سلبریتی ها و لذت «دور دور» در «سرزمین نفرین شده» !

حسین رجایی، کارشناس بین الملل،   3991118004 ۳۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
 سلبریتی ها و لذت «دور دور» در «سرزمین نفرین شده» !

هنوز سه سال نشده است که از "وقوع سیل و زلزله" به دلیل "انرژیهای منفی حاصل از شعار مرگ بر آمریکا" رسیده ایم به "سرزمین نفرین شده" به دلیل "نخریدن واکسن از انگلیس و آمریکا". به نظر می رسد ما طی این مسیر درخشان! را مدیون فهم عمیق سلبریتی های کشورمان از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستیم. فهمی که گویا هر سمتش را بگیری آخرش به "آمریکا" ختم می شود. همان بهشت موعودی که برخی از همین سلبریتی هایمان تابعیتش را گرفته اند و با همین ثروتی که در ازای توجه مردم ایران بدست آورده اند، در ایالت کالیفرنیایش، کاخ های چشم نوازی خریده اند.

یکبار دیگر تصویر ایران را از دریچه فهم سلبریتی هایمان مرور کنید. یک سرزمین مصیبت زده و نفرین شده، آن هم فقط بخاطر "آمریکا". بخاطر همین آمریکایی که کشته های کرونایش متاسفانه به بیش از پنج هزار نفر در روز رسیده است. همین آمریکایی که چند ماه است درگیر شورش های ناشی از مسئله نژادپرستی است. همین آمریکایی که حداقل یک سوم جمعیتش معتقدند در آخرین انتخابات تقلب صورت گرفته است. همین آمریکایی که شکاف داخلی در آن روز به روز گسترده تر میشود و آخرین شاهدش همین حادثه اخیر اشغال کنگره است. همین آمریکایی که گرچه به دلیل کرونا، رشد اقتصادی اش امسال منفی شده و بیکاران و فقرایش افزایش یافته اند ولی ثروت میلیاردرهایش چند برابر شده است! همین آمریکایی که در همین سه سال اخیر، مساحتی بیش از سه استان شمالی ما از جنگل هایش در آتش سوخته است.  

ما اکنون گرفتار نفرین همین آمریکا شده ایم! آمریکایی که فریاد علیه جنایت هایش عقوبت ماورایی دارد و نخریدن محصولاتش عقوبت مادی! البته این فقط دیدگاه برخی از سلبریتی های ما است. سلبریتی هایی که در ایران پول درمی آوردند ولی در آمریکا خرج می نمایند. نطق های میهن پرستانه شان را در ایران ایراد می کنند ولی فرزندانشان را در آمریکا و کانادا به دنیا می آورند.  

"سلبریتی" یک کالاهای فرهنگی تمدن غربی است. کالایی که مثل بیشتر دیگر کالاهای فرهنگی غرب، نه تنها یک پیوست فرهنگی بومی به آن الصاق نشده بلکه حتی آن پیوست فرهنگی غربی خود را نیز با خود نیاورده است. شاید برای همین است که سلبریتی های ما تبدیل شده اند به آزادترین سلبریتی های دنیا. به کسانی که با مزایای موقعیت اجتماعی خویش خوش می گذرانند ولی به الزامات چنین جایگاهی پایبند نیستند. 

حتی در همان بهشت غرب، سلبریتی ها موظف اند شأن جایگاه خویش را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رعایت کنند. از تعهد به ارزش های اجتماعی و احترام به قانون گرفته تا پرداخت مالیات. همه مواردی که در ایران، ولنگاری در آن سبب شده تا به هیچ وجه از این سرزمین نفرین شده! به عنوان محل کسب درآمدشان دست نکشند.

حالا اگر فی المثل به همان آمریکایی که اینقدر سنگش را به سینه می زنند نگاه کنیم می بینیم چگونه وقتی کسی حتی همچون دونالد ترامپ که نه تنها یک سلبریتی پرطرفدار بلکه نماینده قانونی مردم خویش است پایش را از چارچوب ها فراتر می گذارد، با وی برخورد می شود. مواردی از این دست را در بین بازیگران و فوتبالیست های غربی به وفور میتوان یافت. اینگونه نیست که مثل هنرمندان ما بتوانند با نقض پروتکل های بهداشتی، در جشنواره های هنری یکدیگر را در آغوش بکشند و از آنطرف بجای نهادهای حاکمیتی و تخصصی در خصوص محل خرید واکسن اظهار نظر کنند. 

به نظر می رسد فقر آگاهی در خصوص مسائل کلان سیاسی و اجتماعی سبب شده تا بخشی از سلبریتی ها ما در داخل به ابزار دست صاحبان ثروت و قدرت و از خارج به اسباب بازی دشمنان مردم ایران تبدیل شوند. مسئله ای که با توجه به اثرگذاری ایشان بر برخی از گروه های اجتماعی، می تواند آسیب هایی را متوجه میهن کند. چگونه می توان هدایت افکار عمومی را به دست سلبریتی هایی رها کرد که چهار سال پیش، شعار "با روحانی تا 1400" سر می دادند ولی هنوز 1396 تمام نشده از قطار روحانی پیاده شده و دوباره طلبکار شدند!؟ به دست افرادی که اینگونه مسحور جادوی تبلیغاتی رسانه های فارسی زبان انگلیسی و سعودی هستند. 

این جماعت اکنون که آمار مرگ و میر کرونا در ایران کمتر از یک دهم بهشت های آمریکایی و اروپایی شان هست اینگونه ضجه می زنند اگر خدای نکرده وضعیت برعکس بود می خواستند چه کنند!؟ نکند دستور خودکشی دسته جمعی صادر میفرمودند!؟ هیچ بعید نیست اگر برای آموزش و کنترل سلبریتی های کشور اقدامی نشود و اگر یک پیوست فرهنگی بومی برای این کالای فرهنگی غربی تدوین نگردد، در آینده نه چندان دور به چنین اقدامی هم دست بزنند.      

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۱۲۱۸۵۰۹:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی ها جزوی از مردم هستند و به علت اینکه شناخته شده هستند، حرف هایی که می زنند بازتاب بیشتری دارند.
امیر۱۸۱۲۳۶۴۱۰:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای رجایی عزیز. شما اساسا همه چیز را از دید منافع جناحی و باند قدرت می بینید و کاری به حرف حق ندارید. بجای این که حرف را نقد کنید شخص را نقد می کنید و این یعنی توهین به شعور آدم ها
ناشناس۱۸۱۲۵۵۱۱۱:۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
پیامبر اسلام (ص): سخن حق را از هر که شنیدى بپذیر اگر چه دشمن و بیگانه باشد و ناحق را از هر که شنیدى نپذیر اگر چه دوست و نزدیک باشد.
سارا۱۸۱۳۰۹۶۱۵:۲۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سخن پیامبر دقیق است . اما سطحی تر از حرفهای این خانم ندیدم . می گوید واکسن را بخرید ببینید که همه دنیا خریدن . خانم سحر زکریا به جای نقش بازی کردن جلوی دوربین کمی مطالعه کنید و ببینید میزان کشته های آمریکا رتبه اول است در حالی که خودش تولید کننده واکسن است . انگلیس که مثل ما نه تحریم است نه .. ولی با آنهمه واکسن در اختیار همچنان در صدر کشورهایی است که کشته میدهند . بازی نکنید با روح و روان مردم
ناشناس۱۸۱۳۴۴۰۱۹:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آیا شما مطالعه دارید؟ شما به تمام حرفها از زیر عینک سیاسی نگاه می کنید. اگر به نفع خودتان و دارو دسته تان باشد، احسن و به به می گویید. اگربه نفعتان نباشد، موضع مخالف و تخریبی می گیرید. متاسفانه در این کار نه انصاف و نه تقوی را رعایت می کنید.
ناشناس۱۸۱۳۴۵۰۱۹:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت واکسن روسی 10 دلار و به فریزر احتیاج دارد. قیمت واکسن آکسفورد- آستروزونیکا 4 دلار و به فریزر هم احتیاج ندارد.
ناشناس۱۸۱۳۵۲۵۲۱:۰۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
داداش اولا که هنوز تمام مردم امریکا واکسینه نشده اند ثانیا واکسن هم بزنی بلافاصله مصون نمی شوی باید مدتی بگذرد تا مصونیت کافی در بدن تولید شود
321۱۸۱۳۸۶۹۰۱:۵۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
تعداد مرگ و میر مهم نیست نسبت تعداد مرگ و میر به جمعیت یک کشور مهم هستش
ناشناس۱۸۱۵۰۱۱۱۴:۴۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
نسبت مرگ و میر آمریکا و انگلیس به جمعیتشان هم بیشتر از ایران است. کمی مطالعه کنید
ناشناس۱۸۱۳۲۷۲۱۷:۳۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فیلمبردار ویژه برنامه دربی با حضور انصاریان و میناوند به کما رفت
ناشناس۱۸۱۲۵۵۵۱۱:۱۱:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرف حق در آتش نمی‌سوزد در آب هم غرق نمی‌شود.
ناشناس۱۸۱۳۰۹۵۱۵:۲۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
البته انصافا من فیلم را دیدم، این خانم مثلا یکجا میگه چرا در سایر کشورها هنرمند و فوتبالیست ازکرونا فوت نشده که خب این واقعا خلاف واقع است یا مثلا بحث واکسن و واکسینه شدن که دیدیم چقدر روی واکسن روسی تبلیغ منفی و غیر علمی شد یا برعکس روی واکسن انگلیسی و امریکایی .. ولی کلا خیلی ها در دنیا تلف شدند و سیاست روی کثیف خودش را نشان داد.
ناشناس۱۸۱۳۴۴۹۱۹:۵۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر عملکرد واکسن روسی خوب بوده، بعد از 5 ماه از شروع واکسیناسیون، روسیه 76 هزار مرگ و 4 میلیون مبتلا ناشی از کرونا نداشت. هم اکنون روسیه با 146 میلیون جمعیت روزانه بین 500 تا 700 نفر مرگ و 16000 تا 20000 هزار مبتلا در روز دارد. به سایت Worldometer مراجع کنید.
ناشناس۱۸۱۳۶۸۷۲۳:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
منتهی این واکسن کشته نمی دهد
ناشناس۱۸۱۳۳۹۳۱۹:۲۴:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حق اینه که اینا همیشه پلاسن تو استخرا و هتلای خارج خب بگن ما نخبه ها تو ایران تامین جانی نداریم به ما واکسن بزنید تا بتونیم فیلم آشغال درست کنیم باهاش پول از مردممون بگیریم بیایم بریزیم حلقوم شما قضیه برد برده براشون نیازی به ضربه به حلق و تارصوتی نیست
ناشناس۱۸۱۲۵۶۰۱۱:۱۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما هم به جای باند بازی به دوستان هنرمند نمایتان بفرمایید یک کمی هم از خوبی های کشورشان بگویند
ناشناس۱۸۱۲۵۷۷۱۱:۲۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اقای رجایی. اگر شما سوار هواپیما یا اتوبوس شوید و خلبان یا راننده با احتیاط و رانندگی درست شما را سر موقع همانطور که به شما وعده داده شده بود به مقصد برساند نباید انتظار تشکر ویژه و تعریف و تمجید شما و مسافران را داشته باشد. این وظیفه و کاری است که خلبان و راننده اموزش دیده و بابت ان حقوق و درامد دارد. ولی شما و همفکران شما همیشه انتظار دارند مردم تعریف و تمجید کنند یا حداقل به قول شما" انتقاد سازنده!" داشته باشند. ولی وظیفه مردم و نویسندگان و افرادی که صدایشان بدلیل شغل و معروفیتشان برد بیشتری دارد تعریف و تمجید از انجام وظایف توسط دولتها و حکومتها نیست. ولی انتقاد است زمانی که کمی و کاستی می بینند حتی اگر به نظر شما کوچک باشد و دشمن شاد کن باشد! دشمن زمانی شاد می شود که هیچ سیستم نظارت و بازخواستی برای مسئولین نباشد تا انها اشتباهات و ضعف مدیریت خود را بارها و بارها تکرار کنند. اسم انتقاد هم همان انتقاد است. نه تعابیر و توجیهاتی مانند "انتقاد سازنده"یا"انتقاد دشمن شاد نکن " و صد تا تعریف و تفسیر دیگر که تهش یعنی انتقاد نکن!
علی۱۸۱۳۶۶۵۲۲:۵۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
احسنت
ناشناس۱۸۱۲۵۸۲۱۱:۲۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
انسانیت حکم می کند که بلندگوی دردمندان باشیم. یک هنرمند، باید هنرش در خدمت مردم باشد.
هادی۱۸۱۳۰۱۶۱۴:۴۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
الان این خانم هنرش در خدمت دغدغه مردم بود؟ دغدغه مردم الان چیه؟ اقتصاد یا واکسن کرونا؟ واکسن کرونا که هنوز سردمدارانش 5000 کشته در روز دارن میدن؟
ناشناس۱۸۱۳۳۷۷۱۹:۱۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شایدم بلندگوی مافیای واردات دارو یا بلندگویی درازای گرین کارت و..
حسین رجایی۱۸۱۲۶۰۴۱۱:۳۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با سلام و احترام حرف حق چیست!؟ اینکه آمار مرگ و میر کرونا در ایران خیلی خیلی پایینتر از اروپا و آمریکاست حرف حق نیست!!؟ اینکه کشور ما واکسنی خریده که همان چشم آبی های اروپایی هم موفقیتش را تایید کرده اند و درخواست خریدش را داده اند، حرف حق نیست!؟ اینکه با وجود همه این خبرهای خوب، سلبریتی ما می آید پشت دوربین و ضجه میزند که چرا از آمریکاجانش برای مردم واکسن نخریده اند، مایه انزجار نیست!؟
ناشناس۱۸۱۲۹۸۲۱۴:۳۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
درود بر شما حرف حق همین است.
ناشناس۱۸۱۳۰۲۶۱۴:۵۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ایشون فقط و فقط غرب ستیز است و با چشم آبی ها حتی اگر ایرانی باشند مخالف است .. غرب بدی هایی دارد و خوبی هایی
احمد۱۸۱۳۰۳۸۱۴:۵۷:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مومن انصاف هم خوب چیزیه این بنده خدا میگه واکسن بخرید فقط بخرید کجای کلیپ گفته از امریکا و انگلیس بخرید و از چین و روسیه نه !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ یا حق
حسین رجایی۱۸۱۳۳۶۵۱۹:۰۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
برادر من واکسن روسی که خریداری شده بود. پس ضجه برای چه بود!؟ ایران عزیز را ^^نفرین شده ^^ خواندن برای چه بود!؟
ناشناس۱۸۱۳۰۸۶۱۵:۲۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای رجایی. اگر واقعا حرف حق را معیار دارید خوب کاری نداره. آمار درگذشتگان سازمان ثبت و احوال کشور یا بهشت زهرا در 9 ماهه 1399 را با 9 ماهه 1398 یا 1397 و آمار جانباختگان رسمی کرونا در کشور را مقایسه کنید. آنوقت بیایید بگویید چرا مردم از عدم اطلاع رسانی صحیح و دقیق آمار و شفافیت در ادعاهای مسئولان شکایت دارند؟! مگر می شود از حق و شفافیت صحبت کرد و این تناقضات بسیار مبرهن را بصورت سیاسی انکار یا توجیه کرد؟! تا ما توجیه و کتمان می کنیم مردم هم قانع نخواهند شد! ده سال یا بیست سال پیش نیست. همه مردم می دانند چه خبر است.
حسین رجایی۱۸۱۳۳۷۶۱۹:۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ببینید کاملا مشخص است که آمار رسمی قرار نیست عین آمار واقعی باشد. اما اگر شما تحت تأثیر گزارش بی بی سی این حرف را نمیزنید و جویای حق هستید، من یک مطلب به شما میگویم که همه این شبهات رسانه های بیگانه را یکجا جواب دهد. همین الان که آمار کشته های ما از 500 نفر در روز به 70 نفر رسیده است. چه اتفاقی دارد می افتد. رعایت پروتکل ها از حدود 70 درصد به 30 درصد کاهش پیدا کرده است. مردم رفته اند مسافرت لب دریاهای شمال و جنوب و وزیر بهداشت هر روز ملتمسانه از مردم می خواهد در خانه بمانند. چرا باید مسئولان بصورت سیستماتیک در خصوص آمار دروغ بگویند وقتی چنین تبعاتی دارد!؟ مسئولانی که قرار است دروغ بگویند چرا یکموقع آمار را 500 نفر اعلام و مقررات سختگیرانه اعمال می کنند و موقع دیگر آن را 70 اعلام و مقرارت را کاهش می دهند!؟ واقعا متوجه نیستید که امکان چنین دروغ های بزرگی وجود ندارد چون تاثیر بزرگی در ورودی بیمارستان ها خواهد گذاشت و برنامه ریزی های متفاوتی می طلبد!؟
ناشناس۱۸۱۳۱۰۳۱۵:۲۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای رجایی. ممنون که حداقل تلاش می کنید از نظر و نوشته خود دفاع کنید. دارم سریالی از کشور کره جنوبی که داستانش در کره شمالی اتفاق افتاده و اتفاقا در کره شمالی هم بسیار محبوب شده نگاه می کنم. توصیه میکنم که شما وقت بگذارید و این سریال 16 قسمته را ببینید. مسئولان کره شمالی هم مدعی هستندکه کشورشان بهشت روی زمین است و همه خو شبختند. به هر حال انچه مشخص است اگر به خود شما فرصت انتخاب یک سفر دو هفته ای بین امریکا و کره شمالی و کره جنوبی شود با صد در صد اطمینان حدس می زنم انتخاب اول شما همان امریکا باشد. البته توجیهات و تفسیر انتخاب را هم مانند همین نوشته هایتان به نظر خود عالی انجام خواهید داد. اینکه امریکا دشمن است و باید بیشتر دشمن را بشناسیم! اینکه امریکا درست است فقیر دارد ولی برای آموزش علم باید به آنجا برویم! و... این..ها را زیاد شنیدیم. تنها در یک صورت شما کره جنوبی را انتخاب خواهید کرد. و آن هم در صورتیکه قبلا به امریکا سفر کرده باشید یا زندگی کرده باشید که اگر زندگی کرده بودید غیر ممکن بود که نظرات شما در مورد امریکا نظر شعاری و غالب نوشته هایتان باشد..
ناشناس۱۸۱۳۱۰۹۱۵:۳۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
چه کسی می‌گوید آمار مرگ ومیر ایران پایینتر است آمار در ایران درست نیست وسه برابر است
ناشناس۱۸۱۳۱۴۵۱۵:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه
امیر۱۸۱۳۴۳۱۱۹:۴۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
من می توانم به آمارهای آمریکا و انگلیس اعتماد کنم چون لیست فوت شدگان در دسترس است. اما نمی توانم به آمارهای وزارت بهداشت آقای روحانی اعتماد کنم. وقتی پنهان کاری می کنید حق را می پوشانید.
محمد۱۸۱۳۶۱۳۲۲:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دوست عزيز كمي در امار جهاني مطالعه كنيد ميبينيد كه امار مرگ ومير در ايران يكي از بالاترين ها در جهان است به نسبت تعداد مبتلايان كه انهم كم نيست
هادی۱۸۱۴۲۹۵۰۹:۳۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
با چه معیاری ایران یکی از بالاترین ها است؟ ایران نه به نسبت جمعیت و نه به طور مطلق آمار مرگ و میر بالایی ندارد و جزو فکر میکنم 15کشور اول نیست. ضمنا اگر خواستید بگویید آمار واقعی بالاتر است عرض کنم که آمار واقعی همه کشورها بالاتر است کما اینکه در انگلستان از مقایسه آمار فوتی های کل سالی که کرونا بوده با سال قبل از آن مشخص می شود که آمار واقعی فوتی های کرونا بسیار بیش از آمار رسمی شان است.
امید۱۸۱۲۶۰۸۱۱:۳۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای رجایی امارات ، قطر ، کویت ، عربستان و عمان کشورهای مسلمان هستند به تمام فرائض دینی پایبندند با تمام کشورها رابطه دارند مردم از رفاه نسبی بالایی برخوردارند و کشورشون روز به روز پیشرفت میکنه قانون کاپیتولاسیون ندارند و مردم در آرامش هستند چرا ما نباید اونطوری باشیم؟..
ناشناس۱۸۱۲۹۹۱۱۴:۳۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به نوشته امید اضافه کنم که به نظر من خودی و غیر خودی بودن جامعه هم مصداق روشن و حقیقی کاپیتولاسیون است
ناشناس۱۸۱۳۰۱۹۱۴:۴۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آن ها دوستان شما را ندارن که دو قطبی سازی کاذب معیشت راه بیاندازند و کشورشان را چند دهه معطل نگه دارند و یا از عمد..!
هادی۱۸۱۳۰۲۵۱۴:۵۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مردم عربستان در رفاهند؟ نکنه فقط همون برج هاش رو میبینی و بدبخت بیچاره هاش رو ندیدی؟ نکنه زن هایی که شاید تازه بتونن حق رانندگی کردن بدست بیارن رو نمیبینی؟ بعد پیشرفت از نظر شما چیه. برج و بارو؟ این کشورهایی که گفتی در زمینه علم بومی از خودشون چی دارن. به هر دلیلی اگه یه روز ارباب با یکیشون کج افتاد کاسه گدایی جلوی کی بگیرن؟ در ضمن اگه کسی خواست گاو شیرده باشه خودش میدونه اما من نمیخوام/
رسول۱۸۱۳۰۴۳۱۴:۵۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آخه پسر خوب این چه فریضه دینی هست که اگه تمام دنیا رو سر ببرن یکبار مردمش اعتراض نمیکنن مردم این کشور ها وقتی به پیامبرشون هم توهین میکنن یکبار نمیان تو خیابون اعتراض کنن دیگه چه برسه به کشتار مردم بیگناه یمن و عراق ..اینا فقط از اسلام نماز خوندن بلدن همین
ناشناس۱۸۱۳۰۸۳۱۵:۱۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
واقعا داری درمورد این کشورهایی که گفتی صحبت میکنی!؟!؟ پایبندی کامل به دین رفاه نسبی بالا رابطه با تمام دنیا پیشرفت روز به روز جل الخالق!!!!!
ناشناس۱۸۱۳۱۳۱۱۵:۴۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عزیزی که مطلع نیستید از برخی مسائل، اولا این خانم کل صحبتهاش فقط از روی احساس و بدون ذره ای اطلاع بوده و یا حداقل مقایسه با آمار کشورهای دیگر. بماند، ولی در مورد عربستان و امارات و.. شما شریک قتل عام های یمن میشوید آیا؟ آیا یمنی ها به داخل عربستان حمله نظامی کردند که الان غیرنظامیانشان در معرض مرگ هستند؟ آمریکا هم همین شیوه رو دارد و میپسندد، خودت بخور، به دیگری هم کاری نداشته باش. امارات کدام کشور مسلمان حساب میشه؟ فاحشه های که آزادانه مشغول مشتری جمع کنی هستند، و کافه هایی که مثلا قانون مند خدمات میدن؟ اینها جزو اسلام رسمی اینها هست؟ یا حضور اسرائیلی ها؟ بله، اگر طبع شما در آسایش ماندن و بی خیالی نسبت به بسیاری از مردم فقیر و مظلوم دنیا هست، امارات و عربستان و الگو آنها جای خوبی هست.
ناشناس۱۸۱۳۱۶۸۱۶:۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اینها که همه مردمشون تحت استیلای حکومت و دیکتاتوری هستند وحق انتخاب ندارند.واقعا به یک فوت بند هستند.مگر کویت هنگام حمله عراق را ندیدی؟؟؟همه چیزشان غارت شد.ناموس و...این یعنی رابطه خوب؟؟
ناشناس۱۸۱۳۲۱۲۱۶:۴۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر جمعیت این کشورها ۸۵ میلیون بود و کل درآمد بینشان مساوی تقسیم میشد ، حق با شما بود
ناشناس۱۸۱۳۹۲۵۰۶:۱۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
کجا این کشورهایی که گفتی به فرایض دینی پایبندند
ناشناس۱۸۱۲۷۱۸۱۲:۳۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی حرف جواب ندارد باید به همین شعارهای غربگرا بودن و عشق امریکا بودن اشاره کنند.
ناشناس۱۸۱۳۰۱۷۱۴:۴۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
از جواب نداشتن مشخص است؟!! هر وقت رفتی آمریکا جانت و توانستی واکسن بزنی بیا افاضه کن
ناشناس۱۸۱۳۳۸۳۱۹:۲۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این متنو بخون بعد از حرف نداشتن بگو این جماعت سلبریتی همون دوباری که حرف حق درانتخابات زدن برای صد پشت ملت بسه بعد اینا در این زمینه اصلا تخصص دارن که اساسا صلاحیت حرف حق زدن داشته باشن گند واکسن زدن مهناز جونم درومد که
امید۱۸۱۲۷۲۹۱۲:۳۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم وجود مقدس و نازنین پیامبر (ص) به وجود مقدس و نازنین حضرت علی (ع)فرمودند : یا علی اگر تو با شمشیرت به بینی مومن بزنی از تو بر نمی گردد و اگر تمام دنیا را به کافر بدهی به تو ایمان نمی آورد . راز تمام عالم در همین یک جمله است .
ناشناس۱۸۱۳۷۰۵۲۳:۲۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همچنین حضرت علی فرمودند : از دری که فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود
ناشناس۱۸۱۲۹۴۵۱۴:۱۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تا یادنگیریم آلمان را آلمانی، آمریکا را آمریکایی و ژاپن را ژاپنی توسعه داده و می دهد ایران را نمی توانیم بسازیم. مسیر پیشرفت از گذرگاه واقع بینی و مسئولیت پذیری ما طی می شود.
ناشناس۱۸۱۳۰۵۸۱۵:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کشورهای بزرگ دنیا کل اقتصاد و صنعت را رها نکردند به امید مذاکره !
ناشناس۱۸۱۳۷۸۲۰۰:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی همه چیز رو خودش تولید کند عاقبتش میشه کره شمالی !!
ناشناس۱۸۱۲۹۷۳۱۴:۲۷:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باید دید حرف از سر دلسوزی است یا "فرد" قصد غوغا و ایجاد بحران به منظور خاص دارد(نفع شخصی ، مطرح شدن ، یا خدای نکرده گرین کارت و ... ) آنموقع است که باید خود "فرد" نقد شود
مهدی۱۸۱۳۲۳۰۱۶:۵۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دقیقا حرف ها را نقد کرده
.۱۸۱۵۴۵۴۲۰:۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
این ها همش حرفه اگر راست میگه یک کاری برای مردم بکنه به جز حرف زدن
ناشناس۱۸۱۲۳۶۸۱۰:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نهاد های نظارتی باید تنبیهات اساسی برای کسانی که سواد و علم ندارند و تحت احساسات خودشان اقشار زیادی معلوم الحال را جری میکنند در نظر بگیرند
ناشناس۱۸۱۲۵۸۵۱۱:۲۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر خودت یا کس و کارت کرونا می گرفتی و عزادار می شدی باز هم همین حرفها را می زدی؟
ناشناس۱۸۱۳۰۲۲۱۴:۵۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
الان یکجوری حرف می زنید همه جا واکسن زدن و فقط ایران نزده و دارن می میرند!
ناشناس۱۸۱۳۰۶۵۱۵:۰۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
من کرونا گرفتم با استفاده از نسخه های طب سنتی درمان شدم رجوع به طب سنتی بهترین راهکار مقابله با کروناست.
ناشناس۱۸۱۳۳۹۸۱۹:۲۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کرونا آخه چه ربطی داره به اظهار نظر غیر تخصصی بعدم اگه خودت و خانوادت واکسن مشکل دار زدی بازم همینو میگی یا میگی نظام مشکلداره در ضمن واکسن ازماه ها قبل ثبت سفارش شده وواردم شد امریکا چراواکسن انفلوانزا رو نداد چرا پانسمان بیمارای پروانه ای رو نمیده چرا دارو نمیده اصلا چرا پولامونو ازاد نمیکنه تا به یه زخمی بزنیم اگه قصه خونهای الوده به ایدز فرانسه تکراربشه کی جواب میده سلبریتیا اینا فعلا بلایی که در انتخابات سر ملت اوردنو جبران کنن از ارزش پول ملی تا ..
ناشناس۱۸۱۲۳۷۶۱۰:۲۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تنها حرف به درد بخور سلبریتی ها همینه که میگن : واکسن معتبر بخرید
ناشناس۱۸۱۲۶۵۵۱۱:۵۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
افشاگری روزنامه گاردین: واکسن فایزر با تهدید دونالد ترامپ و کاخ سفید تایید شد.
ناشناس۱۸۱۲۷۹۱۱۳:۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی و حرف معتبر ؟بذار یکم از اعتبار انتخاباتیشون بگذره بعد بحث ماهم اتفاقا واکسن معتبره واکسن هم خریداری شده بعدم اینا واقعا فکر کردن چون معروفن نباید بمیرن تکبر تا کجا چند سلبریتی در دنیا به خاطر کرونا مرد اخریشم لری کینگ میناوند و انصاریان بدون ماسک نشستن جفت هم اونوقت اون سلبریتی یکی میگه میناوند کرونا نمیگیره حتی اگه کنار کرونایی بشینه خدایی اینا از کی شدن معتبر و صاحب نظر
ناشناس۱۸۱۲۳۷۷۱۰:۲۷:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مردمی که به جز کپی پیست کردن خزعبلات جهت دار شبکه های ماهواره ای و تلگرام، کوچکترین، تاکید میکنم کوچکترین توان تحلیل و تحقیق ندارند
ناشناس۱۸۱۲۵۸۹۱۱:۲۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هیچکس نمی فهمد الا تو!!!!
تبریزی۱۸۱۲۶۲۴۱۱:۴۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه فقط تو قدرت تحلیل داری ..
ناشناس۱۸۱۲۷۵۱۱۲:۴۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سطح فهم مردم هر کشوری متأثر از برآیند عملکرد سیستم حاکم در آموزش عمومی به آحاد آن جامعه است. بیخود در همه چیز مردم را مقصر جلوه ندهیم
ناشناس۱۸۱۳۰۴۰۱۴:۵۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مردم هم می روند آن آموزش را می سازند و یا در راس می روند
ناشناس۱۸۱۲۴۰۴۱۰:۳۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی های بیسواد در زمین دشمن بازی می کنند در حالیکه کشته های کرونا در امریکا 10 برابر متوسط دیگر کشورهاست اینها در مورد ایران سیاه نمایی می کنند
ناشناس۱۸۱۲۶۰۰۱۱:۲۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تو با سوادی؟؟
ناشناس۱۸۱۳۰۲۸۱۴:۵۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بنده مدرک دکترای اقتصاد دارم.
ناشناس۱۸۱۳۷۸۴۰۰:۲۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
همینه وضع اقتصاد مملکت اینه :))
ناشناس۱۸۱۴۳۰۵۰۹:۴۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
من هم پورفسور ناسا هستم کی به کیه
ناشناس۱۸۱۲۸۵۱۱۳:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مدرک تحصیلیت چیه که به کل مجموعه ی هنر مندان میگی بیسواد
ناشناس۱۸۱۳۰۲۴۱۴:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بنده دکترای اقتصاد دارم.
ناشناس۱۸۱۳۱۴۳۱۵:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سیاه نمایی هم شد هنر؟!
ناشناس۱۸۱۳۴۱۰۱۹:۲۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اولا خیلیشون گرین کارتمندن نه هنرمند البته نه همشون بعدم ازحماسه غلط املایی خانمی از بازیگران تا آمپولفروشی مهناز جون معلومه چقدر سوادشون فوران میکنه
ال۱۸۱۳۰۳۳۱۴:۵۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تو چه سوادی داری ..
ناشناس۱۸۱۲۴۶۶۱۰:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
واقعا قوه قضاییه و مجلس و روزنامه ها و رسانه ها باید با این قضیه برخورد کنند...اینها پول مالیات مارا می گیرند ومی فرستند برای بچه ۶اشون
ناشناس۱۸۱۲۴۶۸۱۰:۴۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بيشتر اين سيلبرتى دنبال هدف و كسب خودشان هستند ، از اين حرفها هم ميزنند گاهاً براي تبليغ خودشان و سر زبان افتادن كه ما هم هستيم .... ژاپن و نيوزلند و تعدادي كشورهاي ديگر اعلام كرده اند كه فعلا واكسن نميزنند ، ميخواهند ببينند نتيجه واكسن ها چه خواهد بود آلمان و انگليس و فرانسه و اسپانيا و در صدر انها امريكا در راس افزايش ابتلاء به كرونا قرار دارند مرگ و مير بيش از ٤٠٠٠ فوتي در امريكا وحشتناك است و اين سيلبرتي ها چه ميگويند ؟؟!!!
ناشناس۱۸۱۲۶۵۹۱۱:۵۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آلمان و فرانسه و مجارستان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی متقاضی خرید واکسن اسپوتنیک وی روسی شدند.
داوود - تبریز۱۸۱۲۶۶۵۱۲:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بهتره هر کس در زمینه تخصص و تحصیلات خودش نظر بده. سلبریتی بیسواد با مدرک دیپلم بیجا میکنه در مورد واکسن و سیاست خارجی و و اقتصاد و .. نظر میده
ناشناس۱۸۱۲۶۶۶۱۲:۰۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بیش از 50 کشور جهان از جمله ترکیه و کره جنوبی و مالزی و امارات و غیره درخواست برای خرید یک میلیارد و 200 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک روسیه کرده اند.
ناشناس۱۸۱۲۴۷۱۱۰:۴۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
رهبر انقلاب: نمی‌شود هرکسی حرفی خلاف نظر من و شما زد، بگوییم ضدولایت فقیه است
ناشناس۱۸۱۲۶۴۱۱۱:۵۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
رهبر معظم انقلاب: به دشمن اعتماد نکنید و بیش از آنکه بفکر رفع تحریم باشید به فکر خنثی کردن تحریم باشید.
ناشناس۱۸۱۲۷۶۶۱۲:۵۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اصلا چه ربطی داشت که اینو گفتی حالا
ناشناس۱۸۱۲۸۰۸۱۳:۱۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اما هرکسی هم حق نداره هر خزعبلاتی رو به زبون بیاره و آرامش روانی مردم رو متشنج کنه
ایرانی آباد و آزاد۱۸۱۳۱۳۶۱۵:۴۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فعلا که اینگونه نیست و طرفداران ظاهری رهبری از ایشون جلوتر حرکت می کنند!!!!
ناشناس۱۸۱۲۵۶۳۱۱:۱۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی های امریکا فرزندآوری ترویج میدند ولی سلبریتی های ما توله سگ بزرگ میکنند
ناشناس۱۸۱۲۵۷۳۱۱:۱۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
منظور این سلبریتی اینه که اول ما واکسن بزنیم بعد مردم
ل۱۸۱۲۶۶۰۱۱:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
متاسفانه اكثر بازيگران ..متاسفم
احمد۱۸۱۲۶۷۷۱۲:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر واقعا نظر مردم اینه، عجب مردم نادانی داریم. حقشون همینه که برن تو موشدونی لندن و نیویورک زندگی کنن، واکسن فایزر بهشون بزنن، روزی هم هزارتا هزارتا بمیرن.
محمدرضا۱۸۱۳۰۳۲۱۴:۵۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه فقط سلبریتی ها که الان کلی از فرزندان مسئولین محترم تابعیت آمریکا و کانادا رو گرفتن، ظاهرا آشی که مسئولین .. در این سالها پختن آنقدر شور هست که حتی برای فرزندان خودشان هم مناسب نمی دانند و ایران را جای مناسبی برای زندگی فرزندانشان نمی دانند.
ناشناس۱۸۱۳۰۸۹۱۵:۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خانم سحر زکریا میگه ما چون سلبریتی هستیم نباید بمیریم . چون تو دنیا هیچ فوتبالیست و بازیگری نمیمیره . بعد که میفهمه چه گافی داده درست میکنه حرفشو . ما با این آدما طرفیم
ناشناس۱۸۱۳۳۲۹۱۸:۲۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیر سلبریتی ها همان قدر از مردم هستند که مسئولین و آقازاده هایشان . کدام مردم اینها همه بفکر جیب خود هستند . همه این سرصدا و جنجال های الکی برا انحراف ذهن و فکر ملت از موضوعات اصلی و مهم به سمت موضوعات فرعی هست
ناشناس۱۸۱۲۱۸۶۰۹:۰۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما که هیچ نقصی را نمی بینید اگر هم کسی تذکری بده شروع می کنید به مسخره کردن!
ناشناس۱۸۱۲۳۶۵۱۰:۲۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
چشمات را قشنگ باز کن و متن را دوباره با دقت بخون تا منظورش را بفهمی
ناشناس۱۸۱۲۵۵۴۱۱:۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خوندم می خواد بگه هر حرفی که ماها می زنیم و هر فکری که ماها می کنیم عین حقیقت و صلاحه مابقی خائن و وطن فروش و بی سواد هستند
ناشناس۱۸۱۳۰۳۷۱۴:۵۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی افکارت دست رسانه های دشمن خودت است و بعد تکرار می کنی..!
حسین رجایی۱۸۱۳۰۷۱۱۵:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با سلام و احترام ابدا متن چنین حرفی نمیزنه و با برداشت شما بی نهایت فاصله داره متن میگه هرکسی امتیاز داشتن تریبون داره، وظایف و مسئولیت هایی هم داره که از جمله اون احترام به فضای روانی جامعه و عدم تحویل القائات منفی و موهومی خویش به ذهن مردم است.
ناشناس۱۸۱۳۴۱۶۱۹:۳۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
پس چراما اینو ازمتن نفهمیدیم یه وقت کسی سلبریتیارو نقد نکنه دنیا خراب شه
ناشناس۱۸۱۲۶۳۱۱۱:۴۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما هم چشم هاتو باز کن منفی هاتو بشمار !
ناشناس۱۸۱۲۹۸۶۱۴:۳۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به تعداد مثبت و منفی ها در فضای مجازی اعتماد نکن.
ناشناس۱۸۱۳۰۳۴۱۴:۵۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مشت نمونه خروار است داداش البته اگر به نفع شما بود که خیلی قابل اعتماد می شد !
هادی۱۸۱۳۰۴۶۱۴:۵۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اصلا مثبت و منفی مهم نیست. مهم اینه که حرف حق رو آدم بزنه حالا تماما منفی بخوره یا مثبت. چیزی که من دارم میبینم مرگ و میر روزانه حدود 4 تا 5 هزار نفر در آمریکا و بالای هزار نفر در انگلیس و بسیاری کشورهای دیگه است. به نظرم باید رعایت کرد و صبر کرد تا با گذشت کمی زمان بیشتر نتایج مشخص بشه/ کلی هم سلبریتی در کشورهای دیگه از دنیا رفتن/
ناشناس۱۸۱۳۰۳۵۱۴:۵۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دم انتخابات می گفتید منفی ها را نگاه هیچ کس رای نمی دهد ولی با کارشکنی‌های عمدی قبل انتخابات 42 درصد رفتند که کرونا نبود همان نرم 50 درصد قبلی ها می شد
ناشناس۱۸۱۳۴۱۹۱۹:۳۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
من از وقتی تشییع جنازه قاسم سلیمانیو دیدم که آنقدر در فضای مجازی میکوبیدنش فهمیدم این منفی مثبتا در فضای حقیقی چیز دیگریست
ناشناس۱۸۱۳۴۶۴۲۰:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وای چه معیار خوبی برای درست و غلط بودن نظر! رأی‌های منفی!!! لابد امام حسین (علیه‌السلام) هم حق نداشت چون تعداد یارانش کم بود. 124000 پیامبر و 14 معصوم حق نداشتن لابد.
ناشناس۱۸۱۲۳۸۲۱۰:۲۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
درک اینها در حد یک ..هم نیست
ناشناس۱۸۱۲۴۹۷۱۰:۵۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خانم سيلبرتي و ساير هنرمندان اگر غم مردم را داريد خوب بياييد مردم را دعوت كنيد به ١- در اين اوضاع و احوال راه نيفتيد برويد شمال و ييلاق و قشلاق ٢-تو خيابونها و كافه ها فعلا دور دورهاتون را تعطيل كنيد ٣- مردم عزيز ما سلبریتيها به شما توصيه ميكنيم ماسك بزنيد و روزي چند بار دستها را بشوريد ٤- آب نمك و دهانشويه فراموش نشود ٥- براي كارهاي ضروري از خانه بيرون بياييد ٦- در خد توانتون به مردم كمك كنيد با اهداء ماسك و محلولهاي ضدعفوني كننده ٧- بسياري كشورها مانند امارات دارند واكسن چيني و روسي هم استفاده ميكنند ، فريب تبليغات مخالفان و بازيهاي سياسي را نخوريد
ناشناس۱۸۱۳۱۲۶۱۵:۴۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این حرفا چیه! محدودیت فقط من کاسب جزء و راننده تاکسیه سلبریتی ها مستثنی هستند! همه عاقل دانشمند فهیم .
ناشناس۱۸۱۲۱۸۸۰۹:۰۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هنرمندی که بازتاب دهنده حرف های مردمش نباشد، نه هنرمند است و نه انسان
ناشناس۱۸۱۲۳۸۰۱۰:۲۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مردمی که کپی پیست کننده طوطی وار حرف های مزخرف دیگران باشند هم صدها پله از انسان پایین تر هستند
ناشناس۱۸۱۲۴۳۷۱۰:۴۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اينها دنبال دكان و كاسبى خودشون هستند
ناشناس۱۸۱۲۴۷۵۱۰:۵۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی های کم سواد در بوجود آمدن وضعیت فعلی مقصر هستن و باید سکوت کنند.
ناشناس۱۸۱۲۵۳۹۱۱:۰۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
و همچنین روزنامه نگار و نویسنده و اهل رسانه ای که می داند درخواست اصلی مردمش چیست ..
ناشناس۱۸۱۲۵۶۴۱۱:۱۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی دنبال رو رسانه های دشمن می شوید و به خورد ملت می دهید..!
ناشناس۱۸۱۲۵۷۹۱۱:۲۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بازتاب بدبختی مردم نه؟ همان نقش رسانه های دشمن را بازی می کنند البته گرین کارت که باید قانون آن کشورا را اجرا کنند هم می آید روی آن
ناشناس۱۸۱۲۶۸۵۱۲:۱۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مهناز افشار 43 ساله که خودش در آلمان واکسن نزده و معلوم نیست چند ماه دیگه نوبتش شود آیا سلبریتی صادقی است؟! کتایون ریاحی که در دی ماه امسال با شکستن پروتکل ها در بهترین هتل یزد جشن تولد برای خود گرفت سلبریتی صادقی است؟! به امید روزی که سلبریتی های فرصت طلب و کم سواد به خودشون اجازه ندن در مورد همه مسائل اظهار فضل کنند!!!
ناشناس۱۸۱۲۶۹۱۱۲:۱۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی بیسواد / عامل دست موساد
ناشناس۱۸۱۲۷۰۱۱۲:۲۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به مهران مدیری بگویید ایران مرکز نفرین عالم نیست، این تفکر ناشی از جهل و خودشیفتگی یه مشت جماعت پر مدعا و بی سواد است.
ناشناس۱۸۱۲۷۰۵۱۲:۲۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تاسف آور آنجاست که امثال مهناز افشار و ژوله دعا کردن رو نفی میکنند و از خدا طلبکار میشن که چرا دعای مارو مستجاب نکردی و یکی طلب مون و معجزه تمام شد و .. چه کرده ایم که طلبکارانه از خدا توقع استجابت دعا داریم؟!
حسین رجایی۱۸۱۳۰۷۵۱۵:۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
احسنت
ناشناس۱۸۱۲۷۵۹۱۲:۵۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
از مهران مدیری بپرسید چگونه در کشوری که مرکز نفرین عالم است بدون پرداخت مالیات میلیاردر شده اید که بنز اس کلاس سوار میشوید و ساعت رولکس به مچ میبندید و پسر خود را برای تحصیل به اتریش میفرستید و .. لطفا حرف و عمل تون بهم بخوره!
احمد۱۸۱۳۰۵۴۱۵:۰۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
از صدقه سری صدا و سیما ج ا ا . مال بد بیخ ریش صاحبش مهران مدیری و الباقی بازیگرا کی معروف کرد
ناشناس۱۸۱۲۸۰۵۱۳:۱۷:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اینا در قضیه حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده هم بازتاب نظر ملت بودن؟ در مالیات ندادن هم همینطور ؟چرا وقتی در دنیا سلبریتیایی که مالیات میدن پولهای هنگفتی برای ساخت واکسن کمک میکنن اینا که مالیاتی هم نمیدن خدارو شکر چرا کمک نمیکنن فقط موقع پول گرفتن باید فعال باشن
ناشناس۱۸۱۳۷۵۶۰۰:۰۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هیچ جای دنیا کسی به میل خودش مالیات نمیده مالیات رو ازشون می‌گیرن این بی عرضگی یا در واقع فساد رو نشون میده که از ثروتمندا مالیات نمی‌گیره چون می‌دونه اگه مالیات بگیره باید پاسخگو هم بشه
ناشناس۱۸۱۲۱۹۰۰۹:۰۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
از نظر شما کسی که خاموش بوده یا چه چه و به به کند، ارزشمند است.
ناشناس۱۸۱۲۴۹۳۱۰:۵۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
یا سخن دانسته گو ای مرد بخرد یا خموش.
ناشناس۱۸۱۲۵۶۶۱۱:۱۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرف زدن درست با سیاسی حرف زدن خیلی فرق دارد یعنی هنوز نمیدانی بعد از این همه مدت؟ البته تقصیری نداری وقتی با این جماعت خوش هستی معلوم است درجا می زنی
ناشناس۱۸۱۲۸۱۱۱۳:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کسی که نظر علمی ودرچارچوب تخصص خود بزند ارزشمند است نه در ازای منافع گرین کارت و زایمان و ..
هادی۱۸۱۲۹۰۶۱۴:۰۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرف مردم؟! کسی که بداند چه می گوید ارزشمند است. وقتی که تلفات روزانه در آمریکا به 5 هزار رسیده و انگلیس به 1300 آن سلبریتی غلط می کند ایران را با 70 کشته مرکز نفرین دنیا معرفی می کند. وقتی در کشورهایی مثل استرالیا هنوز واکسنی وارد نشده آن سلبریتی بیجا میکند که ذهن مردم را سیاه میکند. ما اگر مشکلاتمان بیش از حد معمولی است که باید باشد به خاطر افرادی مثل اینهاست که معمولا از سر سیری نظر میدهید و البته من و دیگرانی که به حرف هایشان توجه می کنیم.
ناشناس۱۸۱۲۱۹۳۰۹:۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این جماعت خود شیفته و خود فروخته و خاین وطم فروش، سربازان دشمن هستند. مسامحه با آنها خیانت به کشور است، اگر ادعای مفید بودن واکسن دارند بیایند و براشون از همان واکسنی که می گویند و تبلیغ می کنند تزیق شود. تا ببینید اینها حتی شهامت ایستادن بر یکی از حرفهای خود را هم ندارند.
سعید۱۸۱۲۳۵۳۱۰:۲۰:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
چرا حالا خاین وطم فروش؟!حرف زدن یادت رفته؟
ناشناس۱۸۱۲۵۷۰۱۱:۱۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
گرین کارت که می گیرند قسم می خورند که پاسدار قانون آن کشور باشند حالا آن کشورها شامل آمریکا کانادا و انگلیس که دشمن ایران هستند!
ناشناس۱۸۱۲۳۷۵۱۰:۲۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اين ها كه دشنام مي دهيد از تيپ كارگردان محبوبتان هستند كه گفت ماسك را تحميل كردند درحاليكه رهبر مرتب از ماسك استفاده مي كنند
ناشناس۱۸۱۲۴۹۰۱۰:۵۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همه خائن هستند جز شما ؟؟ تعریف خیانت چیه ؟؟ مخالفت با نظرات و عقاید شما ؟؟
ناشناس۱۸۱۲۶۴۵۱۱:۵۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی های بیسواد باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
ناشناس۱۸۱۲۸۲۵۱۳:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دلایلشو با منطق رد کن نه بااین حرفهای الکی اینا واسه گرین کارتو زندگی و زایمان اونور چه کارا که نمیکنن.مرحوم میناوند و انصاریان ماسک نزدن اون کتایون ریاحیم که عکس تولد لاکچری بدون رعایت پروتکلشو در یزد ببین افخمی هم که نوع دیگری از افاضاتو داشتن آیا اینا قابل اعتمادند اونم در بحث بسیار تخصصی اینا هنوز نمی‌فهمن که واکسن درمان کاربرد داره یا پیشگیری
ناشناس۱۸۱۳۰۵۱۱۵:۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
الان حرفهای تو سراسر منطق بود ؟؟ کل هنرمندان و افراد معروف مخالف با شماها به خاطر رفتار چند نفر بد و ناحق هستند ؟؟ حتما جناب افخمی هم گل و گلابه !
ناشناس۱۸۱۲۱۹۶۰۹:۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر من اعتراض و انتقاد داشته باشم، هزار و یک بر چسب به من می زنند. اما اگر چشم و گوش و دهانم را ببندم........ هستم!!!
ناشناس۱۸۱۲۳۸۴۱۰:۲۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه عزیزم، مشکلت اینه که اعتراض نداری و مثل یک لوگو پپسی- منوتو بین ، تنها حرف های پرت رو کپی پیست میکنی و از خودت کوچکترین چیزی نداری
ناشناس۱۸۱۲۶۸۸۱۲:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دروغ گفتن و بر هم زدن امنیت روانی جامعه با نقد و اعتراض متفاوت هستش!
ناشناس۱۸۱۲۸۳۲۱۳:۲۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
انتقاد با دری وری فرق داره بعدم من زمانی یه چیزو نقد میکنم که در اون تخصص داشته باشم اینا الان متخصص ژنتیکن یا عفونی یا مثلاایمونولوژی ابوالعباس مصری رو ویرایش کردن تو هر چیزی نظر میدن بدون هیچ تخصصی هیچ علمی
علیرضا۱۸۱۲۲۰۰۰۹:۱۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرف بی ربط هم نزد گفت واکسن بخرید مردم دارن می میرن .
ناشناس۱۸۱۲۳۷۱۱۰:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فعلا قبله عالم شما در واکسن زدن و نمردن به جایی برسند تا بعد به افاضه شما غرب زده ها برسیم
تبریزی۱۸۱۲۶۳۰۱۱:۴۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شرق زده محترم از این به بعد در اینترنت نظر نده و از گوشی و کامپیوتر هم استفاده نکن چون این اختراع غربی هاست. لطف کن از خودکار و مداد و ماشین و لوازم خانگی و تقریبا هر چی که دور و برت می بینی هم استفاده نکن چون اونها هم اختراع غربی هاست..
ناشناس۱۸۱۳۰۶۱۱۵:۰۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قبل این ها علم دست ما بوده و با الهام از زمینه علمی ما این چیزها را ساختند
ناشناس۱۸۱۲۷۸۵۱۳:۰۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دوست عزیز فقط جهت اطلاعتون، در حال حاضر هفته ای 10 میلیون نفر تو آمریکا واکسن دریافت می کنند
ناشناس۱۸۱۲۹۹۵۱۴:۳۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
پس چرا روزی 4000 نفر کشته کرونا دارند ؟!
ناشناس۱۸۱۳۴۹۶۲۰:۴۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کل افرادی که در امریکا واکسن زده اند 30 میلیون نفره نابغه، بعد چجوری هفته ای 10 میلیون واکسن زده اند ؟
ناشناس۱۸۱۲۹۸۷۱۴:۳۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قبله عالم تزاری شما چه؟
هادی۱۸۱۴۳۲۲۰۹:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هر چند فکر میکنم شما خودتم اشتباه بودن حرفت رو میدونی و صرفا برای اینکه در مقابل واژگانی مثل غربزده و غربگدا و مرگ بر آمریکا و ... میخواهید حرفی داشته باشید اینها را میگویید. اما به شما میگویم اگر روزی چین یا روسیه یا هر کشور دیگری با اساس و ریشه ما مشکل داشت و خواستند که نظام ما را براندازی کنند ما مرگ بر آنها هم میگوییم و تمام تلاشمان را برای از بین بردن شر آنها هم خواهیم کرد. ما به جز اسراییل با همه رابطه میخواهیم اما در حالی که مستکبرانه حرف زور به ما نزنند. از طرفی روز به روز تحریم را بیشتر نکنند و بعد وقیحانه در حالی که خودشان از توافق خارج شده اند بگویند شما باید برگردید/اما تکیه ما نه به شرق است نه غرب/ ما آنقدر میگوییم مرگ بر آمریکا تا آمریکا هم برود همانجایی که ابرقدرت های قبل از آن یعنی انگلیس و فرانسه رفتند و حتی پست تر. ما آنقدر میگوییم مرگ بر اسراییل تا شر این غده بدخیم سرطانی از منطقه ما کنده شود.
ناشناس۱۸۱۲۴۱۰۱۰:۳۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرف بی ربط میزنند زیرا طبق آمار موثق تاکنون فقط یک درصد مردم دنیا واکسن تزریق کردند.
ناشناس۱۸۱۲۶۹۶۱۲:۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
واقعا فکر کردی جماعت لوگوپپسی-منوتوبین میدونه آمار چی هست ؟ خیلی این جماعت کپی پیستر ضد علم رو جدی گرفتی
ناشناس۱۸۱۳۰۶۰۱۵:۰۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فقط تو می فهمی که کارت کامنت گذاشتنه !
ناشناس۱۸۱۳۴۹۷۲۰:۴۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قطعا از شما بیشتر میفهمم و در این شکی ندارم، شما هم به جز گفتن خزعبلاتی مثل تو خوبی و و مزدوری و امثالهم، هیچ چیزی در برابر من ندارید و اگر حرفی بزنید، بیش از پیش بیسوادیتون رو به رختون میکشم
ناشناس۱۸۱۲۴۱۶۱۰:۳۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما خواب بودی، واکسن خریداری شده و پارت اولش هم دیروز وارد ایران شد، کل دوز های تزریق شده در جهان به 120 میلیون دوز نمیرسه که بیشتر از 30 درصدش رو هم فقط امریکا تزریق کرده که سازنده عمده واکسنه و تنها کشوری که بالای نیمی رو حداقل یک دوز تزریق کرده اسراییله. کشور هایی مثل سوئد، سوییس، کانادا، آلمان و ... هم تنها 3 درصد کشورشون رو واکسینه کردند. البته بنده احتمال یادگرفتن نظریه میدان های کوانتومی توسط فرد دارای تریزومی 21 رو به مراتب بیشتر از احتمال سرچ کردن و طوطی نبودن لوگو پپسی - منوتو بین ها میدونم
ناشناس۱۸۱۲۵۸۳۱۱:۲۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
20 هزار واکسن خریداری و وارد شده است!!!!!
ناشناس۱۸۱۲۹۹۷۱۴:۳۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عجله نکن گاماس گاماس.
ناشناس۱۸۱۳۴۹۹۲۰:۴۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
پروفسور میگم کل دنیا 120 میلیون دوز زده، امریکا که تولید کننده عمده واکسنه حدود 30 میلیون، بعد شما میخوای یکدفعه 100 میلیون دوز وارد ایران بکنند ؟
ناشناس۱۸۱۲۲۰۳۰۹:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
احساسات حرف اول این دسته از آدمهاست لذا دقیق نیستند
ناشناس۱۸۱۲۲۰۴۰۹:۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حالا چه عجله ای هست؟! صبر کنیم تا آخر بهار واکسن ایرانی بزنیم!!
ناشناس۱۸۱۲۴۱۱۱۰:۳۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بهار یکسال دیگه نه امسال
ناشناس۱۸۱۲۶۳۶۱۱:۴۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ان شاءالله از بهار 1400 تزریق عمومی واکسن ایرانی کرونا شروع می شود.
ناشناس۱۸۱۲۸۴۱۱۳:۳۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نیازی نیست نمک بریزیم واکسن از مدتها قبل سفارش داده شده چند شرکت داخلی هم دارن میسازن ایران اگه تو کرونا عملکرد آمریکا رو داشت تکلیف چی بود آمریکا ۴۵۰۰کشته در یکروز داده جمعیتش چهار برابر ماست ولی تلفاتش تو کرونا پنجاه برابر ماست تحریم که نیست تستهاشم که دیگه پنجاه برابر ما نیست
ناشناس۱۸۱۲۲۰۷۰۹:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بایدن و ترامپ و ملکه انگلیس و پادشاه و ولیعهد عربستان و سارکوزی و صدر اعظم آلمان و نخست وزیر ژاپن و انگلیس و ... واکسن رو تزریق کرده اند ، پس چرا نمردند ؟!
ناشناس۱۸۱۲۳۷۸۱۰:۲۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آلمان و فرانسه و برخی دیگر کشورهای اروپایی متقاضی خرید واکسن اسپوتنیک روسیه شده اند.
ناشناس۱۸۱۲۵۵۰۱۱:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نشریه معتبر علمی و پزشکی لنست ؛ دیروز اثربخشی واکسن اسپوتنیک روسی رو زیر سئوال برد
ناشناس۱۸۱۳۰۰۳۱۴:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دروغ نگوئید نشریه پزشکی لنست اثر بخشی واکسن اسپوتنیک روسی را تایید کرد.
ناشناس۱۸۱۲۳۸۳۱۰:۲۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همشون واکسن کوبایی زدن
ناشناس۱۸۱۲۴۸۴۱۰:۵۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آنها به احتمال زیاد آب مقطر تزریق کردند امروز حتی خود مردم امریکا از تزریق واکسن غیر ایمن فایزر امتناع می کنند.
ناشناس۱۸۱۲۵۷۴۱۱:۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به قول خودتان آب مقطر است
ناشناس۱۸۱۲۶۷۱۱۲:۰۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اونها واکسن نزدند آب مقطر زدند؟
ناشناس۱۸۱۲۶۸۰۱۲:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بنابر اعلام وبسایت آژانس دارویی نروژ 230 نفر در این کشور پس از دریافت واکسن کرونای فایزر فوت کرده اند.
ناشناس۱۸۱۲۲۰۸۰۹:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
لطفا دلیل علمی که کشته های آمریکا در اثر کرونا 4000 نفر در روز است و کشته های ما 80 نفر رو توضیح بدید. آب و هوای ما بهتره؟! کیفیت آب آشامیدنی ما بهتره؟! کیفیت غذاهایی که ایرانی ها میخورن و حجم میوه و ویتامین دریافتی بدن ایرانی ها بیشتره؟! میزان استرس ایرانی ها کمتره؟! کیفیت بیمارستان ها و داروهای ما بالاتر از آمریکاست؟! دقیقا چرا میزان کشته ها ما از آمریکا و انگلیس و فرانسه کمتره؟!
ناشناس۱۸۱۲۳۸۸۱۰:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کرونا یک ویروس هوشمند است که کشورهای ظالم دنیا از جمله امریکا و انگلیس و غیره را به شدت درگیر کرده و کشورهای مظلوم جهان از جمله عراق و یمن و غیره را خیلی کمتر درگیر کرده است.
ناشناس۱۸۱۳۱۷۱۱۶:۱۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
امریکا و انگلیس و فرانسه تاوان ظلمی را که در حق مردم مظلوم یمن و فلسطین کردند را پس می دهند.
ناشناس۱۸۱۲۴۴۵۱۰:۴۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1- جمعیت امریکا بیشتره 2- جمعیت امریکا از ایران پیرتره 3- حجم ویتامین و پروتئین و آب و هوا تاثیر چندانی تا وقتی فرد دچار بیماری های مزمن نباشه نداره 4- میزان استرس هم تاثیری نداره هرچند معلوم نیست استرس کدوم کمتره 5- تنها یک دارو برای کرونا تاییدیه استفاده در امریکا رو داره و اونم رمدسیویر هست و اونم معجزه کننده نیست و درصد کمی احتمال مرگ رو کمتر میکنه، هرچند سازمان بهداشت جهانی هم نسبت به رمدسیویر خوشبین نبوده و نیست(گفتم چون شما جدیدا خیلی عاشق سازمان بهداشت جهانی شدید) 6- آمار اون ها معمولا دقیق تره 7- توی بعضی از شهرهای ایران مثل قم به درجاتی از ایمنی دسته جمعی رسیدیم
ناشناس۱۸۱۲۷۰۷۱۲:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دلیل بالا بودن آمار در آمریکا و انگلیس: تعداد بسیار بالای آزمایش در آمریکا روزانه بیش از 2 میلیون تست انجام می شود - دقت آزمایش ها در آمریکا از کیت هایی با دقت 98 درصد استفاده می شه در ایران معمولا دقت کیت ها 60 الی 70 درصده. در آمریکا حتی جنازه ها هم تست میشن و اگر مثبت باشن دلیل مرگ کرونا اعلام میشه حتی اگر فرد در تصادف کشته شده باشه یا سرطانی باشه. اما در ایران فقط کشته های بخش icu که ریه اونها درگیر شده جزو آمار هستن. دلیل آخر هم اینه که اونها آمار واقعی رو به دور از سیاست اعلام می کنن
ناشناس۱۸۱۳۵۰۱۲۰:۵۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تو هم لوگو پپسی منوتو بین درجه یک هستی که میگی هرکی تصادف کرده باشه و مرده باشه تست کرونا میگیرند و اگر مثبت بود جز مرگ های کرونایی محسوب میشه ! این حجم از لاطائلات رو از کجا میارید واقعا برای من سواله
ناشناس۱۸۱۲۸۵۲۱۳:۳۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
استرس رو سیستم ایمنی بدن اثر داره.نمیشه که بگیم کلا تأثیر نداره.
هادی۱۸۱۲۹۲۹۱۴:۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
8 - آمریکایی های با فرهنگ!! مدت ها کف خیابون در حال اعتراضات بودن. 9 - سیستم بهداشتی آمریکا نسبت به بسیاری از کشورها ضعیف تره. 10 - درصد مردمی در آمریکا که رعایت میکنن بالا نیست. ضمنا با دقیق تر بودن آمار اونها اصلا موافق نیستم. واقعا برام عجیبه چطور بعضی ها حقایق روشن رو نمیبینن.
ناشناس۱۸۱۲۴۷۷۱۰:۵۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
البته باید جمعیت امریکا و سبک زندگی اونها در شهر به هم فشرده ای مثل نیویورک و امار های دقیق آنها را هم در نظر گرفت مسئولین ما علنا اعلام کردند امار ما دو و نیم تا سه برابر بیشتر از آمار اعلام شده است
ایرانی۱۸۱۲۶۴۳۱۱:۵۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هیچ جای جهان غیر از شبکه های ضد ایرانی مثل بی بی سی فارسی من وتو وی او ای ایران اینترنشنال ورادیوفردا این حرف را نزدند. تازه شما اگر توی وب سایت سازمان بهداشت جهانی را نگاه کنی آمار دقیق را نوشته است که دقیقا اندازه آمار دقیقی است که سازمان بهداشت ایران اعلام کرده است.
ناشناس۱۸۱۳۰۶۳۱۵:۰۵:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اتفاقا همین سایت الف در مورد دقیق نبودن آمار ایران نوشت
ناشناس۱۸۱۲۶۸۳۱۲:۱۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آمار آنها هم 2 الی 3 برابر بیشتر است چون قرار نیست هر کس بگیرد برود بیمارستان
ناشناس۱۸۱۲۷۱۲۱۲:۳۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آره شهر نیویورک فشرده است و شهری های ایران اصلا فشرده نیست. مثلا نمونش اتوبوس های brt و مترو و بازار تهران اصلا فشرده نیست و مال نیویورک مملو از جمعیته. مثلا در تهران ما اصلا سوپر مارکت 10 متری نداریم و تمام فروشگاه های بزرگ است اما در نیویورک تمام سوپر مارکت ها 10 متری است. حالا کلیساهای نیویورک بماند که روزانه جمعیت رفت و آمد دارن
ناشناس۱۸۱۲۵۵۹۱۱:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دلیلش افراد غرب زده عین شما هستن که همه چی کشورشونو مسخره می کنن. عزیزم چرا تو آفریقا و هندوستان کمتره؟
ناشناس۱۸۱۲۷۱۳۱۲:۳۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آمریکا معروفه به کشور آمارها و برای همین آمار فوتی های کرونا تقریبا با واقعیت یکسانه ضمن اینکه ممکن بعدا بخواد از چین غرامت بگیره.اما در اکثر کشورها حتی انگلیس و ایران و .. طبق اعلام وزارت بهداشت آمار فوتی های کرونا ۳،۴ برابر اعلامی هاست.
ناشناس۱۸۱۳۰۰۷۱۴:۴۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خود رسانه های امریکا اذعان دارند که فوتی های کرونا در این کشور 10 برابر متوسط سایر کشورهاست.
هادی۱۸۱۳۰۶۷۱۵:۰۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
رفیق خبر رو کامل نخوندی/ گفتن احتمالا آمار واقعی تا 2 برابر آمار رسمیه و این هم مختص ایران نیست. تو انگلیس از مقایسه فوتی های یکسال کرونا با سال قبلش متوجه شدن آمار فوتی واقعی کرونا با فوتی رسمی اعلامی اختلاف زیادی داره. باقی کشورها هم کم و بیش همینطوری هستن/ مگه اینکه بگی امسال یهویی خیلی ها هوس کردن الکی بمیرن!
ناشناس۱۸۱۲۲۱۵۰۹:۱۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
برای چه این تصاویر چندش آور را از افرادی که مشخصا وضعیت روحی روانی مناسبی ندارد بازنشر می کنید. به جای این حرفها تلاش کنید تا بیمه ها هزینه درمان های روحی را پوشش دهند..
محسن۱۸۱۲۲۲۰۰۹:۱۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی که روحانی و دیگر منتخبین به وعده های انتخاباتی خود متعهد نیستند ، گناه سلبریتی ها و سایر رای دهندگان که با هزاران امید به روحانی رای داده اند ، چیست ؟ اگر دقیق نگاه کنیم ، رای دهندگان نه به فرد ، بلکه به طرز تفکری رای می دهند که در وعده و شعار انتخاباتی متجلی است آیا مسئولان ما به وعده ها و سخنان خود پایبند هستند ؟ آیا به سند چشم انداز ۲۰ ساله پایبند هستند
ناشناس۱۸۱۲۴۱۹۱۰:۳۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی هایی که مردمو به رای دادن به روحانی ترغیب و تشویق می کردند باید پاسخگوی وضع موجود باشند.
ناشناس۱۸۱۵۴۱۹۱۹:۵۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
مردم عقل ندارن؟ مگه ...هستن که بدون فکر رای بدن چی میزنی
ناشناس۱۸۱۲۲۲۱۰۹:۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر در ایران مدیریت جهادی جایگزین مدیریت ناقص قرار گیرد و سوءمدیریت‌ها جمع شود قطعاً دیگر مشکلی باقی نمی‌ماند.
ناشناس۱۸۱۲۳۸۷۱۰:۳۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مدیریت باید علمی باشد . لفظ جهادی یک لفظ احساسی و غلط انداز است .
هادی۱۸۱۲۹۴۴۱۴:۱۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
لفظ جهادی غلط انداز نیست. مدیریت جهادی تناقضی با مدیریت علمی ندارد. دلیلی برای بار کردن مفهوم منفی به لفظ مدیریت جهادی وجود ندارد. مدیریت جهادی یعنی بفهمی که کشور شما یک عقب ماندگی تاریخی دارد و اگر بخواهی معمولی مدیریت کنی باید 100 سال منتظر باشی تا به حدی از پیشرفت برسی/ پس باید برخی از عرف های معمول مدیریتی را بشکنی. مملکت از صدر تا ذیل دست کیه؟ به قول آقای هاشمی از 40 سال 32 سال مملکت دست اون تفکر بوده. فقط 8 سال نبوده. مدیریت جهادی و توجه به توانایی ها و استعدادهای ذاتی درونی چاره کار ماست
ناشناس۱۸۱۲۶۴۲۱۱:۵۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما زیر همه خبرها اینو می نویسید دو خط در مورد مدیریت جهادی بنویسید ببینیم چیه اصلا؟ مملکت هم که از صدر تا ذیل دست خودتونه چرا با مدیریت جهادی مشکل رو حل نمی کنید؟ اگه مدیریت جهادی کارگشاست و انجام نمی دید پس خائنید و گرنه مدیریت جهادی فقط ادعاست.
ناشناس۱۸۱۳۰۱۲۱۴:۴۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ساخت 420 کیلومتر خطوط مترو و موشک های بالستیک دوربرد یک نمونه از مدیریت جهادی است و مونتاژ پراید با قیمت 120 میلیون یک نمونه از مدیریت لیبرالی است.
ناشناس۱۸۱۳۰۸۴۱۵:۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی می روید 7 سال کشور را معطل خارجی ها می کنید معلوم است که رد می دهید و می فرمایید چی هست؟!حتی اقتصاد مقاومتی خیلی مواردش مانند قبله عالم شما است که در کشورشان اجرا می کنند ولی نمی خواهید در دولت خودتان اجرا کنید
ناشناس۱۸۱۲۲۲۴۰۹:۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
# واکسن _ معتبر _ به درد بخور _ بخرید
ناشناس۱۸۱۲۴۶۵۱۰:۴۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شاهد تغییرات فایل های دستگاه کپی لوگو پپسی-منوتو بین ها هستیم... البته قطعا این جماعت نمیدونند مجله لنست چی هست و قطعا هم نمیدونند واکسن مدرنا و استرازنکا هم هنوز هیچ نوع تاییدیه سازمان بهداشت جهانی ( نوکر چین و روسیه در فایل سابق) رو ندارند، فقط یکچیزی بیاد تو دستگاه کپیشون، با سرعت و قدرت کپیش میکنند.
ناشناس۱۸۱۳۰۸۵۱۵:۱۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کلی می خندم از این کپی که می گویی
ناشناس۱۸۱۲۵۱۹۱۱:۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
واکسن به درد بخور معتبر عوارض داره .. عقیم میکنه
سعید۱۸۱۲۲۲۶۰۹:۲۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
صدا و سیما، شما مطبوعات اینها را بزرگ کرده اید. این ها حتی خودشان خ‌دشان را قبول ندارند در حالی که شما عکسهای مثلا پیتزا خوردن آنها را هم نشر می دهید. چه انتظاری دارید
ناشناس۱۸۱۲۲۲۷۰۹:۲۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به هر حال گرفتن ویزا و تابعیت نیاز به چنین نمایشهایی داره، هر چند یه شبکه پر قدرت داخلی هم از اینها حمایت می‌کنه.
ناشناس۱۸۱۲۲۲۸۰۹:۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتی کسی کم میاره ناراحته بهش تیکه نمیندازن بهش طعنه نمیزنن عقده گشایی برای انتخابش نمیکنن سعی میکنن ارومش کنن تو خیلی از مراسمات خاکسپاری دیدم این اتفاق رو ی نفر زجه میزنه برا کسی که وقتی زنده بود کاری براش نکرده ولی بقیه نمیرن بهش تیکه بندازن میرن سعی میکنن ارومش کنن چوت همه متوجه هستن که این زجه ها بخاطر پشیمونی از گذشت ست شما هم اگر میتونی مرحم درد باش ن نمک روی زخم
ناشناس۱۸۱۲۵۷۵۱۱:۱۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
واقعا خیلی با شعورید.لذت بردم از حرفات.احسنت
هادی۱۸۱۲۹۵۳۱۴:۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
در مورد آدم معروفی که این حالاتش رو داره رو مغز دیگران به اشتراک میگزاره این حرف غلطه. ترامپ هم داشت نظرات شخصیش رو میگفت چرا کلا از توییتر و .. بیرونش کردن؟ چون داشت به جامعه شون گند میزد. ایشون هم غلط میکنه به روان جامعه اسید بپاشه
ناشناس۱۸۱۴۱۱۲۰۸:۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ینی الان شما میفرمائید باید آمریکایی عمل کنیم ؟
هادی۱۸۱۴۳۴۸۱۰:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
نه داداش ما طبق روش خودمون عمل کنیم. مثلا پلیس آمریکا سالانه حدود 1000 نفر رو میکشه. ما میگیم پلیس ما مگر در شرایطی که طرف اسلحه بکشه یا مثلا با سلاح سرد به پلیس حمله کنه حق نداره فقط چون طرف مثلا دستشو بالا نبرده بهش شلیک کنه. رهبر ما میگه کسی حق نداره وارد حریم خصوصی دیگران بشه و مثلا مثل سازمان های امنیتی آمریکا شنود کنه و ... اما به اون دسته از دوستانی که خیلی قبول دارن آمریکا رو و اونجا رو کشور آزاد میدونن میگم اونجا هم کسی رو که داشت امنیت جامعه رو به خطر مینداخت کاملا سانسور کردن. یعنی آزادی بیان به نوعی پر! آزادی حدود داره/ اون سلبریتی که از پول همین مردم به خیلی جاها رسیده غلط کرده گفته ایران مرکز نفرینه دنیاست. اون هم وقتی که ما با 80 میل جمعیت 70 نفر کشته داریم و آمریکا با 330 میلیون بالای 4000 نفر/ اگه ما مرکز نفرینیم پس آمریکا و آلمان و انگلیس و ایتالیا و برزیل و مکزیک و هند و روسیه و ... چی هستن؟
ناشناس۱۸۱۲۲۲۹۰۹:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همه در مورد همه چیز حق نظردادن دارند
ناشناس۱۸۱۲۴۶۷۱۰:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی های که سواد و تخصص ندارند و به فکر گرین کارت هستند نباید نظر بدهند.
مهران۱۸۱۲۲۳۰۰۹:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
لری کینگ و چندین سلبریتی واقعی ( نه الکی مثل ایران) در امریکا فوت کردن به خاطر کرونا اما یه سلبریتی امریکایی چرت و پرت نگفت بعد تو این کشور بی سواد ها میلیاردی درمیارن به اسم سلبریتی بعد طلبکار هم هستند
ناشناس۱۸۱۲۴۸۱۱۰:۵۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به خاطر اینه که رسانه های امریکایی ، برخلاف ظاهر و تصوری که در جماعت بیسواد ایرانی پیش اومده ، به شدت با بی نظمی اجتماعی مخالف هستند و به سرعت و با قدرت سانسور میکنند و هیچگاه خوراک فکری مخالف بنیان امریکا به خورد بقیه نمیدهند ( نهایتش توی سی ان ان میگه دونالد ترامپ رنگ موش فلانه و فاکس هم میگه جو بایدن الزایمر داره و جماعت لوگو پپسی- منوتو بین وطنی عشق میکنند، ولی فقط کافیه مثل ترامپ و طرفدارانش علیه بنیان های امریکا گام برداری، اون موقع حجم سانسور رو میبینی ) جماعت داخلی هم بدون گفته های رسانه های اونوری محاله سرچ کنند و از خودشون مطلبی در نتیجه سرچ و استدلال استخراج بشه
ناشناس۱۸۱۲۵۹۲۱۱:۲۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باز هم افاضات..
ناشناس۱۸۱۳۷۸۸۰۰:۳۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
شما معنی سلبریتی رو می‌دونی که میگی سلبریتی الکی؟! سلبریتی به معنی هنرمند نیست که واقعی و الکی داشته باشه بنده خدا به آدم مشهور میگن سلبریتی؛ بنظرت مهران مدیری یا کتایون ریاحی تو ایران مشهور نیستن؟!
ناشناس۱۸۱۲۲۳۲۰۹:۲۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مرگ بر فایزر و مدرنا و استرازنکا و تکنولوژی برتر درود بر کوبا و چین و روسیه کمونیست ! خوبه ؟!
ناشناس۱۸۱۲۴۲۹۱۰:۴۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
امریکا و اروپا اگر تکنولوژی برتر داشتن رکورددار تعداد فوتی ها و مبتلایان کرونا در جهان نمی شدند !
ناشناس۱۸۱۲۴۹۱۱۰:۵۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مغلطه ای ماقبل بد و ماقبل نقد
ناشناس۱۸۱۲۶۷۲۱۲:۰۷:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
موسسه علمی آلمان اعلام کرد: صدها آلمانی پس از دریافت واکسن فایزر جان خود را از دست دادند.
هادی۱۸۱۲۹۶۲۱۴:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه رفیق اشتباه گفتی! هر چی جمهوری اسلامی بگه اشتباهه و ما باید برعکسش و بگیم. عقل میگه چون آمریکا تونسته کشته هاش رو در حدود 5 هزار نفر در روز نگه داره و انگلیس حدود 1300 نفر پس باید از اون ها واکسن بخریم. اوکی؟! دفعه دیگه اینو بنویس/
ناشناس۱۸۱۲۲۳۵۰۹:۲۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کسایی که تخصص ندارن نباید برای واکسن نظر بدن
الف ر۱۸۱۲۲۳۶۰۹:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همین استدلال که در باره سلبریتی فرمودید بنده هم تائید میکنم شما سیاسیون هم خیلی درک بالائی از وضاع جهان ندارید ویا اگر هم دارید به اقتضا منافع تان عمل میکنید
ناشناس۱۸۱۲۲۴۰۰۹:۲۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سیاست را قاطی واکسن و سلامتی مردم نکنید
ناشناس۱۸۱۲۲۴۷۰۹:۳۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
..اینهمه آدم به درد بخور مشهور توی دنیا دارن تزریق میکنن واکسنای غربی رو پس چرا نمیمیرن ؟
ناشناس۱۸۱۲۲۴۸۰۹:۳۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای نویسنده کرونا مسئله دست چندم ما ایرانیان است، الان فقر و فلاکت و بیکاری و نداری درد ایرانیان است که آقای روحانی با فرمایششان مبنی بر شاد بودن دل جامعه نمک به زخم مردم میپاشند، بعدشم چه کسانی بیشتر تابعیت آمریکایی و کانادایی دارند مسئولین ارشد و البته فرزندانشان یا دیگران، اون سلبریتی ها که البته من به شخصه منتقدشون هستم لااقل با دسترنج خوشون که بخاطرهنرشون هست رفتند آمریکا ولی این به اصطلاح آقازاده ها چطور و با کدام پول کاخهای خود را هم در ایران و هم در آمریکا و کانادا خریداری کرده اند
حمید۱۸۱۲۲۵۲۰۹:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای محترم. مدتها دونالد ترامپ گفت که در انتخابات تقلب شده است ولی کسی به ادعای ایشان که ارزش قانونی نداشت وقعی ننهاد زمانی که رفتار ایشان باعث خطر برای جامعه آمریکا گردید تصمیم به استیضاح گرفته شد و به کسی سلبریتی و عامل بیگانه و خودفروخته و انحرافی و فتنه جو گفته نشد معترضان بیشمار و گاها سرشناس مانند تد کروز و رود جولیانی شهردار سابق نیویورک و افراد عادی همچنان بر تقلب در انتخابات آمریکا اصرار دارند و با توجه به جایگاه قدرتمند قانون در ایالات متحده، کسی به آنها هیچ انگی نمی زند و همه می توانند هر چه بگویند. التماس تفکر
ناشناس۱۸۱۲۴۳۹۱۰:۴۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حوادث اخیر نشان داد که دموکراسی امریکایی چقدر سست و فشل است.
ناشناس۱۸۱۲۶۳۷۱۱:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ما فقط خوبیم !
ناشناس۱۸۱۳۰۱۸۱۴:۴۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تاریخ ایران از کودتای 28 مرداد 32 تا ترور سردار سلیمانی خباثت و شیطنت امریکا را نشان می دهد.
ناشناس۱۸۱۳۴۲۹۱۹:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه فقط امریکا خوبه فقط
حسین رجایی۱۸۱۲۶۳۳۱۱:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با سلام گویا شما اخبار آمریکا را فقط از بی بی سی و من و تو دنبال می کنید خبر ندارید چه کسانی را تروریست خطاب کردند!؟ خبر ندارید چگونه با مدعی اصلی تقلب (ترامپ) برخورد کردند!؟
ناشناس۱۸۱۲۲۵۴۰۹:۳۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
البته موقع انتخابات و موج سواری نظرتون در مورد سلبریتی ها عوض میشه و میشوند قشر تحصیلکرده .
ناشناس۱۸۱۲۵۹۸۱۱:۲۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حالا کی گفته تحصیل کرده و نور چشمی در موقع انتخابات؟ همان کسانی که دنبال رای هستند و نه مردم!
بیگی29۱۸۱۲۲۵۷۰۹:۳۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اینکه آمریکا خوب است یا بد،باید از مسئولین جمهوری اسلامی که فرزندانشان با کوله ای دلار آمریکایی از این بهشت به آن جهنم کوچ کرده اند پرسید نه با شعارها .البته میشد رابطه کج دار و مریزی با آمریکا داشته باشیم تا آنها که اینجا مانده اند در عذاب نباشند
ناشناس۱۸۱۲۲۶۰۰۹:۳۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به نظر من رئیس صدا و سیما ( عسگری ) و محرز و نمکی و روحانی و حریرچی و لاری و شانه ساز ( غذا و دارو ) و ظریف ؛ اولین کسایی باشن که جلوی دوربین ، واکسن وارداتی روسی اسپوتنیک وی رو تزریق میکنن .
ناشناس۱۸۱۲۵۱۵۱۱:۰۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اون موقع هم توی دستگاه کپی تون یک چیز دیگه وارد میکنند، مثلا اینکه آب مقطر بوده
ناشناس۱۸۱۲۲۶۱۰۹:۴۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی از این دلقک بازیهاشون هم برای گرفتن فالوور و در دهان افتادن است. نمونش سحر زکریا, همه فراموشش کرده بودند ولی با این ویدیوی چیپ, دوباره سر زبانها افتاد و تصویرش بین همه پخش شد. شنونده هم باید عاقل باشد که متاسفانه اکثر طرفداران همچین افرادی, نیستند که اگر بودند این دولبریتیها برایشان تعیین تکلیف نمیکردند !!!!!
ناشناس۱۸۱۲۴۶۲۱۰:۴۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
می خوای بگی هیچ حقیقتی پشت حرفهاش نیست ؟؟ دوست عزیز اگر یک میلیون نفر هم واکسینه شوند زنجیره انتقال به تدریج گسسته یا اقلا ضعیف می شه در اینکه ما در خرید واکسن در قرنطینه کردن وتهیه امکانات پزشکی و دارویی نقص های عمده داشته ایم و داریم اصلا شکی نیست الان این جمعیت که هجوم برده اند به کیش و قشم و جنوب کشور را چرا کسی مدیریت نمی کنه ؟؟ مگه در استانه ی پیک چهارم نیستیم ؟؟ حالا اگه یه سلبریتی داد بکشه و اشک بریزه که بابا ببندید جاده ها را چون جنوب به حد کافی محرومیت داریم باید حمایت بشه یا باید مثل شما بهش توهین کنیم ؟؟
ناشناس۱۸۱۲۷۵۸۱۲:۵۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
همین سلبریتیها خیلیهاشون ساده ترین پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمیکنند بعد برای عوامفریبی ناله سر میکنند و در کنار اینها الان دو ماه میشود که واکسیناسیون در آمریکا و انگلیس شروع شده ولی هیچ تاثیر شگرفی نداشته دست از حمایت از آمریکا بردارید, انقدر اوضاعش داغون هست که دیگه قبله آمال نباشه, البته ایران هم مشکلات زیادی دارد ولی یکی از دلایل اصلی مشکلاتش همین جماعت هستند
ناشناس۱۸۱۳۰۷۷۱۵:۱۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کاشکی این حرف ها را بزنند نه حرف های سیاسی که معلوم است چه اتفاقی میافتد
ناشناس۱۸۱۲۲۶۲۰۹:۴۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دوست عزيز نويسنده، چندتا خبر بالاتر از تحليل شاذ شما، همين سايت الف خبري گذاشته مبني بر دستگيري 11 ايراني براي ورود غير قانوني در مرز آريزونا.
ناشناس۱۸۱۲۴۹۸۱۰:۵۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اونا از امثال لوگو پپسی - منوتو بین ها هستند که خیلی خوشحال میشم همشون از ایران برند و دست از سر کشورم بردارند
ناشناس۱۸۱۳۰۷۰۱۵:۰۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کشورم ؟؟!!! به همین خیال باش که با این افکارت همچنان جزو کشور 80 میلیون ایرانی باشی شماها حد اکثر 5 میلیون هستید
ناشناس۱۸۱۳۵۰۷۲۰:۵۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اولا که آمار پرت و پلا دادن از خصوصیات بارز لوگو پپسی منوتو بین های با ترامپ تا 2024 گو هست، 88 هم دیدیم که تا چه حد در زمینه آمار جاهل هستند، دوما تعداد اصلا مهم نیست، بر فرض که هر چقدر هم باشید واضحه که به شدت به ضرر مملکت هستید
حمید۱۸۱۲۲۶۶۰۹:۴۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بمیرم که آقا زاده ها و..... اقامت هیچ کشوری ا ندارند و هیچ ثروتی به تاراج نبردند
ناشناس۱۸۱۳۴۳۰۱۹:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هموناهم با رای امثال اینا میان بالا مگه دختر .. کجاست کیا براش تبلیغ کردن
مازنی۱۸۱۲۲۶۹۰۹:۴۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما هم از اونور بام افتادین آقای رجایی ، ریشه هر اعتراض باخود و بیخود را در غرب جستجو میکنید و جالب اینجاست ( خوب بگردیم زیر پوست همین متنت هم میشه پیدا کرد ) که برای اثبات درستی و راستی اعمال و کردار جناح خودتان باز هم وقایع همان امریکا را مصادره به مطلوب میکنید و معیار و مقیاس قرار میدهید، خوب از اینور هم میشه گفت تو سوریه جنگ زده و عراق و افغانستان و اتیوپی و اریتره و ... هم درصد درگیری و مرگ و میر ناشی از کرونا از ما و امریکا و روسیه کمتره و هم در تزریق واکسن و مصرف دارو از همه ما عقب ترند... اینها به یکسری مباحث تخصصی مربوطه ، مثل ارتباطات جهانی ، مثل دادن یا ندادن آمار و ...نه به مباحث غیر تخصصی مثل انقلابی بودن و رگ گردن باد کردن و دعواهای کوچه بازاری ، یه کم اون خشم مقدس انقلابی تان را نگهدارین برای مواقع ضروری
ناشناس۱۸۱۲۴۵۹۱۰:۴۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کرونا نشان داد که امریکا و سایر کشورهای غربی مدعی پیشرفت و تکنولوژی چقدر عقب افتاده اند.
ناشناس۱۸۱۲۲۷۰۰۹:۴۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مگه غیر از این است که خودتان همه چیز را به آمریکا نسبت می دهید ؟ فقط سلبریتی ها تابعیت آمریکگایی دارند؟ همین افرادی که خودشان را دربست انقلابی می دانند آماربگیرید چند درصدشان یا خودشان یا فرزندانشان خارج هستند؟؟
ناشناس۱۸۱۲۷۸۳۱۳:۰۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
غرب زده ها به آمریکا می چسبند و در دستگاه حکومتی هم مشخص اند
ناشناس۱۸۱۲۲۷۶۰۹:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با استفاده از بار منفی استفاده از لفظ سلبریتی نمیتوان بر ستوه مردم سرپوش گذاشت . این بازیگر هم که در این ویدئو هست خیلی جزو قشر مرفه نیست.
هادی۱۸۱۳۰۱۱۱۴:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ستوه مردم از چی؟ از واکسن؟ مردم مشکلی با واکسن ندارن. مشکل مردم با اقتصاده نه واکسن. این خانم الان برای اقتصاد و جیب خالی مردم زار زد؟
ناشناس۱۸۱۲۲۷۷۰۹:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سحر خانم حرف زياد ميزنه
ناشناس۱۸۱۲۲۷۹۰۹:۵۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی ها که عشق و حالشون به راهه نه مالیاتی نه قانونی هرچی به دهنشون میرسه میگن تازه اینا شدن راهنمای مردم خدا اخر و عاقبت مارو به خیر کنه
ناشناس۱۸۱۲۴۲۰۱۰:۳۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این در مورد آقازاده ها و خودی ها و مسئولینی که خودشان شعار مرگ بر کل دنیا می دهند و بچه هاشون در اروپا و امریکا و کانادا عشق و حال می کنند هم صدق می کنه با این تفاوت که آقازاده ها و نورچشمی های خودی از بیت المال مردم دارن عشق و حال می کنند
ناشناس۱۸۱۲۶۵۷۱۱:۵۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باز این بندگان خدا برای پول درآوردن یه زحمتی کشیدن فرزندان مسئولین که از جیب بیت المال رفتند اونور چی؟
ناشناس۱۸۱۲۲۸۸۱۰:۰۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما رد پای هیچ سلبریتی رو در اختلاس و پرونده فساد اقتصادی نمی بینید. سو مدیریت به ویژه توسط مقامات عالی رتبه چه ربطی به سلبریتی دارد؟ چرا شیپور رو از سر گشادش می زنید.
ناشناس۱۸۱۲۵۰۱۱۰:۵۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عکس های دوستانه سلبریتی ها با بابک زنجانی و سرمایه گذاری مختلسین در سریال شهرزاد رو .. یادشون رفته
ناشناس۱۸۱۲۵۹۱۱۱:۲۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بله ولی بعضا با پول های دزدی فیلم ساخته می شود!! این ها مسوولیت در دولت و.. ندارن که حرف بی ربط می زنید هر چند محاکمه شدن هایشان در موارد مختلف قرار نیست رسانه ای بشود
ناشناس۱۸۱۲۹۲۱۱۴:۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آب نيست والا شناگراي قهاري ان تو زلزله كرمانشاه تا تونستن دزديدند
ناشناس۱۸۱۴۷۹۵۱۳:۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
شوهر مهناز افشار شیر خشک فاسد وارد کرده بود و پرونده فساد مالی دارد.
روح الله۱۸۱۲۲۹۰۱۰:۰۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تحلیل زیبایی بود. احسنت
ناشناس۱۸۱۲۲۹۱۱۰:۰۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اکثر ادله شما در خصوص ایران هم مصداق دارد.
هادی۱۸۱۳۰۰۴۱۴:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما اون بخش در مورد آمریکاش رو بپذیر بله ما هم مشکلات زیاد داریم! بعضی ها بهشون بگی آمریکا اشکال داره انگار توهین کردی بهشون/ اونا مشکل دارن ما هم داریم. اونا 4 5 هزار کشته روزانه دارن ما 70 تا/
ناشناس۱۸۱۲۲۹۵۱۰:۰۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
و ما از این آسمون ریسمون به هم بافتن شما نتیجه می گیریم که ما خوبیم و همه دنیا بد باشه شما خوبید.
ناشناس۱۸۱۲۵۰۸۱۰:۵۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باز هم مغلطه ای ماقبل بد و ماقبل نقد
ناشناس۱۸۱۲۲۹۶۱۰:۰۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
الحمدالله در این مملکت همه سیرند. بر اساس آمار 40 درصد مردم دارای اضافه وزن و 10 درصد هم چاقند.
ناشناس۱۸۱۲۲۹۹۱۰:۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی ها فقط دنبال تابعیت دوم هستند البته پول خرج کردن درآنجا را باید از تابعیت اول دربیاورند به همین دنائت وبی صفتی
ناشناس۱۸۱۲۳۰۲۱۰:۰۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
انتخاب نوع واکسن ؛ حق مسلم مردم و از منشور حقوق آنهاست
ناشناس۱۸۱۲۴۸۸۱۰:۵۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حق انتخاب موقعی مفهوم داره که اون افراد مسخ شده نباشند
ناشناس۱۸۱۲۶۰۱۱۱:۲۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هر کس با شماها مخالف باشه حتما مسخ شده و طلسم شده و کلا نمی فهمه !
ناشناس۱۸۱۳۵۰۹۲۰:۵۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
هرکس نه ، ولی شما ..منوتو بین ها بلاشک مسخ شده هستید و به شدت مضر
ناشناس۱۸۱۲۷۷۹۱۳:۰۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حق انتخاب اما و اگر نداره بفهم
ناشناس۱۸۱۳۵۱۰۲۰:۵۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
در هیچ جای جهان، افراد محجور ذهنی توانایی انتخاب ندارند..
ناشناس۱۸۱۲۷۸۶۱۳:۰۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اینکه تو و امثال تو بگین کی مسخ شده کی نشده که دیگه حق نیست! میشه دیکته نظرات تو و امثال تو! هرچی خلاف نظر شما باشه نا حقه الانم داریم می بینیم حق شده فقط برای امثال شما
ناشناس۱۸۱۲۳۰۳۱۰:۰۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باید با آمریکا گفتگو کرده و از خصومت ها با این کشور کاست.
ناشناس۱۸۱۲۴۵۲۱۰:۴۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستن.
ناشناس۱۸۱۳۲۶۰۱۷:۲۴:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
یه کلام ختم کلام
ناشناس۱۸۱۲۳۰۴۱۰:۰۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ولله همه خسته شدن از تورمهای بی پایان و کرونا و داستانهای ناخوشایندی که پیش می آید،، حالا از روی ناراحتی یه حرفی هم زده بشه. عیبی نداره که بالام جان
ناشناس۱۸۱۲۳۱۳۱۰:۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگه راجع به فایزر و مدرنا حرف بزنی ، انگار داری گناه کبیره انجام میدی
ناشناس۱۸۱۲۷۶۲۱۲:۵۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دلیلشم که کاملا معلومه
ناشناس۱۸۱۲۳۱۶۱۰:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آمار ما يك دهم آمريكاس؟؟ آمار واقعي؟يا... نسبت جمعيت هم كه انشالله تو محاسباتتون ديديد
ناشناس۱۸۱۲۵۹۹۱۱:۲۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
چین را هم ببین یا بلژیک و..
ناشناس۱۸۱۲۳۱۹۱۰:۱۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی در ایران فقط شامل هنرپیشه ها نمی شه ها ! در ایران اقشار دیگری هم هستند که مشهور و محبوب و تاثیر گذارند و تمام مشخصات سلبریتی ها را دارند. البته در اروپا چنین اقشاری وجود ندارند اما در ایران ما هستند.
ناشناس۱۸۱۲۳۵۸۱۰:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
البته سلبریتی ها هم فرق میکنند اگر سلبریتی خودی مثل افخمی از سر توهم نظری بر خلاف تمام مراجع علمی را از طریق رسانه های متعلق به ملت نشر بدهد حتی گرد هم بر دامنش نمینشیند
ناشناس۱۸۱۲۷۸۷۱۳:۰۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خبرها را جستجو کن تا ایراد گرفتن از او را ببینید
ناشناس۱۸۱۲۳۶۱۱۰:۲۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی را خودمان میسازیم .و بادش میکنیم ...با توجه افراطی و ایجاد هیاهو و ازدحام در اطرافشان برای عکس گرفتن و .....در فضای واقعی و هجوم دهها و یا صدهاهزار نفری به صفحات مجازی شان برای فالوئر شدن در فضای مجازی و ...... بنابراین باز هم میگم خلایق هر چه لایق ..... وقتی در جامعه ی ما نویسنده و متفکر وو اهل علم و معرفتی فوت میکند و یک درصد جامعه هم خبردار نمیشود و اگر هم خبردار شود ؛ نمیداند که بوده و چکاره بوده و ... ولی بر عکس در هنگام مرگ یک سلبریتی چنین تلاطم و موج ایجاد میشود ، نباید انتظار داشت که وضع بهتر از این باشد.... مصیبت وقتی بزرگتر میشه که حتی خواص و نخبگان سیاسی ما هم همین جور رفتار میکنن.....
ناشناس۱۸۱۲۳۷۳۱۰:۲۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی باید دغدغه مند باشه برای مردمش ولو اینکه خوشایتد شما نباشد
ناشناس۱۸۱۲۶۱۱۱۱:۳۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی دغدغه اش اینست چه جوری ماهی ده هزار دلار از این کشور بدبدبد دربیاره بفرسته امریکا بچه اش عشق و حال کند یا از شدت بی عدالتی مهاجرت کندبرود استرالیا بچه هایش دریک شرایط خوب رشد کنند ولی برنامه ریزی کنه بازهم از طریق این کشور بدبدبد برود داوری کند دلار بگیرد تواسترالیا خرج کند یا پول کلان از صدا وسیمای میلی بگیرد برنامه مزخرف بسازد بعد برود کانادا پولهایش را آنجا خرج کند که فرزندش کانادایی به دنیا بیایدو .. مقایسه کنید با رفتارسلبریتی های جهان درکشورهایشان به هیچ حزب وگروهی هم کار نداشته باشید
یک دوست۱۸۱۲۳۹۸۱۰:۳۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کیهان بازی در نیارید. قرار نیست هرکس مثل شما و به میل شما فکر نکرد بکوبیدش. ایشون به عنوان یک انسان ایرانی داره واکسن رو به عنوان یک مطالبه به حق فریاد میزنه. اصلا قصد دفاع از سلبریتی ها رو ندارم، اما مطلب شما هم کاملا خالی از منطق هست و صرفا برای له کردن مخالف نگارش شده.
شاهرخ۱۸۱۲۴۰۸۱۰:۳۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خدا روشکر آمریکا هست و هرچیز رو میشه یکجوری به آمریکا وصل کرد..... فرض با کشوری مثل آمریکا دشمنی نبود واقعا نگارنده چطور می تونست درخواست یک سلبریتی که شاید از ترس جانش باشه و درخواست اکثریت جامعه باشه رو جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا به نگارنده می گم اصلا سلبریتی رو بی خیال فرض کن یه شهروند عادی مثل من چنین درخولستی داشته باشه اونوقت بازم منو وصل می کنید به آمریکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۸۱۲۷۷۵۱۳:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آمریکا اصلا چشمه حقوق بشره تو راحت باش بعدم مملکت داری باید اصولی باشه نه با نظر سلبریتیا میخوای بهداشت و درمان هم به سرنوشت اقتصاد دربیاید اگه نظر اون مهمه نظر مامهم نیست که مخالفیم چراژاپن منتظر نتیجه واکسن کرونا رو ببینه
هادی۱۸۱۲۹۹۸۱۴:۳۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به شما میگم میدونی کشورهایی که واکسیناسیون رو شروع کردن هنوز آمار بسیار بالایی در مرگ و میر روزانه دارن؟ یه مقدار صبر کن بزار ببینیم اینایی که زدن به کجا میرسن بعد ما شروع کنیم. بهت میگم آمریکا حدود 5000 و انگلیس 1300 مرگ روزانه دارن و ما 70 نفر. صبر کن بزار ببینیم آمارشون پایین میاد یا نه.
علی۱۸۱۲۴۰۹۱۰:۳۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شمای نویسنده که انقدر آمار بدبختیهای آمریکا را دارید همین آمار ایران را هم دارید؟
ناشناس۱۸۱۲۴۳۳۱۰:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مگه آقازاده ها و مسئولین ما کم دنبال‌ گرین کارت‌ آمريکا هستند و اصلا بررسی کنيد که‌ فرزندان‌ چه تعداد از مقامات‌ کشوری در آن‌ طرف هستند. اين اعتراضات و لایک هاش نتیجه‌ عملکرد افتضاح مسئولانه که‌ ديگه حتی درست هم بگید اعتماد نمی کنند. یعنی یک جور تمرد اجتماعی يا علی
ناشناس۱۸۱۲۴۴۶۱۰:۴۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اقای حیسن رجایی یا خودت رو به اون راه زدی یا اصلا توی کوچه خیابون نیستی حرفش مگه غلطه؟؟ حالا یکی از فشار عصبی حرف میزنه چون سلبریتیه حرفش معنی نداره؟
حسین رجایی (نویسنده)۱۸۱۲۷۰۴۱۲:۲۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مگه همه این حق را دارند که ناراحتی ها و فشارهای عصبی شان را به جامعه منتقل کنند!!؟؟
ناشناس۱۸۱۳۰۷۴۱۵:۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فقط شما حق دارید در جامعه اظهار فضل کنید ؟؟
ناشناس۱۸۱۳۱۸۷۱۶:۲۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نه فقط حاج حسین شریعتمداری و دکتر حسن عباسی این حق رو دارند.
ناشناس۱۸۱۳۵۲۸۲۱:۰۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ما توجامعه هستیم و فشار رومون هست ظاهرا امثال شما توی دنیای دیگه سیر می کنند فکر می کنین دربارش حرف نزنیم یعنی هیچی نشده ..
هادی۱۸۱۲۹۸۳۱۴:۳۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کدوم حرف؟ اینکه واکسن بخرید؟ الان خریدیم. مثل فرانسه که احتمالا قبولش دارید از روسیه. یا خیلی از کشورهای دیگه. میدونی خیلی از کشورها هنوز نخریدن و صبر کردن تا اثراتش رو ببینن؟ همیشه تو همه چی عقلمون باید دست بی بی سی و منوتو و اینترنشنال 4 تا سلبریتی باشه؟
صمصام۱۸۱۲۴۵۴۱۰:۴۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با جناب رجایی موافقم ...حرف حقیقت تلخ است اما باید پذیرفت ای کاش این جماعت در کنار برخورداری از مزایای جایگاه شان ،الزامات ان را بپذیرند .
ناشناس۱۸۱۲۶۴۰۱۱:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
الزامات شغل این افراد حتما اطاعت محض از عقاید و فرامایشات شماها ست ؟؟
ناشناس۱۸۱۲۴۶۹۱۰:۴۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی ها در آمریکا تند و‌ تیز علیه مدیریت کرونا و سایر موارد در آمریکا سخن میگویند .. کلیپ شارون استون علیه مدیریت کرونا فقط یک نمونشه
ناشناس۱۸۱۲۷۷۶۱۳:۰۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما ها دو قطبی سازی می کنید برای خود و امریکا مشکل اینجا این است کاری که آنها نمی کنند
ناشناس۱۸۱۲۵۱۴۱۰:۵۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این سلبریتی های.. بیت المال فقط برای اروپا و آمریکا غش می کنند، دغدغه درآمد زایی کارش را دارند، چرا با اینها که با روان وغرور ملت بازی می کنند برخورد نمیشه
ناشناس۱۸۱۲۵۷۶۱۱:۱۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقا این سلبریتی ها اکثرا ویزای اروپا و آمریکا رو دارن چرا نمیرن همونجا واکسن بزنند چرا تو این همه سفر های خارجیشون‌واکسن نزده اند اینا همش فیلمه برای دیده شدن
ناشناس۱۸۱۲۵۸۰۱۱:۲۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
چرا راجع به افاضات آقای افخمی در مذمت ماسک و واکسن قلمفرسایی نمیکنید تا مردم قضاوت کنند
ناشناس۱۸۱۲۹۸۴۱۴:۳۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شما درباره همه چی همینطپری قضاوت می کنی؟! قبل از این مطلب درباره افخمی نوشته بودن https://www.alef.ir/news/3991117049.html
ناشناس۱۸۱۲۶۲۰۱۱:۳۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فعلا که بیشتر از سلبریتی ها ، آقازاده ها و بچه های مسئولین در آمریکا و کشورهای اروپایی بسر میبرند و با اموال مردم زندگی خوشی را میگذرانند، مثل دختر ..
ناشناس۱۸۱۲۷۳۹۱۲:۴۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
حرفهاشون حرف دل من بود. چرا باید خانواده من از واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت محروم باشند. این واکسن باید سریعا خریداری شود و بصورت رایگان و بر اساس اولویت های سازمان جهانی بهداشت به همه ایرانیان تزریق گردد. حق مردم ایران بیش از اینها است.
ناشناس۱۸۱۳۳۲۰۱۸:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خوب شما و خانواده بهداشت رو رعایت کنین تا نوبت واکسنتون برسه به خدا یک ساله این مرض اومده
ناشناس۱۸۱۲۷۶۸۱۲:۵۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
من این خانم را نمی شناسم و هیچ باوری به سلبریتی بودن بازیگران ندارم. اما این خانم حرفی از امریکا نزد و گفت واکسن بخرید از هر جایی که می خرید بخرید.
سیدتقی۱۸۱۲۸۰۲۱۳:۱۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر غیر این تحلیل و تفسیر میکردید جای تعجب داشت !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاهدخت۱۸۱۲۸۱۴۱۳:۲۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگه فیلم اون خانم رو دیده باشید میگه کجای دنیا سلبریتی و دولیبریتی ها می میرند درواقع دغدغه مردم نداره دغدغه خودش رو داره و اگه حالت صورتش رو ببینید قشنگ معلومه حتی اشکهاشم مصنوعیه طوری که این ها جبهه گرفتن انگار مسئولین سادیسم دارن که مردم و اقتصاد رو بکشن همه دارن تلاش میکنن تا زنده بمونیم این جو سازی ها نه انتقاد بلکه به نظر من راهی برای گرفتن اقامت در کشور های خارجیه واقعا باید باهاش برخورد بشه چون استرس و تشویش رو چند برابر میکنه که خیلی خطرناکه تو این شرایط.!!!
ناشناس۱۸۱۲۸۲۰۱۳:۲۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگر واکسن فایزر بده بیاید دقیق بگید اون ۱۵۰ هزار دور واکسن فایزر رو کیا زدن؟؟ د بگو ؟ اینجاش که میرسه حرفی برای گفتن نداری اگر آمریکا و انگلیس بده چرا بچه هاتون همه آمریکان و برای کوچکترین کار پزشکی میرید انگلیس؟ د بگو؟
ناشناس۱۸۱۳۵۱۸۲۱:۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ایران اون 150 هزار دوز رو اصلا نگرفت ! واقعا چقدر شما ها .. عقب .. هستید
ناشناس۱۸۱۲۸۵۸۱۳:۳۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اکثر سلبریتی های سینما و ورزش سوادشان از دیپلم بالاتر نیست. یک چند تایی هم در دانشگاه آزاد لیسانس گرفته اند. هر کسی در حد خودش حرف میزند. البته متاسفانه اینها تریبون دارند و صدایشان بلند تر از سوادشان است. همین امر در مورد بسیاری از سیاسیون ما هم صادق است که تحصیلات ساختگی دارند.
ناشناس۱۸۱۲۸۷۸۱۳:۵۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی‌ها توی آمریکا رکیک‌ترین الفاظ رو به رئیس‌جمهور وقت خودشون (ترامپ) نسبت می‌دادند و هیچ کسی نه محاکمه‌شون کرد و نه ممنوع‌التصویر. اگر قرار هست تحلیل کارشناسانه انجام بدین، با مطالعه و تحقیق این کار رو انجام بدین و تمام واقعیت رو بیان کنید. و فراموش نکنید فرزندان بسیاری از مسئولین رده بالای این مملکت تابعیت کشورهایی رو دارند که سلبریتی‌ها رو به تلاش برای گرفتن تابعیت‌شون متهم می‌کنید!
ناشناس۱۸۱۲۹۶۹۱۴:۲۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
برای اون آقا و خانمی که گفته چرا برای افخمی چیزی ننوشتین . همه حرفها و قضاوتهایتان همینطور است ، بدون اطلاع کافی و صرفا از سر عصبانیت و جو! https://www.alef.ir/news/3991117049.html
ناشناس۱۸۱۲۹۸۹۱۴:۳۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شنیدین که میگن بز گر گله ای را گرمیکند ی سریع از هنرمندان آبروی بقیه هنرمنداها روبردن .اما ماواکسن انگلیسی و آمریکای حتی اگه به قیمت جونمون تمام شده نمی خریم اونا اگه درمان داشتن خودشون رو درمان میکردن
ناشناس۱۸۱۳۰۰۰۱۴:۳۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شاید واکسن فایزر خوب باشد ولی من یکی از واکسنی که آمیخته به توطئه باشد مور مورم می شود از کجا معلوم دشمن شماره یک مردم ایران این واکسن های را با "چیز" های دیگری مخلوط نکرده باشند سلبریتی های بی سواد حاضرند تضمین بدهند یا مانند انتخاب دولت روحانی که سنگش را به سینه می زدند و مردم را دعوت به انتخاب او می کردند موقع حساب و کتاب غیبشان می زند ؟
ناشناس۱۸۱۴۱۰۹۰۸:۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
توهم
ناشناس۱۸۱۳۰۶۶۱۵:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای رجائی با کوبیدن شعار گونه دیگران سعی نکن ضعف های همه جانبه فرهنگی و سیاسی کشورمان را طبیعی جلوه دهی.
ناشناس۱۸۱۳۰۸۰۱۵:۱۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
احتمال داره یا ما ایران زندگی نمیکنیم یا مسئولین قطعا از این دو مورد خارج نیست، چون دیگه حرف از حرف ها گذشته ( دشمن امریکا و ..) این ها همش سوء مدیریت هست ، شما برای مردم زندگی خوب درست کنید حداقل ها وجود داشته باشه همش استرس نداشته باشیم ، مردم خودشون میزنن توی دهن دشمن امریکا یا هر کسی چه داخلی چه خارجی، نویسنده مگه مردم چی میخوان؟ به نظر شما چیز عجیبی میخوان شما داخل درست کن هیچ کس نمیتونه نفوذ کنه ، چطوری میشه کسی نمیتونه به کشورهای قدرتمند نفوذ کنه ؟، جوابش مشخصه مردمش قدرت اون کشور هستند و این هم از شرایطی به وجود میاد که دولت و سیستمشون فراهم کرده این که هر کاستی میگن دشمن و از این حرف ها دیگه دوره ش تموم شده مردم رفاه آرامش و آسایش میخوان ، همین شلوغش نکن
ناشناس۱۸۱۳۰۸۲۱۵:۱۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلبریتی حرفی را میزنه که در جامعه پذیرش داشته باشه. ببینید. اگر مهران مدیری میگه کشور نفرین زده این حرف رو به این علت میزنه که حداقل قسمتی از جامعه این احساس رو داره. علت این احساس جامعه را باید درک کرد. علت و معلول را اشتباه نگیرید
سروش۱۸۱۳۱۱۵۱۵:۳۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
^^هیچ بعید نیست اگر برای آموزش و کنترل سلبریتی های کشور اقدامی نشود و اگر یک پیوست فرهنگی بومی برای این کالای فرهنگی غربی تدوین نگردد، در آینده نه چندان دور به چنین اقدامی هم دست بزنند.^^ این حرفت خیلی سنگین بود آقای رجایی کلا تو تفکر شما همه چیز باید یا کنترل بشه یا آموزش داده باشه که حرف خودتون گفته بشه
Amir navid۱۸۱۳۱۴۸۱۵:۵۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سلام. ضمن احترام به نظر همه مردم عزیز ایران. بنظر باید هرکس باتوجه به جایگاه و تخصصی که دارد نسبت به موضوعات اظهار نظر کند ولی متاسفانه این سلبریتی های عزیز بعضا نسبت به موضوعاتی نظر میدهند که هیچ اطلاع و یا تخصصی نسبت به آن نداشته و صرفا بنا به ارج و قربی که مردم ایران به واسطه داشتن هنری به آنها داده اظهار نظر کرده و حتی گاها مطالبی بیان میکنند که در ظاهر نشانه همراهی با دشمنان ایران است. که البته از روی آگاهی و تعمد نیست چرا که این عزیزان یقینا وفادار به کشور میباشند.ولی بخاطر همین اعتبار و مقامی که دارند میبایست در گفتار و رفتار خود چنان عمل کنند که باعث تنزل اعتبار آنها نشود در غیر اینصورت بضرر خود و کشور تمام خواهد شد و یقینا از احترام آنها نیز نزد مردم کاسته خواهد شد
ناشناس۱۸۱۳۱۸۴۱۶:۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
..یک سلبریتی ، بنده خدا اومده حرف دلش را زده، مگر شما مطلب مهمتر ندارید که سر تیتر روزنامه تون نقد یک سلبریتی را گذاشتید. کِی میخواهید بفهمیدید: بابا ، همه مثل شماها فکر نمیکنند!!!!!!!!!!!
حمید۱۸۱۳۲۲۳۱۶:۵۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تقصیر این سلبریتی های بی سواد نیست؛ تقصیر مردمی است که این ها رو بزرگ می کنند و حرفشون رو گوش می دهند.
ناشناس۱۸۱۳۳۱۹۱۸:۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نتیجه گیری من از این بحثها: تا حالا هیچ انسانی در کره زمین بخاطر واکسن، ایمن نشده پس شلوغکاری سلبریتی ها برای واکسن مغرضانه است برای حفظ جان خودمون پروتکلها رو تا اطلاع ثانوی رعایت کنیم برای حفظ جان هموطنان در آینده، هرچی زودتر واکسن تهیه کنیم بهتره ممنون که روی اعتبار واکسن تامل شد
ناشناس۱۸۱۳۶۹۷۲۳:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نتیجه‌گیری من از نظرات کاربران الف: دسته اول: فقط ما می‌فهمیم و بقیه نادان هستند! دسته دوم: نخیر! اتفاقاً شما نادان هستید و حق با ماست!
ناشناس۱۸۱۳۳۷۹۱۹:۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بله بله کاملا به فرائض دینی پایبندن از تشکیل داعش تا حمله به یمن تا تقویت صدام در جنگ با ایران تا کشتن خاشقچی تا اتحاد با اسرائیل تا گاو شیرده بودن اینا از کاپیتولاسیون گذشتن جانم بشون میگن گاو شیرده شرفشو ندارن حتی سفیر احضار کنن
ناشناس۱۸۱۳۴۳۲۱۹:۴۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
یاس منگولا
علی۱۸۱۳۵۸۶۲۲:۰۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
متاسفانه آمار در گذشتگان کرونا در ایران کاملا دروغ است. تعداد درگذشتان بسیار بیشتر از چیزی است کت آمار رسمی اعلام میدارد.
هادی۱۸۱۴۳۹۶۱۰:۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
دروغه؟ بر چه اساسی؟ احساس نمیکنی مثلا اگه کسی عزیزش بد حال بشه میبرش بیمارستان نه تو بیابون؟ بعد احساس نمیکنی اگه این بدحالا زیاد بشن بیمارستان ها پر میشه؟ چون میدونی که تخت های بیمارستانی ایران تعدادشون مشخصه و مثلا دکمه نداره که یهو کم و زیاد بشه! بعد میتونی یه توک پا الان بری تو بیمارستان ها یه سر بزنی و ببینی که اغلب بیمارستان ها نسبتا خلوته/ بعد میتونی فیلم های حمل اجساد با کامیون رو در آمریکا ببینی/ یا گورهای بزرگ و در تعداد بالا در انگلستان.
elias۱۸۱۳۸۰۲۰۰:۴۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آمریکا محد بی عدالتی هست شما که اسوه عدالتید چرا از محد بی عالتی مثال مزنید
هادی۱۸۱۴۴۰۶۱۰:۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
برای کسانی که آمریکا براشون حجته و آخر دنیا باید از آمریکا براشون مثال زد. البته اگه بهشون برنخوره!
ناشناس۱۸۱۵۰۲۷۱۴:۵۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
الیاس عزیز ، مهد درست است نه محد
ناشناس۱۸۱۳۸۰۹۰۰:۵۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
قالیباف پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین رانپذیرفته پوتین مگه واکسن روسی نزده ؟؟؟ خودش هم واکسن خودش رو قبول نداره
هادی۱۸۱۴۴۰۲۱۰:۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
عزیزم کی گفته اگه کسی واکسن زد میتونه دیگه ول کنه خودشو وسط بقیه؟
رضا۱۸۱۴۱۰۵۰۸:۱۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
امان از سلبریتیها همه چی دانان بیسواد
ناشناس۱۸۱۴۳۲۱۰۹:۵۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
کسی به ایشون کار نمیده اعصاب نداره
ناشناس۱۸۱۴۴۳۴۱۰:۲۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آقای رجایی عزیز اصلا ناراحت نشید حرفتان حق است اما این همه مخالفت با حرف حق اصلا عجیب نیست ... عده ای فریب تظاهر همین سلبریتی ها را خورده اند و وقتی شما واقع مطلب رو میگید به خاطر تعصبی که به الگوهای خودشون دارن بر آشفته میشن .
ناشناس۱۸۱۶۰۰۱۰۸:۵۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
دقیقا
طالبی۱۸۱۴۸۶۰۱۳:۴۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بهتر است یک واکسن برای درمان برخی سلبیریتی های ساخته شود . مانند همین سحر زکریا
فرهنگ۱۸۱۴۸۹۰۱۳:۵۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
مقاله شما عالی بود .همن خانم سحر ذکریا که ظاهرا دچار افسردگی هم شده است داشت برای داماک (ظاهرا شریک ترامپ دردبی) تبلیغ ملک می کرد که ایرانی ها بیایید در دبی ملک بخرید . تلاش برای کمک به اقتصاد دشمن ماو کشنده مردم یمن اصلا اشکالی ندارد ولی با این وضع وفیحانه و اسف بار جیغ بنفش زدن برعلیه کشور بسیار خوب است .
.۱۸۱۵۴۵۳۲۰:۱۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
این چه وضعیه هر کی هر چی میخواد میگه این خانوم اخبار رو نگاه نمیکنه که ببینه صبح همون روز از روسیه واکسن آوردن و از مرگ کلی سلبریتی خارجی بی خبره حداقل وقتی میخوان حرف بزنند دو دقیقه به حرفاشون فکر کنند که می خواند چی بگند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. «کیا» جان روحت شاد !

  2. تردید یا قاطعیت؟! یک قانون و هزار حرف

  3. ذوق زدگان وطنی در فردای سوریه !

  4. مزد خوش خدمتی جولانی به اسراییل

  5. مطالبه به حق یا فشارِ ناحق؟!

  6. نماینده مجلس : بی حجابی ، اعتراض به عملکرد ماست / مردم ناراضی هستند، ابتدا باید مشکلات اقتصادی آنها را حل کنیم

  7. رهبر انقلاب: وقایع سوریه محصول نقشه آمریکایی و صهیونیستی است/ یک دولت همسایه هم ایفای نقش می‌کند/ بدون شک مناطق تصرف‌شده‌ آزاد خواهد شد

  8. هیولای نئولیبرالیسم «اسد» را بلعید!

  9. تحلیل "نیویورک تایمز" از سقوط بشار اسد

  10. اجرای قانون حجاب به تاخیر افتاد/ جزئیات تصمیم شورای امنیت ملی کشور

  11. دردسرهای اردوغان با سوریه جدید

  12. فواد ایزدی: سختگیری حجاب نشود، جوانان جلوی تیر نمی‌روند!

  13. اتهام‌افکنی‌های عجیب علیه قالیباف/ انتقاد شرق از سخنان جواد لاریجانی/ یک ادعا درباره رویگردانی بشار اسد از ایران

  14. وصله پینه کردن تا کی؟!

  15. عاقبت «با دشمنان مدارا»/ یک کنایه تند به شمخانی/ نگاه عبدی به ضعف شناختی‌ ایران پیرامون وقایع سوریه

  16. اظهارات بهزاد نبوی درباره مسئله مذاکره / روایت انفعال روحانی/ گلایه از گلایه‌های رئیس‌جمهور

  17. سرخوشی ترک‌ها در سوریه

  18. بزک کردن تروریست ها !

  19. انتقاد از تخریب جلیلی و رویکرد سخنگوی دولت/ هشدارهای پیاپی به پزشکیان/ سقوط اسد از منظر باهنر

  20. از آخر اول شدیم!؛ رکورد شکنی تهران در هوای آلوده

  21. بگومگوی رسانه‌ای پزشکیان با وزیر | پزشکیان: اتاق من از نمایشگاه شما سردتره/ وزیر: مثلا آمدیم نمایشگاه هی بهم چیز می‌گید!

  22. شغل جدید بشار اسد مشخص شد!

  23. اردوغان:‌ رهبر واقعی یکی منم، یکی پوتین !

  24. جریمه‌ها در قانون حجاب بر چه اساسی تعیین شد؟

  25. عضو هیات رئیسه مجلس توقف ابلاغ قانون عفاف و حجاب را تایید کرد

آخرین عناوین