نظر منتشر شده
۳۳۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 204079
یک کج سلیقگی تکراری در روز «ملی» 13 آبان
کشکول الف، 13 آبان 92
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
دیشب که شنیدم آقای دکتر سعید جلیلی برای سخنرانی مراسم ۱۳ آبان انتخاب شده خیلی تاسف خوردم. حداقل چیزی که برای انتخاب ایشان به عنوان سخنران مراسم ۱۳ آبان می توان گفت کج سلیقگی محض و یک پاس کوتاه جفت و جور برای آبشار زدن حریف است.

کاری به شایستگی های ایشان و مسئولیت ایشان در شورای عالی امنیت ملی به عنوان یکی از نمایندگان مقام معظم رهبری ندارم اما باید دید معنای این انتخاب در فضای سیاسی و مذاکرات هسته ای چیست؟ تحلیل رسانه های خارجی چه خواهد شد؟ خبر این اتفاق در رسانه‌های دنیا چگونه مخابره خواهد شد؟

برای سخنرانی مراسم ۱۳ آبان یعنی روز «ملی» استکبارستیزی ملت ایران، اصلی ترین رقیب انتخاباتی روحانی برگزیده می شود. در حالیکه یک دو قطبی سر تا پا غلط با عنوان سازش-مقاومت در انتخابات ۹۲ تبلیغ می شد.

آن هم در شرایطی که برخی از منتسبان سیاسی و رسانه ای دولت با استفاده از موج انتخابات به غلط در مسیر جلوگیری از احساسات ضدآمریکایی مردم گام بر می دارند.

با این همه ما از نتایج انتخابات برای خود پند نمی گیریم و دکتر جلیلی را در چشم طرفداران دولت و رئیس جمهور فرو می کنیم که بله: دوقطبی سازش - مقاومت همچنان ادامه دارد ...

سعید جلیلی دیپلمات برجسته و پر افتخار کشور با درجه ممتاز جانبازی در هشت سال دفاع مقدس است، قبول؛ اما انتخاب فردی که در انتخابات با انتخاب اشتباه شعارهای استراتژیک نظام برای رقابت های انتخاباتی و در نهایت شکست در انتخابات با ۴ میلیون رای شرایط را برای سوءاستفاده مخالفان استراتژی مقاومتی جمهوری اسلامی فراهم آورده، چیزی جز تکرار خطای انتخابات ۹۲ است؟

این همه رهبر حکیم انقلاب تلاش می‌کند فضای کشور را از دو قطبی غلط ساخته دوستان انقلابی دو آتشه و دشمنان هوشیار خارج کند و همین دیروز فرمود به تیم مذاکرات سازشکار نگویید آنها بچه های ما و انقلاب هستند که یعنی همه ما در خط واحد مقابله با استکبار هستیم و مذاکرات اخیر فقط یک تاکتیک برای تامین منافع ملت و اتمام حجت بادشمن و آگاهی بخشی به مردم است.

چه می شد اگر مثلا آقای ضرغامی سخنران این مراسم ملی می شد که هم رسانه ای است و هم خود از دانشجویان حاضر در تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ بوده است.

شنیدم تا آخرین روزها هم قرار همین بوده ولی به یکباره نظر شورای هماهنگی عوض شده است. آیت الله جنتی از این کج سلیقگی های زیر مجموعه تحت نظارتشان در شورای هماهنگی تبلیغات مطلع هستند؟ یا باز هم داستان روزهای آخر تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲ تکرار شده است؟
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۴۸:۲۲
چه میشد محسن میردامادی، بی طرف، اصغر زاده ، ابتکار و... بودند که خود از دانشجویان تسخیر کننده لانه و هسته مرکزی دفتر تحکیم بودند (1757594) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۸:۲۹
بعضي از اينها كه نام برديد الآن بايد بيان دقيقا چي بگن؟ (1757733) (alef-10)
 
asal
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۰۱:۱۸
سخنرانی جلیلی نمادیست از اینکه شعاردهندگان وابسته به چه طیفی هستند. (1757954) (alef-10)
 
شهروند منصف
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۳۷:۲۳
حداقل یکبار سخنرانی جلیلی را گوش می دادید بعد اظهار نظر می کردید .ایشون در راستای حمایت از دولت و حفظ وحدت صحبت کردند. از سایت شما که ادعای انصاف داره بعید بود .حالا فهمیدم که مخالفتهای زمان انتخابات شما هم همینطور احساسی و غیر منطقی بود. (1758628) (alef-13)
 
عطا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۵۲:۵۶
ما که طیفمان مشخص است شما معلوم نیست با کی دعوا داری سال 88 که فقط خودی می زدید
در ضمن شما برو سخنرانی دکتر جلیلی را گوش کن که کلا حمایت از تیم مذاکره کننده بود بعدا بیا اظهار فضل کن

طیف ما طیقی است که وقتی رهبرمان راهبردی مشخص می کنند همه ی ما متحد می شویم و پشت دولت را خالی نمی کنیم
اصلا مشکل همین جاست که طیف ما وقتی رهبر انقلاب نظری می دهند دیگه بالاتر از ایشان نظر ندارند ولی بغضی طیف ها تازه اظهار نظراتشان گل می کند

مسول ارشد تیم مذاکره کننده آمریکایی: نیرنگ و فریب در دی ان ای ایرانیان است

طیف شما فعلا همین را تحویل بگیرد تا بقیه اش (1759271) (alef-13)
 
سونیا
۱۳۹۲-۰۸-۲۱ ۱۴:۴۱:۳۹
قربون دهنت گل گفتی (1772485) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۵۲:۳۴
پ ن پ پس می خواستی فتنه گران بیان راهپیمایی (1759563) (alef-13)
 
حسن ساس
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۲:۱۵:۳۸
آفرین ! خوشم آمد (1760728) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۲:۱۶
سخنران این مراسم با هماهنگی کامل وزارت خارجه و ریاست جمهوری تعیین میشود، لطفا اینهمه برای ایجاد اختلاف به در و دیوار نزنید. (1757978) (alef-10)
 
اباد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۷:۳۸
ای کاش به جای اینکه همدیگه رو حذف کنیم یاور هم باشیم (1758639) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۷:۳۳:۴۲
منبع؟ (1758844) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۰۶:۱۲
هيچ ربطي به ريس جمهور نداره (1758892) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۴۰:۵۰
خود رئیس جمهور را هم اقا تائید می کند بی انصاف (1759238) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۷:۱۶:۲۸
کاملا در اشتباه هستید (1760268) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۴۲:۰۹
معاون رئیس جمهور و سه وزیر شاخص وی در راهپیمایی بودند، یعنی با هم هماهنگ هستند. (1758044) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۵۲:۰۵
1- اگر نمی آمدند که می شدند ساکت مبازه با استکبار.
2- بفرمایید مگر مراسم 13 آبان مال آقای جلیلی بود نیان یا مگر این دولت دست نشانده آمریکایی هاست که در این مراسم شرکت نکنه؟
3- اتفاقا اگر تسخیر لانه جاسوسی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که دنیا بعد از بیش از 30 سال به آن رسیده، توسط کسانی رقم خورده که با این دولت همراه تر از آقای جلیلی و رفقا هستند. (1759927) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۴۶:۰۴
خوب بعنوان آفرینندگان این روزملی تحلیل امروزیشان را از موضوع به ملت ارائه دهند (1758185) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۲:۱۴
ما بايد يك پيروز انتخابات را براي اين روز به عنوان سخنران مي گذاشتيم (1758316) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۱۳:۲۱
درانتخابات ما فقط دشمنانمان شکست خوردند (1758593) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۱۱:۳۹
کاش اول سخنانش رو گوش میدادیم بعد حضورش رو تایید یا رد میکردیم (1759423) (alef-13)
 
طلیه مشهدی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۴۵:۰۸
به نظر من این انتشار این مقاله یا مطلب ((الف)) هیچ لزومی نداشت چون منطقی پشتش نبود فقط باعث شد که سایتهای افراطی به گمان اینکه ((الف)) اعتدال گراست بر علیه این تفکر بتازند. ضمنا آقای جلیلی انسان معتدل و خوبی است این را بعد از انتخابات ثابت کرده. (1758401) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۴۶:۱۲
چه ربطی داره؟ شما برید ببینید لابی صهیونیزم در آمریکا بر علیه ایران چکار میکنن بعدا بیاید اشکال بگیرید.در مذاکرات پیش رو هیچیک ار طرفین کاری به اینجور مسائل ندارن فقط منافع ملی در هر دو طرف مهمه .مهم نیست کی مرگ بر آمریکا میگه فقط گروه مذاکره کننده میتونن نتایج رو رقم بزنن... (1758402) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۳۶:۴۰
با نويسنده كاملا موافقم. باعث تعجب و شگفتي است شخصي براي سخنراني اين مراسم انتخاب مي شود كه تنها نماينده حداكثر 10 درصد مردم ايران است! (1758627) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۳۱:۵۲
کی گفته جلیلی اصلی ترین رقیب دکتر روحانی بود ؟ الف شما هم آره ؟ (1758553) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۲:۱۵
اصلی ترین رقیبی که نصف نفر دوم رای نیاورد!!
جالبه ها!! (1767360) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۱:۵۱:۰۳
الان کجا هستند؟ آمریکا؟ انگلیس؟ (1760695) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۸-۱۹ ۰۹:۵۱:۳۵
لابدباید می اومدن از امریکایی ها عذر خواهی میکردن دیگه!!! سوال داره؟! (1767359) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۴۲:۵۳
خوب ... خوب ... خوب لابد بی سلیقگی دیگه محقق نمی شد دیگه ! ! ! (1757742) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۴۶:۳۷
جلیلی در سخنرانی امروز: ملت ایران یکپارچه پشتیبان تیم مذاکره‌کننده است

پس لطفا یاوه گویی را بس کنید (1757755) (alef-10)
 
مرسی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۷:۱۱
نقد و نظر شخصی؛ "یاوه" نیست. ادبیات فاخر بیشتر برازنده شماست دوست عزیز.

مرسی! (1757989) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۵۶:۰۳
در انتخابات رای من به جلیلی نبود اما سخنرانی امروزشان کاملا در راستای منافع ملی بود. انصافا خوب صحبت کردند. (1758069) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۵۷:۱۱
آقای جلیلی و آقای روحانی و آن 4 عزیز دیگه فقط در دوران انتخابات رقیب هم بودندکما اینکه بعد از مشخص شدن نتایج همه کاندیداهای دیگر به آقای روحانی تبریک گفتن و آمادگی خودشون رو واسه کمک به ایشان اعلام کردند. کسی که داره دوقطبی ایجاد میکنه شمایی که جلیلی رو رقیب روحانی میدونی وگرنه همه مسئولان نظام دارن در یک جهت حرکت میکنند. ضمناً آقای جلیلی در سخنرانی از رئیس جمهور حمایت کردند . (1758071) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۰۷:۲۶
پس چی بگه؟؟؟ (1758221) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۲۵:۴۸
این یاوه گویی نیست. جلیلی حتی در مناظره ها درست نمی توانست از خودش دفاع کند پس چطور می تواند از حرکت یک ملت دفاع کند . او نمایندگی یک اقلیت کوچک از ملت بزرگ ایران را دارد ( رجوع شود به آرائ انتخاباتی ایشان ) و نظر ملت بزرگ ایران را آقای روحانی می تواند بیان کند. (1758369) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۳۶:۱۴
آقای جلیلی جرآت نداشته غیر این چیزی بگه . منظور این است در شرایط کنونی به صلاح نبود ایشان سخنران باشند . (1759885) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۳:۱۵
ساده ای ؟؟ اگه اونا میومدن میگفتن کار اون موقع اشتباه بوده جواب علاقمندان به قطع رابطه رو کی میخواست بده ؟؟ (1757802) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۶:۴۲
اينا خودشون از كاري كه كردند پشيمون هستند حالا بيان اينجا سخنراني كنند؟ (1757830) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۰:۴۱:۲۲
نون اون روزشون تو جمله بود امروز در پشیمانی حالا پشیمان شدند خسارت 2.5 میلیارد دلاری که بابت این تسخیر دولت ایران به امریکا داد را خانم ابتکار میدهد یا آقای اصغر زاده (1761291) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۵۶:۱۰
کسانی که حال امروزشان متمایل به آمریکاست مناسب این مراسم نیستند (1757941) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۱۱:۱۵
شما مگه فرمایشات رهبر رو گوش نمیدید؟ (1758902) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۴:۱۵
لین بی طرف رو خیلی خوب اومدی ...
ساده ای یا خودتو با سادگی زدی؟ (1757982) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۱۱:۱۲
بهتره جلیلی رو از کشور اخراج کنیم تا خیال خیلیها راحت بشه!!!!
اینقدر کوته بین ؟! (1758102) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۰۸:۰۸
که بیان اقدام دانشجوها را زیر سوال ببرن یا ابراز ندامت کنن (1759021) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۱۵:۳۴
البته از دانشجویان که حالا از اصلاح طلبان هستند تا بیایند و فرش قرمز برای امریکا بیاندازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1759175) (alef-13)
 
زینب
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۵۲:۳۷
شما بی طرف را چه معنا میکنید که این افراد و نام میبرید؟؟؟
این اقای توکلی و دوستانشون حتما تو راهپیمایی نبودند چون اگه بودند و این حرف را زدند دیگه نمیدانم باید چه گفت یا حداقل زحمت و میکشیدند سخنرانی دکتر جلیلی رو میخوندن ایشان عالی صحبت کردن و از دولت و تیم هسته ای حمایت کردند
لطفا از این همه افراطی گری و منافق بازی دست بردارید ما از سیاه نمایی های شما خسته شده ایم (1759779) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۲۸:۵۷
مطلب بدی نیست اما گفتین:
سعید جلیلی به عنوان اصلی ترین رقیب انتخاباتی روحانی !!!
کی؟ کجا؟ تا یادمه قالیباف اصلی ترین بود اونم نصفه نیمه
چرا مغلطه میکنی الف جان؟ (1759870) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۴۵:۲۱
میشه بگید کجای سخنرانی دکتر جلیلی به تیم مذاکره کننده گفت سازش کار.
خوبه چندبار تاکید کرد همه باید باهم متحد باشند وبه دولت منتخب کمک کنند.
از شما دیگه بعیده این همه فرافکنی (1759908) (alef-13)
 
سارا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۲:۳۶:۱۷
اتفاقا خوب شد که آقای جلیلی سخنران بودند،برای همه دنیا مشخص شد معترضین به دیپلماسی اخیر از چه گروهی هستند و چه درصدی از آرای مردم را دارند. (1760766) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۴:۵۱
مطمئن باشيد كه آقاي دكتر جليلي هم سخنرانيشان در اين روز مطابق با نظرات رهبر عزيز خواهد بود. شما هم لطفا در همين راستا نظر بدهيد و خود شما هم تمكين به رأي رهبر عزيز نماييد كه ايجاد دوقطبي نشود. امشب در اخبار بيانات آقاي دكتر جليلي را با هم خواهيم شنيد. (1757610) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۲۲:۵۰
ظرفیتها آزاد شده یا تهدید به فرصت تبدیل شده؟!!!! (1757856) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۵:۴۰
خواهشا یک بار هم که شده قبل از شنیدن حرفای طرف قضاوت نکنید
خداییش نشنیدی جلیلی گفت حماسه 24 خرداد؟
کدوم آدمی حاضره همچین کاری کنه (1757986) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۶:۴۸:۳۸
مجبوره در مقابل رای مردم سر تعظیم فرود بیاره (1760198) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۰۶:۳۲
زنده باد جلیلی عزیز و دوست داشتنی (1758338) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۶:۳۰
متاسفانه با اینکه مردم به اعتدال رای دادند هنوز بعضی اصحاب قدرت در آتش تندروی و افراطی گری میدمند تا به مردم بقبولانند که این دولت موفق نخواهد شد و انتخاب مردم اشتباه بوده است اما بدانند که خدا در کمینگاه است (1757613) (alef-13)
 
محمد امین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۱:۰۶
حرف حسین آقا واقعا حرف درستی است ... خدا در کمین ظالمان و جاهلان هست ... (1757798) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۰۶:۱۵
مردم اگر با جلیلی همراه بودند که به او رای میدادند تا رییس جمهور شود ! پس به چه حقی امروز خودش را سخنگوی این ملت می داند وجای آنها سخن می راند ؟!!! مثل این که نمی پذیرند مردم آنها وراه آنها را نمی خواهند حتی اگرهمین مردم مخالف آمریکا هم باشند ! (1758218) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۳۶:۰۲
رئیس جمهورت که در مراسم شرکت نکرد که صحبت کنه و خود نویسنده هم معلومه که شرکت نکرده چون نوشته دیشب و.... و احتمالا خود شما؟؟؟ پس بزارید کسایی شاکی بشند که تو مراسم شرکت کردند!!!! (1759498) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۰۸:۳۷:۰۵
غلط کردی که از جانب مردم حرف میزنی
مردم همیشه دنبال راه انقلابن حتی اگر گاهی اوقات راه رو اشتباه انتخاب کنن
در ضمن 13 ابان روز خفت سازشکاران بود (1762828) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۳:۴۹
مردم با حضور میلیونی خود امروز ثابت کردند که مقاومت را بر اعتدال نرجیح داده و خواهان گفتمان دکتر جلیلی هستند . (1758486) (alef-10)
 
پویا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۲۰:۲۵
رای کف خیابونی؟؟؟ از شما بهشتی ها بعیده! (1758747) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۴۱:۲۳
حضور میلیونی ÷ای صندوق های رای در 24 خرداد مشخص شده است لازم نیست شما از کف خیابانها آن را تشخیص دهید. (1759095) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۲:۱۰:۵۱
ببخشید شما کی هستی میشه لطفا خودت معرفی کنی مصلحت نظام همان مصلحت مردم است نه گروه خاض (1761457) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۶:۰۱:۰۴
صحیح اونوقن چرا اینایی که حضور میلیونی داشتن فقط 4 میلیون رای به جلیلی دادن؟ (1763318) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۹:۰۸:۰۳
مخالف من افراطی است
من اعتدال گرا هستم
مخالف من در پی تفرقه است
من میخوام اتحاد ایجاد کنم
اتحادی که افراطی در آن راه ندارد
گفتم که افراطی کسیست که مرید من نباشد (1763462) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۶:۳۸
کلا معلوم شد که این همه تلاش ضدآمریکایی امسال هم از بغض آمریکا نبوده، بلکه از لج دولت جدید بوده و دم خروس هم ازانتخاب ناشیانه همین سخنران بیرون زد.
وگرنه خود آقای جلیلی هم که زودتر از این دولت و در سال 89 با برنز آمریکایی ملاقات و گفتگو کرده بود! (1757614) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۳:۵۵
مطمئن باشید که برای بسیاری از آقایان, کینه شان نسبت به دولت جدید بسیار عمیقتر و شدیدتر از بغض ظاهری آنها نسبت به آمریکا و استکبار است. (1757806) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۲۶:۰۶
نه اینکه شما با دولت فخیمه احمدی نژاد اینطور نبودید (1758258) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۳:۱۴:۵۹
عجب توهمی! من به دکتر روحانی رای نداده ام اما از ایشان به عنوان رییس جمهور حمایت و پشتیبانی می کنم. شما کجایید؟! انصافتان کجاست؟ حتی یک رای بیشتر را هم می پذیریم. بر شما ثابت نشد؟ چرا دم از تفرقه می زنید. (1758692) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۸:۳۱
بسیار به نکته خوبی اشاره کردید دوست عزیز... (1757835) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۰۲:۵۴
اين دقيقا"‌مانند داستان عدم پايان جنگ بعد از فتح خرمشهر يا قضيه جام زهر است .
برخي براي اينكه رقيب خود را بكوبند حاضر بودند به امام انگ عدم قاطعيت در تصميم گيري يا تاثير پذيري از اطرافيان را بزنند(كه خود اين حرف اعترافي است به دور بودنشان از امام در آن زمان) ، امامي كه در سال 42 با آن شجاعت جلوي شاه ايستاد ، اگر مي خواست نمي توانست در سال 67 جلوي طرفداران پايان جنگ بايستد ؟

جناب جليلي آن روز اشتباه كرد كه اعتبارش را خرج يك جناح سياسي كرد ، امروز هم اشتباه كرد كه باز آتش يك منازعه سياسي را روشن كرد ، حضور حداد عادل در تلوزيون و جليلي در سخنراني رفتاري بود دور از احترام به ملتي كه به وجود آورنده حماسه هاي فتح خرمشهر ، تسخير لانه جاسوسي و 24 خرداد هستند . (1758079) (alef-10)
 
دوست
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۴۲:۰۰
در هر صورت شما که تشریف نیاوردی راهپیمایی بگی مرگ بر آمریکا. فعلا هم که در تلاشید با تحریف تاریخ به لبخندهای قبیحانۀ اوباما جواب بدین... (1759517) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۳۹:۳۰
برای حقیر و خیلی از دور و بری هایم که همه به جلیلی رای دادیم چنین نیست. (1758393) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۲:۰۱:۳۸
خیلی خیلی 4 میلیون شدید دیگه؟ درسته؟ میشه کمک کنی بگی برای 19 میلیون باید چه کلمه ای به کار ببرم؟ (1760976) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۷:۵۱
گفتگو با سازش و حقارت فرق میکنه (1758494) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۳۴:۴۹
نماینده آمریکا از جلیلی درخواست ملاقات کرد جلیلی نپذیرفت و باقری معاونش رو فرستاد.
این اتفاق امسالم افتاد که عراقچی و شرمن دیدار کردن
داداش بی انصافی نکنید سخنان جلیلی انصافا وحدت آفرین بود هنوز یادمون نرفته اونایی که تو سال 84 واسه منتخب ملت یه پیام تبریک نفرستادن (1758623) (alef-13)
 
آرمین
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۴۰:۲۶
عاشقتم حاج سعید... (1758961) (alef-13)
 
t.m
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۳۸:۵۷
دوست من اینا به خاطر اظهارات ناشیانۀ بعضی ها در حذف شعار مرگ بر آمریکا بود. موندم این تحلیلاتون رو از کجا میارید یه کم به مغزت فشار بیار.... (1759509) (alef-13)
 
مسلم
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۷:۳۶
سیاست مداران ما با تمام توان به فکر حل و فصل مشکلات خارجی ما هستند اونوقت یکسری به جای حمایت از اونا به فکر تصفیه حسابهای سیاسی خودشون افتادن . تا کی این اقلیت چهار میلیونی می خوان به کاراشون ادامه بدن. (1757616) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۰۲:۰۴
اگه میتونستم 1000 تا مثبت میدادم (1758504) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۰:۳۳:۱۵
تا هر وقت که جان داشته باشند (1760604) (alef-13)
 
ناشنای
۱۳۹۲-۰۸-۱۸ ۰۰:۲۴:۲۰
ببخشید این اقلیت 70 میلیونند نه 4میلیون
چرا بعضی طرفداران روحانی عقده ای اند (1764999) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۸:۰۷
دوست عزیز نگران نباش ما مردم عادت کرده ایم

از قدیم گفته اند از کوزه برون همان تراود که در اوست (1757619) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۵۸:۲۰
پ نه پ می خواستید ظریف بیاد سخنرانی کنه .............. (1757621) (alef-13)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۴۴:۰۲
چرا كه نه دكتر ظريف مايه آبرو و اعتبار ديپلماسي كشورمان هستند. (1758296) (alef-10)
 
hamed
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۲۳:۱۹
من نمی خواهم از کسی حمایت کنم ولی در حرف های که می زنید نگاه به نظرات معمار انقلاب نیز بکنید شاید نظرتان تغییر کند (1759685) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۰:۴۰
اصلی ترین رقیب آقای روحانی ، آقای دکتر قالیباف بود نه این آقا ، الکی بزرگش نکنید . (1757627) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۲:۱۳
1- کجا جلیلی اصلیترین رغیب دکتر روحانی بود؟ چرا مغلطه میکنید
2- کجای جلیلی دیپلمات برجسته است؟ چرا بیخودی یک نفر را گنده میکنید
3- توی این مملکت حکومتهای موازی هست که کاری به خواست دولت و ملت نداره. هر کار که دلش میخواد میکنه. پس بیخود دل به مذاکره و این جور حرفها خوش نکنید. خبری نیست عزیزان . این مملکت ما تا روز ظهور حضرت ولی عصر(عج) همینجوری اداره میگردد. (1757631) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۴:۳۵
احسنت بخصوص برای جمله آخر (1757822) (alef-13)
 
اسماعیل
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۰۴:۱۲
فکر کنم شما تو این کشور زندگی نمی کنید. بیچاره ها الان اگر افتخار ما این هست که نزدیک به 25000 سانتیفیوژ تو کشورمان داره میچرخه . همه از تلاشهای امثال جلیلی . اگه اون هشت سال هم این آقایان بر سر کار بودن الان باید بیماران سرطانی را می فرستادیم خارج از کشور تا شیمی درمانی بشن. انشالله هیچ مومنی دچار بیماری و بخصوص بیماری سرطانی نشه .ولی بحمد الله با استقامت امثال جلیلی هست که می تونن تو کشور خودشون درمان بشن . همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند هیچ اعتمادی به دشمن نیست و فرمودند که در زمان دبیر کلی شورای امنیت ملی آقای روحانی ما تعلیق البته تحمیلی دو ساله داشتیم ولی فهمیدیم که به دشمن نمیشه اعتماد کرد و تعلیق را برداشتیم .پس بیخودی جلیلی را متهم نکنید در آینده قدر جلیلها را خواهید فهمید اونا که خودشونو در هر لحظه ای سیبل تهمتها کردند تا راحت طلبها فقط با دشمنان هماهنگ شده و اونها را متهم کنند . الله مع الصابرین . خداوند با صابرین است . پس صبر کنید و ببینید از این مداکرات چه نیجه ای حاصل میشه . این دولت بجای اتکا به مردم و توانمندیهای داخلی همش امیدش به بیرون از مرزهاست و امیدواریم امیدش نامید نشه که اگه بشه چی میشه. الله اعلم. (1758336) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۳:۳۸:۱۱
چرند نگو بابا. همه چیزو می خریم داروهای شیمی درمانی رو هم می خریم. اصلاً شیمی درمانی چه ربطی به بحث هسته ای داره؟!!! تازه برفرض هم که ربط داشته باشه، آیا باید 75 میلیون نفر رو به خاطر چند هزار سرطانی که عاقبتشون هم معلومه کرد؟! تازه علت سرطان گرفتن بیشترشون هم همین تحریم هاست که باعث شده از بنزین و کودها و سم های شیمیایی بی کیفیت استفاده بشه که مهمترین عامل ایجاد سرطانه (1758708) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۵۵:۵۶
عجب درمانی میکنه جلیلی؟؟!! مرد حسابی خرج دارو و درمان یک بیمار سرطانی رو رسوندین به بالای صد میلیون تومان بازهم از رو نمیرید؟؟! (1759579) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۰۹:۳۴
به قول اون آقا یا خانوم اگه می تونستم 10000000000 مثبت می دادم (1759628) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۲:۲۱:۳۶
همين حالا هم قدر اقاي جليلي را ميدانيم، ميدانيم كه تيم ايشان و همراهان جند قطعنامه براي ما هديه اوردند و داروي سرطان مي سازيم ولي داروي سرماخوردگي و واكسن ان را از خارج مي اوريم ، برادر يك كم فك كن روزانه چقدر داروي سرطان نياز داريم و چقدر داروي سرماخوردگي بعد متوجه ميشوي هشت سال چه ظلمي بر ما رفت، (1761476) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۶:۰۳:۰۸
25000 سانتریفوژ وقتی خوبه که 20 میلیون نفر تو کشور بیکار نباشن. (1763319) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۳:۱۲:۲۵
دوست عزیز این سانتریفیوژها را نه آقای جلیلی ساخته و نه سنش به اینجور چیزها میخوره ؛ شما لطف بفرمایید این ملت بیچاره را نه از این سیاستهای غلط اقتصادی و اختلاسها و توجیبیهای کلان دولت آقای احمدی نژاد دق مرگ کنید ، نه سرطان در تنشان بکارید و نه شیمی درمانیشان بکنید ( آنچنان با افتخار از شیمی درمانی حرف میزنید که انگار رایگان بوده و دولت قبلی این عمل را بخیرات قبر بابای خودشان انجام میدادند !!) در ضمن اینکه میفرمایید این دولت بجای اتکا بمردم و توانمندیهای داخلی کذا و کذا ...... دوست من شما مث اینکه نفست از جای گرمی بیرون میاد و از توانمندیهای مردم حرف میزنی ..... دولت دهم خوووووووووووون این ملت رو کشید دیگه رمقی نمونده نه در مردم و نه در اقتصاد مملکت .... دولتی که به یک جوجوی 30 ساله 25,000,000,000,000 تومان ارفاق کرده و امروزه از ثروتمندترینهای دنیاست ... حالا ببین به گردن کلفتهایش چه ها که نبخشیده است ، شما فکر میکنید صدای برخیها امروزه بیخودی بلند است و هواااار میزنند که ( دزد را بگیرید دزد را بگیرید) !!! بعدا تاریخ در اینمورد قضاوت خواهد کرد .
مولا علی میفرماید : هیچکس از چیزی دم نمیزند مگر اینکه آن عنصر را در خود کمتر می یابد --- آقای احمدی نژاد هم از پاک بودن دولتش خیلی دم میزد اما امروزه دُم خروس زده بیرون و مشخص شده است که چه لجنمالیهایی که در این دولت نشده است .... خدا پدر آقای توکلی را بیامرزد که در آخرین نفسهای دولت قبلی پرده از تردستی دولت در دستکاریهایش در قیمت ارز کنار زد و نیت شوم را برملا کرد !! پس چرا امروزه ایشان از افشا شدن غلط کاریهای دولت قبل نالان نیستند ؟؟؟؟ چرا رگ گردنشان مانند آقای حسینیان بیخودی بیرون نمیزند ؟؟؟ میدانید چــــرا ؟؟؟ چون پشت پرده هیزم تر به کسی نفروخته و با اینگونه افراد در خلافهایشان دست به یکی نبوده اند و از افتادن تشت از پشت بام ِ دولت قبلی هم بیمناک نیستند ...
شما نامه تاریخی آیت الله هاشمی را در سال 88 خاطرتان هست ؟؟ در آنجا یک بیت شعر از سعدی رحمة الله ذکر کرده بودند که :
سرِ چشمه شاید گرفتن به بیـــل
چو پر شد نشاید گذشتن به پیـــل
خواهشا و لطفا این حکایت را از سر تا ته از گلستان سعدی / باب اول / در سیرت پادشاهان از اینجا بخوانید
/
آنزمان میفهمید که در آن برهه آیت الله به چه چیزی اشاره میکردند !!! و امروزه آن طفل تربیت نا شده چه بر سر این ملت آورده است . والسلام (1763829) (alef-13)
 
آریا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۰۵:۰۵
خوشم میادخوب بلدی پیش زمینه های شکست احتمالی دولت موردحمایتت
(تدبیروامید) رو توجیه کنی...خیلی زرنگی... (1758429) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۵۶:۴۹
به کوری چشم دشمنان ملت !آقای ظریف در این مذاکرات موفق میشود . (1759580) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۶:۵۷
کمی به گذشته نگاه کنید متوجه اشتباهتون میشوید (1758492) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۳:۱۱
احسنت خوب مقاله ای نوشتی واقعا همین .خدا به داد آقای روحانی رییس جمهور برس که خون دل می خوره (1757632) (alef-13)
 
hamed
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۲۰:۲۴
یکه توصیه برادران به شما سعی و کوشش کنید تا بصیرتان بیشتر شود
چشم بسته حرف نزنید (1759676) (alef-13)
 
ارسلان
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۳:۳۶
باید قبول کنیم در ایران فضای دو قطبی وجود داره و اگر هر کدام از این دو فضا دیگری رو قبول نکنه
گذار سختی در برابر ایران قرار خواهد گرفت و هزینه این گذار و قطعا مردم می پردازند نه مسئولین.................. (1757634) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۰۷:۳۱
ای کاش هر قطبی به اندازه کوپنش ورای خودش ادعا وقدرت داشت.ولی متاسفانه در کشور ما کاملا بر عکس شده. (1759411) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۴:۱۶
اگر قرار بود که همان شخصیتهای هشت سال گذشته سخنران مناسبتها ونماز جمعه ها ومیهمانان همیشگی صدا وسیما باشند دیگر چرا انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد .حدود ۱۹ میلیون ایرانی به گفتمان جدید رای ندادند تا باز هم شاهد این مسایل باشند. ما خواهان این هستیم که مسؤلان جدید درمناسبتها وصدا وسیما شرکت گسترده داشته باشند تا هم از اوضاع فعلی بیشتر باخبر شویم وهم راهکارهای برون رفت از مشکلات رابدون جوسازی اصولگرایان از زبان خود مسؤلان بشنویم.اصولگرایان میترسند بیش از پیش خرابکاریهاشان درهشت سال اخیر روشود لذا فشارهای ساختگی به دولت وارد میکنند .حال آنکه مسبب اینهمه نابسامانی خودشان هستند.خداحکم کند. (1757635) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۳۵:۱۵
به خدا حرف دل مردم را زدی. واقعا امروز دیدم سخنران اینه. فهمیدم هیچ تغییری ایجاد نمیشه. (1757887) (alef-10)
 
زهرا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۴۹:۱۹
مسئولان جدید؟ کدوم یکی از مسئولین دولت آقای روحانی جدید هستند؟! حداقل هر کدومشون 20 سال سابقه ی معاون وزیری و وزارت دارن! (1757920) (alef-10)
 
پارسا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۷:۰۷
اين كه فضاي سياسي كشور دوقطبي ست شكي نيست اما بايد توجه داشت كه اين دو قطبي بودن چيز بدي نيست و همه طرفها ميتونند نظراتشونو بگن بشرطي كه همه طرفها رسانه كافي براي ابراز عقايد خودشونو داشته باشند.اما متاسفانه عدالت رسانه اي تو كشور برقرار نيست و جناح مخالف دولت هميشه تريبون و قدرت بيشتري دارند .و از هر وسيله اي براي تخريب دولت استفاده مي كنند.و اين ناعادلانه است. (1757648) (alef-13)
 
t.m
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۴۷:۴۵
شما الحمدلله تمام رسانه های خارجی و بیشتر روزنامه های داخلی رو داری. نگران نباش. سخنگوی کاخ سفید بستون هست. (1759546) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۸:۲۱
متاسفانه يك عده جز لجبازي و در نظر گرفتن منافع شخصي و گروهي به چيز ديگري فكر نمي كنند، چرا نبايد سخنران اين مراسم كسي باشد كه اكثريت قاطع مردم ايران به ايشان نه گفتند. (1757657) (alef-13)
 
دانا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۲۱:۲۳
حرفتان کاملاً نامربوط است. در انتخابات به یک نفر می شود رأی داد. مردم به روحانی بله گفتند دلیل نمی شه که به جلیلی نه گفته باشن. برای ریاست جمهموری انتخابش نکردن.از هستی که ساقطش نکردن. مثل این همه آدم دیگه که توی انتخابات مختلف رأی نمی یارن! (1758533) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۲:۲۷
جليلي در انتخابات مهم رياست جمهوري شكست خورد و شما توجيه مي كنيد كه مي تواند سخنران مراسم مهمي مثل امروز باشد. آيا اين حق را به ما مي دهيد كه چرا برخي نمايندگان مجلس در كميسيون آموزش- كه اتفاقا همسو و همفكر با آقاي جليلي هستند- مي خواهند از آقاي فرجي دانا بابت استفاده از آقايان توفيقي و ميلي منفرد سوال كنند؟! (1758633) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۵۰:۰۴
ولی تو انتخاب قبلی هرکی به دولت مهرورز رای نداد از هستی ساقطش کردند (1759380) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۲۷:۱۰
آیا سال 84 هم از این حرف ها میزدی؟مگه احمدی نژاد سال 84 منتخب مردم نبود؟ پس چرا حرف های اون موقع رییس جمهور منتخب مردم حرف مردم نبود ولی الان اینها حرف مردم شده؟ (1758616) (alef-13)
 
اصغر
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۸:۳۹
جلیلی توی حرفاش که از منتخب مردم حمایت کرد (1757658) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۰۷:۵۹
دکتر جلیلی یه دونس دوستش داریم ........از طرف ملت ایران (1758344) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۹:۵۳
لایک هاتو نگاه کن تا دیگه از طرف خودت فقط اظهار نظر کنی دوست متوهم من نه ملت ایران (1758645) (alef-13)
 
مسلم
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۰۹:۲۹
چرا شما ها عادت دارین حرف خودتونو به جای ملت ایران جا بزنید. بابا ملت ایران به فردی رای دادن که سیاست هاش کلا مخالف جلیلیه. (1759156) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۵۷:۵۷
خودتو ملت فرض نکن ! ملت جواب جلیلی رو در انتخابات داد ! (1759584) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۹:۵۱:۲۶
خانم فاطمه «از طرف ملت ایران» کامنت شما رو به کامنت سال سایت الف تبدیل کرد! (1760532) (alef-13)
 
majid
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۰۹:۱۵
میخوای اوباما رو برای سال بعد بیاریم (1757660) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۰۹:۱۴
چرا مغلطه میکنی ما میگیم یه افراطی که مردم قبولش ندارند رو نیارید (1758517) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۲۹:۲۰
افراطی اونهایی اند که سال 88 مملکت رو به آشوب کشوندند. افراطی اونهایی اند که همنوا با انگلیس و آمریکا شعار نه غزه نه لبنان سر دادند. افراطی اونهایی اند که حرفهاشون رو با آتش زدن خیابان ها و مغازه های مردم تو خیابون مطرح کردن.

نه این جانباز بی ادعا، نه این مرد بزرگ و دوست داشتنی. لطفاً اگه حرمت نگه نمیداری به بقیه توهین نکن (1758618) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۵۱:۲۲
شما با کدام معیار و مقیاس سنجیدی که ایشان افراطی است؟؟!!!
لطفا" تعریف افراط را هم بنویسید تا دیگران هم بدانند.
تعریف تفریط را هم بنویسید لطفا" .
لطفا" بنویسید که معیارتان شبکه های فارسی زبان بیگانه است یا نه؟!!!!!
ولی ما معیارمان نسبت به افراط و تفریط قرآن و کلام معصومین است نه چیز دیگر. حال رفتار آقای جلیلی را دوباره اندازه بگیر ببین ایشان بر طبق معیارهای الهی کجا قرار دارد.
باتشکر (1759924) (alef-13)
 
حمید 2
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۰۸:۳۷
اگر رئیس جمهور ایران می شد حتما رای می آورد (1759152) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۱:۴۶
عالی بود. (1757667) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۴:۳۷
چرا به نيمه پر ليوان نگاه نميكنيد.به نظر من اين يعني وحدت مسؤولين با يكديگر،هما نطور كه مشهود بود ايشان از دولت فعلي حمايت كردند. (1757673) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۷:۳۹
جلیلی اونجا سخنرانی نکنه کی سخنرانی کنه ........ (1757678) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۹:۲۲
ما از انتخاب دکترجلیلی برای سخنرانی در این مراسم چنین برداشتی نداریم.قضایای رقابتهای انتخاباتی تمام شده وحضور جلیلی تنها نماد وجود مقاومت در برابر ستم آمریکا از سوی قاطبه مردم است. (1757682) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۴:۰۸
جلیلی کی گفته نماد مقاومت است؟
ای کاش کمی با فکر وتدبیر حرف می زدی هموطن (1757821) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۹:۵۴
مردم آن مقاومتی را که نمادش آقای جلیلی است قبول نکردند و به مقاومتی رای دادند که نمادش آقای روحانی است. (1757841) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۱۹:۴۵
دو نمونه از مقاومت های ایشون رو نام ببر؟
نه یدونه نام ببر! (1758115) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۵:۲۲
به مفهوم مقاومت جفا نکنید البته آقای روحانی نماد سازش است (1758488) (alef-10)
 
حسین 1
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۲:۴۰:۰۸
مردم لایق همون چیزی هستند که انتخاب میکنند (1760990) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۲۲:۱۲
ما اگر این نماد مقاومت را می خواستیم به او رای میدادیم ! (1758250) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۵۸:۳۴
دوست عزیز رقابت برای برخی از افرادی که این دوره آمدند و رای دادند وقتی تمام میشود که مخالفشان نیست و نابود شود و شعار زنده باد مخالف من یک نعل وارونه است .
اصلا چیزی به عنوان رقیب را هم قبول ندارند . نامزد انتخابات یا باید تابع محض باشد یا مخالف محکوم به نابودی . همینها چند وقت دیگر شروع میکنند به چوب لای چرخ روحانی گذاشتن ، همانطور که در دوره دوم خاتمی انجام دادند . (1759587) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۹:۳۱
معلومه یه عده ای یا هنوز پیام مردم رو از انتخاب روحانی نگرفتن یا با این مردم سر ناسازگاری دارن. (1757684) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۱۹:۵۸
با سلام سخن نویسنده محترم اشتباه و حاصل از نداشتن شناخت کافی از مسایل است که با استناد به رهنمود های امام خامنه ای که فرمودند 1 :سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.
2و با استناد به فر مایش رهبری که گفتند: رویکرد استکباری امریکا موجب شده است که ملتها نسبت به آن، یک حس بی اعتمادی و بیزاری داشته باشند ضمن اینکه تجربه نشان داده است که هر ملت و دولتی که به امریکا اعتماد کند، ضربه خواهد خورد، حتی اگر از دوستان امریکا باشددر میابیم که نویسنده در تحلیل خود به خطا رفته و در بیا نات امام خامنه ای فرموند :
.
یک دهه قبل در مذاکرات با اروپایی ها، با نوعی عقب نشینی، تعلیقی را که در واقع تحمیل شده بود پذیرفتیم اما بعد از دو سال تعلیق و تعطیلی بسیاری از کارها، همه فهمیدیم که حتی با این گونه کارها، مطلقاً امیدی به همکاری طرفهای غربی وجود نخواهد داشت.
لذا این جفا اشکار به گروه قبلی به مدیریت دلاور و جانباز عزیز اقای جلیلی می باشد که پوزه شیطان را به خاک مالید وانرژی هستهای بومی شد و امروز در دستان توانای جوانان غیور این مملکت اداره میشود و نتیجه ان که چه کسی بهتر از این دلاور و مکتبی و ولایت مدار برای سخنرانی 13 ابان میباشد و این سپاسگزاری از فرزندان غیور این مملکت اسلامی میباشد با اروزی توفیق برای تیم مذ اکر کننده دولت تدبیر و ظفری دیگر برای مردم عزیز (1757686) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۰:۱۹
با سلام احسن گل گفتی و حرف دلم زدی براستی جه کسی بهتر از دلاور و جانباز و مدیر تیم قبلی شایسته سخنرانی امروز بود خدا نگهدارات جلیلی که پوز شیطان را به خاک مالیدی و انرژِ هسته ای را هدیه به جوانان کردی این پیروزی و ظفر ی است که با استقامت و بردباری وتبعت از امام خامنه ای حاصل شد (1757817) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۲:۰۸
با همین افکار خوش باشین! (1757976) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۲۴:۵۸
کدام انرژی هسته ای ؟ ملت آن قدر خسارت آن را داده اند که اگر سالها این انرژی خدمت رسانی کند جبران خسارتهایش را نمی کند ! (1758254) (alef-10)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۰:۵۰:۴۹
چرا سالها
باید به جرات گفت چند 10 سال (1763773) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۳۱:۱۴
مردم از این بابا دل خوشی ندارن بازم اینو میارن برای سخنرانی !!!! (1758271) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۰۱:۲۱:۱۷
توهم دلت خوشه داداش (1762657) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۰:۱۸
نظرات آقای جلیلی حداکثر می تواند نظر 4 میلیون نفر رأی دهنده به وی باشد، و نه نظر همه مردم ایران. (1757689) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۴۸:۳۶
پس نظرات آقای روحانی هم میتواند حداکثر نظر 18 میلیون نفر رای دهنده به ایشان باشد نه همه 80 میلیون جمعیت ایران

لطفا اینقدر غیرعالمانه نظر ندید (1757764) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۰۸:۱۱
مرد مومن 19 میلیون از 50 میلیون به روحانی رای دادن. که حدود 51 درصد از 36 الی 37 میلیون شرکت کننده هست. بعدش هم از این 50 میلیون 27 درصد شرکت نکردن. این 27 درصد صد درصد موافق کاندیدهای دیگه به جز روحانی نیستن. اما حداقل خواسته هاشون با 51 درصد مردمی هست که به روحانی رای دادن. پس جمع بزنی 78 درصد مردم با کارهای روحانی در زمینه برقراری رابطه دوستانه با تمام کشورها موافق هستن. (1757967) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۹:۱۴:۰۳
این 27 درصد صد درصد موافق کاندیدهای دیگه به جز روحانی نیستن
پس چرا بهش رأی ندادن تا رأی تون برسه به 24 میلیون!!! (1761149) (alef-6)
 
فرید
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۵:۳۹:۵۷
چون مطمئنیم طرفدارای امثال دکتر جلیلی همیشه تو انتخابات شرکت میکنن. (1763302) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۴۶:۱۳
آقای عالمانه- اگر درصد بگیرید روحانی رای بیش از 51 درصد از شرکت کنندگان را داشته. مطمئن باش اونهایی که شرکت نکردند هم رایشون جلیلی و امثال هم نبوده (1758403) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۲۷:۵۲
یعنی اونهایی که رأی ندادن و نظام را قبول نداشتن طرفدار روحانی بودن؟ (1759337) (alef-13)
 
محمود امیری
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۵۱:۱۷
اگر بپذیرید نظر جلیلی نظر 4 میلیون از 80!! میلیون است یعنی فقط 2/. درصد اما برای روحانی 18 میلیونی و 17 میلیون رای نداده ها" از 55 میلیون واجدین رای اعلامی وزیر کشور"جلیلی فقط 5 درصد ملت و روحانی با 18 میلیون 50 درصد رای دهنده ها" را نمایندگی می کند. (1758409) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۲۳:۵۱
اولا کل جمعیت واجد شرایط حدود 50 میلیون است نه هشتاد میلیون؟؟
دوما 15 میلیونی هم که اصلا رای ندادند هم احتمالا طرفداران اصولگرایان هستند؟!!! که به خودشان زحمت رای دادن ندادند (1758455) (alef-10)
 
هم وطن
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۴۲:۴۲
80میلیون جمعیت هم از آن آمارهای احمدی نزادیست .
کی مرکز آمار این آمار را داده؟ (1758471) (alef-10)
 
علي
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۱۵:۲۷
بعلاوه راي هاي سه كانديد ديگر كه در سياست خارجي نظرات شبيه روحاني داشتند. فقط جليلي نظراتش نظرات تند رو ها بود. (1759309) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۰۰:۰۴
طرفداران ولایتی و محسن رضایی هم موافق رابطه هستند . به مواضع این دو در مذاکره با آمریکا رجوع کنید . (1759591) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۳:۱۳
با سلام لطفا به کارگزاران تیم قبلی که ماموریت خود انجام دادند توهین نکنید وممنون دار این عزیزان باشکه انها ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند (1757820) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۹:۵۵
همه مردم ایران نبودند از همان 4 ملیون بودند و اتفاقا انتخاب سخنران دانسته یا ندانسته بسیار مناسب انتخاب شده بود زیرا این ییام را در خود داشت که چه طیفی برنامه ریز و مجری چنین مراسمی هستند جلیلی نماینده کامل تفکریست که روابط عادی خارجی را مضر به حال خود می دانند. (1757842) (alef-10)
 
محمود امیری
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۵۴:۵۵
بهتر بود یکی از تسخیر کنندگان لانه جاسوسی سخنران باشد. (1758417) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۱۸:۳۱
گشتند کسی از اونها در دایره خودیها نبودند مهم وضعیت حال افراد است و از تسخیر کنندگان هیچکدام حالشان خوب نیست خیلی هاشون الان نوکر صهیونست هستند مگه نمی دونید؟ (1758529) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۲۸:۱۱
انصافا اصلا سخنارسی جلیل رو گوش دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1758753) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۲۱:۰۲
با سلام اینجا بحث کروه ودسته نیست بلکه منافع ملی که مستلزم وحدت و حمایت یک پارجه میباشد بنابراین با وحدت و یک دلی میتوان در این کارزار برنده شد گه جلیلی خدمتگزار صادق و شجاع این ملت میباشد (1757846) (alef-10)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۶:۰۱
اين كج سليقگي باعث شد برخي در خارج و حتي خيلي ها در داخل اينگونه تصور كنند كه مراسم 13 آبان در ايران ديگر مثل گذشته نيست و به مراسم گروه اقليتي در ايران نزول كرده است. (1758638) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۱:۳۹
جلیلی هیچ وقت رقیب انتخاباتی روحانی نبود (1757696) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۱:۵۲
به سخنرانی ایشان توجه کنید که کاملا هوشیارانه و منطقی بود، هم از دولت و دیپلماسی حمایت کرد و هم واقعیت را گفت که منطق آمریکاییها فرعونی است. (1757698) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۲:۴۰
«جلیلی و حزیش یادآور کابوسی تلخ برای ملت» (1757701) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۵:۱۵
با سلام اتفاقا برعکس کابوس شیطان بودند و فریبکاری شیطان را نمایان کردند (1757824) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۵۵:۲۶
با سلام اتفاقا هر وقت به آقای احمدی نزاد و نماینده ایشان در مذاکرات و سپس افزایش تحریمها فکر میکنم ناخودآگاه بیاد اینهمه بدبختی و بیچارگی مردم و رشد سرسام آور تورم 40 50 درصدی می افتم. برادر من لطفا کمی حیا کن (1758418) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۱۵:۱۷
با ظرفیت باش (1757825) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۰۵:۰۲
احسنت . (1757962) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۴۵:۲۲
کابوس ما آمریکاست!
زمان جنگ هم ۲ ملیون نفر از این مردم واسه وطنشون جنگیدن!
امام حسین هم ۷۲ تا یار داشت!
پس با نظرات شماها!امام حسین هم باید ساکت می نشست چون طرفدار نداشت!
باید طرف حق بود حتی اگه یه نفر باشیم! (1758570) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۰۴:۵۲
چه مقایسه ای ؟؟؟؟ خدا رحم کنه !!!! چطور به خودت اجازه میدی جلیلی رو با امام حسین مقایسه کنی !!!! واقعا اخر الزمانه !!!!شما ها با این کاراتون آبروی دینو می برید !!!!
الف می دونم منتشر نمی کنی !!! آخه حرف حق تلخه !!!! (1758736) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۵:۲۳:۵۴
آمریکا نکبت است و طرفداران آن بیچاره! (1760007) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۴:۴۶
باسلام بنده هم به عنوان یک دانش جوی انقلابی که نه به جلیلی رای داده ونه وحانی همین نظر رو امروز توی راهپیمایی داشتم (1757708) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۰:۳۸
من هم تعجب کردم آیا این برداشت نمی شود که کسانی که در روز 13 آبان در راهپیمایی شرکت کردند همه از همان 4 میلیون نفر بوده اند؟
البته قبلا هم از این کج سلیقگی ها داشتیم نمونش سخنرانی آیت الله علم الهدی در روز تاریخی 9 دی ... (1757717) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۱۳:۰۳
چون خواننده ترانه مرگ بر آمریکا در ستادهای آقای قالیباف می خواند و این یعنی وحدت کامل . (1758104) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۱:۳۹
حاجی کار از این حرفها گذشته!
متاسفانه این دوقطبی در همه زمینه ها هست
اما جالبه یک قطب که حداقل 70 تا 80 درصد جامعه ایرانی است حتی 10درصد آزادی عمل قطب مقاومت را ندارد! (1757720) (alef-10)
 
آیدین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۵۷:۴۷
اونوقت این درصدهاروازکجاآوردی؟؟؟فعلانه که شماهاداریدهرکاری که دلتون میخوادمیکنید...کنفرانس افق نورولغومیکنید...قصدمنحل کردن موسسه سینمایی انقلاب اسلامی رودارید...نفروختن مشروب توهتل هارومحدودیت اعلام میکنید...واحتمالا چندوقت دیگه حجاب روهم محدودیت اعلام خواهیدکرد... (1758421) (alef-13)
 
ایلیا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۳:۳۵
انتخاب آقای جلیلی یعنی اخلال در کار دولت....چرا عده ای قواعد دموکراسی را رعایت نمیکنند؟‏!‏‏!چرا نمی خواهند پیام انتخابات را درک کنند؟‏!‏‏!گفتمان آقای جلیلی شکست خورده است (1757722) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۹:۵۸:۳۵
نه مردان الهی هرگز شکست نمیخورند (1762258) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۷:۰۹
به نظر من انتخاب خوبی در جهت از بین بردن شعار "مرگ بر آمریکا" است. (1757731) (alef-10)
 
رها
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۳۷:۵۵
به نظر من بهتر بود یکی از جوانان نخبه امروز رو به عنوان سخنران می اوردند. کسانی که لانه جاسوسی رو تسخیر کردند جوان بودند، شهدای 13 آبان دانش آموز بودند، امام در جوانی تبعید شد!
جوونای الان کم از جوونای دیروز ندارند و خیلی بهتر هم می تونن صحبت کنند و این نشون می ده که جوونای الان هم با اونها هم عقیده اند.
به نظرم کج سلیقگی نه فقط در انتخاب جلیلی بلکه در انتخاب هر کدوم از غیر جوانانه، حتی اگر در تسخیر لانه جوان بوده باشه و اصلا بوده باشه!
پس کی قراره از ما نسل سومی ها هم دعوت بشه. پیر شدیم رفت!
الف! اینو منتشر کن شاید به گوششون رسید! (1757732) (alef-10)
 
ساسان
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۴۱:۴۳
سلام
دوستان عزیز کمی فکر وتعقل کنید از مرگ بر امریکا چه حاصل میشود ما اگر بخواهیم مستقل باشیم باید اقتصاد و تکنولژیمان را قوی کنیم . ایا شما اینقدر فقر و فساد را در جامعه نمیبینید (1757737) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۵۱:۱۸
جامعه شعار زده كه به اينجا رسيديم كه بالاترين تورم را در بين كشورهاي دنيا در سال قبل داشيتم! به اينجا رسيديم كه رشد اقتصادي ما منفي شد كه براي يك كشور در حال توسعه يعني فاجعه! به اينجا رسيديم كه يك پرايد فكستني و ناايمن شد 18 ميليون تومان كه بسياري از قشر حقوق بگير ديگه نمي تونند بخرندش...! ادامه بدهيد به اين شعارزدگي ببينيم به كجا مي رسيد! البته براي كاسبان تحريم و ... خيلي نون داره! (1758650) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۹:۵۹:۳۲
چه ربطی به هم دارند؟؟؟؟؟پس نماز هم نخون فقط برو فسادو درست کن (1762259) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۴۳:۱۳
یک اقلیت 4 میلیونی که دارای تریبون و قدرت است، دارند به جای اکثریت مردم اظهار نظر می کنند و خاری شده اند در چشم!
ما با شما چه کنیم که دست از کشاندن سرنوشت این مرز و بوم به سوی سرنوشت سوریه بردارید؟
به خدا قسم ما این کشور را دوست داریم، به راه اعتدال برگردید که خیر دنیا و آخرت در آن است! (1757744) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۰۱:۵۷
اون جمعیتی که امروز رفته بودند راهپیمایی و تازه خیلی ها مثل ما نرفته بودند، اقلیت اند؟
یا کم لطفی می کنید یا نابینا شده اید!
اگر بیشتر از شما نباشند کمتر از شما نیستند! (1758209) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۲۵:۵۶
بدبختی ما اینه که هم دگرو دشمن هم میدونیم و داریم خودمون با خودمون میجنگیم. وقتی میدونیم رغیبمون داره با سیست بهتر مملکت رو اداره میکنه نمیتونیم ببینیم میریم نقطه ضعف از پیدا میکنیم و شروع میکنیم زدن توی سر اون تا اون رو کوبیده باشیم و خودمون یا تفکر خودمون را حاکم کنیم.
وای به حال این مملکت.
وای به حال این نظام اگه بخواهد اینجوری اداره بشود (1759204) (alef-13)
 
زیبا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۰:۴۷
نظر اکثریت مردم شرط است (1757774) (alef-10)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۱:۵۳
ميشه لطفا از افتخارات كسب شده توسط ايشون بگيد كه ما هم بدونيم شايد نظرمون دربارش عوض شد. (1757776) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۳:۳۷
چرا الكي جو ميديد كجا جليلي اصليترين رقيب انتخاباتي دكتر روحاني بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1757780) (alef-10)
 
عبداله
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۳۲:۰۵
ای اقا هنوز خوابی جانم بغیر از دکتر جلیلی کسی رقیب روحانی نبود چون الباقی شاگرد رفسنجانی بودن ورحانی کارمند ایشان (1758273) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۶:۳۶
شما محتوای سخنان آقای جلیلی را دریابید که وحدت بخش و عزت آفرین بود . ایشان 24 خرداد را حماسه سیاسی نامیدند و برای تحقق حماسه اقتصادی خواستار کمک به دولت شدند . کجای دنیا همچین فرهنگ والایی رامی بینید ؟ ضمنا سخنران مراسم بایستی در شان مجلس باشد . وقتی یک جمع پرشور انقلابی دو آتیشه حضور دارند نباید ایشان سخنرانی کنند ؟ (1757789) (alef-10)
 
واقع بين
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۶:۴۷
سلام، جليلي يكي از مردان خوب روزگار است. (1757790) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۱۲:۲۸
خوب كه چي ؟ (1757979) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۵۱:۴۰
شاطر محله ما هم ادم خوبیست! (1758651) (alef-13)
 
دهاتی
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۱:۰۰:۲۸
اتفاقا" پدر بزرگم ، مسلمان سه آتیشه ،دوستدار اهل بیت ویکی از مردان بسیار خوب روزگار است!!!!!!!!!!!!!!!!! (1763780) (alef-13)
 
مهرداد م
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۴:۵۹:۴۰
سلام
این متن جای تأسف داشت
شما چطور از بیانات رهبری استفاده میکنید در حالی که گفتمان انقلاب ما مقاومت هستش نه گفتمان سازش!!!!
گفتمان انقلاب و آقای روحانی وآقای جلیلی همش در راستای گفتمان مقاومت هستش نه گفتمان سازش
پس اون کسی که داره جامعه رو دوقطبی میکنه شما هستید (1757794) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۴۳:۱۹
شرکت نکردن روحانی در این راهپیمایی نشانه دوقطبی روحانی-جلیلی است و جناح شکست خورده حاضر به ترک صحنه نیست ! (1758293) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۳۴:۰۴
صحنه از ما خالی نمی شود حتی اگر یک نفرمان باقی بماند... تا پایان پای اصول انقلاب اسلامی ایستاده ایم.. (1759351) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۰۲:۱۶
هیچ سالی رسم نبوده رئیس جمهور شرکت کند (1759598) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۲۰:۰۰:۱۱
مردان الهی شکست ندارند (1762262) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۵۶:۴۲
مذاكره براي بردن به معني سازش نيست. سالهاست كه مغلطه مي كنيد و فريبكاري مي كنيد البته نتيجه اش را در 8 سال اخير ديديم و مردم فهميدند كه چه دروغهايي به اسم مقاومت و عدالت محوري و احياي ارزشها و ... به آنها گفته شد و عده اي با اين شعارهاي مقدس براي خود سفره رانت عظيمي گستردند و ... اختلاسهاي كلان و پي در پي. رانت خواريهاي علمي و ... هيات علمي دانشگاه و .. (1758665) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۲:۲۳
سخنرانی آقای جلیلی یعنی مردمی که به راهپیمایی رفتند همانهایی هستند که به جلیلی رای دادند. (1757799) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۵۹:۵۵
مگر غیر از این هم می تواند باشد !!!
در ضمن عکس اوباما را در یک آگهی تحریم درست کردند که اوج خلاقیت !!!! آنها را می رساند . من نمی دانم این هنر را که تا عمق هر فردی نفوذ می کند از کجا آورده اند
مثل اینکه موزه های بزرگ دنیا پیشنهاد های خوبی برای خرید این اثر کرده اند !!!
این هنری که دارند من کشته واقعا (1758206) (alef-13)
 
علی عارفی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۶:۴۳
آقای جلیلی حدود ده درصد آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب نموده است . ظاهرا همین ده درصدی ها برابر با بقیه مردم هستند و ملت هم باید هر چه آقایان میخواهند و میفرمایند عمل کنند . آن دسته هم که سخن از پیام مردم در خرداد 92 میدهند ظاهرا در این کشور زندگی نمیکنند ، عزیزان پیامی در کار نیست آقای جلیلی و همفکران اش 8 سال گفتند قطعنامه کاغد پاره است فرمودند " آب بریزند آنجا که میسوزد " رفتند و در جلسه ای در فلان شیخ نشین حاشته خلیج فارس نشستند در حالیکه بر پرچم بالای سرشان نوشته شده بود خلیج .ع.....ر....ب....ی ، نامه به بوش نوشتند و تبریک به اوباما به مناسبت انتخاب اوباما به ریاست جمهوری و در نهایت سرشکستگی پاسخی هم نیامد حالا هم که اوباما به رئیس جمهور ما تلفن کرده دوستانشان فریاد میزنند که چرا جواب تلفن اوباما را داده است یکی نیست از اینها بپرسد اگر قرار به اعتراض بود باید مدعی رئیس جمهور محبوب و منتخب خود میشدید که چرا به سران امریکا نامه نوشته ای و نه اعتراض به کسی که ضمن رعایت ادب و در چهارچوب منافع ملی و در نهایت عزت و سربلندی مردم ایران تقاضای بزرگترین رئیس کشور دنیا را اجابت نموده است و ..... حالا هم برای جناب آقای دکتر روحانی و وزیر محترم امور خارجه که با سیاستهایشان فریاد عربستان و نتانیاهو را در آورده اند نسخه میپیچند و شعار میدهند . از نظر این آقایان مردم ایران همان ده در صد هستند بقیه هم هیچ کاره اند (1757813) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۰۶:۵۹
اگر نظر مردم مهم است که در انتخابات نظرشان را گفتند و به جلیلی رای ندادند حالا در روز "ملی" چرا ایشان سخنران باشد باید با تایید رییس جمهور یک نفر انتخاب می شد و اگر روز" ملی" نیست پس چرا سایر گروه ها مجوز راهپیمایی ندارند تا هر کدام "بدون هماهنگی با دولت "یک سخنران برای خود بیاورند. (1757814) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۳۶:۵۲
مهم نیست. داری که می بینی. (1758036) (alef-10)
 
شجاع
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۰۸:۰۱
ای کاش سخنران احمدی نزاد بود (1758094) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۰:۴۴
هر سیستمی یک ساز و کاری دارد .مثل اینکه شما اطلاع ندارید که انتخاب سخنران این مراسم ربطی به رئیس جمهور نداشته و ندارد و این از وظایف شورای هماهنگی است (1758481) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۳۳:۱۴
من با متولی کاری ندارم .چون روز "ملی" است باید مجریان طبق نظر ریس "جمهور"مردم اقدام کنند (یعنی نظر اکثریت مردم). حال متولی هرکه می خواهد باشد. (1759348) (alef-13)
 
اکبری
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۲۰:۰۷
این ازنتایج سحراست! بگذار تاصبح دولت به دمد (1757843) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۲۵:۴۰
الف :معلوم است خروش انقلابي ملت عزيز در13ابان وشعارهاي كوبنده مرگ برامريكا شما راسوزاننده است.كه مي خواهي بامنحرف كردن موضوع اصلي اين روز باپرداختن بهمسائل حاشيه اي عظمت اين حماسه را براي خوشايندامريكا ودنباله هاي داخليش گم اهميت جلوه دهي اماوقتي امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.شما كجاي كاري....
كافيست به نتايج انتخابات دوره توكلي وكانديدموردحمايت خوددرسال92وهزينه هاومدت تبليغات انان را با اقا سعيدعزيز مقايسه كنيدتا....البته درج نميشه مي دانم شما فقط نظرات مخالفين نظام رانمايش مدهي (1757862) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۳۰:۴۲
جلیلی رئیس جمهور آینده (1757873) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۱۰:۴۱
به همین خیال باش! (1758225) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۴۱:۳۳
به همین خیال باش !! مردم دیگه گول ظاهرسازی های امثال احمدی نژاد رو نمیخورن ! (1758289) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۰۳:۰۸
اگر تنها و تنها کاندیدا باشه محاله رییس جمهور شه. (1758425) (alef-10)
 
افراطیون اقلیت
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۳۱:۳۱
51 درصد شرکت کنندگان به روحانی رای دادن. 27 درصد هم در انتخابات اصلا شرکت نکردن. یعنی این 27 درصد حداقل خواسته هاشون همان خواسته های 51 درصدی هست! پس 51 + 27 = 78

یعنی 78 درصد مردم ایران خواسته هاشون که حداقل خواسته هاست! با دولت روحانی و اهداف اون یکی هست.

در ضمن اقلیت تندرو در ایران تنها 4 میلیون طرفدار داره. طرفداران قالیباف و ولایتی هم اعمال دولت روحانی را قبول دارن. پس این درصد به بیش از 90 درصد می رسه.


پس شما جماعت اقلیت که هشت سال در تمام ارگان های کشور رخنه کردین به خودتان بیایید و با ملت همگام بشین. بدونید که هدف دشمن اینه که می خواد اکثریت را جلوی این اقلیت قرار بده و کشور دو قطبی بشه و بعد هم ما هم بشیم سوریه و افغانستان و عراق و ... و اخرش هم ویرانی و بدبختی و ...

پش به جای اینکه این اقلیت در خلاف جهت دولت و مردم شنا کند به خودش بیاد و دست از نفرت پراکنی بردارد.


من امروز واقعا تاسف خودم که جلیلی سخنرانی کرد. این یعنی کج دهنی به مردم و دولت. این کار تاثیر منفی بر روی مذاکرات می گزاره.

من موندم این اقلیت حرف حسابش چیه. یعنی میگن مذاکره نرن بکنن. پس چیکار کنن. وضع مملکت را به اینجا رسوندن باز طلبکار هم هستن. صبر مردم هم حدی داره.


الف صحبت های منو پخش کن. دلسوزانه هست. واقعیت هست. (1757876) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۳۲:۳۶
خب دیگه. باید جایی باشه خودشون را نشون بدن! هر چند صدا و سیما هنوز دستشون هست! (1757879) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۵۲:۱۱
این تیتر و مطلب هم نشان از کج سلیقگی شما دارد... (1757932) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۵۲:۳۹
سخنرانی جلیلی در راهپیمایی‌امروز، یک پیام آشکار داره؛«اونی که به خاطر کاراش رأی نیاورد،می‌تونه به خاطر همون کارا تریبون نظام دست‌اش باشه» (1757933) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۵۴:۰۷
موافق نیستم با نوشته شما!اتفاقاَ چه صحبت های خوبی هم کردند آقای جلیلی و مردم هم چقدر استقبال کردند از اینکه ایشون سخنران مراسمن. (1757937) (alef-10)
 
محمدلطفی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۵:۵۶:۰۳
مقام معظم رهبری : من همانطور که در مشهد مقدس گفتم به مذاکرات هسته ای خوش بین نیستم.14 آبان 92 . (1757940) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۲۶:۴۲
واقعا مسخره هست همه اینها برنامه ریزی شده هست مردم را چی فرض کردین می دانم چاپ نمیشود خودتان میدانید همه مسئولان خبر دارند که کی باید بیاد سخنرانی خودتان را به خواب نزنید این اظهرالشمس هست که جریان از چه قرار هست بهتر است بیدار شویم (1758009) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۳۴:۵۶
راستی یک سوال اگر رهبر معظم انقلاب دیروز آن بیانات زیبا و شیوا و پر معنی را نداشتند امروز جلیلی اینگونه از دولت حمایت می کرد ؟ آیا دوره جلیلی و جلیلیها بسر نیامده . آیا اینان مطیع رهبرند یا در برابر فرمایشات معظم له تغییر روش را اختیار می کنند مطیع کسی است که همواره نظرات رهبری نظر فی البداع او هم باشد اینطور نیست . راستی یک سوال ؟ رای جلیلی چقدر بود؟ (1758031) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۹:۲۱:۱۲
راستی یک سوال اگر رهبر معظم انقلاب دیروز آن بیانات زیبا و شیوا و پر معنی را نداشتند امروز جلیلی اینگونه از دولت حمایت می کرد ؟

یا خوابی یا خودتو زدی بخواب از همون روز اول بود که اصول گراها از جمله سعید جلیلی به دیدار روحانی رفتن و بهشون تبریک گفتن و جهت هر نوع همکاری اعلام آمادگی کردن حالا شما بفرمائید یک مورد بیاورید که اصلاح طلبان یا کارگزاران پیروزی اصول گراها رو تبریک گفته باشن! اصلا تبریک پیش کش مملکتو به آتش کشیدید (1761167) (alef-6)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۳۶:۲۲
اين شروع زود هنگام فشل كردن دولت است.اين بار نيز قرار است فرصت را از دست بدهيم.چرا هي دور خودمان مي چرخيم؟ (1758034) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۳۷:۲۸
سلام بر تمامی مردم ایران من دانشجو هستم ومانند تمام دانشجویان متعهد
خبرها رادنبال میکنم وعلاقمند به سربلندی وعزت کشورم هستم تا این ساعت تمامی نظرات را مطالعه کردم و توصیه ام به عزیزان این است که افراط وتفریط دراظهار نظرهانداشته باشیدو همواره پیرو خط ولایت باشیدوپشت سر ایشان حرکت کنید تامملکت آسیب نبیند (1758037) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۳۸:۱۶
نکنه توقع داشتی صادق زیبا کلام دعوت بشه و سخنرانی کنه.............
تحلیلتون واقعا آبکی بود......... (1758039) (alef-10)
 
مهاجر
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۴۸:۱۱
این حرفها چیست؟محسن رضایی هم دیشب مهمان گفتگوی ویژه خبری بود .بس است دیگر این مرز بندی ها.امروز استکبار دنبال مصری کردن ایران است.یعنی مردم در برابر مردم.4میلیون و 18 میلیون کدام است.جلیلی هم مقابل روحانی نیست در کنار اوست،او هم به قول آقا فرزند انقلاب است.اولین کاندیدای ریاست جمهوری که به دیدار روحانی رفت و تبریک گفت جلیلی بود.از سرنوشت مصر(مردم در بابر مردم )درس بگیریم!!! (1758052) (alef-10)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۶:۵۶:۰۹
نهایت کج سلیقگی را میرساند (1758070) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۰۵:۱۹
بنظرم مقاله رو خیلی خوب شروع کردید و اتفاقا به نکات خوبی هم اشاره کردید، اما شاید در نتیجه گیری و پیشنهادات میشد دقت بیشتری کرد!!!!!!!!!!! (1758087) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۲۰:۱۳
انصاف داشته باشید. باید حمایت جلیلی از دولت و تیم هسته ای را تیتر می کردید نه اینکه خودتان بد سلیقگی کنید :
"همه ملت باید یکپارچه در مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست‌های خصمانه پشتیبان دولت و تیم مذاکره‌کننده باشد تا آنها بتوانند از حقوق ملت ایران دفاع کنند." (1758120) (alef-13)
 
ی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۳۸:۵۳
نمی دونم چرا بعضی ها فکر می کنند رئیس جمهور جلیلیه؟ (1758166) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۴۲:۱۳
ای کاش زودتر میگفتین زیبا کلامو برای سخنرانی میذاشتن حیف شد کج سلیقگی کردن دیگه (1758176) (alef-10)
 
سمیع
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۴۹:۳۳
ملاک رهنمودهای مقام معظم رهبری است بعبارت دیگر فصل الخطاب سخنان ایشان است ما به هیت دیپلماتیک خود خوشبین هستیم ولی به امریکاهی ها بد بین.خوب با این معیار این حرف یعنی چه؟چطور است از امریکایها بخواهیم سخران تعین نمایند تا باب دل بعضی ها باشد و بجای تاسف خرسند هم باشند؟أأ (1758190) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۷:۵۱:۵۶
فرقی بین جلیلی و ضرغامی نیست اصل قضیه اشتباه است باید یک آدم معتدل و کسی که همه میخواندش میومد. ولی برگزارکننده گان دقیقا هدفشان برخورد با دولت و مذاکرات است لذا باید جلیلی را می آوردند!! (1758195) (alef-10)
 
هادی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۱۴:۳۶
اتفاقاً معنی انتخاب آقای جلیلی این است که شعار مرگ بر آمریکا یک شعار ملی در کشور است و آقای روحانی و رقبایشان همگی بر این شعار اصیل متفقند. (1758231) (alef-10)
 
ارستو
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۱۴:۵۸
اولا : رقبای انتخاباتی آقای قالیباف از یک طرف و آقایان رفسنجانی - خاتمی و روحانی در طرف دیگر بودند(محض یاد آوری)
ثانیا : آیا حضور جلیلی بدتر از شعار مرگ بر آمریکا بود؟
ثالثا : آیا ریختن آشغال در جنگل کار خوبیست؟ (1758233) (alef-10)
 
عبداله
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۲۸:۲۴
اقای ضد دوقطبی بودن کشور اگر روحانی ودارودسته اش سازشکار نستن پس دکتر جلیلی نیز دواتیشه نیست لطفه به یطرف غش نکنید (1758267) (alef-10)
 
اصغر
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۲۸:۴۰
الف جان خودرو-گوشت -مرغ -روغن اشتراک های آب و برق و قبوض مخابرات و لغو طرح مسکن مهر و مهرآفرین در دولت تدبیر انجام شد!!
تو هنوز در گیر و دار انتخاباتی!! (1758268) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۳۸:۴۲
8 سال اون آقا زحمت کشید مملکت رو به قهقرا ببره بعد شما توقع داری مثلا 100 روزه یا 1ساله جمع شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1759230) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۳۷:۴۹
آقای جلیلی یکی از چهره های محبوب و متدین این انقلاب هستند ایشان حتی در طول انتخابات و تبلیغات نشان دادند که به اصول انقلاب و اسلام مقید تر خیلی ها هستند و ما همیشه ایشان را دوست داریم (1758281) (alef-10)
 
بسیجی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۰:۲۱
کشکول جان . اولا روز 13 آبان یک روز ملی نیست و یک روز سیاسی است برای اینکه بگوئیم آمریکا تو هیچ غلطی نمی توانی بکنی . دوماً چرا باید حضور آقای سعید جلیلی در این مراسم کج سلیقگی باشد و حضور آقای ضرغامی راست سلیقگی ؟ مگر آقای ضرغامی کم بر طبل سیاست های تندروانه در این سالها کوبیده که حضور ایشان را صرف حاضر بودن در تسخیر لانه جاسوسی مفید می دانید ؟بی آنکه بخواهم از آقای دکتر جلیلی دفاعی داشته باشم باید بگویم ایشان مگر می توانند حرفی بر خلاف مشی رهبری عزیز بگویند که اینچنین برآشفته شده اید ؟قبول دارم که ایشان نمی تواند یک رئیس جمهور باشد امام لااقل این اجازه را می تواند داشته باشد که یک تحلیلگر مسائل سیاسی باشد . (1758310) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۳:۱۲
چطور بود زیبا کلام را می فرستادند کشکولی!!؟ (1758320) (alef-10)
 
حقیقت
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۴:۱۳
در این کامنت ها همه راجع به جلیلی نظر دادند. ولی هیچ کس راجع به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که دبیر آن ایت الله جنتی است صحبتی نکرد و نقش این شورا را در اینگونه موارد در نظر نگرفت. در حقیقت جلیلی ابزار دست اهداف این شورا شده است. میگویید نه تحقیق کنید و افراد و اهداف این شورا را یشناسید! (1758322) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۸:۴۱
شما رو به خدا جلیلی بد گفته؟

(ملت ما با وجود تکثر و سلایق سیاسی یکپارچه در مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا متحد و یکپارچه بوده و پشتیبان نظام و تیم مذاکره کننده هستند تا اقتداری که شایسته ملت است ضمن حفظ حقوق و ارزش های ملت حاصل شود) (1758329) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۸:۵۹:۱۸
حالا کج سلیقگی یا خوش سلیقگی
این انتخاب نشون می ده این مراسم و مخاطب این مراسم جلیلی و حامیانش هستند. (1758331) (alef-10)
 
نا شناس
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۱۸:۳۴
همه اینا بازی سیاسیه
دولت بدون اذن رهبرکاری خارج از سیاست های نظام انجام نمی دهد
تحریم ها فشار زیادی بر کشور وارد کرده و باید طوری عمل کنیم که هم از شعار های جمهوری اسلامی جدا نشویم و هم تحریم ها کم شود و هیچ دولتی بجز دولت روحانی نمی توانست فدا شود . اگر باختیم که مقصر دولت روحانی است و اگر بردیم مطمئن باشید چیزی های را باید از دست بدهیم. شک نکنید با این وضع و مواضع غرب و آمریکا سیاست برد - برد در مذاکرات هسته ای نداریم . پس در هر صورت خواهیم باخت یا وارد مذاکره نمی شدیم و حالا که وارد شدیم باید چیز هائی را از دست بدهیم (1758357) (alef-13)
 
سامان
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۱۹:۲۶
صحبت های غیر منطقی بود انتخابات تمام شد و رفت (1758359) (alef-10)
 
امیر عباس
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۲۹:۱۷
افراطی گری را کنار بگذاریدانتخابات تمام شده است صحبت عدد و ارقام نکنید مذاکره در جریان است اقا فرمودند تیم مذاکره کننده سازشکار نیست و دولت و تیم مذاکره کننده نیز اعلام می نمایند خلاف نظرمقام معظم رهبری عملی را انجام نخواهند داد و اقای جلیلی نیز ثابت کرده پیرو صدیق ولایت بوده و سخنرانی امروز ایشان گواه بر این مدعاست . نویسنده مطلب پیش داوری کرده و یک عذر خواهی به مردم بدهکار است (1758373) (alef-10)
 
نجفي
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۳۱:۱۵
تحليل غلطي‌است. چه ربطي داره؟ خيلي وقته انتخابات تموم شده و هريك از رقبا هم رفتن سر كارشان. سخنان آقاي جليلي هم منطقي و در چارچوب ديدگاه‌هاي رهبري نظام و مردم بود. (1758377) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۱۹:۳۵:۳۹
اگر مردم مخالفتی با جلیلی داشتند امروز همه یک صدا شعار نمیدادند.
لازم نیست شما زبان مردم شوید و تفرقه و اختلاف بین مردم ایجاد کنید.
کور بشه هرکسی نمیتونه جلیلی رو ببینه.
جلیلی به اندازه کافی رای داشت اما هوچیگریهای امثال شما باعث شد که کسی که در خوابش هم فکر نمیکرد رییس جمهور بشه رییس جمهور شد.
حال لازم هست که دکتر روحانی با حمایتش از جلیلی تو دهن ادمهایی مثل شما بزند تا اینقدر تفرقه بین مردم تزریق نکنید. ای کاش درکی از مسائل داشتید نه که دائم از اب گل الود ماهی بگیرید.
الف اگر مدعی ازادی بیانی منتشر کن. (1758386) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۱۷:۴۳
سلام
بابا چرا اینقدر مغلطه میکنید بعد از مدتی جلیلی را که دیدم شارژ شدم.کی از او بهتر؟ خدا حافظش باشه (1758448) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۵۵:۴۵
هزاران درود تقدیم مردم عزیز و دکتر محبوب ما سعید جلیلی و هم چنین رییس جمهور محترم که همه هوای هم رو دارند
نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم
رهبر انقلاب هم فرمودند تیم هسته ای سازشکار نیست سو تعبیر نشود (1758662) (alef-13)
 
گمتام
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۱۸:۳۱
سلام. باید متاسف بود برای کسایی که دوس دارن به اختلافات دامن بزننن!به نظرم این اوج بصیرت دکتر جلیلی رو میرسونه که از تیم مذاکره با وجود عدم خوش بینی به مذاکره با آمریکا،حمایت کرد.باید سعی کنیم به دور از تعصب وبا توجه به منافعملی و نه جناحی قضاوت کنیم.خدا دکتر جلیلی رو حفظ کنه که از مدیران شایسته وباتقوای انقلابه. (1758450) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۲۲:۴۶
مشخصه که نویسنده دارای بینش سیاسی نیست و فقط قصد تخریب آقای جلیلی رو داره (1758453) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۲۶:۳۰
سخنان آقاي جليلي وحدت و يكپارچگي نظام رو نشون داد علي الخصوص حمايت ايشون از تيم مذاكره مننده (1758460) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۴۸:۳۱
این شما هستید که به اختلافات دامن میزنید
سخنرانی امروز دکتر جلیلی چیزی جز حمایت از تیم مزاکره کننده و وحدت ملت بود؟
لطفا این تعصبات غلط را تمام کنید . (1758476) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۵:۴۷:۳۱
لطفا شما که صحبت ها رو گوش نکردید دوباره گوش کنید 4 میلیونی (1760057) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۱:۳۳
رقيب اصلي آقاي روحاني دكتر قاليباف بود نه جليلي (1758482) (alef-10)
 
امیر اسد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۵۵:۵۴
اتفاقا به نظر بنده که امروز در آنجا حضور داشتم و یاد روز 13 آبان 1357 و 58 افتادم که در دانشگاه و جلوی سفارت حضور داشتم، این انتخاب خیلی زیرکانه و استراتژیک بود. نباید سطحی و ساده لوحانه به مسائل نگاه کرد. ببینید الآن و پس از شروع مذاکرات ، در طرف مقابل ما در آمریکا، این روزها چه کسانی در سنا و کنگره و دیگر محافل سخنرانی می کنند و چه گونه سخن می گویند. خوب ما اگر ذوق زده نیستیم باید این را نشان دهیم که این یکی از آن راهها است. (1758490) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۰۲:۳۲
یه سوال
اگه جلیلی ریس جمهور میشد میذاشتن روحانی در چنین روزی سخنرانی کنه؟ (1758508) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۱۳:۳۲
اگه شماي متعصب بگي ميگي نه اما ما مي گوييم اره (1758742) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۲۱:۲۱
الف متشکرم برای این مطلب خوب شما خیلی زیبا و بجا بود (1758532) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۱:۵۵:۴۳
اتفاقا" آوردن جلیلی میتونه این پیام تهدید آمیز را برای غربیها داشته باشد که اگر با تیم مذاکره کننده فعلی بتوافق نرسید بعدا" با کسانی طرف خواهید بود که به کمتر از مرگ شما رضایت نمیدن .خود دانید! (1758579) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۰:۵۸:۲۱
خواب ديدي خير باشه (1760637) (alef-13)
 
م
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۰۳:۱۳
سخنرانی آقای جلیلی بجا بود (1758583) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۰۶:۵۹
آقا اصلامیخواین بخاطرمذاکرات هسته ای- ونه بخاطردل نازک امریکاواروپا!!!!!- همه خفه خون بگیرن وهیچی نگن ؟؟؟ لابداگه فردامذاکرات به بن رسیدیه عده میخوان بگن مسئله ی هسته ای داشت حل می شدکه جلیلی بااین سخنرانیش نذاشت!! (1758588) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۱۳:۳۰
انتخاب جلیلی برای سخنرانی در این مراسم دهن کجی به ملت بود.خ (1758594) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۱۳:۳۴
متاسفم براتون که اینقدر کینه توز هستید شما تحمل حق رو ندارید حتما باید یه آدم خنثی سخنرانی میکرد تا به وحدت لطمه ای نخوره؟دیدید که هم از دولت حمایت کرد و هم از تیم مذاکره کننده اما شما با اصول و انقلاب مشکل دارید کج سلیقگی بهانست. (1758595) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۳۶:۱۴
با حرفتون موافق نیستم. اتفاقا به نظرم این انتخاب و صحبت های ایشون پیام وحدت یا حداقل تلاش برای وحدت آفرینی داشت. اگه شما بگذارید و دو قطبی اش نکنید. (1758625) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۳۹:۴۲
با نظر سایت الف کاملا موافقم و از نگاه اسیب شناسانه شان سپاسگذارم ، امیدوارم شاهد روزی باشیم که به درو از بی حرمتی ورعایت احترام متقابل و همچنین بر پایه علم و منطق اظهار نظر کنیم و از تخریب دلسوزانمان خودداری کنیم (1758632) (alef-13)
 
کاپیتان
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۴:۱۳
طیف شکست خورده در انتخابات تمام تریبون های مختلف را در اختیار دارند و می خواهند به این طریق از ملت انتقام بگیرند ، آنها دنبال منافع خود و باندشان هستند و نظر ملت را که در انتخابات 24 خرداد آن حماسه سیاسی را آفریدند درک نکرده و قبول ندارند و ملت را فقط همین طرفداران جلیلی می دانند . (1758635) (alef-13)
 
farhad
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۸:۲۷
مگه دولت وتیم مذاکره کننده بارها نگفتن ما نماینده مردم هستیم و مردم خواهان تغییر شدند و ما هم به نمایندگی از اونها داریم کار میکنیم؟ خب دنیا نمیگه اگه مردم ایران خواستار مذاکره هستند پس این مرگ بر امریکا گفتن و پرچم سوزندن چیه!//؟حتما اونام یه چیزی معادل این ضرب المثل ما دارن که قسم حضرت عباس تو باور کنم یا دم خروس تو!!!بلایی که افراطی ها سر این ملت و مملکت آوردن و میارن هیچ کشوری نخواهد آورد!!!!

امریکا جهان خوار هست زور گو هست .استبکار هست .به ما صدمات زیادی زده.همه قبول.اما حالا که بابی برای گفتگو باز شده باید استفاده کرد شاید به نتیجه ی بهتری برسیم.این سی و چند ساله این روش رو اتنخاب کردیم و نتیجه شو روهم دیدیم! اونایی که اوایل میگفتن تحریم ها تهدید نیست بلکه فرصته کجان؟ بابا فکر این همه جوون بیکار باشیم فکر این همه مشکلات مردم باشیم.ما هم حق داریم زندگی کنیم .یه چیزی هست به به نام منافع ملی .بخدا چیز خوبیه با هیچ کدوم از اصول دینی هم تناقض نداره (1758642) (alef-13)
 
مسلم
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۵۲:۰۲
مهم سخنان جلیلی است که با درایتی که دارند حرفی نمیزنند که تنشزا باشد یا باعث سوء استفاده دشمن شود
بلکه بحثی که مطرح کردید باعث تنش میشود (1758652) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۳:۳۹:۵۹
دوست عزیز خیلی وقتها بی جهت کامنتهای منو درج نمیکنی؟امیدورام منطقی برخورد کنی
اما محض اطلاع دوستان که هی 18میلیون 18 میلون وچهار میلیون چهار میلیون میکنن...
1.اقای رفسنجانی در انتخابات مجلس ششم نفر سی ام شد وهمین اقایون جو گیر اینجا.طرفدار همون مجلس هستن که اقای هاشمی رو تهدید کرده بودند حق نداره استعفا بده وباید بیاد مجلس تا ما اعتبار نامه ایشان رو رد کنیم.وهمین اقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شش سال بعد نفر اول شد وبه دور دوم رفت
2.در انتخابات ریاست جمهوری سال88رای قاطع به اقای احمدی نژاد بود وخیلی از همین دوستان میفرمودندکه سیزده میلیون اقلیت کم نیست وباید حرف انها هم حساب شود.
3.مجموع ارای اقای روحانی کمی بیش از 50درصد بوده.جالبه که برخی تحلیل میکنن ارای بقیه هم به سمت ایشون بوده وکلا مخالفین اقای روحانی چهار میلیون نفره؟
4. دوستان یادشان باشد که هنوز توی این کشور انتخابات داریم.خیلی وقتها نتایج عجیبی رقم خورده.ازالان مراقب باشن یه موقعه شوکه نشن بعد دوباره بریزن بیرون وبیفتن به جون سطلهای زباله (1758710) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۴۳:۴۴
به نظرم کسی که سخنرانی جلیلی رو گوش داده باشه می فهمه که خود جلیلی داره به این دو قطبی سازش مقاومت خط بطلان می زنه. و شما با این مقالتونه که به این تفکر دامن زدید وگرنه اگر متن صحبت های جلیلی رو می گذاشتید، و صحبتش در حمایت از تیم مذاکره کننده رو منتشر می کردید از دامن زدن به این فکر های غلط هم جلو گیری می شد ولی شما این کارو نکردید بیشتر به این فکر دامن زدید، امیدوارم صحبت های جلیلی رو منتشر کنید اگر انقدر به فکر منافع ملی هستید. (1758767) (alef-13)
 
حكيم
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۴۶:۲۴
باسلام
انتخاب دكترجليلي بهترين انتخابي بودكه صورت گرفت.زيرا:
باسخنراني دقيق وهمشمندانه خود و اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای جدید کشورمان، پیام وحدت عملی میان مسئولان و مردم از طیف های مختلف سیاسی را به تمامی رسانه های بین المللی مخابره نمود. و این مساله می تواند یک نمونه از رفتار صحیح منتقدان با دولتی که ضمام امور را در دست دارد باشد.و شاید بتوان این رفتار را نقطه عطف تاریخی در فرهنگ سیاسی کشور لحاظ کرد. چرا که نشان دهنده وحدت مسئولان ارشد کشور بر سر موضوع های کلان ملی است.
به نظر می رسد برخی رسانه ها که همچنان در حال و هوای رقابت های انتخاباتی باقی مانده اند، شاید بهتر باشد با نگاهی به رفتار جلیلی نسبت به رقبای سابق انتخاباتی اش، به جای ادامه رفتارهای انتقام جویانه، دفاع از منافع ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند، همانطور که دکتر سعید جلیلی نیز در سخنرانی خود به این مساله اشاره کرد و علیرغم همه اختلاف نظرات، دفاع از تیم مذاکره کننده هسته ای در شرایط فعلی را با صدای بلند به افکار عمومی جهان اعلام کرد (1758768) (alef-13)
 
احمد کشاورز
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۵۸:۳۰
آقای جلیلی در جایگاه خودش محترم وقطعا قابل اعتماد است ولی آیا ایشان در مدتی که بر مسند امور بودند در روند اصلاح امور موثر هم بودند ؟ سالم بودن صالح بودن صادق بودن لازمه یک مدیر است اما اصلا کافی نیست ، به عقیده من باید همه تفکرات را تحمل کنیم و محترم بشماریم اما انتخاب ایشان بعنوان سخنران آنهم در چنین شرایطی ودر چنین روزی واقعا جای تعمل دارد (1758772) (alef-13)
 
حقیقت طلب
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۱:۱۷:۴۵
کج سلیقگی بدتری که در مراسم امروز بود چاپ اگهی ترحیم برای اقای اوباما و اتش زدن یک ماکت سیاه پوست بجای ایشان بود که فوق العاده زشت و دور شان مردم فهیم ما بود.مراسم امروز حداقل یکسال به نتیجه رسیدن مذاکرات را عقب انداخت (1758784) (alef-13)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۶:۴۴:۰۵
من هم دقیقا می خواستم همین رو بگم "این شما هستید که به اختلافات دامن میزنید سخنرانی دکتر جلیلی چیزی جز حمایت از تیم مزاکره کننده و وحدت ملت بود؟
لطفا این تعصبات غلط را تمام کنید" (1758827) (alef-13)
 
اصغر
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۷:۴۷:۰۴
4 سال پیش در چنین روزهایی نامزد بازنده انتخابات مشغول اردوکشی خیابانی برای سرنگونی دولت قانونی بود!! (1758855) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۷:۵۶:۴۴
به نام خداوند منان

با سلام

خطاب به برادر عزیز نویسنده عرض می کنم :

اگر سیاست خارجه شما را رسانه ها و سیاسیون خارجی تنظیم می کنند که حرفی برای گفتن نمی ماند اما اگر مصلحت داخلی و سیاست انقلابی کشور پایه و اساس سیاست خارجی است از هیات دولت و نظرات آقای ظریف جلو نزنید عزیزم .

این دو قطبی مورد اشاره شما حاصل بی تدبیری و عدم باور به سیاستهای کشور با هدایت مقام معظم رهبری است .

ضمنا اگه این دوست گرامی فوتبالی بود می دونست بهترین دفاع حمله است (1758868) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۰۱:۵۷
اصلا چرا روحانی نیامد یا بعنوان سخنران نبود؟ بایئ خود رئیس جمهور سخنران محوری مراسم می ب.ود (1758882) (alef-13)
 
داود
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۰۲:۱۱
اتفاقا بهترین انتخاب ممکن بود و تیز هوشانه چون مشخص کرد کلا طیف مخالف و سر دستشون چند نفرند این خیلی خوبه .حسابشون از بقیه جدا شد . (1758883) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۰۸:۲۷
متأسفانه این مسئله بسیار مهم و حیاتی که سرنوشت یک ملت را رقم خواهد زد با تصمیمات یک عده آدم لج باز و جاهل و بی نصیب از خرد و عقلانیت هزینه های هنگفتی را برای مردم ببار خواهد آورد و این چیزی نیست جز سرکشی و طغیان بر علیه رأی یک ملت. (1758897) (alef-13)
 
حسینعلی
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۱۱:۰۳
مردم به اعندال، آرامش، بدور بودن از غوغا سالاري ، راي داده اند، شوراي هماهنگي تبليغات اگر يك نهاد مردمي است با يد به نظر مردم احترام بگذارد اگر نهاد يك جريان خاصي است حد اقل با صراحت وصداقت اين مطلب را به مردم بگويد. (1758901) (alef-13)
 
فرشته
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۱۸:۳۶
واقعا شما بد سلیقه هستید که نمیخواهید هماهنگی در سیاست خارجی تحت منویات رهبری در چنین روزی ببینید...احتمالا اختلاف را برای داشتن سوزه ترجیح میدهید خدا همه ما را هدایت کنه که به اسم دلسوزی چه کارها که نمیکنیم.... (1758913) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۸:۲۶:۴۴
هیچکس مثل رهبری نمیدونه افراطی گری یعنی چی . به همین خاطر تذکرات روز قبل از مراسم رودادن . اگه اون تذکرات نبود .فکر میکنم افراطیون آدمک آقای ظریف رو هم آتش میزدند . خدا عاقبت رو به خیر کنه !! (1758932) (alef-13)
 
مجيد
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۲۷:۰۶
به نظر من خيلي هم خوب شد كه ايشون سخنراني كردند، چرا كه مشخص شد شعار دهندگان دو آتيشه ضد آمريكايي از طيف كسي بودند كه فقط 4 ميليون راي آورد. (1759066) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۴۵:۳۴
لطفا نظر شخصیتان را تحت عنوان کج سلیقگی عنوان نفرمائید دکتر جلیلی نماد مبین مبارز با استکبار می باشد. انتخاب ایشان بسیار شایسته و بایسته بود. (1759103) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۵۰:۱۶
اتفاقا عین سلیقه میباشد واین میتواند نشان همدستی وهماهنگی باشد (1759113) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۵۰:۳۸
با سلام به همه عزیزان نمیتونم اظهار تاسفم را ازاین سخنان اری از منطق صحیح وصواب ابرازنکنم ای کاش این دوست ما که بایک کج سلیقگی خوشبینانه و نوعی حقد وکینه بدبینانه یه نگاه به رفتار دشمنانمون می انداخت اون موقع یادش می امد که ما همگی شیعه هستیم ومشترکاتمون 100درصد نه نودونه نه دهم درصد اگر ایرادی هست یا تفاوتی هست در روشهامونه .چه جوریه دشمنان ما که در ایام انتخابات باهم رقیب هستند اما پس از انتخابات یکی مثل جان کری به عنوان یک رقیب سرسخت به جایگاه مهم دستگاه دیپلماسی وسیاست خارجی آمریکا دست پیدا میکنه . اما افرادی چون جلیلی باید از گردونه هستی خارج بشه چون باسلیقه سیاسی اقایون هم خوانی نداره؟مگر نه این که امام علی فرمودند به سخن نگاه کنید نه گوینده سخن ؟مگر سخنان جلیلی با پشتوانه 4 میلیون رای با بصیرت چیزی جز تداوم راه امام خمینی وامام خامنه ای است/مگر چیزی غیراز ظرفیت سازی برای دستگاه دیپلماسی در مذاکره هست ؟ازخدا براهممون انصاف وعدالت طلب میکنم که چشمهارو باید شست وجور دیگر باید دید (1759114) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۹:۵۷:۳۶
وقتی وقایع رو می نینی و بخصوص صدا و سیما رو، انگار که هنوز دولت قبل سر کاره و آقای جلیلی رئیس جمهور. انگار یه عده که قدرت هم دارن نمی خوان باور کنند که مردم ازشون خسته شدن. (1759129) (alef-13)
 
م
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۰۴:۴۳
سخنان جلیلی بیشتر حمایت از دولت بود (1759142) (alef-13)
 
بهنام
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۲۹:۳۰
نگارنده نام ندارد؟
آخر این چه استدلالی است که جلیلی نباید باشد.
روز استکبار ستیزی باید مظهر استکبار ستیز امروز ما در بین رجال و کاندیدا آقای جلیلی باشد! (1759213) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۳۶:۲۴
جلیلی انسان شریفی است. اما واقعا انتخاب ایشان به عنوان سخنران اشتباه بود. سخنرانی جلیلی پیامش این است: مرگ بر آمریکا فقط شعار طیف طرفداران جلیلی است.
دوستان قبول بفرمایند اشتباه کردند. (1759225) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۴۰:۴۹
بالفرض که این انتخاب بس اشتباه و کج سلیقگی شده..
اما واقعا برای تان متاسفم که در حالی که همه ی عقلا، از رهبر عزیزمان تا رئیس جمهور محترم و حتی برادرمان آقای جلیلی دم از اتحاد و وحدت می زنند و این را یکی از پشتوانه های مردم می دانند، شما باز بر آتش اختلاف هیزم میریزید... (1759237) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۵۲:۴۴
خیلی منطقی بود. موافقم. (1759268) (alef-13)
 
اسي
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۰:۵۸:۵۷
چرا نبايد سخنران اين مراسم از دولت جديد نباشد چرا به شعور مردم بي احترامي ميشود ايا اين 20 ميليون ايراني محسوب نميشود واقعامتاسفم (1759285) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۲۸:۲۰
واقعا براتون متاسفم به جای اینکه به فکر وحدت باشید و به جای اینکه مثل رهبری و مثل دکتر جلیلی از تیم مذاکره کننده حمایت کنید مدام بر طبل تفرقه بکوبید
واقعا آدم از شماها توقع نداره (1759338) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۱:۲۸:۳۴
آنهاهم ازاین تهدیدخیلی می ترسند؟!!یک چیزی بفرماییدکه منطقی باشدشایدفکرمی کنیدآنهاازآقای جلیلی می ترسند؟ (1759339) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۰۷:۰۱
او نماينده رهبري در شوراي امنيت ملي است. و ضمناً از شما تقاضا مي كنم كه كينه ها را كم كنيد و فقط حرفها را گوش دهيد. او بسيار خوب و وحدت آفرين صحبت كرد (1759407) (alef-13)
 
پدرام
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۲:۳۳:۳۵
آقای توکلی کاسه کوستو جمع کن بابا ...
خجالت خب چیزیه...
دکتر جلیلی صحبتاش همش بر پایه اتحاد و همبستگی و منافع ملی بود .واقعآ بی بصیرت هستید شما لعنت بر شما کوفیان زمان... (1759484) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۰۷:۱۵
خیلی هم عالی بود . ممنونم از تمام مردم ایران زمین (1759620) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۴۴:۵۴
اولا 4.160.000 رای آوردند حتما 160.000 تا را شما غیب کردید؟
ثانیا انتخاب مواضع مقاومتی برای تبلیغات انتخاباتی شجاعتی بود که فقط ایشان داشتند .
حسینی باید عمل کرد نه فقط نام امام حسین (ع) را ببریم و مانند شمر طرفدار ستمکاران باشیم (1759756) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۳:۵۸:۳۲
آقاي جليلي براي اينكه مطالب رو ايراد كنه ،زمان طولاني به نوشته ها (نيم رخ) خيره مي شد واصلا قشنگ نبود ،بهتر در اينگونه مراسمها رو خواني كمتري كنند.وخطيب توانا كه خدا رو شكركم هم نداريم براي سخنراني بيايد. (1759795) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۳۴:۵۳
به نظر من که مساله عجیبی هستش که نویسنده به جای نقد سخنان سخنران شخص او رو نقد می کند. اقای جلیلی سخنرانی کرده اند و هر کس حق دارد از زاویه مد نظر خود سخنان ایشان را نقد کنند ولی نفس این که چرا ایشان و چرا بقیه نه به نظر من سوال درستی نیست. (1759883) (alef-13)
 
امید
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۵:۱۶:۲۷
برای الف متاسفم که اجازه می ده یه عده به روند رو به رشد کشور لطمه بزنن و اختلاف افکنی کنند. شما به مثابه افرادی می مونید که اگه رهاتون کنن می گید چرا رهبری نرفت جماران زندگی کنه!!! و اگه ایشون می رفت اونجا می گفتید رهبری میخواد جای امام بشینه!!!
فقط دنبال اختلاف افکنی. بهانه تراشی. متاسفم براتون. (1759996) (alef-13)
 
شهروند
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۹:۳۵:۴۳
آوردن جلیلی واقعا" کج سلیقگی بود و بس ایشان نماد دیپلماسی شکست خورده است (1760501) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۰:۵۷:۴۱
مقاله جالبي بود اما كو كوش شنوا ايا صداي مردم در انتخابات شنيده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1760634) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۲۳:۵۶:۰۳
طرز تفکر آقای جلیلی برای من و میلیون ها نفر مانند من قابل قبول نیست (1760873) (alef-13)
 
مالک اشتر
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۰:۳۶:۳۱
با سلام
از سایت شما انتظار نداشتم
شما در انتخابات از دکتر جلیلی دفاع کردید
و ما بعد از انتخابات دیدیم که دکتر جلیلی با چه آرامش و خوش رویی شکست را پدیرفتند
مگر ایشان بعد از اعلام نتایج نگفتند اگر دیدید جلیلی رای نیاورد نگویید گفتمان انقلاب مشکل دارد،بلکه بگویید جلیلی بلد نبود گفتمان را تبلیغ کند
این نمونه از منطق کتر جلیلی بود
در ضمن ایشان هممواره در راه اجرای اموار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای بوده و هستند و ان شاء الله خواهند بود
پس مطمين باشید ایشان به حرف اشتباهی در این موارد نمی رنند چون دست پروده خود آقا هستند (1760907) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۱:۰۴:۳۰
از همه جالب تر عنوان خبری صدا و سیما بود:
"عصبانیت نتانیاهو از راهپیمایی 13 ابان"
بابا حداقل هر کسی که الفبای سیاست را بلد باشد میداند که اسراییل غاصب اتش بیار معرکه است و از هر عاملی که باعث اختلاف بین ایران و امریکا شود استقبال میکند
محور سخنان نتانیاهو این بود که ای کسانی که در امریکا میخواهید با ایران رابطه بر قرار کنید ببینید انها در مورد شما چه میگویند
حال صدا و سیما برای انکه مشخص نشود همسو با اسرییل عمل شده
این عنوان غیر واقعی را انتخاب کرده
لطفا اگر دیدگاه من غلط است من را روشن کنید با تشکر (1760940) (alef-13)
 
محمد امین حسن پور
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۱:۵۲:۳۲
الف از ای ناراحت است که چرا جلیلی از تیم مذاکره کننده حمایت می کند. در واقع الف به دنبال این است که یک دعوای اساسی میان دولت و طیف جبهه پایداری شکل بگیرد و آب گل آلود شود و ماهی هایش را بگیرد. البته این عصبانیت تان بعد سخنرانی جلیلی واقعا قابل فهم است.
در ضمن، در انتخابات ریاست جمهوری خیلی ها رای پایین تر از جلیلی داشتند. این که عیب نیست. همین که در مدتی کوتاه، توانست 4 میلیون رای بیاورد خودش خیلی حرف است. شما را به خدا آیا جلیلی در برنامه های انتخاباتی اش ذره ای بیش از آرمان های خمینی و انقلاب اسلامی را گفت؟ خیلی ها 4 سال برای ریاست جمهوری کار کرده بودند و پول جمع کردند اما رئیس جمهور نشدند و حتی در رتبه بعد از جلیلی قرار گرفتند. پس چطور فقط جلیلی را شکست خورده می دانید؟

الف نوشته است که سعید جلیلی دیپلمات برجسته و پر افتخار کشور با درجه ممتاز جانبازی در هشت سال دفاع مقدس است، قبول؛ اما انتخاب فردی که در انتخابات با انتخاب اشتباه شعارهای استراتژیک نظام برای رقابت های انتخاباتی و در نهایت شکست در انتخابات با ۴ میلیون رای شرایط را برای سوءاستفاده مخالفان استراتژی مقاومتی جمهوری اسلامی فراهم آورده، چیزی جز تکرار خطای انتخابات ۹۲ است؟


عجبا. به کار گیری شعارهای استراتژیک نظام را من و شمایی که حتی نامت را زیر مطلبت نمی گذاری بهتر می دانیم تا آنکه در راه حفظ این کشور و نظام پایش را تقدیم کرده است؟ شما نگران سوء استفاده مخالفان استراتژی مقاومتی نظام نباشید. یک ضرب المثل هلندی می گوید که برای شخص بهانه گیر همه بهانه هست. (1760970) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۷:۴۹:۱۰
به عنوان یک طرفدار آقای روحانی فکر می کنم آقای جلیلی بهترین انتخاب برای این مراسم بود. پیام این انتخاب به آمریکا این بود که اگر از فرصت پیش آمده برای رسیدن به یک نتیجه برد برد استفاده نکند این فرصت همیشگی نیست. (1761069) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۰۸:۴۵:۱۶
من هم با نويسنده اين مقاله موافقم آوردن آقاي جليل به هزينه براي نظام تبديل ميشه چرا اقاي توكلي سخنراني نكنه چرا آقاي رضايي شمخاني يا يك فردي كه كمتر حساسيت داشته باشه نبايد سخنراني كنن . بابا اينقدر با مردم بازي نكنين آوردن آقاي جليل اشتباه بود البته خود آقاي جليل هم بايد بازكاوت تر برخورد كنه. من به سخنرانيسش كار ندارم اما اصلا نبايد ميامد . با احترام به آقاي جليلي (1761122) (alef-6)
 
رضا اراكي
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۰:۱۲:۰۱
رقيب اصلي كه 4 ميليون راي نمياره. اين هم سهمش را مي خواد از اين انتقلاب (1761246) (alef-6)
 
احسان
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۰:۴۹:۲۷
خدمت آقای مقاله نویس عارضم که اینجانب مقاله ای با همین مضمون در سایت روزنامه بهار خواندم و در شگفتم که چقدر مطالب ,جملات و حتی بعضی از کلمات شبیه هم هستند. و در جواب نویسنده محترم عارضم که اینقدر نگران مذاکرات با آمریکا نباشید اینقدر ملتمسانه و با ذلت به این مذاکره و لبخند ها دل خوش نکنید که قطعا سرانجامش برای ما شیرین نخواهد بود اگر قبول ندارید یک سری به تاریخ بزنید و در ضمن وقتی که آمریکاییها خودشون همزمان با مذاکره ملت مارو تهدید میکنند و دیپلمات هاشون حرف از جنگ و تهدید میزنن این اشتباهه که ما هم از سر ضعف و ذلت فقط به فکر دلخوش کردن اونها باشیم. اگر تو این 30 سال تونستیم با عزت بمونیم واون هم با لطف خدا و فداکاری ملت فقط به خاطر شعار مرگ بر آمریکا بوده. در پایان با پارزوی سلامتی برای رهبری و عزت و سربلندی برای ملت و کشور را دارم و امیدوارم امثال دکتر جلیلی رو خدانگه دار باشد و روز به روز به تعدادشون اضافه بشه این افراد چه در زمان جنگ و چه در حال حاضر حافظ عزت و سربلندی ملت ما هستند.التماس دعا (1761297) (alef-6)
 
جلال
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۱:۳۸:۳۷
جلیلی در سخنرانی امروز: ملت ایران یکپارچه پشتیبان تیم مذاکره‌کننده است

پس لطفا یاوه گویی را بس کنید (1761379) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۲:۱۹:۴۱
این حرفا چیه میزنید؟؟حالا شما مخالف سرسخت آقای جلیلی هستید قرار نیست که 13 آبان هم راهپیمایی نرید....اگر رفته بودید از سخنرانی ایشون در دفاع از دولت وقت و تیم مذاکره کننده لذت میبردید و میفهمیدید فرق ضرغامی و جلیلی در چیست
تا وقتی احمد توکلی نماینده مردم تهران باشه معلومه باید اوضاع مملکت اینطور باشه (1761469) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۲:۳۸:۵۵
با عنوان یک وطن دوست طرفدار صلح از انتخاب بی نهایت اشتباه اینها خوشحالم. (1761505) (alef-6)
 
سید علی قصری ضرغامی
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۳:۱۱:۵۴
سایت الف اگر راست میگوئی و عدالت داری منفیها را باز کن چرا مدتی است که نمیشود منفی دادعجب سایت کج سلیقه ای هستید اگر مردی نشان بده (1761562) (alef-13)
 
شاهين43
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۳:۱۷:۴۸
صددرصد با نظر شما مخالفم. انتخاب آقاي دكتر جليلي كه از ذخاير انقلاب هستند بسيار مطلوب بوده است. (1761574) (alef-6)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۵:۵۳:۳۷
باید تاسف خورد از اینکه اجازه داده می شود فردی افراطی و افراطییون در مورد دیپلوماسی ایران سخنرانی کند. (1761903) (alef-6)
 
مطهری
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۳۰:۳۴
باید تاسف به حال شما خورد که تحمل شنیدن صدای مخالف رو نداری (1763396) (alef-13)
 
علی کاوه
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۱۹:۲۸:۲۵
سلام ، نکنه انتظار داشتید مثلا آقای هاشمی سخنرانی می کردند ؟ یا آقای خاتمی یا (1762192) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۲-۰۸-۱۵ ۲۱:۱۸:۲۶
گهگاهي تحليل هايي ميدي كه بايد در صفحه هجو و هزل مجلات طنز بخونيم (1762361) (alef-13)
 
آراس
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۰۱:۲۲:۳۰
از اینکه به روحانی رای دادم بسیار نادم و پشیمانم ، شاید باورتان نشود این بار هم اشتباه کردیم جلیلی میتوانست بسیاری از مشکلات ما را حل کند !حیف شد که جلیلی رییس جمهور نشد صد افسوس که ما قدر افرادی چون جلیلی را نمیدانیم ! (1762658) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۰۸:۳۸:۳۰
شرم کنین کج سلیقگی اونه که بخواسین رابطه با امریکا داشته باشین نه سخنرانی جلیلی که سر تا پا ولایی هست (1762830) (alef-13)
 
مطهری
۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۲۸:۵۰
من نمیدونم این الف چه پدرکشتگی با جلیلی داره، حمله های زمان انتخاباتش به جلیلی بس نبود؟ آقای جلیلی چون رای نیاورد حق سخنرانی هم نداره؟ پس چرا وقتی هاشمی تو انتخابات گذشته رای نیاورد کسی نمیگفت این نباید حرف بزنه؟؟؟
متاسفم برای خودمون که گاهی برای آزادی گریبان چاک میکنیم اما ل سخنرانی مخالف خودمون که اتفاقا تو سخنرانیش از رقیب سابقش حمایت کرده نداریم! (1763393) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۱:۲۲:۵۲
بعضی دوستان لازم است کینه های شخصی خود را کنار بگذارند و سعه صدر به خرج دهند.انتخابات هم که تمام شده است لطفا همه مسایل را به انتخابات گره نزنید.
در انتخابات هر کس می تواند گفتمان خاص خود را داشته باشد اما مردم فقط به گفتمان رای نمیدهند ممکن است به روحانی رای بدهند اما گفتمان مقاومت را قبول داشته باشند، یا با جلیلی رای ندهند ولی گفتمان مقاومت را تایید کنند.همه گفتمان مقاومت را قبول دارند و در شیوه های آن اختلاف نظر دارند.
اینکه بگوییم 4 میلیون افراطی اند خیلی حرف خطرناکی است که بعضی از دوستان مطرح می کنند. (1763796) (alef-13)
 
عتیق
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۱۲:۱۵:۱۵
وحدت، وحدت، وحدت (1763998) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۱۳:۰۴:۰۲
متاسفانه مردم دو بحث كاملاً متمايز از همديگر را با هم خلط ميكنند !
اول اينكه آقاي جليلي هرچه بود و هرچه كرد تا روز قبل از انتخابات بود ، ايشان اگر در انتخابات جزو كانديداها نبودند حق داشتند به عنوان يك صاحب نظر و كارشناس با تجربه همواره از نظرات و عقايد خود دفاع كنند و هر جايي كه دلشان بخواهد تبليغ ! اما وقتي ايشان بعنوان كانديداي رياست جمهوري نتوانستند آراي لازم را بدست بياورند ، اين به اين معناست كه ملت و نظام جمهوري اسلامي با انتخاب آقاي روحاني افكاري ديگر و راهي ديگر را براي سياست اجرايي انتخاب نموده اند ، از آن پس نه تنها آقاي جليلي بلكه هيچ كس ديگري حق ندارد و نميتواند نظرات خود را بر خلاف سياست جاري نظام از تريبونهاي رسمي ابراز و ناظران را به اين فكر بياندازند كه هنوز در جمهوري اسلامي حرف واحد وجود ندارد .
ثانياً كساني كه بر خلاف راه ملت و عليرغم تاكيدات مكرر مقام معظم رهبري در ايجاد فضاي وحدت و همدلي در مقابل دشمنان تمام تلاش خود را معطوف به اين موضوع كرده اند كه كساني را به ميدان بفرستند كه بويي جز از تفرقه و خلاف جريان آب شنا كردن از آن به مشام نمي رسد ! نمونه جديد آن انتخاب سخنران نماز جمعه اين هفته تهران يعني جناب دكتر شريعتي رئيس معزول يكي از دانشگاه ها مي باشد ! سوال اساسي اينست : نامبرده حدود 8 سال رئيس اين دانشگاه بوده است و هيچگاه حتي در مناسبت هاي همگن براي سخنراني در نماز جمعه دعوت نشده است ! اكنون چه اتفاق تازه اي افتاده است و يا ايشان چه گل تازه اي به سر جامعه دانشگاهي زده اند و يا چه مناسبتي بوده كه حضور ايشان لازم ؟ جوابها همه منفي است ، تنها دليل عزل ايشان از رياست دانشگاه است .
خدايا ، خداوندا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر اين ملت ، انقلابشان و اسلام كوتاه بفرما ، آمين يا رب العالمين . (1764034) (alef-13)
 
حسن مدنی
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۲۳:۳۸:۲۲
آخه ادم عقده ای
کج سلیقگی این متن چرته توئه که جز عقده های درونیت چیزی نیست
این کار تو از نظر اسلام باطله تو اخلاق جایی نداره تخریب کسایی که ...
بیخیال یه نیگاه به دوروبرت بنداز مخصوصا اینه (1764954) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۸ ۱۴:۱۶:۴۴
جاي بسي تاسفه آدم قحط بود. (1765858) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۸ ۱۵:۰۴:۴۰
اقای جلیلی با نظر شورا تایید شدند اقای ضرغامی خودشون جزئ شوراست بعدش سخنرانی اقای جلیلی بسیار خوب ومنطقی بود جدای از این بحثها وقتیاز یک شخص بزرگی نقل قول میکنید با ادب واحترام نقل کنید خیلی از این متنی که الف نوشته خوشم نیومد (1765927) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۸-۱۸ ۲۲:۳۹:۰۳
چه تحلیل آبکی؟؟؟!!! متاسفم برای شما که از روی دشمنی با برخی اشخاص آسمان ریسمون می بافین. حالا چون جلیلی رقیب روحانی بوده نباید در هیچ سخنرانی شرکت کنه؟! مثلا چون قالیباف یکی دیگه از رقبا بوده برای اینکه فضا دو قطبی نشه نباید شهردار میشد؟! (1766757) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.