نظر منتشر شده
۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 364982
شما نظر بدهید؛
در دعوای کی‌روش و برانکو حق با کیست؟
بخش ورزشی الف، 1 تیر 95
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است.

کارلوس کی روش بر استراحت بازیکنان ملی پوش بعد از پایان بازی های ملی و نیاز آنها به ریکاوری فکری و بدنی سبب شد تا برانکو ایوانکویچ به او بتازد و اتهام دخالت کارلوس کی روش برای قهرمانی رقیبان، با واکنش تند مرد پرتغالی روبرو شد. حالا بعد از لغو اردوهای تیم ملی، همچنان دو طرف به هم می تازند.

کی روش با واژه هایی تند از هم نشینی برانکو با افرادی سخن گفته که ادبیات او را خراب کرده اند و برانکو هم انگ زده کی روش می ترسد که او جایش را بگیرد.

از سوی دیگر، امیر قلعه نویی نیز یک بار دیگر در مظان اتهاماتی از سوی کارلوس کی روش قرار گرفت جایی که مربی پرتغالی مدعی شد این مربی هیچ وقت با برنامه های او برای تیم ملی موافق نبوده و این بار هم مخالفتش با اردوهای ایران در ارمنستان و اتریش و حمایتش از برانکو برای او تعجب آور نبود.

سایر اخبار در این ارتباط را هم می توانید در بخش اخبار مرتبط الف، بخوانید. از واکنش تند علی کریمی به اظهارات کی روش علیه برانکو تا موضع پروین و بهروز رهبری فرد در این باره.

به نظر شما در این دعوا حق با کدام طرف است.
 
کلمات کلیدی : کی روش+برانکو
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۴:۰۴
قطعا برانکو حق داره ، بازیکن باید در اختیار باشگاه باشه ، کارهای خودسرانه کی روش واقعا خنده داره (3774078) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۲۳:۲۱
حق با برانکوهه....من طرفدار کیروش بودم...ولی واقعا دیگه از حد گذرونده...هر کاری دوست داره می کنه و توهم دشمن داره (3774110) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۰۷:۴۹
افتخار کیروش چیه؟؟؟

حذف در جام ملت ها


چهارمی تو جام جهانی با یک گل و یک امتیاز؟

اگر قرار بود فوتبال ایران با کیروش تغییر کنه تا حالا کرده بود


مگه تیم ملی باید مثل یه باشگاه عمل کنه؟ (3774248) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۱۶:۲۲
تعصب باشگاهی و پرسپولیسی بودن مانع از این میشه که بتونی درست نظر بدی برانکو بود که شروع کرد و کی روش هم جوابش رو داد. برانکو کارش اشتباه بود و جواب کی روش هم قاطعانه و کوبنده بود مربی باید مثل کی روش باشه این جور ادمی رو ما میخایم که به کسی باج نده. حیلی هم کارش درسته مربی که نباید لبی خاصیت باشه و برا تیم دل نسوزونه
خیلی خوب و قاطعانه جواب مایلی و قلعه نویی و برانکو و الباقی ادمای زیاده خواه رو داد کار درستی هم کرد. (3774271) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۴۷:۰۰
صد در صد حق با برانکو کی روش فکر کرده صاحاب کل ایرانه (3774365) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۰۰:۱۰
کدوم حق؟؟؟؟ چرا از تهمت سنگینی که برانکو به کیروش زده چیزی نمیگید؟؟؟

برانکو میتوانست با یه تلفن ساده به کیروش مشکل را حل کنه . چرا اینطور جنجال به پا کرد؟؟؟؟؟؟ (3774224) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۱۰:۰۳
حق با هر دوئه. چون فدراسیون ما از روزهای فیفا استفاده نکرد و بازی و اردوی مناسبی برای اون روزا تدارک ندید. حالا کیروش میخواد تیم ملی رو اماده کنه که طبیعیه که وقت بخواد. از اون ور وقت زیادی به شروع لیگ نمونده و تیم ها باید بازیکناشون رو کامل در اختیار داشته باشن تا هماهنگ بشن و آماده سازیشون درست انجام شه. نمیشه ده روز قبل از شروع فصل تازه بازیکن بیاد به تیمش. اینجوری تیم هایی که بازیکنای ملی زیادی دارن چند هفته اول رو از دست میدن.
به نظر من اینجا مقصر فدراسیونه که توانایی این رو نداره تو روزای فیفا اردو ها و بازی های تدارکاتی خوبی مهیا کنه و مربی تیم ملی برای جبران اون مجبور میشه خارج از روزای فیفا بازیکنان رو دور هم جمع کنه. (3774256) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۰۰:۲۸:۳۶
توی این دعواها حق مشخصاً با یک نفر نیست و بینابینی است و باید بر اساس عملکرد هر یک در آینده قضاوت کرد. (3775300) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۷:۳۷
تو تیم ملی فقط بازیکنان پرسپولیس نیستند ، شما اگر اعتماد کردید به سرمربی تیم ملی باید ازش حمایت کنید ، اگر قبولش ندارید پس چرا داریم میلیون ها دلار برایش هزینه میکنیم ، برنامه های بدنسازی باشگاه ها همشون مشکل داره به وضوع افت بازیکنان در نیم فصل دوم رو میبینیم ، کیروش این رو برای ایران نمیخواد ، وقتی که ایران به جام جهانی صعود نکنه خود شماها شروع به فحش و ناسزا به کیروش میکنید ، در ضمن گفتی کجای دنیا باید بهتون بگم تقریبا در همه جای دنیا دوره بدنسازی زیر نظر سرمربی تیم ملی قبل مسابقات بزرگ همون انتخابی حام جهانی و جام جهانی و بازیهای قاره ای وجود داره (3774091) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۲۲:۱۸
اطلاعات شما کلا غلط و ایتدایی می باشد و در همه جای دنیا تمرینات بدنسازی ابتدای فصل زیر نظر باشگاه ها انجام و تمرینات تاکتیکی در اردوهای تیم ملی قبل از مسابقات و در پایان فصل انجام می شود و بازیها فقط در فیفا دی برگزار می شود و تیمها در فاصله ای کوتاه قبل از بازیها بازیکنان را به تیم ملی تحویل می دهند (3774286) (alef-13)
 
حقیقت بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۷:۴۸
حق با کسی است که از منطق حرف میزند برانکو (3774092) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۰۱:۲۸
کدوم منطق؟؟؟؟ کسی که منطق داره تهمت وافترا نمیزنه. (3774227) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۳۹:۳۹
برانکو علیه کروش بیانیه داد و کیروش هم جواب برانکو رو طوری داد که دیگه همچین کاری نکنه و به نظر من برا برنکو عبرت خوبی شد که کارایی که مربیان موتورگازی میکنن رو در ایران تکرار نکنه
کی روش خوب تشخیص داده بود که برانکو رفته با یک عده ادم که اهل تخریب هستن نشسته و اخلاقش عوض شده و جرات حمله مجدد به کی روش رو هم نداشت و نخواهد داشت
در کل حرکت کروش کاملا درست بود و طوری برانکو رو نقره داغ کرد که هم خودش دیگه جرات چنین کارایی رو نداشته باشه و هم حساب کار دست بقیه مربیای داخلی بیاد
از دید تاکتیکی خیلی حرکت سنجیده ای بود اگر این کارو نمیکرد بقیه هم جرات میکردن حمله کنن و کروش زیر بار انتقادات قرار میگرفت ولی الان دیگه کسی جرات تکرار این کارو نداره
در برخوردی که با یک عده بازیکنی که میخان قلدری راه بندازن هم بسیار عالی عمل کرد و خوب طوری اینها رو از تیم ملی انداخت بیرون کاری که 50 سال بود کسی نکرده بود
کیروش یک روانشناس خوبه و میدونه اینجا چه خبره و من توصیه می کنم به همه مربی ها که با کیروش نمیتونید دربیفتید بهتره کنار بکشید و تکرار نکنید.
اینهایی که میگن کیروش شورش رو دراورده هم جای ایشون نیستند که ببینند دوستان دارن چیکار میکنن
ئر کل من به کیروش میگم درود بر تو و قاطعانه ادامه بده و من یکی پشتیبانت هستم توجهی هم به داد بیدادها نکن اتفاقا این داد بیدادها نشون میده که کارت درسته (3774337) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۸:۰۷
منافع ملی یا مالکیت ایفمارک!! این پرتقالی بی فرهنگ داره روی کاسب کاریش رو نشون میده .برانکو مایلی کهن و قلعه نویی ووووو بازم تو کارنامه شان یه افتخاری دارند ، کارنامه کارلوس= خوب فحش میده (3774094) (alef-13)
 
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۸:۲۰
قطعا کارلوس کروش (3774095) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۲۲:۵۷
کیروش داره درست میگه بدنسازی ما ایراد داره بخدا والا ایراد داره اینم ک میگه خودش باهاشون کار کنه ب سود تیم ملی و همین پرسپولیس (3774440) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۸:۳۷
حق با برانكو است (3774096) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۸:۴۳
حق با کیروش است (3774097) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۲۲:۲۱
دوستایی ک انقد سنگ باشگاه ب سینه میزنم چرا ب این فک نمیگنین ک اگه ما تو اسیا ب تیم های عربی ببازیم و ب عربستان چقد زجر اور ب این فک کنین ک ما جلو اونا کم نداریم و غرورمون له نشه (3774436) (alef-13)
 
غدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۲۲:۳۶
كي روش حق ميگه چرا كه ميخواد فاصله زياد فوتبال ما رو با دنيا كم كنه ولي برانكو چرا تو اين فرصت و دو روز مونده به اعزام تيم ملي داره اعتراض ميكنه چرا بعد از ابلاغ دستور سازمان ليگ حرفي نزد يا موقع اعلام برنامه هاي تيم ملي؟؟؟ (3774438) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۸:۵۳
برانكو ١٠٠ (3774098) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۹:۰۵
کیروش عمدادرگیری ایجاد میکنه تا تیم ملی اخراج بشه تا به حقوقش را کامل بگیره. (3774100) (alef-13)
 
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۹:۱۶
حق با برانکوست باید به امپراطوری کیروش خاتمه داد (3774102) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۲۲:۴۵
من از علم فوتبال سر در نمیارم ولی به نظرم کیروش دیگه شورشو دراورده (3774106) (alef-13)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۵۲:۵۰
منم موافقم (3774196) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۲۹:۳۲
ببینید بستگی داره که چه چیز برای ما مهمه اگر تیم ملی و موفقیتش برامون مهمه بازیکن باید در خدمت تیم ملی باشه اگر باشگاه رو میخواهیم باید بازیکن در خدمت باشگاه باشه اما در هر حال اینها باید بشینن و قانونی برای این مساله بذارن. تا جایی که من میدونم موفقیت تیم ملی از تیمای باشگاهی مهمتره هر سال بالاخره یک تیم داخلی قهرمان میشه ولی تیم ملی است که باید برود به جنگ با دیگر تیمها
در کل کی روش مربی بزرگیه و ایران هم الان در اسیا اوله و در جام جهانی هم به ارژانتینی که فینالیست شد ما یک بر صفر باختیم پس کی روش خوبه ولی به نظر من در کل یک عده دارن علیه کی روش کارایی میکنن که دادش دراومده من یادمه از زمین چمن تا امکانات اولیه رو ایشون نداشت و حق داشت ناراضی باشه من در کل حق رو به کی روش میدم چون فوتبال ما فاسده و با این دوستان درافتاده
این برنامه رو هم برانکو با بیانیه دادن شروع کرد و کی روش هم جوابش رو داد. نباید بیانیه میداد و به کی روش حمله میکرد این حرفها برای قلعه نویی و مایلی کهن و بقیه هم صادقه بهتره به فکر تیم ملی باشن
در صورتی که تیم ملی نتیچه نگیره مربیانی که با کی روش درافتادن باید جوابگوی ملت باشن (3774121) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۲۴:۲۶
مگه جام ملتها که کسی با کیروش در نیفتاد و نتیجه نگرفتیم، کیروش جوابگوی ملت بود؟!
اگه بازیکنها میرفتن تیم ملی و پرسپولیس و تیمهای دیگه از همین جا ضربه میخورد و نتیجه نمیگرفتن، کیروش جوابگو میبود؟! لطفاً حرفهای کیروش رو قرقره نکنین! (3774443) (alef-13)
 
حمیدخان
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۵۰:۰۱
سلام
صد در صد حق با کارلو کیروش است جوری آقای برانکو جو رسانه ای را شروع کرده که انگار فقط ملی پوشان از یک تیم خاص هستند چرا بقیه ساکتند و این آقا صداش در اومده . مگر یک بازکن چقدر توان دارد . به نظر من آقای برانکو در اون حد نیست که مربی تیم ملی ایران بشود . بیخود برای خودش و تیم ملی حاشیه درست نکند (3774180) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۳:۵۷:۱۳
با این باشگاه های فشلی که ما داریم الویت دادن به برنامه تیم ملی برای رفتن به جام جهانی از همه چیز واجبتر است. (3774215) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۰۱:۴۴
کی روش (3774228) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۰۸:۱۰
حق با برانکو ، حرف حق میزن (3774253) (alef-13)
 
سیامک
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۱۸:۲۳
شک نکنید حق با برانکوست ،کیروش شورش درآورده (3774276) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۱۸:۲۶
با این باشگاه های فشلی که ما داریم الویت دادن به برنامه تیم ملی برای رفتن به جام جهانی از همه چیز واجبتر است. (3774277) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۳۳:۵۶
در يك سيستم استاندارد و داراي سيستم اصولي حق با برانكو است ولي با توجه به وضعيت ليگ و نمايندگان در مسابقات آسيا براي كي روش مشخص شده كه نياز به در اختيار داشتن تيم است نگاهي به بازي هاي بورو كاملا سطح دوندگي و تمركز را نشان مي دهد كه بسياري از گل ها در دقايق پاياني به ثمر نشسته بنابرين با توجه به كيفيت پايين بازيكنان كه مخصوصا در روزهايي پايان ليگ خودش را نشان داد در صورت در اختيار نبودن بازيكنان تيم ملي ممكن است وضعيت خيلي تاسف باري از لحاظ سيستم دفاعي براي تيم ملي بوجود بيايد بخصوص كه در مقابل كارهاي سرعتي و تكنيكي براحتي خط دفاع جا مي ماند (3774314) (alef-13)
 
ج. خیامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۳۴:۰۵
ببینید اگر طبق عرف و قوانینی که در دنیا حاکم است نگاه کنیم ، حق با آقای برانکوست و بایستی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد به جز در روزهایی که اصطلاحا به آنها FIFA Day گفته میشود یا روزهای مسابقات رسمی که فرجه قبل و بعد آن نیز بایستی مشخص باشد. کلا در دنیا چون سطح باشگاه ها و تمرینات بدنی و تاکتیکی و غیره بسیار بالاست، خیلی نیازی به اردوهای طولانی مدت جهت تیم ملی ندارند.
اما اگر طبق دیدگاه آقای کیروش به مساله نگاه کنیم، چون باشگاه های ایرانی اغلب به شدت ضعیف هستند و بدنسازی ضعیفی داشته، کارهای تاکتیکی شان نیز خیلی سطح پایین است، بایستی بازیکنان ملی اغلب در اردوهای طولانی باشند تا به صورت گلخانه ای پرورش بیابند و بتوانند از پس بازیهای سنگین تیم ملی بر بیایند. این اردوهای طولانی تبعات بسیاری دارد اعم از آسیب دیدگی، خستگی، دوری از برنامه های باشگاه و غیره.

به هر صورت بیشتر حق با آقای برانکوست اما آقای کیروش نیز ( فارغ از ادبیات بسیار نامناسب ایشان) دارای حق میباشد چون نتیجه تیم ملی برایش و برای رزومه اش مهم است!! (3774316) (alef-13)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۴:۴۵:۴۲
سلام. اگر تیم ملی در اولویت است که هست پس حق با کی روش است. (3774360) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۰۲:۴۲
حق با برانکو است
کی روش علارغم بار فنی بالا و تسلط بر بازیکنان ملی پوش خیلی بی ادبه. قطعا این درگیری ها را عمدا ایجاد می کنه. (3774398) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۱۲:۰۳
قطعا تیم ملی مهم تره!آقایون تو باشگاه ها نتیجه نگیرنم به هیچ کی پاسخگو نیستن،اما تیم ملی نتیجه نگیره همه طلبکارن.مگه خود برانکو نبود بعد جام جهانی از ترسش نیومد ایران!! الان یادش رفته شرایط تیم ملی رو!
بعدم کیروش نشون داده تو علم فوتبال سره.میخواد بازیکناش سالم باشن.این که مربی باشگاهی میاد بیانه میده علیه تیم ملی کجای دنیا هست؟برای کیروش چه فرقی میکنه کدوم تیم قهرمان شه؟کری قرمز و آبی نداره که.میخواد به نحو احسنت کارشو انجام بده و پولشو بگیره و بره (3774413) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۱۲:۰۳
حق با مردم بیکار است
اقتصاد ربوی
رکورد
تورم بالای 20 درصد
این همه ریخت وپاش در فوتبال
همه سرکارند
الان شده مثل زمان امام حسین ؛ متاسفانه مردم را سرگم میکنند تا روشنایی اصلی طلب نشود
صبح تاشب
تلگرام- لاین-.....
فوتبال- فلان بازیکن فوتبال-فلان بازیگر سینما که کجا رفتند-چی خوردند
واقعا به چی فکر میکنید!!! به اینکه قراره چه اتقاقی بیافتد
الان چین که در بیشتر ورزشهای گروهی اصلا مدال ندارد، چه اتفاقی واسه کشورشان افتاده
کمی فکر کنید اینها بازی پولهای میلاردی است که از بیت المال خرج میشود
فوتابل ما هم شده ماننند صنعت نفت 50 یسال پیش
اگر نماز نمی خوانید ، نخوانید
روزه نمیگیرید، نگیرید
ولی،،،،
فکر کنید
فکر (3774414) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۲۱:۵۸
اول. اکثر نفرات فیکس تیم ملی بازیکنهای شاغل در خارج کشور هستن که اونها هم بازیکنشون رو در این زمان در اختیار تیم ملی نمیذارن و در نتیجه این اردو فقط هزینه برای افراد ذخیره و تیم دوم سومه!
دوم. همه جا اصل بر اینه که بازیکن تو باشگاهها آماده بشه و تیم ملی همیشه برای بازیکنهای آمادست! نه اینکه مربی تیم ملی بیاد بدنسازی یاد بده بهمون!

خیلی سادست! حق با برانکوئه! کیروش باید حدش رو بدونه! حرف بزانکو حرف تمام مربیان باشگاهیه که جرات نکردن حرف بزنن! (3774435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۵۵:۴۰
مهم تر از حق با کیه، اینه که
آقای کی روش شان تیم ملی رو حفظ نمیکنه
سرمربی هیچ به کشوری خودش اجازه میده اینطوری با دیگر مربیان برخورد کنه؟

فقط هم کی روش مقصر نیست، فدراسیون فوتبال و رسانه ها هم مقصرند که بهش اجازه میدن (3774505) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۵:۵۷:۴۵
حق با کی روش است ، او سالهاست که می گوید وظیفه ندارد درباره کارهایش به مربیان لیگ برتر جواب پس بدهد ، پس اگر می بینیم این دعواها پیش می اید به خاطر مدیریت ضعیف فدراسیون است که برای هزینه ندادن ، این روزها خود را مخفی می کنند ،
اگر قوانین مشخص باشند این بحث ها پیش نمی آی (3774509) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۶:۱۰:۴۷
با توجه به كيفيت كار كارلوس كيروش بازيكنان نه تنها در اردوي تيم ملي كيفيت كارشان كم نميشه بلكه با بالاترين حد آمادگي به باشگاههايشان بر ميگردند
از طرفي در جواب آن افرادي كه همش ميگن هيچ جاي دنيا مثل ايران سرمربي بازيكن را اينقدر طولاني در اختيار نميگيره ، هيچ جاي دنيا هم شرايط باشگاه ها - بازيكنان - سرمربيان باشگاهها و تيم ملي مثل شرايط كشور ما نيست و اگر ميخواهيم تيم ملي كشورمان پيشرفت كنه و بازي هاي ملي قابل قبول و خوبي را شاهد باشيم بايد همين شيوه برنامه ريزي با توجه به در اختيار قرار دادن زمان بيشتر به تيم ملي در كنار مربي با كلاس بين المللي مثل كيروش را در پيش بگيريم.

در قائله اين چند روز گذشته به مظرم حق با كيروش است (3774541) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۶:۴۲:۲۹
برانکو (3774603) (alef-13)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۶:۵۳:۴۱
باشگاه هایی که نمی تونن از مرحله گروهی جام باشگاههای آسیا بالا بیان چه حرفی برای گفتن دارند؟ بازیکنان شاغل در ایران هیچ کدومشون توان بازی در یک تورمنت رو ندارن و از نظر بدنی تو بازی دوم کم میارن. اینم بخاطر کفیت پایین لیگ و مربیان لیگ. (3774613) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۱۷:۱۲:۲۹
این برنامه هر سال اجرائ میشده !!! حالا ک قهرمانی را از دست دادن زمین و زمان را ب هم می دوزند !!!حق با کیروش است چون از قبل ( 5 سال پیش ) همین برانه را تکرار می کرده !!!! ولی حالا فنافع پ4 !!! ب منافع ملی ارجع شده !! واقعا تاسف می خورم برای کسی ک هوادار این تیم است و از نظر منفعت گرانه مربی ش دفاع می کند !!!!!!!!!!!!!!! (3774661) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۰۰:۳۴:۵۲
سلام رییس جمهور ما کیروش هست چون هر تصمیمی دوست داره می گیره انصافا نتایج صعود به جام جهانی وخود جام جهانی برانکو درخشان بود یا کیروش.بررسی شود برانکو بدون ادعا وپول کم تیم را برد جام جهانی ودر جام جهانی بازیهای خوبی کرد ودر جام ملتها هم سوم شد (3775306) (alef-13)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۶:۴۵
واقعا نتایج برانکو بهتر بود اونم با گل ها مزخرفی که هر سه تیم خورد تازه بازی آخر رو به زور با آنگولا مساوی کرد بازی تیمی هم که حال آدمو بهم میزد این نظرات همش به خاط تعصبات کثیف یه عده به اصطلاح طرفداره که اگه برانکو الان مربی یه باشگاه دیگه اصلا صدا شونم در نمی آمد تازه اگه این باشگاه با این طرفدارهای غیر منطقی و خودخواهش نتیجه نگیره که احتمالا هم نمیگیره اونم با این همه حاشیه که برا خودشون درست کردند همین آقایان سینه چاک برانکو بهش فحش و لعن و نفرین میفرستند و تو سکو ها داد میزنند براکنو حیا کن پرسپولسو رها کن همین طور که تا حالا با همه مربیای قبلیشون این کار رو کردند و اون موقع هست که میشه تعصب غیر منطقی رو فهمید (3780893) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.