رپورتاژ آگهی گردشگری ، استراتژی برون رفت هتل ها از بحران کرونا

گزارش بازرگانی،   3990511058

اکنون که بیشتر از هر زمان دیگری مردم وقت شان را به صورت آنلاین می گذرانند، هتل ها باید با انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری از این موقعیت استفاده کنند و ارتباط شان را به صورت آنلاین با مشتریان بالقوه خود حفظ نمایند. این فعالیت در فضای مجازی بخشی از روابط عمومی آنها را تشکیل خواهد داد.

به طور کلی، اقداماتی که هتل ها باید انجام بدهند تا اعتماد مشتریان را در دوران کرونا جلب نمایند، بر سه دسته هستند:

  1. تدارک پذیرایی خاص دوران کرونا از مهمانان

  2. تهیه محتوای اطلاع رسانی در فضای مجازی

  3. اقدام به اطلاع رسانی از طریق رسانه های آنلاین

در اینجا به اختصار گام های فوق را تشریح می کنیم:

تدارک پذیرایی خاص دوران کرونا از مهمانان

در این روز های کرونایی لازم است متخصصان هتلداری اطلاعات خود را در زمینه مصون سازی مهمانان از ابتلا به کرونا ارتقا دهند. پس از آن، موظفند آموزش لازم را به پرسنل خود بدهند و امکانات لازم برای اجرای این اقدامات را برایشان فراهم نمایند.

بسیاری از هتل‌های معروف جهان با کسب مشاوره از متخصصان حوزه پزشکی، آموخته اند که چگونه می‌توان امکان سرایت بیماری کوید ۱۹ به دیگران را به حداقل تقلیل داد. در کشور ما نیز پروتکل های بهداشتی دقیقی برای این کار تهیه و ابلاغ شده اند.

تهیه محتوای اطلاع رسانی در فضای مجازی

پس از آن که هتل خود را مجهز به امکانات و آموزش‌های لازم نمودید، لازم است دست به کار تهیه محتوا جهت انتشار در فضای مجازی بشوید. این محتوا می تواند دارای به صورت متنی، تصویری یا ویدیویی باشد، یا آن که مانند رپورتاژ آگهی گردشگری ماهیت متنی داشته باشد و از تصویر و ویدیو نیز در آن استفاده شود.

اقدام به اطلاع رسانی از طریق رسانه های آنلاین

گام سوم از سری اقدامات ضروری هتل ها، انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری است که زمینه فعالیت سایت "دستی بر ایران" می باشد. اقامتگاه ها یا هتل ها می توانند جهت اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه خود، خبر اقدامات ویژه بهداشتی جهت دوران کرونا را به صورت گزارش های خبری، گزارش های تصویری و گزارش های ویدیویی در این سایت منتشر نمایند.

اطلاع رسانی با چنین کیفیتی است که پاسخ نگرانی های مشتریان بالقوه را خواهد داد و اعتماد آنان را جلب خواهد کرد. این کار علاوه بر آن که  مبدل به روابط عمومی موفقیت‌آمیزی برای اقامتگاه یا هتل آنان می‌شود، تبلیغات گردشگری بسیار موثری نیز خواهد بود.

راهکارهای ممکن برای هدایت صحیح یک کارزار تبلیغاتی در دوران کرونا به شرح زیر خواهد بود:

  • تهیه تصویر و ویدیو از جلسات آموزشی، مشاوره و امکانات تهیه شده جهت ایمن سازی فضاهای داخل هتل و فرآیندها؛

  •  گزارش نویسی از مراحل آموزش، دستگاه های خریداری شده و محل نصب آنها، و نحوه استفاده از آنها؛ و

  • انتخاب بهترین رسانه ها و تلفیقی از آنها جهت پیشبرد روابط عمومی و تبلیغات موثر

 می توان گفت که موثرترین شیوه برای جلب اعتماد مشتریان، انتشار مصاحبه یا رپورتاژ آگهی گردشگری می باشدمسئولان بازاریابی و تبلیغات هتل ها و اقامتگاه ها می توانند با سفارش رپورتاژ آگهی های  متعدد که در آن ها تصویر، ویدئو و لینک به صفحات سایت خود را دارند، گامی بسیار موثر در این راستا بردارند.

ویژگی خاص روش انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری آن است که می توان به دفعات گزارشهای متنوع تصویری و خبری تهیه و منتشر ساخت. اضافه بر آن، می توان لینک سازی موثر و مفیدی برای اهداف امروز و فردای این کسب و کارها انجام داد. به این ترتیب، موتورهای جستجو نیز به کمک وب سایت هتل ها و اقامتگاه ها می آیند و امکان دیده شدن هر چه بیشتر خدمات آنها را نیز فراهم می آورند

یک نکته ظریف دیگر در این خصوص آن است که رپورتاژ آگهی در "وب سایت های گردشگری و مرتبط" انتشار یابد. این بهترین گزینه برای روابط عمومی آنلاین است. یکی از این وب سایت ها که می تواند گزینه مناسبی باشد، dastibariran.ir نام دارد که بخوبی با این شیوه تبلیغات گردشگری آشناست.

بنابراین، اگر چه صنعت گردشگری ضربه سنگینی از همه گیری ویروس کرونا خورده است، اما بهتر است به جای تن دادن به یاس و نا امیدی، به دنبال راهکارهای واقعی باشیم تا این دوران به پایان برسد. مهم آن است که ارتباط مشتریان بالقوه با کسب و کارهای اقامتگاهی قطع نگردد. این مهم با انتشار مکرر رپورتاژ آگهی گردشگری میسر خواهد شد.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. چهارنعل رفتن اسب تورم !

  2. تیر خوردن که چیزی نیست، تکه تکه هم شده اند! اما...

  3. سردار فدوی: عملیات وعده صادق ۳ ‌حتماً اجرایی خواهد شد

  4. چرا مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند؟!

  5. توصیه‌های زیباکلام به پزشکیان/ تصور مردم از فساد مسئولان به روایت باهنر/ بانکی‌پور: فروکنندگان پونز، منتقد قانون حجاب شده‌اند!

  6. فواد ایزدی: سختگیری حجاب نشود، جوانان جلوی تیر نمی‌روند!

  7. وصله پینه کردن تا کی؟!

  8. واشنگتن پست: رفتار امریکا و اسرائیل ایران را به سمت سلاح هسته ای سوق می دهد

  9. توهین جنجالی حمید رسایی به پزشکیان بعد از بغض کردن برای همسر مرحومش

  10.  معامله بزرگ بر سر سوریه

  11. نظر روحانی نسبت به جلیلی/ اگر از دغدغه فیلترینگ فارغ شدید، برای ارزش پول ملی هم فکری کنید!/ پاسخ فواد ایزدی به حاشیه‌های یک مصاحبه

  12. دیگ جوشان و گربه دست آموز!

  13. نشاطی که نباید از دانشگاه دریغ شود

  14. تخریب قبور شهدای مدافع حرم در جنب حرم حضرت زینب(س)

  15. امان از این یاغی!..

  16. همسایه جدید اموی - صهیونی اردوغان!

  17. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: تیم اقتصادی آقای پزشکیان حتی الفبای اقتصاد را هم بلد نیست/ مسئله حجاب برجسته می‌‎شود تا مردم سراغ مطالبات مهم نروند

  18. توضیح فرزند پزشکیان درباره نقش خود در عزل و نصب‌ها

  19. رهبر انقلاب: ریاکاری روش همیشگی استعمارگران و سرمایه‌داران غربی است

  20. اسد در سوریه؛ نه دولت_ ملت سازی، نه رفاه!

  21. پزشکیان: اختلافات را کنار بگذاریم/«ما می‌توانیم» مملکت را درست کنیم

  22. اولین دیدار رسمی مقامات آمریکا با الجولانی

  23. میرسلیم از FATF و قانون حجاب می‌گوید/ یک توصیه برای بوسیدن دست پزشکیان!/ ارسال پیام‌های مرموز از تهران به آمریکا

  24. فرزین: گروهی تلاش می کنند با پخش شایعه دل مردم را خالی کنند

  25. توجه به زبان بدن در فضای بین المللی/ سقوط آزاد مهدی نصیری/ جهانگیری: اژه‌ای پای کار رفع حصر است

آخرین عناوین