نظر منتشر شده
۲۱۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 459400
عصبانیت عجیب آخوندی از سؤال یک خبرنگار درباره هواپیماها و پرت کردن میکروفون/ وزیر راه:‌ خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد، برید بابا!
بخش خبری الف،‌ ۱۶ فروردین ۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
وزیر راه در اقدامی عجیب پس از پرسش یک خبرنگار، میکرفون را با عصبانیت از دستش گرفت.

عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.

در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار واکنش دیگری نشان داد و به وی گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!

وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/1/16/6045053_213.jpg


 
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ۰۶:۳۵
 
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۹:۱۴
 
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ ۱۶:۲۷
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۲۰:۵۷
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۸:۳۶
 
۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ۱۳:۴۱
 
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۰:۲۴
 
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۰:۱۲
 
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۰:۱۲
 
 
کلمات کلیدی : آخوندی+وزیر راه و شهرسازی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۲:۰۸
کابینه اشرافی که به مردم به چشم رعیت نگاه می کنند را اردیبهشت بازنشسته خواهیم کرد. (4232209) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۱۱:۱۱
درباره چرایی رفتار عجیب و زشت آخوندی صحبت زیاد است اما از منظر حرفه ای و صنفی آنچه باعث می شود خبرنگار با چنین برخورد زشتی مواجه شود جایگاه متزلزل و منزلت شغلی نامناسب فعالان رسانه ای است.

تازه این برخورد وزیر مملکت با خبرنگار رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت است که با چاشنی اغراض سیاسی در افکار عمومی برجسته شده. روزانه موارد این چنینی بسیاری برای فعالان رسانه های محلی در مواجهه با مسئولان ریز و درشت پیش می آید که توجه هیچ کس را هم به خود جلب نمی کند. احتمالا چون کارکرد سیاسی و جناحی ندارد.

اگر در ماجرای قطار_مرگ قربانیان بیمه داشتند اما به لطف بی مهری مسئولان وزارت ارشاد و اوضاع کساد اقتصاد رسانه ها، خبرنگار بیمه هم ندارد که بگویند جای نگرانی نیست.

دیروز ۴ مارس روز_جهانی_بغل_کردن_خبرنگاران به نشانه احترام و صمیمیت بود و امروز روز پرت کردن میکروفن و فریاد زدن بر سر خبرنگاران در ایران بجای پاسخ دادن به سوال.

ای کاش آقایان یادشان باشد مسئول هستند یعنی کسی که باید پاسخگوی سوالات باشند و کار خبرنگار سوال پرسیدن است. (4232241) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۱:۴۳
ایشون کارمند باشگاه خبرنداران جوان هستن، چه ربطی به جامعه خبرنگاران داره؟!

این شخص میکروفون به دست مامور هستن و معذور (4233184) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۴۰:۱۵
خودمان رأی دادیم به اینها !!
خود کرده را تدبیر نیست .
خودم کردم .......................... (4233285) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۲۲:۱۸:۳۸
از این کارا اگر در اروپا بکنن مردم پدرشون رو درمیارن (4240201) (alef-3)
 
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۱۳:۲۷
یعنی فقط اونی که در رسانه‌های اصلاح‌طلب کار کنه، بهش می‌گید خبرنگار؟؟؟! (4233635) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۰۳:۲۷
رفتار زشت با هر شخصی زشت است (4233692) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۲۳:۵۲
جای حسام الدین آشنا خالی است که بگوید:

نه! آقای آخوندی عصبانی نشد، فقط کمی صریح بود! (4235189) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۳۵:۴۴
ایشان نگفته چرا سئوال می پرسید گفته سئوالاتون حرفه ای نیست و البته واقعا همینطوره متاسفانه یکی از عوامل زمینه ساز تنشها در سالهای اخیر همین نا پختگی سئوالات خبرنگاران جوانی است که متاسفانه به دلیل بی تجربگی و گاها برای رسیدن به نام و نشان اسباب اختلافات مختلف سیاسی و اجتماعی و... را فراهم میکنند (4233663) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۲۲:۲۵
اتفاقا برخورد مناسبی با همچین سوالی داشته (4232268) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۱:۲۰
ادب مرد به ز دولت اوست... (4232389) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۱۹:۳۸
تو اکثر دنیا خبرنگارا سعی می کنن با سماجت و خرد کردن اعصاب چهره های معروف، اونا رو به واکنش مجبور کنن و بعد یه خبر درست و حسابی درست کنن. این تئوری تو این قضیه خیلی محتمله مخصوصا که شخص مورد نظر یه مقام دولتیه و انتخابات هم نزدیک. در کل قضیه رو نباید تک بعدی دید، بنظر من الان این خبرنگار بوده که سعی داشته (و البته موفق شده) آقای آخوندی رو عصبانی کنه و یه خبر هیجان انگیز سیاسی درست نزدیک انتخابات درست کنه. (4233712) (alef-13)
 
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۲:۰۰
عجب ادمایی هستید شماها ،

پس فردا بیان خبرنگار رو کتک بزنن بگن حقش بود رفتار مناسبی داشت با این سوالش که پرسید :| (4232434) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۲:۳۸
این همه مثبت از مدعیان زنده باد مخالف من واقعا جای سوال داره... (4232476) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۴۵:۵۰
انشاالله بعد انتخابات حساب کار دستت میاد (4232551) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۰۵:۳۵
موافقم مگر به یک سوال چند بار باید جواب داد (4232760) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۰۵:۴۹
چند بار ؟ هر چقدر لازم باشه باید جواب بده...می خواست وزیر نشود (4233349) (alef-3)
 
رضا
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۰۷:۰۵
اتفاقا این نوع برخوردها نشانه بی ادبی و کم بودن آستانه تحمل ادم هاست.
لباس شیک و گران قیمت پوشیدن، دکمه سرآستین بستن به ادم ها شخصیت نمیده چیزی که به آدم ها شخصیت میده ادب هست ادب و فقط ادب (4232766) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۱۰:۱۳
اتفاقا نه قطعا جنابعالی هم بی ادب هستید (4232778) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۴۰:۱۵
این برخورد را باید با رییس این خبرنگار بکنند و الا اون بیچاره مامور است. (4232849) (alef-3)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۲۷:۱۰
مگه چی پرسیده؟ ! اگه ریگی به کفشهاش نبود میتونست ساده جواب بده خیر حقیقت نداره! (4233122) (alef-3)
 
صمصام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۰۷:۴۱
آقا یا خانم محترم شما میرید بقالی یا فروشگاه لوازم خانگی چیزی بخرید معمولا از مرجوعی نبودنش میپرسید !! (4234311) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۸:۴۱:۳۵
اتفاقا صنعت هوایی بسیار شفافه و هر هواپیمایی با همه جزییات برای همه معلومه که چه زمانی به چه شرکتی واگذار شده و چقدر پرواز داشته.
بحث اینه که اساسا مرجوعی بودن هواپیما بی معنیه و اصلا همچین چیزی وجود نداره ولی دلواپسها این اصطلاح خودساخته رو کردن اسم رمز این هواپیماها که کار این دولت رو کوچیک جلوه بدن. دائما هم تکرار میکنن تا تو ذهنا جا بیفته. هدفشون پرسیدن از وزیر نیست فقط میخوان مرتب تکرار بشه (4235424) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۳۰:۵۹
سئوالی از نویسنده و تائید کنندگان این کامنت دارم و لطفا صادقانه پاسخ دهید , اگر این برخورد با دیگر خبرنگار خانم حاضر در صحنه که عینک بر سر دارند انجام می شد همین نظر را داشتید ؟؟؟؟؟؟ البته جواب صادقانه همه شماها ,, نه ,, است . (4233012) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۳۵:۰۸
برای ملتی که هر کار اشتباهی را به خاطر سیاسی بازی تایید می کنند متاسفم
این نوع مسئولین لیاقت ماست (4233026) (alef-3)
 
علی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۰۹:۴۹
این تعداد زیاد مثبت دادن به چنین نظر عجیبی دو حالت بیشتر ندارد:
1 نظرات در این قسمت بصورت سازماندهی شده و هماهنگ درج میشود تا نشان دهند تا نظر و جهت گیری جامعه را به مخاطب القا کنند
2 این نظر و دیدگاه عموم هواداران اصلاحات است،که اگر چنین باشد عمق فاجعه را درمیان مدیران اصلاحات و بدنه آنرا نشان میدهد.
واقعا برای این کشور باید گریست (4233085) (alef-13)
 
محمد قاسمی
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۲۶:۱۶
شما نبودی میگفتی نباید دهن مردم رو بست؟ (4233120) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۰۴:۲۷
اینها از افعال معکوس استفاده می کنند. (4234964) (alef-3)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۳۸:۳۹
موافقم. مثبت (4233396) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۳۹:۲۶
من به این نظر ایشان مثبت دادم چون احساس کردم خبرنگار تعمدا در حال عصبی کردن وزیر است. من سالها قبل بجهت مشغله اون روزها بعضا با خبرنگاران مصاحبه داشتم. حداقل در آن دوران و افرادی که در سیما بعنوان سوال کننده عمل میکردند کمترین اطلاع و تخصص و تسلطی به موضوعات نداشتند و بیان ساده شان از مسایل پیچیده گاه واقعا با اعصاب و روان مصاحبه شونده بازی میکرد.

البته از جناب وزیر انتظار سعه صدر بیشتری بود. (4233397) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۴۲:۱۲
آفرین ادبیات شما دقیقا مثل رییس جمهورتونه (4233408) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۴۳:۱۲
آخه درحقوق شهروندی برای آنها شهروندها درجه بندی شده اند (4234225) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۳۶:۰۴
كار خوبي كرده ابدا اين مامورين ميكروفون به دست نميدونن چقدر سخته تا يه هواپيما وارد كشور بشه (4234606) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۰۲:۵۵
آره در دولت روحانی این جور برخوردها کاملا مناسبن. نقدپذیریه دیگه. (4234956) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۴۹:۳۳
اتفاقا کار درستی کرده.یک نفر خسته نباشید نمیگه همه هر جور ممکنه فشار میارن و گیر میدن (4232345) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۵۸:۲۴
خسته نباشید برای مسکن اجتماعی
یا نرخ منفی رشد ساختمان
یا فاجعه تصادف قطارها (4232586) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۹:۴۹
داداش با خودت چند چندی!!! (4232911) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۱۵:۰۴
هنوز میگن چرا ایرانیا سر جای پارک چاقو کشی میکنن همدیگه رو میکشن این وزیرشه وای به حال بقیه ما ژنمون این جوریه مردونگی هم واسه قصه های قدیمی مونه این وزیره ازهمون مجلس موقع رای اعتماد متوهم بود بعدش که گریه کرد و الان نهایت .مردونگیشو نشون داد من قراره به روحانی رای بدم اگه این وزیره معذرت نخاد رای نمیدم (4232956) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۲۳:۳۹
شماره رجیستری هواپیما ep-ijb را تو گوگل سرچ کنید :
https://m.planespotters.net/airframe/Airbus/A330/1586/EP-IJB-Iran-Air

میبینید که هواپیما دو سال عمر داره! قضاوت با خود شما! (4232990) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۰۰:۵۴
هواپیما چند ماه بعد اینکه سفارش داده شد و طرح ساختش ریخته شد اسم پیدا میکنه و سفارش قطعات مختلف برا ساختش شروع میشه این هواپیما در سال 2016 در سایت هامبورگ المان در حال تکمیل بوده و تقریبا 5 ماهه که ساخته شده شرکت کلمبیایی یعنی Aerovías del Continente Americano به دلیل اینکه هزینه رو نتونسته تامین کنه موفق به خریدش نشده و هواپیما رو هم بعد تکمیل داده اند به ایران. همین 100 فروندی که ما سفارش داده ایم هم اگر بعدا کنسل شوند و نتوانیم بخریم به کشور خودشون یا کشورهای دیگه میفروشند و اینطور نیست که سفارش که کنسل شد اون رو در دریا یا بیابان رها کنند. تمام جزئیان هواپیما دونه به دونه قطعاتش لیست داره و تاریخ داره و حتی اینکه هواپیما چند مایل پرواز کرده کجاها رفته و..همه ثبت میشه و اینطور هم نیست که مثلا کلمبیا برده باشه استفاده کرده باشه بعد گفته باشه نه این رو نمیپسندیم. همین هواپیماهایی که ما سفارش داده ایم هم در سایتهای مختلف در حال ساخته و طول میکشه که ساخته بشه ما هم کنسلش کنیم میدنش به کشور دیگه ای.
من واقعا متعجبم که چرا باید خبرنگار دنبال این داستان برود اصلا؟ هدف چه بوده؟ این که هواپیما است حتی خودرو هم باشه ایا شما میتونی بگی این خودروی شما رو اصغر اقا سفارش داده بود اون منصرف شد به شما رسید و مرجوعی است؟ جنس مرجوعی یعنی جنسی که دست مشتری رسیده برگشتت داده این هواپیما اصلا وارد اون قاره امریکا شده که مرجوع بخاد بشه؟
وانگهی اصلا فرض کنیم رفته اونجا گفتن اقا ما از رنگ داشبوردش!! راضی نیستیم برش گردونید خب چه مشکلی داره؟ ما رنگ داشبوردش رو دوست داریم
بحث بی موردی است. این بحثها همه ناشی از بهانه گیری و سعی در تخریب کارهای مفیده و بی فایده هم هست
الف خواهشا منتشر بفرمایید (4233337) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۳:۱۴:۳۶
این هواپیماها سفارش خط هوایی Avianca برزیل بوده که در سال 2014 قرار بوده به آنها تحویل شود ولی به عللی خرید لغو میشود و این دو هواپیما به فرودگاهی در شمال اسپانیا که محل نگهداری هواپیماهای شرکت ایرباس با ظرفیت 225 هواپیما Teruel International Airport LETL

ارسال تا سال 2017 نگهداری شده اند و با سفارش ایران ایر به این شرکت تحویل داده شدند. ولی هواپیما کار نکرده است. (4234334) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۱۱:۴۰
وظیفه وزیر هست از ملت حقوق میکیره که نوکر مردم باشه اگه دوست نداره استعفا بده بره (4233092) (alef-3)
 
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۱۸:۳۱
حالا اگر برفرض از یک رسانه اصلاح‌طلب، یک خبرنگار همچین سوالی می‌کرد آقایون حتماً اعتراض می‌کردند و کمپین راه می‌انداختند و...؛ (4233642) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۴۸:۲۵
خسته نباشید برای انجام وظایفشون ؟که چقدر هم درخشان انجام داده .کسی مجبورشان نکرده هزار تا لابی می کننند تا رای بیارند وزیر بشوند اینها نیاز هم که ندارند بروند بگذارند کسان دیگری جای انها این مسولیت سخت و مزخرف را بعهده بگیرند بروند در سنگرهای دیگری مبارزه!!!!!!!کنند (4234242) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۰:۵۳
جناب وزیر راست میگن! خبرنگار حرفه ای کیست که فقط مدح دولت آنهم دولت یازدهم را بنماید! (4232385) (alef-3)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۱:۰۸
با سلام
ایشان راست می گوید حتما وی حرفه ای است که با یک بررسی در قراردادهای شرکت خدمات مدیریت ایرانیان با سازمان مدیریت سابق که با مدیریت وی بوده است خیلی از امور حرفه ای ایشان مشخص می شود (4232387) (alef-3)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۱:۱۸
آقای وزیر لطفا خودت رو کنترل کن و نرو تو حاشیه (4232388) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۰:۴۶
شاید بهتره بگیم، وزیر جون دقت کن!!! (4232916) (alef-3)
 
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۵:۱۲
اگرچه به عنوان وزیر حرکت پسندیده ای نبود، ولی عصبانیتشون هم بی منطق نیست. متاسفانه امثال این خبرنگار، بدون اطلاع یا غرض ورزانه حرفهایی میزنن که شیرینی این اتفاق بزرگ که پس از نزدیک 40 سال قفل خرید مستقیم هواپیمای نو باز شده، به کام مردم و مسئولین تلخ بشه. وگرنه بارها وزیر توضیح داده ن و این دوستان اگه واقعا براشون سوال بود تا الان رفع میشد. پس معلومه هدفشون پرسش نیست و فقط میخوان اهانت کنن و فضا رو به هم بریزن. خود من که کاره ای نیستم و فقط تو جریان ماجرای خرید و عمر این هواپیما هستم خونم به جوش میاد چه برسه به وزیر که حاصل زحمات ایشونه (4232487) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۴۰:۴۹
بعد از 40 سال و اون همه امید و آرزو حالا خرید چندتا هواپیما شده اتفاق بزرگ. والا بیشتر باعث تاسفه تا خوشحالی (4232703) (alef-3)
 
ناشناس
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۴۶:۴۲
متاسفانه اقایون باید فقط مدح بشنون وگرنه جواب مردم رو اینجوری میدن .
این اقا بعد از رای مجلس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که جای حرف بسیار داره ،خیلی بی ادب تر شده متاسفانه .
متاسفم برای دولتی که شعارش زنده باد مخالف من بود.
ولی جواب اینهمه بی احترامی رو مردم ۲۹ اردیبهشت میدن. (4232866) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۱۱:۱۶
ذات ادما را در موقع عصبانیت میتوان براحتی مشاهده کرد .این آقا را مقایسه کنید با رفتار مالک اشتر در مقابل توهین کننده.آیا هیچ شباهتی می بینید. (4233632) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۱۶:۳۵
اون موقع که خبرنگار از بین تمام مسائل مملکت از قیمت گوجه فرنگی از احمدی نژاد سوال کرد به نظرت غرض ورزانه نبود؟؟ (4233639) (alef-3)
 
محسن م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۴۸:۰۵
واقعا تاسف باره، یکی باید ترمز این آخوندی رو بکشه، حرمت خودت رو حفظ نمی تونی بکنی، حرمت جایگاهت رو حفظ وزیر بی ادب.
جالبه که یه عده هم از این قلدری ها حمایت می کنند! (4232560) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۲۶:۰۲
من به خاطر همین بی ادبی های وزرای روحانی، به روحانی رای نمی دهم. اگر اعتدال معنایش این است وای بر اعتدال !!!! (4232666) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۵۸:۱۵
این مطلب دست دوم بودن برای هر سه هواپیما تکرار شد و هر بار توسط ایران ایر و وزیر تکذیب شد. تلویزیون، باشگاه خبرنگاران و دلواپسان نه تنها برای این همه رایزنی، یکبار تعریف نکردند بلکه این سوال تکراری رو که جواب تکذیبش رو بارها شنیدن هر دفعه تکرار می کنند.
هرچند برخورد وزیر محترم هم مناسب نیست. (4232743) (alef-13)
 
اسدی
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۶:۲۴
من رفتار وزیر را تأیید نمیکنم ولی یک خبرنگار هم باید سوالش معقول باشد و هدفش عصبانی کردن مصاحبه کننده نباشد. (4232931) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۲۰:۰۳
با فرض غرض ورزی خبرنگار باز هم پاسخ ایشان غیر مودبانه است . چه برسد به عملکرد یک مقام مسئول ......آن از وزیر بهداشت که .....و این هم از وزیر مسکن (4233644) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۷:۲۱
بابا شرکت کلمبایی ورشکست شده پول هواپیما رو پرداخت نکرده در نتیجه فروخته شده به ایران نه اینکه رفته اونجا کار کرده بعد دادنش به ایران این چه حرفایی است که میزنید؟
هواپیما تمام اطلاعاتش لحظه به لحظه نگهداری میشه که کجا رفته و چه کرده و... هواپیمای دست دوم که نیست سفارش رو کلمبیا کنسل کرده رسیده به ایران بسیار هم عالی است چون اگر این نمیشد کلی طول می کشید تا به دستمون برسه . (4232935) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۴۰:۵۸
برا کسی که اوج تکنولوژی قابل درکش پرایده این توضیحات شما قابل درک نیست !هرچه توضیح بدی باز هم معنی مرجوعی را نمی فهمد ! (4233288) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۵۰:۰۱
هواپیمایی اویانکا بزرگترین شرکت هوایی آمریکای جنوبیه ورشکست هم نشده عزیز برادر (4233418) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۱:۱۸:۲۹
اگر واقعیت داشته باشه آخوندی هم می تونست همین جواب رو بده این حرکات زننده دیگه چی بود؟ (4238751) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۱۸:۰۱
دستش درد نکنه جواب های هویه (4233368) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۴:۳۸:۰۷
وقتی افراد بی تجربه جهت مصاحبه فرستاده می شوند، انتظاری بیش از این نمی توان داشت. صدا و سیما بایستی بداند چه کسی کجا می فرستد. (4233545) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۵:۵۰
میشه بفرماین معیار تجربه از دید شما چیه ؟ حتما خبرنگار مجرب از دیدشما کسی هست که سئوال از قبل هماهنگ شده بپرسه یا تملق و چاپلوسی کنه (4241261) (alef-3)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۴۳:۰۳
الان خبرنگار زنگ میزنه به آخوندی عذر خواهی میکنه:-) وزیر بهداشت که یادتون هست! (4233671) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۱۰:۲۹
طرف انتقاد کرد وزیر دولت هم بهش جایزه داد (4233704) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۵:۳۳
اینها یادشون رفته کی بودن و چی شدن
برای همین فکر میکنن از یک طبقه برترند و قدرت و پول دارند و دیگه تمام مردم رو آدم حساب نمیکنن .
مردم هم با رای خودشون تو ریاست جمهوری این کابینه برتری جو و اشرافی رو مثل قبلی ها بیرون میکنن. تا یک رییس جمهور مردمی که ایرانی ها رو بیشتر از خارجیها قبول داره بیاد سرکار (4234085) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۸:۱۳
اینها یادشون رفته کی بودن و چی شدن
برای همین فکر میکنن از یک طبقه برترند و قدرت و پول دارند و دیگه تمام مردم رو آدم حساب نمیکنن .
مردم هم با رای خودشون تو ریاست جمهوری این کابینه برتری جو و اشرافی رو مثل قبلی ها بیرون میکنن. تا یک رییس جمهور مردمی که ایرانی ها رو بیشتر از خارجیها قبول داره و به فکر حل مشکل رکود و بیکاری جوانان متخصص باشه بیاد و تشکیل کابینه بده. (4234102) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۱۱:۵۷
آزادی بیان پیش کش اقلا آزادی سوال رو اجازه بدن دولتی ها .
کو تدبیر؟ کو امید؟ (4234116) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۲:۲۱
از اثرات مکتب لیبرالیسمه (4232211) (alef-13)
 
فرزاد
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۵۱:۵۳
در اول باید بگم که حرکت وزیر اصلا خوب نبود و اصلا توجیه پذیر نیست . ولی از طرف دیگه هم متاسفانه خبرنگاران رسانه میلی ببخشید رسانه ملی هم بد شون نمیاد حاشیه سازی کنند . من نمیدونم چرا بعضی ها اصرار دارند که این هواپیما ها مرجوعی هستند ؟ هزار دفعه میپرسند مرجوعیه؟ اوراقیه ؟ و ... (4232353) (alef-3)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۵۴:۳۳
نه تنها هیچ ربطی به لیبرالیسم نداره بلکه کاملا برعکس فرمایش شما ست! (4232356) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۱۶:۴۲
خوب مکتب مورد علاقه شما چیه. شما اصلا می دونی لیبرالیسم چیه یا مثل بچه های چپی که همه چیز این کشور را به باد دادند فکر می کنی (4233929) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۲:۳۶
چیز بعیدی نیست. از بس در این دولت تکرار شده امری عادی است. (4232213) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۰۷
این هاخودشونم مطمئن شدن که رفتنی هستندتواین چندروزباقیمانده اینهمه افتضاح بالامیارن (4232214) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۱۴
از وزرای دولت یازدهم بهتراز این انتظاری نیست

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد از دست این وزیران (4232216) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۲۱
دولت انتقاد پذیر که میگن همینه؟ (4232217) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۲۷
مثل اینکه از وزیر علوم بپرسیم آیا حقیقت داره که زمین گرده؟!
خوب این چه سوالیه؟ البته این برخورد مورد تایید نیست اما این سوال هم سوالی نیست که از وزیر پرسیده بشه. فکر کرده خبرنگار داره مسخرش میکنه. (4232218) (alef-13)
 
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۷:۰۶
مقایستون کاملا بی ربطه،گرد بودن زمین ثابت شده.ایشون هم باید ثابت میکردند که مرجوعی کلمبیا نیست (4232407) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۳۹:۰۸
چند ماهه دارن ثابت می کنن که این هواپیماها نو است وکلمبیا نتونسته پولشو بده ایران خریده بازم می گید باید ثابت کنه ؟! (4233281) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۱:۱۶
سوال هيچم مسخره نيست، وزير از اين ناراحته كه پنهان كارياشون رو شده (4232590) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۲۳:۵۷
اتفاقا مرجوعی کلمبیا بوده دوست عزیز. برو مطالعه کن، به علت ورشکست شدن شرکت کلمبیایی، هواپیما رو فروحتن به ایران! (4232809) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۵:۱۱
هواپیما کاملا نو و استفاده نشده است و چون شرکت کلمبیایی توانایی خرید نداشته خرید را کنسل کرده خبرنگاران مغرض جوری این کلمه مرجوعی را استفاده میکنند که افراد ساده فکر کنند این یک دستگاه کهنه و معیوب است.
والبته رفتار خشن با خبرنگار هم غیرحرفه ای و احمقانه است ، روش صحیح پاسخ مناسب و روشنگرانه بود و شاید همراه با یک نیشخند (4232890) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۹:۴۲
خودت داری میگی که اونا پول نداشتن بدهند ما پول داده ایمم و خریده ایم حالا چه فرقی میکنه با اینکه هواپیمای دیگری خریداری میشد؟ شرکت کلمبیایی ورشکست شده هواپیما رو نتونسته بخره ما خریده ایم خب این چه مشکلی داره؟ تمام اطلاعات هواپیما هم که موجوده (4232944) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۴۳:۳۹
سوال خبرنگار چه مشکلی داره؟ (4233296) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۱:۳۴:۳۳
در صنعت هوایی موارد زیادی پیش میاد که ایرلاینی سفارش هواپیما میدهد و کنسل میشود سپس شرکت سازنده آنرا به مشتری دیگری میفروشد این اصلا مهم نیست.
ولی رفتار جناب آخوندی اصلا شایسته یک وزیر نیست ؛ متاسفانه جدیدا ایشان از اینگونه رفتار را پیشه کرده اند ؛ یک مورد دیگر هم در خصوص کسی که به گران بودن پارکینگ فرودگاه اعتراض داشت ایشان برخورد ناشایستی داشت ؛ بعید نیست جدیدا ایشان مشکل خاصی پیدا کرده اند ؛ چرا بجای آنکه موضوع را سیاسی کنید از این منظر نگاه نمیکنید که وی هم یک انسان است و شاید مشکل شخصی دارد (4233464) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۰۲:۰۷
حتی اگر هم سئوال بی اساسی باشد پاسخ و واکنش وزیر شایسته نیست (4233339) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۲۶:۳۲
فرض کنیم خبرنگار غیر حرفه ایست و قصد تمسخر جناب وزیر را دارد(که از شواهد اینطور برنمی اید)آیا جناب ایشان اجازه این برخورد را دارد. قضاوت با وجدان ها... (4233650) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۲۶:۰۲
یعنی اگه کسی ازشماپرسیدزمین گرده یانه باهاش باپرخاشگری برخوردمیکنین؟؟!! بهش توهین می کنین؟؟؟!!!!!...جالبه !!!!!!!!!! (4234162) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۰۹:۰۹
عزیز من اصلا سوال مهم نیست. این آقا مثلا وزیره. هیچ کجای دنیا حتی تو جیبوتی و بورکینافاسو این جور با یک خبرنگار، اون هم از یک خبرگزاری معتبر و مشهور برخورد نمی کنند. به خدا روحانی و وزراش شورش رو در آوردن. (4234977) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۳۴
مگه گرفتن هواپيماي مرجوعي كلمبيا و جشن گرفتن در ازاي رفع نشدن تحريم ها و اعتبار نبخشيدن به پاسپورت ايراني مسخره كردن داره؟ (4232219) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۲۱:۲۲
اشتباه + دادم (4232263) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۳۰:۴۶
آقا هواپیمای مرجوعی بده ؟ سوار نشید ! (4232291) (alef-3)
 
بهزاد
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۷:۰۲
واقعا همینطوری بی اطلاع هستید که وضع مملکت هم اینه. اولا که این یک رسم هست که ایرلاینی سفارش میده بعد به دلایلی کنسلش می کنه، سازنده می ده به مشتری بعدی چون ساخت بر اساس سفارش هست و تو انبار ندارن که هی بدن بیرون. دوم هم اینکه به راحتی می تونید در سایت فلایت 24 و خود ایرباس سال و تعداد پرواز خود پرنده و سال ساخت موتورش رو ببینید. اینم لینک اطلاعات پرنده اول که وارد شد که مشخصه 4 ماه عمرش هست:
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a321-7418.htm (4232455) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۰:۴۶
خوب عزیز من این رو وزیر نمیتونست با خوشرویی!!!!!!!!! بگه .
ظاهرا اطلاعات شما بیشتر از وزیره.
اگه شما با این اطلاعات وزیر بشی که بهتره! (4232878) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۵۵:۲۲
آخه چند بار با خوشرویی بگن تا حالا صد بار این سوال پاسخ داده شده اما متاسفانه جناح امثال این خانم خبرنگار قصد قانع شدن ندارند وهدفشان تمسخر دولت است وجواب های هم هوی است ! (4233754) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۸:۴۶:۲۹
نمیگم وزیر کارش درست بود ولی قبلا 100 دفعه توسط افراد مختلف گفته شده علت سوال تکراری چیه؟ (4235443) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۵:۱۰:۵۳
میگیم یه سری تو پولوف بخرن. امثال شما که ناراحتیت سوار اون هواپیماها بشین. (4233555) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۳:۴۲
برفرض که کل دوران عمرت وزیر باشی بعدش چی؟
خدایی هست حسابی هست کتابی هست (4232221) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۰۶:۰۷
دهان ها را نبندیم؛ قلم ها را نشکنیم؛ میکروفن ها را پرت نکنیم... در مقام وزیر مملکت یک جو ادب داشته باشیم (4232229) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۱۷:۱۲
من جای وزیر بودم برخورد شدیدتری میکردم و ضرب و شتم مینمودم ان خبرنگار را (4232251) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۱۷:۳۶
هنوز باید کار کنه تا مثل وزیر بهداشت بشه. (4232252) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۱۹:۱۸
حق نه با وزیره نه با خبرنگار. جفتشونم مقصرن. خبرنگار به خاطر سوال مسخره اش و وزیر به خاطر رفتار خیلی بدش (4232257) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۴۱:۲۸
حق با عموی منه اصن!! (4232316) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۵:۵۶:۳۲
حق فقط با مشتریه عزیزم!!!!! (4234931) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۲۶:۱۳
توی سایت های خارجی که اطلاعات هواپیماها را می نویسند نوشته شده که هواپیما دو سال و نیم پیش ساخته شده!
حالا شاید پرواز نکرده اما دوسال و نیم زیر باد و باران پارک بوده. (4232276) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۳۶:۱۲
هواپیما ها در آشیانه هستند نه در باد وباران ! (4233271) (alef-3)
 
Spain
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۴۵:۴۰
هه هه هه. مگه ماشینه زیر بارون و آفتاب خراب بشه یا مثلا بگیم پلاک شماله پس احتمالا زنگ زدگی داره. یا مگه یخچال یا لباس خریدیدند خراب بوده مرجوعش کردند. سطح تفکر و گیر دادن به دولت عالیه!!! (4233304) (alef-3)
 
فرید
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۴۱:۲۹
برو عمو! تا دیروز هواپیمای 40 ساله رو سوار میشدی تا مقصد هم از ترس سقوط خودت رو خیس میکردی صدات درنمیومد حالا ناز میکنی که این هواپیما دوسال زیر باد و بارون بوده؟! مگه آشیانه هواپیما پارکینگ گمرک شهریاره؟! (4233670) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۵۶:۵۴
ای خدا بابا پراید صفر کیلومتر رو هم زیر باد وباران نمی گذارند !! چرا ادعاهای مضحک ناشی از نادانی می کنید ؟! (4233761) (alef-13)
 
سوال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۳۶:۴۵
لابد این هواپیما رو مسئولان از پارکینگ بیهقی خریده اند ! (4233846) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۶:۲۳
عزیزم دو سال ونیم بهتره یا 40 سال
در ضمن تراکتور نیست که بسازند بعد زیر باد و باران پارکش کنند (4234087) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۲۷:۳۶
معلومه تحت فشار بوده و هست و ظرفیت تحمل فشار رو نداره ایشون. (4232279) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۳۰:۴۰
کار خوبی کرد... (4232290) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۳۲:۱۹
چیزی به اسم هواپیمای مرجوعی نداریم یک کشور ممکنه هزینه نداشته باشه هواپیما بخره سفارش خودش رو ممکنه کنسل کنه این دلیل نمیشه که داستان بسازیم که هواپیما مشکل داره و... هواپیما قبل تحویل تست میشه و ساعاتی که پرواز کرده مشخصه و... (4232295) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۴۰:۰۳
من به روحانی رای میدم ولی این وزیر واقعا فاجعست...البته به همراه وزیر نیرو... (4232311) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۶:۵۸
و وزیر صنعت و وزیر بهداشت و وزیر نفت و چندتای دیگه که قلدرمآبانه حرف میزنند عمل میکنند (4232454) (alef-13)
 
اردوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۳:۲۶
متاسفانه آقای آخوندی علی رغم کارهای بزرگی که کرده بارها ازین سوتیا داده و این رفتار اصلا قابل دفاع نیست. کاش یه سخنگوی حرفه ای برای وزارت راه تعیین کنن که به این راحتی از طرف خبرنگارای غرض ورز بازی نخوره و بتونه در عین آرامش به سوالات جواب بده (4232922) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۵۶:۰۴
آهای مردم با شمام
به همین ها رای بدید ، دقیقا به همین ها (4232361) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۱:۵۱
واقعا از کارش خوشم اومد. بعضی از خبرنگارها واقعا نمی فهمن دارن چه کار می کنند. (4232391) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۵:۱۰
این خبرنگار ها وقتی دوره قبل هواپیماهای از رده خارج و اسقاطی را با سلام و صلوات به چند برابر قیمت می خریدند و تو آشیانه فرودگاه زمین گیر می شدند کجا بودند؟ انصاف هم خوب چیزی است (4232400) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۱۲:۰۲
هواپیماهای روسی تو چند سال گذشته، چند بار سقوط کردن و مردمو به کشتن دادن (4233093) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۵:۱۹
اعتماد به نفس زیادی داره (4232401) (alef-3)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۶:۵۰
وزیر کار خوبی کرد. معلوم نیست اینها را چطور خبرنگار می کنند. 10 روز است پاسخ این مساله داده شده است. یا خبرنگار انسان سالم و عاقلی نیست که با وجود اطلاع از پاسخ منطقی این مساله آن را نمی پذیرد یا مرضی در قلبش است که دوباره آن را می پرسد. 39 سال هیچ کس نتوانست در این کشور هواپیمای نو بخرد، حالا که با زحمات دولت این امر ممکن شده است، قلب های مریض اجازه نمی دهند مردم کمی به آینده امیدوار باشند.
الف جان تو که خوش اخلاقی و با مردم خوب برخورد می کنی کامنت های مخالف را منتشر کن. (4232406) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۸:۳۲
فقط با رای می تونیم از دست اینها و کارهای فاجعه آمیزشون نجات پیدا کنیم. مجلس که وظیفه خودش را در قبال دولت و مردم رها کرده است (4232413) (alef-3)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۰۹:۵۱
کارشون تمومه دیگه! (4232420) (alef-3)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۱:۱۴
جنس مرجوعی مال نخود لوبیای بازاره نه هواپیمایی که باید بالاترین استانداردها رو داشته باشه. اینها فکر کرده هواپیمای مرجوعی یعنی مثلا کلمبیا هواپیما رو خریده یه دور باهاش زده و دیده خوب سواری نمیده گفتن مال بد بیخ ریش صاحابش، مرجوع کنید. بعد ایرباس هم دیده هواپیما رو دستش مونده گفته بدیم ایران!!! و گرنه باید یزاریم ته انبار بپوسه!!! اینا نمی دونن که در زمان تحریم برای خرید پیچ و مهره همین هواپیماهای قدیمی و غیرمرجوعی چند واسطه باید پیدا میشد. باید به دوران گم شدن دکل های نفتی برن تا راضی بشن. (4232431) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۳:۵۳
خب والله سوال مسخره و بچه گانه ای پرسیده دیگه ////!؟ (4232442) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۸:۵۴
با سلام/ به همین خیال باش ؟این ملت هستند انتخاب می کنند نه من و شما؟ واما مورد خبر نگار اقای وزیر حق داشتند عصبانی شوند؟ چون سوال بی مورد بود (4232462) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۵:۳۶
کی تشخیص میده سوال با مورده یا بی مورد؟!!
ایشون حق نداره به خبرنگار توهین کنه اگه از سوال خوشش نیومده (4232600) (alef-3)
 
بی ادب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۱۹:۳۷
ادب مرد به ز دولت او (4232465) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۴۷:۲۴
خوبه این شعار رو اصلاح طلب ها گفتند که شماها هم یاد بگیرید! (4233675) (alef-3)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۳:۳۸
کلی مطلب و نوشته تو تمام سایتها وروزنامه ها راجع به این هواپیما گفته شده هواپیما نو وصفر کیلومتر بوده سفارش کلمبیا حالا طرف پولشو نداده سفارش کنسل شده .حالا الان سه ماهه دایم میگن هواپیما مرجوعیه.به خدا هواپیما صفر کیلومتر هست بابا. (4232479) (alef-13)
 
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۹:۲۴
این سایت در بست در اختیار هواداران روحانی و دولته خداییش اگه دوران احمدی نژاد بود و وزیرش این کارو می کرد بازم ازش ایتطوری دفاع می کردید ؟ (4232503) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۵:۵۱
احسنت (4232602) (alef-3)
 
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۳۹:۵۷
احمدی نژاد چنان ایران را ویران کرد حتی بینش را از مردم گرفت تا کورکورانه قضاوت کنند وانگشت اتهام زدن را نهادینه کرد.وااسفااااا (4234212) (alef-3)
 
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۳۰:۴۸
دولت روحانی دیگه آخر خطه
نفسای آخرشه (4232510) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۵۱:۲۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!! (4233678) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۸:۰۸:۵۹
حالا میبینی مگه دفعه اول با تک ماده قبول نشد (4235313) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۴۵:۳۴
مرجوعی یعنی چی .. خبرنگار محترم ! تا قبل از این هواپیمای اسقاطی هم به ما نمی دادن اوراق کنیم شما فکر میکنی در مورد سیب زمینی پیاز سوال پرسیدی مرجوعیه یا نه !!!!!! شرم اوره برای تخریب و حب قدرت هر کاری میکنن! (4232549) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۶:۴۵
یه جوری میگه انگار صلواتی دادن پولش رو گرفتن بعد مرجوعی دادن (4232608) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۲:۵۰:۳۵
باز هم که شما میگی مرجوعی ... هموطن عزیز بنده قبل از این که این هواپیما رو تحویل ایران بدن خوندم که کشوری که هواپیما رو پیش خرید کرده و در واقع هواپیما به سفارش اون کشور ساخته شده موقعی که هواپیما ساخته و اماده تحویل می شه باید بقیه پول رو می داده که تحویل بگیره ولی نداشته بده وایران پولش رو داده هواپیما رو دادن به ایران. حالا شما ها به حرف بنده اعتماد نکنید و خودتون سرچ کنید. یه مطلب ساده اینقدر بحث نمی خواد که. (4233506) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۵۴:۳۳
در دوران شما که نمیتونستید دسته بیل رو هم بدون التماس و ده تا واسطه بگیرید! دم اونایی که سایه تحریم رو برداشتند گرم! زنده باد اصلاحات (4233683) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۲۰:۱۱
یک جوری می گی که انگار یادمون رفته هواپیماهای اسقاطی رو به دو یا سه برابر قیمت از شرکت های ورشکسته می خریدیم و افتخار می کردیم که تحریم ها را دور زده ایم (4233941) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۵۰:۲۱
باز خوبه مقل بعضیا بازداشت و روانه زندانش نکرده (4232564) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۵۶:۴۹
یک عده ازاین باطلاح خبر نگاران.اصلا ن سواد واطلاعات کافی بین الملی ندارند واز حرفای کوچه بازاری استفاده کلمبییاگورش کجابود کهکفنشباشد (4232582) (alef-3)
 
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۶:۴۶
باسلام،

بنده حرکت جناب وزیر راه و مسکن وشهرسازی را تأیید نمیکنم اما مسلما سئوالات هدفمند برای تخریب یک فعالیت قابل تقدیر از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی که متاسفانه و علیرغم وظیفه ذاتی خود که انتشار اخبار بصورت بیطرفانه است را فراموش کرده وبصورت تخریبی درخصوص افرادی یا گروههایی که نسبت به آنها موضع دارد، عمل میکند نیز قابل چشم پوشی نیست. سایت الف چندروز پیش توضیحات مبسوط مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درخصوص ساعت پرواز یازده ساعته این هواپیما را درج نمود که مسلما ازچشمان تیزبین همکاران صدا وسیمایی نیز دورنمانده است.
http://alef.ir/vdchi6nkz23nmvd.tft2.html?458021
ایشان بصورت مبسوط ادعای بعضی افراد را که سعی در تخریب تأمین هواپیمای نو را داشتند بصورت مستدل رد نمود. مهمترین عامل استهلاک هواپیماها تعداد فرود .برخاست ونحوه آن است. برای یک هواپیمایی که درشرکت سازنده بوده و یازده ساعت پرواز داشته است این استهلاک بسیارناچیزاست و به شخصه ترجیج میدهم درچنین هواپیمایی باشم تا درهواپیمایی که قبلا گاوهای فرانسوی را حمل میکرده و حالا به مدد کاسبان و دلالان محترم به هواپیمای مسافربری تبدیل شده است. حال اگرخدای ناخواسته سانحه هوایی به دلیل کهولت ناوگان هوایی ایران اتفاق افتد همین صدا وسیمای محترم اعتراض نخواهد کرد؟ درچنین حالی یک خبرنگار بجای سئوالات مهمی نظیر حجم سفرهای نوروزی با ناوگان عمومی یا شخصی، ضرورت ایمن سازی راههای کشورو کاهش تصادفات و حوادث ریلی و هوایی و زمینی بیاید سئوالی را مطرح کند که خود میداند ازپایه اشتباه است، به نظر من به غیراز باندبازی و تخریب هدفمند نتیجه دیگری نمیتواند داشته باشد. تحویل هواپیما از بوئینگ وایرباس فرآیندی چندساله است و حال که دوستان درهواپیمایی یک هواپیمای نو را زیرقیمت خریده اند بایستی پاسخگوی تخریب هدفمند این اقدام هم باشند. علت هم راستایی صدا وسیما با یکی از خبرگزاریهایی که تمام منابع مالی آن از طریق پول ملت تأمین میشود و دراین چند ماهه تمام اقدامات دولت رابه صورت تخریبی منفی جلوه میدهد چیست؟ یعنی میبایست آنقدر به دام مسائل جناحی بیافتیم که فقط درجهت منافع خود گام برداریم و ملت را به سمت ناامیدی هدایت کنیم؟ (4232609) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۰۷:۳۸
از مشک هر آن برون تراود که در اوست .از .. همان برون بر آید که از اوست. (4232610) (alef-3)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۱۱:۵۵
خبرنگار وزیر را مسخره کرده ...اما کار وزیر هم درست نبوده.. (4232619) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۳۳:۵۰
اين طرف اگر هم خبر نگار بوده بدون شك مغرض بوده وبدون شك قصدش تخريب دولت ووزيربوده
اخه نزديك انتخاباته ورقيب بى بنيه براى تخريب حريف دست به هر كاربى شرمانه اى مى زنه (4232683) (alef-3)
 
اردشیر
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۳۶:۲۵
سئوالات بی ربط از خبرنگاران به اصطلاح دلسوز. (4232688) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۴۴:۲۴
سالها هواپیما های دست دوم ترکیه روسیه عرب ها میخردیم صدای کسی بالا نبود حالا که هواپیما ی نو وارد کشور میشه هی ایراد بنی اسراییل میارن. (4232711) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۲۷:۱۷
کی گفت هواپیما بخرند؟ این آقا بره جاده ها رو درست کنه. اشتغال زایی برای انور آبی ها. بعدش هم اعصاب نداره وزیر نشه (4232819) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۰:۰۵
من دانشجوی ایرانی و هزار خانواده ایرانی که هر سال میلیاردها دلار می ریزیم تو جیب شرکت های ترک و عربی میگیم بخرن.
چه عیبی داره پول ما خرج هموطن هامون بشه بجای ترک ها و عرب ها.

نمونه خیلی سادش بالای ۲-۳ هزار دانشجو و خانواده ایرانی فقط در قبرس هستند که حداقل سالی ۲ بار به ایران میان و میرن . حالا حساب کن کشورهای دیگه رو. (4232874) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۵۲:۰۷
شما كه اين همه دلسوز كشور هستيد چرا در دانشگاه هاي داخل كشور كه اتفاقا تعدادشون هم خيلي زياد هست تحصيل نمي كني ؟اين طور نه تنها براي مسافرت به هواپيماي كشورهاي ديگه نياز نداري بلكه به هزينه و خروج ارز براي تحصيل هم نيازي نداري دلبندم (4233679) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۱۵:۱۷
با این کیفیت خودرو و این جادهای داغون و مسیر طولانی هیچ جای دنیا مثلا از تهران تا شیراز رو با ماشین نمیرن، یه وسیله ای به اسم هواپیما ساخته شده که با اون میرن
اگر هواپیماهای بیشتر بیاد بلیط هم ارزان بشه مردم همه با هواپیما میرن و میان مردم هم نمیخواد اینقده پول ماشین و تلفات و ... رو بدن (4233226) (alef-3)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۱:۲۶:۴۴
براساس آمار اعلام شده از سوی اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی٬ در موج اول سفرهای نوروزی٬ فرودگاه‌های کشور رشد 17 درصدی اعزام و پذیرش مسافران نوروزی را در سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95 رقم زدند.

براساس آمار منتشر شده طی روزهای ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۵ فروردین ۹۶ فرودگاه‌ها با اعزام و پذیرش دو میلیون و ۸۴۲۸ مسافر نسبت به سال گذشته رشدی ۱۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کردند.

همچنین نشست و برخاست هواپیماها در این مدت۱۵۸۵۰ بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

این آمار نشان می‎دهد که اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه مهرآباد در این مدت ۵۱۳۱۶۱ بوده است که نسبت به سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است. همچنین نشست و برخاست نوروزی این فرودگاه نیز ۴۲۴۱ بوده است که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

فرودگاه امام‌خمینی(ره) نیز در مدت مذکور میزبان اعزام و پذیرش ۳۴۴۵۰۸ مسافر و نشست و برخاست ۲۳۴۵ فروند هواپیما بود که به ترتیب رشد ۱۲ و ۱۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زد.

همچنین فرودگاه مشهد در این مدت با اعزام و پذیرش ۳۲۴۴۳۷ مسافر رشد 22 درصدی را تجربه کرده است و با نشست و برخاست ۲۲۳۲ هواپیما ۱۷ درصد رشد داشته است. (4233961) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۱۶:۵۴
وقتی یک هواپیما میفته..... همه میگن وای وای عرضه ندارن یک هواپیما بخرن! وقتی میخرن، اصولگراهای مغرض یا افراد خیلی سطحی نگر غرغر می کنند که برای آقازاده های خودشون خریدند!!!! خوب عزیز من، این همه مردم سوار هواپیما میشن همه آقازاده هستند؟ هواپیمای نو به این مردم نیومده؟ (4234140) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۴۲:۴۶
مگه جاده ها کار ایشونه دوره قبل چرا خفته بودید (4234223) (alef-3)
 
استاد روانشناسی
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۰۹:۴۴
یکی از اقایان منتقد به خرید هواپیما در یک مسافرت کنار دست من در فرست کلاس نشسته بود! (4232777) (alef-3)
 
م.م.س.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۱۳:۳۹
این لحن خبرنگاری رایج خیلی زننده و ناپسند است که متأسفانه الگوی ۲۰:۳۰ و خیلی دیگر از رسانه ها شده است. خبرنگار یعنی گوش و زبان صریح و شفاف مردم نه ابزار و چماق هسته ها و گروه ها و یا تشکل های سیاسی. خبرنگاری که سؤالی می پرسد بایستی راجع به آن زمینه مطالعه داشته و تمامی دانش میدانی مورد سؤال را داشته باشد و سپس مستند و مستدل سؤال را محترمانه طرح کند.
آقای وزیر هم بایستی سعه صدر داشته و فوقش بگوید سؤال خدشه دار است و لذا پاسخ ندارد.
اطلاعات دقیق در باره این هواپیما هم در پیوند زیر آمده است:
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a321-7418.htm (4232790) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۰۴:۱۱
پاسخ متین و منطقی یعنی این (4233621) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۲۲:۳۵
خوب برای یک وزیر زدن زیر دست بک خبرنگار و پرت کرون میکروفن کار ناشایستی است (4232804) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۲۱:۱۶
البته اگر وزیر دولت تدبیر و امید نباشه. (4235019) (alef-3)
 
مدافع حقوق مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۴۷:۰۵
در همین روز صدها سوال از احمدی نژاد که برخلاف نظر ایشون بود پرسیده شد؟
کسانی که به احمدی نژاد توهین می کنند بیان فرق این سوال و جواب ها رو ببینن و بررسی کنن.
ایشون فقط یک سوال بسیار ساده کرد. اخباری منتشر شده در جامعه که هواپیما مرجوعی.
چرا یک خبرنگار حتی نتونه سوال کنه؟ چرا یه خبرنگار نتونه اصل خبر رو حداقل جویا بشه؟ آیا این توهین به مردم نیست؟ واقعاً خودبرتر بینی و تکبر این افراد تا کجا که نرسیده.
من از این وزیر میخوام که همین امروز استعفا کند.
من از رئیس جمهور میخوام همین امروز ایشون رو به جهت التیام اذهان عمومی برکنار کند.
من از مردم میخوام تا برکناری ایشون، به ارائه حق و حقیقت بپردازند.
اینجا دیگه جای دفاع از حزب و گروه نیست.
این توهین به مردم و عزت مردم است (4232868) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۶:۲۹
این دفعه اول نیست ک ایشان بی ادبی کردند (4232897) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۷:۳۸
بنظرم تمام این سئوالات نوعی فشار به دولت روحانی میباشد (4232905) (alef-3)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۰:۵۵
با خبرنگار خود فروخته آمریکایی که با اغراض سیاسی قصد تخریب دولت مردمی و انقلابی را دارد باید برخورد شدیدتر تر از این شود. (4232917) (alef-3)
 
سعید
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۰۷:۴۷
پرسش عوام فریبیانه است اصلا هواپیمای مرجوغی یعنی چه؟ هواپیما نو است و قبل از برجام انرا تحویل ایران نمی دادند. ضمنا از سفارش تا ساخت و تحویل هواپیما گاها چند سال بطول می کشد و خریدار عوض میشود. منتقدان طوری می گویند که انگار هواپیما بدلیل ناکارامدی مرجوع و سپس جنس بنجل به ایران فروخته شده است (4232936) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۱۳:۰۵
خبرنگار مقرضي كه منافع مردم را نمي بيند نماينده مردم نيست برخورد كاملا مناسب بوده مورد تاييد اكثريت خوانندگان الف است به ارا نگاه كنيد (4232953) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۲۶:۱۴
شما اول املاتو درست کن بعد نظر کارشناسی بده مغرض درسته نه مقرض (4233119) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۲۷:۳۷
وافعا برای خودم با چنین هموطنانی که قاطبه ی نظراتشان موافق بی حرمتی به صدای مخالف یک خبرنگار زن است متاسفم واقعا متاسفم (4233123) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۱۵:۵۸
ازادی بیان باید باشد باید وزیر نباید اختیار خود را اینگونه از دست بدهد اما خبرنگاران گاهی بی ادب هستند خوب در تمام دنیا میبینیم که ازادی بیان هست خبر نگار مستقیم از رئیس جمهور ووو سوال میکند اما توهین امیز سوال نمیکند کاری ندارم به این وزیر که کارش اشتباه بود اما خوب خبرنگاران با هنرمندان و خییلی از اقشار جامعه برخورد خوبی ندارند و معنی سوال پرسیدن ونحوه سوال پرسیدن را نمیدانند ازادی کامل بیان باید باشد با احترام و رعایت شان طرف مقابل (4232959) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۱۶:۴۷
واقعا متاسفم که افسار مملکت افتاده دست امثال همچین آدمایی همین آدما دو روز دیگه انتخابات میشه میان با وعده های الکی سر مردم شیره میمالن بعد از چند روز کل خزانه دولت و بانک مرکزی رو یکجا بالا می کشن فقط متاسفم واسه اینایی که حتی حرف زدن بلد نیستن و ادب هم کلا تعطیله بعد می خوان مشکلات ما رو حل کنن (4232962) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۵:۲۲
ما افسار نداریم. از طرف خودت صحبت کن (4234082) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۲۲:۳۴
رفتار زننده است اما... یک عده هیچوقت توسط خبرنگاران به چالش کشیده نمی شوند که بخواهند جواب تند بدهند. بازم دم دولت روحانی. (4232983) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۷:۴۵:۰۲
همین دیروز برو بببین خبرنگاران چه سوال هایی از احمدی نژاد پرسیدند و چه توهین هایی که مستقیما بهش نکردند
البته جواب احمدی نژاد هم ببین و با این وزیر بی ادب و متکبر مقایسه کن (4233602) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۴:۳۸
اگه هم به چالش کشیده بشن، خبرنگاره باید بره آب خنک بخوره.... مگه همین سایت الف (که تو جناح خودشونه و ببین ازین به بعد برای کاندیداشون چه بکنه) رو به خاطر کامنت مردم پرونده درست نکردند براش (4234080) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۳۱:۱۲
این آقا باید با یک خانم درست صحبت می کرد و حق اینکه به محدوده ی خصوصی ایشان تجاوز کنه و وسیله ای که در دست ایشان بوده رو بگیره رو نداشته ...
در کشور های دیگه ، این کار جرم محسوب می شه . (4233013) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۳۳:۱۰
همه اینها از لطف و مرحمت وکلای مردم در مجلس است که 3 بار رای اعتماد به ایشان داده اند . (4233019) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۱۴:۵۶
واقعا بیش از آخوندی و روحانی باید برای وکلای به اصطلاح ملت متاسف بود. (4234995) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۵۷:۱۴
بسیار متاسفم از فضای سیاسی کشور در چند ده سال گذشته که از مشکلات مردم برای کسب قدرت سوء استفاده شده است و ملت را به ارتش های خصوصی جناح ها تبدیل کرده اند . (4233060) (alef-3)
 
سینا
Spain
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۵۷:۳۷
من کاملا" این عصبانیت را درک میکنم

من هم در محل کارم با افرادی که نه بر اساس شایستگی بلکه بر اساس بند پ

بر سر کار هستند درگیرم و وقتی که در مملکت ما شایسته سالاری نباشد ,

آن میشود پزشکش که پای دیگر را اشتباها" عمل میکند

آن دیگری مسئول خطوط ریلی میشود که قطارها را به هم میزند

و این هم میشود خبرنگارش که بدون مغز پرسش میکند! (4233061) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۱:۵۹:۱۳
وقتی روحانی رییس جمهور باشه از این بیشتر نمیشه از وزیراش انتظار داشت یکماه دیگه باید جمع کنید برید دیگه بستونه (4233067) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۰۳:۰۶
بهتر بود آقا یا خانم خبرنگار به جای سوال از وزیر یک بازدید از هوپیما و مشاوره با یک کارشناس خبره انجام می داد . (4233075) (alef-3)
 
س
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۰۷:۴۷
بجای داد زدن سر یک زن خبرنگار که نماینده و صدای یک ملت است برو جاده ها رو درست کن که عمر اسفالتاش زیر یکساله و در جهان ده ساله ... (4233082) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۰:۰۹
این همون وزیری هست که از استیضاح گریخت ای خدا بچرخ دنیا (4233180) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۰:۵۲
هواپیمای مرجوعی که اشکال نداره
البته وزارت نیز جایگاه چنین افرادی نیست (4233183) (alef-3)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۳:۲۵
سلام سلام سلام
خواهشا توجه کنید
من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
اما یادتون رفته احمدی نژاد هر کاری میکرد رسانه ها به اون یه انگی میزدند و اون رو بی ارزش جلوه میدادن....
این در جواب اون دوستی که گفته بودن میخوان کار دولت رو بی ارزش جلوه بدهن
توی کشور ما اخلاق نیست.وجدان نیست.
شما یک رسانه اصولگرا میبینید که خوبی و بدی ها رو کنار هم ببیند ویا یک رسانه اصلاح طلب رو میبینید که خوبی ها وبدی ها رو با هم ببیند.
هر دو طیف اخلاق سیاسی ندارن. (4233186) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۱۱:۵۵
باور کنید من هم طرفدار اون آقا نیستم. اما واقعا تو دوران دولت سابق کی چنین برخوردهایی با خبرنگار و منتقدین و .. می شد. این همه هم ادعا و حقوق شهروندی و نقدپذیری نداشتن. (4234982) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۱۲:۵۰
یک پرده زیبا از رعایت حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید. روحانی مچکرییییییم. (4234986) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۶:۱۳:۳۶
آقای آخوندی برخورد مدبرانه شما واقعا امید بخش است. با تشکر. (4234990) (alef-3)
 
پویا
Denmark
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۳:۵۲:۰۵
حیف این هواپیما و خدمات برای ملتی که با سوزن اقدام به تخریب ال سی دی های هواپیما میکنن (4233318) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۰۳:۵۴
درسته که هواپیما پرواز نکرده اما تاریخ ساخت این هواپیما که بعد از عید آمد مال ۲۰۱۴ است و حداقل سه سال پارک بوده.
یعنی سه سال مدلش افتاده. (4233346) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۰:۴۳:۰۲
با خبرنگاری که وجدان خودش را تعطیل کرده و صرفا مامور به تخریب است باید همین گونه برخورد کرد . (4233410) (alef-3)
 
ممدخان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۲:۰۷:۲۲
خبرنگاری که از مرز توهین عبور می کند باید انتظار خیلی چیزها را داشته باشدالبته کار وزیر درست نبوده قرار نیست به همه سوالات مستقیم پاسخ داده شود . (4233479) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۷:۱۰:۲۱
در اينكه كار وزير راه حركت نادرست و زشتي بوده است كه شكي نيست ولي پرسيدن سوْال ناروا و نادرست با استناد به شايعات از وزير نيز درست نمي باشد به نظر من سوْال از روي غرض ورزي بوده است (4233581) (alef-3)
 
هادی
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۷:۳۲:۴۰
بابا بنده خدا حق داره. وقتی خبرنگار داره ثلث دستاورد دولت(ورود سه فروند هواپیمای نو) زیر سوال می بره چی کار باید کرد
به نظرم خبرنگاران باید بیمه در برابر رفتار نامعقول بشوند (4233592) (alef-3)
 
ب
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۸:۱۵:۳۵
از تعداد برخی مثبت ها ی جدیدالظهور مشکوک با تعداد بالا ...معلومه یک جبهه نیروهای انتخاباتیش رو تو فضای مجازی فعال کرده اند...خدایا این مراسم را دریاب (4233638) (alef-13)
 
علیرضا محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۰۹:۵۳:۱۵
صد بار آقای پرورش توضیح داد که جریان هواپیما چی‌ بوده... دویست بر آقای کاشانی معاون وزیر توضیح داد که آقا هواپیما نوهستش.... پانصد بار هم آقای آخوندی توضیح داد که اینطور نیست.... بابا سوال پوپولیستی هم حدی داره دیگه (4233751) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۱۲:۰۷
اقای اخوندی خیلی پررو شدی باید استیضاح میشدی یک روز هم تو فرودگاه در جواب اون خانم که ازت راجب حق پارکینگ فرودگاه سئوال کردن خیلی متکبرانه جواب دادی (4233786) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۱۹:۴۷
هواپیما روسی هم منظورش بوده فکر میکنم، فارغ از سوال، وزیری که جلوی دوربین اینجوری میکنه خدا میدونه پشت دوربین با نظر مخالف چکار میکنه (4233799) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۰:۲۵:۲۵
ظاهرا یه عده تو ریاست جمهوری نشستن و جراید رو بررسی میکنن و فورا هر موضوع خوشایند دولت رو لایک میکنن. ماشالا اینفده بیکارن . (4233815) (alef-13)
 
طرفداروزیر
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۷:۳۸
بعضیها فهمشون کمه همچین میگن هواپیما مرجوعی انگار که از تاریخ مصرفش گذشته تازه شانس آوردیم همین ۳فروندهواپیما هم زود به ناوگان هوایی اضافه شده ای کاش ۱۰۰تا مرجوعی دیگه هم بود باشگاه خبرنگاران جوان سوالش مغرضانه بود یه عده جوان بیکار اونجا جمع شدن متاسفانه برای حقوق ومزایا هرکاری ازشون بخوان انجام میدن. (4234095) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۴۹:۳۴
مجلسی ها آقای آخوندی را نتوانستند ادب کنند کار به اینجا رسیده وزیری که لیاقت جواب دادن به سوالی را نداشته باشد همین می شود وای بر ملت ایران . خبرنگار وظیفه دارد بپرسد و مسئول باید جواب دهد . (4234248) (alef-13)
 
صمصام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۵:۴۷
در خصوص اتفاق رخ داده باید گفت رفتار آقای وزیر به هیج وجه صحیح نبود و زشت بود اما از اون زشت تر سوال بی ربط و البته هدفدار اون خانم خبرنگار بود که روان جناب وزیر رو به هم ریخت .
یعنی چی که هواپیما مرجوعی است ؟؟مگه کسی وقتی میره یه ماشین میخره از فروشنده در خصوص خرجوعی بودنش هم سوال میپرسه ؟؟؟!!!
دوستان لطفا صادقانه بفرمایید شما وقتی میرید چیزی برای خانه بخرید مثل گاز و،یخچال یا حتی مرغ و یا گوشت و یا هر چیز دیگر آیا وقتی اون کالا نو بوده و به اصطلاح آکبند بوده آیا از مرجوعی بودنش سوال میکنید ؟؟؟!!!
هدف اون خانم خبرنگار بر هم زدن اعصاب جناب وزیر بوده که به هدفش هم رسیده و وزیر شد ادم بده و خانم خبرنگار با اون سوال بی ربطش شد ادم خوبه !!! (4234269) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۱۴:۱۷
پس از واکنش وزیر راه در برابر سوال هدف دار خبرنگار تلویزیون پیرامون نوسازی ناوگان هوایی کشور، عباس آخوندی دل نوشته ای در این رابطه منتشر کرد.

متن یادداشت وزیر راه و شهرسازی به این شرح است:
سلام بر خبرنگاران آزاده ایران

سال‌هاست كه به روشني دريافته‌ام که هيچ کشوری روی رستگاری و توسعه را نخواهد دید مگر به یارای گردش آزاد اطلاعات و وجود خبرنگارانی ازاده، مستقل و شجاع. به همين دليل نيز سال‌هاست كه چه در لباس يك شهروند ساده و چه در مقام وزیر بر آزادي مطبوعات، حقوق روزنامه‌نگاران و حقوق شهروندان در دسترسي آزاد به اطلاعات پاي فشرده‌ام و تمام سعی خود را بکار بسته‌ام. همواره وظیفه خود دانسته‌ام که حاضر و پاسخگوي پرسش‌های شما باشم و از شنیدن انتقادها و كاستي‌ها استقبال کنم و صد البته جز راست نگويم. مثال بارز آن انجام وظيفه پاسخگويي در برابر مجلس محترم شواري اسلامي و نمايندگان محترم در جريان دو استيضاح از اينجانب بود. اما آنچه سینه من را تنگ می‌کند، و گاهی فریاد مرا به آسمان می‌برد، رویارویی با جریانی است که در برابر ملت ایستاده است.
جریانی که تخم ناامیدی می‌افشاند و در عین حالی که خود سهم اصلی را در ایجاد وضع نابسامان کنونی کشور دارد، در لباس یک مدعی تمام عیار ظاهر می‌شود. آنان که در جریان به یغما دادن ثروت ملت و آینده این نسل و نسل‌های بعدی یا مشارکت داشته‌اند و یا حامی بوده‌اند، اکنون هر تلاشی برای توسعه و ابادانی و بازگرداندن عزت ایرانیان را در هاله‌ای از شک و تردید و دودلی فرو می‌برند. باور کنید که من بسیار صبورم لیکن با جریانی مواجهیم که جز لجاجت و عناد هیچ چیز ندارد. البته می‌پذیرم که باز باید صبورتر بود. (4234520) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۴:۲۴:۵۲
وزرا مچكرررررررررررررررررريم (4234558) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۵:۲۵:۰۸
ای بابا سی سال سوار هواپیمای قراضه و اسقاطی شدیم کسی ککش نگزید حالا چه دلواپس شدند هواپیماهای توپولوف که یکی پس از دیگری سقوط میکرد و سکوت حضرات را یادمان هست روحانی دمت گرم (4234825) (alef-13)
 
شفیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۷ ۱۷:۲۴:۳۰
چند نکته:

- مشخصه مهم یک خبرنگار حرفه ای کشف و گزارش بی طرفانه واقعیت بدون سمت گیری های سیاسی و جناحی است. اگر هدف این خانم کشف و گزارش واقعیت بود، سوال خود را با لحنی مودبانه و طوری مطرح می کرد که باعث عصبانیت آخوندی نشود. به احتما بسیار زیاد، لحن سوال حالت طلبکارانه، کوبشی یا تمسخر آمیز داشته و طبیعتا باعث تحریک وزیر شده است.

- و البته انتظار از شخصی در جایگاه وزیر که دائما در برخورد با اصحاب رسانه قرار دارد این است که کنترل کامل بر رفتار و اعصاب خود داشته باشد.

- در نهایت همگی انسان هستیم و پیش آمده است که رفتاری کنترل نشده و ناشی از عصبانیت از خود بروز داده باشیم.

- به امید روزی که حرفه ای گری و شایسته سالاری در تمام مشاغل و امور مملکت از جمله حرف بسیار خطیر و مهم مرتبط با رسانه های عمومی، جایگاه مبنایی پیدا کرده و اصل تلقی گردد. (4235193) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۵:۳۰:۰۴
سلام جدای ازخط وخطوط سیاسی ،این یک برخوردشایسته نبودکه باخبرنگارزن انجام شد.البته بعضی طوری حرف می زنندکه انگارخبرنگارمقصربوده .اگه اینطوره پیشنهادبدیدکه خبرنگارازوزیرمحترم عذرخواهی کند وقضیه تمام شود (4239390) (alef-3)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۵:۳۸:۳۶
احتمالا این هم ازخبرنگارانی بودکه ریاست جمهورازایشان بعنوان بیسوادوبی شناسنامه تعبیرفرمودندکه اینطوری وزیرمحترم رابرآشفته کردند.شانس آوردمیکروفن راتوی سرش نزدند.آخه وزیرهم حق شهروندی دارد. (4239411) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۵:۴۸:۳۳
وزیرواقعاکم جنبه بودمی توانست به راحتی وباسعه صدرپاسخ دهداماامان ازتکبر.این آقای وزیرباآن کارنامه ی ضعیف درمسکن وراه وریل گذاری و...تنهاهنرش خریدهواپیمای آماده ازفرانسه وبیکارکردن جوانان خودمان بوده.اوحتی آشپزی قطارها راهم به خارجی ها داده .سال گذشته به هواپیمایی داخلی فقط بیست درصدبودجه مصوب راداده اند.بااینکه مادرزمینه ساخت هواپیمای متوسط هیچ مشکلی نداریم وحتی موتورهای قدرتمندوباکیفیت هواپیما راساخته ورونمایی کرده ایم .بنابراین ازوزیر ودولتمردانی که مردم خودرابه هیچ می انگارندوغربیهارامانندبت می پرستندانتظاردیگری نداریمً (4239430) (alef-3)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۶:۰۳:۰۲
خوب شدمعنی حقوق شهروندی وگردش آزاداطلاعات راهم فهمیدیم.اگرکسی تحمل نداردچراوزیرمی شود.چراباپول مردم بیچاره هواپیمای مرجوعی خریداری می شود؟وزیربااین برخوردوبعدباآن بیانیه مسخره وبدون عذرخواهی بازبان بی زبانی گفته سوالی بپرسیدکه من خوشم بیاید.دولتمردان ماامروزعلی رغم شعارهافقطتملق وچاپلوسی رابرمی تابندوازآنچه بوی انتقادازآن برمی آیدآشفته شده وبدترین الفاظ رانثارآنهامی گنندوقتی ریس دولت منتقدان را بی شناسنامه وبیسواد ودلواپس وکاسب تحریم وبرو به جهنم خطلب می کندبعدهم ازحقوق شهروندی رونمایی می کندوای به حال بقیه (4239455) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۱۶:۰۵:۴۵
این ازمصادیق حقوق شهروندی بود.یک نمونه دیگرش راهم وزیرمحترم بهداشت به نمایش گذاشت.نمونه های فراوان دیگرراهم ریس دولت نثاربی شناسنامه ها وبیسوادان وجهنمی ها وکاسبان تحریم وعقب ماندگان نمودند. (4239464) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.