چگونه می توانیم جذابترین تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشیم؟

گزارش بازرگانی،   4020303069

چطور می‌توانیم جذابترین تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشیم؟! این سوالی است که همه افراد در اولین قدم برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی، به دنبال جواب آن هستند. بهتر است با یک مثال ساده، این موضوع را روشن کنیم. اگر شما قصد داشته باشید یک بنا یا ساختمان را با به‌روزترین متریال و البته جدیدترین سبک معماری داشته باشید؛ اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، کمک گرفتن از یک معمار باتجربه و باسلیقه است. در حوزه ساخت تابلوهای تبلیغاتی هم دقیقاً اوضاع به همین صورت است.

اگر شما هم از طرفداران تابلوهای جدید، مدرن و جذاب هستید؛ باید کار را به کاردان بسپارید. قطعاً آن دسته از مراکز تابلوسازی که در تیم تخصصی خود گرافیست‌های باتجربه و ماهر را دارند؛ این نوید را به مشتریان خود خواهند داد که جذابترین تابلوهای تبلیغاتی را با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار، طراحی و تولید کنند.

اما کدامیک از تابلوها می‌توانند در فهرست جذابترین تابلوهای تبلیغاتی قرار بگیرند؟ با ما همراه باشید.



چرا به تبلیغات نیاز داریم؟

شما با هر کسب و کاری که باشید، برای دیده شدن به تبلیغات نیاز دارید. البته برخی از تولیدکنندگان تنها روی کیفیت کالاهای تولیدی خود تمرکز کرده و از تبلیغات، غافل می‌شوند.

اگرچه کیفیت تولید هم به اندازه تبلیغات اهمیت دارد؛ اما تنها زمانی می‌توانید به واسطه آن به موفقیت برسید که در کنار داشتن یک محصول باکیفیت، روش‌های تبلیغاتی مختلف را نیز به کار بگیرید. واضح است که افراد در صورتیکه برند و نام تجاری شما را نشناسند، با احتمال بسیار کمی برای خرید به سراغتان خواهند آمد.

تبلیغات به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تا حد قابل توجهی در بین افراد یک جامعه، شناخته شوید. بنابراین هر چقدر هم فروش خوبی داشته باشید، باز هم برای ادامه و تداوم مسیر خود نیاز به تبلیغات دارید.

از آنجاییکه روش‌های تبلیغاتی معمولاً پرهزینه هستند؛ خیلی از صاحبان کسب و کار در وهله اول با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، کار تبلیغات را آغاز می‌کنند. سفارش یک تابلو تبلیغاتی جذاب به نسبت سایر روش‌ها هزینه نسبتا کمی می‌طلبد و از طرفی شما با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی می‌توانید به صورت دائمی، برند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. حال هر چقدر تابلوی شما جذابیت بیشتری داشته باشد، در زمینه تبلیغات موفق تر عمل می‌کند.


چگونه می توانیم جذابترین تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشیم؟

اگر بخواهید لقب جذابترین تابلو را برای تابلوی سفارشی خود داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. در واقع یک تابلوی منحصر به فرد و جذاب، به آسانی ایجاد نمی شود. عوامل مختلفی در کنار هم قرار می‌گیرند تا در نهایت یک تابلوی تبلیغاتی بتواند جزء جذاب‌ترین‌ها باشد. در ادامه این عوامل را مختصرا و برای آشنایی بیشتر شما مخاطبان، توضیح خواهیم داد:

طراحی تابلو

به جرأت می‌توان گفت طراحی یک تابلو، بیشترین تاثیر را روی جذابیت آن دارد. اگر یک تابلوی تبلیغاتی با استفاده از ترکیب رنگ و طراحی خاصی که دارد؛ بتواند روی مخاطب تاثیر مثبتی بگذارد، دیر یا زود شاهد بازخورد بسیار خوب آن خواهید بود. تابلوهای تبلیغاتی آن هم با طرح‌های تکراری و کلیشه‌ای، دیگر قابل توجه افراد مخصوصاً نسل جوان واقع نمی‌شود.

در نتیجه برای اینکه بتوانید افراد زیادی را به سمت کالا یا خدمات قابل ارائه خود جذب کنید، لازم است در وهله اول تابلوی تبلیغاتی شما یک طراحی بی‌نظیر داشته باشد. طراحان معمولاً برای رسیدن به این هدف از المان‎ها، تصاویر کوچک، شعارهای تبلیغاتی خلاقانه، ترکیب رنگ مناسب و... استفاده می‎کنند.

طراحی تابلو تبلیغاتی تا حد زیادی به طراح یک مجموعه تابلوسازی وابسته است. هر چقدر طراح مجموعه قدرت خلاقیت و نوآوری بالاتری داشته باشد، در نهایت طراحی تابلو از جذابیت بیشتری برخوردار است. مرکز تابلوسازی نامور با داشتن طراحان خلاق و باتجربه در تیم تخصصی خود؛ قادر است انواع تابلوی تبلیغاتی را با جذابترین و بهترین طراحی‎ها، به مرحله اجرا درآورد.

ابعاد تابلو

تصور نکنید هر چقدر تابلوی تبلیغاتی در ابعاد بزرگتری ساخته شده باشد، قدرت تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت. یک تابلوی جذاب از نظر اندازه می‌بایست متناسب با عرض مغازه و فروشگاه شما، تولید شده باشد. بنابراین پیش از آنکه ابعاد تابلو برای جذب مشتری مهم باشد، محل قرارگیری یا مکان نصب تابلو اهمیت دارد. حتی اگر تابلوی شما از بهترین متریال و با جذابترین طراحی تولید شده باشد؛ اگر در مکان مناسب و در دید مشتری قرار نگیرد، ارزش چندانی نخواهد داشت.

تعیین اینکه تابلو در چه قسمتی نصب شده و از چه زوایایی دید کافی داشته باشد، به عهده کارشناس تابلوساز است. کارشناسان تجربه زیادی در این زمینه داشته و می‏توانند بهترین موقعیت مکانی را به این منظور، مشخص کنند.

مواد اولیه برای ساخت تابلو

حتما این مثل معروف و قدیمی را شنیده‌اید که "هر چقدر پول بدهید، آش می‌خورید!" این همان چیزی است که به خوبی در حیطه تابلوسازی، صدق می‌کند. اگر تمایل داشته باشید تابلوی تبلیغاتی شما از جدیدترین مواد اولیه ساخته شود، باید بهای آن را بپردازید.

البته صرف هزینه بیشتر برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و جذاب، ارزش زیادی دارد. چرا که شما قرار است یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه بپردازید و سال‌ها از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کنید. البته متریال‌های قدیمی‌تر هم استحکام و دوام بسیار خوبی دارند اما در هر صورت برای ساخت تابلوهای جذاب و مدرن، معمولاً به سراغ مواد اولیه به روز می‌روند.


نورپردازی تابلو

اگرچه وجود نورپردازی هزینه تمام شده برای طراحی و ساخت تابلو را بالاتر می‌برد؛ اما این هزینه در قبال بازخورد مثبتی که از تابلو می‎گیرید، بسیار ناچیز است. تابلوهای پرنور مخصوصاً با نورپردازی‎های جدید و منحصر به فرد، می‎توانند در همان نگاه اول مشتری را جذب کنند.

وجود نورپردازی تابلو مخصوصاً برای کسب و کارهایی مثل رستوران‎ها، فست فود فروشی‌ها، مغازه‌های عرضه اغذیه، بستنی و... بسیار ضروری به نظر می‌رسد. معمولاً تابلوهای تبلیغاتی هنگام شب تنها به واسطه نورپردازی جذابی که دارند، می‎توانند خودنمایی کنند.

پس اگر قرار است برای اعمال نورپردازی روی تابلو هزینه بیشتری بپردازید، حتما این کار را انجام دهید. چرا که پس از مدت زمان کوتاهی متوجه خواهید شد که این مورد هزینه تلقی نشده و فقط سرمایه گذاری روی کسب و کارتان بوده است.

نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از لامپ های ال ای دی (LED) و اس ام دی (SMD) صورت می‌گیرد. بنابراین هیچ نگرانی از بابت هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی نخواهید داشت، چرا که این لامپ‌ها بسیار کم مصرف هستند و علاوه بر این، به سرعت هم آسیب نمی‌بینند.

معرفی تابلوهای جذاب تبلیغاتی

اگرچه هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند زیبایی و جذابیت خاص خود را داشته باشند، اما اگر به دنبال یک تفاوت برجسته با دیگر تابلوها هستید؛ بهتر است به سراغ انواع مدرن آن‌ها بروید. تابلوهایی مثل "تابلو لاسوگاسی"، "تابلو چلنیوم ستاره‌ای و کریستالی"، "تابلو لایت باکس پرچمی"، "تابلو استیل" و "تابلو ترمووود" ، نمونه هایی از تابلوهای مدرن تبلیغاتی هستند.

اینکه در نهایت کدامیک از این تابلوها را انتخاب کنید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً کارشناسان تابلوساز محل مورد نظر برای نصب تابلو را بررسی کرده و بر همان اساس و همچنین نوع کسب و کار، بهترین نوع تابلو را به شما مشتریان عزیز، پیشنهاد می‌کنند.

اگر مغازه و یا فروشگاه شما در مکان کم نوری واقع شده است، یک تابلو لایت باکس جذاب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. چرا که این تابلوها به واسطه نورانی بودن، می‌توانند جذابیت فوق‌العاده مورد انتظار شما را داشته باشند.

اگر کار شما به نحوی است که بیشتر با قشر جوان سر و کار دارید، تابلوهای لاسوگاسی پیشنهاد می‌گردند. این تابلوها جذابیت فوق‌العاده بالایی دارند و می‌توانند توجه جوانان و نوجوانان را جلب کنند.

خیلی از صاحبان کسب و کار ملاک اصلی را برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی، دوام و استحکام آن در نظر می‌گیرند. برای این افراد هم پیشنهادات خوبی وجود دارد. "تابلو استیل" و "تابلو چلنیوم" که خود انواع مختلفی دارد، می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.



سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید یک تابلو مغازه باکیفیت، جذاب و منحصر به فرد داشته باشید؛ در اولین قدم به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید. تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی داشته و می‌تواند متناسب با نیاز و بودجه شما مشتریان عزیز، بهترین طراحی و تولید را داشته باشد.

تابلو نامور نمونه‌های ساخته شده مختلفی در رزومه کاری خود دارد که شما می‌توانید قبل از سفارش تابلو حتما از آن‌ها، دیدن کنید. اگرچه تابلوسازی نامور در تهران قرار دارد اما در شهرهای دیگر ایران نیز شعبه‌ دارد. بنابراین شما در هر کجای کشور عزیزمان که باشید؛ می‌توانید از طریق وب سایت این مرکز تابلوسازی، سفارش خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری ثبت کنید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین سفارش تابلو به صورت غیرحضوری؛ می‎توانید با کارشناسان تابلو نامور از طریق شماره‌های 57996 021 و 44860911 021 ، تماس بگیرید.

نسخهٔ اصلی خبر