حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های یک طرفه رسانه ای

گزارش بازرگانی،   3991111051

طی سال ۹۹ تغییر قیمت کالاها در کشور افزایش بسیاری داشته است بطوریکه یک فروشگاه زنجیره ای که ۳۰۰۰ هزار قلم کالا دارد ۱۱۰۰۰ بارکد تغییر نرخ را تجربه کرده است!

در فروشگاه های زنجیره ای وقتی نرخ کالاها تغییر می کند اجناس با نرخ جدید می آورند و جایگزین کالاهای قدیمی می شود و در مواردی نادر، کالاهای قدیمی باقی مانده در شلف فروشگاه ها با نرخ جدید به مشتری عرضه می شود که در همان پای صندوق در صورت اعلام، قابل تغییر قیمت و اصلاح خواهد بود.

در ادامه برای آگاهی بیشتر در خصوص " حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های یک طرفه رسانه ای " شما را به دیدن فیلم زیر دعوت می کنیم: