بهترین هتل مشهد برای برای ماه عسل

گزارش بازرگانی، 157473،   4011207109 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهر مقدس مشهد همیشه مقصدی رویایی برای گذراندن ماه عسل زوج های عاشق و تازه به وصال رسیده بوده است. به دلیل اینکه فرهنگ ما ایرانیان با عقاید مذهبی گره خورده است، خیلی از زوج ها به شکرانه وصال، برای سفر ماه عسل مشهد را انتخاب می کنند. اقامت در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) آرامش خاصی دارد و افراد می توانند لحظات معنوی فوق العاده ای را در این شهر تجربه کنند. علاوه بر وجود حرم مطهر، شهر مشهد دارای اماکن دیدنی و گردشگری فراوانی است. همچنین مرکز خریدهای بسیاری دارد که برای تازه عروس و دامادها می توانند جذاب باشند. در دل شهر مقدس مشهد تعداد بسیار زیادی هتل برای میزبانی مهمانانی که از دور و نزدیک به آنجا سفر می کنند وجود دارند. در این مقاله می خواهیم درمورد بهترین هتل های مشهد که مناسب تازه عروس و دامادها هستند صحبت کنیم، با ما همراه باشید:

هتل درویشی مشهد

اولین گزینه ای که برای لیست انتخاب هتل ماه عسل به زوج ها پیشنهاد می شود هتل مجلل درویشی مشهد است. این هتل بسیاز زیبا برج بلندی دارد که اگر به مشهد مقدس سفر کرده باشید حتما آن را دیده اید و از زیبایی آن حیرت زده شده اید. هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد است و البته بسیار گران و بین المللی است. هتل درویشی میزبان مهمانان داخلی و خارجی زیادی است و اتاق هایی به سبک عربی، مصری و هندی نیز برای مسافران دارد. هتل درویشی اتاق هایی برای ماه عسل دارد و می توانید هنگام رزرو هتل حتما قید کنید که اتاق ماه عسل می خواهید.

هتل درویشی مشهد دارای ساختمانی 23 طبقه است که مرتفع ترین برج شهر مقدس مشهد است و تنها آتریوم در شرق ایران است. یکی از مزایای مهم این هتل علاوه بر مجلل بودن نزدیکی به حرم مطهر است؛ به طوری که فاصله آن تا حرم چیزی در حدود 10 دقیقه پیاده روی است.

اتاق های این هتل بسیار شیک هستند و امکانات آنها تمام نشدنی است که می توانند شرایطی را برای رقم زدن یک ماه عسل رویایی برای زوج ها فراهم کنند.

آدرس هتل درویشی مشهد:

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26.

هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل هتل الماس 2 است که بسیار لاکچری و مجلل است و تجربه خاصی را به زوج ها می دهد. با اقامت در این هتل زیبا می توانید از بهترین امکانات رفاهی بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنید. این هتل دارای معماری بسیار جالبی است، فاصله آن تا حرم بسیار کم است و می تواند یک ویژگی مهم برای انتخاب هتل در مشهد باشد. درون این هتل امکاناتی مانند اینترنت رایگان و باشگاه ورزشی نیز وجود دارند تا مسافران بدون دغدغه اقامت خوشی را تجربه کنند.

گاهی اوقات افراد می خواهند داخل اتاق خود بمانند و از فضای آن برای کسب آرامش استفاده کنند؛ بنابراین می توانند از بهترین روم سرویس و وعده های غذایی در اتاق بهره مند شوند. در طبقه بالای هتل فضای رمانتیکی وجود دارد که ویوی آن رو به حرم است و تجربه غذا خوردن در این محیط بسیار آرامش بخش است.

هتل الماس 2 جزو بهترین هتل های مشهد است که دارای روف گاردن و رستوران گردان بوده و بهترین وعده های غذایی را ارائه می دهند.

اتاق های این هتل دارای تنوع بسیار زیادی است و حتی اتاق هایی به سبک هندی، آفریقایی، مصری و عربی نیز برای مسافران خارجی دارد.

آدرس هتل الماس 2 مشهد:

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20.

هتل قصر مشهد

شهر مقدس مشهد برای تمام سلیقه ها و بودجه ها اقامتگاه هایی مناسب دارد و به همه مهمانان حضرت امام رضا (ع) خدمات می دهد. اما این شهر دارای هتل های بسیار مجللی نیز هست که کاملا مناسب برای گذران ماه عسل زوجهاست. یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل هتل قصر مشهد است زیرا برای زوجهای جوانی که کمتر از یک سال ازدواج کرده باشند 16% تخفیف در نظر گرفته است. هتل قصر مشهد با حرم مطهر تنها 800 متر فاصله دارد که می توان با چند دقیقه پیاده روی آن را پیمود. اتاق های این هتل بسیار تمیز و زیبا هستند، پنجره هایش به روی حرم حضرت امام رضا (ع) باز می شوند. از دیگر امکانات هتل قصر مشهد می توان به کافی شاپ زیبا، مجموعه آبی هتل قصر، رستوران سنتی، صرافی، سالن آرایشگاه و غیره اشاره کرد. در واقع اکثر امکانات این هتل به گونه ای در نظر گرفته شده تا پاسخگوی نیازهای تمام مهمانان داخلی و خارجی باشند. با انتخاب این هتل برای اقامت سفر مشهد از تجربه یکی از بهترین هتل های مشهد بهره مند شده و ماه عسلی شیرین و رویایی را تجربه خواهید کرد.

آدرس هتل قصر مشهد:

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16.

کلام پایانی

در این مقاله باهم در مورد هتل های لوکس برای گذران ماه عسل در شهر مقدس مشهد خواندیم و دیدیم که بسیاری از زوج ها علاقه مند هستند سفر رویایی ماه عسل خود را در مشهد بگذرانند. چند هتل در این مقاله برای انتخاب مطرح شد که همگی جزو لوکس ترین هتل های مشهد بودند. اما برخلاف تصور همگان شهر مشهد برای تمام بودجه ها هتل هایی زیبا دارد و زوجها می توانند با توجه به بودجه خود ماه عسل را در آن بگذرانند. از دیگر بهترین هتل های مشهد می توان به هتل سی نور مشهد، هتل جواد مشهد، هتل الماس نوین مشهد اشاره کرد. برای رزرو بلیط و هتل می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کرده و با توجه به تاریخ ورود و خروج خود بهترین قیمت ها را انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۲۷۵۹۵۱۹:۱۸:۵۲ ۱۴۰۱/۱۲/۷
هتل درویشی اصلا ورودی خوبی ندارد و تا بخواهی به لابی اصلی برسیم مناظر راه پله برای پاساز زیرزمین و حتی رزوشن دلگیری دارد
ناشناس۲۹۲۸۵۴۹۱۱:۲۹:۴۰ ۱۴۰۱/۱۲/۸
خدا کند قسمت نماید مشرف شویم اصل زیارت است
رضا۲۹۲۸۰۱۰۲۳:۲۴:۴۵ ۱۴۰۱/۱۲/۷
با سلام در حال حاضر بلندترین برج مشهد برج آرمیتاژ با 34 طبقه است
محمد۲۹۲۸۸۱۳۱۴:۲۹:۵۸ ۱۴۰۱/۱۲/۸
با سلام هتل. سفیران جزو بهترین هتل هاست من واقعا لذت بردم ازاقامت درانجا
محمود۲۹۲۸۹۵۳۱۶:۳۰:۳۱ ۱۴۰۱/۱۲/۸
هتل درویشی را کمی غلو کردین....پارامتر های زیادی در کیفیت یک هتل نقش داره
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

    2. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

    3. تصاویری از حضور ظریف با عینک و کلاه و ماسک در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ معاون راهبردی رئیس جمهوری چرا با پوشش ناشناس به مراسم رفت؟

    4. پاسخ تهران به اظهارات صدراعظم آلمان 

    5. چرا جوانان از ازدواج هراس دارند؟  

    6. واکاوی یک ادعا درباره بی‌بی/ آیا نتانیاهو ایرانی‌الاصل است؟!

    7. ادعای خبرساز سخنگوی ارتش اسراییل / یحیی السنوار به شهادت رسید؟

    8. غیبت «قاآنی» عملیات فریب‌ ایران بود/ معادله جنگی جدید در راه است  

    9. دموکراسی به سبک آمریکایی!

    10. وقتی فلسطینی‌ را انسان نمی‌دانند!

    11. ارتش انگلیس در لبنان؛ پروژه ناتو برای آینده خاورمیانه چیست؟

    12. پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد

    13. بررسی ادعای رسانه‌های غربی درباره اقدام ضدایرانی احتمالی اسرائیل / پاسخ کوبنده تهران به خطای تل‌آویو

    14. واکنش آمریکا به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه

    15. عراقچی: دوران «تفرقه بینداز و حکومت کن» اروپایی‌ها به سر رسیده است

    پربحث‌های هفته

    1. حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده، ما هم تنگه هرمز را ببندیم!

    2. افشاگری بزرگ درباره قدرت نظامی ایران/ آنچه تا حالا دیده اید نوک کوه یخ بوده است! / سلاح هایی قوی تر از بمب هسته ای در اختیار داریم!

    3. اسرائیل ممکن است انبار‌های موشک و پهپاد ایران را مورد حمله قرار دهد

    4. در فضیلت «نصیری» نشدن!

    5. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

    6. پزشکیان: به پرونده حمله به سفارت آذربایجان رسیدگی خواهیم کرد

    7. سکانداری تورم

    8. شهرداری تهران شعر سعدی را وارونه نوشت

    9. چرا آمریکا این دفاع ضدموشکی را به اسراییل داد

    10. خودروی خوب حق مردم است اما …

    11. یک پرسش ساده از وزیر محترم بهداشت

    12. صحبت های جنجالی بیژن عبدالکریمی درباره گشت ارشاد !

    13. خیبرشکن ۲ مخصوص انهدام سامانه‌های پدافندی

    14. چرا می خواهند ایران را در طوفان‌الاقصی شریک کنند؟!

    15. پاسخ همتی به ادعای سرکشی به حساب‌های مردم/ واکنش وزیر دفاع به سامانه تاد اسرائیل/ پیشنهاد شریعتمداری درباره بستن تنگه هرمز

    16. لیلا بلوکات تبرئه شد/ ازسرگیری فعالیت‌های هنری و اجتماعی

    17. توزیع شناسنامه الکترونیک افغان‌ها در ایران آغاز می‌شود

    18. پشت پرده کاهش حملات هوایی صهیونیست ها به بیروت چیست؟

    19. سردار قاآنی و گیجیِ سعید الصحاف های مجازی!

    20. دشمن دیرینه ایرانیان

    21. واکنش مدیران صداوسیما به نظرسنجی پُرحاشیه ادامه دارد

    22. انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی به سید حسن خمینی

    23. یک هشدار قابل‌تامل در مورد لبنان

    24. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

    25. وطن‌فروشی به سبک مهدی نصیری

    آخرین عناوین