نظر منتشر شده
۲۹۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 210270
بابک زنجانی دستگیر و روانه اوین شد
بخش داخلی الف، 9 دی 92
بابک زنجانی با توجه به مسائل و اتهامات وارده در هفته‌های اخیر از سوی مراجع قضایی بازداشت شد. زنجانی عصر دوشنبه به زندان اوین انتقال داده شده و قرار است در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت به اتهامات وی رسیدگی شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
بابک زنجانی بازداشت شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بابک زنجانی با توجه به مسائل و اتهامات وارده در هفته‌های اخیر از سوی مراجع قضایی بازداشت شد.

این در حالی است که ایرنا به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده که زنجانی عصر دوشنبه به زندان اوین انتقال داده شده است و قرار است در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت به اتهامات وی رسیدگی شود.

هفته گذشته ۱۲ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به سران سه قوه با اشاره به این که فساد مالی مزمن، به فساد سیاسی و جرائم یقه سفیدها دامن زده است، تاکید کرده بودند: دلایل کافی برای تعقیب «بابک زنجانی» در دست است.

در این نامه سرگشاده آماده بود: «سال ها مماشات با فساد مالی، متاسفانه امروز کشور را به فساد سیستمی رسانده است. ویژگی این مرحله از فساد آن است که دستگاه ها و نهادهای مسئول مبارزه با فساد، خود گرفتار مراتبی از فساد می شوند.»

به نظر نگارندگان این نامه، یک مصداق که این روزها رنج مردم شریف را دوچندان کرده است، بابک زنجانی است. بابک زنجانی ۴۳ ساله که راست و دروغ، آغاز کار خود را به یکی از مقامات جمهوری اسلامی که به رحمت خدا پیوسته است، منتسب می کند، امروز به عنوان ثروتمندی همه فن حریف در صحنه های مختلف در جولان است و با تکبر و تبختر همه چیز را "خریدنی" نشان می دهد. این نمونه ای از پدیده شگفت آوری است که تمامی نظام را به فساد متهم می کند و عجیب این است که رسانه ملی نیز خواسته یا ناخواسته با نحوه برخوردش با این زرسالار، به آدم شویی مشغول است.

حسین نجابت، احمد توکلی، غلامرضا مصباحی‌مقدم، اسماعیل کوثری، محمدرضا آشتیانی، احمد امیرآبادی، حسین ذوالانوار، الیاس نادران، محمد دهقان، مفید کیایی‌نژاد، احمد سالک و علیرضا سلیمی از امضاکنندگان این نامه بودند.

همچنین رئیس‌جمهور نیز به اسحاق جهانگیری معاون اول خود، دستور داد تا اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده‌اند، در اولویت کار قرار گیرد.

متن دستور حجت الاسلام حسن روحانی عنوان می کند که « از آنجا که مبارزه با مفاسد اقتصادی، لازمه پیشرفت و عدالت است و دولت تدبیر و امید، برای خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، تأمین امنیت برای فعالیت سالم اقتصادی را در اولویت کار خود قرار داده است، مقتضی است اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه فراهم کرده‌اند در اولویت کار قرار گیرد. به ویژه ضروری است موارد سوء استفاده از شرایط تحریم مورد رسیدگی قرار گیرد و برای حراست از حقوق مردم و بیت‌المال اقدام فوری صورت پذیرد و گزارش مربوطه ظرف یک ماه به اینجانب ارائه گردد.»
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۰۸:۲۴
پول نفت پس چی شد؟اونو چه جوری ازش میگیرن؟ (1875539) (alef-5)
 
محمود
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۵۸:۰۸
گرفتن که هنر نیست ببینیم بعدش چی میشه ببینیم این جرات وجود دارد که به صورت علنی محاکمه شود و با وجود تخلفاتی چندین برابر پرونده های مطرح این سال ها مثل فساد 3000 میلیاردی به اشد مجازات محوم میشود (1875729) (alef-10)
 
هومن
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۴۶:۳۶
آقایون مشکلات کشور با اعدام زنجانی درست نمیشه مشکل جایی دیگری ست ؟؟؟

کشورهای جنوبی ایران از میادین نفتی مشترک رقمهای چند صد میلیاردی برداشت میکنند و هیچکس ناراحت نمی شود اما ما دنبال پرتقال فروشیم !!!!! (1876682) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۶:۵۷
چنانچه اراده ای برای دفع فساد هست (که حتما هست چون باعث بدبینی مردم می شود) پیشنهادهای زیر بنظر من میرسد.

نباید به شکار یک فاسد عمده اکتفا کرد چون فساد از تخم مرغ دزدی شروع می شود.

1/ استقرار اکیپ های ضربت مبارزه با فساد اداری مالی در تمام دستگا هها و سازمانهای دولتی و وابسته به دولت که نقش سازمانهای عمومی را بر عهده دارند به مدت 3 ماه

2/ اعلان عفو عمومی برای مفسدین خرده پا (فاسدین عمده فردا) بشرطی که خود را معرفی کنند و اموال بیت المال را برگردانند.

3/ اعلان تضمین امنیت شغلی برای کارکنان پاک در (دستگا هها و سازمانهای دولتی و وابسته به دولت که نقش سازمانهای عمومی را بر عهده دارند) برای دریافت گزارشات آنان

4/ تکمیل مدارک مفسده های کشف شده و ارائه به دادگاه ها برای رسیدگی خارج از نوبت

5/ انفصال فاسدین از کار در دولت و شرکتهای وابسته به دولت

6/ در اکیپ های ضربت مبارزه با فساد اداری مالی یک نماینده از 3 قوه عضویت داشته باشند.

7/ شرط لازم با کلیه کارکنان در مورد مجازات فساد اداری مالی و انجام آن در اسرع وقت.

8/ اعتنای مقامات اجرایی و نظارتی به مصوبات مجلس در مورد مجازات اسلامی و نیز قانون مبارزه با فساد اداری مالی
===========

به امید روزی که در میان ملل اسلامی کشورمان به پاکی شهره باشد (1877440) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۰:۳۳:۴۴
میبخشید یک سوال داشتم:
1- بعد از انجام همه پیشنهادات شما، چه کسی قراره به تخلفات اکیپ های ضربت رسیدگی کنه؟

2- فکر میکنید الان اکیپ کم داریم؟ (1880271) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۳۳:۲۶
اعدام
داداش آتیشت تند
عادت کردیم قصاص قبل از جنایت
اجازه بده محاکمه بشه بعدن
شایدم اصلا مجازاتش بیشتر باشه ... (1877527) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۲:۴۸:۱۹
همین پرتغال فروش و....باعث بدبدختی اقتصادی ماشده ا ند....امیدوارم منصفانه محاکمه شود (1878175) (alef-10)
 
س ر ی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۳:۱۴:۲۲
بابا جرا جرت میکی این بابک روزی پول ی خونه مسکونی از قبال روز ی 18 میلیون دلاری که میکرفته تو بازار میفرخته ثروتمند شده این دلارا رو به هر کوری بدید معلومه تروتمند میشه از ریس قوه قضایه به عنوان ی جانباز از دست بابک زنجانی شکایت دارم و میخوام همه پولهای که از ملت ایران از راه نادرست بدست اورده رو ازش بکیرن وبه همه جانبازان و مردم فقیر بدهید ? (1878358) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۲:۳۶:۳۴
دراین مملکت صاحب منصبان برای درامان بودن از بدنامی افرادی امثال زنجانی و مه افرید ...... را که بسیار زیادند در خط مقدم قرار میدهند . همه کسانی که در فامیل و دوست و اشنا ها ی همه ما هستند و یک شبه پولدار شدند امثال این اقایانندولی درگرفتاری ها رهایشان میکنند تضمین بدهید تا قربانیان خود را معرفی کنندتا ببینیدریشه ی فسادها در کجاست (1878157) (alef-10)
 
خادم
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۳:۳۵
من متاسفم برای مملکتم که از یک نفر از مردم سوال بپرسن یک کار افرین بزرگ رو نام ببرید اسم هیچ کس به ذهنشون نمیاد ولی اگه بگن چند نفر با دزدی به جایی رسیدن همه بسیار موارد رو نام میبرن (1875758) (alef-5)
 
جواد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۵۶:۴۶
بله با شما موافقم مه افرید و بابک زنجانی به نوبه خودشون یه نخبه هستن این سیستم ماست که غلطه (1875951) (alef-10)
 
عرفان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۴۶:۵۹
نخبه شمایی آقا جواد که طرف به جرم میلیاردها یورو پولشویی و رانت و ... دستگیر میشه بدلیل رابطه و اعتماد کردن دولت به اون و تو زرد از آب دراومدنش اونوقت شا بهش میگی نخبه! (1877551) (alef-10)
 
ساسان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۴۱:۵۹
کاملا مخالف و واضحا مشتی رابطه باز و رانت خواروخاءن و... (1877972) (alef-10)
 
نیما
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۲:۳۰
سوال اصلی مردم این است


چرا با افرادی مثل امیر منصور آریا یا بابک زنجانی برخورد میشود و این مسئله فقط تا حلقه انها باقی میماند اما کسی به سراغ حلقه های بالاتر نمیرود؟؟؟ (1875970) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۵۸:۰۶
دو حالت وجود داره:
1- این آدم ثروتش رو قانونی بدست آورده که الان نباید زندان باشه.
2- یه مشکلی وجود داشته که این آدم تونسته از راه غیر قانونی به این ثروت برسه. اگه قانون درست باشه و درست اجرا بشه این اتفاق نمی افته. پس باید به سراغ کسایی رفت که قانون رو زیر پا گذاشتند. اون نماینده مجلسی که هدیه گرفته، سفارش کرده و....
برخورد الان با باک زنجانی به طور عامیانه به قصد کله کردنش صورت گرفته. اینهایی که الان این قدر فساد این آقا براشون مهم شده، چرا دنبال ریشه هاش نبوده و نیستند؟ (1876763) (alef-13)
 
یک نفر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۷:۰۶
برای همین است که در کشورمان دادگاه علنی معنی ندارد. (1877441) (alef-10)
 
مخدوم
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۶:۱۷
آقای خادم

برای خودت متاسف باش جانم

خودت که هیچ اطلاعی نداری بعد حرف میزنی

خوشبختانه برنامه پایش هر هفته کارآفرینان برتر را به عنوان مهمان به برنامه می آورد و انسان از دیدن آنها و شنیدن داستان زندگیشان لذت می برد

این همه کارخانه دار و صنعتگر پرتلاش تو مملکت هستند بعد شما تاسف میخوری

برای خودت تاسف بخور جانم .... (1875987) (alef-1)
 
irani
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۳۰:۳۴
مخدوم جان برت متاسفم که صدا و سیما راحت با امثال پایش داره دورت میزنه (1876651) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۳۷:۰۴
بشین بابا
تو هم معلومه چکاره ای اگه این همه کار آفرین داشتیم که الان آمار بیکاری صفر بود بابا (1876665) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۴۲:۲۰
اینها همه وصل هستن به مهرهای گنده تر
من میخواستم 20 میلیون وام بگیرم 100 خوان رستم رو رفتم تازه بمن 10 میل دادن اونوقت اینا میلیارد میلیارد میگیرن بدون توصیه و این حرفا
نه جونم اینا مهره بودن با تاریخ مصرف مشخص واسه یه سریا که حالا هم کارشون باهاش تموم شده عین آشغال انداختنش بیرون و پشتشو خالی کردن بخدا عین واقعیته (1876674) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۴۲:۵۷
راست میگی مخدوم اصلا ما دووشواری نداریم که! اینهمه صعنتگر و کارآفرین یک یک داریم! خیلی هم همه چی عالیه (1876676) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۱۸:۰۲
حرف چرت نزن . انگار نو این مملکت نیستی (1876775) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۰:۳۸:۳۹
همه این کارآفرینان ! به صدا و سیما پول میدهند بابت شرکت در این برنامه .نه اینکه خودشان دنبال این باشند , شرکت واسطه این برنامه به تک تک شرکتهای کشور زنگ میزند و میگوید اگر میخواهید میتوانید در این برنامه شرکت کنید و به معرفی خود و مجموعه خودتان بپردازید .قیمتش هم میشود a ریال .اگر نمیدانی بدان!.10 دفعه با من تماس گرفتن از طریق همین برنامه و قیمت اعلام کردن.همه چیز رو ساده ندون عزیز دل برادر.اگر باور نمیکنی ایمیلتو بده تا فکس نامه های این برنامه به همراه قیمتش رو برات بفرستم. (1877002) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۳۴:۲۱
لطفا فکس نامه های برنامه پایش که میگید برایتان آمده را برایم ایمیل کن (1877845) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۰:۲۹:۵۶
بله با من هم چندین بار تماس گرفتن (1878631) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۱۳:۴۸
برادر بزرگوار ! منظور ایشان عمده ملت بود. تو خیابون از 100 نفر بپرسن که یک کارافرین برتر رو نام ببر به نظر شما اسم چند نفر به ذهن ملت میاد!!!! اما از همین مردم بخوان افراد کلاهبردار کلان رو نام ببر؟ بنظرت چند نفر این سوال رو بی جواب میزارن. بهتره شما به حال خودت تاسف بخوری که هیچ چیزی رو اون جوری که هست نمی بینی !!! (1877372) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۴۷:۵۱
سعی کنیم زیبا سخن بگوئیم. (1877755) (alef-10)
 
زرین پور
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۵۸:۰۷
شنیدی که ((به یه گل بهار نمیشه )) باید باغچه رو بیل زد و تمام علفحرز هارو کند , هرچند ظاهرشون خوب باشه . (1878000) (alef-10)
 
منوچهر
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۱۹:۰۳
کسایی که باید باهاشون برخورد میشد اقایان جهرمی ها و خاوری ها هستند که حاشیه امن دارند اما بخت برگشته ها آریا و زنجانی بیچاره میشن (1876020) (alef-10)
 
هادی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۲۲:۲۰
اقای خادم این به خاطر اینه که ما با همه کار آفرینانمون برخورد میکنیم ما در حوزه اقتصاد افراد بزرگی داشتیم و داریم به نظر من بابک زنجانی هم چرخه بزرگی از اقتصاد کشور رو داره میچرخونه مثل آریا که هزاران کارمند داشت با برخورد با آریا چه چیزی حل شد که با برخورد با باک زنجانی حل بشود جز این که بعد از آریا که قرار بود درس عبرت شود بابک زنجانی پدید آمد ایا با برخورد با آریاها شکم مردم سیر میشود جز این که کارگرانشان و خانواده ان ها درمانده میشوند (1876029) (alef-10)
 
بهنام
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۸:۰۸
بابک زنجانی را مجاب کنیم تا مثلاً ظرف مدت یکی دو سال آینده حدوداً 20 الی30 هزار شغل در داخل کشور ایجاد کند و یا این کار و آن کار بزرگ اقتصادی را هم انجام دهد. حال بفرمائید که کدام تصمیم دولت میتواند بهتر باشد، نابود کردن این شخص و تعطیل نمودن مجموعه های اقتصادی اش و یا بهره مندی از توان و امکاناتش؟ آیا رشد و توسعه اقتصاد ایران و دلشاد کردن و روشن نمودن چراغ خانه20 الی30 هزار خانواده به اندازه ادامه حیات اقتصادی بابک زنجانی و یا حتی مه آفرید امیر خسروی ارزش ندارد؟ (1876109) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۳۷:۲۷
حرف شما کاملاً منطقی است. متاسفانه بگیر و ببندها در کشور ما در گرو بیانیه ها، اعلامیه ها، سخنرانی ها و... است و اصولاً کسی به فکر آنچه که شما اشاره کرده اید، نیست. در کشور ما ابتدا طرف را از همه نظر حمایت می کنند و تا دلش بخواهد به او میدان می دهند تا بدون مانع هر کاری دلش خواست انجام دهد. اما همینکه که سر و صداها علیه وی شروع شد، ناگهان تمام ورقها علیه او بر می گردد و نهایتاً در یک اقدام شتابزده طرف را دستگیر می کنند. از این به بعد کی بود کی بود من نبودم نیز آغاز می گردد. این در حالی است که امثال بابک زنجانی محصول و پرورش یافته همین سیستم اداری بیمار هستند که در شرایط عادی صدها متولی دارد، اما همین که قرار بر حساب و کتاب شد، ناگهان متولیان یکی پس از دیگری اعلام برائت کرده و خودشان را از گود بیرون می برند. در چنین وضعی، به جای پاسخگویی به افکار عمومی که چرا و چگونه فلان خطا رخ داد، علیه شخص دستگیر شده گوی سبقت را از همدیگر می ربایند. تا این وضع اسفبار اداری درمان نشود، چه سود که بابک زنجانی یا امثالهم دستگیر شوند. از کجا معلوم که دوباره امثال این شخص تولید ژنریک نشوند؟ مگر همین بابک زنجانی در چندین اطلاعیه ادعاهای عجیب و غریب از قبیل «قهرمانم» و «در خط ولایتم» مطرح نکرده است؟ خب چرا همان روز یک نفر از حضرات بیانیه نداد و نگفت که راه و رسم ولایت ارتباطی با فعالیتهای این شخص ندارد و اصولاً آدمی که گواهی نامه جعلی پرداخت پول از تاجیکستان سر هم می کند، نه تنها قهرمان نیست، بلکه یک حقه باز ترسو است. (1876667) (alef-13)
 
کریم همکار
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۷:۳۶:۵۵
چرا باید روشن شدن چراغ خانه 20 الی 30 هزار نفر محتاج دست امیر خسروی ها و زنجانی ها باشد .آن 20 الی 30 هزار نفر را برده یا پپه فرض کرده ای ؟مملکت وسفره این مملکت بایدمال عده ای خاص باشد که بر 20 الی 30 هزار نفر ( تو بگو 70 میلیون نفر )منت گذاشته اند و اجازه داده اند،آنها نیزلقمه ای نان به سر سفره خانواده ببرند وبه زندگی بخور ونمیرشان ادامه دهند.کی گفته یک آدم 42 ساله ویا 30 ساله تو مملکتی که میلیون ها نفر تکنسین فنی ، اهل ریاضی ، اهل فیزیک ، هنرمند ، میلیون ها آدم پر کار و با استعدادتا سن 45 سالگی نمی توانندیک خانه 60 متری داشته باشند .بابک زنجانی ثروتش اندازه بودجه سالانه یک کشور مهم باشد.؟ (1876867) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۹:۳۸:۱۵
وکیل زنجانی هستید شما؟ (1876938) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۰:۲۹:۰۴
باید دید به چه قیمت این شرکت ها را بدست آورده آیا به قیمت بدبختی و فقر میلون ها نفر از هم وطنانش به اینجا نرسیده حق چند هزار نفر را پایمال کرده و پایش را بر شانه ای چند هزار نفر گذاشته تا به اینجا رسیده . این را باید درباره مردی مثل بیل گیس گفت نه ایشان (1878627) (alef-10)
 
نیما
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۳۷:۲۸
اینکه دزدی زیاد هست را کسی نمیتواند کتمان کند ولی افراد کارآفرین هم پیدا میشوند به عنوان نمونه میتوان رئیس های کارخانه ها و شرکت های بزرگی مثل گلرنگ، شیرین عسل و ... نام برد. (1876366) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۳:۵۷:۵۲
این کار آفرینها تنها هنرشان گرفتن وام و خریدن ماشین آلات و تولید کلوچه و شکلات و صابون بوده .
کار آفرین یعنی بیل گیتس یعنی استیو جابز که با تحقیق و ارائه تکنولوزی برتر محصولی مفید مبنی بر تکنولوژی که امکان استفاده جهانی دارد خلق کنند . (1877347) (alef-13)
 
کیانوش
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۳:۲۴
من به عنوان یه سرمایه دار که ثروتم هم از راه حلال به دست اوردم میترسم کار کنم و رشد کنم زیرا حتما کله پ خواهم شد (1877449) (alef-10)
 
دلی خون
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۵۰:۵۶
یخ کردیم با این قوه ی قضاییه که واقعا ملت را دلسرد کرده است.... (1876567) (alef-13)
 
sss
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۱:۱۲:۴۶
اول باید قوه قضائیه اصلاح شود تا افراد ناباب ازترس عملکرد درست قوه قضائیه هراس داشته باشند که طرف عمل خلاف و تقلب بروند. اما خود مسئولین قوه آگاهند که در آنجا هم همه صالح نیستن و یکی از علل افزایش آمار جرائم همین است که مجرمین با خود تصور میکنند که بلاخره یه راهی برای فرار از مجازات پیدا میشه . (1878019) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۰:۵۷:۲۹
شما مشکلت با ثروت است نه بابک زنجانی. حتی اگر ثروت حلال باشد. با برخوردهایی که در جامعه ما با افراد ثروتمند می شود باید فاتحه سرمایه گذاری را خواند. (1877023) (alef-13)
 
غلام
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۵:۱۰
بابک زنجانی ها مه افرید ها زاییده سیستم غلط بانکی ما هستند که مثل تار عنکبوت قربانی میگیرد یک روز شهرام جزایری یک روز مه افرید روز دیگر بابک زنجانی سیستم باید اصلاح شود وگرنه این روند ادامه خواهد داشت (1875762) (alef-5)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۵۸:۴۰
واقعا این سوال به ذهن هیچ کس نمیاد چرا هرچی ادم بدبخت و بیچاره هست باهاشون برخورد میشه مثل بابک زنجانی و مه افرید خسروی اما هیچ وقت پای هیچ کله گنده ای به میون نمیاد هیچ اقا زاده ای پاش به میون نمیاد (1875957) (alef-10)
 
حسام
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۵۹:۳۰
چرا هیچ کس سراغ اقا زاده ها نمیره چرا هیچ کس با مقامات بالا برخورد نمیکنه همیشه افراد عادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1875962) (alef-10)
 
م
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۸:۴۴
چون قاقنون برای ما مردم عادی وضع شده نه برای آقا زاده ها!!! (1878455) (alef-10)
 
چاووش
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۰:۵۱
مردم خسته شدند از بس با افرادی که دستشون به جایی بند نیست برخورد شد اگر واقعا میخواد برخورد بشه با کسانی که این بستر ها رو برای افرادی مثل بابک زنجانی و امیرمنصور اریا فراهم کردند برخورد شود (1875965) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۱۲:۱۷
باید به سیستم بانکی سروسامان داد و تحقیق کرد در زمان احمدی نژاد چه کسانی با پارتی وام های میلیاردی گرفته اند . (1877805) (alef-10)
 
خاوری از کانادا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۷:۳۸
دوست عزیز، مقامات کشور باید این را قبول کنند که فاسد، فاسد است حتی اخوی و دوست باشد.بهتر بود این مفسد فی العرض را هشت ماه پیش دستگیر و ماه ها قبل اعدام میکردند، شک نکنید فاسدی چون ب ز، هزاران فاسد دیگر نیز با خود دارد که حداقل جرمشان اعدام خواهد بود. با اینکار روحیه به قشر کاری جامعه بر میگردد.نباید قوه قضاییه با احساسات به این موضوعات برخورد کند. (1875994) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۲۸:۳۰
به نظر من بهتره یه تجدید نظر بشه چون این ها میتونن یه نخبه باشن افراد مٍل مه افرید یا زنجانی بهتره دولت آن هارا را موظف و مکلف کند باز هم کار اقتصادی کنند و بدهی‌هایشان را بپردازند که هم حق مردم ضایع نشود هم کامنران ان ها بیکار نشوند به این میگن برخورد منطقی (1876044) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۳:۴۸
عزیز من نخبه ابوعلی سینا است...اینشتین است...نیوتن است....قارونها نخبه نیستند....اینها از راههای خلاف پولدار شده اند وگرنه خودشان مثل بیل گیتس سرنوشتشان را می نوشتند تا مردم ببینند چطور پولدار شده اند (1876600) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۴:۱۹
تو این مملکت باید خیلی جاها خلاف کنی اگر بخوای رشد کنی یا اینکه بی خیال رشد بشی (1877452) (alef-10)
 
آیناز
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۳:۱۷:۴۹
بدهیشونو بدن یا بازم رشوه بدن که باهاشون کاری نداشته باشن؟ (1878228) (alef-10)
 
رضاعی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۴۹:۲۶
علنی مثل آقای کرباسچی
محاکمه کنید (1878442) (alef-10)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۳۲:۱۶
به عقیده منم برخورد با آریا هم اشتباه بود اصلا لزومی نداره این جوری برخورد بشه ما که تشنه خون کسی نیستیم ان ها یک بدهی دارند و باید بپردازند اگر پرداختند دیگر نیازی نیست که حق حیات از آن ها سلب شود یا عمرشان را پشت میله ها بگذرانند این افراد ممکنه یه تخلفاتیم داشته باشند که خیلی از اون تخلفات در مملکت ما که خیلی جاها کار بدون تخلف پیش نمیرود اجتناب ناپذیر است اما بسیار نکات مثبت هم دارن و هزاران کارگر دارن (1876055) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۰:۲۸
بنده ی خدا کی باید این سیستم را درست کند. من الان در یک سیستم شبه دولتی مشغول کار هستم که مدیران رده بالای ما بجای اینکه روند انجام کارها را تعریف کرده و بر اساس ضوابطی کار ها را پیگیری نمایند تنها روش مدیریتی که بلدند این جمله است"من نمی دونم یک جوری حلش کن" . حالا اگر کسی بخواهد در این سیستم رشد کند توسط این آقایان باید تایید شود. با این اوصاف فکر می کنید چه کسانی رشد می کنند تا سیستم را درست نمایند؟ (1876113) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۱:۱۲
اگر نمایندگان درخواست نمی کردند . . . ؟!! (1876152) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۰۷:۵۲
کسانی که پشت پرده این کارها را سازمان میدهند هیچگاه دستگیر نخواهند شد پس باز هم بابکها ومه افریدهاظهور خواهند کرد (1876296) (alef-10)
 
هوشنگ
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۶:۱۰
بابک زنجانی هم مثل مه افرید یه قربانیه من دلم به حال کارمنداش میسوزه (1875768) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۱:۰۲:۱۳
دلت به حال خودت بسوزه كه اينقدر سطح فكرت بايينه (1877030) (alef-13)
 
ثریا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۶:۵۴
مه افرید رو گرفتن چی شد همه کارمنداش بیکار شدن تیم های ورزشیش داغون شدن چه چیزی به نفع مردم شد؟ (1875776) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۵:۵۳:۴۴
انشاالله غم آخرتون باشه (1876821) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۲:۱۰:۳۵
معلومه که باید غم داشت برخورد های احساسی بدون توجه به تبعات ان غم هم داره (1877141) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۰:۱۴
حالا فعلا دستگیرش کردند. بعدا جای پول نفت را لو می دهد. (1875793) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۱:۳۵
باید سعید مرتضوی را هم دستگیر کنند. امثال زنجانی با وجود همکارانی در دولت به اینجا رسیده اند. فکر می کنید به تنهایی می توان چنین امپراتوری مالی فراهم کرد؟ (1875799) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۵۶:۴۱
قطعا همین طوره (1876698) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۵۸:۵۳
بابک زنجانی سایه رو هم بگیرن
یعنی پشت پرده هایی که این میدون به چنین عظمتی رو براش فراهم کردن و فرستادنش روی صحنه
اگر این کار رو کنن واقعا عدالته (1876703) (alef-13)
 
تابش
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۲:۴۵
به طور مثال در دهه شصت چند فعال اقتصادی را به بهانه راه اندازی شرکتهای مضاربه ای از ریشه نابود کرده . چند برج ساز را هم زندانی کردیم. شهرام جزایری را به حبس بلندمدت محکوم نمودیم. چند ماهی است که مه آفرید امیر خسروی را هم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، مفسد فی الارض شناخته و در صف اعدام قرار داده ایم. حال چندی است که سوژه جدیدی بنام بابک زنجانی پیدا کرده و شدیداً بدنبال این هستیم تا او را نیز همانند سلف خود نابود و از صحنه روزگار محوش کنیم تا شاید کمی آرامش پیدا کنیم (1875804) (alef-13)
 
هنگامه
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۷:۰۱
متاسفانه این رویه غلط برخورد با سرمایه داران چند وقتی در کشور شروع شده و عواقب بسیار وخیمی برای بخش خصوصی داره (1875992) (alef-1)
 
رضا حقگو
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۵۰:۰۲
برخورد با سرمایه داران! میشه توضیح بدهید این آقای زنجانی در عرض 7-8 سال چطور اینقدر پول و سرمایه پیدا کرد؟ مسئله اینه که پولها را از کجاه آورده؟ خانم محترم بهتر احساسی فکر نکنید. اینها همان تاجران تحریم و کسانی هستند که خون مردم را می مکند البته خود زنجانی یک اسمه و بازیگران اصلی پشت صحنه اند. (1876565) (alef-13)
 
hootan
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۷:۳۹
اتفاقا به نفع بخش خصوصیه...ولی به نفع قارونها که حاضر به رعایت قانون نیستند نیست (1876612) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۱:۵۷
نه خیر اصلا به نفع بخش خصوصی نیست بخش خصوصی جز ب درد نمیخورد باید کارهای کلان صورت بگیرد با این وضع هیچ کس جرات نمیکند کار کند (1877448) (alef-10)
 
بدیع الزمان
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۳۰:۳۳
سالهاست که چپاولگران با القای این ترفند که برخودها باعث فرار سرمایه میشه به غارت بیت المال میپردازند . پس ندادن پول نفت ..خرید و فروش ارز ...گرفتن وام وپس ندادن آن و امثالهم فعالیتهای به اصطلاح اقتصادی این قماش هست ...در سیتم بانکی ایران کمتر از ده درصد سیستم بانکی وارد چرخه تولید میشه بقیه اش صرف فعالیتهای اقتصادی ذکر شده میشه ...ای کاش اینچنین افرادی که سرنوشت یک نسل خراب میکنند به اشد مجازات برسند ...پولها به سمت درست هدایت بشه اونوقت ببینید چه کسانی سرمایه گذاری کنند چون میدنه وام میتونه بگیره دولت حمایت میکنه ...بگذریم ...اگر یک کار باشه که مردم دلبستگی به حاکمیت زیاد بکنه برخورد حداکثری با چپاوگران در هر پست و مقامی هست ...ولی فکر کنم این یک آرزو دست نیافتنی هست!!! (1876048) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۳:۵۳
چرا دادسرای کارمندان دولت!!!! مگه کارمند دولته ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1876094) (alef-1)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۲۵:۲۷
چون تعدادی از افراد دولت قبلی کارمند وی بودند .......... (1876506) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۵:۴۵
عکسی که ازشون تو صفحه نخسته ،این دوتا اقایون تو کیش خیلی کمک حالش بودن ،چپ تصویر ،ا قای ح ش هست که قسمت اعظم شرکت تجار کیش {پروژه دهکده ساحلی خلیج فارس در کیش } و به شرکت ب ز فروخت ، (1876136) (alef-1)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۴۷:۲۱
اون رفیق کلت به دستشون را که هم مفسد اقتصادی و هم مفسد سیاسی است را هم دستگیر کنید. (1876385) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۴:۲۳:۴۴
منظورش ح.م است آفرین (1876809) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۲۹:۰۵
قابل توجه دستگاه محترم قضایی،

آقای زنجانی چیزی در حدود 50 تا 60 میلیارد تومان وارد شرکت تجار کیش نموده است در قالب خرید سهام آن شرکت از طریق افزایش سرمایه. برای رد گم کردن، سهام ایشان در شرکت تجار کیش به نام آقای ح. ش. است. در این زمینه همه گونه سند و مدرک نیز موجود است، از فیلم جلسات مجمع شرکت و سایت شرکت گرفته تا شهادت خود سهامداران

از سهامداران مال باخته شرکت سهامی تجار کیش (1876514) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۷:۲۲
اموالش و زودتر توقیف کنن تا با وکالت نفروختنشون (1876140) (alef-1)
 
یانی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۵۲:۱۹
کدوم مملکت 17 هزار کارمند استخدام میکنه وحقوق میده (1876253) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۹:۵۲
راست میگن بعد از محاکمه در ایران به دادگاه ترکیه تحویلش بدن ، تا مردم بدونن که حق و باطل چیه (1876150) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۰:۵۶
قسطي عزيزم
فسطي.

همه چيز چاره داره بابا جون. ماهي دويست هزار تومن به خزانه دولت (1876151) (alef-10)
 
جهانگیر
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۱:۳۱
چطوریاس در پرونده های دیگر دادگاه انقلاب و شعب امنیتی رسیدگی میکنن این جا دادسرای کارمندان دولت!!!!!!!!!!!!!!!بفرمایید فورا پس ازاد میشه دیگه (1876221) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۰۰:۴۷
بابک زنجانی زاییده یک تفکر است
ان تفکر را باید خشکاند (1876274) (alef-1)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۹:۴۲:۵۲
مهم پشت صحنه اینهاست (1876941) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۱۸:۴۰
پولاشو کجا نگه می داره ؟ (1877506) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۴۶:۲۳
چند روز پیش ریخت به حساب دولت گویا...قبل از اینکه بگیرنش... (1877867) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۱:۵۹:۴۰
خداكن كه شاگردهاايشان كه د رگرجستان ودبي هستن دستگير شوند وحتي راساي ايشان هم روشن شود (1878346) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۰۹:۰۵
از همه آن 12 نماینده ممنون هستم، از کسانی که دلشان برای این مردم می سوزه، خدا حفظتان کنه، امیدوارم روند قضایی به خوبی در مورد این شخص به اجرا در بیاد و مردم شاهد عدالت باشند در عمل و نه شعار (1875542) (alef-5)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۲۸:۰۲
چرا الان،آقای زنجانی 7 سال هست که وارد این بازی شده،نماینده ها این چند سال کجا بودند،چرا اجازه دادند تا این آقا و احتمال زیاد افراد دیگه مثل ایشان مردم را تحت فشار قرار دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1875864) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۲۲:۰۳
یعنی از بین این همه نماینده فقط 12 نفر برای مبارزه با فساد سیستمی و فساد یقه سفیدها از خودشون اراده نشون دادن؟ (1876028) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۰:۰۱
باز هم دم روحانی گرم زمان احمدی«ژاد که فقط خوردن و بردند (1875545) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۲:۳۶
در عجبم چطور احمدی نژاد ، رحیمی ، مرتضوی ، مشایی ، محصولی ،و... بازداشت نمی شوند. واعجباااااااااااا ، حیرتاااااااااا ، شگفتااااااااا ، درداااااااااااا.. (1875549) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۶:۲۶
چه عجب!! یه حرکتی از قوه قضاییه دیدیم! احتمالا به خاطر رسوایی مالی در ترکیه دستگیر شد وگرنه تا حالا باید دستگیرش می کردن (1875558) (alef-5)
 
دل ارام
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۹:۵۷
هر موقع علنی محاکمش کردند مثل اریا اون موقع ما میفهمیم جدی هستسد (1875837) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۳۸:۵۹
مگه آریا علنی محاکمه شد؟ ما هنوز قیافش رو ندیدیم!!!! (1875902) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۶:۵۸
مثلا آریا رو چی کار کردن؟ (1876105) (alef-1)
 
نیرومند
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۳۷:۳۹
دیگه میخواست چه کنن گوشه زندان از زندگی محرومه و معلوم نیست چه بر سر مجموعه اقتصادیش اومده (1876214) (alef-10)
 
ایران زمین
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۸:۵۸
خوب عزیز من اگه علنی محاکمه اش کنند که خیلی ها رو لو میده که عزیزم..!!!
پس هیچوقت این کار رو نمی کنند مطمئن...!!!! (1876144) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۴:۲۲
هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد ثروت این شخص و افرادی که پشت سر او هستند این اجازه رو نمیده که کسی بخواد کاری به کارش داشته باشه (1876130) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۸:۱۴
باید با همه کسانیکه در فساد دست دارند، همینطور برخورد شود. به امید بازداشت قریب الوقوع مرتضوی. (1875562) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۲:۰۳
خدا کنه (1875618) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۰:۰۳
کارگران بازداشت مرتضوی را خواستارند. (1875790) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۰۵:۳۳
هر زمانی که حکمی متناسب با جرم او صادر کردند آن موقع دلخوش باش!

مطمئن باش دادگاه این آقا به این زودی ها برگزار نمی شود و در صورت محکوم شدن هم طرف رو با یک حکم 5 یا 6 ساله روانه زندان (هتل 5 ستاره) از ما بهتران می کنند. (1876437) (alef-10)
 
کمال
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۸:۳۴
تشکرازشمادولت جدید این اقاهم ازدست پرورده های دولت قبل بود وممکن است چند تایی باشند ماخواستار مقابله بافاسدین هستیم درهرپست ومقام. (1875564) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۱۹:۲۵
4 سال دیگه یا 8 سال دیگه دست پرورده های این دولت رو هم خواهیم دید. (1876022) (alef-10)
 
دوست شما
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۳۲:۰۵
چرا روحانی به بابک زنجانی کادو داد چون هزینه های انتخاباتیشو میداد
زنجانی تقصیری نداره در زمان تحریم ها هم به دولت و ملت کمک کرده (1877951) (alef-10)
 
دوست شما
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۳۳:۱۵
زنجانی بیگناهه سیستم مشکل داره اون یه نخبه است (1877953) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۰:۵۰
شوخی می کنید؟! خوب بعد چکارش میکنند؟ (1875573) (alef-5)
 
خداداد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۴:۴۰
بعدش
هیچی هر چه کاسه و کوزه هست سر ایشون خراب می کنند. مثل خداداد (1875629) (alef-13)
 
ایران زمین
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۷:۳۷
احتمالا 200 هزار تومان جریمه اش کنند!!!!!! (1876141) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۰:۵۸
امیدوارم این بنده خدا هم مثلا سایر بنده خداهایی که به خاطر جو سازی و پرونده سازی به این سرنوشت دچار نشده باشه. واقعا با این شیوه برخورد با سرمایه دارها چطور باید انتظار داشته باشیم که سرمایه گذار های خارجی رو جذب کنیم.
من با احمدی نژاد خیلی مشکل دارم ولی این بلایی که قوه قضاییه با اون قصه خیالی اختلاس سر احمدی نژاد آورد، به نظر من یک فاجعه ملی بود که سرمایه های زیادی رو پر داد. حالا این بابک زنجانی هم بهنظر میرسه که قرار قربونی بشه تا یک فشار دیگه به دولت و در انتها به مردم بیاد. (1875575) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۱:۱۴
هر چند كه براى چندمين بار چاپ نمى كنيد.....

به چه جرمى؟ دور زدن تحريمها؟ گرفتن كميسيون براى انتقال ارز در زمان تحريم به ايران؟ به جرم پرداخت رشوه به مقامات ترك براى انتقال ارز و طلا در زمانى كه عملا امكان اين كار وجود نداشت؟ يا بوجود آوردن شرايطى كه هيچ راه ديگرى جز روشهاى غير شفاف براى اداره مملكت وجود نداشت ؟
اگر بنا به محاكمه باشد بايد يقه يقه سفيدهايى را گرفت كه با تصميمهاى نادرست و خودسرانه كشور را وضعيت كنونى رساندند وگرنه ايشان هر چه قدر هم كه سودجو باشند در شرايط تحريمها به مملكت و در عين حال به جيب خود كمك مى كردند، حال در شرايط غير عادى هم حق العملها هم بالاتر است. نام ايشان به همين دليل در ليست تحريم سازمان ملل هم مى باشد. (1875577) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۵:۴۳
متاسفم که این خبر را می شنوم. (1875584) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۸:۰۱
خسته نکنید خودتون رو
بعد چند روز محکوم میشه به پرداخت 200 هزار تومن جریمه نقدی (1875596) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۰:۳۳
اگه اتهامی به آقای زنجانی وارده، مطمئنآ دست تنها نبوده و شرکایی هم داره که توانسته به مقاصد خودش برسه ولی هیهات! که حتی از شرکاش بازجویی هم نمیشه چه برسه به ... (1875611) (alef-13)
 
احسان ناصح
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۳:۰۰
روحانی مچکریم !
نمی دونم چرا وقتی افرادی مثل آریا و زنجانی رو می بینم همش یاد آقای احمدی نژاد می افتم که روز های اول دولتش رفت مجلس و گفت من لیست مفسدین اقتصادی الان تو جیبمه! یا مثلا توی مناظره به شدت برافروخته شده بود و نگران اموال بیت المال شد و حالا می بینیم خروجیش شده این. (1875623) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۴:۳۹
عدالت باید در موردش رعایت شود و به سزای اعمالش برسد (1875628) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۴:۵۹
گناه داره . (1875631) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۵:۰۹
بابک زنجانی هایی زیادی در این 8سال گذشته با کمک پاکترین وانقلابیترین دولت تاریخ ایران؟؟!! به وجود امدند. ایا در کشور کسی هست از حامیان پاکترین دولت تاریخ!!! در حقیقت فاسدترین دولت تاریخ ایران سئوال کند شما هم در این فساد باید پاسخگو باشید (1875633) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۶:۰۳
تکلیف پولا چی میشه آقای اژه ای میخواد جواب چند میلیارد دلار و بده (1875636) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۸:۱۸
حتی اگر جرم بابک زنجانی ثابت هم بشود خودش هم قربانی سیستم اقتصادی بیمار هست که هوش و استعدادش را بجای تولید کار و ثروت از را قانونی و صحیح به فساد کشانده باید کسانی که راه ایشان را در این امر باز گذاشتند حتی اگر قانون گذاران باشند شناسایی و برخورد متناسب به مشارکت انها در فساد با انها اعمال شود انوقت شاید در اینده نشانی از بابکها و شهرامها و اریاها در اقتصاد ایران نباشد (1875642) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۵:۱۹
نمی دانم الف که گردانندگانش از نمایندگان هستند جرات چاپ این مطلب را دارند یا نه.
این مدیرانی که خیلی جاها مشغول هستند نتیجه ی سفارش برخی از نمایندگانند. تا وقتی که نحوه ی ارتقاء در ادارات و سازمانها شفاف نباشد و برای من کارمند مسیر ترقی مشخص نباشد وضع به همین منوال خواهد بود. (1876134) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۵۰:۳۷
اگر بخواهند نظام را تطهیر کنند باید مفسدان اقتصادی هر دو جناح را بدون تبعیض محاکمه کنند حتی آنهایی که به مراکز قدرت وابسته هستند. (1875691) (alef-10)
 
طنز تلخ
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۵۱:۱۳
جریمه ی پارک ممنوع ازش میگیرن آخرش :||: (1875694) (alef-10)
 
mostafa
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۵۷:۳۹
یعنی وثیقه ایشون چند میلیارد میتونه باشه که بذاره بیاد بیرون؟ (1875726) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۳:۲۹
اول از همه باید احمدی نژاد و تیمش را بگیرند. همه چیز معلوم خواهد شد. (1875757) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۵:۰۴
از تلاش وپیگیری قوه قضاییه ونماینذگان محترمی که نامه نوشتند سپاسگذاریم.قطعا برخورد با فساد مالی باعث افزایش روحیه امید و بالندگی جامعه خواهد بود. (1875760) (alef-5)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۱:۲۳
خدا پدر توکلی رو بیامرزه خدا پدر اردوغان رو هم بیامرزه (1876117) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۵:۴۱
خيلي ديره! (1875766) (alef-13)
 
درود
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۰۶:۳۷
درود (1875773) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۰:۳۱
خوب حالا که گرفتنش حالا باید اعتراف کنه این پولا رو چه جوری گرفته نه اینکه شش ماه دیگه ولش کنید (1875794) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۵۵:۱۱
جوری نگرفته
پول نفت من وشما بوده که باید به کشور می آورده و تحویل میداده که این کارو نکرده

مهم اینه:

مقصر اصلی اونایی هستند که وضع مملکت رو به جایی رسوندند تا پول نفت توسط افراد و با چمدان به کشور منتقل بشه و باعث شدند سر و کله افرادی مثل بابک زنجانی ها پیدا بشه تا پول این مردم را به بهانه های مختلف نگهدارند

فقط یه سوال:
زنجانی بیش از یک ساله پول نفت را نگهداشته، اگه الان همه پول را پس بده و هیچ مشکلی هم نداشته باشه و آزادش کنند،
فکر کنید اگه فقط سپرده یک ساله گذاشته باشه چه سودی گیرش میاد؟ (1877992) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۰:۳۹
هر وقت به تخلفات ایشان و کسانی که همراه ایشان بوده اند رسیدگی شد و حکم مناسب برای این افراد صادر و " اجرا" شد باور میکنم. (1875795) (alef-5)
 
مهرداد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۴:۴۱
به امید اعدام عامل اصلی این فسادها و رئیس بابک که این وضع را به وجود آورده (1875810) (alef-13)
 
تهام
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۴:۵۶
به نظر من دستگیری فعالان اقتصادی کار صحیحی نیست و میتواند توطئه دشمن باشد زیرا مارا مشغول به کاری میکند که وقتمان را میگیرد ابرویمان را میریزد ترس در دیگر سرمایه داران ایجاد میکند که اگر رشد کنید عاقبت شما نیز چنین است و فرارا سرمایه گذاری ایجاد میکند (1875811) (alef-13)
 
دردمند
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۰:۴۲:۱۲
آره دیگه! درد اصلی همینه که تا به بخور بخور بیت المال اعتراص کردیم، گفتند هیس صداشو درنیار تا دشمن سواستفاده نکنه. غافل از اینکه دشمن اصلی مملکت همین فساد سیستمی است که مانند موریانه بی سر و صدا می خورد و می پوساند تا از درون تهی گردد. (1877006) (alef-13)
 
جمال
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۵:۳۳
بابک زنجانی و مه افرید جفتشون یه نابغه هستند که قربانیه سیستم غلط اقتصادیه ما شدند (1875814) (alef-13)
 
سهیلا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۵:۵۳
به نظر من دستان پشت پرده باید افشا شود (1875818) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۶:۱۰
فردا با قرار وثیقه آزادش می کنند.به هر حال سکوت بیش از اندازه دوستان داشت میرفت زیر سوال (1875820) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۶:۵۵
مطالبه اصلی مردم دستگیری بابک زنجانی ها یا مجازات امثال مه افرید ها نیست مردم به دنبای این هستند که چه کسی یا کسانی خاوری را فراری دادند؟ (1875823) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۱۷:۱۳
حتما"‌ رئيس جمهور بايد دستور بدهد تا دادستان محترم خبر دستگيري وي را اعلام كند ؟ (1875824) (alef-10)
 
فامیل دور
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۲۰:۴۶
چند سؤال:
هرکسی که بیش از حد پولدار شود، باید زندانی شود؟
هر پولداری که بیش از حد معروف شود، باید زندانی شود؟
هر پولداری که رابطۀ نسبی یا سببی با برخی‌ها نداشته باشد، باید زندانی شود؟
و بعد:
اگر بابک زنجانی متهم اقتصادی است، چرا تا به حال دستگیر نشده بود؟
اگر بابک زنجانی متهم اقتصادی نیست، چرا الآن دستگیر شده است؟
اگر بابک زنجانی متهم اقتصادی است، این چه دستگاه اقتصادی و قضایی است که به او اجازۀ این همه رشد را می‌دهد؟
در این فضای اقتصادی، چند تا بابک زنجانی دیگر وجود دارد که با چراغ خاموش، آهسته می‌روند و می‌آیند؟
و دست آخر این‌که:
اگر هر پولداری به دلیل فشار این و آن دستگیر شود، دیگر هیچ متمولی جرئت سرمایه‌گذاری در کشورمان را می‌کند؟
کلاً ما ایرانی‌ها اگر خودمان نتوانیم پولدار شویم، لااقل دل‌مان خنک می‌شود که یک پولداری با سر به زمین بخورد؟
اگر الف منتشر فرمود، موافقان لایک را فراموش نفرمایند. (1875842) (alef-10)
 
رضا حقگو
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۵۵:۲۵
نه فامیل دور مسئله اینه که چطوری در عرض 7-8 سال ایتقدر پولدار شده وگرنه کسی با کسانی که سرمایه های آنها شفاف باشه کاری نداره. باید مشخص شه این آقا بدون هیچگونه تخصص و سواد از کجا به این همه سرمایه رسیده که فقط ماهی 29 میلیارد تومان حقوق کارمنداشه!!!! (1876588) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۷:۱۷
اخه چقدر ما این جور فکر میکنیم این که 29 میلیارد حقوق میده که عالیه یعنی داره به هزاران نفر حقوق میده این رو برای محکومیتش مطرح کردین در حالی که این حسنشه (1877457) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۵:۵۱
حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1876605) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۲۳:۰۰
آخر این پرونده رو هم می بینیم (1875853) (alef-10)
 
rasool
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۳۰:۴۵
سلام
سرم خیلی درد میکنه. امشب شب رحلت پیامبر خدا است. چند و قتی که وقتی اسم بابک رو می شنوم به خودم نگاه می کنم و میگم 30 ساله شدم و هنوز پدر و مادرم آرزو به دل موندن که یه شغل ساده برای پسر فوق لیسانسشون پیدا بشه. یا رسول الله شما مولا و مقتدای ما هستید. شما رو قسم میدهم ما رو دعا کنید. امید به زندگی برامون صفر شده. مهمترین خبر کشورمون شده بازداشت مجرمهای اقتصادی... ای پیامبر مهربانی مگر شما نگفتید که ازدواج سنت شماست. به خدا قسم دوست داریم ازدواج بکنیم اما مگر مجال میدهند؟ 30 ساله شدم و هنوز جیره خوار پدر می باشم. در چهره پدر نگاه کردن از مشاهده سونامی هم سخت تر شده برامون. ای رسول برگزیده خدا فرمودید علم را تا چین هم شده بیاموزید اما وقتی آتش به جان ما می افتد که دیگر نیاز نیست تا چین بروند تا علم یاد بگیرند، چون با مراجعه به سر کوچه و دانشگاه غیر انتفاعی می شود علم خرید و دانش بدست آمده ما رو به چوب حراج گذاشت. محمد(ص) ما رو دعا کن. ما چیزی جزء یک زندگی حلال و آبرومندانه نخواستیم اما دیگر خسته شدیم از بس که دنبال کار گشتیم. دیگر خسته شدیم از بس که طعنه بی پارتی بودن را شنیدیم. آقا جان بیش از ده مقاله علمی در رشته تحصیلی خودم چاپ کردم باز هم به من می گویند کار نداریم. آقا جان شما رو به فاطمه(س) قسم ما رو دعا کنید. ر ک از ورامین (1875872) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۷:۲۴
اقا رسول من شما را و همه جوانان را دعا میکنم تا خداوند چه خواهد (1878453) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۳۷:۴۰
وقتی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات خواب باشند و یا خودشان را به خواب زده باشند به جای پیش گیری همش باید برخورد غذایی کنیم این سازمانهای عریض طویل فقط پول بیت المال و وقت یک عده را هدر می دهند الان 60 درصد مردمی که باید مالیات بدهند با رشوه مالیات نمی دهند چه طور یک سازمان اطلاعاتی امریکا همه دنیا را کنترل می کند ولی اطلاعات ما هیچ گونه کنترلی بر رفتار مردم جهت پیشگیری از جرم ندارد (1875897) (alef-10)
 
شنبه زاده
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۳۸:۴۳
مثل روزبراى ملت مشخصه که اين همه ثروت ازراه نامشروع بدست اومده وبايدبه بيت المال برگردانده شود,بايدامثال زنجانى وخاورى ها توزندان باشند, تشکردارم ازنماينده گان مجلس وقوه قضائيه.. (1875900) (alef-5)
 
فریب خورده
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۴۷:۰۶
نکنه فتوشاپه ؟اره بابا فتوشاپه . (1875923) (alef-10)
 
Rasha
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۴۸:۴۸
تنها راه حل اساسي برون رفت از شرايط اقتصادي موجود، باز گرداندن اين پولهايي است كه در دولت قبل توسط ايشان و حاميان ايشان و امثال ايشان از جيب بيت المال غارت شده بود
(( چيزي در حدود ششصد ميليارد دلاري كه جناب شريعتمداري فرموده بودند )) (1875927) (alef-10)
 
مصطفي
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۵۴:۱۰
با ترازنامه هاي ساليانه مالياتي ايشان دو چيز مشخص خواهد شد
١- ايا ايشان تخلف و فرار مالياتي هم داشته اند؟
٢- ايا درامدهاي ايشان بصورت ساليانه و هر سال به چه ميزاني حاصل شده است؟
3-ايا درامدهاي ساليانه ايشان سالم حاصل شده است؟ (1875941) (alef-10)
 
hassan
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۹:۵۹:۰۹
امیدوارم به گزارش تحقیق وتفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی رسیدیگی شود تا مرحمی باشد بر دستان پینه بسته کارگران که سرمایه آنان به خاطر جاطلبی عده ای خاص به یغما نرود (1875958) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۱:۲۲
با سلام

مخترع تولید کننده باید از رانت ولابی و بی پولی بمیرد امسال این اقا غارت کنند مملکت را با کسانی که پشت پرده هستن باید یرخورد شود (1875966) (alef-10)
 
نادر امیری پور
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۴:۰۲
برای این دستگیری متاسفم. آیا افرادی مثل آقای مرتضوی و م - الف در اولویت نبودند؟ کام چند هزار کارگر زیر مجموعه ی این آقا را در شب های غم تلخ نمودید. خدا کند قوه قضاییه در تمام مسایل چنین جدی باشد. در ضمن روسای او نباید گرفتار قانون شوند؟ (1875976) (alef-10)
 
س ر ی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۲:۵۱:۳۹
برو بابا انقدر اکی
نکو این بابک زنجانی یو باید تمام ثروتشو کرفت وداد به مردم بد بخت به نیازمندان و..... من از ریس قوه قضایه به عنوان یک جانباز از اقای بابک زنجانی شکایت دارم و میخواهم دلارهای که از بانک مرکزی کرفته و هر روز از اقای نور بخش میکرفته و در بازار ازد میفرخته و روزی پو ل ی خرید خونه سود میکرده و پایه سروتش از همونجا شروع شد را به مردم فقیر بدهید الان به هر کسی بانک مرکزی دلار بده روزی 18 میلیون دلار که بره تو بازار بفرشه معلومه مثل بابک زنجانی ثروتمند میشه ? (1878353) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۰۴:۲۵
چرا تو کشور ما هرکس که پولدار میشه یه راست میره زندان؟؟؟!!!!!! (1875981) (alef-10)
 
بی کار
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۱۹:۳۲
برین بابا ،چه فرقی به حاله ما داره اتفاقا هوش ایشون توی پول دراوردن رو باید تمجید کرد دلتون خوشه ها (1876023) (alef-10)
 
روزبه
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۲۳:۴۵
حتما ایشون از این اتهامات خلاص میشن، همیشه ادمای موفق دشمنان زیادی دارن اونم در این حد ، ایشون یک تاجر
موفق و بین المللی هستن. به امید موفقیتهای بیشتر برای گروه سورینت. (1876033) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۳۱:۰۷
مرتضوي را يادشون نره (1876051) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۳۸:۵۹
رفت پيش شهرام جزايري !!! (1876081) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۰:۴۸
شکر خدا انگار دولت یازدهم ,با تدبر , عزمی راسخ در مبارزه با فساد دارد.
به امید آنکه قضیه کارتهای هدیه مقامات هم شامل این اراده عدالتخواه بشود.
خدا حق است و با حق
یا حق (1876086) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۲:۰۵
اختلاس بیمه ایران را دادگاه تا حالا پرونده اش را کامل بررسی نکرده من چند روزه می بینیم دو باره سهام بیت المال را در این بیمه دولتی حراج کرده اند و خودشون و دور و بریاشون جمع میکنند خوب باید این موارد را اطلاع رسانی کنیم تا لااقل جلوی این کارا گرفته بشه و عوامل اون هم بازداشت و مال بیت المال از حلقوم انها بیرون کشیده شود (1876088) (alef-10)
 
داورپناه
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۲:۲۰
خداروشکرحداقل یکنفرازصدهانفرگیرافتادامیدوارم قوه قضائیه عادلانه برخوردکندوحق مردم راتاآخربگیردوانشالله همه کسانی هم که بااوهمکاری کردنددرهرپست ومقامی که باشندمجازات شوندنه مانندجریان مه آفریدوقتی خواست حرف بزنه دادگاه غیرعلنی بشه ایکاش حکم بازداشت خاوری هم بازداشت میشدومحاکمه میشدقطعاهمه اینگونه موارددرزمینه هائی بایکدیگرمشترک هستندخصوصادرموردافرادمجرم من مطمئن هستم اگرقوه قضائیه اراده کنه به سه شماره خاوری هم داخل اوین خواهدبود. (1876090) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۰:۲۷
بلاخره تحریمی بوده چه به حق چه به ناحق. یکی باید پیدا میشده تا این تحریم ها رو دور بزنه و پول وارد کشور کنه. این تفکر که هر کسی پولدار میشه دزده خیلی خطرناکه (1876111) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۳۰:۴۳
از راه درست نمی شود این همه پولدار شد. (1877385) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۳۵:۱۹
پول وارد کرده ولی برای جیب خودش آره داداش.ما پول دار و سرمایه دار تو مملکت کم نداریم .که هم بازارین هم کارخانه دار هم تو اتاق بازرگانی هستن ولی .اینا از زمان قدیم(نوجوانی )کار کردن زحمت کشیدن مو سفید کردن ولی ثروتشون 1دهم بابک که جای نوه اوناست هم نیست چون دزدی نکردن . کی میگه تو ایران ثروتمند بشی میندازن زندان مگه کم ثروتمند داریم.آره اگه دزدی کنی میری زندان.البته تمام دوروبریهای بابک هم باید دستگیر ومجارات بشن مثل همون آقای کلت به دست و مرتضوی و.....
یا علی (1877393) (alef-13)
 
irani
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۵:۴۱
با 200 هزار تومن جریمه همه چی تموم میشه (1876135) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۸:۲۹
مرتضوی که مسبب خیلی از مفسده های این آقای زنجانی است را کی میگیرید. (1876143) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۹:۱۰
باید به اون کسایی که فکر میکنن این آقا خیلی باهوشه و از هوشش تو فساد اقتصادی استفاده کرده گفت معمولا این جور افراد بر خلاف تصور همگانی خیلی ساده ان این جور افراد معمولا بعنوان یه مهره استفاده میشن و وقتی همه چی لو رفت اینا هستن که گیر می افتن مطمئنا پشت پرده افراد اصلی هستن که باید با اونا برخورد کرد یقه سفیدا و آقازاده هایی که خیلی زرنگن نه امثال بابک زنجانی و شهرام جزایری و .... (1876146) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۱:۲۷
مسئولین ذینفعٰ برخورد با فساد اقتصادی و فسادهای مشابه را که مکرراً اتفاق می افتدٰ از کشور چین یاد بگیرند. حتی دین رسمی ندارند. ولی به حق و حقوق عامه احترام میگذارند و مجرم را به سزای اعمال خود می رسانند. (1876153) (alef-1)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۳:۱۲
دست مریزاد (1876159) (alef-1)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۴:۲۱
بابک زنجانی فقط تکه ای از این زنجیره طویله .اینکه بازداشتش کردن و جرمش اثبات بشه جای خوشحالی داره ولی باید تمومه تکه ها را بازداشت کنند . بابک زنجانی به تنهایی به این ثروت دست پیدا نکرده قطعا کسانی در داخل سیستم بهش کمک کردن . امیدوارم هر کی که هستن به دام قانون بیفتن . مثل سایر تکه ها که در ترکیه گرفتار شدند . فقط برخورد انفعالیه رسانه ملی جالب توجه هستش . فقط به خبر بازداشتش اشاره شد و تا الان هیچ اطلاعاتی از اخبار مربوط به این اقا در ترکیه داده نشده . الان زمان مناسبیه که دستگاه قضایی با برخورد قاطع و بدون اقماضش اعتماد کامل مردم رو بدست بیاره . اخبار این اختلاصها و مفاسد اگر برخورد درستی انجام نشه میتونه ضربه سختی به حیثیت سیستم قضایی وارد کنه . از مسئولین دستگاه قضایی انتظار داریم با استقلال کامل بساط این مفسدین اقتصادی رو از جامعه و سیستم اداری کشورمون جمع کنه . به امید اون روز . (1876161) (alef-10)
 
پرویز
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۴:۳۹
اگر خائن به مردم واموال مردم است باید اعدام گردد (1876163) (alef-10)
 
خطا گو
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۱۰:۱۸
بانک ها در ایران شیره جان مردم رو دارن میمکن.سودهای 25 و27درصدی که با اکتساب کارمزد و جریمه و....از35درصد هم بیشتر میشه عامل اصلی تورم و بدبختی ملت اند.از اینا بدتر این قهرمانان ملی در زمینه دزدی هست که هر چندوقت یکبار به دنیا معرفی میکنن (1876169) (alef-10)
 
ایدا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۳۶:۳۴
نظر شما کاملا درسته ولی وقتی درصد سود بانکی پائین میاد چه کسانی میتونند از بانک وام بگیرند مگر غیر ازاین اشخاص (انهم چند هزار میلیاردی) به کس دیگه ای هم وام میدن واسه یک وام کوچک انواع مشکلات را جلو پات میذارن تاخودت پشیمان بشی (1876664) (alef-13)
 
حمیدرضا موغاری
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۲۰:۲۶
نا گفته نماند این آقا پولدار شد ولی در اوج تحریم به اقتصاد ایران نیز کمک کردو در جاهایی باعث کار آفرینی شد اما کسانی در این مملکت هستند که به فکر چپاول منافع ملی وتطمیع سود در بانکهای خارجی می شوند و هیچ اسمی از آنها برده نمی شود... (1876182) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۲۳:۲۶
درخت ها را هرس میکنید اما ریشه سر جای خود است . (1876185) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۲۶:۳۴
شما وقتی هرس می کنی ریشه درخت را هم می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1876508) (alef-13)
 
موکل
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۳۳:۴۸
12 نفر از 290 نفر میشه چند درصد !!!! (1876207) (alef-10)
 
بهمن ایرانی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۱:۴۳
کسانی که ایشان با آنان فساد را انجام داده اند چی؟ باز هم مثل زمان خداداد و شهرام دزدان واقعی بیت المال در رفتند. (1876222) (alef-10)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۷:۲۱
نمیدونم چی میشه ایا اون چیزب ک هست و واقعا ب مردم میگن!!!!!! (1876233) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۸:۰۷
حالا هم که قوه قضائیه میخواد با فساد مبارزه کنه باز عده ای از مغرضان که خودشان احتمالا از فساد اقتصادی سود میبرند مخالفت میکنند . باید صبر کنیم و از قوه قضائیه برای برداشتن قدم اول مبارزه تشکر کنیم و منتظر مراحل بعدی و تصمیمات خوب سران سه قوه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باشیم . (1876237) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۵۴:۴۱
بابک جان دیگه بنزین تموم شد . اینجا آخر خطه بهت قول شرف میدم که از دست عدالت نمیتونی فرار کنی . هیچوقت در این 34 سال قوه قضائیه برای مبارزه با فساد اقتصادی مصمم و جدی نبوده . متخلف هرچی هم باهوش و زرنگ باشه خدا رسواش میکنه . (1876258) (alef-1)
 
بادبان
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۵۵:۰۲
درست فرمودی دوست محترم همه این ها نتیجه عملکرد نا درست بانکها ست دو روز دیگر وقتی بابک جان حرف زد مشخص خواهد شد که مدیر بانک ملت و دیگر بانک ها هم در این مورد دخالت داشته (1876259) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۱:۵۵:۲۵
چرا فقط 12 نماینده؟
بقیه نماینده ها کجان؟ (1876261) (alef-10)
 
جانباز
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۱۱:۳۳
بنده 28 سال از زمان مجروحيتم در جبهه فاو مي گذرد و در اين مدت تقاضاي وام مسكن از 5 ميليون تا هم اكنون 30 ميليون نموده ام ولي هنوز گيرمان نيامده است ولي بابك خان به گفته خودش سالي 7 ميليارد يورو درامد دارد ؟ آخه از كجا ؟ آيا اين عدالت است . (1876306) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۱۹:۳۹
این از سرمایه درامون مثل بقیه چیزامون.... با پول نفت مردم بدبخت ایران یا با اختلاس یا باLC جعلی شرکت میزنندویکشبه تریلیادر میشن و بعضی ساده لوح و احمق انها را کار افرین و نابغه اقتصادی می خوانند بعدکه کاشف بعمل میاد یا مثل خاوری فلنگ میبندند و با پولها میرند خارج که کسی دستش بهشون نمیرسه و یا مثل جهرمی و یا پاک ترین دولت کسی زورش بهشان نمیرسه و ملت بایستی توانش را بده چون پولها حیف و میل شده (1876326) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۲۷:۴۶
چرا پس مرتضوی رو نمیگیرند!؟ (1876343) (alef-1)
 
محمدامین
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۳۰:۵۷
خداپدر و مادر نمایندگان شاکی را بیامرزد که با شکایتشان بانی این امر خیر شدند. (1876345) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۳۳:۳۰
کاشکی منم مهدی هاشمی بودم (1876351) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۳۷:۲۴
حالا که هفتها است تو ترکیه گندش درامده و کار از کار گذاشته ۲میلیارد و ۵۰۰ هزار میلیون یورو را دیگه نداره پس بده گرفتنش نوشدارو پس از مرگ سهراب.... (1876365) (alef-10)
 
سید سجاد
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۴۶:۲۶
روزگار است گه عزت دهد گه خوار دارد
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد (1876379) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۴۶:۴۵
تنها ایرانه که یه جایی قبل از اینکه سیستم قضایی طرف رو به جرمی متهم کنه، تو بوق و کرنا می کنن و کلی مطلب مینویسن و طرف رو متهم میکنن و وقتی صداش زیاد شد طرف رو دستگیر می کنن. ایشون تازه امروز از طرف سیستم قضایی متهم شده. تو همین سایت بارها و بارها ایشون رو متهم به فساد مالی کرده.

من قصد دفاع از اونو ندارم. ولی اینجوری اگه یه نفر ظرفیت رشد رو داشته باشه میترسه که نکنه با بزرگ شدن به اصطلاح کله بشه. اگه نه تو آمریکا یکی کثل مارک زاکربرگ تو 25-26 سالگه به چند برابر اون ثروت رسید.

من میگم چرا سیستم قضایی همیشه ته صفه؟ (1876381) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۲:۴۸:۵۹
بزرگترین فساد مالی از ابتدای تاریخ بشر در کشور اسلامی اتفاق افتاده و یک نفر هم بازداشت شده باز هم خدا رو باید شکر کرد (1876388) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۰۲:۲۷
چرا با نمایندگان متخلف برخورد نمی شود؟؟ (1876425) (alef-10)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۰۳:۱۱
از قوه قضاییه ممنون هستیم که بلاخره به این جمع بندی رسید که بابک زنجانی را بگیرند ولی یک امای گنده دنبالشه که ایا گرفتاری زنجانی باعث نمیشه که یقه سفید های کله گنده پشت این دستگیری به فراموشی سپرده بشن ایشان که به تنهایی نتوانسته در مدت چند سال به همچین سرمایه افسانه ایی دست پیدا کنه مطمئنا در دولت نهم ودهم هم کسانی بودن که ایشان را کمک میکردن حالا باید دید که قوه قضاییه فقط بخاطر جو ملتهب جامعه بابک زنجانی را بازداشت کرده یا واقعا میخواهد محکم با اخلال گران اقتصادی از هر قشر وطبقه ایی مبارزه کند اگه اینطور باشه که یک هزار افرین از طرف مردم نصیب خودش میکند ولی اگه خلاف این باشه مردم می مانند وبدبینی ودلسری نسبت به مسئولین (1876430) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۰۴:۱۶
تا چه زمانی برسد که فاسدان اقتصادی چه از تاجران چه از سیاسیون و مسئولان از ترس عدالت به خود بلرزند نه چون امروز به مردم و عدالت نیش خند بزنند (1876435) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۱:۲۲
البته اگه بزودي آزاد نشه و نره پيش استادش خاوري.بهرحال حركت واقعا مفيدي بود براي جلوگيري از فساد بيشتر.اميدوارم صوري و موقتي نباشه چون اين فرد و دار و دسته اش زيانهاي شديدي به اقتصاد كشور وارد كرده اند. (1876452) (alef-10)
 
مریم
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۳:۱۵
منظورتان از دستگیری همان اسکورت با عزت واحترام به سمت اقامتگاه شبانه است ؟لابد این خبر هم مثل پول واریزی نفت که هیشکی ندید یک دروغ بزرگ است!! (1876459) (alef-1)
 
محسنی
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۳:۲۵
پرونده 3000 میلیاردی وپرونده بیمه وپرونده مرتضوی و پرونده بابک زنجانی را باید در دولت قبلی بررسی کرده تا ریشه ها پیداشوند. (1876460) (alef-1)
 
fds
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۴:۳۴
شاید هم زندان ( قسمت هتلش) با این همه تهدید بیرونی براش جای امن تری باشه
؟؟!!!! (1876462) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۳۰:۵۷
"سال ها مماشات با فساد مالی، متاسفانه امروز کشور را به فساد سیستمی رسانده است. " (1876520) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۲۳:۴۴:۵۵
ببينم مگه بابك زنجاني كارمند دولت بوده كه قراره توي دادگاه كاركنان دولت به اتهامش رسيدگي بشه؟؟؟!!!! (1876554) (alef-13)
 
خودم
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۲:۰۹
باسلام.بابک زنجانی به تنهایی نمی تواند بابک زنجانی شود شما چه کاری را می شناسید که در کوتاهترین مدت این همه پول برای شما به ارمغان بیاورد بابک زنجانی را کسانی به این درجه رسانده اند که خودشان دستی توی کار دارن.سئوال من از شما اینه اگه بابک واقعا از راه درست پول دراورده چرا دستگیرش می کنین و اگر از طریق دیگه ای این پول رو به دست آورده پس چرا واقعا به صورت اسلامی برخورد نمی کنید شما خودتون دست می گذارید روی یک شخص خاصی و تا حدی به اوج می رسونیدش که که از اون بالا واستون کور کوری می خونه و به اصطلاح واستون شاخ و شونه می کشه خودتون هستید که غده سرطانی رو پرورش می دین و به صورت بیرحمانه نه تنها علاج نمی کنید بلکه می گذارید بمیره/جالب اینجاست توی این مملکت وقتی اسم کسی رو از تلویزیون پخش می کنن مثل جزایری و زنجانی مطمئن باشید سر سه ماه فاتحه اش خونده است .حالا باید منتظر باشیم ببینیم در آینده چه کسی رو معرفی میکنن. (1876597) (alef-13)
 
عصبانی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۸:۴۸
احتمالا آقای زنجانی مسئول خرید زندان میشوند (1876613) (alef-13)
 
عصبانی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۱۰:۵۷
به قول آقای مطهری موقعی که ریگی در آسمان گرفته میشود چرا بابک زنجانی را بر روی زمین دستگیر نمیکنند حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است (1876616) (alef-13)
 
یونس
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۱۱:۴۳
ساعت 0 است ، امشب بابک زنجانی بعد از پانزده سال دوباره شب را در زندان سپری می کند ، دل خیلی ها خنک شد ، آن هایی که فکر می کردند بیکاری شان ، نداشتن جهیزیه برای دخترشان ، نداشتن اجاره خانه شان همه و همه زیر سر این تاجر چهل ساله هست. (1876618) (alef-13)
 
ارام
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۱۲:۴۰
به نظرم اشتباه شده این بنده خدا جز خدمت به مملکت کاری نکرده
باید دید چه کسیانی پشت این قضیه هستند چرا در ماجرای اختلاس بیمه یک عده افراد رده پایین محاکمه اما از دانه درشت ها خبری نشد به نظر می رسد بابک زنجانی یک طعمه بوده وباز هم از دانه درشت ها خبری نیست بیخود مردم را سرگرم نکنید (1876622) (alef-13)
 
مهرداد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۱۴:۴۱
مساله و مشکل اصلی از طریق برخورد با شخص متهم و متخلف ریشه کن نمیشود بلکه باید دید چه دلایل و زمینه هایی باعث بوجود آمدن این وضعیت و ظهور این افراد می شود. فضا و ساختار در کشور ما فسادآور است. بوروکراسی اداری، عدم شفافیت، عدم نظارت قوی ودرست و عدم وجود اراده در برخورد با مفاسد و مسائلی از این دست عامل اصلی ایجاد فساد و مفسدین است. (1876624) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۲۹:۱۹
من معتقدم که این آقای بابک زنجانی و امثالهم به یک مهره با نفوذی وصل هستند که باید دید چه کسانی این بستر را فراهم می کنند که این ادمها اینجوری پول این ملت مظلوم را به تاراج ببرند بابکزنجانی وقتی میگه من یک بسیجی اقتصادی هستم این یک توهین بزرگ به بسیجیان عزیز کشور است بسیجیهای ما روی سیم خاردار می خوابیدن تا دیگران از روی انها رد شوند و بابک زنجانی روی دلارهای نفتی ما مردم می خوابد که دست هیچ مظلومی به نان زن و بچه اش نرسد کجایند این سربازان گمنام امام زمان که اگر به وظیفه شان عمل نکنند فردا روز قیامت باید جواب مردمی را بدهند که به خاطر گزران زندگیشان مجبورند کلیه شان را بفروشند (1876650) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۳۱:۴۰
سلام
دوستان می گویند که ب.ز کار افرین است، درسته 17000 شغل ایجاد کرده ولی امثال این اقا به خاطر منافع خودشون شاید دو برابر فرصت شغلی که ایجاد کردن فرصت شغلی خراب کرده باشن (1876654) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۴۷:۱۱
شما وقتی وارد شهر رودهن می شوی دست راست روی دیوار یک ساختمان عکس یک پدر را می بینی که همراه 4 فرزندش شهید شده اند که چشمان هر بیننده ای را پر از اشک می کند به خدا اگر کسی بخواهد نسبت به بیت المال بی تفاوت باشد خون این عزیزان را پایمال کرده است و ملت را نسبت به نظام سرد کرده است تو کشور آلمان که مسلمان هم نیستند وقتی رییس جمهور ان کشور 1/5 میلیون وام کم بهره گرفت و مردم متوجه شدند او را از سمتش بر کنار کردند اگر حق مردم را از این ظالو سفتان نگیرید به خون شهدا خیانت کرده اید و روز قیامت باید جواب خون انها را بدهید که انها برای چه رفتند شهید شدند (1876683) (alef-13)
 
کاظم رمضانی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۴۸:۱۸
دنیای عجیبی شده‏!‏
کافیست ده روز شبکه های ماهواره ای روی یک نفر زوم کنند و براش برنامه بسازن.
فورأ داخل مجلس و نظام مجریانی برا پیگیری اون گزارشها پیدا میشن‏!‏
یک روز احمدی نژاد
یک روز مرتضوی
امروز زنجانی
و باید بشینیم ببینیم فردا چه دستوری از ماهواره ها برای برادران مجلسی صادر میشه‏!‏
بزرگواران‏!‏ دسمزد کار تمیز قبلیتون بابت پیگیری منع تعقیب خاندان هاشمی و مهدی گردن کلفتش و فراموش شدن پروندش در سایه پرونده مرتضوی بحسابتون واریز شد؟
حضرت روح اله گفت اگر روزی استکبار از شما تعریف کرد بخود شک کنید.
این سخن روح خدا روی دیگری هم دارد:
اگر روزی استکبار یکریز از یکی از شما انتقاد کرد و فحش داد و بر علیه تان برنامه ساخت به راهتان مطمئنتر شوید‏!‏
قابل توجه برادرانی که هرچند سال یکبار احساس تکلیف میکنن.
راستی چرا استکبار کاری بکار توکلی و نادران و ... ندارد؟
وا مصیبتا... (1876687) (alef-13)
 
فریدی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۲۸:۵۹
واقعا اینگونه قضاوت ودستگیری تاسف باره به غیر از اتهماتی در این مدت در رسانه ها علیه این اقا زده میشه چیز مشخص و معلوم به دست نیامده چطور به خودمان اجازه میدیم هر حرفی که هنوزدر هیچ مرجع قانونی اثبات نشده بزنیم وراستی این سیستم نظارت طی این سالها کجا بوده واگر فردا تخلفات این اقا ثابت شد نباید پرسید این اقا و امثالهم ازکجا و چطور توانسته مرتکب چنین خلافی شود پشت پرده چه کسانی هستند یا این جرایم در خلا اتفاق افتاده این سیستم وسیکل معیوب را چه کسی باید درست کند (1876734) (alef-13)
 
حیدر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۴۰:۲۵
نظرم اینه مه بگذارید تا پرونده رسیدگی کنند بعد در باره آبروی مردم صحبت کنیم (1876751) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۴۲:۲۰
آبروی مومن باندازه خون شهید احترام داره در قضاوتها دقت کنید (1876754) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۰۹:۱۴
دوستان عزیز زندگی ثروتمندترین افراد کره زمین را مطالعه کنید فردی مثل بیل گیتس، استیون جابز و.... در سایه نبوغ و تلاش چند دهه صاحب ثروت شده اند آنان نوابغی هستند که در غرب که رقابت بسیار سخت است به این درجه از تمکن مالی رسیده اند آقای بیل گیتس ( که سرمایه اش از این تازه به دوران رسیده - بابک زنجانی-هم کمتر است )در سایه تاثیرش بر زندگی تمامی انسانهای کره زمین اینگونه شده است ( تک تک کامپیوترهای کل جهان با سیستم عامل آقای بیل گیتس و همکارانش کار میکند) ولی متاسفانه در کشور ما هر راننده شحصیت مهمی بعد از پیدا کردن راه و چاه ها به ثروتهای قارون و سلیمان میرسد نبود سیستم مدیریتی موثر و عدم اعمال قانون مطمئناً باعث رشد اینگونه افراد میشود-
ما خانواده بسیار ثروتمند که عمری خود و یا پدرانشان زحمت کشیده اند و پولدار شده اند داریم طبیعی است که با آنها برخورد نمیشود چرا که سالم پولدار شده اند
ولی تمام کارشناسان و حتی افراد معمولی این موضوع را اذعان دارند که نمی شود در فاصله تنها چند سال به این ثروت افسانه ای دست یافت
آقایان من خود را فرد نسبتا موفقی میدانم در عرصه کار و دانش و زندگی والحمدالله در سایه 22 سال تلاش شبانه روزی در سایه تخصص خودم یک زندگی مناسب برای خود و خانواده ام یجاد کرده ام ( بیش از 5000 مهندس دوره های تخصصی بلند مدت برگزار کرده ام و کتب زیادی هم تالیف کرده ام) ابا اینحال بعد از شنیدن موضوع این آقا بشدت احساس بدی به من دست داد حالا ببینید جوانان بیکار و تحصیلکرده و آینده ساز چگونه روحیه ای خواهند داشت (1876773) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۴:۵۹
وقتى رانت هست چه نيازى به نبوغة (1877453) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۰۵:۲۸
خسته نباشند دوستان . که انگار سرشون را کردند زیر برف . خیلی نظر دادند بی گناست و هفده هزار نفر بیکار میشن . تا فکر جامعه ما اینقد پلیده و مردم ما اینقد کوته فکر هستند امثال زنجانی زیاد و زیادتر میشن . در صورتی که ما میلیونها نفر داریم که از گرسنگی و معشیت بد دارند روزگار را به سختی میگذرانند دوستان فکرشون انقد کوتا هست که فقط فکر این هفده ازار نفر است . متاسفم برای تودم برای شما برای افکار ما. شماها یا نوکران زنجانی هستید یا کارمندان ایشان . خون مردم رو تو شیشه کردید دست بردارید . جامعه اسلامی که دم میزنند و گوش فلک را پر کرده دست امثال زنجانی و اقازاده ها میچرخد . سیر چه میفهمد گرسنگی را. عدالت خداوند باید اجرا بشه.. هر که پیش عدالت خدا گردنش از مو باریکتر اون دوست دار کشورش و مردمش است . (1876823) (alef-13)
 
رز
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۰۸:۱۱
سالیان سال است که به خودمان دروغ می گوییم. فساد درون سیستم نظام ماست. یا مجریان درون نظام فاسدند و یا قوانین ناقص یا دارای تعارضات و یا هر دو. ربطی زنجانیها و مه آفریادها و... غیره ندارد. از سیستم فاسد هرکسی سو استفاده می کند. (1876825) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۱۶:۲۵
توکلی مچکریم. (1876830) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۴۳:۴۷
حساب وکتاب کشور چقدر به هم ریخته است که مرتب یکی میگوید بدهی چند میلیارد دلاری دارد دیگری میگوید ندارد وخودش میگوید از طریق بانک مر کزی تاجیکستان پرداخت کرده و بانک مرکزی تاجیکستان سابقه هرگونه همکاری با او را رد کرده و میگوید گواهی پرداخت او جعلی است. در این میان بانک مرکزی نباید از وصول آن اطلاع داشته باشد که تنها « تصور » میکنند رسید چند میلیارد دلاری زنجانی جعلی است؟ بازم بانک مرکزی تاجیکستان . (1876846) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۷:۱۲:۵۰
ارزش پول ملی یک سوم شد، من جوان که به علت اندوخته اندک توان خرید نداشتم و حاصل 13 سال کارم را در بانک گذاشته بودم از کی شکایت کنم؟ (1876852) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۷:۳۴:۰۷
بابا اینا همش بازیه-ما همه مشکلاتمون از مجلسه-اونجا ادم صلاحیتدار نداریم--همیشه مدرسشون دیر میشه-همیشه اتفاقات اینجوری را بموقع نمیبینند یا نمیخوان ببینند-560 چشم در مجلس بعنوان نماینده های مردم نشستند-معلوم نمیشه چه سریه که همش نزدیک بینه-این چیزا را نمیبینه--الف اگه قامتت راسته اینو پخش کن نه حذف- (1876865) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۰۸:۴۵:۵۲
گرفتنش تا بدست اینترپل نیفته (1876893) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۰۰:۱۹
دقیقا.
گرفتنش چون به احتمال زیاد اگر میرفت بیرون ایران و میگرفتنش ممکن بود خیلی از گند کاری اقایان درون مملکت برای همه رو بشه. مطمئن باشین که هیچ کاری هم باهاش نمیکنن. مثل جناب مرتضوی که داره راست راست راه میره تازه از بقیه هم شکایت میکنه!!!
واقعا مملکته داریم؟! (1877484) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۰:۰۱:۲۴
هلاکت و نابودىِ دین و ایمانِ هر شخص در سه چیز است: تکبّر، حرص و حسد. (1876960) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۰:۰۷:۴۳
جالبه تا حالا کسی چیزی نمیدونست .این اقا بهو تولید شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1876965) (alef-13)
 
بیسواد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۱:۱۴:۰۲
یعنی پای هواپیما گرفتنش ؟؟!! (1877044) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۱:۲۰:۲۳
از این به بعد نفت را کی می فروشه و کی تحریم ها را دور می زنه . این فرد بابک زنجانی 8 سال بعد هست. (1877059) (alef-13)
 
1000
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۳۴:۲۲
زنجانی مرد عمل است (1877954) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۱:۴۲:۰۸
خوبه، ولی ما انتظار داریم با همه طبق قانون برخورد شه. میدونید منظورم کیه؟ کسانی که از زمان سازندگی تا قبل از 88 نقش بابک زنجانی در فروش نفت رو داشتند، خب سخته باهاشون مبارزه کردن چون دیگه .... کسانی که قانون نادرست وضع کردند تا به خواسته های خودشون برسن. دزدی فقط پول دزدی نیست. قانون غلط که منافع عده ای رو تضمین میکنه دزدی برادر (1877084) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۰۰:۴۰
حالا ان ها که بابک زنجانی راکار افرین و مغز اقتصادی میخواندند دیگه حالاچی میگند چطوری از این کلاهبرداردفاع میکنند دیدیم که ایشان هم مثل همون منصور اریا مغزکلاهبرداری و جعل اسناد وبا اختلاس به این ثروت رسیدند ولی بتنهایی نمی توانسته این کارها را انجام بده و از دولت قبلی حمایت میشدند حالا سوال اینجاست چرا زودتر دستش رو نشد ان وکلای مجلس و بقیه مسئولان که مرتب میگفتند بدهکاری چند میلیارد یورویی را داده کجاهستند و اگر گند ماجرا در ترکیه در نیامده بود ایشان با خیال راحت به چپاول دار و ندار مملکت ادامه میدادچرا انها که بهشون رشوه داده شده که زنجانی توانسته همه رافریب بده رسوا نمیشند وبازداشت نمیشند و هزاران چرای دیگه!!!!!!!!!!!!! (1877351) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۰۱:۲۱
تو این کشور هیج کس امنیت نداره هرکسی رو دلشون بخواد بازداشت میکنن پس سرمایه دار کی باید احساس امنیت کنه اقای توکلی؟ (1877353) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۰:۴۲:۵۶
نكنه خود تو هم ريگي در كفش داري كه اينطوري بي جهت ترس برت داشته آقا؟؟؟ (1878315) (alef-10)
 
hpln
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۱:۱۴:۵۶
سرمایه دار یا دزد برادر من مگه سرمایه از راه درست یک شبه بدست میاد خوابی یا بیدار ... (1878332) (alef-10)
 
صادق عیسی پره
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۲۲:۱۰
سلام-متأسفانه بعضی از مسئولین بی هوش ما همیشه دیر به هوش میان-رهبری چند سال دارن میگن مبارزه با مفاسد اقتصادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مسئولین تورو خدا به هوش بیاین؟؟خودتونو نزنین به خواب بعد از بیداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1877376) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۴۶:۴۶
در اینکه در همه ی ادوار عدالت رعایت نشده هیچ شکی نیست و در اینکه هیچ وقت عدالت به معنای واقعی رعایت نمیشه و نخواهد شد هم شکی نیست .شما قضاوت کنید یک جوان که همه سرمایه اش وام ازدواج است و بااین پول دنبال را اندازی کسب و کاری برای خودش است آنقدر باید دوندگی کنه تا به 8 میلیون وام ازدواج برسه بعد اگه یه قسط از وامش عقب افتاد جد و آباد وام گیرنده ی بیکس و بینوا را میارن جلو چشماش ولی امسال خاوری و زنجانی ها میلیارد ها تومان از حق این مردم را رشوه میدن و هزاران میلیار وام میگیرند و بازپرداختی هم ندارند ولی چنان حاشیه امنی دارن که انگار نه انگار دزدی کردند.مگه میشه این همه پول دزدیده شده باشه ولی مقامات کشور خبر نداشته باشن؟ دست برخی از این آقایون تو این جریانات هست هرچند آدمای پاک و صادقی هم گیر میان که به چنین افرادی گیر بدن. به امید روزی که همه ما با صداقت به دنبال پیشرفت ایران باشیم (1877406) (alef-13)
 
hadi
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۴:۵۹:۱۳
سلام....مال بيت المال خوردن نداره....بابك زنجاني يكي از آنهاست....بايد محاكمه علني برگذاري بشود..........حسم احسام .كلام آخر چيزي بهم ميگه بايد سران بزرگ ايران بايد دخيل باشند.....كشور ايتاليا نگاه كنيد سريعا نخست وزيرشون محاكمه ميكنند.فرقي نداره چه كسي باشه.....اين تازه رسوايي اول منتظر رسوايي بعدي باشيد.....به حق علي ع به حق زهرا س دست همشون قطع باد.......كوچيك همه شماها..هادي باهوش (1877418) (alef-10)
 
مهرزاد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۷:۵۵
 سلام
 امیدوارم نام مهره های نا شناس را تا از یاد نبرده
 به رسانه ها هم درز  پیدا کنه. (1877443) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۰:۵۳
اولين قدم حتى بصورت نمادين خيلى خيليى مبارك است (1877447) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۴:۱۰
امیدوارم که این مورد آخرین باشد (1877451) (alef-10)
 
ناجی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۵۳:۰۵
این بابا مگر تحریمما را دورنزده پس نباید باش اینگونه برخورد شود اوقهرمان است (1877474) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۵:۵۸:۲۳
اخرش چی میشه:


حالا یک اتفاقی افتاده انقدر جنجال نکنید (1877481) (alef-10)
 
سیدمهدی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۰۵:۰۳
آخ هی .پس ایشون هم قربانی شد (1877494) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۳۹:۱۹
فکر ش نکنید من قو ل میدم تا یک هفته دیگه آزاد میشه (1877536) (alef-10)
 
موسیو
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۰۷:۳۷
واااااای..منم یه جوری دارم میترسم ...خدایا توبه....منم دارم میشم یه مفسد فی الارض...
سلام رفقا...امیدوارم که همه شما همیشه همینجوری متفکر و منتقد باقی بمونید تا به کشورتون و خاکتون خدمت کنید ونام ایران را سربلند کنید...دوستان گلم چند جمله اول را که به شوخی نوشتم اما باور کنید من خودم کارمند یک اداره دولتی بودم که بعد از پیدا کردن مهره هایی خودم استعفا داده و وارد عرصه اقتصاد شدم و از طریق مهره هایی که داشتم هر چند کوتاه اما یکسال به راحتی در یک استان کوچک کارهایم را پیش میبردم و این زمانی بود که من فقط 24 سال سن داشتم...خوشبختانه یک هدف در زندگی ام پیدا کردم تا بتوانم انسانیت واقعی را تجربه کنم و تمام آن مسائل آزار دهنده که خوب و خوراک را ازمن گرفته بود را رها کنم...هدف شرح احوال نبود منظور من اینست که وقتی من نوعی در استانی کوچک و براحتی بر کفی که بعضی بر عرصه این ... ریخته اند سر میخورم اما در مقابل عده کثیری با پاهای تاول زده در زندگیشان راه میروند مشخص است که این یعنی ضعف دستگاههای قاونی ما.باور کنید اگر همچنان ادامه میدادم الان بعد از گذشت 6 سال شاید چهره منفری داشتم.هویدابود که من هم هرچقدر سریع ادامه مسیر بدهم اما اخر بخاطر همان سرعتی که گرفته اما محکم به زمین میخورم چون عده ای در بالا دست نشسته که هیچگاه کسی انها را نمیبند (1877592) (alef-10)
 
راد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۲۲:۵۱
خبر خنده داري بود. كلي خنديدم.اگر مرتضوي هم مي گرفتن جالب تر بود (1877618) (alef-10)
 
سید علیرضا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۲۷:۰۴
بابک جان -دلمان تنگ میشود برای خدمات عالی هواپیمایی قشم ایر (1877624) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۳۷:۳۵
دوستان ذستگیری بابک زنجانی یک اقدام سیاسی است و دو هدف را دنبال میکند یکی پاسخ به انتقادات و انتظارات افکار عمومی و دوم فرار به جلو قبل از اقدام ترکیه جهت درخواست بازداشت بابک زنجانی از ایران چرا که معلوم نیست دست چه کسانی در کار است امثال بابک فقط الت دست افرادی هستند که خود مستقیما نمیتوانند اقدام کنند (1877641) (alef-10)
 
مهم نیست
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۱۸:۵۱
مردم در شهر میگویند ممکن است حکومت برای لاپوشانی فساد سران بابک خان و مرتضوی را همانند سعید امامی ناک اوت کند و هیچگاه همانند ترکیه این دو جرثومه در دادگاه علنی محاکمه نخواهند شد . (1877701) (alef-10)
 
اشکان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۲۵:۲۲
من میگم نباید سیاه و سفید ببینیم چون طرف پولدار است بهش اتیکت بچسبونیم بالاخره در دور زدن تحریم ها به ایران کمک کرده و قطعا سودش هم برده ولی سوال من این است که چرا یک کارآفرین به اصطلاح خیلی از دوستان نمونه.باید جعل سند بکند برای پرداخت بدهیش به بانک مرکزی و وزارت نفت!!!؟؟؟ این کار با میهن پرستی به نظر شما جور در میاد؟یا با تمام کارهای خوبی که انجام داده ؟میشه از یکطرف عاشق میهنت باشی در تحریم ها به وطنت کمک کنی و از طرف دیگه به همان وطن با جعل سند خیانت کنی؟قبول کنیم حداقل این حرکتش در شان یک کارآفرین نمونه نیست.کسی مجبورش نکرده بود که جعل سند کنه!؟نه آمریکا نه تحریم ها! (1877714) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۳۸:۳۱
عجب سریالهای زیبایی یه روز سریال شهرام جزایری یه روز سریال آقای مرتضوی حالا اونا تموم نشده و نتیجه نداده سریال آقای زنجانی شروع شده این سریال چند قسمته خدا میدونه اما همشون متاسفانه بدون نتیجه باتمام میرسه تازه یه سریال دیگه بنام فساد اقتصادی در صنعت و معدن تدارک دیده میشه که ممکنه همزمان با این پخش بشه که در وسطها سریال زنجانی بدون نتیجه پایان یابد . (1877735) (alef-10)
 
یک دکتر با حقوق بخور نمیر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۴۴:۳۸
ایشون نمونه بارزی از یک انسان بی سواد موفق هستند ولی مملکت پر از انسان های تحصیلکرده نا موفق است. نتیجه اینکه در ایران برای ثروت اندوزی هیچ نیازی به علم و سواد آموزی نیست. امیدوارم دست های پشت پرده رسوا شوند (1877747) (alef-10)
 
شاهرخ
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۸:۵۲:۵۱
چرا کسی جرات نداره تبانی وپولشویی 15میلیارددلاری ایشان با مدیر عامل وهییت مدیره بانک ملت را بررسی و کالبد شکافی کنه شایع است اقای مدیر عامل از ساپورت وحمایتهای بالایی برخوردار است وای وای وای وای......... (1877762) (alef-10)
 
علی حیدری
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۰۲:۳۱
ارائه نظر در این جور مسائل هیچ فایده ای ندارد این جور مسائل سالهاست مثل غده سرطانی بدخیم تمام بدنه مملکت را فرا گرفته. دلیل، سر انجام پرونده شهرام جزایری چی شد؟ اختلاس 3 هزار میلیاردی چی شد؟ و انواع سوء استفاده های دیگر که مثنوی هفتاد من کاغذ میشود مردم که دارند تاوان هزینه اینهمه تساهل همه مسئولین رو میدهند. جوانها که امیدی به آینده ندارن و سن ازدواج بالا رفته طلاق زیاد شده جمعیت کشور داره پیر میشه دیگه ته این داستان چی می مونه مسئولین شما را بخدا آیا واقعا" این مسائل را نمی بینید و درک نمیکنید؟ مسئولینی که اون لحظه هنگام شروع کار یا تصدی جدید که سرنوشت میلیونها نفر از مردم به کار انها بستگی دارد دست رو قران میزارند و قسم میخورند به چه چیزی فکر میکنند . (1877781) (alef-10)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۵۲:۳۷
براووووووو به ایران زمین شدیدا با نظرش موافقم، دویست هزار جریمه میشه (1877884) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۵۶:۴۱
نفر بعدی کیه ؟ چه سودی به حال ملت بدبخت داره ؟ (1877891) (alef-10)
 
سردمدار
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۵۷:۰۰
ایشون که پول سردمداران رو نقل وانتقال میداد اینها به خودشون هم رحم نمیکنن. (1877892) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۹:۵۹:۵۷
کل بودجه تاجیکستان ۲ میلیارددلار نمیشه بابا ۸۷میلیارد پولشویی کرده و برده انجا پولهاست که دولت پاک از ایران انجا فرستاده و کسی جرات نداره بگه توکه۸۷میلیارد یورو خارج کردی دیگه ان ۱۶ میلیارد تومان که پیش این مبلغ خرده پول هم به حساب نمیادراچرا به حساب دانشگاه ایرانیان ریختی یعنی خواستی تا قطره اخر خزانه مملکت را خالی کنی بی انصاف................ (1877900) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۲۵:۰۴
با توجه به نقشی که در فساد ترکیه برای ایشان کشف شده احتمالا این دستگیری در واقع حاشیه امنیتی وپوششی می باشد که توسط ترکیه دستگیر نشود ورسوایی های بزرگ به بار نیاید ! (1877941) (alef-10)
 
آرکان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۴۵:۴۲
اگر بنا به محاكمه باشد بايد يقه يقه سفيدهايى را گرفت كه با تصميمهاى نادرست و خودسرانه كشور را وضعيت كنونى رساندند نه کسانی که در شرايط تحريمها به مملكت و در عين حال به جيب خود كمك مى كردند، حال در شرايط غير عادى هم حق العملها هم بالاتر است. نام ايشان به همين دليل در ليست تحريم آمریکا هم مى باشد.
دولت احمدی نژاد تو هشت سال به اندازه این قهرمان اقتصادی تونست شغل مولد ایجاد کنه ؟ اگه اون نوبد که اقتصاد مملکت تاحالا فرو پاشیده بود ؟
آقایان نماینده ،شما موقع تحریم ها جز فحش دادن به سازمان ملل و بدتر کردن تحریم ها چه خیری به مردم ملکتت رسیده >؟ باز خدا اموات زنجانی رو بیامرزه که یک کمکی به اقتصاد کشورش رسونده (1877979) (alef-10)
 
آرکان
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۴۹:۱۸
ایراتنی ها همچنین مردم قدر نشناسی اند ، همین که سایه تحریم ها کم رنگ شد به تصفیه حساب روی آوردید ؟ حالا اگه دو سال بعد دوباره تحریم شدید کی به دادتون می رسه ؟ (1877984) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۱:۲۹:۱۶
این کار آفرینها تنها هنرشان گرفتن وام و خریدن ماشین آلات و تولید کلوچه و شکلات و صابون بوده .
کار آفرین یعنی بیل گیتس یعنی استیو جابز که با تحقیق و ارائه تکنولوزی برتر محصولی مفید مبنی بر تکنولوژی که امکان استفاده جهانی دارد خلق کنند . (1878043) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۱:۳۲:۰۹
ارزش پول ملی یک سوم شد، من جوان که به علت اندوخته اندک توان خرید نداشتم و حاصل 13 سال کارم را در بانک گذاشته بودم از کی شکایت کنم؟ (1878045) (alef-10)
 
essi
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۱:۴۷:۱۶
ای بابا علکی باهم بحث نکنید به شرطی که همه بفهمن چه شده .بابک زنجانی اینقدر پول داره که اوین واسش میشه مثل هتل اینقدر بهش خوش میگذره که ....به منو شما چه خودشون میدونن (1878071) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۲:۰۰:۳۰
احمدی نزاد باید دستگیر و محاکمه شود که باعث بوجود آمدن فساد شده است (1878098) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۲:۱۳:۵۹
ما منتظر زندانی شدن مرتضوی نماینده های مجلس رشوه گیر هم می مونیم. (1878123) (alef-10)
 
نادر
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۲:۴۱:۴۱
بمیرم الهی، چه جوری دلشون اومد! (1878165) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۳:۲۰:۳۱
مبارک ! باید پولها رو ازحلقومش بکشن بیزون! (1878233) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۰:۰۴:۵۰
سیستم اقتصادی غیر شفاف ما فساد آفرینه. وقتی سیاست های کشور از مردم پوشیده است و رییس جمهور از تحریم استقبال می کنه معلومه آدمهای مثل ایشون با رانت به ثروت افسانه ای می رسند (1878286) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۰:۰۵:۵۵
اسم اینشخص هم جزءلیستی بود که اقای احمدی نژاد تو جیبش داشت وبه کسی هم نگفت .
جدا از هر کینه وخصومتی وفقط برای روشن شدن اذهان همگان باید به این پرونده رسیدگی شود .
البته پرونده سازمان تامین اجتماعی هم که سازمانی است وابسته به زندگی قشر بازنشسته وزحمت کش وشدیدا نیازمند .انهم باید به درستی باید بررسی شود . به امید انکه به درستی بررسی شود و خداوند از سیستم قضائی راضی باشد (1878288) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۰:۳۷:۳۴
اگر این دولت خیلی راست میگه دلش به حال مملکت و مردم میسوزه بره دنبال اونایی که دارن وام های100 ملییونی با کلک و دروغگویی از بانکها میگیرن و بعد قسطهای عقب افتادشونو نمیدن راست راست توخیابون میچرحن بگیره.نه اینکه بیان بابک زنجانی که معلوم نیست دستهای پشت پرده چه خوابی براش دیدن بگیرن.بابا این همه ادم تو ایران داره وام های ملیونی میگیرن قسطش رو نمیدن شما به یکی چسبیدید.این مملکت ما درست بشو نیست تا پارتی بازی توسیستم بانکی باشه به هیچ وجه من الممکن درس بشو نیست.مملکت ما شده فقط پارتی بازی.من ادم دارم که وام 100 ملیونی از این بانکها میگیره پرداخت نمیکنه ولی چکارش کردن اومدن ممنوع الخروجش کردن راس راس توخیاون راه میره ماشین خوبم سوار میشه. (1878307) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۱:۲۰:۱۷
چه مردم فهيمي داريم ما!!! بنده گان خدا اگر شما را هم به اتهامي ميگرفتن اينطور مي گفتي بايد اعدام بشه و ... مگر كشور قانون ندارد كه شما بدون آگاهي يكي را به اعدام محكوم مي كنيد؟ بگذاريد دادگاه بشه بعد (1878335) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۷:۲۴:۰۹
با این حساب تق بانک ملت هم درآمده (1878376) (alef-10)
 
rr
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۷:۳۸:۵۶
کاش این تلویزیون وجود نداشت و فقط مردم از راه هایی به اخبار دسترسی پیدا میکردن که بابتش پول پرداخت می کردند ! (1878383) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۲۰:۰۷
باید امثال بابک زنجانی ها رو اعدام کنن تا کسی جرأت این کارها رو نکنه (1878409) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۴۴:۳۷
اگرراست میگید بابک زنجانی را بیارید وعلنی ومصفانه باداشتن وکیل توسط یک قاضی غیروابسته ومستقل محاکمه کنید آنوقت معلوم میشه که فساداصلی کجاست وبابک وامثالهم فقط یک بازیچه هستند .الان بااین نمایش بازداشت بابک زنجانی فقط میخواهید مردم را سیاه کنید. (1878436) (alef-10)
 
مهسا سلیمی
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۰:۴۰
کاش افراد دیگری که در در این چند سال رشد ثروت تصاعدی داشتن را هم دستگیری و به پول های باد آورده ای که دست یافته اند رسیدگی شود. مثل کسی که کاپشن و ماشین رئیس جمهور مردمی را خرید و از کنار این خرید توانست شرکتهای زیادی را بصورت مفت بدست آورد (1878444) (alef-10)
 
ملیحه جوکار
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۱:۲۲
کسی که کاپشن رئیس جمهور مردمی را خرید ثروتش را از راه حلال بدست آورده و کسی حق نداره بهش اعتراض کنه (1878446) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۳:۳۱
گر حكم شود كه مست گيرند
در شهر هر آن چه هست گيرند (1878449) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۱۸:۵۷
درسته (1879028) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۸:۵۹:۲۵
دیگر کسی جرات نمی کنه در این مملکت سرمایه گذاری کنه ثروتش و به ایران بیاره (1878457) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۹:۱۱:۴۳
اگر ماجرای ترکیه پیش نمی آمد بابک زنجانی هم دستگیر نمی شد!!! (1878469) (alef-10)
 
neda
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۹:۲۶:۵۰
اميدوارم كه توي بازداشت گاه سوئيت royal بهش ندن. البته اين بابك زنجاني كه من ميبينم سوئيت هاي بازداشتگاه كه سهله انفرادي هاي زندان اوين رو هم مي خره. (1878497) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۹:۴۱:۳۳
دستگیری ایشان با مسائل ترکیه بی ارتباط نیست، به احتمال قوی با هم مرتبطند. (1878521) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۰:۲۲:۳۰
به امید دستگیری همه کسانی که از وضعیت اقتصادی کشور سو استفاده کردند .من موندم اینها در اخرت چه جوابی برای امام (ره) و شهدا دارند که این کارها را انجام میدند. (1878608) (alef-10)
 
اسملي
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۰:۳۳:۱۶
لطفا دقت كنيد و به اين نظر پاسخ دهيد
به نظر بعضي ها اين افراد با سرمايه گذاري و ايجاد كارخانه ها و بناهاي زيرساختي و ساير فعاليتها مثلا(72 كارخانه)موجب اشتغال و كمك به دولت در جهت استخدام نيروي انساني و غيره ميشوند و به صورت مستقيم و غير مستقيم موجبات اشتغالزايي را در مملكت فراهم مي آورند ولي در پاسخ به اين افراد ميگوييم البته در پاسخ به افرادي كه جوهر تعمق در وجودشان هست و صاحب انديشه اند.سرمايه اي كه در مملكتي خارج از سيستيم مالي و اقتصادي به چرخه وارد شود حتي يك ريال آن تعادل اقتصادي را بر هم خواهد زد بلي افرادي همچون بابك هرچند به امر اشتغال كمك ميكنند اما موجب ميشوند مثلا نان 100توماني را 500تومان بخريم اما اين سرمايه اگر از مجاري قانوني ودر سيستيم تعريف شده تزريق شود ما همان اشتغال را خواهيم داشت اما نان را 100تومان خواهيم خريد به همين سادگي شما حساب كنيد كه اين سرمايه هاي غير قانوني چه بلايي به سر اين مملكت آورده (1878636) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.