حضور سه سخنران ایرانی در جمع سخنرانان اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱

گزارش بازرگانی،   4000810025

محمود محمدیان، شاهین فاطمی و امیر شاهرخی نام سه سخنرانی است که از ایران در جمع 100 سخنران اجلاس جهانی بازاریابی 2021 حضور دارند. محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، شاهین فاطمی بنیانگذار گروه درسا و امیر شاهرخی رئیس هیئت مدیره موسسه معنا است.

در این اجلاس که به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب‌وکار جهان با ماموریت «خلق دنیایی بهتر و پایدارتر از طریق بازاریابی» و به رهبری «فیلیپ کاتلر»، پدر بازاریابی مدرن به صورت سالانه و در نیمه پاییز (15، 16 و 17 آبان ماه) برگزار می‌شود، امسال نیز بیش از 100 سخنران برجسته بین‌المللی از رهبران فکری جهان، رهبران کسب‌وکارهای بین‌المللی بزرگ و تعدادی از رهبران کشورها در آن درباره آینده کسب‌وکارهای پس از کرونا سخنرانی می‌کنند. سخنرانان ایرانی اجلاس در کنار نام‌های آشنایی مثل فیلیپ کاتلر، هنری میزبرگ، دیوید آکر، راس کلاین، مارک الیور اپرسنیک از حوزه‌های مختلف بازاریابی، آینده پژوهی، مدیریت، رهبری و مدیران شرکت‌هایی چون نستله، گوگل، الیوتی، یونیون بانک، و رهبران کشورها (عمدتاً از آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی) به موضوع آمادگی برای آینده جهان پس از کرونا خواهند پرداخت. پیش از این، دکتر احمد روستا، استاد شناخته شده دانشگاه شهید بهشتی، اولین فرد ایرانی بود که در اجلاس جهانی بازاریابی سال 2020 سخنرانی کرده بود.

محور سخنرانی‌های امسال اجلاس جهانی بازاریابی، «آمادگی برای دوران پیش رو» است:

Hello tomorrow: Building the nest new normal

و به‌نام شرکت‌کنندگان این رویداد گواهینامه معتبر بین‌المللی با امضای فیلیپ کاتلر ارائه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه رسمی اجلاس kotler.imtd.ir مراجعه فرمایید.

نسخهٔ اصلی خبر