، حالا مگه چند روز ديگه اين استقبال ادامه داره ؟ با يه حساب سر انگشتي ميتونيد حساب کنيد که توي اين چند ماهي که فرغونهاشون فروش نرفته چند تا تو انبارها وجود داره پس اصلا نگران نباشيد به شما قول ميدم تا يک هفته نشده بازم به التماس ميفتن (3312806) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۲۹:۰۱
الف ظاهرا سايت روشنفكري است نه مبلغ .... ايران خودرو (3312809) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۳۲:۵۷
ﺍﺻﻞ ﻣﺴﻠﻪ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺎﻳﻴﻦ ﺍﺳﺖ. ﺷﻤﺎ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﻛﻤﺒﻴﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﻣﺎ ﺭﻭﻯ ﺣﺮﻓﻤﻮﻥ ﻭﺍﻳﺴﺎﺩﻳﻢ. ﺍﻳﻦ ﺍﻣﺎﺭ ﺩﺭﻭﻏﻰ ﺑﻴﺶ ﻧﻴﺴﺖ. ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﺮﻳﺪ ﻟﻜﻦ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺳﺮﺍﺯﻳﺮ ﻛﻨﻨﺪ و ﺍﻳﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻗﻂﻌﺎ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ. ﻧﺘﺮﺳﻴﺪ ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻴﻢ. (3312814) (alef-11)
 
امید
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۳۳:۲۷
اتفاقاً پرداخت این وام ها و اینجور تسهیلات هم از اثرات همین کمپینه.
کی خودروسازهای داخلی ماشین هاشون رو با وام های بلند مدت می فروختن..تا همین چند ماه پیش شرایط فروششون تحویل چند ماه دیگه تازه اونم با به صورت پیش فروش با قیمت نامشخص (در زمان تحویل ) بود.
پس کمپین تا حالا هم خیلی خوب اثر کرده، حداقل پزایط خرید رو برای خیلی از مردم راحتتر از قبل کرده. (3312815) (alef-11)
 
زارعی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۴۶:۱۳
مگه میشه؟؟مگه داریم؟؟ (3312825) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۵۲:۵۷
از کجا میدونید همین امار 5000 نفر نیز تقلبی نیست و برای تحریک بازار و همشهریان نبوده است؟
جدا از اون "خودروهای چینی برای احترام به مردم در لیست هستند" این جمله خیلی قشنگه!!! (3312837) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۳۲:۳۶
برادر نا اميد نشو اين 5000 رسيده به برخي از ادارات و دوستان هنوز مردم تصميمي براي خريد ندارند! (3312917) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۵۸:۱۹
هیچ آدم عاقلی یک تومن را ده تومن نمیخره اینا همه بازیه سیاسی خودروسازهاست مطمئن باشید
مردم عاقل باشین گول نخورین البته مطمئنم به درجه ای از بصیرت رسیدین که هیچ کس نمیتونه گولتون بزنه ...
الف جان انسانیت کن و سانسور نکن (3312962) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۳:۵۴
فقط جماعت ایرانی هستند که حتی به خودشون دروغ میگن..

ما همینی هستیم که می بینید ،نه برای هم کلاس بگذاریم نه خودمونو گول بزنیم ... ساده لوح، خوش قلب، مهمان نواز و صد البته دارای فرهنگ غنی چند هزار ساله که ملغمه ای از خوبیها و اشتباهات هاست...

کمپین کجا بود؟؟؟ دوتا آدم تو این مملکت پیدا نمی کنین مثل هم فکر کنن!! اونوقت میان با هم یکدست میشن کمپین میذارن!!

تو جیب مردم تار عنکبوت بسته بود میگفتن نمی خریم تا ارزون بشه...

نداشتین که بخرین و گرنه از ترس اینکه بهتون نرسه شب پشت نمایندگی ها چادر می زدید.

"بدترین دروغگوها آنهایی هستند که به خودشان دروغ می گویند' (3313011) (alef-11)
 
امیراسد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۲۳:۳۸
طبق معمول تا صحبت وام میشه دو گروه حرکت می کنند و هر دو گروه اصلا کاری به شرایط وام و مفید بودن و نبودنش ندارند

1- کسانی که هر نوع وامی رو می گیرند و اون رو خوب می دونند و اصلا به شرایطش و بازپرداختش فکر هم نمی کنند

2- اونهایی که دنبال انواع و اقسام زیرآبی رفتن با این وام ها و بدست آوردن درآمد با حربه مفید!!! دور زدن قانون با استفاده از سوتی های قوانین که کم هم نیستند، می باشند

و عده خیلی خیلی کمی با تفکر و تحقیق ، اقدام می کنند. (3313029) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۳:۲۸
چرا مردم دارن به این خودرو سازا پر و بال میدن منم تو این مملکتم دلم برا اقتصاد کشورم میسوزه ولی اینا واقعا دارن مردمو استثمار میکنن زیر سلطه خودشون در اوردن و میخندن به ریش ملت که اخرش مجبور شدن بخرن اگه مردم یکم دیگه تحمل میکردن بخدا جواب میداد نمیگم صنعت زمین بخوره یا ورشکست بشه چون دودش به چشم خودمون میره ولی حداقل حساب کار دستشون میومد و با احترام بیشتری به مردم نگاه میکردن
نعمت بخش این همه به ملت توهین کرد هیشکی هم ککش نگزید حالا بیشتر از همه اون خوشحاله (3313111) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۴:۰۲
این کمپین پیروز خواهد شد چون......حق با ماست (3313112) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۲۵:۵۸
کمپین نبود امثال شما با 4تومن صاحب ماشین میشدید؟؟؟
تازه همین هم اشتباهه و هرکسی خرید کنه کلاه تو کلاه رفته تو سرش. (3313679) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۱۰:۴۲
نهایتا پنجاه هزار تا میفروشن با یک میلیون خودروی مازاد در پارکینگها چه میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3314063) (alef-11)
 
میهن
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۵۶:۳۰
مردم فقط شرایط خرید خودرو و میزان اقساط را جستجو می‌کردند!!خرید خودرو با سود ١۶ به صرفه نیست چرا که بعد از چهار سال که اقساط خودرو به اتمام می‌رسد خودروی مذکور در رنج خودروهای کارکرده بالا محسوب می‌شود و نمی‌تواند میزان هزینه پرداخت‌شده و قیمت خودرو در آن شرایط را پاسخ دهد (3314218) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۶:۳۵:۲۳
اين فروش ها همه دروغه
غزيز من تو نمايندگي كار ميكنم
ممكنه مشتري هاي زيادي مراجعه كنن ولي همه خريدار نيستن
من خودمم الان ماشين نياز دارم ولي نميخرم
قراره 7 ساله هم بعد از اين خريد ها شروع بشه
اين كار رو داريم ميكنيم مه فروش انجام بشه و بعد اونايي كه نخريدن با اون طرخ بخرن
پس نخريد تا اين سرمايه داران بفهمن (3314559) (alef-11)
 
افشین
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۵:۲۰:۴۷
اینا همش دروغه یه روز خودروسازان میگفتن به خودکفایی رسیدن بعد تحریم همه چی لو رفت الان هم ادمای خودشونو فرستادن جلوی نمایندگیها ادا در میارن مردمی که نمیتونن قسط دویست سیصد هزار تومانی بیمه شونو بدن چطور حالا هجوم اوردن که ماشین بخرن اونم با اقساط حداقل پانصد هزارتومانی (3317031) (alef-11)
 
مهران
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۶:۵۱:۳۸
پرداخت این رانت برای خودروسازان یه مسکن موقتی است که برای خارج کردن لحظه ای از رکود انجام میشه و در دراز مدت هیچ تاثیری نخواهد داشت! و دباره بعد از مدت کوتاهی به حالت رکود برمیگرده دوست عزیز اینقدر خوشحال نباش حرفت درست درومده!!!! (3317195) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۲۱:۴۸:۴۴
پاسخ
در ابتدا افراد تصور میکنند که با شش میلیون صاحب خودروی پژو و پارس و تندر و غیره میشوند ولی بعد از دو ماه پرداخت اقساط و بعد از دو بار جریمه از بابت سبقت و پارک غیرمجاز و غیره 100تومانی و هزینه نگهداری خودرو و بیمه نهصد تومنی در سال و هزینه تعمیر متوجه اشتباه میشوند و در این هفت سال فلج میشوند که نمیتوانند کار دیگری کنند و میفهمند که هفت سال باید ادامه دهند و دچار افسردگی و در نهایت طلاق و جرایم اجتماعی میشود که عاملش هم همین تدابیر شما خواهد بود که سود خودروساز و جلوگیری از ورشکستگی را با زندگی و رفاه مردم عوض کردید. (3353759) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۶:۵۱:۵۳
پس اینایی که کمپین کمپین میکردند و قد بازی درمیاوردند و میگفتند تا پراید یک میلیون نشه نمیخریم و این حرفا چی شد؟دیدید که پراید ارزون نشد هیییییچ 20 تومنم رفت روش .20 تووووومن؟!؟!؟!از اتحاد مردم کشورم به خود میبالم (3311337) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۰:۵۸
اتحاد چیه !!!!!!!! همه فکر منافع شخصی خودشون هستند و در این راه حتی برخی به خانواده و دوستان خودشان هم رحم نمیکنند. همه چیز در این مملکت در پول و سود بیشتر خلاصه میشود و کمپین و این حرفها هم فقط شعار است و خیلی از همین افرادی که در کمپین شرکت کرده اند زودتر از همه در صف دریافت وام خودرو حضور دارند. الف لطفا منتشر کن. (3311553) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۳۵:۱۰
هميشه چند تايي نخاله تو همه جا پيدا ميشه ، تو هفتاد ميليون آدم 5 هزار تا که چيزي نيست قصه نخوريد . مطمئن باشيد تا يه هفته ديگه التماس ميکنن (3312816) (alef-11)
 
هدهد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۷:۱۰
آقا یا خانم محترم اولا به این آمار نمیشه اعتماد کرد.ثانیا 5000تا نه اصلا 20000خودرو هم که فروخته باشند در هر استان کمتر 800خودرو فروخته شده.حال با توجه به اینکه این مقدار فروش نتیجه موج تبلیغاته وبا کمی تفکر ومحاسبه بزودی فروکش میکنه،نباید در مورد تصمیم اکثریت مردم ونتیجه تشکیل کمپین تحریم خودرو به این زودی اظهار نظر کرد.برای اطلاع اونها که بی حساب وکتاب جذب این تبلیغات شدن عرض میکنم با یه حساب سر انگشتی متوجه میشید که یه خودروی 40میلیونی باارزش واقعی15میلیون برای خریداربیش از55میلیون آب میخوره تازه بعد از 4 سال که خودرو به نامش بشه وحق فروش پیدا کنه با کیفیت بد این خودروها به زور 25میلیون دستشو بگیره.یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادته. (3312881) (alef-11)
 
مقداد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۴:۰۲
موضوع اینه که پراید یک میلیون هم بشه نمیخریم. حالا بعضی میخرن، ایشالله که همیشه با سلامت رانندگی کنن، ولی چطور میخوان از دست خرج هایی که این ماشین، همون روزای اول میزاره رو دستشون، و باز پرداخت وامش خلاص شن.... و من الله توفیق (3311562) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۰۱:۱۰
نه داداش 5000 نفر خرید دروغه (3311813) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۳۸:۴۳
واقعا دادا حق با شماست (3312523) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۰:۳۸
بزار موقع پرداخت اولین قسط وام برسه اونوقت این دوستان رو ببین
ماشینی که تا پایان اقساط نمیتونی بفروشیش
هم باید قسطهاشو بدی
هم هر چند روز بری نمایندگی برای رفع اشکال ، هی بگن باید امداد بشه خسته بشن برن آزاد تعمیر کنن
شب دراز است و قلندر بیدار (3311874) (alef-11)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۴۲:۲۸
یادتون باشه هر یه ماشینی که از این نوع فروخته میشه چه درصدی از خانوادههای من وشما در خطر مرگ قرار میگیرند.من که حلال نمیکنم. (3312258) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۶:۵۲:۳۵
فردا میشه 10 هزارتا
این همه زحمت کشیدیم هیچی ملت کارخودشون را میکنند (3311340) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۲:۳۳
خیر قربان مردم رو چی فرض کردی با این شرایط کسی حاضر به خرید نیست باز پرداخت هفت ساله شد چهار سال این خودرو سازان با این طرح فروش آخرین میخ رو به تابوت این صنعت کوبیدند حالا منتظر باش و ببین دو ماه دیگه صبر کن خواهی دید. (3311712) (alef-11)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۴۵:۵۵
الان رو نگاه نکن.2سال دیگه نصف اینایی که خرید کردند یا کشته شدن یا بابت عدم توان پرداخت اقساط سرازدادگاه وزندان در میارن. (3312263) (alef-11)
 
ح4
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۶:۲۵:۱۱
از حرفا ت معلومه چقد زحمت کشیدی اگه اتحاد مردم نبود که خودرو قسطی نمیشد (3312772) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۶:۵۳:۴۳
حالا فرض کنیم این گردنه رو شما خودرو سازان با این وام رد کنید گردنه های دیگه رو چیکار میکنید؟ (3311345) (alef-11)
 
حسینی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۰۷:۵۰
نترس برادر من
مردم وقتی اگاهیشون پایین میشه مثل این دفعه بقیه رو هم رد می کنن (3311831) (alef-11)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۰۰:۵۵
از همه نظر ضرره:

1- کیفیت پایین

2- سود بالا (ممکنه الان 16 درصد زیاد به نظر نرسه ولی 4 سال پیش کدوم آدم عاقلی وام با بهره 16 درصد میگرفت؟) تا یکی دو سال دیگه هم مجدد نرخ بهره 16 درصد خیلی زیاده

3- خدمات پس از فروش ناچیز

4- قیمت کارخانه بالا (نسبت به استاندارد جهانی)

5-نحوه محاسبه سود به صورتی که چند درصد بیشتر از سود واقعی دریافت میشه

6- قیمت بازار الان پایینتر از قیمت کارخانه هست

7- دیگه امکان نداره این مدلهای قدیمی تا 6 ماه یا یک سال دیگه دوام داشته باشن و مدلهای جدید ناچارا وارد بازار میشه (3311368) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۱:۴۴:۵۰
16% بهره پایینی هستش نسبت به چند سال قبل که بالای سی و خورده ای درصد وام بانکهای دولتی و نیمه دولتی میدادن . اما قبلا شما باید ماهی دویست هزار تومان با درآمد پانصدی میدادید الان باید نزدیک هفتصد با درآمد یک میلیونی الی یک و نیم میلیونی بدید و پول آب و برق و گاز و بنزین هم چند صد هزار تومان در ماه براتون میشه که با توجه به هزینه مسکن و خورد و خوراک ، نمیتونید این قسط ها رو بدید و سخته . در ظاهر مثل قبل نزدیک نصف یا چهل درصد از درآمدتون رو قسط میدید اما هزینه های زندگی نسبت به قبل چند برابر شده (3312684) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۰۶:۱۱
نمی خریم. (3311381) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۱۵:۴۹
خوب 5000 نفر جدید به صف تعمیرات خودرو نمایندگی ها اضافه شد. حتی حاضر نیستم 206 مدل 88 خودمو با یک مدل 94 که همش چینیه و مفتش گرون تو همون مدت 4 ساله و بدون سود عوض بکنم.... (3311404) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۱۸:۲۱
الکی میگه... در حد پرس و جو بوده (3311410) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۱:۴۵
واقعا جای تاسف داره...!!!
فردا دوباره همین فرصت طلبها میان دم از کیفیت پایین و ... میزنن (3311424) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۲:۰۹
حالا موقع تحویل ببینید چی میشه اونایی که خریدن دیگه گله نکنن (3311428) (alef-11)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۴:۰۴
از ماست که برماست. (3311433) (alef-11)
 
یه بدبخت
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۸:۳۲
نمیدونم با کدوم عقل سلیمی این تناسب دارد که من جوان برای شروع که مهمترین دغدغه یک جوان و مصلحت کشور هست یه وام چهارتو منی با کلی دردسر از پیگیری و ضامن تا نوبت و غیره میدن اما برا خودروهای باد کرده عتیقه 25 میلیون وام بدون ضامن و حتی بدون رفتن به بانک بلکه با رفتن به سراغ خودروساز میدهند
ایا مشکل من و شما خودرو هست؟ایا فقط خودرو سازان مشکل دارن که به انها چند میلیاد اختصاص دادین؟ایا دیگر شرکت ها مشکل ندارن؟کارخانه قند خوزستان مشکل نداشت؟اونو کلا جمع کردین لوازمشو هم حتی فروختن تا بدهیشونو بدن و کلی کارگر هم بیکار شدن چرا کسی کمک نکرد؟با کدوم دلیل شرعی بیت المال به خور کسانی میدین با جان مردم بازی میکنن؟
خدا ازتون نگذره (3311444) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۹:۰۷
الف ازت انتظار نداشتم واسه فروش محصولات بی کیفبت تبلیغ کنی،اینا آمار خودساخته ست که خودروسازا میدن (3311449) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۲۹:۴۸
واقعا متاسفم (3311454) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۲:۲۹
باشه باشه (3311460) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۲:۳۶
خب از قرار معلوم مشکل خودروسازی حل شده بعد پس فردا نیاد بگین باز مشکل داریم و استقبال نشد.
مردم خم این خبر یادسشون باشه تا وقتش (3311461) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۴:۵۳
تسلیت به بانیان کمپین نخریدن خودرو صفر
دولت کلید بدجوری حالتون رو گرفت!!!!! (3311469) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۵:۰۷
یه سلامی هم کنیم به اون دلالی که از بیکاری میاد اینجا کامنت میذاره، سلام دلال (3311568) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۱۹:۰۶
ايشالا همينطوري باشه كه اينها ميگن كه بعيد ميدونم (3313637) (alef-11)
 
آرمان
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۴:۵۵
دروغه
کذب محضه ، فقط برای بازار گرمی آمار میدن اونم اشتباهی (3311470) (alef-11)
 
مجید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۵۹:۴۳
کاملا درسته
یه بلوف برا بازار گرمی!!!!! (3311546) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۵:۵۵
بنظرم ۵۰۰۰ نفرراستکی نیست (3311472) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۳۸:۵۲
کاملا راسته (3311930) (alef-11)
 
راست دار
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۴:۱۳
شما راستی سنج داری؟یعنی راستی همه چیزو میسنجی؟بگو شاید مشتری شدیم. (3313114) (alef-3)
 
تبریزی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۰:۵۷
فقط سه تا صفرش زیاده. (3311992) (alef-11)
 
ستار
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۷:۱۰
پیشنهاد میکنم یارانه کسانی که از ابن تسهیلات استفاده میکنن،قطع گردد،،توانایی در پرداخت اقساط ،نشانگر سطح رفاه. متقاضی است،،مبلغ اقساط در شهرستانها برابر با نصف درامد ماهیانه اافراد میباشد (3311476) (alef-11)
 
mr
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۴۰:۳۶
دوست عزیز اگر شما به مردم احترام میذاشتید قیمت خودرو ها را کاهش میدادید و کیفیت خودرو ها رو بالا میبردید شما فقط به فکر سود خودتون هستید چون حتی جان مشتریانتون هم براتون مهم نیست اگر جان مردم براتون مهم بود این خودروهای بی کیفیت و فاقد استاندارد لازم را با این قیمتهای گران به مردم غالب نمی کردید (3311488) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۶:۰۰
خوب طرف خودش ميگه آقا من ميخوام با خريد خودرو خودمو بندازم تو چاه , اونم بعد از اينهمه اطلاع رساني از كيفيت بد خودروها , اينجور افراد رو ديگه نميشه كاريشون كرد , معتقدند مرگ دست خداست , ايران خودرو و سايپا فقط وسيله هستن .
اتفاقا اينجوري خيلي خوب شد , آشغالاي ته انباري و پوسيده رو انداختن به آدماي مثلا زرنگ . (3311573) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۴۴:۱۲
اندر احوالات کمپین قلابی و ملت نیازمند! (3311503) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۴۴:۴۹
کلاه بزرگی سر خریداران رفت (3311505) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۴۵:۲۴
خودم کردم که لعنت بر خودم باد (3311507) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۷:۵۴:۱۲
تسلیت به بانیان کمپین نخریدن خودرو!!
دولت کلید!!خوب مزدتون رو داد!!!! (3311525) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۷:۲۹
نوش جونتون , بخريد و به بانكها سود بديد , منم پولمو گذاشتم تو بانك و هر ماه سودشو قلمبه ميگيرم كه در اصل از جيب شما خريداراست . (3311578) (alef-11)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۵۹:۵۴
آخه کی تو فقط بگو چه سالی ارزش پول ثابت مونده که تو خوشحالی به سود گرفتنت سود بانک یکم کمتر از اون ارزشی که پول از دست میده اونایی که ماشین خریدن شش ماهه بعد به ریش تو می خندن وقتی که قیمت ماشین رفت بالاتر (3312158) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۵۹:۵۷
فکر کنم تو صف پشت در نمایندگی ها به حال خودشون گریه کنن (3312968) (alef-11)
 
کریمی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۱۵:۴۲
1- تحریمها دو ماه دیگه لغو میشه
2- قیمت دلاری مقداری کاهش پیدا میکنه
3- خودروساز جدید یا همون پژو برمیگرده
4- سرمایه گذار وارد ایران میشه
5- پولهای دولت آزاد میشه
6- سود بانکها کاهش پیدا میکنه

7- عرضه خودرو به شما، بازار رو اشباع میکنه
8- تولید خودروسازا بیشتر میشه

و همه اینها باعث ارزان شدن خودرو میشه، چند ماه دیگه... (3313617) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۱۵:۴۶:۳۶
ازکدوم منبع این حرف رو میزنید؟؟؟ (3329040) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۴:۳۲
نکته ی جالبش اینه مردم رفتن تو صف واستادن :))))))))))))))))) نماینده ی فروش هم کلی ناز می کرد تو تلویزیون من نیستم شمایید حیف اکسیژن نیست که درختا تولید کنن و مردم ایران حرومش کنن :)))))))) به خدا حیف هست (3311565) (alef-11)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۵۳:۰۵
خواهش میکنم از ادب خارج نشید.یا ما دلیل منطقی برای نخریدن داریم ویا اونا دلیل محکمی برای خودکشی و دگرکشی. (3312279) (alef-11)
 
کامران
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۷:۳۵
خخخخ مردم مارو باش هرچی گرونتر بشه بیشتر میخرن همین کارارو کردن که روز به روز همه چیز گرون میشه میدونن که مردم هیچ کاری نمیکننن بدتر خوشحالم میشن میرن میخرن از ماست که برماست خواهشا منتشر کنید (3311579) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۳:۱۳
خریدن=خیانت به ملت و خیانت به 30 هزار نفر کشته سالیانه تصادفات. (3311589) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۵:۵۷
من که حاضر نیستم پراید شش تومانی رو سی تومن بخرم قسطش که تمام شد ده تومن هم نمی خرند (3311597) (alef-11)
 
ابوالفظل
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۶:۰۱
تبلیغات دروغه نخرید نخرید وام 16 درصد که 19 درصد هست 7 سال شد 4 ساله تحویل خودرو 6 ماه بعد توهین به شعور وانسانیت پراید 6 میلونی رو باید 21 میلیون بخری با سود 31 میلیون (3311599) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۸:۰۱
دروغه باور نکنید. مشکلات جوانان رو حل نمیکنند به فکر خودشون هستند. وام ازدواج با این تورم سه تومن وام خرید گاری 25 تومن. چرا وام مسکن رو دویست تومن نمیدید؟ (3311609) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۱۸:۱۳
پول ایرانی در جیب چینیها
جوونا بیکار
ازدواج تعطیل
دولت تدبیر و امید
دولت راستگویان! (3311610) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۴۳:۳۹
سوء استفاده نكن! هر چيزي جاي خودش خودرو نميخريم اما ارزش ساير كارهاي مثبت دولت رو ميدونيم. نگاه سياه و سفيد رو كنار بذارين. (3312929) (alef-11)
 
بلا
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۱:۱۷:۲۷
این الف چرا منفی نداره من به تو یه منفی بدم (3315721) (alef-11)
 
احمد سلامی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۰:۲۸
با ادب احترام
امار لحظه ایی گرفتید مثل تورم و بیکاری و مشکل سرجای خودشه امار بدین 5هزارتا چیه 200هزارتا به خودتان که نمی توانید دروغ بگویید
کمپین خریدن نیست پول نیست
در اموزش وپروش تیبا یکروزه با 14میلیون پیش واقساط 350کلا بیست وشش میلیون دویست هزارتومان تحویل میدن
اما کو متقاضی خرید 800تا از کلیه خودروسازان فقط فروختن بعدا با وام 16 درصد 5000تا فروختین (3311619) (alef-11)
 
فارض
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۰:۴۲
من فكر ميكنم آقايون دارند دروغ تحويل مردم ميدن، چون اكثر اقشار حقوق بگير- كه بيش از شصت درصد مردم رو تشكيل ميدن - براى سير كردن شكمشون مشكل دارند چطور ميان خودشونو زير قرض ببرند ؟ (3311621) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۱:۱۸
خیابان هاجادارند حتمن می خواهیدبرویدخیابان ازنقاط مختلف جهان اجاره کنید.بعضی ازافرادی که امروزخودروخریدندفردا10برابرپول قسط شان راازمردم می گیرندکرایه دوبرابرمی گیرند یا فقط دربست می روند.دیگه باقی ش گفتن نتوان گفت.چاپش کن (3311624) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۱:۱۸
من که چنین ادعایی را باور نمیکنم
احتمالا فقط برای تحریک مردم از این حرفها میزنن
متاسفانه به جای ارزانتر کردن خودرو های بی کیفیت داخلی
میخوان طبق معمول سر مردم بدبخت و محروم شیره بمالن (3311625) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۳:۴۸
آیا خودرو رانت نیست؟ (3311636) (alef-11)
 
نوقابی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۴:۳۱
ملت بزرگوار ایران قرار بود این خودروهای بی کیفیت داخلی را تا ارزان و به ارزش واقعی ارائه نشه نخریم . واقعا نخرید چون نمی ارزد سرتان را با وام کلاه می زارند (3311645) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۷:۱۱
اگه دولت به فکر مردمه چرا وام ازدواج رو بالا نمی بره؟
چرا به دانشجویی که ۵ سال یا بیشتره که بیکاره وام اشتغال نمیده؟
چرا ۲۵ میلیون به یه مستاجر وام نمیده تا بتونه یه خونه بهتر اجاره کنه یا بخره؟
آیا با این همه مشکل جای ماشین خالی بود؟
من حتی به ماشین فکر هم نمی کنم (3311660) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۰:۰۵
نمی خریم (3311683) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۰:۴۷
من مدیر این شرکتای خودروسازی بودم خودم اینقدر خجالت می کشیدم قطعا استعفاء میدادم. واقعا من نمیدونم چطور ممکنه که یه شرکتی روش بشه بگه در کشوری هستیم که هم تعرفه سنگین روی وارداته و هم دولت الان 47 ساله داره چپ و راست بهمون سوسبید و وام و تسهیلات میده و الان هم داره به مردم وام میده که محصولات ما رو بخرن ولی همچنان وضعمون خرابه و مدلهای 30 سال پیش رو داریم میزنیم. بسیار اسف باره (3311689) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۱:۴۷
100 میلیون مثبت به این نظر
دمت گرم (3312162) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۴۸:۲۴
بابا الان دارن فولكس واكن رو بخاطر توليد چند گرم منو اكسيد كربن اضافي بجرم جنايي محكوم ميكنن و ميخوان محهكمه كنن حالا اينا با اين محصولات فكسني تا هزاران نفر رو به كشتن دادن هيچكي كارشون نداره! مردم نخرين نشون بدين واسه وجدان و انسانيت و خودتون ارزش قائليد. (3312940) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۰۵:۲۴
« مدیر نشده ی عزیز » ، واقعا" فکر می کنید همچون آدم با وجدانی مثل شما که حداقل فرق سوبسید دادن و ورشکستگی در اثر بیسوادی را می داند ، مدیر کارخانه خودروسازی می شود ؟ (3313857) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۱:۲۹
چرا قیمت فروشتون برای هم وطنان ایرانی ۱۵ برابر فروش در کشورعراق هستش ما باید تاوان چیو بدیم.
ازمدیر قطعه سازان ایرانخودرو سوال شد چرا خودتون ماشینتون از محصولات ایران خودرو نیست گفت اخه باید بین من وشما یه فرقی باشه.این توهین بزرگ به ملت ایران را با نخریدن جواب بدید (3311699) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۱:۵۵
یک بی تدبیری دیگر از دولت (3311701) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۳:۱۶
در حالت عادی روزی ۲هزار خودرو فروخته میشد حالا5هزارتا خیلی نیست (3311719) (alef-11)
 
مانی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۳:۱۶
مطمن باشید چند روز اول اینطوری میشه.واونایی که نمایندگی میان خم خریدار نیستن.تب وتابش چند روزه میخابه کمپین ادامه داره نا امید نباشید. (3311720) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۵:۵۸
اين بهره كشي از ملت و فريب مردم است چرا شانزده ميليون وام ازدواج نمدين اگر فكر جوانان و مردم هستيد در كجاي دنيا چنين بلايي سر مردم گذاشته ميشود. (3311740) (alef-11)
 
Amir
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۳۹:۲۱
بابا سر كاري هست من امروز خبرو شنيدم شوكه شدم با همكارم چندتا نمايندگي رفتيم خبري از صف طولاني نبود الكي ماشينارو زده بودن بيرون. بازي تبليغاتيه شك نكنين (3311754) (alef-11)
 
مهدی بنکدار
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۳:۵۰
سلام:دیدن مر دم نمیخرندمردمو دور زدند،به طمع انداختندوعوام به تله افتادن
هم خودروی بی کیفیت خریدندهم گرانترازقبل بعداز۴_۵سال بایدبامقدارقابل
توجهی ضرزغیرقابل جبران آنرابفروشند
ولی آمار رامن نمیتوانم قبول کنم زیرااینهم برای تحریک مردم است. (3311769) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۰۰:۵۰
من دیروز آمار رو تو صف های بلند جلوی نمایندگی ها دیدم . نمایندگی آذری ، نمایندگی تهرانسر (3312852) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۴:۰۶
این ملتی که من میبینم، باز هم به احمدی نژاد رای میدن!!!
هی دم از منطق و آزاد اندیشی میزنن، آخرش همه رو دشمن شاد میکنن
واقعا جای تاسف داره! (3311772) (alef-11)
 
majid
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۴:۲۳
فقط میتونم بگم این ظلمه به مردم (3311774) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۴:۳۱
کمپین جواب داده عالی هم جواب داده. تمام این افراد به امید فروش میخرن و کلاه بررگی هم سرشون میره (3311775) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۹:۴۶
همین پراید هم بخدا از سر همچین ملتی زیاده. خلایق هرچه لایق!!!!!!!!!! (3311787) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۵۱:۵۴
با توجه به اینکهبانکها از این موضوع کنار گذاشته شده اند مردم م،ستقیما به خودروسازهای وطنی مراجعه میکنند، و اگه یه ذره هم بدبین باشیم میشه نتیجه گیری کرد که این آمارها کلا ساختگیه و دولت فقط میخواسته به جورایی پول رو برسونه خودرو سازها، بانکها هم درگیر نیستن تا حساب و کتاب ابن موضوع مخفی بمونه!!
عاقلان دانند (3311791) (alef-11)
 
داود
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۵۲:۰۳
ینی تو ی روز رفتن ضامن پیدا کردن، ضامنو آوردن نمایندگی، 20 تا چک کشیدن، 7 تومن ریختن بانک، پلاک کردن و..... آیا ما را جیگر فرض کردن ؟
دوستان خواهش میکنم باور نکنید ! با اینکار نهایتا 20 تا 30 هزار تا ماشین بفروشن بعدا" میخوان چی کار کنن ؟ خواهش میکنم نخرید (3311793) (alef-11)
 
سارا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۵۸:۵۰
ضامن نمی خواد برادر من چرا وقتی اطلاع نداری صحبت می کنی .
طرف بچه اش بیکاره می گه با هفت میلیون پول یه ماشین تحویل می گیری میره مسافر کشی ماهی 500 قسط میده بقیه اش هم خرج زندگیش میشه یه ماشین هم داره سرش هم گرم میشه . با هفت میلیون چه کتری میشه تو این مملکت کرد آخه (3312848) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۵۵:۴۴
خودروها کیفیت ندارن (3311800) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۸:۵۷:۵۴
کاش همین وام را با همین شرایط (یعنی بدون سپرده گذاری) برای خرید مسکن هم بدهند (3311808) (alef-11)
 
یحیی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۰۷:۳۹
این امار و ارقام دروغ بزرگ و بازار گرمی است. باور نکنید (3311830) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۰۸:۳۲
قیافشون وقتی دیدن داره که توی بزرگراه میزنن کنار! (3311834) (alef-11)
 
فلاح
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۱۶:۳۸
لابد این تعداد فقط پیش فاکتور گرفتند خیلی ها منصرف می شن پیگیری نمی کنند (3311858) (alef-11)
 
ایرانی نیستم اصلا
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۰:۱۸
واقعا نمی دونم چی بگم
بعید می دونم خریدارا تموم شدن وامو ببینن😅 (3311871) (alef-11)
 
بهنام
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۶:۴۱
جناب دلال و خودروساز باز هم خالی بندی؟؟شما بهتر. توی یه صنف دیگه کسب و کاری راه بیندازی (3311893) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۳۲:۰۸
واقعا واسه خودم متاسفم دیدم صف یک کیلومتری در نمایندگی ایران خودرو واقعا متاسفم (3311911) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۰:۰۹
حداقل بفرمایید کدوم شعبه که توسط بقیه یه راستی آزمایی هم بشه! (3311990) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۳۳:۲۰
همه یکصدا خواهیم خرید تا تیر این ضد انقلاب به سنگ بخورد . (3311915) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۲۸:۵۸
مگه اینکه ادمای کم عقل پیدا بشن که سوار ارابه مرگ بشن (3312370) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۳۷:۱۰
خیلی هم خوب.اونهایی که آرزوی ورشکستگی صنعت و تولید داخلی رو داشتند این آرزو رو بر باد رفته خواهند دید. (3311923) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۳۹:۵۸
خوش به حال بنجل فروشها وبد به حال کسانی که از بی عرضگیها نالانند (3311934) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۴۸:۳۳
متاسفم برای اونایی که می تونستن نخرن اما ثبت نام کردند (3311961) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۵۰:۱۸
کمپینیا ناراحت نباشید بزارید یک عده با وام برن این ماشینهای تو انبارها را بخرند بالاخره اینها رو که نمیشه دور ریخت باید به اینجور ادمها انداخت. سال بعد ما می ریم خودروی جدید و با کیفیت می خریم😁 (3311966) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۵۲:۴۰
5000 تا عددی نیست. خوب در حالت عادی هم روزی 1000 تا 2000 فروش تو همین دوران رکود بود. البته این وام بد جور به دولت و خودروسازها تو بلند مدت ضربه خواهد زد. همین که از تو نوبت موندن چند ماهه برای ماشین های لگن به وام اونم با تحویل فوری رسیدیم خودش یه جور موفقیته. بعضیا هم لنگ ماشینن و بی پول. (3311976) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۹:۵۹:۵۳
آقا چرا خودتونا باختید .اینا هدفشون همینه که شکاف بین کمپین ایجاد کنن.
کدوم 5000 تا؟
بذارید بخرن این ماشینای آشغال چینی را تا متوجه بشن که چه خبره .از یه طرف باید قسط بدن از یه طرف دیگه یه پاشون تو این نمایندگی ها باشه.
کمپین ادامه داره .
کمپین ادامه داره . (3311987) (alef-11)
 
احمدی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۴:۵۳
فقط بازار گرمی خودرو سازاست. فریب نخورید (3312004) (alef-11)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۴:۵۴
طبق گفته مسئولین از این 5000 خودرو(اگه واقعیت داشته باشه) 99 درصدش پراید و تندر 90 بوده...این خودش خیلی حرف توشه... اینکه مردم هنوز حاضر به خرید خودرو نیستند... (3312005) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۹:۳۲
فرق مردم کشور ما با مردم کشور فرانسه و امریکا و کشورهای پیشرو در همین نوع حرکاته. قبلا هم گفتم، شک نکنید مردم همانگنه که واسه طلا و دلار از سر و کول هم بالا میرفتن، واسه خودرو هم اگه یکم بوی دو ریال بشامشون بخوره، باز از سر و کول هم بالا میروند. تحریم یک کالا بد، یک حداقل شعور در بین عامه مردم را میطلبد. ما هزار سال دیگه همین هستیم و در حصرت عقب موندن از کره و ژاپن و سنگاپور و امارات و احیانا در چند سال آینده، افغانستان خواهیم بودواقعیت تلخ همینه هر چند بکام بعضیا شیرین نباشه.(منظورم از مردم همین قشر فرصت طلب بازاری و کم تحصیل هستند. ) (3312014) (alef-11)
 
sasan
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۰:۴۳:۵۳
البته فرمایشاتتون در مورد شخص خودتون مسموع است (3312631) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۵۰:۱۲
حق با شماست، وقتی سطح فکر پایین باشه، هر طور میشه با مردم بازی کرد. (3313989) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۱۸:۲۳
والا به خدا میوه فروشها هم آخر بارشون رو مفت میدن میره حالا اینا چه جور حاضر نیستن ماشینی رو که حداقل یکسال زیر آفتاب و بارون افتاده ارزون بدن دست مشتری دیگه نوبره. (3312045) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۲۰:۳۲
به جای کمپین تحریم خودرو ، کمپینی راه بیاندازم که رانندگی مان را درست کنیم که خیلی بیشتر از پراید جان آدمی را می گیرد . (3312051) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۲۴:۲۹
جون مادرتون نخرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واسه یبارم که شده اتحاد حفظ کنید (3312057) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۲۸:۲۹
نمیشه این 25 تومنو نقدی وام بدن ؟ (3312072) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۵:۱۹:۴۴
جان ؟ می خوای چک و سفته هم نده ؟ شما خوبی در کل ؟ (3314325) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۳۱:۲۰
بنده خودرو 206 ثبت نام کرده بودم فردا دارم میرم انصراف بدم قرار نیست که به هرچی وام دادن بخریم یه 206 مدل 88 دارم ترجیح میدم اونو نگه دارم تا این 206 چینی هارو سوار شم (3312083) (alef-11)
 
رضا دوستی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۳۳:۵۴
چطور این بانکها همیشه می نالیدند از تسهیلات تکلیفی دادن این وام رو تکلیفی نمیدونن.معلومه که این برداشت از بانک مرکزیه و تورم ناشی از اون رو مردم باید بپردازن.به سود کارخانه های ورشکسته و به ضرر تمامی مردم . (3312088) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۰:۳۹:۰۸
چقدر صدا و سیما و سایتا دارن تبلیغ میکنن. فقط فکر خودشونو جیبشونن. من که نمیخرم (3312104) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۰:۱۱
آقاجان این اخبار رو از کجا آوردید من کارمند ایران خودرو هستم
امروز در یک جلسه فوق اضطراری در خصوص عدم مراجعه و استقبال مردم از این طرح تشکیل شد
کو ۵۰۰۰ خودرو
فیلم سینمایی (3312160) (alef-11)
 
كارمند ايران خودرو
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۴۶:۴۷
عزيزم چرا دروغ مي گويي. استقبال از 5000 بسيار بيشتر بود و تقريبا به 12000 در روز اول رسيد. فكر كنم تا چند روز ديگر اين روش با استقبال بيش از حد مردم بسته شود. (3312826) (alef-11)
 
مشتری سابق ایران کُندرو
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۶:۳۵:۴۳
همه این فرغوناتونو بریزین تو سطل آشغال!
مطمئن باشید کسانی که این فرغون های بی کیفیت کف پارکینگ خوابیده آفتاب رنگ پرونده شما رو خریداری کنند، عُشری بیش نیستند (3314561) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۵۹:۱۸
دروغ که نمیگی؟ همون روز اول تشکیل جلسه اضطراری شد!!!! (3312965) (alef-11)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۵:۳۷
از ماست که بر ماست.
هر بلایی سرمون بیاد حقمونه (3312171) (alef-11)
 
امید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۰۵:۳۹
باتوجه به اقتصاد امروزفقط بدهکاران بانکی بیشترمیشه و معیشت مردم بیشتر دچار مشکل میشه فشارهای روانی و استرس دغدغه های فکری افزایش خواهد یافت بهترین مدل ماشین دار شدن خرید ماشین کارکرده به اندازه پولشوکه هم حداقل پول افت ماشین صفر رو پرداخت نمیکنند ثانیا بدهکار نیستن ثالثا پیاده هم نمیمونن (3312172) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۱۴:۰۸
رنوهای ال 90 و داستر و ... به درد لای جرز دیوار میخورن ماشینی که صدای موتورش مثل موتور تانک میاد توی اتاق ماشین یا چرخ های عقبش از نوع محور ثابت یا همون اکسل هست و و ترمزهاش هم از نوع کاسه ایه چه فرقی با پراید داره آخه قیمتش هم که دو برابره پرایده ؟ واقعیت اینه رنو هم تو ایران داره آشغال تولید میکنه . (3312197) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۲۳:۳۵
ملت خودتونو بدبخت نکنید دلم به حالتون می سوزه بدبخت بیچاره میشید ها.تو این دام نیفتید. (3312213) (alef-11)
 
کیوان
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۲۴:۰۲
بیاید نخرید بابا این چ وضعیتی ماهم دل داریم بزارید ارزون شه تاکی با پول کارگری میشه ماشین خرید ای خدا ب دادمون برس (3312214) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۳۴:۲۵
اتفاقا ۸ماهه پولشو دارم نمی خرم وحاضرم تا آخر عمر بدون ماشین بمونم ولی پول به این بنجلا ندم (3312233) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۳۵:۴۸
مشکل مردم نداشتن درامده .یه دوچرخه هم نمی تونن بگیرن.بهترین ماشین تو خارج شاسی بلند میلیونه سی چهل میلیونیشم داریم اینجا شما پول یه هیوندای النترا رو که 17000 هزار دلاره (دلار رو باید 1300 حساب کنید حتی 3400 حساب کنید)ببخشید به تیبای اشغال و درجه چند باید بدید. میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است (3312238) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۴۲:۴۴
مردم عزیز و شهید پرور ایران لطفا نخرید (3312260) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۴۸:۰۵
دوستان یکی حساب کنه من پراید میخام 4ساله چقدردر میاد جقدر باید بدم (3312268) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۱:۵۱:۱۹
دروغه! (3312277) (alef-11)
 
مج
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۱۴:۰۹
بشنو و باور نکن!!!!! (3312337) (alef-11)
 
مسعود
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۳۴:۰۹
حالا دولت بدود برای گرفتن اقساط وام هاش .... (3312385) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۰۹:۲۹
شایعه هست نخرید!!! (3312461) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۱۰:۳۷
هه
ما هم باور کردیم
مردم حواسشون باشه (3312464) (alef-11)
 
ستار
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۲۸:۱۶
کمپین پیروز شده (3312498) (alef-11)
 
ولی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۴۷:۳۵
گلم کمپین تمام شد (3312936) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۲۹:۵۲
اگراحمدی نژاد وام می داد به ساخت مسکن مهر. بغیراز اینکه تعدادی زیادی ازمردم صاحب خانه می شدند وهزاران نفر کارگر ، منهدس ، تولیدکننده های مصالح ساختمانی و کارخانه مربوطه و.....و ازآن بهره مندمی شدند. حتی بخشی ازمشکل بیکاری مردم حل شده بود. اماباتبلیغات این آقایان باورکرده بودیم، ذخایر بانکی بهدرداده اند!!! حالاآیا ثروت این ملت به تشویق به مصرف وسایل غیرضروری وماشین چینی ازبین نخواهدرفت. آیا باگردش این چاپ زیاداسکناس بدون پشتیبان ارزی درآینده تورم مثال دولت قبل ایجاد نمی کند، اگربخواهیم جلوی تورم آن رابگیرید. زمان بیشتری بیه رکودخواهیدرفت!!! این چگونه تدبیرایست !!!! (3312502) (alef-11)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۲۸:۰۰
احمدی نزاد حقوق کارمندان وبازنشستگان را دوبرابر کرد این دولت چکار کرده در زمان احمدی نژاد بورس به سقف100هزار واحد رسید حالا چه تمام سهامداران حقیقی متضرر شدند. درزمان احمدی نژاد آمریکا جرات نمیکرد ایران را تهدید کند چون میدانست احمدی نژاد سریع جوابشان را میدهد الان هرروز هر قوزبیتی در آمریکا صبح از خواب بلند میشود ایران را تهدید میکند. (3313421) (alef-11)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۳۸:۲۴
اونایی که کمپین زدن نگران نباشن چون از 900 هزار خودرو 5 هزار تا فروش رفته
یعنی اگه هر روز این مقدار فروش بره که نمیره تا 6 ماه فقط میتونن 300 هزار تا فروش کنن
در ثانی در کل ایران 1500 نمایندگی وجود داره که برای هر نمایندگی به صورت میانگین 3 خودرو میرسه
این اماری نیست که کمپینیا ازش بترسن
ببینید این بنجل ها رو باید یکی بخره دیگه نمیشه که مملکت ضرر کنه
ولی اون 90 درصد کمپینیا بدونن که بعد این
1- وام 8 درصد میخوایم
2- تعرفه گمرکی 8 درصد میخوایم
3- کاهش قیمت میخوایم
4- افزایش قیمت میخوایم
برای حرف اخر " اگر فردا دولت بگه ما قیمت رو نصف کردیم و سود وام هم نصف کردیم بازم مجبوریم این بنجل ها روبخریم دیگه "
پس کسانی که میخرید دستتونو میبوسم سریع بخرید که از پشت اینها شاید خودرو باکیفیت بیاد (3312519) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۳۱:۱۲
شما یک کم ریاضی تو قوی کن. (3313704) (alef-11)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۵۶:۱۱
داداش من ریاضیم حرف نداره
اگه منظورت فروش 300 هزار در 6 ماه رو میگی باید بگم که من روزای تعطیل و میانگین رو حساب کردم
روز اول 5 هزار تا بفروشه روزای بعدی کمتر میشه و با میانگین روزی به 1500 تا هم نمیرسه
1500 180 روز = 300 هزار
در ضمن در گذینه 4 منظورم افزایش کیفیت بود که اشتباه نوشتم (3314004) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۳۸:۲۷
دوستان چرا با یک ادعای بی پایه کمپین رو زیر سوال میبرید. این ادعا حتی اگه درست باشه رقم قابل ملاحظه ای نیست در ضمن همواره افرادی دچار اشتباه می شوند که میتوان با اگاه کردن انها مانع از زیان هم میهنمان شویم .اگر استقبال گسترده باشد باید اشکال کار خودمان را پیدا کنیم و در کمپینهای بعدی جبران کنیم .صبر رمز پیروزی است (3312520) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۴۰:۵۰
من که باورم شد....مثلا (3312528) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۳:۵۲:۴۱
دروغه .
تو یه روز اون هم در ایران چطور میشه این همه کار چک . سفته و دفتر اسناد وووو و ..... را انجام داد .
از هر کدام از دوستان که میپرسیم میگن جلوی نمایندگیها خبری نبود . (3312554) (alef-11)
 
امین
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۰:۱۲:۳۶
آقا وجدانن این وام بدین به جوان ها برن ازدواج کنن ،والا چرخ مملکتو ماها باید بچرخونیم نه خودروسازها (3312581) (alef-11)
 
شهیدزنده
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۰:۵۱:۰۳
آفرین به شعور مردم آگاه. (3312643) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۱:۲۱:۵۱
یه عزیزی تو یکی از شبکه های اجتماعی نوشته بود که":

مشکل من با پرداخت وام واسه خرید خودرو نیست. مشکل من ایجاد نیاز کذب به داشتن خودرو هاییه که توی انبار شرکت های خودرو ساز تلنبار شده. مشکل من با این بحثه که نیاز به ازدواج که بزرگ ترین چالش هر جوون ایرانیه اونقدر بی اهمیت جلوه داده میشه که هنوز بعد از حدود ۶ سال وام ازدواج همون ۲ میلیون تومنه اما یهو بعد از یه کمپین نه به خودروی صفر نیاز به وام خودرو از ۷ میلیون تومن ب ۲۵ میلیون تومن تغییر میکنه. مشکل من اونجاست ک وقتی یه جوون ب هر دری میزنه تا برای امرار معاش و تشکیل خانواده یه وام اشتغال بگیره به در بسته میخوره و آخر مجبور میشه دست فروشی کنه اما همون جوون ب راحتی میتونه خودروی بی کیفیت رو با وام بخره و دلش خوش باشه که ماشین داره و دیگه میتونه راحت مسافرکشی کنه!! (3312672) (alef-11)
 
asghar
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۱:۴۵:۴۹
اینا به فکرمردم نبستند فقط به فکر جیب خودشونن اگه راست میگن نمیشه وام ازدواجو اسون کنن گرفتنش خودرو که نون نمیشه این طرح واسه قشر ضعیفه که از این وضعی که دارن بدبخت تر شن الان نمیدونن چکار میکنن شاید الان بگن یه ماشین داشته باشن همه چی حله ولی نمیدونن چه عواقبی براشون داره اونای که بااین طرح صاحب ماشین میشن. بعدا میفهمن که دیگه کار از کارگذشته نه میتونن بفروشنش نه میتونن قسطشو بدن. خدا به داد این مردم برسه،،، (3312685) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۳:۱۶:۳۲
دروغ محض. (3312724) (alef-11)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۵:۵۹:۴۳
اين اقايون كجا به اين مردم بدبخت راس گفتند كه اين دوميش باشه ،اعتماد مردم را خدشه دار كردند از هسته اي تا رابطه با امريكا و،،،،، (3312762) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۷:۰۰:۵۸
عجب مردم باحالی داریم (3312783) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۵:۴۵
معني اقتصاد مقاومتي را هم فهميديم يعني اينكه توليد كننده مقاومت ميكند محصول بي كيفيت را ارزان نمي كند دولت هم پشتش هست و به يكباره همان محصول را با همان كيفيت و با همان قيمت به مردم ساده ميفروشد (3312877) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۷:۲۸
هر قسط پراید ماهانه 496 هزار تومان است که برای 7 سال معادل 84 ماه میکنه مبلغی معادل 41 میلیون حالا شما عنایت بفرمایید پیدا کنید عدالت انسانی را.... (3312882) (alef-11)
 
طاهر
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۱۸:۲۲
مردم نخرید چون پشیمان میشید آخر. (3312884) (alef-11)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۸:۳۵:۴۵
پس نتيجه مي گيريم لياقت ما همين لگن هايي هستش که ايران خوردو و سايپا سر هم مي کنن و بهمون ميندازن ! (3312920) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۰۲:۱۷
متاسفانه اکثر کسانی که برای خرید خودرو با این وام دولتی در صف ها ایستادند ، فرصت طلبانی هستند که حداقل صاحب یک خودرو هستند و بیشتر برای استفاده از وام ، صف کشیدند. مگر میتوان از کارگر فاقد خودرویی که ماهیانه حقوق زیر یک میلیون دریافت میکند ، انتظار داشت که برای این گونه خرید ها اقدام نماید ؟ مگر میتوان از دلالان و فرصت طلبانی که دنبال چنین فرصت هایی هستند ، انتظار داشت که با دیگر مردم همراهی کنند ؟
راستی دولتی که حاضر نیست برای ازدواج سهل و آسان جوانان ، رفع بیکاری آنها ، رونق کشاورزی و آبادسازی روستاها و شهرهای کوچک ، جلوگیری از مهاجرت های فراوان به شهرهای بزرگ چون تهران ، دوری جستن مردم از زندگی مصرفی و صنعتی ، آلودگی هوای شهر ها ، جلوگیری از تردد غیر ضروری بسیار خودروها و بسیاری از مشکلات دیگر ، اقدام موثری انجام دهد و سرمایه گذاری کند ، چطور حاضر شده است که برای فروش خودروهای بی کیفیت و گران خودروسازان دولتی ، پر پول کردن جیب مافیای خودرویی ، راه اندازی بازار کاذب و دلالی خودرو ، وام 25 میلیونی آنهم از جیب فقرا و مستضعفان خرج نماید ؟؟؟ (3312983) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۰۶:۲۶
ایرانیان عزیز هموطنان گرامی نگران نباشید فرغون سازان بزرگ ایران بزودی ورشکسته خواهند شد ومردم هوشیار ایران الحمدالله این بار نیز ترفندها آنها را نقش بر آب کردند وبقول خودشان 5000 خودرو ثبت نام کرده اند که با وجود بیش از1500شهر در ایران درهر شهر حدود3/3نفر خواهان داشته است که این افراد هم قطعا نیاز مبرم داشته اندوگرنه انها هم تسلیم نمشدند (3312990) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۰۶:۵۹
اولا خودرو ساز ها تا اين بنجل ها پارك شده در انبار ها را رد نكنند قدرت ادامه كار را از نظر نقدينگي نداشتند همانطور كه اقاي نوبخت يكماه پيش كفت بايد اين خودرو ها بفروش برسه وبعد كه دست خودرو ساز باز شد كم كم خودرو خوب توليد بشه (( وعده سر خرمن )) دوما اين خودرو ها را حد اقل اگر با اين ظرفيت مي خواستند يكماهه رد كنند حد اقل بايستي با تخفيف بيست در صد مي فروختند الان توافقي بين بانكها شده كه خودرو ساز خودرو دپو شده فروش نرفته خودش را با تبليغات گذايي به مسوليت خودش بصورت قسطي با سود شانزده در صد بفروشه وكمي از ان تخفيفي كه مي خواست به مشتري بده به بانگ پرداخت كنه ودر اصل سود تسهيلات همان مقار قبلي ميشه كه مي گرفته وبطور خلاصه با نشست وبرخواست هايي كه كردند بقول خودشان نگذاشتند اين تخفيف فروش انجام شود جون انوقت مردم بقول خودشان توقعشان بالا مي رفت وانتظار ارزوني در ساير كالا ها را داشتند كه در حال حاضر جزو سياست اقايان نيست بايد بانكها وموسسات خصوصي وشبهه دولتي مجودي خودشان را به بالاترين قيمت ممكن بفروشند تا بعد با بايين اومدن مثل هميشه سود چند برابري شامل حال انها شود والان هم همانطور كه گفتم خودرو ساز داره در اصل خودرو را با بيست در صد نقدي وهشتاد در صد قسطي چهار ساله با سود شانزده در صد مي فروشه كه اون بيست در صد نقدي مقدار ي از سود خالص فروش است كه نقدا دريافت مي كند وبعدا با پايين اومدن نرح سود دريافت سود شانزده در صد مي بيند هم براي بانگ خوبه وهم براي خودرو ساز پس عملا وامي در كار نيست اين كلمه وام براي ايجاد انگيزه است وبس (3312993) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۳:۴۱
پول دارم ولی ماشین بی کیفیت نمیخرم.
"همه با هم ماشین بی کیفیت داخلی نخریم " (3313010) (alef-11)
 
شيرازى
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۶:۲۳
حدود ١٥٠٠ نمايندگى دراين طرح شركت دارند يعنى هر نمايندگى سه دستگاه ثبت نام كرده اند
پس استقبال نشده اين روند عادى است فقط با اين تفاوت كه الان خريدار بدهكار ميشود تاچهارسال (3313020) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۵:۰۹:۱۸
تمام نمایندگی ها در این طرح نبوده اند . فقط تعدادی نمایندگی شامل این طرح بوده اند و جلوی نمایندگی ها صف طویلی بود . و ساعت یک یا دو بود که نمایندگی اعلام کرد فقط وامهای یک و دو ساله و تعدادی از خودرو های محدود (فقط 405 و سمند و رانا ) باقی مانده است و بقیه فروش رفته اند البته این مشاهده من از نمایندگی سمت میدان رازی بود (3314280) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۱۸:۳۹
ای دولتی که هی دم از حمایت از جوانان و ... میزنی؛ چرا وام ازدواج 6 میلیونه وام خودرو 25 میلیون؟؟؟؟؟ با 6 میلیون مگه میشه چیکار کرد؟ (3313023) (alef-11)
 
کاوه دادخواه
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۲۷:۱۹
این طرح نیز به کام دلالان بازار خواهد بود.نه دولت نه ملت.در ضمن ما ماشین اجاره ای سوار نمیشیم (3313042) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۳۶:۵۹
باور نکنید تبلیغات الکی (3313067) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۰۹:۳۷:۴۸
اونایی که رفتن ثبت نام کردن همونایی هستند که تو مدرسه وقتی میخواستیم کلاسو تعطیل کنیم بلند میشدن می رفتن سر کلاس (3313068) (alef-11)
 
فرشاد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۱۱:۱۰
آمارهای کذایی و غیر واقعی...
تازه توجه کردین ارزونترین و گرونترین ها هم جزو پرفروشها بودن
پرایدهایی که بخاطر بی کیفیتی رو دستشون مونده بود
و تندرهایی که بخاطر گرونی بیش از حد تو دستشون مونده بود

البته قیمتها که اصولا همشون گرون هستند ولی شرایط فعلی رو عرض کردم. (3313168) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۳۸:۲۹
بالاخره عده ای این خودروهای یکسال مانده و پوسیده رو پیدا شد که بخرند... واقعا تاسف داره... این هم از دولت خدمت گذار که بدون در نظر گرفتن حقوق مشتری حاضر شد از هر راهی که شده این خودروهارو به ملت بیچاره بفروشه... مال بد بیخ ریش صاحبش.... (3313260) (alef-11)
 
محمدرضا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۰۳:۲۴
ب نظر من هنوز میتونیم متحد باشیم
اینا همش جو روانیه
تیتر یکی از روزنامه ها این بود کمپین شکست خورد دولت بُرد (3313331) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۵۷:۴۵
همش دروغه من تو شرکت سایپا کار میکنم الان روز دوم فقط سه نفر اونم خانم معلم که تازه استخدام شدن ثبت نام کردن واقعا کسی پیدا نمیشه چند نفر امدن من وقتی واسش حساب کردم مشتی خندید و رفت (3313540) (alef-11)
 
سامان
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۵۸:۴۷
نگاه نکنین شلوغ شده نمایندگی ها . 90% در صد مردم مثه من فقط رفتن شرایطو ببینن . ببیبنن ماهی چقد باید قسط بدن و شرایطش چیه و نهایتن چند درمیاد و ....
90% مثله من پشیمون شدن . (3313544) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۵۹:۰۸
زنگ بزنید به شرکت سایپا ببینیند واقعی هست یا نه فوقش روزانه دوسه نفر ثبت نام کنند (3313547) (alef-11)
 
يك مرد مده
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۲۷:۰۸
من چهار سال هست نامزدم
به قرآن به فكر خودكشي افتادم
با حقوق ماهي 700 تومن چجوري ازدواج كنم
وام خودرو نميخوام
خودرو نميخوام
وام ازدواج 3 ميليون؟
وام خودرو 25؟
خون من و امسال من به گردن كي هست...؟ (3313687) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۲۲:۳۶:۱۱
وظیفه خودم میدونم بگم
تقریبا اوضاع همه ایرانیا همینه
هر روز فشار بیشتری رو مردم میاد
قبول
ولی ما در پیشگاه خدا مسئولیم
اجازه نده شیطون خودکشی رو تو ذهنت توجیه کنه
حتی ممکنه یه عده دیگه هم که شرایط سختی دارن تشویق بشن
به خدا توکل کن
ظالم هم به سزای عملش میرسه
شک نکن
خدا به همرات (3317781) (alef-13)
 
بی ریا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۲:۵۰:۱۱
با طرح جدید، ارزش واقعی خودرو را بعنوان پیش پرداخت می گیرند. و اون وام 25 میلیونی با سودش میره تو جیب آقایون (3313790) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۲۱:۲۰
هرکس از این خودروسازها تا زمانی کیفیت و قیمت و ازهمه مهمتر اخلاق خود را اصلاح نکنند وبا مردم درست صحبت نکنند خرید کند به شخصیت خود بی احترامی کرده است . (3313922) (alef-11)
 
فرشاد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۳:۴۲:۵۲
آخه چطور باور میکنید 5000خودرو اونهم در چندساعت اول؟! چرا نمیرید جلو این نمایندگی ها خودتون تحقیق کنید که هر آماری رو میدن شما هم چشم بسته باور میکنید!اینها حتی 500تاش هم نتونستن بفروشن.این برای تضعیف روحیه شماست دوستان عزیز! (3313954) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۱۷:۱۱
هرکسی مختار است هر بلایی میخواهد سر خود بیاورد خریدن خودروی بنجل با قطعات چینی که با سود وامش ۴۵ تا ۵۵ میلیون در میاد خود زنی است ، کیفیتشون که باعث تاسف است مگر آدم پولش رو مفت بدست آورده باشه (3314087) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۵:۱۶:۲۹
بازپرداخت چهار ساله..... مگه داریم ؟ مگه میشه؟ (3314311) (alef-11)
 
کوروش ناصرترابی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۱۷:۳۶
من نمیخرم قسطش رو هم میتونم بدم ولی عقلمون کجا رفته میدونینین بعد از گذشت دو یا سه سال چقدر افت قیمت داره وچقدر متضرر میشیم بعدش هم ماشین نه این اسباب بازیهارو (3314091) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۲۵:۵۷
اگه یاد میگرفتیم که با رفتار دیگران نوع رفتارمون رو تحلیل و تعیین نکنیم همه چیز درست میشد. حالا هم اگر رفتار دیگران (خریدن و نخریدن) براتون مهمه و پیروی میکنین خوب از من پیروی کنین.من نمیخرم. شمام نخر. یا علی. (3314119) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۴:۴۷:۲۳
خودروی ۱۵ میلیونی را کردند ۳۵ میلیون حالا میگن بیان قسطی بخرین ۵۵ میلیون !!! جالبه ۱۵ میلیونیش قطعات فرانسوی بود و۵۵ میلیونیش قطعات چین !!!! جالبتر آدمایی هستن که رفتن اسم نوشتن لایق دلسوزی هستن حتما خیلی بی ماشینی کشیدن که حاضرن ماشین قلابی رو ۴۵ تا ۵۵ میلیون پول بدن !!!!! (3314187) (alef-11)
 
راستین
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۶:۰۱:۴۰
سلام بر هموطنای عزیز
هیچ به این توجه کردید که با این طرح: 1- خودروسازها فروششون نقدی میشه. 2- بانکها در آمد خوبی بابت وامها در میارن.
حالا از این بحثها که بگذریم حداقل و خوش بینانه 9 درصد ارزش افزوده و 3 درصد مالیات این خرید در روز اول میره تو جیب دولت. که به عبارتی در واقع شما دارید 22 میلیون وام میگیرید و سود 25 میلیون وام را پرداخت میکنید. من دیگه هزینه بیمه سالیانه و هزینه های محضر و استهلاک خودرو و ... را صفر فرض کردم.
اگر مردم ما با همین قطعیت دو سه ماه گذشته، به تحریم خودشون ادامه بدهند قطعا نتایج بهتری میگیرند. همونطور که با این تخریم چندماهه این نتیجه فعلی حاصل شد که خب البته باتوجه به آنالیز من، بازم سر مردم کلاه رفت.
خلاصه باور نمیکنم و باور نکنید که روز اول 12000 خودرو فروخته شده باشه.
موفق باشید (3314443) (alef-11)
 
سورنا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۶:۳۱:۲۲
ای کاش کمی فکر کنیم و بعد تصمیم خرید بگیریم
اقساط 700 هزار تومنی
حدود سالی 1 میلیون هزینه بیمه تقریبا ماهی یکصد هزار تومان
حدود 50 هزار هزینه سوخت ماهیانه
هزینه هر دوسال یکبار تایر حدود 1 میلیون
و هزینه های دیگه
تقریبا ماهی 1 میلیون باید هزینه کنی برای ماشین
به همین سادگی نیست
ماهی 700 هزار تومن رو به تنها نبینیم (3314545) (alef-11)
 
A.M.A
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۶:۴۱:۰۵
با سلام به همگی ما امروز رفتیم برای ثبت نام گفتن پژو پارس تموم شده میخواتم بپرسم این مساله تا چه حد صحت داره با تشکر. (3314573) (alef-11)
 
علیرضا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۹:۴۲:۳۰
بازار داغی عزیز دلم اگه بشما بگن که همه چی هست که فردا دیگه همین اندک امثال شما هم منصرف میشن (3315063) (alef-11)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۷:۴۳:۴۳
کسی که از خرید حمایت کنه واقعا به خودش و مردم ظلم میکنه متاسفم برا کسای که بخوان خودرو بگیرن (3314764) (alef-11)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۸:۰۶:۰۸
من تا سال ۹۵ صبر میکنم .دوستان چرا باید شرکت سایپا پراید به عراق بده ۲۰۰۰ دولار بعد به مردم خودش ۲۰۰۰۰۰۰۰ بده.همین پراید به افغانستان ارسال نشد.مردم باور نکنید .خودتون سر بزنید متوجه ماجرا میشد.تا کیفیت و قیمت درستش نکنند مردم ماشین صفر نمیخرنند.افرین بر این مردم که با هم شدند و یک سیلی به مافیای خودرو سازان زدن.پیروزی مردم در راه هست. (3314808) (alef-11)
 
قرتاسي
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۸:۱۸:۵۵
هيچ توجيهي نداره خريد پرايد 40 ميليوني. فرا از محاسبات عادي (3314865) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۸:۵۱:۵۷
دو حالت روی میدهد.
1- آنهایی که توان دادن قسط را دارند ماشینها را برای خودشان نگه می دارند

2- آنهایی که توان دادن قسط را ندارند ماشینها را برای فروش وارد بازار خواهند نمود

که در این صورت با توجه به حجم زیاد این نوع معاملات قیمت ماشینهای صفر و سال

با کاهش زیادی در بازار مواجه خواهد شد در نتیجه با توجه به اختلاف قیمت باراز با کارخانه تمایل به خرید خودرو از کارخانجات پایین آمده در نتیجه در مدت زمانی کوتاه
رکود شدیدی در بازار بوجود خواهد آمد.
درست مانند همان داستانی که سر بنرین پیاده کردند و توش ماندند. (3314939) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۸:۵۶:۴۸
بله عزیزان بالاخره باید چرخ اقتصاد رو ی جوری به حرکت دراورد البته بایدمواظب باشیم پنچرش نکنیم (3314949) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۹:۲۶:۴۱
ایا صحت داره ک خودرو پژو پارس ب اتمام رسیده. لطفا پاسخ بدهید (3315017) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۹:۴۳:۴۱
اصلا فکرتونو درگیر نکنید . همش حقه بازیه. ما خودروی قراضه به قیمت چندین برابر نمیخریم حتی اگر پولشم داشته باشیم ..دیگه اون خبرا نیست..... (3315064) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۲۱:۴۹:۲۵
ماشین چند ماه دیگه بازم مفت خواهد شد ایتو گفتم در جریان باشید (3315320) (alef-11)
 
اسماعیل
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۲۲:۲۴:۳۴
چند ماه دیگه نخرید دولت به دست وپا می افته الان دارن سرتون کلاه میزارن (3315419) (alef-11)
 
کورش
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۲۲:۲۵:۰۵
با سلام جالبه.این جا معلوم میشود. بعضی از مسئولن چقد به ازدواج جوانان باور دارند. وام ازدواج سه میلیون تومان . هیچ افزایشی نداشته. انوقت با یک اشاره خودرو ساز گران فروش وام بیست و پنج میلیون تومانی برای رفاه حالش قرار می دهند.مردم خودتان مقایسه کنید. و خودتان قضاوت کنید. چقدر فرق است بین شعار تا عمل. (3315422) (alef-11)
 
رسا
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۰:۳۳:۵۰
من فهمیدم آقای نعمت زاده هم مدیر خوب و هم اقتصاد دان خوبی هستند چرا که بدرستی ایشان بر کاهش نرخ ارز و سود تسهیلات پا فشاری می کنند ، من با وام خودرو یا هر وامی کار ندارم ،ولی مسکن و خودرو سازی و در نهایت بانکها با تحت فشار قرار دادن دولت بزرگترین خیانت به دولت و ملت رو کردند وام 80 میلیونی پله کانی مسکن و حالا وام 4 ساله 16% خودرو کشور را در ته رکود گرفتار و بر شکستی بانکها و صنعت و مردم دور از انتظار نیست کاهش سود تسهیلات باید حداقل 14% و زمان باز پرداخت وامی چون وام خودرو حداقل 8 سال باید باشد تا رونق ایجاد کند بماند که باید قیمتها کاهش یابد و نرخ ارز نیز باید بین 15 تا 40% بحالت سریع کاهش یابد ما این رو به دولت پیشنهاد می دهیم و دادیم نه وام کوتاه مدت با درصد بالا که گردش مالی دچار مشکلات بیشتر کند و ... برای همین میگویم اقای نعمت زاده مدیر خوبی است ولی قدرت کافی ندارد (3315671) (alef-11)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۲:۱۹:۴۴
مردم ماشین صفر نخرین گول وام و شوی تلویزیونی رو هم نخورین .یا علی (3315767) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۲:۳۲:۴۸
من کار به هیچ کدوم از این حرفا ندارم تمام نوشته هاهم را خوندم خودتون هم بخونید متوجه میشید برد باکیه چند نفر از نخرید
ن گفتن وچند نفر از خریدن (3315772) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۲:۳۴:۴۴
زنده باد کمپین (3315773) (alef-11)
 
lf
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۰۹:۴۸:۵۵
لطفا عرض خیابان ها را هم افزایش دهید پارکنگ طبقاتی بماند (3316259) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۰:۰۸:۴۰
کمپین داشت جواب میداد ولی مسولین کشوری دیدن که داره شرکت های آشغال ساز دارن روشکست میشن . این طرح رو اجرا کرد. دلم برای اونایی که میخوام بعد از هفت سال صاحب ماشین بشن میسوزه . خوبه آدم یه خورده عقل داشته باشه . (3316308) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۲:۱۳:۳۵
به نظر من هر انسان ایرانی بایدحداقل 3ماه یک ماشین باکیفیت خارجی سوار شود ودر شهر وبیرون شهر رانندگی کند وسپس یک ماشین ایرانی بخرد و3ماه هم با ان رانندگی کند سپس قضاوت کند. (3316625) (alef-11)
 
محمدرضا حجتی
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۳:۳۷:۱۲
سلام من متقاضی خودروبودم امروزچهارشنبه رفتم مدارکم هم کامل بود..وقتی حساب کردم دیدم انچه مبلغ توسایت رسمی اعلام شده درنمایندگیها وجودنداره وبا یه دودوتا کردن..فهمیدم سود22درصد میگیرن واز16درصد خبری نیست تفاوت مبلغی ک اعلام کردن سه میلیون وپانصدهزارتومن بیشترمیگیرن..استقبال هم نشده وتبلیغات دروغین دارن انجام میدن..توسایت گفتن پیش پرداخت sd9900هزارتومنه..امانمایندگی میگه 13میلیون و200واریزکن!!!!!!😆😆😆😆 (3316826) (alef-11)
 
هادي
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۴:۰۹:۱۲
سلام
به نظر من مصرف كننده كالاهاي خارجي با كيفيت بهتر از توليد كننده داخلي بي كيفيت هست
بياييد يه جور ديگه نگاه كنيم
دولت بياد قيمت خودروهاي داخلي و خارجي رو واقعي كنه و قيمت بنزين رو هم واقعي كنه همه حاضرند بنزين 4000 تومني مصرف كنند ولي پرايد رو پنج ميليون تومن بخرند
اينكه مي گن اگه توليد خودرو داخلي قطع بشه كلي ادم بيكار ميشن اشتباه محضه چرا كه با واردات خودرو هاي خارجي كلي شركت هاي خدمات پس از فروش تاسيس مي شن كه اگه نگم بيشتر لااقل به همون اندازه شغل ايجاد مي كنه به ازاي هر 10 خودرو ي بي ام و يك شغل خدماتي ايجاد ميشه حالا فكرش رو بكنيد دولت بيات ايران خودرو و سايپا رو بكنه نماينده خدمات پس از فروش كارخانجات معتبر دنيا اينطوري همه چيز به نفع هم مردم هم شاغلين ميشه فروشنده هم از خداشه
ضمنا خيلي از قطعه سازهاي ما هستند كه به كارخانجات بنز و بي ام و قطعه مي دن حالا هرچند ناچيز ولي مي شه با تقويت اين مشاغل خيلي كارها كرد و هم اين كه تو قراردادهاي با شركت هاي خارجي هم ميشه اين موضوع رو لحاظ كرد
اينطوري هم اقتصاد ما رونق مي گيره هم مردم از كيفيت واقعي خودرو لذت مي برند (3316892) (alef-11)
 
محبوب
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۷:۳۶:۳۴
درود
تبلیغات جدید جهت جذب مشتری برای خرید قاتل خاموش هموطنان
البته در مورد مراحل خرید، تحویل و سایر موارد باید صبر ایوب داشت
که جای تردید هست این صنعت پربازده که الان یه کوچولو به بن بست رسیده بخواد به نفع مردم کاری انجام بده یا بانک ها به سود 16 درصدشون قانع باشند!!! (3317268) (alef-13)
 
صدرا
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۹:۱۷:۳۴
خلایق هر چه لایق (3317423) (alef-11)
 
مجید
۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۱۳:۴۲:۰۱
ممنون از بچه هایی که با شعور و خرد جمعی کمپین و راه انداختن و به راهشون ادامه دادن.
ما در قران به مراتب میبینیم خطاب به مومنین گفته میشه : "ای کسانی که ایمان اوردید" درباب کسانی که ایمان دارند و پای ایمان خود می ایستند. به درستی که منش انسانهای موفق، درایت و ثبات قدم را برای رسیدن به هدف برگزیده اند و این خطیر بر عهده نخبگان هر ملتی است. خوشحال باشید که به وظیفه خود عمل میکنید و ارامش شرف خود را به متاعی نمیفروشید. (3318926) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۲ ۱۵:۰۷:۱۴
وقتی جنرال موتورز بیاد توی ایران قیمت این ماشینا میشه همون 5میلیون (3320525) (alef-11)
 
ساسان
۱۳۹۴-۰۸-۲۲ ۲۳:۵۶:۵۹
این که آمار مربوط به خانواده پراید هست نشون میده یک عده فارق از بحث کمپین و این حرفها از این فرصت استفاده کردن برای خرید خودرو که شاید در حالت عادی نمیتونستن به این راحتی بخرن منتهی پرداخت اقساط با این وضعیت به عقیده من ممکنه همین پیش بینی که خیلی از دوستان کردن که منجر به فروش زیر قیمت در بازار و رکود کارخانه میشه پیش میاد یعنی به عقیده من در ماه های آینده یا سال آینده شاهد سیل عظیمی از ورود این خودرو ها به بازار به دلیل عدم توان پرداخت خواهیم بود (3321446) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۳ ۰۸:۴۱:۴۰
خدا از کسی که خودرو داخلی میخره نگذره (3321838) (alef-11)
 
مولا
۱۳۹۴-۰۸-۲۳ ۱۴:۰۵:۵۴
پول پس اندازمو که به سختی جمع کردم صرف خرید چنین ماشین هایی نمیکنم فعلا با تاکسی میریم تا ببینیم اوضاع چطور میشه! بازم صبر! (3323221) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۱۶:۱۹:۳۴
اقاکلا این وام کنسل شد؟ (3329131) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۸-۲۶ ۱۶:۴۵:۵۵
دارم کم کم خجالت می کشم ایرانیم (3331221) (alef-13)
 
رمضان هستم
۱۳۹۴-۰۹-۲۶ ۱۵:۲۰:۱۷
مدیر فروش ایران خودرو ماشین های ایران خودرو راکی میدهین ما الان دوماه ثبت نام کردیم خواهش میکنم زود تر بدهید مرسی (3395564) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.