نور امید ملت ایران برای رهایی از مدیریت اشرافی و بی حال فعلی. (4233837) (alef-13)
مثلا چه برنامه ای داره ؟ هسته ای ؟ (4233934) (alef-13)
رای من روحانی (4233966) (alef-13)
شما خوبی؛
با شیب ملایم! (4234020) (alef-13)
شما کاری به این کارها نداشته باش. نشناخته تخریب کن (4234167) (alef-13)
شما هم نشناخته تبلیغ نکن و لغت "اصلح " رو این قدر لوس نکن. (4234373) (alef-13)
نه جانم شما جوانی ونشناخته ای برای همین تبلیغ می کنی اما اگه به سن وسال من بودی ومیشناختی هرگز ! (4235301) (alef-13)
شما که از صبح تا شب دارید روحانی رو تخریب می کنید ! (4235085) (alef-13)
واقع بین باشید، دولت روحانی به قول های خودش در زمینه های سیاسی و اقتصادی عمل نکرد، تمام عملکرد روحانی خلاصه شد به برجام، آزادی 100 الی 150 میلیارد دلار سرمایه بلوکه شده (که قبلا می گفتن دولت قبل دزدیده!) و خرید هواپیما که تا به امروز سه فروند آن وارد ایران شده، کل عملکرد خلاصه شده به سه فروند هواپیمای بوئینگ. تورم ملموس که شامل خوراک و پوشاک و حمل و نقل هست و بخش عمده ای از هزینه های خانوار های ضعیف و متوسط را تشکیل میده همچنان سرجای خود هست، بیکاری زیاد تر شده، رکود حاکم هست، هیچ شرکت اروپایی در ایران سرمایه گذاری نکرده به چز پژو-سیتروئن آن هم با یک قرارداد محرمانه! از نظر اختلاس و حقوق های نجومی هم که روی دولت قبل را سفید کردن، یک نمونش صندوق بازنشستگی فرهنگیان که چندین برایر بیشتر از پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی دولت قبل بود ولی آقای روحانی خیلی راحت گفت این اختلاس نیست، بلکه بدهی معوقه هست! پول معلم بازنشسته که گیر یک میلیون تومان وام هست را بین چند نفر آدم تقسیم کردن و وام دادن بعد میگن این اختلاس نیست! (4235661) (alef-13)
احسان
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۱:۲۶
شما برنامه هاتون معمولا بعد از انتخاباته تا زمانی که رای نیارید جر بزنید. (4234357) (alef-13)
نه بابا برنامش شیفته خدمت بودنه...مثلا فردای زلزله مشهد شهردار مشهد میاد تهران تا برای ایشون اعلام نامزدی در انتخابات بکنه... کاملا مشخصه تشنه قدرت نیستند... (4234403) (alef-13)
زلزله درهشتاد کیلومتری مشهد چه کار به شهرداری مشهد دارد؟ (4234423) (alef-13)
عزیزم شما که دیشب مشهد نبودی اظهارنظر نکن چن نمی دونی چه شبی بر مشهدی ها گذشت (4235471) (alef-13)
حالا زلزله چه ربطی به اعلام کاندیداتوری داره (4241307) (alef-3)
ماشاالله به تو دیگه (4235482) (alef-13)
پس متاسفانه شما شناخت کافی از اقای رئیسی ندارید . به والله اگر انشاءالله ایشان انتخاب شوند خواهید دید که چه تحولی در مدیریت اجرائی کشور خواهد افتاد. (4235132) (alef-13)
ميشه بفرماييد ايشان در مدتي كه در قوه قضاييه بودند چه تحولي در آنجا رخ داده كه انتظار تحول در دولت ايشان را داريد اما در عوض آقاي روحاني كشور را با رشد اقتصادي منفي تحويل گرفت اما بعد چهار سال رشد اقتصادي مثبت هست اين را ميگويند تحول كمي قدرشناس باشيم (4235418) (alef-13)
اره روی کاغذ و به زور خام فروشی و امار غلط شاید!!!!!!!!!! (4235628) (alef-13)
Bahman
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۲۱:۰۳:۰۳
عزیز من ایران چند ساله خام فروشه؟
الان واقعا انتظار داری طی 4 سال خام فروشی رو بزاریم کنار و بشیم یه کشور صنعتی پیشرفته؟! (4235739) (alef-13)
بهتر نيست قسم جلاله نخوريد (4235516) (alef-13)
روحانی چه برنامه ای داشت؟ الان اقای رئیسی وعده 50 روزه بده خوبه؟ (4234845) (alef-13)
روحانی بسیار خوب عمل کرد.متاسفانه فراموش کردیم چه اوضاعی داشتیم (4235505) (alef-13)
این طبیعت ما مردم هست. همیشه ناراحت، شاکی و فراموش کار. کلا یادمون میره دیروز چه وضعی داشتیم و امروز چه وضعی داریم. متاسفانه انسانهای سطحی نگر و بی فکری هستیم با یک دنیا توقع (4235586) (alef-13)
مثل این که در این چهار سال گذشته وضعت خوب شده. راستش را بگو... (4239607) (alef-3)
زهی خیال باطل (4235627) (alef-13)
لطفا بفرمایید برنامه از نگاه شما چیست؟ و روحانی براساس منطقی که می فرمایید چرا فاقد برنامه بود؟ (4238269) (alef-3)
تبریزی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۱۰:۵۳
من فقط موقعی تو انتخابات شرکت می کنم که دکتر توکلی کاندید بشه. والسلام. (4235142) (alef-13)
جان ما دست از این حرف ها بردارید.آخر این آدم چند روز سابق یک کار اجرایی در سطح معاون وزیر را دارد که بخواهد رییس جمهور بشود. (4233995) (alef-13)
آقای روحانی چند روز سابقه اجرایی داشتند بجز در مجلس (4238260) (alef-3)
این کلمه اشرافیتون هم دیگه قدیمی شده ! (4234003) (alef-13)
والا. خدا رحمت کنه آقای هاشمی رو. چقدر با همین یک کلمه ایشان رو تخریب کردند. (4234818) (alef-13)
خوشم میاد یک عده بدون اینکه برنامه شخص رو برای ریاست جمهوری بودند بهش رای میدن ! جهان سوم یعنی این (4234022) (alef-13)
جهان سوم یعنی جایی که هنوز مردم طرفدار کسی هستن که قرار بود 100 روزه اقتصاد کشور با کلیدش باز کنه بمونین تا باز کنه (4235066) (alef-13)
چشماتونو باز كنين ميبينين كه بسياري از مشكلات بر طرف شده و كشور در حال رشد اقتصادي هست (4235422) (alef-13)
لابد شما هم جیره خوار هستی وگرنه همه رکود را احساس میکنن مگر امثال تو (4236158) (alef-13)
بله نیاز به عینک های خاصی دارد که ما نداریم... (4239608) (alef-3)
صادق خان گرامی جهان سوم جایی است که مردم ان از اول به وعده و و عید اطمینان می کنن.حق با شماست. (4235499) (alef-13)
پس جنابعالی معلومه مال جهان پنجم به بالا هستید (4235624) (alef-13)
دوست گرامی این نور ملت ایران چقدر سابقه کار اجرایی دارند؟ چقدر در مسایل سیاسی تبحر دارند؟ اگر با روحانی مشکلی دارید باید سراغ افراد با تجربه و تحصیل کرده اقتصادی همچون دکتر توکلی باشید. (4234025) (alef-13)
برنامه هاي واقعي و عملي ايشان چيست كشور نيازمند مديريت خيال پردازانه نيست
كشور و ملت ايران نيازمند به رييس جمهور عمل گرا و واقع گرا و اعتدال گرا كه بداند در قرن بيست و يكم است و تفكرات قرن هاي گذشته جواب نداده و نخواهد داد . (4234061) (alef-13)
مخالف نظر شما هستم (4234063) (alef-13)
متاسفانه بعلت اینکه ایشان زیاد سیاسی نیست در مهره چینی دچار اشتباه شده. صولت مرتضوی رییس ستاد انتخابات سال 88 با حاشیه هایش ، حداقل 13 میلیون رای منفی دارد. نسبت فامیلی ایشان با آیت ا.. علم الهدی که در فضای مجازی حضرتشان را تخریب می کنند حداقل در مشهد اگر رای مثبت دارد ولی رای منفی بیشتری دارد.
رسیدگی و توجه آستان قدس در سال گذشته که مجوز آن با دستور آقا صادر شده و به نظر من ربطی به انتخابات ندارد هم باعث خواهد شد در تبلیغات ،از سوی رقیبان ، اقدامات ارزنده ایشان به حساب عوام فریبی نگاشته شود. (4234078) (alef-13)
از این ملت تعجب میکنم. آقای رئیسی هنوز نه برنامه ای داده و نه کسی رو معرفی کرده برای وزارت هاش. بعضی ها برای ایشون سینه چاک کردن. اجازه بدید ببینیم ایشون چه برنامه ای داره؟ یا ایشون هم برای ارائه برنامه وامدار و وابسته مشاوران و اطرافیانشون میشن. این حجم از احساسات بدون فکر بی سابقه است. جا داره الف یک تحلیلی در مورد این نظرات انجام بده. (4234114) (alef-13)
مشعود
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۰:۲۴
مبارک باشه. به امید پیروزی. (4234355) (alef-13)
چقدر قشنگ شعارهاتون. باباجان چرا به جای این همه شعار دادن کمی هم به تخصص و تبحر افراد نمی اندیشید؟ همه ما ایرانی ها توی ایام انتخابات و زمان رأی دادن سیاسی و مذهبی فکر می کنیم بعد از روشن شدن نتیجه انتخابات اقتصادی مطالبه می کنیم. آقایان و خانم های هموطن اگرچه من آقای رییسی را دقیق نمی شناسم و نمی خوام دربارشون قضاوت مثبت یا منفی کنم ولی تا اندازه ای که سواد دانشگاهی من قد میده رئیس جمهور باید دانش علمی و تخصص در زمینه اجرا داشته باشه. ولایی بودن و سید بودن و ... که نشد ملاک انتخاب. من حاضر نمیشم ماشینم را ببرم دکتر اقتصاددان برام تعمیر کنه چون تخصص نداره. بد نیست کمی خوب بیندیشیم و بدانیم جمهوریت دارای معنای پیچیده ای است و به راحتی به دست نمی آید (4234519) (alef-13)
زیبا بود (4235752) (alef-13)
نور امید؟؟!!! (4234911) (alef-13)
میمندی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۱۸:۵۴
امتظار داری یکی که چهارسال پیش با اون همه وعده وعید های آب دهن راه بنداز 100 روزه و رونق اقتصادی و ... تنها با 50 هزار اختلاف رای رئیس جمهور شد امسال هم دوباره بشه؟
مگه داریم؟ مگه میشه؟ زهی خیال باطل!
اونم جلوی رئیسی؟ (4235009) (alef-13)
سیدعلی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۱۵:۴۱
مجبور شدم دوباره به روحانی رای بدم (4235162) (alef-13)
حسين زاده
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۹:۱۵:۲۷
با توجه به عملكرد ايشان در آستان قدس ايشان مديريتي شبيه احمدي نژاد خواهد داشت يعني نيت كاملا خير ولي عملكرد بر اساس يكسري توحمات وبا توجه به وضعيت فعلي مملكت وباقي نماندن امكاني براي سعي و خطا ...خدا بخير بگذراند (4235520) (alef-13)
ایشون داماد علم الهدا است فقط همین (4235522) (alef-13)
فقط بقایی (4235548) (alef-13)
طبق اصول شورای نگهبان ایشان اصلا رجل سیاسی نیستند چون کار اجرایی نکرده (4235530) (alef-13)
اصلاح طلبان و حامیان رسانه ای خارجی ان ها ، مرد و مردانه رقابت کنید و تخریب شخصیتی نکنید. (4233840) (alef-13)
تخریب .... طوری حرف میزنید که انگار اصول گرایان با واژه تخریب آشنا نیستند! همین که حرف از "حامیان رسانه ای خارجی آن ها" میزنید خودش یه تخریبه هر چند صدا و سیما هم حامی رسانه ای ..............! (4233927) (alef-13)
خود ایشان گاف ندهد طرف مقابل کاری نمیتواند بکند. (4233981) (alef-13)
رای من روحانی (4234000) (alef-13)
تخریب شخصیتی چیه؟ مثلا نگیم داماد آقای علم الهدی است ایشان؟ بعد هم، شما که طرفدار رقابت مرد و مردانه در انتخابات هستید، به جز تخریب کاندیدای اصولگرا توسط اصلاحطلبان مشکل جدی تری نمی بینید؟ واقعا نمی بینید؟ (4234005) (alef-13)
یعنی اصول گرایان این کارو نمی کنند؟ (4234272) (alef-13)
چرا احساس خطر کردید؟ (4234304) (alef-13)
چون شما دین وایمان ندارید تخریب میکنید وبراتون آبروی اشخاص مهم نیست..فعلا قالیباف و املاک نجومی رو فرستادید بایگانی نوبت رئیسیه ولی دیگه مثل گذشته نیست و سی چهل درصده مردم آگاه شدند وهمین مقدار برای ناکام ماندن نقشه های شما کفایت میکنه.. (4234356) (alef-13)
سابقه افراد ملاک مهمی در اصلح بودنشان است. (4234696) (alef-13)
حرف دهنتو بفهم دین وایمان تو نداری که عده کثیری را بی جهت متهم به بی دینی میکنی
الف جان فقط جوابشو دادم (4234760) (alef-13)
Bahman
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۲۱:۰۷:۵۳
چرا فک میکنی نشان دادن کاستی های کاندیدای مورد نظر شما تخریبه؟
اینکه میگن آقای رییسی سابقه کار اجرایی نداره تخریبه؟!
اینکه میگن هموز برنامه ای ارائه نداده تخریبع؟! (4235760) (alef-13)
آخه یک تجربه " گرمساری " داریم ! (4234728) (alef-13)
شما با همین یه جمله داری اصلاح طلبا رو تخریب میکنی. لاقل به حرفهای خودت معتقد باش. (4234318) (alef-13)
اصلاح طلب ها و اعتدالی ها نیاز به تخریب ندارند خودشون خودشون را تخریب کردند، حالا شروع به تخریب رییسی کرده اند. (4234425) (alef-13)
الف جان نوشتم چاپ نکردی دوباره مینویسم.
ایشان خودشان دقت کنند و گاف ندهند کسی ایشان را خراب نمیکند.
حضور زیادی در سیما توزیع بی موقع آرد متبرک (که آدم رو یاد پول امام زمان عج می اندازد) عکس با محرومین (که مجددا آدم رو یاد معجزه هزاره می اندازد) و .... (4234407) (alef-13)
با اینکه عملکرد روحانی در زمینه اقتصاد چشمگیر نبود ولی مواضع معتدل ایشان نوید روزهای بهتری رو میده.
به امید روزی که دینداری و خدمت و... وسیله ای برای ابراز وجود نباشه. (4234729) (alef-13)
اینم اضافه کن که خودش کنار مردم مشهد بعد از زلزله مونده ولی ببینید کی رو نماینده فرستاد شهردار مشهد، (4235303) (alef-13)
اصولا رسانه ای برای تخریب دارند اصلاح طلب ها؟ بعد تو هیمن سایت اخار رو دنبال کن ببین کی کی رو تهریب می کنه. (4234632) (alef-13)
بی بی سی و شبکه های سلطنت طلب و بهایی و وهابی و.. امروز برای اصلاح طلبان تبلیغ می کنند. چرا؟! (4234758) (alef-13)
پیر مرد
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۹:۱۴:۴۳
کی به حرف بی بی سی و.......گوش میده؟همه می دونن تمام حرفاشون دروغه.بر عکس صدا و سیمای خودمون. (4235519) (alef-13)
کابوس غرب گرایان وطنی است ، (4233845) (alef-13)
حیف شد که ما مردم مشهد از وجودش در استان قدس محروم شدیم. (4233847) (alef-13)
حالا بذار ببين رأي مياره انشالله كاري ميكنيم كه از وجود ايشون تو شهر مشهد استفاده كنيد (4235428) (alef-13)
بی حاشیه است و اهل سیاسی کاری و نمایش بازی کردن نیست. بر خلاف روحانی. (4233851) (alef-13)
مگر میشه سیاست مدار اهل سیاسی کاری نباشه
درصد بالایی از کارکرد احزاب و گروهها سیاست بازیه
حال اسمش جمنا باشه یا چیز دیگه (4233973) (alef-13)
برا احمدی نژاد هم دقیقا همین صفات به کار برده شد (4233999) (alef-13)
آقای جلیلی هم همینطور بود . اینقدر بی حاشیه بود که دیگران برایش حاشیه درست می کردند و فرت و فرت قطعنامه صادر می کردند . (4234744) (alef-13)
اتفاقا مردم به دلیل تجربه دولتهای نهم ودهم مایلند به افراد شناخته شده رای دهند ! (4235311) (alef-13)
عالیه و استقبال می کنیم چون حضور ایشان باعث تهییج بیشتر اقشار مختلف جامعه و بالا رفتن رای آقای روحانی خواهد شد. (4233853) (alef-13)
همین تخریب های شما سبب می شود که رییسی رای بیاورد،
همان طور که تخریب های نوبخت و مرعشی سبب شد احمدی نژاد رای بیاورد. (4234434) (alef-13)
مهندس جنت شهری
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۴۲:۰۶
از همان ابتدا هم مشخص بود ولی این تشکل با فضا سازی میخواست مقبولیت ایشان را بسنجد ....ایشان هم مثل جلیلی و قالیباف و رضایی در برابر سیل ارای مردم به یک مهره سوخته تبدیل میشود...ایکاش ابروی خود را صرف این گروه سیاسی نمیکرد و در همان مکانی که رهبری به او اعتماد کرده بود خدمت میکرد...اگر ۴ سال صبر میکرد بهتر بود هم برای خودش و هم برای مملکت...اینده اینرا ثابت خواهد کرد (4233858) (alef-13)
مهندس شما نگران نامزد خودتون باش که حسابی از رییسی ترسیده (4233964) (alef-13)
پس شما عجله نکن برای حکم صادر کردن، بگذار آینده ثابت کنه!! (4233968) (alef-13)
الان شما خودتو سیل آرای مردم میدونی ! (4234040) (alef-13)
اتفاقا تمام نظرات و تحلیل های شما برعکس به اثبات رسیده!! (4234117) (alef-13)
الطفا به مثبت ومنفی ها نگاهی بکنید... (4235266) (alef-13)
شما نگران آبروی ایشان نباش. حافظ آبرو خداست. (4234174) (alef-13)
لابد از رای آوردنش اطمینان خاطر داری !!! (4235315) (alef-13)
کاملا موافقم! (4234227) (alef-3)
محمود
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۲:۲۳
آره مشخص بود. شما بی زحمت بشین و تماشا کن ببین چطور رای میاره.
درود بر رئیسی (4234358) (alef-13)
عزیزم اینا برنامه ریزی شده است مثل احمدی نژاد که از شهرداری شروع کردند برای معرفی. ایشان رو با منصب رئیس آستان قدس شروع کردند اما گذشته ایشان برای اکثریت مردم عوام مبهمه. (4234388) (alef-13)
رئیس دولت اصلاحات تا قبل از رقابت در کنابخانه ملی تشریف داشتند و سابقه ی اجرایی نداشتند ولی ییهویی شدند رئیس جمهور و الان هم کلی برای خودشون ادعا دارن (4234992) (alef-13)
خاتمی در زمان جنگ وزیر بودند لطفا اول یکم فکر کن بعد پیام بذار (4235328) (alef-13)
ماشالا چقدر اطلاعات داری. ایشون سالها قبل از اینکه در کتابخانه ملی باشند وزیر ارشاد بودند (4235400) (alef-13)
رییس دولت اصلاحات 10 سال وزیر ارشاد بودن! (4235493) (alef-13)
هادی قاسمی جویباری
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۴۸:۴۱
کاملا با شما موافق هستم. ایشون نباید در همچین شرایطی خودش رو نامزد انتخابات میکرد. باید برای سال 1400 خودش رو آماده میکرد. قطعا اون موقع شانس به مراتب بیشتری داشت. تولیت آستان قدس کم از ریاست جمهوری نیست!!!
با اونهمه سرمایه و امکانات میتونست مدیریت بهتری نسبت به واعظ طبسی داشته باشه و با یک کارنامه موفق به عرصه ریاست جمهوری میومد. (4234418) (alef-13)
شما ناصح صالح نیستید ، اعضای لشکر تخریب هستید، به فرماندهی آقای آشنا، نصیحت شما را قبلا همین آقای آشنا کرده بود. ایشان متخصص جنگ روانی است، در پوشش مشاور فرهنگی. ولی مطمئن باشید تخریب جواب نمی دهد، و آقای رییسی نامی است که برصفحه اوراق انتخاباتی نقش می بندد
رییسی بدون شک با ۲۵ میلیون رای رییس جمهور ۹۶ است،
و دلیل تخریب رییسی، نگرانی اصلاح طلب ها و ا عتدالی ها از شکست قطعی روحانی است. (4234478) (alef-13)
جواب شما را مردم در انتخابات خواهند داد (4235434) (alef-13)
محمد علی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۴۴:۵۱
همون قدر که مردم از عملکرد قوه قضاییه در زمان حضور ایشان راضی بودند به ایشون هم رای میدن،لطفا از سوابق اجرایی ایشون هم بنویسید،البته اگر سابقه کار اجرایی دارن. (4233864) (alef-13)
میلاد
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۴:۰۸
مردم به روحانی با اون سابقه درخشانش در موضوع شورای امنیت و واگذاری امتیازات عدیده به دشمن رای دادن، به این آقا که یه همچین خوش خدمتی هایی نکرده رای نخواهند داد؟ (4234363) (alef-13)
معلومه مردم مایل به توافق هسته ای بودند واصلا مذاکرات قبلی روحانی را نا پسند نمی داستند ! (4235319) (alef-13)
از فضایل روحانی بگو، وجدان چیز خوبی است تخریب بی وجدانی است. (4234494) (alef-3)
کلید واژه تخریب!
اینکه کسی میپرسد سوابق اجرایی ایشان چیست تخریب است؟
شما دست پیش گرفتید که اگر رای نیاورد بگویید تخریبش کردند و همچنین با این تخریب تخریب گفتنها مظلوم نمایی کنید و مردم ما هم که همیشه طرفداری از مظلوم میکنند( البته این مظلومیت ساختگی است) (4234781) (alef-13)
واقعا"ايشان به جزء كار در قوه قضاييه چه سابقه و توان اجرايي دارند!!!!!! (4233868) (alef-13)
اعتدالیون و اصلاح طلبان رئیسی را اوردند تا ملت از ترس او بروند به روحانی رای بدهند (4234159) (alef-13)
صبر بده مشخص میشه. ضمن اینه که برای تخریبچی فرقی نمی کنه ایشون چکاره بوده. مردباشید درست مبارزه کنید. (4234178) (alef-13)
اگر می خواهی بدونی تخریب چیه برنامه های صدا و سیما را ببین. (4234536) (alef-13)
چه طور سابقه ایشون فرقی نمی کنه ؟! (4235321) (alef-13)
محمدصادق
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۵:۵۰
ما به همین آقا با این سابقه خدمتش بیشتر از روحانی باسابقه اعتماد داریم. رای خواهیم داد و بصورت گسترده. به امید پیروزی... (4234370) (alef-13)
هیچ سابقه ای (4234448) (alef-13)
از بيست سالگي ايشان داديار و دادستان بوده و يكي از اركان قوه قضاييه خيلي خوب و موفق و عادل و شفاف و سالم مملكتمان بوده اند ... (4234455) (alef-13)
ما الان یک نفر می خواهیم که عالم اقتصاد باشد . (4234893) (alef-13)
از بیست سالگی؟ خود این مسئله بزرگترین ابهامه! یه جوون بیست ساله مگه چه درسی خونده؟ مگه چه تجربه ای داره؟ مگه چه دانشی در زمینه قضاوت داره؟ (4235441) (alef-13)
فرایند رسیدن این آقا به کاندیداتوری و ادامه این ماجرا رو بنویسم منتشر میکنی؟ اگه همینو منتشر کردی زیرش ذکر میکنم (4235127) (alef-13)
نباید کاندید می شود
مهره سوزی کردند (4233869) (alef-13)
آیت الله رئیسی در سه صورت انتخابات رو میبره..اولا اینکه صددرصد با اعلام کاندیداتوری ایشان اصلاح طلبها تخریب گسترده ایشان را آغاز خواهند کرد ایشان باید بتونه با تیم رسانه ای قوی و مدیریت فضا حداقل پنجاه درصد این تخریبهارو آغاز کنه که البته آسان نیست چون اصلاح طلبها و تیم رسانه ای آنها در این زمینه متبحر هستند..2:در مناظرات و برنامه هایی که اعلام میکنه مردم را اقناع کنه برای ایجاد رفاه و بالابردن درآمد مردم و رفع رکود و وضعیت اقتصادی که این دولت ایجاد کرده دستش پره3:به مردم مخصوصا قشر جوان اطمینان بده فضای اجتماعی و فرهنگی وسیاسی کشور از اینی که توی این چهارسال بود اگر بازتر نمیشه لااقل بسته تر هم نمیشه
اگر بتونه در این سه زمینه نسبتا موفق عمل کنه امکان آرایش حتی به بیست میلیون هم برسه چون مردم مستاصل هستند ودنبال یک نقطه امید روشن ومحکم میگردن (4233872) (alef-13)
هیچ سابقه اجرایی نداره. از پیش بازنده است. (4233873) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۱۶:۲۰
آقای روحانی قبل از ریاست جمهوری خیلی کار اجرایی انجام داده بودن (4234525) (alef-13)
به نظرتون سالهای سال عضویت در شورای عالی امنیت ملی یعنی مهمترین نهاد کشور کار اجرایی نیست؟ (4235498) (alef-13)
هیچ نقطه ضعفی از ایشان ندارید از قبل ایشان را تخریب می کنید، از این نادانی دست بردارید نتیجه نمی دهد، مردم وقتی ببیند سید اولاد پیغمبر ص این طور تخریب می کنید حق سید را از شما خواهند گرفت، (4234543) (alef-13)
مزید اطلاع جنابعالی و سایر دوستان عدض میکنم که:
سابقه ی اجرایی رئیس دولت اصلاحات تا قبل از ریاست جمهوری فقط ریاست کتابخانه ملی بود. (4235001) (alef-13)
ایشون سالها وزیر فرهنگ و ارشاد نبودند؟ واقعا که اطلاعاتتون خیلی زیاده (4235407) (alef-13)
ایشون زمان جنگ وزیر بودند. یه سرچ کنی بد نیست. (4235446) (alef-13)
يكم مطالعه كني متوجه خواهي شد كه ايشان زماني وزير فرهنگ بوده اند (4235448) (alef-13)
محمد جواد
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۵۰:۱۹
نمیدونم این خدمت به مردم چه مزه ای داره این همه دارند برای اون دست و پا میشکنند. به خدا ما مردم راضی نیستیم برای خدمت به ما اینقدر به زحمت بیوفتند. از هرکس هم میپرسی احساس تکلیف میکنه! چه چپ چه راست چه وسط! لطفا فقط احساس تکلیف نکنید ببینید احساس توانایی هم دارید یا نه (4233874) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۵۲:۳۹
دلبسته یاران خراسانی خویشم (4233877) (alef-13)
???????????? (4234290) (alef-13)
الان این " یار خراسانی " قراره چه گلی به سر مملکت بزنه ؟ (4234753) (alef-13)
اما من به ايشان رأي نمي دهم ، بچاپ الف ، تا تعداد لايكها را ببيني !!!!!!!! (4233879) (alef-13)
اما من به ایشان رای می دهم، البته خیلی هم درگیر تعداد لایک های اینجا نیستم، چون خیلی از رای دهندگان به ایشان مثل اصلاح طلبان در فضای مجازی ول نمی گردند (4233975) (alef-13)
شما با لایک زندگی کن و ما با واقعیت.
عموی من از لایک نمیداند اما شرکت می کند. (4234183) (alef-13)
عجب جواب دندان شکنی بود. (4234360) (alef-13)
احسنت به تو هموطن و به عموی فهیمت.
بذار آقایان لایک از روی لایک و توئیت و فیسبوک و اینستاگرام قضاوت کنند. (4234374) (alef-13)
همین دیگه عوام عوام (4234816) (alef-13)
عموما اکثر طرفداران اصولگرا از قشر نمیداند هستند وضعیت مملکتم واسه همین اینطوریه! (4234395) (alef-13)
بهترين كامنتي بود كه تا حالا خوندم واقعا عالي بود مختصر و مفيد ايران و ايراني و سياستش رو تفسير كردين (4234490) (alef-3)
مشکین نقاب
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۳۹:۱۳
شما فکر کن عموما اصولگرایان از قشر نمی دانند هستن. آره اینا جلف بازی و انیستا گرام و همین الان یهویی شما رو که توش خبره این نمی دونن چیه.
در عوض می دونن خونه چندمیلیلاری شمال تهران چیه؟
میدونن رانت چیه!
صرافی چیه!
فرهنگیان می دونن صندوق دزدیده شده چیه.
میدونن سفره خالی چیه!
میدونن دروغ چیه!
میدونن رکود بازا چیه.
و با همین دونسته ها آقای روحانی رو می کشن پایین و رئیسی رو می نشونن جاش.
ببین کی بهت گفتم. (4234630) (alef-13)
فرهنگی متعهد
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۵:۵۹:۳۲
جناب مشکین!
از طرف فرهنگیان مایه نذار
هر کسی زمان این دولت پولی خورده اینحاست وفرار نکرده اکثر پولها هم برگشته.اما بابک و خاوری خوردند و پس ندادند!!!! (4234944) (alef-13)
دیدیم دونستنتونو اره میدونن خونه میلیاردی شمالی شهر چیه کارخونه و ماشین میلیاردی چیه همینه اینقد شوق خدمت دارن و واسه همون خونه ها دیدیم چکار کردن تو شهرداری خوب میدونن خوب (4235089) (alef-13)
زماني كه اصولگرا ها از احمدي نژاد دفاع ميكردند اين مواردي كه شما گفتيد رو نميدونستن كه تورم به ٤٠ درصد رسيد و رشد اقتصادي كشور منفي شد (4235459) (alef-13)
شما هم با عدم عقلانیت زندگی کن (4234452) (alef-13)
هیچ شانسی در مقابل روحانی ندارد (4234458) (alef-13)
رئیس دولت اصلاحات تمام قد از روحانی دفاع خواهد کرد. بنابراین طرفداران اصولگرایی بی دلیل دست و پا نزنند چراکه شکستشان حتمی است. (4234468) (alef-13)
خدا رحمت کنه حامی بزرگترتون را.
حیف شد که از دست دادیش و به دیار باقی شتافت (4235015) (alef-13)
قبل از اینکه آقای هاشمی بره چهره ای مثل آقای روحانی رو معرفی کرد! (4235502) (alef-13)
این لایک ها الکیه، هرکدام ۲۰تا سیم کارت ایرانسل دارند با هرکدام یک مثبت به کامنت خودشان می دهند مثلا ۲۵ نفرند ولی ۵۰۰ تا مثبت می دهند گول تعداد مثبت ها را نخورید،
مهم مطلب کامنت هاست که کامنت های اصلاح طلب ها واعتدالی ، تخریب است و تخریب و فقط تخریب. (4234564) (alef-13)
شما معنی تخریب رو میدونی که از بالای نظرات تا اینجا زیر هر مطلبی که دوست نداشتی نوشتی «شما دارید تخریب میکنید»؟ (4235456) (alef-13)
انتخابات ۹۲ و ۹۵ بزگترین لایک بود
ندیدی؟؟!!!!! (4234930) (alef-13)
پاک ترین فرد بین تمام کاندیدا ها (4233884) (alef-13)
فرزاد
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۱۷:۰۶
بله شما درست میگید .... واسه دولت آقای احمدی نژاد هم میگفتید "صلی علی محمد دزدگیر ملت آمد" (4233933) (alef-13)
احمدي نژاد هم هنوز ميگويد پاكترين هستيم ، كسي كه وارد بازي قدرت شد پاكي اش ميرود
زير علامت ؟ (4234073) (alef-13)
حداقل برو ویکی پدیا رو بخون (4234173) (alef-13)
براذر پاک ترین همان حاج مموتی خودمون بود (4234229) (alef-3)
ایشان رای نداره (4234315) (alef-13)
اصولا جوجه ها رو آخر پاییز میشمرن ! (4235386) (alef-13)
ناشناس
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۵۹:۰۰
عجب ماراتنی شود. جالب و دیدنی..رئیسی با تمام قوا میاد..روحانی هم پر قدرت (4233892) (alef-13)
ماراتون چی؟ (4234271) (alef-13)
آقاي صولت مرتضوي شهردار مشهد بهتر است به مشكلات شهر مشهد رسيدگي كنند تا اينكه به فكر انتخابات باشند. (4233903) (alef-13)
در مقابل روحاني؟
آيا ايشون از آستان رضوي استعفاء داده؟ (4233908) (alef-13)
رمضانى
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۰۹:۵۹
ايشان بايد از توليت آستان قدس رضوى انصراف دهد كه از امكانات مادى و معنوى بيشمار آن آستان مى تواند بهره بردارى زيادى براى انتخاب خود نمايد. (4233914) (alef-13)
تا کی باید منتظر یک فرد کاربلد بمونیم؟
دعای فرج ظهور یه آدم کارشناس و خبره رو کی بلده؟ (4233918) (alef-13)
محمد مهدی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۱۹:۱۰
رای نمیاره (4233936) (alef-13)
آرزویت بر باد است، ۲۹ اردبهشت از خواب بیدار میشی. (4234578) (alef-13)
فقط روحانی (4233938) (alef-13)
حداقل اگر یک تخصص داشت باز هم جای امیدواری بود !! والله ریاست جمهوری کار هر کسی نیست .بابا سرنوشت 80 میلیون نفر شوخی نیست ! (4233942) (alef-13)
متأسفانه بیشتر کسایی که کاندیدای ریاست جمهوری میشن، در کشورداری هیچ تبحری ندارن! (4233943) (alef-13)
خوب جناب رئیسی، 4 سال آستان قدس رو می ساختید تا ببینیم چی کاره هستید بعد برای ریاست جمهوری می آمدید. (4233946) (alef-13)
نمی دونم چرا فقط برای نماینده و رئیس جمهور و ... شدن احساس تکلیف می کنن! (4233951) (alef-13)
رای ما رئیسی موافقاش + بدن (4233954) (alef-13)
با اين كار آراي خاكستري به ميدان خواهد آمد و روحاني پيروز خواهد شد . (4233970) (alef-13)
......
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۳۰:۳۱
سابقه اجرایی وتجربه ندارد.درصورت رای آوردن فاجعه زمان احمدی نژاد تکرار میشود. (4233974) (alef-13)
احسان
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۳۲:۴۳
خدایا چه مملکتی داریم. چه مسئولانی داریم. از کجا میان میشن رئیس جمهور.
منم راننده تاکسیم و اعضای خانوادم بهم میگن کاندید شو. (4233977) (alef-13)
یه سوالی پیش اومده برام:
ایشون که تا مدتی پیش احتمالا درگیر تهیه برنامه برای آستان قدس بودند ، دقیقا توی این یکی دو ماهه چطور ذهنشون آماده شده برای مسئولیت ریاست جمهوری ؟ و عجیب تر از آن چطور برنامه ایه که توی این مدت کوتاه بسته میشه؟؟ مگر اینکه برنامه های آستان قدس مقدمه ای بر برنامه های ریاست جمهوری باشه...
اصولگرایانی که از یک سوراخ هزاران بار گزیده میشن... (4234009) (alef-13)
در مورد سال ٦٧ توضيح بدهد (4234015) (alef-13)
من و تمام کسانی که به من مثبت می دهند به روحانی رای می دهیم (4234026) (alef-13)
سلام بر سید خراسانی (4234031) (alef-13)
خدمت برای حضرت امام رضا برایش بهتر بود در این رقابت خواهند سوخت (4234038) (alef-13)
با کدام تجربه اجرائی بازهم روز از نو سکان مملکت را بدست افرادی سپردن که میبایست تازه شروع به شناخت روند کار ها بکنند . قشر تحصیل کرده باید نگران فرهنگ باشد مواضع امام جمعه مشهد میرود که به سیاست های فرهنگی کشور تبدیل شود . (4234039) (alef-13)
به رییسی رای میدهم چون مرد عمل است نه حرف ووعده (4234042) (alef-13)
صدرصد رای نمیاره ...پشت روحانی ..خاتمی ..سیدحسن...خانواده هاشمی (4234046) (alef-13)
نخواستم رای بدم ولی حالا همه را دعوت میکنم که به روحانی رای بدن (4234047) (alef-13)
بنده خدا. اصل
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۵۴:۴۵
وقتی می بینم حامیان اصلی ایشان همان افرادی هستند که از احمدی نژاد حمایت کردند. راهی برای ملت باقی نمی ماند با اتحاد و همبستگی در صحنه حضور یابند و به روحانی رای دهند.با احترام به آقای رییسی
مطمئنا آقای روحانی برنده است.
رای من به روحانی است . (4234050) (alef-13)
من دوره قبل به روحانی رای دادم ، ولی تصمیمی برای رای دادن در این انتخابات نداشتم ، ولی مطمئنا دوباره میام و به روحانی رای میدم (4234084) (alef-13)
احسان
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۷:۲۵
چرا باید به ایشان رای بدم ؟ علم و تحصیلات ؟ توان وسابقه مدیریت کلان ؟ سابقه اجرایی موفق ؟ تجربه سیاسی و حزبی و تشکیلاتی موفق ؟ تجربه موفق در روابط بین الملل ؟ ایشان در اندازه ر یاست جمهوری نیست و به وی رای نخواهم داد. (4234091) (alef-13)
اشتباه کرد (4234105) (alef-13)
mehdi
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۱۱:۴۱
اینقدر صلوات نفرستید. این شخص پا به راهی گذاشته که دیگران رفته و دارند می روند. یک سال از ریاستشان که بگذرد معلوم میشود چند مرده حلاجند.
همین بحران بانکی و و بازنشستگی که کل نظام را رو به دردسر انداخته، برای خراب کردن ده رییس جمهور آینده کافی است. اینقدر در بند نقش ایوانتان نباشید. به فکر پایبست خانه هم باشید (4234115) (alef-13)
سابقه اجرایی ایشون رو بنویسید.عقاید فرهنگی ایشون رو بنویسید.احکامی که در قوه قضا داده و سابقه قضایی ایشون رو بنویسید.به اسم که نمیشه رای داد.در ضمن ایشون داماد علم الهدی هم هست (4234119) (alef-13)
من آقای رئیسی را نمی شناسم و از نظر من آقای رضایی اصلحتر است اما اگر همه بر سر ایشان توافق کنند من نیز برای پایان دادن به دولت روحانی به ایشان رای خواهم داد. (4234123) (alef-13)
آهها لیستی رای میدی ؟! (4235401) (alef-13)
مگه ايشون قبل از عيد رسما اعلام نكردند كه قصد كانديد شدن ندارند و فقط دوست دارند در خدمت ثامن الحجج باشند. كسي كه به يكماه نشده امام رضا (ع) را فداي اميال و حس قدرت طلبي خود ميكند مطمئنا مردم ايران را نيز فداي اين اميال خواهدنمود. (4234136) (alef-13)
مگرروحانی سال92سوابق اجرایی داشت؟ (4234141) (alef-13)
رئیس جمهور از سوابق دیپلماتیک، اجرایی یا اقتصادی حداقل باید یکی را داشته باشد. ایشان هیچ کدام را ندارند! باز روحانی دیپلمات موفقی بود. (4234844) (alef-13)
آقای روحانی سالها عضو شورای عالی امنیت ملی بود که مهمترین نهاد کشوره. سالها هم معاون مجلس بود که اگرچه کار اجرایی نیست ولی کار سیاسی هست. (4235508) (alef-13)
نمی خواستم رای بدم اما انگارباید حتما رای بدم. (4234147) (alef-13)
من به روحانی رای میدم چون افراد با تجربه و مودب راستگو و دارای قدرت جوانای و شادابی و از همه مهتر پاکدستی مثل آخوندی و زنگنه و حسین فریدون و قاضی زاده مهندس صفدر حسینی و الی نجومی بگیران دیگری در مسند کار هستند. (4234151) (alef-13)
فقط رییسی (4234176) (alef-13)
ورود ایشان برای دوقطبی کردن انتخابات بوده است . (4234184) (alef-13)
اقای رئیسی و اطرافیانش از پاک داستان واقعی و افراد صالح هستن (4234222) (alef-13)
اقای رئیسی واقعأ برجسته هستند. از هر نظر. فقط امیدوارم انتخاب شوند. اقای جلیلی هم همینطور. (4234239) (alef-13)
حضور احمدی نژاد انتخابات رو 2 قطبی میکنه ولی حضور رئیسی لابد نمیکنه!!! (4234243) (alef-13)
با شماها باشه فقط دوست دارید انتخابات تک قطبی باشه اونم از نوع قطب منفی اش که شماها هستید. (4235028) (alef-13)
رئیسی بهترین مهره ممکن برای اصولگرایان است. اما در شرایط فعلی کسی رقیب روحانی نخواند شد. اصولگرایان مثل انتخابات مجلس این بار هم با تمام قوا وارد می شوند اما با رای مردم سرافکنده از میدان خارج می شوند (4234254) (alef-13)
مجتبی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۲:۰۸
آقای رئیسی همین امروز باید از تولیت آستان قدس استعفا بدهد. در غیر این صورت شائبه استفاده از منابع و امکانات استان قدس در جهت کاندیداتوری ایشان می رود (4234256) (alef-13)
استعفا هم که بده آستان قدس و شهرداری همه جوره براش سنگ تموم میزارن (4234440) (alef-13)
حرام است ، اگر بخواهند از امكانات كه متعلق به مردم هست و يا از آستان مقدس رضوى و يا شهرداريها استفاده كنند همينطور اقاى روحانى و يا هركس ديگر بخواهند از امكانات دولتى
استفاده كنند حرام است و بايد جوابگو خلق و خداى خلق باشند بنظر من نظام يك بودجه اى عادلانه و برابر براى ان چند كانديدى كه واقعا قرار است وارد انتخابات شوند تامين نمايد و خود
كانديدا هم وامدار هيچ گروه و نهاد و آستان و شخصى نخواهد بود و نخواهد شد . (4234966) (alef-13)
شائبه ؟ کدام شائبه؟؟ شما هستید که با تخریب شائبه ایجاد میکنید. (4234666) (alef-13)
اتفاقا یه فرد انقلابی و پاکه،چیزی که کشور ما الان واقعا نیاز داره،لطفا سیاسی نظر ندید (4234270) (alef-13)
سيد فريد هاشمي
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۷:۰۵
فقط واسه گرم شدن تنور انتخابات ايشون أمده ،،، حسن روحاني دومين دوره رياست جمهوريتون
مبارك باشه (4234274) (alef-13)
باطناب دیگران خودرادرمعرص افکارعمومی گذاشتند اشتباه محص میباشد (4234280) (alef-13)
فقط كانديداي اصلاح طلب ها (4234283) (alef-13)
با توجه به نقشی که در سال 67داشته کاندیداتوریش بهانه ی خوبی دست ضدانقلاب می دهد تا در مجامع بین المللی به ایران حمله کنند. (4234286) (alef-13)
سلام فدای سید
ما همه فدای تو هستیم ممنون که آمدی (4234287) (alef-13)
ازوقتي كامنتاي سايت الف رودنبال ميكنم واقعا برام روشن شده كه دوقطبي اصولكرا-اصلاح طلب فقط يه نمايش رسانه ايه....دوقطبي اصلي انقلابي-ليبرالي هست....تقريبا تمام كامنتهاي بالا وسايرمطالب سياسي ازطرف جناح مثلا اصلاح طلبه اونم توي يه سايت اصولگرا!!!!
وتقريبا مطالب انقلابي در اين سايت به شكل هماهنگ شده اي موردهجوم و كوبش قرارميگيره....
الف هيچوقت نظراتمومنتشر نكردي اگه ميشه همين يه مورد رو عنايت بفرما (4234294) (alef-13)
مبارک است انشالله (4234301) (alef-13)
مجبوريم براي مخالفت با حاميان رييسي هم كه شده بازم به روحاني راي بديم
روحاني بازم برنده شدي (4234308) (alef-13)
ویزات خراب نشه (4234433) (alef-13)
شما دعا کن ترامپ اخراجت نکنه
بعد دم از انتخخابات ایران بزن (4235306) (alef-13)
جالبه يه عده کامنت نويشس حامي دولت و با تشکر هاي فراوان ؟؟؟؟
معلومه جيره خوار هستند کامنت هاي حامي روحاني (4234314) (alef-13)
همه از روحانی حمایت میکنیم. صلاح کشور در ادامه ی دولت فعلی است. (4234950) (alef-13)
در شرایطی که مردم مشهد ساعاتی بد را در شرایط بحرانی زلزله سپری میکنند ،سید صولت مرتضوی به جای حضور در شهر و کمک به عادی سازی شرایط ترجیح داد به عنوان نماینده حجت الاسلام رئیسی راهی نشست جمنا شود تا رئیسی به عنوان تنها ناجی این شهر در اذهان مردم باقی بماند.
شبکه های مجازی نیز به سرعت در حال نشر اقدامات آستان قدس رضوی در حمایت از مردم وحشت زده شهر مشهد هستند که شب گذشته را به سختی تا صبح سپری کردهاند.
توزیع صبحانه، نهار و شام رایگان، انجام رایگان مراسم اعتکاف و ... برخی از فعالیتهایی است که با نام این نامزد انتخاباتی در شهر عجین شده است.
در این میان مهم ترین نکته عدم حضور شهردار مشهد به عنوان مهم ترین مجموعه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مردم مشهد است.
تا این لحظه اعضای شورای شهر مشهد نیز نسبت به ترک شهردار مشهد در شرایط اضطراری هیچ گونه واکنشی را نشان نداده اند که این مساله این شائبه را ایجاد میکند که قرار است آنها هم در زمین مجموعه شهرداری بازی کنند.
خبرهای شنیده حاکی از آن است که قرار است سید صولت مرتضوی مسئولیت ستاد سید ابراهیم رئیسی را نیز بر عهده بگیرد. (4234330) (alef-13)
قدرت واجب تر از مردم است (4234471) (alef-13)
فکر کنم ، اصلا نعوذ بالله با خدا تبانی کرده اند که در آستانه انتخابات در مشهد زلزله بیاید تا آستان قدس رضوی مجبور شود به مردم خدمت رسانی کند تا آقای رییسی رای بیاورد !!!!!!
بس کنید این تخریب های زشت و ناپسند را، شما هم مثل وزیر بهداشت و آقای آخوندی وزیر راه، معتقدید که مخاطبانتان بی شعورند و یک جو عقل ندارند؟؟؟!!
گویا شما قبیله تخریب اساسا با هم متحد و هم زبان شده اید (4234711) (alef-13)
بنده که یکبار به یک فرد تقریبا ناشناس بهنام احمدی نژاد رای دادم به امید بهتر شدن اوضاع. همان یکبار برای هفت پشتم بس بوده است. (4234340) (alef-13)
اشتباه بزرگ خیلی از مردم کشورها همینه. وقتی شرایط خوب نیست به هرکسی که مخالف وضع موجوده رای میدن بدون اینکه بدونن آیا قراره شرایط رو بهتر کنه یا بدتر! (4235512) (alef-13)
جاوید
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۱۶:۵۲
سلام چون مقام معظم رهبری به آقای رئیسی اعتماد دارند من حتما به ایشام رای خواهم داد ایشان ولایی هستن و امیدوارم کشور به دست توانای ایشان راه توسعه و پیشرفت را طی نماید. (4234344) (alef-13)
حالا کی به شما گفته رهبری به آقای روحانی اعتماد ندارند؟ ثانیاً رهبری برای تولیت آستان قدس به آقای رئیسی اعتماد کردند. چه کسی به شما گفته برای ریاست جمهوری هم به ایشان اعتماد دارند؟ ثالثاً، رهبری همیشه گفته اند که یک رای دارند و کسی هم از رأی ایشان خبری ندارد. (4234531) (alef-13)
ایشان گفته اند که هیچگاه نخواهند گفت به چه کسی رای بدهید .اگر یادتان باشد زمان احمدی نژاد هم می گفتند گزینه آقاست لطفا هنر خودتان را عرضه کنید و از رهبری هزینه نکنید (4234579) (alef-13)
اينو از كجا فهميدي؟ (4234588) (alef-13)
سوابق اجرایی یا دیپلماتیک یا دانش اقتصادی : تقریبا هیچ!
کاش اصولگرایان دنبال افرادی اهل اقتصاد مثل آقای احمد تولکي، آقای نادران یا آقای مصباحی مقدم میرفتند. اجماع باید بر روی توانمندیهای افراد هم باشد، اجماع بر شخصی به صرف احتمال مقبولیت مردمی منهای توانمندی یعنی زیر پا گذاشتن مصالح عمومی. (4234347) (alef-13)
داداش، بابرجام اشتباه گرفتی ، آن برجام است که تقریبا هیچ است،
شما بی اطلاع هستید، ایشان هم سوابق دیپلماتیک به عنوان نماینده ایران در عربستان دارد ، و هم سابقه مدیریت کلان بیش از ۲۵ سال.
قطعا با آمدن رییسی، افرادی مانند نادران در کابینه ایشان حضور دارند. (4234739) (alef-13)
طرح تحول کارگران به جای طرح جیب سرمایه دار (4234378) (alef-13)
به همین خیال باش . برو ببین این سرمایه دارهایی که می گویی به کجا وصلند . (4234779) (alef-13)
روحانی با زرنگی هر چه تمام رییسی رو هل داد به سمت بازی و رای خودشو از زیر ۱۵ برد بالای ۲۰ . عجب سیاستمداریه ها.. (4234416) (alef-13)
آقای شهردار موقع زلزله مشهد کجا بودن؟ (4234419) (alef-13)
مشغول تبليغات انتخاباتى (4234698) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۵۳:۴۶
متاسفانه ایشون هیچ سابقه اجرایی نداره و برنامه منسجمی هم نداره . نه با اقتصاد آشناست و نه از سیاست خارجی سررشته ای داره . کاش اصولگرایان حدااقل روی افراد دیگری که سابقه مدیریت بیشتری دارند به تفاهم میرسیدند . متاسفانه هر دو جناح به تنها چیزی که فکر نمیکنند وضعیت مردمه (4234429) (alef-13)
خوب حداقل ایشون کارنامه اجرایی نداره یعنی تو اجرا میشه صفر ولی بقیه اصولگراها نمره منفی میگیرند پس بین اصولگراها ایشون بالاترین نمره اجرایی را داراست و من اگر به اصولگراها رای بدم به ایشون رای میدم (4234940) (alef-13)
وای چقد بعضیا از اومدن رئیس ترسیدن کاملا تو نظرات مخالفین موج می زنه
به همه جور تحلیل و تخریب دست می زنن که یه وقت فرصتا از دست ندن! (4235090) (alef-13)
کسی باید نماینده جریان اصولگرایی میشد که سابقه اجرایی در دستگاه اجرایی کشور داشته باشه نه اینکه فردی که سوابق کاریش محدود باشه و هیچ گونه ملاک ارزیابی از عملکردش وجود نداشته باشه. بنظرم با این کار هم اصولگرایان مجددا شکست میخورن و هم خودش آینده کاری خوبی نخواهد داشت علی الخصوص اینکه از سمتی که رهبر ایشون رو منصوب کرده بعد از یک سال استعفا داد. (4234432) (alef-13)
اشکان
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۵۵:۵۷
ماجرا چیه چند وقته این آقا رو انقدر بزرگ کردید ؟ (4234439) (alef-13)
دانشجو
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۰۰:۳۷
سلام
در ادوار گذشته اشخاصی با سابقه وزارت به دلیل عدم کار اجرایی لازم رجل سیاسی شناخته نشده و رد صلاحیت شدن, خواهشا الف کارشناسی کنه ایشون رجل سیاسی محسوب می شوند؟!! (4234453) (alef-13)
درود بر روحانی (4234473) (alef-13)
حیدرعلی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۲۴:۴۲
چطور میشه یک شخص بی تجریبه را وقتی از راه نرسیده رییس یک اداره می کنند کارمندان اعتراض می کنند ومی گویند چرا با هیچ سابقه ای او را رییس کرده اند.حالا کشور را می خواهند بالقوه بسپارند دست کسی که هیچ سابقه اجرایی ندارد؟من تاحالا رای نداده ام ولی این بار اگر رای ندهم کشور را نابود شده می بینم و باید رای بدهم.رای ندادن امثال من یعنی کشور را دو دستی سپردن به بی تجربه ها.فردای انتخابات اگر رای ندهم من هم سر افکنده خواهم بود و شرمنده همه کسانیبکه بهتر از من تشخیص دادند رای دادن بهترین کار بوده ولی...... (4234555) (alef-13)
اگرچه من به اقای روحانی رای نمیدم ولی به نظر من همه ی کسانی که میان و کاندیدا میشن تلاش بیهوده میکنن! (4234575) (alef-13)
درود بر آیت الله رئیسی مرد اخلاق و ایمان و پاکدستی و یاور راستین مقام معظم رهبری (4234627) (alef-13)
یک مومن واقعی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۳۱:۴۲
آقا من نمی فهمم یکی منو روشن کنه ، یادمه تو درس دینی به ما یاد می دادند که اندازه ایمان را فقط خداوند می دونه ، موندم این دوستان چطور تشخیص می دن مثلا رئیسی با ایمان هست و مثلا من بی ایمانم . خوب اگه ملاک فقط ایمانه من فکر کنم بیشتر از همه ایمان دارم بیان به منم رای بدید. (4235216) (alef-13)
من هم میگم درود بر ایشون.
بدی از ایشون ندیدیم.
ولی به ایشون رای نمیدم. (4235484) (alef-13)
ریاست آستان امام رضا (ع) بهتره یا ریاست جمهوری؟ (4234643) (alef-13)
اصل رياست غلط است هركس نوكر امام رضا باشد و يا خادم واقعى مردم ايران باشد بشته به نيت و عملش در نزد خدا و خلق خدا محترم است ، يك دكتر و يك پرستار و يك رفتگر شهردارى هم
اگر علاوه بر كار و خدمتش ، نيتش رضايت خدا و خلق خدا هم باشد او هم به اندازه يك رييس آستان مقدس رضوى و يا يك رييس جمهور
هم كه باشد محترم است . (4234979) (alef-13)
جواب شما:
نمیدونم چرا خدمت فقط با ریاست محقق میشه.
مثلا چرا نمیتونن در یک روستای دورافتاده فیض ببرند؟ اونجا خدا کمتر ازشون راضیه؟ (4235489) (alef-13)
من به عنوان یک اصول گرا اگر قرا باشد به ریسی رای بدهم بعلت عدم تجربه ی لازم ترجیح میدهم در انتخابات شرکت نکنم. برای تصمیمگیران اصول گرا به علت تصمیمات اشتباهشان متاسفم. به نظرم پیر شده اند و در فضای فکری سالهای قبل سیر میکنند (4234709) (alef-13)
ای کاش اول اصلاح طلبا صبر میکردن تا رئیسی برنامشو بده بعد شروع به تخریب میکرن،مملکتو لطفا فدای جناح بازیاتون نکنید (4234714) (alef-13)
ساعد چپ
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۰:۴۰
من اصلاح طلب نیستم. ولی دوستان میگن آقای رئیسی سابقه کار اجرایی نداره.
به نظر شما این تخریبه؟ (4235487) (alef-13)
آقای رییسی چه ویژگیهایی که برای یک رییس جمهوردرشرایط بحرانی امروزکشورنیازهست رادارامیباشد؟دانش دیپلماتیک.راهکارهای برون رفت ازمشکلات اقتصادی وبیکاری.حل مشکل بی آبی ومشکلات محیطزیست.نسل جوان تحولخواه.آزادیهای سیاسی.راستی چراایشان باآن سوابق درقوه قضانتوانست بریاست این قوه برسدبلکه مجبوربه ترک شد؟ (4234842) (alef-13)
ای داد بیداد... نظرات و میخونم گریم میگیره
اونوقت توقع داریم مملکت پیشرفت کنه؟!؟!
بابا ول سیاست کنید.. ... توروخدا
یعنی تو این مملکت یه آدم بزرگ که اهل حزب و... نباشه نیست؟!
یه استاد کامل؟!
توروخدا اینا اینکاره نیستن......... (4234955) (alef-13)
فقط روحاني (4234983) (alef-3)
شکستخوردگان در حماسه های دوم خرداد76 وتیر80 و 24خرداد92 و7اسفند 94 تصورکرده اند میتوانند تجربه تلخ 8سال دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد رابارییسی تجربه نمایند ولی ملت ایران هرگز درود برروحانی وخاتمی (4235000) (alef-13)
به احتمال زیاد رای نمیاره ،استعفا هم داد حالا بعد انتخابات دوستان باید بگردند یک جایی برای ایشان انتخاب کنند که تشریف ببرند مدیریت نمایند. (4235046) (alef-13)
روح الله
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۵۸:۱۳
اگر به آیت اللهی باشه روحانی آیت الله تره ایشان مدت بیشتری در خبرگان حضور داشته که شرط آن اجتهاد است از سال 76 و در مجمع و شورای امنیت ملی و ... و در ضمن در پیام رهبری برای رئیسی آمده بود :
حجتالاسلام آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی
یعنی والمسلمین را هم آقا به کار نبرد پس اگز به آیت اللهی باشد حسن روحانی به لقب آیت الله نزدیکتر است اما امام متاسفانه این القاب تنها لقبی بیش نیست (4235096) (alef-13)
حیف شد اصولگراها این مهره را هم سوزاندند (4235147) (alef-13)
ارد وغذای نذری و....ازکیسه ملت من که حیرانم .ضمنا ایشان چه برنامه دارند اول اعلام برنامه شود بعد اش وغیره . (4235150) (alef-13)
آخه آقاي رييسي شما در قامت رياست جمهوري چه حرفي برا گفتن داري ؟ چه تحصيلاتي داري از كدوم دانشگاه مدرك گرفتي .آخه رو هم حدي داره خدا وكيلي (4235164) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۲۲:۱۶
,وقتی شما نه ماازعملکرد روحانی راضی نیستیم این آقا یااین طرز تفکرش فارغ از اینکه پیروز بشه یا نشه کاری نمیتونه پیش ببره پس همون روحانی بمونه بهتره. (4235185) (alef-13)
متأسفانه كسانى كه در مورد آقاى رييسى اظهار نظر مى كنند آنقدر بى سواد يا بى سواد سياسى هستند كه هنوز نميدانند براى كانديداتورى رياست جمهورى ، استعفاى از سمت لازم نيست و ايشان كماكان توليت آستان قدس را بر عهده دارند. آن استعفاء هم كه گفته شد ، مربوط به عضويت در هيأت نظارت بر انتخابات بود نه آستان قدس.
حالا حضرات هى فضل فروشى مى كنند و ادعاهاى عجيب و غريب دارند در حاليكه از قوانين اساسى كشور هم بى اطلاع هستند. (4235197) (alef-13)
خوش بود گر محک تجربه آید به میان - تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد. با مردم بایدروراست بود . مردم از خود میپرسند کسانی که درحالت عادی به بیرون بودن یک تار موی دختران جوان گیر میدهند چطور است که برای تبلیغات انتخاباتی به جای استفاده از حجاب اکبر از بقول خودشان دختران بدحجاب استفاده میکنند (منبع پلاکاردها در دست دختران آرایش کرده ی جوان.) (4235238) (alef-13)
بنظر من یک اشتباه سیاسی رخ داده و مسائلی در سطح بین الملل از گذشته مطرح خواهد شد که به هیچ وجه با منافع ملی ما سازگار نبوده و برای چهره ایران مناسب نخواهد بود . مسائل تاریخی گذشته اساس رقابت در برنامه ها را تحت الشعاع قرار خواهد داد . (4235267) (alef-13)
لطفا نسبت رئسی با علم الهدا رو بنویسید تا فکر کنم (4235295) (alef-13)
مشهدی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۹:۲۵:۳۴
ایشون داملد اقای علم الهدی هستند. (4235539) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۸:۲۰:۳۲
بنده شناختی از آقای رییسی ندارم ولی بطور کلی همین که در ۵ نفر اصلی منتخب و حاصل از خرد جمعی اصولگرایان شخصی مانند آقای بذرپاش حضور دارند بخودی خود نشاندهنده عمق فاجعه است و نیازی به هیچ تحلیل دیگری ندارد!! (4235352) (alef-13)
بهترین پیشنهاد اینست که کلیه کاندیداها اشخاص ، منبع و میزان ثروت خود و حامیان را نسبت به اول انقلاب اعلام کنند ...تا شفافیت مالی هپه را دلگرم کند.... (4235430) (alef-13)
نمی دانم چرا به دلم نشسته است هر چند ایشان را نمی شناسم (4235668) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۶-۰۱-۱۸ ۰۱:۵۸:۳۸
بعید میدانم ایشان رای بیاورد. (4236210) (alef-13)
جانم فدای سید خراسنی ظهور قطعی شده است (4236211) (alef-13)
زمان شاه سلطان حسین صفوی هم جمعی از مردم رفتن خراسان به استقبال سید خراسانی و گفتن ظهور نزدیکه ، برادر قرار نیست که ظهور من و شما بفهمیم کی هست یا نیست . اگر قرار هر دفعه یک سید از خراسان پاشه که نمیشه گفت سید خراسانی ؟ الان مگه اقای علم الهدا سید نیستد و اهل خراسان نیستند ؟ چرا ایشان سید خراسانی نیستد و ایشون هستند؟ (4239515) (alef-3)
خوبه چون از چنوقت قبل به سبک احمدی نژاد داره ارزاق رایگان توزیع میکنه
میخواد به خرج امام رضا رئیس جمهور بشه (4240076) (alef-3)
رای من روحانی (4240749) (alef-3)