بررسی بهترین روش های جذب مشتری در ایران

گزارش بازرگانی،   4000207038

تا کنون به این فکر کرده­اید که با آگاهی از هزینه بالای تبلیغات در ابزارهای مختلف همانند تلویزیون، بیلبورد و ... چگونه می توان موثرترین راه جذب مخاطب و یا مشتری را پیدا نمود؟ آیا راهی وجود دارد که مخاطبان هدف خود را از میان دسته بندیها و گروه بندیهای مختلف مخاطبین کشف نموده و فقط برای آنها پیام کسب و کار خود را ارسال کنیم؟

من که نمیتونم برای تبلیغ صدها میلیون تومن روی بیلبورد­­ها تبلیغ کنم؛ چطوری با هزینه مناسبتر مشتری های خودمو جذب کنم؟

برای درک بهتر فضای تبلیغات، به ویژه در فضای تجاری ایران، شاید بهتر باشد که مروری بر انواع راه های تبلیغاتی و دسته بندی آنها از منظر هزینه داشته باشیم:

ابزار های تبلیغات در فضای غیر دیجیتال:

  1. بیلبوردها و تابلوهای شهری ( هزینه بسیار بالا )
  2. تبلیغات تلویزیونی و سینمایی ( هزینه بسیار بالا )
  3. تبلیغات در نمایشگاه های تخصصی ( هزینه بسیار بالا )
  4. تبلیغات در مجلات، روزنامه ها و جراید ( هزینه بالا و غالبا با اثربخشی کم )

ابزار های تبلیغات در فضای دیجیتال:

  1. تبلیغات کلیکی ( هزینه معقول اما مناسب برای کسب و کارهای آنلاین )
  2. انواع تبلیغات در موتور جستجوی گوگل ( هزینه نسبتا بالا با توجه به ارزی بودن روش پرداخت )
  3. بازاریابی بر مبنای ایمیل ( هزینه مناسب اما با نتیجه گیری بلند مدت )
  4. بازاریابی بر مبنای پیامک ( هزینه مناسب با نتیجه گیری کوتاه مدت و میان مدت )

انتخاب بهینه روش تبلیغ

این موضوع که کسب و کارهای کوچک و متوسط چگونه می توانند با توجه به بمبارانی از تبلیغات روزمره، پیام خود را به دیدگان مخاطبان خود برسانند، دغدغه بسیاری از این کسب و کارهاست. دانستن این مساله که مخاطب بالقوه ما با روزانه هزاران تبلیغ متفاوت در نماد های شهری، فضای آنلاین، گوشی موبایل خود و ... مواجه است و ممکن است ما را از قلم بی اندازد کمی ترسناک به نظر می رسد، اگر چه این ترس و دغدغه ها جدی به نظر می رسند اما راه حل های بهینه و مطمئنی نیز برای مواجهه با این مسائل به وجود آمده است.

همانطور که در بالای مقاله و در ابزارهای تبلیغات در فضای دیجیتال به آن اشاره شد تمام روش های بازاریابی معایب و مزایای خاص خود را دارند اما تبلیغات در فضای دیجیتال هزینه مناسب تری دارد، پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند، سبب بازدهی بالای این مدل تبلیغات با توجه به هزینه مناسب و استقبال گسترده صاحبان کسب و کار از این ابزار شده است

بازاریابی بر مبنای پیامک

در بین روش های بازاریابی فضای دیحیتال، بازاریابی بر مبنای پیامک با پنل اس ام اس ، یکی از راه حل های در دسترس برای کسب و کار های کوچک و متوسط است که در صورت اطمینان از کارایی سامانه ی ارسال پیام به مخاطب می تواند ما را به کسب نتایج مطلوبی هدایت کند.

امکانات سامانه های ارسال پیامک انبوه

جذب مشتری جدید، تبلیغات پیامکی

سامانه های پیامکی با امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهند به جذب مشتریان جدید کمک می کنند، در سامانه های پیامکی دیتاهایی از شماره موبایل افراد در دسته بندی های مختلف (منطقه ای، کد پستی، مشاغل، سن و جنسیت و.... ) در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد که با توجه به نوع فعالیت و شغل ما، امکان تبلیغات موثر را برای ما فراهم می کند

حفظ و نگهداری مشتری های فعلی(مشتری مداری)

ماژول های خاصی مانند پیامک سررسید برای یاداوری اقساط و چک ها ، پیامک مناسبت برای ارسال خودکار تبریک تولد ها و مناسبت ها، دفترچه تلفن برای گروه بندی و ذخیره مشخصات مشتریان، نظر سنجی و مسابقه برای ارتباط موثر و دو طرفه با مخاطبین و..... تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که سامانه پیام کوتاه در اختیار مخاطبین خود برای ارتباط موثر با مشتریان فعلی قرار می دهد.

وب سرویس

یکی دیگر از امکانات پنل های پیامکی برای استارت آپ ها و صاحبان کسب و کار آنلاین، اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار یا وبسایت است . با این قابلیت که در تمام اپ ها و سایت های بزرگ دنیا نیز استفاده می شود می توان با چند خط کدنویسی و افزونه های آماده برای سایت های وردپرسی، امکان دریافت و ارسال پیامک را توسط وبسایت خود داشته باشید و ارتباط همیشگی با کاربران خود داشته باشید.

معرفی پنل پیامکی نیازپرداز

برای خرید پنل اس ام اس ، یکی از سامانه­ هایی که با توجه به اطمینان از خدمات و پشتیبانی تمام وقت خود رسیدن به این هدف را آسان نموده سامانه پیامکی نیازپرداز می باشد.

سامانه پیامکی نیازپرداز با توجه به تجربه عمیق و چندین ساله خود در زمینه ارسال های انبوه پیامکی و ارائه سرویس به شرکت های بزرگ داخلی در زمینه های مختلف با به صرفه ترین هزینه ها و بهترین مشاوره های پیش از ارسال ما را به جذب مخاطب هدف، سوق خواهد داد.

از مزایای بسیار موثر و کم رقیب این سامانه به:

  1. اپدیت ترین بانک شماره ها ( شهری ، منطقه ای، کد پستی، مشاغل، سن و جنسیت )
  2. مناسبت ترین تعرفه پیامک
  3. پشتیبانی از همه اپراتور های (1000 ،3000 ،5000، 021)
  4. پشتیبانی 24 ساعته هر روز هفته
  5. کاملترین امکانات
  6. بالاترین سرعت ارسال پیامک
  7. وب سرویس و ارسال OTP

می توان اشاره نمود.

  • برای مشاوره رایگان در مورد خرید سامانه پیامکی می توانید با شماره 02141238 تماس بگیرید و یا با جستجوی پنل پیامکی نیازپرداز در گوگل، با کارشناسان فروش در سایت اصلی نیازپرداز گفت و گو کنید.