سامیناد به جامعه موسیقی ایران معرفی شد

  4020331100

این روزها، یک خواننده جوان با نام مستعار «سامیناد» و آهنگ «یادت باشه» خود را به جامعه موسیقی ایران و مخاطبان آن معرفی کرده است.

«سامان نادری» که نام مستعار «سامیناد» را برای خویش انتخاب کرده، یک جوان 20 ساله و متولد 1382 در مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که از هشت سالگی به دنیای موسیقی روی آورده و پس از سالها فعالیت، حالا نخستین آهنگ خود را بطور رسمی روانه بازار کرده است.

آنطور که رسانه ها نوشته اند سامان نادری بطور تخصصی در سبک پاپ و در زمینه ترانه سرایی، آهنگسازی و خوانندگی فعالیت می کند و به صورت حرفه ای کار خود را از دو سال پیش آغاز کرده است.این هنرمند، استعداد خود را در زمینه موسیقی از 9 سالگی کشف کرد و از همان زمان تا دو سال پیش به صورت آماتور فعالیت هایی در این زمینه داشت اما از سال 1400 تصمیم گرفت این مسیر را بطور حرفه ای دنبال کند.

او که حالا نام مستعار «سامیناد» را برای خود برگزیده، علاوه بر اینکه گیتار می نوازد، به دنبال انتشار موزیک هایی با ترانه و ملودی های خاص و متفاوت است.نخستین اثر او «یادت باشه» نام دارد. سامیناد نخستین اثر موسیقایی خود را با همکاری شقایق امیرعضدی، کیان خسروی، هامین، علی زول آتش، علی رضا انصاری، گروه کر و موسیقی «شورانگیز» و موسسه فرهنگی هنری «هشت بهشت سبز» روانه بازار موسیقی کرده و وعده داده است که در آینده نزدیک، آلبوم هم منتشر خواهد کرد.

نخستین اثر سامیناد با شعر «چه حسیه که نیستی و دلم باهات حرف می زنه/ هر چه که مربوط به توئه، قسمتی از قلب منه» آغاز می شود و در ادامه از عشق، حال و هوای یک عاشق و احساساتش نسبت به معشوق سخن می گوید.