تمرین ۹۰ دقیقه‌ای تیم ملی در غیاب نفرات فیکس

ورزشی،   4000314044

بازیکنان تیم ملی ایران در حالی امروز (جمعه) تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند که نفرات فیکس مقابل هنگ‌کنگ در این تمرین حضور نداشتند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز (جمعه ۱۴ خرداد) از ساعت ۱۰ به وقت محلی و ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران تمرین خود را در حالی برگزار کردند که طبق برنامه‌ریزی «دراگان اسکوچیچ» و کادر فنی، مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار آنها قرار داشت.

به گزارش ایرنا، بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب حضور نداشتند، امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

ملی‌پوشانی که در بازی برابر هنگ‌کنگ به میدان رفته بودند، نیز در هتل محل اقامت تیم ملی به ریکاوری پرداختند و برنامه ماساژ در دستور کارشان بود. این تمرین به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد.

با توجه به رطوبت ۳۶ درصدی هوای منامه، بازیکنان با انگیزه بالا تمرکز خود را برای کسب آمادگی مقابل بحرین گذاشته و تمرین شادابی را برگزار کردند.

دروازه‌بانان به صورت جداگانه تمرینات خود را زیر نظر مربی خود برگزار کردند.

با توجه به اینکه تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز برگزار شد، بازیکنان عصر امروز تمرین نخواهند داشت و استراحت خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران بازی بعدی خود را در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید دوشنبه شب مقابل بحرین به انجام برساند. 

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه پنجشنبه با نتیجه سه بر یک برابر هنگ‌کنگ به برتری رسید. گل‌های ایران در این بازی را علی قلی‌زاده، وحید امیری و کریم انصاری‌فرد به ثمر رساندند. تیم ایران با این برد ۹ امتیازی شد.